|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
4.1.2017 9:59
vseto OK ale nech idu do 3.1415ce so zrkadlom ala kamera...
|
|
Re: tamtung
Od: poldinko
|
Pridané:
4.1.2017 10:10
aj keby som o to mal záujem (čo nemám) tak by som si to presne pre absenciu klaciských zrkadiel nekúpil
nemohli namontovat tie kamery do klasickeho zrkadla ? tak by sa stym dalo jazdit aj po zlyhaní kamery
|
|
Re: tamtung
Od: Sloniik
|
Pridané:
4.1.2017 10:26
Presne tak, vyrobca auta nepochopil, ze spatne zrkadla su umiestnene na prednych dverach kvoli tomu, aby vodic na ne dovidel. Takze kamery nahradzujuce spatne zrkadla mohli byt kludne v zadnej casti auta. Ved nakoniec tam umiestnili tretiu kameru. Ach jaj.
|
|
Re: tamtung
Od: hehehe
|
Pridané:
4.1.2017 10:55
Ak si si nevsimol, tak dlzka toho auta uz od pohladu vysoko presahuje 4,5 metra. Z miesta vodica (kedy by si bol schopny spozorovat vedla prechadzajuce auto) ku koncu auta je to tak dobre 4 metre. Teda inymi slovami by si mal slepy uhol dobre 4 metre, kam sa ti bez problemov schova vacsina mestskych aut. Ach jaj.
|
|
Re: tamtung
Od: Sloniik
|
Pridané:
4.1.2017 11:25
Bocny pohlad sa da lahko vyriesit umiestnenim kamier do boku medzi strechu a dvere. A okrem ineho, auto ma plnu prdel radarov a senzorov. To len tak, keby si bol schopny citat text. Ach jaj.
|
|
Re: tamtung
Od: hehehe
|
Pridané:
4.1.2017 12:09
Aha, takze v podstate aj sam uznavas, ze ten tvoj napad so zrkadlami v zadu by bola <>ovina na n-tu, ale stale sa budes tvarit jak najvacsi kapo, co vsetko vie a vsetko videl. THUMBS UP
|
|
Re: tamtung
Od: Sloniik
|
Pridané:
4.1.2017 13:03
Nie, to sa len prasati o kukurici sniva.
|
|
Bugatti Veyron Objem motora: 7,993 l;
Od: do basy
|
Pridané:
4.1.2017 15:13
Keď už sme pri ošípaných, toto by si mohol kúpiť Baštrnak o 20rokov keď ho pustia z basy. Aj tak nevie parkovať. Ísť do mesta s 8 litrovim rakovino tvornym naftakom môže iba debil a ignorant.
|
|
Re: Bugatti Veyron Objem motora: 7,993 l;
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
4.1.2017 16:42
DPF... v meste to dychat tolko nebude, on nam to pekne zobrakom, co sa v honbe za zdravsim zivotom prestahovali na dedinu, vypusti na dialnici za dedinou...
|
|
poznám ľudí čo jazdia bez zrkadiel
Od: krasa
|
Pridané:
4.1.2017 13:10
https://youtube.com/watch?v=TYnl0vr5RRU
|
|
Re: poznám ľudí čo jazdia bez zrkadiel
Od: sahara
|
Pridané:
4.1.2017 14:39
Celkom príjemne keď ťa dopredu upozorní Tesla na haváriu.
|
|
podvod Čína žiadna česť
Od: krach podvod
|
Pridané:
4.1.2017 21:04
Tesla je reálne auto od poctivého výrobcu na rozdiel od FF.
Možno má fc dobrý úmysel ale to nezaručuje reálne auto.
