|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
   
    
      |  | 
        
        a kedy to pochopí MS?        
        Od: NoName9999         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:13
 
 už len aby to microsoft pochopil s tými jeho konskými metro ikonami a prostredím ... ale to sa asi nestane :(
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: unreal         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:48
 
 Akym konskym? Na beznom priemernom 4-5k monitore su male. Skus prestat pouzivat monitor co ti ostal este po dedkovi z americkej fronty ked mu ho daroval frantisek ferdinand spolu s vyznamenaniami a hrdzavou 486kou
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: hamster         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 10:10
 
 A nastalo trápne ticho.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: lkjh         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 10:40
 
 a co mas proti ferdinandovy ??
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: debil_         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 10:50
 
 chodili sme k nemu, ale prestali tam dobre varit. tak uz k nemu nechodime
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: ruter1         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:30
 
 Boli reci ze casnici tam vzdi pred donesenim najpv strcili cicinu do piva!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: Nasr         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:49
 
 Ty si naozaj taky jednoduchy ako tovja gramatika?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: ruter1         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 18:19
 
 jasne ked nevies co napist tak nadavas. aj ti urcite davas cicinu do piva /ak si casnuk\!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: z se setr         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 18:05
 
 Mne metro celkom vyhovuje. V telefone duplom. Uminuskujte ma :(
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: a kedy to pochopí MS?        
        Od: ruter1         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 18:20
 
 a de bibvas v prahe?
 
 | 
    
      |  | 
        
        Unity bolo super        
        Od: tukos         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:14
 
 Unity mi prislo vzdy viac stabilne ako Gnome.... sad time for sad users.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: cjjdhfhdd         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:16
 
 Unity bol skaredy a este aj nepouzitelny paskvil
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: xfce         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:26
 
 gnome3 na tom nie je o nic lepsie ako unity, od kedy sa preslo na gnome 3 tak je to cele skarede a nefunkcne. na tabletoch moze byt gnome3 dobra vec, ale na desktop to podla mna nepatri
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: cjhhsskj         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:39
 
 V prvom rade sa uz canonical moze prestat zajebavat s vyvojom paskvilu ktory od sameho zaciatku nemal  buducnost a moze presmerovat energiu a zdroje konecne spat k technickym problemom a priniest tak kvalitnejsi operacny system.. a nie hratky s okienkami z ktorych este aj boleli oci a zle sa to pouzivalo
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: Muad'Dib         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:42
 
 Presne tak!
 
 Unity je nepoužiteľná nechutnosť. Gnome3 na tom nie je o nič lepšie, ale načo vyvíjať niečo, čo je má súťažiť v protivnosti s niečím, čo tu už dávno je?
 
 GNOME 3 je úplne pomýlený prístup... namiesto toho, aby sa snažili vyrobiť čo najlepší a najdokonalejší rámec, tak venujú svoje úsilie protivnému prostrediu, ktoré len odrádza používateľov.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: iExploder         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 10:42
 
 cely problem zacine niekde hlbsie a to v glib, asi najstupidnejsi pristup k programovaniu aky som kedy videl
 
 samozrejme ani ako celok to nie je vyhovujuce
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: ja.         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:22
 
 To si este nevidel MacOS classic, Win32 a Xlib ;).
 
 Qt ma tu smolu, ze je C++ only. Existuju sice bindingy pre Python, ale su platene a jedna lastovicka leto nerobi. Navyse Qt sa v poslednych rokoch sustreduje na embedded zariadenia a QML, nie na klasicke widgety pre desktop. Naproti tomu Gtk mozes pouzivat z coho len chces, takze je jasne, preco je situacia taka, aka je.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: iExploder         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 16:24
 
 zhodou okolnosti robim prave embedded, cize c++ a qt je podla mna naj,
 
 qtk + python som skusal, je to celkom ok,
 
 keby som mal robit desktop asi skor inklinujem k web javascript + html5 + ruby, ale tam by ma zas stvali tie nekonecne balasty s roznymi frameworkami
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: .ff         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:11
 
 Sám si pomýlený. Nie každý je pojebaná konzerva, čo nedokáže vstrebať nič nové.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: .ff         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:10
 
 Trepete pičoviny. Gnome 3 vyzerá dobre a je funkčné. Používam ho už nejaký ten čas a nemám najmenší problém. Problém takých, ako si ty, je skôr ten, že ste pojebané konzervy, ktoré sa nevedia vzdať všelijakých líšt a panelov ako z windowsu pred 10 rokmi.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: sdadsdasdads         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:18
 
 Na tvoje Gnome 3 sa mozem zvysoka vysrat. Dnes som to skusil, neukazuje mi notifikacie novych mailov v Thunderbirde, nenastartuje to s Waylandom lebo gdm3 zmrzne, cele to po otvoreni 4 okien zacne sekat a po hodine to zmrzne. Jebem cely ten Javascriptovy shit.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: ....         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 15:30
 
