|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktualizácia
Od: ModryLev
|
Pridané:
6.10.2018 10:56
Asi by ma skôr prekvapilo, keby sa pri veľkej aktualizácii nevyskytli žiadne problémy.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.10.2018 12:33
Myslim, ze mazanie priecinka Dokumenty je problem, ktory sa nema vyskytnut za ziadnych okolnosti. Najma ked je to aktualizacia OS, ktora s tym nema co mat do cinenia.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: mozetobytajinak
|
Pridané:
6.10.2018 16:18
hlavne ked si to mozes v nastaveniach cistenia disku odskrtnut a potom ti nic nevymaze, taky ludia sa ale nepriznaju ze urobily chybu ci maju nelegalny win, ci cracknute ci zavirene veci v zlozke dokumenty
|
|
Re: Aktualizácia
Od: raz100raz200
|
Pridané:
6.10.2018 16:36
jej, mile. Vycitat niekomu chybu vetou s chybou.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: tatadatarata
|
Pridané:
6.10.2018 18:14
alebo bortana ci ai usudila ze data porusuju gdpr ci autorske a zmazala ich legalne
|
|
Re: Aktualizácia
Od: tatadatarata |
|
Pridané:
6.10.2018 18:16
bortana cortana deratizovala potkana
|
|
Re: Aktualizácia
Od: tatadatarata |
|
Pridané:
6.10.2018 18:33
alebo ak boli data v dokumentoch v zlozke onedrive, tak je mozne ze sa zmazali. lebo onedrive vytvara vlastny user priecinok dokumenty, ktory je iny ako lokalny user/dokumenty
|
|
Re: Aktualizácia
Od: tatadatarata |
|
Pridané:
6.10.2018 18:40
iny ako lokalny, v onedrive user/dokumenty su data len odkazmi, skutocne data sa snazia presunut do cloudu po pridani do tejto odrive user/dokumenty zlozky
|
|
Re: Aktualizácia
Od reg.: ha-ha-ha
|
Pridané:
7.10.2018 15:09
Presne tak umelá inteligencia zabudla dáta kopírovať späť z claudu, kde ich akože zazálohovala. Teraz je problém kto jej to vysvetlí, keď si program napísala sama a nikto tomu nerozumie.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: hb vmnbb
|
Pridané:
7.10.2018 16:04
Toto nie je ojedinelý problém, dalo by sa napísať že už NIEKOĽKATÝ.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: hb vmnbb
|
Pridané:
7.10.2018 16:10
A možno aj NIEKOĽKÁTÝ.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: cicero hviezdoslav
|
Pridané:
7.10.2018 9:08
jaj ty si odbornik, neaspirujes na nobelovku?
Nelegalny windows, cracknute ci zavirene veci v zlozke dokumenty.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: Pako de luča
|
Pridané:
6.10.2018 17:28
Nakoľko sa rozpráváme o Windows 10, je evidentné, že tu nič nie je nemožné.
Používatelia tejto paródie na operačný systém patria do skupiny Windows masochist enthusiasts. :-DD
|
|
Re: Aktualizácia
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.10.2018 18:38
Vsak useri si aj tak vsetko ukladaju na plochu, v Dokumentoch su len priecinky, ktore si povytvara software a userov iba irituju, tak cele Dokumenty ignoruju.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: ffdf
|
Pridané:
6.10.2018 21:01
nie useri ale looseri...??
Chvalabohu stále som na WXP64...netýkajú sa ma žiadne debilné aktualizácie a šlape to na staršom dvojjadre jak delo
|
|
Re: Aktualizácia
Od: evžen
|
Pridané:
6.10.2018 23:22
slabúčko honkaj
|
|
Re: Aktualizácia
Od: Chupacabra
|
Pridané:
7.10.2018 4:22
:D prepáč musím sa zasmiať že ešte existuje človek, ktorý je hrdý že beží na tomto. Mám inac ešte tu euro kalkulačku niekde. Konverzný kurz ma zvládnutú dobre, viem ti poslať.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: Jamrich
|
Pridané:
7.10.2018 11:09
Si rob Aničku z plastelíny. Určite je to lepšie ako tá dlaždicová debylina.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
7.10.2018 19:26
Človek čo má natívne nainštalovaný XP a hovorí si power user, je Kréten. Skutočný power user je už dávno na Linuxe alebo MacOS a keď tak windows vo virtuálke ak je nutný pre nejaku kokotsku app.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: ffdf
|
Pridané:
7.10.2018 21:24
ja si nehovorím power user... ja som tam rovno admin...:-)
a čo si myslíš že je to o 100% nebezpečnejšie jak tie poYebané desiny??? HOVNO...netýkajú sa ma žiadne vírusy...ak by si neveril tak počítače používam od dôb PMD85...som sure viac Poweruser jak Ty BLBEČKU!
|
|
Re: Aktualizácia
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.10.2018 23:52
Suhlasim s tvojim nazorom, ze treba pouzivat rozhranie, ktoremu rozumies, nemeni sa, OS, ktory je rychly na novom HW. Ale nemozes sa citit bezpecne, ked ides na iny web, ako dsl.sklike web, alebo si na sieti s inymi pocitacmi, okrem dobreho routera.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: ffdf
|
Pridané:
8.10.2018 10:21
prečo by som sa nemohol cítiť bezpečne?
|
|
Re: Aktualizácia
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
8.10.2018 11:06
Tvoj PC je dávno súčasťou minimálne jedného botnetu. Gratulujem ku prevadzkovaniu zombie PC.
Za tie roky si sa mohol stihnúť naučiť že xp už nemá podporu a nevychádzaju bezpečnostné aktualizácie. Stačí keď otvoris podvrhnutu stránku a si infikovany. Tak je XP deravy ako tvoje vedomosti a úsudok.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: sensei-san
|
Pridané:
8.10.2018 12:22
Robíš diagnostiku na diaľku?
|
|
Re: Aktualizácia
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.10.2018 15:03
Ja si pridavam, prosim si horoskop alebo vestenie z pexesa.
Dakujem!
|
|
Re: Aktualizácia
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
8.10.2018 15:55
Nie, ja som majitelom mensieho botnetu, a vidim ho v zozname svojich zombie PC v ktorom dominuju XPcka
|
|
Re: Aktualizácia
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 12:00
Rychlo na novom hw mu to nepojde, na novom hw mu to totiz nepojde vobec, maximalne tak vo virtualke.
Ani Windows 7 nepodporuju nic novsie ako Skylake a Bulldozer, ziadne Kaby Lake a ziadny Zen. XP SP2 (na 64-bit nie je SP3), takze nepodporuje ani WPA2, nietoze "novinky" ako USB3.
|
|
Re: Aktualizácia
Od: Jamrich
|
Pridané:
8.10.2018 21:27
A načo aj?
|
|
Re: Aktualizácia
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
6.10.2018 12:36
Automaticke zmazanie dat pouzivatela v Dokumentoch sa mi stalo v zivote 2x, ked som odinstalovaval 2 rozne aplikacie.
1.krat to bola hra Postal (po*ral to cesky vyrobca, aj tak hlupa hra) a 2.krat aplikacia Mobile connect od Telekomu. Ta prezmenu zacala mazat vsetky subory na ploche :). V oboch pripadoch islo o Windows XP.
|
|
Re: Aktualizácia
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.10.2018 23:49
Mne to raz na XP zmazalo polku dokumentov uzivatela, ked bol plny disk(Nebol to moj PC a tie fotky tiez nie moje a Miso, koho boli ma ma mozno doteraz za schvalnomazaca! :D Tymto Ta Miso pozdravujem. ;) ).
