|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magneticky konektor
Od: zlata rybka
|
Pridané:
28.10.2016 7:55
"inovace bez legrace..."
preco museli vyhodit magsafe?
|
|
Re: magneticky konektor
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
28.10.2016 8:18
Pretože si chcú dokázať, že ich zákazníci sú dostatočne zmagorení na to, aby aj vyhodenie USBčiek a pohodlného magnetického nabíjania vyhlasovali za revolučné novinky.
|
|
Re: magneticky konektor
Od: ZOTAC
|
Pridané:
29.10.2016 16:13
Macbooky doteraz vo velkom kupovali Weobvi koderi, ktori uz mali plne zuby Linuxu, ale chceli mat v kompe unix like os. Teraz ked im zrusili zakladne klavesy ako Esc a F1 - F12 vlastne urobili z macbooku len smiesnu hracku, ten kto je zvyknuty na kvalitnu mechanicku klavesnicu si urcite nebude zvykat nahento. jobs je uz 5 rokov po smrti a Tim Cook neni taka osobnost aby vedel predat aj hovno ked je pekne zabalene. ani investori uz applu neveria ich akcie strmo padaju.Apple ovce prestali bucat ich iHracky ich prestali bavit zistili ze na nich neni nic zaujimave ze su to len obycajne vykonnostne podimenzovane PCcka v peknej krabici ktore sa nedaju rozsirit, ale toto uz dnes dokaze hociaky cinsky vyrobca typu Acer. Takze tak.
|
|
Re: magneticky konektor
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
29.10.2016 16:45
ďakujeme pán Hulán
|
|
Re: magneticky konektor
Od: trombon
|
Pridané:
29.10.2016 17:56
no veru, velmi silno tie akcie za poslednych 5 rokov padli....predtym nez zaperlis, tak si to radsej dopredu skotroluj. ale uprimne, magsafe bude fakt chybat. aj sdcard slot, i ked pouzil som ho za rok dokopy mozno 5 krat. asi tak ako cdromku v tom case ked zacali vypustat mb air von, vsetci hovorili ako sa apple zabil a pozrime sa, tie akcie odvedy pataju a ani investori uz applu neveria!!!:) ale napr vacsi touchpad je super. aj ten horny bar vyzera celkom ok, hlavne touchid, dufam ze sa tym bude dat aj prihlasovat...tie horne klavesy som nikdy moc nepouzival, som lenivy natahovat prsty, mam tie funkcne klavesy na VIM binding style nahodene, capslock je napr escape( alebo ctrl ak je stlaceny dokopy s niecim), atd... a ked uz sme pritom, ten esc tam stale je.
keby spravili ten display este aj bezokrajovy, nieco na styl dell xps, tak aj zavidim, ale teraz som celkovo rad ze som nedavno upgradol na este ten stary model, takze o 5-6 rokov, ked budem znova menit, bude usb-c bud zabehnute, alebo zabite.
|
|
Re: magneticky konektor
Od: Emm
|
Pridané:
30.10.2016 0:04
bohuzial musim suhlasit, Apple sa otocil developerom chrbtom, uz je to len Macbook ale rozhodne nie Pro
|
|
Re: magneticky konektor
Od: webdeveloper
|
Pridané:
8.11.2016 10:49
Mno, tak takto, som webdeveloper uz 8 rokov. Pred 5 rokmi som si kupil macbook pro koli vyssie spomenutemu dovodu (unix like OS). Z tvojho commentu je evidentne, ze niesi appleUser ale cisty apple hater, ktoremu by sa apple nepacil ani keby mu platili za jeho pouzivanie. Vprvom rade an apple hw a OSX niesu "F klavesy" na ktore sa odvolavas.... V dalsom rade by som rad vedel ako si dosiel k poddimenzovanemu vykonu ? Moj 4.5 roka stary mbp ma lepsie parametre a vykon nez vacsina novych notebookov od vyssie spominanych vyrobcov, nehovoriac o vyladenosti spoluprace HW s OS... Nevravim ze sa mi pacia nove kroky applu, ale podobnych hatov od ludi co nevedia o com tocia, kedze tieto devici nikdy plnohodnotne a pravidelne nepouzivaliako, som si uz precital tolko ze som musel reagovat.