Dúfam že to nedopadne ako Fisker Automoti.
|
|
Re: tamtung
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
4.1.2017 11:33
Bolo ti to treba, takto sa zhovadit?
|
|
Re: tamtung
Od: askljdfslk
|
Pridané:
4.1.2017 12:22
Bolo ti to treba, takto sa zhovadit?
|
|
Re: semtung
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
4.1.2017 13:11
When u have 2, then u have 2.
|
|
Re: tamtung
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
4.1.2017 11:57
Presne preto existuju konkavne zrkadla...
|
|
Re: tamtung
Od: AlbHert
|
Pridané:
4.1.2017 12:17
ty si uz videl na aute konvexne alebo priame zrkadla? Nie, vsak. A aj napriek tomu sa zrkadlom, neda mrtvy uhol spolahlivo osetrit. Ked uz nic ine, velke zakrivenie zrkadla je na ukor zmensenia obrazu.
|
|
Re: tamtung
Od: Sloniik
|
Pridané:
4.1.2017 13:05
Ake su to priame zrkadla? Myslis rovne? Sak jasne, ze tie na autach boli. U nas v casoch skodoviek a favoritov napr.
|
|
Re: tamtung
Od: Vývin defy
|
Pridané:
4.1.2017 11:42
Do piče, zas je to tu samý expert, ktorý to vie lepšie.
|
|
Re: tamtung
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
4.1.2017 11:51
Ked sa vyrobca snazi (zbytocne) napodobnit klasicky dizajn zrkadla. Asi aby bolo na parkovisku co odrazit.
|
|
Re: tamtung
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
4.1.2017 11:52
... cim vlastne podporime subdodavatelov, takze asi to tak ma byt.
|
|
Re: tamtung
Od: bt4w
|
Pridané:
5.1.2017 0:11
to nič nemení na fakte, že tie kamerokadlá sú úplná pičovina
|
|
Re: tamtung
Od: Vývin devín
|
Pridané:
4.1.2017 11:40
Aj keby som o to nemal záujem (čo mám), kúpil by som to už len pre tie kamery miesto zrkadiel. Že to konečne niekomu napadlo. A konzervy, pojebte sa.
|
|
Re: tamtung
Od: Lacog
|
Pridané:
4.1.2017 12:21
Do klasického zrkadla keď sa pozrieš pod mierne iným uhlom tak vidíš to čo si pred tým nevidel. U monitora vidíš stále to isté
|
|
Re: tamtung
Od: postavstrom
|
Pridané:
4.1.2017 12:46
avsak, ak by pohyb hlavy v kabine bol snimany, je uz iba detail zobrazit na monitore plynule sa pohybujuci vyrez obrazu, snimaneho spatnou kamerou. Skor by ma zaujimalo ako inzinieri vyriesili problem so zasra..znecistenim sosoviek kamier. Staci trochu vody na ceste, auto vpredu a taska je na hlave
|
|
Re: tamtung
Od: neviem meno
|
Pridané:
4.1.2017 13:42
> ak by pohyb hlavy v kabine bol snimany
Tebe to už drbe, choď von do reálneho sveta a sprav si vodičák. Navyše keď sa ti baterky vybijú a budú ťa tlačiť sú si kamery na 2 veci
|
|
Re: tamtung
Od: Káblik.
|
Pridané:
5.1.2017 0:21
Nemyslím si. Určite je tam viac zdrojov. A veľká batéria má ešte vždy dosť kapacity na malé spotrebiče aj keď už nevládze pohnúť motorom!
|
|
Re: tamtung
Od: AKUMmag
|
Pridané:
4.1.2017 21:59
...akumulator s nabijackou beriem (to vyuzijem), ostatok si strcte do ctenej pr..le
|
|
Re: tamtung
Od: 48484
|
Pridané:
4.1.2017 20:06
A preco by si mal hybat hlavou, ked Ti monitor zobrazi vsetko, co potrebujes vidiet?
|
|
Re: tamtung
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
4.1.2017 12:34
Bolo ti to treba, takto sa zhovadit?
Preco kamery. Daj argumenty.
|
|
Re: tamtung
Od: siirii
|
Pridané:
5.1.2017 9:36
Nemám nič proti kamerám, len potom nerozumiem, prečo musia tak otrasne vyčnievať.
|
|
Re: tamtung
Od reg.: M2-player
|
Pridané:
12.1.2017 11:49
Napadlo to už aj Teslu. Prototyp Model X to mal. Zlepšuje to aerodynamiku vozidla. Kameru môžu mať široký pozorovací uhol.
