|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vymeniteľné batérie
Od: Wingdings
|
Pridané:
29.1.2018 11:00
Posielam vymeniteľné batérie
|
|
Re: Vymeniteľné batérie
Od: blabla
|
Pridané:
29.1.2018 16:22
tak to je koniec odvetia vyroby jednorazovych vibratorov
|
|
Re: Vymeniteľné batérie
Od reg.: quix_
|
Pridané:
29.1.2018 19:45
rebranding kamo, rebranding. kupis vybrator a po x-mesiacoch(podla pouzivatelky) mas dildo. neni o com
|
|
Re: Vymeniteľné batérie
Od: asdfomfg
|
Pridané:
29.1.2018 22:17
posielam väčšiu hrúbku..
|
|
Re: Vymeniteľné batérie
Od: Exchanger
|
Pridané:
30.1.2018 12:32
Nový exchange s 50% referal bonusom:
http://dopice.sk/kVY
|
|
iOvecky
Od: Dddddd
|
Pridané:
29.1.2018 11:02
hm, tak to ma troska problem apple s jeho neopravitelnymi airpodmi.
|
|
Re: iOvecky
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
29.1.2018 12:08
hm, tak to ma ale nie troska problem štátny parlamentný výbor pre technológie a ekonomický rozvoj, pokial nejaky obcan statu zaplatil zalohu za Teslu, nakolko v USA je utok na vlastnicke prava vlastnych obcanov priekazne pomerne kontroverzna cinnost.
|
|
Re: iOvecky
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
29.1.2018 12:09
A priprava takeho utoku za peniaze danovychh poplatnikov priekazne nemenej.
|
|
hmmmmmm
Od: lolofo
|
Pridané:
29.1.2018 11:02
mňa by zaujímalo ako to bude pri zariadeniach, ktoré sú teraz vodotesné, to akože na US trhu nebude možné predávať takéto telefóny?
|
|
Re: hmmmmmm
Od: pherel
|
Pridané:
29.1.2018 11:14
To, že je niečo vodotesné ešte nemusí automaticky znamenať, že užívateľ / iné servisné stredisko ako stredisko výrobcu, nemôže relatívne jednoducho otvoriť zariadenie a vymeniť batériu.
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
29.1.2018 11:20
Viz. moj byvaly Samsung galaxy s5 miny. Dokonca cely vodotesny kryt sa dal vymenit.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Tulen
|
Pridané:
29.1.2018 12:41
Ake miny namorne ci pozemne?
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Gaspar-ek, policajt
|
Pridané:
29.1.2018 16:15
T bol preklep.
On myslel mierne namoceny vodotesny Samsung.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Emm
|
Pridané:
29.1.2018 12:09
Mam vodotesne hodiny a cuduj sa svete da sa v nich vymenit bateria
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
29.1.2018 12:41
Len skutočný problém, či nedá alebo dá len ťažko priekazne nie je o batériách.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od reg.: misoft
|
Pridané:
29.1.2018 12:49
pomínaný problém s batériami je technický problém, konštrukčný problém.
Ty - syntaxterrorX XX sa však NAUČ slovensky. Slovo "priekazne" je patvar. Ak chceš niečo ukázať, preukázať, tak sa to nepíše priekazne, ale PREUKÁZATEĽNE.....
Zasie*aš to tu svojou de*ilnou snahou ukázať, aký si chytrý, pritom si vo vyjadrovaní horší, ako naši "milí" spoluobčania...
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: dj_v
|
Pridané:
29.1.2018 13:11
ty si bol priekazne dobre vytroleny syntaxom. Gratulujem!
|
|
Re: ničivý teoretik
Od reg.: Prof. Ing. 3losh DrSc.
|
Pridané:
29.1.2018 16:40
V ceskej literature sa uvadza pojem průkazne, z coho vznikol degenerovany preklad priekazne, ako napriklad průser -> priekak.
|
|
jačivý teoretik
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
29.1.2018 16:52
Eventualne ale moze ist i o k merny-priemerny analogickou metodou priekazne kreovany neologizmus.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: Cookies
|
Pridané:
29.1.2018 18:54
Průhonický park
===>
Priehonícky park
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Eflikiflkfk
|
Pridané:
30.1.2018 18:17
Oznam v hodinarstve: "Po vymene baterie vo vodotesnych naramkovych hodinach negarantujeme ich vodotesnost!!!" :-P
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Matus UHLAR - fantomas
|
Pridané:
2.2.2018 14:35
ja som v mojich vodotesnych vymienal baterku niekolkokrat, vzdy som dal urobit test vodotestnosti a chodil som s nimi do bazena...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: xvzf
|
Pridané:
29.1.2018 11:22
moja vodotesna celovka ma tiez vymenitelne baterie ;)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: safg3654dgfs354
|
Pridané:
29.1.2018 11:37
Mam taky telefon, objednal som si baterku z ciny aj s tou specialnou gumickou za 7e aj s postovnym. Vymena trvala 5 minut + 5 minut som pozeral na youtube navod.
