|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astronómovia avizujú signál
Od: dfda
|
Pridané:
15.10.2016 16:22
Ziadny mimozemstania neexistuju inak by sme o nich davno vedeli. Vsetko je len simulacia.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: ajajaj
|
Pridané:
15.10.2016 16:29
V mnoznom cisle sa pise "ziadni" (mimozemstania),
v jednotnom cisle ziadny (mimozemstan).
Inak, vsetci Ti dakujeme za Tvoj prinosny prispevok.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
15.10.2016 17:16
Akurát že "V mnoznom cisle sa pise "ziadni" (mimozemstania)", až v prípade potvrdenia ich existencie a súladu s legislatívnou definíciou životnosti, promulgáciou zodpovedajúceho právneho predpisu podľa zákona 400/2015 Z.z., bez odkazu na ktorú je konzultačná činnosť pri implementácii pravidiel skloňovania v danom prípade klasifikovaná s ohľadom na úmysel poradcu.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
15.10.2016 18:19
http://dopice.sk/ipr
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: Makovník
|
Pridané:
15.10.2016 19:35
Ach jaj. Nech už tohoto chuja trafí šľak, tak ako maniaka, jossska a iných retardov.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: Santa Pantana
|
Pridané:
15.10.2016 20:22
Nech su aky su, su nasi.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: xspa x
|
Pridané:
16.10.2016 13:16
to budu akiste len dake svište co po nociach hvizdaju
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: joskooooooo
|
Pridané:
16.10.2016 23:45
achoj preco bi mal ma drafit slag :(
|
|
Re: Astronómovia avivazujú signál
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.10.2016 8:52
To síce mňa netrápi, ale hlavne aby to bolo poriadne zdokumentované, inak by sa mohlo stať, že ma nebude môcť tiež tak a trafenie inak by už vylúčilo možnosť splnenia požiadavky a šľak by bol deprimovaný ako supportak, ked nemoze zavriet TT-cko.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: 78569822365
|
Pridané:
16.10.2016 19:51
Nie. V tomto prípade má prednosť gramatika.
|
|
Astrológovia avizujú funkcionál
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
16.10.2016 20:17
Aj to je síce hypotetická možňosť, podmieňuje ju však anulovanie platnosti úmrtných listov a s nimi súvisiacich dedičských konaní, mierne kolidujúce s možnosťou uzavretia zmluvy so spätnou účinnosťou.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: ...
|
Pridané:
15.10.2016 16:48
Ty si este nevidel reklamu od Alzy?
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: kekeket
|
Pridané:
15.10.2016 16:55
to ze sme v simulacii sa nevylucuje s tym ze existuju aj mimozemstania
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: zxcvbn
|
Pridané:
15.10.2016 18:48
Chces povedat, ze v lavom hornom rohu mapy je pocitacom riadena zakladna? To aby sme co najrychlejsie natazili mineraly a pripravili sa na stret.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: xyz.
|
Pridané:
16.10.2016 2:38
Nie, to my sve ta pocitacom riadena zakladna a ta zakladna v lavom hornom rohu mapy je hrac.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: stoneage
|
Pridané:
16.10.2016 13:14
Uz stavam pylon
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: asdfa
|
Pridané:
17.10.2016 8:55
You Must Construct Additional Pylons!
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
17.10.2016 9:24
NOT ENOUGH MINERALS
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
17.10.2016 14:14
este som zabudol klasicke "Protoss OP"
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: inak povedane
|
Pridané:
15.10.2016 16:58
"Cokolvek co existuje sme uz museli objavit, inak to existovat nemoze"
"Existuju len veci o ktorych vieme"
"Co neviem neexistuje"
"Viem vsetko"
(Dfda)
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: xspa x
|
Pridané:
16.10.2016 13:19
vies ritpalovu
(god)
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: Opak je pravda
|
Pridané:
18.10.2016 9:47
Je to presne naopak:
- mozeme objavit len to co existuje (niekde vo vesmire)
- to co neexistuje objavit nemozeme
- nevies co neexistuje
- nevies vlastne nic
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
15.10.2016 17:34
Jj, si pupok sveta, ba priam celého vesmíru...
