|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tesla
Od: Frantisek Buxanto
|
Pridané:
18.11.2016 11:19
Nech to skrati na 2sekundy ked je frajer.:)
|
|
Re: Tesla
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
18.11.2016 11:26
Dnes nie je doba "simly the best", ale "to zvladnes", "da sa to zniest", "na co tolko GHz, ved dnesne PC stacia".
Pekne oprasit kolobezku a bez do skoly ci prace, alebo kam patris.
|
|
Musk teslou kompenzuje spodiny ktoré vyprodukuje v spacex
Od: Tdinrakovina
|
Pridané:
18.11.2016 14:36
Slovensko má tretiu najhoršiu kvalitu ovzdušia v EÚ: Znečistený vzduch nám skracuje život o 10 mesiacov!
Takže tých 11 sekúnd pri každej akcelerácii sa zíde.
|
|
Re: Musk teslou kompenzuje spodiny ktoré vyprodukuje v spacex
Od: Hhhhhh
|
Pridané:
18.11.2016 14:50
Octavia 2.0 TDI 0 – 100 km/h 9,5s 103kW
Dacia logan.....,..............11,1s 66kW
Favorit,....,...................13s 42kw
Volkswagen Passat CC ...........8,6s 125kw
|
|
Re: Musk teslou kompenzuje spodiny ktoré vyprodukuje v spacex
Od: Fuj fun
|
Pridané:
18.11.2016 15:02
Formula 1 to zvládne za menej ako 2 sekundy.
|
|
Re: Musk teslou kompenzuje spodiny ktoré vyprodukuje v spacex
Od reg.: miro nad
|
Pridané:
19.11.2016 14:27
Určite ? https://goo.gl/ulk4BC
Ale pripusťme, že je to napr. 1.9s, potom "cena 1 sekundy" je u
F1 cca 600.000 €
a u P100D cca 50.000 €
:-)
|
|
Re: Musk teslou kompenzuje spodiny ktoré vyprodukuje v spacex
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
19.11.2016 21:46
všetko je hovno...ja ked sa postavím na váhu tak z nula na 100 za menej než sekundu!!!!
|
|
Mašuro
Od: Káblik.
|
Pridané:
20.11.2016 13:46
Dávaj si pozor, aby ti neposlali zakálací list...
|
|
Barón Prášil
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
21.11.2016 9:34
a barón Prášil to na delovej guli zvladne pod 1 sekundu ;-)
|
|
Re: Musk teslou kompenzuje spodiny ktoré vyprodukuje v spacex
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
22.11.2016 4:20
u F1, ako u Fica?
|
|
Re: Musk teslou kompenzuje spodiny ktoré vyprodukuje v spacex
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.11.2016 20:05
dacia logan 66kW ked da za 11 sec na 100, a favorit za 13sec, tak potom fabia 1.9TDI to da za 5sec.
|
|
Re: Tesla
Od: jeblan
|
Pridané:
18.11.2016 13:36
Super rychlejsie si doveziem ten predrazeny chleba s teska a prerobym este aj na jazdeni. Vynikajuco sa nam ten svet ubera. Hlavne ze polovica naroda nema co zrat
|
|
Re: Tesla
Od: Cha cha
|
Pridané:
18.11.2016 14:02
Aspoň že Slotovi zobrali vodícak.
Bežný človek akceleruje 15-20x za deň na semaforoch.
