|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DSL cita s porozumenim
Od: Porozumienok
|
Pridané:
31.8.2018 12:57
Zda sa, ze jedine redakcia DSL cita s porozumenim. Vsetky ostatne slovenske noviny pisu o zruseni letneho casu (negramotni tupani co nevedia prekladat), len vy o zruseni posuvania casu.
Zas ste ma nesklamali, DSL.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
31.8.2018 13:27
Tak na Slovnesku su titulky so zrusenim letneho casu a napr. ZDF pise: Die "ewige Sommerzeit" wird kommen, sagt EU-Kommissionspräsident Jean-Claude Juncker.
Takze hovoria o zruseni zimneho, teda povodneho casu.
Kazdy sa tesi, ale vysledok este nie je znamy.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od reg.: Tomas Gajda
|
Pridané:
31.8.2018 15:49
Ja som si to vyklikal a odoslal. Otázka bola či zrušiť posúvanie času. Ak áno tak potom ktorý z časov ponechať, či letný alebo zimný. Mne prišlo najrozumnejšie zrušiť posúvanie času a nechať len letný ;-)
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: vilko2
|
Pridané:
31.8.2018 17:25
je jedno,aky cas ti budu ukazovat hodinky a teda ci budes mat na nich letny alebo zimny cas,,dolezite je, v ktory cas zacnu otvarat skoly, praca, obchody a co potom v zime,ked sa posuva vychod slnka,ci posunut otvaracie hodiny o hodinu alebo pojdes do skoly/prace v tme...
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: jaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
31.8.2018 17:57
Nielen "či pôjdeš".
Nemálo ľudí vrátane mňa pracuje celoročne vonku v ťažkých podmienkach - ak by ostal terajší "letný" - máme o hodinu neskôr svetlo a to JE problém v zime.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: Jaternica
|
Pridané:
31.8.2018 19:26
Ja neviem, či už tu všetkým okrem vilka úplne jebe alebo áno. Keď bude svitať o piatej a firma ti nariadi nástup do montérok o 7:00 alebo keď bude svitať o tretej a firma ti nariadi začínať o 5:00 tak kde je rozdiel? Podľa astronomického času budeš vstávať presne v tom istom čase. PRESNE V TOM ISTOM ČASE.
|
|
prakticky teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
1.9.2018 7:57
Presne tak. Kebyže by sa boli bývali došli poradiť s odborníkmi, namiesto zrušenia posúvania by analogicky k tu, tu a tu zaviedli teraz, teraz a teraz, nakoľko nielenže legislatíva k zavedeniu je už hotová, ale z astronomického hľadiska mimo Big Bangu hodina priekazne ani neni čas.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: posunovaccasu
|
Pridané:
1.9.2018 8:21
Takze namiesto posunu casu budeme mat posun pracovnej doby. Bude vstavat presne rovnako ako teraz pri posune casu. Len sa ti napriklad moze stat ze rano pojdes do roboty a este nebudu otvorene obchody lebo tam pracovnu dobu neposunuli. Alebo budes volat dodavatelovi a on este nebude v praci, obednajsie prestavky budu tiez poposuvane. Autobusy na smeny tiez budu asi chodit 2x, lebo niekto si to posunie a niekto mozno nie.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: čitateľ
|
Pridané:
1.9.2018 8:46
Keby hlúposť nadnášala, lietal by si tu ako dron.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: old
|
Pridané:
2.9.2018 8:15
tak asi namiesto letného a zimného času sa bude meniť letný a zimný pracovný čas
Zrušenie posúvania času má vraj byť nezáväzné, majú si o tom rozhodnúť jednotlivé štáty. Eurobyrokrati sa chcú hrať na demokratov, ale v tomto prípade to bude na škodu
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
31.8.2018 20:36
V zime sa neposuva len vychod slnka ale aj zapad slnka. Celkovo je teda slnecneho svitu menej.
22. jula je slnko v SR od 04:50 do 20:55 = 16 hodin svetla
22. decembra je slnko v SR od 7:40 do 16:00 = 8 hod 20 min
Ak nechas zimny cas, zostane to v zime ako to je. Pojdes do skoly/prace po tme aj zo skoly/prace po tme.
A v lete bude zapadat slnko uz o 19:55.
Ak nechas letny cas, slnko v lete zapada az o 20:55.
A v zime bude slnko sice vychadzat az o 8:40 (ale po tme si chodil aj doteraz) ale zapadat bude az o 17:00 co uz je cas, ze byvas zo skoly/prace prec.
A otvaracie hodiny sa daju menit ovela flexibilnejsie ako letny/zimny cas.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
1.9.2018 3:15
konecne to tu niekto jednoducho vysvetlil aj pre ostatne ovce
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: potmehood
|
Pridané:
1.9.2018 22:01
chodit som chodil a aj budem ale teraz tam budem sediet po tme 3 hodiny miesto 2 :(
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: old
|
Pridané:
2.9.2018 8:23
to nemáte umelé osvetlenie? Ja mám problém opačný. Ak sa zotmie, zapnú pouličné lampy, a obec je od večera do rána tak vysvietená, že nenájdeš kúsok miesta ani na cikpauzu
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: otaznik
|
Pridané:
3.9.2018 10:22
ale denne svetlo ti na cikpauzu neprekaza? :D
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
31.8.2018 17:57
Na metaúrovni zas otázka bola, aký je záujem občanov odpovedavávať na otázky ich so svojim zvolením vedome súhlasiacich zastupiteľov, metavýsledky z informácií o účasti ktorej sú priekazne ešte jednoznačnejšie.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: prnd
|
Pridané:
31.8.2018 21:29
Pal uz dopice ty priekazny metakokot.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
1.9.2018 9:10
Cítim ľahký závan jemnej sťaby nevraživosti priekazne správne?