|
|
Re: tamtung
Od: dellddldd ss
|
Pridané:
4.1.2017 11:54
za auto dat tolko penazi len ak bude jazdit samo. a samojazdenie nie je sranda, to chce roky kvalitneho vyvoja
|
|
Re: tamtung
Od: Billa
|
Pridané:
4.1.2017 14:23
Ďaķujeme za podnet. Preveríme situáciu. Vaša Billa.
|
|
Re: tamtung
Od: joereactor
|
Pridané:
4.1.2017 12:36
mohli ebnuť zo štyri selfi tyčky:
https://goo.gl/qL0Ls6
a na oči dajaké VR
|
|
Re: tamtung
Od: edghar
|
Pridané:
4.1.2017 15:41
Drzte sa, experti DSL sk prichadzaju. Ja sa len cudujem, preco ked robia koncept auta neoslovia tuto komunitu.
|
|
Re: tamtung
Od: čitateľ
|
Pridané:
4.1.2017 19:04
Aká redakcia, takí čitatelia.
|
|
Učinenie
Od: Jemine
|
Pridané:
4.1.2017 10:02
Načo je dobré takéto auto s tak obrovským možným výkonom motorov? To bude určite pre nejaké socky určené, alebo sociálny taxík...
|
|
Re: Učinenie
Od: tamtung
|
Pridané:
4.1.2017 10:06
kup si fabiu
|
|
Re: Učinenie
Od: gertrudo
|
Pridané:
4.1.2017 10:07
Marketing. A elektromotor je velmi lacna zalezitost, takze ci tam das 200kw, alebo 700kw nie je az taky cenovy rozdiel.
|
|
Re: Učinenie
Od: poldinko
|
Pridané:
4.1.2017 10:12
veru tak
otázne len zostáva ako dlho tá baterka vydrí max výkon bez prehriatia
tesla na teste na nejakom okruhu (myslím v norinbergu) ukázala že tak 20m
|
|
Re: Učinenie
Od: lozkoOdKompu
|
Pridané:
4.1.2017 11:35
Myslím, že to bolo podstatne menej - na okruhu v Brne to bolo jedno kolo.. čo aj v prípade amatéra na výkonnom aute je pod 2 minúty
|
|
Re: Učinenie
Od: tamtung
|
Pridané:
4.1.2017 11:40
link or GTFO
|
|
Re: Učinenie
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
4.1.2017 12:42
http://127.0.0.1/
|
|
Re: Učinenie
Od: aaabicykel praha
|
Pridané:
4.1.2017 19:53
nechodte tam dostal som vyrus
|
|
Re: Učinenie
Od: Káblik.
|
Pridané:
4.1.2017 17:19
Ty si dobre v piči!!!
Je to sakra rozdiel!!!
|
|
ale co ta bezpecnost
Od: fundrak
|
Pridané:
4.1.2017 10:16
Narazim a zhorim zaziva, bez moznej pomoci. Dakujem pekne za take auto.
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: dnfbss
|
Pridané:
4.1.2017 10:21
neboj, nenarazis ani nezhoris... ani take auto mat nebudes ;-)
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: AlbHert
|
Pridané:
4.1.2017 12:14
tak si daj do plomby implantovat kyanidovu kapsulu. Ked zacne horiet, kapsulu prehryznes a uz nezhoris za ziva.
Okrem toho, v autach sa neuzivaju LiPo batt, ale LiPoFe, a tie su nasobne bezpecnejsie a nevznietive.
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: fundrak
|
Pridané:
4.1.2017 13:27
Nepovedal by som:
"Tesla car explodes in horror smash after hitting tree causing several fires so intense firefighters couldn’t save trapped passengers"
goo.gl/9ttnLq
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: tamtung
|
Pridané:
4.1.2017 13:41
zaujimalo by ma, ako by dopadol benzinovy alebo dizlovy motor/auto...
pokial by teda narazil do stromu absolutne rovnako..zopar takych nehod bolo, a tiez ludia zhoreli (Paul Walker)
otanze len je, co je lahsie uhasit, ak sa hasici nachadzaju blizko.
zrejme tie baterie hasia asi dlhsie, nez benzin, netusim...
kazdoapdne, asi maju co robit tie automobilky, co sa tyka bezpecnosti...
