|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po hotové
Od: Svist
|
Pridané:
7.11.2018 17:42
Má to svoj zmysel, pošlem .txt cez laser a na Andromédu prídem po hotové :)
|
|
Re: Po hotové
Od: rolh
|
Pridané:
7.11.2018 17:44
Lenze cez laser by to islo 20.000 rokov rychlostou svetla
|
|
Re: Po hotové
Od: Svist
|
Pridané:
7.11.2018 17:46
Áno, kým tam ja prídem už to bude hotové :)
|
|
Re: Po hotové
Od: MoKy
|
Pridané:
7.11.2018 20:08
Vezmi to skratkou ;)
|
|
ničivý praktik S03E27
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
7.11.2018 17:55
No a? Keby do toho teleskopu krical, tak by to bolo predsa priekazne radovo pomalsie.
|
|
Re: Po hotové
Od: NADPIS
|
Pridané:
9.11.2018 15:21
To su ale nadpisy dnes :D
Red Hat končí s podporou KDE, 8.11. 09:51, (66)
Samsung po rokoch ukázal...
|
|
Dnes mám meniny Sabrina
Od: Buržuj/
|
Pridané:
7.11.2018 17:48
Žijeme v divnej dobe. Snažíme sa o kontakt s mimozemšťanmi, ale stále veľa z nás verí na nejaké nadprirodzené hlúposti o reinkarnovanom stolárovi a jeho tatkovi v sandáloch sediacom na obláčiku. A to nie je jediná populárna fantasy historka.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: TatkoSandal
|
Pridané:
7.11.2018 17:59
Amen.
|
|
Re: Dnes mám meniny Bohumir
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
8.11.2018 10:29
Kamen.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
7.11.2018 18:38
O stolárovi, to je aspoň neškodné. Ale čo takí moslimáci a ich pedofilný vzor. To je ta "pravá" ideológia.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: _mj
|
Pridané:
7.11.2018 19:27
Cital si si nieco o Islame, alebo veris anonymnym emailom z internetu?
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
8.11.2018 1:28
Ano, zivot Mohameda :), ale stredovek na tom nebol v Europe inak. Dospeli si brali deti, aby specatili zvazky manzelske z rozumu. Len ta plnoletost bola neskor ako v pripade Mohameda a jeho chutok.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: ja.
|
Pridané:
8.11.2018 6:59
Neškodné? Wtf? Na hodine dejepisu si si iba strkal ceruzky do zadku?
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: kajsmetke
|
Pridané:
8.11.2018 12:23
...pan je kozmejker
|
|
Dnes mám
Od: _kubo_
|
Pridané:
8.11.2018 8:34
"Vďaka" rozprávke o stolárovi skapali desiatky miliónov ľudí.
Väčšinou v boji kríža proti krížu...
Islamisti nás v počte obetí slabúčko dobiehajú...
BTW podrezávanie prevzali od španielskych conquistadorov -
vzor - pokrstiť a podrezať...
|
|
Re: Dnes mám
Od: dfsdg
|
Pridané:
8.11.2018 11:06
Ukaz mi kde v novom zakone je napisane, aby clovek zabijal cloveka ? Kde Jezis kaze o tom aby sa niekomu ublizovalo ? Ked niekto v mene krestanstva vedie vojnu, alebo zabija, tak to s krestanstvom nema nic spolocne.
|
|
Dnes nemám
Od: _kubo_
|
Pridané:
9.11.2018 8:24
Pupáčik, to isté tvrdia islamisti i komunisti. ;=)))
Ježiš povedal apoštolom: „Nemyslite si, že som priniesol pokoj na zem. Nie pokoj som priniesol, ale meč. Prišiel som postaviť syna proti otcovi, dcéru proti matke, nevestu proti svokre. A vlastní domáci budú človeku nepriateľmi.“
„Kto miluje otca alebo matku viac ako mňa, nie je ma hoden. A kto miluje syna alebo dcéru viac ako mňa, nie je ma hoden.“
BTW spočítaj si mŕtvych v Starom zákone...
