|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Škoda preškoda
Od: Buržujko
|
Pridané:
6.1.2017 14:25
Rádio FM sem tam počúvam aj keď mi bolo ľúto, keď vystriedalo to najlepšie SK rádio vôbec - Rock FM. Je mi ľúto, že v Nórsku si už nebudú môcť vychutnať túto stanicu.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: xxxyyyzzz
|
Pridané:
6.1.2017 15:09
Ja radio nemam stacia mi mp3ojky
|
|
Re: Škoda preškoda
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
6.1.2017 15:59
No ja taky skromny niesom. Ja jedine FLAC!
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: jxbdbf
|
Pridané:
6.1.2017 16:39
Ano a pustas si ich cez onboard zvukovku do plastovych genius chrastitok.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
6.1.2017 17:25
ti jebe... genius ? to je luxus.. chalan ma isto silvercrest z carrefouru
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: Pastor Jaro
|
Pridané:
6.1.2017 17:29
Len mu závidíš, že ešte stále chytá markízu.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: Hdjdhddd
|
Pridané:
6.1.2017 18:04
Hej a tie jeho flac subory maju nazov :
Tublatanka-flac.mp3
|
|
!Dolezita nformacia pre zacinajucich diskuterov!
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.1.2017 18:16
S odkazom na dany subor sa je pomerne rovnako casto mozne stretnut v mantrickej forme pri odblokovavani cakry, invokaciou tu, tu a tu.
|
|
Re: !Dolezita nformacia pre zacinajucich diskuterov!
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
6.1.2017 22:00
Ty musis byt riadne zhuleny.
|
|
Re: !Dolezita nformacia pre zacinajucich diskuterov!
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
7.1.2017 7:40
Nemusim, ale, samozrejme v ramci primarnej protidrogovej prevencie a podpory volnocasovych aktivit, participujem na usili tajnej iluminatorskej konspiracie, usilujucej o vyhladenie veganov pomalym vyhladovanim.
|
|
Re: !Dolezita nformacia pre zacinajucich diskuterov!
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
7.1.2017 9:32
Vegani sa vyhladia sami svojim stravovanim. O to sa postara priroda.
|
|
Re: !Dolezita nformacia pre zacinajucich diskuterov!
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
7.1.2017 10:45
Ta uz to oficialne zvladla jednym meteorom, ale nakolko povodna vystraha uspesnost priekazne dostatocne negarantuje, ohladom konzultacii s vyraznym doladenim udrzatelnosti rodovej pamate prislo k obrateniu pozornosti k radam z radov tunajsich odbornikov.
|
|
Re: !Dolezita nformacia pre zacinajucich diskuterov!
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.1.2017 11:31
Pomôž si sám človeče, aj Pán Boh ti pomôže.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: jhjcc
|
Pridané:
6.1.2017 23:12
Do tublatanky sa laskavo nejeb!
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: Análno
|
Pridané:
8.1.2017 16:55
Dnes máš rande so svojim mestom?
|
|
Re: Škoda preškoda
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
9.1.2017 8:57
ti jebe? to je luxus. pocuva to na plastovom tanieri s motorcekom
https://www.youtube.com/watch?v=p3jOMD0d5yE
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: afasdasd
|
Pridané:
6.1.2017 23:59
tak dnesne onboard zvukovky su uz na tom celkom dobre. napr ALC1150 sa moze rovnat s niektorymi dedikovanymi.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: Jemine
|
Pridané:
7.1.2017 7:59
Počítač nehrá, nech mu aj čo nasereš!
|
|
Re: Škoda preškoda
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
7.1.2017 9:18
Nazdar Maniak!
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: Jerichoo
|
Pridané:
7.1.2017 22:50
Nazdar kokote.
No ako? Zasa halucicincácie?
|
|
Re: Škoda preškoda
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
8.1.2017 9:27
Presne takto ťa zdravia ráno v ústave čo?
|
|
Re: Škoda preškoda
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
8.1.2017 9:50
Si si tuším zabudol prepísať nick že jemine a jerichoo.
Bože môže byť niekto taký debil ako ty maniak?
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
8.1.2017 9:56
Napriklad umela inteligencia s tym nema problem.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: RIKK
|
Pridané:
7.1.2017 11:49
clovece, ty si naozaj kompletny priklad typickeho demoralizovaneho slovaka. Si na webe kde je priemerny prijem zarabajuceho jedinca podstatne vyssi ako nezamestnanych aktivacnych lopatarov, ale aj tak si das tu namahu dojebat cloveka ktory len spomenie bezstratovy format. Ak si neni spokojny bo si ty sam nemozes dovolit audiosystem ktory ten flac vyuzije, tak s tym nieco rob. Len prosim ta prestan demoralizovat a sirit hentaku zivotnu apatiu.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.1.2017 13:18
Háj sosájty web? Ci pana.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: ejha
|
Pridané:
7.1.2017 19:34
Uz chyba len zaviest 10 000€ vlozne za registraciu.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: webnick358
|
Pridané:
8.1.2017 22:14
Audiosystem? Z flacu sa da vytazit aj pri relativne malych nakladoch... DAC Fiio Q1 + HD660 a popiči zvuk za pár šupiek.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: dweller
|
Pridané:
7.1.2017 12:44
Radio FM je urcite lespie ako niekdajsie Rock FM. Co sa tyka hudby aj relacii.
|
|
Re: Škoda preškoda
Od: kihkajshdjk
|
Pridané:
7.1.2017 14:46
:D ten bol dobry, sracka bola sracka je
|
|
Načo chleba?
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.1.2017 14:28
Doma rádio nemáme. V aute mám rádio len kôli telefonovaniu, vačšinou je na "mute" a veľmi, veľmi zriedka si pustím správy na SRO.
Správy stoja dosť za hovno, je to len o tom, koľko je kde mŕtvych. Niekedy povedia niečo, čo má hlavu a pätu ale zriedka. Inak tam je len sračková hudba a reklamy. To radšej nekonzumujem.
Väčšinou na dlhšej ceste točím nejaké CD. Keď sa mi zunujú moje CD, zapnem si výstup z telefónu do AUX a počúvam nejaké internetové rádio. Je ich dosť a hudba je o dosť lepšia ako v terestriálnych. Keby to u nás vypli, asi by ma to ani nebolelo.
|
|
Re: Načo chleba?
Od: xxxyyyzzz
|
Pridané:
6.1.2017 15:11
Ja v aute pustam mp3ky z iphone pocuvat hudbu co mi dakto nanuti fakt nemusim a este medzitym to brblanie napikovanych moderatorov ble
|
|
Re: Načo chleba?
