|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
audio jack
Od: ejha
|
Pridané:
4.10.2017 22:15
Namiesto toho, aby sa ostatné konektory priblížili jednoduchosti a blbuvzdornosti kt. disponuje audio jack oni to robia opačne.
|
|
Re: audio jack
Od: DJ Slina
|
Pridané:
4.10.2017 22:21
A naco jack? Ved mas stale moznost pouzit sluchadla s usb alebo air cez bt. Ak by niekto namiestal, ze potrebuje usb pri zapojeni usb sluchadiel na nieco ine, tak je to blud, ak nabijas telefon tak urcite nemas kablove sluchadla detto OTG. Doba pokrocila a niektore air sluchadla, vydrzia desiatky hodin a zvukovy prejav maju ako vyssie rady Sennheiserov.
|
|
Re: audio jack
Od: patkáň
|
Pridané:
4.10.2017 22:42
ty si čo fetoval
|
|
Re: audio jack
Od: obete vedy
|
Pridané:
5.10.2017 2:13
Ja chcem dva jacky.
A cez usb 7.1 zvuk aj cez bluetooth.
|
|
Re: audio jack
Od: Tulen
|
Pridané:
5.10.2017 8:15
Ja som mal vcera Jacka aj bororo k tomu.
|
|
Re: audio jack
Od: dj_v
|
Pridané:
5.10.2017 10:44
no ty si musel vyzerať :D
|
|
Re: audio jack
Od reg.: dslk0
|
Pridané:
7.10.2017 18:19
jeden do huby druhy do kakača
|
|
Re: audio jack
Od reg.: dslk0
|
Pridané:
7.10.2017 18:21
nech sa na mna google nehneva ale za tie peniaze si radsej kupim iphoneX
|
|
Re: audio jack
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
5.10.2017 7:58
Priekazne leda cosi cez usb alebo cez bt.
|
|
Re: audio jack
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
6.10.2017 7:01
Hahahahahahaha, že ako vyššie rady Sennov. Dovoľ mi poučiť ťa -Bluetooth audio používa stratovú kompresiu.
|
|
Re: audio jack
Od: aaaassaasa
|
Pridané:
4.10.2017 22:44
Sluch mam slaby, len tak tak rozoznam death metal od ludovky. Treba tie moderne sluchadla nabijat?
|
|
Re: audio jack
Od: traktorista T
|
Pridané:
5.10.2017 2:25
Denne
|
|
Re: audio jack
Od: Buhfz
|
Pridané:
4.10.2017 23:19
Aka sranda. Akurat lezim v posteli, citam si spravy cez telefon pripojeny v nabijacke a cez reproduktory napojene jackom do toho isteho telefonu pocuvam hudbu. A je to 4 roky stara sunka s mrtvym OS ☺️
|
|
Re: audio jack
Od: zemozem
|
Pridané:
4.10.2017 23:34
sranda ale az dovtedy kym potrebujes daco vytlacit v obrovskej izbe a prist si uz len po hotovy papier (ty mozes ist tak po toaletak)
|
|
Re: audio jack
Od: lololol
|
Pridané:
5.10.2017 0:21
Neviem naco by tlacil v obrovskej izbe, ked moze tlacit v obrovskom kancli.
|
|
Re: audio jack
Od: zemozem
|
Pridané:
5.10.2017 0:42
A co takto na obrovskom hajzli
|
|
Re: audio jack
Od: Adrique1
|
Pridané:
5.10.2017 16:02
v tomto prípade je lepšie na ako v :D
|
|
Re: audio jack
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
4.10.2017 23:41
Vidíš,po novom by si musel mať BTT reproduktory...
