|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
to vážňe?
Od: hotenten
|
Pridané:
17.1.2018 8:56
To vážňe 11,9mm v NoteBook-u?!?!?
|
|
Re: to vážňe?
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
17.1.2018 10:33
Pre Macbook Air ako stvorene :).
|
|
Re: to vážňe?
Od: vsevec
|
Pridané:
17.1.2018 17:08
vydrží keď do toho budem mlátiť?
|
|
?????
Od: a co?
|
Pridané:
17.1.2018 9:00
neexistuju len ultrabooky....
|
|
Re: ?????
Od reg.: akoze
|
Pridané:
17.1.2018 13:11
ale toto bude splnat parametre pisacieho stroja, vahou, chodom klaves aj zlozitostou.
|
|
hejhej
Od: afafasfh
|
Pridané:
17.1.2018 9:00
Dlhsi cas som pouzival staru Zenith klavesnicu. To bola docela pecka, ale chcel som presedlat na nieco novsie a tak som rozmyslal, ze vezmem nieco custom od maxkeyboards.com alebo wasdkeyboards.com, ale nakoniec som skoncil u Corsair K95 PLATINUM, Cherry MX Speed so zdvihom 1.2mm a mozem len odporucat. Zo zaciatku mi tu sice svietila ako gaybar na vyrocie otvorenia, ale po uprave podsvietenia je to uz OK. :)
Mechanicku klavesnicu by som asi k notebooku nedaval, i ked by to uz nemusel byt taky kriz s vymenou klavesov ako doteraz. Inac v tom nejaku vyhodu pre bezneho uzivatela nevidim, skor to bude za priplatok pre ludi co to vyslovene chcu (asi novinari, spisovatelia), alebo v hernych laptopoch. 95% ludom je sumi fuk ci klavesnica je mechanicka alebo nie.
|
|
Re: hejhej
Od: taglajf
|
Pridané:
17.1.2018 10:11
pravda,hoci smutna. dnes si kupi niekto klavesnicu za 10eur a povie ze len hlupak si kupuje drahsiu klavesnicu,a takto je to s vela vecami ze ludia maju ruky/oci/usi ako rit a zvyknuty na totalny lowcost nevedia o co prichadzaju.
ako ked si niekto kupi za 8€ v Tescu noname sluchadla a smeje sa ze naco mam Sennheiser sluchadla za 140€, potom vyskusa a ze nepocuje rozdiel...usi ako rit
|
|
Re: hejhej
Od: loads
|
Pridané:
17.1.2018 10:15
celkom by ma to zaujimalo. mozes rozvinut, o co presne prichadzam, ked na hranie (casual) a pracu pouzivam normalnu klavesnicu, a nie mechanicku?
|
|
Re: hejhej
Od: Konšpirátor
|
Pridané:
17.1.2018 10:40
Prichádzaš o to isté, o čo prichádzajú ľudia, ktorí používajú na prehliadanie Facebooku, Instagramu a Badoo lacný Huawei namiesto najnovšieho iPhone. Teda o nič, ale vyzerá to lepšie.
|
|
Re: hejhej
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
17.1.2018 11:41
Velmi zaujimave zaujimanie. Len normalna je priekazne prave mechanicka.
|
|
Re: hejhej
Od: Keyboard-man
|
Pridané:
17.1.2018 16:11
Ty? O nic. Co nepoznas, Ti, priekazne, any chyba nemoze.
Opacne by si picoval.
Prikladom je moja suseda na dochodku - mala stare alpsy a pindala, ze su uz zozrate popisky. Dedo, expert na slovo vzaty, isiel kupit novu kvalitnu klavesnicu (kvalitna == drama == 20 eur akcia, kup dve, dostanes gratis kilo tresky v tescu). Mechanicku vyjebal do smetiaka, lebo zodraty srot.
Teraz sa cele dni hadaju na cely cinziak, ze ona chce staru spat, bo sa jej nakokot pise a nefunguju jej tlacitka. Stary kokot picuje, ze jaku drahu (tzn. kvalitnu) kupil, a ze pica si nevazi jeho obety.
A ja sa smejem nad cca 200 eurovym "darcekom" ku servru - ps/2, neriesis rollover, nestaras sa o kompatibilitu, akurat musim zohnat lepky na klavesy. Alebo aj nie.
Holt niekoho srot je ineho poklad :)
|
|
Re: hejhej
Od: Kekeke
|
Pridané:
17.1.2018 17:36
Cize mechanicka je lepsia v tom, ze vydrzi dlhsie?
|
|
Re: hejhej
Od: keyboard-man
|
Pridané:
17.1.2018 17:57
Ano, dlhsie vydrzi.
Celkovo aj konstrukcia posobi povacsine robustnejsim dojmom a vybavenie je zvycajne na vyssej urovni.
Plus je uplne rozdielny pocit pri pisani.
Asi tak, ako ked stlacas stranku z pera vs ked pukas bublinkovu foliu. A netrpnu Ti tolko palce, ked dlho pises. Ak si nauceny datlovat, tak prides o usi. Co je minus. Velke minus. Bo potom jebe jako zbijacka. Plusom by mohlo byt, ze prehluci aj nasratu svokru. Uhol pohladu.
|
|
Re: hejhej
Od: silly_bobby
|
Pridané:
17.1.2018 21:54
sam si casual
|
|
Re: hejhej
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.1.2018 10:18
Veď to. Ty máš slúchadlá Sennheiser za 140€ a tvoja učiteľka slovenčiny umiera hladom. Ale vieš čo? Zaslúži si to.
|
|
Re: hejhej
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
17.1.2018 10:21
A čo že umiera hladom? Ludia nemajú byť prijebaní a nevoliť si zmrdov. Ja si dane platím poctivo a nie malé. Nemôžem za to že nakoniec skončia u "našich ľudí" a nie na účte tej učiteľky.
|
|
Re: hejhej
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
17.1.2018 10:27
Presne tak. V demokracii maju vsetci priekazne pravo umierat na co chcu.
|
|
Re: hejhej
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.1.2018 10:41
Tu ani nejde o to, že ľudia volia zmrdov, skôr o to, že tie tety učiteľky nie sú schopné natlačiť do kotŕb sých svojich zverencov jednoduché pravidlo o nominatíve plurálu mužských životných prídavných mien. Nech ťa teší, že tvoja učiteľka slovenčiny nehladuje.
|
|
Re: hejhej
Od: 77455874
|
Pridané:
17.1.2018 11:11
Učiteľky sú v tom väčšinou nevinne - nemôžu dnes deťom povedať často ani p aby nezasiahol majster sveta rodič, ktorý deťom dovoľuje všetko (najmä neobmedzenú rozmaznanosť) a nenaučí ich ani základnej úcte k vzdelaniu a rešpektu k iným ľuďom. Niektoré deti bez výchovy sú často násilné, zlé a neustále na mobile aj v škole - a stačí pár takýchto detí, voči ktorým učiteľ nemôže zasiahnuť a vzdelávací proces je v ťahu.
|
|
Re: hejhej
Od: Kontrolko
|
Pridané:
17.1.2018 14:55
Velmi pekne a vystizne napisane. Dnes rodicia posadia dieta pred televizor lebo ho nemaju cas/zaujem vychovavat . A tie "rozpravky" co davaju na detskych kanaloch dnes , to je skoro vsetko len nasilny odpad plny nadavok.
|
|
Re: hejhej
Od: frflee3141592
|
Pridané:
17.1.2018 17:40
Tom a Jerry neboli nasilny?
|
|
Re: hejhej
Od: Emm
|
Pridané:
17.1.2018 21:14
ty si tej gramatiky tiez vela nepochytil :)
|
|
Re: hejhej
Od: Kontrolko
|
Pridané:
18.1.2018 18:39
Boli , ale bolo vela rozpravok ako napriklad Matko a Kubko , Jurosik , Lolek a Bolek a ine , ktore maju podla mojho nazoru lepsi vplyv na deti ako neaky Spongle Bob a ine . Je to moj nazor , kto suhlasi nech da + , kto nie nech da -
|
|
Re: hejhej
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
19.1.2018 8:14
Nie BOLI. Su. Presne v case ked si pisal prispevok :-)
18.1.2018 - 18:30 - STV2 - Vecernicek s Jurosikom
|
|
Re: hejhej
Od: Kontrolko
|
Pridané:
19.1.2018 13:12
Suhlas , ale uz je to par rokov , co som pozeral vecernicek .
Preto som pisal ze boli ;)
|
|
Re: hejhej
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
17.1.2018 10:49
ale prosim ta, jedine miesto, kde sa ucitelky maju zle je asi v Bratislave.
Bohuzial tabulkove platy neberu do uvahy, ze ci ucitelka v Ba minie na byvanie 8/10 platu a v inych castiach kde nasa vlada nekoncentruje vsetky pracovne pozicie 2/10 platu, u nas (cca 35k mesto) maju ucitelky nadpriemerny plat za velmi pohodlnu pracu
a ako bolo spomenute, peniaze su a su aj pre ucitelov, sestricky atd...bohuzial su na nespravnych uctoch
|
|
Re: hejhej
Od: ...
|
Pridané:
17.1.2018 11:44
Fakt by ma zaujimalo, kde ten ucitel zaraba tak dobre prachy. Mam polovicu rodiny ucitelov a vyplaty sa teda od prezentovanych cisel dost vzdaluju - smerom nadol samozrejme. Ze to bude v BA horsie kvoli byvaniu je tak nejak logicke a pochopitelne (co samozrejme neschvalujem), ale nepoznam ucitela, mimo VS, ktori stihaju ucit obcas na 2-3 skolach + este robit externistu v sukromnej firme, ktory by sa mal adekvatny plat.
|
|
Re: hejhej
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
17.1.2018 13:40
nehovorim o adekvatnom plate, hovorim o nadpriemernom - no a kde, pozri si okresy s najvyssou nezamestnanostou, tak tam, miesta kde ludia robia v zavodoch 8-12 hodin, vstavaju o 4 rano a zarobia nieco malo cez minimalku s vedomim ze na ich miesto caka dalsich 10 ludi, keby sa im nieco nahodou nepacilo...ver ze v takychto miestach sa maju ucitelia nadpriemerne a pohodlne...
ale cela diskusia zbytocna, kym bude 30% ludi volit tak ako voli uz 12 rokov a citujem "lebo sa nemame az tak velmi zle"
|
|
Re: hejhej
Od: Pracant
|
Pridané:
17.1.2018 16:13
Tych ludi by som chcel vidiet.
A rovno mi sem mozes aj tri stovky sikovnych poslat.
|
|
Re: hejhej
Od: Emm
|
Pridané:
17.1.2018 21:17
zabudas na to ze ucitel ma vysokoskolske vzdelanie a mal by byt nalezite aj ohodnoteny, ale zasa podotykam ze kvalitny ucitel, lebo su aj taki ktori si to len odsedia v skole a nic deti nenaucia a ani nemaju zaujem naucit
|
|
Re: hejhej
Od: hmm
|
Pridané:
18.1.2018 5:55
Ofc, a vzhladom na vysledky monitorov, pisa testov a vysledkov na dalej skoly (streda, vyska...) si ucitelia zasluzia max 600-700 eur v cistom za 40 hodinovu pracovnu dobu (nieto este za 20 oducenych hodin a 20 hodin klebetenia a kavy pitia v kabinete a 40 dni dovolenky rocne)
|
|
Re: hejhej
Od: Kontrolko
|
Pridané:
18.1.2018 18:51
Ak ucitel nema moznost zakrocit proti rozmaznanym detickam na vyucovacej hodine , potom par vyrastkov brzdi vo vzdelavani celu triedu. A kamoska ma v triede autistu , ktoreho tam dali pretoze treba integrovat postihnutych do spolocnocti ... Takze tam chudak trpi a brzdi celu triedu , ktora by mohla ist rychlejsim tempom. Nehovorim ze za cast problemu nemozu ucitelia , ale pozerat sa na to tak ako si napisal tiez nieje spravne. Mal by sa navrhnut system , kde budu ucitelia s dobrymi vysledkami dobre zaplateni a opacne.
|
|
Re: hejhej
Od: Bohuzial
|
Pridané:
22.1.2018 8:17
Dobrý učiteľ nemá šancu stíhať prípravu v rámci pracovnej doby a pracuje denne ešte niekoľko hodín doma. Príprava, opravy pisomiek. Samovzdelavanie. Druhý mesiac prázdnin už chodia do práce. Plus dodrbavanie a tlak zhora, dozory a zodpovednosť cez prestávky atď.
|
|
Re: hejhej
Od: netrep
|
Pridané:
17.1.2018 18:02
Ja mam 1100.
Doucujem 8 studentov, extra 800.
K tomu seminare 1800.
V cistom.
Mesacne.
|
|
Re: hejhej
Od: ...
|
Pridané:
18.1.2018 6:19
A v ktorej ze dedine to ucis a kolko tvojich kolegov je na tom podobne?
|
|
Hop alebo trop
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
18.1.2018 7:11
Na vysetrovatelskej akademii priekazne nie.
|
|
Re: Hop alebo trop
Od: netrep
|
Pridané:
18.1.2018 14:18
Univerzita zivota STBencika,
Fakulta facebookoveho spehovania
Predmet: nackologia a kriticky myslenie
|
|
Re: Hop alebo trop
Od: Kalkulacka365
|
Pridané:
18.1.2018 20:38
Takze tebe stat (teda ja) plati 1100,ze tie deti nenaucis poriadne. A potom este zase 800 od rodicov za to ,ze uz tie deti naucis tak ako si to mal spravit uz za tych 1100?
|
|
Re: Hop alebo trop
Od: netrep
|
Pridané:
19.1.2018 8:40
Kriticke myslenie 101: keby som ani svoje decka nenaucil poriadku, tak ku mne urcite nepridu cudzie na doucovanie...
Na kedy sa vieme dohodnut?
|
|
Re: hejhej
Od: netrep
|
Pridané:
18.1.2018 14:15
V tretej najvacsej.
Vsetci sikovnejsi lepsie, vsetci lenivi horsie.
|
|
Re: hejhej
Od: Veles
|
Pridané:
17.1.2018 14:04
preco? Ja mam Steelseries Siberia elite prism svojho casu za nejake 3 stovky a v pohode si zijem a moji ucitelia urcite hladom nezomieraju.
|
|
Re: hejhej
Od: . vzdy
|
Pridané:
17.1.2018 11:40
A o čo teda prichádzajú tí, čo nepočujú rozdiel? Ešte raz mi to vysvetli prosím ťa.
|
|
Re: hejhej
Od: rw54rfda
|
Pridané:
17.1.2018 20:45
No prave o ten rozdiel ktory nepocuju. Otazka je ci ho nepocuju pretoze ho nemozu pocut (objektivne priciny) alebo pretoze sa ho nechcu/nenaucili pocut (nemali moznost alebo proste nechcu).
Tiez som si myslel, ze 50E sluchatka a plastove 5.1 repraciky stacia. Az kym som nebol postaveny pred riesenie za este ako tak rozumny peniaz. Chrastitok som sa zbavil.
|
|
Re: hejhej
Od: ...
|
Pridané:
17.1.2018 11:50
Pokial to strcis do sunky s integrovnaou zvukovkou, tak ten rozdiel vobec nebude tak citelny. Zvuk robi v prvom rade zvukovka az nasledne sluchadla/repro.
AD2 Sennheiser sa tak za posledne roky dosral, ze 140€ je za nejaku kvalitu malo.
Inak na prve pocutie ten rozdiel byt vobec nemusi zaregistrovat, zvycajne sa to prejavi az dlhodobejsim pouzivanim a nasledne vratenie sa k tym horsim. Az vtedy je na prve pocutie pocut rozdiely.
|
|
Re: hejhej
Od: neznamy23
|
Pridané:
17.1.2018 17:03
ja mam rad tresku z terna hlavne ked je v akcii
|
|
Re: hejhej
Od: J.O.
|
Pridané:
21.1.2018 9:41
Ani nie
http://bit.ly/2z0gPS7
|
|
Re: hejhej
Od: Reikii
|
Pridané:
17.1.2018 13:37
Ty mas tie lacne Sennheiser smejdy za €140? Ja mam Sennheiser sluchadla za €380... no co... usi ako rit!
|
|
Re: hejhej
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
17.1.2018 13:42
ja mam Audio Technica M40x za 95€ a seriem vam na Sennheisery co si vymyslaju a praskaju :P
|
|
Re: hejhej
Od: Reikii
|
Pridané:
17.1.2018 15:27
co praska?
|
|
Re: hejhej
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.1.2018 16:14
Senny HD 55x a 59x maju problem, ze praska plast v casti, kde sa zasuvaju nausniky do mostu, to vyskove nastavenie. Neviem ,ci to uz vyriesili, ale skor nie ako ano
|
|
Re: hejhej
Od: Reikii
|
Pridané:
17.1.2018 16:32
Jaaaj... hej, stare 555 a 595 mali ten problem, ale to uz davno vyriesili.
|
|
Re: hejhej
Od: jalala
|
Pridané:
17.1.2018 17:24
Aj tak mate usi ako rit, ja mam sluchatka dodavane k mojmu smarthponu a soom s nimi velmi spokojny, avsak uz je na nich tolko usneho mazu ze nepocut ani zvuk
|
|
Re: hejhej
Od: Reikii
|
Pridané:
17.1.2018 17:44
aspon nemusis prazavat
|
|
Re: hejhej
Od: jebejebebebebe
|
Pridané:
17.1.2018 23:43
jebe jebe mam spunty za 2000e tie vase shitne senny za 140 su trapne nievo ako shitne detske portypro.
|
|
Re: hejhej
Od: huehuehue
|
Pridané:
18.1.2018 5:49
Ake mas? Dobre su? Cim to krmis?
Bo na doma mam focal utopia, ale trebalo by mi daco normalne do fitka.
|
|
Re: hejhej
Od: zelatina
|
Pridané:
20.1.2018 20:59
už to mám prasknuté asi 6 rokov a nejak sa nič nedeje, stále to drží, vrátane náušníkov... a to ich mám skoro každý deň na hlave
|
|
Ak budú mať klasiku
Od: Dušan123
|
Pridané:
17.1.2018 9:21
Ak budú mať klasickú len s pár multimedialnymi tlačítkami.
Tak si ju kúpim na domov. Do práci som si kúpil CHERRY streem3.0 klasickú notebookovú. Je perfektná ale chýba jej pod svietenie.
To bude luxus na večer. Bez klikania...
Ešte keby mala senzor na priblíženie a intenzitu podsvietenia...
|
|
podsvietenie
Od: Pejkovič
|
Pridané:
17.1.2018 9:32
Som fanúšikom Cherry tlačítok. Mám Cherry MX Board 3.0
Ale toto podsvietenie je na smiech. Ten stredový stĺpik to celé kazí. Nemohli ho spraviť transparentný ?
|
|
UPC drblo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.1.2018 10:18
Trochu off topic, ale UPC drblo. Dufam ze bude clanok...
https://www.nix.sk/en/networks
|
|
Re: UPC drblo
Od: Nasr
|
Pridané:
17.1.2018 10:22
UPC bolo drbnute uz davno, len mozno inak ako myslis ty
|
|
Re: UPC drblo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.1.2018 10:26
ale teraz je drbnute na druhu :)
|
|
Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
17.1.2018 10:24
vec sa ma tak, ze som 3 mesiace hladal klavesnicu s layoutom, na aky som zvyknuty. Poziadavky CZ/SK, mechanicke klavesy, ISO layout (velky enter a maly lavy shift) + zopar klaves na multimedia a biele podsvietenie, co neblika jak vianocny stromcek v gejbare... Ziadna klavesnica tieto kriteria nesplna. Najblizsie ma k tomu cherry MX3.0 ale ta nema ani podsvietenie ani multimedialne klavesy. Potom ma hodne blizko Logitech G910 orion spectrum, ale to je hracska, ta mi je nahovno. Existuje potom este Logitech G810, ale ta je takmer nedostupna a G413, ktora tiez nema MM klavesy. Dalsia varianta je WASD V2 ISO ale tam sa cena blizi skoro 200€ a to nedam ani nahodoou.
|
|
Re: Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od: hmhmhm
|
Pridané:
17.1.2018 11:33
tak si zaplat a nestazuj sa ked mas take prehnane naroky, alebo ked uz vidis tu dieru na trhu tak zacni s vyrobou vlastnych klavesnic
|
|
Re: Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
17.1.2018 11:42
prehnane naroky ? :DDDDDDDDD
|
|
Re: Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od reg.: Richard F.
|
Pridané:
17.1.2018 12:12
Celkovo ISO rozloženie je u mech. klávesníc vždy problém. Ja som preto prešiel na ANSI a zvykol som si rýchlo.
|
|
Re: Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od reg.: Orwell
|
Pridané:
17.1.2018 11:53
Práve G810 je ideálna a asi jediná schopná mechanická klávesnica na trhu. CZ/SK layout je postavený na US layoute avšak iba naša lokalizovaná verzia má veľký ľavý Shift, veľký Enter a veľký Backspace. Takúto kombináciu nájsť na trhu je takmer nemožné, CZ/SK popisky sú našťastie priamo v keycape a nehrozí ich skoršie opotrebenie. Dizajn je jednoduchý a podsvietenie ťa nikto nenúti používať v default režime. Konštantné jednofarebné podsvietenie je bez problémové.
|
|
Re: Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od: RIKK
|
Pridané:
17.1.2018 13:30
corsair k70 rgb/lux, su v roznych variantoch a layoutoch. ak ale hladas na premiovej klavesnici cz/sk znaky, tak neviem ci sa dockas na tak malom trhu...
|
|
Re: Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
17.1.2018 13:41
cz/sk znaky su mi viac menej ukradnute, skor mi ide o to ze cz/sk layout ma vypisane skoro vsetky specialne znaky na klavesach. Sem tam prilezitostne programujem v Ccku a vyhovuje mi mat vypisane vsetky znaky a hlavne velky enter. Suhlasim s tym, ze to je len vec zvyku. Dufal som, ze pri premiovej klavesnici si nebudem musiet zvykat na nic nove.
|
|
Re: Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od: RIKK
|
Pridané:
17.1.2018 15:38
Google "uk keyboard layout"
|
|
Re: Cherry má nižšie mechanické klávesy
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
17.1.2018 15:05
uplne poznam, ja hladam klavesnicu uz asi 3 roky, asi rovnake parametre ako si napisal, uz som rezignoval aj na podsvietenie alebo mechanicke klavesy aj tak bez uspechu.
|
|
rerere
Od: Andrejjj
|
Pridané:
17.1.2018 11:11
Nuklearny button pre malicke Donaldove ruky!
|
|
Re: rerere
Od: fok ju rocketman
|
Pridané:
18.1.2018 5:58
Je vacsi jak ten Tvoj a zarucene funguje!
|
|
.....
Od: bludič
|
Pridané:
17.1.2018 12:11
Moja klávesnica už tiež nie je, čo bývala, odkedy som do nej vyklopil zeleninový šalát...
|
|
Klávesnice v laptopoch
Od reg.: Richard F.
|
Pridané:
17.1.2018 12:15
Tie klávesnice v laptopoch sú jedna príšernosť. Ozaj núdzové riešenie. Ešte tie nožnicové mechanizmy, ako-tak sa dali zniesť (na krátku prácu), ale tie nové, oddelené klávesy, takmer bez zdvihu a s potrebou stláčať ich až na doraz - to je veľmi zlé.
|
|
Re: Klávesnice v laptopoch
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
17.1.2018 13:43
najdokonalejsiu klavesnicu, co som kedy skusal ma starsi Thinkpad. Luxusny feel, rozlozenie, pohodlnost, proste vsetko na 1**. Odkedy presli na ten Apple layout (sak chceme byt coool ), tak je to do placu, cele zle, celeee zle.
|