Je dôležitejší údaj ako maximálna rýchlosť ktorá je obmedzená.
|
|
Re: Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 14:04
na ktorom semafore pocas existencie Slovenskej republiky ktokolvek akceleroval za 2,4sec/100? Ani chuck norris nie.
|
|
Re: Tesla
Od: Tup
|
Pridané:
18.11.2016 14:08
No jediný zmysel tak rýchleho zrýchlenia je zábava, ktorú si môžeš užiť pri každom semafóre :) 0-50 za cca 1 sekundu
|
|
Re: Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 14:26
ale potom ti baterka vydrzi len 200km a gumy namiesto 5k km len 30.
|
|
Re: Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 14:26
...50k km..
|
|
Re: Tesla
Od: ozivot
|
Pridané:
18.11.2016 14:29
...predbiehanie
...unikový manéver z nebezpečnej situácie
Pri všetkom sa zíde zrýchlenie.
|
|
Re: Tesla
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.11.2016 20:51
Áno. Je rozdiel obiehať auto 10s a 3s. Tiež pri vychádzaní na hlavnú cestu je to bezpečnejšie. Aj preto som išiel do 132kw auta.
|
|
Re: Tesla
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
19.11.2016 21:49
to si bol ty , ty truľo? čo si ma včera obehol bez smerofky???
sa bojíš aby sa ti nezlomila páčka či jako??
|
|
Re: Tesla
Od: 33jkl33
|
Pridané:
20.11.2016 9:54
Včera som obehol kopec áut. Iba jedno si ale pamätám - dáky truľo v superbe tdi čo mi to chcel pri jeho predbiehaní silou mocou ukázať, ale nemal na to dostatočný výkon. Smerovky používam stále (niekedy aj do zákruty :) ).
|
|
Re: Tesla
Od: huanggg
|
Pridané:
18.11.2016 14:32
v pripade ze si prvy na semaforoch, v opacnom pripade si ajtak limitovany autami pred tebou
|
|
Re: Tesla
Od: Tri znakyyy
|
Pridané:
18.11.2016 14:57
Auto pred tebou môže byť rychlo nad tebou.
|
|
Re: Tesla
Od: Retroooo
|
Pridané:
18.11.2016 14:59
Preto by mal mať každý teslu S
alebo aspoň teslu stropkov.
|
|
Re: Tesla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 20:58
https://www.youtube.com/watch?v=0FX2e3etgvk
a potom takto dopadnes
|
|
Re: porovnávať neporovnatelne
Od: cha cha
|
Pridané:
19.11.2016 14:12
Elektro motor vie dokonale a okamžite prispôsobiť svoj výkon tak aby kolesá nestratili trakciu.
Čo sa o komplikovanom spaľovacím motore s mechanickym prevodom povedať nedá.
|
|
Re: porovnávať neporovnatelne
Od: fajnsmeker
|
Pridané:
19.11.2016 15:19
Vie elektromotor robiť Vrrrm vrrrm na celú ulicu? :D
|
|
Re: porovnávať neporovnatelne
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.11.2016 20:52
Vie a dokonca do určitej rýchlosti aj musí. Je tu tuším o tom aj článok.
|
|
Re: porovnávať neporovnatelne
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
19.11.2016 21:50
kajnšmentke si myslí že ťa prechčí...hihihi
|
|
5 znakov z tesly
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 11:28
kedze teslaS nieje zavodne auto, tento parameter je UPLNE IRELEVANTNY!!!
|
|
Re: 5 znakov z tesly
Od: tamtung
|
Pridané:
18.11.2016 11:31
ani ja nemam zavodne auto, ale zrychlenie sa mi paci..
|
|
Re: 5 znakov z tesly
Od: rolh
|
Pridané:
18.11.2016 12:03
Ale skus s tym rezat zakruty, Tesla nema taky handling ako sportove auta a byt na Muskovom mieste tak to neprehanam s tym zrychlenim lebo okrem pretekov na rovne trate to moc zmysel nema a v beznej premavke je to nebezpecne ked nejaky 18r fagan co dostane vodicak vyskusa to zrychlenie.
|
|
TESLA kvalita klesla...
Od: Kamoško
|
Pridané:
18.11.2016 12:16
Aj hrobári potrebujú prácu...
|
|
Re: TESLA kvalita klesla...
