neprihlásený Sobota, 27. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslav
Existujúce Tesly zrýchlia, softvérovou aktualizáciou

Značky: Tesla Motors / Teslazaujímavosti

DSL.sk, 18.11.2016


U viacerých moderných automobilov už hrá softvér kľúčovú úlohu aj v riadení základných komponentov vozidla.

Aktuálne to názorne dokladuje Tesla, u ktorej sa tento trend prejavuje ešte intenzívnejšie kvôli využívaniu viacerých elektromotorov a osadením viac inteligentných funkcií ako u ostatných produkčných vozidiel a je ešte viac zvýraznený automatickým doručovaním aktualizácií softvéru cez mobilnú sieť.

Tesla totiž decembrovou softvérovou aktualizáciou ešte zrýchli akceleráciu svojho najnovšieho modelu spomedzi Model S, P100D. Avizuje to zakladateľ a šéf automobilky Elon Musk.

Tesla Model S P100D v tzv. Ludicrous prevedení s pôvodným softvérom akceleruje z 0 na 60 míľ / h, cca 96.6 km / h, za 2.5 sekundy a na 100 km / h za 2.7 sekúnd.

S novou aktualizáciou sa akcelerácia na 60 míľ / h skráti podľa Muska na 2.4 sekundy a štvrť míle vozidlo prejde za 10.6 sekúnd.

Či zrýchlia aj ostatné konfigurácie Model S nie je jasné, podobne o 0.1 sekundy zrýchli ale podľa Muska aj Tesla Model X.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Operačný systém Proxmox pre virtualizáciu vydaný v novej verzii 8.2
České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom


Diskusia:
                               
 

Nech to skrati na 2sekundy ked je frajer.:)
Odpovedať Známka: -4.9 Hodnotiť:
 

Dnes nie je doba "simly the best", ale "to zvladnes", "da sa to zniest", "na co tolko GHz, ved dnesne PC stacia".
Pekne oprasit kolobezku a bez do skoly ci prace, alebo kam patris.
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

Slovensko má tretiu najhoršiu kvalitu ovzdušia v EÚ: Znečistený vzduch nám skracuje život o 10 mesiacov!

Takže tých 11 sekúnd pri každej akcelerácii sa zíde.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Octavia 2.0 TDI 0 – 100 km/h 9,5s 103kW
Dacia logan.....,..............11,1s 66kW
Favorit,....,...................13s 42kw
Volkswagen Passat CC ...........8,6s 125kw
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Formula 1 to zvládne za menej ako 2 sekundy.
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Určite ? https://goo.gl/ulk4BC
Ale pripusťme, že je to napr. 1.9s, potom "cena 1 sekundy" je u
F1 cca 600.000 €
a u P100D cca 50.000 €
:-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

všetko je hovno...ja ked sa postavím na váhu tak z nula na 100 za menej než sekundu!!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dávaj si pozor, aby ti neposlali zakálací list...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

a barón Prášil to na delovej guli zvladne pod 1 sekundu ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

u F1, ako u Fica?
Odpovedať Hodnotiť:
 

dacia logan 66kW ked da za 11 sec na 100, a favorit za 13sec, tak potom fabia 1.9TDI to da za 5sec.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Super rychlejsie si doveziem ten predrazeny chleba s teska a prerobym este aj na jazdeni. Vynikajuco sa nam ten svet ubera. Hlavne ze polovica naroda nema co zrat
Odpovedať Známka: -5.5 Hodnotiť:
 

Aspoň že Slotovi zobrali vodícak.