Aj so všetkými dvoma biliónmi galaxií.
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: FMG.sk
|
Pridané:
16.10.2016 12:00
Ja som mimozemstan a musim tu zit a Ficoidov znasat... kedy uz pride materska lod :))
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: Risko drz balonik
|
Pridané:
16.10.2016 14:26
Dement pocuj. Ved materska lod tu uz bola, Risko mal drzat kormidlo pevne v rukach. Dalej si pamatas? Ci pripomeniem? To ako na toto cakas opat? Ved sami sebe neveria, a nie to este riadit stat. Staci?
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: obohacovač
|
Pridané:
17.10.2016 8:51
chod si trollovat inam
|
|
Re: Astronómovia avizujú signál
Od: asdadasd
|
Pridané:
17.10.2016 12:08
Zato Kalinaka smeraci drzia poriadne
|
|
GajYDiOJySKyWFy
Od: Barnypok
|
Pridané:
6.1.2017 20:25
n842U3 http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
Theodore Roosevelt
Od: Neviem-
|
Pridané:
15.10.2016 16:54
Mňa zaujalo "signál zo starého sovietskeho vojenského satelitu nenachádzajúceho sa v katalógu objektov na orbite".
Pripomenulo mi to, ako pred rokom rusi raketami Kaliber s doletom 500 km triafali islámsky shit 2500 km ďaleko. Všetci boli zaskočení, čože to je za omyl vo wikipédii. Najviac asi majitelia zemegule, ktorí okamžite na druhý deň poslali svoju hrôzostrašnú nepotopiteľnú Carrier USS Theodore Roosevelt domov do San Diega aby náhodou tiež neschytali.
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: Miarmansky
|
Pridané:
15.10.2016 18:38
Este aj tu?!
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
15.10.2016 20:34
Áno, určite by si Rusi trúfli trafiť americkú lietadlovú loď... a teraz tú o tom, ako je Putin ochranca všetkých Slovanov.
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: AleNoTak
|
Pridané:
15.10.2016 21:33
a kde si niečo také v jeho príspevku vyčítal... no že napíš nám to, nech sa presvedčíme o tvojej ohromnej schopnosti pochopiť písaný text
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
16.10.2016 4:03
Eventualita je evokovaná anakolútnym zasadením nosných jazykových prvkov príspevku do štruktúry celkového kontextu súvisiacich vyjadrení, retrográdnou implicitnosťou odhaľujúcich ohromné rezervy bazálnych apokastáz adekvátne formulovaných incipitov.
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.10.2016 10:46
Evokovalo sa cez vojnu.
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: Neviem-
|
Pridané:
16.10.2016 1:03
Niektorí ľudia jednoducho nie sú ochotní prijať realitu tak ako je.
A preto tam Theodore Roosevelt dodnes pokojne pláva na dostrel ruských Kalibrov, vediac, že rusi si naňho v žiadnom prípade netrúfnu. Veru tak, milé deti.
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
16.10.2016 7:24
Netrúfnu?!! Haha...
Rusi dobre vedia, že by to znamenalo tretiu svetovú, čo židia z USA nutne potrebujú a Rusi, po skúsenostiach z druhej, nemôžu dopustiť.
Je smutné, že sa vysmievaš z niekoho, kto Ti chce zachrániť riť a velebíš niekoho, kto kvôli peniazom za posledných 70 rokov vyvraždil milióny ľudí.
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: Rusi
|
Pridané:
16.10.2016 7:53
Aj v 68 nám prišli zachrániť rit?
|
|
Re: Dumbledore Roosevelt
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
16.10.2016 8:31
Nie. Tú prišli predpokladaním bona fide konania zachrániť ilúziu blahobytu ponúkajúcej strane, čoho pokračujúce snahy však možnosti opakovania či následnej aplikácie pro bono prístupu v podstate vylučujú.
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: cicucicu
|
Pridané:
16.10.2016 8:40
No aspon o par dekad zbrzdili nastup toho bordelu ktory je tu teraz;)
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: asdadasd
|
Pridané:
17.10.2016 12:12
jj by sme mali problemi ako holandania
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: Makovník
|
Pridané:
16.10.2016 11:00
Čo sem pletieš 68?
Putin verejne vyhlásil, že to, čo sa stalo nebolo dobré a teraz už vedia, že niekomu nanucovať cudziu ideológiu nebolo správne.
Ešte šťastie pre USA, že stačí spustiť mediálnu propagandu a magori ako Ty, si sem okupantov z NATO pozvú sami.
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: brrrrrrrrrrrrrr
|
Pridané:
16.10.2016 13:23
policajna americka efektivita irak - sadam mrtvy
policajna ruska efektivita syria - 400 000 civilistov mrtvych
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: efektivitaaaaaaa
|
Pridané:
16.10.2016 14:10
tak hovoril čútora?
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
16.10.2016 14:10
Heh, máš zaujímavé selektívne vnímanie... "Efektivita USA: Saddam mŕtvy."
Zvyšných 500 000 asi to Tvoje vnímanie odfiltrovalo, čo?
wiki: Approximately 500,000 deaths in Iraq as direct or indirect result of the war.
http://dopice.sk/ipz
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: xspa x
|
Pridané:
16.10.2016 16:38
hovorim ze zlodej krici chytte zlodeja, v tomto pripade je ako svetovy polis rusko aj amici naprd
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: Onen
|
Pridané:
17.10.2016 18:53
Toto si pozrite. Silná káva..
https://youtube.com/watch?v=Yc-RmAVK8Pg
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: Neviem-
|
Pridané:
16.10.2016 11:04
Si si úplne istý, že si pochopil príspevok na ktorý reaguješ?
|
|
Re: Theodore Roosevelt
Od: doris1362
|
Pridané:
9.12.2016 13:42
kto mi chce zachranit rit?
|
|
inteligentné mimozemské civilizácie
Od: dnes má meniny Terézia
|
Pridané:
15.10.2016 16:55
S privlastkom inteligentne by som zachadzal opatrne.
Skvor by som ich nazval hlúpe,to ich lepšie vystihuje. :D
|
|
Re: inteligentné mimozemské civilizácie
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
15.10.2016 19:32
Človek, ktorý dokáže napísať slovo "Skvor" si v tej istej vete dovolí označiť iné civilizácie za hlúpe...
Ach jaj, ten ľudský egocentrizmus asi naozaj nemá hranice.
|
|
Re: inteligentné mimozemské civilizácie
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
15.10.2016 19:40
On chcel napisat ze Svokor, len to trochu poplietol
|
|
Re: inteligentné mimozemské civilizácie
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.10.2016 10:50
že komentár
|
|
Re: inteligentné mimozemské civilizácie
Od: dnes má meniny Vladimíra
|
Pridané:
16.10.2016 1:53
Vlastne ano.Mozu byt inteligentne aj hlupe zaroven. Lebo byt inteligentny -pokial viem - nieje opozitum k slovu hlupy.
Takze ano nech si to opravia: Hlupe intelentne civilizacie.
Jak keby intelient nemohol byt hluby.Jak vravi Einstein, dve veci su nekonecne.....
Pekny vecer.
|
|
Re: inteligentné mimozemské civilizácie
Od: dnes má meniny Vladimíra
|
Pridané:
16.10.2016 1:56
ta to pan nevie,ze unas - Skor (o - s prekotenym makcenom) sa pise bez diakritiky ako Skvor. Ta to u nas .
|
|
Re: inteligentné mimozemské civilizácie
Od: jizz
|
Pridané:
16.10.2016 9:13
skorej by som skorej napisal nez skvor
|
|
Re: inteligentné mimozemské civilizácie
Od: zzij
|
Pridané:
16.10.2016 21:36
skorej skuor
|
|
Re: inteligentné mimozemské civilizácie
Od: Mmxxx
|
Pridané:
16.10.2016 9:41
Tiez sa mi stalo, ze ludia nepoznaju slovo "nájduť", trigovica atd..
|
|
kontakt
Od: zxcvbn
|
Pridané:
15.10.2016 18:50
Keby civilizacia chcela dat o seve vediet, vysielala by prvocisla. A nie nejake pravidelne impulzy.
|
|
Re: kontakt
Od: oooolllooojrrtt
|
Pridané:
15.10.2016 19:24
prvocisla ktorej ciselnej sustavy?
|
|
Re: kontakt
Od: Martin34t4q3t
|
Pridané:
15.10.2016 19:31
Co maju prvocisla spolocne so zvolonou ciselnou sustavou?
|
|
Re: kontakt
Od: zxcvbn
|
Pridané:
15.10.2016 19:31
Nie je to jedno? Decoding by sme zvladli uplne v pohode ci by to bola dvojkova, alebo 62 sustava.
|
|
Re: kontakt
Od: kotko
|
Pridané:
15.10.2016 20:26
Z hlavy. Na pockanie.
|
|
dvojtakt
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
15.10.2016 19:31
Presne tak. Možno by vo všetkom tom vesmírnom šume rozumnejším označením pripravenosti na kontaktovanie namiesto úsilia o špecifikáciu presných parametrov akceptovateľnej aberácie mohlo byť žiadne vysielanie.
|
|
Re: dvojtakt
Od: Ferikuš2
|
Pridané:
15.10.2016 19:46
veru prvý poriadny príspevok...++
|
|
Re: dvojtakt
Od: uplnebezterroru
|
Pridané:
15.10.2016 20:33
Presne tak. Nestalo sa ti nieco syntaxterrorA? Tvoj prispevok nielenze dava zmysel, ale je to dobry napad.
Ak sa ti daco stalo, nenapis nic, a pojdeme ti na pomoc.
|
|
trojtakt
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
15.10.2016 20:52
Prinajhoršom je na toalete možné aj sedieť, keď už nevládzu ruky alebo chrbát, takže ho zvládam aj bez pomoci. Ale ďakujem za ponuku.
|
|
Re: trojtakt
Od: ooolllooorrtt
|
Pridané:
16.10.2016 8:11
Sedis na toalete, a uz nevladzu ruky? :D
|
|
Re: trojtakt
Od: tough life
|
Pridané:
16.10.2016 8:42
je to fajnsmeker
|
|
štvortakt
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
16.10.2016 9:06
A absolvovanie aspoň prvého stupňa Tannerovej stupnice dokonca umožňuje i vnútorné pochopenie skutočnej podstaty kontroverznosti bitia.
|
|
Re: štvortakt
Od: Jbct
|
Pridané:
17.10.2016 8:20
Bitie by si si asi zasluzil
|
|
Re: štvortakt
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.10.2016 8:40
Len či by počas kontroly namiesto predpokladania chyby nebolo vhodnejšie zamyslenie nad možnosťou, že autor vie lepšie, čo je cieľom vyjadrenia a presne podľa toho i volí...
|
|
Re: štvortakt
Od: Jbct
|
Pridané:
17.10.2016 12:45
Autor je polozivotnou formou virtualnej "inteligencie" vyuzivanej ako semiautonomny generator nahodnych viet. Jeho pravidelne bitie nie je v ziadnom ohlade kontroverznou temou.
|
|
Re: dvojtakt
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.10.2016 10:53
Tzv. Ticho pred búrkou.
|
|
Re: kontakt
Od: FMG.sk
|
Pridané:
16.10.2016 12:04
Klingonskej :))))
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.10.2016 7:15
Kuratenko karpave, nestastne, nevedome, cislo je ABSTRAKTNY POJEM !!!!!!!!!
