|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
14.6.2017 18:47
Veľmi ma teší, že naša dnešná mládež si bežne platí služby ako netflix alebo kupuje hry na steame atď. Je to pokrok od generácie predtým. Generácie zlodejov, čo stiahla všetko čo sa dalo. Mládež je lepšia než my!
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: LuhárSunNiečkár
|
Pridané:
14.6.2017 18:56
Problém bol aj vo výške platov predošlých generácií Ty truľo.Si fašista,patríš do zeme,tak ako aj všetci Tebe podobní.Prašť,jak uhoď..
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
14.6.2017 19:02
To je čo za prijebanú reakciu? Je normálne platiť za prácu iných. Skús niečo vytvoriť a potom sa pozeraj ako to ludia
veselo kradnú. Som zvedavý ako sa budeš tváriť potom ty kokotko.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Naozaj?
|
Pridané:
14.6.2017 19:11
Problém je v tom,že produkty práce tvojich obľúbených činovníkov často ani nestoja o peniaze.V podstate sú to pekne zabalené exkrementy a deti ešte nemajú dostatočne vyvinutý vkus..Hovorí sa tomu aj krádež,podvod atď..
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
14.6.2017 19:15
Od toho je tu rodič.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Naozaj?
|
Pridané:
14.6.2017 19:18
Preceňuješ rodičovskú múdrosť..
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
14.6.2017 19:23
Jasné treba si nájsť vždy nejakú pičovinu ako ospravedlniť krádež. Ale veď v pohode môj život to nieje.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Kolotocar
|
Pridané:
14.6.2017 22:48
Ty hlupak sprosty. Aku kradez? Co sa kradne? Ako to "dielo" ukranes? Najdes ten film niekde na chodniku, zoberies ho a uz tam nie je? Fyzicky ho odstranis?
A tie rozpravky o uslom zisku si mozes strcit mame pod suknu.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
15.6.2017 7:25
Úplne som čakal kým nejaký debilko vytiahne túto kartu. Gratulujem. Skopírujem ti kus komentára ktorý je nižšie.
Ale to je vacsina slovace taka, vsetko zadara by chceli, niesu ochotny zaplatit za nic a co si ukradnem a nechytia ma = som hrdina... Chcel by som vidiet aspon jedneho z nich, co nieco nakodi, stravi pri tom povecme rok a pol zivota ( pocas ktoreho. musel zrat, platit dane, elektriku, vodu, material, atd... ) a potom pride dakto mu povedat, ze sice je pekne, ze si sa stym trapil, ale vezmem si to zadarmo.. vsak tebe ten original ostane...
Skús sa nad tým zamyslieť ale neviem či ti to mentálna kapacita dovolí
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: 432fdasf
|
Pridané:
15.6.2017 7:43
Neboj sa. Za veci za ktore som ochotny platit platim. Zaroven ale som nuteny platit za veci za ktore nie som ochotny platit. A potom mi neostava na veci za ktore by som mozno aj bol ochotny zaplatit ale na ne nemam. A tak ich ignorujem. Len niekto si to stale vysvetluje ako usli zisk.
|
|
Tento príspevok je zadarmo.
Od: zadarmo stape
|
Pridané:
15.6.2017 8:41
Za niektoré veci je amorálne platiť.
Wikipédiu môžem používať zadarmo, ale aj tak ju dobrovoľne podporím.
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: zdielať je spravne
|
Pridané:
15.6.2017 8:52
Prečo by som mal podporovať cudziu kultúru?
Copyright a patenty obmedzujú pokrok a dávajú priestor špekulantom.
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: zdielať=zálohovať
|
Pridané:
15.6.2017 10:10
Keby sa dalo Sedem divov sveta zdielať, vydržali by až dodnes.
A boli by v lepšom stave ako sú pyramídy dnes.
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: HBO sračky
|
Pridané:
15.6.2017 13:08
Za film propagujúci homosexualitu, by mali platiť gayovia mne je táto propaganda geneticky odporná, ale zaujíma ma čo sa HBO snaží natlačiť do hláv Slovákom.
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: firma fuj
|
Pridané:
15.6.2017 13:12
Za film propagujúci Ayrtona Senna a snažiaci sa zvýšiť záujem o upadajúcu F1, by mali platiť vlastníci vysielacích práv F1.
Za film o kráľovné Viktorii, by mala zaplatiť veľká Británia, a nie RTVS. Sú to ich klamstva a rozprávky.
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: popularita
|
Pridané:
15.6.2017 13:17
A ak chce niekto, aby ho obdivoval plný štadión ľudí, mal by nahrať cd-cko zaplatiť rozhlasu, youtubu, aby ho ľuďom púšťali a obľúbili si ho.
Ak sa mi bude páčiť tak si ho stiahnem a budem ho aj zdieľať, aby som mu pomohol.
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: Klon M5
|
Pridané:
15.6.2017 14:54
Tým mu pomôžeš akurát tak do hrobu!
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: Kurt Cobain
|
Pridané:
15.6.2017 18:28
Veľa bohatych umelcov sa predavkovalo drogami a zomrelo v dobe keď ešte nebol internet.
Zdieľanie zachraňuje životy, menej peňazí dlhšia kariéra.
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: popularita
|
Pridané:
15.6.2017 18:28
Keby nemal michael jackson prachy na plastiku a súkromného lekára mohol ešte žiť.
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: firma fuj
|
Pridané:
15.6.2017 18:32
Vieš koľko by musel Fico minút peňazí na PR, aby bol populárny ako michael jackson?
|
|
Re: Tento príspevok je zadarmo.
Od: firma fuj
|
Pridané:
15.6.2017 18:36
Viac ako michael jackson zarobil za cely život.
A toľko ani Kalinak s Baštrnak a Kocnerom nedokážu ukradnúť, lebo toľko peňazí v našom rozpočte nikdy nebolo.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: aaaaaaaa
|
Pridané:
15.6.2017 9:09
Nuž, pre niektorých mysliteľov IQ končí pri tom, že si nedokáže predstaviť inú škodu, ako fyzické odstránenie niečoho. Gratulujem.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ZDIEĽAJTE a nezdierajte
|
Pridané:
15.6.2017 9:24
Súhlasím, je veľká škoda podporovať M$, ktorý robí všetko preto, aby si udržal monopl a ničí menšie projekty, ktoré by ohrozili jeho absolútnu moc.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Klon M5
|
Pridané:
15.6.2017 14:55
Ty si asi nepodnikal na sLovensku, však?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ZDIEĽAJTE a nezdierajte
|
Pridané:
15.6.2017 9:26
Je obrovská škoda platiť za reklamu.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ZDIEĽAJTE a nezdierajte
|
Pridané:
15.6.2017 9:35
Je veľká škoda platiť amorálnim mega korporáciám produkujúcim čokoľvek ak na tom zarobia.
To radšej kradnúť.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ZDIEĽAJTE a nezdierajte
|
Pridané:
16.6.2017 18:37
Je veľmi nebezpečné platiť za propagáciu nacizmu, alebo zdieľať obsah propagujuci nacizmus.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ja.
|
Pridané:
15.6.2017 9:36
Kradez je presne tak definovana: nie je problem, ze niekto ma nieco zadarmo; problem je, ze niekto mal nieco a uz to nema.
Preto aj z hladiska zakona porusovanie copyrightu nie je kradez, ale porusovanie copyrightu.
