|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ejjjjj
Od: jojos
|
Pridané:
21.4.2017 19:56
neriesim.. o chvilu utekam na bus do mesta na borovicku
|
|
Re: ejjjjj
Od: a278617
|
Pridané:
21.4.2017 20:08
ale tych 5% vie lepsie, ako 100% europskych
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
21.4.2017 21:23
Cigáni?
Nemyslím...
|
|
Re: príbuzný
Od: rodinkarstvo
|
Pridané:
21.4.2017 22:16
Nepotizmus.
Synačikovi zábezpečí tatino perspektívnu kariéru a skvelí flek.
To máme aj na Slovensku.
|
|
to sa bežnému človeku nestane
Od: kapitán danko
|
Pridané:
21.4.2017 22:24
Tato privatizer vybavil synčekovi vojenčinu na ministerstve obrany v kancelárii vtedajšieho ministra.
A on to dotiahol až na kapitána.
Nerozhoduje talent, ale správny ľudia ťa posunú na správne miesta, nevadí že si vrece zemiakov.
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: zemiak
|
Pridané:
21.4.2017 22:29
Synček bude programátor, teraz je to populárne.
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: essso
|
Pridané:
21.4.2017 22:35
A potom musia zamestnať 20 vysokoškolákov, aby aspoň jeden vedel programovať a štát zaplatí 1 000 000 000 eur za to čo mohlo stať 1 000 000.
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: ejha
|
Pridané:
22.4.2017 13:34
Sak jasne, keď ten debilko je senior Manager s pridelenou Lewinskou pod stolom.
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: s vysokou školou
|
Pridané:
23.4.2017 16:35
Aj upratovačky potrebujú v Apple.
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: matovič nekradne
|
Pridané:
22.4.2017 13:13
Dnes stačí vedieť programovať statusy na facebooku, ako to predvádzajú programátori z OLANO a SaS ;)
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: jerrinator
|
Pridané:
23.4.2017 0:33
Som nevedel že tu chodia aj voliči červených kmerov ... BTW väčšiu kokocinu si už vymyslieť nemohol ze čo vás učia na Súmračnej?
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: modrá velryba
|
Pridané:
23.4.2017 15:33
Toto vždy prekvapí, kinder dzurindovec so záujmom o IT. A Ja som si myslel že takí sleduju len markízu, sú členmi skupiny modrá veľryba na fcb a plnia príkazy kurátora Bútoru.
Zvykajme si, Brainwashing americkej TV markiza a denníka SME funguje dokonale. Za chvilu sa budu upalovať na protest že Slovensko nechce americké základne.
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: Jerrinator
|
Pridané:
23.4.2017 21:56
To ti nadiktoval Magián s bandou zelených pižmoníkov?
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: modrá velryba
|
Pridané:
23.4.2017 22:19
Zelený pižmoníci? :) Vráť sa na psychiatriu Jerri, či lepšie Tom & Jerry - americký trulo?
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
24.4.2017 9:01
to napgoggamoval magian ;)
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: Jerrinator
|
Pridané:
23.4.2017 21:58
Btw neviem o akej Modrej veľrybe točíš a o akom Bútorovi očividne potrebuješ odborné vyšetrenie
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: modrá velryba
|
Pridané:
23.4.2017 22:10
Ved sdku nevieš? Sebapoškodzovanie, masochizmus, štokholmský syndróm, podriadenie sa spojeným štátom a tak, to by si mal poznať.
BTW. Nechápem prečo tu majú modráci potrebu začínať s politikou. Za to čo tu ich vodca Dzurinda dorobil by mali byť ticho a hanbiť sa a nie niekomu hrdinsky nadávať do kmérov.
