neprihlásený Utorok, 23. apríla 2024, dnes má meniny Vojtech
V Bratislave sprístupnených 550 zdieľaných bicyklov, video

Značky: Bratislavadoprava

DSL.sk, 7.9.2018


S viac ako dvojmesačným oneskorením dnešným dňom spustilo mesto Bratislava projekt požičiavania zdieľaných bicyklov, v ktorom sú k dispozícii na požičanie stovky bicyklov.

Projekt, ktorého partnerom je Slovnaft a nesie označenie Slovnaft Bajk, bol pôvodne avizovaný v máji. Oproti tomuto stavu sa zmenila pôvodne plánovaná podoba pilotného programu aj počet staníc a bicyklov.

Avizovaných bolo 90 dokovacích staníc a 750 bicyklov, pilotná fáza sa zatiaľ spúšťa podľa aktuálnych informácií s 550 bicyklami a 71 stanicami. Stanice sú 300 až 500 metrov od seba, zatiaľ sú najmä v Starom Meste a Petržalke a postupne majú pribudnúť v Ružinove a Novom Meste.

Zmenil sa aj avizovaný spôsob spoplatnenia v pilotnom projekte. Nakoniec po povinnej registrácii si užívateľ musí predplatiť minimálny kredit len jedno euro a jazdy do 30 minút sú v pilotnom projekte zdarma.

Dlhšie jazdy sa spoplatňujú cenou 12 centov za každých ďalších dokončených 6 minút jazdy, zdarma sú tak jazdy kratšie ako 36 minút a cena za dlhšie sa odčítava z kreditu. Ak je jazda drahšia ako zvyšok kreditu, zvyšok sa odpočíta z ďalšieho dobitého kreditu.


Návod ako používať Slovnaft Bajk (video: Slovnaft)



Každý registrovaný užívateľ má svoj PIN kód, ktorým odomyká bicykle. Bicykel je vybavený počítačom, malým informačným displejom, dynamom aj malými solárnymi panelmi, GPS lokalizáciou a tiež zámkom. Bicykle sú v dokovacej stanici zamknuté, pred jazdou je ich potrebné odomknúť a po jazde zamknúť.

Stanice majú od 6 do 20 stojanov, najčastejšie typicky 14. Bicykel je samozrejme vždy potrebné vrátiť do stanice. Ak je cieľová plná, tak do inej blízkej stanice. Aktuálny stav obsadenosti staníc je možné vidieť na stránke projektu.

Prípadný defekt je potrebné nahlásiť, pričom vzhľadom na použité plášte by aj s defektom malo byť možné prísť do najbližšej stanice.

Zaregistrovať sa je potrebné zatiaľ na stránke projektu slovnaftbajk.sk, mobilné aplikácie avizuje projekt na neskôr. Kredit je možné zaplatiť platobnými kartami.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Vydaná Fedora 40
Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte
NASA opravila sondu Voyager 1, aktualizovala softvér aby nevyužíval poškodenú pamäť
Telekom má nové programy Swipe pre mladých, aj s neobmedzenými dátami
Dánsko chce vybudovať minimálne 6 GW veterných elektrární, v mori
Dnes pribudne ďalší vysielač digitálneho rádia
Skylink zvažuje sprístupnenie Live TV pre Linux s nižším rozlíšením
Qualcomm uvedie nový CPU pre notebooky v stredu, bude mať aj nižšiu verziu
Android prešiel na lepší SW dekóder AV1, umožní prehrávať AV1 videá na viac smartfónoch
Odmena za ťažbu Bitcoinov klesla na polovicu


Diskusia:
                               
 

kedy naposledy si niekto z vas povedal ze: "Hmm, ako by sa mi teraz zisiel bike na pol hodku, skoda ze nemam aky..."