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.1.2017 15:15
Nechápem ľudí, ktorí mi sem klikajú na plusy a mínusy. To akože za umelecký dojem? Alebo čo sa na tom dá hodnotiť?
Veď píšem svoj názor na rádio. Vy máte svoj. Napíšte ho, mňa to zaujíma. Plusy a mínusy jebal pes.
|
|
^to chleba.
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.1.2017 15:34
Hodnoteny je pomer ud*/(dlzka.informacna hodnota)[s^-1.m^-1.bit^-1]
*umelecky dojem
|
|
Re: ^to chleba.
Od: fajnsmeker
|
Pridané:
6.1.2017 22:03
Možno by to chcelo namiešať na mieru rádiám také slovenské pesničky(aspoň viacej), ktoré by ich diváci počúvali. Takto to vysielajú večer.
A celé je to zložitejšie, počúvajúcich si treba niekedy aj trocha vychovať a zaujať. A nielen to.
Potom z toho vypadne okrem iného aj umelecký dojem, ktorý vôbec nemusí byť najdôležitejší.
|
|
Re: ^to
Od: ajtacka
|
Pridané:
6.1.2017 22:14
Po slovensky: Niektori tvrdia, ze su majstri sveta a potom pride na vec, a su chcipaci. Dajte si ho zmensit. :P
|
|
Re: ^to
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
7.1.2017 7:53
Odbornik by na nedostacnu kvalitu vysielania sa stazujuceho divaka rozhlasu posielal na ine organy sa specializujuce oddelenie.
|
|
Re: ^to chleba.
Od: netload
|
Pridané:
9.1.2017 3:08
ty si si namiešal už asi dostatočne veľa, keď chceš miešať rádiám pesničky pre divákov :D
|
|
Re: Načo chleba?
Od: old
|
Pridané:
10.1.2017 13:46
ja si neviem predstaviť domácnosť bez rádia, ani tie hodiny strávené na cestách. Samozrejme, v aute si pustím aj mp3, ale bez živého vysielania by ma tie konzervy a paštéty rýchlo omrzeli
|
|
Re: Načo chleba?
Od: kfjdjx
|
Pridané:
6.1.2017 16:41
A teraz mi laskavo vysvetli na kieho boha si pisal tieto zvratky pod clanok tykajuci sa radia? To ako keby Marika Gombitova chodila pokrikovat do Baťu, ze ich produkty nevyuziva. Spamataj sa, rychlo!
|
|
Re: Načo chleba?
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.1.2017 16:51
Vymysli si nick. Potom sa možno porozprávame.
|
|
Re: Načo chleba?
Od: chvch
|
Pridané:
6.1.2017 23:11
Volaj ma ako chces a zacni. Mam ale silny pocit vo zvieraci, ze budes presne ten typ inteleguana-kavopica citajuceho slobodny vysielac, cize diskusia bude zbytocna.
|
|
Re: Načo chleba?
Od: sfghgdsf
|
Pridané:
6.1.2017 23:26
A teraz mi laskavo vysvetli na kieho boha si pisal tieto zvratky pod clanok tykajuci sa radia? To ako keby Marika Gombitova chodila pokrikovat do Baťu, ze ich produkty nevyuziva. Spamataj sa, rychlo!
|
|
Re: Načo chleba?
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
7.1.2017 10:04
Inteleguáni-kávopiči sedia v bratyslafskej kaviarni a modlia sa k soške súdruha Kisku!
|
|
Re: Načo chleba?
Od: habadur
|
Pridané:
6.1.2017 22:14
Ze Marika Gombitova :D :D :D
...to je ta co nema nohy?
|
|
Re: Načo chleba?
Od: bchkc
|
Pridané:
6.1.2017 23:16
Nie, Marika nohy ma, len ich nedokaze pouzivat. Tak isto trpi aj pan vyssie nepocuvajuci radio. V jeho pripade sa ale nejedna o nohy, ale o mozog.
|
|
Re: Načo chleba?
Od: asdfsdaf
|
Pridané:
7.1.2017 14:50
Presne tak, lovenske radia stoja za hovno, kolkokrat sa mi stalo ze som aj 3-4 prepol a vsade hnoj (rozladena hudba / tupa reklama / retardovany moderator...)
|
|
Re: Načo chleba?
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.1.2017 16:30
Treba počúvať iba rakúske, slovenské sú smrrrť.
|
|
AM radio
Od: Frantisek Buxanto
|
Pridané:
6.1.2017 14:30
Nevadí, stále môžu počúvať AM radio. :) Ci aj to sa bude rušiť?
|
|
Re: AM radio
Od: xxxyyyzzz
|
Pridané:
6.1.2017 15:13
V usa vraj maju nbfm radio tj nastreednych vlnach vysielaju fm samozrejme s omnoho nizsim datovym tokom ako na vkv
|
|
slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
6.1.2017 14:37
ja si myslim ze najlepsie radio na slovensku je Slobodny vysielac co sa kvality spravodajstva a hlavne zaujimavych relacii tyka... uz aby bolo v DVB-T a FM vysielani po celom slovensku... inak zaujimalo by ma ze po vypnuti toho Fm pasma sa naco da vyuzit z legalneho hladiska ??? mozem si zaplatit a spravit maly lokalny FM vysielac ??? alebo sa daju cez to pasmo aj nejake data posielat ??? nebolo by naskodu mat gps tracker alebo nejake zariadenie Internetu veci (senzor, meteorologicka stanica) a prijimat data zadarmo na dialku xy (k)m a nie cez to predrazene 3G/4G alebo budovat nemotorne anteny na wifi...
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
6.1.2017 14:39
že slobodný vysielač :D ty si iný mentálny atlét
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
6.1.2017 14:51
aky mas problem s alternativnimi mediami ktore ti prinasaju alternativne pohlady na svet a prispievaju tym k nazorovej diverzite a tym padom podporuju sirenie pravdy a vyvracanie alebo potvrdzovanie alebo ked uz nic ine tak aspon diskusiu ku konspiracnym teoriam, kritike konzumneho sposobu zivota v trhovom kapitalizme, a demaskuju totalitnu fasisticku korporatokraciu globalnu ktora sa nam tvari ako demokracia, kapitalizmus, atd atd.... dava priestor komukolvek aby si vyjadril svoj nazor aj nazivo aj cez telefon. slobodne tam moze ist kazdy a urobia snim rozhovor.... taketo radio inde na slovensku a v cechach ani neexistuje... nikomu nic nevnucuje, necha posluchaca si vytvorit svoj vlastny nazor na prezentovane fakty, je financovany posluchacmi a teda ziadna reklama a ani nie su zapredany nikomu...
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.1.2017 15:11
Sloboda slova je zvláštna vec. Najväčšia liberálka na slovensku Lucka Nicholsonová označuje svojich kolegov v práci za fašistov hlava nehlava. Dôkazy neuvádza, nie je treba. Keď jej kolegu Osuského označí mierne narušený youtuber Vaský za fašistu, tak ten mu vo svätom hneve vypáli facku a Lucka nadšene vypisuje na facebook, že dostal čo si zaslúžil.
Toto sa nedá vysvetliť a ospravedlniť jednoduchým výrokom, že veď Lucka je piča, že aj Monika Beňová je voči nej intelektuál.
Takto rozmýšľajú skoro všetci liberáli. Nie je žiadna pravda a lož. Iba s nami a proti nám. Fašizmus nie je politicko ekonomický smer. Fašizmus je nesúhlasiť s nami.
Argumentov netreba.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: liberal
|
Pridané:
6.1.2017 15:22
Nicholsonova by sa mala dovzdelat a naucit sa rozdiel medzi nacizmom a fasizmom. Fasizmus fungoval len v taliansku zato narodny socializmus skoro v celej predvojnovej strednej europe. Ak niekto oznaci franca alebo fokonca salazara za fasistu tak tym len ukazuje svoju nevzdelanost. Skutocny liberal uznava slobodu slova pre vsetkych aj pre nackov aj pre fasistov. Pre liberala je posvatne sukromne blastnictvo... Ak na svojom pozemku alebo v podniku nechces cernochov alebo moslimov mozes ich kludne zo svojho sukromneho pozemku vykazat kludne aj so zbranou v ruke. Ak si chces na svojom pozemku vesat hakove krize alebo symboly ss kludne. Preto treba rozlisovat medzi pravycovym tj skutocnym liberqlizmom a lavicovym pseudo liberalizmom.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: uuuuuuuf
|
Pridané:
6.1.2017 16:22
Dufam že všetci zartujete.
|
|
Re: ........
Od: sahara
|
Pridané:
6.1.2017 16:44
Čo sa týka správ nič neprekoná informačnú hodnotu reportáže o kúpaní ľadových medveďov, alebo iných nevkusnych naháčov.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: feris
|
Pridané:
7.1.2017 11:50
Ak niekto ma aspon zakladne znalosti o geneticky danych vlastnostiach a slabostiach ludskej mysle, tak uz nebude takym fanusikom nijako neohranicenej slobody slova.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
8.1.2017 16:40
takze vy presadzujete politicku korektnost pred faktami ???
takze vy radsej pouzivate emocne vydieranie a nalepkovanie, castovanie oponnenta ktory ma opacny alebo iny nazor ako vy pred konstruktivnou diskusiou, faktickou, bez eufenizmov a priklaslovania ???
Takze vy radsej budete klamat a emocne vydierat v diskusii aby ste nahodou nesposobili mentalnu ujmu (inak povedane aby ste niekoho neurazili)??? Namiesto hovorenia faktov a pravdy s potencionalnou sancou niekoho urazit ??
Tak vy si nezasluzite ani slobodu ani bezpecnost !!!
Jedine nijako neohranicena sloboda slova dokaze vyriesit vsetky problemy konstruktivnou a faktickou diskusiou (inak povedane nazyvat veci pravimy menami je lepsie, produktivnejsie a efektivnejsie (aj s potencionalnou sancou urazit niekoho) ako prikraslovat a pouzivat eufenizmi len aby som nikoho neurazil...
Ked problem prikraslite a pouzijete newspeak a doublethink tak tym len zhorsite sytuaciu !!
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: feris
|
Pridané:
8.1.2017 20:38
Uprednostnujem fakty pred naivizmom. Nijako neohranicena sloboda slova by bola aj sloboda lubovolne kohokolvek (t.j. suseda, spoluziaka, kolegu, konkurenta) neohranicene ohovarat, ponizovat, slobodne sirit nenavist voci nemu, vymyslat a sirit o nom klamstva, vyzyvat na jeho zabitie, okradnutie, mucenie, oznacovat ho za hmyz, ktory si nezasluzi zivot, sirit to cez media, atd.
Aj to je neohranicena sloboda slova. Prajem Ti, aby si mal moznost si ju uzit.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.1.2017 21:06
sloboda slova neznamena ze mozes povedat hocico, sloboda slova znamena, ze mozes povedat hocico, co je pravda resp. na to mas dokaz.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: Neviem-
|
Pridané:
8.1.2017 22:43
Nezmysel, sloboda slova nie je podmienená tým, či máš na svoje tvrdenia dôkazy. Je len veľmi málo situácií, kde môžeš byť za svoje výroky postihnutý a väščinou sa to týka verejných vyhlásení, svedectva pri súdnom procese, alebo urážku.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
9.1.2017 23:24
otom hovorim celi cas...
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
6.1.2017 15:46
po prve Vasky oznacil Osuskeho za Fasistickeho Hajzla az potom ako ho (fasisticky hajzel) Osusky vyfackal... a prokuratura rozhodla ze to nie je n a trestne oznamenie ale na priestupok cim prakticky legalizovala fackovanie kohokolvek kimkolvek (aspon fackovanie od poslancov NRSR ludom) ... Osusky totiz Fasista je presne tak isto ako Poliacik a Nicholsonova pretoze Poliacik a Nicholsonova uznavaju a podporuju fyzicke nasilie a popieraju genocidu slovenskeho naroda ktora tu prebieha prave teraz (socialne samovrazdy, minimalna mzda, masova emigracia mladych, absolutna anti-podpora rodiny a zalozenia rodiny). *pokracovanie ---->
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: paliak
|
Pridané:
6.1.2017 19:13
Osusky nemoze byt fasista pretoze nezije v talinsku 30tych rokov, nepresadzuje vodcovsky princip, korporatny stat ani nenasleduje Musoliniho. Osusky moze byt tak maximalne hulvat. Fasizmus je cisto talianska zalezitost ktora sa odvolava na Rimske Impérium, symbolom fasizmu neni hakovy kriz ale 3 pruty fasci co je odkaz na starorymsky odznak moci fasces. Neviem kam si chodil do skoly ale toto patri do ucebnych osnov druhého stupna zakladnych skol.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: paliak
|
Pridané:
6.1.2017 19:15
Starorimsky
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
8.1.2017 16:30
ja hovorim o tomto https://goo.gl/vsXpvh
Fasisticka Korporatokracia je novy fasizmus... co mam na mysli nema okrem nazvu a ekonomickej politiky s talianskim mussolliniho fasizmom nic spolocne... ani slovom som nespomenul hakovy kriz ani ziaden iny symbol (nauc sa citat s porozumenim).... Mussoliny definoval fasizmus ako spojenie sili korporacii a statu.... pozry sa dnes do USA (tam maju fasisticku korporatokraciu najdalej) a unas... statny majetok rozpredany korporaciam (a jedincom za drobne), danove ulavy firmam ked postavia fabriku, kauza gorila, oligarchovia, pretlacanie cenzury a extremisticke zakony proti kritike systemu ... to je ten novy fasizmus na ktory som mieril a myslel.. odhliadnuc od historickych korenov a totalitnych prvkov na slovensku mame novy fasizmus ktory sa vola Fasisticka Korporatokracia a ktorej zakladatelom a predchodcom bol Mussoliny v 30 tich rokoch....
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
6.1.2017 15:47
* pokracovanie ----->
A okrem toho pan OSUSKY ako poslanec za nove mesto hlasoval za to aby boli pokutovany zobraci ktory zobru co je silne fasisticka ideologia, a tym padom OSUSKY a Nicholsonova a Poliacik PRAKTIZUJU FASIZMUS a teda narozdiel od Kotlebu (ktory je ideologicky fasista)su tito SaSisti (fasisti z SaS) vacsou hrozbou ako nejaky sasek co ma plne usta reciciek.... okrem toho tu mame este aj Zitnansku s jej fasistickym extremistickym zakonom...
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.1.2017 16:32
Tiež používaš slovo fašista ako nadávku, presne ako Nicholsonová. Pokutovanie žobrákov nemá s fašizmom nič spoločné.
Fašizmus je viac menej ekonomicko politický smer, pokus o vylepšenie liberálneho kapitalizmu ktorý prinášal periodické ekonomické krízy a odsun kapitálu za hranice krajiny. Je to pokus o riadenú ekonomiku. Rovnako aj Marxov socializmus. Tiež snaha riešiť rovnaké problémy. Obidve koncepcie mali určité obdobie aj prínos. To, že nakoniec vytvorili viac problémov ako vyriešili je druhá vec.
Pokutovanie žobrákov s tým nemá nič. Kotleba už absolútne nič. Každý, kto si myslí, že štát by mal regulovať činnosť významných výrobcov tak, aby prioritne riešili sociálne prostredie (zamestnanosť) a rozličné iné lokálne záujmy štátu v ktorom podnikajú je fašista alebo komunista. Ja si to napríklad myslím.
V živote by som nepostihoval niekoho za to, že má iný názor, nie to ešte posielal do plynu alebo gulagu.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.1.2017 16:48
No, aby som bol objektívny, tak v jednom prípade mal Kotleba fašistické tendencie.
Pred župnými voľbami prezentoval koncepciu, ako zamestná cigáňov. Podľa neho im mal rozdať lopaty a nechať ich 20-tich robiť týždeň, čo by bager s jedným človekom urobil za smenu. Keby k tomu ešte donútil nejakú súkromnú firmu, aby takto opravovala cesty, tak by to bol krásny príklad fašizmu. Cesty opravené, cigáni zamestnaní, organizoval by mu to súkromník.
Myšlienka pekná ale takto to nefunguje. Súkromník by mu to sľúbil ale by sa mu na to vysral, cigáňom by dal podiel, tí by ležali doma, bagrista by to urobil za doobedie, peniaze by zhrabol ako za dvadsiatich a napísal výkaz, ako do Bruselu.
V praxi víťazí chamtivosť, egoizmus, efektivita, liberálny kapitalizmus.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: feris
|
Pridané:
7.1.2017 12:46
"v jednom pripade"
Selektivne vnimanie?
Princip jedneho vodcu/diktatora, stavovsky stat, zachrana naroda pred "dekadenciou", "biely den", neonacisticka druzina, popieranie holokaustu, atd ... to si asi nepostrehol.
"pokus o vylepsenie liberalneho kapitalizmu"
Vnimat to primarne cez ekonomiku je fakt chore, sorry.
Ako sa spieva v jednej pesnicke:
"Človek je taký, aký je, druhého zaraz pustí k vode, tretieho možno zabije a kričí heslá o slobode."
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: Neviem-
|
Pridané:
7.1.2017 16:32
"Vnimat to primarne cez ekonomiku je fakt chore, sorry."
Nemusíš byť sorry. Takých ako ty je veľa, čo to nechcú pochopiť. Fašizmus, komunizmus, svätá demokracia, všetko je to len a len o peniazoch. Kresťanstvo, islám, náboženské vojny všetkých druhov, zase len o peniazoch (územie, zlato, suroviny). To len plebs, kanonenfutter si myslí, že bojuje za ideály, za lepšiu budúcnosť svojich detí.
Tie veci, čo si vymenoval ohľadom kotlebu, to sú len také kecy SME a denníka N. Keby čokoľvek z toho bolo trestné a dokázateľné, tak by bol už dávno sedel.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: feris
|
Pridané:
7.1.2017 18:29
Chore je vnimat fasizmus, kapitalizmus ci komunizmus len podla ich vysledkov v ekonomike a nezaoberat sa, za aku "cenu" tie vysledky boli.
Neriesim Kotletu, riesim Tvoje prehnane zlahcovanie toho, co on dlhodobo presadzuje.
To, co som pisal, su volne dostupne informacie - ci uz z rozsudku sudu o rozpusteni jeho prvej strany, z jej programu, z mnohych verejnych vystupov jeho a jeho "druziny", ktore zverejnovali aj oni sami. Pliest do toho Tebou spominane media je fakt hlupe.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
8.1.2017 16:48
Kotleba nic co by niekomu ublizilo neurobil narozdiel od ozajstnych fasistov (fasistickych korporativistov) z NRSR ktory ekonomickym terrorizmom a prijatim takych zakonov ktore uviedly cast obyvatelstva do takych podmienok ktore su nezlucitelne s ludskimy pravami a zivotom, teda prispeli k vyhynuti casti naroda skrz tie zakony co sa definuje ako GENOCIDA (socialne samovrazdy, minimalnam zda atd !!!) su ozajstny novy fasisti (fasisticky korporatokrati) a ich by mali sudit a odsudit !!!! Kotleba je neskodny cloviecik ktoreho seru tito idioti zlodejsky kokainovy v NRSR
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: feris
|
Pridané:
8.1.2017 21:00
Keby sa ten neskodny cloviecik a jemu podobni dostali k ustavnej vacsine v NR SR, to by si potom len uvidel, ako by boli ich kroky zlucitelne s ludskymi pravami a zivotom.
Vzhladom na ich "vztah" k demokracii by sme sa postupne asi dockali nedotknutelneho vodcu a nedotknutelnej jedinej strany s jedinym spravnym nazorom, oslabenia alebo zrusenia zrusenia slobody volit a byt voleny, obmedzenia slobody zdruzovat sa (co maju tito ludia neustale v zuboch), obmedzenia moznosti cestovat, obmedzenia "dekadencie" (teda toho co tak oni svojvolne oznacia), atd.
A povedat, ze tento cloviecik neurobil nic, co by niekomu ublizilo naznacuje, ze bud vedome extremne prehanas alebo si slepy.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
8.1.2017 22:38
to extremne prehanam.... a to co pises nemozes vediet... mas snad vestecku gulu ??
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: feris
|
Pridané:
8.1.2017 21:00
Keby sa ten neskodny cloviecik a jemu podobni dostali k ustavnej vacsine v NR SR, to by si potom len uvidel, ako by boli ich kroky zlucitelne s ludskymi pravami a zivotom.
Vzhladom na ich "vztah" k demokracii by sme sa postupne asi dockali nedotknutelneho vodcu a nedotknutelnej jedinej strany s jedinym spravnym nazorom, oslabenia alebo zrusenia zrusenia slobody volit a byt voleny, obmedzenia slobody zdruzovat sa (co maju tito ludia neustale v zuboch), obmedzenia moznosti cestovat, obmedzenia "dekadencie" (teda toho co tak oni svojvolne oznacia), atd.
A povedat, ze tento cloviecik neurobil nic, co by niekomu ublizilo naznacuje, ze bud vedome extremne prehanas alebo si slepy.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.1.2017 22:15
Sedel? Kto tu kedy za čo sedel? Práve si sformuloval, že ak máš tie peniaze, tak sedíš iba ak tak na pláži.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: Buržujko
|
Pridané:
6.1.2017 15:55
Neomarxisti a neofašisti sú dve strany jednej mince. Navzájom sa nenávidia ale ciele majú rovnaké.
|
|
Re: slobodny vysierac
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.1.2017 16:14
...dve strany prieniku ploch dvoch na sebe polozenych minci.
|
|
Re: slobodny vysierac
Od: Tuná stlač
|
Pridané:
6.1.2017 17:04
Vrana k vrane sadá?
|
|
Re: slobodny vysierac
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.1.2017 17:22
Hypoteticky moze ist i o vrany, no nazyvanie cinnosti, pri ktorej su na sebe, sedenim, je uz mimoriadne hyperbolizovana metafora.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: paliak
|
Pridané:
6.1.2017 19:27
Vsetko su to lavicove ideologie (aj ked novinári radi oznacuju Nacistov a Fasistov za extremnu pravicu), ktore maju povod v socializme. Aj Mussolini bol povodne socialny demokrat. A je pravda ze nacisti nenavideli komunizmus v prvom rade koli zidom (ktori stali pri jeho zrode) a tiez im vadili ako konkurencia. V ekonomických zalezitostiach boli nacisti rovnako kolektivisticki ako komunisti. No a neomarxizmus je moderny derivat socializmu.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: liberal
|
Pridané:
7.1.2017 6:19
Nicholsonova by sa mala dovzdelat a naucit sa rozdiel medzi nacizmom a fasizmom. Fasizmus fungoval len v taliansku zato narodny socializmus skoro v celej predvojnovej strednej europe. Ak niekto oznaci franca alebo fokonca salazara za fasistu tak tym len ukazuje svoju nevzdelanost. Skutocny liberal uznava slobodu slova pre vsetkych aj pre nackov aj pre fasistov. Pre liberala je posvatne sukromne blastnictvo... Ak na svojom pozemku alebo v podniku nechces cernochov alebo moslimov mozes ich kludne zo svojho sukromneho pozemku vykazat kludne aj so zbranou v ruke. Ak si chces na svojom pozemku vesat hakove krize alebo symboly ss kludne. Preto treba rozlisovat medzi pravycovym tj skutocnym liberqlizmom a lavicovym pseudo liberalizmom.
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
6.1.2017 22:02
To uz ma vsetko kaliho spoluziak rezevovane!!!
|
|
Re: slobodny vysielac
Od: janc1c1
|
Pridané:
8.1.2017 10:55
clanok bol o vypinani FM a prechod na DAB. Odbocka o slobodnom vysielaci je tu dost od veci. Takto sa na slovensku casto deju veci, miesto toho aby sa riesili konkretne veci tak sa klabosi ...
Slovensko ako stat uz davno mal mat koncepciu / zakony / normy ako sa moze na uzemi vysielat ci uz ide o TV alebo Radio. A kedze cas plynie tak sa ta koncepica / zakony / normy musia upravovat. Potom sa obyvatelia a firmy ktore chcu vysielat budu vediet zariadit / pripavit.
|
|
sdfasdfasdfasfdasdf
Od: asafsdfasdfasfdasfdsadfasdfsa
|
Pridané:
6.1.2017 15:10
Treba vypnut aj AM/FM, DVB-T, satelit a vsetko povypinat a posledny nech zhasne ...
|
|
Re: sdfasdfasdfasfdasdf
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
6.1.2017 22:03
Aky by bol svet krajsi.
|
|
Re: sdfasdfasdfasfdasdf
Od: samaTma
|
Pridané:
6.1.2017 22:49
aj tmu treba vypnut
|
|
Re: sdfasdfasdfasfdasdf
Od: Tuná stlač
|
Pridané:
7.1.2017 1:53
Víkendový pobyt v tme. Využite výhodnú ponuku, 1 noc zdarma.
|
|
no pekne
Od: iExploder
|
Pridané:
6.1.2017 15:11
som zvedavy ako budu v pripade mimozemskej invazie spolu komunikovat male skupinu ludskeho odboja, dab prijimac len tak na kolene niekto nezbucha...
|
|
Re: no pekne
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.1.2017 15:24
Jediné, čo možno zbúchaš na kolene je AM modulovaný krátkovlnný vysielač. Ale to je kravina, podľa neho ťa MZáci rýchlo nájdu. Opráši sa stará dobrá enigma a správy bude vyťukávať jednoduchý krátkovlnný telegraf, opustený, automatický, určený na likvidáciu.
|
|
Re: no pekne
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.1.2017 15:27
Cez dymove signaly. Ostatni idioti zomru a konecne dojde k prirodzenemu precisteniu ludstva naspat na tych pouzitelnych.
|
|
Re: no pekne
Od: potkani prežijú
|
Pridané:
6.1.2017 16:49
Omyl.
Ty najlepší padnú prvý.