PS: odstranenie mag. konektora na nabyjanie je fail velky fail.
|
|
Re: magneticky konektor
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.10.2016 9:03
presne, jedina vec, ktoru ma apple dobre (citaj najsamlepsie na svete) a oni to zrusia :) Posielam kvety.
|
|
Re: magneticky kolektor
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
28.10.2016 9:03
Enterprise implementacie IEEE 802.1X vedenim kabla do usb-c adaptera magnetickym polom nevyzaduju trochu zakladnej orientacie v sietovej bezpecnosti.
|
|
Re: magneticky kolektor
Od: onem
|
Pridané:
28.10.2016 22:22
Ba praveze vyzaduju.
|
|
Re: magneticky kolektor
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
5.11.2016 15:21
Urcite trochu?
|
|
Re: magneticky konektor
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
28.10.2016 9:05
to najlepsie co tam bolo tam uz nie je, to je co za inovacia?
|
|
Re: magneticky konektor
Od: 33jkl33
|
Pridané:
28.10.2016 12:08
To je inovácia od apple.
|
|
Re: magneticky konektor
Od: niekdejechyba
|
Pridané:
28.10.2016 9:38
Takze len usb-c porty. Kupim si novy ajfon, novy mac a tieto 2 zariadenia bez redukcie nespojim :D
|
|
Re: magneticky konektor
Od: Koniky
|
Pridané:
28.10.2016 9:44
O takom, že bezdrôtové spojenie si už počul?
|
|
Re: magneticky konektor
Od: ericek111 [iPad]
|
Pridané:
28.10.2016 10:10
Až Apple "vynájde" ono revolučné bezdrôtové nabíjanie, daj vedieť. :)
|
|
Re: magneticky konektor
Od: Koniky
|
Pridané:
28.10.2016 12:59
Ty jebnute tupelo, precitaj si, na co som reagoval. Asi ze typek nechcel spajat tie dve veci kvoli nabijaniu, vsak? Myslitel pojebany.
|
|
Re: magneticky konektor
Od: Mxxl
|
Pridané:
28.10.2016 17:29
takže ty si si nikdy v živote nič nenabíjal cez USB na notebooku resp. MacBooku?
|
|
De: magneticky konektor
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
28.10.2016 17:39
Potom ale prepojenie macov kablom vytvara dilemu ako u slimakov pred rujou.
|
|
Re: magneticky konektor
Od: Petrik22
|
Pridané:
28.10.2016 23:24
Jebnuté, agresívne tupelo si ty. Ja napríklad iPhone nabíjam presne na MBP, lebo aj v sleepe ho nabíja a dokonca o niečo rýchlejšie ako 5W adaptér. Už ma vidíš ako bezdrôtovo importujem tie 5GB 4K videá. No nič Apple, iPhone si zabil, teraz aj Macbook. Nič, kým mi early 2015 pôjde zostanem pri Apple, potom asi ciao. Magsafe je najlepší nabíjací konektor na svete a oni ho zarežú. Nech idú do hajzlu.
|
|
Re: magneticky konektor
Od: kvargla
|
Pridané:
28.10.2016 23:37
mobil nabijam z imacu cez usb port.
co robim zle?
|
|
Re: magneticky konektor
Od: nl12345
|
Pridané:
2.11.2016 14:54
A kde pisal, ze to nechcel kvoli nabijaniu? To sa iba tebe prisnilo
|
|
Re: magneticky konektor
Od: Maco333
|
Pridané:
30.10.2016 23:10
Spust si XCODE a pripoj si telefon/tablet aby si moho spustit vyvyjanu aplikaciu na realnom zariadeni. Posielanie obycajnych suborov tam to jasne ze riesi Airdrop. Priznam sa ale, ze dost casto necham pripojeny tablet/telefon k macbooku aby sa nabil. Myslim, ze kto nemusi menit tak menit nebude. Za par rokov ked budu USB kluce na USB-C a dalsie periferie tak ano. Momentalne nedostatok portov by clovek citil. O fotografoch co maju stare ale dobre zrkadlovky s SD kartou ani nehovorim.
|
|
Re: magneticky konektor
Od: assad
|
Pridané:
28.10.2016 10:02
niesu to usb porty ale thunderbolt 3 porty. Mas to aj v nazve clanku
|
|
Re: magneticky konektor
Od: asdsfgthrty35t245345
|
Pridané:
28.10.2016 16:41
A su kompatibilne s USB... Treba okrem nadpisu citat aj clanok
|
|
mam macbook pro ale..
