|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poviem to
Od: .Severín
|
Pridané:
8.1.2017 14:35
Poviem to babke
|
|
Re: poviem to
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
8.1.2017 15:20
...a ta to povie jeho babke a dostane na holu.
|
|
Re: poviem to
Od: dedko 2087
|
Pridané:
8.1.2017 16:31
Ked budeš môcť vďaka 30 eurovim androidom, analizavat správanie všetkých babiek ovládneš vesmír.
|
|
Re: poviem to
Od: Uchil
|
Pridané:
8.1.2017 23:29
*anal lizavat
|
|
Re: poviem to
Od: dasdasda
|
Pridané:
8.1.2017 15:31
Len aby ten Pichai neprisiel za babkou...
|
|
Re: poviem to
Od: kekeket
|
Pridané:
8.1.2017 15:42
piť čaj
|
|
Re: poviem to
Od: kekeket
|
Pridané:
8.1.2017 15:43
a babka mu povie: "Pi čaj, milý Pichai"
a on: "ja len pigi čaj ty piča"
|
|
Re: poviem to
Od: dadasdasdasd
|
Pridané:
8.1.2017 16:11
Nie, on ju opicha, a babka bude dobre spominat na oPichaja
|
|
Re: poviem to
Od: segal
|
Pridané:
8.1.2017 19:25
pekne vam jebe :D
|
|
Re: poviem to
Od: Jjffjfjfj
|
Pridané:
8.1.2017 20:38
Vnucik, vies, taky krasny chlapec prisiel za mnou, povedal ze Pichai, ja som povedala TAK PICHAJ, tak ma opichal. Lepsie ako tvoj dedko ma opichal tym udenym klobasom
|
|
Re: poviem to
Od: LMzPD
|
Pridané:
9.1.2017 1:45
Nožom ťa zabijem! Bodákom.
|
|
Re: poviem to
Od: adafdgsfgdsg
|
Pridané:
10.1.2017 0:23
ty si asi moslim ze?!
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.1.2017 14:36
kvalitne telefony niesu ani do 200€ a to najma vdaka softwaru od google. Lebo jednou z hlavnych vlastnosti kvalitneho telfonu je starostlivost o zakaznika aspon 3 roky od kupy telefonu. Sudruhovia z NDR sa na lenovo P70 vysrali davno pred tym ako som ho kupil :/
|
|
Re: 5 znakov
Od: Buržujko
|
Pridané:
8.1.2017 17:07
A čo čakať od systému postavenom na na kolene hipisákom zbúchanom jadre? Chápem lacné handroidy ako smartphony pre nízkopríjmnové skupiny, ale tie drahé? A ešte to ani nemôžeš zobrať do lietadla.
|
|
Re: 5 znakov
Od: aljaska
|
Pridané:
8.1.2017 17:16
ano, pretoze pri upgrade ios myslia aj na ine ako vlajkove ajfony a ajpady
co pekneho nam este povies?
|
|
Re: 5 znakov
Od: knjiCdo
|
Pridané:
8.1.2017 21:32
len by som pripomenul, že každý jeden systém, ktorý sa dnes používa začal ako "hipísákom zbúchaný na kolene"... takže to nie je zrovna argument proti...
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
9.1.2017 2:44
Nie, kazdy nie je zbuchany nahulenym hipisakom. Vela OS, ktore sa nedavaju do ruk na pouzivanie obycajnym smrtelnikom nevzniklo na kolene zhuleneho hipisaka (asi bol mysleny Linux). Unix vznikol v AT&T labs pracou viacerych nehipisakov. Ci boli zhuleni, to je mimo tvrdenia: "zhuleny a sucasne hipisak".
Existuje viacero OS, ktore bezia v sietovych produktoch a realne boli tvorene inziniermi a programatormi (nemyslim tymi slovenskymi titulovanymi inziniermi z nepraxe).
To len Linux si stale so sebou nesie vdaka vyjadrovaniu v diskusiach (diskusiach o kerneli v oficialnych forach) svoju zhulene hipisacku ci nezhulene nacisticku povest. Nejeden sa tu dnes asi inspiroval, len tie osobne utoky je potrebne viac zosobnit. Bezduche nadavanie do vetra novy kernel nevytvori!