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
18.11.2016 12:59
Prebiehajucim narastom vertikalnej integracie procesu sa zucastnujuch spolocnosti je urcovane i smerovanie tendencie vyhliadky kvitnutia nezavisleho biznisu v predmetnej oblasti cinnosti.
|
|
Re: 5 znakov z tesly
Od: fgs
|
Pridané:
18.11.2016 12:41
18-rocni fagani mozu skusat akurat tak zrychlenie na vycvachtanych, obuchanych BMW rady 3, ktore su priblizne tak stare ako oni sami.
|
|
Re: 5 znakov z tesly
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.11.2016 20:55
Ešte si zabudol na sen českých a slovenských rodín: škoda octavia kombi 1,9TDI v striebornej metalíze.
|
|
Re: 5 znakov z tesly
Od: Mindblasting
|
Pridané:
18.11.2016 13:37
Ale ma!
|
|
Re: 5 znakov z tesly
Od: Tup
|
Pridané:
18.11.2016 14:07
Model S ani nie je určený na preteky - to zrýchlenie je proste zábavka na červenej, kde z 0 na 50 zrýchliš za sekundu, alebo keď sa pripájaš na diaľnicu a netreba ti ani polovicu pripájacieho pruhu.
Podľa mňa je aj 6 sekúnd maximálne bezpečné na predbiehanie a zaraďovanie sa, všetko rýchlejšie je len zábavka pre bohatých, no pokiaľ si to zaplatia...
nemyslím si však, že by rýchle zrýchlenie zvyšovalo riziko havárií - rezať zákrutu v meste v 100km/h vieš aj na škodovke - nebezpečné je ísť neprimerane rýchlo a najmä do zákruty, nie rýchlo zrýchliť na bezpečnú rýchlosť. Tam hrozí akurát tak pretočenie, čo so stabilizátormi nehrozí vôbec :)
|
|
Re: 5 znakov z tesly
Od: tamtung
|
Pridané:
18.11.2016 14:49
ja mam 0-100 za 6s ale nevyuzivam to
1. nechcem si znicit spojku
2. nechcem si znicit prevodovku
3. zbytocne
skor sa mi hodi 80-120kmh, to je nieco ako pripoj sa na pripajacom pruhu medzi kolonu kamionov - bud spomalis za ne a potom zrychlujes, alebo zrychlujes a trafis sa medzi ne tak ci onak, tu sa vykon hodi, a ani kalinak mi nepovie opak (preco asi oni maju 400kW verzie limuzin?)
da sa zit bez toho, ale takto je to bezpecnejsie. mam cez 1/4 miliona KM na takto vykonom aute (cca 250koni, eez 350Nm) a zijem - nezabil som sa, nikomu som neurobil skodu, nezabil, nezranil. ale proste sa citim bezpecnejsie, ked sa niekam pripajam - pricom nepredbieham, ale ak je to nutne (traktor) tak to ide ako po masle.. ziadne stresy ci stiham - stiham vsetko, cokolvek.
pritom moja priemerka na okreskach je 85kmh (95 ak sa niekto lepi a nechcem generovat kolonu a cca 100 na dialnici, neponahlam sa)
|
|
Čistý vzduch je luxus. Slovákom stačí lacný chlieb.
Od: TDI rakovina
|
Pridané:
18.11.2016 15:11
Veď to je tá výhoda
Tesla nemá spojku ani prevodovku.
Takže sa nemusíš báť drahej opravy.
|
|
Re: Čistý vzduch je luxus. Slovákom stačí lacný chlieb.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.11.2016 20:59
Ale má drahú batériu a čo sa mi totálne hnusí je to že ti v aute menia SW hocikedy kedy sa im zapáči. Ďakujem neprosím zatiaľ ostávam pri benzíne a 0-100 mi úplne postačuje 7,5s - aj tak to využívam dosť málo.
|
|
Re: Čistý vzduch je luxus. Slovákom stačí lacný chlieb.