Od: autobus
|
Pridané:
28.10.2016 8:20
neviem neviem. mag safe mi by mi velmi chybal. ked mas doma zenu alebo deti tak ti to zachrani book. navyse by ma zaujimalo ako funguje jas na tom bare. ked pozeras film a svieti ti tam dve hodiny nejaky OLED panel asi by sa mi to nepacilo. inak to vyzera fajn.
|
|
Re: mam macbook pro ale..
Od: VincentZ
|
Pridané:
28.10.2016 8:33
Kedze je to OLED, tak predpokladam, ze prehravac filmu ho zaplni ciernou - efektivne ho vypne. Kazdopadne ma nove MacBooky nechavaju lahostajnym.
|
|
Re: mam macbook pro ale..
Od: real name
|
Pridané:
28.10.2016 8:53
inak vyzera fajn, ale skus bez pozerania trafit kde asi to nakreslene tlacitko ma byt
|
|
Re: mam macbook pro ale..
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
28.10.2016 9:07
skor mali vymysliet nejaky 3D displej s brailovym pismom pre slepcov.
|
|
Smutné,
Od: neprihlaseny uzivatel
|
Pridané:
28.10.2016 8:38
čo sa stalo s Apple pod vedením Cooka za 5 rokov. Pretvoril to na modnu nenazranu spolocnost a skusa co znesie lojalita zakaznikov. Nevravim ze za Jobsa boli tie produkty lacné, ale vtedy ste mali pocit ze za svoje peniaze dostanete to najlepsie a nikto vas nechce osklbat ako hlupu ovcu. Inak si neviem vysvetlit tie ceny, kde zakladna varianta 13" MBP stoji 1700€ a pritom pouziva menej vykonny 15W procesor z MBA, cize je to menej vykonny stroj ako predchadzajuca generacia v zakladnej konfiguracii. Skutocny nastupca 13" 2015, zacina na 2000€, co je zdrazenie o hnusnoidnych 550€.
RIP Steve.
|
|
Re: rip steve
Od: Jesus Xrist
|
Pridané:
28.10.2016 12:43
jobs si za to moze sam, trtkal rite, dostal aids, chcipl. standardny osud hnidopichov a bug hunterov.
de facto svojim zivotnym stylom sa offol sam, a sa zamovrazdu sa skvari v pekelnych ohnoch, kde ho satan kefuje dvojmetrovym kokotom tri razy denne.
|
|
Re: rip steve
Od: Tulen
|
Pridané:
28.10.2016 20:26
Nemylis si Jobsa s nejakym svojim 4-percentnym kamaratom? Jobs mal inu diagnozu ale dakujeme za tvoj hodnotny prispevok.
|
|
Re: rip steve
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.10.2016 21:00
myli si to sam so sebou, kedze jedna z najznamejsich fotiek Jezisa je: http://i.imgur.com/Cevs7qm.jpg
|
|
Re: rip steve
Od: Jesus Xrist
|
Pridané:
29.10.2016 18:06
http://dopice.sk/itS
|
|
Re: rip steve
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.10.2016 19:48
Jobs zomrel na rakovinu pankreasu ty pako. Ci mal aj ine choroby (hiv) je uplne irelevantne. K tej rakovine si pridal aj ze bol magor a nechcel sa liecit konvencnymi metodami, ale to je fuk, par rokov predtym mu transplantovali pecen, takze uz bez toho tu davno "nemal byt".
|
|
Re: rip steve
Od: Jesus Xrist
|
Pridané:
29.10.2016 22:02
nie, bol to kaposiho sarkom, ktory casto emuluje spravanie rakoviny pankreasu u hiv pozitivnych ludi. pridaj k tomu dietu, ktora je im casto predpisovana ako alternativna liecba, a ktoru dodrziaval aj jobs.