Na druhej strane, nebyt Linuxu, dodnes sa trapime s Unixom a aplikaciami na styl Linuxu, len za OS aj applikacie by bolo treba platit :\.
|
|
Re: 5 znakov
Od: sheddow
|
Pridané:
9.1.2017 5:30
ja pouzivam aj low end aj high end s win phone a oba dostavaja rovnake aktualizacie pravidelne aj napriek tomu, ze jeden z nich ma uz 2 roky.. vou.. :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: taglajf
|
Pridané:
9.1.2017 8:14
windows phone je totiz unikatna kombinacia paradoxu ked papierovy high end je realny low end
|
|
Re: 5 znakov
Od: Joskooooooooo
|
Pridané:
8.1.2017 23:34
tag to zas prrr... aplle potporuje svoie telefoni azpon 4-5 rokou. Opcas sa zpomaly aifon z novim updatom ale poriesili ket trebalo. Tu v kezmaroku stale funguju updatovane iponi 4s
|
|
Re: 5 znakov
Od: Ujo Tomas
|
Pridané:
9.1.2017 1:58
no vitaj.. :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: Foter Loter
|
Pridané:
10.1.2017 22:55
Kto hlada, najde ...
Lenovo P70 dostáva na Slovensku aktualizáciu s Android 5.1 Lollipop
https://www.mojandroid.sk/ lenovo-p70-android-5-1-lollipop-aktualizacia/
Ak Ti to nestaci a nepotrebujes bluetooth a selfie kameru :
On lenovo p70 is the best Android 6.0.1 CyanogenMod 13 !!!
Phone is running very quick and stable !
http://www.lenovoroot.com/2016/05/ android-marshmallow-6-for-lenovo-p70.html
|
|
neviete
Od: .ano prosim
|
Pridané:
8.1.2017 14:53
pred update na novu verziu som mal na ploche taku ikônku ,že bedzdrôtovy pristupovy bod.teraz - ! teraz sa musim preklikavat.leňovo A6000plus. jakô ju tam dostat priatelia.shortcut creator -to mi nepomohlo.
|
|
Re: neviete
Od: MarkoMarko
|
Pridané:
8.1.2017 14:56
Google Play > hladaj "Hotspot widget"
|
|
Re: neviete
Od: . Severín
|
Pridané:
8.1.2017 15:06
diky diky,to mi sice neslo,lebo po instalaci tam nebola ikônka na ploche,ale nainstaloval som dalsiu že Tethering ta mala aj ikonku.
Co mi v novej verzii Androidu pribudlo bola prezmenu baterka. A mi pomohlo z podobnych apl. je napr LTE switch,kej nechcem aby mi zralo centy zo 4kovej karty.
|
|
Re: neviete
Od: .Severin
|
Pridané:
8.1.2017 14:58
hlavne ked by ste nahodou omylom ho chceli kupit kvoli dualsim,tak iba jedna karta podporuje LTE a 3G a druha iba 2G. Kto mal tamtung tak zabudnite na gorilaglass dobre reagujuci diplaj. teraz mate plast a a opozdene rekciee.
ale niekomu to vadit nebude samozrejme.
Ja som zivy clovek.s pozdravom.nie robot.
|
|
Re: neviete
Od: alex.;.
|
Pridané:
9.1.2017 18:27
a este jedno,je to jednodnovy mobil.Ta s3 mi vydrzala cosi dlhsie.samozrejme pri pouzivani
|
|
Re: neviete
Od: kosacik
|
Pridané:
8.1.2017 14:58
tak si tam daj hociaku inu apku, ktora vie vytvarat hotspot, tie standardne prichadzaju aj s ikonkou na vypnutie
|
|
Lumia 640
Od: chlapci
|
Pridané:
8.1.2017 15:03
< 100 eur, najlepsi telefon vo vesmire v danej kategorii.
