|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ano ano
Od: kvetinar nas
|
Pridané:
14.10.2016 9:32
posielam kvety na hrob
|
|
Re: ano ano
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
14.10.2016 9:52
napodobne, prva dobra sprava dnes :D
made my day!
|
|
Re: ano ano
Od: akoze
|
Pridané:
14.10.2016 10:13
tak tomas b. sa uz isto zahojil urobil si PR (v roku 2010 ho Journalism.co.uk zaradil medzi Top 50 popredných svetových inovátorov v médiách) a predal zdochynajuceho kona investorom.
|
|
Re: ano ano
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
14.10.2016 10:27
spravil na nich tunel, za ktory by sa nehanbil ani kalinak :D
|
|
Re: ano ano
Od: 1001110100101101010
|
Pridané:
14.10.2016 12:47
TENTO NADPIS CLANKU BY SI ZASLUZIL CAPS LOCKOM...
|
|
Re: ano ano
Od: tamtung
|
Pridané:
15.10.2016 10:56
ako moze byt takyto napar INOVATIVNY? ked vymyslim hovno ako omietku, tiez budem inovativny?
|
|
Re: ano ano
Od: feroxxx
|
Pridané:
16.10.2016 19:00
nebudes, kravske lajno miesane so slamou sa na dany ucel pouzivalo uz pred starociami.
|
|
Rano anno
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
14.10.2016 13:07
Ano, akceptaciou dosiahnutia dostatocneho chapania dokazu tvrdenia o najlepsich veciach v zivote zadarmo oponentami je i zbalenie.
|
|
Re: ano ano
Od: nepi-jano
|
Pridané:
14.10.2016 15:22
https://github.com/viliampucik/nepi-jano/
|
|
Re: ano ano
Od: tamtung
|
Pridané:
15.10.2016 10:55
ja nie, skoda kvetov.. spoplatnovat tak nekvaliny obsah by malo byt trestne..
|
|
rip in pieces
Od: 13337
|
Pridané:
14.10.2016 9:33
piano is kill
no
|
|
Re: rip in pieces
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
14.10.2016 9:35
Angličtina je môj koník...
|
|
Re: rip in pieces
Od: TOPKEK
|
Pridané:
14.10.2016 10:11
Praise KEK
Were where u when John was kill?
|
|
Re: rip in pieces
Od: sexy mamma
|
Pridané:
14.10.2016 10:26
hello there my summer friend...
|
|
Re: rip in pieces
Od: /b/tars
|
Pridané:
14.10.2016 10:49
Hello newfriends
|
|
Re: rip in pieces
Od: lal
|
Pridané:
15.10.2016 12:57
cuckchan btards errywhere :(
|
|
Re: rip in pieces
Od: 133337
|
Pridané:
14.10.2016 10:33
I was sat home
|
|
Re: rip in pieces
Od: eng
|
Pridané:
14.10.2016 15:21
for me, behind me...
|
|
Re: rip in pieces
Od: eidk
|
Pridané:
14.10.2016 22:38
Exactly. I also have it on the hook.
|
|
nepi jano
Od: sexy mamma
|
Pridané:
14.10.2016 9:35
gratulujem k uspechu, len tak dalej!
posielam kvety...
|
|
Piano to zabalilo
Od reg.: Leader80
|
Pridané:
14.10.2016 9:35
diskuteri na dsl.sk to vedeli od zaciatku
|
|
Re: Piano to zabalilo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.10.2016 10:19
Od reg.: roob_ | Pridané: 12.9.2011 18:36
keby zakazali neplaticom diskusie, tak na sme nieje jediny prispevok :) Tych 5tich platiacich by po 2-3 dnoch nebavilo medzi sebou sa hadat. Piano je jeden velky pruser a nepotrva dlho, kym to zrusia. Alebo zrusia www zucastnene v piane.
je na debatu, ci 5 rokov je dlho, resp. vacsina vystupila skor. Takze mas pravdu, diskuteri to uz vedeli od zaciatku.
|
|
Re: Piano to zabalilo
Od: Okres linux
|
Pridané:
14.10.2016 11:42
Nepríde ti trápne, že celých päť rokov to bola pičovina? Ešte to sem aj hrdo pastneš :) Ono je to vlastne pičovina aj teraz, dôvody na ukončenie sú úplne iné, ako si si myslel.
|
|
Re: Piano to zabalilo
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
14.10.2016 14:49
diskusie sa zakazovali pod niektorymi clankami. Som si isty, ze tento trend pretrval.
