|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ratafak plachta
Od reg.: dslk0
|
Pridané:
16.12.2016 19:47
reklamy ma vobec neoslovuju, mozu kludne vysielat ze zadarmo na cely zivot a neviem co. Beztak ich mam vsetkych na klobaske
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Kekeke
|
Pridané:
16.12.2016 20:07
Si len ty myslis. Vsade okolo nas je tolko reklamy, ze ci chces alebo nie tak ta ovplyvnuje. Ak nie vedome, tak podvedome.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: tamtung
|
Pridané:
16.12.2016 20:38
nepravda.
ja blokujem reklamy, billboardy vzhladom na povahu vozidla ktore soferujem nepozeram. porno sice pozriem, to je fakt, ale ja nieco chcem, viem co chcem, a po to si idem. reklama nereklama, urobim si studiu, co sa oplati, v sfere co chcem a to kupim. reklama len rozsiruje povedomie o ponuke, nerozhoduje o kvalite. to plati uz pri rozkoch za 7centov, ale aj pri vozdilach za 5 cifernu sumu, pripadne komponentov do cohokolvek (auta, domy, byty, lode, lietadla)
avsak reklamu typu alza, pozickaren, prma banka a podobne kraviny, to je ciste prepieranie penazi zadavatela, cisty balast a spam.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.12.2016 1:27
Toľko pičovín na jednej kope, to len tak nevidno.
|
|
Re: ratafak plachta
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
17.12.2016 9:39
Že nie? sa pozri na ktorýkolvek tvoj komentár.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.12.2016 10:22
Čo sa minulo, už ku mne nepatrí, čo bude potom, to ma ešte nezaujíma.
|
|
konzumené nabozenstvo…. reklama=modlitba
Od: hmmmmm
|
Pridané:
17.12.2016 14:06
Mas pravdu.
Na každého pôsobi reklama.
Napriklad na tamsunga posoby reklama na porno.
Nieje šanca vyskúšať všetky možnosti a preto sa v reklame tak ľahko klame.
|
|
Re: konzumené nabozenstvo…. reklama=modlitba
Od: ekokroo
|
Pridané:
17.12.2016 14:07
Ľudia veria na obal, nemajú šancu otestovať obsah.
|
|
Re: konzumené nabozenstvo…. reklama=modlitba
Od: reklamatorarkalaromsdentostivo
|
Pridané:
17.12.2016 16:36
...robi snad reklamu na cardsharing ??? Nikto. A aj tak to ludia hufne kupuju. rozhodujuca je cena a kvalita. Ked niekto nuka to iste za 45€ ako druhy za 5€....koho ludia vyberu....Moze ten reklamovat svoj 45€ produkt kolko len chce, aj tak budu ludia kupovat ten isty produkt za 5€ od predavajuceho, ktory nemina obrovske prachy na reklamu......
Reklama....je totalne k nicomu.... Konecnom dosledku aj tak je vsetko o kvalie a cene
|
|
Re: konzumené nabozenstvo…. reklama=modlitba
Od: trollot
|
Pridané:
18.12.2016 11:49
ja mam radsej bezne nedomyslenosti v sluzbach ako "global free" vcera som skusal antiksat a ty bazmegovia maju bez zapnute vsetky programy na 1 mesiac:D bez parovania ci aktivacie..staci karta za 19Eur a kukas mesiac, po mesiaci môzes kartu predat zakaznikovi:D a kupis si novu
|
|
Re: konzumené nabozenstvo…. reklama=modlitba
Od: naletel.
|
Pridané:
18.12.2016 13:32
Robia to naschval aj to je forma reklamy.
|
|
Re: konzumené nabozenstvo…. reklama=modlitba
Od: <><>
|
Pridané:
18.12.2016 11:26
na teba posobit reklama na ufon ty tamtung
ty si cely tamtung ty decko
|
|
Short, sweet, to the
Od: Dayana
|
Pridané:
27.2.2017 12:07
Short, sweet, to the point, FRacEexE-tly as information should be!
|
|
Re: ratafak plachta
Od: iofcaaa
|
Pridané:
17.12.2016 12:15
Aj tak ti to ide do povedomia.
Aj ked nieco kupujes tak si iba myslis, ze to co kupujes si si vybral ty.
Ked ich aj nesledujes... ludia su chodiace reklamy.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: tamtung
|
Pridané:
17.12.2016 13:12
jedine co mi reklama vnucuje, napr alza - ze ten otravny trpaslik ma DEMOTIVUJE tam kupit, cize ten otravny kkt ma nuti platit viac u konkurencie, len aby som nedal penaize alze, jedine toto ma ovplyvnuje.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: xyzyzyz
|
Pridané:
17.12.2016 14:00
Tak potom si vyberas zlu konkurenciu alza je jeden z najdrahsich eshopov.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: syntaxterrorAnt
|
Pridané:
17.12.2016 21:17
Presne tak. A podla presne rovnako konkretne specifikovanych kriterii je slon jedna z najmensich veganov a ja dvaja z najmudrejsich diskuteriek.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: tamtung
|
Pridané:
17.12.2016 13:13
okrem ineho, nepravda
ja som si par rokov uz nic nekupil.
vlatne:
obuv (kupujem vzdy tam kde najdem najlacnejsie, polocinske obchody ako CCC, deichman a podobne)
ziadne ine oblecenie som si roky nekupil, nepotrebujem.
auto som si nekupil, oleje maziva a filtre vyberam podla odporucani od kamaratov. tankujem v zahranii o 20c lacnejsi benzin, no stale kvalitnejsi.
potraviny kupujem zakladne, internet mam od telekomu lebo dostupnost.
mobil kupujem len v tescu do 15eur, ale vydrzia dlho, aj dazd, aj pad, cize to je skor investicia raz za 5-10 rokov.
