|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kto by to bol čakal?
Od: dj_v
|
Pridané:
23.1.2018 10:46
hahaha :D
na veky vekov ZADARMO!!!
Inak podľa mňa ešte trhnú 10% kade tade
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: Jgfsrtjiojfff
|
Pridané:
23.1.2018 10:52
Ja si myslim, ze mozme priekazne povedat, ze chcu zarobit.
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: blbecku daj lapku
|
Pridané:
24.1.2018 1:08
ja sa cudujem, ze ludia este doveruju organizacii, ktora 4x do roka upravi ceny poplatkov ci pokut, ako napr. aj policia...
|
|
Tokenyyy
Od: Tokenmaster
|
Pridané:
25.1.2018 15:43
Pozrti tento pre-ICO: AI robot aplikovaný na blockchaine a má slúžiť na automatickú zoznamku
- predpokladám že to bude hľadať podľa inputov najlepšiu osobu k tebe v rámci zoznamky.
Vypadá to na zaujímavý projekt a vieš získať teraz 50% tokenov v pre-ICO fáze ;-)
https://viola.ai/?r=20c33a6a66de
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: a6666666
|
Pridané:
23.1.2018 11:18
ale ved INFLACIA JE NULA
/irony na ucet buranov co CPI veria
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: Uplne ta chapem
|
Pridané:
23.1.2018 12:10
Hlavne ze ty by si zadarmo ani neprisiel sa mne vysrat pred dvere.Tvoja robota ak niekde vobec pracujes je tiez zadarmo ? Zijete niekde v socializme kde sa dalo vela veci zadarmo ale to uz nieje 27rokov
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: asdfa
|
Pridané:
23.1.2018 12:40
ach tlcik :D
ak raz nieco ponukam za urcitu cenu (aj zadarmo), a potom kazdy rok zvysujem cenu cez iny "poplatok", asi to neni moc spravne...
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: dj_v
|
Pridané:
23.1.2018 12:46
hehe buržujko sa schoval pod iný nick :D
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
23.1.2018 17:25
Vieš truľko, ja ich za to okrádam cez sharing. Mám všetky programy a oni odo mňa nevidia ani cent. Toto sa mi páči. Môžu kľudne zdražovať :))) Ako oni tak aj ja :)))
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
23.1.2018 20:51
Ak ti ich ceny/produkty nevyhovujú, nepoužívaj ich. Takto si len obyčajný sprostý zlodej.
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: SPECTRE
|
Pridané:
24.1.2018 13:21
Aspon keby si bol ticho a nechvalil sa, aky si uboziak. Okradas nie iba skylink ale aj statisice platiacich zakaznikov a TV stanice, ktore inak nie su charitou a ked nedostanu zaplatene za kvalitny obsah, potom ho jednoducho nebudu tvorit. A vsetci budeme odkazani pozerat farmy a iny vrchol kvality slovenskej produkcie, k voli tebe a tebe podobnym
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: traposkovia
|
Pridané:
24.1.2018 20:31
ty chuj HBO tu bolo aj bude ci bude card sharing alebo nie... HBO to je jedno v konecnom dosledku ten sharing niekto zaplati. Im je jedno kolko ludi zdiela staci 1 karta ktora je zaplatena, a tych kariet je viac. Co uz v rusku alebo u nas. A platit zxa narkozu a hnojku? platit za reklamu? a nejebe ti?
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: fantocy
|
Pridané:
23.1.2018 14:14
Kazdy rok ti zvysi zamestnavatel mzdu minimalne o 10 percent? Mzdy sa nezvysuju ale ceny vsetkeho ano. Tak netrep nieco o socializme. O socializme si mozno len pocul.
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: Kornel Dva
|
Pridané:
23.1.2018 15:48
Ja som ho zazil a pamatam si, ze vacsina ludi sa mala (rovnako) napicu, teraz sa maju napicu len neschopni somari ako si ty.
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: kirugo8
|
Pridané:
23.1.2018 16:20
Zazil si a pamatas si to?
Tak to si ho musel zazit este v inkubatore.
To by vysvetlovalo aj tvoju skreslenu pamat, lebo to si este nebol daleko od pici...
Za sociku sa mali napicu len somari a pindaci, ako si ty, zvysok sa mal dobre.
A ten diskutujuci ma pravdu, ked raz ponukam nieco zadarmo, tak nekluckujem ako prasiva svina a drzim slovo.
Da kecy o inflacii a zdrazovani ti nikto nenaleti.
Bud je nieco zadarmo, alebo za poplatok, ktory trva pocas celej doby zmluvy.
Ked chcu zasrani zo skylinku sediet na 2 stolickach, ich vec, ale potom nech sa necuduju, ze si ludia najdu nieco ine.
Tym neandrtalcom uz nikto neveri ani pol slova.
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
23.1.2018 20:53
"Za sociku sa mali napicu len somari a pindaci, ako si ty, zvysok sa mal dobre" - je mi ťa ľúto
|
|
Re: kto by to bol čakal?
Od: Bobo Lolo
|
Pridané:
24.1.2018 0:10
Ono to ani tak zadarmo nebolo. Za kartu som vtedy zaplatil 70 eciek. Takže ďalšie poplatky sú jasným porušením podmienok nákupu, ktoré by sme mohli považovať za zmluvu. Ak by to neponúkali s tým, že žiadne ďalšie poplatky nebudú,určite by som to nekúpil za také peniaze. Hlavne keď ostatní poskytovatelia mali karty za dvacku a menej. Možno by sa ten poplatok za kartu dal vysudit späť.
|
|
Bodka RU
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 10:50
Tak otvorte oči!
|
|
Re: Bodka RU
Od: zxcvbn
|
Pridané:
23.1.2018 11:29
Rano som ich otvoril, videl som ze je este tma, tak som ich znova zavrel. Potom sa mi v hlave spravili take tie divne obrazky, co mam kazdu noc a bolo to lepsie ako akakolvek televizia.
|
|
Re: Bodka RU
Od: ujo tomas
|
Pridané:
23.1.2018 15:38
a je to aj 3D a aj citis pocity. :) lepsie jak kino.. ;)
|
|
NoTV4me
Od: Stefanides
|
Pridané:
23.1.2018 10:50
ako to uz je zvykom pri podobnom clanku... kto tu prvy napise ze nema doma TV?
|
|
Re: NoTV4me
Od: Jjugxddghkhgf
|
Pridané:
23.1.2018 10:53
Ja nemam.
|
|
Re: NoTV4me
Od: dj_v
|
Pridané:
23.1.2018 11:49
ja mám, ale nie je zapojená. Reklamy si viem pozrieť na YT.
|
|
Re: NoTV4me
Od: martiiiiiinHK
|
Pridané:
23.1.2018 12:35
TV nemam, len si platim Skylink. Celkom ma tesi ta nova ponuka Flexi 10.
|
|
Re: NoTV4me
Od: Tjzjtaurskyfitzyea
|
Pridané:
23.1.2018 12:50
Čo sú to reklamy? *laughs in adblock*
|
|
Re: NoTV4me
Od: martiiiiiinHK
|
Pridané:
23.1.2018 16:45
To mas kazde 2 minute na telke biely sum, namiesto reklamy ?
|
|
Re: NoTV4me
Od reg.: Kabarto
|
Pridané:
23.1.2018 10:53
telku a projektor mam, ale poskytovatela nefinancujem...staci takto?
|
|
Re: NoTV4me
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.1.2018 10:56
Nie.
|
|
Re: NoTV4me
Od: dj_v
|
Pridané:
23.1.2018 11:49
priekazne nie
|
|
Re: NoTV4me
Od: pomocny osvetlovac
|
Pridané:
23.1.2018 11:02
V kuchyni mame stary iMac, v obyvacke telku nemame. Naco, ked sa na nej neda zapnut adblock a sucasna produkcia aj tak stoji za hovno? Staci mi tam 50 flasiek dobreho vinka :D
|
|
Re: NoTV4me
Od: 5eter
|
Pridané:
23.1.2018 12:39
Inak povedane, telku nepozeras, no zato si alkoholik.
|
|
Re: NoTV4me
Od: jygifnu
|
Pridané:
23.1.2018 16:23
Lepsie byt slabym alkoholikom, ako aktivnym divakom sucasnej sk/cz tv produkcie....
|
|
Re: NoTV4me
Od: 5eter
|
Pridané:
24.1.2018 13:53
Velka mudrost...aj ja sa tym riadim :)
|
|
Re: NoTV4me
Od: Borat
|
Pridané:
23.1.2018 19:14
Pi Hole poznáš? Asi nie;-) skús pozrieť.
|
|
Re: NoTV4me
Od: taglajf
|
Pridané:
23.1.2018 11:30
fyzicky ma doma TV snad kazdy, myslel si televizne sirenie rakoviny?
|
|
Re: NoTV4me
Od: Ignacius
|
Pridané:
23.1.2018 16:15
Nemám doma TV a som. Na to hrdý! Stačí takto? Alebo takto ... hrdý!!!!!
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
23.1.2018 10:55
Rusi(ci ukrajinci) budu mat zase vacsie zisky :)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: neviem meno
|
Pridané:
23.1.2018 11:21
Existuje nejaké riešenie aj pre TV ktorý má zabudovaný DVB-S2 tuner (nechcem žiadny set-top-box !!). TV nemá pripojenie na internet.
Počul som o nejakom Diablo CAM LAN module...
??
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
23.1.2018 11:27
Net potrebujes.
A to co pises, no, pri tom by si asi stravil viac hodin kym by si to rozbehal, a mozno aj tak nie dobre.
Inak podla mna je lahsie kupit settopbox a schovat za telku a vytiahnut von IR cidlo. Plus ked ta trapi ze potrebujes dva ovladace, tak funguje aj hdmi cec
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 11:48
CEC cez HDMI a ovládač naozaj len jeden. Po čase aj zabudneš že máš nejakú krabičku za telkou...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: neviem meno
|
Pridané:
23.1.2018 12:17
HDMI CEC na drbnutom LG čo maju rodičia funguje napikaču. A ďalší ovládač nechcem, lebo majú problém pochopiť jeden ovládač a klávesnicu od HTPC (ktoré si ja niekedy zapnem)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
23.1.2018 18:00
Na HTPC tu predsa mame ovladanie cez HDMI CEC, naco klavesnicu? :)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: neviem meno
|
Pridané:
24.1.2018 8:43
Lebo HDMI CEC na LG funguje dobre iba s ďalšmi LG? :D
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: joskob
|
Pridané:
24.1.2018 10:48
Mam rp3 aj rp2 a slg tv cez cec funguje uplne normalne
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.1.2018 12:55
Alebo si este nezistil, ako to funguje. Alebo mozno ten box, ktory si skusal, ma nahovno CEC.
Panasonicy a Samsungy, skombinovane s HTPC a Pulse8 adapterom funguju na paradu. Vo forach sa na LG nestazoval nikto.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 11:30
Počul (čítal) som tuším na AB fóre že to volakto rozbehal ale cena a hustokrutoprísne programovanie modulu plus chabá podpora hrá viac do kariet pre VU+/Dreambox (ariva/cryptobox pre social edition vrstvy)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
23.1.2018 14:04
nejaké odporúčanie na settopbox s dobrým pomerom kvalita/cena? asi prejdem tiež k rusom
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Asdf3
|
Pridané:
23.1.2018 14:25
Podla toho co od toho ocakavas.
Teraz by som odporucal AB Cryptobox 750(teraz zacinaju predavat).
Pripadne ja som bral Vu+ zero 4k. Dreambox je topka (900HD).
Lacnejsie na iba HD aj Ferguson Ariva 103 funguje.
Rusi tuna
http://dopice.sk/fZz
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 15:44
750 je už venku? No, idem ja streliť do sveta svoju 652, dobre jej bude u nejakej babky...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Asdf3
|
Pridané:
23.1.2018 16:44
http://dopice.sk/kU1
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Klávesnice
|
Pridané:
24.1.2018 10:49
Lepší sú .me lebo keď dobiješ balance raz za 2 mesiace (60 dní) na 50 dolárov tak ti pridajú plus 100 percent, čiže ti v balance bude svietiť 100 dolárov, keď potom z balance zaplatíš 12 mesiacov tak je tam ďalšia akcia - minus 12 percent zo sumy takže si výsledku dokážeš za 50 dolarov sledovať 12+12+2+2 mesiace. Čo je pod 2 doláre na mesiac. Ešte väčšia šnakukáda
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Klávesnice
|
Pridané:
24.1.2018 10:51
Oprava s pokračovaním: ešte väčšia šmakuláda je dat si pod seba ďalšieho klienta (sused, kamoš) a za 4-5€ na mesiac to mať zaplatené aj s malou províziou.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Asdf3
|
Pridané:
24.1.2018 17:45
Mas pravdu, na jedneho to vychadza lepsie.
Bol som predtym u nich este predtym ako zaviedli bonus za dobitie. .co mali bonus skor. Ale ostavam u nich pretoze maju bonus za dalsie prijimace v domacnosti. Kedze ich mam 4 tam ich maju lacnejsie. Aj vip-ko je na .co lacnejsie aj ked pozeram ze napr balicek individual uz znizili na 4.4 a zvykol stat 6.
|
|
Skylink
Od: risototh
|
Pridané:
23.1.2018 11:00
Stale nechapem, preco je mesacna platba ekonomicky vyhodnejsia, ako rocna... V drvivej vacsine pripadov tomu byva praveze naopak.
|
|
Re: Skylink
Od: gertrudo
|
Pridané:
23.1.2018 11:22
Mozno je to prave preto. Skylink pozna svojich zakaznikov velmi dobre.
Vedia ze nie su velmi chapavi, matika im tiez nejde.
A kedze tiez vedia ze rocna platba je vzdy a vsade vyhodnejsia(to uz sa za tie roky kadecoho naucili), tak platia rocne, rozpocitat na mesiace ich nenapadne.
proste ako sa hovori na hlupoti ludi sa najlepsie zaraba.
|
|
Re: Skylink
Od reg.: saruman
|
Pridané:
23.1.2018 12:39
Bál by som sa u Skylinku zaplatiť na rok dopredu. Nevieš či o mesiac nezrušia programy ktoré rád pozeráš a nahradia ich reklamným odpadom. Ďalej nemáš istotu, či tvoj sat. prijímač s UNI čítačkou bude vôbec fungovať keď tak presadzujú skylink ready. Nové programy už na ICE kartách nefungujú. Nemienim investovať znova do HW.
|
|
Re: Skylink
Od: gertrudo
|
Pridané:
23.1.2018 13:32
No ak si stale pri skylinku potom co vsetko urobili, tak velmi pravdepodobne zostanes aj nadalej a ten prijimac vymenis ked bude treba. Kedze zjavne ina moznost by ta stala cca tie iste peniaze(preto sa aj skylinku stale dari, lebo cenovo sa to oplati aj tak).
pripadne pouzi ruske riesenie a mas pokoj(aj ked rodicom by som to nedaval).
|
|
Re: Skylink
Od reg.: saruman
|
Pridané:
23.1.2018 13:58
Nie som tam. TV ma prestala zaujímať. Neznášam reklamy a film si chcem pozrieť, kedy mi to vyhovuje a nečakať na 23:30. (obľúbený čas niektorých TV kedy zvyknú dať pozerateľný film). V podstate mi TV slúži ako zobrazovadlo. TV program si robím sám.
|
|
Cech uctovnikov
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.1.2018 12:08
Nielen vzhladom k moznostiam poplatkov za jednotlive polozky pri vedeni podvojneho uctovnictva je pri radovo vyssom mnozstve platieb ekonomicka vyhodnost v sirsich suvislostiach priekazne pomerne relativne orientovana hodnota.
|
|
Re: Skylink
Od: Lacog
|
Pridané:
24.1.2018 8:23
Vedia, že v lete zase navýšia servisný poplatok takže potom tá ročná platba bude lacnejšia.
|
|
nie je to tak ako vyzera....
Od: VJj
|
Pridané:
23.1.2018 11:01
Treba sa na to pozrieť aj z druhej strany, viete prečo musia poskytovatelia TV zdrazovat?
Pretoze zdrazujú vysielatelia!!!!! Markiza, JOJ, atd...
ked si markiza zacne pytat 2 nasobok za kazdeho jedneho ucastnika, čo ma robit poskytovatel? Dotovat tie ich reklamy?
Je to jednoduche, prestante pozerat TV a zlacnie....
avšak pokial bude po TV taký dopyt ako je teraz...a hlavne po slovenskych programoch...budu draziet donekonecna.
|
|
Re: nie je to tak ako vyziera....
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.1.2018 14:26
Netreba. Ale kto chce vsetko vediet, priekazne na vyber nema.
|
|
jedine TV on demand
Od: autobus
|
Pridané:
23.1.2018 11:06
nepozeram nic ine ako Netflix a torentiky. sem tam si zapnem spravy na jednotke online. ziadne reklamy. 4K obsah. dobra cena / vykon.
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: pinpo
|
Pridané:
23.1.2018 11:19
torrentovanie je niekedy jediny sposob ako pozerat film/serial, ktory bud strasne neskoro a lebo nikdy nepride ku nam. Vdaka netflix/amazon video som torrentovanie znizil na cca 10%. Za par korun som usetril kopec casu a super kvalita obrazu a zvuku.
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: zxcvbn
|
Pridané:
23.1.2018 11:32
Platit plnu sumu za cca 20% toho co ma american - dakujem, radsej torrent.
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: autobus
|
Pridané:
23.1.2018 11:54
a to vies podla coho? ci to len z palca si si vycucal? napr. taky Priatelia neboli v UK a boli vo Finsku a u nas stale nie su. na druhej strane VPN stoji 100USD na rok co stoji za to uz aj kvoli torrentom, navyse mi cez to slape aj Netflix alebo pozeram hokej na dvojke vdaka VPN. rozdiel v ponuke vobec nie je taky velky, hlavne vdaka tomu, ze Netflix ma vlastnu tvorbu. 15% moze byt rozdiel. inak pouzivam popcorn time na tahanie veci.
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: pinpo
|
Pridané:
23.1.2018 12:54
tak VPN mozes aj lacnejsie ziskat, hlavne ked si predplatis na cely rok, napr. NordVPN
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: sdghsdfhg
|
Pridané:
23.1.2018 13:07
VPN za 100 usd na rok? to kde preboha. ja platim 30/rok a da sa aj menej (za kvalitne).
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: autobus
|
Pridané:
23.1.2018 15:48
pouzivam najrychlejsiu VPN na trhu, ktora ako jedina garantuje ze ich Netflix HBO a ine nikdy nevypnu. torenty taham rovnakou rychlostou ako bez VPN a su tam vsetky krajiny. pouzivam ju aj na mobile ked som v Cine napr. kazdny nech pouziva co mu treba.
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: Jbct
|
Pridané:
23.1.2018 17:21
Daj tip/ link na tu vpn
|
|
Re: jedine TV on demand
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
23.1.2018 13:34
kusok ta opravim co sa tyka netflixu (btw aj vpn stoji od 38e rocne a vyssie, zalezi co potrebujes a pouzivas)
ale rozdiel Netflix US a Netflix Sk je podla finder bodka com
US: 4593 filmov 1157 serialov
SK: 561 filmov 203 serialov
cize tych 15% sedi - netflix tu umoznuje pozerat 15% ztoho co v us za rovnaku cenu (1USD = 1EUR)
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: autobus
|
Pridané:
23.1.2018 15:52
podla webu finder com je to iba 12% :D Finsko ma 38% .. takze co ti treba je router s podporou VPN a napojis na to 4K telku a stoji ta to nie az tak vela a mas vsetko. podla mna spoko ked odratam cas na reklamy a kkciny.
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: jgvkj
|
Pridané:
23.1.2018 16:31
Co stale omielas to VPN-ko?!
Tu ide o princip!
O to, ze platis rovnake peniaze, ako amik a dostanes len 12-15% z toho, co on.
K tomu si prirataj dalsie naklady na VPN a zistis, ze ten nepomer je este vacsi.
Uz chapes o co tu ide, alebo sa zas budes tocit okolo fantazie?
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.1.2018 13:03
Lebo je to dalsi, co sice zistil, ze technicky system dokaze ojebabrat, a aj bude to fungovat kym je ojebabravacov malo, ale nepochopil zakladnu vec:
ze on je klient, on niekomu dava peniaze za sluzbu a nebude predsa robit stojky na hlave a premety, aby niekomu mohol davat peniaze. Bud dana sluzba poskytuje primeranu hodnotu za danu cenu, obchod sa robi pohodlne a bez akychkolvek prekazok, alebo FO, dalsi.
No a v pripade IPTV/CableTV/ineho TV dana sluzba vobec nepredstavuje hodnotu, kvoli ktorej treba robit kotrmelce.
|
|
Re: jedine TV on demand
Od: eternal_noob
|
Pridané:
26.1.2018 18:48
nehovoriac o tom ze ked pouzije VPN tak vlastne ten obsah co by nemal mat dostupny pozera nelegalne... to moze rovno stiahnut cez torrent
|
|
nasrali ma len raz
Od: pinpo
|
Pridané:
23.1.2018 11:15
no nasrali ma minuly rok a tak som to nepredlzil a doma sme zistili, ze STV1&2 + nemecke stanice bohato stacia. Na nemeckych staniciach je rovnako vela reklam ako na JOJ ci markize a rovnako "nove" filmy. Amazon Video staci na filmy ci serialy.
Ten Skylink mesacny poplatok budu zvysovat az na 55,60/12 = 4,63. A na webe to pekne nazvali: "Skylink zefektívňuje štruktúru balíčkov". DSL to pekne a pravdivo napisalo
|
|
Re: nasrali ma len raz
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 11:54
Keď základ stojí viac ako Ca*******ng fullka. Glisníka musí triasť jak drahého psa...
|
|
♪ღ♪
Od: Ernej
|
Pridané:
23.1.2018 11:25
♪ღ♪
|
|
Re: ♪ღ♪
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 15:47
Celkom nesúhlasím...
|
|
tu drbnem titulok nech ma redakcia DSL.sk radost ...
Od: Adolf Kernel
|
Pridané:
23.1.2018 11:36
Heslo - Tak otvorte oči - malo prapôvodne byť: Tak otvorte peňaženky...
|
|
Re: tu drbnem titulok nech ma redakcia DSL.sk radost ...
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 12:00
Tento slogan od PR skylinku sa im nádherne vracia ako obsratý a obštatý bumerang...
|
|
konečná, vystupovať
Od: xyzde
|
Pridané:
23.1.2018 11:59
My doma telku nemáme. My komunikujeme v domácnosti medzi sebou.
|
|
Re: konečná, vystupovať
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 12:01
V iných domácnostiach sa komunikuje cez TV? Si pricestoval z budúcnosti?
|
|
Re: konečná, vystupovať
Od: stary ujo
|
Pridané:
23.1.2018 14:23
U Gasparovicovcov sa komunikuje cez Google.
|
|
Re: konečná, vystupovať
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 16:02
Ičko rullez!
|
|
Re: konečná, vystupovať
Od: segal
|
Pridané:
24.1.2018 18:37
pravda, gasparko mal v zuboch jeden zakerny dennik RSS. Inak co sa skylinku tyka, mali ich klepnut na zaciatku ked s tym servisnym poplatkom zacinali. Mal som raz dobijaciu kartu na kredit od CS linku a pustal som si HBO na vikend cez tyzden som na to aj tak nemal cas, karta bola rocna a po vyprsani platnosti pytali tusim 40eur alebo kolko. Poslal som ich hadajte kam. O rok ked som mal kartu uz davno niekde na skladke sa mi ozvali ako CS link kupil skylink a pani mi po telefone nukala kuuuevsky dobru ponuku. balicek HBO za 299e na rok. To bola podpultovka co?
|
|
Re: konečná, vystupovať
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
23.1.2018 12:09
V mene vegánov ti ďakujem za informáciu.
|
|
Re: konečná, vystupovať
Od: stary ujo
|
Pridané:
23.1.2018 14:27
My breathariani si o veganoch mimozmyslovo rozpravame vtipy.
|
|
Re: konečná, vystupovať
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 15:49
A sa na nich aj z ničoho nič rehocete? Lebo takýto ľudia sa združujú v rôznych spolkoch, aj hrať sa im tam dajú, aj pirule nosia...
|
|
dvb-s2 usb tuner
Od: wizzx
|
Pridané:
23.1.2018 12:07
viete niekto odporucit DVB-S2 tuner pre PC do USB? idealne aby podporoval cccam/homeshare, 4k stream a ako gui KODI.
|
|
Re: dvb-s2 usb tuner
Od: dhdfjfkk
|
Pridané:
23.1.2018 12:12
nie
|
|
Re: dvb-s2 usb tuner
Od: Asdf3
|
Pridané:
23.1.2018 12:55
Jeden z tychto
http://dopice.sk/kTY
predavaju ich aj u nas eshopy.
Pripadne by si mohol porozmyslat schovat niekam VU+ (zero alebo nieco ine) a z neho streamovat cez plugin do KODI. Myslim, ze aj lepsie riesenie lebo potom mozes streamovat aj na iny pc ci ine zariadenie pripadne.
|
|
Re: dvb-s2 usb tuner
Od: wizzx
|
Pridané:
23.1.2018 15:02
dik, presne tieto som uz pozeral, aj ked nikde som nenasiel nic o podpore cccam. Momentalne mam GM Hypercube/klon dreamboxu a ako primac funguje vyborne, no pri streamovani na KODI PC potrebuje na prepinane kanalov aj 10s, tak teda neviem ci VU+ nebude mat podobny problem.
PS: tvorca dopice.sk by mohol popracovat na podpore mimo Slovenska, nech nemusime pouzivat koli dsl.sk VPNko
|
|
Re: dvb-s2 usb tuner
Od: Asdf3
|
Pridané:
23.1.2018 15:13
Hm, neviem kde tam moze byt ten 10s zadrhel u teba. Ja som to len raz skusal a islo to, ale mam STB-cka pri telkach tak to nepouzivam. Tiez mam USB tuner v pocitaci v kuchyni. Tam to funguje u mna tak, ze mam soft DVB Viewer, v nom plugin Acamd a ten dekoduje rusov (ccam). Potom sa tvari ako lokalny server pre kodi. V kodi je plugin pre dvb viewer.
Vecer ti mozem testnut vu+ zero 4k ako prepina s pluginom v kodi.
|
|
Re: dvb-s2 usb tuner
Od: trololoman
|
Pridané:
23.1.2018 17:27
Mas v tom trochu hokej, podpora cccam/homeshare neni zalezitostou dvbs prijimaca ci uz interneho alebo externeho ktory si do pocitaca kupis. To sa riesi softwerovo prislusnim pluginom do dvbviewera alebo ineho dvb softu aky pouzivas (ale odporucam dvbviewer). Druha vec je ze riesit momentalne nejaky sharing, tak je uz na to asi neskoro, kedze skylink uz dlhsie avizuje zvysenie zabezpecenia na kartach ktore sharing znemozni. Ak chces aj napriek tomu nejaky dvbs prijimas pre PC kupovat tak kupuj jedine s CI slotom, pretoze az to skylink zapne tak karty pojdu len v CAM moduloch, a rusky sharing bude vyradeny tiez (aj ked si myslim ze oni sa len tak odpalit nenechaju a nieco vymyslia).
|
|
Re: dvb-s2 usb tuner
Od: gertrudo
|
Pridané:
23.1.2018 18:02
Skylink dlhsie avizuje znemoznenie sharingu?
Ako pocul som to uz pred dvomi rokmi ked som tiez riesil cccam, a stale nic. Cize mozu avizovat aj dalej.
Druha vec je ze kym to nespravia tak ze budes potrebovat internet(prihlasovanie pomocou mena hesla, nemoznost pouzit ich na dvoch prijimacoch) aby si mohol pozerat satelit, tak dovtedy si myslim ze sa to bude dat obist.
A rusaci maju v tom dost vela penazi aby nasli sposob ako to urobit.
|
|
Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od reg.: joskob
|
Pridané:
23.1.2018 12:19
Som rád že som ih zrušil . Ved už sú drahší jak telecomunisti. Samozrejme pri 2-3 TV ,čo je dnes viacmenej štandard v domácnosti.To už naozaj radšej rusov :)
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od: Neviem-
|
Pridané:
23.1.2018 13:28
2-3 TV sú dnes štandard v domácnosti? Máme v domácnosti 7 počítačov ale nemáme ani jednu TV. Mimochodom, koľko faxov je dnes viacmenej štandard v domácnosti?
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od reg.: joskob
|
Pridané:
23.1.2018 15:31
Myslim v beznej domacnosti. U it odbornikov ako si ty mozno nie.v niektorych domacnostiach maju pc len na to aby si otvorili facebook. Pointa bola v tom ze uz ked tv mas tak vacsinou su 2 az 3.nehovoriac o tom ze ked chcem detom pustit rozpravku je pohodlnejsie na tv ako na pc alebo tablete.
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od: Neviem-
|
Pridané:
23.1.2018 15:39
Dobre, teraz ma to už fakt zaujíma. Otváram anketu s otázkou:
Koľko (funkčných) TV prijímačov máte v domácnosti?
Napíšte číslo, to stačí. Nepíšte mi sem "deveť", toto je seriózny výskum!
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od: RIKK
|
Pridané:
23.1.2018 16:03
deveť
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od: kjhtgnik
|
Pridané:
23.1.2018 16:36
deväť
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od: kukorica
|
Pridané:
23.1.2018 17:18
2-3
|
|
konzultantstvo pre pokrocilych
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.1.2018 17:57
Tiez jednu u suseda.
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od: Jhjj
|
Pridané:
23.1.2018 19:04
5 na prizemi a 4 na poschodi
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od: matkooo
|
Pridané:
23.1.2018 21:10
z tejto vzorky uz aj diplomovku napises, na vacsine sk skol aj s cervenym titulom ako bonus
|
|
Re: Tak zatvorte oči a otvorte peňaženku
Od: Smeyko
|
Pridané:
26.1.2018 4:37
Priekazne 2
|
|
ked sme pritom...
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
23.1.2018 13:47
poznate niekto odskusanu stabilnu iptv za prijatelnu cenu s ceskymi stanicami (pre rodicov)
|
|
Re: ked sme pritom...
Od: m__
|
Pridané:
23.1.2018 13:56
antik smarttvbox
|
|
Re: ked sme pritom...
Od: Maisner
|
Pridané:
23.1.2018 16:12
Potim cely skylink aj s ich poondenou reklamami nabytou tv ponukou. Kupic rodicom treba android tv a potom sup tam IPTV :-D.
|
|
Re: ked sme pritom...
Od: tomibojko1
|
Pridané:
23.1.2018 22:27
antik smartboxtv nema ceske kanaly, skor podobna ponuka skylinku a inym odnoziam, na slovensku nezozenies nic legalne co tie ceske ma..
aktualne maju nainstalovane kodi a nahadzal som im filmy na stare NAS co tam maju
ale chcelo by to nejaku stabilnu iptv bez kontroly ip :D (nech tam nemusim davat este aj vpn
|
|
Re: ked sme pritom...
Od reg.: JozefSK
|
Pridané:
24.1.2018 8:52
sledovanitv.sk
všetko pozeram zo zaznamu a reklamy pretáčam
čo chcem si nahrám
TV Samsung má appku, nepotrebuje settop box, ide aj na tablete
|
|
Re: ked sme pritom...
Od: m4rek0
|
Pridané:
24.1.2018 20:29
https://www.cardshare.cc
maju tam aj iptv,myslim ze za 10e
|
|
Ctrl+F na Ondreja Macka
Od: Konšpirátor
|
Pridané:
23.1.2018 16:01
Častokrát sa mi nechce čítať celú diskusiu, ak je dlhá. Iba prídem, stlačím Ctrl+F a vyhľadám komentár od Ondreja Macka. Ak ho nájdem, stačí mi prečítať jeho vysvetlenie. Ak nie, pre pochopenie musím prečítať celý článok aj s diskusiou :(
|
|
hhhhhhhhhhhhhhhh
Od: yutgyt
|
Pridané:
23.1.2018 16:33
veru veru hovorim vam sledovanie tv je strata casu.
same picoviny a behavioralne programovanie v poslednom case sa propaguje nasilie vsade sa len strila a zajebava v kazdom jednom filme.
nepozerajte tv a bude pokoj a skylink sa moze aj pojebat s jeho poplatkami jebanymi.
nech to cele zrusia a nech inu dopice s celou tv a picovinama.
|
|
Re: hhhhhhhhhhhhhhhh
Od: Neviem-
|
Pridané:
23.1.2018 16:35
Vyjebať do kameňa tieto sväté slová...
|
|
Re: hhhhhhhhhhhhhhhh
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.1.2018 16:47
Presne tak. Celom.
|
|
Re: hhhhhhhhhhhhhhhh
Od: Kriminoviny
|
Pridané:
23.1.2018 21:06
Od kedy nesledujem TV...Občas,keď to pozerám u rodičov,tak len udivene pozorujem tie debiliny.
|
|
Re: hhhhhhhhhhhhhhhh
Od: ljgouyoi
|
Pridané:
23.1.2018 17:16
Skylink = skynet ???
|
|
Neverim
Od: Teta Anka
|
Pridané:
23.1.2018 17:24
Ved skajlink stoji na cardsharing.co 3,90€.
|
|
Re: Neverim
Od: Klávesnice
|
Pridané:
24.1.2018 10:56
Uber
|
|
Neverim
Od: Teta Anka
|
Pridané:
23.1.2018 17:25
Ved skajlink stoji na cardsharing.co 3,90€.
|
|
Neverim
Od: Teta Anka
|
Pridané:
23.1.2018 17:25
Ved skajlink stoji na cardsharing.co 3,90€.
|
|
Neverim
Od: Teta Anka
|
Pridané:
23.1.2018 17:25
Ved skajlink stoji na cardsharing.co 3,90€.
|
|
Upgrade
Od: Mmxxx
|
Pridané:
23.1.2018 17:28
Pre tych co rozmyslaju o novom setopboxe odporucam gigablue. Maju teraz 4k model s FSB (2 fyzicke tunery a 6 virtualnych)
Cize prakticky neobmedzeny pocet klientov v domacnosti. Silny procesor a zvladne I encodovat priamo na boxe ak chcete streamovat mimo LAN.
|
|
Re: Upgrade
Od: trololoman
|
Pridané:
23.1.2018 17:51
Lenze ak/az skylink zapne zabezpecenie na kartach a ani sharing nebude fungovat tak ti to cele bude nanic, pretoze 1 kartou budes moct dekodovat len jeden program.
|
|
Re: Upgrade
Od: Gemb
|
Pridané:
23.1.2018 18:26
Ale co by nefungoval :D Ved aj tie ich ultra zabezpecne irdeto M7 karty su uz prelomene, sharing pokracuje rovnako :) Unibloky si mozu strcit....
|
|
Re: Upgrade
Od: Mrkkk
|
Pridané:
23.1.2018 18:39
Link?
|
|
Re: Upgrade
Od: Gemb
|
Pridané:
23.1.2018 19:57
Take veci sa nepustaju dalej :) Rovnako ako prelomene digi :)
|
|
Re: Upgrade
Od: Klávesnice
|
Pridané:
23.1.2018 22:07
Velký sharingovači majú nakúpené karty pomaly pre každý program/transpordér zvlášt. Prečo? pretože sa im to oplatí Kefalín!
|
|
Fimlox?
Od: anonym12
|
Pridané:
23.1.2018 18:17
nemá to byť Filmbox?
|
|
nic nove
Od reg.: peiksde
|
Pridané:
23.1.2018 20:13
skylink len vyuzil zakladne moto kapitalizmu a oebal ludi,ze zadarno na vecne casy a nikdy inak,tak mi pan boh pomahaj o))))))
|
|
cardshara.me
Od: emo001
|
Pridané:
23.1.2018 20:26
pocul som ze rusaci - konkretne cardshara.me maju dnes vypadok - nejde Skylink SK. Moze to niekto potvrdit resp.
viete o tom nieco ?
|
|
Re: cardshara.me
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
24.1.2018 8:29
Viem o tom hovno, takze priekazne nemam problem sformulovat odborne vyjadrenie na vysokej urovni.
|
|
Re: cardshara.me
Od reg.: peiksde
|
Pridané:
24.1.2018 17:24
ty priekazny trujliku uz sa skonsoliduj trochu
|
|
Platba mesacne alebo rocne?
Od: Junak Pravy
|
Pridané:
23.1.2018 20:46
3,99 x 12 = 47,88 ak sa plati inkaso/SIPO mesacne. Pritom "Pri platbe na dvanásť mesiacov vopred sa cena 55.6 eur nemení." Vzhladom na to, ze doteraz to bolo 3,69 mi stale nevychadza zeby to malo byt 55,6 EUR. Je v tom zahrnuty potom zahrnuty ten raktivacny poplatok? Alebo ako?
|
|
Re: Platba mesacne alebo rocne?
Od: Šuhaj
|
Pridané:
24.1.2018 8:03
v decembri mali akciu reaktivačný za 0. Neviem či to ešte trvá
|
|
Re: Platba mesacne alebo rocne?
Od: Lacog
|
Pridané:
24.1.2018 9:35
Počítajú, že v lete zase zdražia poplatok a preto je ten na rok vyšší.
|
|
nemam predstavu
Od: a6666666
|
Pridané:
23.1.2018 21:01
stale nechapem, co pozerate v tych tv?
z ani Discovery nie je to, co byvalo. stale nejake fejk relacie typu zastavarna a kamionaci.. nuda..
hudobne TV stoja za backoru, odrhovacky a nudne, nudne "hitovky"
nechapem ako moze niekto obsediet pri TV. este mozno nejake to varenie, zatial co papam, ale inak fakt netusim...
sport? aj ten je odpad uz, len biznis.
ubohych 30 min denne, *365 = nieco nad 1 plny tyzden zivota rocne. to je usly zisk vo vyske cca 100eur.
cize TV nestoji 55 rocne, ale 155, ak je to clovek s min mzdou.
za 180 hodin rocne, sa do 2 rokov da naucit cudzi jazyk. absolvovať kurz, alebo jednoducho znacne posilnit kardiovaskularny system.
samozrejme, este dosytosti diskutovat na DSL.sk
tu,tu a tu.
|
|
Re: nemam predstavu
Od: gertrudo
|
Pridané:
24.1.2018 10:49
Ja nechapem preco ludi trapi co robia iny ludia vo svojom volnom case.
Vysvetlis?
|
|
.....
Od: Wtf???
|
Pridané:
23.1.2018 22:10
Tu sa spytam lebo inde som sa riesenie nedozvedel aj ked to so Skylinkom nesuvisi :)
Mam RasPi2 s Kodi a nehra mi proxy. Mam rozbehaneho Squida na CZ IP a chcem ho poizit na sledovanie CT Sport. Ked nastavim tu proxy v browsri tak to hra v pohode. V Kodi nie.
Ked idem na Kodi bez proxy tak klasika hlaska o geo blokacii. Ked zapnem proxy tak potoci koliesko sekundu a nic sa nestane (nepusti stream ani nehodi chybu).
Niekto nejaka skusenost alebo tipy?
Skusal som bez mena a hesla aj s menom a heslom a obe rovnaky vysledok :(
Dikes
|
|
Re: .....
Od: dddaaa
|
Pridané:
24.1.2018 0:05
ja som to riesil (platenou) vpnkou v cz (penvpn klient v kodi)
|
|
Ľudia ...
Od: Človek
|
Pridané:
23.1.2018 22:29
... zobuďte sa a za televíziu neplaťte.
|