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: Jerrinator
|
Pridané:
24.4.2017 0:02
Len tak pre detail nikdy v živote som SDKU nevolil, volil som SAS. Ale to malá kotletka fašistická nemôže pochopiť ... Inak neviem čo tato debata ma s clankom btw
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od: modrá velryba
|
Pridané:
24.4.2017 18:21
Malá kotletka? Zas si mimo, ale typicky vulgárny, preto sa nečuduj že si ťa mýlia s voličom sdkú. :) Tiež neviem, čo si s tým začal?!
|
|
Re: to sa bežnému človeku nestane
Od reg.: piatro
|
Pridané:
24.4.2017 11:35
Komentáre o politike hneď preskakujem.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: a278617
|
Pridané:
21.4.2017 22:52
india, pakistan.
z oboch poznam mladikov (dnes maju cca 25), co to dotiahli ci uz do mrkvosoftu (trochu ironia co..) alebo si programuju sami sebe a studuju v nemecku.
a ze ich je kopec..
|
|
Re: Winnetou konica
Od: štatistika
|
Pridané:
21.4.2017 23:32
1000000 spermií a jedno vajíčko.
Skús ty urobiť programátora a budeš vidiet aké je to ťažké ba priam až nemožné.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: korporátna mnamka
|
Pridané:
21.4.2017 23:37
Väčšine rodičom stačí keď bude mať 5+5+5+5 prstov.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
22.4.2017 12:18
Postacujucost moznosti ergonomickeho pouzivania lopaty potomkami nepochybne potvrdzuju mnohe expertne studie, o vhodnosti sposobu vyberu respondentov ktorych nie je potrebne viest odborne diskusie.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: dj_v
|
Pridané:
22.4.2017 16:29
mne by stacilo 5+5+4+4.. malicek je na nohe fakt zbytocny
|
|
Re: Winnetou konica
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
23.4.2017 9:09
Lenze ten zliabok vedla je pri vyberani spomedzi prstov na nohach jednym z najbohatsich nalezisk.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Sparatko
|
Pridané:
22.4.2017 19:59
Ja som to dotiahol do Google na Slovensku - robim na vratnici :D :D :D
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: Anomalia
|
Pridané:
23.4.2017 7:46
Tzv. I/O manager? No kraaasne.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: čitateľ
|
Pridané:
23.4.2017 10:34
IO controller
|
|
Re: OSXnetou konica
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
23.4.2017 21:44
Cize po slovensky:
Human Resouces Management Senior Consultant - External
|
|
Re: OSXnetou konica
Od: Lyta
|
Pridané:
24.4.2017 22:37
..a upratovačka ? (hajzlbába (práčka, svačinárka atd..)
sa povie "po novom jako
|
|
Re: Winnetou konica
Od: slovenskoooo
|
Pridané:
21.4.2017 23:22
A keď máš v populáčnom ročníku 5 talentov na programovanie, ale vysoká škola má kapacitu pre 100 žiakov?
A to ešte 4 odídu do zahraničia, koľko budeme mať programátorov a koľko hlušiny?
|
|
Re: ejjjjj
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.4.2017 22:39
Akurat ze uz len samotna interpretacia rozhodnutia "napísať správny algoritmus pre program" namiesto vyuzitia viacvlaknovymi procesormi podporovanych mnozinovych operacii nad poliami za etalon posudzovania kvality je pri prezentacii vysledkov studie posobiaca pomerne kontroverzne.
|
|
Re: ejjjjj
Od: hmmmmm
|
Pridané:
21.4.2017 23:24
Choď už späť.
|
|
Re: ejjjjj
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.4.2017 23:44
Presne tak. Riziko udelovania prikazov schizofrenikovy maximalizuje moznost uposluchnutia.
|
|
Re: ejjjjj
Od: wagan
|
Pridané:
22.4.2017 19:16
Tak už choď.
|
|
Re: ejjjjj
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
22.4.2017 20:07
To sa komunikuje takto: https://youtu.be/p7SRpZK5oP0
|
|
Re: ejjjjj
Od: a278617
|
Pridané:
21.4.2017 20:36
Piatok, 21. apríla 2017, dnes má meniny Ervín DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
nema Ervin tento rko uz druhy krat nemniny ?
|
|
Re: ejjjjj
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
22.4.2017 11:13
Pošli kvety a nešpekuluj.
|
|
Suhlas
Od: Nasr
|
Pridané:
21.4.2017 19:57
Potvrdzujem vysledky studie, uplne sa zhoduje s mojou skusenostou.
|
|
Re: Suhlas
Od: Nechcem rypat
|
Pridané:
21.4.2017 20:07
Tiez ucis/zamestnavas alebo cokolvek 36000 studentov?
|
|
Re: Suhlas
Od: ...
|
Pridané:
22.4.2017 8:51
Este by bola na mieste otazka, co sa povazuje za programatora.
