
neprihlásený
|
Nedeľa, 5. júla 2026, dnes má meniny Cyril, Metod |
|
|
EÚ udelila Microsoftu pokutu 280.5 milióna EUR
DSL.sk, 12.7.2006
|
|
Európska komisia dnes oznámila, že Microsoftu bola udelená pokuta vo výške 280.5 milióna euro.
Už dlhšiu dobu avizovaná pokuta je prvou svojho druhu v Európskej únii, keď bola udelená iba za nedodržiavanie nariadenia EÚ.
Jej výška je nižšia, ako sa pôvodne očakávalo, iba 1.5 milióna eura za deň. Udelená bola spätne od 16. decembra 2005 do 20. júna 2006. 15. decembra uplynul jeden z termínov na vyhovenie nariadeniu EÚ z marca 2004.
Maximálne podľa platnej legislatívy môže v tomto prípade EÚ udeliť spoločnosti dennú pokutu vo výške 5% z jej celosvetového denného obratu, čo na základe minuloročných finančných výsledkov v prípade Microsoftu predstavuje približne 5.5 miliónov dolárov denne.
Podľa magazínu Forbes, ak Microsoft nezačne plniť nariadenie EÚ z marca 2004 do 31. júla 2006, Microsoft bude čeliť dennej pokute 3 milióny euro.
Microsoft je pokutu 280.5 milióna euro povinný zaplatiť navyše k pokute 497 milónov euro, ktorá mu bola udelené podľa rozhodnutia EÚ z marca 2004 za zneužívanie svojho monopolného postavenia. Okrem toho bol Microsoft povinný vydať verziu Windows XP bez Windows Media Playera a sprístupniť konkurencii v oblasti najmä serverového softvéru dokumentáciu a API.
Podľa Forbesu sa Microsoft proti dodatočnej pokute podobne ako proti pôvodnému rozhodnutiu odvolá.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
12.7.2006 12:56
komu pojde tych 0.5miliona? :)
|
| |
Netro
Od: Netro
|
Pridané:
12.7.2006 14:02
mne ;)
|
| |
spejcy
Od: spejcy
|
Pridané:
13.7.2006 1:48
dneska oslavujem :D
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
14.7.2006 0:07
Uz ti dosli?
|
| |
MLx
Od: MLx
|
Pridané:
12.7.2006 13:01
Tie Widly bez WMP by ma fakt zaujimali - videl ich uz niekto?
|
| |
Maros
Od: Maros
|
Pridané:
12.7.2006 13:15
NIe, lebo ich nikto nekupuje. Osobne by ma napríklad zaujímalo, ako je možné, že Apple k svojim počítačom dodáva toto:
Mac OS X v10.4 Tiger (obsahuje Spotlight, Dashboard, Mail, iChat AV, Safari, Address Book, QuickTime, iCal, DVD Player, Xcode Developer Tools)
iLife ’06 (obsahuje iTunes, iPhoto, iMovie HD, iDVD, iWeb, GarageBand), Microsoft Office 2004 pre Mac Test Drive, iWork (30-day trial), Quicken 2006 for Macintosh, Big Bang Board Games, Comic Life, Omni Outliner, and Apple Hardware Test, Front Row, Photo Booth
a EÚ po nich ani nebrechne. Osobne mi to ako užívateľovi Apple mi nevadí, že to dostanem, rovnako ako Win používateľovi, že dostane WMP. Ale nemal by náhodou platiť rovnaký zákon pre všetkých? Veď ani Apple komp bez hore uvedeného si nemôžte kúpiť, tak čo je to za bordel?