Ako sa mi raz stalo, ze som na seknutom Win XP videl hlasku z Win 98, tak predpokladam, ze tu chybu tam maju z dob XP a este ju neopravili. A ona im teraz vdaka okolnostiam vyplavala na povrch. :D
|
|
Re: Aktualizácia
Od: anemasto
|
Pridané:
6.10.2018 16:54
tato doba je jedna velka tragedia.. vsetko ide do riti (pardon redakcia, ale je to tak).
konzum konzum shit konzum, uz ani fotky nemozem mat v dokumentoch, ale kto chce kam, pomozme mu tam, smejem sa vam z windows 7 neupdatovaneho
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný kod
Od: Socka-Troska-Chudak-Zebrak
|
Pridané:
6.10.2018 19:24
njn, veru, je to mizéria, aj tohto roku,
aj vlani,
aaj predvlani..
jen také živorenie
-pravda je to,
je to len mizéria,
také ..prežívaní
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný kod
Od: ffdf
|
Pridané:
6.10.2018 21:02
a čo tak to napísať normálne že : "přežívání" ?
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný kod
Od: LytaRyta
|
Pridané:
7.10.2018 0:28
nemám ted moj ntbk. - šrotík, kde mám aj cz -klvesnicu,
takže nemám ted cz znaky
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný kod
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.10.2018 1:03
Záhorák jak repa
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný kod
Od: záhorácky krtek
|
Pridané:
7.10.2018 8:56
To ťažko. Na Záhorí máme fčil, nie teď.
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný kod
Od: na zapad od raja
|
Pridané:
8.10.2018 17:50
pomoravi?
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný kod
Od: ffdf
|
Pridané:
7.10.2018 21:27
si blbý nebo cóó???
načo CZ kbd?
však máme mäkčeň aj na Sk KBD...ak si to doteraz nezistil...jááj power user...SRI/ čiže sorry/
|
|
Re: Here we go
Od: Vgy
|
Pridané:
6.10.2018 11:03
Mne sa nieco podobne stalo este na Windows XP, kde sa mi stratili vsetky fotky potom ako som dal opravit suborovy system. Boli ale nastastie zalohovane...
Linuxovy ext3 mal kedysi davno taku ficuru, ze ked niekolkokrat vypadol prud pocas startovania, tak sa cely dojebal nafurt.
|
|
Re: Here we go
Od: vgy
|
Pridané:
6.10.2018 11:05
A linuxovy btrfs to je jazda ako na horskej drahe a aj Red Hat dal od tej zlataniny ruky prec.
Urobit poriadny fs to nie je len tak...
|
|
Re: Here we go
Od: kapari
|
Pridané:
6.10.2018 11:39
Uz ste tu zavrhli vsetky 4 najpouzivanejsie suborove systemy (NTFS, ext a btrfs) tak teda poradte nejaky lepsi? Uz nam ostava len ZFS od oracle, ReiserFS je uz out odkedy jeho hlavny vyvojar zabil svoju zenu hnije v base.
|
|
Re: Here we go
Od: kidos
|
Pridané:
6.10.2018 11:51
Si mi pripomenul stary vtip.
Na vojne vysvetluje kapitan bazantom: Puska ma 4 casti - su to tieto 3: hlaven a pazba.
|
|
Re: Here we go
Od: ratatataj
|
Pridané:
6.10.2018 16:03
Si mi pripomenul iny vojensky vtip.
Vojak Kuzmanek! Dnes som vas nevidel na nacviku kamuflaze.
Dakujem pane.
|
|
Re: Here we go
Od: ffdf
|
Pridané:
6.10.2018 21:25
hádam ďakujem súdruh major...nie???
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
7.10.2018 6:48
Nie. Vyssi dostojnik sice moze veselo udelovat pochvaly krizom-krazom, ale akonahle strci nos do mikromenezovania, je z vtipu priekazne bud degradacia alebo polny sud.
|
|
Re: Here we go
Od reg.: banda hluchych debilov
|
Pridané:
7.10.2018 17:24
este jeden: drevene zeliezko z umelej hmoty :-)
|
|
Re: Here we go
Od: baba
|
Pridané:
8.10.2018 7:46
Klasika je plastový kľúč, ktorý vybuchuje --> Posledný skaut.
|
|
Re: Here we go
Od: ujo tomas
|
Pridané:
8.10.2018 10:45
MacGyver?
|
|
Re: Here we go
Od: baba
|
Pridané:
8.10.2018 12:15
Eé. Bruce Willis
|
|
Re: Here we go
Od: jjjggt
|
Pridané:
6.10.2018 12:15
APFS macOS mojave
|
|
Re: Here we go
Od: loa_leroa
|
Pridané:
6.10.2018 12:55
dobre ty!
|
|
Re: Here we go
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.10.2018 18:37
Redhat beha na XFS.
To je aj dovod, preco odskocili od Btrfs: pchaju peniaze do XFS, preco by mali pchat do dalsieho filesystemu?
Btrfs vyvijaju Oracle, Facebook a SuSE. Facebook pouziva btrfs subvolumes pre kontajnery.
|
|
Re: Here we go
Od: ffdf
|
Pridané:
6.10.2018 21:16
ešte môžeme skúsiť HPFS...?
|
|
Re: Here we go
Od: ffdf
|
Pridané:
6.10.2018 21:18
ale fčul nevím či to je Hewlett-Panchart filesystem či high performance filesystem ??
|
|
Re: Here we go
Od: ffdf
|
Pridané:
6.10.2018 21:20
jááj...to je len pre polovičný operačný systém...tak nič
|
|
Re: Here we go
Od: futurolog
|
Pridané:
6.10.2018 17:50
to ma aj ext4 taku featurku...
|
|
Re: Here we go
Od: ffdf
|
Pridané:
6.10.2018 21:15
po slovensky fíčurku
|
|
fičovina
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2018 11:04
od slova fiča
|
|
Re: fičovina
Od: ffdf
|
Pridané:
7.10.2018 21:30
tak kua to som nevedel že to je odtiaľ :-))
|
|
Re: Here we go
Od: Dušan123
|
Pridané:
8.10.2018 9:17
Nemá.
Nerobil som nijaké zábavnosti, takže neviem aké záludnosti sú pri hraničných prípadoch.
Ale pri štandardnom (čítaj pri inštalácia prebehne formátovanie na / a /home zo základným distribučným nastavením) používaní nemám problém od ext3 po ext4.
|
|
Re: Here we go
Od: dementYl
|
Pridané:
7.10.2018 10:55
So samorozsypavacim filesystemom malo onoho casu dost vela ludi problem na ReiserFS 3.6 co bol v kerneli roky. Nemylis si to? Ja som ale reisera pouzival dlhe roky rokuce, kym Hans neposlal svoju katalogovu zenu na onen svet a ReiserFS sa potichu vytratil z ponuky instalatorov a nikdy som sa s tymto nestretol ani na HW, ktory uz mal co-to za sebou a nebol 100% spolahlivy.
|
|
Re: Here we go
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.10.2018 23:57
Ja som tuto ficuru zaznamenal tiez na XP, ale iba na plnom disku. Predpokladam, ze to este neopravili a im to presublimovalo na povrch teraz.
|
|
mmmmm
Od: X6205
|
Pridané:
6.10.2018 11:30
Ja ako odporca aktualizacii som historicky prvy krat skusobne spravil upgrade a vsetko prebehlo bez problemov. Aj tak som vsak spravil usb kluc a cistu instalaciu potom co som otestoval par svojich "tweakov" na upgradnutom systeme. Cista intalacia tiez bez problemov. Kiez by bol SteamPlay Proton uz dnes na takej urovni ako bude o napr. 2-3 roky. Nemusel by som sa uz viac zaoberat tymto indickym produktom 2x do roka..
|
|
Re: mmmmm
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
6.10.2018 11:43
Indický produkt - aké výstižné :DDD
|
|
Re: mmmmm
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
6.10.2018 16:04
jj.. teraz myslim veli mikrosoftu nejeky ind, ci co to je...
|
|
Re: mmmmm
Od: cigan cigan cigan
|
Pridané:
6.10.2018 23:16
no je to teraz trend hajrovať cigáňov z Indie. Robia za smiešnu sumu a do životopisu si vedia napísať všelijaké kľúčové IT slovíčka. Potom sú hodený do rieky a plávu, manažment si najprv možno nevšíma že plávu ako kripli a topia sa.
|
|
Re: mmmmm
Od: je to tak
|
Pridané:
6.10.2018 23:20
ono je to trend aj kvôli diverzifikačnej politike. Nemôžu mať tieto firmy iba šikovných žltých (ázijských) a bielych ľudí. Musia rasovo a genderovo diverzifikovať štatistiku zamestnancov. Odvtedy ide všade kvalita dolu vodou.
|
|
Re: mmmmm
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.10.2018 15:24
To nie je o rase, to je o manazerovi, ktory optimalizuje zdroje - vyhodi zabehany technicky tim a najme si z Indie nieco s podobnym nazvom. Firma usetri na platoch, manazer dostane odmeny, za ktore si kupi chatu vo Svajciarsku a Ferrari, par mesiacov sa vyvoj pre zakaznika kamufluje a ked sa to uz neda, manazer odide robit optimalizaciu zdrojov inde, lebo s tym uz ma podla LinkedInu skusenosti.
Ale je mozne, ze ludia, ktori maju o koliesko viac, v tom vidia aj vyssie hodnoty.
|
|
Re: mmmmm
Od: vebwq
|
Pridané:
8.10.2018 15:29
To bolo pred rokmi, dnes uz su oficialne pozicie diversity managerov, a ked klasicky manazer nema dostatocne pestry tim, bude diverzifikovany aj on.
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
6.10.2018 11:38
Ide o to, MS v tej aktualizácii nastavil kradnutie súborov na ich servery, ktoré však malo ostať nepovšimnuté, ale miesto parametrov "Copy & keep original file" programátori zadali "Copy & move to recycled bin"
|
|
Re: Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
6.10.2018 11:39
d tam mám navyše.
|
|
ultraradikalny pragmatizmus
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
6.10.2018 12:58
Ale uz len samotna snaha zreplikovat proces aktualizacii Apple... priekazne dojimave ako paralympiada.
|
|
obnova
Od: okoloiduci
|
Pridané:
6.10.2018 11:44
Tie vymazané súbory budú vo Windows.old.
|
|
Re: obnova
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.10.2018 12:36
Dokumenty nie su ulozene v C:\Windows, ale v C:\Users. Takze smola.
|
|
Re: obnova
Od: loa_leroa
|
Pridané:
6.10.2018 12:55
tak potom users.old
|
|
Re: obnova
Od: trololoman
|
Pridané:
6.10.2018 15:28
To sice hej, ale Windows.old fakticky obsahuje C:\ takze aj zlozka Users tam je.
|
|
Re: obnova
Od: okoloiduci
|
Pridané:
7.10.2018 13:46
Windows.old obsahuje aj Dokumenty, pretože zálohuje celý priečinok Users, tak netrep hlúposti.
|
|
no problem
Od: jadfff
|
Pridané:
6.10.2018 11:47
u mna bez problemov, všetky dokumenty mam... ale je pravda že tam skoro nič neukladam :D
|
|
Re: no problem
Od: andin
|
Pridané:
8.10.2018 14:20
tiez som updatol a z dokumentov nic nezmizlo, ale bolo to asi tym ze som tam nic nevlozil
|
|
kašlem celý win 10
Od: jolana1
|
Pridané:
6.10.2018 11:49
čo spravot ak mi vsetko funguje a nechcem aktualizovat ? Da sa to nejako odstavit ?
|
|
Re: kašlem celý win 10
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.10.2018 12:58
Odpojiť od siete.
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
6.10.2018 16:27
Sofistikované dropovanie paketov z ipečiek je ale priekazne odbornejšie riešenie.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: matok0
|
Pridané:
8.10.2018 9:20
zdá sa mi, alebo syntaxerror konečne povedal aj niečo zmysluplné?
|
|
Re: kašlem celý win 10
Od: RIPwin
|
Pridané:
7.10.2018 9:12
Ja osobne som isiel podla tohto https://goo.gl/Q7kUcs (odkaz na easeus.com)
V podstate vypnes servis Windows Update a upravis zaznam v registry/vytvoris novy.
|
|
málo se zapájíte do testování!
Od: skušební jezdec
|
Pridané:
6.10.2018 11:51
Kdyby jste se všnichni aktívně zapájeli do testování a byli v některém kruhu, nemuselo se to stát!
|
|
Re: málo se zapájíte do testování!
Od: Borat
|
Pridané:
6.10.2018 12:07
No myslím že 700M používateľov je dosť veľká vzorka :P
|
|
Re: málo se zapájíte do testování!
Od: 77566587548
|
Pridané:
6.10.2018 12:11
A aká je ponuka hodinovej sadzby pre testera?
|
|
Re: málo se zapájíte do testování!
Od: skušební jezdec
|
Pridané:
6.10.2018 12:19
Některé věci si za peníze nekoupíte, na všechno ostatní je tu testování.
|
|
Re: málo se zapájíte do testování!
Od: amd-man
|
Pridané:
7.10.2018 8:04
Rs 150
|
|
Re: málo se zapájíte do testování!
Od: sensei-san
|
Pridané:
8.10.2018 9:52
Priemerne 1.6 infarktu za hodinu.
|
|
Re: málo se zapájíte do testování!
Od: Snake...
|
Pridané:
6.10.2018 15:34
Ale hovno, prave naopak, keby sa im ludia vysrali na cely insider program mozno by mali nejake pohnutky kontrolovat kod co vypustia, kazdym vydanim jeho kvalita klesa, vypustia von build o ktorom vedia ze task manager obsahuje chybu ze zle rata zatazenie cpu? Dark mode explorera je uplny vtip, je smutne ze ludia na deviantarte vedia spravit lepsie temy nez samotny vyrobca, a to nehovorim o tom nasilnom presadzovani edge v ich appkach. Sral im pes na hlavu, nech takto pokracuju dalej a ludia im budu piratit ltsb verzie a mozu ist do riti aj s celym storom a politikou co maju aktualne od nutellu.
|
|
Re: málo se zapájíte do testování!
Od: dsadgfdoj
|
Pridané:
6.10.2018 21:36
Presne tak!
|
|
Nič sa nevymazalo
Od: pavolpi
|
Pridané:
6.10.2018 12:18
Ja som aktualizoval Windows 10, ale mne osobne sa žiadne súbory nevymazali.
|
|
Re: Nič sa nevymazalo
Od: Dr. Okun
|
Pridané:
7.10.2018 12:47
A to sa chvalis, stazujes alebo cudujes?
|
|
Kde problém?
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
6.10.2018 12:18
"Aj tak môže byť ale zodpovednosť na Microsofte, špeciálne ak je tento faktor častý, keď od spoločnosti sa očakáva široké otestovanie novej verzie."
No šak široko testujú...
|
|
Re: Kde problém?
Od: MladyPanko
|
Pridané:
6.10.2018 23:20
Naco platit testy ked to urobia ludia co si to stiahnu v predstihu. Keby to mali otestovane a 100% funkcne, nedavali by tam 10dnove oneskorenie ofiko vydania.
|
|
o apple
Od: iDiot
|
Pridané:
6.10.2018 12:24
dlhe roky som pozuival PC a dualboot win/linux .. linux som skusal aj na notebooku ale vydrzal vyrazne menej na baterku ako WIN ( baivme sa o roku cca 2003 ) az prisiel win 8.1 a potom to zaklincovali 10tkou tak som si povedal ze ja ich tu spionaznu telemetriu podporovat nebudem a prestanem pouzivat win kompletne. Miesto hier pre win a PC hram na PS4 a nintendo switch. Pre mna uplne postacujuce, no a takisto som presiel na macbook . Miesom apple fanusik ale ak nechces win, potrebujes NTB a aspon 8 hodin vydrze na bateriu ina volba ako mac ani nieje
|
|
Re: o apple
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.10.2018 18:42
Zavisi aj od notebooku a stavu baterky. Su notebooky, ktore vydrzia na baterku 2 hodiny a su notebooky, ktore vydrzia 14-15. Ano, aj v Linuxe.
|
|
Re: o apple
Od: hhgggg
|
Pridané:
6.10.2018 23:55
v case kedy som to testoval naposledy to tak nebolo
|
|
Re: o apple
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.10.2018 1:09
Ktoré sú to tie vysokohodinové?
|
|
Re: o apple
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
7.10.2018 2:57
Napr. Dell XPS 13. Samozrejme, treba konfigurovat s rozumom, napr. FHD displaj ma nizsiu spotrebu ako 4K, rovnako i5 je uspornejsi ako i7.
|
|
Re: o apple
Od: iDiot
|
Pridané:
7.10.2018 10:52
no dobre ale ak nechcem pouzivat WIn 10 co na ten dell nainstalovat ?
|
|
Re: o apple
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
7.10.2018 12:04
Linux. Dá sa s ním aj rovno kúpiť.
|
|
Re: o apple
Od: Jamrich
|
Pridané:
7.10.2018 13:48
Ďalšia skvelá rada... Proste bežní ľudia nechcú o Linuxe ani počuť!
Somár by sa zahrabával do ďalších a ďalších problémov a starostí...
Riešenie je vrátiť Windows 7.
|
|
Re: o apple
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
7.10.2018 20:12
Windows 7 je mrtvy. Niektori to pochopili rychlo, inym to este trva.
|
|
Re: o apple
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.10.2018 20:54
> Proste bežní ľudia nechcú o Linuxe ani počuť!
Komu niet rady, ...
|
|
insitná logickosť
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
7.10.2018 21:04
...tomu priekazne netreba cakat.
|
|
Re: o apple
Od: amd-man
|
Pridané:
8.10.2018 18:12
... pre toho je tu freeBSD.
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.10.2018 12:35
Takze uz konecne vieme, preco instalacia OS trva 5 minut, a jeho aktualizacia 30 minut :)
|
|
Re: technologia balsaja
Od: allyze
|
Pridané:
6.10.2018 19:10
Alebo 10 minút a 90 minút.
|
|
Dokumenty
Od: pablo64
|
Pridané:
6.10.2018 12:51
No neviem preco ludia ukladaju dokumenty , muziku fotky a ine osobne udaje na C : kde je Windows ?
Ja automaticky vsetko ukadam na D , ( samozrejme HDD mam rozdeleny ) a ziadny problem:)
Je to aj velka vyhoda pri reinstalacii alebo cistej instalacii Win , kde nemusim pracne zalohovat subory z C
|
|
Re: Dokumenty
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2018 13:16
statisticky 99% userov ja sprosta lama bfu, ktora netusi o nejakom deleni disku na particie, zvlast ak ma nejake 128/256 gb ssd v ultrabooku ci all-in-one dotykovom tabletoido-booku, tak taky disk delit nikto nebude ak keby chcel
|
|
Re: Dokumenty
Od: Antoine
|
Pridané:
6.10.2018 13:59
Ja mam pravidelnú zálohu a ssd disk nerozdelujem.
Je 2018 a na systém sa hdd nepoužíva.
|
|
Re: Dokumenty
Od: čitateľ
|
Pridané:
6.10.2018 15:32
Niekoľkátú?
|
|
Re: Dokumenty
Od: g92882
|
Pridané:
6.10.2018 16:57
mam 10TB v HDD, na SSD by to nedavalo logiku
|
|
Re: Dokumenty
Od: petersta
|
Pridané:
6.10.2018 19:15
Pre ľudí, ktorým niekedy týždenne pribudne 50GB+ pracovných dát zasa nemá význam mať len SSD. 2D grafici, 3D grafici, projektanti, pracovníci s videom a hudbou by mohli hovoriť.
|
|
Re: Dokumenty
Od: Antoine
|
Pridané:
6.10.2018 20:58
čítame s porozumením. Disk kde je operačný systém... On má rozdelený disk C a D. Nie aby si dal ďalší disk.
Alw aj tak. Na prácu s 4K videom mám ssd. Dá sa kúpiť aj niekoľko TB nvme...
|
|
Re: Dokumenty
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.10.2018 21:15
A to vsetko skladujes na svojom PC?
Normalni ludia maju na PC len to, na com aktualne pracuju, zvysok je zaarchivovany na serveri a z neho este na nejakom backupe.
|
|
Re: Dokumenty
Od: Rasto_O
|
Pridané:
6.10.2018 17:51
Pretože to, čo robíš ty nieje nejaká norma. Každý má možnosť svojej voľby kde si uloží dáta. Neviem, či je to aj na Win10 ale Windows ľudí nabáda na uloženie si napr. fotiek do C:\Users\user\Pictures tým, že máš v Explorery v ľavej lište link priamo na zložku Pictures a veľa programov ukladá fotky defaultne priamo tam.
|
|
Re: Dokumenty
Od: ffdf
|
Pridané:
6.10.2018 22:48
ja to v C:\Users\user priekazne nemám..
robím niečo zle??
|
|
Re: Dokumenty
Od: cicero hviezdoslav
|
Pridané:
7.10.2018 9:13
ano je to v pici, zober pocitac a skoc z okna, ine riesenie neexistuje
|
|
Win7 nepredajny
Od: Cpx
|
Pridané:
6.10.2018 13:11
W7 sa uz nepredava a W10 je uplny shit. Tak ked teraz sa uz kua linux nechyti tak snad uz nikdy.
|
|
Re: Win7 nepredajny
Od: taktoje
|
Pridané:
6.10.2018 21:52
NECHYTI.
Je na to kopec dovodov.
1) Filozofia/licencia je utopia, BSD by bolo sto krat schodnejsie.
2) Neexistuje rozhodna a silna autorita, ktora by udrzala ekosytem - poriadny aspon ciastocne manazovany STORE, Poriadny middleware na popularny software, naprikad nieco ako C#, NET framewok sa sam optimalizuje na Windose, na linuxe asi nie ci? a plno obdobneho midlewaru..
3) Nepraje tomu politicka situacia, vlastnicka struktura a vlastnici obsahu (Filmy/Hudba/Hry) - DRM
4) VULKAN musi predbehnut v jednoduchosti a pohodlnosti DirectX (dokumentacia, vzdelavanie, implementacia...)
5) Trh PC ovlada oligopol kartel Intel a Nvidia a AMD...(kvalita ovladacov...)
6) Paradoxne Android blokuje linux...
|
|
Re: Win7 nepredajny
Od: BuransKiller
|
Pridané:
6.10.2018 22:38
Teba blokuje tvoja obmedzenost!
|
|
Re: Win7 nepredajny
Od: taktoje
|
Pridané:
7.10.2018 3:18
Android je otrasna slepa ulicka, funkcna naviazanost na GAps, na drvivej vacsine zariadeni updaty zakapu po 1-2rokoch.
Keby fungoval ako Debian len s o nieco castejsimi updatami a pnou kontrolou nad pravami aplikacie, nebol umyselne nasilu previazany na GApps a neviem co este tak by som to netvrdil.
Je lepsie ze nedominuje mobilnemu marketu Windos? - ANO
ale viem si predstavit aj lepsi/slobodnejsi OS ako posraty Android.
|
|
Re: Win7 nepredajny
Od: rtzrzzz
|
Pridané:
7.10.2018 14:32
1.Nieje to utopia, len to nieje vhodne pre vstky business cases. Na druhej strane vdaka tomu je jednoduchsie novym firmam vstupovat natrh. Ma to svoje vyhody aj nevyhody. Open licencie ti davaju prava a povinnosti, no a s tymi povinnostami maju ludia/firmy problem. BSD licencia je v tych povinnostiach volnejsia a preto ju niektore firmy radsej vyhladavaju.
2. Existuje. Taky RedHat Toto je historicka zalezitost ale poslednu dobu sa to dost meni. Pozri na MS, v poslednej dobre robi take kroky, ktore boli pre dnedavnom nemyslitelne.
3.Aj tu sa to postupne meni. Aj politici zacinaju chapat o com nazoaj je open source. Ze to nieje o tom, ze nieco je zadarmo. Ze je to o otvorenosti, o zdielani, o neznovu vymyslani kolesa. To samzorejme neplati o nasich politkoch, ktory nevidia dalej ako do svojej penazenky. DRM, tu je z dovodu pokryvenosti urcitych segmentov trhu.
4.Nemusi, staci je bude na tom podobne(co aj je). Zvysok je znovu historicka zalezitost, ktoru nejde zmenit z dna na den ale aj tu sa to meni.
|
|
Re: Win7 nepredajny
Od: rtzrzzz
|
Pridané:
7.10.2018 14:33
5.Znovu dalsia historicka zalezitost, kde sa to tiez meni k lepsiemu. Napr. AMD sa snazi z toho urobit konkurencnu vyhodu a je viacej otvorene open source.
6.AKo blokuje linux? Existencia linuxu a hlavne open licencii pomohla Googlu vstupit na tento trh. Je to aj ukazka toho, ze ludu nezaujima aky maju OS ale to, ci na svojom zariadeni mozu pouzivat veci, ktore chcu. BFU je jedno, co ma za OS na telefone, hlavne, ze mu tam funguje FB Whatsapp a ine veci. Drviva vecsina ludi nevie aky OS im tam bezi.
Natlac do skol a statnej spravy linux a uvidis to zmenu.
|
|
W7 je ešte super
Od: Jamrich
|
Pridané:
7.10.2018 14:53
Posledný magor by dal do štátnej správy a škôl Linux!
To tu už riadne niekomu prepína v búdke.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: 24frwef
|
Pridané:
7.10.2018 20:14
Magori dali do skoly windows a doteraz sa vyhrabavame z tych sraciek.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: rtzrzzz
|
Pridané:
8.10.2018 10:37
Videl si niekedy, co robia ludia v statnej sprave a co sa ucia ziaci v skole na PC?
V takom Minte alebo xfce tetu zorientujem za 5 minut. Odkazy na plochu ako to mala na windowse a nevidim problem. Problem su veci, ktore bezia len na windowse, v Office. No ale toto nieje problem OS ale historickeho vyvoja.
Ziaci v skole sa ucia pouzivat MS OS a Office aplikacie, neucia sa pracu na PC, neucia sa pracu v textovom editore, tabulkovom procesore,... . X znamych radsej ukradlo MS Office aby ich deti mohli robit domace ulohy a nemali problem v skole.
Vela ludi nepozna anevie, co to je linux a linuxova distribucia, inac by ich viacej pouzivalo linux.
Pri migracii niekolkych ludi z win na linux zazivam asi len jeden vaznejsi problem. Chvilu trva kympochopia, ze adresarova struktura v linuxe je ina. Ze tam nieje ziadne c:\ a podobne. Inac okrem toho v pohode.
manzelku som za 5 minut naucil ako ma s nim pracovat. Firefox rovnaky, libreoffice rovnaky, Thunderbir tiez a takto ho vypnes. Hotovo.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: Veles
|
Pridané:
8.10.2018 11:33
Pravdupovediac ani ta adresarova struktura nie je problem pomenovanie je len vecou volby...
Ale v realnej praxi su naozaj problem firemne veci vyrobene v MS aplikaciach. Darmo prejdes s uradom na linux/unix/cokolvek ked ti firmy budu pposielat veci v MS formatoch a pokial mozno cim zlozitejsie a s makrami aby si to nemohol otvorit v niecom inom ani nahodou a nedaj boh ak im to treba poslat s upravami naspat...
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 12:09
Urady to maju lahke: ked im niekto nieco posle v proprietarnom formate, tak mozu odpovedat, ze bohuzial, musi to byt vo formate definovanom Vynosom o standardoch pre informacne systemy verejnej spravy, inak smola. Kedze pripady, ked sa posielaju taketo dokumenty su, ze to firma chce nieco po urade (zvycajne fakturovat, z tvojich dani ;) ), tak by to zafungovalo velmi rychlo.
Firmy to maju zlozitejsie: pokial im niekto posle takyto subor a oni ho neprecitaju, tak mozu stratit biznis.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: >.>
|
Pridané:
8.10.2018 18:22
je mi luto, ale dorucene .docx a .xlsx prijimat a citat musia - maju to dokonca v tom vynose o standardoch.
na zverejnovanie maju pouzivat .pdf /s obmedzeniami/, .txt a .html/.htm/.xhtml.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 21:53
Nemusia; je to v casti "mozu na zaklade vlastneho uvazenia" a ako priklady su uvedene odt a docx.
Musia iba txt, html a pdf bez optional prvkov.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: >.>
|
Pridané:
8.10.2018 23:38
prilis skoro si to prestal citat, jedno slovko dalej - dorucenych - meni cely vyznam.
v principe - ty mozes poslat open office alebo ms office file na nich a oni to musia precitat a spracovat.
dalej mozes na nich poslat hocico, dokial je na to iso norma, tak sa urcite najde niekto, kto to dokaze desifrovat.
a niekedy to ide aj bez tej iso normy.
/raz ma nasrali a poslal som im z prdele .602 - a nebol problem/
zverejnit v tomto formate mozu tiez, ale zdielat ich mozu len, ak je k dispocii informacia podla bodu a.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 23:51
Stale sa bavime v kontexte dorucenych: "Urady to maju lahke: ked im niekto nieco posle"...
Takze ano, mozu urobit best effort na precitanie toho, co im pride (a aj word mal kedysi filter na .602 subory), ale nie je to povinnost. V praxi tetusky "pokial im to funguje", tak neriesia nejake formaty a ani vynos.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: LytaRyta v nesnázích,živorící
|
Pridané:
8.10.2018 17:28
..a preco tam v Lynuxxe nemože byt súborovo,/adresárový formát zápisu typu C:\Adresar\Sub-adresar\chlievik\šuplik1.. ? ??
co tomu bráni?
a ak není, aký je tam zápis, aká štruktura adresárov ?
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 17:50
Lebo tam mas /Adresar/Subadresar/chlievik/šuplik1.
Naco ti vobec je nejake C:? V normalnych systemoch vies pripojit dalsi filesystem na lubovolne miesto v adresarovej strukture, takze adresar chlievik moze byt na inom disku ako je adresar Subadresar. Potom ti je nejake C: zbytocne. Niektore distribucie ti pri automatickom rozdelovani disku daju /home (ekvivalent C:\Users) automaticky na samostatnu partition.
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: Jamrich
|
Pridané:
8.10.2018 21:33
Každý si pod pojmom "normálny" predstavuje niečo iné...
Ale medzi "normálne" OS pre bežných ľudí Linux určite nepatrí!
|
|
Re: W7 je ešte super
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 21:55
Linux to ma riesene rovnako ako vsetky ostatne operacne systemy.