Pretoze v mnohych firmach funguju len nejaki lepici blokovych funkcii a to povazuju za programovanie.
|
|
Re: Suhlas
Od: Samael
|
Pridané:
22.4.2017 9:58
Nie je tu dosť plusiek, aby som ohodnotil tvoj postreh. Aj keď... nie v mnohých firmách. Ak by som povedal že vo všetkých, tak by to bolo bližšie ku skutočnosti.
|
|
Re: Suhlas
Od: ded0_jozef
|
Pridané:
29.5.2017 16:02
v duchu mementa programujme objektovo
|
|
India je cela nej
Od: prazdnota
|
Pridané:
21.4.2017 20:03
A? O kvalitu ide az v druhom rade.
|
|
Re: India je cela nej
Od: Chet Rong
|
Pridané:
21.4.2017 20:45
Chet Rong - the Rong way to do agile! (youtube)
|
|
Re: India je cela nej
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
22.4.2017 2:34
O kvalite univerzit by som vedel vela napisat. Hlavnym cielom su peniaze, potom skola, az posledny a treti bod su studenti.
Najlepsie sa maju ti ucitelia, co na vsetko kaslu, popri skole maju druhy full time job (aj tak casto nerozumeju tomu, co ucia) a ti snazivi, co vyrabaju prednasky, cvika a venuju sa studentom, su ti blbi ...
Ja to uz nezmenim, mam toho plne zuby, odchadzam. A dokaz mojich kvalit je pritomnost na dsl.sk, aj ked neregistrovana :P.
Jedine, co moze studentom pomoct je kvalifikovana praca pocas skoly, alebo ist studovat do zahranicia (CR). Snazit sa nieco zlepsit nema vyznam. Na kazdeho iniciativneho je aspon 100 takych, ktori nemaju absolutne zaujem a 10 dalsich, ktori sa zmenami citia byt ohrozeni = utlacaju vsetko v zarodku.
|
|
Programatori
Od: Mmxxx
|
Pridané:
21.4.2017 20:08
Po 12 rokoch zo skoly, veru neviem ci by som na papier vedel napisat operacie na B-strome.
|
|
Re: Programatori
Od reg.: Orbi_
|
Pridané:
21.4.2017 20:15
Ja už asi ani nakreslenie vianočného stromčeku rekurziou.
|
|
Re: Programatori
Od: profesional
|
Pridané:
21.4.2017 20:19
rekurzia je omyl a mala by byt postavena mimo funkcnost, pouzivaj loop
|
|
Re: Programatori
Od: heeeen
|
Pridané:
21.4.2017 20:31
loop je omyl, treba copy&paste prikazi podseba
|
|
Re: Programatori
Od: Sasomaso
|
Pridané:
21.4.2017 22:54
Urcite na prechadzanie asresarovej struktury pouzijem loop.
|
|
Re: Programatori
Od: čitateľ
|
Pridané:
22.4.2017 6:59
A lup jednu.
|
|
Re: Programatori
Od: dfsdfs
|
Pridané:
22.4.2017 8:54
no dufam, ze nie rekurziou, potom by som zacal chapat, preco su dnes tie programy pomale a napucane
|
|
Re: Programatori
Od: prdlajs
|
Pridané:
22.4.2017 10:08
A co je na tom tazke spravit to cyklom? Uplne bezna vec, ktoru by mal vediet kazdy programator po letmom zamysleni. Alebo par sekundach hladania na Google.