|
|
Re: Dnes nemám
Od: ggnfh
|
Pridané:
9.11.2018 11:04
Ked to takto vytrhnes z kontextu, tak to znie tak ako to znie. Ak mas precitanu bibliu, hlavne novy zakon, tak vies ze cele to je o laske voci druhemu na ukor samého seba. Ziadne ublizovanie ani nenavist ani nic podobne. Toto Matusovo evanjelium, teda cast ktoru si tu uviedol, ma vyznam vo vztahu medzi ludmi ktory prijali Jezisa a tymi co ho neprijali, teda veriacimi a neveriacimi. Napokon tato diskusia je toho jasnym prikladom ze tu je rozkol, teda obrazne povedane mec. To ale neznamena ze ludia sa maju zabijat, alebo vrazdit, nic take jezis nehovoril a bolo by to v rozpore s jeho ucenim a celym jeho posobenim. Dôkazom coho je aj sposob akym ukoncil zivot na zemi.
|
|
Re: Dnes nemám
Od: slecna.l
|
Pridané:
9.11.2018 11:38
Prave ta "laska voci druhemu na ukor samého seba" a sebaobetovanie ako zivotny styl je chory prvok, ktory si krestania domysleli. To, ze sa Jezis nechal ukrizovat, bolo jeho vedome jednorazove rozhodnutie (a ani podla Biblie si nim nebol celkom isty), zato ukrivdeni ublizeni ludia, ktori si bolestinstvo vybrali ako cestu, vedia byt najvacsie svine. Kto si pocita hriechy a nevie odpustit sam sebe, tazko bude mat empatiu voci inym.
|
|
Re: Dnes nemám
Od: vdvfv
|
Pridané:
9.11.2018 13:28
Nemyslim ze mas pravdu, uz hned 1. prikazanie hovori o tom ze mas milovat druhého viac ako samého seba a Jezis v tom pokracuje (Matus 22,36-40):
„Učiteľ, ktoré prikázanie v Zákone je najväčšie?“ On mu povedal: „Milovať budeš Pána, svojho Boha, celým svojím srdcom, celou svojou dušou a celou svojou mysľou! To je najväčšie a prvé prikázanie. Druhé je mu podobné: Milovať budeš svojho blížneho ako seba samého! Na týchto dvoch prikázaniach spočíva celý Zákon i Proroci.“
Neviem ako myslis to pocitanie hriechov a odpustanie sebe samému. Hriehy (nieco co nieje dobre) sa lutuje a vyznava a snazime sa svoje konanie napravit zmenou uvazovania (pokanie). Odpustame druhym ludom.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
8.11.2018 8:50
Inkvizície?
Pálenie čarodejníc?
A ako si myslíš že sa kresťanstvo rozširovalo po Európe? Čítali "pohanom" z biblie po večeroch pri krbe? Násilie a útlak. Nič viac, nič menej.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: dftdfh
|
Pridané:
9.11.2018 11:23
Analogicky - sirenie demokracie pomocou bombardovania. Tiez s tym demokracia nema nic spolocne. Tak isto ako krestanstvo nema nic spolocne s nasilim. Ak niekto zabija, je vrah, nie krestan.
|
|
Dnes mám
Od: _kubo_
|
Pridané:
10.11.2018 3:07
Pupáčik, to isté tvrdia islamisti i komunisti. ;=)))
|
|
Re: Dnes mám
Od: Hg h jh
|
Pridané:
10.11.2018 19:39
Presne tak, je to o ludoch a ich slabostiach, izmus ako taky za to nemoze, toboz nie krestanstvo.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.11.2018 18:46
Snažíme sa o kontakt s mimozemšťanmi, a k susedom staviame 2 metrové múry. Toľko k tomu stolárovi.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
7.11.2018 19:08
Ale veď o kontakt s mimozemšťanmi sa snažíme preto, aby sme vedeli, kde mur k nim vychadza najlacnejsie.
|
|
Re: ultraradikalny faktizmus
Od: ffdf
|
Pridané:
7.11.2018 21:27
čo máš Alzheimera?...kde si nechal "priekazne" najlacnejšie ??
|
|
Re: ultraradikalny faktizmus
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
8.11.2018 3:38
Aj mňa to zarazilo. To tu už nikto nič negarantuje?
