|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spiny
Od: shitposter#1
|
Pridané:
10.3.2017 20:19
Spiny
|
|
Re: Spiny
Od: JohnnyLM
|
Pridané:
10.3.2017 20:30
Špina je ten (budúci) malý kriminálnik a hlavne jeho právoplatne odsúdený otec. Pokuta ale vôbec ničomu neprospeje. Syn bude naďalej pokračovať vo svojom kriminálnom správaní - jediné riešenie je umiestnenie "chlapca" do ústavnej výchovy, kde ho môžu aspoň čiastocne napraviť.
|
|
Re: Spiny
Od: Neviem-
|
Pridané:
10.3.2017 20:32
Nemôžeš vlastný prípad takto zovšeobecňovať.
|
|
Re: Spiny
Od: dj_v
|
Pridané:
11.3.2017 7:19
pokial by to johny myslel sarkasticky, tak ma u mna male, bezvyznamne +
ale vzhladom na to, ze je idiot, tak ho nema :D ale co sa tyka sarkazmu, tak to vystihol dokonale
|
|
Re: Spiny
Od: automatická prevodovka
|
Pridané:
12.3.2017 9:01
Nefilozofuj a ťahaj.
Treba si urobiť zásoby kým sa dá.
Taký Disney predával rozprávky na vhs a tešil sa, že nahrávka časom stratí kvalitu a rodičia si kúpia pri druhom dieťati kazetu znova, lebo tá stará opotrebovaná sa, už nebude dať pozerať.
|
|
Re: Spiny
Od: Krákorán
|
Pridané:
10.3.2017 21:40
Nepobavilo nabudúce skús byť vtipnejší.
|
|
Re: Spiny
Od: JohhnyLM
|
Pridané:
10.3.2017 23:03
Dobry pokus este teraz sa tak vnutorne smejem len to nejako nejde von ... así ze mi je ta luto
|
|
Re: Spiny
Od: ase
|
Pridané:
11.3.2017 3:11
Nam je zas luto teba!
|
|
Re: Spiny
Od: to je jedno
|
Pridané:
11.3.2017 10:40
Som zhrozeny z tvojej reakcie.
|
|
Re: Spiny
Od: segal
|
Pridané:
11.3.2017 12:30
pre JohnnyLM: chlapec moj, teba mala mama radsej prehltnut..
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
11.3.2017 17:06
a podobni kokoti ako johnylm a ine lavicove paraziticke odpady ti budu kazat o moralke... hlavne, ze dnes v BA ich bolo 5 a pol a tvaria sa, akoby sla s nimi polka sveta. antifa kokoti snivajte dalej :D
|
|
Re: Spiny
Od: quix_
|
Pridané:
11.3.2017 22:12
Ja som podla political kompasu lavicovy liberal.. a o oboch vas si myslimm, ze ste sproste tupela.
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
11.3.2017 23:25
co si ty myslis mam na kokote
|
|
Re: Spiny
Od: Ej bisťu
|
Pridané:
12.3.2017 1:40
Fíha a prečo to tak je? To ťa predstava že máš niečie myšlienky na svojom pohlavnom úde vzrušuje, alebo ako? To je nejaký nový druh fetišu? To sa asi tak ľahko nevidí, teda hlavne nie z vonka za zatvorenými dverami, ale tak každému asi vyhovuje dačo iné.
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
12.3.2017 13:29
jasne vzrusuje ma quix a aj ty, chces mi ho vyfajcit?
|
|
Re: Spiny
Od: Ej bisťu
|
Pridané:
12.3.2017 14:31
Nie, ale zapáliť ti ho môžem.
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
12.3.2017 14:57
Teple predstavy tepleho mentala... Ty mas dost ty kokotia hlava jebnuta :D
|
|
Re: Spiny
Od: Ej bisťu
|
Pridané:
12.3.2017 15:39
Ale no tak zase nebuď tak sebakritický, sám si priznal že ťa vzrušuje fetišová predstava mať niečie myšlienky na svojom pohlavnom úde a teraz to komentuješ slovami ako "teplé predstavy teplého mentála"? To je prejav tvojej náhlej slabosti, buď chlap a nehanbi sa za svoje vlastné fetiše ktoré si sám predtým priznal! A nezahováraj, fajčiť to by si chcel, ale ohňa sa bojíš, čo? Tak druhý krát nezačínaj niečo na čo nemáš aby si to dotiahol do konca.
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
12.3.2017 18:20
Starý chuju detičiek z dsl sa ti zachcelo... :) co ta svrbi kokot ty stará nateplasta mrdka? :))
|
|
Re: Spiny
Od: Ej bisťu
|
Pridané:
12.3.2017 19:07
Ale ale, zrazu sa tváriš ako nevinné dieťa, ty ale niesi žiadne neviniatko. Ty nevieš že sa nepatrí aby detičky také škaredé slová používali?! Vedia tvoji rodičia ako sa vyjadruješ na internete? No veď počkaj len čo sa to dozvedia, ešte dostaneš domáce väzenie a zákaz internetu do konca života. Šup šup, dopozerať večerníček, vycikať, umyť zuby, pomodliť a spať a poslúchaj rodičov!
|
|
Re: Spiny
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
12.3.2017 19:12
A ty si z ktorej diery vyliezol?
|
|
Re: Spiny
Od: Ej bisťu
|
Pridané:
12.3.2017 19:39
To sa nehovorí, ale keď už si tak zvedavý, tak ti napoviem. Z takej z ktorej keď chlap raz vylezie, potom strávi celé roky snahou sa do takej vrátiť lebo sa riadí pravidlom že všade dobre, ale doma najlepšie. Keď toto nevieš, asi budeš spolužiak toho poiuytra, alebo možno on osobne pod iným pseudonymom.
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
12.3.2017 21:11
Starý kokot, nemal som na teba cas. Ja tie tvoje sracky ani necitam, ale určite su veľmi poucne :D starý teplý pedofil sem dojde mudrovat a sere tu "mudrosti". Teším sa ty starý kokot na odpoveď! :)
|
|
Re: Spiny
Od: Ej bisťu
|
Pridané:
13.3.2017 1:09
Pravidelne ti prášim starú. To len tak na okraj a reagovať nemusíš. Napokon písal si, že to nečítaš, tak by si sa reakciou zbytočne prezradil že v skutočnosti ledva čakáš kým ti niečo napíšem aby si mohol reagovať. Ale k veci, báť sa nemusíš, keď ju obrábam používam 3 ochranné prvky. 1) Kondom, 2) Štuple do uší, 3) Na nos si dávam štipec na prádlo. Asi sa pýtaš prečo tie posledné dve veci. Nie, nie je to fetiš ako v tvojom prípade kedy si sa priznal, že ťa vzrušuje predstava mať niečie myšlienky na svojom pohlavnom úde. Štuple do uší a štipec na prádlo nasadený na nose používam preto lebo ak niečo pri tejto činnosti nenávidím tak je to ženský krik a smrad spálenej gumy.
|
|
Re: Spiny
Od: čitateľ
|
Pridané:
12.3.2017 19:15
A toto kde vyrástlo?