A ano mal som aj Android, 3x tak drahy ako henta Lumia, Android nula bodov.
|
|
Re: Lumia 640
Od: fdsadfaghfda
|
Pridané:
8.1.2017 15:32
Verim tomu ze Pichai by ta presvedcil
|
|
Re: Lumia 640
Od: Tuná stlač
|
Pridané:
8.1.2017 16:52
Ak nie Pichai, tak Kusaj určite.
|
|
Re: Lumia 640
Od: sheddow
|
Pridané:
9.1.2017 5:33
vou, neverim... niekto s rovnakym nazorom :-O.. vitaj.. lumia 640 LTE a od leta po odstraneni bugov vo win 10 to ide ako ma.. dokupil som teraz po vianociach aj 950 dual sim, pretoze novy za cenu 239€ to uz sa fakto oplatilo :) (datart)
|
|
Re: Lumia 640
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
8.1.2017 16:09
veru veru, tiez ju pouzivam, konecne dobre fungujuci telefon
|
|
Re: Lumia 640
Od: sfdtgyh
|
Pridané:
9.1.2017 8:48
to ti verim, WP je kategoria sama o sebe...
|
|
Preklad
Od: huanggg
|
Pridané:
8.1.2017 15:37
veru treba natlacit smartfon vsetkym, aby bola google spy databaza kompletna
|
|
Re: Preklad
Od: Robo1111
|
Pridané:
9.1.2017 7:56
No a, sami si to kupuju.
|
|
Titulok
Od: AleNo123
|
Pridané:
8.1.2017 16:04
Ty si este nevidel co zbera FB a ine siete ze?
Inak na takom ALZA.sk alebo HEJ.sk pekne v pozadi
dostava google.com/ads/ hlasenie aky tovar si pozeras a akej cene z akej IPcky.
Jemu nestaci ze kam si klikol z vyhladavaca on spina
musi tazit aj eshopov co si tam kto pozera
a tito lenivy koderi (hej.sk/kasa.cz) vdaka im frameworkom to radi implementuju.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
8.1.2017 16:09
ghostery a bloknut ads a vsetko ostatne.... a nech si spehuje kolko chce :D
|
|
Re: Titulok
Od: tamtung
|
Pridané:
9.1.2017 7:05
alebo portable firefox a menit kazdy tyzden/mesiac
mail mat na neportable, ale nic ine tam nerobit.
idealne nemat mail od google
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
8.1.2017 16:08
Kvalitný telefóny - počítač pod 30 Eur? Za to si ani obyčajné sluchátka nekúpim!!!
|
|
Re: Winnetou konica
Od: sadfasdf
|
Pridané:
8.1.2017 16:33
tak asi zacnem telefonovat z RPi :-)
|
|
Re: Winnetou konica
Od: trololoman
|
Pridané:
8.1.2017 23:23
nech sa paci, za 158 dolacov
http://www.davidhunt.ie/ piphone-a-raspberry-pi-based-smartphone/
|
|
alt os
Od: random
|
Pridané:
8.1.2017 16:36
Smartfon pod 100 Eur, na ktory by sa dal nainstalovat nejaky alternativny OS (cyanogen/lineage, copperhead...) by som bral vsetkymi desiatimi, a hned tri aj pre mamu, babku.
|
|
Re: alt os
Od: Mxxl
|
Pridané:
8.1.2017 19:45
skús pozrieť .. Motorola Moto G (je veľa generácii, originál moto G je best a najlacnejšia)
|
|
A naco
Od: Sedliacky rozum
|
Pridané:
8.1.2017 16:39
Clovek by si myslel ze ked si clovek kupi telefon tak si uz dalsi kupovat nemusi, ak je kvalitny tak vydrzi dlho, ale ludia su tak osprosteni reklamou ze si kazdy pol roka / rok kupuju novy. Ti menej majetni si potom kazde dva roky vyberaju novy teloefon na pausal a zavezuju sa tym na dva roky mobilnemu uzernikovi. Je zaujimave ze v roku 2007 ludia vychvalovali iphone 1 a v roku 2017 ho uz ti isti ludia povazuju za zastaraly pritom ten telefon je stale rovnaky funguje rovnako a telefonuje sa s nim rovnako. Proste vyrobcovia vedia ludi perfektne manipulovat a tahat z nich znovu a znovu peniaze.
|
|
Re: A naco
Od: kosacik
|
Pridané:
8.1.2017 16:51
tak to ale nefunguje, najmä kvôli náročnosti webových stránok - to sa z pred 5tich rokov nedá porovnať, rovnako aj akákoľvek aplikácia, prešla za tie roky takým vývojom, že hw starého telefónu je žiaľ už ťažko použiteľný... skúšal som takto rozchodiť staršiu galaxy S1, ale aj S3, keď som mal aktuálny telefón na reklamácii. Bolo to utrpenie.