Neschopné lemry prežijú najdlhšie.
|
|
Re: no pekne
Od: rakovina
|
Pridané:
6.1.2017 17:23
Dymové signály z dieselového motora.
|
|
Re: no pekne
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
7.1.2017 10:10
Len z ktorého, lebo Vin má tých motorov na osem filmov.
|
|
Re: no pekne
Od: ladyMylady
|
Pridané:
6.1.2017 17:06
veru, ozaj je to SKUTOCNA PRAVDA - zakazujú rádio, aby si původní starousadlíci, bílí nori, bíeli severania, nemohli privolat pomoc (beztak by nikdy neprišla, ..nemala by už od koho..
..a ani by NEMOHLA, nikdo by im ani NESMEL ist na pomoc..
..ked ich tam budú, v tích ladovích, snehem zavátích pustatinách, v tej mrazovej norskej tundre, a hlbokích ihličnatích lesoch, v rozzoklaních skalních masívoch norskich hor, masakrovat, znásilnovat, a podrezávat tie agresívne, musulmanské, dobyvačné, islamské negro-opice..
..takže zákaz rádií - len další krok (salámovou metodou) k vyhladeniu bielej rasy, celej!
idem zahasprovat radšej aj okenice, a dvierka do komína tiež!..
hm.. odpadová šachta,kanál.. privarit ! (a radši na 7x, ne 9x ! )
|
|
Re: no pekne
Od: terminator
|
Pridané:
7.1.2017 0:02
moc pozeras terminatora :D
|
|
Re: no pekne
Od: LadyLytaRyta
|
Pridané:
7.1.2017 0:11
"..dvb, uv prijimac len tak na kolene niekto nezbucha...."
John CONNOR ho zbúcha! !!
a putin, ovšem, tiež!
a zostroja ho tak, že bude fungKovat nejen jako FM-rádio, ale aj jako komplet vysielač (kompletxnosti, - jako pre velkú rozhlasovú stanicu), rádio-telegraf, retranslačná stanica, rádioteleskop, radar, X-band Velký radar (typu ten čo mal být v Brdoech), ba aj ElMag.zbran - takmer silový štít (*hrst písků" vržená" )
|
|
Re: no pekne
Od: 78569822365
|
Pridané:
7.1.2017 11:34
Ohňové a dymové signály, nie?
|
|
radio
Od: truhlik2
|
Pridané:
6.1.2017 15:26
Ja pocuvam slovensky tozhlas. Uz par rokov mi idu na nervy komercne radia, ktore staci pocuvat 3 dni, a vlovek pozna kompletny repertoar. Vyhoda slovenskeho rozhlasu je, ze vlovek sa aj nieco dozvie. ked ma uz reci nufia, pustim di platene spotify. Hadam este obcas vivu. fun radio neznasam od 15 rokov, obcas prepnem, ale je to stale trapnejsie (alebo ja starnem?)
kazdopadne zrudit vysielanie fm (a aj am) ... to uz si ani kristalku neurobim s detmi?
|
|
Re: radio
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
6.1.2017 21:03
Absolútne s tebou súhlasím. Ja k tomu Fun rádiu dodám, že mňa po pár minútach, čo ho počúvam, začnú doslova bolieť uši...
|
|
Re: radio
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
6.1.2017 22:05
Tal preco ho pocuvas???
|
|
Re: radio
Od: Emm
|
Pridané:
9.1.2017 9:07
Abs suhlas, aj ked Funko bolo super kedysi ked som bol pubertak (mozno prave preto :D )
Aktualne skoro vsetky slovenske radia okrem SR tocia dokolecka par pesniciek cely den. No a kvazi humoristi napr. na Exprese, to uz je ine dno.
|
|
DAB na Slovensku podobne ako DVBT
Od: Tuná stlač
|
Pridané:
6.1.2017 15:56
O 10 rokov zavedieme DAB-, vypneme FM, a o ďalších 5 rokov opustí posledná stanica terestriálne vysielanie, pretože pokrytie bude mizerných 5% a náklady vysoké.
A tak či onak, na DAB Nitra to nebude mať žiaden vplyv.
|
|
Ja pocuvam DAB uz roky
Od: rolh
|
Pridané:
6.1.2017 17:27
Ja pocuvam DAB uz roky ale preco vypinat FM? Dajte tym ludom aspon 5-10 rokov na zmenu, to skoro jak na slovensku ze zmenia standard a maju v pici ze ludia musia menit prijimace.
|
|
Re: Ja pocuvam DAB uz roky
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
6.1.2017 22:06
Kapitalizmus je nemilosrdny.
|
|
CELE ZLE!!!
Od: sam hawkins
|
Pridané:
6.1.2017 17:30
A my sprosti musime platit koncesionarske poplatky aj ked tie srackovske RTVS nikdy nepozerame a ani nepocuvame. Plus k tomu dalsie poplatky ked ma niekto TV (aj ked to pouziva ako monitor) lebo ma moznost nahravat. Za kazde pametove medium deto. Je to cele ZLE.
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: Káblik.
|
Pridané:
6.1.2017 19:40
Nie je. Len tomu zrejme nerozumieš!
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: Kokyroh
|
Pridané:
6.1.2017 20:13
Praveze rozumie ale ty by kludne platil asi aj polatok za moznost jebat cudzie zeny keby ho zaviedli. Ja si myslim ze je to picovina platit za tv a radio, nech si to stiahnu z dani alebo nech tam daju reklamy popr aj zrusia a take blbosti jak platit ze tvoj pristroj nahrava alebo uklada data ved co ak nahodou tam ulozis subory z nsa alebo nejake flmy.
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
9.1.2017 12:51
Za cudzimi zenami chodit mozes a nikomu nic platit nemusis, dokonca aj nevera, smilstvo a podobne veci u nas niesu trestnym cinom.
Btw koncesionarsky poplatok plati kazdy kto je odberatelom elektriny, nikde sa nespomina ze musis vlastnit TV, radio, pocitac ci ine medium. Tiez si myslim ze je to blbost nakolko nepocuvam radio ani nepozeram TV a musim za nu platit. Osobne si myslim ze RTVS ma podstatne lepsi obsah a menej reklamy ako jojka, markiza a ich zahranicne odnoze. Obsah TV vysielania je strasne srackovy uz dlho.
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
6.1.2017 20:17
Pán "Odborník" sa zasa ozval!
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: Jemine
|
Pridané:
7.1.2017 8:07
Jasné že sa ozval, keď je tu toľko Matelkov.
S tými koncesiami to nikdy nebude podľa teba a tebe naklonovaných, dokiaľ bude za to niekto pýtať peniaze.