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: hehehe
|
Pridané:
4.1.2017 14:07
Uhasit benzin je relativne jednoduche - staci zamedzit pristupu vzduchu. Baterka ti vsak bude "horiet" aj bez pristupu vzduchu - musis neutralizovat chemicku reakciu. Preto su elektromobily so sucasnou technologiou baterii de facto vrazednou klietkou. Ale to dneska nikto nebude brat vazne, dokym sa tie elektromobily nezacnu masovo rozsirovat a nebudu taketo nehody na dennom poriadku. Az potom si mozno ekoaktivisti uvedomia, ake dobre boli tie stare neekologicke auta.
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: neviem meno
|
Pridané:
4.1.2017 14:43
Neuvedomia. Ekoaktivisti mozog nepoužívaju lebo spotrebuje veľa energie. Oni budú bojovať potom za zníženie rýchlosti na 20km/h aby autá nehoreli pri nehode.
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: hehehe
|
Pridané:
4.1.2017 16:27
Hmm, viem si to zivo predstavit, ze to takto skonci. A aby sa to aj naozaj dodrziavalo, tak pre istotu zakazu soferovat ludom.
BTW este k tej povodnej otazke - najbezpecnejsie su z tohto pohladu prave tie (dnes) najviac zatracovane "smradlave" naftaky, kedze nafta sa za beznych podmienok ani pri priamom styku s ohnom nevznieti.
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: siirii
|
Pridané:
5.1.2017 9:45
Čo to tu trepeš?
1. Vysvetli mi prosím Ťa, ako jednoducho zamedzíš prístupu vzduchu do havarovaného auta.
2. Na dennom poriadku? Čo má fakt, že to bol elektromobil, spoločné s tým, že chalan vo vysokej rýchlosti vrazil do stromu?
Keď už chceš silou mocou elektrohate kvôli nejakým osobným komplexom, tak aspoň si nacvič nejaké normálne argumenty.
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: priserny poet
|
Pridané:
4.1.2017 16:21
nafta nehori, ale hej, ak uz nadrbes tak ze roztrhnes benzinovu nadrz tak horis pravdepodobne uz posmrtne..
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: boris11
|
Pridané:
4.1.2017 20:28
lifepo sa v autach velmi nepouzivaju lebo maju nizsiu energeticku hustotu a preto su tazsie a vacsie a su aj drahsie
|
|
Re: ale co ta bezpecnost
Od: 312fsda
|
Pridané:
4.1.2017 15:58
Z nariadenia najvyssich kazde auto uz bude privolavat pomoc same. Ak budes mat stastie tak umries az v momente ked budu prichadzat.
|
|
65kWh za 4.5h
Od: Jaroo
|
Pridané:
4.1.2017 10:22
to je pri 240V sieti 60A prud, to bude chcet slusny kabel aj istic
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: Sloniik
|
Pridané:
4.1.2017 10:27
Mozes mat v domacnosti viac ako 25A istic?
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: loleklol
|
Pridané:
4.1.2017 10:32
V dome samozrejme môžeš.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: ...
|
Pridané:
4.1.2017 10:55
Mozes mat aj viac ako 25A, ale musi ti to distribucka schvalit. Niekde to nie je problem a niekde to problem byt moze. A pokial je to len otazka penazi, tak problem neexistuje.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: hehehe
|
Pridané:
4.1.2017 11:13
pokial je to problem, tak vacsinou sa jedna o nedostatocny transformator. V tom pripade mozes dat na svoje naklady postavit lepsi - ale aj napriek tomu to bude majetok distribucnej.
|
|
right 2 own
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
4.1.2017 11:38
Prdlajs. Mat je mozne aj 1MA istic i lubovolny transformator, len pri pripajani k sieti moze dochadzat ku ciastocnej zmene vlastnickych prav.
|
|
Re: right 2 own
Od: Káblik.
|
Pridané:
4.1.2017 19:38
Ty si fakt úžasný Matelko.
Ty kôň žeravý...!