Na druhej strane kvalita diskusii na sme je niekde na urovni horiaceho note 7 vzhladom na to, ze tam "diskutuju" decka, uderky mimovladok, uderka zo sumracnej, kaviarenski hipsteri a zopar ludi, ktori sa tam stratili.
|
|
i knew it
Od: asdfa
|
Pridané:
14.10.2016 9:44
ano, aj ja som to hovoril
|
|
Pi Jano, nepi Jano
Od: sandisxxx
|
Pridané:
14.10.2016 9:45
Vdakabohu, osobne nepoznam ani jedneho blazna, co by si za ten akoze "premiovy" obsah platil.
Kvety neposielam, nezasluzia si.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: sexy mamma
|
Pridané:
14.10.2016 9:47
ja hej, ucitelov... ale ti su bohati, ti maju peniaze na picoviny.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: 66846165841465
|
Pridané:
14.10.2016 10:09
Generalizovanie je znakom hlúposti.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: TOPKEK
|
Pridané:
14.10.2016 10:12
#REKT
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: sexy mamma
|
Pridané:
14.10.2016 10:23
trafena hus zagagala
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: Okres linux
|
Pridané:
14.10.2016 11:52
Najprijebanejšia reakcia, aká môže byť. Gratulujem. Mimochodom, má pravdu. A ty si toho dôkazom.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: sexy mamma
|
Pridané:
14.10.2016 12:14
no, dalo sa este:
nadavat do kokotov,
zacat urazene plakat,
napisat srdervuci blog,
zvalit vinu na kotlebu...
co by si radsej cital?
ale, len zo zaujimavosti:
co je na generalizacii na zaklade nejakeho oboru dat zle?
resp.: vadia ti take vymozenosti ako normy, statistiky, zakony, vedecke prace?
ci ty si jeden z tej sorty, co hlasa: "veda je sexisticka, vyhodme vsetku generalizaciu a dokazy; nasadme namiesto nich osobne pocity?"
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: tslaX
|
Pridané:
14.10.2016 10:25
klud, pan profesor...
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: akoze
|
Pridané:
14.10.2016 10:16
pravdu povediac na premiovy obsah som sa namotal mozno 2x, vacsia motivacia bol korzar.sk (vychodnarske spravy) a diskusie na sme.sk
inac ked vyrasties a zacnes zarabat prides na to ze je normalne platit za pracu inych.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: quix_
|
Pridané:
14.10.2016 10:58
ono je celkovo problem robit normalnu zurnalistiku pre mainstreamoveho "konzumenta", teraz nenarazam na 90% slovenskej "sceny", skor na svetove media a skutocnych novinarov, co okrem ineho ovladaju gramatiku a pravopis :).
Rozoberanie tazkych alebo komplikovanych tem obycajny obcasny citatel nezaplati. Odpat typu topky/markiza/joj ale aj klikbajtove titulky su to, co moze zarobit. analyza situacie v syrii z pohladu kurdskej mensiny a potencionalu vzniku nezavisleho kurdistanu ti neprinesie takmer ziadnu navstevnost/citanost.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: tamtung
|
Pridané:
15.10.2016 11:02
lenze toto je problem celeho sveta, ekonomiky. kazdy chce len hlieb a hry, a vsetko viac profi inflacne rastie mimo dosah. uz aj kvalitna literatura (vratane ucebnic) je nedostatkovy tovar..
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: tamtung
|
Pridané:
15.10.2016 11:03
hlavne ze harry potter zapricini kolaps, lebo ho uviedli v piatok a ludia sa pre neho biju...
kam tento svet dospel ?
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: >.>
|
Pridané:
15.10.2016 15:40
harry potter je fajn, ma dobru fanbase.
ludi bavi fantasy.
kde je problem?
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
14.10.2016 11:16
"inac ked vyrasties a zacnes zarabat prides na to ze je normalne platit za pracu inych"
Chces tym povedat ze Petit Press<Penta nema na vyplaty pre zamestnancov?
