|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
________________________
Od: asdfa
|
Pridané:
20.1.2017 9:40
ano, aj ja som to hovoril
|
|
Re: ________________________
Od: psycho38
|
Pridané:
20.1.2017 10:39
ale no taaaak! ved je aj Markiza 3D, ako bude slovensky ľud teraz pozerat ten vyplach? iba v 2D? to je diskriminacia!
|
|
Re: ________________________
Od: Kurac
|
Pridané:
20.1.2017 13:39
Bla bla bla, furt to isté do kolečka... Čo tak troška kreativity? Ale to by bolelo, však.
|
|
Re: ________________________
Od: tak aj ja
|
Pridané:
20.1.2017 12:16
nahodou 3D malo jedno pozitivum. Ked si si kupil 3D active TV, vedel si, ze tam je 100Hz panel. Original, bez tých ich dopoctov atd....
Lebo teraz najst 100Hz panel je problem a 200Hz uz ani nenajdes. Pri 4k 100Hz zacina pekne vysoko :)
|
|
Re: ________________________
Od: Kicko
|
Pridané:
20.1.2017 12:56
Pozri si produktove porovnanie Sony TV .. pisu tam aj realnu frekvenciu panela, nie iba dopocitanu. Za 1000 EUR vies kupit 200Hz, 4k v 55''.
|
|
Re: ________________________
Od reg.: dslk0
|
Pridané:
20.1.2017 20:36
len aby to bol ozajny 4K panel cize RGB a nie RGBW. treba pockaj na oficialne UHD logo az potom bude mat clovek istotu co kupi. Inak 4k a 8k je tie prkotina. Ten rozdiel zo 6 metrom ani pri 80" clovek nerozozna
|
|
Re: ________________________
Od: kapitan horalka
|
Pridané:
23.1.2017 4:09
No lenze vacsina ludi sleduje tv s dalekohladom a tam ten raster zretelne vidiet. Ako povedal steve jobs "nie je hitler ako hitler"
|
|
Re: ________________________
Od: Kicko
|
Pridané:
20.1.2017 13:09
beriem spat ... na internete maju k KD-55XD8005 v specifikacii 50Hz, v letaku mali frekvenciu panelu vyssiu
|
|
Re: ________________________
Od: tigg
|
Pridané:
20.1.2017 14:07
Natrafit na niekoho, kto povazuje parametre panelu v TV za podstatne, je v beznych diskusiach pomerne vzacne... Som rad, ze sa najdu vynimky.
Ja som nastastie v case, ked Panasonic neuviedol v novych modeloch ziadnu plazmu (zaciatok 2014) a tym definitivne potvrdil, ze s plazmami konci, kupil jednu s VT60 panelom (aj ked som v tom case stale mal plne funkcnu asi 2 roky staru G-radu) - snad bude este nejaky ten rok sluzit.
K 3D - dostal som k tomu TV niekolko (naozaj neviem kolko, vidi sa mi ze 4 kusy) aktivnych 3D okuliarov - ani som to nevybral z krabice. Okrem 3D to ma aj kopec dalsieho balastu - zvykol som si to ignorovat (obsluha TV je menej "ergonomicka" oproti modelom "bez balastu") - ten panel za to fakt stoji.
Je neuveritelne, ze vyrobcovia pred kvalitou panelu davaju prednost nevyuzitelnej "funkcionalite". Na druhej strane sa to da pochopit - pre nich je to vyhodne - balast stoji menej, ako vyroba kvalitneho panelu - a opice to kupia...
|
|
Re: ________________________
Od: očný
|
Pridané:
21.1.2017 12:24
vidí sa ti 4ks, zarátal si aj tie piate, cez ktoré si pozeral?
|
|
Re: ________________________
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.1.2017 14:11
A na co by ti bolo 200 Hz, ked tak rychlo ani nedokazes vnimat? Cim viac pasikov, tym viac Adidas?
|
|
Re: ________________________
Od: celé zle
|
Pridané:
20.1.2017 20:06
hovorí ti niečo vzorkovanie??