Od: 48484
|
Pridané:
22.11.2016 1:50
Si na omyle. Tesla ma jednostupnovu prevodovku.
|
|
Re: Čistý vzduch je luxus. Slovákom stačí lacný chlieb.
Od: hmmmmm
|
Pridané:
23.11.2016 11:38
Potom sa to volá prevod.
|
|
Re: 5 znakov z tesly
Od: onemnomen
|
Pridané:
18.11.2016 15:15
Baj du vej.
Rýchle zrýchlenie je veličina, ktorá má názov Ryv.
Teda derivácia zrýchlenia.
|
|
telsa je sen
Od: autobus
|
Pridané:
18.11.2016 11:38
uz len obycajna verzia P85D ma tak drasticky krutiaci moment, ze ti vtlaci creva pod branicu a nechapes co sa deje. ten odpich v lietadle je oproti tomu nic. to auto je pecka :)
|
|
Re: telsa je sen
Od: jeblinkton
|
Pridané:
18.11.2016 13:41
a v reale peckovo nepouzitelne
|
|
Re: telsa je sen
Od: autobus
|
Pridané:
18.11.2016 14:08
v reale velmi pouzitelne. pri obiehani, v nebezpecnej situacii. je lepsie vykon mat a nemusiet ho pouzit ako ho nemat. ale ked mas 1.2HTP tazko ti to vysvetlim
|
|
Re: telsa je sen
Od: prdlajs
|
Pridané:
18.11.2016 15:28
Aj tak ti to je akurat tak na chvastanie sa v diskusiach, ked denne stojis 2 hodiny v zapche.
|
|
Re: telsa je sen
Od: Optika7
|
Pridané:
18.11.2016 16:35
Na hovno ti je 100m2 byt, ked 8-15 hodin denne si prec.
Vlastne Tebe je na hovno akykolvek byt - stacia aj krabice.
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
18.11.2016 11:54
Mohli napisat aj kolko krat zvladne takuto akceleraciu kym padne do nudzoveho rezimu. Na Nurburgringu padla do nudzaku po 3 minutach.
Cize ten vykon je dobry na frajerinku na semaforoch, na okruhu da teslu dole pomaly ktokolvek.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ...
|
Pridané:
18.11.2016 12:02
nie som zastancom tesly, ale ty si auto kupujes na jazdenie po okruhu?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
18.11.2016 12:06
Nie, ale oni sa chvastaju vykonom, ktory je ale dostupny len velmi kratku dobu.
Druha vec je ze keby som si kupil tak vykonne auto, tak ho urcite obcas na ten okruh zoberiem. Ci ty si bezne kupujes 500+konove auto na chodenie po meste, a ani ta nenapadne vyskusat ten vykon naplno?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: rolh
|
Pridané:
18.11.2016 12:09
Lenze s takou Teslou sa v zakrute vykotis, hocjaky obycajny sportiak ta da dole v zakrutach, to ze zrychlis po rovine a za 5 min baterka vybita no nic moc.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Tup
|
Pridané:
18.11.2016 14:11
za 5 minút baterka prehriata a výkon silno znížený, avšak do vybitia je dosť času :)
a presne ako hovoríš, Model S nie je športiak - to zrýchlenie je na semafóry, pripájanie sa na diaľnicu a obiehavanie, prípadne ešte na drag race :) Keď vydajú Roadster 2, ten možno pôjde aj pod 2 sekundy, zákruty zvládne omnoho lepšie a pravdepodobne bude mať aj chladenie dimenzované na jazdu po okruhoch.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ...
|
Pridané:
18.11.2016 12:29
Neviem, ja auta za kone nezaprahujem, takze informacia o 500konoch ma nechava chladnym, kedze je to 367kW. Ale keby som take auto si kupil, tiez s nim asi nejdem na okruh a jeho vykon vyuzivam na beznej ceste.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 12:59
take co ma zrychlenie 3sec a chces to aj vyuzivat tak ano. V beznej premavke mas zrychlenie 10sec na 50kmh.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: 5+899+
|
Pridané:
18.11.2016 12:06
Na nič iné to ani nebolo vytvorené...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: TeleKomunista
|
Pridané:
18.11.2016 12:12
Áno jedná sa o verziu so 60kWh, ktorá nemá dodatočné chladenie batérií. U tých výkonnejších sa tiež určite prehrejú, ale nie tak rýchlo. Tiež nie som zástanca značky, ale na druhú stranu nie som ani jej odporca.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
18.11.2016 14:22
Pekne tvrdenie, vies ho aj podlozit nejakym testom?
Lebo nic o nom nikde neviem najst.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: TeleKomunista
|
Pridané:
18.11.2016 14:43
Nie neviem to podložiť testom. Jediné čo mám je tvrdenia automobilky. Ale kľudne to niekto môže otestovať. Lenže je to ako s testom hypercars. Tesla P100D je drahá, to musíš uznať a ľudia čo si ju kúpia si často nebudú chcieť priznať, že kúpili niečo čo nespĺňa tvrdnia automobilky.
Tu je niečo málo o novom batterypacku: http://dopice.sk/iBG
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
18.11.2016 14:53
Verit marketingovym vyjadreniam vyrobcov je ako verit politikom:)
Testov a chvaly na super zrychlenie je vsade plno, ale o nudzovom rezime nikde ani zmienka.
A ten clanok nespomina nic o tom zeby dlhsie vydrzali tie baterky dodavat plny vykon, iba ze ich vdaka zmene chladenia natrepali do toho auta viac.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: TeleKomunista
|
Pridané:
18.11.2016 15:30
Samotná automobilka nikdy nepriznala, že sa batérie prehrievajú. Dokázal to len test. Automobilka len tvrdí, že sú lepšie batérie. Na druhú stranu, pozri si videá mariána čabáka kde nakladačku tomu autu dával celkom dosť dlho aj na slovakia ringu, ale verím, že to auto skôr odpečie brzdy (2tony spravia svoje) ako sa prehrejú batérie.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Marki555
|
Pridané:
18.11.2016 23:55
Tesla ako kazdy elektromobil ma rekuperaciu, takze brzdy pouziva ovela menej ako bezne auta. Aj ked je mozne ze pri prehriati baterii bude rekuperacia tiez obmedzena.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.11.2016 21:05
Lenže o limitoch a problémoch tesly sa nepíše. To je tabu. Každý chce vidieť iba pozitíva. Veď to auto stojí 100k€ tak musí byť dokonalé. :D BTW: teslu stretávam po cestách okolo BA dosť často ale zakaždým bola prekážkou na ceste. Asi vodič len šetril batériu aby došiel domov. :D
|
|
sdgdsg
Od: dfsdsg
|
Pridané:
18.11.2016 12:29
to nikto tu nespomenie gumy? ved co za lepidla by musel mat, aby pri hentakom zrychleni neostal len hrabat na mieste?
|
|
Re: sdgdsg
Od: fgs
|
Pridané:
18.11.2016 12:45
Bud:
245/45R19
alebo:
245/35R21
Plati pre verziu P90D, model S
|
|
Také čosi...
Od: Kamoško
|
Pridané:
18.11.2016 12:48
Dáš na plášte chemoprén a malo by to stačiť. Alebo budeš pod kolesá podfukovať piesok...
|
|
Re: sdgdsg
Od: autobus
|
Pridané:
18.11.2016 12:49
na suchu nehrabe, ale na mokrom ano. auto ma viac ako dve tony prazdne, plus nemas vykon na obe napravy sucasne ale uplne nezavisle. navyse regulator elektromotora je presnejsi ako regulacia spalovacieho motora. ako posledny bod spomeniem tie krasne obrovske kolesa. ach.. ako tak spominam asi si idem rezervovat dalsiu skusobnu jazdu :D
|
|
Re: sdgdsg
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.11.2016 21:10
Na tie krásne obrovské kolesá musí byť radosť kupovať nové gumy. :D
|
|
Re: sdgdsg
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.11.2016 17:55
Pirelli P ZERO 245/35 ZR21 264€ kus. Skoro tolko ako mne stoja vsetky 4 (335€) :D
|
|
Re: sdgdsg
Od: hjghj
|
Pridané:
21.11.2016 7:03
nove zimne matadorky 158 eur all inclusive s dopravou az do obyvacky
|
|
Re: sdgdsg
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.11.2016 17:57
a tie 19ky 238€ kus
|
|
Re: sdgdsg
Od: etwzjhrg
|
Pridané:
21.11.2016 9:05
aku skusobnu jazdu, zbehni do viedne, greenride.at a za par stoviek si mozes pozicat P90D a mozes jej nakladat kolko chces ako chces kde chces... ja som dal baterku dole po 150km ked som si dal "zalezat" ;-) ale ked som isiel kludne dala daleko cez 400km
to zrychlenie je brutalne a odporucam kazdemu vyskusat, tesim sa ked budu mat v ponuke P100D, idem do toho zas
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
18.11.2016 13:16
dajte tu niekto o spotrebe fabie pls
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 13:53
co spotreba, ale za 2,4sec nezrychlim ani na 50.
|
|
samaryny
Od: jebpko
|
Pridané:
18.11.2016 13:49
predrazene nezmysli... na take auto si clovek podstivou pracou nikdy nezarobi. vecsina je rada ze ma co do huby a pristresok nad hlavamy
|
|
Re: samaryny
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 13:57
v kalifornii je minimalny plat 10$/hod, co je zhruba 1700$ mesacne = 20400 rocne. Za 4rocny minimalny plat si kupis najmensiu teslu. Ako tu u nas nova octavia.
|
|
Re: samaryny
Od: 48484
|
Pridané:
22.11.2016 1:59
Si pozri najomne v Californii. Z minimalneho platu si nikto nikdy Teslu nekupi. Ale priemerny itckar zaraba rocne 90 tisic. V usa je bezne kupovat auta na splatky. Tj ak niekto berie 7 tisic mesacne, nema problem 5 rokov davat po 2 tisic na auto.
|
|
Re: samaryny
Od: ...
|
Pridané:
18.11.2016 14:05
poctiva praca to je ta, co ti smrdia ruky od hnoja, alebo mas mozol od lopaty? Pretoze typicky zavistlivy v byvalom rezime zabudnuty krcmovy slovän nijaku inu "poctivu" pracu neuznava. btw poznam niekolkych milionarov - v €, standardny mesacny prijem 160k €. Zarobil to poctivou pracou, este nejake dristy?
|
|
Re: samaryny
Od: jebson
|
Pridané:
18.11.2016 14:25
podstivo nakradnute pocas "sprovodliveho" prerozdelovania statneho? alebo dnes uz generaciu kariernych deti za ktorych podstivo nakradly rodicia?
|
|
Re: samaryny
Od: ...
|
Pridané:
18.11.2016 14:38
Na hlupeho vidlaka si sa kategorizoval sam - vyjadrovanim, stupidnym nazorom, neovladas ani svoj jazyk.
Nie. Vybudoval uspesnu firmu. Mozes aj ty, ale to by si musel pohnut aj zadkom a hlavou, nie len grcat nezmysly.
|
|
Re: samaryny
Od: jebak
|
Pridané:
18.11.2016 14:42
vybudoval uspesnu firmu naprklad okradanim na predrazenych statnych IT zakazkach? pripadne okradanim v inom sektore statneho obstaravania? asi poznal spravnych ludi
|
|
Re: samaryny
Od: ...
|
Pridané:
18.11.2016 14:49
Jasne, vsak si musis obhajit svoje mylne presvedcenie, ze inak sa to predsa neda, lebo to akurat ty nevies. To je u jednoduchsich ludi uplne bezne.