|
|
Re: rip steve
Od: jozef tyso
|
Pridané:
29.10.2016 16:29
Tak preco hned po jeho smrti sa stal jeho milenec Tim Cock sefom Apple? Zeby nahoda? To ze jobs bol hetero je rovnaka hovadina ako ze americania pristali na mesiaci a ze do dvojiciek naozaj narazilo lietadlo. Pritom pad dvojiciek boli len filmove triky, nikdy tam ziadne dvojicky nestali, akurát bush to potreboval zvalit na sadama aby mohol ist do iraku koli rope.
|
|
Re: rip steve
Od: Manu
|
Pridané:
31.10.2016 9:31
Mega! :D
|
|
UZ nesvieti logo
Od: Bohus 2.0
|
Pridané:
28.10.2016 8:40
Uz nesvieti logo na notasi, uz to nie je ono...cele to tym pokazili.
|
|
Re: UZ nesvieti logo
Od: xape
|
Pridané:
28.10.2016 10:00
To je jediná inovácia ktorá ma teší.
|
|
porty porty power
Od: noooo heeej
|
Pridané:
28.10.2016 8:58
Mna zaujima, co sa stane , ak niekdo napoji 2 napajacie adaptery do dvoch usb-c portov naraz, teda ci to maju blbuvzdorne...
|
|
Re: porty porty power
Od: asdfa
|
Pridané:
28.10.2016 9:01
vybuchne to
|
|
Re: porty porty power
Od: hoooooo
|
Pridané:
28.10.2016 9:02
Mozno, a to budu teda power testy na Youtube :))))
|
|
Re: porty porty power
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
28.10.2016 9:10
treba rychlo vyskusat naraz pripojit cinsku , americku a europsku nabijacku.
|
|
Re: porty porty power
Od: 3xo
|
Pridané:
28.10.2016 9:28
Co by sa malo stat ? Napajas to predsa jednosmernym prudom.
|
|
Re: porty porty power
Od: kvok
|
Pridané:
28.10.2016 9:30
to nevim, ale ked napojis jeden usb-c port na druhy kablom, tak sa bude nabijat stale dokola.
|
|
Re: porty porty power
Od: bssa
|
Pridané:
28.10.2016 11:53
cize ti vydrzi navzdy bez externej nabijacky
|
|
Re: porty porty power
Od: Troll logic
|
Pridané:
28.10.2016 13:57
2x rýchlejšie sa nabije.
|
|
Morty porty power
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
28.10.2016 14:32
Hlavne z pripojeneho iPhonu este rychlejsie.
|
|
Re: porty porty power
Od: sAaapp
|
Pridané:
29.10.2016 13:50
samozrejme, ze to vybuchne - okrem inovacii je potrebne drzat krok aj s novymi featurami od Samsungu
|
|
Re: porty porty power
Od: prpr
|
Pridané:
30.10.2016 23:46
urcite to nikoho nenapadlo...
|
|
na fakebook su Fn klavesy ozaj na nic...
Od: nestoji za rec
|
Pridané:
28.10.2016 9:02
uz je to len obycajny notas... pokial nebudu robit znova funkcne klavesy ako klavesy, tak neupgradujem... a to som do vianoc chcel... asi este pockam, kym tato modna vlna prehrmi.
|
|
Re: na fakebook su Fn klavesy ozaj na nic...
Od: hhfidushfiushdg2093490543
|
Pridané:
28.10.2016 16:44
vysiel aj model s fyzickymi klavesami
|
|
Re: na fakebook su Fn klavesy ozaj na nic...
