|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aj v ciganskych osadach?
Od: rolh
|
Pridané:
26.6.2017 16:17
Aj v ciganskych osadach? A ked cigan zje psa aj s chipom potom co???
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: xyzde
|
Pridané:
26.6.2017 16:19
potom navštívi zubára....
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: Koumak
|
Pridané:
26.6.2017 19:31
A naco by ho navstevoval, ked zuby od puberty nema? ;)
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: xyzde
|
Pridané:
26.6.2017 22:13
Ak by ich náhodou mal a vylámal na čipe :-)
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: debil_
|
Pridané:
27.6.2017 1:03
bude piipat pri nakupe v poluse
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od reg.: fševedec
|
Pridané:
27.6.2017 8:22
to pipaju aj bez tych cipov, ci ?
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: tojejednozas
|
Pridané:
27.6.2017 9:06
Hlavne v spravach pipaju "Co tocis ty **** ***** vy****. Zomri **** *****!"
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: Freak
|
Pridané:
26.6.2017 16:20
Potom ak sa zatula taketo idividuum tak bude vratene povodnemu majitelovi.
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: Hafburger
|
Pridané:
26.6.2017 22:16
Stratíš Aresa a vrátia ti Onura.
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: Psuláš
|
Pridané:
26.6.2017 22:19
A keď ho pôjdeš vyvenčiť, tak srať bude tiež na ulici.
|
|
Ako keby každý pes nemal originálne DNA.
Od: každé hovno by bolo ocipované
|
Pridané:
27.6.2017 9:30
Ako keby každý pes nemal originálne DNA čipovanie.
|
|
Re: Ako keby každý pes nemal originálne DNA.
Od: zákazka na mieru
|
Pridané:
27.6.2017 9:32
Keby robili 10 000 testov DNA mesačne cena jednej by bola menej ako cena čipu.
A mali by z toho prospech aj ľudia.
|
|
Re: Ako keby každý pes nemal originálne DNA.
Od: anti pokrok
|
Pridané:
27.6.2017 9:37
DNA očipovanie je neinvazívne a neodstránitelné .
|
|
Re: Ako keby každý pes nemal originálne DNA.
Od: pardón
|
Pridané:
27.6.2017 9:38
Dobrý deň podľa DNA je to váš pes a Váš Výkal.
|
|
Re: Ako keby každý pes nemal originálne DNA.
Od: biológia
|
Pridané:
27.6.2017 9:41
Dobrý deň, podľa DNA Váš pes pohrýzol toto dieťa.
|
|
Re: Ako keby každý pes nemal originálne DNA.
Od: prúser
|
Pridané:
27.6.2017 9:42
Dobrý deň, Vaši psi zožrali tohto ornitológa.
|
|
Re: Ako keby každý pes nemal originálne DNA.
Od: priekak
|
Pridané:
27.6.2017 9:56
Dobrý deň, v rámci reciprocity sme zožrali vašich psov. S pozdravom,Zväz ornitológov
|
|
Re: Ako keby každý pes nemal originálne DNA.
Od: alebo
|
Pridané:
27.6.2017 10:36
vyzobali sme vašich psov a vaše oči.
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: praotec cech zlodej a tunelar
|
Pridané:
26.6.2017 16:47
A co cehuni? tych treba oznacit zltym kosostvorcom.
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
26.6.2017 21:24
V tom pripade plati: Všetci slovenskí psi budú povinne očipovaní aj s majiteľom
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: Eric
|
Pridané:
27.6.2017 11:53
Aj mňa to napadlo...
Fakt názov nemá chybu: Všetci slovenskí psi budú povinne očipovaní a v centrálnom registri, aj s majiteľom
Majiteľ, proti besnote, proti lenivosti, a ešte dačo nájdeme...
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: .... psom.... samozrejme
|
Pridané:
27.6.2017 15:43
a tie čipy im spôsobia rovno aj neplodnosť, takže ich nebude treba kastrovať.
|
|
Re: Aj v ciganskych osadach?
Od: a718726
|
Pridané:
27.6.2017 19:14
absolutne to nic neriesi. ked budem chciet zabit psa, cip vyrezem a koniec, poviem ze mi ho niekto ukradol.
mnozitelia? tak budu mnozit legalne no boze. alebo nelegalne, kto ich najde ? cierny trh na urovni dedin, co ak opldi pes fenu? co s nimi? no bud do utulku, alebo Dunaja.
len to obtazuje normalenho. mam sa, skoro 7 rokov.
NEMA CI DO PRDELE
a nic mu nechyba, prihlaseny je? JE! ockovany je? JE! ked sa zrani, ide k veterinarovi, granule ma? MA! pamlksy dostava? DOSTAVA! pohryzol? NIE!
tak nech ma nikto nserie s cipovanim.
PS: precestoval europu bez pasu a cipu, aj ked ma hliadka zastavila, nikdy som nemal problem, pohladkali ho, bol VOLNE na sedadle spolujazdca.
do prdele s birokraciou
|
|
MORHO!!!
Od: lil
|
Pridané:
27.6.2017 21:49
V ciganskych osadach nie,lebo oni maju viac rozumu ako vsetci biely dokopy,,,maju v pi take zakony...boli peticie proti cipovaniu sa to zrusilo a teraz sa ide skryt za veticku, ze zviera uz nieje vec no super,ze nieje vec a ideme do nej pchat cipy.Nikdy nedam cip a mozu sa vyhrazat aj milardovou pokutou.Pes je odkazany na nas ludi a my mu ideme toto spravit..MORHO A HANBA takym co daju cipovat.Teraz sa ozaj za nas budu hanbit ako psy...Nechcem mat nic spolocne s ludmi,ktori daju alebo uz dali ocipovat psa....tym bude absolutne jedno keby dali zakon aj skakat do studne tak pojdu...hlupost je zialbohu nekonecna...
|
|
Re: MORHO!!!