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: ...
|
Pridané:
4.1.2017 10:53
Lenze standardna siet je 400V, 230 by slo, keby si siel auto nabijat na beznu 1f zasuvku, vtedy by si potrebola na 9h nabijanie tych 60A. Pri 3f ti staci 20A co je nic.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: Jaroo
|
Pridané:
4.1.2017 10:59
to je mi jasne ze 3f by si pri tom len s kludom poprdkavala lenze oni tam pisu prave tych 240V
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: hehehe
|
Pridané:
4.1.2017 11:06
lenze v USA ma bezna zasuvka 120V a 3-faza ma prave tych spominanych 240V
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: ...
|
Pridané:
4.1.2017 11:39
lenze v USA maju aj ine hodnoty prudov.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: hehehe
|
Pridané:
4.1.2017 12:24
????
ak sa este nezmenili zakony fyziky, tak podla mna stale plati, ze (zjednodusene) P=U*I
Teda ak sa ma nabit 130kWh bateria na polovicu za 4.5h, tak to znamena (ak neratame so stratami), ze musis dodat 65kWh energie za 4.5h, resp. 14.5kWh za hodinu. Po dosadeni do vyssieuvedenej rovnice ti vyjde ze 14.5kW=240V*I, z coho vyplyva, ze I=~60A. Kedze to ide cez 3 fazy, tak na kazdu potrebujes 20A. A je jedno ci si v amerike, europe alebo v antarktide, pokial bude v sieti trojfazovych 240V, tak stale to bude tych 20A. Samozrejme ked pouzijes slovensku 3fazu so 400V, tak ti vyjdu mensie hodnoty prudov.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: ...
|
Pridané:
4.1.2017 12:31
Ano - principialne. Vypocet mas spravny ale pre 3f vykon, takze hodnoty 20A platia pre nasu sustavu, pre USA budu vyssie.
Ale myslene to bolo tak, ze kym u nas riesis ci mas doma 25A hl.istic, tak v amerike kvoli rovnakemu vykonu musis mat aj ine(vyssie) hodnoty isticov, inak by to pozadovany vykon nedosiahlo.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: hehehe
|
Pridané:
4.1.2017 12:46
vies vobec citat? 20A plati pre 3f sustavu s 240V (tj. americku), teda v takejto sustave ti staci 25A istic
pre nasu 3f sustavu s 400V plati
14.5kW = 400V*I, tj. I=~36A, tj. na jednu fazu 12A
v nasej sustave ti staci 15A istic
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: ...
|
Pridané:
4.1.2017 13:47
Ja citat viem, za to ty mas problem s fyzikou.
P=Uf*I ale 1fazovy!!!
3f vykon je 3nasobok 1f vykonu P=3*Uf*I alebo ak chces P3=sqrt3*Us*I. Pricom Uf = 230V, Us=400V.
Takze znovu, pre nasu sustavu plati 20A(takmer 21A).
Pre americku bude platit 14,5kW=sqrt3*240*I => I = 35A.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.1.2017 20:27
20A na 400V da 8kW, cize len 1 vetva by nabila 65kWh bateriu za 8,125 hodiny. 2 vetvy by to zvladli za 4,06 co uz je menej ako sa hadate.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.1.2017 21:04
clovek sa vzdy dozvie nieco nove. Samozrejme 1 vetva ma 230V nie 400 a ked sa spoja vsetky 3 tak to ma dokopy 400 a nie 690. Ak teda chceme 14,444kW, musime mat 3x20,934A istic
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: stikutko
|
Pridané:
4.1.2017 19:30
Pozor, v amerike nemaju 3-fazove vedenia, jedna sa o 2-fazove vedenia, kde dve fazy maju voci neutralu 120V a medzi fazami je 240V. Keby mali 3-fazove vedenie, tak by malo napetie 208V a nie 240V.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: asdsdf
|
Pridané:
4.1.2017 11:25
S 3 fazami a zapojenim do trojuholnika (400 V) to bude podstatne menej
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
4.1.2017 11:35
Mozes nabijat aj prudom 1A, len to potrva dlhie.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.1.2017 13:59
Velka chyba uvahy/myslenia, nie nemozes nabijat lubovolne malym prudom! Teda prakticky nie, z jednoducheho vzorceka to mozno teoreticky plynie.