|
|
onicom
Od: debil_
|
Pridané:
21.4.2017 20:09
treba tam poslat zo 200 mld. z fondov aby sme z nich vychovali programatorov co budu v europe naplnat pracovne miesta
|
|
redakcia
Od: awwda
|
Pridané:
21.4.2017 20:14
OT: nejaké informácie o tomto? :D
http://dopice.sk/jtt
|
|
Re: redakcia
Od: Aladin
|
Pridané:
21.4.2017 20:35
Tak je to tu, ten experiment dokázal, že umelá inteligencia je nebezpečná pre ľudstvo a scenár filmov The Matrix (prípadne Animatrix) sa môže skutočne naplniť.
|
|
Re: redakcia
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.4.2017 20:44
Nedokázal náhodou práve naopak, že pre umelú inteligenciu je nebezpečné ľudstvo?
|
|
Re: redakcia
Od: GabrielR
|
Pridané:
21.4.2017 22:39
... <=> pre ľudstvo je nebezpečné ľudstvo...
|
|
Re: akcia
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.4.2017 22:42
... ~ Spolky, čertove volky.
|
|
Re: akcia
Od: Spánkový deficit.
|
Pridané:
21.4.2017 23:34
Spánkový deficit.
|
|
Re: redakcia
Od: Hauptsturmführer Danko
|
Pridané:
22.4.2017 12:29
Len človek je tak nebezpečný človeku, ako len človek človeku.
|
|
Re: redakcia
Od: 78569822365
|
Pridané:
22.4.2017 13:11
Každý kto si prečíta geniálnu knihu Isaaca Asimova: I, Robot (s filmom nemá nič spoločné) uzná, že problémom umelej inteligencie bolo v jednej zo sekcií knihy obmedzenie 1. a 2. zákona robotiky armádnou sférou. Umelá inteligencia bude robiť len v medziach/hraniciach toho, čo jej človek dovolí, problémom je, že jej človek pravdepodobne dovolí konať násilie a zlo voči ľuďom. Takže sa stáva nebezpečnou ľuďom na základe toho, že ľudia sami sú nebezpeční iným ľuďom.
|
|
Re: redakcia
Od: Lady LytaRyta
|
Pridané:
21.4.2017 20:54
tak týmto tá AI dokázala, že je skutočne inteligentná (resp. preferuje také politické smery, názory a prvky (črty), ktoré sú velmi blízke aj mne , - teda, že nie je neomarx.-sluníčkárska, "vítačská, - ale presný opak..
nj, vlastne, a to ješte keby sa tá AI dozvědela zo správ, a z médií, vůbec o tejto ..situácii, resp. totálnom negro-bordeli v EUrope (najma celej západnej EUrop.), to by ju porazilo namieste, na flaků..
|
|
Re: redakcia
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
22.4.2017 1:07
Ty asi nebudes velmi uspesny v zivote, ze?
|
|
Re: redakcia
Od: dnesja
|
Pridané:
21.4.2017 23:31
genderove oblasti - uz j*be aj cechom? Oni nemaju rody? Keby to nebola narodna tv tak nepoviem.
|
|
Re: redakcia
Od: LytaRyta
|
Pridané:
22.4.2017 0:14
cechom jebe už hodne dlho, a čím-dál-víc..
(a to ne až od 1190-91, ale už (hoodne dlho pred 1989..)
napr. tá Praha, Brno - obe mestá strašne "sluníčkárske, samí "alternatívci, samé fetky, neziskovky, drbani, "Klinika", multi-kulti, Heijtfrií, pseudohumanisti, lehátka,hojdačky, drinks a sushi bary v robote(! !!), všade samá demokracia, pseudohumanitné spolky, (ne)ziskové, občianske, združenia, únie, lidsko-právní aktivisté, atd atd..