Smutné, čo už.
|
|
Re: audio jack
Od: ajajaj
|
Pridané:
5.10.2017 0:48
Zabudol si na to, ze ak nepouzijes jack, tak musis pridat prevodniky, ktore ti zvysuju latencie a znizuju kvalitu.
|
|
Re: audio jack
Od: uznavam
|
Pridané:
5.10.2017 6:40
Mas pravdu, ale len do momentu pokial si audiofil a k telefonu by si pripajas kavalitne sluchadla. Toto sa ozrejme neplati pre 99% pouzivatelov. Vyrobcovia uz nevedia aku "novinku" by mali predstavit tak vymyslaju sprostosti. Ja napr. pouzivam bluetooth reproduktor, ale sluchadla stale pripajam cez 3,5mm jack.
|
|
Re: audio jack
Od: wick0
|
Pridané:
5.10.2017 10:21
Audiofil si nikdy nepripoji sluchadla k telefonu...
|
|
Re: audio jack
Od: awwda
|
Pridané:
5.10.2017 15:19
ale pritlačí ucho k slúchadlu?
|
|
Re: audio jack
Od: Adrique1
|
Pridané:
5.10.2017 16:15
bravo, komentár dňa!
ale netrafili ste, audiofil predsa bežne so sebou nosí prenosný gramofón so separátnym slúchadlovým zosilňovačom. K tomu benzínový generátor prúdu a sieťovú práčku alebo autobatériu a invertor (a sieťovú práčku). Veľmi dobre sa to celé prenáša na odpruženom paletizačnom vozíku. :)
|
|
BgEwMzGqMTbFdRmMk
Od: JimmiNil
|
Pridané:
27.11.2017 22:46
lzQksZ http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
|
|
Re: audio jack
Od: taglajf
|
Pridané:
5.10.2017 8:16
jedna sa o to,ze ked cestujes a mas powerbanku tak je bezne ze nabijas telefon popritom ako pocuvas hudbu. podobne je to ked nemas najnovsie auto a cestujes,bezne mam pripojeny telefon do nabijacky kvoli navigacii a aux na hudbu do autoradia kedze firemne auto nema bluetooth
|
|
Re: audio jack
Od: vkr
|
Pridané:
5.10.2017 9:25
no moje ma bt, ale hudba sa cez to pocuvat neda, kvalitou sa ten prenos blizi k AM radiu
|
|
Re: audio jack
Od: neaudiofilii
|
Pridané:
5.10.2017 12:12
no mobil 70dkg a powerbanka 250dkg lool
|
|
Re: audio jack
Od: 77899665875
|
Pridané:
5.10.2017 10:43
Kvôli kvalite. Napríklad ak počúvaš hudbu vo FLACu.
By default, Bluetooth uses a compression standard called SBC, or Low Complexity Sub Band Coding. Music is compressed using SBC, transmitted, then decoded by your Bluetooth headphones.
Regardless of what codec is used, a wired option like 3.5mm, Lightning or USB-C will offer better results if you’re looking for audiophile-quality sound — even if wireless earbuds offer tantalising convenience.
|
|
Re: audio jack
Od: 7765665875
|
Pridané:
5.10.2017 10:46
A rozdiel medzi jackom a USB-C/Lightning je ten, že jack prenáša zvuk analógovo kým USB-C digitálne. Z mobilu z jackom ozvučíš námestie cez mix s jack vstupom (aj keď rel. nekvalitne), s mobilom s USB-C neozvučíš nič bez DAC.
The primary difference here is that Lightning and USB-C are both digital connections, so smartphones don’t need to send convert digital audio to analogue before sending it to the headphones. Instead, the headphones themselves handle this task, with their own built in DAC. The DACs they use can be bigger and more expensive, thus allowing for (but not guaranteeing) better-quality sound.
|
|
Re: audio jack
Od: Intelák
|
Pridané:
5.10.2017 14:20
Wau. Zabudol si asi nato, že iPhone 7 má quadro DAC a aj Google Pixel 2 XL má cez USB-C quadro DAC :D
|
|
Re: audio jack
Od: Foter Loter
|
Pridané:
5.10.2017 10:50
Pamataj : "Kabel je kabel"...
|
|
a este
Od: ejha
|
Pridané:
5.10.2017 20:05
tukabel tukabel
|
|
Re: audio jack
Od: PPPATRIK
|
Pridané:
6.10.2017 20:15
Moja baterka je večer dosť vybitá a tak vo svojej posilňovni pripojím telefón na nabíjačku a pustím rock pomocou jacku z mobilu na repráky :-)
|
|
Re: audio jack
Od: qwertty
|
Pridané:
5.10.2017 12:19
k mobilu je dodavana usb-c->jack3.5 redukcia .. za mna kazdopadne je to plus, uz 6 rokov pouzivam bt sluchadla a jack som nikdy nevyuzil,, akurat bol vzdy plny prachu
|
|
Hahah
Od: trollot
|
Pridané:
4.10.2017 22:28
kupil som lopatu 5,5" mi a1 za 210€ handroid s pravidelnymi aktualizaciami skoro ako pixel
chyba vodotesnost
chyba fastcharge
chyba nfc
chyba qi
zvysok je super za tie peniaze
|
|
Re: Hahah
Od: ajajaj
|
Pridané:
5.10.2017 0:50
OK trol, kup si novy 6" iPhone za €210 a netroluj.
|
|
Re: Hahah
Od: dsljihcodsihc
|
Pridané:
5.10.2017 8:52
sam si troll
|
|
Re: Hahah
Od: ajajaj
|
Pridané:
6.10.2017 8:29
Na trola trolom :-)
Trolov trolujem velmi rad
LOL
|
|
Re: Hahah
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
5.10.2017 10:49
Pravda. Nepamatam, ze by som niekedy vyuzil vodotesnost (ked uz naozaj potrebujem, existuju vodotesne puzdra), fastcharge, nfc (OK raz som to vyskusal pred 2 rokmi, len zo zaujimavosti), qi ... Zato jack vyuzivam bezne.
Ja mam pre zmenu 6" K920 (z2 pro), stalo to asi 350e, ale stale menej nez polovica z tejto predrazenej pixeloviny :) A mam tam Lineage OS + root, max spokojnost.
|
|
Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: Mrdkýza
|
Pridané:
4.10.2017 22:34
Dobré na lámanie USB. Jack sa vie otáčať a je robustný. Nevadí.
Cez Bluetooth je ta kvalita zvuku... Otázna.
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: 5os5os
|
Pridané:
4.10.2017 22:49
Kvalita zvuku sa prisposobuje vacsine populacie, ktora je "hlucha".
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: ajajaj
|
Pridané:
5.10.2017 0:52
"Hluchym" ako pises sa prisposobovat nebudeme.
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
5.10.2017 7:55
Mozno tym myslel len zvysovanie hlasitosti hudbe na ukor kvality. Ak si vypocujes tu istu pesnicku, ktora bola napr. vydana v rokoch 1986, 1996, 2006 a 2016, tak ta z 1986 bude mat priemernu hlasitost nizsiu a sucasne maximalna hlasitost nebude orezana, ako to je v dnesnych nahravkach / kopiach.
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: ajajaj
|
Pridané:
6.10.2017 8:38
Absolutne s Tebou suhlasim.
ALE>
Ako decko som popri ZS absolvoval hudobnu, vystupoval som na predstaveniach v divadle na klaviri... proste mi vadi ked kvalitu odstrania a citam tie stupidity typu "99% ludi je hluchych"
Ako kolega prisiel na toto cislo ? Urobil studiu ?
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: 11111111111111111111
|
Pridané:
5.10.2017 8:22
Pre audiofila je jack to najhorsie co moze byt, ale vacsine populacii stacil tak ako bude stacit aj modry zub a usb sluchatka.
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: rokefeler
|
Pridané:
5.10.2017 8:25
To bolo nadavania ked mi jack nedrzal dobre v starom telefone. Hlavne ze je robustny. Boha to je mechanicky najhorsi konektor co moze byt.
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: Menovec
|
Pridané:
5.10.2017 9:17
A ktorý konektor je v tomto lepší??? Iba ak zaisťovacie typy, napríklad BNC.
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
5.10.2017 20:20
Ty si ešte nevidel rozjebané USB rozhranie?
3,5-milimetrový kolík je rozhodne lepší!
|
|
Re: Žena z Apple bude mať papuľu na všetko.
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
6.10.2017 19:10
3,5-milimetrovy kolik je uplne k nicomu. to si ani pinzetou nepohonkas.
|
|
aktualizacie
Od: samox86
|
Pridané:
4.10.2017 23:10
zaujimavejsie by bolo keby garantoval 3 roky updaty na najnovsi android. mal som nexus 3, kupeny par mesiacov pred prichodom nexus 4. na moje sklamanie google nikdy nevydal upgrade, ohradil sa 2 rocnou podporou ktora zacala plynut dnom uvedenia na trh. naopak velmi milo ma prekvapil huawei, na G7 vychadzali updaty pravidelne, dokonca vydali upgrade z android 4.x na 5.1 rok po ukonceni vyroby... ma sice nadstavbu emui, ale v porovnani so samsungom sa da hovorit o cistom androide :D
|
|
Re: aktualizacie
Od: [Jooky]
|
Pridané:
4.10.2017 23:27
Ja mam Nexus 6 a po troch rokoch ma stale mesacne updaty ... som zvedavy ako toto dlho vydrzi, lebo uz je cez ten google policy na updaty ... Co pozeram, tak uz je nachystany 7.1.1 patch level Oct 2017
|
|
Re: aktualizacie
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
4.10.2017 23:40
Aký upgrade máš na mysli pri Nexuse 3?
Vyšiel oficiálne s 4.0 ICS a upgrade bol 3x na 4.1, 4.2 aj na 4.3 Jelly Bean (okrem Toro verzie, Amíci sa sťažovali tuším že majú len po 4.2).
V tej dobe boli hlavne verzie označované názvom, bez nového hlavného čísla...
|
|
Re: aktualizacie
Od: thegluesvk
|
Pridané:
4.10.2017 23:47
mna prekvapila nvidia zo shield tabletom kupoval som ho z androidom 5.1 a po dvoch rokoch mam android 7.0 :)
|
|
Re: aktualizacie
Od: ruza
|
Pridané:
4.10.2017 23:55
aby som sa aj ja pochvalil tak mne nedavno vysiel najnovsi update na moj uz 2 roky nepouzivany xiaomi Mi2 ktory tento rok oslavuje snad uz 5 narodeniny
|
|
Re: aktualizacie
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
5.10.2017 12:44
Podobne Xperia z3 Tablet vysla s 4.4 a po dvoch rokoch skoncila s 6.0.
|
|
Re: aktualizacie
Od: Chupacabra
|
Pridané:
6.10.2017 2:02
Tak keď už sa chválime dobrou podporou.. nedávno som aktualizoval systém na 4 ročnom telefóne. Slovom štyri.
iPhone 5S :).
|
|
Re: aktualizacie
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.10.2017 16:14
A ako ti beha? Svojho casu som tiez updatol 4S na iOS 9... a to bola chyba, downgrade sa nedal a tak sa kupoval novy telefon.
To, ze polku pamate zapratalo "Other" a neslo to dat prec, to je uz len taka ceresnicka na torte.
|
|
.....
Od: [Jooky]
|
Pridané:
4.10.2017 23:33
Ja jednu vec nepochopim. Ked uz sa silou mocou chcu vsetci zbavit jack konektoru, tak preco tam nedaju aspon 2x ten USB-C ?! ... poslednu dobu su telefony uz dostatocne silne, aby sa cez OTG dal pouzivat zaujimavy HW, ale bez moznosti napajat sucasne aj telefon je to proste nepouzitelne. To jedno ci sluchatka, kb, disk, alebo nejaky specialy HW (RF, SDR, Lepton, etc.). Bez moznosti dodavat telefonu energiu je take riesenie vhodne tak na hodinu-dve a potom to musi clovek vypnut a nabit telefon ...
a tiez som zvedavy ako sa toto bude Googlu predavat. Podla mna nema taku zakladnu oveciek, ze hura systemom nakupia nove zariadenia a potom budu skumat ako pripoja sluchatka ... (ano, mam Nexus 6 fon, ale ked budem upgradovat na novy, tak to urcite nebude Pixel2 bez jack konektoru).
|
|
Stop konektorom, stop kablom! Jebat!
Od: yetiii
|
Pridané:
5.10.2017 0:01
Spiatocnicke myslenie niektorych, radsej si miesto notebooku kupia kvader, len aby to mal milion konektorov, ktore ani nevyuziju a ak vyuziju tak maju na stole 3 kiloveho jezka z ktoreho idu kable kazdym smerom, niektori ak by mohli tak by to iste urobili aj s telefonom a najebali don 10 kablov.
Ja by som zrusil konektory uplne, nabijat sa da bezdrotovo, sluchadla su bezdrotove, bezdrovoto viem streamovat videa/hudbu ci uz z domaceho nasu alebo cez siet, na aku picu konektory a kable, robi to len bordel. Presne tak sa niekedy nechceli vzdat ludia koni, auta boli pre nich nepriatelne a dnes na konoch kto chodi? Niekedy ludia nechapali, ze bude mozne lietat a lieta sa.
|
|
Re: Stop konektorom, stop kablom! Jebat!
Od: cicina0723
|
Pridané:
5.10.2017 0:15
alebo ze je Zem plocha, dnes to tiez nevedia pochopit
|
|
Re: Stop konektorom, stop kablom! Jebat!
Od: kekeket
|
Pridané:
5.10.2017 0:38
ja si radsej strcim kabel ako nechat sa ozarovat vsetkym moznym.
|
|
Re: Stop konektorom, stop kablom! Jebat!
Od: vasilll
|
Pridané:
5.10.2017 2:53
wifi=pomale
kabel je top.
|
|
Re: Stop konektorom, stop kablom! Jebat!
Od: ajajaj
|
Pridané:
5.10.2017 0:54
To ze ty nevyuzijed RS232 je tvoj problem.
My programatori sme spiatocnicki ludia LOL ..
|
|
Re: Stop konektorom, stop kablom! Jebat!
Od: Kuleha
|
Pridané:
5.10.2017 6:45
Na konoch chodia ludia stale a najmä tam kde sa s autom nedostanu.
|
|
Re: Stop konektorom, stop kablom! Jebat!
Od: neviem meno
|
Pridané:
5.10.2017 8:31
Ja by som chcel na mobile aj RJ45
|
|
Re: Stop konektorom, stop kablom! Jebat!
Od: J.O.
|
Pridané:
5.10.2017 10:00
cez USB OTG vie fungovat aj toto (sem tam treba nafejkovat ze je pripojene wifi, lebo appky na androide proste nechcu liezt do netu ked nie je zaznuty "spravny flag").
http://i-tec.cz/?t=3&v=445
z http://i-tec.cz/?t=4&v=1
|
|
rsfgrdrfeeee
Od: rakitnik
|
Pridané:
5.10.2017 8:23
ja by som chcel napriklad do telefonu konektor na RS232. Uz je tu s nami skoro tak dlho ako Jack a da sa cez to spravit vsetko.
|
|
Re: rsfgrdrfeeee
Od: Menovec
|
Pridané:
5.10.2017 9:33
mikroRS232
|
|
Hahahaha
Od: ihoiuhw
|
Pridané:
5.10.2017 9:06
mobil bez jacku by si kupil len vymetenec :)
|
|
Čudná doba
Od: Menovec
|
Pridané:
5.10.2017 9:06
Ešte mi chvíľu rozprávajte o kvalite zvuku z počítačových zariadení a ešte z komprimovaných formátov a bez Jacku a už vás pošlem spať deťúrence!
3,5 mm stereo Jack - ten 3-pólový, je symbol analógového audia. 6,3 mm sme sa tuším už všade vzdali, aby kábliky boli tenké ako cverna a niekto ide presadzovať štandardy pre analógový signál cez USB alebo BT!
To hádam ani sfetované bábätko nevymyslí!!!
|
|
Re: Čudná doba
Od: adssd
|
Pridané:
5.10.2017 9:36
Ak si chcem vychutnavat super kvalitny analogovy zvuk, tak rozhodne nebudem trolovat o tom, ze nemam jack na telefone, pretoze aj keby tam bol, tak ten zvuk nebude nic extra... Ten, kto si chce vychutnat kvalitu si sadne doma s kvalitnymi sluchadlami ku kvalitnej zostave a pocuva doma a nie v elektricke alebo vlaku. nikto tu nezavadza nove standardy, len okresavaju zbytocny HW ktory nieje nutny, pretoze sa da nahradit porovnatelnou alternativou ty sfetované bábätko...
|
|
Re: Čudná doba
Od: Menovec
|
Pridané:
5.10.2017 9:56
A potom ako je vyriešená komunikácia 2 telefónov, prehrávanie zvuku, videa a napríklad nabíjanie v jednom čase?
|
|
Re: Čudná doba
Od: Janka H.
|
Pridané:
5.10.2017 10:06
Bezdrotove nabijanie
|
|
Re: Čudná doba
Od: autobus
|
Pridané:
5.10.2017 10:18
nie je Jack a zrazu su vsetci odbornici na hudbu. hlavne ze maju sluchatka za 25e a myslie si, ze tie su uz drahe. mobil nie je urceny na kvalitnu reprodukciu zvuku. navyse, USB-C ma taky datovy tok, ze ak mas kvalitne sluchadla s prevodnikom na urovni nepotrebujes jack. co tu riesite fakt nechapem. a nabijat, nenabijat.. mas BT mas Airplay, kto v 2017 pripaja repraky k mobilu kablom? ved to nedava zmysel. hlavne pri tom co ludia dnes pocuvaju, but spotify alebo MP3jky z youtube.. gosh, demencia.
|
|
Re: Čudná doba
Od: J.O.
|
Pridané:
5.10.2017 10:30
Podla slepeho testu ani audiofilovia nepoznali rozdiel medzi Realtek on-board HDEF audio a drahymi prevodnikmi.
http://bit.ly/2z0gPS7
Niektore android mobily maju/sa chvalia hi-fi prevodnikmi, neskumal som blizsie, ale teoreticky/technicky nic nebrani aby bol rozumne kvalitny prevodnik aj v mobile, zvlast ked ho marketuju na pocuvanie hudby. Samozrejme najkvalitnejsie prevodniky budu asi v samostatnych prehravacoch (Fiio atd), ale vyrobcom teoreticky nic nebrani rovnake prevodniky strcit aj do mobilov (teraz neriesim ze prakticky sa tak nedeje).
Cize, za predpokladu ze nemam v mobile uplny sunt DAC, zavisi hlavne od sluchatok a nahravky (zdroj, kompresia) aka bude kvalita. "Zravejsie" sluchatka (impedancia) stale potrebuju predzosilovace aby ich "nakrmili", ale takeho si k hadam k mobilu nikto napriamo nepripaja.
|
|
Re: Čudná doba - cont.
Od: J.O.
|
Pridané:
5.10.2017 10:31
Cize argument, ze jack v mobile je naprd a ze zvukova kvalita cez jack musi byt kvoli nemu automaticky tiez naprd, je naprd. Mobil s jackom, pokial je tam dobry DAC, je podla mna dost rozumny na pocuvanie v hudby vzhladom na use case na ktory je urceny (pocuvanie on-the-go, niektori z nas totiz casto cestuju). Porovnavat to s pocuvanim doma je podla mna nezmysel z principu.
Mimochodom USB-C podporuje aj analog aj digital audio (http://bit.ly/2gccgMP), cize DAC v mobile musi byt. Ak ide zvuk v digital mode, tak DAC musi byt vonku - v tom pripade som zavisly bud
1) na DAC v sluchatkach ktore si kupim (kombinacie dobry menic/zly DAC alebo zle menice ale dobry DAC asi budu bezne)
2) na DAC v kabliku USB-C to 3.5" jack (v pripade USBC digital audio)
3) na kupe redukcie ktora bude mat aspon dva USB-C porty alebo jack a dalsi USB-C port, aby som mohol nabijat.
|
|
Re: Čudná doba - cont.
Od: J.O.
|
Pridané:
5.10.2017 10:31
V kazdom z tych pripadov idu akurat vytahovat prachy so zakanikov. Lebo priznajme si, prachy su az na prvom mieste.
A chodit ako pako s visiacimi redukciami z USB-C portu tiez nie je to prave orechove.
A bezdrotove sluchatka (aptX, BT)? Hahahaha.
|
|
AvgwquybJC
Od: JimmiNil
|
Pridané:
27.11.2017 23:18
lk5ogS http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
|