|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2017 9:44
ja by som "inovativny" nahradil slovom "netradicny" lebo nic nove ten fen neprinasa, ale ma oble rohy displaya
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2017 9:46
len tak btw. ten vystupujuci fotak je na mojom 300€ moto neprijemny, ale na 1300€ fujfone absolutne neprijatelny!
|
|
Re: 5 znakov
Od: ajfunfon
|
Pridané:
13.9.2017 9:53
ty si ale sragka, tegefon len za 300eur, to maju dnegka uz deti na zakladnej
na start
|
|
Re: 5 znakov
Od: ysfysg
|
Pridané:
13.9.2017 11:25
No a? Nech maju aj za 5000€, stale to je len telefon :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.9.2017 16:46
Pre socky cena telefónu plní aj funkciu spoločenského statusu. My bohatší na to používame autá. Od nás bohatší na to používajú lietadlá a veľmi bohatí umiestnenie v rebríčku najbohatších ľudí sveta. :D
|
|
Re: 5 znakov
Od: prpr
|
Pridané:
13.9.2017 17:05
aj ked ti to mozno tak povedali penis ti to nakoniec nezvacsi...
|
|
Re: 5 znakov
Od: 33jkl33
|
Pridané:
14.9.2017 13:49
A koho to trápi? Kurvy idú za peniazmi... :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: prpr
|
Pridané:
14.9.2017 19:04
sak ked chces tvoj problem:)
|
|
Re: 5 znakov
Od: joepass
|
Pridané:
13.9.2017 17:13
A ti najbohatsi nemaju na stole ani pocitac a POUZIVAJU STARY FLIP PHONE.
google "warren buffett desk" a "warren buffett phone"
|
|
Re: 5 znakov
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.9.2017 21:18
Dalsi kokot co si mysli, ze kupou drahej picoviny mas vysoky spolocensky status.
Take velke Hovno a nie status.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Ty si mimoza
|
Pridané:
17.9.2017 16:56
Kamo sa zobuď. Keď máš Lova nesmrdi ti ani hovno. Zato že ty také nepoznáš neznamená že to tak nefunguje.
|
|
Re: 5 znakov
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
18.9.2017 17:58
Ovecka sa citi byt nizko. Inteligentnemu cloveku je jedno kto co vlastni.
A ked je miliardar kokot peniaze z neho lepsieho cloveka neurobia. Ani to, ze si kupi celu letku lietadiel.
Opakujem, je mi to desat. Pre mna je uplne rovnaky clovek ako ja. Ale pokojne zavid majetky druhych aj nadalej alebo si ich davaj medzi nadludi.
Rovnako by mi bolo jedno, ci si ovca mysli, ze si zvysujem status. Lebo nema ani ponatia na co si to kupujem.
|
|
qFGYNcoHLGgk
Od: JimmiNil
|
Pridané:
27.11.2017 20:44
dQqCas http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
18.9.2017 18:46
Hm, a to som si myslel, že až začne školský rok, tieto komentáre zmiznú... :-(
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: yntelygent
|
Pridané:
19.9.2017 10:07
Dnes môžeš mať iphone za 17€/mesiac, tak či zrovna to dokazuje spoločenský status si nie som úplne istý :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
20.9.2017 0:30
Správne. Ale polovica ľudí sa tu zbytočne rozohňuje nad komentárom, ktorý bol takmer určite myslený ironicky.
|
|
Re: 5 znakov
Od: 65432122
|
Pridané:
13.9.2017 11:24
Aj ja mám telefón s vystupujúcim fotoaparátom, Nokia 1020 :D
|
|
Re: 5 znakov
Od: fghfg
|
Pridané:
13.9.2017 11:26
To je skor fotoaparat s funkciou telefonu :D
|
|
Re: 5 znakov
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
16.9.2017 19:37
To je dané silospytom (fyzikou), tú si nepodplatíš, ani keď budeš ako Kiska!
Aby si nemal hračku nemenne zaostrenú na nekonečno, s ktorou urobíš ostré snímky vzdialených končiarov, ale nie zmluvy na stole.
|
|
Re: 5 znakov
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
20.9.2017 0:40
Silospyt, OMG LOL.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Bozzz
|
Pridané:
13.9.2017 10:26
http://dopice.sk/kcg
|
|
Re: 5 znakov
Od: a718726
|
Pridané:
13.9.2017 10:41
mne sa paci ten kurz eur/usd, zvycajne tak 20% priplatok za to ze zijeme v LUXUSNE BOHATEJ EUROPEEEEEE OU JEEEEE
|
|
Re: 5 znakov
Od: Trololo
|
Pridané:
13.9.2017 11:07
Mne sa paci, ze sa vyjadrujes ku relativne zrejmim veciam bez stipky znalosti. US ceny su vzdy bez dph nakolko kazdy stat ma vlastnu vysku.
|
|
Re: 5 znakov
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.9.2017 11:25
A okrem toho v USA nie je povinna zaruka 2 roky, len par tyzdnov. To si musi vyrobca poistit vyssou cenou v EU sajuze.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Tulen
|
Pridané:
13.9.2017 11:51
Nadavas na EU sojuz ale ked ti klakne mobil v 23.mesiaci zaruky tak sudruhom z bruselsojuzu mozes akurat tak pokorne podakovat.