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: Saaaaaaaad
|
Pridané:
1.9.2018 9:44
To nebola nevrazivost iba ta nazval pravym menom
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
1.9.2018 10:31
Jáááj...akože ako metatag na ohraničovanie skutočného kontentu podľa DTDčka.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: Losretardos
|
Pridané:
1.9.2018 10:55
Nie, iba to ze si kokot. :)
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
1.9.2018 11:43
Poprosim redakciu o pouzitie BOLD fontu vzdy, ked SyntaxErrora nazvu jeho pravym menom.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
1.9.2018 11:47
V ramci odbornej diskusie, o ktoru tu ide predovsetkym, je ale kvoli vedeckej overitelnosti neuvadzanie konkretneho clanku ustavy, na zaklade ktoreho zriadovany organ moci, de priekazne smerodajne.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: peiks
|
Pridané:
2.9.2018 17:35
on sa v svojej blbosti priekazne vyziva,neberte mu jedinu radost sa odbavit na dsl o)))))))
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: Sokrates
|
Pridané:
4.9.2018 8:40
Náhodou dobre píše, kto určuje o čom sa v EU bude hlasovať a o čom sa nebude ? Kto rozhoduje kde sa anketa zobrazí ? Nie je na to žiadny systém a už vôbec nie právne závazný. Ja som hentých holaďanov, nemcov a bruseľanov nevolil tak prečo a akým právom o mne rozhodujú ?
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: Kekeke
|
Pridané:
31.8.2018 14:05
Ja som minule prisiel na Slovensko a musel som si posunut hodinky o 50 rokov dozadu.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2018 14:10
podla toho odkial si prisiel
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
31.8.2018 16:38
z intergalaktického letu ...
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
31.8.2018 14:42
Normálka. SK je 20 rokov za opicami. A za Japoncami 30.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: EUCSIPOOK
|
Pridané:
31.8.2018 14:49
ak si prisiel vlakom do BA GrandCentral, tak 50 staci, inak treba viac...
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: trololoman
|
Pridané:
31.8.2018 16:15
Tak to si si málo posunul.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: 77566658724
|
Pridané:
31.8.2018 17:22
Keby si prišiel zo západného Balkánu tak si ich môžeš posunúť o 10 rokov dopredu.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: 77566658724
|
Pridané:
31.8.2018 17:23
Východného som chcel napísať.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od reg.: Richard F.
|
Pridané:
1.9.2018 7:45
To nie je pravda, pretože posunúť hodinky (ich ručičky) o 2π ľubovoľným z dvoch smerov nič nerieši.
Pán mal asi na mysli posun kalendára a následne nastavenie harvérového času pomocou hwclock --systohc.
Iste, tí, čo majú systemd, to asi robia inak.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: Alt
|
Pridané:
31.8.2018 14:35
V konecnom dosledku maju pravdu. Na SK plati SEC (CET) - stredoeuropsky cas, ktory sa v lete posunie o hodinu na stredoeuropsky letny cas (CEST). Ked to zrusia, bude stale platit iba jeden cas (a je jedno ktory ostane a moze sa uz volat aj inac), ale bude uz len jeden a zrusi sa jeho posuvanie na letny.
Ale samozrejme nezrusi sa terajsi letny cas, iba sa zavedie jeden, ktory sa uz na letny menit nebude.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: old
|
Pridané:
2.9.2018 8:35
otvorte oči, môžeme krútiť hodinkami dopredu, dozadu koľko chceme, s časom ešte nikto nepohol.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
31.8.2018 14:42
To je ako s tou islandskou sopkou. Vsetci v spravodajstve hovorili len "islandska sopka", pripadne raz som niekde na tv narkoza zapocul nieco ako "ejakul". Pritom si len staci trochu nacvicit vyslovnost "Eyjafjallajökull", nie je to nic tazke. O konoch vs kW ani nehovorim ...
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: ejakul
|
Pridané:
31.8.2018 15:02
Vsak si to asi Puskarova precvicovala - ejakul, ejakulata.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: ejjafjatlajokutl
|
Pridané:
1.9.2018 8:19
nacvicit vyslovnost si sice kazdy moze, ale otazka je ci cas straveny hladanim spravnej vyslovnosti a naslednym trenovanim je adekvatny vyznamu. nakolko nemame lokalny zauzivany nazov tejto sopky a naozaj spravna vyslovnost je dost zlozita, by som skor ako spravne vyhodnotil pouzivanie vyrazu "islandska sopka", ako pokusy vyslovovat ten nazov bez originalnej islandskej vyslovnosti. niektori redaktori totiz ten nazov vyslovovali systemom "citaj ako vidis", co sa dost odlisuje od zvukov ktore vydava Islandan pri vyslovovani nazvu tejto sopky.
|
|
Ja som za zachovanie zmeny casu
Od: Menit
|
Pridané:
31.8.2018 14:48
Ja som za zachovanie zmeny casu. Vobec mi to nevadi a je to aspon prdel sledovat ako je 80% blbcov stoho paf.
Lebo v kazdej spolocnosti je tak 80 - 90% blbcov, a iba 10 az 20% inteligencie.
:P
|
|
Re: Ja som za zachovanie zmeny casu
Od: _xxx
|
Pridané:
31.8.2018 19:55
ako malo staci k detskej radosti.
|
|
Re: Ja som za zachovanie zmeny casu
Od: old
|
Pridané:
2.9.2018 8:46
tiež si politik?