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: dj_v
|
Pridané:
8.11.2018 7:07
ak by bol mojim susedom burzuj, tak medzi nami postavim berlinsky mur :D
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
8.11.2018 7:24
A z iPhonov. Nech ho jebne.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: Mak...
|
Pridané:
8.11.2018 7:18
Ak si tym tatkom sediacim na oblaciku myslel Boha, tak by si mozno mal vazit slova a zmiernit svoj posmesny ton.
Raz, ked pochopis niektore veci, by si zo seba mohol byt sklamany...
(hovorim to preto, ze som nieco podobne zazil na vlastnej kozi)
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: 65432122
|
Pridané:
8.11.2018 8:47
No daj, story time. Toto ma zaujíma...
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
8.11.2018 8:54
Nehnevaj sa ale z môjho pohľadu je kresťanstvo zvrátený fanatizmus, ktorý ti príde normálny len preto, že si na ňom vyrastal už od malička.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.11.2018 9:14
presne
jak blahoslavenie tej mladej baby, co sa za WWII nechala radsej zastrelit nadrzanym ruskym vojakom, nez aby bola poskvrnena/zneuctena
absolutne, ale absolutne totalne vymyty mozog
defacto dostala na vyber: daj mi, alebo ta odbachnem a ona mu nechcela dat, defacto spachala samovrazdu
som strasne zvedavy kde je ta hranica, co by uz nebola ochotna urobit pre zachranu svojho zivota:
zlomim ti prst alebo ta odbahcnem
naplujem ti do xichtu alebo ta odbachnem
.....
a nie je cirou naahodou podla ucenia toho spolku samovrazda velky hriech? tusim clovek nema pravo zobrat si zivot ...
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od reg.: saruman
|
Pridané:
8.11.2018 9:52
Ktovie ako to v skutočnosti bolo. Fanatici si vedia príbeh patrične prifarbiť aby bol zaujímavejší.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: Adrique1
|
Pridané:
8.11.2018 16:41
Prosím pekne, toto sú čo za voloviny?
Tak poporiadku:
1) ten nadržaný vojak, rovnako ako tá dievčina, mal na výber. Tzn. napriek svojim vyhrážkam ju nemusel zabiť, mohol si to rozmyslieť, v čo zrejme dúfala.
2)Rozhodne sa nedá tvrdiť, že by si takto dobrovoľne vzala život - viď bod 1).
3)Kde je záruka, že ak by sa poddala znásilneniu, nezavraždil by ju tak či onak, aby to naňho nebonzla - viď bod 4).
4) je dosť možné, že (by) ten vojak čoskoro po svojom čine skončil úplne rovnakým spôsobom (pochybenia vojakov boli často trestané hrdelnými trestami), bez ohľadu na to, či by ju po znásilnení zabil alebo nie. Ale to už sa dostávame inam.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: čitateľ
|
Pridané:
8.11.2018 18:08
Ty si riadne hovädo.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: IBM
|
Pridané:
9.11.2018 7:29
Pjetro de, sorry, niekedy som Ta uznaval pre Tvoj prehlad a naozaj fundovane commenty, ale to co tu predvadzas v poslednych mesiacoch/rokoch ma presviedca, ze si obycajny chudak...
Verim, ze sa mylim, ale aktualne to vidim tak.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: Fako
|
Pridané:
12.11.2018 11:31
Vidim v tom dve moznosti: bud pravemu Pjetrovi niekto hackol nick alebo sa v Pjetrovi nieco vnutorne zlomilo a takto si ventiluje svoju frustraciu.
Sorry Pjetro, ale to je na psychiatra, resp. aspon na psychologa...
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: Mak...
|
Pridané:
8.11.2018 10:19
Pockat pockat, kto tu hovori o krestanstve?!
Aj podla mojho nazoru je krestanstvo a cirkev len umely prvok, ktory sa sice hra na posla Boha ale realne ide skor o politicke zoskupenie.
Ja hovorim o Bohu ako takom. Bohu, ku ktoremu sa bude kazdy z nas modlit, ked bude sediet v padajucom lietadle.