|
|
Re: ________________________
Od: fgdfgfd
|
Pridané:
20.1.2017 14:54
No len sa zen za Hz. Aj tak je ti to na dve veci pokial len pozeras filmy. Vsetok obsah natacany v 24fps, takze ani 1000Hz ti nepomoze :)
|
|
Re: ________________________
Od: Degens
|
Pridané:
20.1.2017 20:55
Toto je výnimočná perlička na dnes, archivujem. Podobne tupý je už len maniak a zopár kreténov
|
|
Re: ________________________
Od: bjvjv
|
Pridané:
20.1.2017 23:06
Tupy je ten, kto ti viaze snurky, ak ovsem nenosis crocsy :)
|
|
Nebolo to 3D dobre na hry pre dvoch hracov?
Od: Na hry?
|
Pridané:
20.1.2017 12:38
kazdy videl svoju cast obrazovky?
|
|
treba to povedat inak
Od: iso
|
Pridané:
20.1.2017 9:43
TV je mrtve, akekolvek.
Sadnite si a sledujte to, co vam serviruju. A čím viac kanálov, tým viac servírovania.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
20.1.2017 9:50
Už si bol niekedy v divadle?
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Neviem-
|
Pridané:
20.1.2017 9:57
Už si bol niekedy v reštaurácii?
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: viem
|
Pridané:
20.1.2017 10:47
Už si bol niekedy v televízii?
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Klávesnice
|
Pridané:
20.1.2017 11:15
A chceš tam byť? Spáchaj zločin!
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: frfr
|
Pridané:
20.1.2017 12:54
a preco rovno do politiky?
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: lololol
|
Pridané:
20.1.2017 14:46
skutok sa nestal.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: kekeket
|
Pridané:
20.1.2017 10:07
nahodou ma pravdu, je to tak ze tv ti serviruje blbosti. Tvoj priklad z divadlom je iny, to je ako stiahnut si film a pozriet si ho, pretoze ides za tym obsahom za ktorym chces ist ty a bez reklam a brainwashingu.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: asdfa
|
Pridané:
20.1.2017 10:09
tak pre mna TV nezomre pokial budu davat sport...lebo cez streamy pozerat live vysielanie je za trest, a to nehovorim ze chcem sk/cz komentar
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: taglajf
|
Pridané:
20.1.2017 10:28
to sa vracia k principu divadla->ides za svojim obsahom->volis sportovy balicek/kanaly a vyhybas sa "kANALom Hnoj a Narkóza"
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Lama123
|
Pridané:
20.1.2017 11:49
sport je vinimka potvrdzujuca pravidlo, ale neskor ked TV updane do zabudnutia budes mat sportove prenosy pay-per-view aj na nete. zaplatis si trebars 10c za fotbal a nebudes platit aj za hadzanu alebo vzpieranie ked ta to nezaujima a mozes si aj prepinat kamery z ktorych to chces sledovat.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: asdfa
|
Pridané:
20.1.2017 11:57
to by som bral, no len kedy to tak bude...
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Karol Mar
|
Pridané:
20.1.2017 12:11
10c za fotbal :D to nieje ani za jednu 3 minutovy pesnicku.
platene sluzby uz su. NHL na mesiac 19.99. Alebo eurosportplayer za 4.99 mesacne. Niekde sa da kupit iba 1denny pristup atd...
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: asdfa
|
Pridané:
20.1.2017 12:19
no ten eurosportplayer som pozeral, ale je to dost len za 1 kanal...
ja mam telekom magio co stoji +6e (k netu co aj tak potrebujem a lepsi v mojej lokalite neni) a v zakl balikoch je cca 6 sportovych kanalov, takze tych 5e za eursport je proste vela
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: napič* PPPRÍSTUP
|
Pridané:
22.1.2017 14:11
aj na stránkach pre dospelých sa dá kúpiť jednodenný prístup
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: 78569822365
|
Pridané:
20.1.2017 14:01
Pochybujem, že by pay per view niekto niekedy napríklad z FIFY povolil za EUR 0.10. Nebolo by na úplatky.
|
|
Bol, veľakrát.