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: XMen
|
Pridané:
31.8.2018 14:56
Presne tak. Naviac podla tej peticie su ludia viac za letny cas, co schvalujem aj ked posuvanie casu je podla mna zbytocnost. Staci zriadit zimny cas a povedat, ze do roboty sa nepojde na 8:00 ale 9:00. Cas je len relativna zalezitost a je na nas ako ho budeme prezentovat.
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: jaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
31.8.2018 17:59
Veľmi malý rozhľad v súvislostiach máš, chlapče.
Je to omnoho zložitejšie, nie že "stačí povedať" :)
|
|
Re: DSL cita s porozumenim
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
31.8.2018 20:42
Aha, takze namiesto toho, aby sme len prestali raz posuvat cas, budeme okrem toho este prerabat vsetky weby / papiere / softvery / tabule / cedule / fasady / cestovne poriadky / ludske zvysklosti.
Tomu hovoris "staci povedat?"
|
|
zimny cas
Od reg.: Prof. Ing. 3losh DrSc.
|
Pridané:
31.8.2018 13:00
Ja som hlasoval za ponechanie zimneho casu, ale velka vacsina chce mat stale letny cas. Preto apelujem na Jeana Clouda Junkieho, aby sa riadil prave mojim hlasom.
|
|
Re: zimny cas
Od: xixo
|
Pridané:
31.8.2018 13:06
Zimný sa u nás nikdy nepoužíval. Máš to trochu popletené. Ten čo je v zime je prirodzený. Keby sa zaviedol zimný, posunul by sa ešte o hodinu opačným smerom.
|
|
Re: zimny cas
Od: ejha
|
Pridané:
31.8.2018 13:21
Ja to popletené nemám a som za zachovanie zimného času.
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
31.8.2018 13:25
"budeme konať a vypracujeme legislatívny návrh"...
Ono... potreba kolektivneho vypracovania návrhu špičkami európskej justicie platnosť referenda, k otázke ktorého sa občania z princípu vyjadruju samostatne, sancu, ze ju vobec pochopili, nedava de jure priekazne vobec.
|
|
ešte ničivejší teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
31.8.2018 14:24
*platnosti
|
|
Re: zimny cas
Od: CET
|
Pridané:
31.8.2018 14:01
Si jediny co to spravne pomenoval.
U nas je iba standartny stredoeuropsky cas (CET) ktory sa poslednu nedelu v marci posuva na stredoeuropsky letny cas (CEST) a poslednu oktorbrovnu nedelu ide naspat na CET.
Ziadny zimny cas kkti!!!
|
|
Re: zimny cas
Od: siirii
|
Pridané:
31.8.2018 17:13
A keď chceš v tomto kontexte hovoriť o čase, ktorý sa používa v zime, tak ho ako nazveš? Čas?
|
|
Re: zimny cas
Od: CET
|
Pridané:
1.9.2018 15:52
Zaujimava logika. Tak sa teda spytam kedy sa meni jarny a jesenny cas? A co takto ranny, poobedny a vecerny?
|
|
Re: zimny cas
Od: Rakitnikwelky
|
Pridané:
2.9.2018 20:31
Neonanuj u tolko, dere sa ti ruka a vypisujes potom nezmysly.
|
|
Re: zimny cas
Od: Zimny cas
|
Pridané:
1.9.2018 16:01
https://dopice.sk/lSm
Po skončení letného času sa hodiny posunú nazad, čo zodpovedá slnečnému času, v našom pásme stredoeurópskemu času, ktorý sa v médiách nazýva aj zimný čas ("zimný čas" vlastne neexistuje, to označenie je nadbytočné).
|
|
Re: zimny cas
Od: Slecnateoskova
|
Pridané:
1.9.2018 9:51
Kazdy clovek hovori o letnom(CEST) a zimnom case (v tomto pripade CET). Bohuzial vzdy sa najde najaky kkt, ktory zacne na tom onanovat a chytat sa za slovicka.
|
|
Normálny čas, nie letný.
Od: xixo
|
Pridané:
31.8.2018 13:03
Zostáva mi dúfať, že zvíťazí zdraví rozum a zostane prirodzený čas nie tento umelý letný.
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od: gramarnayyi789888881411
|
Pridané:
31.8.2018 13:27
skôr by si mal doštudovať slovenčinu, a nie dúfať.
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od: aasami
|
Pridané:
31.8.2018 13:27
Porovnaj Ukrainsky cas so Spanielskym, a potom mi povedz, ktory je prirodzenejsi, ked maju teraz rovnaky!
A ja si myslim, ze rovnaky mozu mat len vdaka pozuvaniu casu, keby sa neposuval, asi by rovnaky nemali. A ak sa to teda zrusi, ani mat nebudu.
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od reg.: quix_
|
Pridané:
31.8.2018 13:33
vole to bude tym, ze je jedna krajina na vychode a druha na zapade europy, nie posunom casu, inak sa tomu hovori aj casove pasma.
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od: 65432122
|
Pridané:
31.8.2018 14:29
Možno chce zrušiť aj pásma :D
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od: čitateľ
|
Pridané:
31.8.2018 13:44
Nemôžu mať rovnaký, Ukrajina má o hodinu viac ako my.
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od: modrylev
|
Pridané:
31.8.2018 14:51
Chlapi, však dajme kompromis. Nastavíme CET + pol hodiny a všetci budú spokojní.
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od reg.: quix_
|
Pridané:
31.8.2018 16:25
vysmiati ako vo venezuele za chaveza..
