|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sales nebudet
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
17.5.2017 11:20
tak to uz ano :)))
|
|
Re: sales nebudet
Od: ryza
|
Pridané:
17.5.2017 13:35
staci po skonceni zmluvy poziadat o prechod k inemu operatorovi a oni sa uz ozvu s lepsou ponukou, i ked nerozumiem ako ich este niekto moze dobrovolne sponzorovat
|
|
Re: sales nebudet
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 13:39
Moze ich niekto dobrovolne sponzorovat napriklad preto, lebo nekonecne volania na 1-3-5 cisel alebo Orange svojim sposobi, ze cena na fakturach za vsetkych v blizkom okoli podelena realne prevolanymi minutami za pohybuje blizko jednotiek centov.
|
|
Re: sales nebudet
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
17.5.2017 17:52
za predpokladu, ze zijes v dobe kamennej a nepouzivas internet v mobile
|
|
Re: sales nebudet
Od reg.: Demo2
|
Pridané:
17.5.2017 22:23
Mne je to smiešné keďže používam TO.nekonečno za 20€ mesačne a neobmedzujem sa v hlase, sms a datach. Orange vyrukoval z ponukou aktuálnou na rok 2000 čo sa čudujem pri jej LTE sieti stanoviť pri 20€ 100MB balíček čo je sekundová zaležitosť ich minúť v mobile podporujúcom LTE sieť.
|
|
Re: sales nebudet
Od: Boh1
|
Pridané:
18.5.2017 8:37
Presne. Veď len keď si v LTE sieti zapneš meranie cez speedtest tak je 100MB fuč.
|
|
Re: sales nebudet
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
18.5.2017 1:49
Niekto internet v mobile pouzivat nevie / nechce / nemoze. S niecim inym ako ty sam si sa este nestretol? Zivot je predsa pestry.
|
|
Re: sales nebudet
Od: adesfrtyu
|
Pridané:
18.5.2017 7:02
ano, iste taki ludia existuju, ale my sa bavime o priemernom cloveku....
|
|
Re: sales nebudet
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
18.5.2017 7:51
Presne tak. Postacuje predstava cloveka s priemernymi pohlavnymi znakmi a priemernou farbou oci a sposob pouzivania telefonu je hned zrejmy.
|
|
Re: sales nebudet
Od: Rambo.ru.cn
|
Pridané:
18.5.2017 8:18
Asi prvý a pravdepodobne aj poslednýkrát ti dávam plus za prekvapivo zmysluplný príspevok.
|
|
Re: sales nebudet
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
18.5.2017 8:22
Neprijimam take pozlatka.
|
|
dnes má meniny Gizela
Od: aurel101
|
Pridané:
17.5.2017 11:25
Keep your Mickey Mouse data
|
|
dnes má meniny Gizela Pošli kvety
Od: lacimir1
|
Pridané:
17.5.2017 11:51
Tak to maju o dost lacnejsie ako telekom. Tí pýtajú 0,06€ za 1 MB v roamingu navyše.
|
|
Re: dnes má meniny Gizela Pošli kvety
Od: Kolox
|
Pridané:
17.5.2017 13:29
Lenže ešte nepredstavili nové paušály.. pozri Česky T-Mobile
|
|
100 mb
Od: chazar
|
Pridané:
17.5.2017 11:52
tak to si moc nepohonim v Europe :(
|
|
Re: 100 mb
Od: a718726
|
Pridané:
17.5.2017 20:41
samozrejme ze ano, napr v chorvatsku mas SIM kartu s NEKONECNE vela datami za 11eur, a ked myslim NEKONECNE, tak absolutne bez FUP.. platnost SIM karty je 7 dni, a je od telekomu. mozno iny operator je lepsi, neviem, a plus - nepotrebujes ani obciansky, proste len kupis a ides.
srat na slovenskych darmozracov, co pytaju vela penez za ziadnu muziku.
|
|
Re: 100 mb
Od: siirii
|
Pridané:
18.5.2017 16:22
Hej, my sme si minulý rok kúpili túto SIM kartu s NEKONEČNE veľa dátami na loď a za 3 dni sme prečerpali neexistujúce FUP. Takže asi tak.
|
|
Re: 100 mb
Od: Kontrolko
|
Pridané:
19.5.2017 7:58
a s pomarancom by si data precerpal za cca 3 min ...
|
|
Orange
Od: idaho
|
Pridané:
17.5.2017 11:55
To co robi Orange, je v sulade s EU zakonmi? Tato firma ide na doraz normalnosti na Slovensku, Orange v okolitych krajinách je uplne iny v snahe o ziskanie si zakaznika.
|
|
Re: Orange
Od: mif
|
Pridané:
17.5.2017 13:16
Simka nie je zakonne pravo
|
|
Re: Orange
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 13:23
Bohuzial v sulade to je. So zakonmi. So zdravym rozumom asi nie. V okolitych krajinach asi nemaju konkurenciu ako Telekom co robi rovnaky "odrb" a O2, ktore pre istotu nekonecny internet zrusi, ani nepocka ci to budu ludia pouzivat naozaj nadmerne.
|
|
Re: Orange
Od: 5eter
|
Pridané:
18.5.2017 8:53
Podla mna to je na pokutu. Podla toho nariadenia musia poskytovat v EU sluzby rovnake ako doma a nezalezi na tom, ze to su bonusove. Orange tie sluzby proste poskytuje a preto sa na ne regulacia vztahuje.
Myslim, ze by mal ist podnet na Komisiu, resp. organ, ktory ma na starosti vynutenie regulacie.
|
|
Re: Orange
Od reg.: ssssssssssssssssssssssss
|
Pridané:
20.5.2017 17:54
Dostal si vela lajkoj, cize si vyhral a mozes tuto ziskanu doveru vyuzit a podat v nasom mene ten podnet. Dakujeme.
|
|
Re: Orange
Od reg.: Matias
|
Pridané:
18.5.2017 9:49
ved sme predsa specificky trh
|
|
navysene data
Od reg.: viperman
|
Pridané:
17.5.2017 11:59
tie navysene data za 3 eura, platia od GO 20 aj v EU, aspon na stranke orange to tam je vidno.
|
|
Re: navysene data
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 13:27
Ano mas pravdu. Ale pride ti normalne, ze aj pri drahom 65EUR mesacnom pausale si musis pred odchodom za hranice nezabudnut aktivovat 1GB balik dat za 3 Eura aby si sa dostal na hranicu 3E/1GB, lebo v ramci bonus 10GB balika to stoji 9E/1GB?
|
|
Re: navysene data
Od: a718726
|
Pridané:
17.5.2017 20:43
za 65 EUR by som mohol na juro prevolat 3250 minut, co je viac nez 100 minut denne.nerozumiem kto ma ten pausal, asi len telefonisti, co vyvolavaju nonstop 12 hod denne.
|
|
Re: navysene data
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
18.5.2017 2:03
Si si isty, ze tie Juro ceny platia aj od 1.7.2017?
Aj si si pozrel ten 65 Eur pausal?
10GB dat v cene
Nekonecne volania nielen do SR ale aj EU, USA a KANADY
1000 minut prichadzajucich v EU roamingu
100 minut odchadzajucich v EU roamingu
Je to pausal pre ludi co ho vyuziju. Ak sa taky najdu, zrejme ich nebude bavit dobijat kazde 4 dni kredit v Juro a pojdu niekam inak.
P.S.: 100 minut denne, nie je 12 hodin denne, dokonca ani 2 hodiny denne.
|
|
Re: navysene data
Od: a718726
|
Pridané:
18.5.2017 10:29
Si si isty, ze tie Juro ceny platia aj od 1.7.2017?
pochopitelne, ze ano. predlzuju to uz viac ako rok.
nic v zlom, ale ludi co volaju viac ako 100 minut denne lutujem, resp. nelutujem, lutujem ze ich lutujem.
alebo si fakt myslis, ze orange je charita, a oplati sa to ? ano oplati, pre orange, inak by to logicky asi neponukal. to mas to iste co DSL - 10evri, nekonecne dat, az kym narazis na FUP 300GB, tam uz preco takmer kazdy hejtuje leecherov?
si si isty, ze by orange neukoncil zmluvu, keby volam nonstop do USA ? ze to nie je v malych pismenach niekde v podmienkach ?
|
|
Slovensko
Od: mam vas
|
Pridané:
17.5.2017 12:06
Nech celý zas***ý pomaranč aj stým ružovým pupušom idú do zadku. Od začiatku som bol stým teplošom, ešte keď bol eurotel. Pekne sa mi poďakoval, tak som ho nedávno vymenil. Tento kyslík tiež nieje výhra, ale aspoň pre pokoj v duši, nepodporujem hen tých dvoch bazmekov.
|
|
Re: Slovensko
Od: 78569822365
|
Pridané:
17.5.2017 19:02
Predchodcom Orange bol Globtel nie Eurotel - ten je predchodcom T-Mobile. Obe firmy sa dlhé roky preťahovali o to ako zničiť volajúceho na Slovensku svojimi cenami. Otrasné ponuky striedali, a ako čítam tak aj striedajú len ďalšie otrasné ponuky. Ľudia asi od nich neodišli len preto, lebo každý si chce svoje ego zvýšiť 300-800 eurovým mobilom na ktorý si berie úver.
|
|
100 MB
Od: Al-Mustafa
|
Pridané:
17.5.2017 12:10
Určite sa to bude odpočítavať tak, že tých 100MB najskôr miniem v SR, potom pôjdem do EÚ a za "bonusové" dáta si budem musieť priplatiť, lebo 100MB som si už minul v domácej sieti. 100MB v EÚ využijem jedine ak mi nový paušál naskočí v EÚ roamingu.
|
|
Re: 100 MB
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 13:36
Na infolinke zatial nevedia povedat, ci tak alebo onak.
|
|
Re: 100 MB
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 13:48
Mam potvrdene od infolinky, ze sa NAJPRV MINA 100MB az potom BONUSOVE DATA. Takze datovy roaming v EU, jedine od 00:00 prveho dna fakturacneho obdobia!
Kto ma od orangu starsi pausal s 500MB/1GB klasickych dat v baliku ma samozrejme od 15.juna kompletne aj data v roamingu bez priplatkov (pokial je to len obcasne a nie trvale)
|
|
Re: 100 MB
Od: Teho
|
Pridané:
17.5.2017 14:39
Otec ma firemny pausal (tusim Max65 sa vola) s 10 GB dat a dosla mu sms, ze od 15.6. menia podmienky roamingu a moze bez sankcii odstupit od zmluvy... Neviem este presne co menia ale tipujem ze to bude o tom, aby nemohol 10 GB minut v EU.
|
|
Re: 100 MB
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 15:18
Vsak jasne, preto Orange zverejnil nove pausaly teraz 17.5. aby mal mesiac nato, aby mohol zmenit podmienky a ty aby si mal cas odstupit od zmluvy. Je aj MAX 100 Eur s 15 GB dat. Ak mas viazany telefon a odstupis, znamena to aj vratenie telefonu.
O2 urobil presne to iste s nekonecnym internetom, hoci na nekonecny internet je VYNIMKA, kedy v zahranici moze operator po minuti tolkych dat, kolko by vyslo z mesacnej ceny daneho pausalu, ak by si pocital 0,45 centov za MB, zacat uctovat maximalne 0,77 centa za MB.
|
|
Titulok
Od: Meno....
|
Pridané:
17.5.2017 12:12
Super ponuka podla mna zatial najlepsie co je v ponuke na rok 2007.
|
|
Re: Titulok
Od: fender5
|
Pridané:
17.5.2017 15:26
Akurát si prespal 10 rokov... :-)
|
|
k tomu dodam len link na pekny rozhovor so sefom finskeho operatora
Od: sarusian
|
Pridané:
17.5.2017 12:12
nechce mi tu zobrat link na clanok (co je to za idiotske obmedzenie), ale najdete ho na idnes.cz pod titulom
Tarif s 1,5 GB dat? Směšné, říká šéf finského operátora s neomezenými daty
|
|
Re: k tomu dodam len link na pekny rozhovor so sefom finskeho operatora
Od: 78569822365
|
Pridané:
17.5.2017 19:05
Lebo nepoužívaš skracovač - článok je tu: http://bit.ly/2qwZXih
Dobrý rozhovor z trhu nezasiahnutého korupciou kde firmy a bohatí ľudia ešte disponujú zdravým rozumom a priateľským postojom ku zákazníkom na rozdiel od typicky Slovenského = Náš zákazník = náš nepriateľ.
|
|
Re: k tomu dodam len link na pekny rozhovor so sefom finskeho operatora
Od: a718726
|
Pridané:
17.5.2017 20:48
Jeden uživatel, nevím přesně, co dělal, například během tohoto jara spotřeboval přes šest terabajtů dat měsíčně. A nebyl to pro síť jako takovou problém. Aby to mohl udělat, tak musí být v buňce, kde není téměř nikdo jiný.
:D
|
|
Re: k tomu dodam len link na pekny rozhovor so sefom finskeho operatora
Od: a718726
|
Pridané:
17.5.2017 20:48
SVK ISP by uz podaval zalobu za usly zisk..
|
|
Ma telekom, mame aj my!
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 13:14
Tomu hovorim pokrok:
KENGURA 30:
nekonecne minuty v SR (od 15.juna aj v EU)
100 SMS
500 MB (od 15.juna aj v EU)
prichadzajuce volania v EU od 15.juna zdarma
"vylepsenie" MAX 30:
- 0 SMS
+ volania do EU, USA CAN 100min
Pre tych co chodia za hranice moze byt.
Pre tych co "sedia doma" zrusenie SMS a zbytocny "roaming"
"dokonalost" GO 30:
- 100 MB v SR/EU
+ 2000MB v SR, v EU +0,9c/MB = +9E/1GB
+ volania do EU, USA CAN 500min
1GB dat z balika v pausali stoji v EU 9 EUR!
Ale doplatok za balicek 1GB v SR/EU stoji len 3 EURA!
To musel vymysliet genius!
Hlavne, ze dame 500 minut volani do EU mesacne. Takze
ked tam tolko mam volat asi tam aj obcas pojdem. Len nezabudni aktivovat 3Eur balicek dat, lebo inak budes platit!
|
|
Uz to vidim...
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 13:17
Rok 2019 - EU zakazuje dotatocne baliky dat v ramci krajiny
Rok 2020 - Orange uvadza samostatne pausaly pre kazdy okres!
Rok 2021 - EU zakazuje dotatocne baliky v ramci mesta/dediny
Rok 2022 - Orange uvadza pausaly bez mobilnych dat aby ochranil zakaznikov pred hackermi!
|
|
Re: Uz to vidim...
Od: jasomtu tiez
|
Pridané:
17.5.2017 13:23
Rok 2020/2021 EU odoberá licenciu Orangeu/Telekomu manageri idu bručať na 25rokov do basy ,orodujú u Plukovnika Fizza a dovolaním spolužiaka sa dostávajú spať na slobodu - skutok sa nestal ....
|
|
Re: Uz to vidim...
Od: a718726
|
Pridané:
17.5.2017 20:51
na rok 2020-2021 je avizovany nejaky scifi o slovensku ?
|
|
Re: Uz to vidim...
Od: Emeric
|
Pridané:
19.5.2017 10:06
nie to bude tvrdá realita
|
|
100MB ?!
Od: ficiak
|
Pridané:
17.5.2017 13:15
Tak to sa poj***** nenazranci. Do zahranicia som chodieval pomerne casto pred rokom a hovoril som si kedy konecne pride nieco ked nebudem musiet kupovat kvoli datam SIM u lokalneho operatora. Tie ceny boli uz vtedy trosku inde ako u nas... Taliansko za 15€ 4GB dat v 4G, holandsko 10€ - 3GB, nemecko 10€ - 3GB + volania a ziadne keketiny s obcianskym, pridem a kupim simku.
|
|
cele zle
Od: LoLo Lol
|
Pridané:
17.5.2017 13:44
Takze to bude este horsie ako doteraz. Ked som bol mimo za tych par MB co som minul som si doplatil . . . teraz ked si nekupim balik, budem odrezany. SIM narodneho nechcem . . . no, pockame . . .
|
|
Re: cele zle
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 13:56
Pre stare pausaly pred GO plati od 15.juna nariadenie EU o nulovych doplatkoch za prichodzie a odchodzie hovory pokial by boli v SR v zakladnom baliku. Ziadne doplatky sa tykaju aj predplatenych dat, pokial by boli v SR v zakladnom baliku (pre data plati este obmedzenie, ze to musi byt obcasne a nie dlhodobe). Staci si nechat pausal a je to.
Ak prejdes na nove GO aspon 20 Eur, nebudes odrezany, staci citat:
Go 20 a (vyssie) ... okrem toho obsahujú ... bonusové dáta a ... využívať sa dajú aj v EÚ, ale s príplatkom 0.009 eura za každý MB, teda cenou 9 eur za GB.
Balicek SK/EU dat si vies dokupit za 3 eura za GB. Co je lacnejsie ako bonus data v baliku. To je fakt sprostost!
|
|
Re: cele zle
Od: loleklol
|
Pridané:
18.5.2017 7:04
Blbosť, dáta ti aj v bežiacom paušále osekajú, akurát ti dajú možnosť odstúpiť od zmluvy.
|
|
Re: cele zle
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
18.5.2017 15:42
Uvidíme ci vo vsetkych alebo len v tych najvyssich.
|
|
tak sme sa tesili
Od: autobus
|
Pridané:
17.5.2017 14:53
a co clovek dostane. 100MB v EU :D hanba totalna.
|
|
Re: tak sme sa tesili
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 15:20
100MB dat v EU dostanes len vtedy, ked od zaciatku uctovneho obdobia pocas pobytu doma, neprenesies ANI BIT !!!
|
|
malý prieskum
Od: Mxxl
|
Pridané:
17.5.2017 15:19
dovoľte mi malý prieskum... zákazníci orange, poprosím mínusko, zákazníci všetkého ostatného ale aj ničoho, poprosím plusko
|
|
Re: malý prieskum
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 15:48
Staci pozriet prijmy za rok 2016:
Telekom has income of 766 milions Euro in year 2016.
Orange has income of 551,9 milions Euro in year 2016.
O2 has income of 251,2 milions Euro in year 2016.
Orange ma 23% vynosov z mobilnych datovych sluzieb.
58 milionov Eur islo u Orange na budovanie siete.
Orange si drzi zisk okolo 17% takze cca 100 mil Eur.
O2 ma EBITDA (pred zdanenim a urokmi) zisk 87,3 miliona (=34%)
Telekom mava zisk nizsi, lebo ho tahaju pevne linky a ostatne blbosti, okolo 6% - cca 50 milionov.
|
|
Re: malý prieskum
Od: Trololo
|
Pridané:
17.5.2017 15:51
Kde su zverejnene data za 2016?
|
|
Re: malý prieskum
Od: ryza
|
Pridané:
17.5.2017 16:34
finstat.sk a najdes tam aj firmicky susedov
|
|
Re: malý prieskum
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 17:04
Na Finstate este nie je rok 2016 ale staci Google, kazdy sa niekde uz pochvalil. Vo Finstate zase vidis, dlhodoby pomer prijem/zisk takze cca zisk sa da vydedukovat.
|
|
.....
Od reg.: msx..
|
Pridané:
17.5.2017 15:21
Toto je najväčší slovenský operátor. Ľudia sú fakt ovce. Veď normálny človek by od nich už paušál nezobral. Ešte aj ten Telekom má viac dát než oni. Ale to neznamená, že sa to čoskoro nezmení aj tam.
|
|
Diskusia k článku
Od: mv_
|
Pridané:
17.5.2017 15:41
takze treba teraz rozlisovat zahrnute, dokupene, bonusove a automaticke data... easy
|
|
Uzasne vedenie
Od: Trololo
|
Pridané:
17.5.2017 15:49
Vedenie Orange je fakt spickove. Za tie desiatky rokov co to Lancaric vedie im vyrazne klesa zisk a este nestihli dojst na to, ze uz neplati priama umera medzi cenou pausalu a ziskom (ale nehovorim, ze to tak nebolo volakedy).
Pre porovnanie
Orange 2010:
Trzby: 764M
Zisk: 186M
Orange 2015:
Trzby: 560M
Zisk: 88M
O2 2010:
Trzby: 112M
Zisk: -14M
O2 2015:
Trzby: 243M
Zisk: 43M
Data su z finstatu (2016 este nie je zverejneny).
|
|
Re: Uzasne vedenie
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.5.2017 17:12
Doplnim Orange ARPU mesacne:
2011 - 17 Eur
2013 - 15,8 Eur (Telekom 13,1 / O2 10,92)
2014 - 14,1 Eur
2015 - 13,3 Eur
2016 - 12,2 Eur
Niektore su len za kvartal daneho roka, ale trend je jasny.
|
|
Re: Uzasne vedenie
Od reg.: ssssssssssssssssssssssss
|
Pridané:
20.5.2017 19:42
Pravda je vsak asi aj taka, ze kazdy ma uz viac SIM kariet, takze tieto cisla su skreslene.
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2017 17:50
LOL. Ten manager co toto vymyslel je uplny idiot, alebo len nechce aby si niekto kupoval sluzby orange.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: akoze
|
Pridané:
17.5.2017 18:17
ja som uz pred rokmi vravel ze v orange niekto sype fet do klimatizacie.
|
|
Elisa
Od: 78569822365
|
Pridané:
17.5.2017 18:57
Odporúčam prečítať si tento rozhovor.
Tři čeští operátoři aktuálně nabízejí neomezené hlasové tarify... Víte, kolik k nim je dat?
- Nevím, zkusím hádat. Pět gigabajtů?
Momentálně dva z nich nabízejí 1,5 GB a ten nejdražší 4 GB Obstála by taková nabídka na finském trhu?
- Ne, bylo by to směšné. My se rozhodli už v roce 2006, když přicházela 3G síť, že mobilní data mají být alternativou k pevnému internetu. ...
http://bit.ly/2qwZXih
|
|
Re: Elisa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2017 19:08
26€ je vela, to by si nikto nekupil... Keby yebnuty orange neobmedzil ten svoj 60GB ci kolko to maju za 15€ na danu adresu a viazanost, tak by mali veeeeela klientov. Takto si to mozu strcit akurat tak do analu. Treba tu zaviest 5/1Mbit flat za 10€ a bude pokoj.
|
|
Re: Elisa
Od: 1337
|
Pridané:
18.5.2017 0:44
Tych 26e porovnaj s priemernym platom/medianom vo Finsku, nie na slovensku.
|
|
Re: Elisa
Od: lolelklol
|
Pridané:
18.5.2017 7:08
Nikto nekupil? Nebud smiesny..
|
|
ako to je s aktuálnymi balíkmi ?
Od: laco.bike
|
Pridané:
18.5.2017 8:38
Zdravím, ako to je s aktuálnymi balíkmi ? Keď mám max40 a mám tam 6GB dát, tak budem ich môcť používať aj v EU od toho 15.6. ? Dik za info
|
|
Re: ako to je s aktuálnymi balíkmi ?
Od: Kolox
|
Pridané:
18.5.2017 8:46
Jasne, že nie
|
|
Re: ako to je s aktuálnymi balíkmi ?
Od: ____________________
|
Pridané:
18.5.2017 18:58
Ano, bude mozne ich vyuzivat aj v roamingu, od 15.6. Povodne pausaly Max a Flex su stale v ponuke, staci sa pozriet na stranku Orange.
|
|
EU....
Od: Xavier de la slovak
|
Pridané:
18.5.2017 9:20
To je tak ked EU silou mocou diktuje veci do ktorych sa nerozumie, hold ako vsetko a v konecnom dosledku je to skoro vzdy horsie ako to bolo.
|
|
Telekom
Od: MM73
|
Pridané:
18.5.2017 9:21
Ja som si vsimol ze telekom najnovsie uz uvadza ze "data v SR" pre cely balik. Najprv som si myslel, ze povodne data budu aj v roamingu a tie extra bonusove iba na slovensko ale po novom to vyzera, ze vsetko iba na slovensku. Konkretne mam Happy L a ked si pozriete telekom stranku tak tam uz doslovne pisu "3 GB v SR (2 GB + 1 GB Extra dáta v SR)" Takze vidim to tak, ze tie data v roamingu postupne uplne odpisu a budu sa tvarit, ze vsak ziadne ani neboli.
|
|
Re: Telekom
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.5.2017 17:57
zas a znova... Treba pochopit, co znamena ze EK zrusila roamingove poplatky. Komu ich zrusila, klientom, ci operatorom????? Lebo ked operatori niesu charita, ze francuz nauctuje poliakovi 30€ a poliak nemoze klientovi nauctovat lebo EK povedala...
|
|
Pausal z inej krajiny
Od: Saekkkki
|
Pridané:
18.5.2017 11:31
Myslite, ze sa casom oplati, ked toto nariadene zacne platit zakupit pausal v inej krajine a vyuzivat ho na slovensku v podstate v roamingu? ak budu ponukat povedzme 5gb dat a rozumne minuty vsetko v ramci roamingu s takou istou cenou?
|
|
Re: Pausal z inej krajiny
Od: F1rstzeer0
|
Pridané:
18.5.2017 14:19
Tak toto by ma tiež zaujimalo lebo po prečítaní clankov co spravil orange mi ako toto jedine riešenie pride najlepsie... Mare niekto s tym nejaku skúsenosť?
|
|
Re: Pausal z inej krajiny
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
18.5.2017 15:47
Nie je to take jednoduche. Operator moze pozadovat doklad (napriklad vlastnictvo nehnutelnosti / najomna zmluva), ktorou dokazes svoju domacu krajinu. Pri datach tam su obmedzenia na OBCASNE pouzivanie. Pri trvalom pouzivani v roamingu po prekroceni isteho objemu dat (daneho cenou pausalu, nie tzm co je v pausali obsiahnute v GB) moze operator uctovat poplatok za kazdy MB (max 0,77 centu)
|
|
Re: Pausal z inej krajiny
Od: 222andrej
|
Pridané:
20.5.2017 15:38
Nie je to tak... odo mna chceli len obciansky (vieden rakusko).... sme predsa obcania EU a takto to ma byt...
Tu uz nikto neriesi volania/minuty, su proste unlimited... z AT odporucam napr. program Drei, 19 euro messacne, unlimted minuty EU, 8gb AT (4gb v eu) data.... za 29 euro, uz mate 15gb/6gb, atd atd... http://bit.ly/2rCjD4c
V rakusku, u kazdeho operatora, ci uz drei, a1, telekom upc a pod. sa uctuje rocny servisny poplatok okolo 20 eur.
caute
|
|
Re: Pausal z inej krajiny
Od: 222Andrej
|
Pridané:
20.5.2017 15:39
dokonca sa da vybavit aj zahranicne inkaso ktore vam budu automaticky stahovat platbu napr. z VUB... mne najprv kazdy hovoril ze sa to neda, ale je jasny zakon... EU - SEPA priestor. a som dokazom ze to funguje a stahuju mi peniaze automaticky podla prevolanych minut/sms z AT a posielaju inkasso do slovenskej banky... ale mozete si dat aj inu banku v EU napr. nemecku banku (odporucam vynikajucu online banku n26 - http://bit.ly/2qF1C7f). ine inkaso mam uz spravene tam a postupne odchadzam aj zo slovenskej banky nadobro... momentalne riesim plyn/elektrinu aby stahovali zo zahranicnej banky (hovoria ze sa neda, ale poslal som im zakon ze musia :)))
|
|
Re: Pausal z inej krajiny
Od: 222Andrej
|
Pridané:
20.5.2017 15:39
a samozrejme kto chce vycestujte do finska na dovolenku a spravte si to tam z neobmedzenym internetom. Neviem na 100% ci aj tam pytaju len ID, ale musi to tak byt, overte si telefonicky. Preto ta forma reklamy; "ze finsko kritizuje cesku republiku za pausaly" lebo sa konkurencny boj operatorov prenasa na celu EU a mozete si to zriadit kdekolvek, poznam ludi ktori su v zahranici maju operatora z francuzska a pod. Z finska konkretne nikoho z ich pausalom nepoznam, ale poznam finov a viem sa spytat...
caute
|
|
Hmm čo to
Od: ORANGutan
|
Pridané:
18.5.2017 21:33
Aktualizácia Flex a max je naspäť v ponuke
|
|
Vvvcdthxxxxxxxxxx
Od: Tomikpiatol
|
Pridané:
21.5.2017 21:18
Uz hadam ani dochodcom nestaci 10GB dat. Co vam drbe?
|
|
godata.work
Od: godata.work
|
Pridané:
1.1.2023 18:52
Dáta v roamingu u oboch spoločností sa míňajú extrémne rýchlo hoci používam kompresiu dát a CDNko.
|