|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: Mrdkýza
|
Pridané:
17.7.2017 10:54
Čo sa majú chlapci obtierať vonku?
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: kekeket
|
Pridané:
17.7.2017 10:56
budu si honit cez falosny obciansky alebo starsieho kamosa kreditku
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: nemaaaaa
|
Pridané:
17.7.2017 11:48
niekto v anglickom parlamente ma asi kamarate s firmou poskytujucu "VPN for safe browsing"
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: buhusuuu
|
Pridané:
17.7.2017 11:48
ten pocit ked jebat mozes od 15 ale porno kukat az od 18...
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
17.7.2017 12:44
A to este do zakona pribudne, kam si maju rodicia a vychovou poverene osoby kreditky umiestnovat pocas kupania ci spanku, aby nedochadzalo k ohrozeniu vychovy mladistvych, cim legislativa razantne prispeje k optimalnemu zakriveniu chrbtice.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: omylovnik
|
Pridané:
17.7.2017 15:06
Sexovat mozes aj do 15 ale nie s osobou pod 15 ak mas viac ako 15. 14 a menej rocni s osobami 14 a menej rocnymi mozu sexovat, nemaju trestnu zodpovednost. V tom je ten vtip. Vazenie pre 14 rocne mamicky a 13 rocnych oteckov nie su.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: tojefaktjedno
|
Pridané:
17.7.2017 15:20
Nechápal som svojho času, prečo na západe uči sex. výchovu už od škôlok a prečo napríklad ročné deti v Nórsku a inde učia navliekať kondómy a pod., keď sexovať sa smie až od až mi to rokov. Vysvetlil jeden človek.
V USA potraty boli preplácané zo zdrv. poistenia, a tam kde nie sú, je to dobrý kšeft. Niekde prepácajú deťom a mládeži antikoncepciu dokonca bez vedomia rodičov (napr. Británia) No a keď učíte malé deti sex. praktikám (naozaj praktikám, vrátane homosexuálnych), skôr či neskôr to budú skúšať.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: tojefaktjedno
|
Pridané:
17.7.2017 15:20
Funguje to tak, 8ročný s 8 ročnou môže
9 ročný s 9 ročno môže...
14 ročný so 14 ročnou môže
15 ročný s 15 ročnou môže
alle jedine čo sa nesmie, je
15 a viac ročný so 14 a menej ročnou.
Inak napísané, môžete sexovať od škôlky úplne legálne, ale musíte si dať pozor keď dosiahnete 15 rokov a chcete pokračovať v sexe so 14 ročnou osobou. Musíte max. rok počkať a idete ďalej.
Až keď som toto pochopil, pochopil som, prečo už aj na SLovensku preberajú učebné pomôcky z Nórska, kde 8 ročné deti učia ako dávať francúzak, navliekať konfdóm, kde je klitoris a ako sa vzájomne uspokojovať.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: tojejedno
|
Pridané:
17.7.2017 15:22
tot je video pre 3 ročných https://www.youtube.com/watch?v=GN4WaQLejm8
pre 10 ročných, ale aby vám ho youtube ukázalo, musíte potvrdiť že máte 18 https://www.youtube.com/watch?v=2PeQG61W4i0
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od reg.: michal6103
|
Pridané:
19.7.2017 10:31
V amerike je 4 krat viac tehotnych teenedzeriek ako vo Svedsku, takze to asi robia lepsie ako USA, alebo GB.
In the mid-1990s, the pregnancy rates for France and Sweden were 20 and 25 per 1,000 women aged 15-19, respectively (Table 2).‡ The pregnancy rates were approximately twice that level in Canada and Great Britain (46 and 47 per 1,000, respectively) and four times that level in the United States (84 per 1,000). Differences between the United States and the other four countries are even larger for younger teenagers than for older ones: The pregnancy rate among 15-17-year-olds in the United States is five times that in France (rates of 53 and 10 per 1,000, respectively), compared with somewhat less than a fourfold difference among 18-19-year-olds (rates of 131 and 35 for the United States and France, respectively).
https://goo.gl/vAXdGC
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: qweqweqe
|
Pridané:
17.7.2017 19:08
14 rocny moze legalne s 13 rocnou, ale keby sa stretli o rok a zopakovali to, tak suhaj ide do basy...
genialny system
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: hhhhhh
|
Pridané:
17.7.2017 22:18
Musia čakať dva roky, za dva roky mu tak napuchnú vajcá že ho roztrhá v pásae.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: Tých ečv
|
Pridané:
17.7.2017 20:57
Veru, v tvojom prípade rodičia mali radšej navliecť kondóm.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: G vývod
|
Pridané:
17.7.2017 20:51
Choďte už s tou farárskou propagandou niekam do piče. Veď vy sami ste pedofili, už len vy ty budete dávať rozumy. Ty kokotko vyjebaný.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: .ff
|
Pridané:
17.7.2017 20:54
Ty si chorý človek.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
17.7.2017 15:24
ked mozes yebat tak mozes mat aj TP zodpovednost! Treba ju zaviest od 10 rokov a pre etnicke skupiny od narodenia.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: sexualny_pravnik
|
Pridané:
17.7.2017 18:54
14 a menej rocni mozu jebat iba so 14 a menej rocnimi. 15 a viac rocni mozu len s 15 a viac rocnymi :)
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: Marek12314867
|
Pridané:
17.7.2017 13:28
3 roky v neistote ci pouzivas dobru dierku
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: ChoraDierkaChoraDoba
|
Pridané:
17.7.2017 13:41
v dnesnej chorej dobe neexistuje ta spravna
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: asdfa
|
Pridané:
17.7.2017 13:54
resp ta nespravna :)
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: Aladin Fik
|
Pridané:
17.7.2017 15:24
inými slovami: všetky dierky vyhrávajú !!!
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: Marek75478
|
Pridané:
17.7.2017 18:26
Tači tači
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: niejetak
|
Pridané:
17.7.2017 15:03
Nepochopil si zakon. Sexovat mozej aj ako 10 rocny. Trestne je mat sex s osobou mladsou ako 15 rokov s tym, ze ty musis mat 15 a viac. Pod 15 rokov mozes sexovat, kradnut ale bez pravnej zodpovednosti. Preto gangy pouzivaju na kradeze 10 rocnych, rovnako ked buudu 10 rrocnni sexovat vzajomne, okrem tehotenstva sa im nic-tresnopravne nestane.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.7.2017 15:04
Dokonca sa môžu zapísať aj do Guinessovej knihy. Možno. Neviem, aký je aktuálny rekord v Letanovciach.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: Adolf Kernel
|
Pridané:
17.7.2017 15:06
Pred obchodom s hračkami sa hádžu deti o zem, stará mama v Letanovciach má už 28 !!!