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od: clovek.milion
|
Pridané:
31.8.2018 17:08
Ano pol hodina plus. Ked uz zrusit, tak nastavit na stred. To su kokoti, ze ich to nenapadlo. EU, zrusit, vystupit.
|
|
Re: Normálny čas, nie letný.
Od: ...
|
Pridané:
31.8.2018 18:52
Nikto ta tu nedrzi nasilu.
|
|
skoro by zapalado slnko v lete
Od: wwwwwwww
|
Pridané:
31.8.2018 13:26
16.7:
Východ:04:39
Západ:20:47
Keby zachovali zimný čas, tak by slnko v lete vychádzalo už 3:39 a zapadalo už 19:47.
Trochu blbosť nie?
A v zime bude po novom cca vychádzať 8:15 miesto 7:15 a zapadať 16:15 miesto 15:15.
podľa mňa výborne.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: amolo
|
Pridané:
31.8.2018 13:34
Rozhodne som za vyrobu noveho Zimneho casu (-1 od originalneho casu, ktory sa teraz naziva aj zimny cas). Ked uz to cele budeme menit, tak predsa nepouzijeme nieco co uz pred nami pouzil niekto iny. To by bolo smiesne a smutne. Slnko tak bude vychadzat 2:42 a zapadne o 18:42, alebo nikdy nezapadne idealne.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
31.8.2018 13:34
Spravne :). Uz nepojdeme v uplnej tme do prace a prideme v uplnej tme domov, ale pojdeme v uplnej tme do prace a prideme domov, ked bude sero! Cisty luxus v zime.
A nezabudajme, ze zvycajne pocasie v zimnom obdobi je zamracene, teda svetla je este vyrazne menej v intervale od vychody po zapad Slnka ako v porovnani s letom.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2018 14:10
tak by bolo v zime svetlo az rano po 9tej ... ale zato svetlo by vydrzalo do 18tej a nie do 16tej ako dnes, rana v zime su vzdy aj tak tmave - ale tma kratko po 16tej je hnusnaaa
v lete by bolo svetlo uz o pol 4tej ... no a co? ked niekto vydrichmava do poludnia, vtedy mu svetlo nevadi?
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
31.8.2018 15:27
"Vydrichmavat" hovori za vsetko. Stary bezzuby chlap, ktori o 5:30 rano fajci na balkone a vecer zapina TV, aby pri nej o 20:00 uz spal.
Ty si odpovedou na otazky, ktore nikto nepolozil, teda troll.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2018 20:22
a co ma ten tvoj stary bezzuby chlap spolocne so mnou?
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2018 14:01
-------------- -------------- --------------
CELE ZLE! Samotne posuvanie casu (tymto smerom) je pre mna uplna sprostost. V lete Slnko zapada pri slnovrate o 21 a stmievat sa zacne 21:30 a ako-taka tma je az o 22:00. To je KATASTROFALNE NESKORO. Do roboty vstavam o 4:30 a este len o 21:00 idu domov 3-4 rocne decka v sprievode rodicov !!!!!!!! ABSOLUTNE CHORE. Za mojich cias 18:40 vecernicek a o 19:00 spat. Jednoducho 20ta hodina vecerna bola pre male decka predskolskeho veku TABU! NIKOHO nezaujimalo ci je vonku svetlo alebo nie !!! Neexistovalo byt vtedy hore, ked rodicia chceli o 20tej sledovat nieco v TV. Dnes to len o 21tej v lete dojde domov a dovtedy to pisti po vonku, ma to 3 roky, nesie si to kyblik z pieskoviska a je (este chvalabohu) v sprievode rodicov. Ked tieto 3-4 rocne decka idu este len v lete domov, ja uz aby som si lihal spat !!!
Zima: slnko pri slnovrate zapada pred 16tou a zotmie sa velmi rychlo, takze kratko po 16tej je uz tma. Podobne je to KATASTROFALNE SKORO.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: AlbHert
|
Pridané:
31.8.2018 14:17
nepovedal by som ze si taky obmedzeny chruno. V spanielsku deti chodia spavat o 11tej a je to tam standart. Za to, ze my, v roku 5, sme chodili ako deti spat so sliepkami, tak to je jedine najlepsie na svete?
Slnovrat si strc do zadku. LEn preto, ze tebe vecer v lete staci sledovanie Farmy, doma v papuckach, my nebudeme tolerovat svitanie 3:30 a zapad o 20:30.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: Blbci nerozumeju ani časpásmam
|
Pridané:
31.8.2018 15:18
V španielsku si nechali stredoeurópsku čas, ale riadia sa podla starého. Rovnako v Paríži. Tam bol čas ako v anglicku, prišiel Hitler a presli na nemecký stredoeurópsky čas. Ale do školi tam chodia na 9 čo je podla starého času rovnako ako nás. Tu chodíš na osmu.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2018 20:26
ty "standart", mna nezaujima tvoje spanielsko ty trtko, pretoze v juznych krajinach mavaju siestu (a my nemavame) my zijeme tu
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: anemasto
|
Pridané:
31.8.2018 14:38
pjetro... ako pracujuci o 22 uz snazim spat. ale vtipne je, ked o 23 decka vonku kricia a blaznia sa.. to neprehanam casy, normalne v lete to takto funguje.. slovom decka myslim atke 5 rocne cca... nepozeral som, len podla kriku a artikulacie hodnotim..
tiez si myslim, ze je toto chora doba.. ziadny rezim, nic.
bohuzial, bud bude slnko katastrofalne skoro/neskoro alebo posunieme cas co mesiac, alebo donutime Zem aby europa mala 12hodin svetlo/tmu ako to ma rovnik.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2018 20:30
presne, ale dementne komentare infantilnych pubescentov (co ocividne v zivote este nevstavali do roboty) tu budu obhajovat spanielsky model (s poobednou siestou), kde vraj skolkari chodia v lete spat o 23. hodine a velmi rad by to zaviedli aj u nas
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: ...
|
Pridané:
1.9.2018 22:56
ja ako pracujuci sa snazim zvycajne este po praci byt kdesi vonku, spravit nieco okolo domu a pod., a na to mi je celkom vhodne aby bolo co najdlhsie (prirodzene) svetlo...
jesenny posun casu z CEST na CET doslova neznasam, pretoze po nom uz nemam sancu cez pracovne dni stihnut vonku normalne svetlo....
