|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
27.9.2017 18:16
Hahahaha.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: zxcvbn
|
Pridané:
27.9.2017 18:53
Ked DSL.sk pise o stranke, ktora tazi kryptomenu pomocou Javascriptu, vzdy to ilustruju screenshotom, kde je hranoloid.
Nahoda? Nemyslim.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
27.9.2017 20:11
Myslis pana premiera?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: urbani
|
Pridané:
27.9.2017 20:16
Chuja hranateho?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SDFFASAASDFADFASD
|
Pridané:
27.9.2017 20:43
NE DENNIKUm aj ked screeenshotnes tvoj profil je tam 5 x fico
|
|
kto platí novinárov?
Od: mne to nevadí
|
Pridané:
28.9.2017 10:06
Novinári sú veľmi dôležitý, dobrých je málo.
Na rozdiel od premiera (maskota oligarchov), to môže robiť hocikto.
Radšej ťažiť kryptomenu ako pozerať reklamu na vaginálnu mykózu.
Ale vyťažovať cpu na 100% tak to potom musím používať blokovač reklamy.
|
|
Re: kto platí novinárov?
Od: torrent ...
|
Pridané:
28.9.2017 10:10
Idem si otvoriť The Pirate Bay, aby som podporil slobodný prístup k informáciám.
|
|
Re: kto platí novinárov?
Od: Kalkulacka365
|
Pridané:
28.9.2017 23:46
Zamyslenie....
Tazenie kryptomeny na pozadi bez reklam na stranke.
Otazka na redakciu: Mna by zaujimalo ci je to tazenie aktivne aj pre predplatitelov?
|
|
Re: kto platí novinárov?
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 10:35
dobrých novinárov v denníku N márne hľadám ;)
|
|
Re: kto platí novinárov?
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
28.9.2017 14:51
A si myslíš že rastú na strome?
V takej nekulturny krajine ako je Slovensko byť novinarom je sadomasochizmus.
|
|
Re: kto platí novinárov?
Od: asija
|
Pridané:
28.9.2017 17:29
asi preto sú zväčša úchylný aj inak
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
27.9.2017 22:13
Ako sa to vyjadrujes o panovy premierovi!
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: dsdas
|
Pridané:
28.9.2017 23:11
tvoj foter je chuj hranaty
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: jaj_mamo
|
Pridané:
29.9.2017 10:46
dovolím si nesúhlasiť. Invektívy ktoré odkazujú na členov rodiny, zvyčajne rodičov, sú priekazne znakom nižšej úrovne slovnej zásoby expresívnych výrazov pôvodcu danej invektívy a teda celkovo znižujú inak vysokú úroveň diskusií na DSL. Z tohto dôvodu si dovolím odporučiť "Najkratší utajovaný slovník slovenského jazyka" http://dopice.sk/kh2 Ďakujem.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Aladin
|
Pridané:
28.9.2017 8:42
Pána priemera.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Zlosyn
|
Pridané:
28.9.2017 8:39
illuminátor confirmed! :-(((
|
|
ospravedlňujeme sa
Od: Tomáš Bella, Denník N
|
Pridané:
27.9.2017 18:20
Mrzí nás to, problém trval niekoľko desiatok minút, išlo o kód externej firmy newzmate.com, ktorú používame na posielanie niektorých newslettrov, u nich došlo k chybe, keď experiment určený pre iný web omylom spustili nesprávne a ešte aj na nesprávnom webe - našom - bez nášho vedomia.
Ospravedlňujeme sa čitateľom, ich kód sme z nášho webu už úplne odstránili.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Janka O.O
|
Pridané:
27.9.2017 18:33
Odpúšťame vám.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: kjkmjskxj
|
Pridané:
27.9.2017 20:43
Janka odpusta, ale Velky Kancel nie
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Ujko
|
Pridané:
28.9.2017 7:06
Ani wifi tlaciaren?
|
|
mne to nevadí
Od: huraaaaa
|
Pridané:
28.9.2017 9:58
tlačiareň začala tlačiť peniaze
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 8:30
Janka odpúšťa, ale ja nie :D Ja nemusím, nečítam to.
Každopádne zaplatiť za tie bludy predplatné a ešte k tomu niekoho ďalej obohacovať na svoj úkor je neprípustné.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Ck skvele
|
Pridané:
28.9.2017 10:41
Nechcel som zaplatit, ale presvedcil si ma, aby som zaplatil. Podporim ich napriek kokotkom ako si ty.
|
|
nepriamo podporujes fasizmus, nehanbis sa?
Od: masmanasvedomi
|
Pridané:
28.9.2017 12:20
nechcel som ist volit, ale presvedcil si ma, aby som isiel. Podporim Kotlebu napriek kokotkom ako si ty.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 12:49
klokot ako som ja nepotrebuje platiť nejakým šašom na to aby si utvoril mienku, alebo názor.
Tak murko mierni svoje vyjadrenia a skús občas poznať svet mimo kaviarne.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: sgdsggsd
|
Pridané:
28.9.2017 14:01
prakokoti ťa nadšene vítajú medzi sebou!
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: mattti
|
Pridané:
28.9.2017 8:12
Za toto vám odpúšťame, ale že odrbujete ľudí ráno ,naobed aj večer, to vám neodpustíme.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: ...
|
Pridané:
28.9.2017 9:10
Vsak sa nenechaj.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: janc1c1
|
Pridané:
27.9.2017 18:37
mne by to nevadilo ze to vytazuje jedno pripadne polovicu dostupnych cpu jadier.
nechcete to spravit ako sposob platby? ze citatel ktory akceptuje tazenie kryptomeny bude moct precitat cely clanok?
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Peter_qwerty
|
Pridané:
27.9.2017 18:56
myslis ze to dolovanie je porovnatelne so sumou co stoji predplatne? berme ze necitas kazdy den kazdy clanok... ale ako napad ok, suhlasil by som.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: gertrudo
|
Pridané:
27.9.2017 19:30
Tazko povedat, ak dennikn cita s predplatnym 10% ludi a zvysok je zadarmo. Tak mozno keby 99% ludi tazilo, tak ziskaju v konencom dosledku viac penazi.