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
12.3.2017 21:12
Na tvojom kokote ty senilný jebo.
|
|
Re: Spiny
Od: čitateľ
|
Pridané:
12.3.2017 21:46
A toto chodí aj vonku po ulici. Na zvracanie.
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
12.3.2017 22:11
Zvykaj si. Nabudúce sa nejeb do cudzích diskusii. A "toto" si volaj svojho fotra.
|
|
Re: Spiny
Od: rambo.ru.cn
|
Pridané:
13.3.2017 7:53
Zalez!
|
|
Re: Spiny
Od: JohnnyLM
|
Pridané:
12.3.2017 1:42
Každý intelektuál je ľavičiar http://imgur.com/a/hxUz3
Všimli ste si niekedy, že pravicu zastupujú iba vyholené hlavy, katolibanci, antisemiti a rasisti? Choďte sa pozrieť na akúkoľvek vysokú školu. Takmer všetci učitelia sa otvorenie hlásia k marxizmu a leninizmu - práve toto mi dáva nádej, že na Slovensku nie je všetko stratené.
|
|
Re: Spiny
Od: poiuytr
|
Pridané:
12.3.2017 13:32
a takych ako ty zastupuju chrontavi zakomplexovani kokoti, ktori svoje komplexy skryvaju za ludske prava. take hovna ako ty dostali vzdy svet do riti a to sa deje presne aj teraz.
|
|
Re: Spiny
Od: JohnnyLM
|
Pridané:
12.3.2017 14:53
Práve opačne. Marxizmus a leninizmus víťazí všade. Kancelár Schulz zasadí posledný klinec do rakvy pravičiarizmu a bigotnosti. Európa bude konečne zjednotená pod jednou vlajkou. Pokrok sa konečne dostane aj na Slovensko.
|
|
Re: Spiny
Od: ujo schulz
|
Pridané:
12.3.2017 15:23
Mal by si asi zacat robit standup show, ide ti to celkom dobre. Vy (pol promile populacie) dostanete aj so schulzom cez picu a pojdete presne tam kam patrite - do historickej zumpy.
|
|
Re: Spiny
Od: JohnnyLM
|
Pridané:
12.3.2017 15:58
32% je len začiatok. Martin bude kancelárom líderskej krajiny Európskej únie aj keby ťa malo roztrhnúť :)
|
|
Re: Spiny
Od: kancelar
|
Pridané:
12.3.2017 22:15
Nie, nebude :) tento nedouk bez vzdelania je presne vzorka vasich "kvalitných" ludi.
|
|
Re: Spiny
Od: old
|
Pridané:
12.3.2017 10:24
lavica a pravica patria k sebe, skús žiť s jednou rukou. Ak to myslíš politicky, si obeťou systému
|
|
Re: Spiny
Od: dajikun
|
Pridané:
12.3.2017 11:20
spravne, kto stahuje, bude vrazdit a lupit
buduci meciar!!!!!!!!
|
|
Re: Spiny
Od: XMen
|
Pridané:
13.3.2017 9:13
Presne tak, skoda ze nieje trest smrti, ze?
https://www.youtube.com/
watch?v=ALZZx1xmAzg#t=0m29s
|
|
:DDDDD
Od: kolen
|
Pridané:
10.3.2017 20:58
deti na jednej strane s právami dospelých a rodicia so ziadnymi moznostami na vymáhanie povinností - ale trestat budú rodica...
-
chorý systém!!!
-
vystúpiť z EÚ!!!
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
10.3.2017 21:12
A volit Kotlebu samozrejme!
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: wradgio
|
Pridané:
10.3.2017 21:15
Vodca sa pozerá. Hlavne keď masturbuješ, lebo také on rád. Potom zahlási "Na pláž!" a idú s kámošmi chytať belobu.
|
|
Re: :DDDDD
Od: polkijmn
|
Pridané:
11.3.2017 9:54
Aby si jednu nechytil s takymito recami!!!
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: gandor
|
Pridané:
11.3.2017 12:38
!!!!! !!!! !!!!! ... !!!!!!!
:DDDDDD
Zjavne udrel do cierneho ;)
|
|
Re: :DDDDD
Od: >DDDDDDDD
|
Pridané:
12.3.2017 0:50
Na pláž!
Kokot! Skoro som sa zadrhol.
|
|
Re: :DDDDD
Od: poplokimn
|
Pridané:
12.3.2017 7:19
Tak si najdi zenu a neprehltaj!!!
|
|
Re: :DDDDD
Od: Krákorán
|
Pridané:
10.3.2017 21:46
Kotleba, Juncker a Merkelová majú jedno spoločné - sú to navodobí nacisti, ktorí sa hrajú na demokratov.
|
|
Re: :DDDDD
Od: nezmar
|
Pridané:
11.3.2017 6:49
what ?
|
|
Re: :DDDDD
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.3.2017 8:24
Otvor oci a zistis, ze sa vsetci ludia na nieco hraju. Niekto si mysli, ze je politik. Niekto sa hra na policajta, niekto sa rozhodol, ze bude nieco viac a zacal sa hrat na sudcu.
Atd atd.
Len v poslednej dobe ludia stracaju schopnost rozmyslat. Mozem konspirovat, ze za tento stav mozu tie najbohatsie rodiny sveta no zial nemam priamy dokaz o NWO. Jedine z bankovky usa platidla.
Len ako vidiet funguje to. Pomalicky ludia ohnu chrbty tak ako budu chciet, lebo nikto sa im nepostavy na odpor. Preco? Lebo usudi, ze tak je to spravne.
Manipulacie a ojeby to je liberalna demokracia made by USA.
|
|
Re: :DDDDD
Od: Krákorán
|
Pridané:
11.3.2017 10:40
Ano treba s naucit mysliet kriticky a neveriť nikomu
|
|
Re: :DDDDD
Od: old
|
Pridané:
12.3.2017 10:39
z ohodnotenia príspevku je vidieť, v akých sme sračkách
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.3.2017 9:21
plny suhlas. taky vylev by nemal mat nic nad -10
|
|
Re: :DDDDD
Od: polkijmn
|
Pridané:
11.3.2017 9:57
Ak by si vedel kto su nacisti a o co im ide, tak by si nepisal taketo somariny. Neviem kto je Juncker ani Merkelova, ale Kotleba je nas.
|
|
Re: :DDDDD
Od: Krákorán
|
Pridané:
11.3.2017 10:38
No tvoj idol to možno je ale môj rozhodne nie. Ja totiž nechdím hajlovať na slovan. To že kotleba neni nacko može povedať iba niekto kto v živote nevide skinheada.
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.3.2017 12:17
zas a znova po pamatnej debate havran vs sulik spred 2-3 mesiacov vyzyvam aj teba, ked mas dokazy, ze Kotleba spravil nieco protizakonne, daj ho na sud, vyhras, odstrania ho z verejneho zivota a bude pokoj. Ked take dokazy nemas, tak drz picu!
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: gandor
|
Pridané:
11.3.2017 12:43
Toto uz prebehlo a jednu stranu mu odstranili. Odvtedy si dava bacha a dava len vyhlasenia typu "Tiso bol nas najlepsi prezident v historii Slovenska" (poznamka pre neinformovanych - je priamo zodpovedny za vyvazanie ludi do koncentrakov).