Od: ZOBUDTE SA
|
Pridané:
28.6.2017 21:15
Najprv psi a potom ľudia? "A každý kto prijme znak šelmy na svoje čelo alebo pravú ruku, pre toho už niet záchrany." Zj. Jána Biblia. Vidíte kam to smeruje? Sprostá krajina.
|
|
Inžinier a kvantový fyzik
Od: xyz.
|
Pridané:
26.6.2017 16:21
Čo tak očipovať všetkých tých ktorí toto vymysleli a potom všetky tie ich čipy na diaľku odpáliť? Samozrejme v dobrom, ja predsa niesom extrémista, je to len námet na vedecký vynález!
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: ehm
|
Pridané:
26.6.2017 16:41
Neviem kde mas problem... aspon sa dohladaju ty ludia co vyhadzuju na ulicu vianocne darceky ...
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: Neviem-
|
Pridané:
26.6.2017 16:58
Presne tak!
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: xixo
|
Pridané:
26.6.2017 17:16
Naivne si myslíš, že takému bude problém najskôr ten čip vyrezať? Takým je to jedno, kľudne to spravia, aby zahladili stopy.
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: ehm
|
Pridané:
26.6.2017 17:22
no možno si niekto na to urobí "živnosť" ale že by každy človek čo vyhodí psa na ulici vedel aj čip vyrezať?...
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: monopol
|
Pridané:
26.6.2017 19:39
Tak už ich nevyhodia na ulicu ale rovno zakopú. Až mi je mizerné niečo také napísať.
|
|
Re: Outžinier a kvantový psychik
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.6.2017 6:01
Kto druhému jamu kope,
|
|
Re: Outžinier a kvantový psychik
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
27.6.2017 7:59
... ten je hrobar :)
|
|
Re: Outžinier a kvartový psychik
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.6.2017 8:31
Eventuálne jedna z ďalších nových noviek začne definovať i rastlinu ako živého tvora a nie ako vec, stavajúc vegetariánstvo na úroveň genocídy, a záhradník, či záhradkár, pocíti z toho vyplývajúce konzekvencie.
|
|
Re: Outžinier a kvartový psychik
Od: rukola
|
Pridané:
27.6.2017 9:33
Rastlina je zivy tvor, ty obmedzeny vegan!
|
|
Re: Outžinier a kvartový psychik
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.6.2017 9:45
Redundantnost oznacovania vegana privlastkom obmedzeny ano o nicom inom nesvedci.
|
|
Re: Outžinier a kvantový psychik
Od: jon
|
Pridané:
27.6.2017 8:20
...zarobi, a potom slope
|
|
Re: Outžinier a kvantový psychik
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.6.2017 21:56
Prakticky viac prazdroj ako pragmatik. :D
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: bzerzwc
|
Pridané:
26.6.2017 18:29
*tí
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: 33jkl33
|
Pridané:
27.6.2017 12:45
To určite. Iba ak by boli staršie ako 12 mesiacov...
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: a718726
|
Pridané:
27.6.2017 19:16
netrep.
1. vianocny darcek ma zvacsa 8 tyzdnov, cize NEZACIPOVANY este.
2. aj keby ma cip, vyberiem, ta kde je problem ?!
riesenie?
DO PRDELE NEKUPOVAT PSOV NA VIANCOE !!! nekupovat deckam, radsej IHPONE! nekupovat ak na to nemam !!!
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
26.6.2017 17:16
Zabudol si že - odpáliť cez wifi vo veľkom kancľi
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: Meheh
|
Pridané:
27.6.2017 8:12
Si pozeral The Belko Experiment?
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: lil
|
Pridané:
27.6.2017 21:52
Uplne suhlasim,lebo len chory clovek moze vymysliet taku zhovadilost ako dat zivej bytosti do tela cudzi predmet je to uplne sialene,ale zialbohu vacsina sa nad tym ani nezamysli ale ako ovecky pojdu na porazky aj zo svojimi milacikmi,ktori su casto uz iba jediny ludsky spolocnici a oni ich aj tak vystavia cudziemu predmetu.Ludi sa lahucko manipuluje stacila veticka ze uz nieje vec a zvysok vety ze POVINNE cipovanie akosi ludia nevideli dobre a opat je tu PORUSENIE USTAVY,,,,kazdy ma pravo na slobodnu volbu opat nam porusili...a nie ze najvysvelejsi stat vo vztahu ku zvieratam ale zase asi zial najhlupsi,,,inde kde presli peticie by sa uz k tomu nevracali,ale tu je vsetko mozne...
|
|
Re: Inžinier a kvantový fyzik
Od: michal1362
|
Pridané:
28.6.2017 13:44
ked ta rozdruzga nejaky ozraty kreten a zosrobuju ti panvu srobami, napis sem zase
|
|
psi -> psy
Od: MMMaaa
|
Pridané:
26.6.2017 16:28
psi -> psy
|
|
Re: psi -> psy
Od: MMMaaa
|
Pridané:
26.6.2017 16:30
tak sorry. moze byt aj aj.
|
|
Re: psi -> psy
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
26.6.2017 17:16
Nie, v akuzative nemoze byt aj aj. Resp. mozny je tvar psy / psov.
http://slovnik.juls.savba.sk/?w=pes
|
|
Re: psi -> psy
Od: karolkooooo
|
Pridané:
27.6.2017 14:17
Psy (zvierata) sa pisu s tvrdym Y. Psi (ludia) sa pisu s makkym I.
Priklad:
Utiekli nam vsetky psy. (zvierata)
Spravaju sa ako skurveni psi. (ludia - muzi)
Cize titulok znie, akoby mali cipovat vsetkych vaznov alebo mafianov...