Oznacovat porusovanie copyrightu ako kradez je propaganda, aj sudcovia to tak hodnotia. http://dopice.sk/jL6
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
15.6.2017 10:17
I v kontexte predmetného súdneho rozhodnutia je však zo sémantického hľadiska evidentná najmä bipolarizácia kontrastu používania prívlastku súdny vzhľadom ku konkrétnej entite, napríklad súdnemu človeku, voči dávaniu do súvisu s abstraktným konštruktom nehmotnej povahy( súdne rozhodnutie, súdny dvor, súdny tribunál, atp.), priekazne naviac umocnená vhodnosťou primárneho určenia výsledného produktu k upotrebeniu, ale až po tlači.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ZDIEĽAJTE a nezdierajte
|
Pridané:
15.6.2017 9:40
Je škoda zaplatiť a potom zistiť že môj stratený čas mi nikto nevráti, ba dokonca vďaka mojim peniazom natočia pokračovanie, ktoré bude ešte horšie.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Anomalia
|
Pridané:
15.6.2017 6:22
Kopirovanie, zdielanie obsahu nie je kradez.
|
|
koniec mediálnej totality
Od: ešte kope
|
Pridané:
15.6.2017 8:51
Keď si prečítam dobrú knihu a poviem o nej niekomu, urobim jej reklamu.
Mal by mi niekto za to zaplatiť?
Absurdné, to isté film.
Niekomu sa cnie za dobou keď médiá rozhodovali o tom čo budeme pozerať.
Dnes keď sa mi niečo páči, tak to zdieľam a robím tomu reklamu. A keď autor vyda niečo nové, tak sa potom len tak zapráši a zarobí.
|
|
Re: koniec mediálnej totality
Od: Menovec
|
Pridané:
15.6.2017 9:01
wav... Ty na čom frčíš???
|
|
Re: koniec mediálnej totality
Od: ešte kope
|
Pridané:
15.6.2017 9:17
Odmietam podporovať americku kultúru na úkor vlastnej kultúry.
Ale,
Kultury sa navzajom ovplyvňujú, čo je prirodzené a bez vzájomného poznania to nejde.
Je v záujme všetkých aby kultúry medzi sebou komunikovali a spoznávali sa.
Takže nevidím dôvod prečo nestahovat a nezdialať.
|
|
Re: koniec mediálnej totality
Od: Klon M5
|
Pridané:
15.6.2017 14:55
Zadarmo???
|
|
Re: koniec mediálnej totality
Od: anti gaylobbying
|
Pridané:
15.6.2017 19:39
Propaganda by mala byť zadarmo.
Reklama by mala byť zadarmo.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 8:52
Podla trestneho zakonnika sa pod kradezou rozumie prisvojenie si cudzej veci napriklad aj aj "...čin bol spáchaný na veci, ktorej odber podlieha spoplatneniu na základe osobitného predpisu"
piratenie teda je kradez. ale aj keby sme sa chceli hrat na technikalitky a zhodli sa, ze slovo 'kradez' plne nereprezentuje piratenie, nech uz by sme sa to rozhodli nazvat akokolvek (kludne aj Schle), piratenie je stale nemoralne a protizakonne.
|
|
za odpad sa neplatí v odpadkoch sa prehreba
Od: nová doba ide
|
Pridané:
15.6.2017 8:56
To je sen každého úžerníka predať jeden chlieb desiatim ľuďom.
|
|
Re: za odpad sa neplatí v odpadkoch sa prehreba
Od reg.: gandor
|
Pridané:
16.6.2017 21:09
Sen kazdeho uzernika je predat dany chlieb za cenu komplet celeho chleba miesto frakcie z jedneho centa..
Teda neviem kolko ludi bezne chodi do kina a zaplati tam kompletne naklady za tvorbu diela.
Alebo inak - vies si predstavit ist na akekolvek vystupenie (futbalovy zapas, divadlo, standup, formule alebo cokolvek dalsie) a nezaplatit za listok s ospravedlnenim "To je sen každého úžerníka predať jeden chlieb desiatim ľuďom. " ?
|
|
Re: za odpad sa neplatí v odpadkoch sa prehreba
Od: ale no
|
Pridané:
17.6.2017 14:07
Zase: ak si urobíš vlastnoručne kópiu stadionu, hráčov, divákov tak áno.
Ak to niekto pre teba nakopiroval a minul na to energiu tak je slušné mu za to zaplatiť.
Bolo by idiocke aby usporiadateľ zápasu musel platil 100000000GBP angličanom, lebo oni futbal vymysleli.
|
|
Re: za odpad sa neplatí v odpadkoch sa prehreba
Od reg.: gandor
|
Pridané:
17.6.2017 17:36
Neplati sa za "koncept film" ani "koncept futbal". Plati sa za natoceny kusok a konkretne moznost ho sledovat (t.z. konkretne vystupenie a to, ze nejaky ludia sa museli natrenovat, aby to vystupenie bolo zaujimave).
Ak ho chces sledovat, je slusne za to zaplatit, lebo niekto musel minut energiu na komplet cele vytvorenie - co je samozrejme radovo viac energie ako:
cp "source" "destination"
A samozrejme - pokial by vsetci len kopirovali, tak by dane filmy prestali vznikat ze ano ;) Lebo kto by bol ochotny spravit original bez moznosti dostat primeranu odmenu (a ta je viac primerana ako si vela ludi pripusta - nakolko film sice moze zarobit miliony cisty zisk - ale taktiez moze byt prepadak a tieto miliony utopit bez toho aby zaplatil za svoju tvorbu).
|
|
Re: za odpad sa neplatí v odpadkoch sa prehreba
Od: YouTube
|
Pridané:
18.6.2017 10:00
Aj film bol patentovaný, aj futbal si mohol niekto patentovať.
Ak by všetci kopírovali, prestali by sa točiť komerčné sračky a točilo by sa pre radosť, podeliť sa o dobré zážitky a informácie.
Ty tvrdíš, že keď mi prestanú platiť, prestanem spievať?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: zdieľajte čo sa vam paci
|
Pridané:
15.6.2017 9:06
Mám právo vybrať si od koho si nechám nasrať do hlavy.
A keď som spokojný, tak si od môjho obľúbeného autora kúpim jeho nové dielo.
Opačný postup znamená, že podporím rozvoj a tvorbu niekoho koho som si nevibral ja, ale nanutilo mi ho najsilnejšie médium .
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 22:03
akosi mi unika, kedy ta kto nutil nieco kupovat?
jednoduche pravidlo kupim => mam, nechcem => nekupim funguje celkom dobre...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: fihaaaa
|
Pridané:
16.6.2017 16:38
Reklama a obmedzená ponuka.
Aj rybička v aquarku vie, že jej možnosti sú obmedzené.
Ak mám na výber 3 možnosti, ale kúpiť si môžem iba jednú, lebo prachy, ale pritom viem že existuje 10 000 možnosti, ktorémi nikto nepredá ....
|
|
alebo inak povedané
Od: fihaaaa
|
Pridané:
16.6.2017 16:44
Obchod mi môže ponúknuť lacné riešenie alebo drahe riešenie alebo alternatívne riešenie.
Zdieľanie mi môže ponúknuť neobmedzené množstvo riešení, ale to žiadny feudál nechce, lebo by nemal ako vládnuť poddaným.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ja.
|
Pridané:
15.6.2017 9:40
Prisvojenie znamena, ze povodny vlastnik ju uz nema. Co pri poruseni copyrightu neplati.
Preto je to extra zakon, porusovanie copyrightu upravuje Autorsky zakon, nie Trestny!
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ZDIEĽAJTE a nezdierajte
|
Pridané:
15.6.2017 9:48
Presne tak.
A aby som porušil copyright musel by som na diele zarobiť, alebo aspoň pripraviť autora o honorár.
Ak niečo zdielam, tak ma to stojí čas, hardware a elektriku, navyše robím autorovi reklamu a zálohu.
|
|
Nik nemá meniny
Od: Klon M5
|
Pridané:
15.6.2017 14:56
Tu je vážne množstvo chorých dementov...
|
|
Môj les, mája pôda ...... lebo som to povedal prvý.
Od: zobuď sa
|
Pridané:
15.6.2017 20:33
... rozmýšľaš ako feudál v 18. storočí.
Ja nie som nikoho poddaný ani nevolník.
|
|
Re: Môj les, mája pôda ...... lebo som to povedal prvý.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 22:04
nie si. nemal by si byt ale ani zlodej...
|
|
Re: Môj les, mája pôda ...... lebo som to povedal prvý.
Od: fihaaaa
|
Pridané:
16.6.2017 16:53
Zdieľanie je šírenie informácií.
Tento svet je informácia.
Lebo sa skladá z atómov a tie majú energiu.
A
Energia je informácia.
Lebo energia je schopnosť zmeniť polohu
A
To
Predstavuje informáciu
NIKTO NEMÁ PRAVO
OBMEDZOVAŤ ŠÍRENIE INFORMÁCIÍ
nerobí to ani Boh stvoriteľ tochto sveta.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sensei-san
|
Pridané:
15.6.2017 20:22
> porusovanie copyrightu upravuje Autorsky zakon, nie Trestny!
Um ... http://tinyurl.com/yb6lgvll
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ja.
|
Pridané:
16.6.2017 12:51
Ups, mas pravdu.
V kazdom pripade, je to iny paragraf ako kradez.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: viperman
|
Pridané:
15.6.2017 15:40
taka virtualna kradez to je.
|
|
Re: dnes má meniny Zlý rok, Deň narodenia Fica
Od: MolochVlavoDruhaStrana
|
Pridané:
14.6.2017 21:21
Je to kvôli alkoholizmu rodiča alebo či je mater pi*a
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 8:46
ak nieco nestoji za vela, nekup to. nestiahni to. naco ti to je, ked to za vela nestoji?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Cpx
|
Pridané:
14.6.2017 19:50
Lebo kokoti co zarabaju 10x tolko co ITckar na vychode za to ze otocil burger a ze zije v krajine viac na zapad. To je cely bullshit a dokial nebudu rovnake platy vsade tak budem piratit dalej.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
14.6.2017 19:53
Tak piráť jak taká socka a chujko. Keď na to nemám tak si to kurva nekúpim. A to že porovnávaš neporovnatelné ma vôbec neprekvapuje
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: dando1111111
|
Pridané:
14.6.2017 20:33
preco by som mal kupovat macku vo vreci?
kupim si hru podla traileru a potom zistim ze je to totalna kktina. radsej si ju najprv zahram a ked je dobra tak si ju kupim. alebo preco nerobia vyvojari hry ako na androide. hra je zadarmo ale rychlejsi postup v nej je kupovany.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Klon M5
|
Pridané:
14.6.2017 22:58
Ty na čom frčíš???
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: huanggg
|
Pridané:
15.6.2017 4:44
boze to co je tu dnes za banda k0k0tov, butthurt milionari ktorym velice vadi, ze aj jozko z platom 300€ mesacne moze mat na compe rovnaky drahy soft ako oni - cim stracaju svoju prestiz/lesk bohacov, prestava byt naplnena ich chorobna tuzba vyniknut...hovorite ako nova generacia nebude piratit - to je mozno pravda ale len preto, ze vsetku hudbu maju na youtube, plus coraz viac je popularna nocopyright music
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 8:58
Nuz milionar nie som a vacsinu SW co mam je free/open source, pretoze si proste nemozem dovolit drahe komercne blbosti.
A plne chapem, ked niekto sa sem tam dostane do situacie, ked to piratenie proste pride (napr. ked som na netflixe nevedel najst povodne Alien filmy, ci niektore Star Treky (tusim 3 a 5 film tam chybali). To clovek uz len tak nezozenie.
Ale na druhej strane, ked uz niekto pirati, tak nech ma aspon tolko pokory ze si povie "hej, som kokot ked to taham, nemal by som si na to zvykat". A nie este moralizovat a snazit sa sam seba presvedcit, aku tym este robim sluzbu niekomu, ze piratim.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ZDIEĽAJTE a nezdierajte
|
Pridané:
15.6.2017 10:43
To nieje ospravedlňovanie.
Moderná doba prináša nové možnosti.
Niekedy si ľudia vymieňali semiačka, lebo to bolo vzájomne prospešné.
Dnes majú firmy patenty na GMO semená a keď si ich kúpiš nemôžeš to čo ti narastie použiť na sadenie ani semená s niekým vymeniť.
To je absurdné a amorálne.
Naviac je možné že GMO poškodzuje ekosystém, ale hlavne že chránime biznis majiteľa patentov, čo na tom, že to ostatných poškodzuje.
Zdielať je správne. Biznis firiem má veľa možností ako cestné zarábať veľmi veľa.
Napr. Freemium, mikro platby, predaj reklamných predmetov, členstvo vo funklube, vip prístup ......
Nie stenať, že pred 100 rokmi, keď som namaľoval obraz tak som ho zavesil na stenu a ....
|
|
pytlík
Od: Klon M5
|
Pridané:
15.6.2017 15:10
Tebe dobre mastí v búdke!!
|
|
Re: pytlík
Od: kto maže jede
|
Pridané:
16.6.2017 18:30
Na sucho strhneš závit.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 22:18
Nuz, ked niekto vrazi tazke prachy do vyskumu, tak chce mat na konci aj nejaky zisk. keby si firma nemohla vysledky svojej prace ochranit, ani by s tym nezacinala a pokrok by nasledoval velmi pomaly.
akoze hej, ked na mickey mouse je copyright pomaly 100 rokov, je to kokotina. ale nejaky rozumny cas (podla odvetvia 2-20 rokov) na ochranu znacky/vysledku vyskumu a pod podporuje ekonomiku a motivuje ludi, aby tvorili.
"Zdielať je správne. Biznis firiem má veľa možností ako cestné zarábať veľmi veľa.
Napr. Freemium, mikro platby, predaj reklamných predmetov, členstvo vo funklube, vip prístup" - VIP pristup mas teraz :D zaplat a mas VIP film/hudbu/nieco. nezaplat a mas iba free verziu ktorej sa hovori trailer :D
preco by mali mat iba taky biznis model ako ty povies? pre mna za mna, nech si natoci niekto 5 minutovy klip a predava vstupenky na premietanie za 100k, ak chce. sice mu tam nikto nepojde a prd zarobi, ale ma pravo si urcit taky biznis model aky mu vyhovuje.
|
|
40% mužom bolo závislých
Od: fihaaaa
|
Pridané:
16.6.2017 17:10
V Číne nikdy neplatil copyright a bola ďaleko pred európanmi, až dovtedy kým tam nezačali angličania predávať drogy - ópium.
Takže copyright je blbosť, ktorá bola veľa krát zneužitá v neprospech skutočného vynálezcu a obmedzila ďalších vynálezcov.
|
|
Re: 40% mužom bolo závislých
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.6.2017 10:11
v cine jedia palickami. mozno prave tie palicky mozu za to, ze boli pred europanmi.
korelacia != kauzalita
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 22:18
"Naviac je možné že GMO poškodzuje ekosystém" - nuz k tomu len tolko, ze vyskumy (ktore sa sice ekoteroristi snazili znehodnotit, tym ze po celom svete palili polia) ukazuju pravy opak. GMO nie je nejaky novy bubak, ktory prisiel vcera. Mame data a vyskumy za niekolko dekad.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: zobuď sa
|
Pridané:
16.6.2017 17:01
Výskumníci výskumali aj DDT a po rokoch zistili, že je to nebezpečný jed.
A bol za to niekto potrestaný?
Prišiel niekto o peniaze?
Ak si bohatý a chrániš svoje koryto tak ti rozumiem, ale inak si kadiš do hniezda a okrádaš vlastne potomstvo.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.6.2017 10:10
ako okradam vlastne potomstvo? tym ze odmietam sirit dezinformacie a vysvlovene kokotiny o vede?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: zobuď sa neboj sa
|
Pridané:
17.6.2017 14:14
Vychováva poddaných
Ktorý sa podriadia copyright u čo je umelo vymyslene obmedzenie.
PRIRODA VESELO KPIRUJE VŠETKO A NIC SI NEPATENTUJE.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: zobuď sa neboj sa
|
Pridané:
17.6.2017 14:19
Dnes si už ani druh a družka nepýtajú povolenie od rodičov na vytvorenie kópie genofondu.
Rovno idú na vec tradícia netradícia copyright necopyright svadba nesvadba.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.6.2017 14:21
v prirode zaroven plati, z silnejsi prezije a zozerie slabsieho. cela ludska civilizacia je zalozena na popierani "prirodneho", odkedy sme prvy krat vysli z jaskyne a zacali pouzivat ohen na upravu jedla.
nmam chut sa vratit do tych casov.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: zobuď sa neboj sa
|
Pridané:
18.6.2017 10:17
Slimák je slabý a prežije.
Príroda funguje na rovnováhe.
Príroda neuprednosnuje zdochliny ani hieny ale rovnováhu medzi korisťou a predátorom.
Ja nie som korisť pre LITA SOZU aj keď by to niekto chcel.
V prírode si každý nájde svoje miesto.
Každý vidí v prírode to čo chce.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.6.2017 10:38
no, ja v prirode vidim co tam je, nie co chcem. napriklad aj to, ze vacsina cicavcov ma vela deti, lebo to zvysuje pravdepodobnost, ze niektore z nich sa doziju dospelosti.
donedavna to bol pripad aj ludstva, potom sme ale objavili vakciny a modernu medicinu (ktora de facto porazila tuto cast prirody).
kazdy kto ma nazor, ze vsetko prirodne je super, mal by sa prestahovat do jaskyne alebo na strom a zit, ako nasi predkovia pred desiatkami tisic rokov.
|
|
análny sex voláš vakcina?
Od: zobuď sa neboj sa
|
Pridané:
18.6.2017 13:29
A ty nežijes na strome?
Lebo ja áno.
|
|
Re: análny sex voláš vakcina?
Od: zobuď sa neboj sa
|
Pridané:
18.6.2017 13:35
A vlastním autorské práva a organizácie ako SOZA a LITA má pekné serú.
|
|
Re: análny sex voláš vakcina?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.6.2017 15:07
aj mna. to ale neznamena, ze budem podporovat ignorovanie autorskych prav a piratenie.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 8:55
Preco by som mal kupivat macku vo vreci? Ja si ten rozok normalne ujebem a az ked zistim ze mi chuti, tak za neho zaplatim. Co ak mi nebude chutit?
Ja len takto 'nakupujem' potraviny.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
15.6.2017 16:47
ked bude portable replikator, ze do krabicky strcim rozok, vypadne "novy rozok" a ten povodny dam spet do regalu, tak to kludne budem robit. Alebo nech tie rozky preadvaju za adekvatnu cenu!
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 22:24
tu v celej tejto diskusii sa pekne ukazuje, kto pracuje rukami a kto hlavou...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ehhhhh
|
Pridané:
20.6.2017 2:28
Mam rad takychto namyslenych horenosov.
Aj kurva pracuje hlavou ked fajci kokoty, lebo je zavisla na heroine a co ma byt...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
14.6.2017 20:22
nedáš zarobiť susedovi, nedá ani sused zarobiť tebe ... a potom sa čuduješ, že s tou svojou logikou zarábaš málo ...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: quix_
|
Pridané:
15.6.2017 6:54
V pohode, staci, ze mi pokosi.
|
|
keď rád kosí....
Od: keď rád kosí...
|
Pridané:
15.6.2017 13:28
Prečo by mal zarobiť?
|
|
Re: keď rád kosí....
Od: ropa zbrojovky diesel
|
Pridané:
15.6.2017 13:31
Sú uchylaci čo by chceli zdaniť aj vzduch.
Niektoré podnikanie je skôr ojebavanie.
A to čo robia niektoré firmy je rovnaká užitočné ako terorizmus. Tiež pri tom zomierajú ľudia len to tak nevidno.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Nasr
|
Pridané:
15.6.2017 14:14
Kto obraba tvoju zahradku setri tvoj pluh.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
14.6.2017 21:52
tak ked nezarabas dostatocne peniaze aby si prestal piratit tak aspon pirat nejake self-improvement knihy a tutorialy ako sa zlepsit vo svojom obore tak aby si zacal viac zarabat. Namiesto piratenia serialov ktore ta len oberu o cas. Investuj cas do vzdelania a naucis sa zarabat peniazky. Potom si budes spokojne kupovat dusevne vlastnictvo inych.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
14.6.2017 21:54
nestazuj sa na FIca a na politikov. Zamysli sa ako zarobis peniaze svojou vlastnou hlavou! Nespoliehaj sa na stat a minimalne mzdy.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: MladýPánko
|
Pridané:
14.6.2017 23:35
Uplne si mi pripomenul kam nas radi steam, sme v cenovej skupine ako nemecko, rakusko, ... proste dži dži
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: prvá trieda
|
Pridané:
15.6.2017 14:19
To nieje podľa príjmu, ale podľa toho, že sa necháme ľahko ojebať.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: spravodlivosť nieje
|
Pridané:
15.6.2017 14:22
Veci sa nepredávajú podľa toho akú majú cenu, ale podľa toho koľko sú za ne ľudia ochotní zaplatiť.
Vid. Starožitnosti, umenie, športové trofeje....
Lepšie povedané čím ťažšie sa je k niečomu dostať tým to bude drahšie.
čo obchodníci veselo zneužívajú.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 8:54
Ehm, cize mozem si ist niekde ujebat nejake pekne nove BMW? Lebo z mojho platu si ho sice nemozem dovolit, ale niektori ludia zarabaju dost na to, aby si ho kupili. A to mi teraz dava pravo si ho tiez ujebat.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ja.
|
Pridané:
15.6.2017 9:43
Ukradnut asi nie, ale ked si ho okopirujes, tak malo tvojich kamaratov bude namietat.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Nasr
|
Pridané:
15.6.2017 14:30
Ak to zoberies Basternakovi, tak ta este aj pochvalia. Vlastne si len zoberies svoje, kupoval to z tvojich dani.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 22:06
ved on si tiez len zobral cudzie, uziva si pracu inych ludi... preco ho obhajcovia porusovania copyrightu nemaju radi?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: radko123
|
Pridané:
15.6.2017 12:45
tak to si dost slaby itckar, ked zarabas 0.70E za hodinu :D
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
14.6.2017 22:57
Suhlasim ze je normalne platit za pracu inych a ze kazdy slusny clovek zaplati za to co chce.
Nastava tu ale otazka, zaco maju platit? Za counter-strike, za call of duty? Za Beckove trhaky?
V dobe ked sa nestahovalo aspon nie tak ako dnes boli tieto diela na inej urovni, pretoze si zato zaplatil(pozical si si kazetu, isiel si do kina) film si si pozrel raz a pamatas si ho doteraz. Dneska ludia stahuju filmy v style ze nieco stiahne pozrie prvych 5 minut a to vymaze pretoze je to uplna gebuzina. Autori medii ziadaju za svoje diela peniaze, myslim si ale ze len mala cast z nich ozaj vytvara nieco co je predavatelne, vacsina je len nato = na stiahnutie pocas nudneho vecera, prezretie a vymazanie. Ludia stahuju nieco preto lebo to nema ziadnu hodnotu za ktoru by chceli zaplatit. Ak nieco cenu ma(dobry film, hudba, popripade pocitacova hra, idu a kupia si 'originalku').
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sosáčik
|
Pridané:
15.6.2017 1:00
V dobe keď sa nesťahovalo a nebol internet tu boli kamaráti, ktorí mali napaľovačku za 15-20 tísíc slovenských korún a plnú pivnicu regálov CDčiek s filmami mali aj hry! Alebo si pamätám ešte na koľko diskiet bola ktorá hra. Vtedy ani nikoho nenapadlo, že by si kupoval film alebo hru. Dnes sa skôr už človeku nechce sťahovať a otravovať s crackmi a radšej si online kúpi originál. Kazety si požičiavali skôr iba deti podnikateľov, pretože zase tu boli kamaráti, ktorí mali 2 videá a veľa nahraných kazieť, alebo nám ich spolužiaci požičané z požičovne požičiavali :-) Pár krát sme aj sami s peniazmi od rodičov išli do požičovne ale zistili sme, že väčšina pekne vyzerajúcich filmov sú samé kraviny a prestali sme tam chodiť. Deťom podnikateľov sa tam potom už tiež nechcelo chodiť, skôr sme spolu hrali hry.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: reklama funguje ale
|
Pridané:
15.6.2017 13:45
Kvalita filmov nezavisi od toho koľko zaplatíš.
Autor musí najskôr niečo zažiť.
A divák nesmie byť prejedený.
Dôležité je aj ako diváka navnadiš, popularita herca tiež nerastie na strome. Nič z toho si za peniaze nekupiš.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: nl12
|
Pridané:
14.6.2017 23:09
Urob nieco dobre pre tento svet, skoc do Dunaja
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Erik_B
|
Pridané:
15.6.2017 10:53
Toto som ja skúšal keď som bol mladší, mal som asi 15. Na Devíne z pontónu som skočil do Dunaja asi 20 krát. So svetom to NEPOHLO!
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: hmm.
|
Pridané:
15.6.2017 0:22
Ak chce niekto poukazovať na hlúposť reakcií niekoho iného, najprv by si mal vlastné reakcie prečítať aj niekoľko krát aby sa vyhol vetám typu "To je čo za prijebanú reakciu?", "Som zvedavý ako sa budeš tváriť potom ty kokotko." lebo tým nedáva zrovna dobrý príklad ako by mala vyzerať normálna reakcia.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Dr. JeblaSlovac
|
Pridané:
15.6.2017 6:18
Skoda reci to tu nevysvetlis, ludia si neuvedomuju, ze vytvorit soft / hru / film daco stoji... oni si myslia, ze ked to skopcia tak vlastne original ostal a nic neukradli... logika uzasna. Potom su tu mudrlanti typu vsak stiahnem si hru, a ked bude dobra tak si ju kupim... to hovor tomu co seno zere... Ale to je vacsina slovace taka, vsetko zadara by chceli, niesu ochotny zaplatit za nic a co si ukradnem a nechytia ma = som hrdina... Chcel by som vidiet aspon jedneho z nich, co nieco nakodi, stravi pri tom povecme rok a pol zivota ( pocas ktoreho. musel zrat, platit dane, elektriku, vodu, material, atd... ) a potom pride dakto mu povedat, ze sice je pekne, ze si sa stym trapil, ale vezmem si to zadarmo.. vsak tebe ten original ostane...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
15.6.2017 7:22
Vieš keby takto rozmýšlali všetci tak je tu za chvílku sveta žiť. Ale tak bohužial slovač...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: presne naopak
|
Pridané:
15.6.2017 14:04
Kto má čas hrať hry?
Hral som mafiu 1 ilegalne, keď som bol na škole, 2ku som nehral lebo som si založil rodinu.
A keď o 25 rokov budem mať čas tak hádaj akú hru si zahrám?
Mafiu 3, lebo ľudia majú radi to čo poznajú.
A keby si mi aj zadarmo núkal inú hru tak ju hrať nebudem, lebo nemám čas skúšať každú hru.
Čas sú peniaze
Ak je rýchlejšie hru si stiahnuť tak nemôžeš hry predávať v tescu.
Predávať môžeš zemiaky.
Software treba vedieť speňažiť a ak si dobrý programátor tak biznis nechaj na obchodníkov.
Obchodník vie ako zarobiť aj na tom čo sa nepredáva v papierovej krabici.
Dnes je veľmi veľa možností ako financovať projekt a keď chceš porsche tak naňho zarobíš aj programovaním, ale nie biznis modelom, ktorý sa používal pred 50timi rokmi.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ...
|
Pridané:
15.6.2017 16:39
Len taka poznamka - o 25 rokov si presne aku hru NEzahras? aj legalne kupenu Mafiu 1 2 3 4 5 6. Lebo zelezo a OS nebudu podporovat sucasny pravek. Jedina moznost bude zahrat si to "nelegalne", lebo aby si to vobec spojazdnil, budes potrebovat nejaky virtualizacny SW - ak vobec sa ti to podari. Preto uz hry nekupujem, pretoze su to vyhodene peniaze - nie kvoli obsahu, ale kvoli tomu, ze si clovek kupuje len docasnu licenciu a ta moze byt casovo ohranicena az hnusne kratkym intervalom. A samozrjeme x dalsich dovodov, kedy pravidla su specificke => aj moj postoj a realizacia, je nasledne "specificka".
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ja.
|
Pridané:
15.6.2017 17:55
Ale samozrejme zahras, pretoze by to bola medzera na trhu a tej by sa niekto chytil. Ako napr. GOG, ktory predava starsie hry a stara sa, aby bezali na aktualnom zeleze (ok, niekedy to zabalia do dosboxu, ale ked je to pre pouzivatela transparentne, tak preco nie).
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ...
|
Pridané:
15.6.2017 18:56
Ale aka medzera na trhu? ja som si legalne zaplatil za produkt, ktory nedokazem pouzivat, lebo vyrobca serie na nejaku spetnu podporu. Ci mam znovu zaplatit za nejake proprietarne riesenie? Alebo rovno hru cracknem, a som bezproblemov. Vselijake online obmedzenia a ine kraviny, co vsetko pirat nemusi riesit, lebo je pirat a platiaci hrac je obmedzovany.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sensei-san
|
Pridané:
15.6.2017 8:28
> Je normálne platiť za prácu iných. Skús niečo vytvoriť
> a potom sa pozeraj ako to ludia veselo kradnú.
Prvý problém je, že miešaš hmotné predmety (ktoré je možné ukradnúť) a "duševné vlastníctvo" (pri ktorom možno porušiť autorský zákon). Druhý problém je znenie autorského zákona (a Bernskej konvencie, z ktorej vychádza).
Skús racionálne objasniť, prečo by copyright mal trvať 70 po smrti autora? V akom inom povolaní dostávaš peniaze za niečo, čo bolo urobené tvojím pradedom pred 100 rokmi?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: XMen
|
Pridané:
15.6.2017 10:50
Lenze problem je v tom ze mas volbu a to bud ukradnes ty alebo budes okradnuty na tom poplatku za pracu inych. V tom je cely problem.
Netflix je fajn ale bohuzial stale velmi obmedzeny a drahy. Hlavnym problemom je obmedzenie v ponukanom obsahu (bez lokalneho dabingu, tituliek, atd.)
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: lobotomik
|
Pridané:
15.6.2017 10:59
Ved to mame predplatene v mediach, ktore kupujeme.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: viperman
|
Pridané:
15.6.2017 15:39
čiže ked nemam na ferrari tak si ho ukradnem ?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ...
|
Pridané:
15.6.2017 16:32
Vyjadruj sa, ked ho skopirujes.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Naozaj?
|
Pridané:
14.6.2017 19:17
Miešať politiku do komentárov v dnešných časoch totiž môže byť kontraproduktívne.Uvedomuješ si to?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sosáčik
|
Pridané:
14.6.2017 20:40
Aký je v tom rozdiel, keď kamarátovi napálim CDčko s filmom alebo seedujem torrent? Veď aj to sú moji kamaráti! Seeder+Leecher=Friends. Tí, ktorí skúsili platené programy z torrentov-väčšina z nich by si ich aj tak tie programy nikdy nekúpila. A kto ten program skúsi a naučí sa ho, neskôr si ten program možno aj kúpi. Torrenty sú teda aj zisky, nie len straty! V Microsofte to pochopili. To je ako s ESETom, kto pozná nod325dotcom ten si eset kupovať nebude, a keby nepoznal, aj tak si eset kupovať nebude a dá si freeAV. Ale aká je free alternatíva k AutoCAD alebo Photoshop? Program pre inžinierov a grafikov a títo ich prakticky vždy kupujú! Na pesničky neexistuje nič lepšie ako StrongDC (resp. DC++) Veď to je pre umelca obrovská reklama! Zarobí na koncertoch alebo keď ho budú ľudia milovať aj chcú mať všetky jeho originál CDčka, ale dozvedeli sa o ňom cez P2P a cez torrenty. Takže normálni hudobníci, filmári ani SW vývojári nemôžu byť proti.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sosáčik
|
Pridané:
14.6.2017 20:49
Sú stránky mnohých hudobníkov, ktorí sprístupnili celú svoju tvorbu free na stiahnute pre všetkých. Vedľa napísali cenu a číslo účtu, pretože často krát sú skutoční umelci Bohom požehnaní a osvietení ľudia. Normálny umelec chce aby sa jeho dielo dostalo ku každému človeku bez ohľadu na to, či je ochotný zaplatiť.
Ináč to nie je umenie ale iba prostitúcia, špinavý biznis. By ma zaujímalo, čo sú zač tieto židovské asociácie-asociácie umelcov bez talentu. Kadejaké AUBT, SOZA, RIAA a ďalší, to sú tí zlodeji a paraziti a nie ľudia čo sťahujú)
Umenie je sväté-ako povedal pápež Michelangelovi. A najlepšie veci na svete sú aj tak zadarmo, aby ste vedeli.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Kekeke
|
Pridané:
14.6.2017 21:04
Ty rozhodujes o tom, co je umenie?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: prachy
|
Pridané:
16.6.2017 17:24
O peniazoch.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: vládnu prachy
|
Pridané:
16.6.2017 17:31
Copyright necopyright aj tak zaroby iba jenden, ten najhľasnejši a najviac pretlačany kolaborant v skorumpovaných médiách.
Ostatný to robia pre radosť.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: PPPATRIK
|
Pridané:
14.6.2017 21:20
Súhlas, veď aj samotný umelci dávajú svoje diela na YouTube, síce je pravda že z toho aj niečo zarobia ale je to tam dostupné zdarma.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: No kto
|
Pridané:
14.6.2017 22:43
Nerozumiem v com je problem. Ked chce niekto davat svoj vytvor niekam zadarmo, nech dava. Ked chce niekto za to peniaze, nech pyta. Mas moznost odmietnut. Ak si to stiahnes bez toho aby si zaplatil, je to kradez. Bum, koniec debaty.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: nemo22
|
Pridané:
14.6.2017 23:00
Ano to je pravda. V idealnom pripade trh vyberie a clovek je dostatocne inteligentny aby sa sam nezavysle rozhodol. Bohuzial realita je ina, vecsina ludi je pomerne blbych alebol lahko ovplivnitelnych a hlavne nemaju moc casu riesit. A kedze existuje aj nieco ako marketing a reklama tak to kusok od toho ze ziadna uplne slobodna volba nieje. Zaklincuje to delenie na regiony a to ze vydavatelia povedzme odmietaju do niektorych regionov vobec predat produkt (hudbu) alebo za dost "odlisnu" (rozumej drahsiu) cenu. Vobec neobhajujem stahovanie a piratenie, ale tak nejak je to do urcitej miery prirodzena reakcia ludi ked citia ze sa ich snazi niekto ojebat a este na nich ryzovat.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 9:06
To zu su dost silne vyhovorky. region lock... ano, aj tak e veci sa deju, avsak vacsina tunajsich piratov taha veci, ktore su u nas dostupne na netflixe ci hbo go (tu uz nie je ani vyhovorka, ze je to tazko dostupne, kedze na 2 kliky si to prehravaju priamo na telke) alebo na steame, gog ci inych podobnych sluzbach. vacsina pirateneho obsahu u nas, sa da kupit za 5 minut bez zdvihnutia prdele od stolicky.
vyuzivat tu malu hrstku obsahu, ktory tu nezozenies na moralne ospravedlnovanie piratenia mnozstva obsahu ktore mas za na dosah ruky je smiesne.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: nemo22
|
Pridané:
15.6.2017 10:15
Citanie s porozumenim nam moc nejde co. Takze znovu, neobhajujem piratstvo a kradnutie, vobec nie.Ale su tu fakty z reality, vdaka ktorym dokazem pochopit ze minimalne cast piratov to neorobi preto ze su lenivy alebo nemaju peniaze ale skor su proste nasraty. Preco ja mam platit za ten isty produkt 2x tolko ako niekto v USA len preto ze drbnuta unia&spol sa tak rozhodli ? A preco mi zamedzuju, cla za dovoz, kupit si alternativu povedzme z ciny pretoze to ohrozje akoze obchod (rozumej par vybranych zapadnych firiem by prislo o kseft).Pri dusevnom vlatnictve, respektive produktoch ktore su distribuovane cez internet to az tak nevidiet kedze je to "globalny" trh ale vsade inde sa to deje a za chvilu clovek nebude mat ani na vyber.Mimochodom napriklad ten netflix, staci si dat netflix region compare a hned z googlu vypadne par porovnani co je v ktorom regione na nom dostupne. U nas je to od 12&-17% ponuky co je v USA.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2017 22:12
chapem, ze su nasrati. ale vies, stale si mozes povedat, ze to ti za tie peniaze nestoji, tak si to nekupis...
napr. predava sa (zbytocne predrazeny) zlaty iPhone. ale mne to za tie peniaze nestoji, tak ho NEMAM.
V Star Citizen si si mohol kupit lod za 15000 dolarov (v realnej mene, nie hernej). A ako som to vyriesil? nekupil som, lebo sa mi to zda predrazene a nemam.
plne chapem, ze sem tam niekto niekde nieco upirati. aj ja, ked som nevedel zohnat Alien filmy ci naposledy star trek, z ktoreho 2 filmy chybali na netflixe, tak som ich stiahol. ale aspon sa nehram na to, ze ako je to moje piratenie vlastne moralne dobre a este to aj prospiva ekonomike a autorom a podobne picoviny, ktore tu niektori vedia davat...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sensei-san
|
Pridané:
15.6.2017 20:34
> Ak si to stiahnes bez toho aby si zaplatil,
> je to kradez. Bum, koniec debaty.
Nemôžeš si predefinovať význam slova tak, ako sa ti hodí a potom na tom postaviť argumentáciu. Krádež má svoju právnu definíciu a "stiahnes bez toho aby si zaplatil" do nej jednoducho nespadá. Áno, môže to spadať to do iného porušenia zákona. Ale ak nie si ochotný zamýšľať sa nad tým, či je ten zákon správny, morálny a etický, tak ti nie je pomoci a radíš sa medzi kreatúry ako je Harabín & co.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: chazar
|
Pridané:
14.6.2017 20:28
na netflixe je hovno dokopy a hry sa nehravam takze steam mi je ukradnuty
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: qwerty/z
|
Pridané:
15.6.2017 9:14
nebude to nahodou preto, ze dnes je trochu jednoduchsie sa dostat k legalnemu obsahu online? stale je vsak mnoho veci, ktore aj keby chces tak si ich nezozenies inak ako cez torrenty
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: a718726
|
Pridané:
15.6.2017 16:12
pondena EU - a to im nevadi, ze v EU je legalne prebalovat potraviny, predavat sracky a hovna zabelene do pozlatka, a lepit rozne loga fiktivnej farmy, aby sa zakaznik mylne domnieval, ze je to BIO ? TO JE UZ LEGALNE ?
EU chod do 3.1415ce
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: siirii
|
Pridané:
15.6.2017 18:01
Čo len potvrdzuje, že väčšina ľudí piráti preto, lebo neexistuje rozumná, legálna, alternatíva.
|
|
hmmmm
Od: JankaDSLKA
|
Pridané:
14.6.2017 20:19
Súdny dvor ale upozorňuje, že prevádzkovatelia The Pirate Bay avizujú zámer sprístupňovať chránený obsah, vyzývajú na zdieľanie chráneného obsahu, napríklad ponúkajú kategórie torrentov podľa žánrov.
|
|
asi tazko
Od: chazar
|
Pridané:
14.6.2017 20:29
odskeknete jednu hlavu narastu dalsie 3 :D takze smelo do toho
|
|
SKLAMANY A PODVEDENY
Od: tenodtal
|
Pridané:
14.6.2017 21:22
ja som sklamany lebo ked nadrbali tpb do cloudu tak pisali ze to tam bude vecne blablabla
a aj tak im vypli.
napriek tomu ze pisali ze vecne
ich vypli.
odtedy je premne tbp neseriozna stranka.
je to smutne.
:D
|
|
Re: SKLAMANY A PODVEDENY
Od: Patkan neregistrovatelny
|
Pridané:
14.6.2017 22:52
moc smutne xdddd
|
|
zaujimave rozhodnutie
Od: nemo22
|
Pridané:
14.6.2017 23:05
Toto je dost zaujimave rozhodnutie a tak trochu aj prekvapujuce. V principe nieje moc velky rozdiel medzi aktualnym TPB a Googlom. TPB uz nema tracker a je to cisto vyhladavac magnet linkov, lenze to iste dokaze aj Google pri spravne zadanom requeste (otazne je ci si ale google indexuje a uklada magnet linky co je ale vysoko pravdepodobne pri ich paranoji a potrebe vsetko ukladat). Inak povedane, nedivil by som sa keby sa TPB z tohto dovodu aj odvolali alebo to napadli.
|
|
TPBGDP
Od: JankaDSLKA
|
Pridané:
15.6.2017 1:35
TPB GirlsDoPr0n
|
|
......
Od: čorv
|
Pridané:
15.6.2017 2:00
Tak správne by mali napadať uploaderov, keďže oni sú tí, čo reálne porušujú zákony, ale napadnúť prevádzkovateľa je tak nejak jednoduchšie, že... Bez ohľadu na to, že sa tým nevyrieši vlastne vôbec nič, uploader to proste nahrá niekam inam.
|
|
Re: ......
Od reg.: poldinko
|
Pridané:
15.6.2017 8:58
lenže hlavný zámer je obmedziť sťahovanie a sťažiť ho ako sa dá
ak sa dá všetko vyhladať na jednej stránke (TPB) tak je to jednoduché a láka to viac ľudí, ak treba každý film hladať na iných stránkach overovať si autenticitu torrentu tak to časť ľudí prestane baviť a prejdú na platenú alternatívu ktorá je ľahko dostupná
lebo aj čas námaha (hadať a sťahovať) majú hodnotu, ja si radšej platím google play music (alebo spotify) ako by som mal hladať hudbu ktoru pocuvam a bez toho aby bola riadne pomenovana a kazdy album mal inu strukturu, tých 5€/mesiac (google music v akcii) sa mi jednoducho oplatí
rovnako netflix, ak je tam čo pozerám radšej si zaplatím 10€ ako stráviť hodinu hladaním všetkých dielov mojho serialu
|
|
Re: ......
Od: ...
|
Pridané:
15.6.2017 11:29
Toto je presne naopak. Cast ludi neprejde na platenu verziu, ale zaplati stahovacovi, ktory vie ako to zohnat a vysledok je rovnaky, akurat, ze stahovac zarobi - tak ako to fungovalo kedysi. Nemoralne je platit za warez. Neferove je vsak spravanie distributorov a vseobecne podmienky k audiovizualnym dielam/SW k platiacim zakaznikom.
|
|
.....
Od reg.: aaaaaaaa
|
Pridané:
15.6.2017 9:04
Pojebanci. Všetky súdy rozhodujú politicky, nie nezávislo a podľa logiky.
|
|
Re: .....
Od reg.: viperman
|
Pridané:
15.6.2017 15:40
ty si dalsi nejaky co vsetko iba stahuje a nic si asi nekupi...
|
|
Re: .....
Od: Saekkki
|
Pridané:
15.6.2017 23:47
Hry si kupim, s tym nemam problem, za hudbu si platim mesacne. Ale daj mi sposob, ako sa dostanem ku filmom a serialom, kludne plateny. Lebo aktualne nic take neexistuje. Chodit kazdy vecer do kina sa mi nechce a chcem sa na filmy pozriet viac menej ihned, nie cakat pol roka, ak existuje sluzba, kde je pristupny kazdy film na planete ihned, bude to skvele, ale takto proste zmizne z trhu jeden clanok, ktory eventualne aj produkcnym spolocnostiam uskodi.
|
|
Kopirovaci monopol
Od: x3m
|
Pridané:
15.6.2017 10:15
Hlavny problemom celeho autorskeho(kopirovacieho) zakona je, ze je vyrazne v neprospech konecneho spotrebitela. Ja ako konecny spotrebitel nemam ziadne prava v suvislosti k autorsky chranenym dielam, ale len povinnosti. Reklamacie, podpora a pod. je vsetko len na dobrej vole distributora. Nemozem sa uprostred filmu zdvihnut a povedat, ze chcem spat vstupne, lebo je to abosultna s*acka. Taktiez sa nemozem domahat odskodnenia za skody sposobene SW, taktiez nik neruci za to, ze ked si nejaky SW kupim, ze bude fungovat tak ako proklamuje distributor.
|
|
Re: Kopirovaci monopol
Od: x3m
|
Pridané:
15.6.2017 10:15
A ti co tu obhajujete kopirovaci monopol. Uvedomte si, ze im ide o to, aby ste za kazde zhliadnutie filmu/knihy/pesnicky platili. A 70rocna ochrana je absolutny nonsens. Snazia sa vsemoznymi sposobmi zamedzit aj dalsiemu predaju vami zakupenych veci. Urcite, ked ste si kupili orginal DVD, tak ste ho nepozerali sami, ale zrejme v kruhu rodiny, co by taktiez velmi radi odstranili, keby vedeli ako. Taktiez ste si urcite niekedy pozicali knihu/casopis/CDcko. Vsak si predstavte, keby sme tu mali autorske prava pred par starociami, ved by sme nemali ani slovensku hymnu. A za dalsie, autorsky(kopirovaci) zakon nikdy nechrani samotneho autora, ale prave distributora, ktory s vytvorenim daneho diela ma pramalo spolocne (teda parazita). Piratstvo je tu teda ako prirodzena rovnovazna sila v tomto smere.
|
|
Re: Kopirovaci monopol
Od: G vývod
|
Pridané:
15.6.2017 12:33
Takže si to zhrňme. Podmienky, ktoré si stanovuje niekto na predaj SVOJHO produktu, sú zlé, pretože sa TEBE nepáčia. A samozrejme je na tebe, či ich budeš dodržiavať alebo nie. Neuveriteľná logika.
|
|
Re: Kopirovaci monopol
Od: x3m
|
Pridané:
15.6.2017 15:08
Keby si nastavil podmienky, tak mi to nevadi, ale on vytvoril zakony s takymto pokrivenym ucelom a to mi uz vadi.
Tebe by nevadilo za kazde pozretie filmu platit 500E, za kazde precitanie knihy 100E a pod.? Alebo ked to zoberieme vecne, 100E za rozok? (Ber na vedomie, ze aj recept moze podliehat copyrightu). Copyright je proste statom podporovany monopol, ktory nema v rozvinutej spolocnosti co hladat.
Nedavno bol niekde aj clanok, ze SW pre traktory si vyrobca uzamkol, ze len jedine on ich mohol opravovat (samozrejme za pekne sumy), ani to ti nevadi? Nastastie sudca v US mal dost rozumu a podobne praktiky mu zatrhol.
Zakony maju vytvarat rovnovahu v spolocnosti a nie ju narusat.
|
|
Re: Kopirovaci monopol
Od: Kekeke
|
Pridané:
15.6.2017 16:05
Paralela uplne mimo. Ak by niekto odomna chcel 500e za pozretie filmu, tak by som si ho nepozrel. Rovnako za rozok. Urcite by som ho neukradol. V rozvinutej spolocnosti nema kradnutie co robit.
Ak vies, ze vyrobca uzamkyna SW, tak si jeho vyrobok nekup.
Ak sa ti zakon nepaci, lebo je podla teba nevhodny, tlac na svojich volenych zastupcov aby zakon zmenili. Riesenim nie je porusovanie existujucich zakonov.
|
|
Re: Kopirovaci monopol
Od: ja.
|
Pridané:
15.6.2017 18:00
V principe s tebou suhlasim, akurat v tom pripade traktorov je to trocha problem, ono moc inych vyrobcov ako janko od jelenov ani moc nie je, takze vyberies si, ci mas uzamknuty traktor alebo ziadny. A ver tomu, ze ma lepsich lobbistov, ako ty.
|
|
sfafas
Od: Robo11111
|
Pridané:
15.6.2017 10:39
Cisto teoreticky keby AV obsah stal ekvivalentne k tomu kolko clovek zaraba, tak si myslim ze by to kupoval takmer kazdy. Je to zlozite ked hra stoji 50e a kupuje si ju clovek co ma vyplatu 500 alebo 3000e.
Ono je taktiez otazke ked by si teraz vsetci zacali kupovat obsah, ci by ceny klesli, myslite ze by si sami znizovali zisky a povedzme nove hry by stali 20e miesto 60e ?
|
|
.....
Od: 789996654879
|
Pridané:
15.6.2017 10:57
To, že v posledných dvoch dekádach ľudia masovo sťahovali nelegálny obsah majú na svedomí najmä neschopní manažéri firiem, ktoré poskytujú AV/SW obsah.
1) Dve dekády ignorovali fakt, že vežná mzda vo Východnej Európe bola okolo 300-400 EUR. Dnes je bežná mzda okolo 500-600 EUR. A tak sa dopracovali k faktu, že viac ako 70% obsahu "šíreného" vo východnej Európe bolo nelegálneho. Pokiaľ by boli schopní manažéri včas správne reagovať (rozumej znížiť ceny na cenu výrazne nižšiu ako v Západnej Európe) pomer legálneho/nelegálneho obsahu by mohli zraziť výrazne pod 50%.
|
|
Re: .....
Od: 789996654879
|
Pridané:
15.6.2017 10:58
bežná lol
|
|
.....
Od: 789996654879
|
Pridané:
15.6.2017 10:58
2) V súčasnosti nie sú schopné firmy ponúknuť VČAS a v dostatočnom množstve kvalitný a široký AV obsah so Slovenskou lokalizáciou alebo inou Východoeurópskou lokalizáciou (titulky). Pokiaľ chcú zabrániť pirátstvu je potrebné aby boli schopní uvoľniť digitálne verzie / DVD verzie filmov oveľa skôr a lokalizované za miestnym trhom akceptovanú (rozumej využívanú) cenu. V prípade, že cenovú politiku meniť nechcú, musia bezpodmienečne vymyslieť neprekonateľnú ochranu digitálneho obsahu.
3) Právne samozrejme sťahovanie neobstojí ale marketingovo neobstojí cenová politika firiem ponúkajúcich AV obsah.
4) Autorské práva potrebujú výraznú revolúciu. Nie je možné spraviť z 90% Európanov potencionálnych zločincov.
|
|
Re: .....
Od: G vývod
|
Pridané:
15.6.2017 12:35
Viem, ako si predstavujete tú revolúciu. Firmy budú povinné robiť obsah a povinne ho budú dávať zadarmo.
|
|
Re: .....
Od: a718726
|
Pridané:
15.6.2017 16:24
ty fetujes?
co riesis?
torrent = marketing.
ziadny marketing = ziadna kupa
chod von, do realneho svet, a daj sem temviewer pass a login na tovj pc, nech overime, aky si borec a kolko toho mas legalne.
|
|
nechutne rozhodnutie, len aby bolo
Od: lobotomik
|
Pridané:
15.6.2017 11:02
Som za zrusenie nekontrolovatelnych autorskych prav. Za zrusenie patentov. Bude to ferove: neoplati sa ti tvorit? Netvor!
|
|
Re: nechutne rozhodnutie, len aby bolo
Od: G vývod
|
Pridané:
15.6.2017 12:38
Tak by to presne aj dopadlo. Nikto by netvoril, okrem nejakých pofidérnych tytrubkárov. A potom takí ako ty zas budú pičovať, že systém je zlý.
|
|
Re: nechutne rozhodnutie, len aby bolo
Od: lobotomik
|
Pridané:
15.6.2017 16:13
To je klamstvo. Patenty su tu mozno od nejakeho 19-steho storocia. Dovtedy ziaden vyvoj nebol???
|
|
Re: nechutne rozhodnutie, len aby bolo
Od: vladca
|
Pridané:
16.6.2017 18:41
Bol ale nedal sa kontrolovať a ovládať.
|
|
.....
Od: jelito
|
Pridané:
15.6.2017 15:19
Rádio Tel-Aviv:
Včera utiekol z našej ZOO tiger. Prosíme všetkých, ktorí ho videli, aby zaplatili 10 šekelov v pokladni ZOO.
|
|
co robite dramu
Od reg.: luke peterson
|
Pridané:
15.6.2017 15:44
ja som tiez naprogramoval hru a tesilo ma to, ze si to cim viac ludi kopirovalo medzi sebou, je to na roznych strankach na stiahnutie, niekto ku tomu vypracoval aj manual. Par rokov dozadu, bolo rozmozovanie diel zaslusna cinnost podporovana statom, teraz nas za to idu rovno obesit.
|
|
Re: co robite dramu
Od: Borat
|
Pridané:
15.6.2017 16:26
Romhunter?
|
|
Re: co robite dramu
Od: zidovina
|
Pridané:
16.6.2017 18:18
Keď niečo napíšeš a chceš niekomu poskytnut autorské práva, aby ťa propagoval musíš sa dohodnúť s LITA.
Autor skladby musí nahlásiť SOZE, kde bude vystupovať a hrať svoju skladbu.
A účtovníčka mi povedala naturalne plnenie!!!
A ty si len tak pracoval nezaplatil odvod a niekde si to zverejnil niekto sito stiahol a mal z toho radosť alebo úžitok?
To kde si myslíš že si v afganistane?
:)
|
|
nemam predstavu
Od: a718726
|
Pridané:
15.6.2017 16:14
mimochodom, keby sa to neda stiahnut na torrente, tak to nikdy nekupim, kedze demo verzie neexistuju.
to je kao kupit ferrari bez skusobnej jazdy
neh sa bodnu, svoje prachy dam INDE.
|