|
|
Re: samaryny
Od: asdadasd
|
Pridané:
18.11.2016 14:54
no vidis, ty sa v nicom nevyznas, nepoznas spravnych ludi a nic si nespravil nic pre slovensky hiphop naco vlastne potom exitujes? aby si bral davky ktori slusny obcania zarobia na teba?
|
|
Re: samaryny
Od: masaaak
|
Pridané:
18.11.2016 17:18
na jednej strane idiot, na druhej strane idiot ... sem tak rad chodim na dieskusie :) chalani pokracujte prosim, zabavajte ma :D
|
|
Re: samaryny
Od: M3G
|
Pridané:
18.11.2016 17:25
vitaj do klubu.
|
|
Re: samaryny
Od: M3G
|
Pridané:
18.11.2016 17:23
To už tu zaplietaš zlodejov, ktorých si možno aj sám zvolil, aby ti vládli. Toto nie je argument.
|
|
Re: samaryny
Od: M3G
|
Pridané:
18.11.2016 17:21
Poctivú prácu myslíš prácu s lopatou? To ale nie je poctivá práca....to je práca, akú si si zaslúžil na základe vzdelania, skúseností a šikovnosti. Nehnevaj sa, nechcem ťa uraziť, ale súdiac podľa tvojho vyjadrovania si možno dokončil maximálne ZŠ. A ty budeš súdiť ľudí, ktorí študovali o 20 rokov viac ako ty, a ktorí majú 100x väčšiu zodpovednosť ako ty? Prečo by si takíto ľudia nemohli kúpiť TESLU? Pretože si tu ty, čo sa 20 rokov flákal, zatiaľ čo sa oni vzdelávali?
|
|
Re: samaryny
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
18.11.2016 19:43
Toto je také tragikomické, že až dúfam, že si recesista. Napísať takúto totálnu idiotinu a ešte s piatimi hrubými chybami, za tým musí byť úmysel, alebo skutočne unikátny talent.
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
18.11.2016 14:52
ti co si myslia, ze sa tesla vykoti na prvej zakrute, tak fabia sa potom vykoti este aj na parkovisku..
sice som nesedel v tesle, ale pochybujem ze sa vykoti v zakrute - kazde auto ma totiz nejaky limit, teslu by som dal niekam na uroven audi A6, alebo ja neviem - urcite za oktaviu, daleko za nou...
v zakrute plati pravidlo - prilnavost pneumatik, nastavenie tlmicov a tazisko - tesla ma tazisko nizsie ako cokolvek benzinove, pneumatiky na nej urcite nebudu barumky a tlmice nastavis hociako..
cize veril by som tesle v zakrute viac, ako benzemu sedanu..
|
|
Re: tamtung
Od: jozko666
|
Pridané:
18.11.2016 15:24
Ja som sa vykotil v nemocnici.
|
|
Re: tamtung
Od: rolh
|
Pridané:
18.11.2016 15:27
Tesla nie je auto na uzke cesty popripade prudke zakruty, je to limuzina na pohodlnu jazdu a dlhe trate. Aj ked je to elektromobil a ma super zrychlenie, co sa tyka pohodlia zial neda sa to porovnat s BMW 7 alebo BMW 5 GT (ktore ma este pohodlnejsi interier) ... Kto sedel v tesle a spominanych autach, snad nemusi 2x rozmyslat co som napisal.
|
|
Re: tamtung
Od: prdlajs
|
Pridané:
18.11.2016 15:30
Bohuzial vacsina diskuterov sa ziadneho z tychto aut ani len nedotkla, a vsetko od Muska je od nich posvatne a dokonale. Takze tvoj nazor zrejme zostane u vacsiny nepochopeny, bohuzial.
|
|
Re: tamtung
Od: rolh
|
Pridané:
18.11.2016 15:47
Pre tych co nesedeli a nevedia o com hovorim pozrite si interier Tesly:
http://ix.sk/btaaL
A napriklad toto:
http://ix.sk/TWMVJ
Co sa vam viac paci?
|
|
Re: tamtung
Od: ekokroo
|
Pridané:
19.11.2016 19:39
Čistý vzduch.
A
Samojazdiaci funkcie.
|
|
Re: tamtung
Od: ekokroo
|
Pridané:
19.11.2016 19:40
-dobravolna rakovina pečene áno
-nedobrovolna rakovina pľúc nie.
|
|
IT translation- co sa tyka pohodlia
Od: syntaxexception
|
Pridané:
18.11.2016 15:48
'Data Type Mismatch': porovnavanie typu karoserie "limuzina" s typom vozidla "Luxury vehicle"
|
|
Re: IT translation- co sa tyka pohodlia
Od: rolh
|
Pridané:
18.11.2016 15:56
karoseria "Luxury vehicle" neexistuje. Si myslim ze karoserie su porovnatelne, ide o to ze Tesla zabuda troska na interier
|
|
Re: IT translation- co sa tyka pohodlia
Od: gertrudo
|
Pridané:
18.11.2016 16:19
Luxury vehicle neexistuje, to si len zase marekting tesly vymyslel aby mohli pisat o neuveritelnych uspechoch a podilu na predaji tesly.
Tesla je realne Mid-size luxury car cize uroven A6, MB E, a podobne.
To ze cenou je na urovni A8, Ska, a podobne je len kvoli drahej baterke.
|
|
Re: IT translation- co sa tyka pohodlia
Od: kartac
|
Pridané:
18.11.2016 16:21
Ja som pocul ze polovica ceny Tesly je len za baterie ale asi je to fakt
|
|
Re: tamtung
Od: fajnsmeker
|
Pridané:
18.11.2016 16:20
Nedávno bol test v TA3 na pneumatiky a Continental bol medzi najlepšími.
|
|
Re: tamtung
Od: sheddow
|
Pridané:
19.11.2016 8:07
ved to tu nikto nevyvracal... continental patri medzi premiovu znacku... to ze continental vlastni aj znacky ako matador, barum, uniroyal, este neznamena, ze su rovnakej kvality. Barum patri medzi low cost, o trosku lepsie je na tom matador a TOPka su conti...
|
|
Re: tamtung
Od: tzsrhtag
|
Pridané:
22.11.2016 8:33
mozem ti dat za pravdu, mal som tu cest vyskusat si na par dni P90D a sedi ako pribita v zatackach, bodaj by nie ked ma tusim 700 kilov bateriek v podlahe ;-)
|
|
Ten Musk prekvapuje
Od: kartac
|
Pridané:
18.11.2016 15:55
Ten Musk prekvapuje, normalne sa nebudem divit ked raz pride update a Tesla bude schopna vyletiet na orbit, ved maju skusenosti aj s tym.
|
|
Re: Ten Musk prekvapuje
Od: alebo
|
Pridané:
19.11.2016 14:32
Zamkne dvere odvezie ťa na odpaľovaciu rampu a vyložia tá na marse.
|
|
update 1.128
Od reg.: r3musko
|
Pridané:
19.11.2016 17:33
V tejto verzií bolo opravené náhodné vypínanie motora počas jazdy. Tiež by sa už nemali objavovať problémy so samočinným brzdením. Niekoľko ďalších bugov evidujeme a budú opravené vo verzií 2.0 Ďakujeme beta testerom, ktorí sa podieľajú na testovaní nových funkcií s nasadením vlastného života. Zároveň upozorňujeme, že ak auto nachytá po ceste vírusy, je to Váš problém.
|
|
juchuchúúú
Od: Aladár Miazga
|
Pridané:
20.11.2016 19:37
Takže Tesly nám budú rýchlejšie horieť?
Na parádu!
Samozrejme v dobrom...
|