Bežný človek akceleruje 15-20x za deň na semaforoch.
Je dôležitejší údaj ako maximálna rýchlosť ktorá je obmedzená.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

na ktorom semafore pocas existencie Slovenskej republiky ktokolvek akceleroval za 2,4sec/100? Ani chuck norris nie.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

No jediný zmysel tak rýchleho zrýchlenia je zábava, ktorú si môžeš užiť pri každom semafóre :) 0-50 za cca 1 sekundu
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ale potom ti baterka vydrzi len 200km a gumy namiesto 5k km len 30.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

...50k km..
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

...predbiehanie
...unikový manéver z nebezpečnej situácie
Pri všetkom sa zíde zrýchlenie.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Áno. Je rozdiel obiehať auto 10s a 3s. Tiež pri vychádzaní na hlavnú cestu je to bezpečnejšie. Aj preto som išiel do 132kw auta.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

to si bol ty , ty truľo? čo si ma včera obehol bez smerofky???
sa bojíš aby sa ti nezlomila páčka či jako??
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Včera som obehol kopec áut. Iba jedno si ale pamätám - dáky truľo v superbe tdi čo mi to chcel pri jeho predbiehaní silou mocou ukázať, ale nemal na to dostatočný výkon. Smerovky používam stále (niekedy aj do zákruty :) ).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

v pripade ze si prvy na semaforoch, v opacnom pripade si ajtak limitovany autami pred tebou
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Auto pred tebou môže byť rychlo nad tebou.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Preto by mal mať každý teslu S
alebo aspoň teslu stropkov.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

https://www.youtube.com/watch?v=0FX2e3etgvk

a potom takto dopadnes
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Elektro motor vie dokonale a okamžite prispôsobiť svoj výkon tak aby kolesá nestratili trakciu.
Čo sa o komplikovanom spaľovacím motore s mechanickym prevodom povedať nedá.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Vie elektromotor robiť Vrrrm vrrrm na celú ulicu? :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Vie a dokonca do určitej rýchlosti aj musí. Je tu tuším o tom aj článok.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

kajnšmentke si myslí že ťa prechčí...hihihi
Odpovedať Hodnotiť:
 

kedze teslaS nieje zavodne auto, tento parameter je UPLNE IRELEVANTNY!!!
Odpovedať Známka: -6.8 Hodnotiť:
 

ani ja nemam zavodne auto, ale zrychlenie sa mi paci..
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ale skus s tym rezat zakruty, Tesla nema taky handling ako sportove auta a byt na Muskovom mieste tak to neprehanam s tym zrychlenim lebo okrem pretekov na rovne trate to moc zmysel nema a v beznej premavke je to nebezpecne ked nejaky 18r fagan co dostane vodicak vyskusa to zrychlenie.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Aj hrobári potrebujú prácu...
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

Prebiehajucim narastom vertikalnej integracie procesu sa zucastnujuch spolocnosti je urcovane i smerovanie tendencie vyhliadky kvitnutia nezavisleho biznisu v predmetnej oblasti cinnosti.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

18-rocni fagani mozu skusat akurat tak zrychlenie na vycvachtanych, obuchanych BMW rady 3, ktore su priblizne tak stare ako oni sami.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ešte si zabudol na sen českých a slovenských rodín: škoda octavia kombi 1,9TDI v striebornej metalíze.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ale ma!
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Model S ani nie je určený na preteky - to zrýchlenie je proste zábavka na červenej, kde z 0 na 50 zrýchliš za sekundu, alebo keď sa pripájaš na diaľnicu a netreba ti ani polovicu pripájacieho pruhu.

Podľa mňa je aj 6 sekúnd maximálne bezpečné na predbiehanie a zaraďovanie sa, všetko rýchlejšie je len zábavka pre bohatých, no pokiaľ si to zaplatia...

nemyslím si však, že by rýchle zrýchlenie zvyšovalo riziko havárií - rezať zákrutu v meste v 100km/h vieš aj na škodovke - nebezpečné je ísť neprimerane rýchlo a najmä do zákruty, nie rýchlo zrýchliť na bezpečnú rýchlosť. Tam hrozí akurát tak pretočenie, čo so stabilizátormi nehrozí vôbec :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ja mam 0-100 za 6s ale nevyuzivam to
1. nechcem si znicit spojku
2. nechcem si znicit prevodovku
3. zbytocne

skor sa mi hodi 80-120kmh, to je nieco ako pripoj sa na pripajacom pruhu medzi kolonu kamionov - bud spomalis za ne a potom zrychlujes, alebo zrychlujes a trafis sa medzi ne tak ci onak, tu sa vykon hodi, a ani kalinak mi nepovie opak (preco asi oni maju 400kW verzie limuzin?)