takze este raz, ktora reklama ma ovplyvnuje ? ja chapem ako to ty myslis a pises, sam som bol ten, co toto tvrdi, no myslim ze som dost prespekulovany na to, aby som nic nekupoval. jedine co ma ovplyvuje je nerpiaznive politicke prostredie, kde som si nakupil drevo, keby potrebujem zakurit bez energii (nemam plyn).
ja trend nesledujem, ja ho udavam.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: xyzyzyz
|
Pridané:
17.12.2016 14:03
Ja si tiez nic nekupujem ved staci zajst ku najblizsiemu smetiaku a vsetko dolezite si vybrat odtial. Ludia netusia o co prichadzaju
|
|
Re: ratafak plachta
Od: tamtung
|
Pridané:
17.12.2016 14:34
to je fakt, napr ja som potreboval kusok dreva, aby som vedel nieco podopriet, za kontainerom som to nasiel, 0 eur, v baumaxe by to bolo tak 5 eur plus cesta a cas.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: syntaxterrorAnt
|
Pridané:
17.12.2016 21:20
Ale ved v baumaxe viagru oficialne nepredavaju.
|
|
Re: ratafak plachta
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
18.12.2016 0:33
Presne tak. Poviem zážitok, ktorý zarazil aj mňa samého: s manželkou sme boli v DMku kupovať nejakú kozmetiku. Išiel som si zobrať sprcháč a bral som "fakt od kraja", neriešil som značku, cenu, vôňu, proste chlapský sprcháč.
Manželka mi hovorí, že bol dosť drahý, že sa mám ísť pozrieť, či nenájdem nejaký lacnejší. Pôvodný som nechal v košíku a išiel som hľadať ďalší sprcháč, len lacnejší. Zobral som rovnako "od kraja", výhradne podľa ceny.
Keď som ho však hádzal do košíka, zostal som úplne zarazený, pretože bol totálne rovnaký, ako ten prvý (tmavo strieborný, biely text).
A vtedy som si uvedomil, že aj keď si myslíme, že kupujeme rozumom alebo aj náhodne, hovno, podvedome kupujeme presne to, čo máme naučené, alebo podsunuté v reklame, len si naivne myslíme, že je to naše rozhodnutie.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: tamtung
|
Pridané:
18.12.2016 13:11
ja sa striktne riadim podla ceny za KG alebo LITER
ale prepocitavam si to aj sam, lebo oni to obcas domrvia.
ale ak mi ten najlacnejsi smrdi, kupujem druhy najlacnejsi.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: tamtung
|
Pridané:
18.12.2016 13:12
ozaj a DMka je draha svina, v rakusku a cesku je lacnejsia o 10-30%
|
|
Re: ratafak plachta
Od: jalala
|
Pridané:
19.12.2016 7:55
Presne tak, zijeme v matrixe. Myslis si ze sa ti chce prdnut. Ale to je klam, lebo setci sme napojeni cez rit na velke baterie kde z nas tahaju nejake entity energiu prave cez tie prdy. Z tejto uvahy by sa zdalo ze kto neprdi je mimo ohrozenia, ale nie to tak. Nezabudaj ze jest musis a presne zasa sa jedna o rit kade ti to vychadza. Ale coskoro nastane oslobodenie od tohto, ale ako ludia zoberu skutocnu realitu ?
|
|
Re: ratafak plachta
Od: zzzzzz
|
Pridané:
19.12.2016 9:09
a teraz je mi to jasne... niekto sa ulieva a ja prdim aj za neho...
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Vývin devín
|
Pridané:
20.12.2016 12:20
Máš tam navyše jeden predpoklad, z ktorého potom vyhadzuješ závery, pričom ten predpoklad nemusí byť správny. Ten predpoklad je, že všetci sú rovnako hlúpi, ako ty.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Tulen
|
Pridané:
17.12.2016 0:18
A to od januara tu budeme mat jeden znamy slovensky reklamny kanal ktory objavil v sebe tu drzost ze vydieral TV operatorov aby ho zaradili do zakladnej ponuky a vypytal si za to poplatok.
Pricinil sa o to ze prideme o ceske kanaly, vytratil sa z DVB-T po trapnom argumente o antene v interieri a potom zacal s vypalovanim operatorov. Takze od noveho roku si budeme platit reklamy pretoze v tom reklamnom kanali pracuje banda neschopakov ktori utracaju vsetky zarobene peniaze na tupe serialy ala superstar, martinka, farma a ozrate kone neplacu.
V kazdom pravnom state je vypalnictvo trestne ale slovensko je predsa "specificky trh". Vivat!!!
|
|
Re: ratafak plachta
Od: sulla123
|
Pridané:
17.12.2016 14:11
A preco si nezrusil sluzbu ktora ti ten kanal vnutila? Typicka slovenska mentalita. V dobe ked mas vsetko na nete vo fullhd alebo 4k uz naozaj nepotrebujes platit za ten pochybny kanal plny repriz 20 rocnach filmov zmrsenych slovenskym dabingom a prerusovanych 10timi reklamami.
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Tulen
|
Pridané:
17.12.2016 15:12
Ja tie kanaly nepozeram a zrusit ich taktiez nemozem pretoze by som musel zrusit komplet cely balik. Samotnu markizu zrusit zatial nejde a hlavne ostatni clenovia rodiny su na tom zavisli...
