|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
27.3.2017 9:43
Zaujimave, a celkom ma pristup whataspp tesi.
A co sa incidentu tyka tak len zebraci hladaju na koho zhodit vlastnu neschopnost. Aj keby v tej sprave napisal cokolvek nicomu by to nezabranilo. A ani nehovorim o tom ze ho sledovali uz davno a nic neurobili. Plus podobnych borcov sleduju v eu tisice, a tiez s nimi nic nerobia len cakaju kedy niekto z nich zautoci a potom hoi vyhlasia za psychicky naruseneho.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: a278617
|
Pridané:
27.3.2017 12:02
kde su casy vlastneho kryptovania ICQ...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: 78569822365
|
Pridané:
27.3.2017 14:48
Pokazilo sa to keď ICQ izraelskí tvorcovia predali.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Klávesnice
|
Pridané:
28.3.2017 13:18
Miranda rullez!
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 14:07
Nuz, v EU stale plati prezumpcia neviny. Ked sleduju podozriveho, nemozu ho zabasnut len preto, ze je podozrivy. Ak pripravuje trestny cin, ale svoje stopy kryje, tak ho nemaju na zaklade coho zadrzat.
Alebo hadam by si nechcel, aby policia mala pravo zobrat hocikoho len preto, ze sa jej "nepozdava".
Musis sa rozhodnut, co chces, ci individualnu slobodu za kazdu cenu, a to aj s dosledkami, ze ta tym padom nemoze ochranit nik okrem teba sameho (a to ti gratulujem, ako sa ochranis, ked nejaka teroristicka skupina pripravi tajne nejaky utok, v ktorom sa ocitnes) alebo sa zbavis casti toho prava a das moznost vykonnej zlozke moci, aby ta chranila a kde bude ta hranica, pokial si ochotny sa zbavit svojho prava (co nasledne samozrejme suvisi s tym, ze bude a je snaha korumpovat vykonne zlozky, ze budu zasahovat do tvojho sukromia atd atd).
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 14:08
Kazdopadne, dokonale riesenie je len jedno - aby sa kazdy clovek spraval slusne a s respektom k ostatnym. Co samozrejme nie je mozne, lebo nech prvy hodi kamen, co sa v kazdej situacii a kazdej chvili zachoval tak, aby nikoho nikdy neposkodil, neohrozil, nezranil, neurazil, ...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: cobrati
|
Pridané:
27.3.2017 18:04
čo bráni teroristom nainštalovať vlasnú appku , ktorú majú pod kontrolou?
Mne to príde celé chorté, všetko je len zástierka, v skutočnosti ide o veľmi, veľmi lukratívny obchod s dátami.
Terorizmus nikoho neohrozuje, je to len nástroj na vyvolanie strachu !
Denne zahynie od hladu neporovnateľne viac ľudí ako za rok pri terorizme !
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: cha cha
|
Pridané:
27.3.2017 22:37
:) keby si každý terorista nainštaloval apku na dokonalé šifrovanie NeSomTenorista, tak by každý vedel že je terorista.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Ahataktoje
|
Pridané:
28.3.2017 9:30
Takze ty si myslíš, že teroristi majú mobily písané ma seba? :)
A určite veria, že verejne dostupné Apple sú bezpečne :)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Maco:Usko
|
Pridané:
27.3.2017 18:35
Ako sa do hory vola....
Najprv humanitarne zmombarduju krajinu a potom sa cuduju ze im buchnu doma bomby. Tam nemaju miluj svojho nepriatela , ale oko za oko.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: usko macko
|
Pridané:
27.3.2017 19:03
Keby ju vybombardovali kobercovo tak by ziaden problem s teroristami nebol
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: humanho
|
Pridané:
27.3.2017 22:40
najlepšie je keď to hovorí niekto, kto nakupuje outdoorové oblečenie, ktoré zabíja planétu.
|
|
čo tam WhatsApp ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
27.3.2017 9:45
poznám ešte horší spôsob komunikácie - volá sa osobný kontakt ... uvidíme, kedy bude Británia žiadať zákaz aj tohto hnusného zločineckého spôsobu výmeny informácií ...
|
|
Re: čo tam WhatsApp ...