Pritom je to take cele vtipne hlavne na slovensku... Lebo do koncentrakov isli primarni zidia, sekundarne postihnuty/cigani/LGBTI a tercialne slovania... To ale nebrani ludom mat rad Magiana...
|
|
Re: :DDDDD
Od: Neviem-
|
Pridané:
11.3.2017 13:13
O tom, za čo je a za čo nie je Tiso priamo zodpovedný sa môžme baviť, keď prestane platiť gumový paragraf o popieraní holokaustu §422d (300/2005 Z.z.), pretože za súčasného stavu nedokážu ani historici objektívne skúmať a publikovať iný pohľad ako ten jediný správny.
Kotleba je v tejto chvíli jediná opozícia v parlamente. Nesúhlasím s mnohými jeho názormi (napr. vystúpenie z EU) ale v tejto chvíli sú len dve možnosti voľby, súčasný status quo alebo Kotleba, viď aktuálna koalično-opozičná vláda alebo dojemná jednota pred voľbami do BB kraja. S týmto nemá nič spoločné ani fašizmus, ani antisemitizmus, ani teplí, ide len a len o moc a peniaze.
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: gandor
|
Pridané:
11.3.2017 13:25
Vseobecne uznavana historia ktora sa poslednych par rokov od dob magiana znevazuje je napriklad aj tu na wiki:
http://dopice.sk/jgr
Ad jedina opozicia - v com? V tom ze "vratil" peniaze z volieb tak ako si nasral do ust? Alebo to ze vsetky urady obsadil vlastnou rodinou?
Ako fakt - z tohto hladiska je magian oproti Ficovi lepsi len v tom, ze nema vybudovanu tu infrastrukturu...
|
|
Re: :DDDDD
Od: Neviem-
|
Pridané:
11.3.2017 13:47
Niekto ti to vysvetlí, ja musím ísť upratať v garáži.
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.3.2017 9:35
neberie eurofondy, presne ako to hovoril.
teda, nie zeby ich nechcel, neberie ich kvoli tomu, ze na cierno zamestnaval ludi (rodinkarstvo - presne to, s cim udajne bojuje) a preto ich jeho kraju zatrhli, ale to je detail. podstatne je, ze bol proti nim a ani ich neberie :D :D
a sluboval uspory, aj to dodrziava. nemina peniaze na zbytocnosti ako su investicie do infrastruktury, oprav a podobne. teda hej, nejaky bakelitovy cyklochodnik, ktory sa do pol roka rozpadol postavil, ale aj ten stal iba polovicu z toho, co ini za cyklochodniky platia. ze ma zivotnost desatinovu, to sem netahaj, take sprostosti nepodstatne.
na plaz!
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.3.2017 18:04
zas to je na dlllhu debatu..Nepoznam Tisa ani jeho ciny a nijak ma nezaujima, je davno mrtvy a bol to maly panko aby som ho neignoroval. Ale mal na vyber? NEMAL! Adolf povedal budes deportovat zidov, tak deportoval zidov. Keby nedeportoval, bol by vymeneny, hotovo. A za dalsie, dejiny pisu vitazi, to si zapamataj...
|
|
Re: :DDDDD
Od: Adrique1
|
Pridané:
12.3.2017 1:46
Omyl, Adolf Tisovi deportácie nenariadil. Ani zúčastnenie slovenskej armády v bojoch na strane Wehrmachtu.
Najväčší Tisov hriech spočíva v tom, že ako kňaz neodstúpil z funkcie, čím by si zachoval aspoň trochu trocha česti. Čo mohol stratiť? Dá sa pochybovať o tom, že by sa bál prenechať riadenie štátu ešte väčším radikálom, dvojici Tuka a Mach...
|
|
Re: :DDDDD
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
2.4.2017 11:44
Vyčíta sa dnes Michalovi Kováčovi staršiemu neodstúpenie zo svojho zástoja?
Nie.
A pritom keby bol odstúpil, ani jeho syna by nebolo treba zavliecť do Rakúska, aby mohol čeliť spravodlivosti, pretože by ho bolo možné odstíhať aj u nás, keďže jeho otecko by ho už nekryl svojimi milosťami.
A napriek tomu Michal Kováč starší neodstúpil a svoj zástoj zneužíval na krytie všakovakých zločincov a všakovakých zločinov, dokonca aj spáchaných až v budúcnosti.
Domovníkovi Buidajovi a úžerníkovi Kiskovi to však neprekáža a Kováčovi staršiemu stvorili kult osobnosti aj napriek tomu, že Slovensko premenil na mafiánsku dŕžavu, v ktorej zákony neplatia na každého rovnako.
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.3.2017 9:37
deportacie nemal nariadene. taktiez slovensko malo prisnejsie protizidovske zakony, nez samotne nemecko. iba totalny idiot by povedal, ze tiso nemal na vyber.
keby nemal na vyber, spravil by nevyhnutne minimum, on v prenasledovani obcanov vlastneho statu robil extra kroky.
|
|
Re: :DDDDD
Od: Krákorán
|
Pridané:
11.3.2017 13:08
Ale mna ten račkavý koktavý kripel nezaujíma. A aspon odleje hlasy SMERu.
|
|
Re: :DDDDD
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
11.3.2017 15:33
SMER, SAS, KDH, MOST ... aky je v tom rozdiel??? Vsetci su to hajzli, kazdy z nich ma nieco za usami. jedine Kotleba je cisty!!!
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: gandor
|
Pridané:
11.3.2017 16:33
Hej cisto presadzuje vyhladzovanie obyvatelstva. Gratulujem ti k tvojej cistote...
PS. pri tom jeho srani si do huby a rodinkarstve nevidim ziaden rozdiel medzi magianom a nejakou SNS. Teda jeden rozdiel tam je - magian este nemal dost dobru prilezitost...
|
|
Re: :DDDDD
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
11.3.2017 18:50
Ako preboha presadzuje vyhladzovanie obyvatelstva??? Kotleba nie je volba, Kotleba tu je! A je to dosledok, nie pricina. Ti kokoti, co dnes kricia proti nemu, kde boli doteraz? Kotleba je JEDINA moznost na tych hajzlov, co su tam teraz!!!! A je jedno, ci je fasista alebo nie. Tych co su tam teraz treba dat dole!!!
|
|
Re: :DDDDD
Od: mentalny retarder
|
Pridané:
12.3.2017 10:42
ty o com splietas? fuzkaty debilko so slabostou na upotenych chlapcov je tam iba kvoli tomu aby si nakradol - a to je jedine, co doteraz so svojou kumpaniou degenerovanych a retardovnanych vyskrabkov dokazal...v BB vsade dosadil svoju rodinku a sponzorov, volebe sluby nedodrzal, islo mu len o peniaze ktore si nechal...a blbcekovi ako ty mu to este zeru :D keby si nebol mentalne postihnuty, tak by si su uz davno vsimol ze Kotleba v parlamente hlasuje spolu s Ficom a Bugarom :D ty opozicia...mentalna opozicia :D
a pozri sa na kandidatku LSNS - verejne znamy nacista Rogel s nasilnou kriminalnou minulostou (oi spevak "hudobnej" skupiny Juden Mord, ci dalsi obdivovatel Adolfa Hitelra Magat, ktory ma oi na krku nedovolene odzbrojovanie
|
|
Re: :DDDDD
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
12.3.2017 13:20
Hovorim ako to je! Ak by sme nemali vo vlade hajzlov, tak Kotlebu by nikto nevolil. V BB ma "rodinku" a tebe to vadi? Krical si ked hajzli robili ksefty? To ako sa zachovaju hajzli zo Smeru, Kdh, Most ... vieme vsetci. Kotleba bola a aj bude jedina moznost a dufam, ze uz nie iba v BBSK. Hajzli teraz skusaju nasadzovat nove tvare, ale myslim, ze ludia uz dostali rozum a neskocia im na to. Blbeckovia su ludia, co stale volia tych istych a cakaju nejaky pozitivny vysledok.