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: akoze
|
Pridané:
29.1.2018 13:44
a ja mam taky telefon, ze som si este baterku z ciny nemusel objednavat ani so specialnou gumickou.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: real name
|
Pridané:
29.1.2018 14:07
pozeral navod po vymene?
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: akoze
|
Pridané:
29.1.2018 16:39
vzdy je dobre vediet sa poucit z vlastnych chyb.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: vsdfv
|
Pridané:
29.1.2018 19:16
to je najlepsie .. je v tom napatie a clovek vydrzi az do konca :)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: risototh
|
Pridané:
29.1.2018 11:37
Aj moje potapacske pocitace maju vymenitelne baterie... A tu sa nebavime o "telefonovej vodotesnosti", ale 100+ metrov, a nie o 5 minutach, ale na furt...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: afsdasdasd
|
Pridané:
29.1.2018 13:07
ano ano aj aj do mojho lampasika idu 4xD baterie a mozem ist hlbokoooooooo
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Potápač
|
Pridané:
29.1.2018 14:12
Ha!to si si vymyslel. Potápači žiadne počítače nemajú. Som videl minule potápača v televízore,a žiaden notebook so sebou do vody nelifroval.
|
|
nabozensko-filozoficke presvedcenie
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
29.1.2018 14:24
Tí v jabĺčkovom debušé hej. Hlavne keď je už len pri dne.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: [Jooky]
|
Pridané:
29.1.2018 17:13
Mam vodotesny GoPro a baterku si viem vymenit sam. Staci otvorit dvierka na baterku a potom ich poriadne zavriet ... tak isto mam vodotesny CAT telefon, kde su dvierka na SIM / SD kartu ... spravit take dvierka na baterku je minumum ... viacmenej vsetky vodeodolne kompakty a kamery to tak maju ...
|
|
Diskusia k Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorýchčlánku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých
Od reg.: smurf
|
Pridané:
29.1.2018 11:05
hmm
tak ze prestanu predavat iPhony a iPady ?? lebo tam sa to nevymiena zrovna lahko..ci ?
|
|
Re: Diskusia k Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorýchčlánku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých
Od: pherel
|
Pridané:
29.1.2018 11:20
Stačí zmeniť uhol pohľadu:
Začne sa Apple chovať viac "user friendly" aj po hardvérovej stránke a umožní výmenu batérií užívateľom? Technicky je to uskutočniteľné.
|
|
Re: Diskusia k Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorýchčlánku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých
Od reg.: akoze
|
Pridané:
29.1.2018 13:46
umozni uzivatelom doniest zariadenie do Apple storu na vymenu baterie. Je to dostatocne priekazne splnena podmienka "umoznenia vymeny baterie".
|
|
Re: Diskusia k Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorýchčlánku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých
Od: iovciciak
|
Pridané:
29.1.2018 12:32
Viem, Apple-bashing sa na dsl.sk vzdy ujme. ALe fakt je ten, ze iphony su, co sa tyka opravitelnosti v strede pola, Samsungy su na tom o dost horsie. Zagugluj napr. na chip.de ci ifixit.
|
|
Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých sa nedá vymeniť batéria Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ. Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Cpx
|
Pridané:
29.1.2018 11:09
Konecne ze sa robi nieco proti tym svinskym monopolistickym anti-consumer praktikam. Dufam ze sa EU chytne.
