|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bezpecnost
Od: Meg mesuge, mzvo
|
Pridané:
16.10.2017 9:58
Dobry den, ked mam heslo na wifinu "bezhesla123" tak je to bezpecne? Dakujem
|
|
Re: Bezpecnost
Od: jalala
|
Pridané:
16.10.2017 10:11
Nie je to bezpecne a preto odporucam zmenit heslo na: "sheslom123"
|
|
Re: Bezpecnost
Od: NBU Director
|
Pridané:
17.10.2017 9:42
Nase informacie napovedaju ze najbezpecnejsie heslo kvoli zlozitosti a nepravdepodobnosti je nbu123sk
|
|
Re: Bezpecnost
Od: kacer
|
Pridané:
17.10.2017 11:15
ked uz tak nbusr123
|
|
Re: Bezpecnost
Od: Kalkulacka365
|
Pridané:
17.10.2017 23:30
Existuje daka redukcia zo sietoveho konektoru na micro usb. Aby som si mohol teledon priamo napichnut na router?
|
|
Re: Bezpecnost
Od: mattti
|
Pridané:
16.10.2017 10:29
ja odporúčam zmeniť na overené "kokotsom123"
|
|
Re: Bezpecnost
Od: jalala
|
Pridané:
16.10.2017 10:40
dakujem pan kolega za doplnujucu informaciu, snad len este dospomeniem pre narocnejsich pouzivatelov by to potom mohlo byt heslo: "akokotomajostanem456"
|
|
Re: Bezpecnost
Od: XMen
|
Pridané:
16.10.2017 11:00
nie, nbusr123 je stale najlepsie heslo pre obcanov SK
|
|
Re: Bezpecnost
Od: dj_v
|
Pridané:
16.10.2017 11:29
no čo čakáš keď na úvodnom školení sa im snažia vysvetliť, že musia mať heslo zložené minimálne zo 6 znakov a to z písmen a čísel. Ako príklad sa uvádza nbusr123 :)
|
|
Re: Bezpecnost
Od reg.: hulo .
|
Pridané:
16.10.2017 14:14
hehe, niekto si ešte pamätá na majiteľa pokecu :D
|
|
Re: Bezpecnost
Od: ffdf
|
Pridané:
16.10.2017 16:23
fšetci preCa ! :-)
|
|
Re: Bezpecnost
Od: veles
|
Pridané:
16.10.2017 13:46
Je to bezpecne, ved kto by uz predpokladal takuto kravinu ako heslo
|
|
Re: Bezpecnost
Od: Hmm
|
Pridané:
16.10.2017 15:18
Super, kedy bude dostupný tool na dešifrovanie týchto hesiel ? Predsa len dešifrovať wpa2 otvára človeku úplne iné možnosti. Je to ako keď si ako hetero stroskotal na opustenom ostrove s 10 chlapmi a jednou ženou a zrazu zistíš, že si gay.
|
|
Re: Bezpecnost
Od: Klavesnice
|
Pridané:
16.10.2017 16:30
Hmmmm,prekérna situácia...
|
|
Re: Bezpecnost
Od: mkonigstagg
|
Pridané:
19.10.2017 13:38
Kde si prišiel k dešifrovaniu WPA2 ? :) prečítaj si text ešte raz a dôsledne, nikto nedešifroval WPA2... Žiadne heslo nezistíš
|
|
Microsoft uz opatchoval Windows
Od: Mimochodom
|
Pridané:
16.10.2017 18:15
Chcem sa spytat redakcie, ze kedy si myslia, tak spravi
Google a ich Android telefony ?
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.10.2017 9:58
no ja pouzivam enterprise s radius servrom, takze rychlo zistit, ci prelomili aj tu...
|
|
Re: 5 znakov
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
16.10.2017 13:32
Prekonane je WPA ako take, teda WPA1 aj WPA2, personal aj enterprise, TKIP aj AES-CCMP a aj GCMP.
|
|
Mikrotik
Od: Petereee
|
Pridané:
16.10.2017 10:00
Dúfam, že Mikrotik to vyrieši pomocou aktualizácie.
|
|
Re: Mikrotik
Od: Matooooooo
|
Pridané:
16.10.2017 10:08
NIe mikrotiku sa to netýka :) http://dopice.sk/knl
|
|
Re: Mikrotik
Od: eheh
|
Pridané:
16.10.2017 11:47
FTFY, tykalo ale uz to vyriesili pomocou aktualizacie minuly tyzden
|
|
Re: Mikrotik
Od: nomi
|
Pridané:
16.10.2017 12:31
haluz je ze lede pise na fore:
It seems to be a protocol level exploit, so it’s not yet sure whether this can easily be patched. Stay safe, all!
|
|
Re: Mikrotik
Od: nomi
|
Pridané:
16.10.2017 12:34
update: LEDE uz prisli na to ze je to "patchable"
"Apparently it’s patchable and Mikrotik have already patched their OS two weeks ago as they were informed before this was made public.
|
|
Re: Mikrotik
Od: nomi
|
Pridané:
16.10.2017 12:46
update 2: LEDE bolo uz patchnute
http://dopice.sk/knr
|
|
Re: Mikrotik
Od: autobus
|
Pridané:
16.10.2017 12:51
takze, tymto sa vlasnte torenty stali legalne. kedze "hocikto" sa moze pripojit na tvoje wifi a tahat ci zdielat torenty. cool stuff
|
|
Re: Mikrotik
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
16.10.2017 14:34
Dokonca vsetky na sledovanim internetovej prevadzky ziskanych dokazoch zalozene sudne rozhodnutia su tymto priekazne nepriekaznymi.
|
|
Re: Mikrotik
Od: OzajstnyGrammarNazi
|
Pridané:
16.10.2017 16:15
Dokonca aj uniknute kompromitujuce informacie, aj rozne kyberzlociny budu mat teraz lahko ospravedlnitelne. Sorry, niekto sa mi nabural na wifi siet, to nie ja
|
|
Huraaaaa. koncne!
Od: aasami
|
Pridané:
16.10.2017 10:03
Dufam, ze zo strachu minimalne polovica susedov svoje wifi povypina, nech uz nebudeme vyziareni ako Curie so Sklodowskou.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: .ff
|
Pridané:
16.10.2017 10:31
Porovnávať wifi s radiačnými vlnami svedčí o výbornom prehľade v problematike a pravdepodobne vysokej inteligencii.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: aasami
|
Pridané:
16.10.2017 10:43
Ak si myslis, ze je wifi neskodne
https://youtu.be/z99_SzoXZdY
http://www.emfresearch.com/
http://www.who.int/peh-emf/en/
atd.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: .ff
|
Pridané:
16.10.2017 11:08
A? Co podla teba dokazali? Daj link na konkretnu studiu. Ja ti poviem, co. Velke H a male o. Inak dam ti radu do zivota, nespoliehaj sa na videa na youtube ako zdroj informacii.
PS. Ani voda nie je neskodna (skus vypit naraz 10 litrov, uvidis). Dolezita je miera.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: aasami
|
Pridané:
16.10.2017 11:48
A aspon si sa pozrel na tie odkazy?
na emfresearch.com mas tonu odkazov pod kazdym clankom na studie z ktorych vychadza.
Here are just 166 of them. This includes human and animal studies, but excludes over 130 references on male fertility, which can be found here: http://emfresearch.com/emfs-male-fertility/
Here are references and links to 77 studies, books and articles highlighting effects from EMF exposures on breast cancer. The collection includes some background documents, but excludes a significant number of papers linking EMF exposures to other types of cancer, which can be found elsewhere. http://www.emfresearch.com/emfs-breast-cancer/
Preto som vybral taku hutnu stranku, aby studia chtivy tip, mohol preskumat co je vo veci.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: autobus
|
Pridané:
16.10.2017 12:56
plodnost je skor ovplyvnena tym, ze mas telefon vo vrecku, ktory sa zohrieva a tlaci na vajcia. jasne, ze potom klesa plodnost. ako ked si zapnes vyhrievane sedadlo v aute. lenze zaklad fyziky a logiky je, ze ziarenie, ktore nie je ionazacne nema a nemoze mat vplyv na organizmus, pretoze nema dostatocnu energiu. jednoducho si pozri statistiku nadoru mozgu ci je tam narast za poslednych 20 rokov. a uvidis sam, ze tam ziaden narast nie je. ani mobil ani wifi ani BT nema ziaden vplyv.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: aasami
|
Pridané:
16.10.2017 13:28
Neviem sa rozhodnut ci ta dalej presviedcat. Asi to nema vyznam. Pripomina mi to postoj ateistu. O Bohu nechce nic vediet, ale je presvedceny ze neexistuje.
https://sdu.sk/5N2qSQjKR
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: autobus
|
Pridané:
16.10.2017 13:40
http://www.physics.org/article-questions.asp?id=84
ale ani boh neexistuje. staci ist do afriky. alebo chapat ze polovica zemegule ma 100 roznych bozstiev. keby bol jeden asi by mali vsade rovnakeho. takto je jednoduche dokazat, ze je to vytvorene ludmi ako jazyk a kultura tak aj boh.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: dssss
|
Pridané:
16.10.2017 14:01
Ale existuje.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
16.10.2017 14:54
Ale neexistuje a ani ty neexistujes!
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od reg.: VWV .
|
Pridané:
16.10.2017 15:02
Pri nekonciacich diskusiach tohto typu treba zvrtnut takymto smerom:
http://dopice.sk/knz
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: dssss
|
Pridané:
16.10.2017 15:58
Ale existuje.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: ffdf
|
Pridané:
16.10.2017 16:28
...existing only atoms and space
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: bt4w
|
Pridané:
16.10.2017 13:31
to nevysvetlis. vsetkeho co je neviditelne sa ludia boja aj ked je to nezdovodnitelna picovina. okrem toho je tiez tazko vysvetlovat ze vacsina vedeckych studii je chybna a napriek tomu ich treba robit a podporovat.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: aasami
|
Pridané:
16.10.2017 15:29
ked neveris sutdiam, staci pocuvat ludi, ktori sa stali citlivi na taketo ziarenie
https://youtu.be/F0NEaPTu9oI
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: Mxxl
|
Pridané:
16.10.2017 16:59
ja som citlivý na individuá ako si ty tak ma teraz počúvaj... fyziku neoje..babreš.. skrátka ak by sa vynašiel napr. rontgen, ktorého žiarenie je neionizačné, potreboval by si ten RTG napájať priamo zo slnka a musel by si sa ožarovať neuveriteľnými dávkami, len aby ti to spôsobilo bolesť hlavy...
btw. ak sa chceš hrať na nič nehovoriace štúdie, tak si predstav, že vzali týchto "citlivých" ľudí, zaviazali im oči a dávali im do rúk rôzne mobily. Mali povedať, či na na nich zle pôsobia a teda sú vypnuté. Výsledok bol "prekvapivý", lebo väčšina z nich dokonca ani nedosahovala 50% úspešnosť tipu (čo je predpokladaná už len štatisticky). Takže prečítaj si štúdie a výpovede citlivých ľudí a choď dostavať ten alobalový bunker..
a nemyslím si že ľudia sa boja žiarenia, len preto lebo ho nevidia (vzduchu sa tiež neboja) .. skôr si myslím, že to je preto, lebo kedysi tu bolo len rontgenové a rádioaktívne žiarenie.. nejak nevedia pochopiť že rádiové žiarenie je úplne z iného súdka
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: Mxxl
|
Pridané:
16.10.2017 17:00
orpava: *Mali povedať, či na na nich zle pôsobia a teda sú ZAPNUTÉ.*
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.10.2017 17:33
ja som bol raz u klienta, co nemohol mat wifi, lebo okamzite ho zacne svrbiet telo a poti sa. Zhodou okolnosti to bol rozny byt susediaci s dalsim cinziakom, ked pozrel von kuchynskym oknom, tak asi meter od okna mal jeho sused 24db wifi antenu. Typek o nej samozrejme nevedel, mozno sa na druhy den odstahoval, lebo ho zacalo v tom momente svrbiet telo a potil sa :)
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: autobus
|
Pridané:
17.10.2017 13:52
velkost anteny u klienta neznamena ze ma prave vyssi vykon, prave naopak, vdaka lepsiemu zisku moze byt vykon este nizzsi. kazdopadne, ludia prirovnaju veci bez ohladu na to ci to ma efekt. napr. blika ti lapma.. poklepes lampu a prestane blikat.. myslis si ze si to opravil ty.. ale v skutocnosti to bol iba pokles napatia v sieti. ten chudak si mysli, ze wifi ho ovplyvnuje a pritom staci ze si kupil novy praci prasok. taketo dokazy dementnych ludi nemaju na DSL miesto.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: nemôžete ho používať
|
Pridané:
16.10.2017 14:58
Ty predpokladas, ze musi ist o 'destrukciu' atomoveho obalu, co vsak nemusi byt nutne pre pokazenie funkcie bunky. Kazde elektromagneticke ziarenie ma vplyv na nabite castice (napr. elektron) a moze, nemusi, negativne ovplyvnit. Pri studiu vplyvu treba zohladnit mnozstvo ziarenia, cas, vonkajsie, vnutorne vplyvy.... nie som biolog, ani chemik...
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: aasami
|
Pridané:
16.10.2017 15:25
https://www.emf-portal.org/en/article/17674
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: autobus
|
Pridané:
17.10.2017 13:54
a vies aky je to vplyv? taky ze ked posuchas balon o vlasy tak sa prilepi, lebo sa castice polarizuju. to neznamena ze ta to ohrozuje. aby si mohol ohrozit zdravie musis poskodit bunku alebo DNA. na to potrebuje energiu
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: .ff
|
Pridané:
16.10.2017 11:09
A ked si naozaj myslis, ze "ozarovanie" wifi je porovnatelne s tym, co robili curieovci, tak si skutocne totalne prijebany.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.10.2017 11:15
kazdopadne, ked v routri vypnes wifi, tak nema co vyzarovat cokolvek, lebo to je vypnute! Ja napr. mam vlastny wifi router, takze aky dovod ma ten ich upcckarsky vyzarovat? Ziadny! len to zerie viac elektriny.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: aasami
|
Pridané:
16.10.2017 11:31
Cudujem sa, ze ma moze urazit clovek, co nerozumie slovnej hyperbole. Ale, stalo sa :,(
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: .ff
|
Pridané:
16.10.2017 11:32
Hyperbola to mohla byt, kym si nezacal davat linky. ;)
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: aasami
|
Pridané:
16.10.2017 11:51
Snazil som sa o vtip pri vaznej teme, co bola chyba. Snad mi to cteni diskuteri odpustia.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
16.10.2017 11:54
Nie.
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: dj_v
|
Pridané:
16.10.2017 13:41
priekazne nie!
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: ggghh
|
Pridané:
16.10.2017 11:15
porovnavat EMF u radaroch s EMF s wifi je sama o sebe blbost
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: edi
|
Pridané:
16.10.2017 11:08
nemyslim si ze sa o tom dozvedia
|
|
Re: Huraaaaa. koncne!
Od: svatopluk
|
Pridané:
16.10.2017 14:28
to je ale na hovno byvat v zasranom panelaku de ozaruje 50desat wifi a kazdy jeden deges to ma na max vykon lebo ce aj na hajzli v jarre chytat a tym estevac ozaruje.
odstahujte sa do moze alebo skapte z ozaruvana.
|
|
hmmmmm
Od: iExploder
|
Pridané:
16.10.2017 10:03
no nechcel by som robit na produkte co pouziva secure wifi a mat mesiac pred uvedenim na trh...
|
|
Re: hmmmmm
Od: Oliverasdasd
|
Pridané:
16.10.2017 10:53
jezisi :D
|
|
Re: hmmmmm
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
16.10.2017 11:43
Preco nie? Ved staci vynechat treti krok a neprelomitelnost je priekazne na povodnej bezpecnostnej urovni.
|
|
konecna...
Od: Kristofko
|
Pridané:
16.10.2017 10:17
Teraz už bude môcť tlačiť vo velkom kancli cez Wifi naozaj hocikto... :(
|
|
Re: konecna...
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
16.10.2017 10:28
Predstav si tie skripty čo sa budú prirpájať na všetky wifi v okolí a tlačiť na všetkých cez wifi dostupných tlačiarniach tvoje zvolené PDF! To by bolo dokonale trolenie!
Osobne by som zvolil veľký nápis cez celú A4 že: "Install Arch"
|
|
Re: konecna...
Od: dj_v
|
Pridané:
16.10.2017 10:43
ja by som tlačil fotku Janky H.
|
|
Re: konecna...
Od: dfghj
|
Pridané:
16.10.2017 13:00
ja by som radsej natlacil do Janky H.
|
|
Re: konecna...
Od: lkasdjflksdjf
|
Pridané:
16.10.2017 13:29
Inak co budeme pisat o 10, 20 rokov? Mali by sme mysliet aj na buducnost, Janka tu nebude naveky.
|
|
Re: konecna...
Od: stoneage
|
Pridané:
16.10.2017 13:56
Sak ani my
|
|
Re: konecna...
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
16.10.2017 14:32
Co to trepes, Janka tu bude na veky.
|
|
Re: konecna...
Od: Noo hej
|
Pridané:
16.10.2017 14:32
Ale kvety sa budú dať posielať každý deň, takže to nie je problém :)
|
|
Re: konecna...
Od: Klavesnice
|
Pridané:
16.10.2017 14:17
Netreba do nej tlacit. Podla mna by chnapla a nepustila...
|
|
Re: konecna...
Od: 77899658754
|
Pridané:
16.10.2017 11:43
Až dovtedy, kým neodhalili tvoju MAC adresu a nedali ťa na súd a nežiadali náhradu škody.
|
|
Re: konecna...
Od: zxcvbn
|
Pridané:
16.10.2017 12:05
Najskor dojde list, kde ti napisu ako velmi sa hnevaju.
|
|
Re: konecna...
Od: tvojamanka
|
Pridané:
16.10.2017 12:12
..ziadame nahradu skody od pachatela s MAC adresou J3:BN:U7:Y5:0M:42...
|
|
Re: konecna...
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
16.10.2017 13:10
ifconfig eth0 hw ether b0:0b:50:00:12:34
Linux masterrace nezaujima tvoja trapna MAC adresa! :D
|
|
Re: konecna...
Od: Klavesnice
|
Pridané:
16.10.2017 14:18
Trapna. Spoofnuta. A este aj mimo 16tkoveho rozsahu!
|
|
Re: konecna...
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
16.10.2017 14:38
Nieco podobne som raz spravil v jednej nemenovanej nemocnici na všetkých tlačiarniach. Zvolil som text: "Dajte si to zabezpečiť, však ste nemocnica do piče."
O mesiac neskor sa uz tlacit nedalo.
|
|
Re: konecna...
Od: Klavesnice
|
Pridané:
16.10.2017 16:37
Tak to si bol ty?! Ta toztrhám jak noviny!
|
|
Re: konecna...
Od: ewcacxz`
|
Pridané:
16.10.2017 17:51
dosiel im ten jeden papier co dostali na kazdu tlaciaren?
|
|
a co s mojou novou ichladnickou?
Od: dj_v
|
Pridané:
16.10.2017 10:30
a teraz mozem svoju novu ichladnicku vypojit... rovnako izehlicku a ipracku :(
|
|
Re: a co s mojou novou ichladnickou?
Od: edi
|
Pridané:
16.10.2017 11:11
to poodpajaj a zapoj inteligenciu.
|
|
Re: a co s mojou novou ichladnickou?
Od: dj_v
|
Pridané:
16.10.2017 11:32
ty tomu nerozumieš. Tieto triviálne veci nechávam na zariadeniach, potom ja mám čas premýšľať o zmysle života, veľkosti vesmíru, priečkach rebríku a podobne :)
|
|
Re: a co s mojou novou ichladnickou?
Od: 343rwefdsa
|
Pridané:
16.10.2017 11:43
odpoved je 42
|
|
Re: a co s mojou novou ichladnickou?
Od: 42 je chybne
|
Pridané:
17.10.2017 2:57
Správne malo byť ďeveť.
|
|
Druhy krypto pruser tyzdna
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.10.2017 10:31
A mame tu aj druhu jobovku: 1024 a 2048 bitove RSA kluce su faktorizovatelne.
http://dopice.sk/knm
|
|
Re: Druhy krypto pruser tyzdna
Od: xlx
|
Pridané:
16.10.2017 11:05
zrejme infineon tpm - na tej twittrovej adrese sa to spomina. Pred casom som to tu daval, ze to bolo aj v diskusii pod Schneirovym blogom. Probelm estonskych (a inych - aj nasich???) e-id - predikovatelne RSA. Dufam, ze nic vaznejsie <grin>.
|
|
Re: Druhy krypto pruser tyzdna
Od: lobotomik
|
Pridané:
16.10.2017 11:48
Som sa zlakol ze sha256. Teraz ked BTC posilnuje by mi to celkom pokazilo naladu.
|
|
dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
16.10.2017 10:34
Sry chalani, bol som to ja. Zabudol som heslo a nechcelo sa mi vstať aby som resetol router. Tak som to crackol z mobilu.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: hacker123
|
Pridané:
16.10.2017 10:39
Ale dufam, ze aspon z n3310
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: xyx
|
Pridané:
16.10.2017 10:52
ne, z 3210
|
|
Oh no!
Od: frflee3141592
|
Pridané:
16.10.2017 10:36
Snad to RMerl nejak opravi..
|
|
trojpismenkove
Od: nomi
|
Pridané:
16.10.2017 11:05
NSA - heavy breathing
|
|
LEDE.
Od: Peter_qwerty
|
Pridané:
16.10.2017 11:21
aspon sa konecne hromadne rozsiri LEDE, kedze vyrobcovia sa urcite vykaslu na novy fw pre starsie modely
|
|
Re: LEDE.
Od: 32dfs
|
Pridané:
16.10.2017 11:26
99% ludi, ak sa to vobec dozvedia, tak to bude len formou flash spravy niekde v zavere TN pred steniatkami alebo na 20 strane bulvaru. Oprava nastane az vymenou pristroja. Vacsinou operatorom a ten nema dovod to robit nejako hromadne kym to "funguje".
|
|
Re: LEDE.
Od: odbornik123
|
Pridané:
16.10.2017 11:40
To este len bude ked to operator zacne menit...
Znamemu menili router v podniku. Prisiel technik, pol hodinku instaloval router, prenasal nejakym zazrakom vsetko z toho stareho do noveho a odisiel s tym, ze vsetko maju tak ako bolo.
Vecer mi vola z podniku, ze wifi mu neberie povodne heslo. OK, no nechal tam standard od vyroby - seriove cislo na stitku. O par minut vola znovu, ze mu nejdu pozerat kamery cez mobil - ma verejnu IP a presmerovanie portov.....
Ale hlavne, ze prenasal nastavenia, aj kavicku dostal zdarma, ze je sikovny :D :D :D
|
|
Re: LEDE.
Od: 324edsa
|
Pridané:
16.10.2017 11:45
Aby to nevyriesili ako niektori ISP minuly rok. Verejne presmerovanie portov jednoducho nebude podporovane.
|
|
Re: LEDE.
Od: uzivatelOpnSense123
|
Pridané:
16.10.2017 12:20
Myslis ako ked si za NATom a ISP zo svojej verejnej IP presmeruje na teba lokalne ? Ak ano, tak treba hladat ISP, ktory poskytuje verejnu IP, nie taketo nahrady...
|
|
Re: LEDE.
Od: 324edsa
|
Pridané:
16.10.2017 17:54
myslim toto. Este bol jeden clanok par dni na to, ale neviem ho cez google najst na rychlo
http://www.dsl.sk/article.php?article=19523&title=
|
|
Re: LEDE.
Od: Peter_qwerty
|
Pridané:
16.10.2017 14:37
Operatori nie su problem, vedia updatovat fw na dialku vo svojich routeroch. Problem su ludia, ktori maju vlastne routeri a to, ze na tieto routeri ani omylom nebudu aktualizacie s opravou.
|
|
Re: LEDE.
Od: 2r13ewdsa
|
Pridané:
16.10.2017 17:53
som v UK, mame Vodaphone. A od majitela pripojky som zistil, ze vymena nejako nehrozi. Ci robia update fw posudit zatial neviem. Ale ten router je nejaka lacna cina, nemyslim si, ze sa s nim nejako extra zaujimaju.
|
|
esteze byvam na samote
Od: Lobotomik
|
Pridané:
16.10.2017 11:42
Esteze byvam na samote takze nikomu to nedava zmysel pripajat sa na moju WiFi.
|
|
Re: esteze byvam na samote
Od: 77899658752
|
Pridané:
16.10.2017 11:45
Nepodceňuj bystrých poľovníkov.
|
|
Re: esteze byvam na samote
Od: divocina zije
|
Pridané:
16.10.2017 11:59
to este nevies o inteligentnych jelenoch co si fotia selficka a davaju na to na instazoo?
|
|
Re: esteze byvam na samote
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.10.2017 12:18
Veru, len jeleň si môže fotiť vlastné parohy.
|
|
stare zlate kable
Od: lobotomik
|
Pridané:
16.10.2017 11:46
Mam novostavbu a v nej rozvod PC kablov. Takze mna sa to netyka.
|
|
Re: stare zlate kable
Od: emm
|
Pridané:
16.10.2017 11:51
gratulujem. aj ja. len zatial neviem najst redukciu z lighting na ethernet...
|
|
Re: stare zlate kable
Od: lolotomik
|
Pridané:
16.10.2017 12:24
A v obyvacke mas hore take rameno ako v rucnyvh umyvarkach a odtial ide kabel do mobilu/tabletu/notebooku... tak ?
|
|
Re: stare zlate kable
Od: lobotomik
|
Pridané:
16.10.2017 12:30
Nebud impertinentny.
|
|
Re: stare zlate kable
Od: ggghh
|
Pridané:
16.10.2017 12:31
to je aky ten "PC" kabel?
|
|
Re: stare zlate kable
Od: lobotomik
|
Pridané:
16.10.2017 12:35
osemzilak. Ked nevies nelez na dls.
|
|
Re: stare zlate kable
Od: lolotomik
|
Pridané:
16.10.2017 12:46
Ale my vieme preto lozime na dsl
|
|
Re: stare zlate kable
Od: osemzilak
|
Pridané:
16.10.2017 13:14
Nebud impertinentny.
Ved vieme ze pc kabel je tento osemzilak - http://dopice.sk/knv
|
|
Re: stare zlate kable
Od: jagoda
|
Pridané:
16.10.2017 14:52
a tento pc kabel je http://dopice.sk/dvojlinka naco?
|
|
Re: stare zlate kable
Od: xyx
|
Pridané:
16.10.2017 13:40
8 zilak, fasa a dozvieme sa aj kategóriu káblu (6, 6A, 7...), či štandart 5e
|
|
Re: stare zlate kable
Od: 007b
|
Pridané:
16.10.2017 13:45
možno má 2x ayky4x10
http://www.elron.cz/userfiles/ Image/zbozi/410/pic1_c.jpg
|
|
Re: stare zlate kable
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.10.2017 14:04
Fuj, hliník tu smrdí.
|
|
Re: stare zlate kable
Od: xyx
|
Pridané:
16.10.2017 14:14
možno sa ešte odsťahuje do Humpolca
|
|
Re: stare zlate kable
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.10.2017 14:02
imho je pc kabel skor 3zilovy, jeden koniec pichnes do zasuvky a druhy do zdroja...
|
|
Zacina doba VPN
Od: VPN
|
Pridané:
16.10.2017 11:53
VPN providerovia sa poriadne nabalia, a bude nedostatok sietovych adminov :D
|
|
Re: Zacina doba VPN
Od: vasilll
|
Pridané:
16.10.2017 14:34
aj tak ta nezamestnaju bo vyjebany personalisti len ked im das 10000 e potom ta vyberu ako toho jebaneho vytaza toho vyjebaneho vyberoveho.
inac si len do poctu mezi inyma keketma aby vykazali cinnost
pozname tych smradov jak funguju a este musis byt rovnako prijebani jak oni bez toho ti ani tych 10000e nepomoze.
|
|
Viac info tu
Od: meee
|
Pridané:
16.10.2017 12:05
https://www.krackattacks.com
|
|
Re: Viac info tu
Od: wfewfrewgew
|
Pridané:
16.10.2017 13:39
Pripadne pre ludi nerozumejucich anglictine je na rootovi clanok obsahujuci kusok viac informacii http://dopice.sk/knw
PS: dsl sme aj tak vdacni za investigativnost a rychlost pri roznych veciach.
|
|
Ja to furt hovorim
Od: meeeeeh
|
Pridané:
16.10.2017 12:39
Kupujte si kua tie mikrotiky boha vasho.....
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Vladimíra 55
|
Pridané:
16.10.2017 12:43
Dovolim si predpokladat, ze autor chcel napisat namiesto
> keď budú evidentne zverejnené zraniteľnosti umožňujúce prekonať najvyššiu bežne nasadenú bezpečnostnú ochranu WiFi sietí, WPA2.
keď budú zverejnené zraniteľnosti evidentne umožňujúce prekonať najvyššiu bežne nasadenú bezpečnostnú ochranu WiFi sietí, WPA2.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.10.2017 13:12
Spasiba, Vladimír Vladimírovič
|
|
macko
Od: qwerty/z
|
Pridané:
16.10.2017 14:00
mna zaujima len jedno... poradi nam dnes vecer v spravach na markize Macko, ze co mame robit alebo nie?
|
|
Re: macko
Od: Tu jdjfjfjf
|
Pridané:
17.10.2017 8:52
Neeee osudova chyba omylom somm ti dal - sry
|
|
Re: vlcik
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
17.10.2017 9:06
Fixnute jednym s priekaznou rozvahou.
|
|
Vladimira
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
16.10.2017 14:02
Krute je, ze najhorsi je utok na linuxovy wpa_supplicant. Kedze ten vynuluje kluc po nainstalovani, tak po replay attacku sa pouzije ten vynulovany.
|
|
Aky router
Od: Bruselsky vymetac barov
|
Pridané:
16.10.2017 14:06
zdravicko,
Uz dlhsie uvazujem nad kupou noveho zariadenia, momentalne pouzivam Netgear JNR 3210...mohli by ste mi, aj vzhladom na tento clanok odporucit nejaky vhodnejsi router. Neviem ci rozpocet cca 60 € je adekvatny, ale snad mi nieco poradite.
|
|
Re: Aky router
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.10.2017 14:13
nechod 2x vecer v bruseli do baru a kup synology rt1900ac
|
|
Re: Aky router
Od: Bruselsky vymetac barov
|
Pridané:
16.10.2017 14:27
sory, chcel som ti dat + ale na obrazovke mobilu bolo mnoho slz, jak som sa rehotal....vdaka za radu....pokusim sa, ale Riso S. ma furt taha.
|
|
zariadenie
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 14:15
kup Mikrotik alebo ubiqubity
Mikrotik má v nastaveniach záložku rýchle nastavenie(nastaví ho aj lama) je spoľahlivý uptime je neprekonateľný a routeros má rýchle update aj bezpečnostné o čom svedči aj terajšia situácia že už to majú ošetrené
|
|
Re: zariadenie
Od: Bruselsky vymetac barov
|
Pridané:
16.10.2017 14:31
mozes byt konkretnejsi ? nepovazujem sa za uplnu lamu, ale nevyznam sa v tom....vacsina zariadeni od mikrotiku sa charakterizuje ako routerboard a v tychto vodach uz sa necitim dobre, nejak som neprisiel na to, aky je zasadny rozdiel medzi klasickym wifi routerom a routerboardom...kludne odporuc nieco konkretne,aspon si to nastudujem, vdaka.
|
|
Re: zariadenie
Od: mikrotik
|
Pridané:
16.10.2017 14:36
no neviem, nastavit nieco viac, aj ked bezne veci, napr presmerovanie portov, je katastrofa na mikrotiku.
|
|
Re: zariadenie
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 14:45
na internete je veľa podrobných návodov step by step a na YouTube a zrovna presmerovanie portov patrí k tým ľahším veciam veciam avšak treba aspoň základy angličtiny
|
|
Re: zariadenie
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 14:49
ešte k tomu nastaveniu keď raz niečo nastavíš na mikrotiku tak to robí presne to čo má spoľahlivo ,moja mama ma mikrotik uptime 3roky a teraz po troch rokoch som robil update routerOS tri roky žiadny reštart nič nebolo treba meniť
|
|
Re: zariadenie
Od: Vladimíra 55
|
Pridané:
16.10.2017 18:16
chces povedat ze za 3roky ani raz nevypadla mame elektrina?
|
|
Re: zariadenie
Od: xyx
|
Pridané:
16.10.2017 19:31
UPSka a 10kWh v baterkách to istia :-)
|
|
zariadenie
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 14:41
musíš zvoliť kategoriu for Home and Office
pokiaľ ti stačí 2G tak https://mikrotik.com/product/RB951Ui-2HnD
poklal aj 5G ac tak https://mikrotik.com/product/RB952Ui-5ac2nD-TC
pokiaľ chceš budovať gigovú sieť tak https://mikrotik.com/product/RB951G-2HnD
https://mikrotik.com/product/RB962UiGS-5HacT2HnT
najlepšiu cenu nájdeš porovnaj na heuréka.sk
|
|
Re: zariadenie
Od: Bruselsky vymetac barov
|
Pridané:
16.10.2017 14:47
Dik, samozrejme Home, 3 počítače, zopár mobilov a tabletov, 2x RPIII
|
|
Re: zariadenie
Od: Bruselsky vymetac barov
|
Pridané:
16.10.2017 15:00
http://dopice.sk/kny
Čo povieš na tento ?
|
|
Re: zariadenie
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 15:12
dobrý ale ma slabý dosah wifi vhodný pre jednu max dve izby
anténa len 1,5db
|
|
Re: zariadenie
Od: Bruselsky vymetac barov
|
Pridané:
16.10.2017 15:21
Vdaka, myslim ze pojdem do RB951G-2HnD...len posledna otazočka, podpora sietoveho protokolu PPPoE je dúfam samozrejmosťou...možno hlupa otazka, ale pre istotu sa pytam, v parametroch to nikde nevidim.
|
|
Re: zariadenie
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 15:31
ano podporuje a mám taký dojem že priamo z quick setup
zopár rád mikrotik sa resetuje inak ako bežne routre pozri Google, pre nastavovanie si stiahni program winbox zo stránky Mikrotiku da sa aj z webového prehliadača ale winbox mám je lepši, default ip je 192.168.88.1 meno admin heslo nieje nezabudni zmeniť meno heslo tiež je prístup z quick setup potom update na najnovšiu stabilnú verziu tiež prístup z quick setup
|
|
Re: zariadenie
Od: Bruselsky vymetac barov
|
Pridané:
16.10.2017 15:35
vďaka ti, náš pán ti to na deťoch oplatí :-)
|
|
Re: zariadenie
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 15:48
našiel som daj Googlu
Use a Mikrotik as Your Home Router
prvý odkaz Murray's Blog bod č3 je tam obrázok quick setup a je tam aj voľba PPPoE v pravo hore
|
|
Re: zariadenie
Od: Bruselsky vymetac barov
|
Pridané:
16.10.2017 16:04
jop, vidim to....zalohujem si to. "Live long and prosper :-D"
|
|
Re: zariadenie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.10.2017 17:36
no, to je hned lepsi pozdrav ako s tym panom!
|
|
klient
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 15:20
problém je ale to že treba opraviť aj klienta tj pc mobil a iné win ,mac ,ios,linuxové distrá budú upratované rýchlo typujem aj aj posledné Androidy ale väčšina Androidov asi nikdy
|
|
Re: klient
Od: asd123
|
Pridané:
16.10.2017 15:20
updatované
|
|
zo spravy
Od: xtcxtc
|
Pridané:
16.10.2017 20:24
Útok ale neumožňuje zjistit heslo k Wi-Fi síti ani nedokáže odkrýt nový šifrovací klíč dohodnutý během handshake
|
|
aktualizácia
Od: ubuntu
|
Pridané:
16.10.2017 20:38
ubuntu mi dnes aktualizoval wpasupplicant na verziu 2.1-0ubuntu1.5
* SECURITY UPDATE: Multiple issues in WPA protocol
- debian/patches/2017-1/*.patch: Add patches from Debian jessie
- CVE-2017-13077, CVE-2017-13078, CVE-2017-13079, CVE-2017-13080,CVE-2017-13081, CVE-2017-13082, CVE-2017-13086, CVE-2017-13087, CVE-2017-13088
|
|
O com to je?
Od: Proto
|
Pridané:
17.10.2017 19:54
O com je prosim vas tento clanok? Ja som videl v TELEVIZII asi pred 5 rokmi, ako sa nejaky ludia dostali do par minut cez WPA2 na wifi. Ja som myslel ze to pre hackara nikdy nebol velky problem. Ci to som zle chapal, a nieco sa teraz zmenilo?
|
|
Re: O com to je?
Od: Proto
|
Pridané:
17.10.2017 19:58
Na nejakom Discovery alebo takom niecom. A tam vraveli ze pre niekoho, kto vie ako na to, to je otazka par minut. Tak ja v tom celu dobu zijem, ze to nie je ziadna velka ochrana tak ci tak
|
|
Tools?
Od reg.: Jaro H
|
Pridané:
18.10.2017 14:55
Existuje už nejaký tool, sw, appka a pod. na otestovanie existujúceho wifi routra?
|