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: čitateľ
|
Pridané:
2.9.2018 8:26
Vidíš to, tento divoký kapitalizmus ti nielen že posúva čas, ešte aj pracovnú dobu zvýšil.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: Uff2018
|
Pridané:
31.8.2018 16:02
Zrejme si Husakove dieta - poznam rodinu ktora chodi
vencit asi 3-4 umraucane upistane decko o 19:30 - 20:30 na ihrisko.
Lebo je svetlo chladno a musime to decko pocuvat ako pisti pomaly do 21h....
Smutne je ze staci mizive promile ludi a zrusia to
inak ak by sa otom nehovorilo clovek si posunie hodinky
a ziadne migreny z toho nema obcas sa stane niekomu
ze pride o hodinu skor na omsu alebo pripadne neskor.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: ZACHOVAŤ PÔVODNÝ ČAS
|
Pridané:
31.8.2018 23:25
Pôvodný čas by mal ostať zachovaný, práve z hľadiska biorytmov človeka. Žiadný zimný/letný, čas nech je taký aký bol predtým, než sa zaviedlo to svinstvo s posúvaním.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2018 14:01
Ani jeden cas nie je dobry a ani ich posuvanie (tymto smerom):
1) ak by ostal iba letny, pri zimnom slnovrate by bola tma az po 17tej (a nie po 16tej ako teraz) co mi riesi zimu a bolo by to fajn, ale v lete by sa stmievalo velmi neskoro ako doteraz, situaciu to neriesi
2) ak by ostal iba zimny, pri letnom slnovrate by bola tma uz pred 21tou (a nie pred 22hou ako teraz) co mi riesi leto a bolo by to fajn, ale v zime by sa stmievalo velmi skoro ako doteraz, situaciu to neriesi
riesenia pre mna:
A) kedze ani zimny ani letny cas ako zaklad pre mna nie su vhodne, ostava ustanovit akysi stredny cas, pol hodinu medzi zimnym a letnym
B) ked posuvat, tak OPACNYM SMEROM, co by naaaaaaaaaaaaaaaadherne situaciu vyriesilo, v zime by bolo svetlo az do 18tej a v lete by sa zotmelo o 20tej, co by dalo signal: chodte uz domov a kto by nechcel, bol by v lete vonku aj po zotmeni ...
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: anemasto
|
Pridané:
31.8.2018 14:40
akym posnom chces dosaihnut 2 hod rozdiel v stmeivani ? medzi letom a zimou
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: RIKK
|
Pridané:
31.8.2018 21:40
aky mas problem s tym ze je do desiatej svetlo? Ak chces spat, tak si daj xanax a zatiahni rolety.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: nocna sova
|
Pridané:
3.9.2018 9:43
ked neskoro zapada slnko neda sa premietat v amfiku ..
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: ZACHOVAŤ PÔVODNÝ ČAS
|
Pridané:
31.8.2018 23:31
Choď do riti Pjetro, čo nemáš doma žiarovky? Veď to patrí normálne k ročnému obdobiu. Komu doprdele vadil pôvodný čas? Komu? Chcete o hodinu skôr vstávať a o hodinu skôr mať zavreté obchody? Kôli svetlu? Či bude svetlo o šiestej alebo o siedmej je úplne jedno. Aký stredný čas? Blázni, čo vám vadilo? Takže tuná niežeby sa zrušil ten debilný experiment s posúvaním času, ale idete robiť na ľuďoch ďalší!??
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2018 14:01
pozn.: zabudol som uviest, ze rána ma absolutne netrapia, som zvyknuty ze ked rano vstavam, tak je proste bud tma, alebo sa rozvidnieva a ked pridem do roboty, uz je skoro vzdy svetlo
holt tu u nas na 48-49 rovnobezke sa to este da ukocirovat, je to tak na hranici:
- totalne rovnikovej nudy, kde cely rok leto-zima slnko zapada medzi 18-19 hod a vychadza medzi 6-7 hod, letargia a stereotyp ako svina
- niekde tesne pred polarnym kruhom o desat rovnobeziek vyssie je to uz riadny hnus, este kusok a mame polrocne polarne zimy a leta ... pri slnovrate v tele slnko zapadne (este chvalabohu zaopadne) ale o 23tej a o druhej rano uz vychadza (ledva je tma) ... v zime zase vychadza o 11tej pred obedom a zapada o 14tej (ledva je svetlo) ... hnus
mozme byt radi ze sme tu na nasej 48-49 rovnobezke a mali by sme si tu to sprijemnit a posunut
-------------- -------------- --------------
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: hopacupa
|
Pridané:
31.8.2018 14:32
ideal dat do o pol hodinu a nie o celu tak ako to maju napriklad v mnou nie velmi pochpenej indii
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
31.8.2018 14:42
Co je na tom zvlastne? Ovecky su z toho v pici.