|
|
Re: 5 znakov
Od: karolkooooo
|
Pridané:
13.9.2017 13:47
preco? ja som uz neraz reklamoval den pred ukoncenim reklamacie a vzdy mi to preslo ...
|
|
Re: 5 znakov
Od: LenPravdu
|
Pridané:
15.9.2017 15:12
2 rocna zarucna lehota nijak nesuvisi s EU, slovensko ju malo davno pred vstupom. Za druhe je to iba povinne poistenie ktore si sam platis vyssou cenou vyrobku takze treba dakovat sebe
|
|
Re: 5 znakov
Od: siirii
|
Pridané:
13.9.2017 14:29
A pod pár týždňov myslíš 52, alebo 53?
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
15.9.2017 8:42
Pár týždňov?
Nie náhodou rok?
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
3.10.2017 2:36
V USA je povinna zaruka rok. Nad tuto dobu to kazdopadne zavisi od vyrobcu, kedy mnohi ponukaju predlzenu zaruku v zaklade, napr. Intel dava na procesory 3 rocnu zaruku globalne.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Iv4n
|
Pridané:
13.9.2017 11:49
Sú štaty kde je dph 0%, inak sa pohybuje okolo 4%. Prevazna cast americanov si ten iphone naozaj za 990dolarov kupi. A co sa zaruky tyka je tam tiez lenze rok. Takze neviem neviem kto ma ake znalost... Cena je tu vyssia jednoducho preto, ze chcu na nas este viac zarobit...
|
|
Re: 5 znakov
Od: sdfbkajsdfff
|
Pridané:
13.9.2017 17:33
Oni na nas ale zarobia rovnako, len stat si z toho schrustne dan :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: Djskáa
|
Pridané:
24.9.2017 10:21
V USA máš možnosť 0 DPH bohužiaľ v EU sa tejto lúpeži nevyhneme.
|
|
Re: 5 znakov
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.9.2017 11:55
A mne sa paci, ako sa vyjadrujes k veciam bez stipky znalosti matematiky. Aspon trojclenku by si mohol vediet.
iPhone 8, 64 GB verzia stoji v USA 699 USD. To je v prepocte 584 EUR. Ked tuto sumu navysim o DPH 20%, dostanem 700 EUR. Ked sa teda predava u nas za 799 EUR, cena bez DPH bola navysena o 14% (ak si to nevies odvodit: 799/1,2/584).
Podobne s 256 GB verziou. Ta stoji 849 USD, co je 709 EUR, s dph 850 EUR. Pokial sa predava za 909 EUR, tak jej cena bez DPH bola navysena o 7%.
A to su navysenia dnes. Ocakava sa, ze dolar este bude klesat, ale Apple klasicky ceny neupravi.
Pokial zase chces argumentovat zarukou, 14% premium znamena ze a) je to strasne kazivy kram, o 14% viac sa ich pokazi do konca zaruky v EU ako v USA a za b) aj tak nedostanes servis ako dostanu americania v Apple Store. Tie tiez nie su zadarmo.
|
|
Re: 5 znakov
Od: ehmehmehm
|
Pridané:
13.9.2017 13:05
Na clo mlady pan zabudol?
|
|
Re: 5 znakov
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.9.2017 14:19
Myslis tarifu pre KN "8517 12 00 Telefóny pre celulárne siete alebo pre ostatné bezdrôtové siete"? Nie, nezabudol, pretoze sadzba je "bez cla".
Ako to bolo s tym vyjadrovanim sa k veciam bez stipky znalosti?
|
|
Re: 5 znakov
Od: jsomto
|
Pridané:
13.9.2017 16:52
vsak si ho objednaj a zistis na vlastnej kozi ze to budes mat za rovnaku cenu a bez 2r zaruky a ak sa ti rozbije po polroku tak reklamovat pojdes letecky
|
|
Re: 5 znakov
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.9.2017 17:14
Ked rozbijes hocico aj na druhy den, reklamovat si mozes vies co.
Zaruka je na na vyrobne vady, nie na tvoju nesikovnost.
Btw., aj v EU je po roku na zakaznikovi, aby dokazal, ze ide naozaj o vyrobnu vadu. Ako pozeram na miestnych myslitelov, good luck.
|
|
Re: 5 znakov
Od: jsomto
|
Pridané:
13.9.2017 23:30
nevies citat? ak sa TI rozbije... nie ak ho ty rozbijes svojimi mantlavymi rukami
ale to je jedno, odbočil si od témy lebo ti dosli argumenty. riešiš tu chechtaky hore dole 50 eur, jasne že si ho radšej zoberiem za tu podobnu cenu tu v europe keď mám naviac 2 roky zaruku a ak mi odíde napr LTE chip, idem vymenia a nik to neriesi. btw predtym boli práve LTE nekompatibilné medzi US a európou.
Dokonca pri apple ti vymenia v záruke ak aj ti praskol displej pri pade. myslím prasklinu zo strany na stranu nie rozdrbany displej s vylupnutim.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Well
|
Pridané:
13.9.2017 17:14
Kúpim ti pivo ak si to nemusel googlit ty frajer
|
|
Re: 5 znakov
Od: Astar Sarkan
|
Pridané:
13.9.2017 18:10
Aj keby len googlil, je to niecobco tu 90% miestnych trulov nedokaze
|
|
Re: 5 znakov
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.9.2017 18:59
Nie, nemam colny sadzobnik v hlave (fyi, ma to nejakych 960 stran), ale viem ze existuje a ze na mobily a pocitace sa neplati clo.
|
|
Re: 5 znakov
Od: ehmehmehm
|
Pridané:
13.9.2017 19:11
Ja tiez a priznavam, ze som ho otvoril az po tom co som to postnul. Pomylilo ma colne konanie ked som kedysi davno kupoval Kindle z US.
|
|
Re: 5 znakov
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.9.2017 11:28
Inovativne je na tom to, ze namiesto kvalitneho IPS panela tam dali vypalujuci sa OLED a dva 5-eurove senzory k tomu. A ludia su za to ochotni dat o 3 kila viac. Na to je slovo "inovativne" este slaba kava. To je na Nobelovku za marketing.
|
|
Re: 5 znakov
Od: velkedecko
|
Pridané:
13.9.2017 12:42
a ja ho chcem a chcem a chcem! Mamina už odkladá tretiu výplatu a keď pridám vreckové tak na ten lacnejší mám, ale radšej počkám na 4. výplatu, chcem ten naj, čavko
|
|
Re: 5 znakov
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
13.9.2017 13:13
Presne tak. Z odborneho hladiska iny dokaz nenahraditelnosti nie je mozne povazovat za dostatocne priekazny.
|
|
Re: 5 znakov
Od: lolekov brat
|
Pridané:
13.9.2017 13:49
Kapitan, si to Ty?
|
|
Re: 5 znakov
Od: siirii
|
Pridané:
13.9.2017 14:30
Škoda že elita v DSL.sk komentároch nepracuje v Apple a Space X. Sme už mohli behať po Galaxii s holografickými telefónmi s rozlíšením milión na milión a baterkou s výdržou 1000 rokov.
|
|
Re: 5 znakov
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
13.9.2017 14:42
Ved na to staci odoslat ziadost cez elektronicku schranku a vybavene.
|
|
Re: 5 znakov
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.9.2017 15:48
Preco si sa tam este neprihlasil? Urcite sa o teba potrhaju.
|
|
Re: 5 znakov
Od: G vývod
|
Pridané:
13.9.2017 11:30
Robko a jeho múdrosti.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
15.9.2017 8:39
Ani oblé rohy displaya nemá prvý 😂
|
|
Re: 5 znakov
Od: sfgfdsgsfdg
|
Pridané:
28.9.2017 9:53
iPhone ma neskutocny vykon a preto by som ocakval stanicu na styl samsung dex! Ved ten vykon si ti priam pyta
|
|
Re: 5 znakov
Od: sfgfdsgsfdg
|
Pridané:
28.9.2017 9:53
iPhone ma neskutocny vykon a preto by som ocakval stanicu na styl samsung dex! Ved ten vykon si ti priam pyta
|
|
dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
13.9.2017 9:51
Ja by som dal cenu ešte vyššiu na vsetky. Lebo ma štve, že si ho kupujú sociálne prípady a robia nám, IT profesionálom, hanbu.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
13.9.2017 9:57
Webdeveloper = IT profesionál... Skapem :D
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
13.9.2017 10:15
Máš pravdu, skôr by to malo byť softvérový inžinier, ale ja sa nerád povyšujem nad ostatnými ľuďmi od počítačov, tak preferujem termín IT profesionál.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2017 10:23
ja si hovorim softverovy vyvojar
neznasam ked mi niekto hovori ITčkár. To znie jak postihnuty kkt, vozickar. Nejaky debilko nerd cely den na pocitaci.
"Pomoz mi vymazat meno z fotky na fb, Ty to vies, ty si ITčkár"
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
13.9.2017 12:24
Aj taki musia byt :). Vdaka nim su pouzivatelia menej znali a taki ITckari ako ja maju pracu, neplatenu pracu, lebo kazdy naokolo otravuje: vymenis mi panty, display ci klavesnicu na notebooku, mam zavireny pocitac!? Preco je moj PC tak pomaly? Lebo je stary, mas tam pomaly disk a 2jadrovy E6400 CPU. Hm, sprav, aby to bolo rychlejsie, ale nechcem nic nove kupovat, nemam na to cas a peniaze (potom to cudo najdem lezat na travniku v kaluzi rozliateho alkoholu).
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sajzer
|
Pridané:
23.9.2017 11:21
na ten cpu, odpoved x5460 a bios..
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2017 10:28
Bytrit a co ty mas proti webdeveloperom? Ved urobit poriadnu custom webovu aplikaciu je drina. Asi si stale predstavujes nejake instalovanie wordpresu pre prezentacne ucely nejakej firmy. Ale to je len kvapka v mori ktorej sa mnohi web developery ani nevenuju. Dnes sa robia single page apps s logikou na frontende, backend uz je len nejake REST API. Dnesni frontendista musi vediet toho strasne vela, logiku, design patterny, design stranky. Kazdu chvilu sa musi naucit novy javascript framework aby zostal relevantny. Je to ovela vacsia drina ako ked sa naucis nejake ruby alebo python ktore sa az tak nemenia a v tom si niekolko rokov stabilne robis. Pri web developmente sa ti doslova hybe poda pod nohami.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: a718726
|
Pridané:
13.9.2017 10:44
du chvilu sa musi naucit novy javascript framework aby zostal relevantny.
ale kkt sa musi ucit
KEEP IT SIMPLE STUPID !!!
jan epotrebujem aby mi nejaka www stranka nahradila 4GB DVD program napr photoshop alebon ejaky interior designer. jap otrebujem aby stranka ficala RYCHLO a RYCHLEJSIE nez som schopny vinmat, no ku podivu, vzdy som to ja, co cakam na pocitac a nie naopak a to je CHYBA
3.1415ci uz, musel som stiahnut sims2 aby som naodeloval 1 izbu, lebo mi to i5 s 5 rocnou grafikou cez FF a javu proste nestihal. chory svet toto.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2017 10:50
nezijes v roku 2000 ze surfujes "www stranky".
Aplikacie sa presuvaju na web a to si uvedom. Cloudove webove appky.
Software as a service. Aj take appky ako photoshop, vselijake 3D vector programy. Je to vyhodnejsi biznis model, lepsia kontrola nad uzivatelmi, pristupnejsie co sa tyka multiplatformovosti, rozne OS a zariadenia. Netreba instalacia.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: quazak
|
Pridané:
13.9.2017 20:28
Tento system neznasam. A uz sa k tomu bude blizit vsetko. Bezni ludia nebudu vlastnit nic, ani auto ani nehnutelnosti ani kkt. Vasetko bude platena sluzba.
Ja vam jebem vase cloudy, prenajmy a picoviny. Ja to chcem vlastnit, mat pravo to otvorit, zmenit, predat.
Uz sa vam malia jednorazove prasule nekrestanske co za ten rozjebany bloatware naobtnany, pomaly, nakodeny systemom ctrl+c, clrl+v volade v indii, pytate tak chcete mat iste mesacne love.
Kristusat ale som sa nasral...
Nic osobne kekeket, ale kontrola nad uzivatelmi? To je co za keketina?
Ja som klient, ja platim, ja kontrolujem!
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Adrique1
|
Pridané:
14.9.2017 7:09
ale ani v starom modeli predávania sw si defacto kupoval len licenciu, avšak vo väčšine prípadov na časovo neobmedzené obdobie.
teraz je prúser ten, že ak prestaneš platiť paušál za licenciu, v mnohých prípadoch stratíš prístup k svojim dátam. v tom je tá kontrola nad užívateľmi.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: soft-man
|
Pridané:
14.9.2017 14:02
snivaj dalej.
toto je soft - jedine, co tu vlastnis, je instalacne medium.
u softu mas pravo pouzivat, ktore ti vyplyva z nejakej licencie, ktora je podmienena akceptovanim podmienok.
a vacsina softov ma v podmienkach, ze programator neruci za pripadnu stratu dat, nervov, prace, priatelov a zdraveho usudku v dosledku pouzivania jeho softu (vid. farmville).
|
|
YKGSPeGRiSYIKRZSaKg
Od: JimmiNil
|
Pridané:
27.11.2017 21:37
wG7XQQ http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
18.9.2017 19:18
Máš pravdu... žiaľ. V podstate čo webová aplikácia, to sračka. Zlatý web 1.0 ;-)
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.9.2017 11:58
Lol, ze web development je drina?
Skus urobit desktopovu aplikaciu v C++, napriklad taky browser ;). Tam nemas VM, co ta drzi za rucicku a snazi sa ti pomahat ako sa len da. Ked urobis blbost, dostanes v lepsom pripade GPF alebo core dump a zistuj.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: grepfruit
|
Pridané:
13.9.2017 13:12
Webdeveloperi len posledne roky zistuju co to "ITcko" vlastne je v realite, poslednu dobu pribudli pekne veci do webu ako napr. webassembly, vlakna, storage, websocket (messaging).
Ach tie weby typu PHP v zlozeni majsql_query + echo :)
Presne ako pises - nech si skusia robit v C/C++ trosku vacsi projekt... od stola je kazdy inzinier (jak ja :D).
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Tých ečv
|
Pridané:
13.9.2017 13:50
Len tak pre tú srandu, skús si ty nejaký väčší projekt v jave, teda neviem, čo si predstavuješ pod pojmom väčší, ja hovorím o desiatkach vrstiev, stovkách modulov. Tiež by som chcel vidieť, či tak ľahko pochopíš princípy oop, design patterny atď.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.9.2017 14:27
Stale slaba kava voci nativnym aplikaciam.
Nadavas moc na Oracle DB alebo JVM? Videl si to niekedy z opacnej strany? Myslel som si. S OOP a design patternami si tam junior a pustia ta pisat tak maximalne unit testy.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Tých ečv
|
Pridané:
14.9.2017 12:33
Videl som už toho dosť, aby som vedel, že táraš somariny. Robil som aj native veci svojho času.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Tých ečv
|
Pridané:
14.9.2017 12:40
Mimochodom, v živote som nevidel juniora, ktorý by chápal oop a design patterny. Teda skutočne chápal, nielen si myslel, že ich chápe. Aj preto viem, že o tom vieš milú jarmilu.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Tých ečv
|
Pridané:
13.9.2017 13:46
Podľa takýchto kecov je ľahko rozoznať kokotka od profíka. Keby si bol profesionál, vedel by si, že "web development", zvlášť enterprise, môže byť náročnejší ako tvorba akékoľvek desktop appky. A to bez ohľadu na jazyk alebo framework.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.9.2017 14:34
Enterprise je samostatna kategoria, bez ohladu na web/servis/nativ, pretoze klucovi pouzivatelia casto nevedia formulovat, co vlastne chcu a preco to chcu. Ano, s Java frameworkami sa pracuje nahovno, ale kedze su k tomu relativne lacne a dostupne ludske zdroje, ktore sa tym zaoberaju, ti co to zobchoduju sa tym netrapia a za slovo "komplexny" mozu prihodit percenta k cene. Opakujem, tyka sa to rovnako webovych, ako aj nativnych aplikacii.
Coz teda meneni nic na fakte, ze development od jsf cez react po web komponenty je vyrazne jednoduchsi, ako nativne aplikacie. Ale kokotko, co nikdy nativnu aplikaciu nerobil, to nepochopi.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Tých ečv
|
Pridané:
14.9.2017 12:36
Mám pre teba prekvapenie, robil som aj natívne aplikácie. A stále si myslím, že si kokotko a nie profík. Alebo teda každopádne si šmejdový developer.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Tých ečv
|
Pridané:
14.9.2017 12:42
A inak, s Java frameworkami sa nepracuje nahovno. O to nejde. To si zas a opäť nepochopil pointu. ;)
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: karolkooooo
|
Pridané:
13.9.2017 13:50
tak sa nauc programovat a nerob blbosti :D
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: dj_v
|
Pridané:
13.9.2017 10:32
Ty webdeveloper, vieš si svoje jabĺčko napojiť na projektor? Lebo iWebdeveloper s ktorým som mal včera rozhovor to zvládal 10 minút so svojím jabĺčkom...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2017 10:37
rovnako by 10 minut hladal kabel aj keby mal hrusku, tucniaka alebo okna.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: dj_v
|
Pridané:
13.9.2017 10:50
išlo len o systémové nastavenia, všetko ostatné bolo pripravené. Každopádne ja iba rád prudím buržuja, tzv tvrdého "ultrapravičiara"
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.9.2017 12:02
macOS automaticky hodi mirror na novo pripojeny displej. V idealnom pripade zasunies a ides ;)
Skor byva problem, ked dany novy displej klame o svojich moznostiach a schopnostiach v EDID. Je to sice zriedkave, ale stava sa (pozeram na teba, Samsung).
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: no nech sa paci
|
Pridané:
13.9.2017 13:51
no penis, ked mas este stare DVI alebo RGB tak jasne ze kym najdem spravnu redukciu tak je to problem. co tak pouzivat wireless projector???
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: a719047
|
Pridané:
13.9.2017 10:42
velke + za ironiu
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: . Chýb
|
Pridané:
13.9.2017 11:34
Aj si si cvrkol?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: poradca
|
Pridané:
13.9.2017 17:32
Vsak si kup Vertu a iphone nechaj teda pre socialne pripady, ty profesional.
|
|
Cena nie je vysoka
Od: Ctibor
|
Pridané:
13.9.2017 9:56
Staci si od ceny iPhonu odratat sumu za zvysenie spolocenskeho statusu a sebavedomia, a hned ste na cenovej urovni konkurencie, mozno aj menej.
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: Pikatchu
|
Pridané:
13.9.2017 9:59
Vacsina ludi ma u pejchi ci mas ajfon alebo tamtung. No a potom su tu IT profesionali - lebo ak nemas ajfon tak niesi profik.
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2017 10:34
ked mas macbook (najlepsi notebook na trhu) a chces aby ti mobil dobre fungoval v ramci ekosystemu, tak si priplatis za iPhone
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: ujo tomas
|
Pridané:
13.9.2017 12:02
jasne.. hlavne ked vidim ako otvaraju macbooky a maju tam Windows..
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: autobus
|
Pridané:
13.9.2017 12:20
tak to obcas je. aj v IBM mas MacBook a vo virtualke Win iba pre secure spojenia. nevidim v tom problem.
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: vsevec
|
Pridané:
21.9.2017 9:22
MacBook je najlepší na trhu?? Tak to žiješ vo veľmi obmedzenom trhu.
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: vsevec
|
Pridané:
21.9.2017 9:22
MacBook je najlepší na trhu?? Tak to žiješ vo veľmi obmedzenom trhu.
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: a718726
|
Pridané:
13.9.2017 10:45
ja mam mobil, ktory je lancjsi, nez oloveny naboj.
rad ho hadzem po ludoch, prekvapivo uhybaju...
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.9.2017 10:49
Ty musis mat velmi smutny zivot... Kurva ja mam u pici aky mas telefon... aj keby ho mas z platiny za 2mega je mi to osem.
Ak toto si vsimas na ludoch.. kto co ma... a v duchu si z toho v pici tak nieco rob zo sebou.
|
|
Re: Cena nie je vysoka
Od: autobus
|
Pridané:
13.9.2017 12:16
staci si k cene samsungu s rovnakym HW priratat cenu za vlastny OS a mas cenu iPhonu.
|
|
Inovacie?
Od: edghar
|
Pridané:
13.9.2017 10:02
A kde su inovacie?? Za telefon, ktory nema nic nove oproti konkurencii pytaju nekrestanske prachy. Rozpoznavanie tvare, ked samsung ma uz aj zrenicu, bezdrotove nabijanie, co maju aj cinske fony, bez jacku...
Kde je docerta ta pridana hodnota za prachy? Este aj ten ramik okolo displayu vyzera cudne, ako keby bol display zapusteny dovnutra, aspon taky dojem to u mna vyvolava.
Kto si toto kupi nema co s peniazmi.
|
|
Re: Inovacie?
Od: neprihlaseny uzivatel
|
Pridané:
13.9.2017 10:20
iPhone je oproti Samsungu ina liga. To nemozes ani porovnavat. V terminologii Breaking Bad, Apple produkuje meth o cistote 99,1%, Samsung dosahuje tak okolo 70%.
|
|
Re: Inovacie?
Od: JanoStrapec
|
Pridané:
13.9.2017 10:30
To len ty stale frcis na tom zltom, zo spodu, co nikto nechce. Copyrajt Strapec Hrozna
|
|
Re: Inovacie?
Od: veruno
|
Pridané:
13.9.2017 11:18
len mu uz konecne napiš že je to vanilkovy cukor :D
|
|
Re: Inovacie?
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
20.9.2017 2:35
Nie je. Je to ošťatý sňah.
|
|
Re: Inovacie?
Od: edghar
|
Pridané:
13.9.2017 12:34
No ale chyba mi v tvojom prispevku argumentacia. Mne android ako os vyhovuje. Mam rad otvorene systemy. Aj ostatne iphony maju ios. Povies mi ale kde ma pridanu hodnotu toto?
|
|
Re: Inovacie?
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
13.9.2017 12:36
Tu, tu a tu.
|
|
Re: Inovacie?
Od: quazak
|
Pridané:
13.9.2017 20:38
toto nemoze byt original syntaxterror...
Ved je to zrozumitelne a vynimocne aj vtipne.
V kazom pripade mas plusko
|
|
Re: Inovacie?
Od: slecna.l
|
Pridané:
13.9.2017 15:52
Pridana hodnota je napriklad, ze si vies nahrat video, kde budes vyzerat ako animovany penis. No nekup to. Spolocensky prinos nevycislitelny.
|
|
neskutočne drahý iPhoneX
Od: xweioc
|
Pridané:
13.9.2017 10:10
Za take peniaze a bez vodotrysku? Pche...
|
|
Re: neskutočne drahý iPhoneX
Od: 34ewqw
|
Pridané:
13.9.2017 10:13
vodotrysk je predsa vzdy funkcia hodiniek ;). V mobile by som ho nechcel.
|
|
Re: neskutočne drahý iPhoneX
Od: alksdfjlaksdfj
|
Pridané:
13.9.2017 10:48
treba si pockat na Apple WC
|
|
Re: neskutočne drahý iPhoneX
Od: 6ytgh
|
Pridané:
13.9.2017 12:33
Apple WatCh?
|
|
Re: neskutočne drahý iPhoneX
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
13.9.2017 10:53
Vodotrysk majú apple watch youtu.be/KgTs8ywKQsI
|
|
Re: neskutočne drahý iPhoneX
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2017 10:56
nove apple watch su vodotesne :D
|
|
Dosť o ničom..
Od reg.: Kenco SK
|
Pridané:
13.9.2017 10:13
..odomykanie telefónu iba ksichtom - však to sa ráno po prebudení polovica žien nikam nedovolá. :D
|
|
Re: Dosť o ničom..
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2017 10:44
Raz som mal toto na samsungu odomykanie tvarou zapnute, a som strasne chlastal a na druhy den ked som sa zobudil s opuchnutym xichtom ani vlastny telefon ma nespoznal.
|
|
Re: Dosť o ničom..
Od: a718726
|
Pridané:
13.9.2017 10:47
zabudli na dvojicky
|
|
Re: Dosť o ničom..
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2017 10:54
inside job confirmed
|
|
Re: Dosť o ničom..
Od: tojejednozas
|
Pridané:
13.9.2017 15:12
Ale ved Never forget... ?
|
|
Re: Dosť o ničom..
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.9.2017 11:23
Ono ani samotnym tvorcom to vcera na prezentacii nefungovalo. Ani na druhy pokus.
|
|
Re: Dosť o ničom..
Od: klikni
|
Pridané:
14.9.2017 8:42
https://tinyurl.com/yckjzhcd
|
|
Re: Dosť o ničom..
Od: 77656598754
|
Pridané:
13.9.2017 12:49
Ani chlap keď dostane v krčme od niekoho do nosa.
|
|
o to predsa ide
Od: maaaslo
|
Pridané:
13.9.2017 10:25
a o to predsa ide, aby sa ti zenska po rane nedovolala...
|
|
HDR
Od reg.: palqo
|
Pridané:
13.9.2017 10:38
Ma zaujima ako bude vypadat to HDR, ked ten display ma len 625 cd/m2 a pokial viem, tak za HDR sa povazuje 1000+ cd/m2.
|
|
Re: HDR
Od: tedaaa
|
Pridané:
13.9.2017 20:36
vysvetli to niekto
|
|
apple inovuje
Od: Twixie_
|
Pridané:
13.9.2017 10:44
Takže apple skopíroval od konkurencie všetko čo išlo :D
|
|
Re: apple inovuje
Od: neviem meno
|
Pridané:
13.9.2017 15:06
To ovládanie gestami čistá vykrádačka BB OS 10. A ten zaoblený dispej, no humus...
|
|
nemam predstavu
Od: a719047
|
Pridané:
13.9.2017 10:49
youtu.be/hCGkMIhuXPU
face id nefungoval na predstaveni
sa mi zda ze je to len amrketing, lebo im nikdy nicn efunguje pri predstaveni poriadne
|
|
Re: nemam predstavu
Od: faceid
|
Pridané:
13.9.2017 13:22
Davam faceID mesiac, maximalne dva nez ho ojekabatia nejaky modelom vyskladanym z fotiek a vytlacenym na 3D tlaciarni (vo velkom kancli cez wifi z PDAcka samozrejme)
|
|
Re: nemam predstavu
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
13.9.2017 13:43
Kedze nedokaze odlisit dvojcata, tak 3d model ho spolahlivo oklame.
Oproti tomu Windows Hello cez RealSense nic nemusi premietat a dokaze dvojcata odlisit. Dovod je jednoduchy, nesnima obraz, ale infracervene ziarenie, takze "vidi" aj podpovrchove crty ako je krvne riecisko a zaroven funguje aj v uplnej tme (dokonca este lepsie ako ked je jasne svetlo).
Apple sa naozaj straca.
Okrem toho, vsetka biometria sa povazuje za nespolahlivu z dovodu, ze ak sa objavi prienik, tak nie je mozne biometricky prvok zmenit podobne, ako sa da zmenit heslo (teoreticky v pripade prstu ano, ale len 19 krat). Takze heslo it is.
|
|
Re: nemam predstavu
Od: herrman
|
Pridané:
13.9.2017 13:48
Tiež si osobne myslím, že nevydrží ani do Vianoc. A tiež ma baví predstava ako decká na hodinách (či manageri na poradách) pchajú hlavu pod stôl aby odomkli telefón. Viem, že PIN ostáva, ale predstava je to aj tak úsmevná. Každopádne lepšie ako nič. Na jar som na tému biometrických udelátok v spotrebnej elektronike blogoval tu: http://www.herrman.sk/?q=node%2F43
|
|
Re: nemam predstavu
Od: Arya Stark
|
Pridané:
13.9.2017 13:52
no one can pass trough faceID security.
|
|
Re: nemam predstavu
Od: asdfgh
|
Pridané:
13.9.2017 15:20
Mna by zaujimalo ako tento system rozoznava ci som pri vedomi alebo nie.
Clovek sa v pohode ulozi do postele a zatial mu frajerka smejdi po telefone a ani o tom nevie? Bezpecnost iOs je zalostna. PIN sa da odpozerat aj ked sa ani nesnazite, otlacok nie vzdy funguje, ale snad vas aspon zobudi ked ho bude niekto otlacat na telefon. Tvar si ale neschovate vobec.
Alebo teraz ked niekto chyti telefon do ruky tak som ok, nevie pin, nema otlacok, moze maximalne fotit. S faceID staci otocit telefon na mna a je tam? Vidim tento system az moc cierne?
|
|
Re: nemam predstavu
Od: akire10101010101
|
Pridané:
13.9.2017 16:28
myslis ze ti to odomkne telefon aj so zavretymi ocami?
podla mna nie..
|
|
Re: nemam predstavu
Od: asdfgh
|
Pridané:
13.9.2017 17:26
naozaj neviem :)
|
|
Re: nemam predstavu
Od: Clouda
|
Pridané:
14.9.2017 9:01
Tak nevypisuj sprostosti, keď nevieš.
Na odomknutie musí mať užívateľ otvorené oči, inak nefunguje.
|
|
Re: nemam predstavu
Od: asdfgh
|
Pridané:
14.9.2017 9:59
Odkial to mam vediet? Prva zmienka o tomto co vidim je od teba. Ziadny populisticky novinar sa tomuto bezne nevenuje.
|
|
Re: nemam predstavu
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
20.9.2017 2:46
Práve preto tam má tie otázniky, vo svojom prvom príspevku, nevšimol si si? Nevie, tak sa pýta. Čo je na tom zlé? Odpoveď by zaujímala aj mňa.
|
|
Re: nemam predstavu
Od: Clouda
|
Pridané:
19.10.2017 8:20
Otázniky boli relevantné až do konštatovania "bezpečnosť iOS je žalostná".
V tom momente sa príspevok zmenil na tupé vŕtanie trola.
|
|
ctrl+c
Od: Genius Jobs
|
Pridané:
13.9.2017 10:56
Tie zaoblené rohy mi pripomínajú Nokiu 6. https://www.nokia.com/en_int/phones/nokia-6
|
|
Re: ctrl+c
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
15.9.2017 18:12
LG G6?
|
|
krásny je, veru
Od reg.: ta dobre
|
Pridané:
13.9.2017 11:12
keby to na tom obrázku malo dole paličku, vypadá to ako punčový nanuk
|
|
Re: krásny je, veru
Od: veruno
|
Pridané:
13.9.2017 11:21
najedz sa už konečne :D
|
|
zDPeIfZjmLYUPbmsLrW
Od: JimmiNil
|
Pridané:
27.11.2017 23:30
2iZ3mp http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
|
|
3D scan tvare
Od: xyz123
|
Pridané:
13.9.2017 11:23
Dat 1300eur a nechat sa dobrovolne snimat 3d scanerom tvare...to bude pekna databaza a hlavne zaujimava pre tretie strany
|
|
Re: 3D scan tvare
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.9.2017 11:29
Odtlacky uz maju, takze snimac odstranili a namiesto neho dali dalsi level.
|
|
Re: 3D scan tvare
Od: 7789965587547
|
Pridané:
13.9.2017 12:53
Pravdepodobne to môže časom skončiť až pri analýze DNA. V mene odomknutia mobilu.
|
|
Namiesto paštiki jablko.
Od: Stalin bishie
|
Pridané:
13.9.2017 12:29
Na splátky, aspoň na 10 rokov.
|
|
Displej
Od: 77896658754
|
Pridané:
13.9.2017 12:55
Ten vykrojený displej je otrasný. Možno ako spestrenie na prvých pár hodín zaujímavý, ale niet nad pravidelný tvar.
|
|
preklad
Od: kidos
|
Pridané:
13.9.2017 15:15
pre AR som castejsie pocul pojem rozsirenej reality.
|
|
Re: preklad
Od: Mxxl
|
Pridané:
13.9.2017 20:37
dopĺňať a rozširovať je v tomto kontexte to isté, je jedno či "dopĺňaš realitu" alebo "rozširuješ realitu", skrátka pridávaš do reality niečo digitálne, čo tam nie je (dopĺňaš) resp. jej pridávaš digitálny prvok (rozširuješ), čo je, opakujem, v tomto kontexte, to isté. Keby je článok o bazénoch tak tvoj komentár chápem, ale takto...
|
|
Akcie Apple
Od: 7755658854
|
Pridané:
13.9.2017 22:20
Akcie Applu ztrácejí 1,2 procenta na zhruba 159 dolarů. Obchodníci jako jeden z důvodů zmiňují, že cena nového přístroje iPhone X, která začíná na 999 dolarech (asi 21.800 Kč), je příliš vysoká. Nelíbí se jim ani to, že telefon bude na trh uveden později, než se předpokládalo.
|
|
Revolučný
Od reg.: elone
|
Pridané:
14.9.2017 10:31
Tento revolučný systém odomykania mobilu cez Face Recognition som mal asi pred 5 rokmi na HTC Sensation XL... A stavím sa že fungoval lepšie ako bude tento...
|
|
Re: Revolučný
Od: jater
|
Pridané:
14.9.2017 14:12
Stavit sa mozes ale ten tvoj bol smejd ktory sa dal oklamat obycajnou fotkou. Toto neoklame ani podrobne vytvoreny 3D model tvojej hlavy ani nic ine..
|
|
4K 60sn
Od: Vlado9
|
Pridané:
14.9.2017 18:19
Pozna niekto iny telefon alebo fotopristroj na 4k 60sn a FHD 240sn do 800€ ?
|
|
re chuj dev prog maniakom
Od: ferop
|
Pridané:
16.9.2017 17:24
sa tu jebete do prs kto je lepsi ci dev alebo prog ale zjavne nakodit kvalitne app pre windows mobile uz nikto nevie, zjevne je to hi level ked sa toho vsetci boja, zato android a v tom jebnute reklami a aj po zaplateni su tam reklami to uz aj deti kodia aby mali prasule na sladkosti.
|
|
:)))))
Od reg.: k0rist.
|
Pridané:
22.9.2017 17:00
Skuste odpozorovat tento kod na odomknutie telefonu... https:// www.youtube.com/watch?v=e9CfWK-uN44
|
|
Logika
Od: MladýPánko
|
Pridané:
24.9.2017 23:39
Niesom zastanca ifonov ale mile dsl, ako mozete dat taky nadpis ked samsung ma note 8 a je podobne drahy? Neskutocne drahy je sice mozno povazovat ale kedze podobne zariadenie od druheho velkeho giganta uz existuje fraza neskutocne drahy evokuje cenu az 2x nasobnu note8. Takze odstrante slovo neskutocne. Dik
|
|
fm radio chyba
Od: xtcxtc
|
Pridané:
8.10.2017 13:53
a bude tam uz konecne FM radio?
|