
neprihlásený
|
Pondelok, 6. júla 2026, dnes má meniny Patrik, Patrícia |
|
|
Prvý nezávislý test Conroe procesora
DSL.sk, 22.6.2006
|
|
Pravdepodobne prvý plne nezávislý test procesora Conroe, ktorý Intel uvedie podľa dostupných informácií 23. júla, zverejnil server PC Perspective.
Hoci skôr tento mesiac sa už objavili prvé testy Conroe procesora, tieto boli robené za Intelom vymedzených podmienok a napríklad použité mohli byť len Intelom vybrané nástroje.
V aktuálnom teste PC Perspective testoval štyri desktopové modely Conroe E6300, E6400, E6600 a E6700 s taktami 1.86, 2.13, 2.40 a 2.67 GHz, ktoré by mali byť uvedené na trh 23. júla v zatiaľ neoficiálnych cenách 183, 224, 315 a 530 dolárov.
V teste proti nim postavil najvýkonnejší AMD FX-62 procesor, AMD Athlon 64 X2 4800+ procesor a Intel 965 XE.
Jednoznačným víťazom sa stal E6700 procesor, ktorý triumfoval v každej kategórii okrem ScienceMark vedeckých benchmarkov a syntetických pamäťových benchmarkoch. E6700 bol dokonca lídrom aj v testovaných hrách. V niektorých reálnych testoch viedol nad FX-62 aj o takmer 30%.
Autori testu pritom poukazujú na možné problémy a znížený výkon pre použitú dosku pre testované Conroe procesory, ktorou bola z neznámych dôvodov referenčná doska Intelu pre NVIDIA nForce 590 SLI.
Výkon AMD FX-62 bol vo väčšine testov na úrovni E6400 až E6600 procesora, výkon Athlon 64 X2 4800+ približne medzi E6300 a E6400.
Zaujímavá je aj spotreba Conroe procesora, keď výkon celého PC pri maximálnom výkone bol 186 W. U FX-62 v prakticky rovnakej konfigurácii PC to bolo 256 W, u X2 4800+ 193 W. V idle stave to bolo u Conroe ale najviac, 177 W (X2 4800+ len 134 W), čo prisudzujú autori opäť možným problémom s použitou základnou doskou.
Kompletný test spolu s jednotlivými výsledkami môžete nájsť tu.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
$$$
Od: $$$
|
Pridané:
22.6.2006 11:21
uz sa tesim :)
|
| |
hehe
Od: hehe
|
Pridané:
22.6.2006 11:31
Aj ja :)
|
| |
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
22.6.2006 11:48
ja sa tesim hlavne tomu ze tieto procesory sposobiaa pokles cien atlonov :P
|
| |
heh,
Od: heh,
|
Pridané:
22.6.2006 11:50
kazdy sa teda tesi na prichod Conroe :) pocuj fafo, co vidis na AMD?
|
| |
fik
Od: fik
|
Pridané:
22.6.2006 14:32
vidi to co kady.. dobry vykon za dobru cenu.. ked bude intel takto pokracovat tak bude mat co AMD dohanat.. ale konecne nastava doba kedy sa bude dat rozhdovat medzi Intel a AMD.. lebo doteraz na domace PC (multimedia, Hry.. ) bol jednoznacne AMD...
keby sa nahodou chcel do mna pustit nejaky zaryty intelak tak nemusi stracat cas.. rukami mi presli asi vsetky procesory od Intelu aj od AMD (tesim sa na Conroa ten by mohol rucicku vah preklopit opacnym smerom)
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
22.6.2006 14:34
plny suhlas
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
22.6.2006 14:35
a este doplnim, myslim, ze takmer urcite sa to teraz zase posunie na stranu intelu
|
| |
STGyro
Od: STGyro
|
Pridané:
22.6.2006 19:35
presne tak. som zvedavý čo vymyslí AMD.
|
| |
.:MJ:.
Od: .:MJ:.
|
Pridané:
22.6.2006 12:38
Podla mna je jedno aky procak mate. Hlavne je aby splnal ucel za ktorim bol kupeny. Ci uz je to INTEL alebo AMD. Myslim ze drviva vecsina pc na slovensku je pouzivana ako pisaci stroj a na to pohodlne postaci aj 486.
Ked si bude moct vecsina slovakou dovolit aspon stary celeron 2,0, tak ten uz bude radeny do vykonovej triedy ako teraz 486.
A co sa tika tich par stastlivcou ktory si budu moct dovolit Conroe E6700, tak nech sa moc netesia, lebo za pol roka moze vyst nieco vykonnejsie a oni mozu investovat dalsich par stovak tisic do pc.
Naozaj jedine pozitivum novich procakou je v tom ze sa zlacnuju starsie procesory ktore ajtak budu slapat vecsinu casu maximalne na 20 %
Len tolko som chcel.
Pekny den
|
| |
fik
Od: fik
|
Pridané:
22.6.2006 14:33
plny suhlas.. si to pekne vystihol..
|
| |
Pichac do hniezda
Od: Pichac do hniezda
|
Pridané:
22.6.2006 16:27
Takze: ktorym, vacsina, slovakov, tyka, tych, stastlivcov, ktori, vyjst, novych, procakov.
Si si naozaj isty, ze tu maturitu na "strednej polnohospodarskej skole, odbor pomocny traktorista" si ziskal bez podvadzania?
|
| |
JayFrog hates SJ
Od: JayFrog hates SJ
|
Pridané:
22.6.2006 19:32
ak tu mienyš opravovať pravopysné chiby tak chod si radšej na www.slovencina.sk/fanatici/pravopis a nie navštevovať stranky kde sa rieši niečo uplne ine a na pravopis sa ti tu každý može vieš čo ? doležity je obsah, mne je jedno či mi niekto napíše slovo "miš" alebo "myš".
|
| |
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
23.6.2006 0:09
Tebe to moze byt jedno, ale mne sa to dost hrozne cita..
Nie je mi jedno ked niekto nieco odflakne.. ci uz pravopis, alebo obsah.
|
| |
Pichac do hniezda
Od: Pichac do hniezda
|
Pridané:
23.6.2006 8:17
Jedno mi moze byt, ako si on pise doma do zrkadielka. Ale vzhladom na to, ze toto je verejna diskusia a on svoj prispevok vystavuje na precitanie inym ludom, tak by to malo mat nejaku uroven. Nemusi to byt uplne bezchybne, ale tie hrubky co som vypisal, to je uz naozaj dost.
Tu nejde len o to, ci to tebe vadi, ale precita si to dalsich XXXX ludi. Je vidno, ze si este maly a proste len nemas rad tych "zlych slovencinarov" na ZS / SS.
|
| |
JayFrog "has 2 from school leaving exams from SJ"
Od: JayFrog "has 2 from school leaving exams from SJ"
|
Pridané:
23.6.2006 20:19
ozvy sa ked budeš mať apsoň po maturite
|
| |
Pichac do hniezda
Od: Pichac do hniezda
|
Pridané:
24.6.2006 1:55
Po maturite mam uz davno. A "ozvi" sa pise s makkym i.
|
| |
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
22.6.2006 12:56
Ahoj, jj,mozno mas pravdu,ale je tu zas dost ludi ,ktory programuju.Trebars ja.Mne kludne postaci moj pentium 3.0 GHz s HT,vystaci na vsetko,ale zas mam problem v RAM-ke.
V tejto dobe je naporste minimum 512 mb, ja pre plynulu pracu v mojich App by som potreboval 2 GB,tj Oracle,SQL,Photoshop, kompilacia vo visual studiu atd,naraz sa vtom neda robit na 512 MB,ale CPU zvlada vsetko.Tak neviem kde sa tak vsetci hrnu.Je to vari "in" mat vsetko najvykonnejsie?JJ,ja by som to tiez mal rad,ale nevidim v tom vyznam.v CPU urcite teda nie.
Pekny den.
|
| |
.:MJ:.
Od: .:MJ:.
|
Pridané:
22.6.2006 15:31
Mam taktiez taku nejku zostavu a plna spokojnost. Inak k tej ramke. Tych 512 by kludne aj stacilo keby xp nezacinalo zrat stale viac a viac. Ja osobne uvazujem ze prikupim aspon giga.
|
| |
Yg0r
Od: Yg0r
|
Pridané:
22.6.2006 16:34
sak xpcka nezeru tak moc. same o sebe sa daju dostat bezproblemov na 60mb. ja na mojom notebooku (300mhz/256ram) mam xp sp1 a po zapnuti mam 56mb vyuzitej. a to tam bezi kerio 2.14, icq a msn hned po spusteni. vsetko je len vecou nastavenia.
|
| |
.:MJ:.
Od: .:MJ:.
|
Pridané:
22.6.2006 16:56
Nie polnohospodarska, ale potravinarska a nie traktorista alepekar. A nepodvazdal som. Ked budes mat 7 dioptrij na kazdom oku sa ozvi.
DILI
|
| |
ludo c
Od: ludo c
|
Pridané:
22.6.2006 12:59
svata pravda,ale treba ist dalej a dalej,a dost ludi vyuziva pc na hry a multimedia,to uz nie je pisaci stroj,
tiez by som rad nakupoval najnovsi hardware,ale....kto na to ma kazde dva tri mesiace,a to nemyslim iba procesor.
uz len hladat optimalny pomer medzi vykonom a cenou.
|
| |
.:MJ:.
Od: .:MJ:.
|
Pridané:
22.6.2006 15:35
Nehovorim ze je zle zahrat si nejaku hru, ale na hry tu mame prednostne hracie konzoly. Alebo sa mylim?
|
| |
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
22.6.2006 13:12
jj,sak si predstav,ze ked kupis povedzme najlepsie veci pre desktop,ta to moze vyjst aj na 300 000 ,ak som kukal u Alienware :) som si tam skladal akoze pc a drrrb taku palku mi vyhodilo :)
|
| |
Blaho
Od: Blaho
|
Pridané:
22.6.2006 16:10
ja mam svoj athlon xp2600+ (2,1GhHz)uz 3 roky a zatial si s nim vystacim, nie som milionar a doteraz mi dava slusny vykon, ja nepotrebujem vyhadzovat peniaze za PC kazdy rok, pockam si a ked to uz naozaj nebude stacit tak si kupim novy
|
| |
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
22.6.2006 16:35
Asi niesi programator,ze?
|
| |
lmdizajn
Od: lmdizajn
|
Pridané:
22.6.2006 16:59
nechapem Vás... mám celeron 2,1 Ghz, ram 1GB (niesu prasule) a programujem vytvaram, pouzivam proste pc na pracu a som v pohode, ja osobne si nemyslim ze musim mat namakany procak, u mna je dolezite mat 100% zakladovku a disky aby ma nenechali v stychu, no a tak isto velku ram, ktoru ale este furt nemam...
|
| |
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
22.6.2006 17:12
Kokso,moja rec,sto percent suhlas,podla mna je ideal nejaka doska asus delux, 2 GB RAM, a nejaky rychli disk,trebars seagate,CPU pentium 3.0 Ghz a netreba viacej riesit aspon dva roky.
|
| |
ludo c
Od: ludo c
|
Pridané:
22.6.2006 17:33
opytam sa ta o dva roky,nevieme co budeme chciet aby nam bezalo na kompiku uz o rok. software ide ruka s rukou s hardware.
|
| |
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
22.6.2006 19:24
CONROE - MEAN TO BE PLAYED !
čo dodať, už aj tí zarytý hráči zmenia logo ! Ved už len model E6400 má čo profesionálnemu hráčovi čo ponúknuť. A nie to ešte vyššie modely !
Ja som Intelu veril od detstva, niektory sa uvedomie až teraz !
|
| |
STGyro
Od: STGyro
|
Pridané:
22.6.2006 19:39
Ty si puk! určite si nekúpim CPU Celeron pretože je to Intel alebo P4 keď viem že AMD je proste výkonnejšie. Rozhodujem sa podľa aktuálnej ponuky trhu. Hľadám to lepšie a je mi jedno či to bude Nvidia alebo ATI alebo Intel - AMD.
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
22.6.2006 19:52
Sorry kamo,ale Ty si asi zarity clovek posadnuty novymi vecami,ze/? :) sak natom nieje nic zle,to je kazdeho vec,ale nevazis si peniaze a vyberas len to o je new na trhu ,ale pritom o skvelych veciach,ktore vydrzia roky ani netusis, Inac,pekny den Ti prajem.
|
| |
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
23.6.2006 20:24
a kto tu spomínal Celeron ? Mimochodom nove modely celeronu maju tiež čo ponúknuť, ked pripočítam slušný overclocking a veľmi priaznivú cenu, može to byť základ aj výkonného PC.
|
Pridať komentár
|
|
|
|