Od: Sloniik
|
Pridané:
27.3.2017 9:51
Ano, osobny kontakt je horsi, pretoze vsetci zucastneni musia byt na rovnakom mieste. To je len zbytocna komplikacia.
|
|
Re: čo tam WhatsApp ...
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
27.3.2017 10:12
to chcu, lahko a potom pali z drona.
|
|
Re: čo tam WhatsApp ...
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
27.3.2017 10:12
* sa
|
|
Re: čo tam WhatsApp ...
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.3.2017 10:43
Aka komplikacia? Ved opacnej strane dodavaju zodpovedajuce informacie renomovane tlacove agentury aj vo viac nez rocnom predstihu a pritom ma oficialne nulovy rozpocet a ziadne pravomoci.
|
|
Re: čo tam WhatsApp ...
Od: a278617
|
Pridané:
27.3.2017 12:04
Ruddova je lolka.. ked sa niekto chce vyhodit do vzduchu, naplanuje to potichu a spusiacu SMS posle kludne aj s podpisom a rodnym cislom, ak by nejake mal... tam je to uz sum a fuk..
ale odkial maju bomby a zbrane, to teiz kupil cez whatsupp ? presne ako pise pouzivatel nad nami, je to ich amaterizmus ze tomu nezabranili. tak nech ukaze fotku pozadai aj ta ministerka, mozno tam skryva bombu!
|
|
Get lost
Od: zxcvbn
|
Pridané:
27.3.2017 9:51
Britania nech si nasadi baranicu.
|
|
celé zle
Od: bolvua
|
Pridané:
27.3.2017 9:53
najskôr naberme niekoľko miliónov ľudí, ktorý majú dosť rozlišné vnímanie života, ako európania. Potom im všetko zakážme a sledujme všetko a všetkých. Zakážme ľudom nosiť zbrane na vlastnú ochranu, lebo inak by ich mali aj teroristi (lebo nemajú že?)
fucking logic
|
|
Re: celé zle
Od: a278617
|
Pridané:
27.3.2017 12:07
dats jurop.
reba zakazat aj auta, nakladiaky, to je tiez zbran.
totiz aj mobil je zbran, ak 100gramov naberie istu rychlost, zabije.
aj x inych veci su zbrane, ale nejdem na nikoho na nic navadzat.
sa divim, ze tych incidentov je tak malo..
|
|
Re: celé zle
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 14:13
A potom napisme tento komentar pod clanok, kde sa hovori o trestnom cine, ktory spachal rodeny EUROPAN ... fuck the fucking logic.
Aj ty si imigranta videl len na fotke v Zem&Vek?
|
|
Re: celé zle
Od: ko pre milana
|
Pridané:
27.3.2017 14:53
Netrep tie tvoje kydy. Islamski dementi znicili klud v europe a neprekrutis to ziadnymi zvastami ty psychopat. A mimo ine odstahuj sa k nim ty pako, ked su taki uzasni.
|
|
Re: celé zle
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 15:10
Byval som medzi nimi v Londyne. Dalsie otazky?
|
|
Re: celé zle
Od: qwertyz
|
Pridané:
27.3.2017 15:21
a naco si sa dotrepal naspat? mal si tam ostat, ked su taki uzasni. zbal sa a zmizni byvat do saudskej arabie alebo do podobnej riti a potom tu mudruj.
|
|
Re: celé zle
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 15:24
Lebo som tam bol na dovolenke. Jediny, kto mudruje si ty. Nikde si nebol, nic si nezazil, nic si nevidel, jedine hejtujes od klavesnice.
Ale mas pravdu, ak takito internetovi bojovnici ako ty zvolia do parlamentu kotlebu, ja tu nezosatnem, mozete si tu vytvorit svoje vlastne uzavrete Slovensko ako za Tisa. Vtedy aj v tej Saudskej Arabii bude lepsie.
|
|
Re: celé zle
Od: qwertyz
|
Pridané:
27.3.2017 15:28
ved ti vravim zbal si svoju jeblu hlavu a tahaj naspat do UK, ved ako dokaz, ze tam je super sluzi to, ze si sa dojebal naspat. ci uz sa ti nepacilo umyvat hajzle s pakistancami?
|
|
Re: celé zle
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 15:35
Citanie s porozumenim ti velmi nejde, ze?