da sa zit bez toho, ale takto je to bezpecnejsie. mam cez 1/4 miliona KM na takto vykonom aute (cca 250koni, eez 350Nm) a zijem - nezabil som sa, nikomu som neurobil skodu, nezabil, nezranil. ale proste sa citim bezpecnejsie, ked sa niekam pripajam - pricom nepredbieham, ale ak je to nutne (traktor) tak to ide ako po masle.. ziadne stresy ci stiham - stiham vsetko, cokolvek.

pritom moja priemerka na okreskach je 85kmh (95 ak sa niekto lepi a nechcem generovat kolonu a cca 100 na dialnici, neponahlam sa)
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Veď to je tá výhoda
Tesla nemá spojku ani prevodovku.
Takže sa nemusíš báť drahej opravy.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Ale má drahú batériu a čo sa mi totálne hnusí je to že ti v aute menia SW hocikedy kedy sa im zapáči. Ďakujem neprosím zatiaľ ostávam pri benzíne a 0-100 mi úplne postačuje 7,5s - aj tak to využívam dosť málo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Si na omyle. Tesla ma jednostupnovu prevodovku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Potom sa to volá prevod.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Baj du vej.
Rýchle zrýchlenie je veličina, ktorá má názov Ryv.
Teda derivácia zrýchlenia.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

uz len obycajna verzia P85D ma tak drasticky krutiaci moment, ze ti vtlaci creva pod branicu a nechapes co sa deje. ten odpich v lietadle je oproti tomu nic. to auto je pecka :)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

a v reale peckovo nepouzitelne
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

v reale velmi pouzitelne. pri obiehani, v nebezpecnej situacii. je lepsie vykon mat a nemusiet ho pouzit ako ho nemat. ale ked mas 1.2HTP tazko ti to vysvetlim
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Aj tak ti to je akurat tak na chvastanie sa v diskusiach, ked denne stojis 2 hodiny v zapche.
Odpovedať Známka: -6.9 Hodnotiť:
 

Na hovno ti je 100m2 byt, ked 8-15 hodin denne si prec.
Vlastne Tebe je na hovno akykolvek byt - stacia aj krabice.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Mohli napisat aj kolko krat zvladne takuto akceleraciu kym padne do nudzoveho rezimu. Na Nurburgringu padla do nudzaku po 3 minutach.
Cize ten vykon je dobry na frajerinku na semaforoch, na okruhu da teslu dole pomaly ktokolvek.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

nie som zastancom tesly, ale ty si auto kupujes na jazdenie po okruhu?
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Nie, ale oni sa chvastaju vykonom, ktory je ale dostupny len velmi kratku dobu.
Druha vec je ze keby som si kupil tak vykonne auto, tak ho urcite obcas na ten okruh zoberiem. Ci ty si bezne kupujes 500+konove auto na chodenie po meste, a ani ta nenapadne vyskusat ten vykon naplno?
Odpovedať Známka: 3.5 Hodnotiť:
 

Lenze s takou Teslou sa v zakrute vykotis, hocjaky obycajny sportiak ta da dole v zakrutach, to ze zrychlis po rovine a za 5 min baterka vybita no nic moc.
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

za 5 minút baterka prehriata a výkon silno znížený, avšak do vybitia je dosť času :)

a presne ako hovoríš, Model S nie je športiak - to zrýchlenie je na semafóry, pripájanie sa na diaľnicu a obiehavanie, prípadne ešte na drag race :) Keď vydajú Roadster 2, ten možno pôjde aj pod 2 sekundy, zákruty zvládne omnoho lepšie a pravdepodobne bude mať aj chladenie dimenzované na jazdu po okruhoch.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Neviem, ja auta za kone nezaprahujem, takze informacia o 500konoch ma nechava chladnym, kedze je to 367kW. Ale keby som take auto si kupil, tiez s nim asi nejdem na okruh a jeho vykon vyuzivam na beznej ceste.
Odpovedať Známka: -0.6 Hodnotiť:
 