Ako ho vyjadris a ci je naprotivna strana schopna pochopit tvoj zapis cisla, to je ina vec, napr. cislo 101:
1-tkova "sustava": |||||||||| |||||||||| |||||||||| |||||||||| |||||||||| |||||||||| |||||||||| |||||||||| |||||||||| |||||||||| | (pozor, ta medzera za 10 palickami nie je kvoli ziadnej desiatkovej sustave, ta je kazdemu u prdele a nie je na nej nic specialne, ale je to kvoli prehladnosti a max. dlzke slova v komentaroch) no a za dalsie nic take ako 1-tkova sustave neexistuje (teda taka co by splnala definicie z-adicnej pozicnej ciselnej sustavy, to splna az 2-kova), 1-tkova sustava je tzv. casnicka sustava: robi si ciarky kto mal kolko piv, take jednoduche pocitanie max. do par desiatok
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.10.2016 7:16
2-kova: 1100101 (1*2^6 + 1*2^5 + 0*2^4 + 0*2^3 + 1*2^2 + 0*2^1 + 1*2^0)
3-kova: 10202 (1*3^4 + 0*3^3 + 2*3^2 + 0*3^1 + 2*3^0)
4-kova: 1211 (aha smola neni tam cislica 3: 1*4^3 + 2*4^2 + 1*4^1 + 1*4^0)
5-tkova: 401 (4*5^2 + 0*5^1 + 1*5^0)
...
8-ckova: 145 (1*8^2 + 4*8^1 + 5*8^0)
16-tkova: 65 (aha smola ziadne zo sest pismenkovych cislic: 6*16^1 + 5*16^0)
....
101-tkova: 10 (1*101^1 + 0*101^0)
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.10.2016 7:29
Jednoducho abstraktny pojem cislo 101 je cislo 101. A je uplne u predele ako ho zapises, ci indo-arabsky v 7-ckovej pozicnej cislelnej sustave, ale vymyslenymi 40-timi piktogramami/symbolmi v 40-tkovej pozicnej cislelnej sustave, alebo pomocou majskych symbolov ci egyptskych hieroglyfov alebo pomocou 101 ciarok. To je uplne jedno. Cislo 101 je cislo 101.
Dokonca si mozes defonovat/vymysliet vlastnu sustavu s variabilnym zakladom (t.j. na kazdej pozicii bude iny zaklad definovany predpisom). V takej sustave je napr. aj Eulorovo cislo periodicke, napr. v tvare 11,1111111111111111111111111 ... akurat pozicia "desiatok" ma zaklad 0!, pozicia "jednotiek" 1!, pozicia "desatin" ma zaklad 2!=2, pozicia "stotin" ma cisleny zaklad 3!=6, pozicia "tisicin" ma zaklad 4! = 24 .... atd ...
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.10.2016 7:32
aj ked v takej sustave neexsituju desatiny, stotiny, tisiciny, lebo na kazdej pozicii sa deli inak a je nieco ine, hantam by som to vseobecne nazval "faktoriáliny"
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.10.2016 7:40
Ano samozrejme pokial sa bavime napr. o znakoch delitelnosti, tam sa to lisi. Z toho pohladu je 10-tkova sustava dost nestasta a vhodnejsia by bola 12-tkova.
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.10.2016 20:29
Z 234 hviezd? Aka to nahodicka... Skoro ako nbusr123.
|
|
tak urcite
Od: pc guy
|
Pridané:
15.10.2016 20:56
cize pomaly kazda druha hviezda vysiela mimozemsky signal. uplne sa mi roztriasli kolena. asi si pojdem lahnut
|
|
prikladam svoju teoriu
Od: lopotopo
|
Pridané:
15.10.2016 21:44
http://dopice.sk/ipu
|
|
Re: prikladam svoju teoriu
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
15.10.2016 22:38
Asi sa to nebude týkať tohto prípadu, ale inak pekné videjko.
|
|
Obavy
Od: marsian
|
Pridané:
15.10.2016 22:00
Ja len dúfam že do tejto "diskotékovej" párty sa nezapojí aj Zem. Nie že by som mal obavy z mimozemšťanov, mám obavy o nich. Ľudia sú schopný ich zatiahnuť do svojich sporov a vzájomných nenávistí.
|
|
Re: Obavy
Od: zxcvbn
|
Pridané:
15.10.2016 23:36
Ak by tato civilizacia uz mala osidlenych 234 hviezd, nejaki ludia pre nich nepredstavuju hrozbu.
|
|
Re: Obavy
Od: otáznik
|
Pridané:
16.10.2016 11:36
A ako si prišiel na to že je za tým jedna civilizácia? Čo ak si tak oznamuju existenciu rôzne civilizácie? Čo ak to je móda tej oblasti vesmíru, tak ako je teraz móda západnej civilizácie liberálna demokracia, či za Nacizmu zas všade v europe boli fašistické režimy.
|
|
ludé!
Od: Aladár Miazga
|
Pridané:
16.10.2016 3:54
Mimozemšťani sú TU TU a TU.
A de sù neni, pošleme Janku Hospodárovú na wifi vlnách.
|
|
to je toho
Od: Káblik.
|
Pridané:
16.10.2016 7:20
Aj sused keď v noci spí vydáva nejaké mimozemské signály...
|
|
Re: to je toho
Od: tomibojko1
|
Pridané:
17.10.2016 13:15
moj vydava ked spi...:(
|
|
mal pravdu
Od: .Vladimíra
|
Pridané:
16.10.2016 8:43
http://bit.ly/2e4M7hJ
|
|
Vesmírni lidé
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
16.10.2016 10:22
Tusim im dosli zdroje, tak potrebuju zafinancovat, preto vypustili tuto hlupost o ktorej vedia uz od 2012. Pravidelny pulz je ako gula vo vesmire, vstko mozne len nie umelina. Hovorí sa ze priroda pravé uhly nevytvára, to je ale nezmysel. Prave na pravidelnost je expert. Aj mi sme priroda a lala co tvorime, same jedine prirodne veci. Takze ako poznat ze je to blud ? Je to blud kym sa neoveri, do vtedy je treba to overovat, nic viac.
|
|
Re: Vesmírni lidé
Od: MrReptilian
|
Pridané:
16.10.2016 10:59
Za toto ťa očipujeme ako prvého !
|
|
Re:ptilianom
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
16.10.2016 12:10
Lenže ak postup čipovania prvého unikol, tak sa mu predsa teraz môžu všetci dokázať vyhnúť.
|
|
Re:ptilianom
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.10.2016 13:18
Atraktívnemu čipu sa nikto vyhýbať nebude.
|
|
Re:ptilianom
Od: xspa x
|
Pridané:
16.10.2016 13:27
tak poludštime čip
|
|
Re:ptilianom
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
16.10.2016 14:26
alebo ocipujeme lud
|
|
Trtlololo
Od: Taky Velky
|
Pridané:
16.10.2016 21:25
ludia uz opicovany .. pardon, Očipovaný uz sú. A to jedinečným nezameniteľným .. smradom.
Ved ako by inak psovita šelma, napríklad .. pes, vedela že kerí je kerý ? No podľa zápachu.
Zápachomeracie prístroje nás tk vedia čipnúť kde kade a nasledne to bonznúť pičítaču a ten si to uloží do MS SQL dtabázy od Micro & Softu India so s=idlom v US and A.
|
|
Re:ptilianom
Od: _roob_boor_levice_
|
Pridané:
16.10.2016 23:22
Jaaj typicka ludska vlastnost - zo vsetkym co najskor vyjeb(a)t... :-D
|
|
mikrovlnka
Od: port
|
Pridané:
17.10.2016 20:47
zase
|