|
|
Re: celé zle
Od: qwertyz
|
Pridané:
27.3.2017 15:47
ty si tam bol fachcit ako otrok a nie ze na dovolenke.
|
|
Re: celé zle
Od: xyzxyzxyz111
|
Pridané:
28.3.2017 4:28
odkedy je otroctvo dobrovolne a odkedy otroci dostavsju vyplatu?. Ti anglicania su fakt hnusni. Zotrocili ho natolko ze zarobim viac ako by zarobil na slovensku.
|
|
Re: celé zle
Od: mista terorista
|
Pridané:
27.3.2017 14:55
khalid masood. typicky brit, len co je pravda...
dalsi dokaz, ze si sem netreba pustat ani tych 'umiernenych', lebo nikto nevie, kedy aj tym prepne.
|
|
Re: celé zle
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 15:22
Je jedno, ako sa vola, hoci aj Janko Hrasko. V UK mas imigrantov z blizkeho vychodu od 60tych rokov a absolutna vacsina z nich su uz davno naturalizovani Briti, vela z nich sa v UK narodila a vyrastla. My na Slovensku na to nie sme zvyknuti, lebo to nemame, ked som bol v Londyne, tak tam fungovali uplne bez problemov bieli, cierni a arabi a nik sa nad tym nevzrusoval. A v stankoch predavali Poliaci :D
|
|
Re: celé zle
Od: qwertyz
|
Pridané:
27.3.2017 15:24
ale ved tam chod naspat, naco si sa dodrbal sem?
|
|
Re: celé zle
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
27.3.2017 15:43
Áno, funguje to tam úplne super, nevadí, že sú mestá, kde sa už uplatňuje šaria a bežné súdy už iba potvrdzujú výroky lokálnych nelegálnych šaria-súdov.
|
|
Re: celé zle
Od: dj_v
|
Pridané:
28.3.2017 7:08
To mas od kokotlebu?
|
|
Re: celé zle
Od: Hhhhh
|
Pridané:
28.3.2017 7:15
Ty buzik
|
|
Re: celé zle
Od: pali444
|
Pridané:
27.3.2017 19:11
Ja nemam nic proti imigracii ak je to Cinan, Japonec, Vietnamec, Slovak, Poliak alebo Ind, ale naco si tam preboha pustaju individua, ktore nie su absolutne kompatibilne s nasou kultúrou. Islam treba postavit mimo zakon lebo je to rovnako extremisticka ideologia ako nacizmus.
|
|
Re: celé zle
Od: Matkooo
|
Pridané:
28.3.2017 7:19
India je islamska krajina. Len aby sa nezabudlo.
|
|
Re: celé zle
Od: naco_meno
|
Pridané:
28.3.2017 7:37
india je vo vysoko prevaznej vacsina hinduisticky stat, a to je uplne diametralne nabozenstvo od islamu, takze netrep sprostosti
|
|
Ne: celé zle
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
28.3.2017 8:01
Lenze fyzicka krajiny moze virtualizovany stat aj zmazat, co vsak priekazne zavisi od vertikality, ci eventualne skor diagonality, be, nebojim sa tvrdit, dokonca az sfericity, predstavy diametrality.
|
|
Re: celé zle
Od: mista terorista
|
Pridané:
28.3.2017 7:14
takze vravis, ze spravanie cloveka nezalezi na mieste, na ktorom sa vykotil na svet, ale je zavisle na, dajme tomu, vonkajsich vplyvoch na neho posobiacich?
ako napr.
spolocnost, v ktorej sa nachadza,
vzdelanie, ktore sa mu dostava (alebo jeho nedostatok) a
vierovyznanie, ktore formuje jeho hodnoty?
tym padom je riesenie jednoduche:
nepustat sem kokotov, ktorych hobby je zlievanie zien kyselinou;
zabranit vstupu 'utecencov' z vojnovych oblasti;
nedovolit sem vstupit moslimom, lebo religion of peace;
bananovat vsetky krajiny s nadkritickym % moslimskej populacie;
zakazat islam a vyhlasit ho za teroristicky symbol?
suhlasis?
|
|
Krava
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
27.3.2017 9:59
Na jednej strane ma štve, že si len dovolí takú debilinu vypustiť z huby bez toho, aby bola okamžite odvolaná... na druhej ma teší, že je to vopred odsúdené na neúspech.
|
|
Re: Krava
Od: Robo1111
|
Pridané:
27.3.2017 10:03
Este to oznacila za neakceptovatelne ze ta stat nevie odpocuvat :D kks, to je doba, to je doba.
|
|
Re: Krava
Od: dj_v
|
Pridané:
27.3.2017 10:47
mne sa skôr zdá, že nás tým pádom všetkých označila za teroristov :)
Takže odpočúvať a sledovať sa budú všetci, lebo všetci sú teroristi...
|
|
Re: Krava
Od: ajtacka
|
Pridané:
27.3.2017 11:12
Kto nepije s nami, pije proti nám...
|
|
Re: Krava
Od: NeheheSX
|
Pridané:
27.3.2017 13:56
Mozno aj odpocuvat vedia, ale prezentuju to tak zw nevedia. A ze sa niekto chyti urcite je jasne. Je predsa pekne vsetko mat naservirovane na sieti.
|
|
Re: Krava
Od: 78569822365
|
Pridané:
27.3.2017 14:54
Horšie by bolo ak by tí teroristi postupne v mierumilovnom rúchu vyhrali voľby a začali ovládať tajné služby, políciu a armády a za teroristov by označili ich odporcov. Viacero politických skupín má k tomu nakročené - islamisti, komunisti, fašisti.
|
|
Pekný výrok ku téme
Od: rms_
|
Pridané:
27.3.2017 10:06
Spoločnosť, ktorá vymení súkromie za bezpečnosť si nezaslúži ani jedno.
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.3.2017 10:16
a hlavne takuto turbokktinu ze whatsapp odpocuvat. Pani ministerka, ked budem planovat utok, tak urcite to nebudem riesit cez facebook, je kopec moznosti vlastnych chatov, napr. bezne rozsirene synology NASy maju vlastny sifrovany chat server. Takze si vyserte oko pani ministerka.
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od: masaaak
|
Pridané:
27.3.2017 10:26
Robcoooo ...
Nebudem pouzivat bezpecne sifrovany whats app ale budem pouzivat iny sifrovany chat nerozumiem tomu co si napisal. Ci mas nieco proti whatsapp vseobecne alebo len je pondelom a koli posunu casu si sa nevyspal :D
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od: asdadasd
|
Pridané:
27.3.2017 11:36
chcel len povedat ze ak zacnu odpocuvat whatsapp tak sa teroristy presunu na inu platformu ktoru este neodpocuvaju
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.3.2017 15:49
tak, presnejsie nebude pouzivat velky znamy komunikacny kanal, spravim si svoj vlastny, hm?
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od: Vahupoca
|
Pridané:
28.3.2017 8:13
Jedna terorista, dve teroristy...
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od: 78569822365
|
Pridané:
27.3.2017 14:57
Napríklad niektoré teroristické útoky boli organizované cez chat v hrách v herných konzolách. Asi pred rokom bežala tá správa. Nepotrebovali šifrovanie, stačili im interné alegórie, symbolizmy, eufemizmy.
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 14:17
Clovek, ktory nevie, co cituje si nezasluzi pluska na DSL.sk.
http://tinyurl.com/hdx9uxe
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.3.2017 14:26
V pripade nerozoznanie citácie od parafrázy je však komplexnosť hodnotenia priekazne kontroverznejšia.
|
|
Re: Pekný výrok ku téme
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 14:33
V pripade parafrazy bez substancie je pravdivostna hodnota daneho vyroku velmi otazna.
|
|
Re: Pekný výrok gu téme
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.3.2017 15:46
Praveze je uplne jednoznacna, nakolko je pri znamej kardinalite jednoznacne overitelne aka nie je.
|
|
politici su fakt jebnuty
Od: nemo22
|
Pridané:
27.3.2017 11:24
Niekedy by som chcel pochopit cim rozmyslaju. Sifrovacie algoritmy su vseobecne zname a ked zablokuju jendu aplikaciu (alebo sa na nu napichnu) si fakt myslia ze je velky problem spravit novu implementaciu ktora im este nemusi byt ani znama.Nehovoriac ze je kopec free protokolov a pluginov na to aby si clovek rozbehal aj vlastny server. Ved pre statnu moc je daleko jednoduchsie, nez sa srat z desifrovanim, zmenit legislativu a zatlacit v realnom svete.Naopak sa ukazuje ze spravodajske sluzby kopec utocnikov maju davno pod dohladom len uz maju taku zaplavu dat ze sami nedokazu vyhodnotit co je realna hrozba a co je len potencionalna.
|
|
Teroridti
Od: Mmmmmmm
|
Pridané:
27.3.2017 11:41
Hovoria ze kvôli teroristom nám musia obmedzit súkromie. A potom sa dozvieme že teroristu v Nemecku ktorí tím kamiónom zabil niekoľko ľudí odpočúvali, a zachytili správu niekoľko dní pred útokom
že chce spáchať teroristický útok a kompetentný sa začali vyhovárať, že zasiahnuť nemohli a že za tím si stoja. Tak potom na čo je to potom dobre.
|
|
Re: Teroridti
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
27.3.2017 11:59
Tie informacie z data miningu predaju reklamnym firmam.
Vsetko o bezpecnosti su kecy. Miesto ochrany hranic vymyslaju kokotimy v style vsetko je silno sifrovane...
|
|
Whatsapp
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
27.3.2017 11:55
Nech sa pojebu, nikto by ho aj tak nezastavil.
|
|
Re: Whatsapp
Od: a278617
|
Pridané:
27.3.2017 12:11
keby je bezny lud ozbrojeny, mozno zastavil.
preco asi 54kg tintitko nezautoci na 140kg boxera?
a preco by 140kg boxer nezautocil na hocikoho kto je v skupnie inych 110kg boxeerov?
na utok adekvatna obrana. coskoro aj tak nebude co stratit..
totiz aj zraneny moze zastavit utocnika, ked ho streli zo zeme, aj keby je to to posledne co by urobil, zacharni x dalsich.
seriozne, kto si mysli ze zakaz zbrani odradi teroristov od ziskania zbrani musi byt analfabet.
len moj nazor.
|
|
Re: Whatsapp
Od: dj_v
|
Pridané:
27.3.2017 12:58
u nás už zbrane ťažšie zohnať. Martinské sklady sú prázdne :D
|
|
Re: Whatsapp
Od: G vývod
|
Pridané:
27.3.2017 13:06
Áno, možno by tohto zastavili a možno by bolo desaťkrát toľko iných útokov, pretože by sa dalo ľahšie dostať ku zbrani. Keď už teoretizujeme na základe ničoho.
|
|
Re: Whatsapp
Od: mista terorista
|
Pridané:
28.3.2017 6:05
lebo kriminalnici dodrzuju zakony...
w8
|
|
Re: Whatsapp
Od: Menovec
|
Pridané:
27.3.2017 13:12
A tie zbrane tebe osobne ako pomôžu? Len čo narobíš ešte viacej zla!
|
|
Re: Whatsapp
Od: dncornholio
|
Pridané:
27.3.2017 14:21
Keď na teba niekto zautočí nožom, tak sa radšej necháš zabiť, aby nevzniklo ešte viac zla?
|
|
Re: Whatsapp
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
27.3.2017 16:02
Kiez by konanie dobra bolo take jednoduche, ale expert dokonca radsej zmizne, kym utocnik neziska zbran, s ktorou ma aspon nejaku sancu.
|
|
Re: Whatsapp
Od: a278617
|
Pridané:
27.3.2017 14:24
staci najmensi mozny kaliber, netreba ho hned zabijat, staci zranit.
s tak malym kalibrom by vela skody nenapachal, logicky.
nikde som nepisal, ze chcem nosit Ak47
a nemusis pisat viac prispevkov po sebe s inym menom.
|
|
Re: Whatsapp
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.3.2017 15:55
takto rozmyslaju amici a potom tam musia mat detektory kovov na vstupe do skol, zachvilu ti budu aj kakac pozerat aby sa tam deti nestrielali. Navyse ti kkti maju dovolene mat aj brokovncie a utocne samopaly, takze nezrani 1-2 osoby ale vystriala pol skoly.
|
|
Re: Whatsapp
Od: 78569822365
|
Pridané:
27.3.2017 15:00
Presne. Je to dvojsečná zbraň. Predstav si, že si dospelá časť z 5 000 000 francúzskych moslimov vybaví zbrojné preukazy a nakúpi oficiálne automatické zbrane. Aj preto už nemôžu pustiť v západnej Európe voľný predaj zbraní.
|
|
Re: Whatsapp
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 14:20
Cize, ked zacne strielat jeden, tak 200 dalsich ma vytiahnut zbrane a snazit sa ho zastrelit, hej? A nikoho dalsieho pri tom urcite nezrania, vsak?
Kedy zacnu ludia trosku rozmyslat?
|
|
Re: Whatsapp
Od: a278617
|
Pridané:
27.3.2017 14:25
Cize, ked zacne strielat jeden, tak 200 dalsich ma dat ruky hore a gate dole hej? A vsetci si budu zit ako v rozpravke, vsak?
Kedy zacnu ludia trosku rozmyslat? aka - daj navrh, okrem kritiky ktora pada vzdy ako prvy argument bez realneho napadu ako sa branit.
|
|
Re: Whatsapp
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 14:31
Ak niekto zacne bezmyslienkovite strielat do ludi, tak najlepsi realny sposob, ako prezit je schovat sa. To, aby bolo X ludi ozbrojenych a zacalo hrat hrdinov a strielat sa na kriz nie je realny sposob, ako prezit, ale ako pozabijat kopu dalsich nevinnych.
A pokial viem, konstruktivna kritika nie je zakazana. To neznamena, ze musim chrlit napady, ako to spravit inak, staci zabranit zlemu napadu.
|
|
Re: Whatsapp
Od: 78569822365
|
Pridané:
27.3.2017 15:03
Omyl. Bezpečnostné školenia hovoria, že najlepším spôsobom prežitia napríklad pri útoku v škole je neschovať sa ale masovo sa na útočníka vrhnúť, aj za cenu obete niekoľkých životov. Častokrát schovaných strieľali ranami istoty.
|
|
Re: Whatsapp
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 15:38
Vdaka za odpoved. Je v bezpecnostnych skoleniach zohladnene aj to, keby ti ludia mali zbrane a ci by to bolo zmysluplne?
|
|
Re: Whatsapp
Od: Sancho
|
Pridané:
27.3.2017 15:45
Ja som par bezpecnostnych skoleni absolvoval, ale takuto vec som doteraz nikdy nepocul. Mozes to, prosim, nejako dolozit?
Specialne by ma zaujimala ta cast o "ranach istoty" - je nejaka statistika? Alebo aspon nejaka extrapolacia kolko obeti viac by bolo, ak by sa nejaky hrdina nepokusil zastavit utocnika?
Osobne viem snad len o 2 propadoch, kedy sa take nieco stalo.
Vsetky bezpecnostne skolenia, co som mal, hovoria, ze sa mas co najrychlejsie odpratat, ak to nejde, tak sa ukryt a hlavne informovat bezpecnostne zlozky.
|
|
Re: Whatsapp
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
27.3.2017 15:47
Milanko, ty budeš nasadený trol, čo má za úlohu ovplyvňovať verejnú mienku. Inak si neviem vysvetliť všetky tie bláboly, čo si tu popísal v x-príspevkoch.
|
|
Re: Whatsapp
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
28.3.2017 7:55
Ani nie, mal som len trochu volneho casu, ale vidim, ze tu som sa dostal medzi kotlebjugend, takze to nema vobec ziadny zmysel.
|
|
Re: Whatsapp
Od: mista terorista
|
Pridané:
28.3.2017 12:26
a hla, ukazany je problem slobody - veci sa riesia, rychlo a efektivne. funguje vymena nazorov, najlepsie idu dalej a hnoj pada do zabudnutia. vitazia fakty, data, cisla, logika...
co je asi hlavny dovod, preco sa vzdy lavica (a pseudohumanisti) snazia vsetko scenzurovat. lebo bez emocionalneho vydierania, spionaze, udavacstva, tvrdeho diktatu, cenzury, trestov a natlaku je ich sebaniciaci pud nemozne udrzat.
my sme si uz taky rezim uz odzili, mladi si to chcu odskakat znovu.
|
|
Re: Whatsapp
Od: a278617
|
Pridané:
27.3.2017 14:29
dam ti domacu ulohu, ak mozem.
preco nezavolas do banky, ze v budove je bomba?
A) banka ti nic neurobila
B) aj keby ti urobila, nechces aby si ta nasli
vies ako sa toto vola? prevencia? strach z toho, ze nie si najmocnejsi pan?
ako by rozmyslal terorista, keby vie, ze tych 200 ludi MOZE, aj ked NEMUSI mat zbran ? staci najmensi kaliber, 6-7 nabojov..
ide o psychologicky efekt dokazany tym, ze neexistuje pripad, ked by terorista napadol policajnu stanicu alebo vojensku zakladnu. 100% utokov je vedenych na bezbranych ludi, tam kde sa ocakava ze bude najvacsi cavo.
logicky, utoky by sa presmerovali skor na bombove, ako na puskove. ale mat ruky v gatiach a bat sa adekvatnej obrany, no nie, dakujem.
PS: zbran nemam, ani ju neplanujem, nemam na to proste cas.
|
|
Re: Whatsapp
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 14:36
Ja ti odpoviem protiotazkou: myslis, ze terorista neutoci na policajnu alebo vojensku stanicu preto, ze su ozbrojeni, alebo preto, ze maju na pouzitie zbrani a vseobecne boj so zlocinom trening?
|
|
Re: Whatsapp
Od: naco_meno
|
Pridané:
27.3.2017 15:28
netrep ko.kotiny prosim ta, v europe neutocia na policajne stanice, pretoze k tomu treba adekvatnu vyzbroj tj tazke zbrane alebo vybusnini, oboje je tu problem kupit, pretoze je to prisne sledovane. Preto v europe utocia voci bezbrannym civilistom, pretoze ten sa zial nema ako branit, keby sa mal, tak utocnik sejme par ludi ale obratom ma v sebe tych nabojov doslova na kilá. Pozri sa ale na stredny vychod, tam utocia aj na policajne/vojenske stanice aj na civilne obyvatestvo, pretoze vyrobit/kupit vybusninu tam ide tak lahko ako ked si ty ides kupit rozky do obchodu.
|
|
Re: Whatsapp
Od reg.: milan.ko
|
Pridané:
27.3.2017 15:35
To bola reakcia na mojho predrecnika?
|
|
Re: Whatsapp
Od: Sancho
|
Pridané:
27.3.2017 15:50
Cize ak je tato logika spravna, tak potom cim viac zbrani medzi civilmi, tym menej utokov zbranov.
Hmmm, porovnaj statistiky utokov v US a utokov v trebars Kanade.
Jedina vynimka z tejto statistiky je tusim Svajciarsko - aj to len z historicko/spolocenskych dovodov.
Utokov strelnymi zbranami a ich obeti je vyrazne menej ako roznych nehod pri manipulacii so zbranou, usmrtenych deti, ktore nasli zbran svojich rodicov a skusili sa s nou hrat a podobne.
Ked ides postrielat 10-20 ludi, neratas s tym, ze prezijes - cize je ti uplne jedno, ci niekto vytiahne kver proti tebe - s tym v podstate ratas, akurat nevies, ci to bude po 10tej obeti, alebo po 3tej. Nic to ale nemeni na tom, ze proste pojdes a spravis to.
Porovnavat vrazdenie ludi s telefonatom o tom, ze je niekde bomba, je velmi pekna ukazka toho, ako funguju takzvane alternativne fakty.
|
|
Re: Whatsapp
Od: Sancho
|
Pridané:
27.3.2017 15:51
No jo, so zbranov - moja ucitelka Slovenciny by zaplakala :(
|
|
popletený názov
Od: mirror
|
Pridané:
27.3.2017 12:12
Ten názov článku je popletený.
Správne by mal znieť:
Británia žiada prístup k šifrovaným správam vo WhatsApp, preto došlo k útoku.
|
|
.....
Od: Tých ečv
|
Pridané:
27.3.2017 13:08
Ešteže tí pojebanci idú do piče z eu.
|
|
WhatsApp
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
27.3.2017 14:05
Mňa by zaujímalo ako vedia, že používal WhatsApp ak sa mu nevedia dostať do telefónu.
To mi skorej naznačuje, že ho sledovali a nič nespravili.
|
|
Re: WhatsApp
Od: MladýPánko
|
Pridané:
27.3.2017 23:13
Nasli u neho telefon s komunikaciou cez whatsap
|