Odpovedať Známka: 0.3 Hodnotiť:
 

Včera. Ráno boli mokré cesty, tak som bajk nechal doma, ale cestou z roboty by som namiesto MHD radšej použil bajk.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

dufam ze vam kazisviet tie bicykle nejako extra zdani
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Dosť veľakrát.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

okej, uvidime za pol roka ked sa zisti ze vyuzivanie minimalne, bicykle sa vracaju znicene, a do spravy a oprav daju viac penazi ako zarobia...
Odpovedať Známka: -4.2 Hodnotiť:
 

... čiže vizitka ľudí, ktorým je projekt určený. Poškoď, znič, ukradni alebo očierni - to je také slovenské.

Odpovedať Známka: 4.6 Hodnotiť:
 

nie len slovenske - skor typicky "ludske". Vo FR konci projekt zdielanych aut z rovnakeho dovodu. Auta znicene, opravy nerentabilne. Biky su skor lokalna zalezitost - to ma aspon normalnu sancu fungovat avsak ludia su hovada vsade rovnake.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Ja ti neviem, ale v NR to funguje druhým rokom. Aké sú náklady na opravy však netuším. Dokonca sa to má rozširovať.

A možno v bradavici na dunaji výbajú menej kultúrny ľudia
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

veru tak 80% pijavice z vychodu co maju blavu na haku
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

co by robili pijavice na haku na potoku pri trnave?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

No a stacilo par dni a uz tu mame prve vysledky ... Inak teiz by som sa necudoval, keby v tom mali prsty taxikari ...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a takyto idioti idu pochodovat za slusne slovensko...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

V Brne existuje podobny system, zdarma je len na 15 minut. Ak je vonku nad 18 stupnov, pouzivam ho odhadom kazdy druhy den.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Stavím sa že to doviezli z toho čínskeho bicyklového pohrebiska: https://dopice.sk/lTZ
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Však to by bolo super, lepšie akoby tam stáli a hrdzaveli.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Predtym Cinania recyklovali nas odpad, teraz budeme my ich.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na odhalenie skutočnosti, že leví podiel práce na cenníku odvádza niekto s brutálnym know how procesov mobilného operátora priekazne ani netreba byť odborníkom.
Odpovedať Známka: -5.9 Hodnotiť:
 

Slovo priekazne nie je spisovné.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Ale ved ja dokazy o nepotrebe kontroly vynakladania financnych prostriedkov v ramci JÚĽŠ SAV priekazne nepredkladam.
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Slovo priekazne nie je spisovné.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Riešiť spisovnosť na DSL.SK je priekazne nanič.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pokojne ho ignoruj, je to len miestny idiot...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ked sa prebojujes cez priekazne zlozite suvetia tak jeho prispevky davaju vacsi zmysel ako prispevky miestnych geniov
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Ale nie vsetky. Niekedy cast logiky spotrebuje na napchatie priekaznosti do prispevku a na vtipnost, alebo na racionalnost komentu mu neostala kapacita.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Prdlajs. Niekedy akurat po implementacii priekaznosti na vtipnost, alebo na racionalnost komentu priekazne ostava.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Áno génius, NIEKEDY. Žiaľ.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Slovo priekazne nie je spisovné.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale malo by byt
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"Preukázateľne", Ty "československý gramatický dislektik" :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

som zvedavy na prvy dopravny priestupok ktory spacha niekto s pozicanym bicyklom od slovnaftu ci sa tam bude prihliadat na majitela a pokuta pojde jemu.. to akoze objektivna zodpovednost.. alebo ked sa stane cyklistovi smrtelny uraz na ceste a bude sa vysetrovat technicky stav bicylka.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

verim, ze toto maju osetrene v podmienkach pouzivania :)
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

ano, je tam jasne napisane, ze po dialnici nemozes bicyklovat rychlostou vacsou ako 130 hm za hodinu :D
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

•(viii) pred začatím jazdy je vždy potrebné skontrolovať technický stav Bicykla, najmä schopnosť jazdy a funkčnosť bŕzd. Ak je Bicykel poškodený alebo je podozrenie, že nebude riadne spôsobilý na uskutočnenie jazdy, takýto Bicykel je zakázané použiť a jeho poruchu je potrebné nahlásiť na Infolinku, prostredníctvom Internetovej stránky alebo prostredníctvom Aplikácie. Ak Užívateľ napriek uvedenému Bicykel použije, zodpovedá za škodu tým spôsobenú a nemá právo na uplatnenie nárokov plynúcich z vadného poskytnutia Služby.

