|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54321...
Od: trololoman
|
Pridané:
12.9.2017 15:45
No povedzte, kde inde na svete mozete robit betatesting na tisicoch uzivatelov a este vam za to zaplatia miliardy.
|
|
Re: 54321...
Od: yetiii
|
Pridané:
12.9.2017 15:50
Nikde, len na skorpovanom Slovensku.
|
|
Re: 54321...
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
12.9.2017 16:06
Akurát že "ak Vám nebude správa s prílohou doručená do 24 hodín od potvrdenia, kontaktujte prosím operátorov", takže priekazne ide o performance testing, nakoľko nie je zapnutý vlastný monitoring systému, ktorý by v betatestingu zapnutý byť musel, čo by ale odborník vedel.
|
|
ďakujem Robert
Od: ďakujem robert
|
Pridané:
12.9.2017 16:28
Až teraz som pochopil aký je gmail ale aj centrum super.
Neuveriteľné ako štátom platený babráci robia ľuďom zo života peklo.
|
|
Re: ďakujem Robert
Od: 65432122
|
Pridané:
12.9.2017 16:41
Zas o politikoch?
|
|
Re: ďakujem Robert
Od: xlx
|
Pridané:
12.9.2017 16:46
no zorganizovali to politici, islo to cez firmy kde ehm maju podiely ... tak preco nie? Je to fuserina.
|
|
Re: ďakujem Robert
Od: debil_
|
Pridané:
12.9.2017 18:23
ak by si cital odbornu literaturu tak by si vedel aku p...nu si napisal. na vine su totiz jasteri z pekel, za vybratu odmenu si kupili vesmirnu lod od elona a odleteli hladat lepsi svet do galaxie andromeda. zo zufalstva
|
|
Re: ďakujem Robert
Od: xlx
|
Pridané:
12.9.2017 18:35
hej a za to co usetrili si kupili sneh do nosa a teraz su macovia.
|
|
Re: ďakujem Robert
Od: musta-fa
|
Pridané:
12.9.2017 18:39
skorej puder na zadok
|
|
Re: ďakujem Robert
Od: In2desire
|
Pridané:
12.9.2017 21:48
... to skôr vyzerá, že fajčí staré nilonove koberce...
|
|
Re: 54321...
Od: asdf...
|
Pridané:
12.9.2017 16:53
meh, každý developer predsa vie, že najlepšie sa program testuje na produkcii :)
|
|
Re: 54321...
Od: 7789965875
|
Pridané:
13.9.2017 13:01
Nesúhlasím. Jedine ak je to myslené ironicky. Odlaďovaním aplikácie na zákazníkoch vznika veľký počet záplat a vývojových vetiev, ktoré je často nemožné zosúladiť do stabilného systému/aplikácie, pretože funkcie, možnosti uvedené do praxe v beta verzii, a ktoré sa ukážu ako slepá/chybná vetva, môžu byť stiahnuté zo systému len ťažko a za cenu hnevu XYZ zákazníkov. Následne vzniká chaotický produkt/kód/aplikácia, ktorá je náročná na údržbu, vývoj a jej stabilita je otázna.
|
|
Re: 54321...
Od: Julo11
|
Pridané:
12.9.2017 18:54
MS to robi uz od cias windows 8 az po dnes.
|
|
Re: 54321...
Od: suxi
|
Pridané:
13.9.2017 7:50
V Bulharsku napriklad...
|
|
Re: 54321...
Od: 7789655875
|
Pridané:
13.9.2017 12:56
Kdekoľvek v Afrike napríklad.
|
|
je to tak
Od: neviem_svoje_meno
|
Pridané:
12.9.2017 15:54
tento problem sa objavuje uz davnejsie
konkretne 26.8. (sobota) som dorucenku odoslal 10:02:11 a samotna sprava mi prisla az 11:37:09.
z pocutia od znamych som bol na tom este velmi dobre
|
|
Re: je to tak
Od: neviem_svoje_meno
|
Pridané:
12.9.2017 15:58
este doplnim dalsiu chybu (reportovanu niekolkokrat) - ak zmenite nazov firmy, system vam bude nahodne zobrazovat stary/novy nazov .. ci uz pri prihlasovani a vybere firmy, nazvy firme vo svojej schranke atd atd atd ..
|
|
Re: je to tak
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
13.9.2017 8:18
Podla dostupnych informácii ale nejde o systém na dopĺňanie chýb zrovna odkázaný.
|
|
Re: je to tak
Od: DPC
|
Pridané:
13.9.2017 8:27
Uz sa prosim niekde odjeb!
|
|
Re: je to tak
Od: croconaut
|
Pridané:
12.9.2017 16:32
Ano, problem pretrvava urcite dlhsie. Dna 5.9.2017 o 22:53 som autorizoval notifikaciu a sprava prisla az dalsi den nadranom o 7:03, pricom potvrdenie dorucenky prislo tiez az nad ranom o 5:33. Celu dobu sa nedalo zistit v com je problem a preco nic nechodi.
Nehovoriac o tom, ze ked clovek prepina medzi starym a novym zobrazenim, tak po navrate na nove zobrazenie to nahodne zobrazi informaciu o tom, ze schranka neexistuje(???)!
|
|
Re: je to tak
Od: Zakon
|
Pridané:
12.9.2017 16:35
Treba prijat zakon ktory zakazuje prepinanie medzi zobrazeniami. Tato nevdacna mladez neni rada za jednu vec co ma
|
|
Re: je to tak
Od: croconaut
|
Pridané:
12.9.2017 16:36
Sorry, tak nie ze neexistuje, ale ze:
Do schranky sa neda prihlasit, pretoze bola zrusena.
|
|
Re: je to tak
Od: Lamicka
|
Pridané:
12.9.2017 17:50
Sak co ocakavas... vsetci spali nemal to kto preposlat :D
Podla mna to posielaju vsetko manualne :D :D :D :D
|
|
Re: je to tak
Od: xlx
|
Pridané:
12.9.2017 18:34
haha eventual consistency v praxi.
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
12.9.2017 16:11
Ja nechapem ako moze niekto potvrdit dorucenku bez toho aby videl spravu. To co za analytika tuto vec vymyslelo? To musel byt nejaky velmi dolezity uradnicek. Ved dorucenka by sa mala posielat az ked bola sprava do mojej schranky dorucena. Niekto zas rozmyslal. Fakt software za 1.5mld Eur.
|
|
Re: 5znak
Od: opita senkarka
|
Pridané:
12.9.2017 16:36
oni v podstate spravili elektronicku verziu papierovych procesov. aj dorucenku postarke najskor podpises a az potom dostanes samotny list. nehovorim ze toto je spravne alebo normalne, ale statna informatizacia je proste taka. ide o robenie tych istych, castokrat totalne hlupych a zbytocnych veci elektronickou formou.
|
|
Re: 5znak
Od: xlx
|
Pridané:
12.9.2017 16:45
predsa dorucenka je sucastou listu. Navrhli amateri, kradli profici.
|
|
Re: 5znak
Od: Fako
|
Pridané:
12.9.2017 16:51
... si zabil! :-D
Ale mas pravdu.
|
|
Re: 5znak
Od: autobus
|
Pridané:
12.9.2017 17:15
ked u nas povies niekomu "service design" tak nevedia co to je. a takto to vyzera. system ma potiahnut celu krajinu.. este tam nie je ani polovica a uz je pretazeny.. to je take.. slovenské
|
|
Re: 5znak
Od: .em
|
Pridané:
12.9.2017 20:04
system je nadimenzovany dobre... oni vedia, ze tymto stylom tu coskoro ostane zit tak polovica ludi... plus ten zvysok...
|
|
Re: 5znak
Od reg.: <5M0K3>
|
Pridané:
14.9.2017 9:26
U nas sa uz teta na poste naucila, ze jej to podpisujem az ked realne dostanem zasielku a skontrolujem ju. Bez toho jej to nepodpisem.. Par krat som sa hadal, potom rezignovala :D :)
|
|
Slovensko
Od: Tukos
|
Pridané:
12.9.2017 16:29
Presne pre toto pouzivam apple. Slovensko a uz vobec nie sk nikdy. Jobs by toto nedopustil
|
|
Re: Slovensko
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
13.9.2017 8:58
tak sa odstahuj niekam do prdele a neotravuj tu s takymi hlupymi komentarmi
|
|
jak u kokotov na dvore
Od: trololo
|
Pridané:
12.9.2017 16:30
A co ste cakali? System predsa presne plni a kopiruje pracu statnych zamestnacov
|
|
Re: jak u kokotov na dvore
Od: lakjsdflksaj
|
Pridané:
12.9.2017 17:07
aneb preco sa poskrabat na hlave rukou ked sme dlhe roky zvyknuti to robit nohou
|
|
V jednoduchosti je krasa
Od: Joshihkov bratrancov koňov brat
|
Pridané:
12.9.2017 17:25
Problemy s elektronickou schrankou pretrvavaju od cca 6.9.
Zvysene slnecne erupcie cca tiez.
To nemoze byt nahoda.
Nefungujuce elektronicke schranky priekazne ovplyvnuju erupcie na slnku.
|
|
Re: V jednoduchosti je krasa
Od: sdfsafd
|
Pridané:
12.9.2017 17:40
mozes upresnit ten smer ovplyvnovania? len pre istotu. :-)
|
|
Re: V jednoduchosti je krasa
Od: xxxyyy
|
Pridané:
12.9.2017 17:52
Ved smer je jasny, nefungujuce schranky maju za nasledok erupcie na slnku.
|
|
Re: V jednoduchosti je krasa
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
12.9.2017 21:00
Prave naopak! Nemaju za nasledok, ale su priekazne iba pricinou.
|
|
Re: V jednoduchosti je krasa
Od: Freser
|
Pridané:
13.9.2017 8:20
A maju za nasledok, ked dorucenka ,ci jak to zazvali to elektronicke podpisanie zlteho e-papierika, vypadne tak predsa slnko nemoze skor uvolnit energiu ako mu je to podla zakona a procesov statu stanovene. Zmenili sme stat, zmenime vesmir.
|
|
V jednouchosti je kasa
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
12.9.2017 17:53
Presne tak. Ale to, ze to nemoze byt nahoda, v takom pripade nahoda priekazne musi moct nebyt, inak by to nahoda byt mohla, ale kedze priekazne nie je, zaroven by na druhej strane byt nemohla a teda na prvej by bola.
|
|
zodpovednych a nabalenych
Od: jaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
12.9.2017 17:46
zatvorit nemozno zastrelit
|
|
Legálne zlodejstvo
Od reg.: misoft
|
Pridané:
12.9.2017 18:53
Vážení!
Ale toto všetko má svoj účel!
Podnikateľ síce potvrdí prijatie, ale nič nedostane .... deň, dva, tri.... a medzitým ale štátny orgán už má potvrdenie o prevzatí. A lehota beží....
A podnikateľ možno dostane nejaké rozhodnutie, na ktoré má tri dni na odvolanie, lenže nemá sa ako odvolať (lebo NEVIE čo mu poslali) a štát to považuje za vybavené. A podnikateľ odrazu má na krku pokutu, žalobu, exekútora...
Jednoducho - toto je účelom štátu - pekne, legálne obrať podnikateľov, právnické osoby.
Darmo sa potom bude niekto odvolávať, dávať na súd, že hento a toto - štát len podá potvrdenie, že to prevzal a hotovo.
|
|
Re: Legálne zlodejstvo
Od: Peter556
|
Pridané:
12.9.2017 21:54
Skôr by som povedal, že tento štát prestáva mať pod kontrolou základné fungovanie a spravovanie. A to nevravím len o schránkach, to je len špička. Rozkradnuté a zanedbané zdravotníctvo, školstvo. Hold, čo sme si pred 10timi rokmi zasiali, to žneme.
|
|
enormny narast
Od: dsfsdfdsf
|
Pridané:
12.9.2017 19:05
kua, asi budu musiet ist do Alzy kupit dalsie PCcko .. za tie miliony eur zrejme nevydalo na nieco slusne
|
|
aurel
Od: robocop
|
Pridané:
12.9.2017 19:14
...a superpocitac Aurel je nevyuzity :-(
|
|
vytazenost
Od: janc1c1
|
Pridané:
12.9.2017 19:30
tak tento web zaziba posledne dni dost velku navstevnost
http://transparentnimilos.cz/
a na rozdiel od statneho dost doleziteho webu to zvlada ovela lepsie ;-)
|
|
dalsia chyba
Od: cilpi
|
Pridané:
12.9.2017 19:37
Neviem, ci sa to uz riesilo, ale dalsia chyba sa objavila, ze ti ...... mi zmazali kontaktne udaje (telfon, email adresu)! Takze SMS notifikacia mi neprisla, nastastie som to mal cez pop3 notifikaciu poistene a to fungovalo. Viem o minimalne dalsich dvoch takychto pripadoch. Udaje som musel znbovu nastavit. A len tak mimochodom, na dorucenie listu so zdravotnej poistovne som cakal po potvrdeni dorucenky presne 10 hodin! Predsavte si, ze Vam toto spravi teta na poste, asi by to neprezila...
|
|
Re: dalsia chyba
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
13.9.2017 8:00
Kontaktujte nás prosím na redakcia at dsl.sk
|
|
Sýkorka
Od reg.: Leslie10
|
Pridané:
12.9.2017 21:20
Its not a bug, its a feature
|
|
Potvrdzujem
Od: Peter556
|
Pridané:
12.9.2017 21:51
Potvrdzujem, dnes som sa rozhodol, že do tej schránky prvý krát nahliadnem a hneď prvé doručenie nefunguje.
Nakopal by som do prdele ľudí, ktorí tento systém navrhli, vyprodukovali a spravujú ho. Len čo najlacnešie odfláknuť, aby mohol niekto zvyšných 90% prežrať. Hanba.
|
|
Re: Potvrdzujem
Od: nekoder
|
Pridané:
13.9.2017 12:11
len je otazka teraz akych/ktorych ludi naozaj nakopat ... ked zvazime, kolko a ako kvalitnych ludi dostanes za tych "zvysnych" 10%
|
|
Re: Potvrdzujem
Od: 778996658754
|
Pridané:
13.9.2017 13:04
Nie nakopať do prdele, ale vrátiť všetky peniaze určené na vývoj produktu, zažalovať na súde vedenie firmy, ktorá tento polotovar zhotovila, a odstúpenie od zmluvy objednávateľom. Ale to by nemohol byť prepojený dodávateľ a objednávateľ samozrejme.
|
|
Dorucenky
Od: Juraj1960
|
Pridané:
12.9.2017 22:04
Daju sa aspon tie dorucenky tlacit cez PDA na tlaciarni vo vrlkom kancli
|
|
len pre upresnenie
Od: bika
|
Pridané:
12.9.2017 22:57
to, co aktualne nefunguje, je dorucenie po akceptacii notifikacie..
1.urad avizuje dorucenie dokumentu,
2. uzivatel potvrdi avizo (notifikaciu), na zaklade coho mu system ma dokument hned dorucit (A TOTO NEFUNGUJE)
3. Po doruceni dokumentu system generuje a odosiela dorucenku, a az tato ma vplyv na pocitanie lehoty.
Notifikacia a dorucenka su dve rozne veci. Ak teda nepride po akceptovani notifikacie dokument, v tejto faze este lehota nebezi..
Poucenie: naco pred cestou na dovolenku klikas akceptaciu prijatia? :)
Tym teda nijako nespochybnujem ten amaterizmus a neschopnost.. len uvadzam jednu vec, ktora sa v ramci prispevkov siri, na pravu mieru..
|
|
Re: len pre upresnenie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2017 0:15
nejaky urad ti posle nejake rozhodnutie. Teta postarka ti to donesie, podpises jej papierik a zacne plynut doba? Tak? Prechadzame na elektronicke dokumenty, takze teta postarka je z kola von. Mas OP, ktorym sa prihlasis do systemu a vizualne vidis novu spravu, hej? potialto si rozumieme.. teraz na keru pipkinu bacu ti je oznam o doruceni dokumentu bez dokumentu. Lebo ty ked vizualne vidis novu spravu, kliknes na nu -> to je tvoj podpis postarke, to kliknutie.. system zaznamena kliknutie na spravu co je akceptacia dorucenia a zacne plynut doba. Nevrav, ze sa neda zaznamenat cas kliknutia na konkretnu spravu :)
|
|
Re: len pre upresnenie
Od: a718726
|
Pridané:
13.9.2017 6:34
A ja ze cas plynie dorucenim do eschranky... Tj nieco ako fyzicky ked ti postarka dna 13.9 nastrka do skrany zlty listok, tak tymto dnom plynie lehota, nech je akakolvek. A nie od prebratia, nie ? Ale oprav ma, ak sa mylim. Neviem ako vymysleli tu fikciu doruenia.
|
|
Re: len pre upresnenie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2017 8:46
"Doručovanie dôležitých písomností fyzickej osobe je upravené ustanovením § 24 správneho poriadku. Ak písomnosť doručovanú do vlastných rúk adresát osobne prevezme, je písomnosť doručená dňom prevzatia. V takom prípade nie je s výpočtom dňa doručenia problém.
Doručovateľ však v prípade, že adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť do vlastných rúk, nebol zastihnutý..." ale to v pripade eschranok odpada. Cize prevzal si dokument, ked si klikol na spravu.
|
|
POP3 ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
13.9.2017 0:23
Mne v utorok presne o 01:00 v noci prišlo zase všetkých takmer 200 notifikácií na všetky správy, ktoré sa nachádzajú v schránke. Už ma to fakt nebaví mazať.
|
|
taktak
Od: kunilingus
|
Pridané:
13.9.2017 4:09
potvrdzujem, v piatok u mna delay cca 5 hodin. A strasne rad by som sa stretol s tym, co navrhoval UX tohto fantastickeho systemu. Alebo nie, nechcem sa s nim stretnut.
|
|
Re: taktak
Od: a718726
|
Pridané:
13.9.2017 6:35
toto ma asi odradit ludi pdnikat, ja som sro uz predal, a som rad...
|
|
response time
Od: sdfgsdfg
|
Pridané:
13.9.2017 8:54
moje nervy, response time stranok presahuje 5 sekund, predstavte si, ze mam vybavit 10 podani za den a cakat na preklikanie sa k jednej sprave cez 30 sekund. Vsak to je ako v tej divadelnej hre "Cakanie na kokota".
|
|
Re: response time
Od: uhu
|
Pridané:
13.9.2017 11:14
Cakat mozes ale aj tak sa ti nepostavi!
|
|
Nejde Telekom
Od: Šprtal Jožo
|
Pridané:
13.9.2017 11:51
Očúvajte Telekoumáci, od rána vám nejde posta.telekom.sk.
Emaily sa nedajú stiahnúť a ani odoslať, to Vás netrápi?
Prečo o tom to nepíšete ani ťuk !!!
|
|
.....
Od: x-support
|
Pridané:
13.9.2017 11:52
vzhladom k tomu ze ako externy dodavatel obcas nieco kodim pre jedno z ministerstiev, mozem fundovane prehlasit, ze nie len ich HW vybava je k smiechu.
to ale nie je problem beznych ludi tam.
ale faktu ze na prevadzku serverov nedostvaju trvale spravny objem penazi, a niekde k navrhu vhodneho pristupu k udajom (prehnana bezpecnost, prehnanie vzdialeneho pristupu cez kvantum virtualnych sieti a ploch windows remote) a pod.
spojenie je zufalo nestabilne, alebo pomale, alebo nedostupne.
|
|
Re: .....
Od: xlx
|
Pridané:
14.9.2017 9:44
no ale stalo to tolko, zeby mali mat exadata este aj vyvojari na stole.
|
|
@redakcia DSL.SK
Od: sdawqeq
|
Pridané:
13.9.2017 13:01
Tento problem pretrvava uz dlho, ja mam taketo spravy zo socialky mesiac stare. Potvrdenie o precitani mam, sprava prisla o 3h neskor.
|
|
kazdy predsa testuje
Od: nbusr
|
Pridané:
13.9.2017 22:57
kazdy predsa testuje a niektori stastnejsi maju na testovanie okrem produkcie aj oddelene testovacie prostredie.
|
|
Nedoručená správa
Od: Lubica99
|
Pridané:
16.9.2017 16:03
Zdravím, je podľa Vás možné, že napriek tomu, že mám elektronickú doručenku podľa ktorej bol mnou odosielaný dokument prevzatý v polovici júla, prijímateľ správy tvrdí, že mu nič do elektronickej schránky doručené nebolo?
|