Keď si ale človek uvedomí, že v mobile má pomaly toľko ramky, koľko na slušnom počítači s windows, tak je jasné, že sú v androide obrovské rezervy...
|
|
Re: A naco
Od: Tuná stlač
|
Pridané:
8.1.2017 17:00
A keď si uvedomíme, že tie rezervy sú aj v tom windowse, tak.. Ale pravda je, že prázdna S3 má už problém otvoriť aj kontakty, či telefón. Čím to asi bude.
|
|
Re: A naco
Od: konspirator
|
Pridané:
8.1.2017 20:25
V renomovanych mediach ako zem a vek a ac24 pisali ze tam davaju spomalovace a nekonecne cykly aby boli appky stale pomalsie a je to prqvda. Kydysi nam na 3d hru stacila aj 486 o 4 mb ram a krasne na tom slapal doomaj wolfenstain 3d dnes ti nestaci ani 2x 1080 v sli na niektore hry
|
|
Re: A naco
Od: konspirator
|
Pridané:
8.1.2017 20:25
V renomovanych mediach ako zem a vek a ac24 pisali ze tam davaju spomalovace a nekonecne cykly aby boli appky stale pomalsie a je to prqvda. Kydysi nam na 3d hru stacila aj 486 o 4 mb ram a krasne na tom slapal doomaj wolfenstain 3d dnes ti nestaci ani 2x 1080 v sli na niektore hry
|
|
Re: A naco
Od: Chocco Ccot
|
Pridané:
9.1.2017 17:15
Nie, žiadne rezervy v androide. Aplikacie pre PC su povacsinou napisane v C, C++ a inych nativnych rychlych jazykoch. Aplikacie pre android su pisane v uchylackej jave. Kazdy asi vie ako ficia javove aplikacie na PC oproti alternativam napisanym v inom jazyku. Viditelne pomalsie, lagujuco, tak "javovsko".
Napisat cely OS pre PC v jave a normalne by ti ujebalo dekel :) nestacilo by ani i70 16x core s 32GB RAM
|
|
Re: A naco
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.1.2017 17:27
aj s moskvicom sa jazdi rovnako, zerie rovnako a menis tam rovnaky olej. ALe pred 40 rokmi si ho vychvaloval a dnes to je srot. Vyrobcovia aut manipuluju ludmi a znovu chcu peniaze!
|
|
Re: A naco
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
8.1.2017 18:09
hrusky su stavnate a citrony kysle.
telefon porovnavat s automobilom???
|
|
Re: A ^to
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
8.1.2017 18:50
hrusky su stavnate a citrony mozu byt vyrazne stavnatejsie.
a v telefone a aute mozu byt rezidua toho isteho dynosaurusa, cim pri vhodnej volbe velkosti vzorky moze, statisticky vedecky priekazne, vo vysledku porovnania viest i k uplnej zhode.
|
|
Re: A naco
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.1.2017 18:54
noa? hodnotime tu user experience, to je jedno akeho vyrobku. Zober si teda telefony, ja som vlastnil nokia 3310, sony CMD J70, nokia 6610, sony-erics w810i, nokia x6, sony xperia SP, lenovo P70. Uplne najspokojnejsi som bol s w810i, to bol na tu dobu (2006) mega paradny telefon. Dnes by som ho ale uz nechcel. Nepouzitelny srot.
|
|
Re: A naco
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
8.1.2017 18:15
Vyvoj mobilov sa stal neefiktivnym, programovanie veci v Jave a dalsich API je onicom, vsetko velmi rychlo nadzabat nech to dame na app store ale s bugmi a neefektivnym vyuzivanim HW kapacity, hlavne ze jak tu appku zapne kazdu chvilu caka ze odtial daco vyleti a odpraskne vas s reklamou, mobil co ma 2GB ramky seka na pisanie a telefonovanie, pritom stolny komp s 2GB ramky je uplne niekde inde.
