|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diesel
Od: anooooo
|
Pridané:
26.7.2017 11:08
Smradlave dymiace diesle v osobnych autach by mali zakazat uz zajtra. Kto si kupi diesel do osobaku a potom jazdi 90% po meste je bud silne neinformovany, alebo blbec.
|
|
Re: Diesel
Od: iso
|
Pridané:
26.7.2017 11:11
Zvyčajne oboje, nie alebo.
|
|
Re: Diesel
Od: debil_
|
Pridané:
26.7.2017 11:16
kto nema na usporny hybridny benzinak je zvycajne oboje | nie | alebo ?
:)
|
|
Re: Diesel
Od: hkjfszhk
|
Pridané:
26.7.2017 12:28
niet nic lepsie, ako tankovat slovensky pancovany benzin
|
|
Re: Diesel fuk
Od: inkvizíciu
|
Pridané:
26.7.2017 13:17
Oveľa lepší je kartel automobiliek, a umelé presadzovanie dieslov v nedávnej minulosti. Už dávno mali do vw poslať inkvizíciu.
|
|
Re: Diesel fuk
Od: mongoli
|
Pridané:
26.7.2017 13:21
Namiesto toho blbý Briti zvihodnovali auta s dieslom.
Briti sú západný mongoli.
|
|
Re: Diesel fuk
Od: ydfgydy
|
Pridané:
26.7.2017 13:27
ty si ušiel z tretej pomocnej?
|
|
Re: Diesel fuk
Od: blablabla
|
Pridané:
26.7.2017 13:36
nie briti su pysna princezna, ktora zije vecnym bojom proti nemecku a francuzom, iným slovom, zlodeji a spekulanti, samopasny trudi, ktory uviazli v minulosti svojej identity
|
|
Re: Diesel fuk
Od: little Britain
|
Pridané:
26.7.2017 14:09
Briti sú piráti, drogovi díleri a okupanti.
Gentlemen = momgol.
|
|
Re: Diesel fuk
Od: viking
|
Pridané:
26.7.2017 14:19
Bodaj by okupovali cely svet tak ako kedysi. Ked arabov indov, ciganov a dalsie nearijske rasy drzali na uzde. Briti uz pred 200 rokmi chapali co je to nizsia a vyssia rasa.
|
|
Re: Diesel fuk
Od: little Britain
|
Pridané:
26.7.2017 14:26
A preto sa rozpadli.
A rozpadajú.
Británia je sami moslim alebo ind.
Dokonca tam majú skolu 99% ciganov 1%aziatov.
Parádne dopadlo imperium.
Blahoželám.
|
|
Re: Diesel fuk
Od: anti hatala
|
Pridané:
26.7.2017 13:57
V návale rozhorčenia mi to ušlo y
Nechápem prečo ľuďom záleží na nejakom i a pritom dýchajú vzduch zasvineny svojim vlastným dieslom.
|
|
Re: Diesel
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
26.7.2017 11:13
Presne tak. Nakolko take moznosti platia pre vsetko. Alebo nie?
|
|
Re: Diesel
Od: Hmmm
|
Pridané:
26.7.2017 12:40
Toto sú všetko tak smiešne nelogické činy našej doby. Riešime ekológiu v autách a iných blbostiach čo prináša proste iba biznis a pracovné miesta, ale neriešmi kvalitu výrobkom a spotrebu. Pretože oveľa väčší problém ekológie je, že vyrábama kopec zbytočností a máme totálnu nadprodukciu a ekonomiku smerovanú na nekonečný rast, takže nie je v ich záujme riešiť napr. to, aby sa vyrábali kvalitné výrobky, ktoré dlho vydržia, čím sa značne šetrí príroda a planéta ako celok. Nie oni riešia len elektromobily (značný biznis potenciál) a solárne panely a podobné sprostosti čo sú dobrý kšeft. A potom sa dejú také veci ako u nás, že Ficovi kámoši postavia na poli akože eko solárne panely a kúsok vedľa z našich daní platíme nejakú uhoľné bane, ktoré vyslovene ničia prírodu...
|
|
Re: Diesel
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
26.7.2017 14:31
a potom pride eu, ktora povie ze "vyrabajte vysavace, ktore zeru menej pri rovnakom ucinku", alebo ze "ziarovky dlho nevydrzia a zeru zbytocne vela, podme na svietidla s dlhsou zivotnostou a mensou spotrebou" a ludia ako ty placu, ze DYKTATURA BRUSELU.
|
|
Re: Diesel
Od: a718726
|
Pridané:
26.7.2017 21:16
tie usporne nevydrzia dlho, max 2 roky, u mna v kupelni, bezna ZIAROVKA vydrzala dlhsie, plus dalo sa s nou v kupelni KURIT... win-win a stala 5 korun.
|
|
Re: Diesel
Od: Tkk00
|
Pridané:
26.7.2017 21:20
Ja mam všade úsporné a už si ani nepamätám kedy som naposledy menil žiarovku.
TakŽe CHyba buĎe daDe inDe.
|
|
Re: Diesel
Od: ehhhhhh
|
Pridané:
27.7.2017 13:05
A mozno chyba bude niekde uplne inde, Ledky vydrzia preto dlhsie lebo tie "eko" elektrarne zasieraju svojou nestabilitou Elektricku siet - z coho vypliva ze standartna ziarovka ma problem toto ustat a preto odchadza skor...
|
|
Re: Diesel
Od: ejha
|
Pridané:
27.7.2017 15:10
Ja skôr vidím problém v zastaranej rozvodnej sieti. A ledky umierajú v prípade mikrovypadkov tiež prevelice rýchlo.
|
|
Re: Diesel
Od: autobus
|
Pridané:
26.7.2017 12:50
a to uz preco. nove motory nedymia ani nesmrdia. pri cene a spotrebe sa ti vzdy dizel oplati. aj v meste aj mimo. hlavne ked mas webasto ani studene starty ti nehrozia. ja som spoko.
|
|
Re: Diesel
Od: _xxx
|
Pridané:
26.7.2017 13:01
ak si myslis ze nove diesle nedymia a nesmrdia, patris do skupiny neinformovanych.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 13:24
Ak si myslis, ze si budes moct dovolit elektromobil, patris do skupiny naivnych.
To bude len pre "tych za vodou". Plebs dostane hromadnu dopravu a bicykle.
No a samozrejme zakaz sa netyka nakladnych automobilov. Nieco tovar do Tesca/Lidla/Billy doviest musi, aby nenastala vzbura no a marze dopravcov nezaplatia dostatocne velke baterky. Takze nakladaky zostanu naftove.
|
|
Re: Diesel
Od: loleklol
|
Pridané:
26.7.2017 13:32
WTF? dovoliť elektromobil? Tesla model 3 okolo 35000 je si myslím prijateľná cena (ak si odmyslíme ten nie veľmi chutný interiér..); Hyundai Iconic začína taktiež na 35k€, takže absolútne nerozumiem čo si myslel tým "pre tých za vodou"...
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 13:41
Pozri sa, ake auta okolo teba jazdia.
90% je do 20k a vydrzia daleko dlhsie, ako baterka v Tesle 3.
|
|
Re: Diesel
Od: ....
|
Pridané:
26.7.2017 13:49
Tvoja teoria pada na:
1. prius krasne demonstruje, ze baterky vydrzia dlho.
2. pri hybridoch mas standardne zaruku na kapacitu baterkky 10 rokov.
3. mam si vsimat jazdene, alebo nove auta? lebo tie jazdene do 20k stoja, akurat niekto ich ako nove musel kupit a stali daleko viac ako 20k.
4. Po rozvoji a vecsom dopyte je predpoklad, ze cena klesne.
Nie som fanda elektromobilov a infrastruktura so zdrojmi nebude este dlho v akceptovatelnom stave. To vsak ale neospravedlnuje si vymyslat taketo pseudoargumenty
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 14:35
1. prius je hybrid
2. porovnaj s priemernou zivotnostou normalnych aut
3. hovorime o sume 20k. Najpredavanejsie auta na slovensku su: fabia, oktavka, rapid, ceed. Kolko z nich je mozne predavat jazdene za 20+?
4. Za toto by ta vyhodili na skuske z mikra a zobrali index, aby si sa nevracal. Ked stupa dopyt, stupa cena, lebo nikto nenecha peniaze na stole.
|
|
Re: Diesel
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.7.2017 14:56
cena stupa len ked je obmedzena ponuka, ze dokazes vyrobit len xy veci rocne. Ked je ponuka vyssia ako dopyt, tak aj pri stupajucom dopyte cena klesa. Napr. dnes dopyt 10, ponuka 1000, zajtra dopyt 100, ponuka 1000..
|
|
Re: Diesel
Od: ešte to potrva
|
Pridané:
26.7.2017 15:12
Vysvetlím to niekomu kto lapa po dychu na plucnom.
Atmosféra je dosť vzácna. Ale na Marse môžeš smradiť koľko chceš.
|
|
Re: Diesel
Od: vo vesmire
|
Pridané:
26.7.2017 15:19
Atmosféra je vzácnejšie ako zem alebo voda.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 15:45
Finta je, ze ponuka sa zvysovat nebude.
Este aj teraz sa bavime, ze treba radikalne vylepsit technologiu baterii, to co mame teraz je nedostacujuce. Myslis, ze to naraz spravi viacero firiem, aby dali vela penazi do vyskumu a potom im padla cena?
Alebo budeme mat oligopol, ako vo vsetkych ostatnych hitech odvetviach?
|
|
ahoj dedo
Od: ropak
|
Pridané:
26.7.2017 19:07
Máš 73 rokov a žiadnu budúcnosť?
|
|
Re: ahoj dedo
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 12:44
Ako si uhadol?
|
|
Re: Diesel
Od: auto-man
|
Pridané:
27.7.2017 6:22
to ale uz bezi - kazda automobilka (bmw, benz, toyota...) ma svoju battery diviziu. vonaju zisky, tak sa kazdy snazi ukrojit si kolac.
a samozrejme aj existujuci vyrobcovia musia investovat do r&d, bo by neprezili.
samozrejme, ak zrobis hybrida, trebat ti bude minimalne o triedu silnejsiu strukturku, bo extra vaha za elektro casti. + spice, bo dalsie ecu. a extra safety specs, bo baterka.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 12:46
To ze zalozili baterkove divizie neznamena, ze ich budu aj robit. Kazde hitech odvetvie sa casom skonsoliduje na zopar velkych vyrobcov, ktori potom diktuju objem vyroby (=ponuku) a udrziavaju si ceny, ake potrebuju. Vid ramky alebo harddisky.
|
|
Re: Diesel
Od: auto-man
|
Pridané:
28.7.2017 6:24
v tomto ti budem oponovat - nemas totizto jednotny standard, jako ma taka autobaterka vyzerat a co ma obsahovat.
takze kazda automobilka si musi sama za seba vyvinut kazdu svoju baterku stejne, jako si vyvijaju napr. motor, prevodovky, karoseriu.
potom uz jedno, ci ti kryt baterky doda magma alebo si ho zrobis sam, rovnako ako je jedno, ci mas hlavu valcov zo ziaru nad hronom alebo z turecka (teda jedno nie, slovenske dostali ocenenie za najlepsiu kvalitu). clanky tiez moze dodat barskto - panasonic, samsung...
poskladaju to ich ludia, ktori su konieckoncom zodpovedni za kvalitu aj performance specs...
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
28.7.2017 11:57
By si sa cudoval, ako sa motory a prevodovky "poziciavaju" medzi automobilkami. Preco maju vsetci japonci francuzske dizle?
A potom mas tretie strany ako Bosh alebo Hella. Vsetci maju podvozky a svetla od nich.
|
|
Re: Diesel
Od: auto-man
|
Pridané:
28.7.2017 12:31
japonci a francuzske diesle?
preco nie? renault-nissan je jedna firma
poziciavanie motorov:
kia, hyundai - jedna firma,
vw, porsche, audi, lambo, skoda, seat, bentley - tiez jedna firma
peugeot, citroen - taky jedna firma
jaguar, land rover - detto jedna firma
v ramci firmy/koncernu sa to vola horizontalne sirenie databazy skusenosti a vedomosti; a hovoti to o tom, ze ak napr. vw vymysli super motor, tak ho mozu /a budu/ pouzivat aj ini.
bosch/hella:
automobilka si navrhne svetla - napr. plneled s gps a sonarom, ktore sa ti autonomne natacaju v smere jazdy este pred tym, jak zacnes volantovat, a zhasinaju presne tu ledku, co by oslnila vodica alebo chodca. vykres da helle, hella navrhne vyrobny proces (alebo aj diel, ak jej zaplatia) a liefruje svetla.
ale niekto s tym, co maju robit, musi prist - a to je prave ta automobilka.
rovnako s motormi, prevodovkami, baterkami, kasnou, brzdami...
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
28.7.2017 15:34
Renault-Nissan nie je jedna firma. Je to strategicka aliancia, zlozena zo samostatnych firiem, ktora si navzajom sharuje technologie. Dnes tam patri uz aj Mitsubishi.
Bosch/Hella maju katalog, z ktoreho si automobilka vysklada, co chce. Automobilka sa akurat stara o to, aby im vysledok dizajnovo sedel do ich kasne. Primarny vyvoj prebieha mimo automobilky a preto sa ti aj nove technologie objavuju u vsetkych automobiliek cca naraz.
|
|
Re: Diesel
Od: auto-man
|
Pridané:
28.7.2017 19:32
ja ti neviem, vysokosvietive oled som zatial videl len u jednej :)
|
|
Re: Diesel
Od: ...
|
Pridané:
26.7.2017 15:46
1. stale ma baterku, cisla pre tesly mame len za posledne 3-4 roky, to este vela nehovori, ale nevyzera to vobec zle
2. nemam co porovnavat, priusy nekoncia na vraoviskach a paradoxne si drzia ceny, spolahlivost ovela vyssia nez "priemerne" auta
3. Ja som sumu pochopil, ty nie otazku
|
|
Re: Diesel
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.7.2017 13:53
90% ludi kupuje jazdene auta, bolo by zaujimave spravit statistiku ale ja to odhadnem na 5-7k maximalne.
|
|
Re: Diesel
Od: bzano
|
Pridané:
26.7.2017 14:08
90% ludi, na túto štatistiku si odkiaľ prišiel ? či podľa seba
na mojej ulici je 14 rodinných domov
kazde ma 2 autá, a 2 domy maju po 5 aút
tých 10 áut pri tých dvoch domovh boli jazdenky (lebo páni musia byť machri na landroveroch a cayanoch s 300.000km)
zo zvyšných 25 áut sú max 3 jazdenky, lebo na mojej ulici žijú uvedomelý ludia čo majú radi svoje veci nie ojazdené ogrcané nemecký zbytky
takže pomer máme 22:13,
pre niekoho kto nemusi menit auto a mobil kazdy rok lebo je to in, je ovela lepsie si kupit nové auto a mať istotu že minimálne 5 rokov bude mať sním pokoj (bežne aj 10rokov) ako tŕpnuť kedy mu auto s 300.000 km skape
|
|
Re: Diesel
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.7.2017 14:33
na mojej ulici je tak 100 aut (pred cinzakom) a novych je tam zopar a stavim sa o sud piva, ze aj tie su na firmu, nie na FO. Vsetko ostatne su jazdene auta od 500-10.000
|
|
Re: Diesel
Od: nebojsa smradu
|
Pridané:
26.7.2017 15:05
A keď sa odstraňuješ do Rumunska budeš môcť dýchať exhalaty z ojazdenych diesloch ešte aj v roku 2080.
|
|
Re: Diesel
Od: pokrok je drahý
|
Pridané:
26.7.2017 15:27
Ak budú elektromobili samojazdiace diesle pôjdu veľmi rýchlo do šrotu.
Samojazdiace auto nebude parkovať a najazdí 100 000km za rok.
Takže každé 3roky bude kompletná obnova áut, nová vylepšená generacia s vychytanymi muchami.
Nie ako teraz že pred bytovkou, robotou parkujú 18 ročne vraky 23.5 hodiny denne.
|
|
Re: Diesel
Od: 300 000km
|
Pridané:
26.7.2017 14:36
Krásne výstižné-
ojazdené ogrcané nemecký zbytky.
V diesloch deti dosť grcajú.
|
|
Re: Diesel
Od: XMen
|
Pridané:
26.7.2017 14:08
Vazne? Vacsina aut odchadza po 12tich rokoch. Mne odchadza od 7mich (elektronika). Pozdravujem do seatu...
|
|
Re: Diesel
Od: bzano
|
Pridané:
26.7.2017 14:10
keď si kúpiš seat za 9.000,-€ čo čakáš ;-)
ale keby si si kúpil 3r jazdenku za 4.000,- tak ti pravdepodobne odíde skor lebo povodný majitel to auto nesetril lebo vedel ze ho preda po 3 rokoch
|
|
Re: Diesel
Od: XMen
|
Pridané:
26.7.2017 15:09
za 9000 by si nekupis asi ziadny novy seat ja ho mam za 22 litrov.
Inak ten napad s tou jazdenkou by mi usetril asi vela prachov ale chcel som nove auto.
|
|
Re: Diesel
Od: dym dym
|
Pridané:
26.7.2017 15:36
Tak to si vyhral.
Úprimnú sústrasť.
|
|
Re: Diesel
Od: loleklol
|
Pridané:
27.7.2017 6:08
No to vieš, koncern..
|
|
Re: Diesel
Od: Hmmm
|
Pridané:
26.7.2017 22:12
bzano... Nikto normalny az na firmy nkupi nove auti. Je to proste ekonomicky nezmysel. Ak chcem nove auto oupim trojrocne, ak nie tak desatrocne q kludne este desat vydrzi a za smiesny peniaz. Nie su ln ojazdene auta s 300 k km ak netrep, ale poviem ti,ze ten odpad co sa posledne roky obi mnj vydrzi ako mnohe desatrocne auta s 300 t a viaf km. Tie tsi motory su fskt slehy, aj dpfka, mocovina, nezmyselna elektronika atd..
|
|
Re: Diesel
Od: ...
|
Pridané:
27.7.2017 6:20
Lebo si povedal? Ak chcem nove auto, kupim nove auto - trojrocne moze byt zachovale, ale moze byt aj riadne vylietane, rozhodne nie je nove. Niekomu nestoji ten usetreny rozdiel za risk ani nemieni hrat loteriu. Dalsia kapitola je bezpecnost a posledna je vlastne spolahlivost, ktoru si nacrtol - prvy majitel spravidla nema ziaden problem, tomu je fakt jedno, ze sa auto rozpadne po 10 rokoch, lebo dovtedy uz ma druhe-tretie a "spolahlivost" riesi kupec ako ty.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 12:43
Aj s novym autom mozes mat problemy, aj v Lexuse maju pondelok.
Ci uz kupujes nove alebo jazdenku, vzdy ides do loterie, ci je ten konkretny kus ok alebo nie.
|
|
Re: Diesel
Od: ...
|
Pridané:
27.7.2017 15:27
S novym problem riesis na zaruku. S jazdenym sa mozes akurat modlit.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 17:05
Co ti prd pomoze, ked ti auto stoji viac v servise ako na nom jazdis a aj nevedia zistit chybu. Potom ti to vratia, ty sa o dva dni vratis do servisu a kolecko sa opakuje.
To pri novom aute naserie este viac, ako pri jazdenke.
|
|
Re: Diesel
Od: ...
|
Pridané:
27.7.2017 20:25
Ale vsak jasne, urcite to poznas ;) Ked budes velky, mozno si aj raz nove kupis. Alebo nie, lebo si najdes "argument" aby si si stary srot obhajil. Osobne budem riskovat ten prd ako jazdit starou vrazdou .
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 20:52
Vsak si kup, co len chces, sme slobodna krajina.
A aby si mal radost, mne niekto oskrel auto na parkovisku, ked malo presne 7 dni. Taku nasranost neprajem dokonca ani tebe ;)
|
|
Re: Diesel
Od: ...
|
Pridané:
27.7.2017 23:34
Preco by som mal mat radost z toho, ze ti niekto sposobil skodu? Neplet si ma s beznym zavistlivym slovakom. Prave naopak, budem sa tesit ked si kupis nove. Tak ako sa sused priznal, ze na nove caka. Vravim mu super, konecne ten tvoj stary srot pojde do srotu, kam patri snad uz 5 rokov.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
28.7.2017 12:33
Vsak ja som ti tiez kupil, pred 10 rokmi.
A povazujem za velke stastie ze som trafil kus, ktory mam. Mal samozrejme nejake muchy (je to stvorkolka a pri prudsej zakrute citelne trhne na vnutornej strane, aj sviatocni vodici si to vsimnu), stale je lepsi, ako to, co zacali vyrabat neskor. Keby som kupoval teraz a mal si vybrat medzi gen 1 a 2, tak volim 1 aj bez ohladu na to, ze by to bola jazdenka. No a teraz zacinaju vyrabat gen 3, v Cine, v spolupraci s Brilliance Auto. Vsetko coho sa Brilliance dotkne je cista tragedia, toho sa nedotknem ani trojmetrovym klackom.
Takze asi tak.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 14:40
Blbost, len sa treba o auto starat.
Manzelka ma subkompakt, ma prave 12 rokov a je vo vynikajucom stave. Este vela rokov zvladne.
Ja mam SUV, ma 10 rokov a tiez este bude dlho fungovat.
|
|
Re: Diesel
Od: to dá rozum
|
Pridané:
26.7.2017 15:09
Ťa urcite prežije.
SUV bude ešte stále smradiť a ty už budeš v hrobe hniť.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 15:42
A je to aj diesel, bez Adblue. Specialne kvoli tebe, budem ti chodit smradit pred barak.
|
|
Re: Diesel
Od: dráhy benzín čo
|
Pridané:
26.7.2017 19:22
Na to nemáš.
|
|
Re: Diesel
Od: XMen
|
Pridané:
26.7.2017 15:17
Ja mam leona, 7 rokov a odchadza mi elektronika.
Ako sa mam starat o elektroniku auta? Mam premazat vsetky elektronicke spoje WD40, ci ako?
|
|
Re: Diesel
Od: to sa neda
|
Pridané:
26.7.2017 15:32
Ja mám 40 ročný výťah a o elektroniku sa nestarám vôbec.
Stále treba opravovať mechanické dvere a gumu na podlahe meniť.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 15:43
Pokial ti po 7 rokoch odchadza elektronika, nieco je tam velmi zle, nieco, co ju poskodzuje. Chapem, ze autorizak sa s tym asi nebude zaoberat, pretoze to nemaju ako napasovat na tabulky so sadzbami, ale nejaky sikovny autoelektrikar by to mohol vediet spravit.
|
|
Re: Diesel
Od: auto-man
|
Pridané:
27.7.2017 6:27
tych je ale kokotsky nedostatok.
ani vcil, napr. nemas takych ludi v servise. ked chces servisovat, napr. taku teslu, abo iny elektromobil, treba ti ist minimalne do rakuska. a tam je to dobre nacenene.
|
|
Re: Diesel
Od: tupec alias konzerva
|
Pridané:
27.7.2017 10:10
Gumy a vodu do ostrekovačov ti vymenia v každom pneuservise.
Načo s Teslou chodiť do rakúska.
|
|
Re: Diesel
Od: auto-man
|
Pridané:
28.7.2017 6:26
auto neni tvoj kokot, ze das gumu a netecie!
ked budes mat vlastne, pochopis.
|
|
Re: Diesel fuj
Od: eauto
|
Pridané:
28.7.2017 8:50
Auuto mám vlastné.
A preto si už nikdy nekupim fosilak a počkám si kým bude elektromobil mainstream a nie luxus.
Spaľovací motor je sprostosť.
Je chcem elektromobil stator rotor a idem
nie2000 pohyblivých hrkotajucich kaziacich sa nezmyslov v kotle na dinosaury.
|
|
Re: Diesel fuj
Od: auto-man
|
Pridané:
28.7.2017 12:34
a par kil litia pod ritou, plus mrte vela elektroniky, ktora sa moze navzajom ovplyvnovat.
pridas plyn a auto ti zacne neprijemne pipat z palubneho pocitaca...
|
|
Re: Diesel
Od: Míč Puke Annen
|
Pridané:
26.7.2017 13:46
35 000€ je sakramentsky vela v krajine kde priemerny plat je realne pod 700€ v cistom,najviac sa na slovensku dari autam daleko pod 20 000€,priemerna slovenska rodina si nemoze dovolit kupit nove auto za 35000€,ak obidvaja rodicia niekam dochadzaju tak este dalsie za 35000€...kym budu na predaj pouzite kusy tak ludia si uz nebudu moct dovolit kupit ani tie pouzite kedze vymeny/opravy akumulatorov v elektromobiloch budu stat tolko ako nove tradicne slovenske auto
|
|
Re: Diesel
Od: slovenská socka
|
Pridané:
26.7.2017 15:18
Koľko stála výmena baterky v mobile alebo notebooku v roku 2004.
Dnes ju nikto nevymieňa, rovno si kúpi nový mobil.
|
|
Re: Diesel
Od: a718726
|
Pridané:
26.7.2017 21:18
ja si nekupim rovno novy mobil, alebo ano, ale taky za 10eur. nehdz vsetkych do jedneho vreca clovece
|
|
Re: Diesel
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
30.7.2017 3:28
Zo slovnej zasoby kazdeho obyvatela slovenska treba vymazat pojem priemerny plat, nezaujimavy nic nehovoriaci udaj, tolko luxusnych nemcurov na km2 nemas snad nikde inde na kontinente. Auta do 20K kupuju aj ludia s vysokym prijmom pretoze tiez pochopili ze tie s cenovkou nad 20K nemaju ziadnu pridanu hodnotu. Kedy nasa sprosta slovac prestane rozmyslat podla meritka vacsi prijem = drahsie auto?
|
|
Re: Diesel
Od: auto-man
|
Pridané:
31.7.2017 7:04
snivaj dalej, bobe. clovek si kupi take auto ake potrebuje a na ake ma - a cim je clovek bohatsi, tym viac do popredia stupaju jeho potreby (bo cena sa stava nerelevantnou).
napr. auto pre cloveka jako je napr. oktavka alebo passat v plnke je hodne nad 20k, ak chces nieco vacsie jako napr. x5, tiez sa pod 20k nedostanes...
ale ak si vertikalne handicapovany jedinec, tak ti staci za par supiek aj kia rio...
kokotiny tvojho typu moze pisat fakt len zavistlivec.
|
|
Re: Diesel
Od: 35000
|
Pridané:
26.7.2017 14:11
Bratku pozri sa na to ekonomicky. Dnes kupis totalne fasa karu z operativneho lisingu za cca 15,000€. Povedz mi kedy prejazdis a za kolko rokov palivo (nafta,benzin) za 15,000-20,000€ co si usetril lebo si si nekupil elektromobil????
Ked budu stat elektroauta cca 15,000€ vtedy si ho kupim aj ja. A este jedna podstatna vec. VYROBA ELEKTROMOBILU STOJI NASU PRIRODU VIACEJ AKO KLASICKEHO AUTA!!!!!
|
|
Re: Diesel
Od: ...
|
Pridané:
26.7.2017 14:17
Niezeby som ciastocne nesuhlasil, ale som zvedavy, co je to podla teba fasa kara za 15k a este cez operak, kde sa poseries pri vrateni auta.
|
|
Re: Diesel
Od: fasakara
|
Pridané:
26.7.2017 14:40
...myslel som odkupenie auta od dakej firmy, alebo jednotlivca po operativnom leasingu. A fasa kara? Normalne auto pre 4 clennu rodinu, ktore ti bude fungovat po dobu 4-5 rokov. Osobne sa potrebujem dostat z bodu A do bodu B.
|
|
Re: Diesel
Od: ...
|
Pridané:
26.7.2017 16:03
Aha, som to zle pochopil. Nadruhej strane kupit si za 15k jazdenku, radsej kupim nove - co bol aj moj pripad.
Auto, co ta odvezie z bodu A do bodu B splna aj najlacnejsia Dacia. Preto ma zaujimalo ake nove auto do 15k je fasa.
|
|
Re: Diesel fuj
Od: fasa kotol na rakovinu
|
Pridané:
28.7.2017 8:57
Také čo zabráni preludneniu planéty a skráti dobu vyplácania dôchodkov. A bude 23,5hodiny denne parkovať a hrdzavieť.
Hlavne že si odveziem prdel z nemocnice na cintorín.
|
|
Re: Diesel
Od: Hmmm
|
Pridané:
26.7.2017 22:17
Nezatazi a dnes j hlavne poblm s ovzdusim a jho zamorovanim vytukovymi plyni. Ak niekto rozprava o neekologickosti elektromobilu, twk by sam mal zamysliet na ropou od jej hladania, tazby, spracovania, distribucie, vyrobe a vymny olejov a kvapalin, filtrov a podobe a dostaneme sa uplne niekde inde
|
|
Re: Diesel
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.7.2017 13:25
presne tak! lebo ked sa zmeni situacia tak zahodim auto a kupim druhe. Ekoteroristicki zeleni kokoti.
|
|
Re: Diesel
Od: Prihláste sa
|
Pridané:
26.7.2017 14:14
Pre zaujimavost, na margo znecistovania ovzdusia...
"Za znečištění ovzduší a změnu klimatu zodpovídá jen stovka firem, ukázal průzkum"
http://tinyurl.com/y7f7vkzt
|
|
Re: Diesel
Od: dfhxffxg
|
Pridané:
26.7.2017 15:16
demagógia jak vyšitá, nikto nikde PPREUKAZATELNE A VIEROHODNE nedokazal súvislosť zmeny klímy s ľudskou činnosťou!
|
|
Re: Diesel
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.7.2017 20:45
Chápem. A ... ak by teoreticky taký dôkaz, ktorý by bol pre teba vierohodný, mohol vyzerať?
|
|
Re: Diesel
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
26.7.2017 21:22
Menej ako jednoznacne popierajuci zavery v bodoch 1-4 odseku "Inter-universal Teichmuller Theory" na http://dopice.sk/jY7 publikovanych dokumentoch nie je mozne povazovat za vierohodný.
|
|
Re: Diesel
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.7.2017 21:37
Tie závery sú predsa jednoznačne vyvrátené v bodoch 3, 4 a 8 v časti "The Hodge-Arakelov Theory" tamže.
|
|
Re: Diesel
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
26.7.2017 21:57
Z hladiska geometrie priestoru patria body v časti "The Hodge-Arakelov Theory" do, laicky povedane, uplne ineho "tu" z tu, tu a tu, cim nie su ani "tamže" s toho vyplyvajucim potencialom moznosti vyvratenia.
|
|
Re: Diesel
Od: Kolotocar
|
Pridané:
27.7.2017 3:20
Do tejto doby som si myslel, ze si obycajny bot.
Ale teraz uz chapem, ze si bot, ktory sa nakazil kulturou dsl.sk
|
|
Re: Diesel
Od: [Jooky]
|
Pridané:
26.7.2017 18:57
Rocne najazdim 40000 km z toho tak 90 - 95 % po dialnici. Pre mna mas aku alternativu ?
|
|
Re: Diesel
Od: neviem co
|
Pridané:
26.7.2017 20:05
Cng, LPG, plugin hybrid,
Hocijaký elektromobil s dojazdom 200km x 200dni 40 000km.
alebo E85 bioethanol.
Alebo nafta ak si retardovaný.
|
|
Re: Diesel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 21:20
Jazdi po dialnici s vysokym najazdom a ty mu odporucas hypsterske kok*tiny.
A ze kto je tu retardovany.
|
|
Re: Diesel
Od: ...
|
Pridané:
26.7.2017 22:15
CNG - mala siet cerpaciek, dlhe plnenie. LPG - o nieco lepsie, ale potrebujes casto tiez plnit. ovela castejsie nez benzin. Elektromobil je nepouzitelny ak jazdi dlhe trasy.
plugin hybrid rovnako ako hybrid ma najvecsiu slabinu prave na dialnici. Gratulujem si genius.
|
|
Re: Diesel
Od: [Jooky]
|
Pridané:
28.7.2017 0:50
CNG / LPG - nemozes parkovat v garazi. Bravooo
plugin hybrid - cize po dialnici mam ist so smutnym litrovym motorom ?
Hocijaký elektromobil - Tesla s najlepsim dojazdom predlzi beznu moju cestu o hodinu az hodinu aj pol. Ktomu prirataj cakanie na nabijacku + chybajucu infrastrukturu a sme docestovali.
bioethanol - buhuzial vsetky tieto bio, eko veci maju znacne horsie emisie na na druhej strane auta.
nafta - preco by som mal byt retardovany ?
--
Jediny retard si tu ty. Moj profil jazdenia je vyslovene napasovany na diesel a vsetky tie hypsterske sprostosti by znamenali nielen znizenie konfortu, ale aj vacsiu zataz na zivotne prostredie.
Takze skus to svoje ekoteroristicke-hypsterske rozmyslanie prehodnotit. Su ludia, ktorym vsetko vymenovane vyhovuje a su taky, co potrebuju poriadne auto. Ja jazdievam, ze najkratsiou cestou na konkretne miesto v meste a potom najkratsiou cestou na dialnicu. Po dialnici v priemere 490km a znova to iste ... na to nic ine ako diesel nepasuje.
|
|
Re: Diesel
Od: ejha
|
Pridané:
27.7.2017 22:36
Vlak.
|
|
Re: Diesel
Od: [Jooky]
|
Pridané:
28.7.2017 0:51
a co snim ? Vacsina Slovenska nema ani poriadnu vlakovu stanicu, nie to este pravidelne vlakove spojenia.
|
|
Re: Diesel
Od: a718726
|
Pridané:
26.7.2017 21:15
aj dodávky
no takze kurierske sluzby postihne hyperinflacia, alebo im imigranti budu roznasat tovar za jedlo a viza?
|
|
púhych 23 rokov
Od: hjfdjfj
|
Pridané:
26.7.2017 11:18
terajšia vláda zakáže niečo o 23 rokov? len aby vtedy už nevládol nejaký albiónsky imám, ktorého verný sponzor financuje z predaja ropy odniekiaľ zo Saudskej Arábie...
|
|
Re: púhych 23 rokov
Od: Samael
|
Pridané:
26.7.2017 13:27
Sa spamätaj a never všetkým tým hoaxom o vpáde islamu. Koľkí z utečencov chcú ísť na Slovensko? Nikto - a nad tým by sa trebalo zamyslieť, že čím to bude. No a keď sa pozrieme ako sa vyvíja situácia na Slovensku, tak o 25 rokov tu bude vládnuť najskôr nejaký Dezidert Koki. Import ojazdenýh dízlov zo západu, kde to bude zakázané u nás bude vtedy hitom.
|
|
Re: púhych 23 rokov
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 13:32
To ze sem nechcu ist este neznamena, ze ich nam v ramci solidarity nenanutia.
A chod sa pozriet do Ciech do Teplic, ty hoax.
|
|
Re: púhych 23 rokov
Od: blablabla
|
Pridané:
26.7.2017 15:14
sak ale ked nemaju rozum politici, to im nevedia povedat budte tu rok a potom sa rozutekajte doqice, ale oni budu na EU trubit jak hlupaci aka je EU zla zla zla, madarom ide o velkouhorsko a tak broja proti hovadinam, ale ze na to nahuckali cechov a poliakov V4 je kokotina, madari cele V4 iba zneuzivaju
|
|
Re: púhych 23 rokov
Od: sbsfdbfs
|
Pridané:
26.7.2017 15:19
vám trubkám:
https://goo.gl/8CxQ3B
|
|
Re: púhych 23 rokov
Od: gnxfnfxg
|
Pridané:
26.7.2017 15:23
že vraj hoax... že vraj utečenci... slepý a hluchý bezmozog... cigáni vedia len cicať, nie vládnuť
|
|
A co deti?
Od: taglajf
|
Pridané:
26.7.2017 11:19
stale sa riesi nejaka ekologia...som skor zvedavy,kde a ako sa bude vyrabat ta elektrina ked kazdy bude mat elektromobil a jeho pohon bude lacny na "tankovanie"....to len ja som si to vsimol? co budu potom robit? dieslove fosilne elektrarne? viac jadrovych a uholnych elektrarni? ked spotreba elektriny v europe stupne 2-3 nasobne tak sucasne kapacity ani zdaleka neutiahnu buducu narocnost ci uz obrovskych prudov v kabloch alebo nedostatok elektrarni
|
|
Re: A co deti?
Od: siirii
|
Pridané:
26.7.2017 11:24
Najskôr takto: http://www.dsl.sk/article.php?article=20024
|
|
Re: A co deti?
Od: Frantisek Buxanto
|
Pridané:
26.7.2017 12:02
Budu to riesit napr. tak, ze vypnu vsetky tie nepotrebne reklamne svetielka v mestach, prejdu na ledky, obmedzia el.pristroje ktore vela zeru. Nemas ani potuchy kolko sa zbytocne minie elektriny, ktora by stacila na elektromobil pre kazdeho.
|
|
Re: A co deti?
Od: gjfdjfgjfg
|
Pridané:
26.7.2017 12:12
ty nemáš potuchy o ničom, on je realista. dúfam, že naivní ekomagori ako ty nebudú raz rozhodovať o niečom, čo sa ma bytostne týka!
|
|
Re: A co deti?
Od: xxxxxs
|
Pridané:
26.7.2017 12:16
planeta je vakuum, to je ako ked vela naprdis pod perinou, tak potom musis dychat svoj vlastny smrad
|
|
Re: A co deti?
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
26.7.2017 12:57
Kazdy nemusi byt taky labuznik, ze si tam strci aj hlavu.
|
|
Re: A co deti?
Od: blablabla
|
Pridané:
26.7.2017 13:39
no ale potom nechci oral od partnera, ked mu nedoprajes cisty vzduch
|
|
Re: A co leti?
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
26.7.2017 16:39
Nedostatok menezerskych skusenosti mi sice nedovoluje zaujatie jednoznacneho stanoviska k danej problematike, ale vzhladom k preferovanej orientacii takato neznalost technologie priekazne netvori prekazky v rozvijani osobnych zalub.
|
|
Re: A co deti?
Od: kakaoveradovanky
|
Pridané:
27.7.2017 9:05
ma sa dusit od mojho ko*** a nie kvoli smradu pod paplonom
|
|
Re: A co deti?
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.7.2017 10:13
Obcas zrejme neškodí vymyť bryndzu za ráfikom.
|
|
Re: A co deti?
Od: taglajf
|
Pridané:
26.7.2017 13:07
a nieje nahodou dlhodoby trend ze napriek uspornejsim* spotrebicom kazdy rok vyrazne stupa priemerne mnozstvo elektriny ktore spotrebuju domacnosti aj firmy? nesmie sa zabudat ze vdaka "EU eko rieseniam" stupa spotreba elektriny v domacnostiach drasticky(rekuperator,tepelne cerpadlo) a dnes je to prakticky nutnost kvoli kolaudacii
*usporny podla EU tabuliek a ochutnavacov riedidiel pre gurmanov
|
|
Re: A co deti?
Od: 7778966587
|
Pridané:
26.7.2017 13:30
Alebo obmedzia zvyšovanie rozlíšenia obrazoviek televízorov.
|
|
Re: A co deti?
Od: amolo
|
Pridané:
26.7.2017 11:26
Svet ma velke stastie ze kde a ako sa bude vyrabat "ta energia" nemusis vymysliet prave ty. Svet ma na to ludi, ktory to vymyslia kym to ty nebudes chapat v diskusii na dsl.sk
|
|
Re: A co deti?
Od: taglajf
|
Pridané:
26.7.2017 11:32
napriklad v USA mavaju pravidelne v lete vypadky prudu kvoli pretazeniu siete cca 15 rokov a okrem budovania fosilnych elektrarni to nevedia/nechcu riesit inak...v EU uz bolo par tiez vypadkov za posledne roky,takze to vobec nevyzera tak ze by to zatial vymysleli,a za 23 rokov mam pochybnosti ze to bude hotovo ked jadrove elektrarne sa stavaju aj 10 rokov
|
|
Re: A co deti?
Od: Zmrdimír
|
Pridané:
26.7.2017 13:24
Pracujem v energetike a napr. Nemci sú nakomplet v hajzli už dnes kvôli veterným elektrárňam na severe a priemyslu na juhu. "Požičiavajú" si sieť Poľska a Česka a balancujú na hranici kolapsu (preto sa nové "centrum" riadenia urobilo v Mníchove a skonfiškovali čechom prístup k zamedzovaniu zneužitia ich infraštruktúry). Takže ak k tomu pridajú takú šupu ako že si hoc len malá časť národa dojde domov z práce a pripne elektromobil, neviem ako to budú vyrovnávať. Dokonca ani jadro toto nerieši, lebo jeho výkon sa nedá regulovať. Na rýchlu reguláciu sú fajn vodné elektrárne, ale vodný potenciál je už prakticky vyčerpaný. Rýchly nárast elektromobility prinesie veľké problémy. Jedine Tesla premýšľa hlavou a plánuje svoje "čerpačky" dobíjať konštantným prúdom do veľkej batérie z ktorej sa budú až nabíjať elektromobily v špičkách. Ostatný si mlátia klackom o rybník.
|
|
Re: A co deti?
Od: Ondiak
|
Pridané:
27.7.2017 11:20
Presne tak. TESLA to má vymyslené. A videli sme, že aj v Austrálii s týmto majú problémy a preto tam TESLA montuje 100MW vyrovnávaciu batériu. Takže nevidím dôvod prečo by to aj Nemci nemohli takto riešieť. Hlavne ak tie batérie pôjdu cenovo dole každým rokom. Ak bude mať veterná elektrika takýto buffer tak by to malo fungovať v pohode.
|
|
Re: A co deti?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 12:38
Problem Nemcov nie su len vykyvy, ale aj transmisia. Zatial svojimi vykyvmi obstastnuju vychodnych susedov, ktorych transmisiu zneuzivaju, lebo solidarita a naco investovat do svojej infrastruktury.
Ak nabehnu na vietor aj Poliaci, tak cela sustava lahne, lebo vykyvy sa zvacsia a nebude ich cim vyrovnavat.
|
|
Re: A co deti?
Od: Ondiak
|
Pridané:
27.7.2017 13:47
No veď o tom vravime, ze budu musiet instalovat priemyselne baterie ako buffer pred vykyvmi tak ako teraz urobila Australia s rovnakym problemom.
|
|
Re: A co deti?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 14:23
A kam ich daju, ked ani vlastnu dostatocnu transmisiu nemaju? Zanedbavali infrastrukturu a teraz to ma nahradit bateria?
Sorry, ale musim sa rehotat.
|
|
Re: A co deti?
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.7.2017 14:38
Ono... priebeh vykyvovej krivky v urcitych pripadoch indukuje skor vyuzitie kondenzatora ako k priekaznemu zniceniu baterie veduce pokusy o "babka k babce..." a prebytky mozu kludne pustat do luftu.
|
|
Re: A co deti?
Od: Mič Bukenen
|
Pridané:
26.7.2017 11:29
budes si moct kupit len take auto, ktore dokazes nabijat zo solarnych clankov a veternej elektrarne na svojom dome/byte
|
|
Re: A co deti?
Od: dfhfdh
|
Pridané:
26.7.2017 12:10
tá irónia :-)
|
|
Re: A co deti?
Od: Hmm
|
Pridané:
26.7.2017 12:42
Toto až taký problém nebude, elektrika sa dá vyrábať oveľ aefektívnejšia a aj bez znečisťovania, solárne, veterné, vodné spôsoby sa stále zdokonaľujú. Prečo by si nemohol mať doma solárny panel trebárs za 1000 €, ktorý by vyrábal elektriku čisto iba pre tvoje auto... To nie je žiadne scifi, ale aj dnes realizovateľné, samozrejme nie všade, ale inde sa dajú nájsť zase iné spôsoby...
|
|
Re: A co deti?
Od: dyfhdfxhxf
|
Pridané:
26.7.2017 13:25
SA zdokonaľujú až budú úplne dokonalé - perpetum mobile do každej domácnosti! ale v jednom máš pravdu, elektrika sa dá vyrábať oveľa efektívnejšie, akurát to nie sú žiadne solárne, veterné, vodné elektrárne, ale jadrové. bohužiaľ "vďaka" ekomagorom je tento spôsob v EÚ na tvrdom ústupe a jediná výkonovo porovnateľná alternatíva - uhoľné elektrárne je prudko ekologická, všakže....
|
|
Re: A co deti?
Od: labuzník
|
Pridané:
26.7.2017 18:57
tu je dobrá prednáška o tej energii a ako ju využívame. môže spadnúť celá sieť lebo je preťažená. strašne veľa energie treba minúť len na taký internet. http://dopice.sk/jY2
mimochodom prdnášajúci je david miller z univerzity v Stanforde
|
|
Re: A co deti?
Od: Ondiak
|
Pridané:
27.7.2017 11:24
Jadrová energia je fajn pre priemysel ale má tú nevýhodu, že je veľmi komplikovaná kvôli bezpečnosti a navyše si vyžaduje obrovské investície na postavenie, ktoré sa potom desiatky rokov musia splácať. Navyše prípadné havárie majú dlhodobé následky.
Naproti tomu ak stačí kúpiť solar na plastovej fólii a nalepiť si ho na fasádu alebo strechu? Pripadne solar skridla a pod. Navyse je/bude to lacnejsie ako elektrina zo siete? Tak načo stavať tie atomky. Solar s baterkou je riesenim pre domacnosti.
|
|
Re: A co deti?
Od: nl12345
|
Pridané:
26.7.2017 13:27
Clovece a ako mi bude ten solarny panel nabijat auto v noci? Lebo cez den neparkujem pred domom.
|
|
Re: A co deti?
Od: 7789658745
|
Pridané:
26.7.2017 13:31
Kapacitnou batériou ktorá uloží energiu získanú počas dňa.
|
|
Re: A co deti?
Od: taglajf
|
Pridané:
26.7.2017 13:51
vratime sa cca 500 rokov naspat,kedy si budeme musiet planovat cestu na nakup podla predpovedi pocasia a zacneme nosit sextanty aby sme usetrili bateriu auta od navigacie. ak bude 3 dni prsat a slnko bude slabsie svietit tak doma povies detom ze "vylet sa nekona,nesvietilo dost dlho slnko"
|
|
Re: A co deti?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 14:41
Alebo jednoducho osedlas tavu ;)
|
|
Re: A co deti?
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
26.7.2017 16:10
Netreba riskovať, že by sa vrátil aj nejaký úradník, schopný ďeťom určiť maximálnu bezpečnú výšku ťävíčaťa a minimálnu hrúbku na prilbu vhodného kokosového orecha.
|
|
Re: A co deti?
Od: _________________
|
Pridané:
26.7.2017 17:08
aj teraz si planujes tankovanie
|
|
Re: A co deti?
Od: XMen
|
Pridané:
26.7.2017 14:10
Tak budes chodit na rychlodobijacky. Ale velku hlavu by som si z toho nerobil. Ak nemas vlastne parkovacie miesto alebo garaz tak skor ci neskor budes za parkovanie platit co je o dovod (resp. argument pre teba voci mestu/obci) viac tam vybudovat aj nabijacky.
|
|
Re: A co deti?
Od: asdfa
|
Pridané:
26.7.2017 14:12
ano nabijacka pre kazde auto...si zrataj kolko je len na slovensku aut...
preboha tieto utopicke fantaz magorie, vsetci budeme mat elektricke auto a vsade budu miliony nabijaciek..sa zobud
|
|
Re: A co deti?
Od: XMen
|
Pridané:
26.7.2017 15:19
A predstav si ze zasuviek je este viac nez aut. Doma mam jedno auto a asi 20 el. zasuviek. Ano da sa to, len treba prestat vymyslat argumenty preco sa to neda.
|
|
Re: A co deti?
Od: esrgsdgsdf
|
Pridané:
26.7.2017 15:29
koľko energie cez jednu takú zásuvku dodáš a ako dlho bude trvať nabíjanie si si skúsil prepočítať, ty "argument", he?
fyzikálne zákony sú pre teba "argumenty preco sa to neda", si fakt idiot....
|
|
Re: A co deti?
Od: ______________________
|
Pridané:
26.7.2017 17:04
namiesto baterii kupis supercapacitory a teoreticky to mas nabite aj za par sekund, este rychlejsie ako tankovanie
|
|
Re: A co deti?
Od: Ondiak
|
Pridané:
27.7.2017 11:31
Mám v rodinnom dome trojfazu a tá nabíja EV rychlosťou 70km za hodinu. A to mi teda úplne stačí. 70KWH bateriu v aute nabijem tak max do 4hodín.
No a také auto sa nabíja hlavne vnoci ked je siet nevytazena.
Z obycajnej zasuvky by nabitie trvalo celu noc ale ani to mi nevadí. Veď aj tak stoji.
A ak ho mam nabijat zo solaru tak teraz nie ale za par rokov kupim domacu baterku a velky solar a budem si auto nabijat z nej. A este mi znej pobezi aj domacnost. Ak v zime nebude dost zo solaru tak si potiahnem prilezitostne zo siete alebo pridam solar.
|
|
Re: A co deti?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 12:42
Je fajn, ze si takyto optimista ohladom buducnosti.
Bohuzial, ja este stale nemam lietajuce auto, co mi bolo slubene par desatroci nazad.
|
|
Re: A co deti?
Od: Ondiak
|
Pridané:
27.7.2017 13:50
A čo také nesplniteľné som si v komente želal? Povedz mi. EVčko budem mať budúci rok. Trojfázu už mám a solar mi zatiaľ netreba ale už teraz je za dobrú cenu. Za 5rokov si kúpim aj velky solar na celu strechu aj tu velku baterku pre domacnost aj nabijanie auta. A som hotovo. Nic nerealne.
|
|
Re: A co deti?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 14:35
Uvidime, ci ta baterka pre domacnost bude vobec dostupna. To ze Musk ma velke reci este neznamena, ze aj bude. A som zvedavy, co s tou baterkou spravis, az jej skonci zivotnost, kolko ta bude stat jej likvidacia ;)
|
|
Re: A co deti?
Od: loleklol
|
Pridané:
26.7.2017 13:26
Takisto som zvedavý, čo na to povie rozvodná sieť..
|
|
Re: A co deti?
Od: tojejednozas
|
Pridané:
31.7.2017 10:39
No nic, stupne pocet rozvodov a aj manzelstiev.
|
|
Re: A co deti?
Od reg.: hulo .
|
Pridané:
26.7.2017 14:00
Skôr sa desím toho, ako stúpnu spotrebné dane na elektrinu. Na všetku elektrinu, nielen na autoelektrinu. Výpadky na spotrebných daniach za benzína a naftu bude treba niekde vybrať...
|
|
Re: A co deti?
Od: Ondiak
|
Pridané:
27.7.2017 11:32
Tak podme sa uz teraz klepat z nejakej hypotetickej dane. Ak ju budu chciet zaviest budeme protestovat. Pointa je, ze el. sa da vyrobit ale benzin nie.
|
|
Re: A co deti?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 12:41
Hypotetickej dane?
Ty si politika este nevidel ani na obrazku, ze nie? Jasne, ze vypadok spotrebnej dane z paliv sa bude nahradzat.
|
|
Re: A co deti?
Od: Ondiak
|
Pridané:
27.7.2017 13:54
Takže ty považuješ tvoju úvahu za hotovú vec. A ja som preto debil čo nevidel polika? Hmmm ty si iný chytrák. :D :D
To vôbec nieje istá vec. Okrem toho tie výpadky budú veľmi postupné. A keď si predstavíš, že koľko peňazí ostane doma keď nebudeme posielať stovky eur mesačne na osobu nejakým šejkom tak ešte z toho kľudne aj spotrebnú daň zaplatím a aj tak sa to oplatí. Teda ibaže by si už teraz vedel jej presnú výšku. No daj.
|
|
Re: A co deti?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.7.2017 14:33
Budes musiet zaplatit novu infrastrukturu (napr. tu vyrovnavaciu bateriu, a komplet celu smart grid) a budes musiet zaplatit zhruba tolko dani, ako teraz na fosilne paliva. Stat vypadok dane vzdy riesi.
Takze aby si nakoniec nezistil, ze 1 kwh ta stoji o nieco viac ako predtym.
Inak uz teraz z litra benzinu / nafty posielas sejkom presne 0 a ruskym muzickom minimum. Slovnaft spracovava rusku ropu, najblizsi spracovatel arabskej je Schwechat. Teraz vacsiu cast ceny tvoria dane, a to hovorime o spracovanom produkte.
|
|
Re: A co deti?
Od: a718726
|
Pridané:
26.7.2017 21:20
skor takto:
ludia budu strajkovat, vypneme prud.
100% zavislost na el energii, to by som ako vlada chcel aj ja. benzin si nasetris v bandaske, elektrinu nie.
|
|
Re: A co deti?
Od: amolo
|
Pridané:
27.7.2017 20:54
Este stale si mozes vyrabat svoj vlastny benzin doma, ak chces mat 100% istotu. Bandaska ti na cestu do Australie aj tak stacit nebude.
|
|
Re: A co deti?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
28.7.2017 12:48
Benzin si v bandaske bohuzial uz nenastris. Kvoli biozlozke, ktora podlieha degradacii.
Takze ak si kedysi vedel uskladnit benzin na 5 rokov, dnes je degradovany uz po roku.
|
|
A Slovensko v 2200?
Od: rolh
|
Pridané:
26.7.2017 11:42
A Slovensko v 2200? Ale inak bude sranda kedze niekedy aj na benzinke v Londyne je dost velky rad, predstavted si ze kazdy bude chciet nabijat ... no neviem si to predstavit pri tych milionoch aut vo velkomeste... Asi budu musiet dorobit 3 atomovky.
A potom nam EU prikaze maximalne nejakych 500W na nabijacke, nech sa to nabija aj tyzden hlavne aby nam neprehoreli droty ked kazdy bude doma nabijat.
|
|
Re: A Slovensko v 2200?
Od: 7789658754
|
Pridané:
26.7.2017 13:33
Autá sa nebudú nabíjať výhradne na "benzínkach" ale priamo na parkoviskách.
|
|
Re: A Slovensko v 2200?
Od: bzano
|
Pridané:
26.7.2017 14:00
uz vidim tie bezdrotove nabijacky na kazdom parkovacom mieste
|
|
Re: A Slovensko v 2200?
Od: bishies s tentacklami.
|
Pridané:
26.7.2017 17:48
Čo Slovensko? Jediné čo tu bude, kondenzátor. Púšť a kondenzátor.
|
|
Poslusne hlasim
Od: Veduci pionier
|
Pridané:
26.7.2017 11:45
to budem mat 65, zrejme uz budem davno po smrti. v nasej linii zomierame skor. okolo 62
tak neviem ci ma to ma pobavit alebo trapit
|
|
Re: Poslusne hlasim
Od: notaaak
|
Pridané:
26.7.2017 12:10
Treba verit v reinkarnaciu :)
|
|
Re: Poslusne hlasim
Od: iso
|
Pridané:
26.7.2017 12:19
reinkarnuje ako Rudolf Diesel a hodí si lasso...
|
|
Re: Poslusne hlasim
Od: dhfhgf
|
Pridané:
26.7.2017 12:13
žiješ tam, keď ťa to trápi?
|
|
Re: Poslusne hlasim
Od: Hmm
|
Pridané:
26.7.2017 12:44
Ja som na to lepšie, budem mať niečo po 50ke .... :)
|
|
Re: Poslusne hlasim
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.7.2017 13:30
Sa chvalis alebo stazujes?
Ber to pozitivne, nebude ta trapit ani nizky dochodok :-D
|
|
Otazka
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
26.7.2017 14:02
Neuraza to moslimov?
|
|
vgfgdf
Od: OFIKO
|
Pridané:
26.7.2017 16:36
Zaujimavé. Som zvedavy. Mam teraz novy Mercedes C, novy že novy že podla mna vybava a nie od Engelsa z Nemecka. Vybral som si diesel, ale popravde už aj mna lamalo k nejakému hybridu benzinu. Ked si vsak kuknete konfigurator noveho MB, tak 220CDI 4Matic ako mam ja, začina na 43,400€, hybrid začína na 51,600€ a dokonca ma ešte starší 7st automat, ktorý je fakt pomalý /aspon oproti ZF čo som mal v BMW/.
Tu bol zadrhel. Ja som dostal taku cenu, že nebolo o čom...uplne nový MB za niečo cez 40k vo vybave velmi slusnej. Chcem ho za 4 roky predat. Lenže kto kupi za 4 roky jazdený benzinovy hybrid? Odpoved. NIKTO.
|
|
Re: vgfgdf
Od: Kekeke
|
Pridané:
26.7.2017 17:54
Tovar si svojho kupca najde. Ja som kupil jazdene benzinove SUV prednokolku (niekto by povedal, ze na Slovensku nepredajne). Po vyse roku som ho predal v priebehu dvoch dni za rovnaku sumu ako som ho kupil. A to bez toho aby som investoval do niecoho ineho ako vymenny oleja alebo benzin.
|
|
Re: vgfgdf
Od: OFIKO
|
Pridané:
26.7.2017 18:01
Suhlasim, specificke auto si vyzaduje specifickeho kupcu. Vacsinou sa take preda ked ten clovek pride že take chce.
Kamoš takto predal Mazdu 6 MPS, behom tyzdna niekolko ľudí došlo.
|
|
Re: vgfgdf
Od: vgy
|
Pridané:
26.7.2017 18:39
Nie kazdy tovar si najde svojho kupcu. Raz som dostal jedno auto(hrackarske), ale isiel som ho predat dalej, ale dopocul sa o tom jeho majitel a prisiel si ho zobrat naspat. A asi hnije u neho doteraz v nejakej vitrine.
|
|
treba jesť veľa železa, je zo špenátu.
Od: odborník na demontáž
|
Pridané:
26.7.2017 17:38
To je dobre, budú hasiace motory.
|
|
sem nas chcu dostat
Od: konspirator
|
Pridané:
26.7.2017 23:42
http://dopice.sk/jYe
|
|
juňijor
Od: pxd
|
Pridané:
27.7.2017 10:28
mam peugeota 1.9D zatial ma iba 21 rokov,takze este min raz tolko musi potiahnut o)
|
|
ehhhhhhhh
Od: emmmmmmmm
|
Pridané:
27.7.2017 13:10
Najekologickejsie je nejazdit vobec...
|
|
Re: ehhhhhhhh
Od: auto-man
|
Pridané:
28.7.2017 6:28
ked nechces jazdit, bude jazdit na inom...
|