Zaujimave je, ze hajzli zo sas, olano nehlasuju s nimi ani za vlastne navrhy. Aspon vidiet, ze je to iba divadielko.
|
|
Re: :DDDDD
Od: nacisticke hovno
|
Pridané:
12.3.2017 18:55
este raz pre zabrzdeneho obdivovatela fuzkatej bukvicky, kotleba hlasuje s ficom a bugarom, proti ficovi hlasuje napr. sas a olano, obcas sme rodina
kotleba je to iste co fico a co bol slota, nimand co sa len prisiel nabalit...len debilkovia ako ty to nechapu a dobre sa na vas bavi ako si masti kapsy so svojimi upotenymi plesatymi priteplencami
|
|
Re: :DDDDD
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
12.3.2017 19:11
Vyjadrujes sa ako vo 4 cenovej skupine, ale kazdy sme nejaky. Nie je dolezitejsie za co hlasuje ako s kym hlasuje? Sas ani olano nepodporili svoje vlastne navrhy, iba preto ze ich predlozilo LSNS!!! Fico, bugar ... sa nam smeju uz roky do ksichtu a nikomu to nevadi.
Pekna trojka fetak (sas), blazon (olano) a mafian (smerodina) tychto tam naozaj chces mat?
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.3.2017 21:01
daj konkretny priklad, sulik povedal, ze nema problem so zakonom co predlozi kotleba, ked sa zhoduje s tym, co ma sas v programe. Takze daj..
|
|
Re: :DDDDD
Od: ja_ti_dam_priklad
|
Pridané:
13.3.2017 11:52
Aj Sas Aj Olano mali vo volebnom programe znizenie poctu poslancov, SaS koli tomu organizovala aj referendum. Ked tento zakon predlozili Kotlebovci, ani SaS ani Olano ho nepodporili. Sulik len trepe, ako vsetci ostatni ...
|
|
Re: :DDDDD
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
13.3.2017 17:54
Co s tym ma Sulik? Sulik nie je poslanec NRSR.
|
|
Re: :DDDDD
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
12.3.2017 13:47
Uz skoro 30 rokov zijeme v "demokracii" a stale nam vladnu rovnaky hajzli, ktory nas iba okradaju. Ked ludia nevedia zdvihnut svoje zadky a povedat dost, tak si nezasluzia zit v demokracii. Sloboda Slovakom nesvedci!
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: gandor
|
Pridané:
12.3.2017 21:52
Lebo za komunizmu to bolo az tak dobre, ze sme ani nemohli sa pozriet na zapad. Po vojne sme boli na tom ovela lepsie ako nejake Rakusko. Pozri sa dnes...
Vobec by som to nehadzal na demokraciu. BTW. vzdy lepsie mat v parlamente hajzla ktoreho mozes prehlasovat ako mat hajzla ktory ma 100% moc. To len k tym osvietenym napadom riesit diktatora na SR. Ale z jednou vecou suhlasim - ludia na SR by mohli zmudriet a kopnut do zadku SMER a ich nastupcov ako napr LSNS...
|
|
Re: :DDDDD
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
2.4.2017 11:52
Potom je zaujímavé, že si ešte nijako nenakradol a za 3,5 roka toho, čo je v úrade, mu ešte na nič neprišli; prišlo sa len na to, ako rozkrádali ostatní a najviac proti nemu kričia tí, ktorým klepol po prstoch a stúpil na otlak.
Zrejme aj ty si medzi nimi.
|
|
Re: :DDDDD
Od: old
|
Pridané:
12.3.2017 10:53
klameš tu o vyhladzovaní, má tu iba platiť - bez práce nie sú koláče. Ak makáš a dobrovoľne odovzdávaš časť darmožráčom, si idiot, alebo k nim patríš. Ale je tiež možné, že si iba zmanipulovaná konzumná ovca, čo sa nestará o svoju budúcnosť a hlavne svojich potomkov.
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: gandor
|
Pridané:
12.3.2017 22:04
Inak - daj mi 1 korupcnu kauzu SAS. Ale korupcnu - t.z. tam kde sme prisli ako slovaci na ukor SAS o nejake peniaze. Doteraz som na to nedostal odpoved.
Dalej k tejto teme - najdi mi priklad kedy si SAS nasrala do huby a nedrzala svoje slovo v tak principialnej veci ako napriklad "ak vyhram volby tak s nich vratim peniaze, lebo si myslim ze tie prachy smrdia" (LSNS) - poviem ti kde - nikde. SAS je tak principialna, ze radsej necha padnut vlastnu vladu...
A ty my chces tvrdit, ze ked podporim serdohubov LSNS, tak podporujem vycistenie situacie a pri SAS robim presny opak? A ty cim rozmyslas? PS. OLANO ma tiez akurat tak jeden pripad dani ze im chybal doklad ktory davno nemusel mat. Ked to zrovnavam s ostatnymi co boli vo vlade... Znova neporovnatelne...
A LSNS podporuje a oslavuje Tisa ktory priamo legalizoval vyvoz zidov do koncentrakov. Ja to nazivam kolaboracia k vyhladzovaniu obyvatelstva ale uznavam, je to na diskusiu...
|
|
Re: :DDDDD
Od: platinahrdzavie
|
Pridané:
13.3.2017 9:05
No kauza, ked tam boli s dzuridovcami tak sa predavali pod cenu statne rezervy. Take platinove sitka. Argument bol ze hrdzaveli tak ich museli predat pod cenu. Zdvihli dane podnikatelom a to bola akoze pravicova vlada. Znevyhodnili zivnostnikov. Potom kupovanie hlasov pri volbe o generalnom prokuratorovi, vtedy isiel uzbezpecovat koncnera ze vsetko je na dobrej ceste. Mam pokracovat ? Vidno ze ludia nemaju pamat hlavna ta vacsina ktora vzdy zabezpeci prijmi oligarchom
|
|
Re: :DDDDD
Od reg.: gandor
|
Pridané:
13.3.2017 10:30
Takze to bola kauza SAS alebo SDKU? Lebo ja som v tomto postrehol akurat tak reprezentatov SDKU...
Ci kolektivna vina? Ok tak v tom pripade kotleba moze za mytny tender - ved v tedy uz zacinal riesit poliku tak je za to vynny. To da hadam rozum nie? ;)
|
|
Re: :DDDDD
Od: FerencK
|
Pridané:
13.3.2017 10:42
"vynny"
Vynny Ward?
|
|
Re: :DDDDD
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
2.4.2017 11:49
To ti povedal ten, čo tvrdil, že židia pripravujú vyhubenie nemeckého národa?
Lebo podľa obsahu je zrejmé, že to máš z rovnakej dielne Lži pre slaboduchých.
|
|
Re: :DDDDD
Od: klávesnice
|
Pridané:
12.3.2017 9:50
To ako že cudzích náckov nechceme a svojich si nedáme? či ako?
|
|
nikto nedokaze dat cloveku plusko ako clovek cloveku (dsl.toaster.sk)
Od: :)))
|
Pridané:
14.3.2017 8:06
dobry matros
|
|
Re: :DDDDD
Od: qwkrieerer
|
Pridané:
11.3.2017 9:59
Stale lepsie ako fica.
|
|
Re: :DDDDD
Od: Neviem-
|
Pridané:
10.3.2017 21:19
To je nezmysel. Nemcom už preskakuje dlhodobo, ale my všetci ostatní naokolo nemáme obavy z toho, čo si nechávajú z nemecka urobiť ale skôr z toho, čo bude, keď sa spamätajú a začnú to "riešiť".
Aby to zase nebolo nejaké ich "totálne riešenie".
Vystupovanie z EÚ je hlúposť. EÚ bola OK, kým to nechytili do rúk magori s NDR tetou na čele. EÚ treba vrátiť tam, kde bola na začiatku. My si môžme vybrať len z možností EÚ, Rakúsko-Uhorsko, Mečiarovsko-Piťovské samostojné Slovensko alebo Československo.
Aj keď to bude niekomu pripadať divné, napísal som ich v poradí v akom ich uprednostňujem.
|
|
Re: :DDDDD
Od: nelok
|
Pridané:
10.3.2017 23:10
vies ono ked by boli aj u nas pre kazdeho rodica rovnake metre myslim tym aj cmoudov hned by sa veselsie a pomenej davky rozdelovali
|
|
hahaha
Od reg.: RB_
|
Pridané:
10.3.2017 21:15
"Kompletné detaily prípadu ale nie sú jasné, keď rozhodnutie je k dispozícii len v nemčine."
nemčina - šifry :D
|
|
Re: hahaha
Od: BR_
|
Pridané:
10.3.2017 23:11
enigma
|
|
Re: hahaha
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
10.3.2017 23:43
stvorkolieskova...
|
|
Re: hahaha
Od: _M_M_
|
Pridané:
12.3.2017 11:42
> Kompletné detaily prípadu ale nie sú jasné, keď rozhodnutie je k dispozícii len v nemčine.
Ináč povedané:
Kompletné detaily prípadu ale nie sú jasné, keď rozhodnutie nie je k dispozícii v slovenčine.
|
|
--------
Od: ParaNoik
|
Pridané:
10.3.2017 21:28
To čo je možné okopírovať v ľubovoľnom množstve bez straty kvality predsa nemožno ohodnotiť na viac než náklady na vytvorenie kópie. Koľko by asi tak stala Mona Lisa ak by existovalo 1.000.000 originálov?
|
|
Re: --------
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
10.3.2017 21:33
kriminalnicka rodina!
|
|
Re: --------
Od: kekeket
|
Pridané:
10.3.2017 22:05
mali by ich zavriet, co si to ti rodicia dovoluju ze maju syna ktory stahuje audioknihy? Mali by ich zavriet zato ze nemaju dceru na ktorej si mozu pristahovalci vyprazdnit gule.
|
|
Vypatranie
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
10.3.2017 21:47
Sposob zistenia IP adresy bol urcite cito nahodny a ziaden z pravnikov tento obsah nezdielal cez pripadny torrent ... Ked ho sami dobrovolne zdielaju, sami porusuju autorske prava. Takyti ravnici su spiny, ako samozrejme velka cast zo vsetkych pravnikov rozneho zamerania, vratane sudcov.
Ved zakony su pisane pravnikmi pre pravnikov ...
|
|
ochrana
Od: zxcvbn
|
Pridané:
10.3.2017 22:07
Ak niekedy budete v podobnej situacii, aspon na Slovensku je mozna jednoducha ochrana. Ak vam dojdu nejake dokumenty, ze budete sudeny za piratstvo, treba rychlo odheslovat wifi (idealne vyresetovat cely router). Je na zalujucej strane aby dodala dokaz, ze film ste stiahli vy a nie nejaky nahodny okoloiduci.
Samozrejme vam ten material nesmu najst vo vasom pocitaci.
|
|
Re: ochrana
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
10.3.2017 23:42
Toto riesili par rokov dozadu v Nemecku, kde je kazdy uzivatel WiFi AP povinny zaheslovat svoje zariadenie.
Ale zase, stavi tam nahodit nieco jednoduche a napr. nejaky 4+4 pinovy utok sa moze zadarit :) ... ale pri sude sa prihliada aj na technicke skusenosti stihanych osob, takze nie je asi idealna ochrana.
|
|
Re: ochrana
Od: lobotomik
|
Pridané:
13.3.2017 11:32
Tak nech ma odsudia za nezaheslovane wifi...
|
|
Re: ochrana
Od: Eflikiflkfk
|
Pridané:
11.3.2017 9:24
V DE si povinný zaheslovat si wifi, to, ze si nemal zaheslovanu wifi, by ti urcite nepomohlo.
|
|
Re: ochrana
Od: lal
|
Pridané:
11.3.2017 10:07
staci WEP ci musi byt WPA2?
odchytit handshake a spoofovat MAC je podla sudu nemozne?
treba sudcom lamat domace siete a tahat filmy, nech sa uvedomia..
|
|
Re: ochrana
Od: kekeket
|
Pridané:
11.3.2017 12:05
A rovno decke porno. Nech ich kolegovia zavrú. Postupne sa pozatvaraju lol
|
|
Re: ochrana
Od: Eflikiflkfk
|
Pridané:
11.3.2017 22:10
Blizsie ti k tomu neviem pobedat, hovorim len na zaklade skusenosti mojho znameho, proste maju to tam podchytene. Chalan konkretne stahoval film Suboj titanov :) papier, co mu prisiel bol od pravnickej agentury, v cislach to bolo cca 300€ autorske prava, + cca 600€ pravne poplatky. Ked sme to studovali a snazili sa obist,bolo nam povedane, ze nezaheslovana wifi je tvoj problem, ty si povinny si ju zaheslovat, ak ti ju potom niekto obide, mozno by sa s tym dalo ohanat...kazdopadne pokutu v tychto cislach pre obcana zarakajuceho priemernu mzdu nie je nejaky velky problem cvaknut..chalan to zaplatil a viac nestahoval :-D
|
|
dk sdsdonsdvo
Od: gertrudo
|
Pridané:
10.3.2017 22:19
Hmm, mmna viac zaujalo ze idu po cloveku ktory stiahol jednu jedinu vec? Chapal som ked isli po chronickych stahovacoch, a uploaderoch, ale ze riesia uz aj jedno stiahnutie je chore.
Kazdopadne pretoto sa snazim vyhybat torrentom(verejnym urcite).
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: dubák Janky Hospodárovej
|
Pridané:
11.3.2017 8:58
Ty ale v SR sťahovať môžeš - teda okrem detskeho porna - čokoľvek.
