|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
????????
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.1.2019 14:37
Čakám komentáre "finančných analytikov fóra dsl" ktorí tu minule tak vehementne obhajovali Muskove podnikanie ako trvalo udržateľné. :D
|
|
Re: ????????
Od: masaaak
|
Pridané:
18.1.2019 14:43
Toto je klasika v každej jednej spoločnosti, najskor sa rieši vyrobitelnosť, následne sa optimalizuje
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
18.1.2019 14:50
Ved ze ich moze nahajrovat a znovu vyrazit je odbornikom jasne priekazne i bez cakania.
|
|
Re: ????????
Od: XMen
|
Pridané:
18.1.2019 15:11
Co je na tom neudrzitelne. Praveze ozdravuje spolocnost a snazi sa setrit.
|
|
Re: ????????
Od: old
|
Pridané:
19.1.2019 21:57
úplne zdravá bude, keď prepustí posledného?
|
|
Re: ????????
Od: Robo10111
|
Pridané:
21.1.2019 15:02
Staci iba takych ako si ty.
|
|
Re: ????????
Od: la ciu teng
|
Pridané:
18.1.2019 15:12
hehe, cakam komentare komunistickych financnych analytikov o tom, ako sa da zamestnat kazdy, neprepustit nikto, neoptimalizovat nic a vyrabat vsetko :D
|
|
Re: ????????
Od: Kokotmunista
|
Pridané:
19.1.2019 6:17
Vyrabat sa vzdy musi aspon 130% nad plan. Patrocnici priekazne zdar
|
|
Re: ????????
Od: in2desire
|
Pridané:
18.1.2019 17:42
.. Zacinas vyrabat tak najmes ludi ... samozrejme aj darebakov .. ale ne to prides bohuzial casom :P
|
|
Re: ????????
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.1.2019 20:04
Takéto "zvyšovanie efektivity" býva prvým príznakom že firma/podnik ide do sračiek. Už som to pár krát videl.
|
|
Re: ????????
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2019 12:31
ja ti neviem, uz viaceri prisli na to, ze ked chces vyrabat dvojnasobok, tak prijatim dvojnasobneho poctu ludi ten dvojnasobok aj tak nedosiahnes. Zvysovanim poctu ludi akurat problem oddalujes a kumulujes sprievodne problemy.
|
|
Re: ????????
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.1.2019 15:49
Lenže tu nikto nepíše o zvyšovaní stavu ale o prepúšťaní. To neurobí žiadna spoločnosť ktorej sa darí. Táká spoločnosť sa totiž bude snažiť maximalizovať zisky expandovaním a nie tým že sa bude zbavovať kvalifikovanej pracovnej sily. Mám silný pocit že na druhý rok niečo podobné zažijeme aj v jednej nemenovanej automobilke nachádzajúcej sa na SK. Potom si spomeň na môj komentár. :)
|
|
Re: ????????
Od: user123abcdefgh
|
Pridané:
22.1.2019 7:39
Tiez si to myslim.
|
|
Re: ????????
Od: 33jkl33
|
Pridané:
23.1.2019 19:52
Dnes to hlásili v TV správach. Priznám sa že až tak skoro som to nečakal.
|
|
Re: ????????
Od: 7756658598
|
Pridané:
18.1.2019 23:52
Určite je toto podnikanie udržateľnejšie ako podnikanie niektorých iných svetoznámych automobilových firiem. Ak sa do 5-10 rokov technologicky neprispôsobia firmám ako Tesla tak padnú.
|
|
Re: ????????
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
19.1.2019 11:05
No s $20k na auto (CO2 povolenky, federálna daňová úľava, štátna daňová úľava) ledva prežíva.
K tomu PHM nezaťažené spotrebnou danou. Co je jeden z top príjmov ŠR napr. v EU.
Ak by sa moc rozšírili elektromobily, tak ich nabíjanie zaťažia politici daňami a škrtnúť daňové úľavy a dotácie.
|
|
Re: ????????
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.1.2019 20:07
Však veď vidno ako je to jeho podnikanie udržateľné. :D Keď tomu tak veríš tak založ dom a nakúp si akcie tesly.
|
|
eleanor
Od: PPPenetrator
|
Pridané:
18.1.2019 14:39
UsmievavyMusk.jpg tu tu, a tu.
|
|
Re: eleanor
Od: masaaak
|
Pridané:
18.1.2019 14:45
https://dopice.sk/hBq
|
|
Je to prerokované?
Od: Predák
|
Pridané:
18.1.2019 15:31
Má to pán Elon prerokované s odbormi? Len aby mu nevyhlásili ostrý štrajk, potom by sa musela odložiť cesta na Mars. A to ešte treba spomenúť aj mániu súdiť sa tam aj v takých veciach, že do mikrovlnky sa nedávajú mobilné zariadenia, lebo v návode to nebolo spomenuté. Elon hazarduje. Stačí feministka správnej farby a zvlečie z neho aj gate.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: dziny1
|
Pridané:
18.1.2019 15:43
Obavam sa ze v Tesle ziadne odbory nie su.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: Emeric
|
Pridané:
18.1.2019 15:48
Tak si zamestnanci založia vlastné a Elon je v piči. Tomu ver.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: dziny1
|
Pridané:
18.1.2019 18:20
Ver mi ze je to tazsie ako si myslis. V US odbory certifikuje "national relations labor board" ktory vyzaduje na zalozenie odborov hlasovanie vsetkych zamestnancov a 50% suhlas. To je dost tazke prekonat, hlavne a zamestnavatel sa bude zalozeniu odborov branit. Branit sa da vyhodenim agitatorov (Ti idu na dlazbu prvi) ale aj presvedcovanim zamestnancov aby nehlasovali za. Ono odbory v USA maju aj nevyhody - automaticky sa potom kazdemu zo zamestnancov z platu strhava dost velky odborovy prispevok a to aj neclenom. Co samozrejme vyvolava nevrazivost.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
18.1.2019 20:45
V skutocnom agile je system wide inicializacia divide and conquer algoritmu priekazne priam extatickym zazitkom.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.1.2019 20:14
To s tým povinným poplatkom aj nečlenov by som uvítal aj tu na SK. Ak totiž odbory vyjednajú kolektívnu zmluvu tak platí aj pre nečlenov odborov. Prečo by mali mať rovnaké výhody ak nechcú platiť?
|
|
Re: Je to prerokované?
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
20.1.2019 16:20
Hnusná socialistická rakovina. Jediné rozumné riešenie je naopak, kolektívna zmluva bude platiť iba pre členov, ktorí si platia.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.1.2019 15:53
USA je plné socialistov. Hlavne v odboroch. Všakže? :D Ale máš pravdu. Rozdielne zmluvy by tiež boli riešením.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
19.1.2019 12:10
A paraziti zase raz položia niečo, čo by mohlo fungovať. Komunizmus v praxi.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.1.2019 20:16
Čo to má spoločné s komunizmom? Zamestnávateľ je kapitalista a správa sa tak. Prečo by sa mali zamestnanci správať inak?
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2019 12:40
Vo ferovej spolocnosti nepotrebujes odbory. A jednak, ak si niekto mysli, ze to vie lepsie - ma predsa sancu zacat podnikat a dokazat to => po case preberie tomu, co to "nevie", vsetkych zamestnancov, lebo nikto neostane na mieste, ked vedla je lepsie. Ibaze by to boli zase prazdne reci ako to odborari vedia. Ti zasadne iba rozpravaju, co by mal niekto iny ako oni urobit, za peniaze, ktore nie su ich.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.1.2019 15:59
Férová spoločnosť? Ja píšem o reálnom fungovaní spoločnosti a realita je skôr distopiou ako utópiou.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2019 20:24
Predstav si, ze aj take existuju a tam si odbory neskrtnu, pretoze zamestnanci si vazia zamestnavatela a naopak. Polovicka pracuje v skolstve, co dokazali tie bezzube odbory okrem dristania prazdnych fraz? Nic, ani v strajku ich nepodporili - povedal som jej, nech vystupi a tu bandu neplati aj tak jej nijak nepomozu. Exoti typu KOVO to skusali aj u nas - poslali sme ich tam, kam patria. Sef im este pripomenul jednu velku regionalnu fabriku z minulosti, kde predtym pracoval ako vdaka ich zasahom ju poslali ku dnu. Mna by teda zaujimalo co dobre okrem vlastnych vreciek odbory dokazali. A kto kedy videl tych ludi realne pracovat a nieco uspesne prevadzkovat okrem prizivovania sa.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: 7756658598
|
Pridané:
18.1.2019 23:53
Ale Musk nepodniká vo Francúzsku.
|
|
Re: Je to prerokované?
Od: prababka
|
Pridané:
19.1.2019 8:21
Uniká ti podstatnejšia otázka... Má to pán Elon prerokované so znalcami na dsl.sk?
|
|
orange
Od: m__
|
Pridané:
18.1.2019 16:32
ma vypadok FiberTel v BA uz od rana, ziadny clanok?
|
|
Re: orange
Od: odpoved
|
Pridané:
18.1.2019 16:52
Nie.
|
|
Re: orange
Od: Telezriteľ
|
Pridané:
18.1.2019 17:24
dakdo pustil lejzer do vlakna a poskodil to tam.
|
|
Re: orange
Od: Trololooooto
|
Pridané:
18.1.2019 20:34
Mojko... Bratislava nikoho netrápi...
|
|
Teoria velkeho tresku
Od: Tonicek
|
Pridané:
18.1.2019 17:46
Aké sú príznaky blížiacej sa hospodárskej krízy?
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: Menovec.
|
Pridané:
18.1.2019 18:15
Presne opačné ako vidíš na sLovensku pred Vianocami.
Je kríza ale utrácame na ujoviny neskutočné prachy!
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: 7756658598
|
Pridané:
18.1.2019 23:54
Poriadnej? Nedostatok potravín a vody.
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.1.2019 20:18
To je už následok.
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
19.1.2019 15:49
Málo komentárov na DSL
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: tojejednozas
|
Pridané:
21.1.2019 9:33
Tak
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: tojejednozas
|
Pridané:
21.1.2019 9:33
Proti
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: tojejednozas
|
Pridané:
21.1.2019 9:33
Krize
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: tojejednozas
|
Pridané:
21.1.2019 9:33
Treba
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: tojejednozas
|
Pridané:
21.1.2019 9:34
Bojovat
|
|
Re: Teoria velkeho tresku
Od: tojejednozas
|
Pridané:
21.1.2019 9:34
!
|
|
uz sa neda ani predobjednat
Od: rolh
|
Pridané:
18.1.2019 18:18
Len nech tam pekne makaju a vyrabaju Tesly, uz sa neda ani predobjednat, to preco pan Musk?
|
|
Re: uz sa neda ani predobjednat
Od: Vera Pohlova dochodkyna
|
Pridané:
18.1.2019 19:37
lebo vedia, ze si mozes kupit tak maximalne Favorit z tretej ruky, tak ti to blokli.
|
|
Neviem či je to vhodný automobil.
Od: SobotKar
|
Pridané:
18.1.2019 20:46
Vzhľadom na naše poveternostné podmienky sa asi bude pri -18 rýchlo vybíjať batéria. Mne sa veľmi páčil dizajn čo mal Zaporožec alebo V3S, tie prešli aj v Ždiari. Tam by Tesla istotne zapadla.
|
|
Re: Neviem či je to vhodný automobil.
Od: Menovec
|
Pridané:
19.1.2019 9:35
Niekomu stačí aj fakt, že Samsung odkukal batérie PANASONICu a vraj TESLA berie od Samsungu. Také nemusím...
|
|
Korene.
Od: Kutil
|
Pridané:
18.1.2019 22:14
Technológie sa posunuli vpred. Bolo by možno zaujímavé vrátiť sa ku koreňom a skúsiť znova automobil poháňaný parou. V minulosti bola slabá účinnosť, ale vzhľadom na pokrok v technológiách by bolo zaujímavé implementovať najnovšie poznatky a pokračovať aspoň v laboratórnom výskume a postupne sa dopracovať k učinnému, funkčnemu prototypu. Netreba sa s klapkami na očiach zameriavať iba na elektromobily.
|
|
Re: Korene.
Od: Reg.: oportunisticky mrdokaz
|
Pridané:
18.1.2019 23:49
Paru by som vyrabal ohrevom vody špiralou napajanou z akumulatora tesly
|
|
Re: Korene.
Od: 7756658598
|
Pridané:
18.1.2019 23:57
Nikto nikomu nebráni založiť nový parný startup. Stačí vymyslieť realizovateľnú technológiu, osloviť investorov, získať ich dôveru a ide sa.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
19.1.2019 6:28
Doba oslovovania investorov skoncila. Uz mozu len pristupovat na podmienky.
|
|
Klasika... o znizeni sa hned pise v kazdom platku
Od: juju
|
Pridané:
19.1.2019 7:31
Minuly rok Tesla zvysila pocet zamestnancov o 30%, terajsie znizenie o 7 % znamena len vyber tych lepsich zamestnancov a zvysenie automatizacie. Dolezity je zvysena vyroba a cim s mensim mnozstvom pracovnikov ju dosiahnu, tym lepsie.
|
|
Je to rôzne
Od: Menovec.
|
Pridané:
19.1.2019 9:40
Tá posledná veta je tvoja nečistá sprostosť. Ľudí bude v každej výrobe vždy treba. Robotické rameno je dobré aby pomohlo: napríklad s ťažkou, presnou alebo rozmernou súčiastkou, zváralo v zdraviu škodlivom prostredí a podobne. Napríklad to tak hneď nenahradí spájkovanie konektorov na pre malé série alebo zakáblovanie el. skrine a podobne.
Aj tie robotické ramená čosi stoja, aj tá údržba a ich programovanie. Ale zasa nepýtajú dovolenku a nemajú odbory.
|
|
Re: Je to rôzne
Od: Robotik - mechatronik.
|
Pridané:
19.1.2019 11:27
A netrpia únavou či nečakanými PN stavmi. Navyše nefrflú keď sa im zmení zaužívaný stereotyp pracovnej činnosti, či neupraví pracovný postup beztak zbastardený stereotypným pohybom ako u človeka. Ako investícia je robotické rameno najlepšia vec pre pásovú výrobu.
A teraz chcem počuť prečo nie.
|
|
Re: Je to rôzne
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.1.2019 20:27
Pri robotoch som strávil nejaký čas ako technik a viem že čisto robotizované pracovisko nie je samospásne. Ak si niekto myslí že nakúpi 100 robotov ktoré budú samé makať 24/7 tak je človek čo nič o tom nevie. :D Bol by som zvedavý ako by si si pri takom stupni robotizácie predstavoval núdzovú stratégiu. Rád si prečítam tvoju víziu. :)
|
|
Re: Je to rôzne
Od: Eklep
|
Pridané:
19.1.2019 18:30
To, že nie všetci sa dajú (zatiaľ) nahradiť robotmi, neznamená, že neplatí, že čím menej ľudí, tým lepšie, ty mysliteľ. Takže v tomto kontexte sprostosti trepeš ty, nie on.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
19.1.2019 18:54
V kontexte hľadania odpovede na otázku, udržiavanie ktorých pracovných pozícií je vlastne objektívne nutné, samozrejme sprostosti netrepe len priekazne najväčší idiot.
|
|
Re: Je to rôzne
Od: Hamster.
|
Pridané:
20.1.2019 11:34
To je dosť čudná myšlienka, to že čím menej šudí, tým lepšie.
Ešte vypratať kancelárske krysy a je optimalizované...
|
|
elektricke auto
Od: werwe
|
Pridané:
21.1.2019 8:01
kym nebude pouzitelne auto porovnatelne s astrou, polom, golfom, fabiou stat nove pod 15 000 € je to o nicom. Rychlonabijacie stanice su blbost a nevyriesia nas problem, ved len na obycajnej pupme bezne stojim 2-3 v poradi a to sa tankuje 2 minuty, co spravime ked tam budeme stat 20? Tankovanie je pouzitelne v rodinnych domoch, nie na sidliskach. Kto da za elektricke auto 80K ? par ludi, urcite to nie je bezna vec ked som limitovany dojazdom. cenou auta, znizovanim kapacity baterie atd. Elektricke auto je momentalne pouzitelne do mesta ale musim mat vlastnu nabijacku inak si ho mozem strcit do prdele :)
|
|
Re: elektricke auto
Od: Kalkulacka365
|
Pridané:
21.1.2019 19:03
Lenze ty sa divas na nase sidliska dnes. Ziadne podzemne parkoviska (tam by nebol problem s nabijacimi stanicami), vsade drbu beton a asfalt aby si mohol kazdy zaparkovat skodovku co najblizsie k vchodu.
|