Ty prisposobujes ciselka Slnku... ono si stale pojde to svoje a ty tomu prisposobis den?
Aj keby vychadzalo o 12 poobede podla cisel tak co. Ako to zmeni fakt ze mas cca 16-17 hodin na aktivity... potom ides spat.
Beeee beeee beeee...
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: čitateľ
|
Pridané:
31.8.2018 15:57
Vieš si predstaviť, že ako malé dieťa chodíš po tme do školy?
Aj to malé dieťa má viac rozumu.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
31.8.2018 16:29
V zime chodis po tme do skoly... napriklad ked je 0 ta hodina... taktiez ludia do prace niektory chodia za tmy... ako to meni na fakte ze moze byt aj cislo 12 v case kedy sa v zime rozvidnie ... stale to nemeni nic na tom ze si hore 14-17 hodin... odrataj si to ... len vas to metie lebo pre vas su 3 hodiny kruta tma stred noci... pritom je to uplne jedno aka by bola stupnica
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: ericek111 [iPad]
|
Pridané:
31.8.2018 16:46
Bežná vec. Od škôlky chodím v zime do školy za tmy. Navyše to má svoje čaro. :)
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: čitateľ
|
Pridané:
2.9.2018 8:28
A nerozumne sa chceš pripraviť o čaro nočného pitia piva v lete.
|
|
Re: skoro by zapalado slnko v lete
Od: jaaaaaaaaaj
|
Pridané:
31.8.2018 18:02
Zjavne nepracuješ a ak - nie celoročne vonku.
Ako sa neušetrilo na energiách - tak sa "letným v zime" zvýši nehodovosť ranných jázd, rozvozov...atd a efektivita práce mnohých povolaní :(
|
|
\"Ľudia to chcú, my to spravíme\"
Od: bdybydf
|
Pridané:
31.8.2018 13:30
Najvyšší ožran nekecaj! A čo takto migračná politika, koho si sa pýtal, či má Frontex chrániť vonkajšie hranice EU, či má len počítať migrantov nalodených mimovládkami?
|
|
Re: \\
Od: asters
|
Pridané:
31.8.2018 17:25
Imigračná politika je politické rozhodnutie, o ktorom sa diskusia aspoň v západnej Európe nepripúšťa. Stredná to ako tak uhrala, aby sa zákony dodržiavali.
|
|
ved pockajte
Od: Jitka Jacurova
|
Pridané:
31.8.2018 13:37
Raz urobia takyto prieskum ci maju volby zmysel a zrusia vam ich a bude opat vladnut europska totalita
|
|
Re: ved pockajte
Od: BolvuaM
|
Pridané:
31.8.2018 15:45
Vies co? Horsie ako Smer, SNS, MOST a LSNS by to nebolo...
|
|
Re: ved pockajte
Od: Trololo
|
Pridané:
31.8.2018 20:14
Vieš čo? Horšie by to bolo iba keby nám tu vládne trnavský schizofrenik, zelenomodrý superman alebo inseminátor
|
|
Re: ved pockajte
Od: Hhhhhhhhhhhhhh
|
Pridané:
1.9.2018 9:55
Nezer uz tie drogy.
|
|
Re: ved pockajte
Od: 77566658724
|
Pridané:
31.8.2018 17:26
Naštuduj si význam pojmu totalita.
|
|
Re: ved pockajte
Od: Sokrates
|
Pridané:
4.9.2018 8:48
Ak nami nevolený bruselčania rozhodujú čom budeme a o čom nebudeme hlasovať je to o nás bez nás a to je jednoznačne totalita aj keď taká maskovaná a zákerne prešpekulovaná.
|
|
Re: ved pockajte
Od: Trololo
|
Pridané:
31.8.2018 20:02
Tá už vládne teraz
|
|
Re: ved pockajte
Od: Jetotak
|
Pridané:
1.9.2018 10:57
U vas?
|
|
fsaffsa
Od: Namehhhh
|
Pridané:
31.8.2018 13:56
Pre mna osobne je problem zimny cas a som za zachovanie letneho.. Clovek aspon dlhsie ma cas v lete..
Pruser je v zime, osobne nemozem do 01-0230 nikdy zaspat....
|
|
Streda, 4. januára 2011, dnes má meniny Drahoslav
Od: pamaladicek
|
Pridané:
31.8.2018 13:56
to zas bude diskusia
|
|
5 znakov
Od: 31337
|
Pridané:
31.8.2018 14:00
Zaujimalo by ma ci by dostali rovnaky vysledok prieskumu keby na nepytali "chcete zrusit posuvanie casu?" ale "chcete aby bolo v lete svetlo od 3 rano do 8 vecer alebo aby vase deti chodili v zime do skoly po tme?"
|
|
Re: 5 znakov
Od: anemasto
|
Pridané:
31.8.2018 14:44
po tme by chodili tak ci tak, keby dochadzaju a proste budu chodit po tme domov. vesmir neodrbe nikto.
logiak hovori, ze ak je 14hodin tma a 10 hodin svetlo, tak neexistuje, aby ziak/pracujuci, pokial to nie je politik, aby stihol vsetko za svetla. su dni, ked je totalne svetlo len 8:30 cize ani nie plych 10 hodin.
|
|
Re: 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
31.8.2018 15:04
Neviem ako ty, ale mne ked som bol decko vadilo, ze v zime je skoro tma - menej casu po skole na sankovanie, a vzdy som sa tesil na to, ze pojdem rano do skoly po tme. Vstaval som za tmy tak ci tak a ked uz som odchadzal z domu uz nebola uplna tma. Dnes mi nevadi, ze deti budu chodit "po tme" do skoly - mnohe skoly maju posunute vyucovanie na 8:00, to uz nebude tma aj keby ostane letny cas. Dalej mnozstvo rodicov vozi deti do skoly, takze otazka je irelevantna a poobede bude vidno dlhsie=lepsie.