Nesmieš to ale posielať ďalej. Čiže by si mal aspoň šifrovať upload, ak už nič iné...
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: Gertrudo
|
Pridané:
11.3.2017 10:51
Jasne, moznosti je x, a preto zvycajne na toto doplatia ludia co stahuju obcas a nevedia ako to robit bezpecne.
Druha vec je len otazkou casu kedy sa to bude diat aj tu. Verim ale ze to je este daleko.
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: old
|
Pridané:
12.3.2017 11:01
to je jedno z pozitív z nášho spomaleného vývoja
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: bludič
|
Pridané:
11.3.2017 11:37
To už nejakú dobu nie je pravda: http://www.dsl.sk/article.php?article=15458
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: ...
|
Pridané:
11.3.2017 11:47
Ale je, ide len o interpretaciu a co ma ulozisko v podmienkach. A ty stale nemas povinnost a vlastne ani ziadnu moznost zistit, ci tahas "legalnu" alebo "nelegalnu" kopiu, takze vysledkom je: skutok sa nestal.
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: .ff
|
Pridané:
11.3.2017 12:04
Heh, veľa šťastia pred súdom s týmto "právnym názorom".
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: ...
|
Pridané:
11.3.2017 16:43
Nemusim mat stastie, staci, ze mam pravnika.
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: čorv
|
Pridané:
11.3.2017 19:58
To je značne veľká dôvera v právny systém v štáte, kde zákony tvoria ľudia, ktorí sú v daných oboroch úplní diletanti...
Inými slovami celý ten zákon je nastavený tak, že stačí, aby sudca došiel k názoru, že si to sťahoval úmyselne, a žiadny právnik, ani z prsta vycucané argumenty o nevedomosti ti nepomôžu.
Jediný dôvod, prečo sa toto u nás (zatiaľ) nedeje je, že sa o to nikto kompetentný nezaujíma. Politici radšej riešia veci, vďaka ktorým si môžu šplhnúť u voličov (lúzy), viď napr. tie stupidity okolo čipov na mačky/psy, alebo zákony, ktoré sa im hodia, napr. zákaz jazdy bicyklov v lese (poľovnícka lobby).
Mimochodom podľa tvojho myslenia by ten nemec mohol použiť úplne rovnaký argument a jak dopadol ;)
|
|
Re: dk sdsdonsdvo
Od: ...
|
Pridané:
11.3.2017 20:11
ale ja som to umyselne stiahnut mohol, zakon hovori o tom, ci je to legalna alebo nelegalna kopia. A akej povahy kopia je, nemas ako zistit a ani nemas povinnost zistovat. Nemec rovnaky argument pouzit nemohol, kedze pre neho platia ine zakony.
|
|
Rozsudok
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
10.3.2017 23:08
Aj napriek tomu ze vela veci je na svk sux, som rad ze toto a dalsie sracky tu nemame. Stahovanie audio knihy? lol wut? Aj ked je pravda ze pre nemca je 900 eur tak ako pre nas 900sk(~30eur), je tento pripad ozaj absurditou.
...cakam kedy dakto pride podpichnut ze dialnicu nam este nedostavali... :)
|
|
Re: Rozsudok
Od: draagon
|
Pridané:
11.3.2017 7:59
No schvalne povedz, odkial si nabral, ze pre Nemca je 900 EUR, ako u Nas 30 EUR. Alebo podla teba ma Nemec pri rovnakej pozicii plat 15 nasobny oproti SK? Zobud sa clovece. Jasne pre Nemca to je mensia cast platu, ako pre Slovaka ( aj ked nemusi byt pravidlom ), ale ani pre nich to nie je mala suma. Vacsi problem je, ze tieto sracky sa kludne mozu dostat aj ku Nam a pomaly aj dostanu. Vsak sme v EU...
|
|
Re: Rozsudok
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
11.3.2017 9:51
Chcel som to nafuknut trochu, ale ak dajme tomu mas 3000 eurovy plat a zneho odkladas(co nemci robia lebo im ostanu volne peniaze na konci mesiaca) tak je to pre takuto osobu viac zanedbatelna suma. Rovnaky trest moze dostat aj slovak so 400 eurovym platom pre ktoreho by to bolo likvidacne.
|
|
Re: Rozsudok
Od: quix_
|
Pridané:
12.3.2017 8:24
Ak chces nieco odkladat, tak sa to robi hned po vyplate, nie na konci mesiaca. Inak neodlozis nic. Aspon teda zo slovenskych platov. A to zarobimm celkom slusne.
|
|
Re: Rozsudok
Od: čitateľ
|
Pridané:
12.3.2017 8:35
Čo znamená slušne zarobiť? Veľa, alebo čestne a nie ako chrapúň? A koľko je teda slušne veľa?
|
|
Re: Rozsudok
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
12.3.2017 9:48
No s tym nesuhlasim lebo ak z tvojho platu odlozis peniaze hned ked ju dostanes, tieto peniaze ostanu zamknute pre vydaje ktore este nevies ci budes potrebovat. Vacsinou sa tie uspory tvoria z penazi ktore ti ostanu pred dalsou vyplatou.
|
|
Wutafak
Od: Jerrinator
|
Pridané:
10.3.2017 23:31
Pochopím zaplatiť škodu v cene audioknihy ale 900€? Na základe čoho vyčíslili škodu? Abrakadabra audiokniha za 20€ drb 900€ :D Je to nič iba bohapusté vydieranie.
|
|
Re: Wutafak
Od: Neviem-
|
Pridané:
10.3.2017 23:47
Tipujem, že mu narátali nie to, čo stiahol ale to, čo šíril ďalej. Spočítali IPčky, vynásobili cenou audioknihy, pridali tie úroky a hotovo.
Môj druhý tip je, že je to celé vyfabrikovaný hoax vrátane toho vyčierneného rozhodnutia. Ľuďom jebe ale toto mi pripadá už veľa aj na nemecko. Ale ktovie.
|
|
Re: Wutafak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.3.2017 0:06
b bude spravne...
|
|
Re: Wutafak
Od: Klon M5
|
Pridané:
11.3.2017 0:21
Často je tu kopu pribrzdených chujov...
Prečo nerobíte v práci zadarmo?
|
|
Re: Wutafak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.3.2017 1:09
dobre. Tak ja ti nainstalujem tlaciaren a ty mi budes platit za kazdu stranu co snou vytlacis 0,001€ OK? a to je nic to je malo, ja predam prava za 500€ a budes platit tomu co tie prava odomna kupi, to nevadi ze nie on ti nainstlaoval tlaciaren.
|
|
Re: Wutafak
Od: .ff
|
Pridané:
11.3.2017 12:07
Ty jebo, ty predávaš, ty stanovuješ podmienky. Na mne je, či ich akceptujem, alebo nekúpim. Potom zas na tebe, či sa ti to oplatí. Je to také ťažké pochopiť?
|
|
Re: Wutafak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.3.2017 12:20
lenze tu velka cast populacie tie podmienky neakceptuju a namiesto toho aby sa predavajuci snazil o kompromis, tak si pretlaca svoje jebnute podmienky sudnou cestou. Zamysli sa nad tym, ty jebo.
|
|
Re: Wutafak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.3.2017 12:22
hentam kokot pustil na typka psov, roztrhali ho a ma dostat 2-5 rokov. Tu za daku kokotsku audioknihu v hodnote 0,000 nic idu davat pomaly dozivotie! Vsetko je naopak na tomto svete uz.
|
|
Re: Wutafak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.3.2017 12:28
ziak hodil spoluziacke do hlavy gulu a triedny ucitel dostane 2 roky a este riaditela chcu zavriet. To kdesme kurwa????????
|
|
Re: Wutafak
Od: ...
|
Pridané:
11.3.2017 16:48
Aaaa vidim, ze si problematiky znaly :) Mozes si dat podmienky ake len chces, pokial su v rozpore so zakonom, tak je cela licencna zmluva len neplatny zdrap papiera.
|
|
Re: Wutafak
Od: čitateľ
|
Pridané:
11.3.2017 7:34
Rozumieš slovu pokuta? Takže podľa teba sa môžeme voziť načierno, a pokutu zaplatiť v cene cestovného lístka, samozrejme aj so študentskou zľavou.
|
|
Re: Wutafak
Od: 33jkl33
|
Pridané:
11.3.2017 15:23
Nemci sa začínajú od reality vzďaľovať. Nedávno si dvaja pičúsi v nejakom nemeckom meste robili preteky cez mesto počas normálnej premávky a jeden z nich niekoho zabil. Odsúdili ho za zabitie. Potiaľ je to všetko OK. Absurdné je ale to že rovnaký trest dostal aj ten čo riadil druhé auto a nikomu nič nespôsobil ale mohol. Priam ukážkové porušenie zákonov v mene zákona.
|
|
Re: Wutafak
Od: ...
|
Pridané:
11.3.2017 16:51
Este pre uplnost by bolo pekne, keby si tu odcitoval presne vyjadrenie sudu ako pripad uzavrel a ako to vysvetlil - kedze ten druhy bol tiez ucastnikom rovnakej nehody. Tak ake ukazkove porusenie zakonov?
Ale pokial si odbornik na nemecke zakony a do veci vidis viac, tak nam to prosim objasni.
|
|
Re: Wutafak
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
12.3.2017 9:20
Ten druhy mohol byt odsudeny za vseobecne ohrozenie a neposkytnutie pomoci.
|
|
Fašizmus je ideológia, ale aj fašistická prax.
Od: Korporátny fašizmus
|
Pridané:
11.3.2017 6:03
"Súd ale podľa TorrentFreak toto nepovažoval za dostatočné inštrukcie, keď podľa súdu ho mal špecificky poučiť o nelegálnosti používania sietí na výmenu súborov a zabrániť takémuto správaniu."
Otázka pre príslušný súd: A čo zdielanie linuxových distribúcií cez torrenty, aj to je podľa vás nelegálne, vy fašisti?!
|
|
nazor
Od: sudca
|
Pridané:
11.3.2017 6:55
absurdne chybne fasisticke
a predpokladam ze tiez platia poplatlok za prazdne media
|
|
Chyba otca
Od reg.: saruman
|
Pridané:
11.3.2017 8:55
Rodič mal syna poučiť aby ho nechytili.
|
|
Re: Chyba otca
Od: V.M.
|
Pridané:
11.3.2017 14:56
Alebo ho mal poučiť, že keď už ho obvinia tak má povedať že skutok sa nestal. Druhá rovina tohoto problému je, že otec o tom čo sa na jeho syna chystá vedel a nič s tým neurobil, čo nás zarazilo! Dokonca si ani nevzal príklad z histórie a nepovedal "Nie je to môj syn" čo už v minulosti v inom prípade zabralo.
|
|
mrokáár
Od: mrokáár
|
Pridané:
11.3.2017 9:12
na nemecke platy je to zanedbatelna suma niektorych slovakov by to vsak mohlo zrujnovat a preto volim LSNS-- NECHCEM BYT OTROK VO VLASTNOM STATE
|
|
Re: mrokáár
Od: .ff
|
Pridané:
11.3.2017 12:11
Nie, vodcu volíš preto, že si jebnutý ako tágo a veríš, že ten šašo ti zázračne pomôže vyriešiť situáciu, ktorú si si spôsobil sám tým, že si hlupák. A pravdepodobne si ešte aj hnedé hovno.
|
|
stiahnutie audioknihy
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
11.3.2017 9:22
a potom ze naco vyuzivam seedbox....
|
|
Re: stiahnutie audioknihy
Od: .ff
|
Pridané:
11.3.2017 12:16
Čo ťa vedie k tomu myslieť si, že na seedboxe si anonymný? Prečo si myslíš, že oni nevydajú tvoje údaje?
|
|
Pokuta
Od: Wizzx
|
Pridané:
11.3.2017 10:30
Mne sa stalo nieco podobne, tiez zijem v DE, mal som tu kamosov zo Slovenska, zacali stahovat 2 filmy. Po upozorneni ze to je tu nelegalne stahovani zrusili a teda filmy sa ani nestihli(jeden sa stahoval iba 4 minuty) po 2 mesiacoch mi prisla pokuta 2x 900€. Zaplatil som si pravnika a stiahol to na 2x 600 ale s pravnikom to aj tak ostalo cca rovnaka cena. Maju tu s tym pravnici pekny busines a cihaju na kazdom kroku. Teraz uz mam pre istotu VPN.
|
|
mrokáár
Od: mrokáár
|
Pridané:
11.3.2017 13:08
hnede hovno budes asi ty ked poznas co znamena to meno a titulok ale s toho voddcu ste posrany az za usuma
|
|
Re: mrokáár
Od: ...
|
Pridané:
11.3.2017 16:58
Paci sa mi ako kazdy kokotlebovec sa ohana nejakym pseudolokalpatriotizmom, schovava sa za vieru v Boha(a robi presny opak) a schovava sa za nejake prazdne sracky o narode. Pricom 99% z nich neovlada ani svoj rodny jazyk.
Schiza ako vysita.
|
|
wtf??
Od: dnesna doba
|
Pridané:
11.3.2017 13:12
mna by sakra zaujimalo, ako je mozne, ze v takej vyspelej krajine ako nemecko, moze sudit rodica 11 rocne decko,,,, to uz sa tam fakt vsetci zblaznili ?
|
|
Re: wtf??
Od: čitateľ
|
Pridané:
11.3.2017 13:22
Rodič nemá čo knihy sťahovať, ale má byť príkladom. Tak mu treba. Odsúdiť, a prikázať platiť výživné do 29 roku dieťaťa.
|
|
Re: wtf??
Od: ...
|
Pridané:
11.3.2017 16:59
Ze si necital clanok, ty betar jeden?
|
|
ach jaj
Od: anusolog
|
Pridané:
11.3.2017 15:47
nackovia blacia v diskusiach uz aj na dslku ... internet je stoka odkedy ho zaviedli do dedin
|
|
Re: ach jaj
Od: Neviem-
|
Pridané:
11.3.2017 20:20
Je to kraj kde prísne štíty hôr teplo dolín múdro strážia.
Pokým slnka lúč zazvoní na jarné zvonce ovčích stád.
Je to kraj kde ráno vstáva skôr, kde sa drevo z hory tíško zváža. Je to Slovensko čarovné hrdé. Mám ho rád.
|
|
Re: ach jaj
Od: Lady LytaRyta
|
Pridané:
11.3.2017 23:18
ty, aj všetci, co nám tu nadávate do "nácků" - kedy máte najbližšiu mešitu, ? aby ste nezmeškali, imám z Brna, /Wiedne sa bude velmi hnevat.. že musel sám odnášat tie AK-74, granáty, drogy, zbrane, a zajaté (ovšemže biele) dievčiny-otrokine sám poodnášat do pivnice, pod mešitou..)
a najma, nezabudnite si íst do vašich najbližších (ne)ZISKOVIEK, = nepriatelskích, vlastizrádních, teroristickích, neomarxistickích buniek, po najnovšie inštrukcie, od vašich Bruselskích rídících důstojníků, a od G.Sorosza, a po tie vaše (doslova) krvavé (vlastizrádné) "judášske groše" (tie tiež (najma) od gSoroša
|
|
Re: ach jaj
Od: Adrique1
|
Pridané:
12.3.2017 1:56
Wtf? Toto nemalo hlavu, ani pätu a dokonca ani jazyk sa nedá určiť. Žeby odkaz z malej trpaslíčej galaxie vzdialenej 3 miliardy svetelných rokov?
|
|
audiokniha
Od: trololo
|
Pridané:
12.3.2017 9:12
ošťať celú audioknihu aj s jej nenažraným autorom
|
|
Re: audiokniha
Od: ffdf
|
Pridané:
12.3.2017 10:50
sama EU zakázala monitorovať a logovať IP adresy, vraj je to porušenie súkromia...tak kua gde sú zákony nato???
|
|
Re: audiokniha
Od: čitateľ
|
Pridané:
12.3.2017 10:57
Založené niekde na kope medzi vyhláškou o správnom tvare banána, a maximálnym príkonom vysávača.
|
|
Re: audiokniha
Od: trololo
|
Pridané:
12.3.2017 12:00
pomocou toho zákona nevytrieskajú prachy z ovčanov, takže je to iba zdrap papiera
|
|
Re: audiokniha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.3.2017 12:38
zakazala logovat (skor nenakazala uchovavat logy po istu dobu) ISP, nie napriklad tebe ked si pridas torrent tak mozes kludne logovat kto sa knemu pripaja.
|
|
VPN? niekto
Od: autobus
|
Pridané:
13.3.2017 8:24
niekto s VPN? ked uz zijem vo Finsku kde tiez chodia ludom listy domov, rad by som investoval do VPN. stale to bude lacnejsie ako chodit tu do kina pri cene 12-15e za listok. potrebujem VPN, ktora potiahne vsetko bez ohladu na cenu.
|
|
.....
Od: MiLu
|
Pridané:
13.3.2017 9:09
Ked uz zijes vo Finsku tak by som ocakaval ze mas adekvatny plat na to aby si si mohol obcas kino dovolit.
|
|
Re: .....
Od: autobus
|
Pridané:
13.3.2017 9:32
to nie si sam :) ale rozum ti to nedovoli. ked ides do kina, kupis dva listky za 31e plus 12e za popcorn a colu. mozem si to dovolit ale nestoji to za to. ked VPN najdrahsia aku som zatial nasiel nestoji viac ako 10e mesacne. v Brne som si zvykol chodit do kina aj viac krat za tyzden. tu sa to neda.
|
|
Re: .....
Od: čitateľ
|
Pridané:
13.3.2017 11:10
Počkáme si ešte dlho, kým sa bude do kina chodiť na pukance, a popritom pôjde niečo na plátne?
|
|
z dediny s mikrovlnkou
Od: Jožo
|
Pridané:
13.3.2017 14:59
Takže pokiaľ nemám verejnú IP tak som v poriadku? Na ten istý vykrývač sme pripojený asi polka dediny. Či v takomto prípade ma môj ISP musí nabonzovať?
|
|
Re: z dediny s mikrovlnkou
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.3.2017 15:54
tvoj ISP ta na zaklade sudneho prikazu MUSI nabonzovat. Samozrejme sa moze storcovat, ze ved my nelogujeme, kedze netreba. Tak sa jednoducho na nejaky cas nakaze logovat a pokutu ti daju za tvoje ciny v case logovania. Jednoduche.
|
|
naco sa tam trepete, do tích enemy lands
Od: Lady LytaRyta
|
Pridané:
14.3.2017 1:38
do zjavne ..pre bielích ludí, "staro-občanov -nepriatelskích krajín, jako napr. to Fínsko, nemecko, a vůbec celá Západná EUropa..)
ked beztak tam máte tak nízke, aušus. príjmy, že si nemůžte dovolit íst ani do toho kina.. :(
zjavne vás tam nechcú, resp. berú jen jako ludí III - X triedy, kategórie, (ješte milionkrát horšíe postavenie, jako majú tie islamské ..negro-opice, musulmanské, ktoré tam zjavne tak moc ..milujú (Alláh-ví-proč, asi pre tie ich vyše půlmetrové penisy..)
..a furt sa tam všetci terigáte, pcháte..
tak by ste tu, na Svk, holt chvílů (aj kus dlhšiu chvíli) prečkávali jen na ..Melte, a malte, jako já, na sósovej káve, mletej.. na balkóne, čaj pít
|
|
zle zakony
Od: nahodnyokoloiduci
|
Pridané:
14.3.2017 7:35
Nastastie sa to na slovensku sa da pekne obchadzat. (pokial iba stahujeme :) a existuje tu vela slovicok a ciest cez ktore sa neda prehrat sud, staci ze kvalita bude horsia a uz je to napadnutelne to je ako keby som z obchodu ukradol splesnivenu uhorku a chytili by ma, teoreticky ani prakticky som obchodu nesposobil ziadnu skodu. A keby uz aj tak nieco prislo proste poslem nech to niekto pojde kupit do obchodu. Nakolko vyrabanie kopii pre sukromne ucely je legalne. A som zvedavy ci ako a kto to bude zistovat ci som to kupil pred alebo po stiahnuti. Treba si zapamatat ze vsetko to musi dokazat zalujuca strana a ta ma jedine IP kam sa to stahovalo.
PRAVO NIEJE SPRAVODLIVOST
|
|
Pekná SPROSTOSŤ!!
Od: mešuge
|
Pridané:
14.3.2017 20:22
Je to rovnako absurdné ako kebi na cesťe ležalo jablko. Ti ho zješ, a hajzel ležiaci v kríkoch buďe vikrikovať, že to bolo jeho jablko a ti si mu spôsobil škodu!!!
Alebo ako kebi sme bojovali proťi drogám tím, že buďeme od narkomanov za drogovaňie viberať pokuti! Ale dílerov si ňebuďeme všímať!
Je to CHORÉ!!
Ja len čakám, že ňejakí haker, po heknuťí ňejakích stránok. zabespečí abi sa každému ŇEPOZOROVAŇE sťiahol "chráňení" obsah! A potom zverejňí zoznam tích chudákov! Ktorích nasledňe ZINKASUJÚ!! A aňi bi som sa ňedivil kebi bol majiťelom tích autorskích práv samotní haker!
http://dsl.sk/article.php?article=19494
|