|
| |
andree
Od: andree
|
Pridané:
12.7.2006 13:42
ide o to, ze microsoft ma na trhu s OS monopol - a to sa o apple (a ich mac os x) neda povedat ani zdaleka... a vo vacsine hlavnych linux/*bsd distribucii je tiez vsetok mozny sw - ale tam nikto nezneuziva svoj monopol, a nik nenuti uzivatelov pouzivat konkretny softver (=vymenit prehravac/prehliadac je tam vcelku jednoduche - ale nech niekto skusi nahradit WMP napr. za VLC.. to by bola sranda na par mesiacov asi)
|
| |
Yg0r
Od: Yg0r
|
Pridané:
12.7.2006 13:57
preco by to bola sranda? ja som wmp este nemal ani raz pusteny na mojom compe (xp sp2). na video pouzivam vlc a na hudbu winamp a vsetko je v absolutnom poriadku. to iste plati pre iexplore namiesto ktoreho pouzivam firefoxa a explorer (ako shell) mam nahradeny litestepom. sak clovek neni nuteny pouzivat to co je standardne dodavane.
|
| |
Free
Od: Free
|
Pridané:
12.7.2006 16:40
Co je vlc a kde to zohnam?
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
12.7.2006 19:17
www.videolan.org - VLC (VideoLAN) je prehravac, ktory prehra takmer vsetky formaty bez nutnosti mat nainstalovane kodeky. Tiez ho pouzivam, len pre realtime mam WMP 11.
|
| |
Free
Od: Free
|
Pridané:
13.7.2006 0:00
Vdaka
|
| |
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
12.7.2006 14:07
no to je teda argument jak svina, ......
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
12.7.2006 14:22
hovori sa o tom opakovane.
je to preto, lebo MS zneuziva svoje monopolne postavenie.
ono totiz ked ma niekto monopolne postavenie a zacne ho zneuzivat, spotrebitel ani konkurencia sa nemaju ako branit. preto su vsade na svete zakony, ktore brania zneuzivaniu monopolneho postavenia
v tomto pripade su najviac poskodenymi vyrobcovia alternativnych media prehravacov, lebo nemaju o aky trh bojovat, hoci trh by mal byt slobodny. dost tazko sa argumentuje, ze tymito 10-13 jednoduchymi krokmi si vymenite to, co vam do OS pridava monopolny vyrobca OS
v konecnom dosledku su ale postihnuti aj uzivatelia, lebo pre presadenie prehravaca nie je rozhodujuca kvalita ale kroky MS. keby to bolo inak, dnes uz mohli napr. prehravace vyzerat uplne inak.
hoci to u medialnych prehravacov prave preto, ze je to v pociatkoch, nie je vidno, krasne to vidno na prehliadacoch.
tam sa pred 10 rokmi v USA riesilo toto iste a pozrite sa, ako dostal odvtedy IE v kvalite na frak od Firefoxu...
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
12.7.2006 15:03
Ved pravda je, ze WMP sa z compu odstranit neda. Lebo okrem tych kniznic v Program Files to ma este kopec sprostosti v systeme. Lenze aj tak, gro kazdeho prehravaca su kodeky. Prehravac ako taky je len kopec tlacitok a kod na pripojenie kodeku.
Rozdiely medzi tymi prehravacmi su potom v dizajne a nejakych equalizeroch atd.
Mna vsak najviac zaujima, preco neprotestuju proti, povedzme, 'MPlayer2.exe'. Aj to je cisty player a nikomu to nevadi. Asi preto, ze stoji za ... . Pritom sam niekedy pouzivam jeho napodobeniny.
??
|
| |
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
12.7.2006 14:19
A za co vlastne dostali tuto poslednu pokutu?
|
| |
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
12.7.2006 14:53
A za co vlastne dostali tuto poslednu pokutu?
|
| |
miro
Od: miro
|
Pridané:
12.7.2006 14:55
EK sa z týmito obmedzeniami pozabudli keďže IE7 bude veľmi konkurovať FF2. A ja osobne lepší soft na prehrávanie hudby ako wmp nepoznám. Používam ho od verzie 10. Predtým som používal Winamp a to sa v WMP nedá porovnať. WMP je proste najlepší prehrávač a taký winamp mu zobral polovicu funkcii ktoré mal už vo verzii 9 a 8. MS sa zmenil a tieto obmedzenia mali byť skôr. Teraz je to skôr škoda pre používaťeľov. Ale bežný užívateľ si IE 7 dá aj tak. Ja poznám plno ľudí čo sa PC nevyznajú a keď som im dal vyskôšať IE a FF tak si vybrali nakoniec IE pretože z tym nemaju problemy ho ovladat a na nejaky ff sa vykaslali i ked ho skusali nejaky cas. MS na zaciatku nebol monopol a dnes je pretoze su dobry a nieco vymyseli. Ked vymyslis neco nove a dobre tak potom budes najlepsi ako to bolo napr. u google algoritmu. Dnes MS vyvyja novy typ vyhladavacu Live a live je jednoznacne lepsi a u beznych uzivatelov ma dobre ohlasy. Jedina vec co tam treba spravit je vyladit chyby.
Problem je pre nich robit neco co uz existuje a robit konkurenciu nekomu kto to vymyslel. Ked vyyslis neco nove samozrejme predbehnes aj monopol. Kto je dobry dokaze to a nikoho kto je tak isto dobry vyuzivat nebudem ked mam neco uz default v PC. A ms ma vyhodu repojenia medzi ostatnymi programami takze im to velmi nepomoze ten monopol je poprepajany navzajom.
Nastupca outlook live mail dnesktop je prepojeny z live messsengerom, live mailom a IE7. Live messenger je prepojeny zo vsetkymi sluzbami live a programami od MS. Tak ci tak je tam vyhoda prepojenia.
|
| |
miro
Od: miro
|
Pridané:
12.7.2006 14:57
dodatok k tommu textu o prepojenosti produktov ms: ked vyuzivas co i len jeden produkt od MS zacnes aj ostatne lebo su prepojene a ma to vyhody :).
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
12.7.2006 15:11
Lenze problem je prave v tom, ze ked su prepojene, clovek NEMA sancu nakodit nejaku nahradu, pokial nema API a dokumentaciu. A presne o to ide, ze oni potlacaju ostatnych tym, ze im nedaju do ruky nastroj, ako ich mozno predbehnut.
Keby som mal svinsky dobry napad, musel by som potom podla teba nakodit cely novy operacny system a k tomu cely novy office, zalozit search servery a urobit IM klienta? Lebo to je ten problem.
Mozno niekto ma nieco hovadsky lepsie, nez je Live Messenger, lenze co s tym, ked to jednoducho nemoze komunikovat s Office, lebo nevie, ako to nakodit. To je hlavny problem MS - to je zneuzitie monopolu. Neprepustaju nic aby ich ohrozilo, pritom je logicke, ze by som to mal vediet nakodit.
Ja nemam nic proti WMP. Keby mi ho nedali do krabice, aj tak by som si ho stiahol, kedze je zadara. Ale to preto, ze nie je nic lepsie, lebo nemoze byt nic lepsie. Uz sa chapeme?
|
| |
gazda
Od: gazda
|
Pridané:
12.7.2006 17:45
A v com je ten wmp taky dobry? Zerie viac procesora, pamate a stale mi kradne asociacie suborov. Inak tam nie je ani jedna funkcia, ktora by ma presvedcila pouzivat to napr. namiesto VLC.
Live - stale mi to nevyhodi ani jediny vysledok, taky vyhladavac viem spravit aj ja.
Firefox vs. IE7 - k tomuto sa nebudem vyjadrovat, uz sa o tom poflamovalo dost, akurat ze "nemali problem ho ovladat" je pekna blbost, lebo firefox ma omnoho jednoduchsie ovladanie. Jediny problem (u mna vyhoda) je, ze tam nie su defaultne vselijake flashe a podobne hovadiny.
K tomu prepojeniu MS aplikacii - povedzme, ze nainstalujem nejaky office balik, kde je vsetko prepojene. Typicka reakcia - spolupracuje to s "MS Nieco"? Samozrejme ze nie (ale vacsinou sa snazi)! Spolupracuje to perfektne medzi sebou. Preco by sa to aj malo snazit spolupracovat s kazdou blbou aplikaciou, ktora existuje?
Snazim sa tym povedat, ze vyhoda prepojenia medzi MS aplikaciami nie je ziadna vyhoda, ja to berem ako samozrejmost.
