|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: fela
|
Pridané:
7.10.2016 15:24
Možno keď pôjdem v zime pre nový paušál, alebo niečo iné, tak si pri podpise zmluvy nechám vysvetliť rôzne veci, a to tak, aby sme sa čo najviac zahĺbili do tých dodatkov.
Sheldon Cooper by bol v extáze.
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: asdfa
|
Pridané:
7.10.2016 15:28
len skoda ze tym by si jedine "nicil" operatorky ktore za to veru nemozu...
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.10.2016 15:40
Toto som za posledných 48 hodín povedal už dvom ľuďom:
"Keby som mohol hovoriť s tým človekom, ktorý za to môže, tak by som šiel za ním. Ale keďže jedinou osobou reprezentujúcou vašu firmu, s ktorou môžem hovoriť, ste vy (pán/pani za pultom/okienkom/na druhom konci linky/...), tak hovorím s vami. A vy by ste prinajmenšom mali byť schopný/á prevziať podnet a zariadiť jeho doručenie tomu správnemu človeku."
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
7.10.2016 15:52
Pri viacúrovňovom riadení či firmách, využívajúcich maticovú štruktúru organizácie, je z hľadiska efektívity komunikácie oslovenie všetkých zainteresovaných menežérov zákazníkom naraz nielen úplne akceptovateľné, ale priam nutné, nakoľko je zároveň i prejavom náležitej orientácie v princípoch vnútorného fungovania danej spoločnosti a teda nikam chodiť netreba, nakoľko chodenie aj tak neovplyvňuje výsledok.
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: timer
|
Pridané:
7.10.2016 16:21
12min?
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od reg.: Adrique
|
Pridané:
7.10.2016 16:21
bravo! náhodou nepíšete vysokoškolské skriptá? ak nie, myslím, že s touto vetou ste viac ako kvalifikovaný! :)
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
7.10.2016 17:22
Vzhľadom k metodike MŠVVaŠ na publikačnú činnosť je niečo také bez oficiálneho doručenia oficiálneho potvrdenia o dostatku voľných miest v nemocnici Philippa Pinela pre edičnú komisiu, vedeckú radu a podobne orientované orgány oficiálne nemožné.
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: xyz.
|
Pridané:
8.10.2016 18:57
A lopatu máš?
https://youtu.be/owV2-OzaRCQ
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: Druh vichy
|
Pridané:
9.10.2016 20:08
Blbost. V skriptach su vety sice zlozite, ale nie su to picoviny.
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od reg.: hulo .
|
Pridané:
7.10.2016 15:42
A kto za to môže a ako mu to dať vedieť? Ak sa nájde dostatok sťažujúcich sa zákazníkov, alebo pripomienok od zamestnancov z pobočiek, možno sa to donesie až "tam hore".
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: 78569822365
|
Pridané:
7.10.2016 15:51
Na Slovensku? To asi nie. Osoba čo platí je pre tých hore nezaujímavá - kým platí. Záujem o ňu začína až vtedy, keď neplatí.
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: asdfa
|
Pridané:
7.10.2016 16:20
veru, jediny recept je neplatit, ked to spravi vecsina ludi boli by nuteni sa uvedomit...
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.10.2016 16:26
lenze orange to robi zamerne aby sa v tom nevyznala ani diva svina, takze pocet stazujucichc sa je irelevantny. Treba zvysit pocet z orange odchadzajucich a ako dovod uviest "neprehladny cennik"
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: pixall
|
Pridané:
7.10.2016 17:04
Mozem potvrdit. Nam Orange zrusil Fibernety a pozadoval zaplatit niekolko tisic EUR zmluvnej pokuty, a ako jeden z dovodov uviedol to, ze sme sluzbu Fibernet Biznis vyuzivali vo firme na podnikanie. Tato sluzba je urcena vyhradne pre firmy na podnikanie (fyzicke osoby ju objednat nemozu), avsak je uvedena v cenniku nazvanom Orange Doma, a tym padom je urcena pre pouzitie v domacnosti. Pri precitani podmienok si clovek mysli, ze sa na neho vztahuje iba jedna cast (ta logicka), ale pravnici v Orange su ineho nazoru - treba splnit vsetko - sluzba urcena na podnikanie nesmie byt pouzita na podnikanie, a hotovo. Samozrejme kompetentny o tom rozpravat nie je nikto, a pravnici su schopi poslat iba sablonove odpovede. Ludom ktori v Orange pisu zmluvy a cenniky by som srdecne prial ocitnut sa v ulohe ich zakaznika, ktory sa stane obetou takehoto zmluvneho nezmyslu. Smejdi su to, Orange nikdy viac ani zadarmo.
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: tamtung
|
Pridané:
8.10.2016 10:26
netreba im to rpiat, staci nekupovat orange, ja od nich nic neodoberam, takze, zo mna nekvapne...
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: pixall
|
Pridané:
8.10.2016 14:05
Niekedy sa clovek uci na vlasnych chybach, ja som sa uz poucil dostatocne. Orange nikdy viac, ani zadarmo. Bol som jeden z prvych zakaznikov este povodneho Globtelu, zakaznicka skusenost za tie roky bola dostatocne presvedciva.