Je skoda, ze autori clankov na DSL.sk neovladaju slovensku gramatiku, potom sa ludia od nich ucia somariny :(
|
|
Re: psi -> psy
Od: slecna.l
|
Pridané:
27.6.2017 15:06
Toto pravidlo plati vseobecne, ale akurat psy/psi, vlky/vlci a a vtaky/vtaci maju vynimku, ked je v poriadku pouzivat "zivotny" tvar aj na zvierata.
|
|
Re: psi -> psy
Od: iso
|
Pridané:
26.6.2017 18:27
pounds per square inch
|
|
Re: psi -> psy
Od: tojejednozas
|
Pridané:
27.6.2017 9:07
Pugs per inch
|
|
Re: psi -> psy
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
26.6.2017 19:35
Moj komentar redakcia vymazala, dokonca som im napisal spravny tvar a aj pripady, ked sa pouziva namiesto tie psy - ti psi. Chcu si zakladat na odbornosti, ale mylia si to z narcizmom. Media su povinne nie len v tv a rozhlase sa vyjadrovat spisovne. A tyka sa to ak dsl.sk. Takymto pristupom ucia ITckarov, ktori sa gramatiku naucili opakovanim bez porozumenia kadejakym psim kuskom. Prosim, uvazujte o gramatickej korekture vasich prispevkov. Aj ked sa zakon v tejto veci neuplatnuje, majte porizumenie a nerobte nam z ludi nevzdelancov. Tie odlisenia zvieracik podstatnych mien su na odlisenie chlapov od zvierat, napr.
|
|
Re: psi -> psy
Od: BUBULOLO
|
Pridané:
26.6.2017 21:39
Redakcia usilovne vymazava komentare, ktore poukazuju na jej chyby. S tym mame viaceri svoje skusenosti. Som zvedavy, ako dlho toto tu vydrzi.
|
|
Re: psi -> psy
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
26.6.2017 22:03
Zvycajne moj druhy "hejt" ostava. Kto vie :).
Picu celkom OK clanky, inak by som sem nechodil. Asi si neuvedomuju, ze "vedomo" porusuju zakon.
|
|
Re: psi -> psy
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
27.6.2017 0:07
Chcel si napisat "mizerne prekladaju clanky z hackernews" a napisal si "Pisu celkom OK clanky" Oj, to sa stava aj mne.
|
|
Re: psi -> psy
Od: little bobby tables
|
Pridané:
27.6.2017 8:33
Ale picu napisal.
|
|
Re: psi -> psy
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
26.6.2017 22:03
Zvycajne moj druhy "hejt" ostava. Kto vie :).
Picu celkom OK clanky, inak by som sem nechodil. Asi si neuvedomuju, ze "vedomo" porusuju zakon.
|
|
Re: psi -> psy
Od: grigorij
|
Pridané:
27.6.2017 8:41
Tato redakcia prinasa neuveritelne clanky, hlbkove rozbory, dokladne presetrene spravy, nasledne aktualizacie sprav, oslovia dotknute organizacie aby sa mohli vyjadrit, ziadne obkecavacky a nafuknute zvasty! Taketo clanky maju znacnu hodnotu...ak si na clankoch vsimate nejake drobne gramaticke chybycky, neviem ci vam neunika hlavna pointa vyznamu!!!!?!
Redakcii zelame, aby im to dllllllho vydrzalo a nech sa im dari nadalej! Vdaka Bohu za takychto redaktorov!
|
|
Re: psi -> psy
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.6.2017 9:12
Vydrzalo to tu 13 rokov, vydrzi dalsich minimalne 10.
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 16:29
ak to budu kontrolovat rovnako ako zbieranie howien alebo kosiky a voditka, tak nic cipovat netreba.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Harryno
|
Pridané:
26.6.2017 16:39
Tak tak staci picovat
|
|
Re: 5 znakov
Od: ehm
|
Pridané:
26.6.2017 16:47
kosiky a voditka su povinna iba ak nariadenie mesta alebo jednotlivych casti.. zakon ktory spomina clanok je o schopnosti "ovladat psa" .. napr pise o tom ze 12m voditko ti neumoznuje psa kontrolovat.. a v pripade potreby policia musi zohladovat zákon a nie nariadenia mestských časti (nap. šetrenie pre potreby súdu).
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 16:56
kosik mas zo zakona/2002 §4 odst.2. Na verejnom priestranstve ma snad kaze mesto prikazane aj voditko, kedze v zakone na to nejaky pako zabudol, resp. mam za to, ze zakon nepredpoklada ze voditko nemas, lebo chodza so psom sa vola "vedenie" a na to snad logicky potrebujes voditko. Ked ide pes sam, to nieje vedenie. A zbieranie howien mas v §6
|
|
Re: 5 znakov
Od: Lal
|
Pridané:
26.6.2017 17:00
VZN o povinnom voditku/nahubku na celom uzemi obce su protiustavne. Naposledy rozhodol okresny sud pre racu afaik. Miesto kde je volny pohyb zakazany musi byt viditelne oznacene.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 17:22
nahubok musis mat vsade. voditko by si mal musiet mat vsade, alebo v opacnom pripade aspon 10 rokov za napadnutie psa, ktory sa vonku venci. Pes ktory usiel z priestorov blbla, proste z dvora ti usiel, tak tam vina majitela podla toho ci/co zanedbal. Ale situacia ze ides a oproti tebe pittbul bez voditka a kosika je ciste ohrozovanie zivota, 10 rokov basy by som ti dal.
|
|
Re: 5 znakov
Od: lal
|
Pridané:
26.6.2017 17:53
Nemusis. Podla prispevku nizsie o nebezpecnych psoch konstatujem ze si mimo realitu a akakolvek dalsia diskusia s Tebou je z mojho pohladu zbytocna.
Prajem pekny vecer
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 18:13
nebezpecny pes je kazdy ktory ti moze relevantne ublizit. Civava ti asi moc neublizi, roztrha ti nohavice, bullterier aj ked je maly, ti rovno odhryzne nohu. Ked toto nieje v zakone osetrene, tak to je obrovska chyba.
|
|
Re: 5 znakov
Od: besny yorkshire
|
Pridané:
26.6.2017 20:55
ublizit ti moze aj diviak, svokra alebo elektricka
skus menej fantazirovat a vyrabat si zbytocne strachy a zober sa radsej niekedy do slobody zvierat a vyvenci nejake vacsie plemeno..
filozoficka:
co je vacsi problem - nevychovany pes alebo jeho majitel?
preco chces trestat pausalne?
trestnopravna zodpovednost za psa existuje odkedy mame trestny zakonnik
tl;dr si pokakanek s mentalitou 'o moje bezpecie nech sa stara niekto iny nez ja'
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 22:23
ked bude v zakone pravo zastrelit psa bez kosika a voditka, potom mozes tvrdit o moje bezpecie nech sa stara niekto iny nez ja' Zatial to je iba tvoja hlupa hlava, ktora prenasa zodpovednost za vlastneho psa na niekoho ineho.
|
|
Re: 5 znakov
Od: besny yorkshire
|
Pridané:
27.6.2017 0:53
za mojho psa som zodpovedny ja. ak sa bojis kup si noz/zbran a nauc sa s nou zachadzat.
otherwise get fucked
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.6.2017 9:17
to nebude, kym nebude v zakone pravo zastrelit sofera auta, ktore prekracuje rychlost, alebo ozrateho hulvata s kerkami po celom tele.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 22:25
je totiz uplne irelevantne, ze tvoj bernardin je kludny a nikomu na svete by neublizil. Su ludia, ktori sa psov boja a tvoj bernardin ma byt na voditku s kosikom na papuli!
|
|
Re: 5 znakov
Od: besny yorkshire
|
Pridané:
27.6.2017 0:53
sa bojis psov tak nechod von
si pokazeny kus
|
|
Re: 5 znakov
Od: ehhhhhhhh
|
Pridané:
27.6.2017 5:37
Takych ako ty mam najradsej, co vedome ignoruje fakty.
Psov mam aj rad, ale viem si predstavit kopu pripadov kedy si nemozes byt isty co to je za psa (zla vychova, agresivne plemeno)
Osobne uz zvierata nechovam, postupne som pochopil, ze je to zbytocne tyranie tych zvierat (velky pes potrebuje velky vybeh) a len davam dovod takym ignoranom ako ty, ktory sa potom maju cim ohanat ("vsak velkych psov maju aj ostatny"...).
Ak mas skutocne rad zvierata tak sa predsa odstahuj na dedinu, alebo si aspon zozen male plemeno.
|
|
Re: 5 znakov
Od: besny yorkshire
|
Pridané:
27.6.2017 8:36
Fakty tu ignorujete bohuzial vy. Nahubok je povinny len pre nebezpecne psy, pricom za nebezpecneho psa je oznaceny pes ktory bez provokacie zautocil na ine zviera/cloveka. Zakon voditko nespomina a miesto kde je volny pohyb zakazany musi byt oznacene. Toto su fakty. Vase strachy z detstva ma naozaj nezaujimaju takze komentare o tom na kolko by roob zatvaral ludi a co patri na papulu ich psovi su mimo..
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.6.2017 8:42
no tak to je velmi velmi zle. 2. psov sa nebojim, nikdy vzivote ma ziadny padol ani neuhryzol ale principy sa musia tvorit pre vsetkych ludi bez rozdielu. Na sidlisku mame milion psov, voditka maju len tie, ktore by ti nijak neublizili keby nieco a pittbuly vacsinou nemaju. To je pekne ze zodpovedny si ty, ale ty mozes byt (bez urazky) vymlety kkt a tvoj pes je tvojim obrazom. Takze naposledy, ak zakon neprikazuje velke plemena nosit na voditku s kosikom, tak to je este jebnutejsi zakon ako prednost chodcov na priechode.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.6.2017 8:42
...ziadny NENApadol...
|
|
Re: 5 znakov
Od: besny yorkshire
|
Pridané:
27.6.2017 9:05
ale ved mame platne zakony. za psa je zodpovedny majitel resp. ten kto ho prave vedie. viest ho moze len fyzicky zdatna blabla osoba. pes ta napadne - majitel ma pruser.
to ze si 5 trubiek s dvojcifernym iq kupi stafforda,nevychova ho a ten rozjebe niekoho uknucanu prachovku po ulici ti nedava absolutne ziadne pravo postihovat/obmedzovat majitelov ostatnych staffordov. este raz - problem su drbnuti ludia, nie psy ako take. ja som psa cvicil v sportovom klube policajnej kynologie a len po uplne zakladnom vycviku pes musi vediet na povel stekat, prestat, nesmie si zobrat jedlo od cudzieho cloveka, musi vediet ist pri nohe, nesmie reagovat na dalsich 10 psov vedla neho, musi vediet zostat na povel na mieste, musis ho vediet privolat etc..
ak chces upravovat zakon tak skor k povinnosti takehoto vycviku a to vsetkych psov..
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.6.2017 10:20
omyl kamo! pes ta napadne, TY MAS PRUSER, majitela jebat do riti.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.6.2017 10:23
uplne rovnako na priechode ta zrazi auto, kto ma pruser, ty aleboo sofer??? Lebo soferovi sa nic nestane, max pojde na 2-3 roky do basy, ty zakapes. Ludia su jebnuti, treba im robit zakony, ktore ich chrania pred vlastnou jebnutostou. Lebo to je pekne, ze ty si vychovas psa a nepotrebuje voditko, 99% ludi si ale psa nevychova.
|
|
Re: 5 znakov
Od: besny yorkshire
|
Pridané:
27.6.2017 10:41
jebnuty je clovek ktory sa nechal zrazit na prechode
jebnuty si ty lebo mi nanucujes zakony ktore nepotrebujem
pred jebnutymi sa chran sam a nechaj zdravych na pokoji
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: miggg
|
Pridané:
27.6.2017 14:31
Podla mna povinna prehliadka schopnosti psa by uspokojila vas oboch. Nieco ako stk pre auto, alebo vodicak pre vodica... Pojdes so psom na preskusanie, dostanes preukaz, ze psa mozes bez obmedzeni vencit, plus nejaku nasivku "vzorny chovatel" za ukazkove vysledky (aby sa psickari mohli hrdit) a je to.
|
|
Re: 5 znakov
Od: slecna.l
|
Pridané:
27.6.2017 15:45
No, ale zase preco psy ano a ine zvierata nie? A vela povinnych prehliadok a osvedceni nie je o schopnostiach, ale o tom, ze sa niekto nabaluje na kurzoch, na hodnoteniach, alebo sa rovno necha uplacat.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: miggg
|
Pridané:
28.6.2017 10:29
Aj za skusku na vodicak sa plati a nikoho to netrapi... zbrojak o iste... Tiez som mohol hovorit, ze netreba vodicaky, lebo ja viem soferovat od 10r. a dobre. Ale nechcem aby tu jazdil kazdy analfabet, tak so skusky chcem.
Rovnako by mali chciet skusky psickari, pretoze prave ich psov mozu pri venceni ohrozit neovladatelni psi od zlych chovatelov...
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.6.2017 9:20
ved na to je nahubok a vodzka. ak nevies ovladat svojho psa bez toho, tak to pouzijes.
ak ho dokazes ovladat, tak az na tie miesta, kde je explicitne uvedene inak, to nepotrebujes.
|
|
Re: 5 znakov
Od: a718726
|
Pridané:
27.6.2017 19:22
pozri, rozmuslaj - keby je pes nebezpecny, asi by uz davno niekoho pohryzol a ten niekto to bude riesit, asi tazko budes prvy pohryzeny u 3 rocneho psa napr.
pytam sa bez trollo - chapes co pisem ? chapes tu pravdepodobnost ?
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.6.2017 9:48
ty rozmyslaj! nahubok je na to, aby NIKOHO nepohryzol! Aj keby 20x chce. Vo vybehu je naopak presne na to, aby nepovolanu osobu pohryzol, roztrhal hocico. Za to by som psov ani majitelov netrestal.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
27.6.2017 8:52
Niektori ludia sa boja tmy. Nemali by sme zakazat, alebo aspon obmedzit aj tu?
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.6.2017 9:19
su aj ludia, ktori sa boja pavukov ci hlodavcov. su ludia, ktori sa boja vytahov, malych priestorov a pod.
dokonca su ludia, ktori sa boja holohlavych svalnatych ludi s tetovanim po celom tele a tiez nikto nechce, aby tito jedinci nosili povinne nahubok.
|
|
Re: 5 znakov
Od: a718726
|
Pridané:
27.6.2017 19:21
elektricka
dopre pises, nepocul som o hryzeni psov ci ludi, ale priechod cez elektricku, museli tam dat najskro SVETELNE potom aj ZVUKOVE vystrasne zariadenie, lebo za pol roka zrazilo TROCH ludi
a potom ludia radia psom, ako maju chodit on..
psycho patia
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 18:21
este v tom zakone sa pise ze vodit psa moze fyzicky zdatny blablabla... myslis ze 10rocne decko s rottweilerom do tej definicie spada?
|
|
Re: 5 znakov
Od: besny yorkshire
|
Pridané:
26.6.2017 20:57
kolko 10 rocnych deti s rottweilerom stretavas rocne?
kolko utokov tieto sposobili?
|
|
Re: 5 znakov
Od: ehhhhhhhh
|
Pridané:
27.6.2017 5:44
besny yorkshire, je vydno ako slepo v celej diskusii obhajujes nebhajitelne...
|
|
Re: 5 znakov
Od: 4231fsa
|
Pridané:
27.6.2017 7:49
Yorkshirov a ine podobne potkany som uz videl vela krat bezhlavo napadnut hocico a hocikoho v ich blizkosti (vratane mna). Vacsinou su prudko nesocializovane a boja sa aj suchnutia listia. Majtelia ich beru okamzite na ruky alebo sa pes doslova spolieha na to, ze ich majitel vytiahne voditkom z bitky von (opat, videl som v praxi ako sa agresivny pes pustenym voditka na zem zmenil na maznacika). A potom to tak vyzera. Male psy su ovela agresivnejsie prave z tohoto dovodu. Velky ma dost mozgovej kapacity aby si toto nevsimal a teda zalezi najma od vychovy.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.6.2017 8:45
ale zas za to mozu majitelia, mne toto spravit moj pes tak mu rozdupem hlavu a kupim inu rasu.. mam znamych ku ktorym koli psovi nechodim, kazdy kto nema rad navsetevy, nech si kupi yorksira.
|
|
Re: 5 znakov
Od: besny yorkshire
|
Pridané:
27.6.2017 8:47
je vYdno ako slepo v celej diskusii ignorujete fakty a logiku.
cakam na odpoved na otazky:
kolko 10 rocnych deti s rottweilerom rocne stretava a kolko utokov z ich strany zazil..
moj skromny odhad je 0.
problem s vami debilmi je ze na zaklade vam logicky znejucich argumentov sa postupne upravuje legislativa v neprospech normalnych a zodpovednych ludi. vnimam vas ako trubky vdaka ktorym bude CCTV pomaly na kazdom zachode, len aby ste sa vy citili bezpecne, pricom nechapete ze jedine co mozte pre svoje bezpecie spravit je starat sa on sami..
|
|
Re: 5 znakov
Od: ehm
|
Pridané:
26.6.2017 17:21
Vedenie psa nie je podľa zákona podmienene vodítkom... pokiaľ je pes cvičený je preukázateľné, že ho vieš vodiť bez vôdzky.. ale šalamúnsky to od 1.1.2017 hodili na plecia mesta a VZN.. ktoré už určuje čo znamená "vodiť" psa. O náhubku ti hovorí iba to, že ho musí mať nebezpečný pes, čo je pes ktorý už zaútočil na človeka, ale spôsobil inú závažnú škodu na majetku. Skôr keď dali na psa status "žive" či sa znova nenapadne to vodítko ako protiústavne :D ..ďakujem za upozornenie ;)
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 17:23
nebezpecny pes je vlciak, pitbul, rottweiler, hocico vacsie ako jazvecik.
|
|
Re: 5 znakov
Od: ehm
|
Pridané:
26.6.2017 17:42
kde to mas napísané? ..nebezpečný je každý pes.. aj taka čivava..nikdy nevieš čo pred tým ako ťa kusne žrala ;) ...ale podľa všetkého nemáš dobre skúsenosti so psami..
|
|
Re: 5 znakov
Od: lkjdfh
|
Pridané:
26.6.2017 17:55
Práve naopak. Čím menší pes, tým nervóznejší.
Veľký pes si nepotrebuje nič dokazovať.
Vśetko je o majiteľovi - ak je majiteľ blbec, tak môže mať aj yorkšíra a bude brechať a kusať všetko naokolo...
|
|
Re: 5 znakov
Od: siirii
|
Pridané:
26.6.2017 17:59
Lenže keď rupne v bedni čivave, tak ju odkopneš a ideš ďalej. Keď pitbullovi, tak ...
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 18:14
presne to je moja pointa!!!!
|
|
Re: 5 znakov
Od: asdad
|
Pridané:
26.6.2017 19:17
Pitbull je zrovna kľudný a vyrovnaný pes.
To, že mu laici, ktorí keď zbadajú pita, tak hneď že bojový pes, spravili také meno, nie je chyba psa.
Sám mám veľké plemeno a pes je kľudný, vyrovnaný.
Pes je obrazom majiteľa - ak je to hňup, tak aj pes bude taký.
Ak má pes dobrú výchovu, tak s ním nie je problém.
Pitbull, vlčiak, husky - to sú veľmi inteligentné psy, ktoré sa jednoducho učia a formujú.
P.s.: vieš, ktorý pes má na svedomí najviac uhryznutí, ktoré sa riešia na pohotovosti?
Yorkšír.
|
|
Re: 5 znakov
Od: svatopluk
|
Pridané:
26.6.2017 20:28
moj jazvecik vrci ale to preto lebo sa boji ze mu zezerem granule alebo co.
jedine co pomaha je uplna a totalna!!!! ignoracia ani sa nano nepozrem vtedy mu ne.ebe a len vtedy nevrci hajzel jeden nevdacny!!!
je to neprijemne ze vrci uplne ma to psychicky tyra atd.
to je ale nohovno zivot mat psa co ta nonstop sleduje a co vrci..
nemozes nic lebo ta stale sleduje a vrci na vsetko co sa mu v tej je.nutej hlave nepozdava. a nepozdava sa mu uplne!!! vsetko.
on rozhoduje o tom ci som ok alebo neni som ok a v 99% som polla neho neni ok a tak vrci..
dobre na.icu zivot nemoct si ani sadnut ven lebo je tam on a on tam ciha na to co sa mu nebude pozdavat a nebude sa mu pozdavat nic lebo on si vzdy! nieco najde co sa mu nepozdava
:(
najhorsie je ze ho nemozem dat prec takze jedine pockat kym skape kolko 20 rokov sa mam obmedzovat a nemoct ani venku sedet???
to je ale nahovno zivot
:(
|
|
Re: 5 znakov
Od: LytaRyta
|
Pridané:
26.6.2017 22:54
..a to ješte nevieš, čo robí, ked ty v noci spíš..
(inak, odporúčam film *Lazarus Effect (Vzkríšení Démona) :p, tam je 1 fajn vlčák ;p
..asi tak pol - trištvrte hodiny po tom, čo zaspíš, sa náhle, nehlučne zjaví pri tvojej posteli, asi 2 - 3 hodiny na teba ticho hladí, a velmi potichu vrčí, a potom sa nehlučne vyšvihne, vyskočí na postel, a dalšie hodiny stojí priamo nad tebou, civí, a (nenávistne) vrčí..
|
|
Re: 5 znakov
Od: siirii
|
Pridané:
13.7.2017 11:09
Neviem či som to napísal nezrozumiteľne, alebo to psíčkari nevedia pochopiť, tak skúsim ešte raz: Keď rupne v bedni yorkšírovi, skončíš prinajhoršom na tej pohotovosti. Keď pitbullovi, tak v márnici. Rozumieš?
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
26.6.2017 18:07
a prave tie jazveciky su najnebezpecnejsie.. mam jedneho, takze viem...
|
|
Re: 5 znakov
Od: iso
|
Pridané:
26.6.2017 18:29
U nás sa hovorí, že v malom hrnci rýchlejšie zovrie... A platí to aj na malé plemená.
|
|
Re: 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
27.6.2017 6:55
Hocico mensie ako jazvecik nie je pes...
|
|
Re: 5 znakov
Od: 43sd
|
Pridané:
27.6.2017 7:53
Jazveciky su velmi tazko naucitelne, treba na nich skuseneho majitela. Ako prvy pes v rodine absolutne mimo. Tvrdohlavy a vela krat pri zlej vychove agresivny.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.6.2017 17:25
a ked mas jebnuteho jorksira, co je 99% tychto psov tak aj ten.
|
|
Re: 5 znakov
Od: a718726
|
Pridané:
27.6.2017 19:19
sused patri k MP. vidi 100 psov denne bez voditka, netrapito nikoho.
moj pes, skoro 7 rokov, ani raz nikoho neobtazoval, vychova vychova. ma 4 a pol kila.
nikdy ho nebudem obmedzovat voditkom. (pri ceste ano, ale aj tam poslucha).
proste, ZDRAVY ROZUM
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.6.2017 9:14
vodzky. ziadne voditka. na lovensku po lovensky
|
|
Re: 5 znakov
Od: bitboy
|
Pridané:
27.6.2017 11:30
Ano, presne tak, a este na Slovensku hryzieme. Ziadne kusat/kuseme a ine podobne vyrazy slovencina nepozna.
|
|
psy vs. psi
Od: tomasko12
|
Pridané:
26.6.2017 16:44
myslel som ze "psi" sa pouziva len v prenesenom vyzname na ludi, ale kedze podla legislativy to uz nie je vec, tak sa aj gramaticky meni vyznam slova psi. Slovo psy sa uz asi nebude pouzivat.
|
|
Re: psy vs. psi
Od: Nasr
|
Pridané:
26.6.2017 16:57
tí psi, tie psy. Cislo 12 v tvojom mene asi vyjadruje vek, podla znalosti gramatiky
|
|
Re: psy vs. psi
Od: .em
|
Pridané:
26.6.2017 17:15
aj pes je len človek...
|
|
Who Let The Dogs Out
Od: Baha Men
|
Pridané:
26.6.2017 17:21
https://www.youtube.com/watch?v=Qkuu0Lwb5EM - Who Let The Dogs Out
|
|
Re: Who Let The Dogs Out
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
26.6.2017 18:07
Aspon jeden prispevok k veci.
|
|
Re: Who Let The Dogs Out
Od: rfrfeer
|
Pridané:
27.6.2017 8:06
jak nasledovať? Veď čítaj článok - čipovaní budú psi aj s majiteľmi. ;) :D
Už je to tu!
|
|
Čip, čip,...čipovanie
Od reg.: saruman
|
Pridané:
26.6.2017 18:08
Vesmírni ľudia mali pravdu. Začína testovanie čipovania na zvieratách. Nasledovať budú ľudia.
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.6.2017 18:19
Hovno. Toto je len ďalšia štátna trafika.
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: xyz.
|
Pridané:
26.6.2017 19:37
Ale kdeže! To v roku 1998 kedy sa menila vláda Mečiara za vládu Dzurindu vznikla taká pesnička od IMT Smile kde sa spievalo "Zlodejov je také kvantum že si kradnú navzájom". Podobnosť s politickým režimom o 19 rokov neskôr je samozrejme čiste náhodná! Napokon tu predsa nie je už dávno nič k videniu a už vôbec nič k rozkradnutiu, tak sa rozíďte!
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: VivaLaResistance
|
Pridané:
26.6.2017 19:39
Proti takýmto fašistickým nariadeniam je nevyhnutné sa postaviť. Podobné svinstvá ako povinné očkovanie, povinné čipovanie, povinné platenie za parkovanie... To naozaj stačí ľuďom ako dobytku niečo nariadiť a hnať ich tam, kam ich "majitelia" chcú? Dospelí ľudia, ich deti ani ich zvieratá nie sú majetok politikov! Ale si pekne koledujú tieto svine! Čoskoro tu bude celonárodný štrajk, lebo čo sa už tu deje-nariadenia, exekúcie, čipovanie... S prepáčením každý kto si kedy kúpil lístok na parkovanie pred domom, každý kto dal zaočkovať svoje dieťa, alebo očipovať svojho psa, sám sa kategorizuje na obyčajné hovädo. Potom nech sa hovädá nečudujú, keď ich úplne zatlačia do kúta a už nebude možnosť niečo zmeniť! Serem na vaše nariadenia, smrť je mi bližšia ako by ste mali so mnou zacházať ako si zmyslíte, špiny!
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: grr.
|
Pridané:
27.6.2017 4:06
Prečo neuzákonia povinnú súlož aj keď sa manželke nechce?
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: jkhkh
|
Pridané:
27.6.2017 6:33
lebo nejaké tie manželky sa nachádzajú v NRSR resp. ovládajú zvyšok osadenstva. o psoch to bohužiaľ povedať nemožno....
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: 7819965489
|
Pridané:
27.6.2017 19:48
Celonárodný štrajk na Slovensku? Nikdy. A každý kto nedal zaočkovať svoje dieťa proti niektorým infekčným chorobám sa sám kategorizuje na obyčajné hovädo.
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: VivaLaResistance
|
Pridané:
28.6.2017 22:24
Samozrejme je to myslené tak, kto sa nechal k očkovaniu donútiť. Proste nie je normálne zdravému človeku, dieťaťu a hoci aj psovi pichať do tela vírusy v akejkoľvek forme. Je smutné, ak to niekto nechápe, ale ak nie je hovädo, zistí si zloženie vakcíny skôr ako ju nechá vpraviť do svojho tela alebo do tela svojho dieťaťa. Ani môj pes nebude za žiadnu cenu očkovaný, ani ja, a už vôbec nie naše dieťa! To radšej emigrujeme do iného štátu! V podstate zaočkovaný človek, dieťa, zviera je hrozbou pre spoločnosť-sú prípady hepatitídy po očkovaní a tisíce prípadov rôznych chorôb z vakcín. Napr. každý autista má vírus osýpok v lymfatických uzlinách v črevách z MMR vakcíny. Stačí, že dnes sú prakticky všetky vakcíny GMO (geneticky modifikované) Z vakcín sa množia v tele vírusy a z vakcín vznikajú nové choroby. Vakcinacisti by chceli spraviť z neočkovaných hrozbu, v skutočnosti každý kto má v tele vírus z vakcíny je časovaná bomba a potenciálna hrozba pre spoločnosť.
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: pherel
|
Pridané:
26.6.2017 19:29
ako myslíš nasledovať budú ľudia ?
veď v nadpise sa jasne píše, že psi budú povinne očipovaní, aj s majiteľom...
čiže keď pôjdeš očipovať psa, jeden šľahnú aj tebe
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: 132sad
|
Pridané:
27.6.2017 7:56
Najlepsia cast. Nie je problem rozhodit po meste citacky RFIDov (neplanuje sa to spolu s oznacenim volneho parkovania?). Majitel sice cip "nedostane", ale vdaka pohybu psa bude moct niekto realne sledovat kde sa pohybuje majitel alebo niekto jeho blizky.
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: Dodko11
|
Pridané:
27.6.2017 10:30
Ani s veľkou anténou tú frekvenciu neprečítaš viac ako na meter.
|
|
Re: Čip, čip,...čipovanie
Od: Falcon
|
Pridané:
27.6.2017 23:31
Beta testovanie zacina :) postupne sa budu doladovat procesy legislativa a potom sa premenna PES zameni za CLOVEK
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
26.6.2017 19:55
Ale ja nechcem mať v sebe čip :(
|
|
Re: .....
Od: ffdf
|
Pridané:
26.6.2017 20:56
budeš muset...mladej!
.-.-.
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
26.6.2017 20:44
Nie, nedám svojho psa očipovať.
|
|
Re: Qwert
Od: a718726
|
Pridané:
27.6.2017 21:06
ani ja, lebo sa chystam stahovat sa, a na pozemok, ak vstupi niekto s citackou, tak ho zastrelim.
|
|
hádam
Od: ffdf
|
Pridané:
26.6.2017 20:51
všetky slovenské psy ...nie preboha???
všetci slovenskí psi by boli ľudia! /ty pes jeden!/
|
|
Nie čipovať,
Od: dyk
|
Pridané:
26.6.2017 21:26
ale dať urobiť DNA a toto potom kontrolovať, keď sa na trávniku náhle hovno. Potom to hovno otestovať na DNA a nechať majiteľovi preplatiť aj s pokutou 5 000 eur. Potom bude menej psovodov na Slovensku a tiež psých materi. Je to strašné, že ženy a dievčatá robia matky psom, ale vlastné deti nemajú!!!
|
|
Re: Nie čipovať,
Od: asdasdasdrrr
|
Pridané:
27.6.2017 9:20
stale je to 100x lepsie ako by tie deti naozaj mali, ale nechceli by ich ... potom chuda to dieta, ktore same seba bude mat rado tak, ako jeho matka, ktora ho odmieta pocas vychovy. v konecnom dosledku dalsia negativita a utrpenie do nasej spolocnosti
|
|
Čipovaný majiteľ
Od reg.: Leslie10
|
Pridané:
26.6.2017 22:05
Podľa nadpisu vyplýva, že čipovaný bude aj majiteľ spolu so psom.
|
|
Pes je ako niečo extra len namiesto OP ma čip.
Od: Doge
|
Pridané:
26.6.2017 22:16
Cez okno psa môžu vyhodiť aj dva krát.
|
|
Questa Seara, per Voi - Kolooniaaááá!
Od: LytaRyta
|
Pridané:
26.6.2017 23:46
ah, keby mne tak nejaké to cpu-cko spravilo kafe, aj ranajky.. :p :(
do postele,
;D
a v posteli.. :p ;(
volal ma krásna Izabel
on bol náš pán
šepkal mi vzdaj sa Izabel
som sám
oddaj sa láske Izabel
noc patrí nám
miluj ma krásna Izabel
som sám
plachty sa dvíhajú
prichádza ráno tíško k nám
a ľahký slaný vánok
hľadí nás
nový deň víta loď
roztvára náruč verí nám
|
|
psi vs psy
Od: pan vajicko
|
Pridané:
27.6.2017 6:44
"ti psi" = zosobnovanie (odkazujeme na ludi), podla vzoru chlap
"tie psy" = pokial mame na mysli zviera, tak vzor dub
|
|
Re: psi vs psy
Od: heehu
|
Pridané:
27.6.2017 8:27
Možno nemal na mysli psov (psy), ale napr. Ficovoličov...
|
|
Re: psi vs psy
Od: gorgor
|
Pridané:
28.6.2017 9:53
a navyse vsetky slovenske psy...
|
|
podla nadpisu
Od: 403 Forbidden
|
Pridané:
27.6.2017 7:29
podla nadpisu: jeden cip psovi a jeden cip majitelovi :D
|
|
este register DNA psov prosim!
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
27.6.2017 8:20
Super! A este zaviest povinny register DNA psov a po najdeni psieho ho*na na verejnom priestranstve, napr. park, ulica... dat na analyzu a ptm majitelovi naparit taku pokutu, ze sa z toho na mieste pos*ie a na buduce si dobre rozmysli ci to nezoberie!
|
|
Re: este register DNA psov prosim!
Od: 312fdsa
|
Pridané:
27.6.2017 8:38
myslis nieco ako pokuty v doprave ktore sa udeluju uz vyse 120 rokov? A dosiahli iba ake take zlepsenie stavu verejnej ciernej diery znamej ako statny rozpocet? Bez dlhodobej vychovy to nepojde.
Co sledujem tak za poslednych 10 rokov sa tento stav vyrazne zlepsil. Nie vdaka pokutam ale vdaka zmene myslenia majitelov. Robia to lebo chcu, nie lebo musia.
|
|
Re: este register DNA psov prosim!
Od: iso
|
Pridané:
27.6.2017 8:41
Z howna howno zistis... a nie DNA povodcu hnedeho pozdravu.
|
|
Re: este register DNA psov prosim!
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.6.2017 9:01
Presne tak. Bez cross-referencovania systemov danovej spravy a potravinarskej komory iba to.
|
|
Re: este register DNA psov prosim!
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
27.6.2017 11:17
Zjavne nemas dost vysoky vek, alebo dost rozumu, aby si si pamatal... ked sa uz vyjadrujes.
http://dsl.sk/article.php?article=17404&count=59
|
|
Re: este register DNA psov prosim!
Od: BENIS :-DDD
|
Pridané:
27.6.2017 9:09
1. nemam suseda rad a on ma psa
2. pockam kym pozbiera cokoladovu zmrzlinku a drbne ju do kosa
3. vytiahnem ju z kosa a vysypem pred miestnou policiou
4. :-DDDDD
|
|
Re: este register DNA psov prosim!
Od: 43asd
|
Pridané:
27.6.2017 11:09
objektivna zodpovednost v praxi :D
(zoberiem ECV, najdem kameru co foti zozadu, idem, vratim ECV)
|
|
Re: este register DNA psov prosim!
Od reg.: poqyno
|
Pridané:
28.6.2017 17:22
Mám psa. Zaplatil som mestu 50€ aby som mohol dva krát denne(700hován za rok) dvíhať hovná a nosiť 500m v sáčku ako k.k.t lebo mesto nemá na odpadkové koše na sídliskách iba v centre. Som terčom každého dôchodcu na okne, ktorý mi pripisuje na vrub všetky nezdvihnuté hovná v okruhu 800m. Po tom čo si napísal budem musieť pravdepodobne odfotiť každý akt odhodenia hovna do koša aj s odoberaním vzorky DNA s poznačením si času, WGS súradníc a SERiového čísla.
|
|
Očipovanie
Od: mosi
|
Pridané:
27.6.2017 9:37
Aštar Šeran mal pravdu. už to začína!!!
|
|
Vesmírny odborník
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.6.2017 9:42
Nemal! On ňou je!
|
|
Re: Maetel, Meemey, &
Od: ah tie *Leiji´ho (letné) dívky
|
Pridané:
27.6.2017 13:39
aštar je čaj slabý,
- čakám radši na cpt.Haarlocka
& meeme
až priletí Galactxy Expressem -999, :p
(speciální, mimořádní linkou Galaxy Railways Praha-Tokyo)
|
|
Normálna vec
Od: Matthew08
|
Pridané:
28.6.2017 11:59
úplne normálna vec, robíte z toho haloo, začipuješ a máš pokoj, riešite tu vec za 20-30€ a inokedy ich rozflákate na iné blbosti. Aspoň ked sa stratí nájde rýchlejšie cestu k majiteľovi.
|
|
Re: Normálna vec
Od: 43eda
|
Pridané:
28.6.2017 13:40
Aj keby to bolo zadarmo tak nie. A zadarmo nic nie je.
|