|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
games
Od: JankaDSLKA
|
Pridané:
19.10.2017 21:35
haha, priekazne je niekde chyba
|
|
Re: games
Od: a6666666666
|
Pridané:
20.10.2017 9:57
ti experti ale urobili jednu chybu.
zverejnili chybu
mohli si zbojnicky zobrat spat od zlodejov to, co zlodeji pokradli, pekne v tichosti
ten kysely ksicht, co by hadzali v televiznych koninach nasledne, to by stalo za vsetky bitcoiny.
presne take nervy robia beznym ludom, ked zvysuju dane, a potom nakupuju nejake lietadla, vozidla, rutre za 20k do vgonov a podobne.
za toto maju u mna z masarykovej jeden velky minus :(
|
|
Re: games
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
20.10.2017 19:56
20k do vogonov. Zasluzia si vogoni hnusni. Kto ma nervy na tu ich poeziu?
|
|
Najpredávanejšie omega-3 v SR
Od: trobut
|
Pridané:
19.10.2017 21:42
Pekny progres, zajtra napisu ze sa to da zlomit s rozpoctom 35o eur a v sobotu sa dozvieme ze na to staci android.
|
|
Re: Najpredávanejšie omega-3 v SR
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
19.10.2017 21:45
V nedeľu, že ti za to budú platiť a v pondelok vznikne kryptomena eIDCoin...
|
|
Biely kôň nemôže odvolať kalinaka.
Od: ZLOdej robert
|
Pridané:
20.10.2017 8:14
V normálnej krajine, by sme už mali štvrtého ministra vnútra a jeden by sedel v base.
My máme NAKA kaliNAKA.
|
|
Re: Biely kôň nemôže odvolať kalinaka.
Od: a6666666
|
Pridané:
20.10.2017 9:42
keby sa da, tak mam chut yc 7500USD vytasit hned a zoberiem privlastnim si bonaparte
|
|
Re: Biely kôň nemôže odvolať kalinaka.
Od: rotalo
|
Pridané:
20.10.2017 11:29
V normalnej krajine by nevladli kryptokomunisti a prezidentom by nebol uzernik a danovy podvodnik.
|
|
Re: Biely kôň nemôže odvolať kalinaka.
Od: slecna.l
|
Pridané:
20.10.2017 15:29
Ale no, co si vyrastol na Pravde?
|
|
Re: Biely kôň nemôže odvolať kalinaka.
Od: a6666666
|
Pridané:
20.10.2017 9:43
mam silny dojem, ze to tu niekto cita z vlady - experti eňoňuňo de tuti
|
|
Re: Biely kôň nemôže odvolať kalinaka.
Od: toto je ale
|
Pridané:
20.10.2017 10:07
KALIfat a nie normalna krajina
|
|
Re: Biely kôň nemôže odvolať kalinaka.
Od reg.: raketa
|
Pridané:
20.10.2017 21:24
nerobte z toho vedu chalani, vsetko bude skor ci neskor prelomene, je to prirodzene, ziaden system nie je ani nikdy nebude stopercentny
|
|
Re: Najpredávanejšie omega-3 v SR
Od: H4K3R
|
Pridané:
19.10.2017 21:47
ja tie privatne kluce dostavam na poziadanie, staci mi majitel kluca a gumeny bendrek ...
|
|
Re: Najpredávanejšie omega-3 v SR
Od: martincc
|
Pridané:
20.10.2017 3:04
Co je to bendrek?
|
|
Re: Naj pred mávanejšie omega-9 v SR
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
20.10.2017 6:29
Budzogáň a la tofu steak.
|
|
Re: Najpredávanejšie omega-3 v SR
Od: All sk dj
|
Pridané:
20.10.2017 6:44
To bude zrejme niečo podobné ako pendrek, akurát, že o máaaličko nespisovnejšie.
|
|
Re: Najpredávanejšie omega-3 v SR
Od: old
|
Pridané:
20.10.2017 7:53
benderový pendrek
|
|
Re: Najpredávanejšie omega-3 v SR
Od: koumak
|
Pridané:
19.10.2017 21:47
alebo kalkulacka Casio 9700 :-)
|
|
Re: Najpredávanejšie omega-3 v SR
Od: a6666666
|
Pridané:
20.10.2017 9:41
vies ale co je zarazajucejsie?
slovaci nemaju ani hajzlovy papier v nemocnici, ale na Masarykvej maju 7600824 doalrov na taketo "prkotiny"
fu, a ze sme na tom lepsie ako bratia cesi.
|
|
Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: FerinoX
|
Pridané:
19.10.2017 21:51
Vsetko co ma digitalnu podobu a teda 1 a 0 je mozne kopirovat a je mozne aj modifikovat. Mozte sa tu hrat na akychkolvek expertov pouzit akekolvek techniky, ale nic z toho nenahradi fyzicku pritomnost u notara v case X kde ho vidi Y ludi, vie dokazat svoju pritomnost na mieste Z, resp. vylucit niektoru z tychto premennych.
Ak sa pozrieme na vec z elektronickej podoby. Ak dojde k zneuzitiu, tak dokazte, ze ste to neboli vy ! Je to nemozne ! Lebo nasi "experti", nechapu, ze v case ked sa generuju kluce je mozne si kluc SKOPIROVAT (privatny).
Predstavte si, ze predtym ako sa nahra na obciansky preukaz privatny kluc, sa musi vygenerovat a jeho kopiu ma ista skupina ludi k dispozicii.
Skuste nad tym porozmyslat - smerujem to aj k expertnemu publiku.
Jednoduchu otazku: KTO GARANTUJE, ZE PRIVATNY KLUC EXISTUJE LEN NA EID KARTE (OBCIANSKOM) ???
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: H4K3R
|
Pridané:
19.10.2017 21:53
stara Blazkova to garantuje ...
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: kill27
|
Pridané:
19.10.2017 22:16
stara Blazova, nie Blazkova!! :D
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
19.10.2017 22:06
Privátny kľúč sa na eID nenahráva, generuje sa čipom karty a problém je práve preto, že sa kľúče generovali na eID so zraniteľným čipom.
Teda tak to má byť a všetko vyzerá že to tak je.
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: jalala
|
Pridané:
20.10.2017 11:58
to je sice pravda, ale ked sa kluce vygeneruju na eID, mozete na 100% zarucit, ze neexistuje moznost, ze by sa uz vygenerovany privatny kluc na eID dostal napr. pri prihlasovani do e-governmentu do nepovolanych ruk ? myslim tym ak by stat alebo tajna sluzba chccela, popripade nejaky hack eID klienta a pod.
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: Janino123
|
Pridané:
20.10.2017 21:22
Áno, privátny kľúč nie je možné získať a nepozná ho ani výrobca. Vid napríklad platobné karty. Žiadna nebola nikdy prelomená.
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: .....
|
Pridané:
19.10.2017 22:43
Lenže klasický podpis je tiež nie veľmi bezpečný. Najmä v parodovanej verzii kde sa človek podpisuje na tablet s nízkym rozlíšením. Skúsený falšovateľ podpisov vie podpis na tomto zariadení podľa originálu sfalšovať relatívne ľahko.
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: Adrique1
|
Pridané:
20.10.2017 0:40
z praktických skúseností si dovolím tvrdiť, že podpis na tablete nesfalšuje iba totálne nemehlo, žiadneho skúseného falšovateľa nie je treba
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
20.10.2017 0:47
Klasický podpis je asi taká úroveň bezpečnosti, že "ja som to naozaj neurobil, pán sudca, verte mi...". Už aspoň 15 rokov by nemal byť považovaný za spoľahlivý.
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: a6666666
|
Pridané:
20.10.2017 9:45
co je potom bezpecne ? naco tu potom mame notarov ? stacil by aj jehova svedok.
potom nech sa kazdy podpis realizuje na 3D 4K kamere a medzi podpisom treba urobit trojity premet, aby to bolo tazko falsovatelne.
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: Oko Jozefa
|
Pridané:
20.10.2017 11:12
Mysliteľ, o to práve ide. Aby si na bezpečný podpis nepotreboval notára.
A nie, nejde o kameru :) Elektronický podpis nie je to, čo si niektorí obchodníci vymysleli s tým tabletom :)
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: a6666666
|
Pridané:
20.10.2017 11:17
ale prosim ta, ten tabletoidny podpis ani nepovazujem za podpis..
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: sdvdfgb54
|
Pridané:
20.10.2017 7:03
ten tablet by mal snimat aj tlak a ten sfalsujes asi tazko podla predlohy
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: Tablet
|
Pridané:
20.10.2017 7:56
tlak, rýchlosť písania, poradie ťahov pera. Určite vždy spoľahlivejšie ako notári, najmä tu na Slovensku
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: Moric
|
Pridané:
19.10.2017 23:58
Boli už aj notári falošní aj s komparzom.
|
|
Re: Ano aj tak sa da, ale je tu aj iny sposob...
Od: nl12345
|
Pridané:
20.10.2017 10:12
"Predstavte si, ze predtym ako sa nahra na obciansky preukaz privatny kluc, sa musi vygenerovat a jeho kopiu ma ista skupina ludi k dispozicii. "
Predstav si, ze kluc sa generuje priamo na karte a nie je ho treba na obciansky nahrat a ziadna skupina ludi ho nema k dispozicii.
|
|
Kali ide
Od: Matofic
|
Pridané:
19.10.2017 21:57
"Hacknite môj digitálny podpis, vyzval Kaliňák. Verejný kľúč nezverejní " ... :)
|
|
Re: Kali ide
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
20.10.2017 0:46
Ale niekto iný by mohol. Ak ho teda má.
|
|
Re: Kali ide
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
20.10.2017 1:27
si myslim ze skor sa heknut do databazi min. vnutra... alebo rfid citackou na dialku elektromagneticky odchytit ten kluc z kalinakoveho eID ked bude poblizku...
|
|
Re: Kali ide
Od: ja1
|
Pridané:
20.10.2017 8:51
Mate niekto jeho verejny kluc?
|
|
Re: Kali ide
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
20.10.2017 9:08
Evidentne ho priekazne nepusti z ruky.
|
|
Re: Kali ide
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
20.10.2017 20:10
On zije vo svete cashu. Ci kesu?
|
|
Telekom by neprelomili
Od: ehm
|
Pridané:
19.10.2017 22:45
Telekom by neprelomili bo v ich super uzivatelskom prostredi nevidite nic...aj ked to mate standardne aktivivane..ale mozno zajtra to na tlacovke vyhlasia ako super zabezpecenie ;))
|
|
Dokumenty
Od: Mmxxx
|
Pridané:
20.10.2017 6:52
Máte niekto dopis z daňového úradu?
Čo tak problém obrátiť a začať podpisovať ako daňový úrad a poslať Kalimu nedoplatok.
Vzhľadom na to ako funguje to ich e-Slovensko, neviem o bode kedy by sa dokument dostal mimo portálu. Teda naše verejne kľúče sú v rukách administrátorov a úradnikov.
|
|
Re: Dokumenty
Od: Tukos
|
Pridané:
20.10.2017 7:11
Nedivil by som sa kebyze nase verejne kluce su niekde na pohodenom usb, verejne dostupnom ftp servery alebo omylom posielane emailom niekomu cudziemu.
|
|
Re: Dokumenty
Od: de-pejrak
|
Pridané:
20.10.2017 8:00
verejny kluc ma velkost par kB, podla mna to pojde tlacit aj cez wifi do kancla - idealne Jankou Hospodarovou
|
|
Re: Dokumenty
Od: de-pejrak
|
Pridané:
20.10.2017 8:01
este doplnim, treba zvolit mensi font, a mozme stlacit aj vsetkych 1.5 miliona verejnych klucov - samozrejme obojstranne
|
|
Re: Dokumenty
Od: Tukos
|
Pridané:
20.10.2017 9:59
Myslite ze uradnici vzdy vytlacia verejny kluc a potom kontroluju pismenko po pismenku?
|
|
Re: Dokumenty
Od: MalyRooobert
|
Pridané:
20.10.2017 10:56
Nie,
Teta vytlaci tvoj verejny podpis ktory niekde maju (a za prislusny kolok), zobere tebou vytlaceny verejny podpis, polozi papiere pre teba a povie ze si to mas skontrolovat.
|
|
Re: Dokumenty
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
20.10.2017 11:02
To sice teta moze, ale az po osobnej kontrole*, ci nepatri niektoremu zo statnych zamestnancov.
*vratane overenia
|
|
Re: Dokumenty
Od: . vzdy
|
Pridané:
20.10.2017 11:18
Aj keby, no a čo? Verejný kľúč sa preto volá verejný, pretože je verejný.
To kaliňákove "je to bezpečné, lebo najskôr sa musíte dostať ku kľúču" je ukážkový príklad security through obscurity.
|
|
Re: Dokumenty
Od: Tukos
|
Pridané:
20.10.2017 11:22
Suhlasim verejny kluc by nam malo byt jedno kde sa nachadza. Lenze v tomto pirpade nam to jedno byt nemoze :( . Skor som narazal nato ze teraz po tychto problemoch sa s nimi zacne manipulovat naschval nepatrne (lebo Slovensko)
|
|
nbusr mi dnes pise toto:
Od: Matus01
|
Pridané:
20.10.2017 8:00
Špecificky v prípade eID karty - občianskeho preukazu: ak kartu využívate iba na prihlasovanie do portálu slovensko.sk na dôveryhodnom počítači, možno prihlasovanie považovať za bezpečné a certifikáty pre tvorbu kvalifikovaného elektronického podpisu nie je nutné zneplatňovať.
|
|
Re: nbusr mi dnes pise toto:
Od: MaoBK
|
Pridané:
20.10.2017 9:19
Opdis im:
Specificky, ak eID pouzivate iba na prihlasovanie do portalu slovensko.sk, nepotrebujete KEP vobec a mozete ho lubovolne zneplatnit.
|
|
Re: nbusr mi dnes pise toto:
Od reg.: JeanLedius
|
Pridané:
20.10.2017 9:35
Staci pouzivat sluzby tretich stran, napriklad vo verejnej sprave obecne urady a mailami Ti poletuje kopec podpisanych dokumentov... od sudcov, pravnikov, notarov, statu.
|
|
pokracovanie
Od: Matus01
|
Pridané:
20.10.2017 8:00
Ak ste v minulosti podpisovali dokumenty pomocou svojho eID pomocou kvalifikovaného elektronického podpisu a nemáte prehľad, kde sa takto elektronicky podpísané dokumenty nachádzajú, je možné požiadať o revokáciu (zneplatnenie), či už využitím elektronickej služby alebo na oddelení dokladov. Pre ďalší postup sa riaďte pokynmi Ministerstva Vnútra SR, ktoré na svojich stránkach oznamuje, že držitelia elektronických OP si svoje doklady nebudú musieť meniť. Predpokladáme, že informácie o ďalšom postupe opäť zverejní ministerstvo na svojich webových stránkach. Viac informácií a elektronickú službu revokácie (zneplatnenia) nájdete na adrese
|
|
pokracovanie2
Od: Matus01
|
Pridané:
20.10.2017 8:01
https://www.min v.sk/?tlacove-spravy&sprava=mv-sr-k- ohro zenej-bezpecnosti-certifika tov-pre-elektronicky-podpis-na-obcianskych-p reukazoch-s-cipom .
|
|
Re: pokracovanie2
Od: sdsfgvdfgdfg
|
Pridané:
20.10.2017 8:46
V linke treba nahradit "k" piskenom "o"
toto ma dostalo :
"štátna tajomníčka MV SR Denisa Saková potvrdila, že naše elektronické občianske preukazy sú stále bezpečné."
a 2 odseky dalej
"V krátkodobom horizonte eliminujeme riziko zväčšením generovaného kľúča a v strednodobom horizonte zmeníme celý algoritmus jeho generovania."
|
|
Re: pokracovanie2
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
20.10.2017 8:55
Pán zámočník potvrdzuje že dvere, ktoré montoval sú stále bezpečné a nie je dôvod k obavám.
Zajtra sa však zastaví vymeniť zámok a do týždňa vymení aj dvere so zárubňami.
|
|
Re: pokracovanie2
Od: a6666666
|
Pridané:
20.10.2017 9:47
tipucky komunizmus
ciele plnime na 110%
boha jehoooo, chcem odtialto odist, boha slovac vzchop sa
|
|
upozornenie
Od: upozornenie
|
Pridané:
20.10.2017 8:19
Prevediem 1 BTC za verejny kluc akehokolvek kokota vo vlade. Prosim piste mail na kokoti@yopmail.com
|
|
Re: upozornenie
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
20.10.2017 8:38
Čítaj článok. Origoš náklady sú aspoň 1,3 BTC... tak nech sa im to oplatí...
|
|
Re: upozornenie
Od: McUH
|
Pridané:
20.10.2017 9:21
On si pýta verejný kľúč, nie privátny.
|
|
Re: upozornenie
Od: MaoBK
|
Pridané:
20.10.2017 9:23
Citaj prispevok. On ziada verejny kluc, ten nemusis nakladne ziskavat staci ho skopcit z podpisaneho dokumentu.
PS: ziskanie privatneho kluca chce asi vykonat sam.
|
|
Re: upozornenie
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
20.10.2017 9:22
Kontaktujte nás prosím na redakcia at dsl.sk
|
|
Re: upozornenie
Od: som rad
|
Pridané:
20.10.2017 9:28
Pekne!
Cakam nez niekto zalozi a zverejni transparentny ucet na tuto zvierku. Alebo nejaky crowdfunding na Indiegogo...
Mozno v novembri?
|
|
Re: upozornenie
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
20.10.2017 12:25
Chlopi, šak sa neondite, veď niekto musí mať príbuzných / známych niekde na úrade vlády.
Veď tam robia všetci synáčikovia a dcérenky z lepších rodín.
|
|
Re: upozornenie
Od: a6666666
|
Pridané:
20.10.2017 9:48
ja mam uz len 0,1BTC, ale keby to realizujes, asi ho tiez poslem. efektivnejsie ako to menit zas na fiat euro
|
|
Re: upozornenie
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
20.10.2017 10:13
Tiež prispejem. Dnes mi prišiel mail:
Ja som Rose Kouame z Abidjan Cote D'Ivoire (Pobrežie Slonoviny). Som 22 ročná dievčina sirota, moji rodičia zomreli, ale mám v banke tu asi 5.200.000,00 € (päť miliónov dvetisíc tisíc eur), ktoré Zdedil som z môjho neskorého milovaného otca Michela Kouamela.
Chcem investovať fond vo vašej krajine s vaším súhlasom, spoluprácou, pomocou, poradenstvom a pomocou.
Po druhé, na základe vášho plného súhlasu, aby ste so mnou pracovali v tomto smere, prosím uveďte svoj záujem tým, že mi odpoviete späť, aby som vám poskytol
s potrebnými informáciami a podrobnosťami o ďalšom postupe. Som pripravený ponúknuť 25% celkovej sumy peňazí na konečný prevod peňazí na váš bankový účet.
Moje najlepšie pozdravy s vami a celou vašou rodinou.
Potrebujem tvoju inštrukciu.
Poďakovať,
Rose Kouame
|
|
Re: upozornenie
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
20.10.2017 10:15
čiže môžem ponúknuť 25% z päť miliónov dvetisíc tisíc eur, alebo si ju rovno vezmem (dievčina má 22) a ostane mi minimálne 50%
|
|
Re: upozornenie
Od: nechaj si ho
|
Pridané:
20.10.2017 10:15
Ahoj ten si nechaj. Predpoved bude ze BTC pojde hore az na 100.000€ a viac. Pockaj par rokov.
|
|
Re: upozornenie
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
20.10.2017 10:19
Moja predpoveď hovorí pád ceny hneď ako forkne - 18. november
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
20.10.2017 9:13
Cize teraz je uz iba jedna otazka. Kde najdeme nejaky Kalinakom podpisany dokument ;)
Ale radsej by som videl dokument podpisany napr. Basternakom alebo inymi nasimi ludmi.
Napr. to Basternakove Bugatti by sa celkom pekne vynimalo v mojej garazi.
|
|
Re: 5znak
Od: laik
|
Pridané:
20.10.2017 9:31
auto/dom/byt/xx neprevedies bez toho aby si to nevsimli a nezacali to hned riesit .. ale taka zmluva o pozicke zaujimavej sumy ..
|
|
Re: 5znak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
20.10.2017 9:32
Ako fungujú napríklad tie pôžičky cez internet a podobne?
|
|
Re: 5znak
Od: sak ty!
|
Pridané:
20.10.2017 15:22
kurierom ti pride zmluva ktoru podpises /predpokladam ze treba aj OP/
|
|
Re: 5znak
Od: a6666666
|
Pridané:
20.10.2017 9:49
dobry postreh
|
|
Re: 5znak
Od: M3G
|
Pridané:
21.10.2017 1:47
Ja beriem iba kešu oriešky.
|
|
skutok-sa-nestal
Od: efr
|
Pridané:
20.10.2017 9:45
Sakra tu! Ktoru cast vety "Pouzivatelia nie su ohrozeni" ste nepochopili? Asi by bolo treba pouzit tvrdsie donucovacie prostriedky aby ti studenti pochopili ze tam problem proste nie je! Ked sa skutok nestal tak sa nestal!
|
|
Chybu sposobila firma Infineon
Od: S254
|
Pridané:
20.10.2017 9:54
A to tym, ze zverejnila kniznicu, ktorou sa generuju privatne kluce. Bol to fatalny omyl, ktory firma urobila a umoznila tak reverzne identifikovat metodu generovania klucov.
Bez tejto kniznice by nebolo realne mozne spatne vypocitava v realne moznom casovom horizonte z verejnych klucov privatne.
Tam si treba uplatnit narok na uhradenie vzniknutej skody.
|
|
Re: Chybu sposobila firma Infineon
Od: . vzdy
|
Pridané:
20.10.2017 11:23
Ďalší príklad security through obscurity.
|
|
Re: Chybu sposobila firma Infineon
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
20.10.2017 11:27
Čo je zdroj Vašich informácií? Minimálne čo sa týka detekovania problému, k nemu prišlo analýzou štatistických vlastností generovaných kľúčov.
|
|
Re: Chybu sposobila firma Infineon
Od: Ferikuš1
|
Pridané:
21.10.2017 16:04
zdrojom Našich informácií je NET, zdrojom Vašich informácií je diskusia na DSL.sk :-)
|
|
crackingkeyfarms
Od: trololoman
|
Pridané:
20.10.2017 10:00
A nedali by sa na prelamovanie použiť aj výkonnejšie GPU prípadne rovno nejaký súčasný ASIC na bitcoiny (napr. Antminer S9) s patričným softwarom na lámanie, či sa to dá len s pomocou CPU? Veď keď už je vo svete kopec bicoin fariem s obrovským výkonom počítajúcich hashe tak či by sa to nedalo použiť aj obrátene, na lámanie klúčov.
|
|
Re: crackingkeyfarms
Od: dobey postreh
|
Pridané:
20.10.2017 10:29
Dobry postreh brate. Dalo. Vykonu je plna rit, len treba napisat algoritmus
|
|
Re: crackingkeyfarms
Od: heeeeeeeeeeeee
|
Pridané:
20.10.2017 10:31
Alebo, napisat soft pre distribuciu vypoctovej sily, daco take ako minovanie kryptomien v poole a moze sa do hackovania zapojit ktokolvek kota ma chut. Cim by nas bolo viacej tym vacsi vykon :D
|
|
Konečne niečo pre Aurel
Od: Cucko
|
Pridané:
20.10.2017 10:03
Ficošík a Kali-féši konečne našli uplatnenie pre náš vymakaný Aurel hyperpočítač :) Teraz už nikto a nič nebude stáť v ceste pokroku a rozvoju (strany Smer).
|
|
ponuka pôžičky
Od: Jeff Michael
|
Pridané:
25.10.2017 15:32
Dobrý den
POTREBUJE ÚVERU?
Máte zájem získat jakýkoliv druh úveru?
Jste financní strach? Nebo potrebujete pujcku na splacení dluhu a úctu ?, e-mail
Chceme poskytnout pujcku, na kterou nekdy potrebujeme pujcku za nízkou úrokovou sazbu ve výši 2%, vyplácíme pujcku od minimálne 5,000.00 USD do maximálne 100 milionu dolaru, libry, eur, v prípade zájmu kontaktujte nás prostrednictvím e-mailu: jsemkffloaninvestment@gmail.com
Díky, cekáme na vaše rychlé odpovedi.
S pozdravem,
Jeff Michael
|