Jedinou vynimkou, ktora to riesi inac, je Windows. Z toho vyplyva, ze Windows nie je ten normalny.
A inak, videl si niekedy ludi posadenych pred Linux? Nemali najmensi problem. Problem maju iba Microsoft fanatici.
|
|
Re: Win7 nepredajny
Od: BuransKiller
|
Pridané:
6.10.2018 22:39
Zebrak!
|
|
Windows 10
Od: Src1
|
Pridané:
6.10.2018 13:31
Vsetci vieme ze redakcia z duse nenavidi Windows 10, ale mohli ste si udrzat aku taku profesionalitu. Rozsah problemu nepozname, mozno to postihlo 5 a pol ludi, ktori robili co nemali pri priprave instalacie, ale hlavne ze vy hned vyhlasujete cely system za neskutocnu tragediu, dokonca neodporucate pouzivat Windows vobec. No to uz mi je len kvalitny hejt.
|
|
Re: Windows 10
Od: Matúš Čák
|
Pridané:
6.10.2018 13:51
Tak ono ten rozsah asi nebude zanedbateľný, keď samotný Microsoft aktualizáciu zneprístupnil a tým, čo si ju už stiahli, odporúča aby ju neinštalovali.
Alebo si snáď myslíš, že to MS spravil iba na základe článku na dsl.sk ? :-)
|
|
Re: Windows 10
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
6.10.2018 13:58
A si snáď myslíš, že niekde je väčšia koncentrácia IT expertov na IP štvorcovú!?
|
|
Re: Windows 10
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 12:12
No neviem, neviem, ked zoberieme do uvahy ze taky expert ma k dispozicii /48, alebo aspon /56 subnet, tak to je docela pustina. Naopak, BFU su poschovavani po vagonoch za jednou NAT-ovanou IP, takze v koncentracii jednoznacne vedu.
|
|
insitná logickosť
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
8.10.2018 12:23
Len by aj tak trebalo minimalne uroven Jezis na zmenu aspon jedneho BFU na experta, aby to, aj co by to bolo hned naopak, nebola priekazne furt nula.
|
|
Re: Windows 10
Od: Src1
|
Pridané:
6.10.2018 22:29
Tak spravili to na zaklade povahy problemu. Mazanie dat uzivatelov je velky problem. Na druhej strane to neznamena ze kazdemu sa data mazali a mazu. Jedno nevylucuje druhe.
Samo o sebe je to pruser a Microsoft to pekne pohnojil, za co si moze len a len sam. Napriklad aj tym ze RTM build nesiel ani do Insider Release Preview ringu, ale rovno zo Slow vonku, hoci zatial len na manual instalaciu.
Ale nebudem tomu zbytocne nakladat ako v tomto clanku, akoby islo o zivot.
|
|
Re: Windows 10
Od: Snake...
|
Pridané:
6.10.2018 15:35
Mas nieco hnede na nose :)
|
|
Re: Windows 10
Od: Snake...
|
Pridané:
6.10.2018 15:43
A vedeli o tom uz tri mesiace dozadu, akurat pre nich feedback hub je iba dalsia appka a nie nejaky reporting
https://dopice.sk/m29
|
|
Re: Windows 10
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.10.2018 8:00
To nie je nanávisť. To je len vedomie toho, aká je to sračka. A ľútosť nad tým, že široké masy užívateľov majú Štokholmský syndróm.
|
|
Re: Windows 10
Od: mstrol
|
Pridané:
8.10.2018 9:31
Uplne suhlasim, MS to sice mal cez feedbackhub uz davno a mohol s tym nieco spravit, ale takyto clanok nie je nic ine len megahejt. Pred 6 dnami mali event a ani jeden clanok na DSL o sluchadlach alebo vynovenych surfaceoch.
:-D Aspon vieme odkial tecu peniaze
|
|
WSUS - dostupnosť
Od reg.: eMKei
|
Pridané:
6.10.2018 13:56
už som ho aj appruvol vo WSUS a hentí šmejdi ho zmazali :D
|
|
Ved to je super!
Od: raz100raz200
|
Pridané:
6.10.2018 16:34
"Viacerí užívatelia sa totiž sťažujú, že po upgrade si našli vymazané svoje súbory."
Podla mna fajn feature. Doteraz som maval problem skor s tym, ze som zmazane subory nenasiel.
|
|
Re: Ved to je super!
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
6.10.2018 16:50
Len počkaj, až ti zmazané súbory nájde žena, to bude feature... :P
|
|
Re: Ved to je super!
Od: Robert K
|
Pridané:
7.10.2018 17:04
Je to veru carovne ... ked ich naasli ,tak nemozu bit zmazane.
sak to da rozum
|
|
U mňa ok
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
6.10.2018 16:36
Upgradol som oba kompy a nič nezmizlo...
|
|
Re: U mňa ok
Od: klgkj,g
|
Pridané:
6.10.2018 16:50
Šťastko...
|
|
Re: U mňa ok
Od: Jamicon
|
Pridané:
6.10.2018 19:13
Tiež som upgradol desktop, notebook, netbook, server a tiež mi nič nezmizlo. Možno preto, lebo nikde nemám dosovslké C:\, všetky dokumenty ukladám do /home/$user/.
|
|
Re: U mňa ok
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
6.10.2018 20:57
A kde je ten treti?
|
|
Re: U mňa ok
Od: Matúš Čák
|
Pridané:
7.10.2018 13:05
Kde nič nie je, ani čert neberie ...
|
|
Mám opačnej názor
Od: Accuphose+
|
Pridané:
6.10.2018 17:29
V pvní řadě dávat něco do Windows složek je nesmysl a bláznovství. A mít na disku jen jeden oddíl pro systém rovněž, až na specifické případy, kdy je například disk tak malý, že to nemá smysl. Např. u MiniPC.
Mám verzi 1809 nainstalovanou a dokonce staženy 86/64 obrazy na Flash disku, a nehodlám to měnit. Slouží mi to totiž pro čistou instalaci a ne pro upgrade...
|
|
Re: Mám opačnej názor
Od: Accuphose+
|
Pridané:
6.10.2018 17:34
Spíš mě sere, že to je už druhý Upgrade Win 10, který po instalaci zakázal Wi-Fi adaptér a bylo třeba ho povolit...
|
|
Re: Mám opačnej názor
Od: allyze
|
Pridané:
6.10.2018 19:17
Plus rozhasil custom nastavenie otvárania súborov.
|
|
Re: Mám opačnej názor
Od: Snake...
|
Pridané:
6.10.2018 19:20
Oni zase predvolili ten svoj bordel na otvaranie suborov? Zas sa ta blbost pyta co cim otvorit?
|
|
Re: Mám opačnej názor
Od: Snake...
|
Pridané:
6.10.2018 18:45
1) Ked si presmerujes libraries na druhy disk tak sa to deje tiez, takze nechapem co sa snazis byt nad vecou ako je kazdy idiot ked tam fajly ma. Ja mam cele pictures prehodene na druhe 1TB SSD kde drzim data, Windows by ich zmazal taktiež, rovnako ako zmazal dalsim
2) Dalsi prispevok ala ja som vymyslel koleso. Ako upgradnes napr take Enterprise/Education/LTSB/IoT? Jedine z ISO fajlu.
|
|
Re: Mám opačnej názor
Od: Accuphose+
|
Pridané:
6.10.2018 21:30
Já na data používám externí disky, vytáhnu hotovo, Windows nechť si dělá co chce... Pamatuju si doby, kdy měl Microsoft speciální soft na migraci souborů, už ani nevím, jak se ta sračka jmenovala, nejenže to přenášelo a komprimovalo to, co uživatel nechtěl, ale nešlo z toho ani ty data posléze dostat.
Tehdy se na mě obrátil student, který na tom měl bakalářskou práci, a i přes spolupráci známého ze softwarové firmy, jsme se k obsahu těch souborů nedostali... Takže tolik k datové politice systémů od MS...
Jediná cesta je, mít data tam, kde MS nevidí.
|
|
Re: Mám opačnej názor
Od: Snake...
|
Pridané:
6.10.2018 22:08
A to ze ty to tak robis tak to tak musi robit kazdy? Neveril by si kam vsade si useri poschovavaju veci, od korenu jednotky po systemove zlozky, ale je to stale ich rozhodnutie a ked to tam vedia najst tak je to ich "bordel". Uplne ina vec je ale ked OS tie data jednoducho zmaze.
|
|
asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný\\\\
Od: LytaRyta v nesnázích,živorící
|
Pridané:
6.10.2018 17:44
nj, tak aspon vidia, jaké to je, - když se (až tak moc, buhvíjak) nedarí..
..a ten dotyčný clvek sa prepadá cez tie "profesie", resp. jen robóty - stále na nižšie a nižšie pozície (resp. - ak vobec nekdy vôbec bol na co i jen aspon trochu "vyššej, lepšej.. )
njn, tož možno tiež predtým robili procesorov v reverznom logistickom centre Amazonu, a sa museli za dost krátky čas naucit desiatky rozních obalov, pečatí, a sposobov balenia zásielok, a položiek,
a predtým, pred tým logistick.parkom robili zas nekde inde, možno v strojárstve,, abo v supermarkete -potravinách,
a ešte predtým zas nekde úplne inde, v internet,-kafé, abo v záhradníctve..
atd.. atak podobne, ešte niekolko dalších iterácii..
-==>
výsledok je, že taký človek vie zo všeho trochu, zopár úlomkov zo všetkích oborov, a nic ..*zu-grunnt", nic tak silno poriadne..
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný\\\\\\\\
Od: LytaRyta v nesnázích
|
Pridané:
6.10.2018 17:45
´´..*"obfuškovaný kód"
|
|
Re: asi tiež fušerskí pracoši, píšúci *obfuškovaný kod
Od: LytaRyta v nesnázích,prežívající
|
Pridané:
6.10.2018 17:52
(z poznámok obyč.cloveka -=socky ) :
..a nakonec má z toho všeho v hlave dobrý *guláš, docela miš-maš, priam smoothieyy
|
|
Hamburger
Od: Hamburger
|
Pridané:
6.10.2018 18:20
Ja rozmýšľam že prejdem z w10 na mint. Ovšem mam usb wifi a predpokladam že pri inštalacii drivera ma jebne ako to je zvykom :)
|
|
Re: Hamburger
Od: Jamicon
|
Pridané:
6.10.2018 19:17
Pokiaľ to nie nejaká exotika, tak pôjde. Napríklad hocijaký obyčajný TP-Link za 10€ pôjde na 99%.
|
|
Re: Hamburger
Od: gdfgdf
|
Pridané:
7.10.2018 8:49
tak pred instalaciou pouzi google a over si ci dane usb wifi je v linuxe podporovane. Ak to nieje nejaka exotika alebo uplna novinka, tak to bude fungovat bez instalacie drviera (ako pisal kolega, na 99% ti to pojde a bez namahy).
Alebo neinstaluj hned mint ale spust ho live over, ci wifi funguje a az potom instaluj.
Neviem kedy si posledny krat skusal linux ale casy sa dost zmenili.
|
|
Re: Hamburger
Od: wifi adapter
|
Pridané:
7.10.2018 21:34
jelikož mam s tym skusenosti, tak daj vediet ci bol problem , s mojich skusenosti v linuxw uz dlho nie je problem s wifi, skor vo win je nasobne vacsi, v lin len pripojis a fachci
|
|
Gadžoviny amatérov.
Od: Gideón
|
Pridané:
6.10.2018 18:28
Musíme si položiť otázku, čo vedie majiteľa zariadenia, pchať si na systémový SSD fotky, hudbu, dokumenty..., keď má na to v serióznom zariadení, niekoľko TB HDD. Bežný užívateľ si presmeruje OneDrive, Google Disk a pod. na HDD, čiže väčšinou D: a tam si aj ukladá potrebné súbory. Bežný užívateľ je natoľko uvedomelý, že nebude zaťažovať systémový SSD záchodovými fotografiami s našpúlenými perami a tým, vzhľadom na mániu fotografovať, vždy, všade a všetko, nebude znižovať životnosť zväčša 125 - 250 GB systémového SSD, nakoľko bežný majiteľ je neustále nespokojný so svojou záchodgrafiou, pričom ju upravuje, vymazáva, presúva, kopíruje z telefónu do pc a naopak... Tam je taký cvrkot zápisov, že ten disk musí poraziť pred termínom životnosti.
|
|
Re: Gadžoviny amatérov.
Od: [Jooky]
|
Pridané:
6.10.2018 18:40
mam jeden disk v PC, kam si teda mam ukladat dokumenty ?
|
|
Re: Gadžoviny amatérov - sociek
Od: LytaRyta v nesnázích
|
Pridané:
6.10.2018 19:00
do svojej skrinky v montovni, kam chodíš upratovat a vypomáhat pri linkách, na 12stky (aj nočné)
za minimálku
jako správna socka - pomocn.roboš
|
|
Re: Gadžoviny amatérov.
Od: Gideón
|
Pridané:
6.10.2018 19:03
Na externý, veľký USB kľúč, do Google Drive - ale bez inštalácie appky, iba nahrať cez rozhranie prehliadača po prihlásení Google účtom, to isté napr. Mega, rozdeliť disk na C a D a na D urobiť knižnice, nie presmerovať z C... určite ma znalci ešte doplnia, možností je mnoho.
|
|
Re: Gadžoviny amatérov.
Od: LytaRyta v nesnázích
|
Pridané:
6.10.2018 19:04
..bežný užívatel ( -= SOCKA -troska, chudák-žebrák) si pc nezapne, nakolko:
1.) má vypnutú eletriku,
2.) sa mu beztak ten 12,5 ročný šrotík už pokazil - resp. mu odišlo napájanie,/bateria.. (napájací-/nabíjací sub-syst.)
a čaká ešte minimálne mesiac aj pol, kým mu dojde prvá výplata (dúfajme, že za aspon celý 1mesiac)
minimálne aspon ten 1 mesiac tam vydržat..
|
|
Re: Gadžoviny amatérov.
Od: coo_siii
|
Pridané:
6.10.2018 19:59
bezny 1-diskovy user si pri instalacii Win rozdeli particie, presne prepocita MB na GB aby mu to neukazovalo 199, odpocita presnych 615MB, predpripravi 10% overprovisioning a presmeruje kniznice na dalsiu particiu. aj tvoja mamka
|
|
Re: Gadžoviny amatérov.
Od: coo_siii
|
Pridané:
6.10.2018 20:03
kazdy bezny user je na zaklade takýchto debilne presnych cisel nasledne zaradeny medzi zaujmove cielove osoby pre monitoring malshitom od microshitu
|
|
Re: Gadžoviny amatérov.
Od: nl12345
|
Pridané:
8.10.2018 16:58
Tak si sa vyrozpraval, ale ta aktualizacia to zmaze aj ked mas My Documents na Dcku
|
|
Hovadina menom Moje Dokumenty
Od: Jamrich
|
Pridané:
7.10.2018 1:29
A ktorý lampasák v dnešnej dobe ukladá svoje súbory do systémového oddielu HDD? To urobí snáď len čistý vôl!!!
|
|
Re: Hovadina menom Moje Dokumenty
Od: Melon Lusk
|
Pridané:
7.10.2018 7:25
Skoro každý.
|
|
Re: Hovadina menom Moje Dokumenty
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.10.2018 7:54
99% ľudí, mudrlant.
|
|
Re: Hovadina menom Moje Dokumenty
Od: Jamrich
|
Pridané:
7.10.2018 11:07
Tak pokiaľ je toľko negramotných používateľov počítačov, niet sa čo čudovať!
|
|
Re: Hovadina menom Moje Dokumenty
Od: nl12345
|
Pridané:
8.10.2018 17:00
tak v prvom rade by ti mal dat Windows na vyber, kde ma vytvorit user zlozku
|
|
Alternativa
Od: ijk
|
Pridané:
7.10.2018 8:32
ReactOS
|
|
insitná logickosť
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
7.10.2018 8:52
Skvelý návrh. A naviac, keď je mimikovanie alternatíva, konečne je možné vytvorenie slučky priekazne čisto z do série zapojených zdrojov napätia.
|
|
Re: insitná logickosť
Od: Whoa
|
Pridané:
7.10.2018 11:42
Parodovanie clankov ti priekazne ide.
|
|
update
Od: moog
|
Pridané:
7.10.2018 12:07
uff, to kto si uz uklada svoje veci do tzv. "doporucenych" alebo "user" alebo podobnych systemom "strazenych" miest...
|
|
vobec to nejde
Od: zlyuzivatel
|
Pridané:
7.10.2018 12:20
A ja som sa cely víkend čudoval že prečo keď nainštalujem čistý windows 10 1703, prečo nechce spraviť aktualizácie.
|
|
ehmmm
Od: X6205
|
Pridané:
7.10.2018 13:01
Doverovat "upgrade" operacnemu systemu a uprednostnit ho pred cistou instalaciou moze iba uplny blazon. Zial 99 percent beznych ludi ktory tomu nerozumeju, tych mi je v dnesnej dobe zabugovaneho softveru uprimne luto..
|
|
Preinstalovat?
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
7.10.2018 14:14
V piatok som daval cistu instalacku a zo stranok MS mi stiahlo tuto novu verziu. Odvtedy tweakujem, instalujem, upravujem a spoznavam zakutia noveho win (doteraz som fical na 7). A fcil co? Zacat zase odznova? To sa mi veruze nechce...
|
|
Re: Preinstalovat?
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
7.10.2018 16:22
Tak už to nechaj na W10-1809. No načo si do toho babral. Ešte si mohol kľudne ostať na W7. Čo také vážne ťa prinútilo dať W10?
|
|
Re: Preinstalovat?
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
7.10.2018 16:28
konecne som zlegalizoval os... :)
|
|
Re: Preinstalovat?
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
7.10.2018 16:30
A inac je uplne v poho. Treba ho poriadne nastavit, vypnut spehovanie ale inac nevidim nic zle...
A hlavne sa zrychlil start.
Zvysok uvidime casom...
|
|
Re: Preinstalovat?
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
7.10.2018 18:27
Štart sa zrýchlil, lebo je to zrýchlený štart. Dá sa to vypnúť. Sú to dve nastavenia. Jedno je v možnostiach napájania a jedno v nastaveniach účtu.
|
|
Re: Preinstalovat?
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
7.10.2018 21:29
A preco by som to vypinal?
|
|
Re: Preinstalovat?
Od: Snake...
|
Pridané:
7.10.2018 21:48
Uvidis ked ti nepojdu USB po "starte". Alebo BT, alebo WIFI adapteru zasibe
|
|
Re: Preinstalovat?
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
7.10.2018 21:51
USB zatial ide, wifi ani bt nemam - je to stolove PC.
A riesit to budem, ked sa nieco stane.
|
|
Re: Preinstalovat?
Od: Razdvatrimistr
|
Pridané:
8.10.2018 7:25
Prečo tu vymýšľaš? Pri Fastboot všetky USB nabehnú po štarte, keď systém požiada o ich použitie, nie počas bootu. Je to efektívnejšie, lebo HW spí a šetríš batériu na notebooku. Wifi nabehne hneď, lebo je to v službách. Zase si čítal niekde vymyslené príbehy.
|
|
Re: Preinstalovat?
Od: w4g09
|
Pridané:
8.10.2018 9:33
O com tocis? Ked pouzivas fastboot, tak pocitac je vypnuty komplet, nemusi spat a setrit bateriu. Si neplet dojem a prujem.
To, ze nieco je v sluzbach je uplne irelevantne, ked nie je inicializovana zbernica, na ktorej je dany hw zaveseny.
|
|
Re: Preinstalovat?
Od: Emm
|
Pridané:
8.10.2018 12:41
mam macos a system restartujem asi raz za mesiac cize mi je sumak ako rychlo startuje, ale pri Win chapem ze je to velmi dolezite :D
|
|
Re: Preinstalovat?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 14:24
MacOS so svojimi 45-minutovymi updatmi, kedy sa pocitac neda vobec pouzivat, maximalne tak pozerat na progress bar, si nema s Windows co zavidiet.
|
|
... Keby len to....
Od: Llubik
|
Pridané:
7.10.2018 15:23
Okrem toho, ak si zmenite umiestnenie adresára dokumenty, fotky atď atď na iný disk(nástrojmi ms v os) každá aktualizácia vám vyrobí nové s odkazom na štandardné umiestnenie... Takže potom máte duplicitné dokumenty, jeden nový prázdny a jeden pôvodný... Zasraty ms.
|
|
Here we go
Od reg.: banda hluchych debilov
|
Pridané:
7.10.2018 17:23
este jeden: drevene zeliezko z umelej hmoty :-)
|
|
klasika
Od: olo21
|
Pridané:
7.10.2018 18:16
standartny micro$hit. nic nove.
pacili sa mi tiez pripady ked sa sa system nevyziadane instaloval zo 7/8 na 10 a pritom sa to zrubalo :)
A z funkcneho pocitaca sa stal pocitac nefunkcny.
|
|
Microsoft
Od: sheliak
|
Pridané:
8.10.2018 7:48
Len blazen by bootol Windows - system pre stare matere.
|
|
nepouzivam
Od: Fero9874
|
Pridané:
8.10.2018 7:56
Windows-om vytvorene priecinky ako Dokumenty, Obrazky, ... zasadne nepouzivam. JA chcem rozhodovat kde to bude ulozene na disku. Vseobecne nemam rad smart zariadenia, ktore si myslia co je pre mna vhodne/zaujimave. JA chcem rozhodovat a nie stroj za mna.
|
|
Re: nepouzivam
Od: >.>
|
Pridané:
8.10.2018 18:27
ja mam prehodene
\moje dokumenty
\win dokumenty
na d:\
setri mi to problemy, kedze vacsina hier a niektory soft ma uz defaultne svoj bordel koncentrovany na \win dokumenty alebo do \user directory.
co mi setri cas, nemusim prehadzovat savegames a swapak, plus nesvini mi moje dokumenty.
|
|
vylepsienie
Od: aseert
|
Pridané:
8.10.2018 11:52
Mam navrh na vylepsenie, po precitani vsetkych komanetarov navrhujem tvorcom dsl.sk aby zaviedli nejaku moznost komentujucim uviest co v skutocnosti robia. Ci maju jeden pocitac v obyvacke, alebo sa staraju o niekolko pocitacov vo firme. Az vieme ktory nazor brat vazne. Dakujem.
|
|
Re: vylepsienie
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.10.2018 22:00
Ty si vazne zvedavy na cinnosti typu "honi brko"? Z komentarov uz aj tak jasne vidis, kto tuni obstarozne p4 po starom otcovi a kto sa pocitacmi zivi.
|
|
1809 zostava 17763.1
Od reg.: Vladimir Svab
|
Pridané:
8.10.2018 12:37
No ja mam tuto verziu od 24.9. a nic sa pocas jej instalacie nestalo. Vsetko zostalo na svojom mieste a nic mi nezmizlo.
|