A bude sa modlit, nie preto, ze to ma napisane v nejakej knihe, ale preto, ze to ma zakodovane hlboko vo svojom vnutri...
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
8.11.2018 11:02
Vidím, že si ani nedokážeš predstaviť, že nemáš pravdu :-)
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: IBM
|
Pridané:
8.11.2018 12:14
Milý Kvík?, neboj, v jednom bode to pochopia aj tí najstriktnejší neveriaci ;)
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: dfsdg
|
Pridané:
8.11.2018 11:27
Co tak si postudovat aspon zaklady, ako napr. starozakonne desatoro, alebo par Jezisovych myslienok z noveho zakona ? V com sa ti zda krestanstvo fanaticke ?
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: Adrique1
|
Pridané:
8.11.2018 16:50
Ono je dosť problém, že v cirkvi, ktorá si hovorí svätá, je veľa čiernych oviec, preto čoraz viac veriacich ľudí oddeľuje cirkev od náboženstva.
Tí, ktorí sú neveriaci a o náboženstve vedia hovno, majú často (oprávnene) možnosť kopnúť si do cirkvi, ale aj veriacich.
A o to ľahšie sa kope do cirkvi/náboženstva, ktoré (v súčasnosti) nie je militantné. Napríklad aj zomri.sk zbabelo priznalo, že z islamu si radšej srandu robiť nebudú a radšej nebudú martýrmi slobodného prejavu, ako by (i keď s mizivou pravdepodobnosťou) mohli skončiť ako redakcia Charlie Hebdo.
|
|
Dnes mám
Od: _kubo_
|
Pridané:
9.11.2018 8:39
Ježiš povedal apoštolom: „Nemyslite si, že som priniesol pokoj na zem. Nie pokoj som priniesol, ale meč. Prišiel som postaviť syna proti otcovi, dcéru proti matke, nevestu proti svokre. A vlastní domáci budú človeku nepriateľmi.“
„Kto miluje otca alebo matku viac ako mňa, nie je ma hoden. A kto miluje syna alebo dcéru viac ako mňa, nie je ma hoden.“
BTW spočítaj si mŕtvych v Starom zákone...
|
|
Re: Dnes mám
Od: ggnfh
|
Pridané:
9.11.2018 11:12
Uz som reagoval vyssie, kto cital evanjelia vie ze posolstvo je uplne ine ako ked to takto vytrhnes z kontextu.
|
|
Dnes mám
Od: _kubo_
|
Pridané:
10.11.2018 3:10
Pupáčik, to isté tvrdia islamisti i komunisti. ;=)))
|
|
Re: Dnes mám
Od: Nhgj
|
Pridané:
10.11.2018 19:41
Nj,obohrana platna. Izmy nerobia zle, ale konkretni ludia.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.11.2018 1:44
Ty vobec nechapes co je Krestanstvo a Biblia.
Ty si obycajny prosty clovek.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: ljuk
|
Pridané:
8.11.2018 8:24
a to sa ako vylucuje ci co si tym chcel povedat?
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: 98523647125
|
Pridané:
8.11.2018 13:41
Personifikacia Boha v podobe deduška sediaceho na oblaciku je typicka pre takych mentalnych idiotov ako si ty.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.11.2018 1:43
Ty si absolutne nepochopil co je Biblia a ako ju mas chapat.
|
|
Re: Dnes mám meniny Sabrina
Od: Sundej Sandal
|
Pridané:
9.11.2018 10:39
Co mas proti sandalom?
|
|
Dnes mám
Od: _kubo_
|
Pridané:
10.11.2018 3:17
Tvoja reakcia (vďaka klonovaniu komentárov) ma rozosmiala.
Zatiaľ je to 43. ;=)))))))
|
|
Djjddjjd
Od: Gertrudo
|
Pridané:
7.11.2018 17:58
Zaujimave.
Kedze ide o laser ako funguje zachytenie ked nemieri priamo na teba ale minie povedzme o svetelny rok?