|
|
Re: 5 znakov
Od: _____
|
Pridané:
31.8.2018 15:17
"mnohe skoly maju posunute vyucovanie na 8:00"? ved toto je dnes uplne standard, ktory maju defaultne snad vsetky skoly, a nie ze posunute...
|
|
Re: 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
31.8.2018 16:25
7:40 je unas ten "default". na VS od 7:00. Z mojho pohladu je kazdy, kto zacina o 8:00 posunuty.
|
|
Re: 5 znakov
Od: ____
|
Pridané:
31.8.2018 22:56
tak na VS ma kazdy rozvrh individualne, narozdiel od zakladnych a strednych skol, kde aspon v Bratislave ma minimalne 90% zaciatok o 8:00 (okrem nultych hodin mozno)
|
|
Re: 5 znakov
Od: ZACHOVAŤ PÔVODNÝ ČAS
|
Pridané:
31.8.2018 23:39
Čiže vadilo Ti ročné obdobie? Ako všetkým, ktorým vadil normálny čas? Ľudia by sa mali postaviť proti debilným experimentom, ako vidím, tu mnohí ešte chcú meniť veci, ktoré boli nastavené nie náhodou a dobre. Normálny čas je "zimný", menenie bola odjakživa kravina. Fakt je, že v lete sa nikdy úplne nezotmie a pohľad na oblohu dlho do noci v každom ročnom období je pre milovníkov nočnej oblohy niečo super. Niekto mi chce zobrať hodinu ponocovania a nútiť mamu vstávať o tretej!!!! Čo by ste mali riešiť, že akési hovädo núti ľudí vstávať o hodinu skôr, riešite či budete mať svetlo o ôsmej či o deviatej...
|
|
Re: 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
1.9.2018 8:24
Mne je jasne, ze pre jednoduchsich ludi je vsetko, comu nerozumeju, kravina. A mna nikto vstavat nenuti, dobrovolne chodim do prace na 6:00 aj ked oficialne zaciname o 7:00. A chodili by sme aj skor, ale o stvrtej sa nikomu uz vstavat nechce a vlastne uz ani skor nemozme, lebo nasi najvyssi schvalili tu sprostost o nocnych priplatkoch (co je sice OK, ale prevedenie stoji za hovno). Takze ak riesime zrusenie presuvania casu, co ma samozrejme svoje logicke opodstatnenie a vobec mi doteraz nevadilo a kludne to tak moze ostat, zaujima ma dokedy bude svetlo a nie to, ze teba niekto nuti vstavat skor - to je len tvoj problem.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: joskob
|
Pridané:
31.8.2018 23:02
Čo máte s tým chodením do školy po tme? Veď drvivá väčšina detí okrem tých čo majú školu pod oknom chodí aj teraz v zime po tme. Prave že je to pre nich lepšie, že budú môcť byť v zime dlhšie von. sánkovať sa hrať,a nie sedieť zavreté doma za telkou alebo pc.
|
|
casovanie
Od: mxx
|
Pridané:
31.8.2018 14:07
Najlepsie by bolo, keby nebol ziadny cas :D
|
|
Re: casovanie
Od reg.: joskob
|
Pridané:
31.8.2018 23:25
Len pomaly s takýmito rečami,lebo sa niekto naserie, stlaci to červené tlačítko a vypne nám celý Matrix.
|
|
Re: casovanie
Od: Antar Mauna
|
Pridané:
31.8.2018 23:44
Čas je pohyb telesa v priestore. Ostaň ticho sedieť a nehýb sa, ak Pán Boh dá, v tichu a bez pohnutia zistíš niečo aj o tom čase. Maj trpezlivosť a vytrvalosť, je tu niečo, na čo raz musí prísť každý. Ak by to zistil každý z vedcov, bol by to taký pokrok pre celú planétu ako ešte nikdy.
|
|
Casove zony
Od: Kicko
|
Pridané:
31.8.2018 14:32
A ako dalsi krok by som zrusil casove zony ... naco maju v New Yorku iny cas ako my?
|
|
Titulok príspevku
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
31.8.2018 14:54
"Ľudia to chcú, my to spravíme."
Keď ľudia nechcú migrantov, tiež sa tým riadiš? Buzerant ožratý.
|
|
Re: Titulok príspevku
Od: Gataka
|
Pridané:
1.9.2018 18:02
Presne! Spina fasisticka...
|
|
\';\\\'\\\'\\
Od: arch_bastard
|
Pridané:
31.8.2018 15:26
I see serious problems ahead,the gunslinger thought remotely.
|
|
Re: \\\';\\\\\\\'\\\\\\\'\\\\
Od: old
|
Pridané:
2.9.2018 8:51
mohol by si to aj pre nás, lúzu, preložiť?, alebo sám nevieš, čo si sem nakopíroval?
|
|
pálte do piče
Od: Ernej
|
Pridané:
31.8.2018 17:19
Som za zrušenie času ako takého.
|
|
Re: pálte do piče
Od: 77566658724
|
Pridané:
31.8.2018 17:28
Dočasne.
|
|
Titulok
Od: Priekazne
|
Pridané:
31.8.2018 21:57
Novodoba demokracia v praxi. Vyrobime novotvar "konzultacia" a 0,6 % (NULA CELA SEST) obcanov nazveme "chce to 80 % hlasujucich".
|
|
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
1.9.2018 8:27
Ano o tom je demokracia - ked sa ta pytaju mas sa vyjadrit - mal si na to mesiac. Ked sa nevyjadris, lebo bud nechces alebo nevies, potom len ticho suchaj nohami, lebo si za to mozes len sam spolu s tebe podobnymi.
|
|
Re: Titulok
Od: Sokrates
|
Pridané:
4.9.2018 8:31
Demokracia je agresívny, totalitný režim, to vedeli už v Staroveku, jediné čo na demokratov platí je rovnako tvrdá päsť republiky !!!
|
|
Kokot pisalek je totalny kokot!