 To mas preto tak ze robis na nejakej starej sunke z roku 2015 mne na mojom nedavno skladanom i7 vsetko ide a nic neseka.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od reg.: Bytrit         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:37
 
 ďalší kokotko čo si myslí že čo je dobré pre neho je dobré pre všetkých
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: .ff         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 14:36
 
 Nie, ty pojebanček, naopak ja tu vidím pičovanie buzerantov ako si ty, aké je gnome na piču a konštatujem, že nie je na piču, chyba je v tom, že ste pojebané hlúpe konzervy.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: ....         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 15:31
 
 Presne tak gnome je top prostredie
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: MuadDib         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:31
 
 Presne tak!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: Hroch_asdf         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:25
 
 Unity si vyzaduje vykonnejsi CPU aj GPU a teda asi aj vyssiu spotrebu energie. Kto chcel Linux, na ktorom mohol prakticky hned fungovat aj s ohladom na prechod s Win na Linux, Mint Xfce bolo lepsie riesenie, ako Ubuntu s Unity.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: kekeket         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:05
 
 to je pravda, ja som jeden z tych co sa im to unity paci, bolo to jedine rozhranie linuxu v ktorom som bol ako tak spokojny :D ale je mi to jedno lebo uz som presiel na MacOS
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: Hroch_asdf         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 12:55
 
 MacOS ja o niecom inom. Bol som s nim spokojny, teda az kym som nemusel notebook predat :D.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Unity bolo super        
        Od: juju         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 10:23
 
 BTW v ozname sa pise o Unity8.
 Neviem ci idu utratit aj sucesne unity rozhranie.
 
 Kazdopadne Unity mi nikdy nesadlo po uzivatelskej stranke.
 GNOME projektu trvalo dlho kym gnome3 vychytalo ale v posledom roku-dvoch je ok.
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        .........        
        Od: stopunity         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:15
 
 Konecne.
 
 | 
    
      |  | 
        
        titulok        
        Od: party         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:21
 
 škoda zrušenia mobilnej verzie, ale čo sa týka desktopu tak prechod na gnome je to dobrý krok
 
 | 
    
      |  | 
        
        ubntu        
        Od: hentenony         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:23
 
 Mne sa osobne najviac osvedcil Ubuntu MATE. Bez problemu na roznych typoch PC a notebookoch. Myslim, ze Ubuntu urobilo krok spravnym smerom.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: ubntu        
        Od: Muad'Dib         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:44
 
 Presne tak – posledné použiteľné vydanie GNOME, ktoré sa ešte mohlo porovnávať s KDE...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: ubntu        
        Od: .ff         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:06
 
 Trepeš pičoviny.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: ubntu        
        Od reg.: ericek111         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 15:19
 
 Presne! Ubuntu MATE používam už dlhé roky na niekoľkých počítačoch (práve z jedného píšem tento komentár) a perfektne mi vyhovuje celé prostredie. Žiadne klikanie navyše, plynulý workflow, žiadne plytvanie miestom...
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: ubntu        
        Od: fgdfhgghj         
        | 
        Pridané:
        7.4.2017 11:01
 
 Máte pravdu ale, myslim ze prostrediu MATE uz dochadza dych. Mne tam zacinali chybat nejake funkcie a vzhlad uz tiez taky ako by mal byt v tejto dobe. Pracovalo sa mi tam ale výborne.
 V Gnome3 a Unity bolo vsetko na 100 kliknutí, proste ukážka ako prostredie skomplikovať.
 Jedine co my mi zatial vyhovuje je kde5. Tu by som vytkol množstvo chýb. Príliš veľa zbytočných,ale i nadštandartných funkcií (začiatočníkom komplikujú situáciu). Nevýhodou je že, vzhľad prostredia sa dá klikaním prerobiť, čím si obyčajný užívatielia odstránili spodnú lištu a nevedeli ju dostať späť, alebo na lište posunuli správcu úloh. Vymenovať by sa toho dalo dosť.
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        arch....        
        Od: flack         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:30
 
 install arch!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: arch....        
        Od: kristof kolumbus 1488         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:37
 
 arbeit macht frei
 
 | 
    
      |  | 
        
        Gnome        
        Od: Lolekov brat         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 9:41
 
 Ked som pred 10 rokmi zacinal s linuxom pouzival som vyhradne gnome na arch linuxe. Prestal som ho pouzivat v momente, ked vydali 3.x verziu...odvtedy uz len kde. Pride mi trochu viac user friendly. Teraz sa mozno konecne presadi wayland. Zrejme je to pre open source komunitu len dobre.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Gnome        
        Od: .em         
        | 
        Pridané:
        7.4.2017 0:32
 
 Arch + KDE je snad jedina schopna moznost pre long-term relationship s linuxom...
 
 | 
    
      |  | 
        
        flashback :)        
        Od reg.: M.Miiicho         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 10:03
 
 No ja ten malý problém s Unity riešim už od nepamäti inštaláciou gnome-session-flashback (na firemných mašinách)
 V Unity sa už ani nedjú vypnúť tie 3d efekty a tiene ... to je potom radosť sa na to pripájať cez VNC.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: flashback :)        
        Od: ...         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:40
 
 Vnc je celkovo hroza
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: flashback :)        
        Od: xvzf         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:43
 
 dik za tip!
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: flashback :)        
        Od: Meldo123         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 19:20
 
 Neni možné. V linuxe niečo nejde ani cez terminál? :D :D chalpci, ide Vám to dolu vodou ten slávny OS.
 
 | 
    
      |  | 
        
        mate with mate        
        Od: frflee3415         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 10:15
 
 no..mohli radsej prejst na Mate :(
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: mate with mate        
        Od: quix_         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:41
 
 jasne, a vzdy ked sa prihlasim, si budem mysliet, ze som cestoval casom do 90'rokov. takze vyplachnut oci savom a mozem dalsi den znova pracovat.
 
 | 
    
      |  | 
        
        nacase        
        Od: lkjh         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 10:39
 
 na čase
 
 | 
    
      |  | 
        
        Škoda Unity        
        Od: SeppWinkler         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 11:56
 
 bolo to jediné ako tak pekné prostredie na Linuxe. Všetky ostatné vyzerajú ako z čias Windows 95 :( Potom niet divu, že Linux na desktopoch obsadzuje šialené 1% :) Ale zase tým pár ľuďom vyhovuje prostredie ako spred 20 rokov :)
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Škoda Unity        
        Od: .ff         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:04
 
 Netrep pičoviny. Gnome 3 vyzerá lepšie a modernejšie a rozhodne nie ako windows.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Škoda Unity        
        Od: SeppWinkler         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:24
 
 .ff: Naozaj? Naozaj, ako hybrid OSX a Windows 7. Bohovský pokrok. Najmä ten dock je hnusný, panel je omnoho lepší.
 
 
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Škoda Unity        
        Od: .ff         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:27
 
 Ty si zrejme gnome 3 nevidel ani z rýchlika, takže sa prosím nevyjadruj.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Škoda Unity        
        Od: .ff         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 13:28
 
 Alebo máš nejakú modifikovanú pičovinu, za to ti uz nikto nemôže.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Škoda Unity        
        Od reg.: Tuzianus         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 15:58
 
 Ty si mohol vidiet gnome 3 maximalne vo videu. Nikdy si ho realne nepouzil. Na rozdiel od ostatnych prostredi je vysoko prisposobitelne pomocou rozsireni. Tym padom je to skor prostredie pre pokrocilejsich pouzivatelov.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: Škoda Urity        
        Od: syntaxterrorXXX         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 16:04
 
 Presne tak. Pokrocilost pouzivatelov je merana poctom rozsireni a ikon na ploche a to cele deleno devet.
 
 | 
    
      |  | 
        
        ubuntu mobily ktoré sa väčšinou vypredali za 2 mesiace.        
        Od: vsevec         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 15:40
 
 "spoločnosti sa nepodarilo presadiť tento operačný systém medzi výrobcami smartfónov a na trh sa dostalo len niekoľko modelov od menej významých výrobcov", ktoré sa väčšinou vypredali za 2 mesiace.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: ubuntu mobily ktoré sa väčšinou vypredali za 2 mesiace.        
        Od: f rdt ur         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 18:07
 
 Vypredat za 2 mesiace je fakt bieda.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Re: ubuntu mobily ktoré sa väčšinou vypredali za 2 mesiace.        
        Od: Meldo123         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 19:24
 
 Ak vyrobili 10, slovo desať, kusov, tak je to celkom fail.
 
 | 
    
      |  | 
        
        Na novom kompe        
        Od: Gnome3         
        | 
        Pridané:
        6.4.2017 19:16
 
 Skusal som
 
 1. Unity
 2. Cinnamon
 3. Pantheon
 4. Gnome 3
 
 A najlepsie (najrychlejsie a bez chyb) ide Gnome 3 mam novy rychly pocitac tak neviem ci to iste plati aj pre vase stare vykopavky ale ak mate i7 alebo Xeon tak Gnome 3 nic nepokazi.
 
 | 
    
      |  | 
        
        .......................        
        Od: tenodtal         
        | 
        Pridané:
        7.4.2017 12:02
 
 PROBLEM BUDE ak mi nebude fungovat compiz co asi nebude s gnome ze :(
 
 som z toho smutny budem z toho smutny vzdy som bol z toho smutny ze ten compiz nefunguje s gnome len s unity funguje takze budem nuteny pouzivat 14.04 dalsich 80 rokov.
 
 to je ale smutne ze.
 
 
 |