take co ma zrychlenie 3sec a chces to aj vyuzivat tak ano. V beznej premavke mas zrychlenie 10sec na 50kmh.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Na nič iné to ani nebolo vytvorené...
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Áno jedná sa o verziu so 60kWh, ktorá nemá dodatočné chladenie batérií. U tých výkonnejších sa tiež určite prehrejú, ale nie tak rýchlo. Tiež nie som zástanca značky, ale na druhú stranu nie som ani jej odporca.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Pekne tvrdenie, vies ho aj podlozit nejakym testom?
Lebo nic o nom nikde neviem najst.
Odpovedať Známka: -8.2 Hodnotiť:
 

Nie neviem to podložiť testom. Jediné čo mám je tvrdenia automobilky. Ale kľudne to niekto môže otestovať. Lenže je to ako s testom hypercars. Tesla P100D je drahá, to musíš uznať a ľudia čo si ju kúpia si často nebudú chcieť priznať, že kúpili niečo čo nespĺňa tvrdnia automobilky.
Tu je niečo málo o novom batterypacku: http://dopice.sk/iBG
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Verit marketingovym vyjadreniam vyrobcov je ako verit politikom:)
Testov a chvaly na super zrychlenie je vsade plno, ale o nudzovom rezime nikde ani zmienka.
A ten clanok nespomina nic o tom zeby dlhsie vydrzali tie baterky dodavat plny vykon, iba ze ich vdaka zmene chladenia natrepali do toho auta viac.
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Samotná automobilka nikdy nepriznala, že sa batérie prehrievajú. Dokázal to len test. Automobilka len tvrdí, že sú lepšie batérie. Na druhú stranu, pozri si videá mariána čabáka kde nakladačku tomu autu dával celkom dosť dlho aj na slovakia ringu, ale verím, že to auto skôr odpečie brzdy (2tony spravia svoje) ako sa prehrejú batérie.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tesla ako kazdy elektromobil ma rekuperaciu, takze brzdy pouziva ovela menej ako bezne auta. Aj ked je mozne ze pri prehriati baterii bude rekuperacia tiez obmedzena.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Lenže o limitoch a problémoch tesly sa nepíše. To je tabu. Každý chce vidieť iba pozitíva. Veď to auto stojí 100k€ tak musí byť dokonalé. :D BTW: teslu stretávam po cestách okolo BA dosť často ale zakaždým bola prekážkou na ceste. Asi vodič len šetril batériu aby došiel domov. :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to nikto tu nespomenie gumy? ved co za lepidla by musel mat, aby pri hentakom zrychleni neostal len hrabat na mieste?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Bud:
245/45R19
alebo:
245/35R21

Plati pre verziu P90D, model S
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dáš na plášte chemoprén a malo by to stačiť. Alebo budeš pod kolesá podfukovať piesok...
Odpovedať Hodnotiť:
 

na suchu nehrabe, ale na mokrom ano. auto ma viac ako dve tony prazdne, plus nemas vykon na obe napravy sucasne ale uplne nezavisle. navyse regulator elektromotora je presnejsi ako regulacia spalovacieho motora. ako posledny bod spomeniem tie krasne obrovske kolesa. ach.. ako tak spominam asi si idem rezervovat dalsiu skusobnu jazdu :D
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Na tie krásne obrovské kolesá musí byť radosť kupovať nové gumy. :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pirelli P ZERO 245/35 ZR21 264€ kus. Skoro tolko ako mne stoja vsetky 4 (335€) :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

nove zimne matadorky 158 eur all inclusive s dopravou az do obyvacky
Odpovedať Hodnotiť:
 

a tie 19ky 238€ kus
Odpovedať Hodnotiť:
 