Od: iso
|
Pridané:
20.1.2017 11:02
Pre teba sú aj galérie zbytočné, veď Monu Lízu si pozrieš v katalógu.
|
|
Re: Bol, veľakrát.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
20.1.2017 12:08
Ako lížu Monu si pozrie niekde na inete...
|
|
Re: treba to povedat inak
Od reg.: smurf
|
Pridané:
20.1.2017 9:54
ja mam TV, no nepozeram na tom TV... mam DLNA Server :)
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: webnick358
|
Pridané:
20.1.2017 10:30
Tak to obrovska gratulacia kamarat!
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: rambo.ru.cn
|
Pridané:
20.1.2017 10:47
Pripájam sa. Kedy pijeme?
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Klávesnice
|
Pridané:
20.1.2017 11:17
Ja sa tiež pripájam. Volajte ma konektor.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: ...
|
Pridané:
20.1.2017 11:36
Preco, chces len zasuvat?
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: aerhdh
|
Pridané:
20.1.2017 14:57
Zastrel sa. Okamzite. Hned bude genofond krajsi.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: kolchoznik
|
Pridané:
20.1.2017 10:01
TV minimalne ako zariadenie mrtve nebude este velmi dlho
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: kekeket
|
Pridané:
20.1.2017 10:02
bude mrtve az ked zomre generacia ktora pozerava TV.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: kekeket
|
Pridané:
20.1.2017 10:03
myslel som TV ako televizne stanice v tomto pripade
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Degens
|
Pridané:
20.1.2017 13:18
To je taká kokotina, ako koš vo vode. Ver mi.
Až budeš starý chren, nebude sa ti chceť hladať na nete obsah, poprípade občas nepojde atď. TV zapneš a ideš
|
|
Re: treba to povedat inak
Od reg.: saruman
|
Pridané:
20.1.2017 13:45
Alebo zabudneš čo si chcel hľadať.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: kekeket
|
Pridané:
20.1.2017 13:50
urcite nie, ked budem stary chren tak budem radsej citat knihu, alebo hrat mmorpg kde si budem uzivat virtualny pohyb.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Degens
|
Pridané:
20.1.2017 13:53
Stary citat knihu?
|
|
Re: treba to povedat inak
Od reg.: philippus
|
Pridané:
21.1.2017 23:36
V pohode, už teraz sú audioknihy. S alzhaimerom, keď si dá opakovať, má bohatú zábavu na týždeň...
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: Druh vichy
|
Pridané:
20.1.2017 13:42
A to je ktorá? Lebo ja poznám len zopár kokotkov hipsterov a vegánov, čo reálne nepozerajú tv, väčšina mladých okolo mňa tv pozerá.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: kekeket
|
Pridané:
20.1.2017 13:47
lebo sa kamaratis s neandrtalcami a volicmi smeru
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: AlbHert
|
Pridané:
20.1.2017 16:26
Ach ty teleidiot
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: old
|
Pridané:
21.1.2017 12:36
tu si na zlej adrese, nie že by si nemal pravdu. Tí čo ťa mínuskujú, sa v ďalšom blogu budú zaťťínať, ktorá re-klam-a na narkóze je stupidnejšia
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: MáloSaPije
|
Pridané:
21.1.2017 15:32
No predsa tá na tú mykózu.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: asdfa
|
Pridané:
23.1.2017 7:11
vtedy, ked nevies co sa deje s tvojou vaginou
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: kekeket
|
Pridané:
20.1.2017 10:02
TV ako zobrazovadlo alebo displej je v pohode, mozes tam streamovat svoj content
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: MladýPánko
|
Pridané:
22.1.2017 22:42
Cocotent?
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: gfdgfd
|
Pridané:
20.1.2017 14:56
Bla bla bla...zas tieto hipsterske zvratky.
TV bude fungovat stale. Hlavne zapadne je to uz akasi tradicia. To len u nas je v mode frflat na vsetko "mejnstrím" a tvarit sa silno alternativne.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: kekeket
|
Pridané:
20.1.2017 16:23
no neviem, ja TV nepozeram od 14 rokov a uz mam 26. Cize celkom skoro som pochopil ze to je blbost. To si potom uz 12 rokov udrzujem tuto "modu"
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: hgxg
|
Pridané:
20.1.2017 23:04
Super. Blahozelam. Patris medzi "vynimocnych" a vsetci ostatni su lietadla.
|
|
Re: treba to povedat inak
Od: AlbHert
|
Pridané:
20.1.2017 16:29
Dalsi teleidiot
|
|
Aro japko
Od: Jochka bezpecnostni tehnyk...
|
Pridané:
20.1.2017 9:44
Prosim o nazor Ondreja Macka
|
|
Re: Aro japko
Od: m__
|
Pridané:
20.1.2017 9:56
nech sa priamo z jeho obyvacky sa k tomu fundovane vyjadri
|
|
Re: Afro japko
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
20.1.2017 10:12
V sulade so zakonom o vysielani a retransmisii a suvisiacej protiteroristickej legislative je odborne vyjadrenie experta na poziadanie verejne dostupne v archive predmetnej televizie.
|
|
Re: Afro japko
Od: kuskkta
|
Pridané:
20.1.2017 12:05
*bezpredmetnej televizie
|
|
Re: Aro japko
Od: lololol
|
Pridané:
20.1.2017 10:03
Rano ten jebo povedal v radiu, aby si ludia nekupovali telefony inej distribucie ako slovenskej, aby nekupovali napriklad cesku, polsku, madarsku, lebo nedostanu ziadne aktualizacie a softverovu podporu do buducnosti. Zapisal som si tuto mudrost do diara.
|
|
Re: Aro japko
Od: roflol
|
Pridané:
20.1.2017 12:06
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: Aro japko
Od: Kicko
|
Pridané:
20.1.2017 13:15
ano, preto maju polske verzie Samsungu aktualizacie skor ako slovenske ;)
problem je iba pri reklamacii, ked ma slovensky oficialny servis vyfakoval, ze je to verzia z polska a sedy dovoz nepodporuju
|
|
Re: Aro japko
Od: mojemenoniejedolezite
|
Pridané:
20.1.2017 10:42
hh, mohli by sme po Janke Hospodarovej urobit miestnu legendu z p. Macka. Myslim, ako fundovany znalec IT technologii splna na to vsetky predpoklady !
|
|
Re: Aro japko
Od: Martinnnnnn
|
Pridané:
20.1.2017 10:55
Chodíš s dzbanom po funuse.
|
|
Re: Aro japko
Od: Kktakus
|
Pridané:
20.1.2017 12:40
Dovtedy sa chodi s dzbanom po funus, kym nie je po nom.
|
|
Re: Aro japko
Od: gertrudo
|
Pridané:
20.1.2017 12:59
Normalne si ma vytocil, Janka je dsl legenda lebo si to zasluzi, nie preto ze je drbnuta.
Takze porovnanie s nejakym polodementom je fakt nemiestne.
Ale verim ze sa janke za toto ospravedlnis.
|
|
Re: Aro japko
Od: dfgh
|
Pridané:
20.1.2017 13:20
samozrejme posle kvety..
|
|
Re: Aro japko
Od reg.: saruman
|
Pridané:
20.1.2017 13:48
DSL legenda.:-) Už len vyrobiť sošky.
|
|
Re: Aro japko
Od: mojemenoniejedolezite
|
Pridané:
23.1.2017 9:48
Janke samozrejme posielam kvety !
|
|
Re: Aro japko
Od: neprihlaseny uzivatel
|
Pridané:
20.1.2017 11:15
3D bude jedneho dna standardnou vybavou kazdeho televizora.
Ondrej Macko, PC REVUE 03/2011
|
|
Re: Aro japko
Od: asdfa
|
Pridané:
20.1.2017 11:32
zabudol si:
Ondrej Macko, vizionar a myslitel
|
|
Re: Aro japko
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.1.2017 12:07
3d zabila neexistencia obsahu. Nic lepsie ako Guardians of the galaxy 3D som vzivote nevidel ani v kine, ani avatar ani nic. Ale ked ma mat 1 film 25GB a neda sa to normalne pozriet za mesacny pausal, tak sa na to ludia vyseru. Nerozsiril sa obsah -> nerozsirili sa zobrazovace -> nerozsiril sa obsah -> zobrazovadla....
|
|
Re: Aro japko
Od: tulen50000
|
Pridané:
20.1.2017 12:59
3d tv nezabila neexistencia obsahu ale samotna 3d tv nezmyselna technologia. proste je to picovina ako mraky z ktorej cloveka akurat rozbolia oci a hlava. okrem ondreja macka samozrejme, v dobrom.
|
|
Re: Aro japko
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
20.1.2017 12:15
Pre padnostou argumentov dostatocne vyhovujuce popretie eventuality existencie prave jedneho, 3D funkcionalitu podporujuceho, televizora v den zuctovania, je nutne predlozenie notarsky overeneho potvrdenia predmetnu skutocnost jednoznacne vylucujuceho sudnoznaleckeho posudku, vyhotoveneho certifikovanou vesticou.
|
|
Re: Aro japko
Od: flack
|
Pridané:
20.1.2017 13:08
Ondrej Macko, PC REVUE- to je ten klamar co urobil ten crash test notebooku, kde dokazoval ako su data na SSD disku kingstone uz neviem ci 128GB alebo 256GB v bezpeci aj pri naraze. V zavere sa ale objavil SSD disk s kapacitou 64GB:D a potom toto uzasne cisielko prelepili lepiacou paskou aby si to divak nahodou nevsimol... No to je fakt vizionar:D
|
|
Re: Aro japko
Od reg.: ericek111
|
Pridané:
20.1.2017 14:09
Porovnával tablety a sťažoval sa na to, že iPad (už neviem aký) nemá dvojjadrový procesor a je to jeho veľká nevýhoda... ale iPad dvojjadrový procesor mal. :D
|
|
Re: Aro japko
Od: ...
|
Pridané:
20.1.2017 14:26
Tak si pozrite ako robil recenziu na peugeot 308, dobre je si vziat pukance k tomu.
|
|
Re: Aro japko
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.1.2017 15:01
Tuším to jedného dňa aj bolo tak, ale hneď druhého dňa to celé zrušili.
|
|
Re: Aro japko
Od: Boh1
|
Pridané:
22.1.2017 6:57
Takže sa to tým pádom nestalo?
|
|
HDR of course
Od: zxcvbn
|
Pridané:
20.1.2017 11:22
Tamto HDR tiez zakape, alebo to bude default, o ktorom sa prestane hovorit. Videl som na LinusTechTips porovnanie a teda nie je o co stat.
Cele to stoji na tom cim to krmite a zatial jediny film, kde to je urobene fakt dobre je Life of Pi.
|
|
Re: HDR of course
Od: wizzx
|
Pridané:
20.1.2017 12:54
3D malo obrovsky potencial, pretoze ak je film spraveny v 3d poriadne, tak je to obrovsky rozdiel vo vizulanom zazitku. Dokopy som videl cca 40-50 3D filmov kde pre 70% bolo 3d zbytocne. Ale napr pri Gravity bol pri 3d filme omnoho lepsi zazitok ako pri 2D. Taktiez aj Prometheus (nehladiac na samotny dej), kludne aj Avatar a rozpravky od pixaru.
|
|
Re: HDR of course
Od: Sloniik
|
Pridané:
20.1.2017 13:07
Gravity bola taka cicovina, ze som to musel pozerat na 3x. Tolko chyb v jednom filme musi byt naschval.
|
|
Re: HDR of course
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.1.2017 14:33
gravity bolo v pohode, sa mi pacil asi viac ako Interstellar.. Z 3D sa mi najviac paciil Guardians.. a potom asi Happy feet2. Avatar boli 3D 2 sceny, ked vybehol von a nohou vyhodil strk, a ked padali semena Stromu divakom nad hlavami. No ok, tak 3 sceny, este ked horel Strom.. To je tak vsetko. Ani Star wars 7 nebol taky dobry ako guardians, a to som vsetky 3D filmy videl v kine az na guardians, ten som videl 3D v telke...
|
|
ako moze byt
Od: Problem
|
Pridané:
20.1.2017 11:24
Ako moze byt nieco mrtve, ked to ani nezilo.