|
|
Re: Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých sa nedá vymeniť batéria Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ. Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: taglajf
|
Pridané:
29.1.2018 11:15
ak si si nevsimol tak EU prave tieto praktiky podporuje
Dotacie na elektromobily, vymyslene ekologicke regulacie ktore realne maju opacny ucinok ale stoja beznych ludi peniaze, energeticke certifikaty na novostavby ktore na rodinnom dome stoja neskutocne vela penazi a nemaju zmysel a pri velkostavbach sa uplatnuju vynimky, likvidacia domacej produkcie potravin kvoli extremnym pravidlam a tolerancia zahranicnej preukazatelne nekvalitnej produkcie, takmer ziadna cinnost v ramci ochrany spotrebitelov (Qualcomm,Apple,Samsung a Foxconn porusuju podmienky/pravidla/ludske prava a dostavaju smiesne pokuty ktore sa prenasaju na zakaznikov/pracovnikov namiesto zakazov/auditov)
|
|
Re: Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých sa nedá vymeniť batéria Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ. Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: pherel
|
Pridané:
29.1.2018 11:26
Vo veľa veciach máš pravdu, no pri ochrane spotrebiteľa sme si vstupom do EU polepšili. E-shopy majú zo zákona povinnosť pri vrátení tovaru refundovať plnú cenu do 14 dní od nákupu a ty ako spotrebiteľ ani nemusíš uviesť dôvod vrátenia tovaru. Druhá strana mince je, že ochrana spotrebiteľa hlavne pri softvérových produktoch neexistuje žiadna.
|
|
Re: Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých sa nedá vymeniť batéria Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ. Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: bitboy
|
Pridané:
29.1.2018 11:53
Možnosť vrátenia tovaru bez udania dôvodu tu bola aj bez EU. Bolo to 7 pracovných dni. EU to len zjednotila na 14kalendarnych.
|
|
Re: Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých sa nedá vymeniť batéria Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ. Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: taglajf
|
Pridané:
29.1.2018 12:23
jedna z mala veci ktore su jednotne v EU. Dodnes je to do oci bijuce ako rozdielne je kompletne vsetko v EU napriek "unii". Staci prejst do madarska kde nieje povinne denne svietenie,v nemecku su bezplatne dialnice lebo sa dialnice platia rovno z "autodane" ako aj v anglicku a irsku, zaruky su v kazdej krajine definovane inak (slovensko ma sezonny tovar zakonne osetreny ako zaruka na 6 mesiacov,v madarsku 3 mesiace,v chorvatsku a slovinsku je to zaruka len na koniec najblizsej sezony ku ktorej je dana vec vyrobena)
|
|
Re: Diskusia k článku: V USA budú zakázané zariadenia, u ktorých sa nedá vymeniť batéria Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ. Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: . vzdy
|
Pridané:
29.1.2018 11:18
Ach, si mi ty len mrdka.
|
|
ram, baterka
Od: neviem meno
|
Pridané:
29.1.2018 11:16
Tak isto nechápem prečo miznú z notebookov dvierka kade sa dá doplniť RAM. Rozoberať celý notebook ma nebaví. Tak isto kvôli baterke.
|
|
Re: ram, baterka
Od: zxcvbn
|
Pridané:
29.1.2018 11:20
Lebo taku operaciu ako je doplnenie RAM nerobis trikrat denne, ze.
|
|
Re: ram, baterka
Od: k,vh
|
Pridané:
29.1.2018 11:31
no a? čo to má spoločné s možnosťou normálne doplniť/vymeniť RAM, HDD a pod???
|
|
Re: ram, baterka
Od reg.: akoze
|
Pridané:
29.1.2018 13:50
konektory navyse, znizenu pevnost a tuhost konstrukcie, zvysenu hrubku zariadenia, riziko komplikacii pri uzivatelskej vymene, nemoznost opustit zastaraly dizajn/navrh.
|
|
Re: ram, baterka
Od reg.: smurf
|
Pridané:
29.1.2018 11:33
thinkpad
|
|
Re: ram, baterka
Od: stikutko
|
Pridané:
29.1.2018 12:27
To mas pravdu, nove notebooky uz vobec nerobia zvlast sachty pre ram a hdd, na novom thinkpade som musel dat dole cely zadny kryt aby som sa k tomu dostal. Ale co asi najviac nastve, ked som cistil starsi notebook a ku chladicu sa dalo dostat iba tak, ze som ho musel komplet rozobat do srobika a vybrat vsetky creva von o to ma to viac nastvalo, ked som po zlozeni zistil, ze som zabudol zapojit vetrak a musel som si to rozoberanie zopakovat.
|
|
Re: ram, baterka
Od: Hdhehe
|
Pridané:
29.1.2018 12:33
Si veris, ked to predtym nepreskusas bez krytu.
|
|
Re: ram, baterka
Od: ...
|
Pridané:
29.1.2018 12:36
zrovna včera som musel u HPčka meniť disk. Keď som dal dole malý kryt tak som disk ani nevidel :D Musel som to komplet celé rozobrať, skoro ma drblo. Mohli to urobiť jednoduchšie ako pri iných ntb...