aku skusobnu jazdu, zbehni do viedne, greenride.at a za par stoviek si mozes pozicat P90D a mozes jej nakladat kolko chces ako chces kde chces... ja som dal baterku dole po 150km ked som si dal "zalezat" ;-) ale ked som isiel kludne dala daleko cez 400km
to zrychlenie je brutalne a odporucam kazdemu vyskusat, tesim sa ked budu mat v ponuke P100D, idem do toho zas
Odpovedať Hodnotiť:
 

dajte tu niekto o spotrebe fabie pls
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

co spotreba, ale za 2,4sec nezrychlim ani na 50.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

predrazene nezmysli... na take auto si clovek podstivou pracou nikdy nezarobi. vecsina je rada ze ma co do huby a pristresok nad hlavamy
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

v kalifornii je minimalny plat 10$/hod, co je zhruba 1700$ mesacne = 20400 rocne. Za 4rocny minimalny plat si kupis najmensiu teslu. Ako tu u nas nova octavia.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Si pozri najomne v Californii. Z minimalneho platu si nikto nikdy Teslu nekupi. Ale priemerny itckar zaraba rocne 90 tisic. V usa je bezne kupovat auta na splatky. Tj ak niekto berie 7 tisic mesacne, nema problem 5 rokov davat po 2 tisic na auto.
Odpovedať Hodnotiť:
 

poctiva praca to je ta, co ti smrdia ruky od hnoja, alebo mas mozol od lopaty? Pretoze typicky zavistlivy v byvalom rezime zabudnuty krcmovy slovän nijaku inu "poctivu" pracu neuznava. btw poznam niekolkych milionarov - v €, standardny mesacny prijem 160k €. Zarobil to poctivou pracou, este nejake dristy?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

podstivo nakradnute pocas "sprovodliveho" prerozdelovania statneho? alebo dnes uz generaciu kariernych deti za ktorych podstivo nakradly rodicia?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Na hlupeho vidlaka si sa kategorizoval sam - vyjadrovanim, stupidnym nazorom, neovladas ani svoj jazyk.
Nie. Vybudoval uspesnu firmu. Mozes aj ty, ale to by si musel pohnut aj zadkom a hlavou, nie len grcat nezmysly.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

vybudoval uspesnu firmu naprklad okradanim na predrazenych statnych IT zakazkach? pripadne okradanim v inom sektore statneho obstaravania? asi poznal spravnych ludi
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Jasne, vsak si musis obhajit svoje mylne presvedcenie, ze inak sa to predsa neda, lebo to akurat ty nevies. To je u jednoduchsich ludi uplne bezne.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

no vidis, ty sa v nicom nevyznas, nepoznas spravnych ludi a nic si nespravil nic pre slovensky hiphop naco vlastne potom exitujes? aby si bral davky ktori slusny obcania zarobia na teba?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

na jednej strane idiot, na druhej strane idiot ... sem tak rad chodim na dieskusie :) chalani pokracujte prosim, zabavajte ma :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

