|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
treba stiahnut
Od: pamaladicek
|
Pridané:
20.9.2018 15:49
treba stiahnut anti ad block potom to ide aj s adblockom.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: pamaladicek
|
Pridané:
20.9.2018 15:57
Ja som to nedavno zazil bez adblocku a som sa skoro stratil, neveril som vlastnym ociam co za balast sa tam vyskytuje. Bez adblocku uz ani krok!
.
.
.
.
.
ps nevadi mi reklama, v normalnej forme ju akceptujem.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: aasami
|
Pridané:
20.9.2018 15:59
"mimo kategórie bulváru" :-D pobavilo!
|
|
Re: treba stiahnut
Od: traposkovia
|
Pridané:
20.9.2018 19:56
len bez mozog moze citat SME
|
|
Re: treba stiahnut
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 20:44
keď tak bezmozek! :-)
Pár rokov dozadu ako zaviedli tzv. "moderované diskusie" tak som sa na nich vys.....
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
20.9.2018 21:08
Ja ich čítam len preto aby som vedel že čo chcú aby som si myslel. Inak je to tam čo článok to grc.
|
|
Re: treba stiahnut
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
21.9.2018 5:04
Je pre mňa zaujímavé koľko ľudí sa poburuje nad tým, že niekto chce za svoju prácu zaplatené.
Ak sa mi SME nepáči, tak tam nechodím, či? A ak sa mi páči, tak prečo nezaplatiť?
Lebo tie informácie sú inde zadarmo? Tak choďte tam, v čom je problém?
Na Slovensku máme vlaky zadara, obedy, tak nech aj ľudia pre nás zadarmo pracujú.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 7:25
Aaaa.pan presstitut zo SMEny sa ozval?
|
|
Re: treba stiahnut
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
21.9.2018 8:06
Zmeň si slovo SME v mojom komentári za čokoľvek iné.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 8:30
Vieš, niekedy davno som si kupoval sme..ale ked clovek pride na to ze ho klamú, burcuju vojny, obhajujú svinstvá. ..Tak im prestane platiť. P.s. tiez si môžeš zameniť slovo sme za ktorekolvek zapredane ,, noviny,,
|
|
Re: treba stiahnut
Od: powermanko
|
Pridané:
21.9.2018 8:32
Ty si si sme nekupoval. Mozno tvoj taktko. Ale neboj, raz ked budes velky si kupis co budes chciet.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 9:00
Bude to tak ako hovoríš. .jedine presstitut ma pravdu. Odhalil si sa :)
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Noe55
|
Pridané:
22.9.2018 20:08
Čím menej ľudí bude čítať Sme, tým viac ich bude normálnych(nie tzv. slušných)
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Tulen
|
Pridané:
21.9.2018 14:44
Kolko vojen uz SME vyburcovalo?
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Tulen
|
Pridané:
21.9.2018 14:44
Kolko vojen uz SME vyburcovalo?
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 19:03
Nájdeš to v archíve. Raz ich za to ľudia budú súdiť!
|
|
Re: treba stiahnut
Od: anemasto
|
Pridané:
22.9.2018 15:05
cokolvek ine je shit
|
|
Re: treba stiahnut
Od: iovciciak
|
Pridané:
21.9.2018 9:00
odpal do p.ce. Tu sa o politike nediskutuje!
Sme citat nemusis.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 9:11
Navrhujem moderované diskusie. Nemôžme si predsa hovoriť všetci čo chceme. Správny názor je treba formovať...a moderovať :)
|
|
Re: treba stiahnut
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
21.9.2018 16:15
Presne ako na SME alebo Denníku N. Tam už majú svojich čitateľov vychovaných. Nie vagabundov ako tu.
|
|
Re: treba stiahnut
Od reg.: akoze
|
Pridané:
23.9.2018 20:30
chalani sa vam to tu zvrhava na laviciarsku a anarchisticku zumpu.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
24.9.2018 8:14
Diskutovať treba :) nezaradujem sa ani do jednej...tak nenálepkuj.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: 22449
|
Pridané:
24.9.2018 11:47
Vzdy som sa cudoval, ze SME, ktore sa tvari tak strasne pravicovo, presadzuje presne tu istu agendu, co na zapade tlacia lavicovi SJW. Doublethink ako visity.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: nfhjfdbfdn
|
Pridané:
21.9.2018 7:26
Je pre mňa zaujímavé koľko ľudí sa poburuje nad tým, že niekto iný prejavil svoj názor na konanie tretej osoby.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 7:44
Teba je ľahké zaujať:) Ale aspon sa nepoburujes.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 7:53
Alexej Fulmek uz asi nevie vyzobrat ďalšie peniaze od Gorgiho tak treba zarábať na reklame?
|
|
Re: treba stiahnut
Od: spooxik
|
Pridané:
21.9.2018 19:05
ked niekto pis srakory a nikto ho necita tak nech zije z reklamy zadanej Sorosom.. ked tam nikto nechodi tak robis zle pracu alebo pises to co comu ludia neveria
|
|
Re: treba stiahnut
Od: anemasto
|
Pridané:
22.9.2018 15:04
sme je shit
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Dušan123
|
Pridané:
21.9.2018 11:53
Nie tak celkom. Musíš predsa vedieť čo na teba chystá nepriateľ. (čítaj majiteľ SME, myslím ten skutočný majiteľ ktorí hovorí ako majú písať ich sluhovia)
|
|
Re: treba stiahnut
Od: alenono
|
Pridané:
21.9.2018 13:31
porad co by sme mali citat? nie to co necitat ..
|
|
Re: treba stiahnut
Od: edi
|
Pridané:
22.9.2018 0:20
toaletny papier citaj
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Borat
|
Pridané:
21.9.2018 7:24
Stačí pi-hole a niesu ziadne reklamy.
|
|
Re: treba stiahnut
Od: LUL
|
Pridané:
21.9.2018 12:41
vraj v kategorii mimo bulvaru xDDD
to o kvalitnych novinaroch je tiez vtipne, kedze polka ich clankov su len prelozene clanky z inych medii a zvysok su komentare kadejakych studentov politologie a analytikov
|
|
Re: treba stiahnut
Od: anemasto
|
Pridané:
22.9.2018 15:04
netreba citat sme, je to shit, vsetko je shit, ja chodim len na dsl.sk
|
|
Re: treba stiahnut
Od: Boh1
|
Pridané:
23.9.2018 9:43
No neviem. V adblocku mám zaškrtnutý adblock warning filter a na mnohých weboch to aj tak nefunguje.
|
|
Adguard
Od: Danhy
|
Pridané:
20.9.2018 15:51
Neviem ako to detekuju, ale Adguard funguje OK :)
|
|
Re: Adguard
Od: monopol
|
Pridané:
20.9.2018 16:13
Funguje aj ublock. Aspon co som teraz vyskusal.
|
|
Re: Adguard
Od: 9.9.9.9
|
Pridané:
20.9.2018 18:09
Dufam, ze si myslel uBlock Origin ;)
|
|
Re: Adguard
Od: monopol
|
Pridané:
20.9.2018 19:14
Áno, origin. Napadlo ma či funguje, keď mi to sme načítalo a nezablokovalo rovno celú stránku ako priekaznú reklamu.
|
|
Re: Adguard
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 20:45
uBlock origin je špica na FF...idem to skúsiť či to funguje
|
|
Re: Adguard
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 20:48
ide to...aj diskusie to zobrazí....
|
|
Re: Adguard
Od: Mxxl
|
Pridané:
20.9.2018 21:51
no tak teraz som ale zhrozený pretože aj mne to ide s AdBlockom.. zablokovali to asi tak efektívne ako vláda zablokovala hazardné stránky :D
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
20.9.2018 18:13
Nijako. V i v tlačenej verzii vychádzajúcom periodiku je zákonom č. 212/1997 Z.z. možné priekazne len detegovať.
|
|
Re: ničivý praktik
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
20.9.2018 22:20
Hlavne že to funkuje v prijímači.
|
|
Re: ničivý praktik
Od: X. XX
|
Pridané:
21.9.2018 17:30
nailebšje sa teteguje tetegtorom gouou
|
|
Re: Adguard
Od: sdgfhjk
|
Pridané:
20.9.2018 19:06
ja mam priamo adblock, a vsetko ide - blokuje bez problemov
|
|
Re: Adkuard
Od: ch,
|
Pridané:
25.9.2018 9:34
Neviem ako to deteguju, ale Adkuard funkuje
|
|
Smetiari
Od: igork0
|
Pridané:
20.9.2018 15:51
To je sranda keď tam idete s adblockom a zobrazí sa ten homosexualne vyzerajúci typek s výrazom šteňaťa. Už kvôli tomu si ho nevypnem a radšej článok ani nečítam. A ešte majú tu drzosť si pýtať za ostatne články prachy...
|
|
Re: Smetiari
Od: Oer Oer
|
Pridané:
20.9.2018 15:54
Vadí ti, že sa ti zobrazuje homosexuál, a preto si ho nevypneš. Fuck logic.
|
|
Re: Smetiari
Od: Že logika
|
Pridané:
20.9.2018 21:51
Zato ty už logiku jebať nemôžeš, lebo ti ušla so šimpanzom zo ZOO ktorý jej imponoval viac než ty. Bola reč o tom že si nechce vypnúť Adblock kvôli tým praktikám ktoré majú na SMEtiach a ešte kvôli tomu čo sa stane ak to má zapnuté. Myslel tým, že mu vadí tá kontrola a agresívne vynucovanie si od čitateľov aby si vypli blokovač reklám. Je to tak ťažké pochopiť? Tak si to kurva prečítaj aj desať krát!
|
|
Re: Smetiari
Od: slecna.l
|
Pridané:
25.9.2018 11:50
Precitala som to kvoli tebe trikrat a logicky mi vychadza, ze podsuvas tvrdenia, ktore v povodnom prispevku neboli. Nemysli za inych, lebo jeden myslel, vymyslel furik a musel ho tlacit hore kopcom.
|
|
Re: Smetiari
Od: alenonono
|
Pridané:
20.9.2018 17:18
nech pytaju, co ta je do toho .. naco tam chodis ked sa ti to nepaci?
|
|
slobodnu zurnalistiku
Od: Murkoslav
|
Pridané:
20.9.2018 15:52
LOL. Tvária sa ako by boli spolok nadšencov tvoriacich obsah vo voľnom čase. Akoby žili z peňazí od občanov. Pritom ich majiteľ má dostatok financií aby ich platil, aj keby ich články nikto nečítal.
|
|
Re: slobodnu zurnalistiku
Od: Becca STC
|
Pridané:
20.9.2018 15:55
Ehm... takto ti poviem. Je to ich vec. ;)
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
20.9.2018 16:01
Ehm... takto ti poviem... yeb hned podnet na Radu pre reklamu za priekazne "Najčítanejšie správy na Slovensku".
|
|
SMEtie
Od: Junak pravy
|
Pridané:
20.9.2018 15:52
Kto by cital to SMEtie?
|
|
Re: SMEtie
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
20.9.2018 17:49
Aj ja sa čudujem. Myslel som, že takí ľudia už vymreli alebo dostali rozum.
|
|
Re: SMEtie
Od: qweq
|
Pridané:
20.9.2018 22:28
porad co citas ty, alebo len tliachas do vetra...
p.s. suhlasim uroven sme nestoji za nic
|
|
Re: SMEtie
Od: hmmm.
|
Pridané:
21.9.2018 0:08
Číta diskusie na dsl.sk, nie je to jasné už z toho že tu je?
|
|
Re: SMEtie
Od: Becca STC
|
Pridané:
20.9.2018 18:03
"Najčítanejšie slovenské noviny mimo kategórie bulvár"
|
|
Re: SMEtie
Od: neviem meno
|
Pridané:
20.9.2018 19:03
Takých štatistík do rána vyrobím za vagón
|
|
Re: SMEtie
Od: Becca STC
|
Pridané:
20.9.2018 19:59
Keď už neveríš takejto primitívnej štatistike (v zmysle ľahko zistiteľnej), tak čo ti mám na to povedať. No ver si čomu chceš. (Určite sa považuješ za veľmi inteligentného)
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
20.9.2018 20:18
Zrovna co sa tyka slobody vierovyznania, podľa rozhodnutia Európskeho súdu pre ľudské práva štatistika oficialne nedosahuje ani nabozensku uroven etickeho veganstva.
|
|
Re: SMEtie
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 20:50
to určite...toľko do rána nenaserieš :-)
|
|
Re: SMEtie
Od: alenono
|
Pridané:
21.9.2018 13:32
porad co by sme mali citat? nie to co necitat ..
|
|
staci dat blokovat
Od: cae
|
Pridané:
20.9.2018 15:54
ale kdeze.. staci pridat do vlastneho filtra
tinypass.com/*
a vsetko ide tak ako predtym... teda vidno cast neblokovaneho clanku bez popupu.
|
|
Re: staci dat blokovat
Od: anton98
|
Pridané:
20.9.2018 18:26
ja som radšej stlačil cmd+W. Aspoň mám viac času na dsl.sk
|
|
blocking
Od: AdBlock Rulez
|
Pridané:
20.9.2018 15:54
Tiež som hned odišiel šak existuje aj konkurencia :-)
|
|
ublock origin
Od: limki
|
Pridané:
20.9.2018 15:57
nic z toho co popisuje clanok som na sme nevidel
ale tie zaciernene stranky s overlay obrazkom hej ...
pravy klik -> blokovat element -> repeat kym sa nevycisti stranka
|
|
Opera
Od: jebodsfdsfs
|
Pridané:
20.9.2018 16:01
Blokuje vam to v Opere? Chvilu mi to blokovalo ale teraz sa to tvari ze to ide.
PS:Pacia sa mi tie psikovske xichty co tam vyskakuju ze - povolte si reklamu :-D
|
|
sak platte
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
20.9.2018 16:16
platiacim to neblokuju :D
|
|
Re: sak platte
Od: jebodsfdsfs
|
Pridané:
20.9.2018 16:28
To sa chvalis ci stazujes? :-D
|
|
Re: sak platte
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.9.2018 10:02
On si myslí že sa chváli ale vlastne sa sťažuje. :)
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
20.9.2018 16:47
Lenze nie je monopol na uplatnovanie principu "Plať nám a garantujeme, že Ťa nik nebude obťažovať." priekazne zakladnym znakom pravneho statu?
|
|
Re: sak platte
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
20.9.2018 17:50
Ty z toto ešte platíš? Ufff ... mám dosť.
|
|
/dev/ka
Od: futurológ
|
Pridané:
20.9.2018 16:30
noscript + fakt nepi jano! (pre firefox) + ublock a ide sa :)
|
|
easy as go
Od: Emm
|
Pridané:
20.9.2018 16:31
Je to jednoduche, ak mi bloknu pristup ked mam AdBlock tak ich proste citat nebudem. Davaju mi tym najavo ze nemaju zaujem aby som ich cital. That's all folks.
|
|
Re: easy as go
Od: Eklep
|
Pridané:
20.9.2018 19:28
Aj z ich strany je to jednoduche. Neplatis predplatne a nemaju z teba peniaze ani za reklamu. Ak ich nebudes citat, pre nich len lepsie, aspon nezvysujes traffic.
|
|
Re: easy as go
Od: Vargová
|
Pridané:
21.9.2018 8:18
Lol, nie si trochu naivny? Oni sa mozu jebat na nejake predplatne - SME zije z liberalno zapadnych panazi.
|
|
Re: easy as go
Od: powermanko
|
Pridané:
21.9.2018 8:25
Preto maju stranku za*ebanu reklamou a za kazdy clanok pytaju peniaze. Logika hupacieho konika.
|
|
Re: easy as go
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 8:40
Pre obyvateľa z našej každá korunka dobrá.
|
|
Re: easy as go
Od: bvbcv
|
Pridané:
21.9.2018 12:44
aby sa mohli tvarit ako nezavisle medium :)
|
|
smeti
Od: hnisavy_vred
|
Pridané:
20.9.2018 16:35
dsl mam rad, chodim sem s vypnutym adblockom a obcas aj kliknem na reklamu. na sme.sk som kedysi chodil denne niekolkokrat, aj ked kvalita clankov obcas nic moc, ale aspon diskusie boli dobre, stretlo sa tam dost casto zopar ludi co mali k teme co povedat. potom zacali blokovat uplne relevantne a rozumne nazory, najprv "romsku problematiku", potom utecencov a potom skoro vsetko. tak som ich prestaval citat a smutne sa pozeral, ako spolu s dennikomN sa z mojich oblubenych kvazi nezavislych medii stala aktivisticka jednostranna stoka, ktora sice na rozdiel od niektorych alternativnych medii pouziva aspon nejaky fact checking, ale aj tak je vysledkom odporny propagandisticky zvast. je mi to dost luto, investigativu asi nikdo s alternativcov nespravi, iba trend, sme alebo N. proste to s tym aktivizmom prehnali a ja ich uz necitam a vobec mi nechybaju.
|
|
Re: smeti
Od: G6zgzv
|
Pridané:
20.9.2018 21:55
Paci sa mi, ako si cely prispevok zvrhol na seba. Mas typicky syndrom zajakavania - ja, ja a zase ja. Celkovo sa aj tieto diskusie na dslku menia na topkarske hejty, odsudzujuce kazdeho s inym nazorom a tvariac sa supercool, ked o clanku, resp. subjekte clanku nemaju ani paru. Kde su tie casy dsl. Sk z roku 2006...
|
|
Re: smeti
Od: hnisavy_vred
|
Pridané:
20.9.2018 23:58
vobec nehejtujem, skor som vyjadril, v podstate tak ako ty, smutok ze svet uz nie je taky ako bol :) lebo taky shooty bol moj idol a N som si s radostou kupoval aby som podporil nezavislu tlac. az im od urciteho casu zacalo zial prilis prepinat a zacali delit ludi akosi binarne, na fasistov a nefasistov, na nas a ich, za vsetkym zlom sveta zrazu boli rusi, sulik a trump, proste to prekrocilo rozumnu uroven a zo zurnalistiky a rozumnej polemiky sa stala propaganda.
inak podla mna dsl je stale velmi dobra a spravne obskurna stranka s jedinecnou komunitou odbornikov, ludi z biznisu a trollov. taktiez klobuk dole pre (pre mna) anonymnym autorom co pise tie clanky, obycajne je za tym evidentne ovela viac roboty, nez len otrocke prekladanie niecoho zo zahranicia alebo kopirovanie z tlacovych agentur.
|
|
Re: smeti
Od: rewerr
|
Pridané:
21.9.2018 12:16
Tak DSL je asi posledny mohykan.
Super jednoducha stranka, volna diskusia, hlavne kvalitne clanky. Na toto len tak nenarafis.
Palec hore.
|
|
Re: smeti
Od: anemasto
|
Pridané:
22.9.2018 15:15
presne tak, DSL.sk je No2. u mna je No1 asi google, ale aj to chcem zmenit, proste ani modrykonik sa nechyta na DSL.sk
DSL.sk je king, fakt pecka a vezmime si, kedy bolo zalozene, to bolo pre mna web, ako keby NY times, alebo BBC, proste od roku pana,ked som chodil do kaviarne/netcafe citat DSL.sk, sialene ako sa doba posuva..
|
|
Re: smeti
Od: anemasto
|
Pridané:
22.9.2018 15:13
na SMecku nemate o com pisat?
dam vam tip
korupcia
|
|
Adblock na SME
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
20.9.2018 16:42
Po zobrazeni ziadosti o vynutie adblocku som ho vypol a za 10 selund sa na plne gule pustila reklama so zvukom, to by take strasne nebolo keby mi po precitani dvoch clankov nehodilo vyzvu na predplatne.
|
|
Re: Adblock na SME
Od: abc2
|
Pridané:
27.9.2018 9:32
:D Mali by zacat davat porno reklamy, to by si ich tolko nik neblokoval.
|
|
Objektívne noviny
Od: Anti-Liberal
|
Pridané:
20.9.2018 16:50
Existujú vôbec ešte nejaké objektívne noviny ktoré niesu zapredané západu?
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: Emm
|
Pridané:
20.9.2018 17:21
pomylil si si portal
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: Tento
|
Pridané:
20.9.2018 17:39
Tento
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: sundalpichal
|
Pridané:
20.9.2018 18:03
mozno ceske
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: Becca STC
|
Pridané:
20.9.2018 18:05
Samozrejme, Zjem aj Vlek, Ac24, russia today, vesmirnilide.cz a ďalšie.
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: mufan7777
|
Pridané:
20.9.2018 18:28
postoj, chvílu
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 20:55
ani nie...my všetci sme tu odborníci z NASA /resp. keby vedeli akí machri sú tu tak by kopu ľudí odtiaľto angažovali...ale priekazne nevedia!!
|
|
Re: Objektívne noviny
Od reg.: akoze
|
Pridané:
20.9.2018 22:48
zijes v tej krajsej casti sveta ktoreho zaklady stoja na slobode, demokracii, humanizme, respektovani prav druhych, vramci zakonov. uzivas si vydobytky vedy, dostal si vzdelanie, na ulici nezdochnes od hladu a nezdochnes v 40tke na starobu.
vsetko toto za teba uz niekto vybojoval, ale ty si rebel, myslis si ze tento svet musi fungovat lepsie a ty vies kto taha za nitky, a chces nas vsetkych ochranit pred rockefelerom, sorosom, vies ze cele bohatstvo sveta vlastni 10 obrezanych rodin a spolu s mediami vlastnenymi zidmi a politikmi sa kazde 3 mesiace stretavaju v slobodomurarskej lozi.
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: qw11
|
Pridané:
20.9.2018 23:38
Sakra, ty mas dobre info. Na ake stranky chodis? :D
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: powermanko
|
Pridané:
21.9.2018 8:23
Stránky? Skús vypnúť počítač a ísť von.
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: qw11
|
Pridané:
21.9.2018 10:20
Coze? Von? Vies co to da roboty? :D
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: anemasto
|
Pridané:
22.9.2018 15:16
chodi na sme.sk s vypnutym adblockom
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: Anti-Liberal
|
Pridané:
21.9.2018 22:11
sloboda a demokracia je iba pokiaľ nemáš nejaké veľké národne alebo ľavicové názory ktoré verejne prezentuješ.V tom lepšom prípade si iba označený za idiota."Humanizmus" tejto spoločnosti dobre prezentujú napríklad zbrojárske firmy.Že nezdochneš na ulici ti garantuje kto? kde máš ako rádový občan 100% istotu že zajtra budeš mať prácu a nevyhodí ťa z domu exekútor? V 40tke môžeš zdochnúť aj keď nebudeš mať peniaze na liečbu závažného zdravotného problému.Toto je skôř spoločnosť egoistických hyjen kde si každý snaží pre seba uchmatnúť čo najviac...radšej by som žil v tej "škaredšej časti sveta"
|
|
Re: Objektívne noviny
Od reg.: akoze
|
Pridané:
22.9.2018 12:29
opat ti musim zopakovat, zijes v tej lepsej casti sveta. ak mas pocit ze toto vsetko je zle, a poznas navod na lepsie usporiadanie ktore bude fungovat, tak sem s nim.
co sa tyka narodnych a lavicovych nazorov, ti ktori ich siria si alebo neuvedomuju alebo uvedomuju az velmi dobre, ze by zasiahli do prav druhych. a nedavna historia mi da za pravdu. ci uz II. svetova vojna alebo komunizmus ci socializmus ktory sme tu budovali.
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: anemasto
|
Pridané:
22.9.2018 15:19
ked niekto poucuje ci zije v lepsej alebo horsej, rad by som videl kolko mas penazi, kde zijes, ako zijes.
lebo len ak si obujes boty toho koho sudis, az potom ho mozes sudit, inak je to onicmo.
zijeme si OK, nepochybne, ale postupne sa zabka vari a vari. vid zdravotnictvo, korupcia (za nase), stav ciest. ktore budovali za komncov, dnes len zaplataju, ak daju nove, prepadavaju sa, shit, korupcia zas opakujem korupcia.
vies co?
kazdy lekar je OK, pokial nie si chory, tak zhodnotim tento svet. ked zacnes byt chorlavy, tak zistis, ze lekar ti nepomoze. ani svet ti nepomoze.jedine ty sam
|
|
Re: Objektívne noviny
Od reg.: akoze
|
Pridané:
23.9.2018 20:27
penazi mam presne tolko kolko si zarobim. na druhej strane nikto ma pracovat nenuti, ako to robili komunisti. cestovat mozem kam chcem, ak splnis podmienky danej krajiny nikto ti nezakaze tam ist (zase narazka na komunistov). nikto ti dnes nezakaze studovat ak splnis podmienky a chces (opat nieco na co komunisti dosah mali).
ked argumentujes tym ze komunisti stavali, budovali ... pozri sa do rakuska, tam ti smradi pri moci neboli a hen, nikto tam nejazdi po rozbitych cestach a nelezi v plesnivych nemocniciach a nedava statnym zamestnancom uplatky. maju tam presne take iste demokraticke zriadenie ako u nas. skus sa zamysliet preco.
|
|
Re: Objektívne noviny
Od: wgwe
|
Pridané:
24.9.2018 11:54
Prehliadol si aktualny trend: ked nerobis a nemyslis presne tak, ako je to slnieckovo-humanisticky salonfahig, tak si odlud, ktory si zasluzi byt vykopnuty z kazdeho zamestnania. Nebodaj ak si este biely muz heterosexual a mas tradicnu rodinu. Dole s tebou a zarabaj potom, aj ked ta nikto nenuti, cestuj a studuj.
Rakusko/zapadna Europa je trocha specialny pripad, oni boli reklamnou skrinou pre vychodnu Europu. Skus ine krajiny, kde to nemusili robit, napr. juznu Ameriku, take Chile bolo za Pinocheta uplne raj /s.
|
|
12345
Od: nl12345
|
Pridané:
20.9.2018 17:05
Ja to riesim zakazanim javascriptu na. Inac, ze sa k clanku neda dostat mi ani tak nevadilo, ale nedalo sa potom prejst do diskusie
|
|
Re: 12345
Od: ...
|
Pridané:
20.9.2018 17:10
Zaujimave, rozmyslal som ze sa akosi od vcera zmenil dizajn diskusii. Vypnut adblock odvahu nemam, obavam sa, ze by som sa asi stratil podla prispevkov vyssie. Kazdopadne, zatial ma pustilo vsade a bez nejakej zmeny, takze im ten boj akosi nefunguje.
|
|
Re: 12345
Od reg.: miggg
|
Pridané:
20.9.2018 19:49
Fakt sa moze niekto obavat, ze sa strati na nejakom webe? A na zaklade tohto strachu sa rozhoduje? Znie to mierne neschopne...
|
|
Re: 12345
Od: ...
|
Pridané:
20.9.2018 22:46
Ono to je tak, clovek funguje standardne s adblockom alebo nejakou alternativou, casto s nejakymi nadstavbami a podobne. Kulturny sok dostanes v momente ak si niekde na navsteve, alebo z nejakeho dovodu potrebujes pouzit iny PC ako ten svoj a cumis, ze co sa to stalo s danou strankou, ktoru ale bezne poznas bez vsetkeho toho sajrajtu okolo.
Ale potreboval by som dostat nejaky blokovac do smart TV. Nie som rovnako zvyknuty vidiet reklamy pocas prehravani z youtube.
|
|
Re: 12345
Od reg.: miggg
|
Pridané:
20.9.2018 23:21
Ja neviem, mna sere len ked vyskakuju reklamy postupne a posuvaju/prekryvaju obsah prave vtedy ked klikam (pravidelne na csfd...). Ale nepozeram sa na display cez prsty ;) Ale urcite si to myslel s nadsazkou a naozaj by si sa na stranke nestratil, ako dochodca na teletexte... Treba si zvykat, ze sa veci (aj internet) vyvijaju a mozu mat aj negstivne fazy... Vyskusaj Pi-hole na smart TV (nie len)
|
|
Re: 12345
Od: pan Macko
|
Pridané:
21.9.2018 14:23
Dobry den,
na Smart TV - to je TV so smart funkciami by malo byt mozne blokovat reklamu na urovni sietoveho smerovaca, tiez nazyvaneho router. Pre viac informacii chodte https://dopice.sk/lYh. Alebo tu, tu a tu.
|
|
jetotak
Od: alenonono
|
Pridané:
20.9.2018 17:17
podla mna je to uplne v poriadku. je to firma ktora moze robit co chce so svojim obsahom. komu sa obsah nepaci tak nech tam nechodi a kto chce podvadzat, tak dufam ze sa mu to vrati vo forme nadcasov zdarma v praci .. to je to iste :)
|
|
jednoduche
Od: autodidaktik
|
Pridané:
20.9.2018 17:26
da sa to jednoducho obist. staci ked dam obnovit stranku a hned zrusim nacitavanie tak obsah sa nacita ale prvok ktory kontruluje zap/vyp adblock sa uz nestihne aktivovat. hotovo. nie som web ani pc expert ale funguje
|
|
.....
Od: eternal_noob
|
Pridané:
20.9.2018 17:37
adblock som zacal pouzivat velmi davno len kvoly webom, ktore nepoznali mieru a zobrazovali reklamy ktore zakryvali celu obrazovku a nedali sa ani vypnut.
ked pridem na web kde detekuju ze mam zapnuty adblock a nezobrazia mi obsah, tak to jednoducho ignorujem a idem inde, kde maju zaujem o moju navstevu. stalo sa mi to uz velakrat a este nikdy som kvoly tomu adblock nevypol a ani nevypnem, pretoze vzdy sa najde iny zdroj informacii bez tychto blbosti.
|
|
Re: .....