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Ixjkzcrn
|
Pridané:
1.3.2017 3:51
comment2, http://misoprostolonline.bid misoprostol abortion, 8]]], http://cymbaltawww.review Cymbalta, %PPP,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Dnjetrbm
|
Pridané:
1.3.2017 5:19
comment3, http://doxycyclinewww.top cheap doxycycline, 038268, http://misoprostolonline.bid Misoprostol, %((, http://wwwcialis.click What does Cialis cost?, >:-PPP,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Chlliahj
|
Pridané:
1.3.2017 7:04
comment6, http://wwwcialis.click cialis from canada, 4432, http://cymbaltawww.review order cymbalta, 182357,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Adfbsohj
|
Pridané:
1.3.2017 10:03
comment2, http://doxycyclinewww.top doxycycline monohydrate, %((, http://prednisone.mobi prednisone 20mg, cfak, http://lyrica.click cheap lyrica, =-]], http://lisinoprilwww.click cheap lisinopril, fajz,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Ntgoyjoe
|
Pridané:
1.3.2017 10:16
comment6, http://prednisone.mobi prednisone 20mg, 482923, http://lyrica.click buy lyrica online, bzdvis, http://azithromycin.space zithromax z-pak, 16255,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Mudwwlrw
|
Pridané:
1.3.2017 13:21
comment4, http://wwwcialis.click Cialis 30 Day Sample, phisf,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Ejrzzjyi
|
Pridané:
1.3.2017 15:43
comment6, http://doxycyclinewww.top doxycycline monohydrate, 8-PP, http://misoprostolonline.bid misoprostol price, 13973, http://wwwviagra.click viagra price, 295, http://cymbaltawww.review cymbalta side effects, >:-],
|
|
Re: ratafak plachta
Od: MikePost
|
Pridané:
1.3.2017 16:37
go to http://canph01.com/ , http://levitra-online.men/ , http://ciali3.com/ , http://viadr01.top/ , http://zithromax.party/
|
|
Re: ratafak plachta
Od: MikePost
|
Pridané:
1.3.2017 19:51
go to http://canph01.com/ , http://levitra-online.men/ , http://ciali3.com/ , http://viadr01.top/ , http://zithromax.party/
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Ntekrrsz
|
Pridané:
1.3.2017 20:41
comment4, http://wwwcialis.click cialis side effects, 36671, http://prednisone.mobi prednisone side effects, lda, http://cymbaltawww.review cymbalta coupons, vvc, http://lisinoprilwww.click lisinopril 10 mg, crvo,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: LevTrust
|
Pridané:
1.3.2017 23:16
good site: http://ccc01.bid/ ; http://levtrust.men/ ; http://viaph01.com/ ; http://canadianpharmacy.review ; http://cia01.bid/
|
|
Re: ratafak plachta
Od: LevTrust
|
Pridané:
2.3.2017 2:37
good site: http://ccc01.bid/ ; http://levtrust.men/ ; http://viaph01.com/ ; http://canadianpharmacy.review ; http://cia01.bid/
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Cytotecon
|
Pridané:
2.3.2017 10:00
nice http://cytotecon.review , http://canadapharm.review , http://viagraon.click , http://cialison.click , http://azithromycin.review
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Bpiqkjvs
|
Pridané:
2.3.2017 13:29
comment5, http://celebrex-rx.bid/ celebrex and alcohol, 252,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Dpgtmewc
|
Pridané:
2.3.2017 15:29
comment4, http://lasix-rx.click/ lasix mechanism of action, mxcylf,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Rcigrolr
|
Pridané:
2.3.2017 16:45
comment5, http://lasix-rx.click/ Discover More Here, 8772, http://tamoxifen-rx.bid/ tamoxifen online, :-(((, http://celebrex-rx.bid/ walmart generic celebrex 200mg, %-]]], http://viagra-rx.click/ viagra prices, jponi,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Qieftxgu
|
Pridané:
2.3.2017 20:09
comment5, http://clomid-rx.bid/ are clomid and nolvadex the same, 8]]], http://tamoxifen-rx.bid/ read this, 074, http://cipro-rx.click/ Full Article, %[[,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Ghttkbsg
|
Pridané:
2.3.2017 20:33
comment4, http://cialis-rx.bid/ Cialis, 8009, http://clomid-rx.bid/ clomid twins, >:-]]], http://celebrex-rx.bid/ celecoxib 200 mg from walmart, dunzdd,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Yizidubc
|
Pridané:
3.3.2017 1:37
comment6, http://cialis-rx.bid/ Cialis Coupon, 96216, http://tamoxifen-rx.bid/ tamoxifen mechanism of action, 929647, http://celebrex-rx.bid/ buy celebrex, 02956,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Tadalafil
|
Pridané:
3.3.2017 17:11
cool http://www.tadalafil.review/ , http://generic-viagra.click/ , http://canadian-pharmacy-online.review/ , http://zithromax.party , http://levitra-online.men
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialison
|
Pridané:
3.3.2017 19:08
here http://cytotecon.review , http://azithromycin.review , http://canadapharm.review , http://cialison.click , http://viagraon.click
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Tadalafil
|
Pridané:
3.3.2017 21:33
cool http://www.tadalafil.review/ , http://generic-viagra.click/ , http://canadian-pharmacy-online.review/ , http://zithromax.party , http://levitra-online.men
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialison
|
Pridané:
4.3.2017 0:23
here http://cytotecon.review , http://azithromycin.review , http://canadapharm.review , http://cialison.click , http://viagraon.click
|
|
Re: ratafak plachta
Od: doxycycline
|
Pridané:
4.3.2017 5:44
here http://lisinoprilwww.click , http://misoprostolonline.bid , http://cymbaltawww.review , http://doxycyclinewww.top , http://buygenericrx.men
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Tmgkgmcz
|
Pridané:
4.3.2017 10:57
comment3, http://buy-lyrica.bid/ lyrica medication, uovl,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Gjwyzujl
|
Pridané:
4.3.2017 11:02
comment3, <a href=" http://buy-provigil.bid/ ">modafinil vs adderall</a>, 463584,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Lqqsnsvz
|
Pridané:
4.3.2017 15:09
comment4, http://data-recovery-software.bid/ recover data from sd card, 902,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Xmqudapj
|
Pridané:
4.3.2017 16:21
comment4, <a href=" http://data-recovery-software.bid/ ">how to recover data from a dead hard drive</a>, 0512,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Jpnsglce
|
Pridané:
4.3.2017 19:17
comment2, http://buy-viagra-canada.bid/ buy viagra online, 8-((,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Kiljvoyv
|
Pridané:
4.3.2017 21:45