|
|
Re: ram, baterka
Od: ...
|
Pridané:
29.1.2018 12:58
a to si este nerozoberal asi DELL.
|
|
Re: ram, baterka
Od: 64532122
|
Pridané:
29.1.2018 17:52
ja sa chystám cez víkend. Čo ma čaká?
|
|
Re: ram, baterka
Od: ...
|
Pridané:
30.1.2018 5:43
hlboky duchovny zazitok.
|
|
Re: ram, baterka
Od: Reikii
|
Pridané:
29.1.2018 13:04
Bud rad ze aspon mozes vymenit RAM, dobre ze uz klavesy na klavesnici nepajkuju na trvalo.
|
|
Že by predsa...
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
29.1.2018 11:25
mali rozum? To bude asi Hoax :)
|
|
Tlieskam
Od: Hello
|
Pridané:
29.1.2018 11:44
Kým neuvidím, neverím, ale každopádne tlieskam iniciatíve. Apple a im podobní zmrdi snáď dostanú potom prstoch.
|
|
Ó, aká zmena
Od: Diskut.
|
Pridané:
29.1.2018 12:37
Ale čo? Nemožné sa stáva skutočnosťou... Ktoréhosi papaláša už asi nebaví kŕmiť servis premrštenými sumami za výmenu batérie. Túto iniciatívu samozrejme podporujem a položím už len jednu rýpavú otázku: Kde je EÚ a čo robí? Toto je jeden z mála prípadov, kedy by sa oplatilo americký nápad skopírovať...
|
|
Aj auta?
Od: Sancho
|
Pridané:
29.1.2018 12:55
Bude sa ta legislativa vztahovat aj na elektro-auta? To by mohla byt sranda ;)
|
|
Re: Aj auta?
Od: Ondiak
|
Pridané:
29.1.2018 13:08
Ked je to potrebne, tak TESLA servis vie vymenit baterku. Takze si myslim, ze by to zvladla aj tretia strana.
|
|
Re: Aj auta?
Od: Sancho
|
Pridané:
29.1.2018 18:57
Aj Apple servis vie vymenit baterku...
|
|
A to dnes objavili \"Ameriku\" ?
Od: alter012
|
Pridané:
29.1.2018 13:08
Pri tom mám doma niekľko zariadení s nevymeniteľnou bateriov. Napr. holiaci storjčej , elektrický skrutkovač , hodinky , prenosnú lampu.....a tu sa najde objaviteľ ktorému to trhá žily ?Výrobcovia to urobia tak , že bude treba zadať do SW niekoľko údajov z baterie , dátum výroby , výr. č. zaruka , a ešte asi 10 údajov a všetko s reguistráciou u výrobcu . A potom si ju ani zdatný selfman nebude môcť vymeniť .
A nebude sa to volať "žiarovka" , ale "tepelný zdroj " ako sme už zažili !
A prečo sa nezaoberajú napr. tlačiarňami , kde nie je možné dať inú náplň ako "firemnú" ? Pri tom je to všetko iba obyčajná tinta !
|
|
Re: A to dnes objavili
Od: Hentamto
|
Pridané:
29.1.2018 13:15
Tam ide o to aby baterka mohla byt vymenitelna bez destrukcie zariadenia. To znamena, ze i neautorizovany servis, co nema zmluvu s vyrobcom ju mohol vymenit.
|
|
Suhlasim
Od: Hentamten
|
Pridané:
29.1.2018 13:12
Suhlasim s tym. Krok v tomto smere berem ako dolezity, kedze prakticky poukazuje na to, ze koniec baterky (v USA 1 rok zaruka), nesmie byt aj koniec zariadenia. Najma ak baterka ma tendeciu samodestrukcie časom a pouzivanim.
|
|
Vyjadrenie
Od: Redakčná rada DSL.sk
|
Pridané:
29.1.2018 15:24
Akékoľvek zmeny v zákone priamo zasahujúce do práv vlastníkov produktov od Tesla alebo SpaceX musia byt najskôr prekonzultovane s predstavenstvom DSL.sk. Legislatíva vstúpi do platnosti až po podpise generálneho manažéra DSL.sk. Prosíme aby ste zachovali pokoj.
|
|
ach jo
Od: jk001
|
Pridané:
29.1.2018 15:26
ad1 technicky to zrealizovať ide v tom nie je problém
ad2 že to bude znamenať vyššie nároky na výrobu a konštrukciu je jasné ľahšie je utesniť jednorazovo lepením (tmelením a pod)spoj ako skonštruovať a vyrobiť vodotesný kryt ktorý bude aj opakovane vodotesný zároveň aj mechanická odolnosť lícovanie krytu a stým nadväzujúca presnosť výroby
z ohľadom na bod2 to prinesie zvýšenú cenu zariadenia
by bolo správne nechať užívateľa nech si sám vyberie
ďalej je tu problém ako vo všetkom aj batériách existujú šmejdy od ceny za pár centov až po kvality produkt pri poruche takejto batérie utrpí aj meno výrobcu
ja mám hodinky vodotesnosť 200m ale v živote by som batériu nevymieňal doma aj keď je to jednoduchá operácia vždy ju dám vymeniť tam kde spravia aj tlakovú skúšku
môj názor že batéria by musela byť vymeniteľná v takom servise kde budú garantovať opätovne splnenie podmienok vodotesnosť a pod ale nesmie to byť len servis výrobcu ale zákazník nesmie stratiť záruku
|
|
Re: ach jo
Od: Hhhjju
|
Pridané:
29.1.2018 15:31
Ty sa potápaš 200m vo vani?
|
|
Re: ach jo
Od: jk001
|
Pridané:
29.1.2018 15:38
Označenie WR 20 atm/WR 20 bar/WR 200 m akýmito hodinkami sa môžete bezstarostne kúpať, potápať v bežných hĺbkach, neublíži im ani výdatnejší dážď. Táto trieda sa už považuje za vstupnú bránu do sveta vodotesnosti pre profesionálne potápanie (potápanie s kyslíkovým prístrojom v malých hĺbkachvodotesnosť deklarovaná pre určitú hĺbku neplatí pre bežné, ale len pre laboratórne podmienky, kde sa hodinky testujú v ideálnom prostredí – v nehybnom stave a v pokojnej neprúdiacej vode
|
|
Re: ach jo
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
30.1.2018 11:18
Ja som mal jedny skutočné vodotesné hodinky. Lebo žiadne, ktoré to uvádzali, v skutočnosti neboli naozaj vodotesné.
Také číslicové „vodovzdorné do 200 m“ som rozobral, predné sklíčko som prilepil epoxidovým lepidlom o rám, vnútro hodiniek som zalial do polyetylénového vrecúška, vložil som ho do hodiniek, vyrobil som si gumové chlopne a ďublíky som nimi prestrčil, priestor okolo ďublíkov som vyplnil voskom a samotné ďublíky som namazal. Takisto aj zadné veko hodiniek, ktoré som napokon zalial voskom.
Tie hodinky potom naozaj vydržali aj ponorenie do vody!
|
|
Kazdy ma moznost volby
Od: fundrak
|
Pridané:
29.1.2018 16:17
Ja by som si zariadenie s mnou nevymenitelnou bateriou nekupil
|
|
Re: Kazdy ma moznost volby
Od: jhhhhhh
|
Pridané:
29.1.2018 16:49
mozes rozrezat a vybrat a vymenit len musis vybrat baterku z ineho lebo samu baterku nekupis co je napicu a asi sa na to chces jebat a aj budes jebat jak ta poznam hhh.
|
|
Re: Kazdy ma moznost volby
Od: ťimťon
|
Pridané:
29.1.2018 18:00
Blbosť,u číňancov kúpiš baterku skoro do všetkého. Potom je to len na tvojej šikovnosti či si to budeš vedieť vymeniť,alebo to dáš do neautorizovaného servisu.
|
|
Zbytočná regulácia
Od: Antiregulátor
|
Pridané:
29.1.2018 22:40
Podľa mňa sa znova jedná o zbytočnú reguláciu. Nechajme spotrebiteľa si zvoliť, či chce zariadenie s vymeniteľnou batériou alebo nie. Napríklad u telefónov, ak kryt nie je zložiteľný, tak to umožnuje vytvoriť pevnejšiu konštrukciu a ľahšie dosiahnúť vodeodolnosť.
|
|
Nové slovo?
Od reg.: gunko
|
Pridané:
30.1.2018 7:15
diagnosticke
|
|
iFixit score aspon 5
Od: asdsdf
|
Pridané:
30.1.2018 19:00
Zakazat vsetko co ma na iFixit score opravitelnosti mensie ako 5. Takmer vsetky MacBooky sa prestanu predavat, hh
|