Od: eternal_noob
|
Pridané:
20.9.2018 17:40
a akurat co tym dosiahnu je ze sa im zvysi miera okamzitych odchodov -> v organickych vysledkoch vyhladavania pojdu pekne dole.
|
|
Re: .....
Od: Adrique1
|
Pridané:
21.9.2018 15:28
rozmýšľal som kam napísať, že sme.sk týmto krokom blokuje 90% svojich návštevníkov a to je salto mortale par excellence, no a zrovna pod tento príspevok sa mi to najviac hodilo.
|
|
Re: .....
Od: 8pepo
|
Pridané:
20.9.2018 17:42
Počuli sme slovo Pánovo.
|
|
Re: .....
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 21:01
veru ano...však píše božsky :-)
|
|
Predom prehrané
Od: Jan123456789
|
Pridané:
20.9.2018 18:02
A zistili si ako dopadli nemecké weby, ktoré zaviedli toto isté?
Je väčšia pravdepodobnosť, že užívateľ prestane na ten web chodiť ako vypne AdBlock.
Väčšinu prístupov potom generovali roboti.
|
|
myslím
Od: myslím
|
Pridané:
20.9.2018 18:06
myslím, že po nepozeraní TV sa tu objavil nový hrdinský skutok, ktorým sa tu musí každý pochváliť. Mením si signatúru z "nepozerám ani nemám TV, len si platím cardsharing" na "nečítam SME, sú to sračky, ale mám nepijano".
p.s. som vegán
|
|
Re: myslím
Od: hnidopich
|
Pridané:
20.9.2018 20:25
robis aj crossfit?
|
|
Re: myslím
Od: Guhgt
|
Pridané:
20.9.2018 21:59
Neveril som. Neveril som, ze sa v tekto diskusii plnej zvratkov najde aspon jeden normalny komentar. Ja ti clovece tlieskam a pozyvam ta na jedno tekvicove bio latte. Dakujem ti.
|
|
challenge accepted
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.9.2018 18:07
n/t
|
|
sme nanic
Od: sundalpichal
|
Pridané:
20.9.2018 18:07
Prestanu to ludia citat, pojdu inde, klesnu im trzby, bude za to zodpovedna Ruska propaganda, vymyslia nejake absurdne regulacie..a preco to vlastne pisem v buducom case?
|
|
Re: sme nanic
Od: Vargová
|
Pridané:
21.9.2018 8:25
A ako tvrdi liberalne doupje: "Ruska propaganda je taka sofistikovana, az ju vobec nevidno" :D
|
|
Re: sme nanic
Od: powermanko
|
Pridané:
21.9.2018 8:27
Az na to, ze jej mas plnu hlavu.
|
|
reklamy
Od: 4x3l_
|
Pridané:
20.9.2018 18:36
ja mám AdblockPlus a tiež ma stránky posielajú do ** ale dá sa to obísť (občas) cez preskúmať prvok ,a vymazať DIV a kktiny, ktoré sú cez stránku.
A keď nepomáha, tak blokujem linky reklám cez Avast webový štít - blokovanie stránok a zablokujem server z ktorého je tá reklama.
Takto sa dajú blokovať aj googleads. :)
Má niekto skúsenosti s Comodo firewall ?
Aktuálne používam Glasswire 1.xy so zablokovanými aktualizáciami, lebo v 2.0+ je firewall platený ku***vy vy**né nenažraté všetko spoplatňujú.
|
|
aktuality.sk
Od: Ľuboslava Donaska
|
Pridané:
20.9.2018 18:37
aktuality.sk a dokonca topky.sk al. postoj.sk (podla vyberu a logickej filtracie).
SME a N len kvoli veciam ktore nie su inde - napr. blog konkretneho cloveka.
Inak reddit a DDG a twittre.
root.cz a dsl - malokedy zive (trochu sa zlepsili).
|
|
Re: aktuality.sk
Od: fdsklafk
|
Pridané:
20.9.2018 20:32
Co je DDG?
|
|
Re: aktuality.sk
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 21:46
DigitálnaDuálnaGramotnosť predsa
|
|
Re: aktuality.sk
Od: trololoman
|
Pridané:
21.9.2018 9:37
DuckDuckGo
|
|
Re: aktuality.sk
Od: Zfctvz
|
Pridané:
20.9.2018 22:01
Pytal sa ta snad niekto, alebo sa s tebou nebavi uz ani mamka, tak to skusas tu?
|
|
Re: aktuality.sk
Od: Kosacik
|
Pridané:
21.9.2018 12:07
Prechádzam, inak veľmi hodnotné príspevky :) aby som našiel aspoň nejaký tip na to, čo čítať. A až tu konečne, skoro na konci. :)
Je veľmi ťažké sa dostať k dobrému obsahu, aj keď si zaplatim, nebavia ma témy, možno ak nájdem niečo na blogu, všeobecne témy slovenskej a zahraničnej politiky, kde ovplyvním hovno sú mi k ničomu...
|
|
Re: aktuality.sk
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 12:42
infovojna.sk tam zatial nepretlacaju ziadnu agendu. ..pred časom to bol slobodny vysielač. ..ale od kedy si tam pustily siskara tak uz nesledujem.
|
|
Re: aktuality.sk
Od: strýc Džepeto
|
Pridané:
21.9.2018 13:58
metafilter.com (weblog)
theregister.co.uk
slashdot.com
sott.net
ghacks.net
|
|
Re: aktuality.sk
Od: kosacik
|
Pridané:
21.9.2018 14:26
dik
|
|
Re: aktuality.sk
Od: hnisavy_vred
|
Pridané:
21.9.2018 15:02
root.cz aj postoj.sk to uz bol spomenuty, doplnim lupa.cz, echo24.cz a koho zaujima pravo tak paragraphos.pecina.cz
|
|
Bulvár
Od: Marol
|
Pridané:
20.9.2018 19:17
Hm, Sme sú najčítanejšie noviny mimo bulváru? Takže aj Pravda je potom bulvár?
|
|
Re: Bulvár
Od: čitateľ
|
Pridané:
20.9.2018 19:43
Nie, pravda je len menej čítaná.
|
|
Re: Bulvár
Od: Jaternica
|
Pridané:
20.9.2018 19:53
Neviem, kto rozhoduje o tom, čo je a čo nie je bulvár ale v dnešnej Pravde na titulnej stránke svietia články ako:
-Toto prezradila o Trumpovi: Slabý sex, malá 'pýcha' a pletky s Clintonovou!
-Potvrdené! Za polonahú vojvodkyňu Kate budú platiť. A nie málo...
-Poloha na psíka: Ako dosiahnuť orgazmus odzadu?
|
|
Re: Bulvár
Od: smutne
|
Pridané:
20.9.2018 20:29
Tak to uz nieje bulvar ale rovno UCHYLVAR
|
|
Re: Bulvár
Od: Marol
|
Pridané:
20.9.2018 20:36
To teda nie je. Pravda 5,9 %, Sme 5,5 %. Druhé a štvrté miesto za rok 2017.
|
|
tosnadnie
Od: hahahahahhuj
|
Pridané:
20.9.2018 19:43
Tu este niekto cita SMEtie?
|
|
Re: tosnadnie
Od: Becca STC
|
Pridané:
20.9.2018 20:01
Deti, naučte sa čítať (a s porozumením). Takto váš postoj, že ste múdrejší, lebo nečítate sme, vyznieva trošku... no, trápne.
"Najčítanejšie slovenské noviny mimo kategórie bulváru"
|
|
Re: tosnadnie
Od: 23f43d
|
Pridané:
20.9.2018 21:40
Hej, bojovnik za svatu krabicu vina, ako ti vyssie napisali, takych tvrdeni ti narobime za vagon na pockanie.
PS. Pravda je citanejsia. Aj to ti uz napisali vyssie.
|
|
Re: tosnadnie
Od: Becca STC
|
Pridané:
20.9.2018 22:27
Myslenie nie je tvoja silná stránka, chápem. Nevadí.
|
|
Re: tosnadnie
Od: 23f43d
|
Pridané:
20.9.2018 23:00
Najvacsi myslitel a nedoceneny genius v jednej osobne, ja chapem, ze ty do kategorie mimo bulvar radis iba sme, n a tyzden, pretoze vsetko ostatne je fuj fuj. Pod sa radsej vratit do reality nas ostatnych, naozaj ta to nebude boliet.
|
|
Re: tosnadnie
Od: Hhuggt
|
Pridané:
20.9.2018 22:04
Ano, teraz ma prosim odsud, chod si dat high five so zrkadlom a potom chrochtaj blahom nad zelenou listickou tvojho neskutocne prinosneho prispevku.
|
|
Re: tosnadnie
Od: alenonon
|
Pridané:
21.9.2018 13:33
porad co by sme mali citat? nie to co necitat ..
|
|
Re: tosnadnie
Od: Slovien
|
Pridané:
21.9.2018 14:29
Idealne čítaj všetko a potom si sprav z toho obraz.
|
|
V SME nepracujú novinári - profesionáli
Od: Diskutér
|
Pridané:
20.9.2018 20:19
Dobre vedieť. Takže aj SME u mňa skončí tak ako všetci, čo toto skúsili. Po zobrazení takejto výzvy okamžite odchádzam a blokovanie reklám rozhodne nevypnem. Ja som pri kúpe počítača a internetového pripojenia nikomu nesľúbil, že sa nechám zasypávať neobmedzeným množstvom reklamy. A platiť? Odmietam platiť za informácie, ktoré nie sú spoľahlivé, častokrát sú dokonca vymyslené alebo sú to len dohady redaktora len preto, aby „bol prvý“. Slovenským žurnalistom budem platiť až vtedy, keď to budú profesionáli, ktorí píšu pravdivo, netrepú neoverené informácie, poznajú slovenský jazyk a správne ho používajú a vtedy, keď budem mať tak 4x vyšší plat. V súčasnosti nie je nič z toho splnené, takže na peniaze odo mňa môžu títo novinári zabudnúť. SME neprináša nič také, čo by sa nedalo nájsť inde a zadarmo, v rovnakej alebo dokonca lepšej kvalite. Niekto v SME by sa mal poriadne hlboko a kriticky zamyslieť nad celou tou redakciou.
|
|
checheche
Od: Dr. Okun
|
Pridané:
20.9.2018 20:35
tie noviny som od začiatku roku neotvoril v prehliadači, nieto ešte ich čítal. Nie som zvedavý na tú ich ľavicovosračkovú demagógiu.
|
|
ad Block rulez
Od: majky84
|
Pridané:
20.9.2018 20:56
kašľať na celé sme novinárske žumpy.
|
|
Blokovac
Od: PsychXko
|
Pridané:
20.9.2018 20:56
toto sa da jednoducho obist tak ko na vacssine stranok kde to detekuje. staci pred dokoncenim nacitania stranky zastavit jej nacitanie. funguje to na kazdej stranke.
|
|
Re: Blokovac
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 21:05
kua to fáákt??
a kua keď mám stránku načítanú ozaj bleskove ako to stihnem???
|
|
Re: Blokovac
Od: koumak
|
Pridané:
20.9.2018 21:28
vypni si turbo ;)
|
|
Re: Blokovac
Od: koumak
|
Pridané:
20.9.2018 21:28
vypni si turbo ;)
|
|
Re: Blokovac
Od: ffdf
|
Pridané:
20.9.2018 21:37
môžem vypnúť aj biturbo???
lebo žiadne turbo nemám
|
|
kvety
Od: lololol
|
Pridané:
20.9.2018 22:04
Niezeby som to cital, ale na Opere s integrovanym blokovacom to normalne funguje.
|
|
Re: kvety
Od: Miloso
|
Pridané:
20.9.2018 23:32
Funguje, ale sem tam to nejaký text zablokuje. Stačí refresh stránky a môžeš čítať normálne ďalej...
|
|
5 znak
Od: XMen
|
Pridané:
20.9.2018 23:31
Za ten odpad, co tam davaju by mali platit oni mne. Sama demagogia a manipulacie. Tam naozaj nie je dovod im platit. A reklamy neprestanem blokovat pokial oni budu blokovat a obmedzovat diskusie a rozdelovat ludi na platiacich a neplatiacich a podla toho rohodovat o slobode slova.
Aj tak boli diskusie to najzaujimavejsie na clankoch. Teraz tie vylevy stareho dedka a par ludi. Tak za to platit nebudem a to ani pozeranim reklamy.
|
|
Re: 5 znak
Od: powermanko
|
Pridané:
21.9.2018 8:26
SME rozhoduje o slobode slova? Tak to sa divim, ze ti dovolili vyjadrovat sa tu. :-D
|
|
Re: 5 znak
Od: XMen
|
Pridané:
21.9.2018 9:19
Ano. Ked zaplatis mozes ju mat viac ako 3x a naviac mazanie prispevkov, ktore nie su uplne podla ich dogmy aj ked nadavky ci osocovanie neobsahovali. Naopak, trollov nemazali nikdy. Podla mna to nie je redakcia ale novinarska stoka.
|
|
bavi vas to?
Od: prpr
|
Pridané:
21.9.2018 0:48
bavi vas citat sme, dennik n a tyzden? este ani neotvorim clanok uz viem co chcu na danu temu povedat.
|
|
Re: bavi vas to?
Od: powermanko
|
Pridané:
21.9.2018 8:31
No teba to evidentne bavi, ked denne pozorne citas vsetky clanky na spomenutych portaloch. Inak by si nemohol tvrdit to co tvrdis. A ak clanky citas a nebavi ta to, tak si masochista a uchylaci v slavianskej spolocnosti nemaju miesto.
|
|
Re: bavi vas to?
Od: prpr
|
Pridané:
21.9.2018 12:15
pozicaj aj mne vestecku gulu! nebavi a necitam :) ty do akej spolocnosti patris? :)
|
|
Re: bavi vas to?
Od: nl12345
|
Pridané:
21.9.2018 10:21
Na tyzden sa chodim vyrehotat. Je az zarazajuce s akou pravdepodobnostou su vzdy mimo.
|
|
Re: bavi vas to?
Od: alenonoo
|
Pridané:
21.9.2018 13:31
porad co by sme mali citat? nie to co necitat ..
|
|
kto by cital tie sracky?
Od: mico788
|
Pridané:
21.9.2018 7:29
keby mi denne poslali dvacku, nemal by som zaludok na tu propagandu
|
|
Genrove noviny hryzk.
Od: Ach jaj
|
Pridané:
21.9.2018 7:35
Aspoň nech je obsah satarmo, a zistím že som pina aj keď mám pin.
|
|
Zásada
Od: Fermež
|
Pridané:
21.9.2018 8:21
Celé SME mi zedlo...
|
|
adblock
Od: adblock
|
Pridané:
21.9.2018 8:50
Zablokujte si v AdBlocku aj ten PopUp... 8-)
|
|
dalsi klinec do rakvy sme
Od: ch.
|
Pridané:
21.9.2018 9:22
hahaha no pekne, dalsi klinec do rakvy sme :D
|
|
Co teraz bude.
Od: Fanatixx
|
Pridané:
21.9.2018 13:58
Sa zabijem! Ako budem teraz citat intelektualne vylevy ci zvratky demgoga Schutza?
|
|
PrivacyBadger
Od: sssssssssss
|
Pridané:
21.9.2018 14:11
Ja nepoužívam adblock, ale privacy badger. Je mi jedno, že vidím reklamu, vadí mi, že ma tá reklama v podstate sleduje. Tu na dsl.sk vidím hore banner, nesleduje ma :).
sme už aj tak malo väčšinu článkov uzamknutých a veľa sa toho nedalo prečítať takže už dlho som tam nebol, nebude mi chýbať :D.
|
|
Vypnutie reklamy
Od: smeecko
|
Pridané:
21.9.2018 18:02
To upozornovacie popup okno sa ukaze az po nacitani stranky, tak kludne ked sa nacitava si stacte vedla zadavania adresy tlacidlo na prerusenie nacitavania stranky a vidite obsah bez toho popup okna..
|
|
SME PENTA
Od: Antipent
|
Pridané:
21.9.2018 21:41
Na sme som si všimol že články ktoré zdravotníctvo a najmä štátne kritizujú majú diskusiu povolenú ale články o svete zdravia ale lekárňach dr.max alebo o poisťovni Dôvera majú diskusiu vždy zamknutú len pre platiacich. Už samotné články na SMEčke majú formu reklamy, prečo to podmieňujú ešte ďalšou je pre mňa záhada.
|
|
Re: SME PENTA
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
23.9.2018 21:49
Pretože v kapitalizme ti kapitalisti naúčtujú aj vymývanie tvojho mozgu.
|
|
Re: SME PENTA
Od: abc2
|
Pridané:
27.9.2018 9:47
Presne tak, aj prasa ked zabijaju si plati svojho kata.
|
|
12345
Od reg.: naivko
|
Pridané:
21.9.2018 23:18
ked bude moznost zaplatit si tu 20ku bez reklam a zaroven budem moct mat zapnuty adblock tak porozmyslam..
jaj neda sa? tak dovidopo
|
|
nečítam
Od: yoyoyo
|
Pridané:
22.9.2018 9:39
bulvárny plátok SZME - tak mi je to naprd!!!
|
|
SMEtiari
Od: asdsdf
|
Pridané:
22.9.2018 19:20
Pri SMEtiaroch mi je jedno, ci nejako bojuju proti blokovaniu reklam alebo nie
|
|
blokovanie
Od: Trololo
|
Pridané:
22.9.2018 19:31
Ja používam doblock, hlavne ak večeriam rybu v reštaurácii
|
|
SMEtisko zase klame svojich čitateľov
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
23.9.2018 21:46
Je to zavádzajúce a je to aj klamanie čitateľov.
Podporiť slobodnú novinárčinu sa dá jednoducho – prechodom na www.hlavnespravy.sk .
Podľa prieskumu Trendu oveľa dôveryhodnejšie než SMEtisko, kde sa pravdu nesnažia hľadať, ale kde sa tvária, že ju vlastnia.
|