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: akoze
|
Pridané:
14.10.2016 11:50
podla tvojej logiky by dennik mal byt zadarmo a platit redaktorov by mala penta ?
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
14.10.2016 11:57
Podla mojej logiky zamestnavatel plati zamestnancom. Takisto ako aj pred Pianom, pocas Piana, po Piane. A ze tie jednostranne, mienkotvorne, premiove sracky uz takmer nikto necita je ich problem.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: Devin devín
|
Pridané:
14.10.2016 11:59
Lol, jasné, denník s miliónovým nákladom nikto nečíta. A zamestnávateľ má platiť zamestnancov, ale nemá zarábať. Do piče, samý génius to tu zas je.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
14.10.2016 12:08
Takze podla tvojej logiky ked napr. vytlacim 1M reklamnych letakov tak je to dostacujuca informacia o ich citanosti? Napisal som "takmer nikto". Doplnam: takmer nikto normalny.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: 0100110111101001
|
Pridané:
14.10.2016 12:50
platit by mali tie posahane denniky, odskodnenie, ake mentalne skody napachali na vernych citateloch
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: fundrak
|
Pridané:
14.10.2016 14:57
Nechcem ich obhajovat alebo tak, ale oni predsa nikomu nenutilia citat ich. Publikuju to, o co je zaujem... ide im predsa len o peniaze.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: tomu urcite
|
Pridané:
14.10.2016 21:14
neuverim, ze publikuju to o co je zaujem, myslim hlavne sme
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: Ferikuš1
|
Pridané:
14.10.2016 23:30
v prípade SME sú to "smeráčky či smesračky..."
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: p12
|
Pridané:
14.10.2016 11:33
Ano, za pracu inych hej, ked tu pracu potrebujem. Dost pochybujem, ze potrebujem taku pracu, co predvadzaju v SME (hlavne propaganda o utecencoch, lgbt a podobne, na toto nech si zhanaju peniaze od mimovladok).
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: Vývin devín
|
Pridané:
14.10.2016 11:55
Potom nechápem, prečo ti vadilo spoplatnenie. Platiť za to by predsa platili len tí, ktorí taký prijebaní ako ty nie sú a čítať to chcú.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: Okres linux
|
Pridané:
14.10.2016 11:46
Ty budeš nejaký mysliteľ. Hotový logik. Keď ty takého nikoho nepoznáš, tak to znamená, že nikto taký nebol, však :) A ďakuješ bohu prečo presne? Že konečne budeš môcť čítať prémiový obsah zadarmo? :) Nebudeš.
|
|
Re: Pi Jano, nepi Jano
Od: tamtung
|
Pridané:
15.10.2016 11:04
ty lutujes, ze sa neda preplatne piano vratit, alebo si len tak hlupy ?
|
|
platenie
Od: trololo
|
Pridané:
14.10.2016 9:49
kto by už len platil za tie mentálne sračky
|
|
Re: platenie
Od: reg.: tralala
|
Pridané:
14.10.2016 9:53
kiskofili
|
|
Re: platenie
Od: 6546548884654
|
Pridané:
14.10.2016 10:10
ficofili dankofili a kotlety
|
|
Re: platenie
Od: sexy mamma
|
Pridané:
14.10.2016 10:25
pohlavnespravy su free
|
|
Re: platenie
Od: TeleKomunista
|
Pridané:
14.10.2016 10:31
Aké weby, ktoré podporujú sns, smer a lsns majú platené predplatné? veľmi to nesledujem, ale práve tieto kvázi sociálne a extrémistické weby si neviem predstaviť platené.
|
|
Re: platenie
Od: real name
|
Pridané:
14.10.2016 10:42
ako sa volal ten rusky konspirator? tusim onehda kandidoval s malikovou
|
|
Re: platenie
Od: quix_
|
Pridané:
14.10.2016 11:00
asi nemyslis Carnogurskeho, vsak? :D zrejme ineho vyplachnuteho
|
|
Re: platenie
Od: real name
|
Pridané:
14.10.2016 12:07
uz som to nasiel: chelemendik sk zaregistrujte sa = aj po jeho smrti stale akcia 5e/mesiac
|
|
Re: platenie
Od: 1001101000101010
|
Pridané:
14.10.2016 12:52
KOKOTI citaju SME, .tyzden a DennikN, plnokrvni kokoti...
|
|
Re: platenie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
14.10.2016 12:53
a čo čítajú nekokoti?
|
|
Re: platenie
Od: MrReptilian
|
Pridané:
14.10.2016 13:31
Tí nevedia čítať
|
|
Re: platenie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
14.10.2016 13:43
Ach tak
|
|
Re: platenie
Od: Vývin devín
|
Pridané:
14.10.2016 11:57
Milujem, keď duševní maloroľníci hovoria, čo sú mentálne sračky.
|
|
Re: platenie
Od: čitateľ
|
Pridané:
14.10.2016 16:00
Roľník pre teba nič neznamená?
|
|
Re: platenie
Od: jelito
|
Pridané:
15.10.2016 23:19
https://www.youtube.com/watch?v=-nzQZalyiv0
|
|
Abstinent
Od: Abstinent Jano
|
Pridané:
14.10.2016 10:08
Nepi Jano nepi eura
za euro si kupis chleba
|
|
Kvalita
Od: TOPKEK
|
Pridané:
14.10.2016 10:13
Kde dostanem teda kvalitne, nezaujate, spoplatnene spravodajstvo? Uz mi zostal len Dennikn :(((((
|
|
Re: Kvalita
Od: akoze
|
Pridané:
14.10.2016 10:18
nko zas nema diskusie. ale maju tomasa bellu. popredneho svetoveho inovatora v oblasti medii.
|
|
Re: Kvalita
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
14.10.2016 12:36
To je, dúfam, irónia...
|
|
Piano
Od: kpokpo
|
Pridané:
14.10.2016 10:21
skoda len, ze tie "sracky" nepise Piano... :)
|
|
odpad
Od: TeleKomunista
|
Pridané:
14.10.2016 10:23
Conspiracy alert! Čo ak ľudia nechceli platiť, lebo obsah sa im nezdal kvalitný? Sebareflexia?
|
|
Re: odpad
Od: akoze
|
Pridané:
14.10.2016 10:26
nezabalili to kvoli ludom, ale kvoli rozdeleniu platieb. 30% pre prevadzkovatela "exkluzivneho" paywallu (ktory nic neprodukuje) je myslim si privela.
|
|
Re: odpad
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.10.2016 10:33
To nebolo take jednoduche ako pises. Ono to bol tak, ze clovek zaplatil dajme tomu sme.sk. Z tej sumy si sme.sk nechalo xy (nepamatam sa kolko percent, vyhladaj si) a ostatne poslalo prevadzkovatelovi. Z toho si ten nechal cast a ostatne podla "nejakych kriterii" rozdelil vsetkym zucastnenym vebom, teda cast zas mohlo/nemuselo dostat sme.sk Cize vo vysledku sme odovzdalo viac ako 30% alebo aj nie.
|
|
Re: odpad
Od: McUH
|
Pridané:
14.10.2016 10:38
Závisí od veľkosti, napr. Steam myslím tiež berie okolo 30%.
Skôr sa mi nepozdáva jednotné predplatné pre všetko (a prerozdeľovanie podľa návštev). Prečo mám platiť 4 eurá ak ma zaujímajú napr. iba Hospodárske noviny. I keď je pravda že v hudobnom či filmovom priemysle podobné služby úspešne existujú - ale na trochu väčších trhoch.
|
|
Re: odpad
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.10.2016 10:40
da sa to brat aj naopak. Zaplatim len 4€ a mozem ist aj na ABC aj DFG aj JJK aj.... cize usetrim n-1*4€, ci?
|
|
Re: odpad
Od: McUH
|
Pridané:
14.10.2016 10:49
Ak všetko čítaš tak áno. Ale podľa mňa málokto má čas sledovať toľko médií, t.j. máš obvykle jeden, nanajvýš dva denníky, čo čítaš pravidelne.
A neverím že cena za všetko je určená cca rovnako ako cena za jedno. A ak aj hej, to prerozdeľovanie zrejme príliš nefungovalo (úspešní na to doplácali - niečo ako socializmus).
|
|
Re: odpad
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.10.2016 10:52
ja mam 13 hlavnych a potom kopec sekundarnych..
|
|
Re: odpad
Od: Nasr
|
Pridané:
14.10.2016 12:45
Kde pracujes? resp. kde si zamestnany, lebo zjavne moc nepracujes
|
|
Re: odpad
Od: 100101111010
|
Pridané:
14.10.2016 12:54
mentalne zdravy jedinec to necita, chory si dokonca predplaca
|
|
Re: odpad
Od: Nasr
|
Pridané:
14.10.2016 12:57
Aby sa roob_ neurazil. ale co by si robil na jeho mieste? cital knihy alebo len diskusie dsl.sk?
|
|
Re: odpad
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.10.2016 13:25
vies kolko mas casu na diskusie, ked das instalovat book/pc, cakas 15-20 minut kym sa doinstaluje win, potom tam strcis cdcko o ovladacmi, mas dalsich 10 min a potom das ze www.ninite.com, vyberies ziadany sw a zas cakas. Cize najdlhsie trva pocitac zlozit (99% skladame, hotove nekupujeme) a potom mas kludne hodinu casu na diskusie ;)
|
|
Re: odpad
Od: feroxxx
|
Pridané:
16.10.2016 19:06
ja sa v tom case, ked cakam na skoncenie jednej ulohy, venujem inej ulohe. takzvany multitasking..
|
|
Re: odpad
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.10.2016 22:02
nutnou podmienkou multitaskingu je existencia minimalne dvoch alebo viacerych, ktore potrebuju byt v danom case riesene sucasne. V pripade nesplnenia tejto podmienky sa multitasking stava irelevantnym, alebo je potrebne najst inu ci ine relevantne ulohy. Prikladom takej moze byt napr. prispievanie do diskusii.
Syntax: dobre som mu to napisal?
|
|
Re: odpad
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
16.10.2016 22:24
Je vytvaranie ulohy bez zadania ulohy na vytvorenie ulohy mozne povazovat za nutne potrebne?
|
|
Re: odpad
Od: >.>
|
Pridané:
17.10.2016 5:42
ano, inak by bola polovica uradnikov statnej spravy nezamestnana.
|
|
Re: odpad
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.10.2016 13:29
alebo tvoja cinnost pozostava z toho, ze zapnes prime95 a furmark a cakas co sa bude diat. Mozes cakat tak, ze budes cumiet na chlpatu sisku alebo tak, ze si budes citat novinky a obcas pozries jednym okom ako sa ma teplota CPU/GPU
|
|
Re: odpad
Od: Nasr
|
Pridané:
14.10.2016 13:51
Tie chlapte sisky ma celkom zaujali ale nase pravidla povoluju sisky len v kantine.
|
|
Re: odpad
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.10.2016 15:03
myslel som toto: https://goo.gl/cl6KUz
|
|
Re: odpad
Od: klávesnice
|
Pridané:
14.10.2016 11:57
Si vypočítal!
|
|
Re: odpad
Od: akoze
|
Pridané:
15.10.2016 13:16
steam je predajca a platforma. piano je iba hlupa platobna brana s chrumkavou polevou. ako keby si banka brala 30% tvojej platby kartou.
|
|
Re: odpad
Od: sexy mamma
|
Pridané:
14.10.2016 10:28
nekvalitny obsah?
na sme.ti?
ti sije?
|
|
Re: odpad
Od: TeleKomunista
|
Pridané:
14.10.2016 10:35
Niektorí tvrdia, že sme.ti obsahovali odpad. Dokonca niektorí tvrdia, že hovno.sk obsahuje fekálie! šarlatáni!
|
|
Pošli kvety
Od: dnes má meniny Boris
|
Pridané:
14.10.2016 10:29
Dam vam tu tiez jeden vizionarsky prvoaprilovy komentar, mozete niekto z toho napisat clanok/blog a raz machrovat, ako jasne ste na to upozornovali uz v 2016:
Google raz skrachuje.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: McUH
|
Pridané:
14.10.2016 10:45
Nemyslím, na to sú už príliš veľkí. Keď sa im prestane dariť, niekto ich zrejme odkúpi, premenuje a pod. Určite jedného dňa zanikne, ale asi nie krachom.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Okres linux
|
Pridané:
14.10.2016 11:48
Hádžeš perly sviniam. Pointu tvojho príspevku tu tieto deti vrátane autora nikdy nepochopia. Viď napríklad prvú reakciu naň.
|
|
To Piano bola a vlastne aj je stále užitočné...
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
14.10.2016 11:06
Z dlhodobého hľadiska som Piano uvítal. Aspoň som nemusel či nemohol čítať tie žvásty a komentáre, čo na SME píšu...
|
|
Re: To Piano bola a vlastne aj je stále užitočné...
Od: obrovsky pomatenec
|
Pridané:
14.10.2016 12:25
suhlasim. od kedy to zaviedli prestal som na SME uplne chodit a zabijat cas tamojsimi diskusiami. Teraz mam viacej casu napr. na dsl.sk a pod.
|
|
Re: To Piano bola a vlastne aj je stále užitočné...
Od: Nasr
|
Pridané:
14.10.2016 12:47
teba to niekto nutil citat? Vacsi trest ako citat Schutza si ani nemohol dostat
|
|
asdasd
Od: marccooooo
|
Pridané:
14.10.2016 11:23
smutny den pre cely slovensky narod ... co si my bedac teraz pocneme ....
|
|
Zamyslenie
Od: TTToooMMM
|
Pridané:
14.10.2016 11:25
Pamatam si, ked piano vstupovalo na trh, tak tam bolo rozoberane nejakymi odbornikmi (nezabudajme, ze isto mali minimalne 2 vysoke), ze v zahranici to funguje takto a ludia su tam proste zvyknuty platit za obsah prispievanie do diskusii - tak je to normalne spravanie a tu na Slovensku je to cele zle.
Vzdy mi to akosi pride divne, ze neexistuje niekto, kto by poznal ako reaguju ludia tu na Slovensku a neporovnaval to so zahranicim. Vkuse sa niekto snazi pretlacit nieco, co funguje v zahranici a tym padom musi aj tu. Skoda, ze sa pretlacaju len blbosti a na skutocne veci (platy) sa akosi zabuda.
|
|
Re: Zamyslenie
Od: stary chren
|
Pridané:
14.10.2016 12:05
ano, v zahranici platia za obsah, otazka je: "za aky obsah platia?"
v zahranici su vyssie platy, ale: "kolko penazi je naliate v danej oblasti?" a "za co ti ludia dostavaju vacsie platy?"
jasne, typek pri linke dostane v ndr dostane 3x taky plat, ale ze z tej linky v ndr vylezie trojnasobny pocet kusov ako z tej nasej, to uz nikoho u nas netankuje.
ze sestricky maju nizke platy? v ndr som isiel okolo zubara, vonku fajcila teta, tak som sa spytal, ze ako maju ludi, hodiny, ze ma zub boli. holka razom zahodila cigu, zobrala ma dnu, otazka, ci som zamestnany alebo budem platit cash, a ani som nedopovedal uz ma doktor vrtal...
tu? spytas sa pocas pracovnej doby, kde sa nachadza chirurgia, a posle ta do pice, ze neni jej starost a ide na cigaretku. ocividne typek so zafacovanou krvavou rukou neni dostatocne dobry dovod na nejaku pracovnu aktivitu.
|
|
Re: Zamyslenie
Od: čitateľ
|
Pridané:
14.10.2016 16:02
Myslíš, že z fabriky v NDR vychádza 3x toľko áut ako tu? Obávam sa, že to bude naopak.
|
|
Re: Zamyslenie
Od reg.: andihowsen
|
Pridané:
14.10.2016 16:17
Videl som ako ludia robia v KIA pri linke (v motorarni) a velmi pochybujem ze v ndr robosi maju trojnasobne normy. Keby ide len o to kolko sa toho vyrobi tak by aj tu pozadovali rovnaky vykon ako v ndr, zaplatili by ako v ndr a tym aj ziskali rovnako kvalitnych ludi. Pravda bude skor to ze tu robia na linke to iste, tak isto rychlo, v takej istej kvalite a za 3x menej.
S lekarmi suhlasim, statni su katastrofa. Plat si sukromnych ako vacsina normalnych ludi a dostanes za to adekvatne sluzby a nic take ako si napisal sa ti nestane.
|
|
Re: Zamyslenie
Od: stary chren
|
Pridané:
14.10.2016 21:42
maju, kolega, maju...
ibaze soudruzi v ndr nasadili tazku techniku a chlap ma menej roboty - vacsinu za neho zrobia stroje. tym padom je treba menej chlapov. a kedze je menej chlapov a vela penazi naliatych v priemysle, znamena to vyssie platy...
u nas je to opacne - vacsinou namiesto stroja postavia k pasu dvoch muklov. a o prachy, co mohli ist jednemu sa musia delit...
k tym lekarom - to, ci je niekto statny alebo sukromny, neznamena, ze si moze svoju robotu beztrestne flakat (a nedajboze fnukat, ze ma zly den, maly plat, hocico ineho). cloveka to potom nastve, ked si 20 rokov plati poctivo odvody a vsetko je gut, az raz nieco potrebuje, a na neho ti, co boli roky plateni z jeho penazi seru. a este doktor si zapyta 5000 sk predom,"aby sa stehy podarili".
|
|
Re: Zamyslenie
Od: tamtung
|
Pridané:
15.10.2016 11:10
ludia si vychovali doktorov tak, aby sa stehy podarili len pri uplatku.. keby sa to reisi zalobou ked sa stehy nepodaria, amme tu USA zdravotnictvo.. to je trh
|
|
Re: Zamyslenie
Od: tamtung
|
Pridané:
15.10.2016 11:09
klames, ked chces aj tu zubara, zavolas, priplatis, a vrtaju ta...
my nizsim platom dotujeme fabriky v NDR (alebo vo FR), taze terpes az sa z teba chumeli.
|
|
Re: Zamyslenie
Od: stary chren
|
Pridané:
17.10.2016 8:47
platit? kokot si? neplatil som uz dost na odvodoch na to, aby som si musel zakladne ukony platit?
pice, ak si mam aj zakladnu starostlivost platit, tak potom nechcem platit odvody a nech mi aj rovno po mojich 20 rokov platenia jak kokot poukazu na ucet.
ved naco platit 2x za tu istu vec?
a co ma znamenat: "ked chces AJ tu... zavolas... priplatis".
v ndr som nemusel volat a ani priplacat.
tak ake AJ?
nedotujeme, lebo u nas sa diametralne menej vyrobi na hlavu. personalne naklady na jeden diel mame porovnatelne so soudruhmi z ndr. akurat na nasich dieloch robi podstatne viac ludi a podstatne tvrdsie a tazie jako v ndr.
to je rozdiel - slovak robi rukama, nemec hlavou.
|
|
nepijano plugin
Od: Jozef Horvát Stredný
|
Pridané:
14.10.2016 11:27
Kým sa dalo používal som tento plugin: https://github.com/ejci/nepi-jano, na smečke fungoval. Potom to haprovalo raz išlo raz nie. A poviem vám že to čo tam bolo za tie peniaze veru nestálo. Kedysi sim si kupoval papierový týždenník Žurnál, to bolo jediné čo sa na slovensku dalo čítať. Takže som ochotný aj zaplatiť ale len za kvalitu, nie za sprístupnenie podpriemerných propagandou tej či tej strany ovplyvnených článkov.
|
|
Re: nepijano plugin
Od: Vývin devín
|
Pridané:
14.10.2016 11:51
Zaujímavé, že tie podpriemerné propaganda články si aj tak čítal :) Neserieš si tak trochu do huby? Skutočnosť je taká, môžeš si to ospravedlňovať ako chceš, si len sprostý zlodej.
|
|
Re: nepijano plugin
Od: Tulen
|
Pridané:
14.10.2016 12:25
Ten plugin funguje stale napr. vo Firefoxe
|
|
Gjhffb
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
14.10.2016 12:21
Na sme.sk mozu diskutovat uz iba platiaci pijanovci. Neplatiaci uz maju smolu so svojimi tromi prispevkami denne. To tam bude pekne preriedene
|
|
Re: Gjhffb
Od: sexy mamma
|
Pridané:
14.10.2016 12:29
to je uz davno tak...
volakedy si mal v diskusiach omnoho viac relevantnych a hodnotnych informacii...
po zavedeni paywallu, do diskusie prispievaju bud ludia za to plateni, alebo ludia ochotni platit za kokotiny, lebo sa s nimi stotoznuju. teda, cela diskusia sa maximalne unasa v jednom duchu, pripadny vytrcajuci klinec je hned zatlceny...
na porovnanie kukni diskusie tu, tu a tu.
sa dozvies mrte vela zaujimavych veci - do techniky, cez pravo, strojarinu, az po farbu nohaviciek janky h. co je mrte super. a nikdy by sme to ani inak nechceli.
|
|
.....
Od: čorv
|
Pridané:
14.10.2016 13:22
Ja som náhodou autorom Piana vďačný, vďaka nim som sa naučil nekonzumovať tupo ten náš bulvárny odpad a začal som aktívne pátrať po kvalitnejších zdrojoch informácií, aj keď to teda nie je nič jednoduché, v dnešnej dobe.
Čosi ako SME už ani neviem, že existuje...
|
|
Re: .....
Od: Asdf3
|
Pridané:
14.10.2016 14:02
co sa da u nas este citat?
|
|
Re: .....
Od: Ancikrist
|
Pridané:
14.10.2016 14:15
Ja som rovnako vďačný tvorcom piana, pretože ma naučili ignorovať všetky denníky a média, ktoré ho zaviedli. Dokonca mi to ani nestálo za to,aby som si stiahol ten plugin do prehliadača, tuším sa to volalo NepiJano.
Nech sa im darí...
|
|
Re: .....
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
14.10.2016 17:53
uplny suhlas!
|
|
oknkoknko
Od: pxd
|
Pridané:
14.10.2016 16:17
ludia,co si platili 4€ za piano a po novom roku uz nebudu musiet stratia pocit vynimocnosti o))))
|
|
sme.sk & piano
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
14.10.2016 17:53
Tak sme.sk pokracuje s pianom http://dopice.sk/iph
|
|
Kvalitna zurnalistika na dsl.sk
Od: TomTom
|
Pridané:
14.10.2016 17:55
Vidim ze dsl je naozaj ten typ zurnalistiky za ktory by nikto neplatil. Keby ste si to poriadne precitali, tak zistite, ze media budu nadalej pouzivaju technologiu piana, len nie v spolocnom systeme ale osamote. Kvalitna zurnalistika je viac ako len clickbait + hate.
|
|
Re: Kvalitna zurnalistika na dsl.sk
Od: real name
|
Pridané:
14.10.2016 20:14
nepisu to nahodou aj v tomto clanku?
|
|
Re: Kvalitna zurnalistika na dsl.sk
Od: čadič
|
Pridané:
14.10.2016 20:22
A keby si si ty prečítal viac než nadpis a/alebo dokázal rozumieť písanému textu, nemali by sme ťa teraz za úplného debila...
|
|
nepi jano
Od: nepi jano
|
Pridané:
14.10.2016 23:03
nepi jano
|
|
10 000
Od: Ivan99
|
Pridané:
14.10.2016 23:14
Takze na Slovensku je skoro 10000 hlupákov.
|
|
Re: 10 000
Od: čitateľ
|
Pridané:
15.10.2016 8:27
10 001.
|
|
Na rade je Dennik N, lebo
Od: Konšpirátor
|
Pridané:
15.10.2016 13:58
Tomáš Bella - Šéf online oddelenia Denníka N, člen predstavenstva a reportér.
|
|
Keď neplatíš, tak je to proti tebe?!
Od: dyk
|
Pridané:
16.10.2016 14:19
http://www.hlavnespravy.sk/miklos-
ukrajinskym-domorodcom-
nizke-ceny-boli-proti-vam/844232
.
Chceli nás prevedčiť, že platiť je lepšie ako neplatiť? Piáááánkooo :-)
|
|
Re: Keď neplatíš, tak je to proti tebe?!
Od: stary chren
|
Pridané:
17.10.2016 8:50
chod.dopice.sk
|