comment6, <a href=" http://buy-lyrica.bid/ ">lyrica reviews</a>, 8-[[,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Riidwrqs
|
Pridané:
5.3.2017 13:50
comment1, http://data-recovery-software.bid/ restore data, hki,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Czfbyxoq
|
Pridané:
5.3.2017 16:10
comment5, <a href=" http://buy-viagra-canada.bid/ ">viagra definition</a>, ettl,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Dxfktmbq
|
Pridané:
5.3.2017 18:16
comment1, http://buy-viagra-canada.bid/ viagra 100mg, xvlu,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Kzhzqpqh
|
Pridané:
5.3.2017 21:17
comment3, <a href=" http://buy-viagra-canada.bid/ ">cheap viagra</a>, 930213,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Lytdvuqg
|
Pridané:
5.3.2017 22:26
comment2, http://buy-levitra.online/ levitra 20 mg, 268,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Cqcmoxga
|
Pridané:
6.3.2017 2:15
comment5, <a href=" http://data-recovery-software.bid/ ">restore data</a>, hpg,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Zsfhdygg
|
Pridané:
6.3.2017 2:17
comment5, http://buy-lyrica.bid/ buy lyrica, >:O,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: viagra online
|
Pridané:
10.3.2017 14:02
comment6, <a href=" http://buyviagra24ph.com ">buy viagra without doctor prescription</a>, 61723,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: website
|
Pridané:
10.3.2017 14:04
comment5, http://buyviagra24ph.com click here, 554,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: http://buycialis24ph.com
|
Pridané:
10.3.2017 19:43
comment1, <a href=" http://buyviagra24ph.com ">can you buy viagra over the counter</a>, 2970,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: buy cialis canada online
|
Pridané:
10.3.2017 19:48
comment4, http://buyviagra24ph.com buy viagra online canada pharmacy, dwdqps,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: buy cialis
|
Pridané:
11.3.2017 13:12
comment4, <a href=" http://tadal24.com/ ">cialis samples</a>, =-))),
|
|
Re: ratafak plachta
Od: generic viagra
|
Pridané:
11.3.2017 13:51
comment4, http://tadal24.com/ cialis pills, =],
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialis samples
|
Pridané:
11.3.2017 18:54
comment6, <a href=" http://silden24.com/ ">buy viagra online canada pharmacy</a>, 797,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: Cialis
|
Pridané:
11.3.2017 19:37
comment5, http://silden24.com/ buy viagra, >:-OOO,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialis cost
|
Pridané:
12.3.2017 0:35
comment1, <a href=" http://silden24.com/ ">buy viagra online canada pharmacy</a>, 8P,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialis samples
|
Pridané:
12.3.2017 1:08
comment3, http://tadal24.com/ cialis, >:D,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: viagra online
|
Pridané:
12.3.2017 6:30
comment5, <a href=" http://tadal24.com/ ">cialis samples</a>, pwj,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialis cost
|
Pridané:
12.3.2017 7:34
comment6, http://silden24.com/ viagra online, 02494,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: viagra online
|
Pridané:
12.3.2017 17:37
comment5, <a href=" http://silden24.com/ ">buy viagra canada</a>, %DD,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialis cost
|
Pridané:
12.3.2017 23:44
comment5, <a href=" http://tadal24.com/ ">cialis sale</a>, >:-]]],
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialis coupon
|
Pridané:
13.3.2017 6:16
comment6, <a href=" http://tadalafil365.bid/ ">order Cialis</a>, >:-DDD,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: bargain cialis
|
Pridané:
13.3.2017 6:54
comment2, http://canadapharm.review/ online pharmacy canada, >:DDD,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: viagra
|
Pridané:
13.3.2017 12:36
comment4, <a href=" http://viagraon.click ">best place to buy viagra online</a>, >:]]],
|
|
Re: ratafak plachta
Od: buy real viagra online
|
Pridané:
13.3.2017 13:03
comment4, http://canadapharm.review/ canadian pharmacy no prescription, berigr,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: canadian pharmacy online
|
Pridané:
13.3.2017 18:56
comment4, <a href=" http://canadapharm.review/ ">costco pharmacy pricing</a>, =-DD,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: where can i buy misoprostol
|
Pridané:
13.3.2017 19:07
comment2, http://cytotecon.review/ where can i buy misoprostol, >:P,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: global pharmacy canada
|
Pridané:
14.3.2017 0:36
comment2, <a href=" http://tadalafil365.bid/ ">cialis for daily use</a>, 131,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: buy viagra
|
Pridané:
14.3.2017 0:46
comment2, http://viagraon.click viagra online, 7524,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: cialis
|
Pridané:
14.3.2017 6:33
comment6, <a href=" http://tadalafil365.bid/ ">cheap cialis</a>, pyz,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: prednisone online
|
Pridané:
15.3.2017 18:55
comment5, http://buyviagrapharm.bid/ buy generic viagra online, %-OOO, http://buyprednisonepharm.bid/ buy deltasone, 776, http://buylevitrapharm.bid/ brand levitra, 047,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: bargain cialis
|
Pridané:
16.3.2017 0:39
comment6, http://buyviagrapharm.bid/ buy viagra, >:-)), http://buycialispharm.bid/ cialis coupon, =))),
|
|
Re: ratafak plachta
Od: levitra vs viagra
|
Pridané:
16.3.2017 6:39
comment2, http://buykamagrapharm.bid/ does kamagra work, 8D, http://buyprednisonepharm.bid/ prednisone withdrawal symptoms, rhy, http://buycialispharm.bid/ cialis dosage, 108200,
|
|
Re: ratafak plachta
Od: buy prednisone online
|
Pridané:
16.3.2017 6:57
comment1, <a href=" http://buyviagrapharm.bid/ ">viagra online</a>, 71542, <a href=" http://buykamagrapharm.bid/ ">kamagra 100mg chewable tablets</a>, 145944, <a href=" http://buylevitrapharm.bid/ ">levitra 20 mg</a>, >:-D, <a href=" http://buyprednisonepharm.bid/ ">buy prednisone</a>, zmev,
|
|
-.-||-.|.-|-..|.--.|..|...|..-|
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
16.12.2016 19:52
Každá reklama je zavádzajúca, každý superlatív je neoprávnený. Propagácia, názory predajcov služieb a tovaru ma nezaujímajú, nie sú relevantné.
|
|
Zeleny KOKOT
Od: Borat
|
Pridané:
16.12.2016 19:59
100000 Tabletiek tyzdenne.
|
|
......