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: alenotakno
|
Pridané:
17.7.2017 15:08
No tak vcelku bezne sa sexuje v lete na taboroch. Preto mnohi tam tak radi chodia a rodicia sa tomu tesia.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: asdasdasdasd
|
Pridané:
17.7.2017 16:26
ja som tam nebol :(
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
17.7.2017 12:20
no... ono mozno to bude mat vplyv na zvysenu porodnost... skor nez sa identifikovat na pornostranke, radsej predsalen poriesis castejsie manzelku... a sem tam sa pritrafi. Starsi jedinci pochopia... :D
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: quix_
|
Pridané:
17.7.2017 14:49
Pre vsetkych ostatnych su tu aj modernejsie sposoby antikoncepcie..
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
17.7.2017 18:45
ponožky v sandáloch
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: dj_v
|
Pridané:
18.7.2017 13:09
to je pre intersexuálov :D
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: Hentai
|
Pridané:
17.7.2017 22:20
Stále je tu Hentai :D
|
|
Hentai s tentacklami.
Od: Mrdkýza
|
Pridané:
18.7.2017 5:09
Hentai so školáčkou a zvedavými tentacklami, áno.
|
|
Re: Hentai s tentacklami.
Od: Hentai
|
Pridané:
18.7.2017 6:23
http://dopice.sk/jV4
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: a718726
|
Pridané:
18.7.2017 13:10
presne tak, toto je vydlazdeny chodnik k zvyseniu nasilnych trestnych cinov. a tie sa budu musiet zosobnit takemuto zakazu.
ja som ako decko takteiz pozeral porno, , nehanbim sa za to, mal som sa kde vysantit, a nepotreboval som k tomu nasilie na ulici.
|
|
Re: Chcú byť niečo extra, tak moralizujú.
Od: slecna.l
|
Pridané:
18.7.2017 16:15
Mas pravdu, historia ludstva bola temna a nasilna, kym sa nevynasli internety.
|
|
dwawdawdaw
Od: dadawda
|
Pridané:
17.7.2017 10:56
no tak budu navstevovat taiwan transvesti stranky kde je problem ...
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: kekeket
|
Pridané:
17.7.2017 11:04
mozno z nich chcu urobit transky a uchylov, tak im zakazu normalne porno ale lahko sa budu moct dostat k perverznym nenormalnym kategoriam. Tym padom znizia porodnost povodnych obyvatelov velkej britanie. Muslimov sa to netyka ti maju zakazane porno islamom a 7x vyssiu porodnost. Dalsi krok k bielej genocide, postupne nahradenie povodneho krestanskeho bieleho obyvatelstva za zmutovane barbarske muslimske. Terrorists win.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: hgfngfd
|
Pridané:
17.7.2017 11:43
Biele kresťanské obyvateľstvo predsa tiež nepozerá porno... tak čo tu trepeš Magián?
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: iyngiu
|
Pridané:
17.7.2017 11:50
VSETCI pozeraju porno!
Ak si myslis, ze bieli/biedni krestania nie, tak si rovnako naivny, ako ten, ktoreho komentujes.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: Adolf Kernel
|
Pridané:
17.7.2017 11:52
presne, ved naco maju v arcibiskupstvach internet ? :D
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: _Buržuj
|
Pridané:
17.7.2017 13:02
Akosi tú údajnú genocídu nikde nevidím. Toto sú reči tzv. white trash, ktorá za svoje neúspechy viní nevinné menšiny.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.7.2017 13:14
Skoc sa pozriet do Juznej Afriky. To je model, ktory caka aj zapadnu Europu.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: ChoraDoba
|
Pridané:
17.7.2017 13:42
specialne JAR ako case study
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: Psycho38
|
Pridané:
17.7.2017 16:06
To bola ironia ci? Nemam vedomost ze holandani ci belgicani su povodni obyvatelia JAR..
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.7.2017 16:44
Cernosi, ktori tam dnes ziju, tiez nie su povodni obyvatelia. Prisli, az to tam Burovia spravili obyvatelnym.
Nie ze by to bolo dolezite. Pointa je, ze bieli v zapadnej Europe budu v rovnakom postaveni, ako dnes v JAR. We wuz kangs and shiet.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: mier s tebou
|
Pridané:
17.7.2017 14:47
Zatváranie očí pred realitou je charakteristickou črtou liberálnych extrémistov, žijúcich si vo svojom pestrofarebnom dúhovom svete, kde slniečko stále svieti.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: .ff
|
Pridané:
17.7.2017 15:10
Lol. Na pláž, ty uvedomelý kokotko s ledva dokončenou sou.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.7.2017 15:20
Duchaplný komentár. Húpací koník by taký nedokázal.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: .ff
|
Pridané:
17.7.2017 21:00
Ahaho, ďalší hnedáčik. Na pláž aj s tebou. Aj keď v tvojom prípade ťažko povedať, či si kotlehovno alebo jebnuté súdružské teľa, ale ono je to v podstate to isté.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: quix_
|
Pridané:
17.7.2017 14:53
Este si si nevsimol, ze za vsetko co sa chudacikom s podpriemernymi vysledkami nepodari mozu vigani,imigranti a moslimovia? :D v zivote tato cast bielej rasy poriadne nic nerobila ale za vsetko mozu aj tak "oni". Je predsa lahsie hladat vinnika, nez pricinu :)
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: 7889965878
|
Pridané:
17.7.2017 14:27
Pôvodné kresťanské obyvateľstvo? A vieš o tom, že kresťanstvo nepovoľuje sex mimo manželstva? A, že kresťania sú len ľudia ktorí napríklad toto pravidlo dodržiavajú? Stačí si prečítať Novú zmluvu. Preto je ťažké hovoriť o kresťanskej Európe, keď ňou nie je. Netreba si mýliť a zamieňať katolicizmus (ani formálny protestantizmus) s kresťanstvom.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.7.2017 15:03
No tak to by som rád počul tú časť "Novej zmluvy", ktorá nepovoľuje slobodnému mužovi súložiť so slobodnou ženou, ak je to z oboch strán dobrovoľné.
Pouč ma, zadubeného katolíka. Nepopieram, že katolícka cirkev to nedoporučuje ale to je už iná debata.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: ZAKAZATinternet
|
Pridané:
17.7.2017 19:15
A nevies, ze co nie je povolene, tak je (pre istotu) zakazane? :D
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: titule
|
Pridané:
18.7.2017 15:13
mozno myslel novy zakon, ale ani tam to nie je nikde explicitne napisane...
mozno ale cital novu zmluvu este svabachom napisanu, neviem nemam to prejdene.
|
|
Re: dwawdawdaw
Od: Ck skvele
|
Pridané:
17.7.2017 13:18
Daj link, nič také neviem nájsť.
|
|
Pre vedecke ucely
Od: Muff
|
Pridané:
17.7.2017 11:00
Da sa ten zoznam niekde pozriet?
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: lsdkfjsdlk
|
Pridané:
17.7.2017 11:50
dsl tam nie je neboj sa
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: Rumbur@k
|
Pridané:
17.7.2017 11:54
a ze tu toho porna je...
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: lasdkjfdls
|
Pridané:
17.7.2017 12:04
co clanok to nove vzrusenie
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: MenoMusíMaťDĺžkuAspoň3znaky
|
Pridané:
17.7.2017 12:28
keď sme už pritom, hlavný porno herec Elon tu už dlho nebol.. nemám kde kliknúť a zväčšiť si
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: _Buržuj
|
Pridané:
17.7.2017 12:59
So mnou tu admin neustále vy*ebáva.
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: LytaRyta
|
Pridané:
17.7.2017 13:19
mno aspon nekdo, jako ty vyjebáváš se svými zamestnancami - polo-otrokmi.. :/ ;(
gosh :(
btw. a celá tá *white-genocide -je fakt, a práve prebieha!
navyše tí ..ekonomická imigranti, tí negro-musulmani, tu berú bílím lidem -starousedlíkům v EUrope, prácu, profesné míesta a možnosti..
(..okrem €$
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: Tých ečv
|
Pridané:
17.7.2017 13:39
Choď s tými pičovinami niekam do piče. Ďakujem.
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: fin1
|
Pridané:
17.7.2017 12:42
asi toto ... http://dopice.sk/jUP
|
|
Re: Pre vedecke ucely
Od: 1132321
|
Pridané:
18.7.2017 9:19
fajn zoznam na warez, nemusim sa trapit
|
|
Koniec anonymity
Od: Sea Monkey
|
Pridané:
17.7.2017 11:01
Takze kazdy navstevnik bude musiet preukazat svoju identitu. Dost velky zasah do sukromia…
|
|
Re: Koniec anonymity
Od: askldfjl
|
Pridané:
17.7.2017 11:46
Minister pornohospodarstva potrebuje mat prehlad kto si na com lesti.
|
|
Re: Koniec anonymity
Od: Adolf Kernel
|
Pridané:
17.7.2017 11:53
co ktory gentleman preferuje :D
|
|
Re: Koniec anonymity
Od: 7888998875
|
Pridané:
17.7.2017 14:40
To musí aj v diskusiách na idnes.cz - overiť svoju totožnosť cez mojeID, ktorá overuje totožnosť pomocou OP/pasu/SMS. Diskusiám to pomohlo, trollov takmer úplne z diskusií eliminovali.
|
|
Re: Koniec anonymity
Od: LytaRyta
|
Pridané:
17.7.2017 15:18
však podle toho to tam tak aj vyzerá - už sú tam ajvšetci s rovnakým, -tým správnym svetonázorom, islamo-bruselským, sluníčkárskím, muslimo-EUro-hujerským, soroszšovským, pro-islamistickým.. :o :( ;/ ;( :/
|
|
Re: Koniec anonymity
Od: a718726
|
Pridané:
18.7.2017 13:13
netrep pitchoviny. SMS na anonymnu sim akrtu, to je fakt fest fasa overenie identity. ;)
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
17.7.2017 11:05
Už ma vidíte ako zadávam údaje s kreditky aby som si mohol spríjemniť deň, no vám dobre drbe :'D
|
|
Re: .....
Od: ad!in
|
Pridané:
17.7.2017 12:00
ja si ho sprijemnujem 3x za den, mozno, aj viac. Zalezi ci je vonku pekne :DDDDDD
|
|
dfgdf
Od: dfgdfg
|
Pridané:
17.7.2017 11:05
"Zmyslom opatrenia je ochrániť deti pred pornogragickým obsahom." - myslim ze to co clovek vidi kazdy den na bilboardoch, tv reklamach, v spravach, aj beznych filmoch...je o dost horsie nez to co mozu "deti" vidiet na porno strankach. Upadok civilizacie totok :D
|
|
Re: dfgdf
Od: otecko
|
Pridané:
17.7.2017 11:15
Pokiaľ v západnom svete bude absencia kresťanskej výchovy a morálky, deti neuchránime. Islamizácia Európy je následok úpadku morálky a opustenia prirodzených Bohom daných Zákonov. Extrém opustenia kresťanského náboženstva, národnej kultúry a tradíciií a z toho vyplývajúca bezbožnosť a uvoľnenie mravov sa automaticky akoby samovoľne vyvažuje v Európe radikálnym islamom.
|
|
Re: dfgdf
Od: Načomeno
|
Pridané:
17.7.2017 11:19
Tak ty si riadny magor...
|
|
Re: dfgdf
Od: fhjjc
|
Pridané:
17.7.2017 11:25
ale má v podstate pravdu, kozomrdi využijú liberálnu politiku na postupnú devastáciu Európy tak, ako ju poznáme. kresťanstvo ako také by malo byť protiváha agresívnej politike islamu, tak uvidíme, ako sa to vyvrbí...
|
|
Re: dfgdf
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
17.7.2017 11:51
akoze ako, uz sa vyvrbilo, papez umyva moslimom nohy, tam uz nieje co dodat, to uz rovno eng. kralovna moze servirovat obedy a nasledne umyvat riady :) Vsetko zle.
|
|
Re: dfgdf
Od: We have a Pope! (dobrý film)
|
Pridané:
17.7.2017 12:18
Všimnite si, že Pápež umýva ostatným nohy, ale on si nenechá umyť nohy od nikoho! Povyšuje sa na úroveň Svätého Pána Ježiša Krista! A vraj pápež má nejaký zdravotný problém, ktorý mu neumožňuje pokľaknúť pred hostiou, ale umývať nohy pre neho nie je problém!