Ale je tam druhy problem, ze na hodnotu kryptomeny sa neda spolahnut, dnes 100eur, zajtra 1000, pozajtra 10. A ako by si vysvetloval ludom ze hmm, nevydalo, mena padla, tak dostanete len 10% z vyplaty. Pripadne vas vyplatime v nejakych bezcenych coinoch ktore mozno o rok budu mat hodnotu.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: blablabla
|
Pridané:
27.9.2017 20:14
ktoremu ze to citatelovi nevadi ze mu stranka znizuje zivotnost hardwaru ?? darmo lovensko je plne osob so slabsim duchom myslenia
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Sancho
|
Pridané:
27.9.2017 20:17
Zas to nedramatizujme - toto je argument smerom k absurdite. Znizovanie zivotnosti HW bezanim JS kodu s 50% vytazenim CPU? Ale no... Ked ti vadi vytazenie procesora, doporucujem vypnut JS uplne. A ked ho mas vypnuty, tak ti, samozrejme, ziadne tazenie kryptomeny nehrozi.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: blablabla
|
Pridané:
27.9.2017 20:19
a ja ti doporucujem kupit si vlastny krompac a lopatu
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: gertrudo
|
Pridané:
27.9.2017 20:18
Ak je to cena za citanie inak iba plateneho obsahu tak tipujem ze velmi vela citatelov by s tym problem nemalo.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: blablabla
|
Pridané:
27.9.2017 20:14
ktoremu ze to citatelovi nevadi ze mu stranka znizuje zivotnost hardwaru ?? darmo lovensko je plne osob so slabsim duchom myslenia
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 20:24
to ale sa moze stat aj bez toho. minule som nasol firefox, ze tahal cely cas 100% CPU a ja som si to nevsimol a urcite bezal tak viac ako den. cize takych chyb v softwari existuje. a to este nist. ked bol gnome3 novy, tak ja som sa vtedy podielal na tom testovani a tam boli problemy s nejakym memory leakom. ak si dobre pamatam, tak sme to hodili do Valgrind-u a potom som uploadovaval hore na bugzillu komplet dumpy. a dlho to trvalo kym vychytali secke, lebo tam ich bolo vela.
|
|
Re: oslavedlňujeme sa
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
28.9.2017 6:10
Minimalne citatelovi s kvalitnym chladenim a bez kesovania nema ako, ale "darmo lovensko je plne osob so slabsim duchom myslenia", ktorym este ani to priekazne nie je jasne.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: fgjhrdtrdt
|
Pridané:
28.9.2017 14:04
dôkazom čoho je aj exisencia predmetného "denníka"
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: vgy
|
Pridané:
27.9.2017 21:21
Chcelo by to javascript a nielen ten, ktory by na konto uzivatela tazil menu(z viacero druhov), ktoru by po kliknuti na plateny clanok previedol. Ak by sa to teda mozno docasne vyplatilo.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Tomáš Bella, Denník N
|
Pridané:
27.9.2017 19:29
Zjavne nejaký iný klient Newzmate v nejakej inej krajine nad tým uvažuje a testujú to, keď to omylom nasadili u nás, ale my nič také zatiaľ neplánujeme.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: zkirzp
|
Pridané:
27.9.2017 20:22
trafena hus zagagaaaaaa
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Adrique1
|
Pridané:
28.9.2017 7:51
pán Bella, to "zatiaľ" ma dosť zarazilo
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 8:38
niekto sa chcel potichu nabaliť...
Ale čitateľom dsl.sk nič neunikne! Už by si to mohol aj Musk všimnúť, keď chce letieť na Mars :D
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Dude
|
Pridané:
27.9.2017 18:39
Tomáš Bella, Gigelove "IT" dvojča.
S jedným veľkým rozdielom, vie pred kým si má kľaknúť a urobíť Ooooo.
Tentokrát však opäť vsadil na svoju "igelitenciu" a použil Coin-hive. Samozrejme ako Gigel 2.0 nevie čo je thread tak sa mu to prevalilo za pár minút a teraz vyplakáva.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Ck skvele
|
Pridané:
28.9.2017 10:49
Zato tento tvoj prispevok svedci o tvojej intergalaktickej genialite.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 13:01
ťahaj nazad prispievať na denník N, tu sa trollí na úrovni
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
27.9.2017 19:11
Vzhladom ku snahe profilovania na urovni mienkotvorneho dennika vo vyjadreni priekazne absentuje zoznam opakovaniu obdobnej situacie zamedzujucich opatreni.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Tomáš Bella, Denník N
|
Pridané:
27.9.2017 19:19
Kód sme úplne odstránili a nevrátime ho na stránku, kým nebudeme mať presne takúto garanciu od dodávateľa, že sa už nič podobné nikdy nebude môcť stať. Nejaký čas to asi potrvá, kým si to celé s nimi vysvetlíme a budeme spokojní s garanciou, ktorú nám dajú, aby sme to znova spustili a vedeli to aj my garantovať našim čitateľom.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
27.9.2017 19:29
Mne tu uz troll level priekazne zvysovat netreba...:D
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 8:40
:D made my day
evidentne nie!
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.9.2017 21:13
Škoda, že ste to odstránili. Denník N bol aspoň na pár desiatok minút niečím viac, ako len neobjektívnou slniečkárskou propagandistickou žumpou.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: bella pinguin
|
Pridané:
27.9.2017 21:39
co cakas od tucniaka ktory pracoval v piane?
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: ejjjjj
|
Pridané:
28.9.2017 9:12
Mozes to blizsie rozviest prosim? Par klucovych pripadov kedy boli neobjektivny a propagandisticky?
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: lal
|
Pridané:
28.9.2017 10:20
dopice.sk/apatej
do SSulika si kopnu tiez kedy mozu
a ze su celkovo biased by ti mohlo byt jasne uz len z financovania.. v najblizsej dobe ocakavaj shillovanie za progresivne slovensko
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: dfgdgdcfdfcf
|
Pridané:
28.9.2017 14:06
úplne stačia voľby v Nemecku, situácia v Barme, Donald Trump a tak ďalej, a tak ďalej...
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: anonymus1
|
Pridané:
27.9.2017 19:25
hej, "omylom" ;)
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Makovník
|
Pridané:
27.9.2017 20:04
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: kekeket
|
Pridané:
27.9.2017 21:18
ja som si predstavoval ze povie podobnu jebnutu vyhovorku ze hackery im hackli web a zacali tajne tazit monero :D no stale to zhodil na tretiu stranu. Samozrejme aj piratebay.org nedal vediet nikomu nic, az ked na to ludia prisli tak povedali ze to bol test :D omg vy ojebavaci
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: a74193938
|
Pridané:
28.9.2017 8:10
ked pojdem na dialnici 250kmh a poviem, viete pani policajti, to virus, to nie ja.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Kalkulacka365
|
Pridané:
28.9.2017 23:55
V nemecku môžeš. Aj bez virusu s policajtami.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Sancho
|
Pridané:
27.9.2017 20:15
Osobne si mysim, ze by to stalo za zamyslenie - ako vedlajsi prijem. A ako ponuku ludom, ktori suhlasia, by som dal moznost precitat platene clanky.
A zmeral by som, ci jednotlivi uzivatelia takto vytazili za rok ekvivalent elektronickeho predplatneho.
Nevidim na tom (so suhlasom, samozrejme) nic zle.
Osobne som vsak zvolil predplatne - skor kvoli tomu, aby som dennik podporil.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: a7190478
|
Pridané:
28.9.2017 8:13
podporit dennik je jedna vec, ale ktory dennik je dnes hodny podporenia ? ktory dnes pise kvaliten clanky? co je dnes kvalitny clanok ?
informacie su cenne, ale tie malo informativne su bezcenne.
nepoznam dennik n, takze nechcem hned sudit. no predplatim si ich, ak pojdu tvrdo proti korupcii, zlodejine, rodinkarstvu podobnym narod ozobracujucim praktikam.
a tvrdo nemyslim tak, ze napisem jeden clanok a basta.
nie. ist po nich hoci aj s trestnym oznamenim, burcovat ludi, aby im obliehali ich pevnosti, az dokym nepride odpoved.
inak mi bude podpora denniku uplne na 3.1415cu, ked sa cela krajina rozkrada, az sa rozpadne na molekularnej urovni
alebo inak - nech novinar ide po korupcii tak, ako ide exekutor po neplaticovi za MHD listok z pred 10 rokov.
a potom im dam aj 100eur mesacne.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: ja.
|
Pridané:
28.9.2017 12:38
Dennikn nikdy nepride s trestnym oznamenim, lebo tam treba dokazy.
A tie oni nikdy nemali, iba pretlacaju to, co sponzori potrebuju. Riadia sa Goebbelsovym "tisickrat opakovana loz sa stava pravda".
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: staru bellu
|
Pridané:
28.9.2017 1:38
Stara Bella co, ako spravny kapitan, vcas opustila potapajucu lod (ne)PiJano teraz vysiera v denniku N. A kukaj ho kotuhu prespekulovanu, nasiel dalsi sposob monetizacie citatelov popularnejsich slovenskych medii.
Prvy test bol spraveny napadne a na idiota. Druhy pokus uz bude sofistikovanejsi a zaludnejsi. Postupne postupne zacnu na nic netusiacich uzivateloch tazit kryptomeny vsetky vacsie slovenske media outlety a stara Bella zasa raz zarobi pak eurickov za predaj know how. TOTO JE LEN ZACATEK.
Inak je troska provoplanova ta coverstory o chudakoch neschopnych z newzmate.com, ktory sa voci tomu nevedia ani branit.
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 8:43
Ja mám liek, treba zaradiť dennikn na blacklist a nenavštevovať tú stránku. Vysierať si modzog z gebuľe môžem aj v karčme
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Asdf3
|
Pridané:
28.9.2017 7:42
Pan Bella,
a co tak vlozit ospravedlnenie na titulku?
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 15:37
Este sme sa nedockali
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: čitateľ
|
Pridané:
28.9.2017 20:02
čo si nečítal? len niekoľko desiatok minút, takže..
Iná vec by bola, ak by im to prešlo a ťažili by tam aspoň týždeň. Potom by tam dali namiesto ospravedlnenia rovno poďakovanie, heh
|
|
Re: ospravedlňujeme sa
Od: Solo_Kamen
|
Pridané:
28.9.2017 23:09
Samozrejme, keď vám na to už prišli :D
|
|
dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
27.9.2017 18:27
To len ukazuje aký je Javascript (a jeho enginy) mocný nástroj! Ja už som jeho nástup dávno predpovedal, to len zvyšok sa smial, že ako môže nejaký jazyk na animovanie buttonov na webstránke dominovať pri vývoji programov. A teraz je všade!
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Kekeke
|
Pridané:
27.9.2017 21:08
A nikto ta napocuval, nikto. A teraz vsetci nariekaju. Prosim predpovedaj este daco, tento raz tvoju radu mozno niekto vezmu do uvahy.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 21:09
1.) NoScript firefox plugin
2.) zadny flash!
3.) svaty pokoj.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
27.9.2017 21:16
nezijes v roku 2000 ze si mozes vypnut javascript. Dnes kvitnu na webe single page apps robene client side pomocou javascriptu. Bez javascriptu nacitas akurat tak dsl.sk a aj to nebudes moct hodnotit prispevky.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 21:19
ne, ved javascript funguje, len to jednotlivo mozes zapnut a vypnut, napr guuugleanalytcs mam blacklistnute a ale stranky javascript mozem explicitne povolit.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: a71872614
|
Pridané:
28.9.2017 8:15
osobne presne takto to mam, mam JS blocked a citam len DSL.sk, ale teraz o mma unblocked, lebo pisem komentar.
internet mi prestal chybat, kvalita zivota dole rozhodne nesla.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sdfsdf222
|
Pridané:
28.9.2017 8:42
2) a ked chces platit z internetbankingu ? :D
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
28.9.2017 16:54
no, na to mam flash este nainstalovany.
ale tatrabanka uz slubovala a pisali to tod na dsl.sk ze uz by mal prist onlibebanking bez flashu, cize asi html5 uz.
|
|
Sulik?
Od: JFK.....
|
Pridané:
27.9.2017 18:35
No, redakcia Dennik N... Zvalite to na SaS a Sulika?
|
|
Re: Sulik?
Od: mee
|
Pridané:
27.9.2017 20:07
To museli byť predsa Ruskí hackeri! :D
|
|
Re: Sulik?
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 20:13
tss. co ruski hackeri. Kotleba!
|
|
Re: Sulik?
Od: blablabla
|
Pridané:
27.9.2017 20:17
kotleba je rusky spion, darmo ludia so slabsim duchom sa verbuju lahucko
|
|
Re: Sulik?
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 20:29
aha, tak cil je Kotleba aj rusky hacker, spion a mozno aj iny funkcionar.
ja uz v tom mam sachy, lebo naposledy ked som to ja sledoval, tak to este pobehovala Malikova, eh... Belousovova, ci ako sa vola, kera obvinovala venku Kotlebu, ze je americky agent, a ze jeho strana je financovana z USA.
Potom co americanie financovali Banderovcov by to aj bola celkom seriozne doveryhodna konspiracna teoria, ale rusky agent je celkom iny level.
A este sme zabudli na Vitkovica, kery hovori, ze Kotleba sluzi madarom, lebo bolo v zaujme madarskych restituentov, aby tam vyhadzal ciganov z tych obsadenych pozemkov.
|
|
Re: Sulik?
Od: Fuzatý kulturisti na trash
|
Pridané:
27.9.2017 22:15
Malikovej asi zobral agendu čiže príjem od ruských tajných preto ho ohovára. S madarskými extrémistami pochodoval, aj s ruskými vlkmi sa fotil. Hrá to na všetky strany, len to slovenské národné sa mu akosi nepáči. Zato sa vyžíva v numerológii a symbolike. Zvláštny chalanisko.
|
|
Re: Sulik?
Od: Hhahhaahahahahahahaah
|
Pridané:
27.9.2017 22:54
Hlavne si uvedom ze Kotleba je s navyssou pravdepodobnostou gay. Pamatas si nahych chlapcov Kotlebovych v sprche? To je normalne pre tychto radoby alfasamcov? Suska sa to uz velmi dlho, Ale zatial to nikto nevyklopil mediam.
|
|
Re: Sulik?
Od: demidzon
|
Pridané:
27.9.2017 22:57
Jasne ze Kokotleba je prihriaty, v tom ich retardovanom spolku ich bude prihriatych viac.
|
|
Re: Sulik?
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
27.9.2017 23:19
aj keby bol prihriaty, pricom si to nemyslim ma peknu frajerku ktora by dokazala schladit kazdu prihriatost. Tak aspon sa s tym neprejavuje v spolocnosti, nenosi nejake LGBT odznaky a neoblieka sa jak humusacka buzna a nebozkava sa na ulici s chlapmi a nezdravi sa hlaskou "Na vtak!"
Tym padom nekazi mladez hnusnou homosexualnou propagandou. Ked si uchylak, tak drz hubu. Tak to ma byt.
|
|
Re: Sulik?
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.9.2017 23:35
Vždy sa dobre pobavím, keď nejaký tupec začne obviňovať neobľúbeného politika z homosexuality. Pred časom podobne liberálni slniečkári šírili po webe zosmiešňujúce fotky s narúžovaným Putinom.
Bavím sa preto, lebo títo nexeno-nehomofóbni gender aktivisti používajú obraz buzeranta ako ponižujúcu nadávku, čím len potvrdzujú, čo si v skutočnosti myslia.
Prečo môj zlatý zosmiešňuješ Kotlebu, že je teplý aj s celou svojou stranou? Vadia ti teplí? Vadia ti dúhové pochody? Dávaj si pozor, aby ti tvoje fašistické názory jedného dňa nevymlátila antifa z makovice.
|
|
Re: Sulik?
Od: Menovec
|
Pridané:
29.9.2017 9:22
Mne osobne vadia teplí páni aj teplé slečny...
A?
|
|
Nenávisť slniečkárov
Od: MuadDib
|
Pridané:
30.9.2017 15:18
Takto to vždy robili slniečkári.
Najprv začnú štvavo nenávidieť všetkých, ktorí nezmýšľajú ako oni. (Približne v duchu toho, ako to povedal Noam Avram Chomsky o protisrbskej propagande počas občianskej vojny v Bosne a Hercegovine: "Bolo to ako staromódny stalinizmus: ak sa vzdialite od straníckej línie o pár milimetrov, ste zradca, ste zničený.")
Keď protistrana začne robiť to isté, slniečkári spustia celospoločenský poplach nad "nenávisťou v spoločnosti".
|
|
Re: Nenávisť slniečkárov
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
30.9.2017 15:18
Asi vrcholom tohto dvojkoľajného slniečkárskeho stroja na nenávisť je článok v Aktualitách (Azetu), v ktorom pisárik vyzýva ľudí, aby neverili Kotlebovi, lebo Kotleba je vraj zradca, lebo aj nejaký "fašista" (s odkazom na jeho stránku) o ňom hovorí, že je zradca.
Pravda, v článku Aktualít sa neuvádza, že pisateľom toho odkazovaného článku je "fašista", ale z článku je to celkom zrejmé, on sa k tomu aj hrdo priznáva.
Podstata je tá, že tí slniečkári sú už takí zúfalí, že využijú ČOKOĽVEK na to, aby - v tomto prípade Kotlebu - okydávali.
V každom prípade je to niečo podobné, ako keď kotlebovci niekoho vyhlásia za žida.
Rozdiel je len v tom, že slniečkári za to nikdy nie sú trestne stíhaní...
|
|
Re: Sulik?
Od: Prosteja
|
Pridané:
27.9.2017 23:23
Ti bratislavski hajlujuci gajovia boli v SNS a nie u Kotlebu
|
|
Re: Sulik?
Od: Seres
|
Pridané:
27.9.2017 23:08
Lepšie je byť Slovanským Rusom ako negramotným a zmanipulovaným Američanom.
|
|
Re: Sulik?
Od: qwertys
|
Pridané:
27.9.2017 23:15
Co dalo svetu Rusko? Rus je primtiv, prepity buran, mongoloid.
|
|
Re: Sulik?
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
27.9.2017 23:21
matriosky ty kkt
|
|
Re: Sulik?
Od: pingmeter
|
Pridané:
28.9.2017 13:20
to je ta rekurzivna drevena babika ze? :D
|
|
Re: Sulik?
Od: lacimir1
|
Pridané:
28.9.2017 20:09
Nie, to je viacnásobne redundantná babika.
|
|
Re: Sulik?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
27.9.2017 23:24
Napríklad vyhralo 2. sv. vojnu?
Jáj, vás na SME učia, že ju vyhrali "spojenci", predpokladám, že na čele z USA...
|
|
Re: Sulik?
Od: Gertrudo
|
Pridané:
27.9.2017 23:58
Vyhrat sami by ju nevyhrali, ale hlavne ju tiez rozputali.
|
|
Re: Sulik?
Od: _Buržuj
|
Pridané:
28.9.2017 0:55
Po prvé to nebolo Rusko ale ZSSR, po druhé spojenci ho masívne zásobovali a po tretie vyhralo ale aj začalo (spoločne s Nemeckom) prepadnutím Poľska.
|
|
Re: Sulik?
Od: dj_v
|
Pridané:
28.9.2017 8:45
ak sú tvoje znalosti webdevelopingu na úrovni znalostí dejín, tak to mi je ľúto tvojich zákazníkov
|
|
Re: Sulik?
Od: ja.
|
Pridané:
28.9.2017 12:45
Ty vole, toto je sile. Sup sup do kniznice a dostuduj dejepis.
|
|
Re: Sulik?
Od: ghjgjgf
|
Pridané:
28.9.2017 14:11
vy dvaja chuji si doštudujte ten dejepis, veď má úplnú pravdu. akurát že Poľsko nenapadli s Hitlerom, ale hrdinsky dva týždne po ňom, keď už bolo na kolenách.
|
|
Re: Sulik?
Od: jebem nato
|
Pridané:
28.9.2017 14:17
vsetci sa mylite pozrite si dokument "The Greatest Story Never Told"
http://dopice.sk/kgT
|
|
Re: Sulik?
Od: ja.
|
Pridané:
28.9.2017 15:05
To "Polsko" bolo necelych 20 rokov predtym Rusko. Dostudovat Curzonovu liniu a Polsko-Sovietsku vojnu.
|
|
Re: Sulik?
Od: dfhddf
|
Pridané:
28.9.2017 15:17
vtedy to bolo Poľsko a basta! 20 rokov predtým bola polka Európy ináč.
|
|
Re: Sulik?
Od: ja.
|
Pridané:
28.9.2017 15:58
Aha, takze Rusom sa uzemie kradnut moze, ale ked si ho zoberu spat, tak oni su ti zli. Tak si to myslel?
|
|
Re: Sulik?
Od: fgjjkgkhkj
|
Pridané:
28.9.2017 16:49
nie, nemyslel. hranica bola stanovená v r. 1921. narušili ju Rusi (ZSSR) prepadnutím druhého štátu v r. 1939. takisto by som mohol povedať, že Rusi ukradli územie Poľsku pri treťom delení. či to bolo 20 rokov, alebo 120 nehrá rolu.
|
|
Re: Sulik?
Od: ja.
|
Pridané:
28.9.2017 17:02
"Bola stanovena" ako "Polsko vtedy dobilo". Nezabudaj, ze v tej dobe napadli aj Ceskoslovensko. Pilsudski predsa snival o svojom Intermare.
|
|
Re: Sulik?
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
30.9.2017 15:41
Druhú svetovú vojnu začal ten najzápadnejší Západ, keď jeho dŕžavy (štáty) ako dobrí spojenci Nemecka v zmysle Mníchovskej dohody ho podporili v zabratí území Česko-Slovenska, na ktoré si Nemecko robilo nároky.
Pravda, prísne vzaté, Hitler mal v podstate pravdu, Nemecko na tie územia malo nárok z národnostných dôvodov - lebo bratia Česi si vyhlásili Česko-Slovensko s hranicami na západe podľa akýchsi starých feudálnych hraníc "českých krajín", ktoré už s hranicami národov nemali nič spoločné a Nemcom z ich území zobrali toľko, že Nemcov bolo viac než Slovákov, tak sa musel vytvoriť národ česko-slovenský... a Rusíni neboli jeho súčasťou, a tak ich nároky z Pittsburskej dohody v rámci masarykovskej demokracie išli do riti.
|
|
Re: Sulik?
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
30.9.2017 15:42
Nemcom zobrali ich majetky, šľachte ho povyvlastňovali, vďaka čomu sa Česko-Slovensko hneď stalo jedným z "najvyspelejších" krajín sveta (Česko zhrablo 70 % priemyslu Rakúska-Uhorska), čo dodnes slúži česko-slovenskej slniečkárskej kaviarni ako nevyčerpateľný zdroj bájok a sebaľútosti nad údajnými uniknutými príležitosťami.
Že pre tieto územné nároky 1. ČSR zahŕňala v sebe už od počiatku zárodok svojho zničenia, už západná propaganda nikdy nepovie...
Mimochodom, potom aj Sovietsky zväz po vzore najzápadnejšieho Západu uzavrel s Nemeckom svoju zmluvu.
A tiež obsadil územia po Curzonovu líniu - o ktorých sa tiež nazdával, že mu patria - no a v podstate mal pravdu, lebo tie územia neboli národnostne poľské - Sovietsky zväz tým len vytýčil územnú hranicu podľa národnostnej hranice.
Pozrite sa na Afriku, kde sú ešte staré koloniálne hranice i po získaní nezávislosti týchto dŕžav, sú to hranice, ktoré pretínajú hranice národov či kmeňov... a aj preto sú tam stále vojny.
|
|
Re: Sulik?
Od: edi
|
Pridané:
28.9.2017 13:55
kkt, ty si to predstavujes ako hurvinek sampionat.
|
|
Re: Sulik?
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.9.2017 23:45
Pán Bella, ak si na základe môjho predchádzajúceho príspevku myslíte, že som bol ku vášmu denníku N nespravodlivý, keď som ho označil za "neobjektívnu slniečkársku propagandistickú žumpu", tak sa pozrite na to, čo napísal "qwertys".
Ak si teraz kladiete otázku, ako môže byť niekto taký hlúpy, tak to je preto, že tento úbohý jednoduchý človek je obeťou vašej propagandy.
|
|
Re: Sulik?
Od: sensei-san
|
Pridané:
28.9.2017 8:49
> Co dalo svetu Rusko?
Len tak z brucha:
Mendelejev - chemik - periodická tabuľka prvkov.
Ciolkovskij - raketový vedec - Ciolkovského rovnica
Perelman - matematik - dôkaz Poinkarého konjunktúry
Čerenkov - fyzik - Černkovovo žiarenie
Čajkovský - hudobný skladateľ - Luskáčik, Labutie jazero, ..
Solženicyn - spisovateľ - Súostrovie Gulag
|
|
Re: Sulik?
Od: jojojjjj
|
Pridané:
28.9.2017 9:22
a teraz daj zoznam zo zapadu a porovnaj dlzku :P
|
|
Re: Sulik?
Od: sensei-san
|
Pridané:
28.9.2017 12:10
Čo sme na pieskovisku, aby sme porovnávali dĺžku?
|
|
Re: Sulik?
Od: Neviem-
|
Pridané:
28.9.2017 13:26
Páči sa mi tvoje "daj zoznam zo západu". Pletieš si svetové strany s národmi. Chcel si napísať: "A teraz daj zoznam zo Slovenska",že?
|
|
Re: Sulik?
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
30.9.2017 15:52
Západ dal svetu Adolfa Hitlera a Adolf Hitler bol otcom myšlienky zjednotenej Európy, budúcej Európskej únie.
A to už stačí, že?
Namiesto vojny tu máme Európsku úniu...
Európska únia nás vojny nezbavila, len ju vyváža všade do svojho okolia.
No ale keby sa ti ten zoznam zdal byť predsa len krátky, tak si do neho môžeš dopísať, že Západ dal svetu yperit i atómovú bombu.
|
|
Re: Sulik?
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
28.9.2017 9:30
Takmer všetci spomenutí boli v Rusku prenasledovaní, veznení či inak utláčaní...
A konkrétne Solženicyn presne proti tomu Rusku písal.
|
|
Re: Sulik?
Od: Nasr
|
Pridané:
28.9.2017 11:13
Ale to len preto, ze chceli vytrcat z davu
|
|
Re: Sulik?
Od: sensei-san
|
Pridané:
28.9.2017 12:12
To nerozporujem. Len vyvraciam tvrdenie qwertys-a.
|
|
Re: Sulik?
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
29.9.2017 14:37
Je to ako keby si obhajoval tvrdenie že najlepší židovský humor vznikol v koncentrákoch a getách, takže by vlastne mali židia nacistom ďakovať...
|
|
Re: Sulik?
Od: ja.
|
Pridané:
28.9.2017 12:48
No konkretne Solzenicyn pisal proti ZSSR iba chvilu. Potom napisal "200 rokov spolu" a uz jeho kamarati zrazu neboli kamaratmi.
|
|
Re: Sulik?
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
29.9.2017 14:38
Aspoň vidíš až kam boli/sú súdruhovia schopní niekoho dotlačiť...
|
|
Re: Sulik?
Od: ja.
|
Pridané:
29.9.2017 16:49
No v tej knizke dobre nakladal aj sudruhom, ti z nej poteseni neboli. Skor tam pomenovaval, kto su ti sudruhovia.
|
|
Re: Sulik?
Od: Neviem-
|
Pridané:
28.9.2017 13:23
Pičovina.
Väznený bol jeden.
Keby som ti uznal Koroľova, ktorého si si pomýlil s Ciolkovskym, tak dvaja. Dvaja nie sú väčšina.
|
|
Re: Suflik?
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
28.9.2017 13:33
Z Boha hej. A EU garantuje nabozensku slobodu.
|
|
Re: Sulik?
Od: fxcgnbfxgnxcg
|
Pridané:
28.9.2017 14:14
len či to nebude tým, že tí zvyšni žili za cára
|
|
Re: Sulik?
Od: martiiiiiinHK
|
Pridané:
28.9.2017 5:59
ok
|
|
bakany javascript
Od: .em
|
Pridané:
27.9.2017 18:42
isto len chceli "vytazit" maximum zo sledovanosti mysliac si, ze to ludi nebude "obtazovat", kedze asi sorosove petrosekely nestacia :))
inak ta robova momentka #HandsUpDontShoot je perfektna
|
|
gnome3 system monitor
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 19:36
ako vidim, tak je malo ramky v redakcii DSL.sk
tak pridavam moj screenshot system monitora z gnome3
http://img.ctrlv.in/img/17/09/27/59cbe17420237.png
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 19:42
a aby som nezabudol este konkretnejsie specifikacie ramky dmidecode: http://bit.ly/2xLrSRd
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od reg.: holden
|
Pridané:
27.9.2017 19:58
a o co ide?
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od: Sancho
|
Pridané:
27.9.2017 20:24
Poplietol si si thread na reddite, ze sa snazis vnutit nam tvoje HW specky?
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 20:32
ja som neni ani na reddite, ani na facebooku.
a vobec, podla mna su moje hw specifikacie zaujimavejsie, ako dennikN. sleduje to vobec volado?
Hrib uz 7 rokov neinterviewoval nikoho zaujimaveho.
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od: čitateľ
|
Pridané:
28.9.2017 8:00
Viac ako pamäť by ťa malo zaujímať tých 30% cpu.
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
28.9.2017 16:57
ano, 30% cpu je sposobeny tym, ze governor je nastaveny na powersave, cize on ide dole na 800MHz, tym padom 30% je uz relativne malo a samozrejme ten gnome3 system monitor sam o sebe zere dost. potom nejake pluginy co mi na liste ukazuju zatazenia ramky, siete a podobne blbosti a najvaecsi problem je ten daemon, co bezi ako na synchronizovanie s online accountami. teraz kukam a mam 1%, 2%, 4% a 0%. cize to tiez neni furt.
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od: ja.
|
Pridané:
28.9.2017 17:07
To mas i3 s HT, nejaky maly Xeon (E3) alebo Ryzen 3? Nenapada ma nic ine 2C/4T alebo 4C/4T, co by podporovalo ECC.
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od: okuliarnik
|
Pridané:
27.9.2017 20:42
povedal by som, ze to bude virtualka na podobne pokusy "ako si nedojebat pocitac divnym webom"
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 20:47
do virtualbox guestu prideluje 4 jadra, 1GB ram a swap?
ja som hutal tiez tymto smerom a vysiel som s teoriu, ze to bude nejaky stary vyradeny core2quad, kery ma 10 rokov a na kerom skusaju software. to by vysvetlovalo aj gnome3 na takom starom pc. tiez to moze byt intel atom 330 http://intel.ly/2y9lgNc ten ma 2 jadra + hyperthreading, by vysvetlovalo 4 logicke jadra v system monitore a 1 GB ram, lebo tam vaecsinou boli k tomu dosky len s 1 slotom na RAM (DDR3). ja mam taku dosku, aj s tym atomom 330, ale planujem ju vyradit este tento rok.
|
|
Re: gnome3 system monitor
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 21:18
a dokonca som ho nasol:
https://photos.app.goo.gl/CT2iODc7QUi4V8vG3
to je tato doska:
http://bit.ly/2hxKcqS
ja som na nej len vyhodil chladic a nahradil som ho vlastnym pasivnym, kery som potom mosel nehat z boka ofukovat, tam to nebol procesor, kery hrial ale chipset.
tod je videt ten jeden slot na RAM:
https://photos.app.goo.gl/zFaBk6Jz8yt7KPcV2
a takto cele:
https://photos.app.goo.gl/75vXAyecGzu5WuN22
|
|
Chrome Extension MinerDetector
Od: Alino:
|
Pridané:
27.9.2017 21:11
urobil som na to taky lightweight chrome extension ktory deteguje pritomnost scriptu z domeny coin-hive.com
https://github.com/Alino/MinerDetector
otestoval som to na thepiratebay.org tam to funguje dobre a ikona sa rozsvieti :D
|
|
Re: Chrome Extension MinerDetector
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 21:25
ja som videl aj pluginy venku, kere komplet tie bitcoin miningy blokuju. dokonca aj sucastou nejakych tych adblockplusof
|
|
Re: Chrome Extension MinerDetector
Od: Alino:
|
Pridané:
27.9.2017 21:31
ja ich blokujem na urovni DNS, len som chcel mat nastroj ktory mi da informaciu ze ci sa na stranke nachadza mining script.
|
|
Re: Chrome Extension MinerDetector
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.9.2017 21:26
no a NoScript plugin by tiez mal mat moznost pridat coin-hive.com do blacklistu.
|
|
Re: Chrome Extension MinerDetector
Od: Ck skvele
|
Pridané:
28.9.2017 10:46
Ale uvedomujete si, ty aj "redakcia", ze staci, aby ten skript miesto linkovania priamo embedli, alebo nacitali lokalne, a tvoj extension a "navod" od "redakcie" nebudu fungovat?
|
|
Re: Chrome Extension MinerDetector
Od: Alino:
|
Pridané:
28.9.2017 16:24
ano uvedomujeme si to. V takom pripade treba intenzivnejsii monitoring. Napriklad minifikovat ten original miner script a ziskat jeho SHA hash.
Potom treba sledovat vsetky scripty na kazdej stranke ktore su rovnako velke alebo vacsie ako minifikovana verzia toho minining scriptu a ak ano, tak pokusit sa minifikovat tento script na stranke a ziskat z neho SHA hash. Potom porovnat obidva SHA hashe a ak su rovnake, tak vieme ze na stranke sa nachadza embedovany alebo lokalne nacitany miner script.
Ale tvl, uvidime ci niekomu az natolko bude jebat ze si to da na stranku takymto sposobom, ale skor ci neskor asi hej, ak to ludia budu blokovat, bude sa to snazit niekto vzdy obist. Podla toho ako to bude jedna skupina ludi obchadzat, tak druha skupina podla toho bude robit lepsiu obranu. Tak je to aj pri crackoch, hackoch atd.
|
|
Re: Chrome Extension MinerDetector
Od: pingmeter
|
Pridané:
28.9.2017 13:30
ak je to technicky mozne (neviem ci je mozne z prehliadaca monitorovat aktualne vytazenie cpu), tak by bolo velmi dobre pridat tam taku moznost, aby extension nejakym nerusivym sposobom ukazoval ak hodnota vytazenia cpu stupne napr. nad 50%. tak by to teoreticky poukazalo na vytazovanie aj z inych domen, ak by bol pouzity miner z inej domeny. ten extension som neskusala, takze ak tam nahodou nieco take zapracovane mas, tak toto povazuj za bezpredmetne :)
|
|
DeKonšpirácia
Od: somkludny
|
Pridané:
27.9.2017 22:19
Nečíta náhodou správca slovensko.sk denníkn ?
|
|
Re: DeKonšpirácia
Od: Diskut.
|
Pridané:
27.9.2017 22:32
Nie, nemá čas. Ručne totiž doposiela dokumenty, ku ktorým dostal doručenky pred 14 a viac dňami. Takže na čítanie nemá čas. Holt, keby mal väčší kancel, WiFi a tlačiareň, išlo by mu to rýchlejšie. Už by si len behal po hotový papier... :-)
|
|
ja som im pisal
Od: autobus
|
Pridané:
27.9.2017 22:46
uplne mi vypadlo napisat aj vam na DSL.. im som pisal okolo 5tej ze wtf a oni stale nic.. ale zas po dlhom case som pocul chladenie. aspon viem ze ho mam.
|
|
Re: ja som im pisal
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
27.9.2017 23:29
Poprosíme kontaktujte nás teraz :) na redakcia at dsl.sk
|
|
Re: ja som im pisal
Od: autobus
|
Pridané:
28.9.2017 12:11
pisal som vam rano so screenom co som pisal im. stale ziadna odpoved od dennika N
|
|
konečne užitoční
Od: fgjgcgjk
|
Pridané:
28.9.2017 7:01
aspoň tú chvíľu boli tie N-presstitútky užitočné, škoda že len pre ruských hackerov :-P
|
|
dennikn
Od: fisto
|
Pridané:
28.9.2017 8:19
kryptokokoti
|
|
na vytazovanie CPU
Od: Problem
|
Pridané:
28.9.2017 8:35
Na nechcene vytazovanie je dobre mat nieco take ako displej na klavesnici. Napriklad Logitech G15 a na nom spusteny HW monitor. Takto mate stale prehlad.
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
28.9.2017 9:09
Heh zufalci a stroskotanci z dennikaN. Nie len ze manipuluju spravy a verejnu mienku, este aj chcu zatazovat moje PC, tak to nieeee....
|
|
Re: 5znak
Od: ujdujj
|
Pridané:
28.9.2017 9:30
Mozes dat par klucovych prikladov kedy manipulovali spravy a verejnu mienku?
|
|
Re: 5znak
Od: ujo tomas
|
Pridané:
28.9.2017 12:22
no napriklad bola v telke aspon zmienka o tom, ze slovensko.sk je nefunkcne a kolabuje?
|
|
Re: 5znak
Od: hfdhdshsd
|
Pridané:
28.9.2017 14:16
stačí otvoriť stránku a naslepo kliknúť
|
|
Re: 5znak
Od: autobus
|
Pridané:
28.9.2017 12:13
jeden jediny normalny zdroj informacii, ktory nepodlieha politickemu tlaku a ty toto povies? aku verejnu mienku? ze Kotlebovci su idioti? ze Ficovci kradnu? to nie je verejna mienka ale fakty. logik.
|
|
Re: 5znak
Od: hmgfgfg
|
Pridané:
28.9.2017 15:23
tie tvoje "fakty" pozná každé malé decko, ale je plno iných faktov, ktoré prekrútia či podajú skreslene. podsúvajú nepravdivé informácie akože investigatívnym spôsobom a tak manipulujú s mienkou blbečkov ako ty. že vraj "jeden jediný normálny zdroj informácií", nedaj sa vysmiať, truhlík!
|
|
Hanba
Od: Pravdovravny
|
Pridané:
28.9.2017 10:21
No mam dost, clanky spoplatnene, a este aj cpu time kradnu. To mi pripada uz jak ked v hydinarnach zamestnanci pasuju pod satami kuracie kridla aby uzivili rodinu...
|
|
Re: Hanba
Od: ujo tomas
|
Pridané:
28.9.2017 12:27
v gatkach a tak..? :) aj teple domov donesu.. :D
|
|
to by sa snad malo stat iba na hlavnych spravach!
Od: Lobotomik
|
Pridané:
28.9.2017 10:40
Su asi taki "cisti" ako ten nimi obdivovany "kiška".
|
|
Re: to by sa snad malo stat iba na hlavnych spravach!
Od: Ck skvele
|
Pridané:
28.9.2017 10:41
A ty si lobotomik a taku vahu maju aj tvoje "uvahy".
|
|
Hnojnik N
Od: Samael
|
Pridané:
28.9.2017 11:27
To fakt niekto navstevuje tento propagandisticky EXKREMENT menom Hnojnik N ? Je tu len za jednym ucelo, oblbovat a formovat svoje ovce ... Ale co cakat od ...
|
|
Re: Hnojnik N
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
28.9.2017 11:59
Nože nám prezraď aký propagandistický exkrement navštevuješ ty?
|
|
Re: Hnojnik N
Od: asdfa
|
Pridané:
28.9.2017 14:56
mne staci dsl
|
|
Re: Hnojnik N
Od: fghfgvbn
|
Pridané:
28.9.2017 15:24
trafená hus gágaj, gá-gá-gá!
|
|
Re: Hnojnik N
Od: Emm
|
Pridané:
28.9.2017 16:12
mas slovnik 65 rocneho dochodcu, dumam ze co vobec robis na DSL
trosku sa ukludni, daj si tabletku a ic kukat narkozu
|
|
Namet
Od: Sea Monkey
|
Pridané:
28.9.2017 14:14
DSL.sk by mohlo zmerat vytazenie PC na velkych Slovenskych a zahranicnych weboch. Raz s adblockom a raz bez. Mozno by sa zistilo, ze u par z nich to ide blizko do 100% len kvoly reklame
|
|
Nocnik N
Od: Kolotocar
|
Pridané:
28.9.2017 20:19
Dennik N bol vzdy stratovy, to im ale nebranilo v tom, aby robili rozne akcie, rozdavali letaciky do schranok, atd.
Financovanie u nich nie je jasne, ale podla vsetkeho ich sponzori im prestali platit, tak sa snazili si takto privyrobit, ako prostitutky na rohu ulice.
|
|
comodo
Od: peter1235
|
Pridané:
29.9.2017 17:57
Ja som mal problem s commodom. ten mi vťažoval tiež pc na 100 percent a ked som ho vymazal tak to už prestalo. Ale neviem či to bolo kôli tomu že ťažil nejaku krypto menu. Nemam na to znalosti aby som to zistil, že prečo tak zaťažoval system.
|