Od: Gemb
|
Pridané:
16.12.2016 20:05
Skylink za 1€ je uplne popici, clovek dostane
hnojovu parabolu ktora sa trase vo vetre
low end LNB
10m hnojoveho kabla ktory sa rozpadne za 2 roky
pomaly STB ktory je rad ze prepina kanale
Jo ako bonus platite mesacne balicek :)
Mam radost ked to montujem tym dochodcom ktory si to davaju zriadit lebo uz nepojde markiizaaa a za par dni sa stazuju ze je to na p*cu......
|
|
Re: ......
Od: Trollot
|
Pridané:
16.12.2016 20:42
Vzdy ide o peniaze, ked zakaznik priplati dostane aj kabel cavel aj inverto black ultra aj fuba bude:D
Ale v preco by to robil, ked ma sluzbu na 24 mesiacov a ked padne zaruka môze si objednat novu, alebo inu sluzbu, znova s montazou.
Ludia to neriesia, bavi to tak co..
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.12.2016 21:46
nieze ludia to neriesia, ludia chcu vzdy to najlacnejsie a potom picuju, ze to je nachuja. Jasne kurva ze ten tvoj usbkluc je pomaly, ved si zan dal 9€ a ked som ti vravel, ze kup ten za 15 si povedal ze aaa ten je drahy. Tak ti treba! Aj minule prisiel jeden ze chce sluchatka strednej triedy, take dobre.. tak mu vravim, ze ok, kolko 200-300? drahsie? JEZIIIIS COOO???? tak do 30! :) horko tazko sme ho ukecali na koss porta pro. Sluchatka strednej triedy, my ass!
|
|
Re: ......
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
16.12.2016 22:11
Technologicke spracovanie, pouzite materialy, ne/pritomnost kurvitok vo vyrobku>uzivatelska odozva... su ukazovatelmi ne/kvality. Cena castokrat ukazuje len mieru pazravosti vyrobcu>predajcu.
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.12.2016 22:53
takze i7 7700k nekupovat, lebo este ani vydany nieje, uz je kurvitko zname celemu internetu :)
|
|
Re: ......
Od: Tulen
|
Pridané:
17.12.2016 0:22
Jezis, Porta Pro ako stredna trieda? Neblazni, mozno pred 10 rokmi ale teraz by som ich dal na hlavu len preto aby mi v zime neumrzli usi.
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 0:33
ved to bola pointa, ze chce sluchatka strednej triedy ale za 30€. Bezne chodia ludia, ze chcem notebook, tak okolo 300€. A pojdu na tom aj hry?
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 0:35
a este si k tym kossom kupil 5m predlzovak, lebo si nedal povedat, ze naozaj su k telke do obyvacky lepsie bezdrotove..
|
|
Re: ......
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
17.12.2016 22:19
Ano je pravda ze nic nezaplatis nic poriadne nedostanes, plati to ale aj naopak, teda aj ked zaplatis velmi vela je otazne ci dostanes dobru vec, tak ako je nezmysel kupit napr. telku za 200 eur, je rovnaky nezmysel kupit telku za 3000 eur, v oboch pripadoch dostavas menej za tvoje peniaze. Pricom v oboch pripadoch TV je technicka spolahlivost tiez otazna, nakolko ani draha elektronika nie je castokrat spolahliva, sanca ale ze nieco odide bude asi o cosi mensia.
V dnesnej dobe sa casto krat neoplati kupovat nove veci ktore su ci lacne ci drahe, ak mam napr. 300-250 eur a chcem notebook, nekupim si nove lacne lenovo ktore aj po dvoch zlavach z 300 na 250 eur nema ziadny zmysel kupovat, pretoze je to taky dzad ze aj citanie mailov natom seka, tak isto nema zmysel kupovat ani 1500 eurovy ntb na splatky, kupit ale dajme to mu dvojrocny refurb rady thinkpad s dvojrocnou zarukou za 300 eur zmysel ma a nanom mozes robit skoro vsetko a ked trafis kus s lepsim GPU ktory bude drahsi o par eur tak mozes hrat aj hry.
|
|
Re: ......
Od: asdsdf
|
Pridané:
16.12.2016 21:18
Ten hnojovy kabel vydrzi az 2 roky ? Fuha, tolko optimizmu
|
|
Re: ......
Od: afgafga
|
Pridané:
16.12.2016 21:32
6 rokov(hnoj kabel). mam odskusane teraz som daval 3-tí krat. Este mi zosatlo o dalsich 6 rokov 25m zo 100m balika. Povodna cena 70Sk za 100m. No nekúp to
|
|
Re: ......
Od: Kamikaze1
|
Pridané:
17.12.2016 10:27
Za cenu 2€ meter si mohol mať kábel ktorý by ti v pohode vydržal 15 rokov tak ty si teda urobil zlú kúpu... :)
|
|
Re: ......
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.12.2016 11:09
Čo je horšie, 1 meter za 2 eura, alebo 100 metrov za 70 Sk?
|
|
Re: ......
Od: syntaxterrorAnt
|
Pridané:
18.12.2016 12:37
A kam?
|
|
Re: ......
Od: tamtung
|
Pridané:
18.12.2016 13:12
100 metrov za 70sk
99 metrov predam po 2eur za meter.
|
|
Re: ......
Od: trollot
|
Pridané:
17.12.2016 17:38
Ano ja som mal 12 rokov utp cat5e cca kabel, zaveseny samonosne cez cestu asi 20m, nato aky to je shit fungoval by dodnes keby som nerobil rekonstrukciu.
Takze z laskou spominam:)
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 17:49
https://goo.gl/OI8gfm
len sme tam dali nap1cu zdrhovacky, cca za 3 roky zacali praskat, tak sme to museli dat dole. Nastastie uz boli ceny wifi priaznivejsie, tak sme to nahradili antenami.
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 17:50
ale jeden taky kabel stale mam z 1. na 12. a uz som dal uv odolne zdrhovaky, ma snad 10 rokov a bez problemov funguje. Dokonca bez chranicky.
|
|
Re: ......
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.12.2016 18:13
Namiesto toho plastového odpadu sa mohol použiť obyčajný drôt. UV odolný.
|
|
Wowza, problem solve
Od: Kaylana
|
Pridané:
27.2.2017 11:49
Wowza, problem solved like it never hadepnep.
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.12.2016 20:15
zacina to tu byt jak v Emerike, kde na blbu igelitku treba napisat "nedavaj si to na hlavu"
|
|
Re: 5 znakov
Od: tamtung
|
Pridané:
16.12.2016 20:45
na jednej strane mas pravdu, ale na druhej, keby takato rada neexistuje, zabu by varili pomaly a coskoro by sme mali "nepremokavy SSD ktory je rychlejsi ako svetlo" a nasledne tuto formulaciu by si uvidel aj v technickom liste.. cize absolutne by zahltili trh falosnymi informaciami..
v neposlednom rade, myslim si, ze menej znaly spotrebitel ma pravo na ochranu (dochodci, laici) - nikto nemoze byt expert na vsetko - aj ja obcas potrebujem radu, resp know how, ako vyzrat na falosne info. tych falosnych info je dost, malych pismen este viac.
vedel si ze tatrabanka uctuje online USD nakupy VISA kartou devizovym kurzom ? tipujem ze vies aky rozdiel je to v porovnani s VISA kurzom. poradim, je to 1-2% z transakcie. kolko klientov myslis ze si je vedoma tejto informacii? kolko klientov si porovnava a prepocitava transakciu a sleduje zmeny TOS kazdu chvilu ?
|
|
Re: 5 znakov
Od: tamtung
|
Pridané:
16.12.2016 20:46
Mimochodom, situacia je este narocnejsia ked porovnavas napr lieky a ich ucinne latky, povod tychto latok. v Emerike dost pomaha FDA proti "farmako-smejdom" laik nema sancu. kazda jedna sfera riesi tieto podrobnosti, cim hlbsie, tym zlozitejsie. ale to som uz odbocil
ale spat k teme: ignoraciou reklam clovek naberie z nicoho nic par IQ bodov. normalne sa mu rozvinie kreativita, intelgiencia, postreh a rychlost myslienia, hlanve toho treizveho. naslende ak po x rokoch zazrie reklamu, prva myslienka ktora mu napadne je v zmysle "boha jeho, som na spravnej planete?"
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.12.2016 21:27
neviem ako ostatni, alebo ty sam, ale ja ked pocujem o nejakom produkte, do ktoreho sa nerozumiem, tak idem a zistim si o nom podrobnosti. Preto aj napr. ignorujem agentov s teplou vodou, a ked mi niekto cez telefon nuka hoci aj 5kg zlata zadarmo, tak to nechem. Minule volala daka pani, ze som vyhral.. neviem co, lebo som ju stopol stym ze idu vianoce, tak vam to prenechavam a zlozil som jej. Kazdopadne, vzdy si treba zistit podrobnosti a ked ich nechapes, chod za niekym komu veris a chape to. Kupuj az potom!
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
17.12.2016 22:41
Tie marketingove call centra su strasne, nemaju problem ti zavolat o piatej rano a pytat sa ci mas skusenosti s obchodovanim na burze. Ale kedze dnes uz miesto telefonnych zoznamov pouzivaju generatory volanych cisel sa telefonnemu spamu vyhnut proste neda, jedine si zapinat tichy rezim. V tomto pripade je osobitnym problemom to ak si po case najdes neprijaty hovor z takehoto cisla, ktore ma dnes tvar realneho cisla a v domneni ze ta niekto volal zavolas do call centra kde ti bezproblemov mozu nauctovat audiotexovy hovor ktory ta moze vyst aj na desiatky eur.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 23:11
nikdy nevolam spet na cisla, ktore nemam v zozname. Ak volajuci naozaj nieco chce zavola znova, ked nie nic dolezite nechcel.
|
|
Re: 5 znakov
Od: ajajaj
|
Pridané:
18.12.2016 11:46
Som byvaly zamestnanec Slovak telecom a GFK Slovakia.
"generatory volanych cisel" neexistuju.
Firmy medzi sebou obchoduju s databazami a nakolko je to protizakonne tak Ti na otazku "odkial mate moje cislo" odpovedaju "bolo nahodne generovane."
Naposledy z telemarketingu ma pobavili hlaskou ze moje cislo maju z medzinarodnej databazy kam som sa dostal zadanim tel cisla v nejakej sutazi.
JA SVOJE TEL CISLO NEPOSKYTUJEM ANI SOM NEPOSKYTOL NIKDY DO ZIADNEJ SUTAZE. Maximalne tak email, teraz uz ani to nie.
|
|
Re: 5 znakov
Od: tamtung
|
Pridané:
18.12.2016 13:15
moja taktika:
akonahle mi voal spam, tak si ho ulozim ako spam, pripadne ich drzim na linke tak dlho a na tak nezmyselne temy a odpovede, ze sami zlozia bez odzravenia, moj rekord je tak 30-45minut na nejake ponozky.
neprijaty hovor z bezneho cisla vo formate 0903 az 0950 nemoze uctovat audio text... na inu predvolbu nevolam.
|
|
Re: 5 znakov
Od: čitateľ
|
Pridané:
18.12.2016 13:57
Aspoň, že si ušetril tých 5 minút do Baumaxu.
|
|
My partner and I stu
Od: Karess
|
Pridané:
27.2.2017 8:27
My partner and I stumbled over here from a diferfent page and thought I might check things out.I like what I see so i am just following you. Look forwardto looking over your web page again.
|
|
Apcrir0a1g castle
Od: Titia
|
Pridané:
27.2.2017 12:05
Apcrir0a1g castle JOHN, is it you ?? it,s carpiitt or craig castle from Galiano Island ,B.C when you use to cook for George …..I hope this is you ! ? always remember thoughs times on the island !!!
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
16.12.2016 21:29
MatrixTV potrebuje svojich agentov(idoly,modly,celebrity) k šíreniu svojej agendy. Staré kusy sa neodporúča externe odpájať, môže dôjsť k poškodeniu SW/HW. Oni to podvedome zrejme aj tušia, teda ponechávajú vnímanie, chápanie sveta v nezmenenom stave.
|
|
Mc´Alza
Od: Roll&
|
Pridané:
17.12.2016 6:12
Len k tej Alze-z dobrého obchodu v ktorom som pravidelne nakupoval ešte pred pár rokmi sa stal krám na úrovni Mc'Donalds.Reklamy,wow sračky,odrbávanie (poistenia výrobkov),nezmyselné akcie (zľava keď splníte 1000 podmienok..No proste je alza všetko možné,len nie seriózna firma.Možno aj tomu Mc'Donalds krivdím:))
|
|
Re: Mc´Alza
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 10:02
alza akurat smskami rozosiela "vianocny darcek" co je zlava v hodnote 40€. Ak si nezistis podrobnosti, tak co napadne normalneho cloveka? No ze idem, kupim nieco za 40€ a daju mi to za 0€... a to asi nie, taki sprosti niesu, tak kupim nieco za 100 a daju 40.. Tak to asi bude. No a potom ides zistit podrobnosti a zbadas, ze musis nakupit za 1100€ s DPH. Stredny prst mimozemstanovi..
|
|
Re: Mc´Alza
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.12.2016 11:12
Koho normálneho by napadlo dostať ZĽAVU 40 eur na 40 eurový nákup?
Asi len teba.
|
|
Re: Mc´Alza
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 11:28
a zo 41 by uz mohlo byt? Je jasne, ze 39 nie, ale v 40 problem nevidim. Ibaze primarny zmysel nieje dat zakaznikovi zlavu, nech sa tesi, ale vytiahnut zneho viac penazi, ako by dal bez tej akcie. A kedze ludia su hlupaci a nevedia pocitat, zle by vyzerala zlava 3,6% ak nakupis tovar za 1100. Lebo 40€ je kopec penazi, 3,6% nikto nevie kolko je.
|
|
Re: Mc´Alza
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.12.2016 11:39
Ty si absolvent univerzity v Sládkovičove, alebo tak duševne zaostalý? Dostal si ZĽAVU, nie nejaký darčekový poukaz.
|
|
Re: Mc´Alza
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 11:52
a ty sa chces len hadat, lebo hned v 1. prispevku pisem, ze 40zo40 nedostanes, ale 40 zo 100 by si uz mohol. Ale nie to je pointa! pointa je ze si mas zistit VSETKY PODROBNOSTI a nie slepo verit reklame ako pri skylinku za 1€ co je v clanku.
|
|
Re: Mc´Alza
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.12.2016 12:02
Ja sa nepotrebujem hádať, ani neobhajujem Alzu, ale treba rozlišovať pojmy. To platí vo všetkých oblastiach života.
|
|
Re: Mc´Alza
Od: syntaxterrorAnt
|
Pridané:
17.12.2016 22:36
Napriklad i rozlisovat pojmy "treba" a "vztaznost", nakolko volbou vztaznej sustavy je aj z orientovanej usecky mozne spravit dezorientovanu.
|
|
Great post, very inf
Od: Jazlyn
|
Pridané:
27.2.2017 8:36
Great post, very informative. I ponder why the other specialists of this sector don’t notice this. You must proceed your writing. I’m sure, you’ve a huge readers’ base alWy7de!|rhat̵a;s Happening i am new to this, I stumbled upon this I’ve found It positively helpful and it has helped me out loads. I am hoping to contribute & assist other users like its helped me. Great job.
|
|
I’ll immediate
Od: Jhett
|
Pridané:
27.2.2017 8:12
I’ll immediately seize your rss feed as I can’t to find your email sucipribtson hyperlink or newsletter service. Do you’ve any? Kindly let me understand so that I could subscribe. Thanks.
|
|
Re: Mc´Alza
Od: trololoman
|
Pridané:
17.12.2016 20:09
Vsak kupis za 39€ a dostanes zlavu 40€, takze ti poslu tovar za 39€ a este ti k tomu pribalia 1€ :D to da rozum, nie? A ked nekupis nic, teda za 0€ tak ti poslu rovno tych 40€, len sa musis o ne prihlasit :D
|
|
Re: Mc´Alza
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 22:06
jo, moze byt. Dal som ti +
|
|
Re: Mc´Alza
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.12.2016 14:15
Alzu sice nemam rad, ale tiez zavadzas rovnako ako ona.
"musis nakupit za 1100€ s DPH" je uplne ta ista taktika. Napises, co sa ti hodi. Ako im.
Podmienky su tu:
www.alza.sk/marketingova-kampan-art15169.htm
Zlava je bud 5/10/15/25/30/35/40 podla nakupu 50/250/300/800/850/1050/1100.
Pises o 3,6% - zase len co sa ti hodi. Je 5 Eur z 50 Eur nakupu 3,6%? Nie, je to 10%. A to asi uz niekto vyuzije.
Chcel by si aby ti tie podmienky poslali rovno v SMSkach?
To asi nie, hoci link na ne pridat mohli.
|
|
Re: Mc´Alza
Od: tamtung
|
Pridané:
17.12.2016 14:35
link = data navyse, cize este mam platit za to ze pozeram ich reklamu ?
|
|
Re: Mc´Alza
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.12.2016 15:18
Akeho mas operatora, ze platis za dosle SMSky?
|
|
Re: Mc´Alza
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 17:12
nie, chcel by som, aby ta zlava mala jedinu podmienku, ze musis nakupit za cenu rovnu alebo vyssiu ako vyska zlavy. Ale zase, nie to je podstatne, podstatny je fakt, ze si musis nastudovat podmienky akcie, rovnako ako pri vsetkych ostatnych akciach.
|
|
Re: Mc´Alza
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
17.12.2016 18:01
Ale ved pri kazdej akcii musia byt dane nejake podmienky. Aj ked ziadne podmienky nie su, musi to byt niekde napisane, nie? Nejake podmienky ale existovat musia.
Ako/kde si tu akciu uplatnis.
Ci sa mozu zlavy kombinovat.
Ci ti vratia rozdiel, ked nakupis menej (pri poukaze).
Zlavy s tvojou "EASY" podmienkou mozu existovat ale zrejme nebudu vo vyske 40 Eur, ked budes mat tovar aj s 20x mensou hodnotou ako tovar. Ruku na srdce, keby si ty mal eshop, ponukal by si take "EASY" 40 eurove zlavy, ked mas tovar co stoji menej ako 1 euro?
|
|
Re: Mc´Alza
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.12.2016 18:09
ked si doteraz nepochopil, ze to bol priklad na fakt, ze kazdu jednu akciu/reklamu nemozes brat doslovne, ale vzdy si musis zistit podrobnosti, tak uz neviem ako ti to mam vysvetlit. Napr. si ides brat uver/hypoteku a v reklame vidis 1,7%.. tak idem, 100 milionov a vratim 101,7 milionov, ne? aj bezdomovcovi daju.
|
|
Re: Mc´Alza
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
18.12.2016 9:22
Ze to bol priklad, aby som kazdu jednu akciu nemohol brat doslovne, som z tvojich slov:
- co je zlava v hodnote 40€. Ak si nezistis podrobnosti, tak co napadne normalneho cloveka? No ze idem, kupim nieco za 40€ a daju mi to za 0€...
1) naozaj nepochopil a NORMALNEHO cloveka toto urcite nenapadne (zabudol si dopisat podmienky ze je to priklad ako Alza)
2) Tu sa pohybuju ludia, ktori (dufam) taketo priklady nepotrebuju a je jasne, ze 40 Eur zlava v Alze nie je k 40 Eur nakupu a uver/hypoteka je s urokom na konkretne obdobie a neplati ku dnu kedy SA TY ROZHODNES ze ju splatis. Okrem toho verim, ze vo vacsine reklam tam nejake p.X. je uvedene.
|
|
Re: Mc´Alza
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.12.2016 12:03
vidis, ze to potrebuju aj na najvyssich miestach, ked sa idu handrkovat, ci je najvacsi showroom najvacsi alebo nie. Koho to kurva trapi, tam nech prikazu radsej do hypotek davat, ze 1,7% je rocne a aj to nie pocas celej doby splacania. Jedine quatro to ma dobre tak ako to ma byt = zaplatis 10€ mesacne 24 mesiacov = 240€ zaplatis aj ked budu prsat zaby. Pozical som ti 100, jebs 140% preplatis. Chces/nechces, tumas.
|
|
Re: Mc´Alza
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.12.2016 12:03
ciste a jasne podmienky!
|
|
Re: Mc´Alza
Od: syntaxterrorAnt
|
Pridané:
18.12.2016 12:49
Tu su všetky neprekrutiteľne a teda objektivne "ciste a jasne podmienky":
|
|
It\'s good to get a f
Od: Sharleena
|
Pridané:
27.2.2017 12:03
It's good to get a fresh way of looikng at it.
|
|
Kto je to
Od: grigorij
|
Pridané:
17.12.2016 14:56
inak preco sa cudujeme, ked od klamara prichadza klamliva reklama...?
co je na tom cudne?!
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
18.12.2016 13:18
tiez mi dosla sms od alza, ze 40eur zlava, no povazujem to za podvod a zavadzanie.
40eur zlava na co voci comu a co ?
to je ako ked napisem, ponukam 70000eur zlavu na pozemok.
*ktory stoji 4 miliony.
proste konina, idem si tam zrusit ucet.
40eur je exaktne cislo, a chyba mi tam suma od ktorej to plati. 40 eur na tovar nad 1000eur dostanem obcajnym zjednavanim v kazdom obchode.
|
|
zelen panchart!
Od: scooby211
|
Pridané:
20.12.2016 6:42
No ja si myslim, ze hen ten zeleny buzerant ojebuje aj v tych jeho dorucovani o vikendoch. Uz dva krat som si objednaval tak, ze vybavenie/dorucenie objednavky malo byt v sobotu. Jeho tzv. dorucenie na nasledujuci den do 15h sa pri poslednej objednavky (ani nie z pred mesiaca) predlzilo na viac ako tri dni s popisom "skladom, dorucenie do 24h." Tak tomu sa povie "Alza, najvacsi ojebovac az sa zeleni!" :D
|
|
ratafak plachta
Od: Hukac
|
Pridané:
21.12.2016 8:04
V baumaxe viagru nekupis ale mozno tam chytis vaginalnu mikozu :-D
|