Prud musi dosiahnut istu "priebojnu" velkost, inak sa nebude nic nabijat, maximalne udrziavat. Ani normalny vybity 50-60 Ah 12 V akumulator z osobneho auta nemozes nabijat s 0,1 A a dokonca ani s 0,5 A. Normalne nabijacie prudy su 10-12-15A, rychlejsie su 20A a super-expresne su 30A a viac. 30A tam budes ladovat, ked chces mat totalne vyflusany minikapacitny 45-50 Ah akumulator nabity za nejakych 90 minut = 1,5 hodky.
Ani tuzkove baterie nemozes nabijat prudom v mikroamperoch ...
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: Unexist
|
Pridané:
4.1.2017 19:09
Nie to skor o napati ako o prude, aby sa dal ten prud pretlacit?
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: Káblik.
|
Pridané:
4.1.2017 19:28
Ďalší mudrlant na obzore...
Prečo nejdeš na pivo?
Tak šup-šup a neotravuj slušných ľudí.
Čau...
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: tamtung
|
Pridané:
4.1.2017 19:50
preco maju potom lacne nabijacky napriklad 3.8A ?
tie iste nabijacky dobijaju aj s prudom 0.8A, mam poslat manual ?
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: čitateľ
|
Pridané:
4.1.2017 23:00
Tie jeho boli asi na traktor.
|
|
Re: 65kWh za 4.5h
Od: Káblik.
|
Pridané:
5.1.2017 0:18
No lebo všetky doteraz mne známe batérie sú vyrábané na nabíjanie prúdom 1/10 C teda desatinou kapacity.
|
|
dsl.toaster.sk
Od reg.: xxx
|
Pridané:
5.1.2017 18:49
xxx
|
|
mnoooooooo
Od: sopliq
|
Pridané:
4.1.2017 10:52
Neni to az take skarade ako sa mi na prvy pohlad zdalo, ale tesla sa mi paci viacej. Aj ked interior na tomto je vydarenejsi co som tak zahliadol z tych utrzkov. No uvidime co si v tom 2018 kupim pod strom nakoniec.
|
|
Re: mnoooooooo
Od: Sloniik
|
Pridané:
4.1.2017 11:27
Stojan. :P
|
|
Re: mnoooooooo
Od: sopliq
|
Pridané:
4.1.2017 12:27
hahaha, tak na ten som teda nepomyslel.
|
|
Re: mnoooooooo
Od: slecna.l
|
Pridané:
4.1.2017 15:40
Je pekne, ale tvaricku ma ako kyberzaba.
Osobne sa mi najviac paci google auto - to ma tvaricku koaly, aj s nufakom.
|
|
Odhad ceny
Od: Elektra
|
Pridané:
4.1.2017 10:54
Ak sa vám novinka páči, môžete si ju objednať za 5 000 dolárov. Ide však iba o zálohu. Koľko bude stáť zatiaľ nie je známe, cena sa odhaduje na sumu okolo 180 000 dolárov.
|
|
Re: Odhad ceny
Od: neviem meno
|
Pridané:
4.1.2017 12:15
Nie ďakujem. Radšej V12.
|
|
Re: Odhad ceny
Od: kvetko2
|
Pridané:
4.1.2017 12:26
Posielam 5000 dolarov.
|
|
Re: Odhad ceny
Od: obdivovatel
|
Pridané:
5.1.2017 14:19
Carmern, si to ty? :-D :-D
|
|
Re: Odhad ceny
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
5.1.2017 14:25
Cartman.
|
|
.....
Od: [Jooky]
|
Pridané:
4.1.2017 11:53
"maximálnym výkonom 1050 koní respektíve 783 kW" ... aj vydrzi na tom vykone, alebo bude fungovat ako tesla ? Tesla padne do safe modu, z vykonom okolo 80 koni, po ani nie minute-dvoch agresivnej jazdy. Na start zo semaforu je to sice "cool", ale potom clovek moze akurat hladkat plynovy pedal az do dalsieho nabijania ... teslu skusali na okruhu Nürburgring v nemecku a dopadla velmi zle ...
|
|
Re: .....
Od: tamtung
|
Pridané:
4.1.2017 12:49
bezny vodic sa do 2 minut vbura pri 700kW
resp, sportovy vodic nebude pouzivat 700kW non stop nikde, maxialne tak na nemeckej dialnici.
na okreske tazko.
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.1.2017 14:05
bezny vodic sa vybura aj s uplne bezne predavanym 2 litorvym 130-140 kW fosilnym motorom, pokial jazdi ako idiot - to su najsilnejsie bezne motory beznych znaciek pre bezne masy
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.1.2017 16:39
a hlavne dnes ked nasnezilo 20cm snehu a cestari sa schovavali dakde v teple a pre istotu ani nos nevystrcili.
|
|
Re: .....
Od: K8blik.
|
Pridané:
4.1.2017 19:30
A vieš Ty, ktorí ľudia sú najmenší na svete?
No predsa cestári!
Napadne 1 cm snehu a už nie je vidno!
:-)
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
5.1.2017 9:48
Agresívna jazda nie je závodenie na okruhu. A Tesla nie je závodné auto. Rozumieš?
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
6.1.2017 8:32
ked to nieje zavodne auto, naco ma stovky kW motor a zrychlenie 2cojaviemkolko sekundy na 100? A este je to najcastejsi argument, preco je lepsia ako ferrari, lambo, koenigsegg...
|
|
Re: .....
Od: Jemine
|
Pridané:
7.1.2017 8:10
No naozaj neviem, načo je bežnému osobnému auto motor viac ako 100kW, nieto 700kW!!!
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2017 9:44
pissing contest.. ved ked sused kupil 500 koni, tak co som ja nejaky chudak? 600 koni kupim!
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
25.1.2017 13:33
Tesla, na rozdiel od Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg, atď nie je superšport a ani sa nikdy tak neprezentovala. Pri elektromotoroch máš tie kW v podstate zadarmo, stačí len dostať dostatok šťavy dovnútra za určitý čas a ideš. A veľa šťavy potrebuješ kvôli dojazdu.
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
4.1.2017 12:10
Tento shit vyzera ako citroen aj s tym ich logom. To bude velky fejl.
|
|
kdepak udelali soudruzi chybu
Od: iExploder
|
Pridané:
4.1.2017 18:21
ja som len zvedavy kolko vam tie uzasne baterky vydrzia ked pride tuha zima,
|
|
Re: kdepak udelali soudruzi chybu
Od: Káblik.
|
Pridané:
4.1.2017 19:42
Možno pôjde na pár miliwattov...
Ale neboj. Tie sú zahojené...
|
|
Otváranie dverý :-(
Od: Sir_Toudy
|
Pridané:
5.1.2017 1:30
Však to otváranie dverí asi nie je praktické. Však keď chcú dvaja do auta nastúpiť naraz v jednom čase, tak jeden musí počkať, pokým ten druhý nastúpi. Inak sa zrazia :-)
|
|
aj tak nerozumiem
Od: luke peterson
|
Pridané:
5.1.2017 11:20
preco setril na dizajneroch?
|
|
Kamerky :-)))
Od: Foter Loter
|
Pridané:
5.1.2017 11:46
Kamerky tam vedia dat, ale aby dali solarne panely do kapoty, strechy a dveri, tak to nie. Naco nabijat baterku pri odstavenom aute (parkovanie a pod.) zo slnka "zadarmo" ? Alebo slabsi motor s mensou spotrebou elektriny, ktorym prejdem viac km na jedno nabitie ? Mam taky dojem, ze komunita by dnes vytvorila lepsie e-auto ako "odbornici"...
|
|
Re: Kamerky :-)))
Od: Káblik.
|
Pridané:
5.1.2017 12:50
Veď preto to riešime tu na DSLku.
|
|
Pre redakciu DSL
Od: 33jkl33
|
Pridané:
5.1.2017 15:43
Vážená redakcia DSL. Včera som napísal pod týmto článkom príspevok ktorý sa týkal upresnenia okolo LIDARu. Príspevok neobsahoval nič urážlivé a venoval sa iba technickej stránke textu. Preto by som rád vedel prečo bol zmazaný.
|
|
kapacita
Od: Káblik.
|
Pridané:
5.1.2017 17:58
Takže pri plnom výkone tých motorov tú baterku vybijem za pár minút.
Hmm... to je fakt potrebné pri aute...
|