vitaj do klubu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To už tu zaplietaš zlodejov, ktorých si možno aj sám zvolil, aby ti vládli. Toto nie je argument.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Poctivú prácu myslíš prácu s lopatou? To ale nie je poctivá práca....to je práca, akú si si zaslúžil na základe vzdelania, skúseností a šikovnosti. Nehnevaj sa, nechcem ťa uraziť, ale súdiac podľa tvojho vyjadrovania si možno dokončil maximálne ZŠ. A ty budeš súdiť ľudí, ktorí študovali o 20 rokov viac ako ty, a ktorí majú 100x väčšiu zodpovednosť ako ty? Prečo by si takíto ľudia nemohli kúpiť TESLU? Pretože si tu ty, čo sa 20 rokov flákal, zatiaľ čo sa oni vzdelávali?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Toto je také tragikomické, že až dúfam, že si recesista. Napísať takúto totálnu idiotinu a ešte s piatimi hrubými chybami, za tým musí byť úmysel, alebo skutočne unikátny talent.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ti co si myslia, ze sa tesla vykoti na prvej zakrute, tak fabia sa potom vykoti este aj na parkovisku..
sice som nesedel v tesle, ale pochybujem ze sa vykoti v zakrute - kazde auto ma totiz nejaky limit, teslu by som dal niekam na uroven audi A6, alebo ja neviem - urcite za oktaviu, daleko za nou...
v zakrute plati pravidlo - prilnavost pneumatik, nastavenie tlmicov a tazisko - tesla ma tazisko nizsie ako cokolvek benzinove, pneumatiky na nej urcite nebudu barumky a tlmice nastavis hociako..
cize veril by som tesle v zakrute viac, ako benzemu sedanu..
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Ja som sa vykotil v nemocnici.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tesla nie je auto na uzke cesty popripade prudke zakruty, je to limuzina na pohodlnu jazdu a dlhe trate. Aj ked je to elektromobil a ma super zrychlenie, co sa tyka pohodlia zial neda sa to porovnat s BMW 7 alebo BMW 5 GT (ktore ma este pohodlnejsi interier) ... Kto sedel v tesle a spominanych autach, snad nemusi 2x rozmyslat co som napisal.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Bohuzial vacsina diskuterov sa ziadneho z tychto aut ani len nedotkla, a vsetko od Muska je od nich posvatne a dokonale. Takze tvoj nazor zrejme zostane u vacsiny nepochopeny, bohuzial.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Pre tych co nesedeli a nevedia o com hovorim pozrite si interier Tesly:
http://ix.sk/btaaL

A napriklad toto:
http://ix.sk/TWMVJ

Co sa vam viac paci?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Čistý vzduch.
A
Samojazdiaci funkcie.

Odpovedať Hodnotiť:
 

-dobravolna rakovina pečene áno
-nedobrovolna rakovina pľúc nie.

Odpovedať Hodnotiť:
 

'Data Type Mismatch': porovnavanie typu karoserie "limuzina" s typom vozidla "Luxury vehicle"
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

karoseria "Luxury vehicle" neexistuje. Si myslim ze karoserie su porovnatelne, ide o to ze Tesla zabuda troska na interier
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Luxury vehicle neexistuje, to si len zase marekting tesly vymyslel aby mohli pisat o neuveritelnych uspechoch a podilu na predaji tesly.
Tesla je realne Mid-size luxury car cize uroven A6, MB E, a podobne.
To ze cenou je na urovni A8, Ska, a podobne je len kvoli drahej baterke.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja som pocul ze polovica ceny Tesly je len za baterie ale asi je to fakt
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Nedávno bol test v TA3 na pneumatiky a Continental bol medzi najlepšími.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ved to tu nikto nevyvracal... continental patri medzi premiovu znacku... to ze continental vlastni aj znacky ako matador, barum, uniroyal, este neznamena, ze su rovnakej kvality. Barum patri medzi low cost, o trosku lepsie je na tom matador a TOPka su conti...
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozem ti dat za pravdu, mal som tu cest vyskusat si na par dni P90D a sedi ako pribita v zatackach, bodaj by nie ked ma tusim 700 kilov bateriek v podlahe ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ten Musk prekvapuje, normalne sa nebudem divit ked raz pride update a Tesla bude schopna vyletiet na orbit, ved maju skusenosti aj s tym.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zamkne dvere odvezie ťa na odpaľovaciu rampu a vyložia tá na marse.
Odpovedať Hodnotiť:
 

V tejto verzií bolo opravené náhodné vypínanie motora počas jazdy. Tiež by sa už nemali objavovať problémy so samočinným brzdením. Niekoľko ďalších bugov evidujeme a budú opravené vo verzií 2.0 Ďakujeme beta testerom, ktorí sa podieľajú na testovaní nových funkcií s nasadením vlastného života. Zároveň upozorňujeme, že ak auto nachytá po ceste vírusy, je to Váš problém.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takže Tesly nám budú rýchlejšie horieť?
Na parádu!
Samozrejme v dobrom...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár