|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no jasné
Od: ffdf
|
Pridané:
13.12.2018 19:57
tí amíci si všetko zľahčujú....namiesto 100km im stačí aj 80km :-)
|
|
Re: no jasné
Od: xtcxtc
|
Pridané:
13.12.2018 20:03
to by sa na Slovensku stat nemohlo
|
|
Re: no jasné
Od: pilgrim76
|
Pridané:
14.12.2018 8:53
Na Slovensku je to 120 km...
|
|
Re: no jasné
Od: awwda
|
Pridané:
14.12.2018 10:38
zabudol si znamienko -
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
13.12.2018 20:14
Aké zľahčovanie? Dosiahnuť vlastnou silou nechať sa vyviezť predsa priekazne neznamená.
|
|
Zbierka
Od: MaN144
|
Pridané:
13.12.2018 20:21
Vyhlasujem verejnú zbierku pre flatearth-istov nech si idú pozrieť ako vyzerá zem na vlastné oči.
|
|
Re: Zbierka
Od: ffdf
|
Pridané:
13.12.2018 20:36
kašli na to...ked neveria fotkám z "vesmíru" tak nech si to platia sami... :-)
|
|
Re: Zbierka
Od: Gertrudo
|
Pridané:
13.12.2018 20:43
Tych len tak nejakym letom do 80km neojebes.
Hned ta zrusia ze to bola len efektna simulacia.
Pripadne upravene skla tak aby si videl zakryvenie.
|
|
ničivý praktik S004E0022
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
14.12.2018 6:24
A keď sa o niečom, čo je ženského rodu ako vyzerá nedeklaruje, môže zas ísť i o pud sebazáchovy či dokonca priekazne i prejav inteligencie.
|
|
Re: Zbierka
Od: marcoooooo
|
Pridané:
14.12.2018 8:17
no neviem chlape .. ja som cital, ze jeden tento flatearth-er uz vzal vodovahu do lietadla , a ked letel tak bublinka bola stale v strede ... inac , ak by bola zem plocha a preletel by si cez okral klasickym lietadlom, bol by si vlastne vesmirny turista!?
|
|
Re: Zbierka
Od: aasami
|
Pridané:
14.12.2018 14:30
Ale kdeze. Narazil by si do domu. Rovnako ako ked letis hore. A sa mi vidi ze podla tejto teorie, sa vonkajsia "hranica" strazi dakymi iluminatmi ci kym; to aby sa "verejnost nedozvedela pravdu" :)
|
|
Re: Zbierka
Od: zzzzzz
|
Pridané:
14.12.2018 9:29
stale bude vyzerat plocho ...
|
|
Re: Zbierka
Od: 775699854875
|
Pridané:
14.12.2018 20:14
Zbierku netreba, niektorí si už postavili rakety sami.
https://youtu.be/M0WmenDhtaY
https://bit.ly/2kcSFAR
|
|
zem je plocha
Od: konspirator9
|
Pridané:
13.12.2018 20:23
posielam kremese(kvety su az od 100km).
|
|
Re: zem je plocha
Od: btaniiii
|
Pridané:
14.12.2018 9:18
Takže virgin galaxy už neni virgin?
|
|
Re: zem je plocha
Od reg.: Ataraxiss333
|
Pridané:
14.12.2018 14:18
virgin galaxy penetrovala pomyselnu hranicu vesmiru
|
|
odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
13.12.2018 20:30
a prichadza odhalenie pre iOfcaaa a spol.
US povazuje za hranicu 80km, zvysok Sveta uvazuje hranicu na urovni 100km. Jasny dokaz, ze firnament, panenska blana, kupola ci korytnacka sa nachadzaju niekde medzi 80 a 100km.
Inak sa to neda vysvetlit.
Amici sa boja aby ich lode ne*ebli hlavou o blanu ci kupolu. To by bolo dost velke PR faux pas :)
|
|
Re: odhalenie
Od: ffdf
|
Pridané:
13.12.2018 20:38
no počkaj..a jako sa dostali napr. tie geostacionárne družice na tú kua vzdialenú dráhu?
A amíci čo leteli na Mesiac? ...tam zastavili a nejaký otvor si tam prerezali či ako?
Teda aj Insight vysiela z tej púšte niekde v Novom Mexiku?
:-)
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
13.12.2018 20:59
na to ti musi odpovedat iOfcaaa.
On je na to expert, lebo sa nad tym vsetkym zamyslel. My ostatni niesme take kapacity :-)
|
|
Re: odhalenie
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.12.2018 0:48
ano, lebo pre vas je jediny doveryhodny zdroj vesmirne agentury a americky vedci. Ale clovek so zdravym rozumom ktory vam predlozi milion dokazov ako je vsetko sfalsovane, tak to odignorujete. Pretoze ste vam bol preprogramovani mozog aby ste doverovali systemu. Mozu si vymysliet akykolvek bullshit a vy tomu budete hlupo verit.
|
|
Re: odhalenie
Od: Ficiak
|
Pridané:
14.12.2018 2:26
Vsetko v poriadku, len keby sa tych milion dokazov nepriecilo so zdavym rozumom...
|
|
Re: odhalenie
Od: dj_v
|
Pridané:
14.12.2018 7:08
keby navstevujes ich dilera, prestalo by sa ti to priecit :D
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
14.12.2018 8:16
Podla mna je úžastné ako priekazne dokáže odkaz na zdravý rozum garantovať nesubjektivitu hodnotenia.
|
|
Re: odhalenie
Od: asdfomfg
|
Pridané:
14.12.2018 8:54
Súhlasím s Tebou ale prestaň prosímťa používať to dementné slovo bullshit !!!! Tu sme na lovensku!
|
|
Re: odhalenie
Od: pilgrim76
|
Pridané:
14.12.2018 8:59
Kuva a v com sa programuje mozog ? To by som sa rad naucil aspon by som v noci mohol preprogramovat moju zenu ... No to by so .. Posli link pls...
|
|
Re: odhalenie
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.12.2018 13:54
staci si zapnut TV, alebo precitat si sionisticke spravy, resp. novy cas, sme, dennik n, pravda...
|
|
Re: odhalenie
Od: dj_v
|
Pridané:
14.12.2018 14:27
aj bob marley bol sionista určite...
"...And they saying iron like a lion in zion
Iron like a lion in zion,..."
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: piskor
|
Pridané:
16.12.2018 18:25
Človek má strach z toho, čomu nerozumie.
Súčasná veda poskytuje dostatočný aparát k tomu, aby si človek i sám overil, ako svet funguje (okrem extrémov, samozrejme). Na vede je postavený celý vyspelý svet.
Chcete spochybňovať vedu? Tak ponúknite adekvátnu alternatívu. Ale nech tá alternatíva dostatočne popíše všetky prírodné javy. Nie len to, čo sa deje na oblohe, alebo na horizonte.
PS: Ak ste len troll, tak úspešný. Lebo ja som sa chytil a prinútil sa napísať tento komentár.
|
|
Re: odhalenie
Od: Tvadvisor
|
Pridané:
14.12.2018 2:13
Samoška že do tej korytnačky si ten otvor prerezali
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
14.12.2018 17:09
Ovca si nie koza.
Posolstvo, ktore sirime je zamysliet sa s nadhladom aj nad konspiracnymi teoriami... dokladne si ich prejst nie zase ako ovce hltat.
Ak by si si bol ochotny dane problematiky nastudovat zistis, ze moze to byt aj tak dokazov je dostatok.
My rovnako ako vy nevieme, kde je presna pravda.
Raketu som nezostrojil a na Antarktidu som sa este nedostal.
Vy sami sa odhalujete svojimi ovciarskymi komentarmi. Necudujte sa.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
15.12.2018 19:18
lol, pravdu je mozne exaktne zistit.
Na strane normalnych ludi je veda.
Na strane posahancov je neschopnost a neochota zadefinovat a vykonat exaktne pokusy, najst okraj korytnacky ci blanu nad Zemou. Vsetko je to o ich kecoch a zamyslani sa, lebo tie teorie by nikdy neprezili stretnutie s realitou.
;)
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
15.12.2018 19:57
Co k tebe dodat.
Iba tolko, ze doveruj ale preveruj. Ked im tak doverujes tvoja vec.
Aj s odpocuvanim boli konspiracie a hla. Snowden prisiel o volnost pohybu a to ti ukazal iba zlomok toho ako zneuzivaju vasu doveru.
Bud teda aj nadalej dovercivy a nechaj sa ojebavat. Dnesny svet nieje o laske a porozozumeni k bliznemu. ELITA vyuziva vsetky svoje prostriedky nato aby vacsina ludi otrocila a akceptovala terajsi financny, spolocensky system. Aby sa nikto nepytal a vsetko akcteptoval.
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
15.12.2018 22:59
Clovek by povedal, ze tolkym zamyslanim (prezentujes sa tu ako jeden z najvacsich myslitelov a uvazovatelov) aj na nieco prides, ale stale si nikam nepokrocil, stale rovnake neurcite vykriky do tmy, stale nevies preco to ta elita robi, co ma z toho, ze sa snazi storocia presviedcat vsetkych o gulatej zemi... ved ked nas ma a vzdy mala v hrsti (inak by sa jej to nepodarilo) sa s tym vobec nemusela unuvat... Dane by sme platili aj na plochej zemi, aj ajfony kupovali... A ked uz sme pri tej elite, kto konkretne to je? A aky ma pre nu vyznam nasa? Naco sa unuvaju s nejakym akoze vesmirom? Kvoli nejakemu rozpoctu? Ale prosim ta, ved ta elita ovlada vsetko, nie? Aj financne, komoditne... Ak chcu viac, tak si len zazelaju cislo... Pri tom vsetkom co by mohli, je propaganda o neexistujucom vesmire uplne zbytocna. Ved na plochej zemi by vystavali taku sektu, ktora by sa kontrolovala uplne easy... Proste ak nemas na tieto principialne veci odpovede, stracas tym svojim uvazovanim a zamslanim nad touto problematikou cas
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 2:53
Co mas furt s tou plochou Zemou.
Spytam sa ta takto. Co je pre teba tento svet? Ako ho vnimas? Kolko otazok ohladom svojej existencie si si polozil?
Ja netusim preco chcu tlacit a ovladat vsetky zdroje. Ja vidim len dosledky ich rozhodnuti.
Tym ze su extremne mocny mozu vediet o tomto svete nieco co my nevieme. Tento svet je daleko nevysvetlitelnejsi ako ti ho prezentuju vedci. Oni tiez nevedia co je toto za miesto a v com sme. Oni opisuju to co vidia. Rovnako vies na veci roznehu druhu prichadzat aj ty a nepotrebujes na to Dr. ING ...
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
16.12.2018 8:46
A toto je problem so samozvanymi osvietencami a ich egom. Myslite si, ze zavery ku ktorym pridete sedliackym rozumom su rovnako hodnotne (niekto si mysli, ze hodnotnejsie) ako metodologicky vyskum, ktory berie do uvahy ovela viac aspektov ako jednotlivca napadne, a ma lepsie postupy ako pozorovanie volnym okom... Tiez mate bombove vnimanie suvyslosti, lebo vedci su zlo, ale sumivy celaskon, solarny kolektor, bezecka podrazka z ktorej nebolia klby a hocico ine, technologicky narocnejsie to padlo z neba
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
16.12.2018 8:47
Ja nemam s plochou zemou nic, to je tvoja teoria...
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 10:02
Nechcem ta urazit ale mas zatvorenu mysel. Nevies alebo nechces chapat veci.
Bohuzial nemam ti co na to povedat lebo sa nezaujimas o tento svet tak ako ja.
Predstav si, ze ja na veci neprichadzam prvoplanovo ale si ich aj overujem a prisiel som na veci, o ktorych tusi len malo vedcov a deju sa. Neraz sa mi to potvrdilo niekolko krat.
Ty jednoducho ignorujes hlbku veci.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
16.12.2018 11:39
no ved ked si na nieco prisiel, tak nam to povedz, alebo este lepsie svetu (ale zacni s nami ;) ).
Daj zoznam mien, kratke zhrnutie v kocke.
A nie iba tieto tvoje trapne kecy, ze my mame zatvorenu mysel a pod. a ako si ty rozhladeny, prekukol si svet a konspiracie, ktore chudaci ludia, vedci, baby jagy s IQ 160+ starocia nevideli, prehliadali alebo zatajovali, lebo....
Tu, pomozem ti s osnovou:
Zoznam osob:
1.
2.
...
X.
Kratke zhrnutie (Uvod):
Kto, co (a mozno) preco.
Literatura:
link1
link2
publikacia1
Za dsl.sk ti vsetci Dakujeme.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 12:13
Nechapes, ze je to zbytocne ti o tom rozpravat? Vobec ta to nezaujma tak na co. Ani tomu nepochopis.
Zase chces nejake druhe literatury odkazy a bars co. Vsetko si vies najst sam. Nepotrebujes na to mna.
Vedci podla tvojej logiky su rovnako samozvani. Vies kto su vedci? Su to ludia, ktori sa o nieco zaujimaju a ked sa o nieco sustavne zaujimas tak aj na nieco prides.
Tvoje okolie ti nanutilo myslienku, ze len otitulovani ludia s tristo titulmi pred menom a za menom mozu vykonavat vedu a ostatni co robia to iste a nemaju titul uz nie su vedci ale sarlatani.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
16.12.2018 12:31
lol, a sme doma, tak si zhrnme logiku "osvietenca":
Tak na zaciatok vraj
1. "Nechapem a preto mi je to zbytocne rozpravat"
Avsak sa kryjes dalej a tak ma to hned aj
"2. Nezaujima a tak tomu aj tak nepochopim."
A kebyze som nahodou chapal a zaujimalo ma to tak vlastne
"3. ...si vsetko viem najst sam a nepotrebujem nikoho..."
A isto vies takto pokracovat dalej a dalej, len aby si nemusel dat fakty.
Pisal som ti - mas dat fakty, na ktore si prisiel a vypustit tieto konspiracne kecy, ze niekoho nieco nezaujima a pod., lebo to je iba alibistika na tvojej strane.
Teraz cakam fakty.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 14:02
Je tu obmedzeny pocet znakov a v tvojom pripade by som ti musel zapisat 10 a4 textu na co ja nemam cas.
Preto ak ta zaujima tento svet tak zacni hladat. Kto hlada najde.
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
16.12.2018 15:17
Napisat nieco konkretne je zbytocne, ale pisat ake sme ubohe ovce a ty aky uzasny objavitel uz zbytocne nie je, lebo ti to hladka ego. Aby nedoslo k omylu, nemyslim si, ze sme si vseci rovni... Su lepsi, horsi, mudrejsi, hlupejsi, ale nikdy to nie je vecou samohodnotenia, ktore predvadzas ty...
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 15:55
Ja myslim, ze som vam dal dostatok podnetov na to aby ste sa zamysleli.
Vas to jednoducho nezaujima. Nevies citat medzi riadkami. Upel si sa na plochu Zem ale nepochopil si podstatu odkazu.
Ja sa Vam nevysmievam ani sa nevyvysujem.
Dopredu viem co mi na komentare odpisete.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 15:58
Nemozem za to, ze sa ta to dotklo. Jednoducho viem o veciach nad ktorymi ty bezne nepremyslas a tvoje Ego reaguje tak ako reaguje.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
16.12.2018 16:10
jasne, ze si dal dostatok pondetov, ale realnych faktov a svojho vyskumu si nam dal = 0 (slovom "nula" alebo "zero" tiez "null" atd.).
Len sa mame zamyslat a tym dospejeme k vecnemu osvieteniu.
A este nemame lipnut na plochej zemy.
Este raz: Daj fakty.
Nevyhovaraj sa na cas a kolko A4rak by si zapisal, a ze tu je limit znakov. Pastni to na pastebin a pod. a hod sem link, mi to precitame a zhodnotime.
Fakty. Nie kecy.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaa
|
Pridané:
16.12.2018 16:11
*my :)
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 17:53
Chces fakty?
Vobec ta tento svet okolo teba nezaujima. Si rad, ze zijes, ze mozes trtkat, sledovat filmy, nakupovat, vozit sa, lietat, volat, srat, zabavat sa, hrat sa, pracovat, cvicit a pod.
Dalsi fakt je... ze pouzivas svoj mozog maximalne tak v praci...
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
16.12.2018 20:07
ajhla, zrazu o mne vies vsetko.
Vies co robim a co viem.
Vies co je zabavne? Ze hned ako tebe "osvietenemu" doslo na to, ze ma nieco a niekomu vysvetlit, "osvietit", tak sa uchylujes hned k urazkam, osocovaniu a dristas ako by to bolo pre teba casovo narocne a aj tak nas to nezaujima, nevieme, nepochopime atd. atd.
Si zabavny. Tak to po sebe este raz precitaj, zamysli sa nad svojim poslanim a bud daj fakty a svoj pohlad na svet aby sme sa na tvoje zamyslanie a jeho vysledky mohli kritickym okom pozriet aj my.
Alebo na to nemas odvahu? Bojis sa, ze by to na co si dosiel nakoniec mohlo zhoriet ako papier, len co by to bolo vonku a zamyslelo by sa nad tvojim zamyslanim viac ludi? Odpovedz si coho sa bojis a daj nam vediet;)
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 21:43
Jasne dokazujes to, ze pre teba su jedina autorita vedci s titulom.
Aj keby som ti to tu rozpisoval do nekonecna furt by sa ohanal poznatkami druhych a nie tymi svojimi.
Ani raz nikto z vas oviec nedal nikdy vlastny nazor a vlastne uvazovanie. Vsetko len tlmocite po druhych.
Dobre. Stala sa ti v zivote vec, ktoru veda doposial nijako nevysvetlila? Ak si odpovies ano vitaj v nasom svete.
Vysvetli mi ako je mozne, ze su medzi nami ludia, ktori sa spravaju uplne rovnako ako tvoji blizky ludia? Vies mi vysvetlit co je to zivy sen?
Vies my vysvetlit ako je mozne, ze to na co myslim v dobrej viere sa skutocne dokaze stat?
Tento svet ma kopec glitchov, ktore veda nepopisuje a ked popisuje suvisi to s kvantovou mechanikou a to jej vieme, ze kazdy hmotny predmet nieje taky hmotny ako vyzera.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.12.2018 21:49
A povedz mi co je pre teba ludska rec?
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 1:20
PS: Poviem ti male tajomstvo.
To ty sa bojis konfrontacie. Ty sam vies, ze nad svetom vobec bezne nepremyslas. Nechavas sa ovplyvnovat okolim a ked si vacsina mysli, ze svet nemoze ovladat uzka skupina ludi tak si to myslis aj ty. Bojis sa ty sam hovorit ludom svoje myslienky lebo sa bojis, ze ta za odsudia. Ze sa k tebe budu inak spravat.
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
17.12.2018 8:05
Ale ja nevravim, ze sucasna veda vie vsetko vysvetlit a urcite kazdy ma nejake wtf momenty... Mne sa stava, ze stretavam na ceste rovnake auta, aj ked nejdem von v rovnakom case, alebo sa so zenou bavime o nejakej pesnicke a o chvilu ju hraju v radiu... To ale nevyvracia existenciu gravitacie, ani mesiaca a ani to nepotvrdzuje kopulu nad zemou. Ten tvoj pristup: budem presadzovat picovinu, len aby sa ludia zamysleli, ze moze byt na svete viac ako vidia nie je funkcny, lebo v konecnom dosledku si len clovek co presadzuje picovinu... Co sa mna tyka, suhlasim co si napisal, ze mam rad tento svet, rad jazdim, lietam, rad vyuzivam vsetky mozne technologie a som rad, ze zijem v dobe farebnych televizorov... Mam (ako kazdy) obmedzeny cas a keby som sa mal trapit tym, ze nerozumiem vsetkym javom, bolo by to plytvanie casom. Hlavne keby odpoved nic nezmenila... Ale ak to robis kvoli tomu, ze "svet je matrix a hladas cheaty" tak to ti chvalim a potom sa podel o cheat na lietanie...
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 21:37
Statisticky je vela aut rovnakych. To nieje velmi glitch ale berem.
S radiom okej... podobne. Kamko... to nie su nahody ale kolektivne vedomie.
Ja si dokazem veci privolavat a nie su to veci mamonarskeho charakteru... To nie su picoviny... len si to nevies vysvetlit a vidis odhalil som ta hned.
A to je ten rozdiel medzi nami. Ja aktivne svet a svoj mozog skumam a ty nie... preto viem, ze tento svet je daleko komlexnejsi a zaroven modifikovatelny ako ti ho prezentuju.
Pre teba strata casu a ja vyslovene carujem.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
17.12.2018 10:27
lol, tak doteraz som ta konfrontoval stale, tak neviem coho som sa ja bal :)
Vacsina tvojich "glitchov" sa da vysvetlit uplne normalne - statistikou a prave tym zamyslenim sa.
1, Statisticky zijes stale ten isty zivot - mas rutinu. Rovnako ako 99.9% ludi naokolo.
2, Vsetci ludia su si statisticky na genetickej urovni (skoro) uplne totozny, rozdiel je v psychike/spravani - tie su dane vychovou a skusenostami.
3, V nasej krasnej malej krajine (a vacsine sveta) sa ludia paria geneticky takmer s vlastnou rodinou (bod 2).
^^^ Vsetko toto je tazke prijat, ale su to fakty.
Teda bezne sa mi stava, ze stretavam v okoli vyzorovo velmi podobnych ludi, ale staci mi zajst do Amsterdamu (extremny pripad Seoul-u) a zrazu nestretnem ani jedneho, dokonca ani po stranke spravania sa.
Stretavas tych istych ludi - Ved zijes v tom istom meste, mas rutinu a rovnako vsetci naookolo ergo statisticky musis stretavat tych istych ludi v +/- tom istom case a casto v podobnych situaciach.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 21:33
Statisticky zijes stale ten isty zivot - mas rutinu. Rovnako ako 99.9% ludi naokolo.
Hovadina... to su ovce ja vykonavam veci co nerobia vsetci.
Vsetci ludia su si statisticky na genetickej urovni (skoro) uplne totozny, rozdiel je v psychike/spravani - tie su dane vychovou a skusenostami.
Dalsia hovadina... Mam kolegu co sa nie len crtmi podoba ale aj spravanim je takmer indeticky... a to nieje z rovnakej rodiny. Je tu isty faktor pocitu, ze ho poznam velmi dlho. Intuicia.
Rovnakych som stretol aj v zahranici.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
17.12.2018 10:28
A to, ze sa niektori spravaju ako tvoji pribuzni alebo ty? Vacsina z nich je vychovana v tom istom kolektive. Vyvijali sa spolu a teda od seba prebrali aj mnohe znaky a preferencie.
Pocujes a vidis na co si myslel pred XY minutami/hodinami. Vysvetlenie - Lebo reklama, lebo komercia, lebo rutina. Opat statisticky ludia myslia na velmi caste javy (pretlacane napr. reklamou, skusenostami, preferenciami...) a teda sa im zda, ze vidia na co mysleli. Ja som roky myslel na s*x s Angelinou, ale nikdy nesla oproti mne v Tescu ani nevidela moju zbierku znamok ani mi nenapisala na fejsbuk, ale ked myslim na Skodu ci novy LG televizor tak tie su zrazu vsade. Rovnako ak myslim na Lenku tak sa mi zda, ze ju vidim na kazdom kroku v meste alebo ju dokonca ozaj stretnem (ale genetika (bod 2 a 3) vysvetluje prvu cast a ze ju ozaj stretnem - tak ona byva naproti tak je dost velka sancu ju stretnut ;)
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 21:40
Ja ti poviem jedno zistenie... s Angelinou sa stretnes ked na to neprestanes pozitivne v dombom mysliet. Nie vsetko sa uskutocny hned.
Veci si mozes kupit ale prilezitosti a ludi si vies privolat. Mam to niekolkokrat overene.
Musis viac pozorovat to ti chyba. Nechce sa ti ako si povedal.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
17.12.2018 10:29
Mozeme sa bavit o tom, ze spravanie ludi je ovlyvnene uzkou skupinou ludi, korporacii. Ale bavit sa o tom, ze nad Zemou je kupola, ze Zem je plocha, ze ludia su CGI a pod. je totalne zbytocne.
Nie preto, ze to nie je mozne (teda kupola, plochost, duta Zem, CGI su bludy...), ale pretoze to nedokazes exaktne potvrdit ani vyvratit.
Zamysli sa
Preco by si ako CGI mohol mysliet nad tym, ze si CGI? Ved by som nakodil taky antivirak, ze by po tebe neostal ani anti-bit.
Preco by sa niekto zapodival programovanim neba, ved by to v premennej prehlasil za nemozne a CGI ludi by nikdy nenapadlo postavit raketu.
Preco by som dovolil mojim CGI postavit lode a lietadla - aby vyvratili plochu Zem?
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 21:46
Ty sa hlavne zamysli nad podstatou sveta. Ak su tu kvarky tak je to jasny dokaz nejakej pokrocilej simulacie. Kvark je energia s informaciou.
Musis citit, ze nieco viac ako my. Ked pojdes do hlbky zistis, ze vsetko bolo dane davno pred nami. Ta informacia o tom ako to vsetko ma vyzerat a co vsetko sa du da urobit bola pred nami.
Je to akysi druh energie, bytosti neviem. Je to nieco co je v sebe samom. Nedokaze to neexistovat.
Ja snivam aktivne zive sny a a moj sen je na nerozoznanie od tohto sveta. Viem si uvedomit, ze v skjotocnosti v tomto svete spim. Dokazem tak potom lietat vselico. Pre mna je tento svet ako sen, kede su iste vplyv, ktore my znemoznuju lietat. Podla mna ani nebudes vediet, ze zomries... mozes sa pokojne prebudit ako 14 rocny ani nebudes vediet. Je tu nekonecne vela inych realit.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
17.12.2018 10:36
PS: poviem ti tajomstvo.
Ty sa vlastne bojis.
Bojis sa sveta, konfrontacie, otvorit oci a preto je CGI lepsia volba. Zbavuje ta to zodpovednosti. Vsetko je dane. CGI. Nic nezmenis. Hrstka ta manipuluje. Je to bezvychodiskova situacia.
Naproti tomu ja radsej myslim na to, ze mam vsetko vo vlastnych rukach.
Jeden z nas spi spokojnejsie, ale nemal by si.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 21:48
Ja sa nebojim absolutne nicoho a ani nic nelutujem. Ja sa na smrt tesim.
Tvoj svet je s casti v tvoji rukach ale nie tak uplne.
Bohuzial.
Ale aspon si sa vyjadril ale aj tak si pre mna Ovca a to si sa aj priznal. Riesis zenu a bezny zivot.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
17.12.2018 22:09
wau, sranda. Si sa nakoniec rozhovoril. A som rad, ze sme sa dostali z roviny bludov o CGI a plochej Zemy do niecoho co uz moze mat realny zaklad - multiverse ci paralelnych svetov/realit. Nieco co napr. vysvetluje "dej vu" pocity. Nieco co , o com uz mozu hore vediet a strazit ako super tajomstvo uz desatrocia.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 23:05
Ja len vychdzam zo svojho pozorovania a pozorovania druhych aj to si vela fyzikalnych veci vysvetlujem inak resp. spajam ich so zisteniami, ktore opisuje Biblia a ine ucenia.
Vsetci vratane vedcov smeruju k tomu istemu len inymi cestami.
Co sa tyka spolocenskeho systemu tak jasne, ze nam vladne organizovana mafia. Vobec by nemuseli byt dane ani peniaze. No zial ludia su zmagoreni prave tou ELITOU.
A vobec by som sa nedivil keby prehovoril Snowden 2, ze vsetky vesmirne projekty su ojeb. Pozri oni vedia preco si nemozu okato rozdavat peniaze. Preto si ich rozdavaju cez projekty. Staci si polozit otazku. Preco jebu vsetci dokopy bilion farebnych papierov do zbrani ako so vyskumu. Bez vetru sa listok nepohne.
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
17.12.2018 23:04
Tak uz viem kde je problem, v tvojej definicii "ovce". ked uz teraz viem, ze pre teba je ovca clovek, ktory "riesi" rodinu a tesi sa z tohto zivota a necaka, kedy uz konecne zomrie, tak mi nevadi, ze mi hovoris ovca. A ani sa ti nedivim, ze si vymyslas (snivas) svoj vlastny svet, ked svoj zivot v tomto svete nemas rad... A ked teda vies, ako vravis, "carovat" vcaruj sa do tej elity, co furt spominas a vynes nejake konkretne info o nich, pripadne ich zvnutra rozvrat... Budes mat o starost menej.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 23:39
Zle si to pochopil.
Ovca je pre mna clovek, ktory nema vlastny nazor. Vlastny pohlad. Vlastne uvazovnie.
Priklad (politika) : Kazdy triezvo uvazujuci, ktory si aj pozrie pozadie ludi v stranach vie, ze ci koalicia alebo opozicia tak je to jedno. Su rovnaki. Ukazuju to 20 rokov.
Clovek Ovca cita a sleduje media a z kazdej strany vsetky ovce pisu aky je Fico zly. Ovce daju preto hlas druhym v nadeji, ze teraz to bude ine. No nechcu si pripustit, ze ti druhi budu robit to iste co Fico. Pritom vieme, ze media a politici v opozicii v minulosti urobili to iste. Ociernovali Meciara a rozpravali ako sa vsetko zmeni. Ludia Ovce im dali hlas a co sa stalo? Pokracovali v tom co bolo rozbehnute.
Ovce sa sami prihlasia tak ako vy. Sa vas ta dotklo. Ak by si sa ako ovca necitil... nereagoval by si.
Mne moze povedat hocikto hocico ja sa neurazim. Mna nedokaze iny clovek urazit. Ked sa chces urazit uraz sa. Je to tvoj mindrak :)
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 23:40
Ano dobre si povedal.
Infiltracia je jedina moznost.
|
|
Re: odhalenie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.12.2018 23:44
Rodina je najviac.
No ako ludstvo by sme mohli byt tiez rodina no zial.
Ja mam zivot presne taky aky ho chcem mat. Ja sa na svoj zivot nestazujem.
Aj viem, ze rozmyslat nad vecami, ktore nemam ako cinit su strata casu ale mam to rad a pomaha my to v ceste za cielom.
Viem, ze mam svoj cas vyuzivat efektivne a produktivne neboj nic.
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
18.12.2018 10:13
Rodina je najviac => si pre mna ovca, riesis zenu.
Myslienka ma moc => je mi jedno co si o mne kto mysli...
Si nekonzistentny...
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
18.12.2018 12:00
migg to vystihol, si nekonzistentny az strach.
Mal som miernu nadej, ze z teba nieco bude, ale akonahle si presiel k zivym snom tak si jasny pripad.
Musim ta poopravit - ty si sa nezamyslel, ale zasnival. To je tvoj problem.
Tvoje zive sny a to, ze si v nich uvedomujes ze realne spis nie je nic ine iba hladina spanku/bdenia.
To je ako keby som zavrel oci a zacal si predstavovat ten sex s Angelinou alebo ze som prezident.
Sen je zivy (teda predstava), ale stale to nie je alternativna realita iba mozgom vygenerovana predstava, ktora sa moze zdat velmi realna. Preco by sa aj nezdala, ved vsetko co vnimame je vlastne spracovane mozgom, ktory nasledne dava impulz svalom atd. A s tymto zivym snom je to podobne, len "virtualne" a sranda vec je, ze mozog posielal impulz zvysku tela aj tak a ono sa tvari ako keby to bolo realne (napr. spotenie pri nocnej more)
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
18.12.2018 12:18
len aby som zhrnul:
1, Similarita (fyzicka a psychicka) ludi - cista genetika, statistika a ovplyvnovanie/kolektiv. V istom okruhu si budu ludia fyzicky a postojmi podobny - so zvacsujucim sa priemerom okruhu to klesa, ale nikdy nevyprcha, lebo zaklad je v DNA rovnaky.
2, Stretavanie sa ludi, situacii, predmetov - statistika, rutina. Proste ak 365krat v roku a to 1,10,20 rokov v rade ides mestom, s osobou, tou istou ulicou tak statisticky stretnes rovnake osoby, javy, predmety atd.
3,Ak myslis na dovolenku na Hawaji, novy projekt, lepsie auto, krajsi zazitok tak sa ti v blizkej dobe zrazu stane. - sebazdkonovalovanie, vasen a mozog. Lebo ta tvoj vlastny mozog posunie - zmeni tvoje navyky aby si to dosiahol. Ziadne velke vooodoo v tom nehladaj.
3, Zive sny - mozgom generovane mini "filmy", ktore zvysok tela nedokaze odlisit od reality, lebo cognitivnu/mysliacu/vyhodnocovaciu funkciu ma iba mozog - telo iba pocuva, realizuje prikazy mozgu.
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaaa
|
Pridané:
18.12.2018 12:24
a teraz aby si mal ozaj nad cim premyslat:
Skus sa zamysliet preco je v prirode vsetko matematicky dane. Preco je statistika takmer vsade. Preco je normalne rozdelenie (distribucia) vsadepritomne.
A az skoncis s touto temou tak sa zamysli nad vyrokom, ze "ludia vyuzivaju iba 10% kapacity mozgu" a preco iny tvrdia, ze "vyuzivame 100% kapacity". Nie je to skor tak, ze my si nevyberame? Proste mozog ide stale na 100% (prijima, uklada, analyzuje, vyhodnocuje uplne kazdy vnem, podnet), len my nie sme schopny ho ovladat do hlbky? Sme umelo limitovany? Vedeny ho nevyuzivat? Prec0?
|
|
Re: odhalenie
Od: iKozaa (ad)
|
Pridané:
16.12.2018 11:41
a ked chces odpisat, ze mame "zatvorene mysle" a ako si vsetko "overujes" a podobne s*acky tak sa ani neunuvaj, lebo si fejker a konspirator a Snowdena si do ust ani neber, lebo je rozdiel medzi spionazov a plochou zemou ;)
|
|
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
13.12.2018 21:40
čiže už nie sú Virgin?
|
|
Holy kkt
Od: bubacik
|
Pridané:
13.12.2018 22:02
Ze do vesmiru.. holy kkt!! Aj keby vyleteli do 300km vysky tak im je to na <|> lebo im chyba par desiatok tisic km/h na to aby nedrisli naspat dolu.
|
|
Re: Holy kkt
Od: CPT.obvijus
|
Pridané:
14.12.2018 0:04
11,18km/s
|
|
Re: Holy kkt
Od: ffdf
|
Pridané:
14.12.2018 4:46
stačí aj 8km/s, tá Tvoja rýchlosť je už úniková
|
|
Re: Holy kkt
Od: takze to sedi
|
Pridané:
14.12.2018 8:55
no a to je 28800km/h, cize mal pravdu, par desiatok tisic...
|
|
Re: Holy kkt
Od: ffdf
|
Pridané:
14.12.2018 20:37
šak sa nehádam, ale tých 11km/s je už úniková rýchlosť z orbity Zeme... mohli by si to niekam nasmerovať a Zem ich už nezadrží
|
|
daleko od \"vesmiru\"
Od: lobotomik
|
Pridané:
14.12.2018 9:51
2.9 machu je pramalo. Pri nizkej orbite (300 km) vacsina enrgie je kineticka, nie potencialna. Problem je raketu rozbehnut, nie zdvihnut. Takze zysit rychlost este tak 3x a potom sa mozeme bavit.
|
|
Re: daleko od \\
Od: Trololo
|
Pridané:
14.12.2018 10:06
Sup sup napisat Bransonovi, ze je chudak a odmietas sa s nim bavit.
|
|
Prirodzená hranica vesmíru existuje
Od: ingersole
|
Pridané:
16.12.2018 10:31
A je vo výške cca. 100 km. Je to tzv. Kármanova medza, keď pre horizontálny let už odstredivá sila orbitálneho letu prevládne nad použiteľným aerodynamickým vztlakom. Tých 80 km je málo - ak má vesmírny satelit perigeum v tejto výške, už ho atmosféra ubrzdí a ide dole hneď. Podobne, aj drobné meteority sa rozpália a zhoria vo výškach nad 80 km. Skrátka, v 80 km je ešte príliš "husto", aby sme hovorili o vonkajšom vesmíre. Ale, napokon, vesmír je všade, aj tu dole na zemi - aj my ľudia sme vesmír...
|