•(ix) ak Užívateľ pred alebo kedykoľvek počas trvania nájmu spozoruje poruchu Bicykla alebo Dokovacej stanice, je povinný uvedené nahlásiť na Infolinku a prestať Bicykel okamžite používať. Ak Užívateľ napriek uvedenému Bicykel použije, zodpovedá za škodu tým spôsobenú a nemá právo na uplatnenie nárokov plynúcich z vadného poskytnutia Služby.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 


5.1. Užívateľ zodpovedá za riadne plnenie povinností vyplývajúcich mu zo všeobecne záväzných právnych predpisov a týchto Všeobecných podmienok. V prípade, ak porušením právnych predpisov alebo Všeobecných podmienok spôsobí škodu (na majetku, zdraví, živote, prípadne inú) Prevádzkovateľovi alebo tretej osobe, zodpovedá v plnom rozsahu za takto spôsobenú škodu.

5.2. Užívateľ využíva Služby a používa Bicykel vždy na vlastnú zodpovednosť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A v com je to ako odlisne od toho, ked to spachas s vlastnym bicyklom?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ze za stav bicykla je zodpovedny slovnaft
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Chyba tu ista logika. Pokuta za priestupok sa uklada jeho pachatelovi, je jedno komu patril dopravny prostriedok s ktorym prave isiel. Cize ak ta na sluzobmom aute nameraju pokute sa s vyhovorkou ze niesi majizel auta, urcite nevyhnes.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A ked ti spravia fotografiu do tabla, kto plati?
Ty, alebo majitel?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dufam, ze objektivna zodpovednost a poslu Slovnaftu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

To plati len pre fotopasce, ktorych je na celom slovensku len zopar.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano, ale...kedze pachatela nepoznaju lebo sa neunuvali ho zastavit na mieste tak to poslu, tada, na majitela vehiklu. A ten nech nabonzuje kto priestupok spachal. Alebo nech si to zaplati sam a zvysok uz nie je uradnikova starost, ciarku ma. ten system je na hovno...teda ak chceme dosianut bezpecnost a mat na cestach schopnych vodicov. Na vyber dani je to samozrejme skvele. Ale na dve veci..
Odpovedať Hodnotiť:
 

prvych 30 minut "hradi" predplatne, ktore je nateraz zadarmo
sami na stranke uvadzaju, ze <36minut zadarmo plati aj ked bicykel stihnem dotiahnut na nejaku stanicu, odovzdam a vyberiem znova (ak mi ho neodmietne vydat kvoli inej rezervacii ...)
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Typicky Slovak. Hned mu napadnu 3 sposoby ako to ošmeknúť.
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

aka matka, taka katka. v tomto pripade ake vedenie krajiny, taki obcania.
Odpovedať Známka: -0.6 Hodnotiť:
 

Myslím, že to máš opačne.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Vedenie krajiny si volia obcania, cize je to naopak. Aj vedenie je v konecnoom dosledku len skupina obcanov.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ak by ten Slovák zarábal toľko, že je to pre neho mizivá hodnota, tak by určite nepremýšľal nad tým, ako to ošmeknúť
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

zaraba a premysla (profesionalna degeneracia), akurat si s usmevom povzdychne a neskutkuje
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

a kazdy by chcel mat vsetko a za kazdych okolnosti, najlepsie zadarmo.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To nie je ošmeknutie. Tento tip je dokonca na oficiálnej stránke.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

zaujimalo by ma ako chcu riesit pripady ked ludia statisticky cestuju hlavne jednym smerom, napriklad bicyklom z kopca a spat peso, potom sa im budu kopit dole a hore sa nevratia
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

uplne jednoducho... namontuju pedale naopak :}
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Jerking skill increased +3. Master level unlocked.
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

wtf syntaxerror pise bez syntax errorov.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

on je syntax terror. on nerobi chyby v syntaxe, on nim terorizuje citatelov.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Aky vtipny koment vtipneho komentu. A ani trolenie gramatckym zvratkom si nemusel pouzit. Dik!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na operačné behaviorálne podmieňovanie priekazne nemám dosť nôh, pusa.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Slovo priekazne nie je spisovné.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na kopcoch stanice niesu.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Co, a to nie su elektricke? Este ze si povedal. Tak take nech si nechaju. Kto bude slapat spoteny do roboty?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

ono bude chodit dodavka, co ich bude distribuovat kam treba. Ak nie, su to amateri
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