"nikoho kto je tak isto dobry vyuzivat nebudem ked mam neco uz default v PC" - toto vystihuje celu podstatu toho sporu, smutne je, ze existuju aj lepsie aplikacie ako tie co su uz vo windows. Lenze MS si ich tam nacpe, potom ti kazdy lolko posiela tie ich debilne formaty a ty ich musis tomu lolkovi posielat spat tiez v tych formatoch, lebo keby si mal kazdemu lolkovi vysvetlovat ako si nieco stiahnut a nainstalovat, tak s tym stravis cely zivot. A toto MS presne vie a zneuziva to.
Na formaty tu mame predsa ISO a ine organizacie. Vies si predstavit, ze na auta by sedeli pneumatiky len od vyrobcu, ze by sa tam dal naliat benzin len od vyrobcu, ze by ta vyrobca obmedzoval, kam s autom smies ist?
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
12.7.2006 19:29
Vyhoda default aplikacii spociva v tom, ze ked si zaciatocnik kupi PC, tak mu vsetko pojde bez toho, ze by musel hladat veci, o ktorych nic nevie, pocinajuc tym kde ich zohnat, hlavne ak nema internet. Napr. beznemu uzivatelovi staci IE, potom si nahodi FF, lebo sa docital, ze je lepsi a ked ziska uz nejaku prax skusanim, tak si najde taky aky mu vyhovuje, lebo vsetky prehliadace, prehravace, AV a iny soft robi to iste, rozdiel je len v GUI a dodatocnych funkciach, ktore rozhoduju o ich oblubenosti. To co urobila EU nemalo zmysel, to mozu z Winu vyhodit aj IE, Prieskumnika, Prehliadac obrazkov, Malovanie, a tak by sa dalo pokracovat donekonecna. Kto urci, ci je dana aplikacia zbytocna? EU, ktorej ide len o peniaze?
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
12.7.2006 21:00
podla mna by sa automobily nemali predavat s kolesami a k palubnym pocitacom by sa malo poskytovat API, aby sa zakaznik sam po kupe automobilu mohol rozhodnut, ake kolesa a kde si kupi pre svoje auto a aby konkurencne firmy mali moznost programovat alebo vyladovat softver pre palubne pocitace ;) ...
btw. neviete, kde kupim mobilny telefon bez predinstalovaneho operacneho systemu (resp. bez firmware) ? ... nikde ? ... preco ? ;) ...
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
12.7.2006 21:30
uhlik, uhlik, briketa :)
zabudol si, vedome ?, na podstatnu vec. microsoft ma monopol. ani jedna firma z tebou menovanych ho nema.
a je uplne jedno, ako monopol ziskal, to nie je podstatne. monopoly su zle a preto su proti nim pravidla.
|
| |
gazda
Od: gazda
|
Pridané:
12.7.2006 21:56
Hej, da sa to prekrutiť hocijak. Ja sa nebavim o WMP, ale o tom, za co dostal MS tu pokutu a to je dokumentacia.
Kolesa sa lisia od software v tom, ze ich treba casto menit a predstav si, ze perfektne by tam sedel len jeden typ.
SW pre palubny pocitac sa lisi od PC v tom, ze pocitac v aute je uzavrety system, ak to nechapes, tak ta lutujem. Kde je napisane, ze windows je jediny OS pre PC? Napriklad pri macoch je to jasne, ale pri PC vyrobcovia len odporucaju windows. Ked si poskladam PC, tak co?
Mobilny telefon nie je PC, zas neplet hrusky s jablkami. Mobilny telefon musi pracovat v sieti mobilneho operatora a musi byt homologizovany. To o PC neplati, co si tam ja nacpem je cisto moja vec.
|
| |
gazda
Od: gazda
|
Pridané:
12.7.2006 22:04
"lebo vsetky prehliadace, prehravace, AV a iny soft robi to iste, rozdiel je len v GUI a dodatocnych funkciach" - to si snad myslel zo zartu, nie? Cize vo vsetkych browseroch sa zobrazuju stranky rovnako, kazdy enkoder koduje rovnako kvalitne, kazdy prehravac prehrava vsetky formaty?
A btw. u mna je na tom lepsie VLC, mozno to zavisi od pocasia :-) (alebo od skinu).
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
12.7.2006 19:35
P.S. VLC berie viac RAM (36) ako WMP (16) a WMP (20%) berie viac CPU ako VLC (5%).
|
| |
???
Od: ???
|
Pridané:
12.7.2006 22:27
Nepracujes nahodou pre Microsoft??Taketo bachorky som uz dlho nepocul..V okruhu 100 kilometrov(ak nepocitam velke firmy) nepouziva nikdo IE ani "Tvoj" genialny WMP.
Veta "keď som im dal vyskôšať IE a FF tak si vybrali nakoniec IE pretože z tym nemaju problemy ho ovladat" - chcel by som vidiet tie typy ľudi :-) - nie su to nahodou ludia tretieho veku??
Messenger - dalsia kapitola...komunikacia dnes prebieha na uplne inej baze ako na integrovanom a neprehladnom messengeri..
P.S. produkty ktore su na sebe zavisle nepustaju konkurenciu vstupovat do ich teritoria cize brania konkurencii vytvarat nieco lepsie a o tom je prave cela kauza a nasledna pokuta..
|
| |
....
Od: ....
|
Pridané:
12.7.2006 16:17
Kupil by som Slovensko a postavil by som na celom Slovensku parkovisko pre Nemcov aby mali kde parkovat ked pojdu do tych ich supermarketov :D
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
12.7.2006 19:51
Čo vravíš? Urážaš ma?
|
| |
blondy
Od: blondy
|
Pridané:
12.7.2006 19:45
uz vidim, tu konkurenciu :D
iba si napchaju vrecka a odchod
osobne mam rad, ked su alternativy: 1)Microsoft, 2)Linux, 3)Mac OS, samozrejme kazdy ma svoje vlastne "ja" :D
preco by som mal davat nieco moje, niekomu zadarmo???? nech radsej EK zrobi zmluvu s MS o predaji alebo co, ved to je kradez a sa este EK bude ohanat copyrightom :D, co MS ho nema??
este k tej konkurencii, radsej mat jeden dobry OS ako tisic navzajom nekompatibilnych OS
alebo tisic OS, kt. su navzajom kompatibilne. je v tom lespi prehlad, mozes mat X systemov na disku a mas pristup k nim aj z jedneho aj z druheho systemu
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.7.2006 21:29
ide o to ze ja nemusim chciet mat rovnaky OS a software ako ty, ale ak sa chceme nejako prepojit budeme mat problem a jeden z nas bude musjet vyjst v ustrety tomu druhemu a nahodit rovnaky soft... Napr, ak ja pouzivam OpenOffice a ty MS Office tak budeme mat problem medzi sebou prenasat dokumenty...
|
| |
ebenez
Od: ebenez
|
Pridané:
12.7.2006 20:01
dobry priklad vyuzivania postavenia su presne tie internetove prehliadace... ja pouzivam operu, pretoze sa lahko ovlada, ma lepsi download system, defaultne otvara nove stranky v taboch, je rychlejsi, ma podporu torrentov (pre mna to nieje vyhoda, kedze nieje problem si stiahnut iny torrent klient, ale pre ludi, ktory sa nevyznaju v pocitacoch to vyhoda je), ma aj widgety (yahoo ma sice lepsie, ale na ceskom XP SP2 nejdu spustit, skusal som to uz na 3 pocitacoch....), firefox je tiez dobry, aj ked nechapem v com je lepsi jak opera, ze to pouziva tolko ludi... IE je najvecsi shit (a vobec nieje jednoduchsi v ovladani), to ti povie kazdy a pouziva ho 80% ludi, pretoze je to nainstalovane vo windowse... aj s tymi prepojeniami je to pravda, ale imho to nema az taky vplyv na ludi.... viem ze to tu uz dakto pisal, ale chcel som to viac konkretizovat...
aj ked tesi ma jedna vec: microsoft si zacina overovat pravost windowsov a napr. vo viste bez toho uz ani nepojde aero vyzor... ked takto budu pokracovat, bez overenia tam nepojde skoro nic a tak prejde na iny os vecsina beznych uzivatelov a tym padom aj vyrobcov.... microsoft self destruction tactic...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.7.2006 21:31
Nemyslim ze vacsina prejde... podla mna ostanu u XP a casom njekto mozno zmontuje nejaky "crack" ktory umozni spustanje tychto funkcii aj na nelegalnom Win... btw mne to jedno, ja ostanem zatjal u XP...
|
| |
ebenez
Od: ebenez
|
Pridané:
12.7.2006 20:03
dobry priklad vyuzivania postavenia su presne tie internetove prehliadace... ja pouzivam operu, pretoze sa lahko ovlada, ma lepsi download system, defaultne otvara nove stranky v taboch, je rychlejsi, ma podporu torrentov (pre mna to nieje vyhoda, kedze nieje problem si stiahnut iny torrent klient, ale pre ludi, ktory sa nevyznaju v pocitacoch to vyhoda je), ma aj widgety (yahoo ma sice lepsie, ale na ceskom XP SP2 nejdu spustit, skusal som to uz na 3 pocitacoch....), firefox je tiez dobry, aj ked nechapem v com je lepsi jak opera, ze to pouziva tolko ludi... IE je najvecsi shit (a vobec nieje jednoduchsi v ovladani), to ti povie kazdy a pouziva ho 80% ludi, pretoze je to nainstalovane vo windowse... aj s tymi prepojeniami je to pravda, ale imho to nema az taky vplyv na ludi.... viem ze to tu uz dakto pisal, ale chcel som to viac konkretizovat...
aj ked tesi ma jedna vec: microsoft si zacina overovat pravost windowsov a napr. vo viste bez toho uz ani nepojde aero vyzor... ked takto budu pokracovat, bez overenia tam nepojde skoro nic a tak prejde na iny os vecsina beznych uzivatelov a tym padom aj vyrobcov.... microsoft self destruction tactic...
|
| |
ebenez
Od: ebenez
|
Pridané:
12.7.2006 20:03
sry za dve kliknutia....
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
13.7.2006 0:11
Sak pockajte, kolko im naparia za windows hlistu...Billy Boy bude premenovať windows na winux, aby im zapchal papulky.
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
13.7.2006 0:12
BUDE MUSIET PREMENOVAT
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
13.7.2006 9:40
V konecnom dosledku tie pokuty aj tak zaplatia uzivatelia tym, ze Windows Vista bude drahsi.
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
13.7.2006 15:16
No a nie?
Nakoniec to nezaplati nikto, len sa tie prachy pootocia. Sak pockam, kym nam EU prispeje zasa na nove compy, ktore budu kvoli EU drahsie = pre mna o bude jedno. A hned to tu mame zasa. A zarobi na tom kto? Zas len MS.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.7.2006 21:32
Ludja aspon pouvazuju o konkurencii...
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
14.7.2006 0:06
Vacsina ludi bude aj tak uvazovat o konkurencii v style: "Kupi m si pc v tescu alebo v metre? O softveri uvazuje iba hrstka ludi.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.7.2006 11:37
Vacsina Ak myslis vacsinou takmer vsetkych tak tomu never, ak myslis vacsinou 51% tak to moze byt...
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
14.7.2006 9:08
WinXP je po vytweakovani bezpecny, rychly a spolahlivy system, takze pre mna nie je dovod hladat inu alternativu (to iste plati aj pre IE, WMP, a ine aplikacie). :)
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
14.7.2006 22:05
Pri trocha prizmurenom ocku to je aj pravda, ale kde najdes druheho, co ma orig, vie to takto vytweakovat a potom este udrziavat? Ono potom sa musime dohodnut, ze to neni user-friendly, vies... Neni kazdy programator, co ma comp.
|
Pridať komentár
|
|
|
|