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: aktivista
|
Pridané:
7.10.2016 17:11
vy ste zli fobovia!
Je suis cennik, #PrayForCennik
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.10.2016 15:36
Daj vedieť. Podľa mňa na otázky odpovedať nebudú vedieť a tebe zostane rozhodnutie podpísať/nepodpísať na základe nedostatočných informácií.
|
|
Re: Podpisovanie zmluvy v obchode na celý deň
Od: pixall
|
Pridané:
7.10.2016 17:12
Moja prakticka skusenost - na pisomne (mailom) zaslane otazky k niektorym zmluvnym podmienkam mi naspat zavolal predajca, a potvrdil mi ze vsetko je tak ako chcem, nemusim mat pochybnosti, mozem zmluvu podpisat. Este dvakrat som sa opytal na detialy, este predajca dvakratr zavolal na centralu a utvrdil ma ze skutocne je vsetko OK. Tak som podpisal. O par rokov podla pravnikov Orange nebolo v poriadku nic, a nic z toho v com ma utrvdzoval predaca, neplati a nikdy neplatilo. Telefonicku odpoved od predajcu som nahratu nemal, pisomnu som nedostal - ergo nemam ziadny sposob ako potvrdit komunikaciu, okrem mnou zaslaneho mailu s otazkami predajcovi. Neskor som zistil ze je to bezne, ze na otazky odpovedaju tak, aby o odpovedi nebol zaznam. Telefonicky prislubia zlavu, ale ked chcete aby to potvrdili mailom, krutia sa ako hadi. Preco asi..
|
|
obchodne podmienky
Od: mmxxx
|
Pridané:
7.10.2016 15:35
Byva zvykom u inych firiem pri objednani sluzby dostat vytlacene obchodne podmienky.
Orange to moze vydavat knizne :)
|
|
Re: obchodne podmienky
Od: slecna.l
|
Pridané:
7.10.2016 18:18
Ja som k internetu od Orange dostala stos zmluv s prilohami, ale ani po dokladnom patrani som v nich nenasla nazov, parametre a cenu svojho programu. Na nete vo svojom profile tiez nie. Akoze, zatial som spokojna, ale ak by som chcela nieco reklamovat, asi som bez sance.
|
|
Re: obchodne podmienky
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.10.2016 20:47
> ale ani po dokladnom patrani som v nich nenasla
> nazov, parametre a cenu svojho programu.
Chyba nie je vo vašom prijímači.
|
|
odchodne podmienky
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
7.10.2016 18:41
"394 odtieňov čiernej" - psychologická sonda do života vyznávačov sekty kariérneho postupu.
|
|
aj tak
Od: Eliška123
|
Pridané:
7.10.2016 15:38
aj tak ich milujem.mam od nich cislo 0905 na to sa nezabuda :D
|
|
Re: aj tak
Od: Boh1
|
Pridané:
7.10.2016 18:21
Prepáč, aké to máš číslo? Zabudol som.
|
|
Re: aj tak
Od: pxd
|
Pridané:
8.10.2016 10:19
ma prve mobilnoje predcislie,ktore bolo na sk
|
|
Re: aj tak
Od: To teda neviem...
|
Pridané:
8.10.2016 13:32
A čo T-com?
0903?
|
|
Re: aj tak
Od: Gra
|
Pridané:
8.10.2016 13:44
Povie sa prefix, a prve bolo eurotel nmt 0901
|
|
JUDr.
Od: ...
|
Pridané:
7.10.2016 16:05
Hotová Lisabonská zmluva. Len ešte zariadiť tie dodatky. Alebo opačne, do cenníka Orangeu ju zaradiť...
|
|
Chyba v nadpise
Od: MarkoMarko
|
Pridané:
7.10.2016 16:18
Orange sam seba sklonuje "Orangeu" (http://dopice.sk/imA), v nadpise je preklep.
|
|
Re: Chyba v nadpise
Od: little bobby tables
|
Pridané:
7.10.2016 16:32
To preto, že sú to Francúzi. Číta sa to Oranžó.
|
|
Re: Chyba v nadpise
Od: anal explorer
|
Pridané:
7.10.2016 19:16
Orange je u nas nesklonne.
Ten, kto vymyslel tvar "Orangeu", by si zasluzil mat to "u" zasunute poriadne hlboko do analu tak, aby taku kokotinu nikda viac neurobil...
|
|
Re: Chyba v nadpise
Od: Pako de luča
|
Pridané:
8.10.2016 13:34
Vzrušilo ťa, keď si si to predstavil, však?
|
|
Kazdy je iny
Od: lamka1
|
Pridané:
7.10.2016 16:19
Mali by ist ohladom cennikov na exkurziu k O2...