A nebolo by potom jednoduchsie keby ta dodavka distribuovala rovno tych klientov ako bicykle?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

mohli by sme to nazvat napr MHD
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale na tom sa neda ryzovat n a studii pouzitelnosti! Nazveme to HyperMHD a Denisa nas podrzi, keby nieco.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Su aj ludia, ktori radsej jazdia do kopca. Ale tych je mensina. Budu to musiet vyrovnavat, ako Citybike vo Viedni. Alebo zavedu "uphill challenge", ako vo Viedni :D
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

dole kopcom spoplatnia a hore kopcom zase platia oni tebe
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Ked ides do kopca, mal by nabiehat kredit
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

v pohode, som za to aj ked je to len reklama pre slovnaft ale ved tu niesu takmer ziadne cyklotrasy a jazdit medzi autami v ba to je samovrazda, hlavne pre ludi co jazdia na biku len velmi zriedka a nevedia uplne predvidat a ovladat bicykel. No uvidime.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ja som najazdil dost po BA. A az na par vynimiek (napr. legendarna spojnica Vrakunska) to samovrazda ani z daleka nie je. A ak niekto jazdi v ciernom a bez svetiel a odraziek, tak hej, to je samovrah.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nikdy som nepochopil samovrahov, ktori sa dali bicyklom po Vrakunskej, ked mozu ist Priehradnou/Na piesku, kde je to vyslovene relax, klud a pokial to maju cestou, mozu si ju skratit cez Vrakunsky lesik.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Cyklisti su taka chamrad ktora riskuje kde sa da. Radi jazdia po mestskych obchvatoch a dialniciach. Stastie je len to ze takychto ciest u nas vela nie je. Ist na par rokov do basy ak zrazis chuja a potom platit jehorodine vypalne nie je ziadna sranda.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Ja som o cyklistovi na dialnici pocul iba raz, ale viac krat o chodcovi. Ak ho zrazis na dialnici, urcite nepojdes do basy ako ani ten tucko herec nesiel a ani podmienku nemal, cize nebolo to vobec trestne. Ale ak ma zrazis na ceste, budem sa tesit, ako mi budes platit odskodne, alebo mojej rodine. Ale viac sa tesim, ze ak si niekoho zrazil a iba tu lobujes za neprava cyklistov na cestu, tak ze sa plateniu nevyhnes nevyhnes. A nie je to vypalne, ale odskodne za to, ze si bol chuj.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Zatial najvacsi chuji na cestach su cyklisti. Obzvlast ti, ktori sa hraju ze mozu byt naraz vozidlo aj chodec, a ked ma na ceste cervenu, tak to svihne po prechode pre chodcov.

Btw, na prechode ma prednost chodec, cyklista nie. Ked chces prednost, zlez z toho a bud chodec.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Nerobim to z jedneho dovodu - ak zleziem z biku a prejdem ako chodec, idem pomalsie nez na biku = zdrzujem ako seba tak aj teba. Ale najvecsi chuji na cestach su chuji vseobecne a je jedno v/na akom vehikli, ci bez neho, sa pohybuju.
PS: a hej jazdime aj dvaja vedla seba a je to prave z dovodu, ze mnozstvo vodicov su chuji. Este nieco ti lezi na srdiecku?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Zase az tak ma nezdrzis, ked budes robit presne to co maju robit chodci (urychlene, pokial mozno v skupine) tak je to ok, obzvlast budem rad ked mi nevletis do cesty spoza kriku a ja nemam sancu zastavit, oblubene miesto na to je vyjazd z Ruzovej doliny na Ruzinovsku.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale stale zdrzujem neprimerane seba. Okrem toho je v zaujme cyklistu si davat pozor. Lenze ako vodic/cyklista/chodec, si tieto veci uvedomujem a vidim v kazdej skpine idiotov. Statisticky je ich viac ale za volantom.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To ze to pokladas za zdrzovanie ti este nedava pravo preletiet cez prechod, alebo cez krizovatku na cervenu. Dokonca ta to nerobi ani nezranitelnym. Ten nestastnik co ta nahodou sunda bude mat potom problemy, ako keby sundal nevinneho.

