|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
existuje jen Tesla
Od: olaola
|
Pridané:
4.8.2017 9:36
opět potvrdili, že jediný skutečně použitelný EV je jen a pouze Tesla, viz:
"Consumer Reports naopak kritizuje Bolt EV okrem iného za pocit z brzdového pedálu, dlhé nabíjanie a nekomfortné sedadlá a celkovo ho zaradila na druhé miesto svojho rebríčka najlepších elektromobilov."
Druhé místo je stále horor pro běžné spotřebitele.
Ne nadarmo Tesla už vládne více jak 1/3 celého trhu luxusních, velkých sedanů v USA a EU.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: mattti
|
Pridané:
4.8.2017 9:51
"pocit z brzdového pedálu, dlhé nabíjanie a nekomfortné sedadlá" považuješ za horor? Prvá a tretie výhrada je kozmetika. Zostal jediný argument a tým je dlhé nabíjanie. Ale to si musí každý zvážiť sám, či mu časový komfort stojí za 40 000 bubáčikov navyše.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: aklsdfjaslk
|
Pridané:
4.8.2017 10:17
Ono aj tych 40 000 dolarov na ten lacnejsi model je vela, vzhladom k tomu, ze naklady na to auto sa cloveku ani po rokoch nevratia. To si moze kupit nadsenec ekologie ci progresivnych technologii, ktory nemusi hladiet na peniaze... v opacnom pripade bohuzial stale vyhravaju lacne alebo ojazdene auta so spalovacimi motormi...
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: alksdfjlas
|
Pridané:
4.8.2017 10:18
*naklady na to auto v porovnani s autami so spalovacimi motormi
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: dominik2
|
Pridané:
4.8.2017 10:33
ano. ale to plati takmer vsade, kde sa hovori o ekologii. ludstvo zatial eko veci nedotiahlo natolko aby to bolo aj financne eko.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: ruter1
|
Pridané:
4.8.2017 13:38
mňa hnevaju tieto haraburdi na elektrinu. po starom moste v BA zacali jazdiť kokoty na el. morkach pre pesich a ciklistov!
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
4.8.2017 14:28
É... po Starom moste jazdia kokoty na elektrických morkách? To sa idem pozrieť.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: kkoot
|
Pridané:
4.8.2017 16:00
39 stupňov celzia a jazdiť so 150kw kotlom to je ale k....
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: fuuuuuuuuj
|
Pridané:
4.8.2017 16:07
Alebo keď ti na ulici nonstop kúri 20x 100kw kotol, tak vykuris možno aj na 45°C.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: VW hviezda smrti
|
Pridané:
6.8.2017 7:55
Nie možno.
Jeto dokázané že autá ohrievače mestá.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: Adrique1
|
Pridané:
4.8.2017 16:47
Kvík?: správa sa upravuje - nejazdia len po Starom moste a len na elektrických motorkách :)
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: netload
|
Pridané:
4.8.2017 19:37
naozaj kokoty? To tam elektrické cikule lietajú? Lebo asi si myslel kokoti
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: ruter1
|
Pridané:
4.8.2017 20:07
tie motorky su tiche. ideme na bajku naraz prefrcali okolo taki kkt viezol tlstu picu a sli jak gule!
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: mrtvica
|
Pridané:
4.8.2017 14:32
Aspon z toho nedostanes rakovinu.
Ale ked sa moc nahnevas moze ti prasknut cievka v gebuly a trafi ta slak.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: 7788965741
|
Pridané:
4.8.2017 13:39
Pokiaľ by sa do nákladov starých dízlov zarátali aj náklady na liečenie nimi spôsobených chorôb v mestských aglomeráciách, boli by drahšie ako elektroautá.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 13:47
daj studiu dokazujucu tvoje tvrdenie. Chori sme od pesticidov a umelych hnojiv!
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
4.8.2017 14:43
Daj studiu ze to je z hnojiv, chori sme z radiacie, ktoru na nas posielaju "sedy", si myslis, ze alobal mam na hlave zo srandy ?
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: alebo
|
Pridané:
4.8.2017 15:16
Ešte som nepočul o lithiovej vojne.
Ale v ropných vojnách už padlo dosť veľa ľudí.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: hjibgguv
|
Pridané:
4.8.2017 18:29
No len dockaj. Ropa dojde, bude lithiovka :)
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 15:08
http://dopice.sk/k0v
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 15:12
a v akom pomere na umrtnost to vidis, ze pocet ludi zomretych v dosledku fajcenia a v dosledku pouzivania dieslov?
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: Loggicky
|
Pridané:
4.8.2017 15:39
Ten šedý mrak smogu nad bratislavou žilinou krakovom, je určite liečivý. A v lete nieje z kúrenia uhlím.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: Vidiečan
|
Pridané:
4.8.2017 17:05
No jej.
Nákladiaky, autobusy, lodná doprava a tie prekliate, nenávidené osobáky.
Máte to vy paštikári fakt ťažké.
To je daň z "úspechu", vy nenažranci...
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 17:22
akoze skodlivost sa urcuje v pomere k skodlivosti fajcenia? ci ako?
ze ked cigarety zabiju cca 6 nasobne viac ludi, nez autoneehody, znamena to, ze mozeme jebat cestnu dopravu ci ako?
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 17:31
mam za to, ze ked riesis celosvetove problemy, tak ich ries podla zavaznosti najhorsi najskor. Cize odstav vsetky tatrovky liazky avie... lebo 1 30rocna tatrovka za den vypusti tolko bordelu ako 20 modernych dieslovych aut za rok.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 17:44
ak by sme sa tymto riadili, tak sme stale v stredoveku. riesit sa da aj viac ako jeden problem naraz. ci to teraz sa mame totalne vysrat na zvieracie utulky, lebo existuju vacsie problemy? vysrat sa na socialnu pomoc, lebo su vacsie problemy? vysrat sa na liecbu srdcovocievnych ochoreni, lebo v autach umrie viac ludi, nez na infarkt? som rad, ze ludia, ktori sa tymto veciam venuju, s tebou nezdielaju nazory.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 17:45
infarkt beriem spat, ten je vaznejsi. ale dostad si tam lubovolnu inu pricinu smrti, ktora rocne zabije menej nez 7 milionov ludi
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 17:32
tiez ked fajcenie zabije 6x tolko ludi, tak najskor treba zakazat fajcenie.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 17:46
tak ale to by sme aj sofrovanie mali zakazat.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 17:34
to je ako ked mas zlu cestu a zvali sa na nu strom. Tak namiesto odpratania stromu ides riesit opravu vytlkov. To ti howno pomoze, ze.. aj tak bude neprejazdna.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 17:48
nie, co ty navrhujes je, ze ak v trebisove jebne na cestu strom, tak nikto ani v bratislave nesmie odstranovat vytlky, lebo ved mame vacsi problem v trebisove.
riesenie problemu dieselov nijako neovplyvnuje riesenie problemu s fajcenim, obe problemy mozu byt kludne adresovane naraz.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 18:59
ak by si sa nechcel iba hadat ale by si aj rozmyslal, tak by ti doslo, ze fajcenie sa neriesi lebo z toho ma stat $$$ Jebat tych 50000 ludi co na to zomru, podme radsej riesit 5000 co zomru na vyfuky z TDI.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 19:27
1. fajncenie sa riesi, ale nie celoplosnym zakazom. musi sa uvadzat na krabickach, ze skodi zdraviu, takze vsetci do toho idu informovani, predaj sa obmedzuje pre dospelych a po novom este nejake obrazky na to musia davat ci co.
2. nebavime sa o tom, ci sa fajcenie riesi, alebo neriesi, ty tvrdis, ze nemame riesit skodlivy deasel, lebo existuju cigarety.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 19:53
a uz ma prestava tato "diskusia" bavit, takze posledny prispevok. Ja ti tu pisem o tom, ze ked sa ma bojovat proti dieslom, tak treba zacat u nakladakov, lebo vypustaju viac! Koncim na tuto temu.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 19:58
nakladiaky sa v mestach zdrzuju malo a na vacsine uzemi miest maju zakazany pristup. cize tam problem nevidim. udrzat diesle mimo mesta je dostacujuce risenie.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.8.2017 19:28
este k bodu 1. pridaj zakazy v restauraciach, na zastavkach a inych verejnych priestranstvach, cize bojuje sa aj s tym, aby dym fajciarov nefajciari dychat nemuseli.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 19:52
keby sa stym bojovalo, tak nefajci polovica 9takov na ZS. To je moj skromny odhad, urcite sa da najst nejaka statistika.. Fajciarom treba dat minimalne 2x odvody do zdravotnej a ak mas <18, tak napriklad nedostanes vodicak do 25ky. Alebo nejaky iny relevantny trest..
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: aliasaaa
|
Pridané:
7.8.2017 16:02
ved polovica 9takov nefajci
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: 7789665874
|
Pridané:
4.8.2017 13:38
Problémom ojazdených starších áut je ale to, že sa na nich už pomaly nedá cestovať do západnej Európy bez rizika pokuty. A inak to už nebude.
Snáď postupne klesne cena elektrických áut, stúpne aspoň mierne ich dojazd a zvýši sa počet staníc pre dobíjanie.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: olaola
|
Pridané:
4.8.2017 10:43
Ano, dlouho nabíjet na dovolený je horor pro každého, tedy ne pro ty, co rádi každých 100-200 km spí 2 a více hodiny (než se auto nabije). Přemýšlej :)
Hochu, asi ve svém nízkém věku nechápeš, že jaxi některé charakteristiky jsou důležitější než jiné, že :)
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: boris11
|
Pridané:
4.8.2017 14:17
svedkovi elonovmu zrazu vadi doba nabijania :)
ked ropaci pi cu ju na pomale nabijanie tesly v porovnani s tankovanim, tak svedkovia elonovi to odbiju tym, ze ved treba si popri jazde aj oddychnut a pod. a zrazu svedkovia kritizuju ine eauta ked maju pomalsie nabijanie ako tesla :):):)
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: realita
|
Pridané:
4.8.2017 15:52
Normálny človek (8hodín robota, deti, žena) nemôže jazdiť 800km denné ale 30km.
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: Samael
|
Pridané:
4.8.2017 10:45
Ani jedno zo spomínaných áut nie je ani náhodou určené pre bežného spotrebiteľa a to nie len z pohľadu chudobných Slovákov (aj keď tí veľmi radi kupujú autá na ktoré nemajú).
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: olaola
|
Pridané:
4.8.2017 11:20
kdo se baví o běžných spotřebitelů, bavíme se o běžném používání
nauč se chápat text :)
|
|
Re: existuje jen Tesla
Od: Samael
|
Pridané:
4.8.2017 14:36
Sorry, že som taký nechápavý - to bude tou češtinou. Ja som si asi zle preložil tvoj druhý odsek "Druhé místo je stále horor pro běžné spotřebitele." Ale už teraz viem: "pro běžné spotřebitele" znamená po slovensky "pre bežné používanie". Ešte raz sorry za môj nemiestny komentár.
|
|
kto by to bol kedy povedal
Od: fasasdasda
|
Pridané:
4.8.2017 9:38
ze spocitat si 1+1 bude take narocne.
|
|
Stále nič...
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
4.8.2017 9:42
Opäť potvrdili, že elektromobil nie je vhodný ako náhrada za bežné benzínové / dieselové auto pre bežného človeka - katastrofálny dojazd, dlhé nabíjanie, vysoká cena a z toho všetkého vyplývajúci hrozný pomer cena/výkon. zatiaľ si to môžu dovoliť len boháči ako doplnkové - druhé auto a výstrelok.
|
|
Re: Stále nič...
Od: Demo_
|
Pridané:
4.8.2017 9:58
Pál dinosaury, zabi ľudstvo. Potom sa nakŕm peniazmi, čo si ušetril.
Rovnako aj páliť les je lacnejšie ako kúriť tepelným čerpadlom. Alebo vyrábať elektrinu z uhlia oproti udržatelným zdrojom.
|
|
Re: Stále nič...
Od reg.: 1234567890x
|
Pridané:
4.8.2017 10:17
Tak veru, pravdu mas, vdaka bohu, ze nam elektrina na nabitie E-auta pada z neba a je uplne eko, bio super friendly.
Srandista :-))))
|
|
Re: Stále nič...
Od: Enviromentalisti
|
Pridané:
4.8.2017 10:22
Hej, len volako vsetci zabudaju, ze spalovacie motory nevypustaju len vlastne spaliny, treba do toho zaratat celu enviromentalnu zataz vyroby a transportu paliva az do nadrze, aby to bolo naozaj porovnatelne.
|
|
Re: Stále nič...
Od: zlata rybka
|
Pridané:
4.8.2017 10:36
toto vzdy nejaky osvieteny clovek hodi do diskusie a aj tak ho nikto nepocuva. lebo ludia nediskutuju podla realnych pre a proti ale iba podla presvedcenia...
|
|
Re: Stále nič...
Od: Enviromentalisti
|
Pridané:
4.8.2017 10:49
Confirmation bias, nic viac. Rozmyslanie je hold najtazsia robota.
|
|
Re: Stále nič...
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
4.8.2017 11:03
To je priekazne zaverom vyskumu vedcov, ktory pri pozerani Baywatchu neskusali nerozmyslat nad ruzovym slonom.
|
|
Re: Stále nič...
Od: xxxyyy
|
Pridané:
4.8.2017 11:06
Comu "holdujes" ?
to ceske slovo je "holt", google ti vysvetli... :-)
|
|
Re: Stále nič...
Od: Enviromentalisti
|
Pridané:
4.8.2017 11:17
Google ti uz zrejme vysvetlil kadeco, len kde pobrat viac rozumu ti neporadil. Nemam nic k teme, tak aspon kopnem do toho ako pises.
|
|
Re: Stále nič...
Od: xxxyyy
|
Pridané:
4.8.2017 11:37
K teme mam ako uzivatel elektrickeho auta dost. Ale radsej nepouzivaj ako "suteren" vyrazy, ktore nevies ani napisat :-)
|
|
Re: Stále nič...
Od: Enviromentalisti
|
Pridané:
4.8.2017 18:00
Opat super prispevok k teme, a celkovo na mna posobis ako uzasny clovek. Esteze su na internete takyto ludia, inac by sme my nevzdelanci nevedeli ani co je to Google a ani ako sa pouziva a nieto este co sa ako pise. Hned je na svete krajsie.
|
|
Re: Stále nič...
Od: čitateľ
|
Pridané:
4.8.2017 21:43
No nevyzeráš, žeby si svetu veľa krásy priniesol.
|
|
Re: Stále nič...
Od: fuk
|
Pridané:
4.8.2017 11:09
No len toto iste plati aj pre tie elektrombily. Elektrina sa stale totiz vyraba z uhlia, zemenho plynu a uranu. Atomky su samozrejme najefektivnejsie a s poriesenim odpadu bezkonkurencne. Nic vsak nieje idealne.
|
|
Re: Stále nič...
Od: 777899658
|
Pridané:
4.8.2017 13:46
Atómky nie sú až tak efektívne elektrárne (38%) - efektívne sú vodné elektrárne (85-90%). Odpad z atómiek je neriešiteľný a extrémne drahý a nebezpečný problém. Uhoľné elektrárne (32% - 42%) majú lepšie filtre a nečmudia pod oknom každého mesta.
BTW: Since the energy release rate in nuclear fission is extremely high, the energy transferred to steam is a very small percentage - only around 0.7 %. This makes the overall plant efficiency only around 0.27 %.
|
|
Re: Stále nič...
Od: Klon M5
|
Pridané:
4.8.2017 20:37
Ako si prišiel na to percento u atómiek??? Keď tam sa dokáže palivo využiť iba z niekoľkých percent, tuším že 6% z celkovej energie palivových tyčí...
|
|
Re: Stále nič...
Od: lal
|
Pridané:
6.8.2017 0:36
>Odpad z atómiek je neriešiteľný a extrémne drahý a nebezpečný problém.
en.wikipedia.org/wiki/Breeder_reactor
en.wikipedia.org/wiki/Generation_IV_reactor
dovzdelaj sa
|
|
Re: Stále nič...
Od: zxcvbn
|
Pridané:
4.8.2017 11:12
Hej, len volako vsetci zabudaju, ze elektromobily sice nevypustaju vlastne spaliny, ale treba do toho zaratat celu enviromentalnu zataz vyroby a transportu akumulatorov, aby to bolo naozaj porovnatelne.
|
|
Re: Stále nič...
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
4.8.2017 11:20
A treba do toho samozrejme zaratat aj celu enviromentalnu zataz vyroby a prevadzky vozidiel na fosilne paliva, nakolko elektromobily su prezentovana ako ich ekologicka alternativa, z coho jasne vyplyva, ze by bez nich vobec neboli a teda na nich oficialne zavisia, co je pri vypocte nutne brat do uvahy a oddcitat predmetnu zataz pri kalkulacii celkovej sumy zataze na opacnej strane.
|
|
Re: Stále nič...
Od: 33jkl33
|
Pridané:
4.8.2017 12:09
Toto je asi 1.x čo má tvoj príspevok hlavu a aj pätu. Navyše celkom rozumný názor. Máš odo mňa +
|
|
Re: Stále nič...
Od: ajajaj
|
Pridané:
7.8.2017 14:28
identicky to iste tvrdenie plati pre spalovacie motory
|
|
Re: Stále nič...
Od: ajajaj
|
Pridané:
7.8.2017 14:30
PS myslis ze samotna vyroba nafty a benzinu z ropy je ekologicka ??
|
|
Re: Stále nič...
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
4.8.2017 11:22
Nerád to hovorím, ale si úplný dement :) Keď niekam cestuješ, tak máš každé tri hodiny čas čakať vyše hodiny na dobitie? A postupne stále častejšie? Batéria má počet nabíjacích cyklov, ktorý je zatiaľ pomerne nízky. Navyše cena týchto áut je 2x - 3x cena dostupných áut pre bežných ľudí. Áha, pánko je rozmaznaný synáčik bohatých rodičov, ktorí mu kúpia hračku :) A ozaj, vieš, ako ekologicky sa vyrábajú a likvidujú akumulátory? :)
|
|
Re: Stále nič...
Od: ajajaj
|
Pridané:
7.8.2017 14:34
Nerád to hovorím, ale si úplný dement.
Naozaj si mysolis ze ak casto daleko cestujem tak si nedam aspon 30-40 min pauzu aby som sa po stovkach KM nevybural ??
Tych zvysnych extra 20 min ma nezabije, unava by mohla.
|
|
Re: Stále nič...
Od: olaola
|
Pridané:
4.8.2017 10:45
Lžeš, nicméně jediné auto je vhodné jako náhrada, a to je jen Tesla, která to dokázala tím faktem, že brzy dosáhne už 50% podílu luxusních velkých sedanů v USA a EU.
Fakta ovládnutí tohoto segmentu dokazují, že se hluboce mýlíš.
|
|
Re: Stále nič...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 10:54
tesla predala minuly rok celosvetovo 70k aut, a to je podla teba 50% trhovy podiel???? Taky Ford predal 6,7M aut. Tesla je len kvapka v mori.
|
|
Re: Stále nič...
Od: olaola
|
Pridané:
4.8.2017 11:21
ty asi moc nechápeš, co znamená slovo "segment", že? :)
ty asi moc ani nechápeš, že auta jsou zařazena do tříd, že :)
|
|
Re: Stále nič...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 11:48
ok.. iba mercedes AMG divizia co su superluxusne auta predali minuly rok 68k aut - skoro tolko co tesla. Keby hned nebol nikto iny na trhu, tak by tesla mohla mat 50%. Ferrari ale hned predalo 7700 kusov... Cize nie, tesla nema 50% v luxusnych autach!
|
|
Re: Stále nič...
Od: nacomeno
|
Pridané:
4.8.2017 11:52
Ale roob veď ho nechaj. Si všimni že čo jeho príspevok to kokotina. Na neho sa neoplatí ani len reagovať...
|
|
Re: Stále nič...
Od: olaola
|
Pridané:
4.8.2017 12:21
ty mu v IQ<50 zdatně sekudnuješ, taky ani neumíš číst a snadno zaměňuješ "luxusní auta" za další třídu "luxusní velký sedan"
vychodili jste vy 2 a většina, co ti dala + vůbec základku, když ani neumíte číst? :)
|
|
Re: Stále nič...
Od: lal
|
Pridané:
6.8.2017 0:56
2016 sales
S-class 33k
A/S8 10k
7'er 26k
a to je len US+EU
inb4 pepo krici ze to nie su luxusne velke sedany :D
|
|
Re: Stále nič...
Od: olaola
|
Pridané:
4.8.2017 12:16
bože, ty máš IQ dětí 3 let :) tak znovu, "Luxusní velký sedan". Bože, tys snad nevyhodil ani základku, že neumíš číst :)
goo.gl/X7xkwk
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
4.8.2017 9:42
test pri 105kmh, a keby siel pomalsie tak spotreba este lepsia(sice dojdem do ciela o dva dni, ale spotrebu budem mat rekordnu).
No parada.
Viacej by ma zaujimala spotreba pri 140kmh.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Trololo
|
Pridané:
4.8.2017 9:44
Paci:
http://dopice.sk/k0r
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
4.8.2017 10:07
Dik, sice to tam nie je ale pri 140kmh je dojazd cca 175mil co je 280km. Ak je ten graf dalej konstatny, tak ak clovek pojde 200kmh p nemeckej dialnici tak ak prejde 150km tak si moze gratulovat:).
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: zlata rybka
|
Pridané:
4.8.2017 10:10
nikto ta nenuti kupovat prave tento model
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
4.8.2017 10:28
A to ked pichnem nabijacku do zhavica v tesle a pripojim do nabijania auta.. perpetum automobilllle~~
|
|
dojazd by bol..
Od: in2desire
|
Pridané:
4.8.2017 9:44
... keby nemalo karoseriu z hlinika ale z uhlikoveho vkalna ...
.. keby nemal zapnute svetla ...
.. keby mal odlahcene skla .....
... kebyzmus ....
|
|
Re: dojazd by bol..
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
4.8.2017 10:25
Sice by to mozno trochu pomohlo, ale keby sa tam dal dvoj-trojlitrovy diesel, bolo by zvysenie priekaznejsie.
|
|
Re: dojazd by bol..
Od: Foter Loter
|
Pridané:
4.8.2017 10:33
KEBY konecne vytiahli zo suflikov tie baterky, ktore nechcu svetu ukazat pokial tazia ropu...
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
4.8.2017 9:49
Jeho najvacsi problem je dostupnost. Tesle sa dostupnost casom zlepsi, pocitam niekedy v roku 2019 ale Bolt je nechcene dieta a nikdy sa nebude vyrabat vo velkych seriach. Inak by velmi pekne konkuroval TM3
|
|
Re: 5znak
Od: boris11
|
Pridané:
4.8.2017 14:37
keby to nechcene dieta si vedelo na seba zarobit tak sa vyraba vo velkych seriach :)
uvidime ako bude tesla na tom ekonomicky a ci bude vediet uz konecne generovat zisk, naklady na TM3 okresali na totalnu kost az tak, ze ak by taky primitivny interier predstavila zabehnuta automobilka tak sa ludia pytaju ci je to auto urcene pre krajiny tretieho sveta a na zapade by to nikto nekupoval :)
|
|
asdfavsdaa
Od: asdfsdfas
|
Pridané:
4.8.2017 9:49
to je ako porovnavat iOS a android
|
|
Re: asdfavsdaa
Od: dfn
|
Pridané:
4.8.2017 18:38
A potom sme tu my, co jazdime na starych, roztrasenych spalovacich motoroch a sme spokojni - Windows Phone :)
|
|
Re: asdfavsdaa
Od: hfhjfj
|
Pridané:
5.8.2017 6:22
preboha, to chceš akože porovnávať takmer zaniknutý systém s ďaleeeko majoritnou väčšinou???
|
|
Re: asdfavsdaa
Od: ihlgno
|
Pridané:
5.8.2017 18:20
Nie, na porovnavanie ste tu vy, majorita :)
|
|
zaujmalo by ma
Od: .Dominik
|
Pridané:
4.8.2017 10:21
Po čom sa budú predávať také ojazdené 5 ročné modely. Asi nebudu moc drahé.
|
|
Re: zaujmalo by ma
Od: Trololo
|
Pridané:
4.8.2017 12:08
Tazko povedat. Napr S si drzi dost vysoku cenu. Lahko si to pozries cez hocijaky nemecky online autobazar ako mobile.sk alebo autoscout.de.
Problem ale je pre ludi ktory ocakavaju od tesly samojazdiace funcie. Vela z tych lacnejsich S ma stary hw na "autonomnu jazdu" a mam pocit, ze uz ho dalej nevyvyjaju a sustredia sa na HW2. A toto iste sa stane az pridu s HW3. A prave toto je to cim si tesla ziskala vela ludi. Btw. nie je mozne upgradnut HW na samojazdiace funcie do aktualneho modelu.
Takto sa ku tomu vyjadril Elon cez twitter: "Unfortunately, that would require stripping down the entire car and replacing 300+ parts. Wish there was an easy way."
|
|
Re: zaujmalo by ma
Od: boris11
|
Pridané:
4.8.2017 14:39
vysoku cenu si drzia lebo ich je nedostatok, ale ked bude trh nasyteny tak ceny jazdenych eaut pojdu hlboko dole, lebo kto uz bude do 8-10 rocneho auta kupovat novu baterku v cene 1/3 noveho auta?
|
|
Re: zaujmalo by ma
Od: Trololo
|
Pridané:
4.8.2017 17:29
Je velky predpoklad, ze za tych 8-10 rokov bude baterka o dost lacnejsia.
|
|
Re: zaujmalo by ma
Od: boris11
|
Pridané:
4.8.2017 17:48
predpoklady sa nie vzdy plnia :)
a aj keby stala polovicu stale to bude vyznamna polozka ktoru do stareho auta nikto neda
je naivne si mysliet, ze ta cena klesne na 10-20% terajsej
len aby sa nestalo, ze pride k zlomu a ceny zacnu stupat
ceny surovin na vyrobu baterii stupaju a dost prudko a ak by naozaj prislo k boomu eaut tak vystrelia do obrovskych vysok
|
|
Re: zaujmalo by ma
Od: Trololo
|
Pridané:
5.8.2017 1:05
Ak by stala polovicu tak by to bolo kolko 4 - 6k? Myslim, ze to nie je takze zle (kedze stale budes jazdit lacnejsie ako na filne paliva).
Napr teraz som na mojom aute menil DPF + dva predne chladice (v zasade obycajny ventilator) + elektorventil na turbo a vyslo to skoro 2k. V zasade cca 30% zo zostatkovej ceny auta ...
|
|
Re: zaujmalo by ma
Od: boris11
|
Pridané:
5.8.2017 14:13
6k do 8-10 rocneho auta je dost
samozrejme to zalezi od toho do akeho auta :) ale problem je, ze ta baterka bude rovnako draha aj do luxusneho a aj do lacneho
a dalsia vec, ci tych 6k bude len cena samotnej baterky, alebo v tom bude uz aj cena za jej vymenu
a az tak lacno sa nejazdi ako to tu niekto prezentuje
vcera som pozeral priamo na strankach tesly ako je to so spotrebou a pri 130km/h je to 250wh/km a ked ratam ucinnost nabijania 80%(realne testovane, ziadne papierove udaje) tak to mas 300wh/km 3.6e/100km za idealnych podmienok, ze nemusis kurit a ani klimu
na dieslaku to spravis za 6-7euro
cize sa ti to vrati za 170 000km a to vacsina ludi co kupuje jazdenky na tom aute nenajazdi
a samozrejme ak budes tankovat na verjnych nabijackach tak to uz mas pomaly za cenu dieslaka
prirataj ktomu straty v zime kedy za jednu noc(cize ani nie 24h) pri -15 ide kapacita dole o +-20kwh(to mam z rozhovoru jedneho fanusika a majitela tesly), takze nie vsetko je take ruzove ako svedkovia elonovi tvrdia
|
|
Re: zaujmalo by ma
Od: ajajaj
|
Pridané:
7.8.2017 14:44
baterky tiez pojdu dole
|
|
General Motors EV1
Od: Foter Loter
|
Pridané:
4.8.2017 10:36
General Motors mal EV1 uz v rokoch 1996-1999. Potom zistili, ze je to este skoro vytiahnut takyto elektromobil na trh pre ludi..., tak ich zosrotovali. Staci pohladat na webe dokument "Who killed the electric car".
|
|
Re: General Motors EV1
Od: Elektrarne
|
Pridané:
4.8.2017 10:52
MAs male poznatky z historie, prve funkcne cisto elektricke auta uz boli skonstruovane v 19. storoci
|
|
Re: General Motors EV1
Od: zlata rybka
|
Pridané:
4.8.2017 13:38
vsak tvoj a jeho prispevok sa nijako nebiju :D
to, co pisal on, absolutne nesuvisi s tym, co si napisal ty.
|
|
Re: General Motors EV1
Od: ajajaj
|
Pridané:
7.8.2017 15:09
Elektrarne vzdy provokuju :-)
|
|
Re: General Motors EV1
Od: 7789655887
|
Pridané:
4.8.2017 13:49
Presne tak. Veľmi dobrý dokument. Elektrické autá sú pre ropné megakorporácie hrozbou.
|
|
Re: General Motors EV1
Od: ajajaj
|
Pridané:
7.8.2017 15:11
ropné megakorporácie aktualne skupuju lithiove bane :-)
iba sa pretransformuju, nic sa im nestane
|
|
preklep
Od: :bO
|
Pridané:
4.8.2017 10:45
Open Ampera :) cabrio...
|
|
ekologia
Od: in2desire
|
Pridané:
4.8.2017 10:55
... nechcem byt vulgarny ... ale .. davaju peniaze na vedu a vyskum .. co tak zistovat energeticke hodnoty ludskych plynov (samozrejme treba vyskusat rozne poraviny a tekutiny ) a ich vyuzitie pri spalovani .. 10 rokov zradla a pita zadarmo ... ??
|
|
uz v roku 1997 toyota rav4 ev
Od: abc556
|
Pridané:
4.8.2017 11:14
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4_EV
|
|
fsafasf
Od: Robo11111
|
Pridané:
4.8.2017 11:23
Neviem preco ale napada ma porovnanie iphone a android :D tesla je krajsia, ma lepsi image je ovela futuristickejsia ale v podstate nicim nad amperou nevinika aspon na papiery rovnako ako android vs iphone, ale aj tak je iphone 2x tak drahy ( velmi zjednodusene povedane ) a aj tak sa predava ovela viac.
|
|
Re: fsafasf
Od: ajajaj
|
Pridané:
7.8.2017 15:16
Mna nic a nikto nenapada, inak by som volal policiu :-)
Mne ale napadlo, ze ak by si dal korektne argumenty a Tvoj prispevok by mal myslienkovu hodnotu tak by som Ti dal plus.
PS inak skoda, ovocinarov tiez nemusim :-)))
|
|
RedPill
Od: PravdaVasOslobodi
|
Pridané:
4.8.2017 14:30
Bratova jazdena Octavia combi TDI metla vsehrab na hlinach z roku 1999 s minimalne 200Kkm (ktovie kolko naozaj) porazila v dojazde Mercedes S AMG 18 valec hexaturbo.
Nielenze porazila - ona dokonca pri jazde 50kmh na dialnici v tychto horucavach - a to s klimou (sice nejde, ale zapnuta bola!) - prekonala 3-nasobne dojazd tohto 10x drahsieho auta.
|
|
Re: RedPill
Od: BluePill :D
|
Pridané:
4.8.2017 14:33
asi tak :D
Uz nikdy viac Mercedes. Je to odpad. A este k tomu predrazeny.
A dokonca minule som videl v zime zaviaznuty - a to sme my na znackovych HongTingTungLing zimnych pneumatikach nemali ziaden problem.
A to mame obycajnu Octaviu!
A zakazal by som vsetky auta nad 20KE. Ked mne staci zakladna Octavia preco by mal mat niekto Porsche, BMW, ci dokonca jachtu!
/s
Mne by je zajimalo vodkud se ty kurwy sikmooki dovedeli, ze ja mam tady cihlovnu.
|
|
Re: RedPill
Od: lbguiovzou
|
Pridané:
4.8.2017 18:35
Bavi ma tvoja ironia a chvilku som mal az pocit, ze to myslis vazne. Bravo!
|
|
Re: RedPill
Od: čitateľ
|
Pridané:
4.8.2017 21:47
Vráťme 50 km/h späť na diaľnice!
|
|
Re: RedPill
Od: ajajaj
|
Pridané:
7.8.2017 15:19
za "ty kurwy" mas odo mna "-"
|
|
open open
Od: open
|
Pridané:
4.8.2017 14:43
open open open open
|
|
elektromobil
Od: werwe
|
Pridané:
4.8.2017 16:16
tymto autom sa realne neda cestovat na dlhsie trasy. Momentane vyuzitie je pre toho kto ma dom, da si zriadit pripojku u seba doma a beha tym do prace a spat, lenze pri tej cene ako uz bolo spomenute sa to nezaplati aj ked rozdiel pri cene za km je znacny. Kym nebude bezne male rodinne auto stat do 15k je to o nicom.
|
|
Re: elektromobil
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.8.2017 17:30
keby neboli hlupaci, tak spravia unifikovane baterie pre vsetky auta => nemusel by si kupovat bateriu, mohol by si ju prenajimat za nejaky rocny poplatok. Ked chces, doma nabijas, ked chces prides na "cerpaciu stanicu" a tam ti daky robot vymeni za 5 minut cerstvu nabitu, ides dalej. Odpadli by problemy s rychlonabijanim, auto by radikalne zlacnelo. Platil by si ale rocny poplatok.. alebo by sa to vobec nemohlo dobijat doma a platil by si za vymenu baterie. Vselico by sa dalo, takto ako to je, je to pre 90% populacie nezaujimave
|
|
Re: elektromobil
Od: 48484
|
Pridané:
5.8.2017 1:53
Lenze to co pises, je presne priemerna americka domacnost, s tym, ze maju 2-3 auta. Takze ja s tym problem nevidim. ELektricka auta uz maju relane uplatnenie ako druhe tretie auto do domacnosti. Jedine, na com treba popracovat je stale cena. Ale dojazdovo to uplne staci.
|
|
Re: elektromobil
Od: boris11
|
Pridané:
5.8.2017 14:15
nie nemaju realne uplatnenie ako druhe-tretie auto
ano da sa s tym jazdit, ale clovek nemoze pocitat ekonomicku stranku toho auta, lebo ta je vzhladom na vysoku obstaravaciu cenu oproti spalovakom absolutne nevyhodna
|
|
Škodia viac ako autá so spaľovacími motormi
Od: Klon M5
|
Pridané:
4.8.2017 20:39
Kto a kedy povedal celkom vážne, že tieto typy elektromobilov sú ekologické?!
A v čom prosím vás sú ekologické???
|
|
Re: Škodia viac ako autá so spaľovacími motormi
Od: čitateľ
|
Pridané:
5.8.2017 0:49
Keď už, tak žiadny automobil nie je ekologický. Ekologické môžu byť max tak kone. Alebo osly.
|
|
Re: Škodia viac ako autá so spaľovacími motormi
Od: ghkmgcm
|
Pridané:
5.8.2017 6:26
ekologickí osli hýkajú: tesláááá, tesláááá!
|
|
Re: Škodia viac ako autá so spaľovacími motormi
Od reg.: piskor
|
Pridané:
5.8.2017 14:03
Páči sa mi, že ste použili personifikovaný tvar osla. V tomto prípade to bolo vhodné. Nie ako v názve tohto článku http://www.dsl.sk/article.php?article=19911
Naproti tomu mám obavy, že sloveso 'hýkať' v spisovnej slovenčine neexistuje. Pri googlení som narazil na toto https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Hejkal :D
(Prepáčte mi, že som uhol z témy, cestujem busom a nemám nič iné na práci.)
|