A O2 na exkurziu k nim ohladom pokrytia.
|
|
Re: Kazdy je iny
Od: meheh
|
Pridané:
8.10.2016 3:46
a telekom?
|
|
Re: Kazdy je iny
Od: tom.sk
|
Pridané:
8.10.2016 6:27
ano
|
|
Re: Kazdy je iny
Od: meheh
|
Pridané:
8.10.2016 13:10
dobre
|
|
no co uz aj tak mam ineho operatora :)
Od: ts ts
|
Pridané:
7.10.2016 17:01
Gratulujem orangeju k prvej stovke!
|
|
Som rád, že som od Orangu odišiel...
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
7.10.2016 19:52
Od Orangu som odišiel už pred pár rokmi a keď mi volajú z T-Mobilu, tak im okamžite poviem, že ich služby by som nechcel ani zadarmo. Jednoducho sú to firmy, ktoré majú svoj biznis postavený na ojetrtkávaní zákazníkov.
Som v O2 a nesťažujem si. Hneď od začiatku viem, za čo platím a koľko. Žiadne blbé háčiky a chytáky.
|
|
Re: Som rád, že som od Orangu odišiel...
Od: erik von sand
|
Pridané:
8.10.2016 10:27
o2 s 13/minuta neojebava ?!
|
|
Re: Som rád, že som od Orangu odišiel...
Od: pixall
|
Pridané:
8.10.2016 13:36
Mame vo firme tiez O2 a 13c/min v ziadnom pripade nepovazujem za ojebavku. Jeden z kolegov na svojej SIMke navola mesacne niekedy aj 5 minut, vysledna cena za tuto SIMku ani nie 1 euro za mesiac je vyborna. Na niektorych dalsich SIMkach mane navolane ovela viac, tam zas zauraduje cenovy strop a skutocna cena za minutu je potom nizsia. Nemam skutocne ziadny problem s tym, ze mam s O2 zazmluvnenu zakladnu cenu 13 centov za minutu.
|
|
Román
Od: Mario13
|
Pridané:
7.10.2016 20:35
Netuší niekto, kedy tento román plánujú sfilmovať? Rád by som sa v tom aspoň jemne zorientoval.
|
|
co to znamena?
Od: janc1c1
|
Pridané:
7.10.2016 20:44
asi ten dokument ludia necitaju !!! a ako ovce platia za svoje pausaly ci volaju alebo nevolaju alebo volaju bez obmedzenia den a noc ;-)
|
|
až do bezvedomia...
Od: V.J
|
Pridané:
8.10.2016 10:17
ovce si aj tak pridu po vianočny paušaaaaal az do bezvedomia....
|
|
Re: až do bezvedomia...
Od: pxd
|
Pridané:
8.10.2016 10:24
Ani neovce (teda barani) necitaju ani tri strany z tristo pri podpise zmluvy o)))))))))))))
thak či thak za tych 300 stran by si zasluzili zlate padaky o))))))))))))))))))))
|
|
Re: až do bezvedomia...
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
8.10.2016 10:34
Veď ale keď je odpoveď zmluvu ponúkajúceho zamestnanca na priamu otázku, či je v zmluve niečo o obličkách, nie, tak predsa ani netreba.
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
8.10.2016 10:29
priatelia, dam vam radu, ked pojdete hoci aj pre sikovnu prmu, trvajte na tom, ze vam musia vytlacit cennik :D lebo na internete cennik nie je, nemozu vas nutit pouzivat akykolvek PDF reader.
|
|
Re: tamtung
Od: ejha
|
Pridané:
8.10.2016 14:26
Ja som za. 10 000 takých zákazníkov a hneď by to skrátili. Napr. s podmienkami windowsu som naposledy nesúhlasil. Odvtedy nie je windows na asi 10 kompoch, čo som inštaloval :). Keby to spravia všetci, každá firma, aj z úplne inej oblasti by si dala bacha na to, či v podmienkach nemá niečo neakceptovateľné zákazníkmi.
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
8.10.2016 10:31
10,00 € (cca 100 minút)
http://dopice.sk/imO
je toto vobec pripustne?
ake cca ? to ej xenofobia, diskriminacia, cci sexizmus?
ako moze byt 1000 centov CCA 100 minut?
co ej ten cenik plavajuci, ci co ?
dalej
dátová poistka
64/64Kbps,
POISTKA? ako pre koho.
|
|
Re: tamtung
Od: ...
|
Pridané:
9.10.2016 9:16
tých 10€ môžeš aj preesemeskovať. V takom prípade by to bolo 0 min za 10€. Takýto systém mi vyhovuje pretože niekedy pošlem pár SMS/MMS, niekedy omnoho viac a ide to z jedného kreditu, nemusím platiť nič navyše ako v prípade keby som mal predplatené iba minúty bez SMS.
|
|
Asi by stálo zato,...
Od: Fanatixx
|
Pridané:
8.10.2016 17:48
Asi by stálo zato, ak by sa našlo aspoň tisíc zákazníkov, ktorý by obehli každý shop Orangutána a vypýtalo by si kompletný tlačený cenník všetkých služieb. Neviem, kto by si urobil väčšiu srandu z koho, či Orangután zo zákazníkov alebo tých 1000 zákazníkov z Orangutána.
|
|
Re: Asi by stálo zato,...
Od: palo1362
|
Pridané:
30.11.2016 13:21
bude zber papiera pobehame
|