A statisticky pocet idiotov: absolutne alebo relativne?

Absolutne ich je viac za volantom, pretoze ich za volantom sedi radovo viac. Relativne viac na bicykli, tak vysoke percento idiotov sa inde tazko hlada.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

zastavam sa tu cyklistov a po mne pride trojbodkac im robit hanbu - este sa chvasta, ze sa vozia dvaja vedla seba. Ist na prechode bicyklom je sporne. Zalezi po akej sirokej ceste, kolko aut je naokolo. ale dvaja vedla seba nemaju co hladat. Mal som znameho cyklistu.... a uz som aj druheho videl 2m nad zemou v BA a Ty trojbodkac mam tusim pocit, ze je to pocitacova hra, ze vstanes a bezbolestne rozslapes znova.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ja sa nechvastam, to je odpoved na to, ked okolo teba ide nespocetne mnozstvo somarov, co nevedia co je bezpecny odstup a nema problem ta obehnut v trojcifernej rychlosti par cm od ridov. Pokial je to mozne, clovek jazdi za krajnicou alebo po nej. Kde sa to neda, tak co najviac vpravo (s ohladom na bordel) a samozrejme ZA sebou. Pokial ale ide za sebou takto 20 aut a nevedia ta obist normalne aj ked podmienky na to maju, tak ideme vedla seba a ci sa ti to paci ci nie, je to prave z dovodu zvysenia bezpecnosti.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Teba nenapadlo, ze do toho vnutorneho RAZ nadrbe vodic, ktory nevidi za rok, ci tam nie je prekazka a nepocita s tym, aj keby mal? Ak by ste tahali za sebou vystrazny trojuholnik s napisom "POZOR COCOTI", tak by si sa mohol citit bezpecne, ale takto si pacient.
PS: Ten co do teba nabura tiez, to je ale druhy pribeh. On odide po svojich domov. A je suma fuk, kolki ti predtym presli par cm okolo riditok v akej rychlosti.

Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Mne je uplne jedno co napadlo teba, menit strategiu nemienim, ked to ma prave opacny efekt ako si domyslas.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak volis SMER, alebo si jeho clenom, posluhovacom, poberatelom vyhod, tak uz ta odhovarat nebudem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Z coho vyplyva, ze ma odhovarat musis ... mas to ale tazky zivot.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ach boze, mne je to tak luuuto, ze chces riskovat dalsie 4 rky Ficovlady. Ale chapem aj postoj "po mne potopa!" A ked tu nebudes, uz ti tu vadit nebudu...a tak sa pytam, nemas ty dusu Jana Palacha a nie je toto tvoje myslenie akt politickej samovrazdy, ked nechces ani krajinu milovanu opustit a ani nevidis nadej, ze sa tej bandy zbavime?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pisem niekde, ze jazdim na cervenu, alebo tak, ze niekomu vletim do cesty? Nespominam si, ze by som nieco take tvrdil. Ani nic o tom, ze som na biku nezranitelny. Prave naopak - citas co pisem?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vpravo v bus pruhu ide trolejbus, zlava v riadnom pruhu betonasky domiesavac, a medzi nimi bicyklista - sado maso a samovraj. Nehladiac na to, ze Hodzove - ani jeden bicykel 7.9. rano, prievozska (ruzova dolina ) ani jeden bicykel . . . .
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Nebuď Syntaxerrar! Cyklista nie bicyklista
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