|
|
Re: ako moze byt
Od: MožnoTak
|
Pridané:
20.1.2017 12:14
Si zabil
|
|
Re: ako moze byt
Od: party
|
Pridané:
20.1.2017 13:11
"how do you kill that which has no life"
|
|
Re: ako moze byt
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.1.2017 15:03
V pondelok sa dobrovoľne prihlásiš na hodine angličtiny, že chceš odpovedať. OK?
|
|
Re: ako moze byt
Od: Salty islander
|
Pridané:
20.1.2017 15:27
What is dead may never die
|
|
Re: ako moze byt
Od: bozz.
|
Pridané:
20.1.2017 16:58
nefrajeruj tu ze vies po anglicky lebo dostanes 3d televizor
|
|
HDR podfuk
Od: Koumak
|
Pridané:
20.1.2017 13:37
Jasne, ze ich skor uzivi vylepsene HDR, lebo 8 z 10 ludi uchvati stare LCD so statickym kontrastom napriklad 1:2000, ale dynamickym 1:500000 (cim viac paskov, tym viac adidas), ako nejake, co ma staticky kontrast napriklad 1:10000, ale dynamicky mozno 1:50000.
Cele je to odzub, vdaka ktoremu zial aj plazma zanikla (ktora ma nasobne vyssi staticky kontrast oproti akemukolvek LCD).
Propagovany dovod spotreby a vyhrevnosti plaziem (pri poslednych generaciach plaziem znacne znegovany) bol iba cieleny utok na ludi - stacilo pozriet na presaturovane videa, ktore v KAZDEJ predajni bezali na LCD a zle nastavenych plazmach...
|
|
Re: HDR podfuk
Od: Degens
|
Pridané:
20.1.2017 13:54
Ono aj kazdy tvrdil ze vypalovanie obrazovky UZ nehrozi, to je prezitok. Bohuzial neni, v rohu mam vypaleny mix vsetkych looog
|
|
Re: HDR podfuk
Od: Koumak
|
Pridané:
20.1.2017 14:13
A funkciu orbiter mas vypnutu, ze? ;)
Ja mam LG a tiez je velmi jemne vidiet rozmazleho ducha loga stanice, ale staci na hodinku zapnut bielenie a zasa zmizne na dlhu dobu.
|
|
Re: HDR podfuk
Od: Degens
|
Pridané:
20.1.2017 15:04
Panasonic, model neviem, som prec. Ale prebehol som vsetky nastavenia, max nejake bielo-cierne pasiky behaju po obrazovke co som nasiel. Aj kontrast aj jas som znizoval..
|
|
OLED 3D
Od: anonymus1
|
Pridané:
20.1.2017 17:13
Skoda, ze LG seklo s 3D aj na buducich OLEDoch. Na ich aktualnych OLED TV vypada 3D fakt nadherne. Jednak vysoky kontrast a hlavne ziadny ghosting.
|
|
skdoa
Od: Mishi_ZH
|
Pridané:
20.1.2017 18:37
Je to skoda, PS4 hravam takmer vsetko na LG s 3D a je to super
|
|
Suhlasim
Od: Luke peterson
|
Pridané:
21.1.2017 3:22
Odkedy chodím do imax, domáce 3d bryle som vyhodil. Je to nudne.
|
|
Re: Suhlasim
Od: Adamzra
|
Pridané:
23.1.2017 11:21
Existuje ešte v BA pravý IMAX?
Taký ako bol na Avione. Lebo to čo premietajú v Eurovei a vydávajú za 3D je čistý des. Bol som tam na Jurský svet a nemalo to skoro žiaden 3D efekt, žiaden jas, žiaden kontrast a pochybujem že to bolo aj HD.
|
|
Re: Suhlasim
Od: tomibojko1
|
Pridané:
24.1.2017 16:13
jj, asi pred rokom a pol otvorili imax v bory - necekoval som presne specifikacie, ale vyzera to na IMAx , pisu ze je to imax, platno je vacsie ako ostatne, okuliare su lepsie, i rychle sceny to stiha, je sanca ze je to imax
|
|
smart
Od: redneck
|
Pridané:
21.1.2017 10:48
..a čoraz viac Smart TV funkcií. Dobry vtip. Keby tak este poriadne fungovali.
|