To že sa ti tá doba nepáči, nuž sa vysťahuj, založ si niekde na pustom ostrove v oceáne svoj vlastný štát a hlavne bez koncesionárskych poplatkov.
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: Tuná stlač
|
Pridané:
7.1.2017 9:06
Až raz začneš pracovať, tak zistíš že tie dane tiež musíš platiť.
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
7.1.2017 9:16
Ďalší tisíc a jeden Maniak. Povedz mi chudák kolko máš ešte tých nickov a aký to je život keď si musíš vymýšlať stále nové aby s tebou "súhlasil" aspoň "niekto"
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: Tuná stlač
|
Pridané:
7.1.2017 10:02
Tá poznámka vyššie patrila tebe.
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
7.1.2017 10:51
Neboj sa pracujem a pracujem už dlho. A porovnávať dane a koncesionársky poplatok môže len mentálny atlét.
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: Jerichoo
|
Pridané:
7.1.2017 22:52
Ty si celkom mimo...
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
8.1.2017 9:26
To ten pravý hovorí...
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: Markizacik
|
Pridané:
6.1.2017 22:27
RTVS treba zrusit ked chcu fungovat tak prosim ale nech plati len ten co to chce sledovat, proste urobit z toho pay tv. Nech sa nevyhovaraju ze by sa neuzivili ked sa uzivia aj take minoritne televizie ako HBO, Spektrum, Viasat, Discovery ktore maju omnoho kvalitnejsi program a niektore aj bez reklam. Markiza Hnojka a dalsie detto. Klasicka televizia tak ci tak nema buducnost, uz ju sleduju len dochodcovia. Mladi ludia sa riadia heslom - vsetko je na webe (a v HD alebo 4K - 5K kvalite).
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: Markizacik
|
Pridané:
6.1.2017 22:29
Markiza Hnojka a dalsie detto - myslene zrusit.
|
|
Re: CELE ZLE!!!
Od: bchkv
|
Pridané:
6.1.2017 23:29
A ty si myslis, ze typicky slovak by dobrovolne platil nieco, co nemusi? Rtvs by do roka krachla. Vsetky zachovane udaje by upadli do zabudnutia. Hlavne, ze slovak usetril. Taky sme narod.
|
|
nech si robia co chcu
Od: luke peterson
|
Pridané:
6.1.2017 20:13
hlavne nech mi nesahaju na radio FM
|
|
Re: nech si robia co chcu
Od: jjvc
|
Pridané:
6.1.2017 23:27
Neboj sa. Po tom ti nestekne uz ani pes. Kazdy si ho po naladeni myli s nejakym slabuckym odrazenym signalom plnym sumu a to v skutocnosti hra piata minuta z patnastich zo skladby nejakeho elektronickeho supermoderneho alternativneho pseudoumelca.
|
|
Re: nech si robia co chcu
Od: Unexist
|
Pridané:
7.1.2017 12:19
Asi mas na mysli nieco z toho trapneho pseudostylu s nazvom dubstep, ktory sa neda pocuvat. Podobny odpad ako techno, ktory je zhluk nahodnych zvukov a trieskanic.
|
|
Re: nech si robia co chcu
Od: Chocco Ccot
|
Pridané:
8.1.2017 15:07
Hlupacik, techno ma pravidelny vycibreny rytmus, nie nahodny. Nahodne ruchy najdes napriklad v psy-trancei.
|
|
FM rip
Od: elektroman666
|
Pridané:
6.1.2017 22:45
Tak radio uz mali davno zrusit cele... treba pocuvat online radia napr: DI.fm tam si vyberes napriklad psychadelic trance a pocuvas. nie tie stale tie iste sracky co su v SK radiach...smrt FM radiam. frekvenciu nech pouzivaju radioamateri :D
|
|
Re: FM rip
Od: Klávesnice
|
Pridané:
7.1.2017 0:11
Som za, nové pásmo 3m z rozsahom od 88 do 106MHz, niečo ako PMR, hromada voľných kanálov), výkony do 5w na prenosnú stanicu, mobilná stanica do 25W a stacionárna do 50W. A poslednych 106-108MHz by bolo vyhradených pre HAM komunitu kľudne QRO.
|
|
Re: FM rip
Od: Unexist
|
Pridané:
7.1.2017 12:15
Presne tak. Tematicke radia su bomba. Nie tie nase srackove terestrialne, kde v kuse hraju sracky ala tretotriedny pop a negersky odpad zo spojenych statov fasistickych. Kvalitnu hudbu tam clovek nepocuje..
Mimochodom, tiez mam rad psytrance.
Co povies na toto?
https://www.youtube.com/watch?v=aeYlv7Cu1Go
|
|
Re: FM rip
Od: sfsdfsdfcsd
|
Pridané:
7.1.2017 12:48
Najskor: Kvalitnu hudbu tam clovek nepocuje.
Potom: Mimochodom, tiez mam rad psytrance.
Ty si pekne seres do huby :D
|
|
Re: FM rip
Od: Unexist
|
Pridané:
7.1.2017 16:55
Chlapce, psytrance, je momentalne technicky najmodernejsia a najdokonalejsia hudba. Zatial co ine styly uz melu z posledneho a nemajuco ponuknut, tak psytrance ponuka coraz technicky a hudobne vacsi zazitok. Ale kludne si pocuvajte tie mainstream sracky na terestrialnych srackmetoch.
|
|
Re: FM rip
Od: ...
|
Pridané:
7.1.2017 20:06
aj progresivny metal je technicky a zaradil by som ho rovnako s tvojim psytrance k nepocuvatelnym hovadinam.
dojima ma ako hudobny analfabet hodnoti nieco ako dokonale a moderne pricom nadava na dubstep, techno a dalsie veci.
Pocuvaj si samozrejme co chces, len si nenamyslaj, ze pocuvas nejaku kvalitu.
|
|
Re: FM rip
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.1.2017 22:18
Rozosmieva. Možno hudbu ešte ani nepočul, len technické zážitky zo zásuvky.
|
|
Re: FM rip
Od: Chocco Ccot
|
Pridané:
8.1.2017 19:17
On možno myslí že psytrance je taký "našlapaný" to teda je. A aj podľa wiki je psytrance definovaný ako náročnejší, t.j. vyžaduje lepšie vybaveného poslucháča. Nejakého spomaleného klavíristu alebo fidlikanta by aj jeblo kľudne.
A žiadny progesívny metal sa komplexnosťou ani nepribližuje ku kvalitnému psytranceu.
|
|
Re: FM rip
Od: ...
|
Pridané:
8.1.2017 23:31
Ak povazujes zhluk par naprogramovnaych arpeggiatorov ako komplexnejsi a narocnejsi styl, tak kazdy druhy priemerny klavesak s normalnejsim nastrojom musi byt pre vas doslova boh.
|
|
Re: FM rip
Od: Chocco Ccot
|
Pridané:
9.1.2017 4:10
Nie. Zlozitost melodii byva niekedy neuveritelna. Ale to mozes tazko pochopit ked netusis o com je rec.
|
|
Re: FM rip
Od: ...
|
Pridané:
9.1.2017 8:35
Ten bol dobry, daj este jeden.
|
|
Re: FM rip
Od: jdkekf
|
Pridané:
8.1.2017 8:48
Mathcore. Nic viac ti ku tomu nepoviem :)
|
|
Re: FM rip
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2017 13:07
je to rovnako ne/pocuvatelne ako senzus alebo dychovka. Skus https://www.youtube.com/watch?v=tZuj_beuMc4
|
|
Re: FM rip
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.1.2017 13:30
Zrovnávať to škrípanie s dychovkou vyžaduje vysokú mieru inteligencie.
|
|
DAB prijimac?
Od: feris
|
Pridané:
7.1.2017 12:56
Nema niekto tip na lacny DAB prijimac?
Vsetky su niekolkonasobne drahsie oproti klasickym radiam.
Predminuly rok som videl male DAB radio za 20 EUR v 50% vypredaji v Tescu, neviem ale aku to malo kvalitu.
Odvtedy nic podobne lacne.
|
|
čo s radiami v autách
Od: Adamzra
|
Pridané:
7.1.2017 17:01
Mňa by zaujímalo, čo budú ľudia robiť s tým milionom zabudovaných rádií v autách. Ako tam pripojíš ten DAB adaptér na anténu, ktorá je kdesi hlboko pod palubnou doskou.
|
|
Re: čo s radiami v autách
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2017 17:30
kupime si externe radio s adapterom do zapalovaca a napojime sa na line in.
|
|
Re: čo s radiami v autách
Od: Homer Simpson
|
Pridané:
7.1.2017 18:00
Robí auto brm brm brm alebo brrrrm brrrrm?
|
|
Re: čo s radiami v autách
Od: ndkeb
|
Pridané:
8.1.2017 8:49
Zalezi ci je to traktor diesel, alebo benzin.
|
|
Re: čo s radiami v autách
Od reg.: joskob
|
Pridané:
7.1.2017 19:10
To akože sa pýtaš vážne? Nové auta s tým problém nebudú mať a tie zabudované tranzistorky vo FÓBIACH každý ,čo len najmenší labužník hudby vyhodí a kúpi si nejaké normálne rádio. To isté pri superlacných kvalitných overených autách z AAAAAAAAAAAAAauto, z ktorých poriadne rádia vyberú a drbnu tam nejaký SENCOR z TESCA
|
|
cas plynie
Od: janc1c1
|
Pridané:
8.1.2017 10:59
Slovensko ako stat uz davno mal mat koncepciu / zakony / normy ako sa moze na uzemi vysielat ci uz ide o TV alebo Radio. A kedze cas plynie tak sa ta koncepica / zakony / normy musia upravovat. Potom sa obyvatelia a firmy ktore chcu vysielat budu vediet zariadit / pripavit.
Lenze na slovensku nato nikto z uradnikov nemysli :-(
Na slovensku nevie nikto povedat kedy sa prejde na DVB-T2. Co potom s telkami ktore maju iba DVB-T. To iste s radiami. Kedze slovensko nema do buducna plan tak sa obyvatelia nevedia rozhodovat napriklad pri kupe noveho Radia ci Telky.
|
|
Re: cas plynie
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
8.1.2017 11:11
Akurat ze oficialne cas plynie, len pokial certifikovana osoba pocita oscilacie definiciou specifikovaneho atomu na uradne tlacivo, opatrene zodpovedajucim kolkom a peciatkou zodpovedajuceho zamestnanca statneho uradu je vydavane potvrdenie o kazdej zmene hodnoty.
|
|
Re: cas plynie
Od: NaMojeSlovaVzdyDoslo
|
Pridané:
9.1.2017 9:55
Jedine ak je sériovo alebo paralelné spojená z kapacitorom (kapacitou):)
|
|
Re: cas plynie
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
9.1.2017 10:20
...sucasne seriovo aj paralelne, nakolko, z evidentnych dovodov eliminacie mozneho zablokovania procesu, je potrebne reflektovat ku en passant sa vztahujuce pravidla.
|
|
Re: cas plynie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.1.2017 12:29
a prave preto by stat mal zaviest vsade internet a potom prenajimat konektivitu, lebo cez internet ide uplne vsetko, od televizora cez objednanie zubnej pasty az po telefonovanie. Je uplne zbytocne zavadzat dvbt2, tie pasma treba prerobit na internet a pojde ti okrem IPTV aj live stream z domacej kamery, kde budes v robote pozerat co robi macka ked tam niesi.
|
|
Ňach vypnú
Od: NaMojeSlovaVzdyDoslo
|
Pridané:
9.1.2017 9:59
Nech to je aj u nás. FM rádia počúvajú IBA primitívny počúvači Expresu, Funak a spol :), a najviac ich sedí za volantom. Mi potrebnejší počúvame iba stredne vlny alebo vesmírne ticho na dlhých vlnách :))))))))
|
|
Spotreba radio DAB vs. FM
Od: max11
|
Pridané:
9.1.2017 14:28
Uz som to tu davnejsie spominal:
Spotreba radio DAB vs. FM
14 times more Watts with DAB
pozri: DAB radio, the truth..
https://www.youtube.com/watch?v=_wIlpwEVh0U
Takze si pripravte power banky, ak chcete pocuvat DAB radio niekde v prirode viac ako 60 minut.
.
|
|
Re: Spotreba radio DAB vs. FM
Od: prasaca_hlava
|
Pridané:
10.1.2017 10:45
netrep chujoviny. DAB radio v pohode bezi na tuzkove baterky aj niekolko dni v kuse.
|
|
Dlzka aspon 5
Od: Zombie
|
Pridané:
9.1.2017 15:45
A ked bude zombie apokalypsa ako budeme chytat vysielanie od tych co prezili?
|
|
Re: Dlzka aspon 5cm
Od: homo
|
Pridané:
9.1.2017 15:56
Čo myslíš, že neandrtálci len tak vymreli? Figu borovú.
Predchodcovia homo sapiens urobili opekačku, na ktorú pozvali aj neandrtálcov, len im nepovedali, že budú s prílohou ako hlavný chod. Vraj to tak ešte kedysi fungovalo na Papui Novej Guiney.
|