totalna kravina tento projekt. kazdy bratislavcan bicykel ma. vobec tu take bicykle netreba. je to asi oen pre turistov. slovnaft ma terez reklamu po celom meste za par drobnych a navyse dalsi reklamny smog. hroza. radsej treba budovat cyklotrasy a tlacit zamestnavatelov na to, aby vytvarali priestory pre odlozenia bicykla na bezpecne miesto v praci.
Odpovedať Známka: -3.5 Hodnotiť:
 

na blav-karov ti kazdy kasle. toto je urcene pre nas, CPckarov, aby sme sa mohli presuvat medzi svojimi 2ma autami, ktore su kazde zaparkovane hned tesne na kraji platenej zony
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Presne tak. Ide o docasne riesenie do ukoncenia charitativnej zbierky bratislancov, skladajucim sa CPckarom na tretie, nakolko sa na tie loterie uz s pokojnym svedomim priekazne nedokazu pozerat.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Slovo priekazne nie je spisovné.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Berieme ho ako mentálne retardovaného, čiže mu to všetko prepáčime.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Presne tak. Hodnotenie mentalneho stavu od strany, z ktorej sa clovek pozera na to, ze nemusi menit plienky, priekazne zavisi.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Slovo priekazne nie je spisovné.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kedy sa objaví prvý inzerát na bazoši "predám žltý bycigel, lacno"
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

minimalne sedadlo podla videa vyzeralo ze sa da lahko ukradnut
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

jak poznam slovač tak do tyzdna budu šetky roz*ebane na maderu alebo pokradnute.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

a karlovka dubravka nič?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Už niektoré stihli vygabundi rozmlátiť. Slovnaft BAjk to niekde písal , no neviem nájsť ten článok ... hmmm
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vandali v Bratislave zničili bicykle krátko po spustení požičiavania aktuality.sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak. Vzhľadom k parametrom ponukanych produktov* je absencia primárneho cieľa projektu, možnosť indikátora zvýšenej objektívnosti triedneho nepriateľa identifikujúcich článkov pridávaním hashtagu #allforzdielanebicygľe, na stránkach projektu priekazne záhadnou.
*vykon elektromotora, možnosti registrácie, trackovanie, súlad s GDPR, postoj policie k slucke na obesenie či vybavenosť ochrannou prilbou,...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Slovo priekazne nie je spisovné.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ked nebudu rozmlatene bajky tak tupci rozmlatia tie stanice
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pozerám na tú dostupnosť a jedine pred slovnaftom je päť, inde maximálne jeden bicykel v stanici. Čo som preklikal tak by som povedal, že ich je dokopy v staniciach tak dvadsať. To tých 500 je akože vybratých? Koľko sa ich vráti dnes večer do stojanu??
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Tiez mi nejako tych 500 bajkov nevychadza... Vacsina stanic nema ani jeden jediny, ine maju tak 1 bike. Takze nenapocital by som ani spominanych 20...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Statistika o 23:15: 117 bicyklov dostupnych na staniciach, takze 443 musi byt teraz pouzivanych. Mam priekazny problem uverit tomuto stavu uverit.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Ten kto pisal ich podmienky mal asi pokazeny CAPSlock: alternATíVNE RIEšENIE SPOROV a orgán dozoru. Prosim grammar nazis aby to vobec necitali.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

To je test ci tie podmienky niekto cita :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ci ich reklamuje v institucii na to urcenej - na DSL.sk!
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Po prvom dni som ich naratal iba 121, kde ze su ostatne? alebo uz ma niekto doma bike za euro? :D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

124. Bud sa zvysni stale vozia od radosti z vikendu, alebo uz su na vrakovisku a cyklisti na ARO. Som zvedavy na statistiky nehodovosti a umrtnosti tychto vozitok. Sucastou maly by mala byt aj mapa nehodovosti cyklistov v BA.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

148 uz si sa odhlasil zo sledovania prispevku? Mozem ja za to, ze admin nedorobil dole okrem informovania, ze to sledujes aj moznost sa odhlasit?
Odpovedať Hodnotiť:
 

112
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dežo, ako ďaleko s ním zájdem...?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako ste to vedeli? &#128558; https://tinyurl.com/ybnnyypn
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár