neprihlásený Pondelok, 25. novembra 2024, dnes má meniny Katarína
Wozniak sa obul do Muska, neverím už ničomu čo povie hovorí

Značky: Elon Musk

DSL.sk, 29.1.2018


Jeden z veteránov IT a technologického sektora, spoluzakladateľ Apple Steve Wozniak, sa na Nordic Business Forum konanom na konci uplynulého týždňa tvrdo obul do jedného z popredných technologických podnikateľov v USA Elona Muska.

Wozniak tvrdo kritizoval sľuby Muska v oblasti elektromobilov a špecificky autonómnej jazdy a celkovo autonómnu jazdu Tesiel.

Ako sme už viackrát upozorňovali najmä v súvislosti s prehláseniami Muska o plánoch SpaceX s Marsom, jeho sľuby sa nezdajú realistické a je otázka či to robí úmyselne ako marketingovú taktiku. Zároveň sme opakovane poukazovali na spôsob akým Tesla komunikovala o samojazdiacich funkciách, keď od uvedenia v 2015 na jednej strane vytvárala veľmi optimistický dojem ako dobre fungujú okrem iného aj označením Autopilot a prehláseniami ako "Váš Autopilot je tu" a sľubom vodičom odbremeniť ich od "najviac nudných a potenciálne nebezpečných aspektov cestovania" a na druhej v konkrétnych podmienkach prenáša všetku zodpovednosť na vodičov. Podľa dostupných informácií s prezentáciou funkcií nemali súhlasiť ani vlastní inžinieri firmy a odísť kvôli tomu mal dokonca šéf tímu pre Autopilota.

Wozniak teraz kritizoval sľuby Tesly v tejto súvislosti aj kvalitu jej samojazdiacich technológií.

Tesla začala montovať hardvér pre samojazdiace funkcie do Tesla Model S na konci roku 2014 a softvér umožňujúci napríklad samostatnú jazdu v pruhu sprístupnila v októbri 2015. Pred dvomi rokmi Musk sľuboval, že ich auto do konca 2017 bude schopné samé a prázdne prejsť naprieč celými USA. Teraz je jasné, že tento cieľ nemá v súčasnosti šancu naplniť a je ešte pomerne ďaleko.


Elon Musk (foto: E. Musk)



"Veril som týmto veciam," uviedol podľa Business Insider na konferencii Wozniak. "Teraz neverím ničomu čo Elon Musk alebo Tesla povedia. Ale auto mám stále rád," dodal. Wozniak má dve Tesly Model S, ktoré používa ale najmä pri dlhších trasách. Na kratších podľa neho používa Chevrolet Bolt EV.

Wozniak otvoril aj otázku či nie je Musk len dobrý obchodník ako Jobs. Vyhováranie sa na beta fázu autopilot funkcií a prenášanie zodpovednosti na vodiča označil Wozniak za lacný trik.

Spoluzakladateľ Apple kritizuje aj samotnú úroveň technológie autonómnej jazdy Tesly. Hoci spoločnosť veľmi skoro masovo nasadila pomerne pokročilé samojazdiacie funkcie fungujúce v štandardných podmienkach, výrazne zrejme odvtedy neinovovala a naopak jej konkurenti reálne pripravujú uvádzanie naozaj samojazdiacich áut. Wozniak napríklad kritizoval, že Tesla nezvláda v autopilot režime hoc aj trochu neštandardné situácie ako napríklad kužel v strede pruhu. Wozniak si myslí na základe jeho informácií, že iné tradičné automobilky by už mohli byť v tejto technológii pred Teslou.

Tesla na rozdiel od konkurentov nepreferuje laserový radar a má len jeden radar, navyše v 2016 výrazne zmenila hardvér, začala používať osem kamier namiesto jednej a odišla od technológie Mobileye k platforme od Nvidie. V minulom roku zase svoj hardvér pre autonómnu jazdu vylepšila.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Japonci uviedli ethernetový kábel s magnetickým konektorom
Starship by mohla za najbližšie štyri roky uskutočniť až 400 štartov
Protimonopolný úrad začal prešetrovať, prečo v SR nie sú skutoční virtuálni mobilní operátori
Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu


Diskusia:
                               
 

Ďakujem! Veď viete za čo.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Konečne
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

ale preco si nemozem kliknut pre zvacsenie? :-(
Odpovedať Známka: 9.6 Hodnotiť:
 

Ale ved sebe hej. Len inym nie.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Ja dokážem zväčšit orgán 10x konkrétne očné viečko.
Snažím sa používať vyššie mozgové funkcie, aby som neskončil ako úchyl - obsesivno kompulzivny masturtor.

Kritika od skrachovancov smrdí závisťou.

Je poľutovaniahodné hodne, keď ma niekto tri elektromobily, keď ma iba jednu zadnicu.
Ale počul som aj o bipolárnej poruche a schyzofrenii.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Vlastniť tri elektromobily, to je ten správny spôsob ako zachrániť planétu.

Bude to rýchle, veľmi rýchle. Planéta to prežije, len ľudia nie.

Načo sú komu tri autá keď žije sám?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"Načo sú komu tri autá keď žije sám?"
dalej dojde
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

na čo sú kopu tri autá? To nie sú autá ale hračičky na baterky. Takže odpoveď je aby bolo vždy aspoň jedno nabité. Pozdravujem fšetkých fanúšikov vozítok na baterky. presne tam to smeruje vyprodukovať veľa odpadu a drancovať planétu. Judgemant day is closer, everyday
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Má ich zrejme nakúpené na svoj podnik, kvôli daniam. Používa ich zrejme niekto iný. :-P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Potom Slováci sú velko podnikatelia, lebo pri každom dome parkuje jedno auto a tri vraky, asi tiež na baterky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

preco vyzera ako buzeranstke decko v teplakoch?
Odpovedať Hodnotiť:
 

chyť pre zväčšenie .. :-D
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Chrípku pre zväčšenie uzlín.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Raz jeden múdry muž povovedal hovoril, že je, bol jednu ženu po hlave. Amen
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Wrzniak bol nerdo, ktorý sa vyviezol na Jobsovom chrbte k slušnej kariére. V tej dobe si robil kde kto počítače v garáži, stačilo nakúpiť pár súčiastok a naťahať pár káblov. Potom v Basicu nabáchal pár riadkov a voila - Apple I bola na svete! Dnes? Dnes si počítač na kolene nevyrobíš(skladanie počítačov nie je ich výroba!) a programovanie je niekde inde. Keď chceš ísť robiť codera musíš vedieť aspoň 4 jazyky, x frameworkov, y testovacich a iných softov a ešte máš mať dnes aj social skills! To nie ako kedysi, keď sa tlstý umastený nerd naučil nejaké Delphi a stačilo mu to dokonca kariéry.
Odpovedať Známka: -5.9 Hodnotiť:
 

a pointa?
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

nekrmiť trolov
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Aspoň má názor dlhší ako dve slová.
Aj keď by mohol byť o polovicu kratší, lebo potom je z názoru pocit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Trapi ho, ze vie 4 jazyky, x frameworkov, y testovacich a iných softov, ale nemá social skills! Trápi sa, že kým sa toto všetko naučil je tlstý umastený nerd a dokonca ani to Delphi mu nestačí na nahradenie na naštartovanie kariéry.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Jednoznačná kríza v kariére.
Áno máš to ťažké, rozumieme ti.
Neboj sa ďalšiu príležitosť už tak nezbabreš a aj ty dosiahneš úspech a uznanie, ktoré si zaslúžiš.
Si mladý a všetko máš ešte pred sebou, tak nezúfaj.
Nebude to všetko naraz, ale keď budeš húževnatý a čestný dosiahneš to po čom túžiš.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

no vidis, x frejmvorkov vies, ale keby som ti dal zapojit jednoduchu schemu na logicky sucin dvoch bitov tak by si len cumel ako puk
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

S logickým súčinom dvoch bitov si nezarobíš ani na slanú vodu. To sú reči starcov, čo nevedia fungovať v súčasnom svete.
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

no ved to. ani markizu si s tym nenaladis
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

buržujko si ju ladiť nemusí, má predsa mágio! :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ty nevies podla mna ani to, ani to. Naucil si sa robit hello world v javascripte a teraz machrujes jaky si panko.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Lebo tí čo robia s PLC nemajú čo žrať všakže? Tam sa roky používa stále to isté (LAD, FBD, STL) a kupodivu je o to stále záujem.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Presne tak. Ale keby sa poradili s expertami, tak je to davno hotove.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

"Tam sa roky používa stále to isté"

A to je ten problém.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Ťažkosť je len v tom, že ty si to dodnes nepochopil.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Panko je nejaky odpornik... minimalne level Macko 1 mozno aj 2...
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

spravne je rezistor, nie odpornik..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie, správne je odporník.

Každý, kto mal prednášky či cvičenia z EO2 vie, že základnými prvkami RLC obvodu sú odporník (podľa vzťahu k nim), cievka (na namotávanie) a pojemník (dôležitá súčasť obvodu ako náprotivok cievky, lebo kto nemal o tom ani poňatia, toho ľahko namotávali).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Odpor. A označujeme ho R.
Ale radi pletiem anglické názvoslovie so slovenským...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Odpornik odporuje - je odporny a vytvara odpor.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked dosiahnes to co Macko potom mudruj, hlupak.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked dosiahnes to, co Meciar, Dzurinda a Fico, potom na nich nadavaj, ogrgel
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jobs bol obchodnik, preto na hocico potreboval technikov aby mu to navrhli a vyrobili. Takze neviem o com tocis.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zabudol si, že _Buržuj tu len zlobruje (trolluje).
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ale má pravdu, zbytočne ho mínuskujete :)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Keď niekto napíše, že buržujko má pravdu, tak bol priekazne vytrolený
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

bourgeois je meštiak - pozri google prekladač.
Odpovedať Hodnotiť:
 

buržo z Azie
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zase táraš nezmysly!

Práveže dnes máš kopu rámcodielní, s ktorými sa pokúša robiť kadekto.

Okrem toho, práveže dnes sa dá „počítač na kolene“ vyrobiť oveľa ľahšie než kedysi.

Nemusíš ho ani vymýšľať – na rozdiel od Wozniaka – stačí si len vybrať z už dostupných návrhov a pokladať ho. Skoro ako tie rámcodielne pri pokročilých obsažníkovacích jazykoch. Je to celkovo oveľa jednoduchšie než vo Wozniakových časoch.

Ale práve preto, že Wozniak vedel ten počítač aj navrhnúť, kým ty sa babreš s nejakými rámcodielňami, je Wozniak nielen duchovným boháčom, kým ty si len duševne nevyrovnaným závistlivým rusofóbnym chudákom.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Toto podla mna znamena ze Apple uz naplno pracuje na aute. A Wozniak, vlastnik podielu, uz zacina kampan na podkopanie Tesly a prichod Apple Car.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Obávam sa že auto od apple bude tak uzavretý systém že užívateľ sa nedostane ani do batožinového priestoru. Lebo apple...
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

hehe apple prehlasi ze kufor vlastne nie je potrebny a vsetci apple fanusikovania si ako vzdy najdu workaround -> budu nosit veci na streche :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vyrobcovia tahacov to uz priekazne prehlasuju.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Vsetci apple fanusikovania tlieskaju a tasia penazenky, vzdy ked Apple odstrani nejaku esencialnu sucast zariadenia (naposledy Jack).
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

odstránili jack, aby si slúchadlá kupoval od nich za 100€ a nie nejaké 15€ vtákoviny, ktoré aj tak rozbijes, alebo stratíš v rovnakom čase ako islúchadlá.
Potom ti obmedzia výkon zariadenia, aby si si kúpil nové, lebo zo slúchadiel toľko dukátov nemajú

Všetko to má jeden dôvod. Prečo rozširovať trh, keď tvoj trh sú iovce, ktoré sú schopné si kúpiť izariadenie aj každý mesiac, len aby boli kchúúl.
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to ako falosny bohovia.
nieco sa nakoniec vzdy akosi za nejaku cenu podari.
ale ten co tu hodnotu do toho naozaj vlozil je zvycajne najmenej odmeneny a jeho meno nikto nikdy poznat nebude.

kazdy pozna Gagarina, nikto nepozna konstruktera.
Gagarin ma sochu, konstrukter nie.

A ani DOS nebol dielom Microsoftu.

Kto vsetko vie, ze v 1982 mal Xerox operacny system Star s GUI ktory daleko prekracoval vsetko ostatne ?
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

ja
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

S.P.Korolov, vyhral som nieco?
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Vyhral si fotku pred sochou Koroľova, ktorá by nemala existovať.

http://dopice.sk/kVW
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale veď to je Lenin
Odpovedať Hodnotiť:
 

spoznal si ho podla baretky a kozej briadky :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ved to pozri si film o Apple a uvidis ako Jobs
zuril ked videl Xerox-acke GUI.

A malo kto vie ze Microsoft mal aj UNIX/XENIX
https://cs.wikipedia.org/wiki/XENIX
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Muckovi mozeme byt vdacni, ze aj tradicne automobilove firmy zacali intenzivne pracovat na elektromobiloch a Autopilotoch...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ano, akurat zato, ze to zacnu vyrabat vsetky ostatne automobilky

tesla takmer nema elektroauta (a uz vobec nie autopilota)

stalo by zato si polozit alternativnu otazku: keby neexistovala tesla, zacali by vsetky ostatne automobilky koketovat s hybridmi a elektromobilmi?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Určite by začali...minimálne kvôli stále prísnejším emisným normám. Pre drvivú väčšinu automobiliek Tesla nepredstavuje výraznú konkurenciu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Samozrejme, prave preto uplne priekazne, skoro vsetky automobilky rozobrali Teslu do posledneho sroubiku a to hovorim o firmach ako Mercedes, Audi a Porsche. A nehovorim o jednom modeli, ale o vsetkych. Prve dve Tesly 3 dovezene do Europy isli do Ingolstatu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hybridné toyoty brázdia juesej desaťročie
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vsetky automobilky(najma premiove) vyvijali autonomne riadenie uz pred teslou. V roku cca 2006 uz mali luxusne auta drzanie sa v pruhu, adapt. tempomat cize zastavovali do statia atd len to bola vysada najdrahsich aut ako sclass alebo lexus ls 460. Model S bol v na trh uvedeny vr 2010 a este nemal autonomne nic, az v roku 2015.
Odpovedať Hodnotiť:
 

--------------- --------------- ---------------
Otovrim dnes tento dennik a co nevidim: https://goo.gl/Uonb4Q
Tesla a autopilot? Preboha sa kto je OXYMORON! Tzv "autopilot" tam funguje len ked su obe ruky na voalnte !!! Ojekabatit sa to da pomarancom na volante.

Okrem toho Tesla a elektromobily vo vseobecnosti je akurat tak zly vtip: https://goo.gl/ZGw314.

Tesla-pleskla dostala akurat tak napad s elektromobilmi, tu miliardu fosilnych osobakov na planete ale musi vymenit niektoi uplne iny. Vlastne vsetky automobilky, okrem firmy Tesla. Tesla to nebude.
--------------- --------------- ---------------
Odpovedať Známka: -8.6 Hodnotiť:
 

--------- --------- --------- ---------
Elón Muška - PR SluboTechna s.r.o.

odlozime co mozme, nevyrobime co nemusime, slubujeme co nesplnime a samozrejme ignorujeme co sme slubili aby sme to mohli zase odlozit a kolotoc sa mohol zopakovat
--------- --------- --------- ---------
Odpovedať Známka: -3.6 Hodnotiť:
 

--------- --------- --------- ---------
XXXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXXXXXX

SI BLB.

XXXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXXXXXX
--------- --------- --------- ---------
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

<<<<<<< >>>>>>>
ALE TY SI VACSI
<<<<<<< >>>>>>>

elon muska: a medzi hlavnymi slubotechnami slubime inu vedlajsiu slubotechnu ako tunelovanie pod mestami a vydame inu total-chujinu ako napr. plamenomet, zajtra trezor, pozajtra sadu hrncov, popozajtra nepriestrelne okna a popopozajtra 3D tlaciaren na tlac v beztiazovom stave

ciele su jednoznacne uslachtile, ale ten chlap robi zo seba marketingovaho c0c0ta
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Pjetro keď dokážeš desatinu toho čo musk potom môžeš začať trošku pičovať. dovtedy ale drž radšej hubu
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

iba slepy blb nekritizuje, ci je to etalón muška alebo pišta robota

99% populacie o ziadnom muškovi netusi
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

a co dokazal Musk, okrem ojebania investorov?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ako fakt? Nepýtaj sa ftákovini. Robíš zo seba len chuja. Ty vedátor ktorý vie všetko lepšie ako ktokoľvek iný ale piču z toho ked len teoretizuješ a mindžuješ na všetko a všetkých.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

ale chuj si ty a dokaz si podal aj bez vyzvania.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Až keď pochopíš aspoň desatinu z chujovín, ktoré tára Musk, tak potom môžeš trošku začať pičovať (kiskovať) do tých ľudí, ktorí tomu rozumejú; dovtedy ale radšej drž papuľu!

Napríklad ako tie jasky (cudzím slovom: tunely) pod mestami. Veď to je úplná chujovina, ktorou Musk potvrdzuje len to, že vôbec nechápe, o čom sú mestá a o čom je doprava v nich.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

O com su mesta a doprava v nich?
Dakujem.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Články v angličtine:

http://dopice.sk/IdiotMusk
(http://fortune.com/2017/12/16/ elon-musk-public-transport/)

http://dopice.sk/CurbedMusk
(https://la.curbed.com/2017/12/18/16748436/ elon-musk-tunnels-los-angeles-criticism-explained)

Jediné, čo Musk naozaj dokáže neprekonateľne, je nadávať tým, ktorí o tom preukázateľne niečo vedia, do idiotov.

A to len preto, lebo Musk má stihomam z vrahov v prostriedkoch hromadnej dopravy.

Som lepší, než Musk: riešenie je zavrieť Muska do nepreniknuteľnej schránky počas jeho prepravy verejnou dopravou. Bolo by to ešte bezpečnejšie než tie jeho podzemné jasky.

Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

zabudol si na solarne strechy a lety na mars
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nič proti wozítkovi, ale predtým "Veril som týmto veciam,"
a teraz zase verí, že iné spoločnosti sú v samojazdiacich technológiách ďalej. Zostáva nám iba veriť.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

poprosim brozurku s tou straznou vezou uz ju zacali stavat alebo stale zbieraju kapital?

Odpovedať Hodnotiť:
 

Ver mi, ze som sa dobre zasmial.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ani nie pred rokom:

In Woz’s interview with Bloomberg Canada, he says, “some cars have actually taken small steps towards driving themselves… I think Tesla is on the best direction right now.”
Odpovedať Hodnotiť:
 

No... a odvtedy sa udialo to, čo Wozniak popisuje v článku.

Wozniak nijako neotočil – smer je pravdepodobne správny, ale po roku hovorí, že ostatní už Teslu predbehli.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nadpis ako z pomocnej skoly. Mozes sa hanbit, admin, ze nedokazes komunikovat ani materskym jazykom.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ved my sem prave kvoli tym nadpisom chodime. My sa z toho tesime.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Wozniak je cpckar rovnako ako banderas :D



Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

... ale co dokazal Wozniak po odchode z Apple? Zalozil par bezvyznamnych firiem, o ktorych nikto nikdy nepocul. Obuvat sa do niekoho, kto tlaci technicke inovacie dopredu a popri tom meni svet k lepsiemu, len preto ze sa nieco niekedy nepodari, alebo omeska... to mi pride dost prizemne.

Tu nejde len o to aka uspesna je samotna Tesla, ale aj o to, ze prave motivuje ostatne firmy inovovat. A je len prirodzene, ze niekomu sa nieco nakoniec podari urobit este lepsie alebo rychlejsie. Navyse, treba si uvedomit ze Tesla je stale velmi mala automobilka s obmedzenym kapitalom a nemoze vo vsetkom konkurovat obrovskym kolosom, ktore do vyvoja vedia naliat miliardy dolarov ked chcu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Tesla je stale velmi mala automobilka" ocakavas, ze bude vacsia? Mam pochybosti...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár