|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vianočný zázrak
Od: Cadcan
|
Pridané:
26.12.2017 16:36
Neni možné...že by už konečne narazili na strop? Zrejme už im to zákazníci prestávajú trpieť,tvlášť keď sa pozrie človek čo ponúkla konkurencia. Už majú dobrý len ten IOS.
|
|
Re: Vianočný zázrak
Od: Podhradie
|
Pridané:
26.12.2017 16:42
Nezmysel, na rok 2018 Apple urobil objednavky na diely pre 200 milionov iPhonov.
|
|
Re: Vianočný prízrak
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
26.12.2017 17:15
Takže evidentne zlacní priekazne.
|
|
Re: Vianočný prízrak
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
26.12.2017 23:31
Takže priekazne evidentne zlacní.
|
|
Re: Vianočný prízrak
Od: čitateľ
|
Pridané:
27.12.2017 0:01
Postačí aj očividne.
|
|
Re: Vianočný prízrak
Od: traposkovia
|
Pridané:
27.12.2017 18:43
staci sa uz len pozriet na iphone 8 ako smiesne vyzera s tym malickym diplejom a velkym telom...
|
|
Re: Vianočný prízrak
Od: jaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
27.12.2017 9:41
Aspoň sa odbavíš zakaždým, čo to idiotské slovko "priekazne" napíšeš?
Že si si ho vytvoril je o.k. no strkaj si ho do kakáča, nie do komentárov...
|
|
Re: Viadenný prízrak
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
27.12.2017 11:01
Voľba nemať erektilnú dysfunkciu je implementáciou práva vlastniť ústavne garantovaným právom každého jednotlivca. A právo na slobodu prejavu závisťou samozrejme priekazne rovnako.
|
|
Re: Viadenný prízrak
Od: Clzle
|
Pridané:
27.12.2017 11:36
Tvoja prva veta je uplne nezmyselna. Erektilna disfunkcia nie je voľba a už vôbec to nemá nič spoločné s právom vlastniť. Ak by to tak bolo
|
|
Re: Viadenný prízrak
Od reg.: raketa
|
Pridané:
27.12.2017 15:29
neodbocuj od temy :D
|
|
Re: Vianočný zázrak
Od: _jupiii
|
Pridané:
28.12.2017 8:45
200 milionov nahradnych dielov
|
|
Re: Vianočný zázrak
Od: Tulen
|
Pridané:
26.12.2017 19:06
Obavam sa ze aj ten iOS zacal krivat na obe nohy. IOS11 je taka mala Vista takze najskor 12-stka bude konecne bez detskych bugov
|
|
Re: Vianočný zázrak
Od: zxcvbn
|
Pridané:
27.12.2017 9:32
"najskor 12-stka bude konecne bez detskych bugov"
Ale iba ak ti novoprijati juniorni programatori co iOS11 programovali neodidu.
|
|
Co znamena superdrahy?
Od: Podhradie
|
Pridané:
26.12.2017 16:42
Co znamena superdrahy? Superdrahe je to co sa ani medzi plebs nedostane. LG V30 a Note 8 je tiez za liter, Google Pixel 2 XL je za liter dvesto.
Pre socku, ktora neusetri liter ani za rok to je superdrahe, niekto si dokaze liter a aj viac odlozit z mesacnej vyplaty.
Vacsina aj tak berie fony od operatorov a splatky sa rozlozia vo fakturach.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
26.12.2017 16:52
Ta, koľke nás je takých, čo toľko peňazí za telefón nedáme, ani keby sme to ušetrili za tri dni... ;-)
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
26.12.2017 17:16
Devet.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: ffdf
|
Pridané:
26.12.2017 21:36
aspoň desat
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: agaggagg
|
Pridané:
26.12.2017 22:03
mozno aj tucet
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: dj_v
|
Pridané:
27.12.2017 8:56
devet tuctov :)
|
|
Re: Co znamena superdraha?
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
27.12.2017 8:59
tucet devetov!
|
|
Re: Co znamena superdraha?
Od reg.: raketa
|
Pridané:
27.12.2017 15:31
16 (slovom šestnásť)
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: keby
|
Pridané:
26.12.2017 17:21
keby som mal 2 miliony eur tak by som si ho mozno kupil
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: joe07
|
Pridané:
26.12.2017 18:16
Tak ta prekvapim, mas 2 miliony, ... dlhov - Dakujeme Doktor Fico, admiral Slota a ich predchodcovia a nasledovnici
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: rabovacka
|
Pridané:
26.12.2017 20:05
Dankov vnuk dostane nové
lietadlo akože sk aerolinky,
synovec loď
akože národného lodného dopravcu a
vláčiky dostanú stranícky podržtaškovia
a striko Slota dostane transportéry,
tanky by boli moc okaté.
A my to budeme splácať 30 rokov.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: SNS tradícia Jánošíka
|
Pridané:
26.12.2017 20:22
Janušek SNS, Štefanov SNS odsúdili v kauze nástenkový tender na 12 a 9 rokov.
Samozrejme že o pár rokov ich odvolací súd oslobodí.
A my to zaplatíme.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: filimeeennaaa
|
Pridané:
27.12.2017 9:11
Keď som videl jak je to napísané som očakával ze je to básnička, som sklamaný
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: user123ss
|
Pridané:
27.12.2017 16:05
pravdepodobne a nenahodne si zabudol za usvedceneho uzernika a vlastizradcu Kisku
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: d89719873312
|
Pridané:
26.12.2017 19:20
keby mam 2 miliony eur, stale pouzivam ten svoj 14eurovy mobil, je spolahlivy.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: 33jkl33
|
Pridané:
26.12.2017 19:31
A nekúpil by som si Rolls-Royce ale nejaký starší off road.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: ffdf
|
Pridané:
26.12.2017 21:38
veru...mať peňáze neznamená byť debil a rozhadzovať denne desaťtisíce
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Peniaze
|
Pridané:
26.12.2017 23:24
To robia len naivné detičky bohatých rodičov.Ten,kto sa k svojmu miliónu dopracoval s pomocou tvrdej driny si dokáže peniaze ceniť.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.12.2017 23:29
Tvrdej driny programátora webstránok.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: ITechnológie
|
Pridané:
27.12.2017 0:05
Programátor a milionár?Maximálne len tí najtalentovanejší.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: nozedaj
|
Pridané:
26.12.2017 23:35
Nože daj aspoň jedného, kto tvrdou drinou zarobil 1 mil. € :)
toto ma neskutočne pobavilo :)
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Nezadaj
|
Pridané:
27.12.2017 0:04
Tvrdá drina neznamená len non-stop fáranie sa v zemi,myslel som tým aj rozvoj osobnosti,poznatkov...Medzi bohatími sú vo veľkom množstve takí ľudia,ktorí si svoje milióny naozaj zaslúžia.Veľa napovedá o tvojej osobnosti to,ako si predstavuješ nadobudnutie peňazí.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: čitateľ
|
Pridané:
27.12.2017 1:35
Vlastnou hlavou, ako inak.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Inotaje
|
Pridané:
27.12.2017 2:24
Ako inak,stále tie dvojzmysly.Škoda,lebo ničia skutočnú diskusiu.Ale asi má niekto neliečiteľné mindráky z niečoho.Pomôžem ti.Viem,že čo chceš,ale vyplakávaním na internete mentalitu davu nezmeníš.Pokiaľ nebude mať dôkaz,že sa dá aj inak,tak zostane pri starom..
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: ffdf
|
Pridané:
27.12.2017 10:40
nič neničia...fšetci vieme o čo a koho ide...a to je najdôležitejšie
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Teoria
|
Pridané:
27.12.2017 10:44
Ty osobnost, kolko milionarov je medzi lekarmi, vedeckymi inziniermi, profesormi na skolach? Maju iq nad 140, makaju na svojej osobnosti od detstva a nikdy z nich milionari nebudu? Uz sa ti rozvidnieva? Pochybujem
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Ikvac
|
Pridané:
27.12.2017 11:41
Schopnost zarobit peniaze nie je priamoumerna IQ, tak to sem neplet. Ak by si pral vetu "zarobit si peniaze drinou" doslova,tak ti z toho musi vyjst to, že napr. Pablo Escobar si zarobil peniaze tvrdou drinou a tiez barslenktory ojebava, lebo tvrdo makal na tom ked odrbaval ludi. To samozrejme neznamena ze kazdy co odrbava tvrdo maka.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Osobnosť
|
Pridané:
28.12.2017 14:17
Vysoká inteligencia nepostačuje k tomu,aby sa stal z niekoho milionár.Treba k tomu aj dostatok guráže,šťastia a kontaktov.A skutočne majetní ľudia majú aj iný spôsob myslenia,ktorý nie je možné nadobudnúť len preto,že ste nadpriemerne inteligentní.Akademicky vzdelaní ĺudia sú možno výnimoční vo svojich odboroch,ale často sú aj podpriemerní v iných prípadoch.K tomu,aby niekto vytvoril vlastnú značku,ktorá mu prinesie profit treba mať aj dostatok odhodlania a nadšenia.A to vás žiadna univerzita nenaučí.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Hoax
|
Pridané:
26.12.2017 22:32
Vela nas je neobon je to vec principu.. a hodmoty za peniaze ...
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Wingdings
|
Pridané:
2.1.2018 11:04
je nás málo ale bude nás aj milión
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: a7187261231097191
|
Pridané:
26.12.2017 19:19
ty mas asi litrovy mozog
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: _jupiii
|
Pridané:
28.12.2017 8:53
standardny jednotaktny pol liter s penou na vrchu.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: --=(oOo)=--
|
Pridané:
26.12.2017 22:30
Asi to nebude iba plebs, ked Applu klesaju predaje. Ludia zacinaju prichadzat k rozumu. Vela ludi si kupi ajfoun napriek tomu, ze potom su niekolko mesiacov na rozkoch a vode, ale maju vysnivany ajfoun. Treba mysliet aj na tychto chudakov!!!
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: nepoznam ziadnych chudakov
|
Pridané:
26.12.2017 22:33
ja ziadnych takych chudakov nepoznam, asi mas takych vo svojom okoli, mozno ku nim patris po financnej stranke, vrany k vranam si sadaju. Ze ked si predstavis ze by si si kupil iPhone X musel by si jest suche rozky?
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: --=(oOo)=--
|
Pridané:
26.12.2017 23:37
Prosim, neber to uplne doslovne. Zapoj aspon trochu predstavivosti (ak nejaku mas). Toto slovaci bezne robia a netyka sa to iba ajfounu.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: socka si
|
Pridané:
27.12.2017 0:19
ja svoju predstavivost pouzivam na zarabanie penazi a nie na predstavovanie si chudakov ako si nemozu dovolit kupit si co chcu.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
27.12.2017 8:01
Este ze mas nadmerne vyvinute socialne citenie.
Ked tu chudobnu plebes nemas rad, zbav sa ich. Keby boli na svete len inteligentni motivovani bohati ludia sa velkou predstavivostou, tak by to bol krasny svet.
Hm, len kto by na tych vsetkych bohacov robil? Ani len bohati by neboli, lebo nemali by sa nad koho povysovat.
|
|
Re: Co znamena superdravy?
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
27.12.2017 8:09
Skutocne bohati su ale priekazne ti, ktori sa furt dokazu nad niekoho povysovat.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: --=(oOo)=--
|
Pridané:
27.12.2017 11:18
Kazdy mame svoje kapacity, ak tebe vsetku predstavivost zoberie praca, tak nevadi.
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: nemanja
|
Pridané:
27.12.2017 16:22
Si dalsia z radu zakomplexovanych oveciek, ktora svoju menejcennost sa snazi kompenzovat nakupmi (ci pisanim o nich) co najdrahsich telefonov a ostatnych, co sa snazia peniaze minat logickejsie nazyva "sockami"...
|
|
Re: Co znamena superdrahy?
Od: Wingdings
|
Pridané:
2.1.2018 11:08
nie každý je DPH-čkár alebo syn DPH-čkára z 90. rokov
|
|
hmm to by slo
Od: Chupacabra
|
Pridané:
26.12.2017 16:46
Telefón je super.. resp najlepší, no cena je nastavená predsalen vysoko. Presiahnuť 1 000 eur nie je moc fér.
|
|
Re: hmm to by slo
Od: flipperá
|
Pridané:
26.12.2017 17:20
drobaky oštaté osraté drobaky tych 1000e.
ani bezdak by to nezdvihol zo zeme.
|
|
Re: hmm to by slo
Od: mor_PH_eus
|
Pridané:
27.12.2017 8:29
asi tak... aj bezdak to vidi na prvy pohlade, ze je to kopa hovien...
|
|
Liter za fón???
Od: mmiminoo
|
Pridané:
26.12.2017 17:16
Aj keď na to mám, liter za telefón nedám ani keby bol neviem aký.
Max 500€ za fón a zvyšok na úroky cca 25€ ročne...
|
|
Re: Liter za fón???
Od: 774556587778
|
Pridané:
26.12.2017 17:27
V USA/Kanade zadarmo s programom za 75-99 USD/mesačne ...
|
|
Re: Liter za fón???
Od: Hoax
|
Pridané:
26.12.2017 22:35
Nic neni zadarmo ..
|
|
Re: Liter za fón???
Od: jvn
|
Pridané:
27.12.2017 0:21
Presne ako pise kolega. Najdrahsie veci su vzdy tie, co su "zadarmo" :)
|
|
Re: Liter za fón???
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
27.12.2017 8:04
Hlavne ked ti niekto nutene "pomaha a sluzi". Zastavi ta, automaticky pyta od teba peniaze = pomaha ti sa ich zbavit, a posluzi ti vyhovorkou, preco meskas na navstevu svokre.
|
|
.....
Od: 7755665875
|
Pridané:
26.12.2017 17:30
Samozrejme, že nemôžu ohlásiť počet predaných kusov. Nechcú, aby ich akcie klesli o 5-20%. Aj keď sú stále rel. stabilné a rastúce, dnes klesli o 2,55%.
|
|
Re: .....
Od: Hoax
|
Pridané:
26.12.2017 22:42
By si sa divil kolko ludi ma akcie applu ..aj ked o tom ani nevie ... staci pozriet do coho investuju nase dochodkove poistovne v druhom piliery ... takze nech sa applu dari ... (realita je ze je to predrazena malo vynosna firma s predrazenym tovarom s malou navratnostou investovaneho kapitalu) ..
|
|
Re: .....
Od: 77855658754
|
Pridané:
27.12.2017 14:42
Samozrejme portfólio rôznych spoločnosti je rôznorodé. Ale akcie Applu sú už dlho veľmi drahé na kúpu, sú síce dlhodobo stúpajúce a stabilné, ale tento trend sa nedá udržať bez dokonalej a bezchybnej produkcie produktov/OS a konkurencii, ktorá technologicky zaostáva. Čo sa už nedeje.
|
|
_____
Od: _____
|
Pridané:
26.12.2017 17:36
iPhony u mna skoncili ked vysiel iPhone 6 s tym hnusnym dizajnom. sice minuly rok to trochu zachranili s iPhonom SE, ale to co zasa predviedli s tymto iP X, 7, 8 je dalsi hnus... a ta cena ani nehovorim...
|
|
dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
26.12.2017 17:38
To nie! Socky robia nám programátorom s Apple výrobkami len hanbu. Radšej nech si kúpia drahší Android, tam sú socky skoro všetci.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Windows 89 KGB edition
|
Pridané:
26.12.2017 19:50
Programátor a Apple používateľ to je v dnešnej dobe už oxymoron.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
26.12.2017 20:05
Tak si choď prečítať ankety, ktoré každý rok robí Stackoverflow. MacOS rastie na úkor Windowsu ale aj Linuxu. Okolo seba v poslednej dobe vidím neustále programátorov s Macbookmi. Asi preto, že ja robím v súkromnej sfére a sem chodia "ITčkári" zo štátnej, čiže nuly, ktoré nikto nechcel zamestnať.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Windows 89 KGB edition
|
Pridané:
26.12.2017 20:40
Tak je rozdiel medzi teoretickým informatikom a programátorom webových aplikácií. So všetkými tými frameworkami a komunitami ako Stackoverflow sú dnes nároky na mozgovú kapacitu nižšie, než pár dekád dozadu.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
26.12.2017 20:48
No jasné, takéto shity vypúšťajú z huby dinosaury zo SAV a podobných štátnych inštitúcii, kde ešte pamätajú dierne štítky. Potom sa čudujú, že ich po 40ke v korporáciach nechcú. Začiatkom 90. rokov sa naučili C++ a mysleli si, že im to vydrží až do smrti. Ten tvoj programátor webových aplikácií má ďaleko viac ponúk aj plat je lepší. Asi preto, že tam je treba nižšiu mozgovú kapacitu však? Hlupák.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Si na smiech,_Buržuj.
|
Pridané:
26.12.2017 21:41
Ja mám pocit, že ty máš trošku komplex z toho, že robíš webové aplikácie :D To, že je nejaká práca lepšie platená ešte neznamená, že je to práca náročnejšia alebo váženejšia.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.12.2017 22:38
Naopak, on je na seba hrdý. A pokladá sa za výnimočného.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
27.12.2017 0:57
Hlasanie davovym syndromom vytvaraneho presvedcenia, ze lepsie implicitne znamena vzdy viac uplny opak priekazne nevylucuje.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: --=(oOo)=--
|
Pridané:
27.12.2017 17:08
Problem nie su ludia zo SAV, ale mladi ludia, ktori su stale hlupejsi a hlupejsi. Pri programovani web stranok velakrat ani rozum nepotrebujes. Staci sa naucit par chvatov. Ak robíš na pozadí, tak aspon trochu rozumu potrebujes.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: RIKK
|
Pridané:
26.12.2017 21:36
ty si dobry jebo
|
|
iOvce dostávajú iRozum...
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
26.12.2017 20:09
:-)
|
|
Kokoti s handroshitmi
Od: Boxer
|
Pridané:
26.12.2017 20:34
Ajajaj, zase sa tu zisli socky s dvestoeurovymi handroshitmi, keri poradny telefon este nemali, taki zebraci si budu tie svoje low-cost lagroidy obhajovat ako kokoti.
|
|
Re: Kokoti s handroshitmi
Od reg.: cpt.obvious
|
Pridané:
26.12.2017 21:06
mam za 239 ty socka
|
|
Re: Kokoti s handroshitmi
Od: 7744556587
|
Pridané:
26.12.2017 21:13
Posudzovať človeka podľa typu telefónu, ktorý vlastní? Primitivizmus alebo idiocia.
|
|
Re: Kokoti s handroshitmi
Od: Mc' Oyeb
|
Pridané:
27.12.2017 6:18
Albert E. by o tom vedel popisat, mal najdrahsiu vlastnu siet a terminal pevnej linky vykladany diamantmi a jazdil vyhradne pozlatennym povozom.
|
|
Re: Kokoti s handroshitmi
Od: --=(oOo)=--
|
Pridané:
27.12.2017 17:46
Vzdy je to kompenzacia niecoho, co tomu cloveku chyba. Pokial si niekto kupi ajfoun je to uplne v poriadku, ale akonahle zacne poukazovat na to, ze on je viac lebo on ma ajfoun, moze tam byt vazny psychologicky problem. Ak je to uz dospely jedinec o to horsie.
|
|
Re: Kokoti s handroshitmi
Od reg.: saruman
|
Pridané:
27.12.2017 9:05
Alebo deti.
|
|
Živý príklad
Od: Prejaviť sa
|
Pridané:
26.12.2017 21:10
Nedávno som čítal o veľmi zaujímavom jave.Ľudia,ktorí sú lepšie materiálne zabezpečení,strácajú triezvy súcit so spoločnosťou,čiže im chýba pochopenie správania sa širokej,nemajetnej spoločnosti.A teraz potvrdenie nájdite v diskusii.Ale funguje to aj naopak.Sýty neverí...
|
|
Re: Živý príklad
Od: _Buržuj
|
Pridané:
26.12.2017 21:17
Vieš kde sa tento jav vyskytuje? U špičky spoločnosti, ktorá s bežným človekom ani neprichádza do styku. Sem takí hádam ani nechodia. Sem chodia zväčša študenti a normálni zamestnanci. To, že u nás je väčšina ľudí spodina a je pre nich človek s platom nad 1000€ milionár, to je už iná vec.
|
|
Re: Živý príklad
Od: Poopraviť
|
Pridané:
26.12.2017 22:15
Dobre,tak potom applisti,ktorí sa tu predvádzajú sú len obyčajní trollovia.Jav,ktorý som stručne popísal však môžeme pozorovať aj v našej spoločnosti,len sumy sú iné.A každý sa rád predvádza...A ani hranice medzi špičkami spoločnosti a spodinou nie je možné jednoznačne určiť.Nie všetci sú rovnakí.Hlavne sa to týka tých,ktorí vyrastali v chudobnej rodine,štvrti a vypracovali sa až ku špičkám.
|
|
Re: Živý príklad
Od: Podhradie
|
Pridané:
26.12.2017 22:33
Skutocne bohati sa moc predvadzat nemusia, vsetko hmotne, aj to najdrahsie, beru ako samozrejmost, len ako prostriedok, ktory ma plnit nejaku ulohu.
V periferiach typu Slovensko sa ani neda vypracovat k skutocnym spickam, jedine v casoch extremnych zmien, napr. po pade doby temna to bolo jednoduche (fondy, privatizacie, ojeby), dnes sa k spickam ani len nepriblizis, jedine, ze si fakt borec, odides do Silicon Valley a zalozis startup, ktory o par rokov niekto kupi za miliardy.
Inak sa mozes stale snazit a najskor sa za zivot ani nedopracujes k zarobenemu milionu, to je hranica, kedy si uz clovek moze povedat, ze nieco dokazal. Vsetci pod tym su len hmyz, ktori nemaju sajnu ako to vobec moze vo svete, v zivote vyzerat, socky.
|
|
Re: Živý príklad
Od: Border
|
Pridané:
26.12.2017 23:17
Áno,presne tak.Ale nič nie je stále a občas sa podarí niekomu aj to,o čom sa mu ani nesnívalo.Kľúč k tomu je v systematickej,tvorivej práci.Socky :)
|
|
Re: Živý príklad
Od: Bohatstvo
|
Pridané:
26.12.2017 23:20
Vo vysokých kruhoch sa všeobecne vie aj to,že krach môže kedykoľvek udrieť.Nič nie je stále.Končím s mudrovaním.
|
|
Re: Živý príklad
Od: Neviem-
|
Pridané:
26.12.2017 23:40
Chvála Pánu Bohu.
|
|
Re: Živý príklad
Od: Nevieš?
|
Pridané:
26.12.2017 23:53
Chcel by si,čo? :)
|
|
Re: Živý príklad
Od: Poslednápoznámka
|
Pridané:
26.12.2017 23:59
Všimol som si aj ďalší zaujímavý úkaz.A to už veľmi dávno.Názor,ktorý nie je v súlade s názorom väčšiny,je napádaný.A vôbec nezáleží na tom,či je správny,alebo nie.Skús pomôcť davu a on sa ti za to odvďačí tým,že ťa ukameňuje.budiš.
|
|
Re: Živý príklad
Od: Poslednáposledná
|
Pridané:
27.12.2017 0:14
Mám jednu zaujímavú skúsenosť,veľmi starú.Keď s niekým rozbehnem diskusiu na tému na ktorú on nemal žiadny názor ani nad ňou nikdy nepremýšľal,tak dostanem poväčšinou len univerzálnu,predžutú odpoveď.A v budúcnosti,keď s ním začnem diskusiu na tú istú tému,tak od neho dostanem tie isté odpovede,ktoré som mu dal ja.Ale v minulosti vehementne obhajoval svoje..De fakto povedané,väčšina ľudí nemá na všetko vyhranený názor a ich názor je možné formovať s pomocou diskusie.
|
|
Re: Živý príklad
Od: Mc' Oyeb
|
Pridané:
27.12.2017 6:26
Je toho viac. Existuju blbeckovia, ktori picuju na tvoj nazor, ale nazor ktori pocuju druhy beru automaticky za spravny. Vid konspiratori a podobni mentali
|
|
Re: Lživý príklad
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
27.12.2017 7:14
Presne. Keby bola Zem gulata, priekazne by k tomu nedochadzalo.
|
|
Re: Lživý príklad
Od reg.: raketa
|
Pridané:
27.12.2017 15:35
chalani neotravujte tu klise srackami
|
|
Re: Živý prízápor
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
27.12.2017 16:38
Skutocný odbornici klise priekazne inak neotravuju.
|
|
Re: Živý prízápor
Od reg.: raketa
|
Pridané:
27.12.2017 16:59
ale ano!
|
|
Re: Živý prízápor
Od: .....
|
Pridané:
27.12.2017 17:13
to snáď nie ...
|
|
Re: Lživý príklad
Od: PravdivýPríklad
|
Pridané:
28.12.2017 15:31
klišé je celá akože diskusia na dsl.
|
|
Re: Živý príklad
Od: 33jkl33
|
Pridané:
27.12.2017 9:02
Takéto správanie je charakteristické pre arogantných kktov ktorí zarábajú cca 1500€ až 2500€ v čistom, zastávajú nejakú (pseudo)manažérsku pozíciu a myslia si o sebe že nad nich nieto. To že na západe KVALIFIKOVANÝ zamestnanec aj na nižšen pozícii zarobí v základe omnoho viacej už nevidia. Medzi slepými sú králi a to ich pokrivenému charakteru úplne stačí.
|
|
Re: Živý príklad
Od: iobit
|
Pridané:
27.12.2017 11:57
Vystihol si to:)
|
|
kriza
Od: bukajcok
|
Pridané:
27.12.2017 1:34
asi uz dosli oblicky
|
|
Silná pravda
Od: Drobček
|
Pridané:
27.12.2017 8:02
Načo by mi bol iphone?
Unudil by ma k smrti!
|
|
Re: Silná pravda
Od: .....
|
Pridané:
27.12.2017 17:12
Neunudil, adrenalín pri investícií 1300 EUR aj pri minimálnom HW/SW probléme je zaručený a nudu nedovolí. Pri väčších HW/SW problémoch prichádza studený pot, pri neuznanej reklamácii nenávisť.
|
|
............
Od: 33jkl33
|
Pridané:
27.12.2017 9:08
V ČR každý občan prispel na kúpu iphone x: tinyurl.com/ycj4guca
|