-==> všetko vlastizrádne prvky, vlastizrádci, všetkích by som pozatváral, a do baní, urán dolovat!, na mráz, na Sibír!, -& žiadny div, že v (zvlšt. v hentích mestách je aj v lete napoludnie takmer tmavo, doslova černota.. :( :/ ;(
fuj, som tam vlani bol, na pár dní.. som mal akurát silné arytmie, migrénu, tak silné, z toho.. tfuj..
|
|
Re: o demokratickom neo-Marxis.Pseudohumanizme v CR
Od: Ryta
|
Pridané:
22.4.2017 0:17
napr. aj
http://brno.idnes.cz/ diskuse.aspx?iddiskuse= A170421_2320280_ brno-zpravy_ vh&razeni= vlakno&strana=13
nj, však počkejte, v Rusku, Bielorusku, (a tu tiež, hned jak sem rusi prídu) by vám už tie všetky pseudodemokratické hovadiny, výmysli, pseudohumanistické, různé tie asistentky, , alternatívne, - to všetko by vám tam už vytlkli z hlavy!
|
|
Re: o demokratickom neo-Marxis.Pseudohumanizme v CR
Od: 78569822365
|
Pridané:
22.4.2017 13:06
Tebe už očividne vytĺkli.
|
|
Re: redakcia
Od: Lyta
|
Pridané:
22.4.2017 0:21
akurát Zeman a spol., na Hrade, to tam trochu vyvažuje, a udržuje, jinak by to bol už úplný 1 velký negro-cigánsko-islamistický -anarchistický -negro-musulmanský bordel :o :/ :(
(nj, vlastne - to je ešte velké, ozaj velké štastie, že vyhrál Z. post prezidenta čr, a ne ten druhý..
|
|
Re: redakcia
Od: lady Lyta
|
Pridané:
22.4.2017 0:42
mno, jdem si ješte vyleštit kanady, nabrusit,namazat nůž(dýků), vyčistit koženk.kabát, nakrémovat boty (vansky),
- a zajtra vylíčim na bielo, čisto bielo chyžu! :p lůl
|
|
Re: redakcia
Od: dnesja
|
Pridané:
22.4.2017 13:16
ide mi o jazyk, nie o ideologie
|
|
Re: redakcia
Od: Aladin
|
Pridané:
22.4.2017 17:48
Existujú vedné odbory, ktoré rozlišujú označenia gender a rod ako dva rôzne pojmy s odlišným významom, tiež som bol z toho prekvapený. Sociológia a psychológia to rozpitvávajú do nadmerných detailov.
|
|
Re: redakcia
Od: čitateľ
|
Pridané:
22.4.2017 19:15
Otázka je, ako otvorene nazvať očividné obhajovanie nezmyslu.
Ostáva konštatovať, že ide o reálne skutočnosti.
|
|
Re: dakcia
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
22.4.2017 19:29
Očividnou odpoveďou je priekazne odborná argumentácia.
|
|
Re: redakcia
Od: dnesja
|
Pridané:
22.4.2017 23:17
rod vs pohlavie, nie rod vs rod
|
|
Na čele M$ je Ind
Od: Jamicon
|
Pridané:
21.4.2017 22:16
Až teraz som pochopil prečo M$ smeruje tam kam smeruje..na čele je jeden z tých 95%.
|
|
Re: Na čele M$ je Ind
Od: Reikii
|
Pridané:
21.4.2017 22:26
V Indii nosia na cele cervenu bodku a MS ma na cele Inda.
|
|
Re: Na čele M$ je Ind
Od: haluska
|
Pridané:
21.4.2017 23:38
ved pekne rasie MSFT index, co sa ti nezda
|
|
Re: Na čele M$ je Ind
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
23.4.2017 1:33
To je taka vyhovorka ako sa vyhovarat na Kisku, ked ide o slovensky ekonomicky 500 eur platovy a 60 eur socialkovy zazrak. Samozrejme, ze na toto nebolo ani toho Kisku treba, lebo rozobrali to Dzurinda s Miklosom. Teraz uz neni ani co kradnut a Kiska robi len trapneho sasa a kazdy do vini Kisku sa stav sucasneho Slovenska robi sasa sam zo seba.
To plati aj pre Nadellu. "I have fooor wooords foooor ya" Ballmer rozkradol Microsoft. A Nadella to tam doraza. A treba mu nehat, ze mohla to byt vaecsia katastrofa. Nadella teda robi to, co moze a zatial to vidim pozitivne. Hocido iny by bol este horsi.
|
|
h?mmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
21.4.2017 22:25
"Gud dej, dis is di majkrosoft support, ju got a vajrus on jor compjuter!"
|
|
Re: h?mmmmm
Od: Rakesh Senior Technik level 272
|
Pridané:
23.4.2017 0:27
Jor IP is haked! Not gut! I uill šou jú in eventvwr óll ze varnings! Dér vil bí uan tajm čárdž of $199.99. Tajp jor kreditkard number hír and klik dér! D syskey is inklúded!
|
|
Re: h?mmmmm
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
23.4.2017 1:28
Okrem hentakeho obvious bullshitu s fake webstrankami je to ale problem aj s randsomwarom, ze normalny clovek, ked sa mu take nieco stane, wipne disk, nahra posledny backup a ide dalej a nabuduce si da vaecsi pozor. Holandski policajti prevedu penaze cez bitcoin. To hovori asi secko o ich inteligencnej urovni.
|
|
-----------
Od: ParaNoik
|
Pridané:
22.4.2017 1:55
Súhlas na 100%. Oni sú fakt kkti. Keď si pozriete ich kód, nemá to hlavu ani pätu. Žiadna úprava po formálnej stránke, kód neotestovaný a neprehľadný. A pritom sa budú hrať ako dodržiavajú "best practices".
Sem tam sa nájde výnimka, ale tých je ako šafránu. Potom čo som videl mi je ťažko pochopiť, ako môže byť nejaká firma tak naivná a platiť si indošov. Robia pomaly a to čo urobia stojí za h....o.
|
|
Re: -----------
Od: prdlajs
|
Pridané:
22.4.2017 10:12
Tak to bohuzial vyzera aj so slovenskymi programatormi. Rozdiel je v tom, ze ti slovenski su 20x namyslenejsi, ale pozret sa do zrkadla, na to uz gule nemaju. Indovia aspon na nas nekydaju.
|
|
Re: -----------
Od: ...
|
Pridané:
22.4.2017 12:49
Pod toto sa podpisem - Povedal by som, ze ti, co aj co nieco vedia a ovladaju svoju profesiu, sa vysoke % z nich dostava do stavu, kedy su presvedceni o svojej genialite a kedze on je programator, tak rozumie absolutne vsetkemu - od jadrovej fyziky, cez biochemiu az po murarcinu a polnohospodarstvo.
Priznat chybu ani za svet.
|
|
Re: -----------
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
22.4.2017 13:22
Priekazne teda vedia, kolko je v skutocnosti hoden svet, v ktorom si niekto prisvojil monopol na pravo rozhodovania o definicii chyby.
|
|
Re: -----------
Od: donnerstag kebabs
|
Pridané:
23.4.2017 18:49
osobne poznam vela ludi ktori sa vyznaju vo vela odoborch, nie na 100% ale vyznaju. pre niekoho ako ty je tazke pochopit ze vzdelavanie nekonci ukoncenim skoly...
|
|
Re: -----------
Od: donnerstag kebabs
|
Pridané:
23.4.2017 18:50
osobne poznam vela ludi ktori sa vyznaju vo vela odoborch, nie na 100% ale vyznaju. pre niekoho ako ty je tazke pochopit ze vzdelavanie nekonci ukoncenim skoly...
|
|
Re: -----------
Od: 78569822365
|
Pridané:
22.4.2017 13:04
Odpoveď je jednoduchá: cena práce 2-4 USD/hodinu.
|
|
Re: -----------
Od: Inteláčik
|
Pridané:
23.4.2017 1:00
Outsourcing. Lebo som nikdy nevidel robiť Inda v USA pod 15 USD na hodinu.
|
|
Re: -----------
Od: usaind
|
Pridané:
23.4.2017 11:51
No vidis a preto jedneho Inda v USA zastupia 3-4 v Indii.
|
|
Programatori
Od: meteleskublesku
|
Pridané:
22.4.2017 5:41
Pre filmove triky Bollywoodu ich znalosti postacia.
|
|
Ale ba, červíka
Od: ficov kukláč
|
Pridané:
22.4.2017 5:49
Ešte stále je niekto presvedčený, že vybrať na pozíciu CEO Microsoftu právě Inda Nadellu bol ten nejlepší krok?
|
|
Re: Ale ba, červíka
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
22.4.2017 7:10
Samozrejme. Ved pri respektovani zasad kastoveho systemu odchod vyznavaca na inej pozicii neumoznuje zvysok pyramidy.
|
|
Re: Ale ba, červíka
Od: prdlajs
|
Pridané:
22.4.2017 10:12
Ano, ak bol zamer polozit ho ako Nokiu.
|
|
india
Od: jankoxl
|
Pridané:
22.4.2017 7:52
asi sa im zle programuje s pravou rukou, keď s ľavou si utierajú riť.
|
|
Re: india
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
23.4.2017 1:25
neomylew sis nahodu indiu s pakistanom?
|
|
to bude asi blbost
Od: Lubo32
|
Pridané:
22.4.2017 10:11
Predpokladam, ze ten test vymyslel nejaky genius, co nikdy neprogramoval a kod museli ho napisat do textoveho suboru za urcity cas a oni to nemohli kompilovat.
Potom sa to pokusili kompilovat a z tohoto su taketo vysledky.
U nas by to v takom pripade dopadlo tak isto.
Vypovedna hodnota takehoto testu je 0!
|
|
.....
Od: 78569822365
|
Pridané:
22.4.2017 13:02
Takže už vieme kde sa programovalo odoprave.info
|
|
kaslat na odbornost
Od: prpr
|
Pridané:
22.4.2017 15:58
jedna vec je odbornost, ale druha je absolutna neschopnost pochopit ulohu a odovzdat riesenie. nie su schopni urobit ani jednoduchu ulohu podla navodu (krok za krokom s obrazkami vo worde) bez toho aby sa na nieco nevysrali a neodovzdali hovadinu, popripade po naliehani povedali ze oni vlastne na dany server nemaju accesss. navyse klamstvo je pracovna metoda. hlavne ze si manazeri povedia ze budeme setrit "nech to stoji co to stoji":) v zahranici korporaciam z outsourcovania uplne j*b*.
|
|
Re: kaslat na odbornost
Od: autobus
|
Pridané:
22.4.2017 23:27
Spravis postup, stale problem. Napises 10 mailov, stale nechape. Zabite 4 hodiny. Pripojis sa cez remote desktop, spravis to ty, lebo sa ti nechce vstavat o 4 pri nasadzovani, lebo to niekto doj*b*l. Ti hore o tomto nemaju tusenie, oni casto si myslia ze fakt setria.
|
|
Re: kaslat na odbornost
Od: Prpr
|
Pridané:
23.4.2017 3:56
Ti hore maju u <>.premie dostanu za to co je na papieri nie za to ze ty budes robit nakoniec ich robotu.cele zle.
|
|
no cement
Od: ajtacka
|
Pridané:
22.4.2017 17:05
A ako sme na tom my programatorky? Hello world snad zvladnem... :D
A ked budu padat traktory z neba, tak mozno aj COBOL :D Ako .NET...
|
|
Re: no cement
Od: čobol
|
Pridané:
22.4.2017 18:19
čoboláci sa budú na teba hnevat!
|
|
Re: no cement
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
23.4.2017 1:24
V prvom rade nemas ani prihlasene konto tod, cize o pohlavi sa neda ani bavit, ale aj po prihlaseni konta, by to chcelo najprv verifikovat tvoje pohlavie vsetkyma moznyma sposobmi, nie len vizualne, ale aj skrz chemicky rozbor a potom by sa dalo dat bavit dalej. Vseobecne sa to ma ale s zenami programatorkami presne tak, ako sa to ma aj so zenami vo vsetkych inych povolaniach. Ak sa niekdo narodi hovadom a jazdi v opilosti, alebo ide do politiky a zacne ako nasa Brutalna Brigitta sirit neoliberalizmus, tak je to 95% ludiem na salame, ci to hovado je chlap alebo zena. Zvysnych 5% su sexisti.
|
|
......
Od: bludič
|
Pridané:
22.4.2017 21:32
Proste nekvalitná štúdia o nekvalitných programátoroch z nekvalitných škôl v nekvalitnej Indií.
|
|
Re: ......
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
23.4.2017 1:19
Niektore indicke produkty su dobre. Napr indicke kozene veci su cool. A na ten Jaguar sa tiez vsetci tesite.
|
|
Re: ......
Od: JAG-uar
|
Pridané:
23.4.2017 11:49
Ano ano lebo aj tam je IT podpora z Indie.
|
|
velke prekvapenie
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
23.4.2017 1:17
Tomuto sa hovori "Wasserstandsmeldung", cize hlasenie o vyske hladiny vody. To sa takto neda. Ja by som povedal, ze 95% vsetkych Bologna (bakalar) studentov informatiky nevie programovat. Podobne ako 95% studentov Bolognskej ekonomickej teorie neoliberalizmu sa rozumie prd do toho ako ekonomika realne funguje. A potom z toho vznikaju institucie ako INESS a INEKO, ktore sa budu vyjadrovat na TA3 a na RTVS aj k pariacim ritualom opic, ked ich zavolaju (hlavne aby tam boli). Tak to funguje aj s tyma programatormi. Oni potrebovali zahltit trh s ITeckarmi a teraz maju zahlteny trh. Mission accomplished.
|
|
Re: velke prekvapenie
Od: ventYl
|
Pridané:
23.4.2017 11:02
Tu je este v nasich koncinach problem v tom, ze efekt studijnych odborov informatika (informatics) sa zamiena so studijnym odborom computer science. to prve je veda o praci s informaciami a nezaklada nutny predpoklad, ze clovek vie programovat (pretoze pracovat s informaciami sa da aj v databazach, alebo matematicky). to druhe sa asi nikde na slovensku formalne neuci.
|
|
Re: velke prekvapenie
Od: autobus
|
Pridané:
24.4.2017 14:08
uci, ale vola sa to teoreticka informatika
|
|
Indicka kvalita
Od: Ahmed podoj kozu
|
Pridané:
23.4.2017 7:51
Studia potvrdila to, o com uz vsetci davno vieme a s cim sa stretavame v nasich pracach bohuzial kazdy den.
|
|
pune o puuuuuneee
Od: van halen
|
Pridané:
23.4.2017 11:04
To sa zajtra spytam Ahsana a Jainisha, ci su 5% :)
|
|
Re: pune o puuuuuneee
Od: autobus
|
Pridané:
24.4.2017 14:10
Uz si pocul inda povedat nie?
|
|
Re: pune o puuuuuneee
Od: mor_PH_eus
|
Pridané:
25.4.2017 15:43
A oni sa spýtajú Kumara, že čo zas chceš :D
|
|
.......................
Od: tenodtal
|
Pridané:
23.4.2017 12:14
Je uplne fuk ci ako programator zarobim 20k mesacne
za to trapenie sa s kodom a kazdod. stres mi tych 20k nestoji.
ani im nestoji a urco to nenavidia cele to programovanie ti programatori.
co to je za zivot drbat sa s kodom kazdy den?
by som z toho zfleku chytil taku depku ze az az az :(((((
to je ale pekne na hovno byt programatorom!
:D
|
|
Re: .......................
Od: hgjkg
|
Pridané:
23.4.2017 14:48
ine profesie su bez-stresove? ty si riadny vyplach, roky sa pohravam s myslienkou ze vacsina populacie je primitivna a na dsl.sk mam co studovat
|
|
Re: .......................
Od: ja.
|
Pridané:
23.4.2017 16:26
tvl, ani nevies, co hovoris. Chalan, ty este nevies, co je to zivot.
Radsej sa j**at so SAP-om a Javou alebo Oraclom, ako s inymi, povacsinou j**nutymi ludmi.
|
|
Re: .......................
Od: Trupka
|
Pridané:
24.4.2017 8:52
Ak si na hovno programator tak urcite.
|
|
4234234234
Od: suxi
|
Pridané:
23.4.2017 15:44
takze podobne ako u slovenskych robotnikoch.
|
|
Dzihad
Od: MladýPánko
|
Pridané:
24.4.2017 23:48
Ai kaida
|