Nemusi byt ta civilizacia priamo v ceste toho luca?
|
|
Re: Djjddjjd
Od: pytacik
|
Pridané:
7.11.2018 18:06
Podla mna to bude ako s dialkovym ovladacom na televizor, kde tiez nemusis mierit priamo. Ale neviem ci princip komunkacie z druhej strany obbyvacky mozes uplatnit na vzdialenost 20000 svetelnych rokov. Tento komentar je teda uplne zbytocny a zabijas nim svoj cas.
|
|
Re: Djjddjjd
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
7.11.2018 18:08
Kým to tam doletí, bude to mať taký rozptyl, že až..
|
|
Re: Djjddjjd
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
7.11.2018 19:30
Práveže ani nie, ak to pošleš cez 40-metrový teleskop. S obyčajným vreckovým laserom by sa dalo dosiahnuť 1/40000000 radiánu. To je 8× jemnejšie, ako má rozlíšenie Hubble. Na 20000 svetelných rokov je to iba 32 AU ;-)
|
|
Re: Djjddjjd
Od: ffdf
|
Pridané:
7.11.2018 21:30
aj emeričani raketoplán ožarovali zaostreným laserom...a o 250km vyššie z toho bol 8 metrový kruh
|
|
Re: Djjddjjd
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
8.11.2018 15:58
No, a to sa nejak vylučuje? Plocha apertúry krát plošná divergencia sa zachováva. Nedá sa to odžubať, ale veľkou apertúrou sa dá spraviť veľmi málo rozbiehavý lúč.
|
|
nic moc teda
Od reg.: Bumbarasa
|
Pridané:
7.11.2018 18:39
Kebyze vedci chodia na diskusie DSL tak by uz davno boli kvantove pocitace o velkosti telefonu..
|
|
Re: nic moc teda
Od: ffdf
|
Pridané:
7.11.2018 21:31
ale ja už taký predsa mám...je v ňom kvantum pitchovín :-)
|
|
Zaciatok je dobry.
Od: Baldur
|
Pridané:
7.11.2018 18:45
Na zaciatok je to pekny uspech. Teraz treba popracovat, aby sa signalizovalo v realnom case a aj odpovede aby chodili v realnom case. Ak ich civilizacia na druhom konci dratu nema, tak sa musi vymysliet nejaky booster, aby ich morseovka ku na tiez chodila v realnom case. Predstavujem si to tak, ze celu komnunikaciu bude zabezpecovat centrum u nas, ktore bude zaroven urychlovat aj ich vysielanie ku nam. Zdatny prekladatel z morseovky to moze prekladat a obcania to budu moct pocuvat v radiu. Na zaciatku to bude nieco nove, ale casom to bude, dajme tomu, podvecer uplne bezna relacia zaradena medzi zpravy zo zahranicia.
|
|
Re: Zaciatok je dobry.
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.11.2018 18:51
Má to jeden háčik, ktorá certifikačná autorita vydá taký dlhý certifikát?
|
|
Re: Zaciatok je dobry.
Od reg.: miggg
|
Pridané:
7.11.2018 21:46
To uz radsej azet ako centrum...
|
|
nezname signale
Od: astronavt123
|
Pridané:
7.11.2018 18:59
A na andromede budu citat na obdobnom technickom fore, ze zachytili nove FRB signaly
|
|
Re: nezname signale
Od: ffdf
|
Pridané:
7.11.2018 21:32
nie FRB ale FLB
|
|
matercina
Od: profesor1
|
Pridané:
7.11.2018 19:34
Správna podoba slovesa pomenúvajúceho vykonávanie detekcie je detegovať. Je utvorená z prítomníkového kmeňa latinského slovesa detegere, na rozdiel od podstatného mena detekcia, ktoré vzniklo zo supínovej formy tohto slovesa detectum. Ppodobne je to aj pri dvojiciach slov raeagovať - reakcia, korigovať - korekcia, fungovať - funkcia.
|
|
Re: matercina
Od: Baldur
|
Pridané:
7.11.2018 19:38
Komunikacne zariadenie je umiestnene v mesacnej jaskyni v okoli Zdiaru, partizan Horak to popisal dost presne. Odtial treba vysielat a tam bude aj centrum morseovky.
|
|
Re: matercina
Od: profesor1
|
Pridané:
7.11.2018 19:40
Správna podoba slovesa pomenúvajúceho vykonávanie detekcie je detegovať. Je utvorená z prítomníkového kmeňa latinského slovesa detegere, na rozdiel od podstatného mena detekcia, ktoré vzniklo zo supínovej formy tohto slovesa detectum. Ppodobne je to aj pri dvojiciach slov raeagovať - reakcia, korigovať - korekcia, fungovať - funkcia.
|
|
Re: matercina
Od: Baldur
|
Pridané:
7.11.2018 19:56
Nezatancujeme si?
|
|
Re: matercina
Od: profesor1
|
Pridané:
7.11.2018 20:44
Správna podoba slovesa pomenúvajúceho vykonávanie detekcie je detegovať. Je utvorená z prítomníkového kmeňa latinského slovesa detegere, na rozdiel od podstatného mena detekcia, ktoré vzniklo zo supínovej formy tohto slovesa detectum. Ppodobne je to aj pri dvojiciach slov raeagovať - reakcia, korigovať - korekcia, fungovať - funkcia.
|
|
Re: matercina
Od: ffdf
|
Pridané:
7.11.2018 21:35
funkcia nefunguje...fungujú veci a stroje ale funkcia nie, tá má svoj definičný a funKčný obor
|
|
Re: matercina
Od: profesor1
|
Pridané:
7.11.2018 23:49
Správna podoba slovesa pomenúvajúceho vykonávanie detekcie je detegovať. Je utvorená z prítomníkového kmeňa latinského slovesa detegere, na rozdiel od podstatného mena detekcia, ktoré vzniklo zo supínovej formy tohto slovesa detectum. Ppodobne je to aj pri dvojiciach slov raeagovať - reakcia, korigovať - korekcia, fungovať - funkcia.
|
|
Re: matercina
Od: Redugcia
|
Pridané:
7.11.2018 19:59
Dedugujem, že ti to slovo induguje psychózu.
|
|
Re: matercina
Od: profesor1
|
Pridané:
7.11.2018 20:45
Správna podoba slovesa pomenúvajúceho vykonávanie detekcie je detegovať. Je utvorená z prítomníkového kmeňa latinského slovesa detegere, na rozdiel od podstatného mena detekcia, ktoré vzniklo zo supínovej formy tohto slovesa detectum. Ppodobne je to aj pri dvojiciach slov raeagovať - reakcia, korigovať - korekcia, fungovať - funkcia.
|
|
snivajte dalej
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
7.11.2018 20:08
snivajte dalej moje space ovečky, predstavujte si nekonecny vesmir, vasu nekonecnu hlupost, planety, cierne diere, bielych trpazlikov. A mne hovorite ze mi jebe, a vy hovorite o trpazlikoch vo vesmire.
High, high, high to tigh, space taxi, to the sky
https://www.youtube.com/watch?v=fOuPwPkRtk4
|
|
Re: snivajte dalej
Od: ffdf
|
Pridané:
7.11.2018 21:36
a veru yebe Ti riadne :-)
|
|
Re: snivajte dalej
Od: dj_v
|
Pridané:
8.11.2018 7:16
jebe mu, ale zato je vychcany, neprezradi dilera ani bohovi
|
|
Re: snivajte dalej
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.11.2018 2:06
Zhrnme si to?
Vsetko co vieme o vesmire mame od uzkej skupiny ludi co sa nazyvaju vedci...
Teraz sa spytam otazku. Sme tu tak 10 000 rokov udajne... poslednych par sto rokov skumame svet okolo seba...
Ked mi niekto zodpovie co je v skutocnosti tento svet co tvorime a na aky ucel je toto vsetko... tak mu dam obrovsku poklonu... pretoze o tomto svete viem ja a vy a vedci uz duplom nie velkeee hovno.
Preto do obrovskej miery mozes testovat vlastny mozog. Uvedomte si jedno, ze v tomto svete zhmotnujete nehmotne informacie... tento svet je odrazom vas samych mna sameho a vsetkych dokopy... cize ukoncovat vesmir velkym treskom je naozaj teoria pre duchovne nezalozenych ludi...
|
|
Re: snivajte dalej
Od: ffdf
|
Pridané:
9.11.2018 14:22
Vesmír sa ukončí buď veľkým crunchom alebo tepelnou smrťou...ale big bangom možno znova začne...ktovie
|
|
Re: snivajte dalej
Od: Esteban
|
Pridané:
8.11.2018 9:01
A v čo máme veriť?
|
|
Re: snivajte dalej
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
8.11.2018 15:54
Svojim zmyslom.
Nie imaginacii.
|
|
Re: snivajte dalej
Od: slecna.l
|
Pridané:
9.11.2018 11:48
Co som videla, uz neodvidim. Bola som pri mori a z plaze nebolo vidiet ostrov na horizonte, zato z kopca ano. Prosim o vedecke vysvetlenie v kontexte plochej Zeme, dakujem.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
7.11.2018 22:09
Keby časť vedeckej komunity, obávajúca sa eventuálne negatívnych dôsledkov kontaktu s inou civilizáciou, zverejnila oficiálny zoznam pozemských substancií, ktoré garantovane nemôžu byť použité ako vražedná zbraň, verilo by sa jej hypotéze priekazne ľahšie.
|
|
A keď majú zobák, tak signal im je na dve veci.
Od: Okažmura Kamikadze
|
Pridané:
8.11.2018 6:38
O dvadsať tisíc rokov hádam budeme už zvieratami.
|
|
signal im je na dve veci.
Od: _kubo_
|
Pridané:
8.11.2018 8:17
Ak by o 20k rokov vedeli lietať rýchlosťou svetla,
týkalo by sa nás to 40k rokov.
|
|
Re: signal im je na dve veci.
Od: space marines
|
Pridané:
8.11.2018 8:50
potom nastane warhammer 40K
-for the Emperor of mankind
|
|
Re: signal im je na dve veci.
Od: Adrique1
|
Pridané:
8.11.2018 16:56
teoreticky by mohla signál zachytiť civilizácia bližšia, než uvádzané maximim 20 tis. rokov. Najbližšie exoplanéty sa nachádzajú vo vzdialenosti pár desiatok svetelných rokov, takže ak by emzáci fofrovali, do konca tohto storočia by sa po detekcii signálu, mohli aj objaviť.
|
|
Re: A keď majú zobák, tak signal im je na dve veci.
Od: jožo
|
Pridané:
8.11.2018 8:20
... len dsl diskusia bude vyzerať rovnako
|
|
Re: A keď majú zobák, tak signal im je na dve veci.
Od: Adrique1
|
Pridané:
8.11.2018 16:52
rád si ju o 40 tisíc rokov prečítam :) Avšak, či budem ešte stále rozumieť problematike tlače hotového papiera cez wifi, je dosť otázne.
|
|
A keď majú
Od: _kubo_
|
Pridané:
10.11.2018 3:28
Vôbec to nie je otázne, nebudeš rozumieť...
Už teraz (nieto o 40 tisíc rokov) si nepochopil dôležitosť kancla...
Kua, kde je kontinuita...
Je mi do plaču...
|
|
mastny poplatok
Od reg.: Thelvyn
|
Pridané:
8.11.2018 7:50
som zvedavy aky poplatok vyrubi SOZA ked to bude moct pocuvat cely vesmir ...
|
|
Re: mastny poplatok
Od: asdfa
|
Pridané:
8.11.2018 8:35
uz si madlia ruky jak skasiruju emzakov
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
8.11.2018 8:56
mimozemstania si tu surfuju na vesmirnych pltkach okolo zeme a my im ideme posielat dvadsat tisic svetelnych rokov dlhy signal.. seems legit mr obama
|
|
a preco taky signal neprijmame
Od: critter
|
Pridané:
8.11.2018 9:23
a preco taky signal neprijmame. mozno uz aj druha strana take nieco vysiela :) a ak nie tak asi nemaju technologiu na vysielanie a teda ako aj my ani na prjmanie. Vo svete ludia hladuju tam peniaze nejdu, niekde nemaju ani vodu a my ju hladame na marse.
|
|
temny les
Od: hana.g2
|
Pridané:
8.11.2018 9:24
podla principu temneho lesa vsetci lovia vsetkych, kazdy sa snazi eliminovat pripadnu hrozbu uz v zarodku, ak usudi ze je to hrozba. kazda civilizacia ktora zvladne poslat dostatocne vykonny signal je uz hrozbou. ak je vesmir obrovsky a sklada sa z nespocentneho mnozstva galaxii, je urcite mozne, ze nie sme sami a existuju aj vyspelejsie civilizacie ako my s tym, ze najst taku civilizaciu napriec vesmirom je horsie ako hladat povestnu ihlu v kope sena, ak ta ihla ale zaziari na 20k sv. rokov, tak je otazne co sa stane. ja by som pekne sedel na zadku a pocuval, kedze sme este vesmirne batolata v plienkach a ostal pri teoriach.
|
|
5 znakov
Od: hft
|
Pridané:
8.11.2018 9:50
ten cas moze byt mierny problem :) aj keby sa raz ludstvo dozilo stavu, kde budeme schopni cestovat blizko c (lol), tak sa nemaju sancu ziadne civilizacie pretnut v zmysluplnom casovom useku..takze v zasade je asi uveritelnejsi Jeezus'n'stuff
|
|
Hello, alien world
Od: McUH
|
Pridané:
8.11.2018 10:05
Idú na to dobre. Ešte treba vymyslieť ako zariadiť aby to vyzeralo, že signál prišiel z opačnej strany.
|
|
Re: Hello, alien world
Od: Sloniik
|
Pridané:
8.11.2018 14:44
Zrkadlo?
|
|
.....
Od: wereece
|
Pridané:
8.11.2018 13:43
"Na Zemi sa vo vedeckej komunite vedie diskusia či vôbec aktívne vysielať signál indikujúci našu prítomnosť, keď časť komunity je proti tomu aby ľudstvo v súčasnom stave vývoja aktívne kontaktovalo prípadné iné civilizácie z dôvodu možného narazenia na civilizácie, kontakt s ktorými by mohol mať pre ľudstvo negatívne dôsledky. "
Presne tak.
|
|
Re: .....
Od: Sloniik
|
Pridané:
8.11.2018 14:48
Je pravda, ze pravdepodobnost narazenia na podobne vyspelu civilizaciu je velmi nizka. To znamena, ze bud narazime na primitivnu civilizaciu, ktora nie je schopna s nami komunikovat alebo kosa narazi na kamen a mozeme mat problem.
Ale toto skor vidim vo filmovej rovine nez v realite. Pokrocila civilizacia sa sustredi na ine ulohy nez sa s nami prestrelovat. To nas skor hermeticky uzavru do akvaria a otvoria pukance...
|
|
rychla komunikacia
Od: Problem
|
Pridané:
8.11.2018 14:50
Ak by sa aj podarilo nadviazat komunikaciu s inym objektom, nebolo by to nijako rychle.
Za predpokladu, ze by bol objekt od nas vzdialeny iba 10 tisic svetelnych rokov, kazdy novy riadok v tomto vesmirnom chate by pribudol raz za 20 tisic rokov.
|
|
Re: rychla komunikacia
Od: qw11
|
Pridané:
8.11.2018 15:33
Blbost. Poslu to cez DHL, ta dorucuje aj do 24 hodin. :D
|
|
Re: rychla komunikacia
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.11.2018 4:21
Tak hustia ti do hlavy kvantovu mechaniku a ty zajebes toto?
Ak su vase kvarky prepojene tak informaciu vies niekam poslat instantne. Radiova komunikacia je na tie vzdialenosti uplne na kokot.
|
|
poď UFO
Od: Kenocídu Romulánom
|
Pridané:
9.11.2018 13:20
To je ako blikať medveďovi do brlohu ledkovou baterkou
|
|
Re: poď UFO
Od: ONND
|
Pridané:
10.11.2018 0:02
Bez pozitívneho schválenia min. 50% v svetovom referende by som takéto niečo nedovolil vyslať.
|
|
nech sa na to radsej vyseru...
Od: hmmmm.m
|
Pridané:
13.11.2018 21:14
nech sa na to radsej vyseru...
|