Od: Urbani
|
Pridané:
31.8.2018 22:19
Jebe kokotovi pisalkovi z prijebaneho dsl? Nic sa nejde rusit a vacsina sa vyjadrila proti. Iny kokot ten pisalek, takeho stretnut na ulici, tak ho zoznamim s prvym obrubnikom kokota sprosteho vyjebaneho.
|
|
Re: Kokot pisalek je totalny kokot!
Od: Twixie_
|
Pridané:
31.8.2018 23:58
Našťastie sa svet neriadi podla toho, čo si myslíš a čo by si spravil. A väčšina ludí by pri tebe nespravila vôbec nič. Pretože si im ty aj tvoje názory úplne v pi*i.
|
|
Re: Kokot pisalek je totalny kokot!
Od: ...
|
Pridané:
1.9.2018 8:30
Ano vecsina sa vyjadrila, ze chcu zrusit posun casu. No a z tej vecsiny vecsina je za zachovanie aktualneho letneho casu. Ak mas ale na mysli tu "vecsinu", ktora sa nevyjadrila, lebo je jej to jedno, tak nazor tych ludi naozaj nikoho nezaujima.
|
|
Zrusit dsl a kokota poslat do Leopoldova!!!
Od: FICO a spol.
|
Pridané:
31.8.2018 22:23
Zrusit dsl a kokota poslat do Leopoldova!!!
|
|
Admin na dovolenke
Od: Jebator najvecsi
|
Pridané:
1.9.2018 9:58
Pice za nadavaky sa uz nemazu komenty.? Boha je tu riadne skurvena stoka.jebem toho kokota admina. Co si omaca tu zastatu rit na dovolenke ci co?
|
|
Som za trvaly zimny cast!
Od: Kotlebovo Slovensko
|
Pridané:
1.9.2018 19:10
Som za trvaly zimny cast! Letny cas treba zrusit! Je nevyhodny pre polnohospodarov!
Ak by sa zaviedol trvaly letny cas tak to by bola narodna katastrofa, situacia by sa o proti sucasnosti este zhorsila, bolo by to proti ludom, proti Slovensku, v prosepech Sorosa! Mali by sme si vziat priklad z RUSKA , po fiasku s trvalym letnym casom zaviedli trvaly zimny cas, ktory sa osvedcil!
Ak by hrozilo zavedenie trvaleho letneho casu u nas, navrhujem aby odbory KOZ, OZ KOVO, OZ GINN vstupili do neobmedzeneho generalneho strajku za vystupenie z EU a NATO a nasledne co najskorsie priclenenie k Rusku!
|
|
Re: Som za trvaly zimny cast!
Od: meheh
|
Pridané:
1.9.2018 22:14
ani by som sa necudoval, kebyze je toto myslene vazne.
|
|
Hip hip HURA
Od: DJ7734
|
Pridané:
1.9.2018 21:43
No konecne uz bolo nacase.
|
|
Re: Hip hip HURA
Od: old
|
Pridané:
2.9.2018 8:57
tom letnom, alebo zimnom?
|
|
Nepáči sa mi to.
Od: Dušan123
|
Pridané:
3.9.2018 14:59
EU (centrála v Brusely) tlačí na to aby úplne prevzala riadenie na všetkými členmi únie.
Chápem to ale vzhľadom na to že EU nieje blok ale konglomerát tak to pre nás zle.
|
|
99% európanov sa ankety nezúčastnilo !
Od: Sokrates
|
Pridané:
4.9.2018 8:24
Nie som nejaký expert na demokraciu ale myslím si a dúfam, že jedno percento osobne zaujatých európanov nemôže rozhodovať za 99% keď sa niekto neangažuje v ankete môže to znamenať aj že mu vyhovuje súčastný stav a 99% európanov sa ankety nezúčastnilo.
|
|
Re: 99% európanov sa ankety nezúčastnilo !
Od: Sokrates
|
Pridané:
4.9.2018 8:26
ja osobne som o žiadnej ankete ani nevedel, trochu mi to pripomína Vogonskú dialnicu alebo nástenkový tender sns.
|
|
hombre sombrero vote now
Od: Liliputna
|
Pridané:
4.9.2018 9:10
myslím že odborníci sú už v roku 2018 zbytočný, na pokusoch zo superstár sa ukázalo že divácka vačšina rohoduje lepšie ako odporná porota. Takže o všetkom by mala rozhodovať smerodajná vačšina, napríklad ďalšia anketa by mala rozhodnúť či sa budú na slovensku stavať reaktory s rýchlymi neutrónmi bez moderátorov alebo klasické. Veď sa to týka nás všetkých.
|
|
Letny cas chcu slnieckari!
Od: aksldfjqo
|
Pridané:
5.9.2018 12:56
Kto chce trvaly letny cas je SLNIECKAR !
My co fandime Nocnym vlkom, Slovesnkym brancom, Marianovi Kotlebovi a jeho LSNS a Stefanovi Harabinovi chceme trvaly zimny cas !!!
|