Btw myslim ze v roku 2017 uz iPhone nevlastni asi nikto, mozno ho ma dakto zabudnuty v sufliku, podporu a pristup do app storu applovci zrusili uz v roku 2013 pre iPhone 1, 3G a 3Gs, myslim ze 4 a vyssie este funguju, nespoliehal by som sa ale nato ze to bude este dlho.
|
|
Titulok
Od: Ajeto2017
|
Pridané:
8.1.2017 17:55
Hlavne ak by tie stranky nerobili co nemaju
a nebol tam zbytocny JS bordel tak by na to stacili
aj vyrazne slabsie CPU.
Take DSL pojde aj na P75-tke. Taka ALZA potrebuje aspon 5x viac.
A pritom by sa dali spravit aj pekne aj responsivne bez tych
veci co sa stahuju externe a robia si Canvas Fingerprinting.
Alebo robia nejaky benchmark timer['end' -timer['start']
Na rychlom PC to anie nevidite na slabsom sa zacnete divit.
|
|
Re: Titulok
Od: tamtung
|
Pridané:
9.1.2017 7:08
a kolko potrebuje potom gmail?
i5, 12gb ram, ssd, win 7 a CPU fici na 100% (1jadro, cize na 25% komplet CPU), RAM siaha na 2GB a to vsetko preto, lebo hladam jedno slovo na gmail, alebo otvorim konverzaciu kde je viac nez 5 mailov. hangouts vypnuty, gtalk zapnuty/vypnuty, to je jedno, robi to tak ci tak.
nechapem ako moze niekto pisat tie aplikacie/weby tak enormne nekvalitne, ale vidim ze ludom to nevadi. resp beznym spotrebitelom.
alza.sk to iste, skusam a kym nacita 7-8 sekund, CPU 20-40% (cize jedno cele jadro vytazene plus dalsie)
mozno je na vine aj FF 50.1.0
zda sa mi ze dnesni programatori nevedia programovat..
|
|
Re: Titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.1.2017 8:03
tak to mas nieco doyebate, lebo mne gmail neberie nic, vytazenie CPU 0-1-3% Ked zapnem "konverzaciu" (to bol riadny kokot kto vymyslel ze bude davat pod 1 mail dalsich xy mailov, neprehladne jak rit) tak vytazenie vyskoci na 10% a vrati sa na 0-1-2-3, viac nejde. FF berie v 2 vlaknach 300MB ram (opera ide v 8 vlaknach). FF je 50.1.0
|
|
30 eurove smartfony
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
8.1.2017 18:02
Je uplne k veci ked niekto kto ocividne zil v dost velkej chudobe sa tam po rokoch vrati a zadrie taku ukrutnu chujovinu ze im treba 30 eurove smartfony, ja neviem, to naozaj im treba len toto? Ved v tom state nefunguje nic, tam ludia v niektorych okresoch byvaju rovno pod stromami, nemaju vodu, potraviny, lieky, budovy ci dopravne prostriedky, to naozaj im treba v prvom rade pristup na internet a az potom zakladne zivotne potreby?
|
|
Re: 30 eurove smartfony
Od: 48484
|
Pridané:
8.1.2017 20:32
Ano. Mozno si neuvedomujes, ale prave mobil je jedna z technologii, co prave v Indii prudko dviha sancu tych ludi zamestnat sa.
|
|
Re: 30 eurove smartfony
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
9.1.2017 7:17
Presne tak. A dalsimi su zajacia labka a zub jazveca, ale ten musi byt na kriznych cestach presne o polnoci za uplnku vytrhnuty pannou, inak dviha o nieco menej prudko.
|
|
zasa?
Od: neviem meno
|
Pridané:
9.1.2017 8:17
boha zasa android
|
|
kvalitné Android smartfóny
Od: juju
|
Pridané:
9.1.2017 8:34
Neobsahuje vyraz "kvalitné Android" vazne protirecenie ?
(nie som iFanusik)
|
|
Re: kvalitné Android smartfóny
Od: Okres linux
|
Pridané:
9.1.2017 10:25
Nie. Nejaké ďalšie hlúpe otázky, ty neiFanúšik?
|
|
aj zvysok sa plati
Od: fundrak
|
Pridané:
9.1.2017 9:09
Zvysok zaplatite svojmi osobnymi datami
|
|
yhj4g134
Od: rh2345y13rghr
|
Pridané:
9.1.2017 9:13
HAHAHA tak nech daju za tolko svoj Pixel :)
|
|
google
Od: NaMojeSlováVždyDošloAjDôjde
|
Pridané:
9.1.2017 9:48
Smartfón bude smartfónom vtedy ak v ňom nebude Android a kopa ich primitivného smetia od Google. Prečo? to nerobia na princípe nanútenej politiky Windows? Zvoľ si svoj prehliadač? mimo IE? Vyrobím ,,mobil,, nahrám firmware, zapnem a on sa ma spýta: Aký operačný systém si chcete nainštalovať?
A: Android
B: Windows phone
C: Apple
D: Nič, SMS a volania budú funkčné :)
Voľba alternatív - naivita, sloboda? - naivita. ľudia sú tovar čo má menšiu hodnotu ako ich mobil na Bazoši.:)))
|
|
Re: google
Od: Okres linux
|
Pridané:
9.1.2017 10:24
Bla bla bla bla
|
|
Re: google
Od: poldinko
|
Pridané:
9.1.2017 10:57
presne preto to nerobia ze ked si dnes zapnej NTB (alebo poskladané PC) teiž sa ťa naopýta, či si chceš naisťalovať:
1. Windows
2. OS X
3. Linux
4. BSD
5. Solaris
6. DOS
7. nič iba chcem vyhrievať
|
|
Re: google
Od: Menovec
|
Pridané:
9.1.2017 13:27
8. Stlač Any key...
9. Reset
10. Power off
11. dzi do prdele šmejde!
12. Vložte disketu...
|
|
Re: google
Od: alza-kot
|
Pridané:
9.1.2017 21:16
100 amigaos tyzdenne! instaluj, pozemstan!
|
|
Re: google
Od: neviem meno
|
Pridané:
9.1.2017 11:05
BlackBerry OS 10
|
|
Re: google
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
9.1.2017 12:30
Myslim ze ponukanie ballot screenu by beznych uzivatelov len dalej zneistilo ako tomu bolo na desktopoch, aj napriek tomu ze pocas rokov sa trochu zmenilo podvedomie ludi o tychto veciach. Uzivatel neriesi aky browser tam je proste chce ist na internet a pozriet/vybavit co potrebuje. Jemu jedno ci to je android alebo iOS, potrebuje zavolat rodine, do prace atd. Uzivatelov technika nezaujima, da sa povedat ze vela uzivatelov mobilov ani nevie do mobilu zalozit SIM kartu a nieto este urobit zlozite rozhodnutie o OS pri prvom spusteni.
|
|
Re: google
Od: Foter Loter
|
Pridané:
10.1.2017 22:58
Mas alternativu, napr. CyanogenMod...
|
|
12345
Od: AlbHert
|
Pridané:
9.1.2017 12:46
"často dostatočne neznámych značiek."
ja uz musim tieto perly archivovat :)
|
|
Re: 12345
Od: poldinko
|
Pridané:
9.1.2017 13:31
to aj mňa dostalo, ale komentáre kritizujúce gramatiku, vyjadrovanie, slovosled alebo iné chyby autora bývajú promtne zmazané tak som sa ani neunúval.
pre autora (správny tvar): nedostatočne známa značka
|
|
Re: IZERS
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
9.1.2017 17:42
Tvar sice moze vyhovovat, no analogicke pouzivane vyznamove nuansy pojmov "dostatočne neveľká" a "nedostatočne veľká" pomerne obsirne osvetluje odborna literatura exaktnou klasifikaciou v diele Kama Sutra.
|