|
|
Re: dfgdf
Od: taglajf
|
Pridané:
17.7.2017 11:22
pan farar,kde ste boli vcera ked na vas cakali v kostole?
|
|
Re: dfgdf
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
17.7.2017 12:40
tu, tu a tu..
|
|
Re: dfgdf
Od: fdf
|
Pridané:
17.7.2017 14:13
Robil casting na novych ministrantov.
|
|
Re: dfgdf
Od: Adolf Kernel
|
Pridané:
17.7.2017 15:08
nová tv show bude Farár hľadá...
|
|
Re: dfgdf
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.7.2017 18:36
No, ty si tiež z tých čo majú predplatenú Markízu..
|
|
Re: dfgdf
Od: rtggrttgrrtg
|
Pridané:
17.7.2017 11:23
to čo je za kravinu ty dement?
veď islám je omnoho viac puritánsky než kresťanstvo. sa zobuď!
skôr by sme sa mali zamýšať nad tým, kto stanovuje normy morálky. kedysi chodili ľudia bez šiat a nahota je prirodzená aj dnes v mnohých kultúrach (najmä v teplých krajinách). tu sa idú kresťanskí cirkevníci roztrhnúť, keď niekto ukáže zadok v spodnom príadle alebo islamskí, keď žena ukazuje vlasy a ramená.
kultúra, ktorá obmedzuje svojich členov musí dospieť do štádia, že ľuďom z toho hrabne.
pritom deti berú tieto veci celkom prirodzene, kým nie sú tabuizované.
a hlavne, že nám nevadia cirkevní devianti, odbavujúci sa doslova na deťoch...
nech idú všetci do prdele, ja by som to všetko povolil, nech rodičia rozhodujú, čo je pre deti správne a vlády nenútia deti kradnúť rodičom kreditky, aby sa dostali na zakázané stránky.
|
|
Re: dfgdf
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
17.7.2017 11:54
principialne OK, v praxi nie, rodicia su drbnuti, tak isto ako by sa malo zakazat cigankam vyberat smetiaky spolu s kocikom v ktorom tlaci male decko, tak niektore veci treba zakazat aj rodicom. Napr. je zo zakona povinnost, ze rodic musi posielat dieta do skoly, keby to nebolo, zas nasa spodina by ich neposielala (niektori aj tak neposielaju) a potom by to nemdopadlo dobre.
|
|
Re: dfgdf
Od: G vývod
|
Pridané:
17.7.2017 13:41
Robko a jeho múdrosti.
|
|
Re: dfgdf
Od: otecko
|
Pridané:
17.7.2017 14:49
Nepotrebujeme nariadenie posielať deti do školy, ani žiadne iné povinné povinnosti od štátu nad rámec normálnosti. Deti miliardárov chodia do iných škôl alebo ich učia osbone najlepší učitelia. Deti cigáňov alebo z porušených rodín chodia spolužiakom maximálne zobrať desiatu alebo naobedovať sa. Potom tie deti dávajú do kadejakých polepšovní. Mimochodom často krát sú to deti s vysokým IQ, ktoré nechápu, prečo by do tej školy mali chodiť a počúvať úplne pre život nepodstatné sprostosti, oni sa tie kraviny radšej za týždeň naučia na komisionálky. Sloboda človeka rozhodovať sám o sebe resp. o svojich deťoch by mala byť svätá. Pokiaľ bude školský systém zabíjať talent a schopnosti jednotlivca, vždy sa nájdu deti, ktoré nezlomí ani polepšovňa. Radšej pôjdu raz za rok do polepšovne ako by ich mali nútiť k priemernosti.
|
|
Re: dfgdf
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.7.2017 20:13
bohová irónia
|
|
Re: dfgdf
Od: 78998788757
|
Pridané:
17.7.2017 14:44
Pedofili sú v cirkvi najmä preto, že tzv. kňazi porušujú vlastnú ústavu, ktorou by mala byť Biblia a namiesto toho, aby mali vlastné ženy, s ktorými by mohli mať sex od rána do večera, ich nemajú a svoje pudy si niektorí (5-6% z nich) vybíjajú na deťoch.
|
|
Re: dfgdf
Od reg.: palqo
|
Pridané:
17.7.2017 11:27
Bojovat fanatizmom proti fanatizmu. Lebo nic nie je lepsie ako udrziavat zacarovany kruh...
|
|
Re: dfgdf
Od: fhdhdf
|
Pridané:
17.7.2017 11:29
a ako inak by si chcel bojovať s fanatizmom? welcome refugees dákosi vyšlo z módy, hádaj prečo....
|
|
Re: dfgdf
Od reg.: palqo
|
Pridané:
17.7.2017 11:34
Zdravym rozumom a dodrziavanim existujucich zakonov a moralnych zasad, nie politickym populizmom a slepou vierou. Krestanstvo nie je stelesnene dobro a patri na smetisko dejin spolu so vsetkymi ostatnymi izmami.
|
|
Re: dfgdf
Od: otecko
|
Pridané:
17.7.2017 11:42
Ale tan fanatizmus je v prvom rade v podobe umelo pretláčaného liberalizmu. Homopropaganda, propaganda erotiky, akýchkoľvek drog a snaha postaviť morálnu zvrátenosť akou bezpochyby homosexualita odjakživa je, na úroveň tradičnej rodiny, či už registrovanými partnerstvami alebo formou zákonného manželstva, je v princípe podobná ako radikálny islam! V televíziií už len taká voľba Miss a promenáda v plavkách je ponižovaním ženy. Potom následne musia prísť takí, ktorí chcú aby žena nosila burku. Ako dopadol liberalizmus za čias francúzskej revolúcie? Musel prísť diktátor v podobe Napoleona, ktorý uvrhol Európu do vojny a vlastne "iba" krvou sa zastavovala krv. Všetky snahy liberálov a filantropov sú živnou pôdou pre vojnu a následný príchod diktátora, pretože ľudia potom sami budú chcieť, aby niekto konečne urobil poriadok! Takto rafinovaný môže byť jedine diabol a ľudia mu naleteli na lacné heslá ako Sloboda, Rovnosť, Bratstvo, demokracia, boj proti terorizmu, spoločná mena, spoločný trh, prosperita, integrácia
|
|
Re: dfgdf
Od: tali
|
Pridané:
17.7.2017 12:33
prosim, daj mi kontakt na tvojho dealera
|
|
Re: dfgdf
Od: Ficiak
|
Pridané:
17.7.2017 12:39
Zajtra o pol tretej v Liskovej na stanici, dones cash.
|
|
Re: dfgdf
Od: Murkoslav
|
Pridané:
17.7.2017 13:36
Ako vidieť, ľudia sú sprostí - nič nepochopili, keď ti dávajú mínuská.
|
|
Re: dfgdf
Od: .ff
|
Pridané:
17.7.2017 15:14
Áno, vy dvaja ste evidentne etalónom múdrosti.
|
|
Re: dfgdf
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.7.2017 18:39
Ja dávam plus, ale veľa nás tu nie je.
|
|
Re: dfgdf
Od: .vždy
|
Pridané:
17.7.2017 21:16
Lol, ešteže si sa k svojmu kokotizmu prihlásil.
|
|
Re: dfgdf
Od: old
|
Pridané:
18.7.2017 8:35
pekne sa tu odhaľujeme, čo je v nás. Aj preto sem chodím
|
|
Re: dfgdf
Od: daadaad
|
Pridané:
17.7.2017 11:17
dovolím si nesúhlasiť.
|
|
Re: dfgdf
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
17.7.2017 12:52
tak to by som brzdil a to by som netvrdil
aj u nas bejvaaaavalo (vytrcene 3,14cky a cecky v PNS stankoch len tak ledabolo do ulice, stanky pooblepovane erotickymi casakmi), ale kedysi pradavno pred 2 dekadami sa prijal zakon ze neni dobre aby sa na to vsetci na ulici kukali (80 rocna babka ci 5 rocne decko alebo hocijaka zena)
|
|
Re: dfgdf
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.7.2017 18:43
Už v momente keď treba prijať zákon ako náhradu všeobecnej kultúry a morálky je zle.
A čo sa stalo? Prijal sa zákon, a ďalší a ďalší.. a EÚ ústava..
|
|
Re: dfgdf
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
17.7.2017 12:54
vo filmoch uplne bezne sukaju v style sado-maso do huby az sa pornoherecka ide zadusit aby ju hned 10 chlapov postriekalo?
neska vecer o 20:00 ma rtvs?
|
|
Re: dfgdf
Od: G vývod
|
Pridané:
17.7.2017 15:18
Nie každý vyhľadáva to, čo ty (áno, to čo si popísal, treba aktívne hľadať, takže aspoň vieme, čo si zač).
|
|
Re: dfgdf
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.7.2017 20:11
blba logika, ked nieco vies ze existuje, okamzite tomu holdujes a nebodaj to aj asi natacas... to plati aj o drogach, detskej praci, obchodu so zbranami, popieraniu holokaustu ci bielym masom? lebo o tom vsetkom tiez viem ze to existuje...
|
|
Re: dfgdf
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
17.7.2017 20:16
Presne tak. Akurat neexistuje blba logika, ale maximalne blba implementacia logiky. Samozrejme, v priekazne dobrom.
|
|
Re: dfgdf
Od: G vývod
|
Pridané:
17.7.2017 21:03
Jasnééé... Žmurk ;)
|
|
Re: dfgdf
Od: Popieram holokaust s kľudom
|
Pridané:
17.7.2017 22:08
Čo tu trepeš o popieraní holocaustu? Holocaust bola pôvodne Abrahámova zápalná obeť Bohu. Ak niekto neverí tej lži o plynovaní vo veľkom-mimochodom tej najsprostejšej a najdrahšej poprave, tak je nejako automaticky vinný? Ľudia, ktorí dodávali popravčie zariadenia v USA sa zasadzovali o zrušenie popráv v plynovej komore, lebo len tesnenie stálo 20.000 dolárov. Človek zomieral aj niekoľko minút v komore 1x1m a s telom nasiaknutým kyanovodíkom sa nemôže manipulovať len tak, pretože nechránenému personálu hrozí vdýchnutie výparov. A tu máme veriť, že vojaci v obyčajných uniformách hádzali splynovaných ľudí na kopu a ešte aj do pece-iba idiot by sa takého tela chytal holými rukami bez ochrany, možno tak v protichemickom obleku. Každý človek má právo poprieť nejaký názor alebo udalosť-hoci aj holocaust.
|
|
Re: dfgdf
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
19.7.2017 17:46
to je sice pekne, ale v tomto state to je trestny cin
a ked bude viac takych ako ty co budu cital demente infantilne konspiracne portaly, tak za 50 rokov si budu vsetci mysliet nielen ze hlokaust nebol, ale ze hitler bol genius a najuzasnejsi clovek v historii ludstva
|
|
Re: dfgdf
Od: re: pjetro
|
Pridané:
19.7.2017 20:21
Ale ani tak nikto nemá právo trestať človeka ani za obdiv k Hitlerovi ani za to, keď napíše, že nejaká historická udalosť sa odohrala ináč. Aj taký človek má právo písať a publikovať knihy, tvoriť stránky a konfrontovať svoj názor s ostatnými. Aj skinhead (čo dnes už na ulici veru ťažko stretneš) má právo na svoj názor. Tu sa povoľujú satanistické koncerty a pochody homosexuálov-to je skutočný extrémizmus, nie nejaká mládež alebo spisovateľ, ktorý tvrdí, že Hitler mal aj dobré nápady alebo že bol génius. Potom keď idú človeka trestať za názor to je fašizmus. Verejne takéto akcie (ako napr. pochod homosexuálov alebo knihy s iným názorom na holocaust) zo strany štátu či už podporovať alebo pranierovať je skutočná hrozba pre spoločnosť. Potom sa to rozširuje ako chápadlá na ostatné názory a ten, kto nemá ten správny názor je košpirátor alebo terorista. Možno si Pjetro uvedomuješ, do akého typu spoločnosti toto smeruje.
|
|
Re: dfgdf
Od: reply2pjetro II.
|
Pridané:
19.7.2017 21:12
Dúfam že Tebe ako rozmýšľajúcemu človeku v rovine jak vedeckej, sociálnej a morálnej je jasné, prečo štát nemôže dať zelenú pochodu homosexuálov. Štát nemôže dať zelenú ani satanistickému koncertu a poskytnúť naň svoju pôdu, ale pokiaľ sa zrovna nevykonávajú ľudské obete a pod., štát nemá právo na legálne prenajatom alebo súkromnom pozemku zasahovať. Ale rovnako to platí pre koncerty skínov a podobných skupín. Takisto ako štát netrestá súkromný homosexuálny styk dospelých ľudí, nesmie trestať súkromný názor človeka vyjadrený verejne, pokiaľ je v rámci morálnych noriem. Čiže všetky knihy o tom, že holocaust sa stal ináč, môžu byť kľudne na pultoch predajní, samozrejme predajca má právo ich odmietnuť, ale nesmie byť trestaný ak ich podporuje. Ak sa ľudia boja verejne vyjadriť svoj názor na holocaust, alebo na hocičoiné, jedná sa o režim smerujúci k potláčaniu práv a slobôd.
|
|
Re: dfgdf
Od: Popieram holokaust s kľudom
|
Pridané:
17.7.2017 22:08
Čo tu trepeš o popieraní holocaustu? Holocaust bola pôvodne Abrahámova zápalná obeť Bohu. Ak niekto neverí tej lži o plynovaní vo veľkom-mimochodom tej najsprostejšej a najdrahšej poprave, tak je nejako automaticky vinný? Ľudia, ktorí dodávali popravčie zariadenia v USA sa zasadzovali o zrušenie popráv v plynovej komore, lebo len tesnenie stálo 20.000 dolárov. Človek zomieral aj niekoľko minút v komore 1x1m a s telom nasiaknutým kyanovodíkom sa nemôže manipulovať len tak, pretože nechránenému personálu hrozí vdýchnutie výparov. A tu máme veriť, že vojaci v obyčajných uniformách hádzali splynovaných ľudí na kopu a ešte aj do pece-iba idiot by sa takého tela chytal holými rukami bez ochrany, možno tak v protichemickom obleku. Každý človek má právo poprieť nejaký názor alebo udalosť-hoci aj holocaust.
|
|
tu bude titulok a hotovo...
Od: Kandidat viet
|
Pridané:
17.7.2017 11:08
One nation under CCTV and surveillance !
|
|
Ghhjbbv
Od: Gertrudo
|
Pridané:
17.7.2017 11:22
A na zaklade coho to robia? Lebo sucasny stav robi z deti zvrhlikov alebo co?
Hlavne ze vrazdy, pitvy, a podobne kraviny su dostupne komukolvek.
|
|
efergg
Od: sdfdsrfe
|
Pridané:
17.7.2017 11:22
Hehe, a google vyhladavac bude tiez potom obmedzeny ? Vsak ten obtazuje pornom aj tam, kde to clovek nehlada.
|
|
Blbosti
Od reg.: Vajcak
|
Pridané:
17.7.2017 11:22
Opera -> kliknem VPN do holandska a lestim.
|
|
Re: Blbosti
Od: aslkdfjsl
|
Pridané:
17.7.2017 11:39
Provider pri detekcii VPN alebo vladou neautorizovaneho sifrovaneho spojenia (bez backdooru) spojenie okamzite zrusi a prislusnemu policajnemu oddeleniu bezodkladne zasle osobne udaje daneho triedneho nepriatela
|
|
Re: Blbosti
Od: Adolf Kernel
|
Pridané:
17.7.2017 11:51
... a na druhy den mas doma ranny budicek s obuskom :D
|
|
Re: Blbosti
Od: lksdjflas
|
Pridané:
17.7.2017 11:57
v newspeaku sa to bude volat beseda o pouceni z krizoveho vyvoja
|
|
Re: Blbosti
Od: Adolf Kernel
|
Pridané:
17.7.2017 15:09
tak tak a veď možno pri bitke nezomrie, keď mu to bude dobre politicky myslieť :D
|
|
Re: Blbosti
Od: Adolf Kernel
|
Pridané:
17.7.2017 15:10
čo to trepem - panenka skákavá (prekrižovanie) - pri besede samozrejme...
|
|
Re: Blbosti
Od: Aladin Fik
|
Pridané:
17.7.2017 15:14
a nie nezomrie, ale nestratí... takže celá veta v newspeaku bude znieť: a veď možno sa v besede o pouceni z krizoveho vyvoja nestratí, keď mu to bude dobre politicky myslieť...
|
|
Ja bych to
Od: mumák
|
Pridané:
17.7.2017 11:24
Ja by som to internety všetky zakázal!
|
|
Re: Ja bych to
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
17.7.2017 11:44
kto ta učil slovenčinára?
|
|
Re: Ja bych to
Od: čitateľ
|
Pridané:
18.7.2017 8:47
ta toty internety, ta ňe?
|
|
Re: Ja bych to
Od: Aladin Fik
|
Pridané:
17.7.2017 11:52
to je ono!
|
|
Zlý prístup
Od: PPPPPPPRRR
|
Pridané:
17.7.2017 11:30
Mám taký pocit, že to tie vlády berú z nesprávneho smeru...
Namiesto toho, aby poskytli reálnu povinnú reguláciu, len hľadajú spôsob, ako ľudí trackovať a sledovať.
...lebo vďaka porno stránkam budú mnohí reálne ľahšie a adresne vydierateľní...
Ja by som len zaviedol povinný content filtering na úrovni internet providera s prihlasovaním každého zariadenia do jednotlivej triedy a konfiguráciu prístupu zo strany usera (s predvoleným zákazom neželaných stránok).
Príklad: odo dňa D musí provider zaviesť taký filtering, aby vedel odlíšiť vybrané typy contentu podľa zariadení u klienta. Default bude "normal" s tým, že pre vybrané zariadenia môže user nejakým spôsobom zvoliť aj iné režimy ("all") alebo "no-gambling", či "no-gaming" alebo "gaming only 18:00-20:00" a podobne.
|
|
Re: Zlý prístup
Od: Lyta
|
Pridané:
17.7.2017 11:50
..ale takýto prísny režim, v celej EUrope (zatím) zvlšt v tej Záp.EUrope) - whites only, jen pre bielích, - jen tí sú, a budú držaní tak nakrátko, jako trpení podlidé - otroci, ktorými aj sú, a ješte jen budú, pre svojich novích pánov - stá-a-stámiliony tích islamo-negro-opíc..
takíto "Velký Brat, takáto basa, doslova, koncentráky, bude platit ovšem jen voči "bílím, (původním) staro-Europanom, "starousedlíkům..
|
|
Re: Zlý prístup
Od: .ff
|
Pridané:
17.7.2017 13:35
A ja by som ti jednu prijebal.
|
|
Porno stranky
Od: efr
|
Pridané:
17.7.2017 11:42
Mna be zaujimalo co si predstavuju pod takym pojmom "Porno stranka". Na takom imgur je porno gifov a obrazkov habadej, to sa nebude pocitat? A 4chan, a Reddit alebo sakra aj obycajny Google vam najde porno ked chcete. A nezabudajme na stary dobry file-sharing. To toto vsetko chcu kontrolovat len aby si maly Johny nevyhonil? Imho si cestu k tomu najde ale tak vela stastia no
|
|
Re: Porno stranky
Od: ad!in
|
Pridané:
17.7.2017 11:59
presne, to nie je sanca, aby, vedeli vsetko, odfiltrovat, no. nie?
|
|
Re: Porno stranky
Od: Gertrudo
|
Pridané:
17.7.2017 12:55
A? Co myslis, ide o ochranu deti, alebo skor o velmi dobry prijem pre par ludi a uradov?
Lebo ked pytas od kohokolvek prachy tak tazko ti ich da na inevsetciu do vyroby alebo novu sluzbu pre ludi, ale ked prides s tym ze chces chranit DETI tak ti nemoze povedat nie lebo ho medialne znicis.
Tak isto to je a s go, povie politik ze za go nie je plne zodpovedny clovek a vsetky tie eko veci nie su az tak eko a uz je z neho nepriatel planety cislo jeden.
|
|
Re: Porno stranky
Od: .ff
|
Pridané:
17.7.2017 13:37
Asi tak.
|
|
Re: Porno stranky
Od: a718726
|
Pridané:
18.7.2017 13:30
google images pussy size>70mpix
|
|
..o milionoch, stá-milionoch negromuslimov hlboko v CELEJ EUrope
Od: LytaRyta
|
Pridané:
17.7.2017 11:43
alejo, ale ovšem tie Internety, /eroťike sú úplne najvačším, a najvačším, najváýnejším problémom v súčasnej G.B., (Anglii, a vůbec v celej dnešnej (najma celej) Západnej EUrope..
|
|
Moralisti
Od: NoJasne
|
Pridané:
17.7.2017 12:03
Banda úchylov a pedofilov káže o morálke.Inglend.
|
|
tak celích 6 sérií chcel ist na Uni
Od: Lyta
|
Pridané:
17.7.2017 12:06
se dát na dráhu ..physikusa, - a ted tam vynáša starím nočníky, ( = robí hajzlbábu, a slůhů, pucfleka, paholka.. :p ;D :D : lůl
sa ani tie vš moc neoplatia, moc ani tie univ. - jen to stojí čas, nervy, a (nemalé, resp.obrovské peníze.. :( :/ ;(
|
|
sfafasfs
Od: Robo11111
|
Pridané:
17.7.2017 12:46
No co, tak sa znova z online prejde na offline, aspon sa zvysi predaj HDD a klesne cena.
|
|
Re: sfafasfs
Od: scerby
|
Pridané:
17.7.2017 12:52
uz mi to je jasne, prečo bol predstavený 50TB SSD disk :D
|
|
Re: sfafasfs
Od: adblockmin
|
Pridané:
17.7.2017 13:05
Čo je to SSD? Sex Sex Dick? Something for a chick :-) Porn is like an ice cream through gorilla glass lick. It is sick.
|
|
Re: sfafasfs
Od: zemale
|
Pridané:
18.7.2017 7:01
self suck dick
|
|
.....
Od: Tých ečv
|
Pridané:
17.7.2017 13:16
Ešteže tie jebnuté konzervy idú do piče z eu.
|
|
Re: .....
Od: rolh
|
Pridané:
17.7.2017 14:39
Ale zabudol si sa pozriet na to aj z ineho uhla pohladu ako keby byt v EU bola nejaka vyhra. Poslusne posluchat Nemcov a Francuzov to sa ti paci??? Skakat ako v Bruseli piskaju???? A kked ti nariadia ci uz utecencov alebo stavat mesity, nemas na vyber, inak ti yebnu take sankcie ze skoncis. Takze aj to je jedna z tvari tej tvojej super ospevovanej EU
|
|
Re: .....
Od: efr
|
Pridané:
17.7.2017 16:35
No EU je pre nasu krajinu celkom vyhra povedal by som. Vdaka tomu sme ekonomicky aj medzinarodne "na koni" a zivotna uroven sa celkom zvysuje a to (hlavne) vdaka podpore EU.
- Poslusne posluchat - No nie, presne o tomto to byt nema. Je to "Unia" a pre to mame mat v nej hlas aj my a treba im to pripominat ak sa zacnu spravat autoritarsky. Treba sa ozvat, spojit sa so zbytkom V4 a povedat "s tymto nesuhlasime"
- Skakat ako v bruseli piskaju - Ano, samozrejme ze ano. Aj unia ma mat nejake riadenie a ak sa na niecom dohodneme tak to ma platit.
- Utecenci - no tu prichadza na rad to ze "ozvat sa".
|
|
Re: .....
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
17.7.2017 20:38
unia nema co mat riadenie, unia vzdy mala byt obchodna unia = zrusene cla poplatky a koli tomu jedna mena. Do riadenia statov sa nemala co ziadna unia srat! Tuto uniu treba zrusit, alebo prinavratit ju k povodnej idei, lebo je na samovrazebnej ceste.
|
|
Re: .....
Od: zemale
|
Pridané:
18.7.2017 7:08
vivat spojene staty europske, a tupe hlavy nech ebne slak
|
|
Re: .....
Od: a718726
|
Pridané:
18.7.2017 13:31
a odovdzal si vsetky prava tej milovanej EU, a za co ? 400 mesacne ?
|
|
Re: .....
Od: a718726
|
Pridané:
18.7.2017 14:25
tu mas tu tvoju eu ty magor
http://dopice.sk/jVe
Slovenská uhorka je kontrolovaná prísnymi (ešte česko-slovenskými) normami už počas pestovania a takisto uvádzaná na trh pod tlakom prísnych noriem po jej dopestovaní.
Holandská uhorka, ktorá môže byť ošetrená i voskom, nie je nijako za bežných okolností kontrolovaná, keďže na túto plodinu neexistujú žiadne EÚ legislatívne normy v porovnaní s tou slovenskou.
dobru chut, europan!
|
|
Re: .....
Od: efr
|
Pridané:
17.7.2017 16:36
Ale btw toto to su vsetko uplne drobnosti v potrovnanim s tym ake vyhody mame z clenstva. A uprimne - sme malilinka prd krajina ktora je sama velmi zranitelna, musime spolupracovat s niekym. A s kym? S blbymi amikmi ktori sa cely svet snazia zmenit na svoj obraz? So skorumpovanymi rusmi ktori su rovnako velke svine ako amici len navyse su este aj chudobni? Ci mame ist sami ako srbi, ukrajinci, bielorusi? Pozriem sa na tie krajiny a som rad ze zijem na Slovensku. EU do nas chce naliat prachy, chce rozvinut nase regiony, je postavena na demokracii, chcu nas medzi sebou a ponukaju nam rovnocennost (aj ked im to treba pripominat). Imho najlepsia volba
|
|
Re: .....
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.7.2017 16:50
EU do nas nechce naliat prachy alebo rozvinut nase regiony (preto mame u nas deindustrializaciu). Nikdy ta nebudu povazovat za rovnocenneho. Chce si kupit lojalitu klucovych decision makerov, ktori budu vo vazalskom postaveni a cela krajina bude skakat tak vysoko, ako oni povedia. Ved nas maju predsa kupenych.
Ano, je tu nejaka zivotna uroven, vyssia ako niekde v Afrike alebo v Azii. To ale nepotrva vecne, ani v zapadnej Europe, nieto este vo vychodnej. Ides tam, kde puk uz bol, nie tam, kam ide.
|
|
Re: .....
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
17.7.2017 20:49
eu do nas nechce naliat prachy, eu (DE, FR) ich chce na nas zarobit. Chod sa pozriet do FR ako tam maju 35hod. pracovny tyzden a potom do peugeotu v blave, a navrhni im to iste. Ved to maju doma, tak preco nie tu? No lebo doma to mozu mat iba a len koli tomu, ze na nich makaju novodobi otroci v zahranici. EU nieje o rovnosti, nieje o tom, ze chcu aby sme sa my mali lepsie, pointa je vycucat nas. Chod do rakuska a navrhni orangu aby mal za 10€ 100minut ako ten nas :) budu si mysliet ze si sa zblaznil a zavru ta do blazninca
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
17.7.2017 21:41
To je ale poblem slovakov, ze vzdy drzia hubu vtedy ked netreba, a ked sa niekto ozve, tak ho treba zadupat do zeme, lebo co vyskakuje - este nahodou by si vybojoval lepsie podmienky.
Zavidi sa strajkujucim vo VW, na ucitelov sa kyda, na zdravotne sestry sa kyda, na lekarov sa kyda. Ked sa uzakoni, ze obchody budu otvorene o 7 dni v roku menej, tak sa zase kyda, lebo jebnuty slovak by umrel od hladu a aky je to jeho brutalny zasah do "sukromia" - zvycajne este prida retardovane prirovnanie s benzinkami, lekarmi atd.
Ten, kto sa chce mat dobre a hlada moznosti, nie jebnute vyhovorky, sa dobre ma. Kto hlada vsade problem, len nikdy nie v sebe, sa s velkou pravdepodobnostou ma celkom dobre tiez, ale picovat bude vzdy.
|
|
Re: .....
Od: a718726
|
Pridané:
18.7.2017 13:32
svajciarsko je mala prtava krajina, nepotrebuje EU. preco my ano ?
|
|
Re: .....
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
19.7.2017 11:39
preto, ze historicky vsadili na neutralitu a bankovu sferu + tam nemaju yebnutych ludi ako my, ze ked mne zdochne krava tak susedovi dve!
|
|
Re: .....
Od: Tých ečv
|
Pridané:
17.7.2017 21:06
Ja niekde ospevujem eú? Si jebnutý?
PS. Vec sa ale má tak, že keby sme neboli v eú, bolo by Slovensko v peknej piči. ;)
|
|
Re: .....
Od: čitateľ
|
Pridané:
18.7.2017 8:48
Veď každý chlap po tom túži.
|
|
Tor? Alebo VPN?
Od: rolh
|
Pridané:
17.7.2017 13:32
A ked nejake decko si supne Tor? Alebo VPN? Tomu chcu ako zabranit???
|
|
Re: Tor? Alebo VPN?
Od: takto
|
Pridané:
17.7.2017 14:10
viz. Pridané: 17.7.2017 11:39
|
|
Re: Tor? Alebo VPN?
Od: rolh
|
Pridané:
17.7.2017 14:23
Dik, uz mi je to jasne. Ani VPN ani Tor im nepomoze ...
|
|
Re: Tor? Alebo VPN?
Od: a718726
|
Pridané:
18.7.2017 13:33
to je fuk, nakreslim si vaginu a hotovo
|
|
Re: Tor? Alebo VPN?
Od: čitateľ
|
Pridané:
18.7.2017 17:28
Už ani tá pi.. nie je slovenská.
|
|
......
Od: eternal_noob
|
Pridané:
17.7.2017 15:14
a to nepotrebuju byt ani v EU aby si vymyslali hlupe regulacie a cenzuru. gratulujem.
|
|
no to urcite
Od: 403 Forbidden
|
Pridané:
17.7.2017 15:40
a kto zaruci, ze ked sa im posle ciselko karty, ze si hned aj nieco nestiahnu ??
a kartou sa bezne plati ... dostat sa k nej je lahke a opisat si par cisel je lahke ...
|
|
Re: no to urcite
Od: rolh
|
Pridané:
17.7.2017 15:47
Stiahnu libru, potom vratia naspet a zaregistruju ta do zoznamu honicov
|
|
..................
Od: tenodtal
|
Pridané:
17.7.2017 16:20
no nevim
NEVIM
prijali
act
ACT
prijali oni
prijali
act
act=pcko
takze
vinopijuvodukazu
farizeji
jak ten figel nenazrany
za prachy nenazrany rovnako aj stetinovec hara bara bin usama obama atd.
:D
:D
|
|
Re: ..................
Od: -...-
|
Pridané:
17.7.2017 16:34
ale tie iq testy pre internetove pripojenie by uz mohli zariadit
|
|
Re: ..................
Od: tenodtal
|
Pridané:
18.7.2017 10:22
ňe stačí 80desát
vac nenitreba na nic.
:D
|
|
hovniaci
Od: gulon
|
Pridané:
17.7.2017 17:36
A čo tak zákon, ktorý prikáže pred poslaneckým sľubom absolvovať psychotesty? (Nie v domovskej krajine, najlepsie niekde v Kanade a kazdý u iného náhodného psychológa)
|
|
Re: hovniaci
Od: Kandidat vied
|
Pridané:
17.7.2017 18:36
stačí že jeden známy jedného poslanca je psychológ a majú celkom náhodne štempľe všetci :D
|