Od: real name
|
Pridané:
28.10.2016 19:58
i portami>
|
|
dobromila
Od: doakes
|
Pridané:
28.10.2016 9:30
prekvapenie, matkotrt!
|
|
esc klavesa
Od: huger
|
Pridané:
28.10.2016 9:33
chybajuci esc istotne potesi vsetkyc huzivatelov VIMu. cely blby pasik je velky omyl podla mna. to by som skor cakal na nejakom cinskom braku ako na poriadnom notase. ale cas ukaze.
|
|
Re: esc klavesa
Od: Okres linux
|
Pridané:
28.10.2016 9:49
Fuu, tak to bude fakt mrte ludi, urcite to apple polozi, ked uzivatelia vimu pracujuci na macu od neho odidu :)
Inak uzivatelia vimu su ako vegani, ako zistis, ze su to oni? Ziadno, o chvlilu sa sami pochvalia.
|
|
Re: esc klavesa
Od: quix_
|
Pridané:
28.10.2016 10:52
polovica ludi s macmi co poznam su hipster programatori ale pouzivaju vim. som zvedavy ci sa rozplacu bez esc. ja by som sa
|
|
Re: esc klavesa
Od: adgagd
|
Pridané:
28.10.2016 11:22
O ctrl-c si pocul ? stale mozu prejst na emacs :-)
|
|
Re: esc klavesa
Od: Druh vichy
|
Pridané:
28.10.2016 13:10
To je v absolutnych cislach tipujem 2. A co ako?
|
|
Re: esc klavesa
Od: Z84389
|
Pridané:
28.10.2016 15:52
Ja by som napr. chcel macbook kvôli kvalite spracovania ale nechcel by som macOS. Predpokladám, že to je aj ich prípad.
|
|
Re: esc klavesa
Od: siirii
|
Pridané:
28.10.2016 12:35
Esc mas na Touch Bare, tak co riesis?
|
|
Re: esc klavesa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.10.2016 21:04
zle rozmyslas. Apple fanatici su mimoriadne prisposobivi ludia, ktorym ked veduci povie "natriet hownom!" tak natru hownom. Darmo, ze to je picovina jak voda v kosi, bude to ta najsamfasa vec na svete.
|
|
Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!!
Od: rolh
|
Pridané:
28.10.2016 12:09
Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!! Nasrali aj mna a to hlavne:
1. Vyhodenim MacSafe konektoru (ten zachranil moj mac pred padom a poskodenim portu uz mnoho krat)
2. Vyhodenim ESC - akoze PC klavesnice tu mame uz niekolko dekad ale vyhodit ESC, co to bude nabuduce? ENTER? Alebo CAPS lock, ze Apple povie ze netreba?
3. Kde su USB 3.0 ako na mojom MAc Pro???? Adaptery nechcem dakujem. A mal som nano flashdisk 256MB ktory nebolo ani vidno ako teraz mi bude trcat cez redukciu na kabli???
4. Vyhodili SD card slot??? Ved to som casto pouzival pre rychly transfer fotiel z fotaku alebo dronu
5. HDMI je tiez cez redukciu???
6. Design s tym velkym touchpadom vyzera otrasne, ved nie kazdy chce na tom kreslit
7. Touch bar??? Zamyslite sa!!! Ked pracujem pozeram na obrazovku a je mi jednoduchsie ked je nejaky floating bar na obrazovke a s mysou to ovladat.
8. Jablko uz vzadu nesvieti??? Dovi, takyto produkt si mozte strcit viete kde
|
|
Re: Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!!
Od: siirii
|
Pridané:
28.10.2016 12:36
To ste fakt vsetci padnuti na hlavu? Krista ved ESC JE NA TOUCH BARE! Je to aj na prezentacnych videach uplne jasne vidiet.
|
|
Re: Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!!
Od: rolh
|
Pridané:
28.10.2016 12:45
Aj USB je na touchbare?
|
|
Re: Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!!
Od: siirii
|
Pridané:
28.10.2016 13:26
Cim skor zacnu vsetci pouzivat USB-C, tym lepsie.
|
|
Re: Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.10.2016 21:09
nezacnu wole, nieje spetne kompatibilne s usbckami a nikto zato komplet periferie menit nebude. Kym by sa to akoze rozsirilo, pride iny konektor. Btw. je velmi odvazne nazyvat to UNIVERSAL... keze to stratilo hlavny vyznam = univerzalnost. Do usb3 mozem strcit hocico 15rokov dozadu, do usbC snad este ani neexistuje flasdisk, nehovoriac o tlaciarnach, mysiach, klavesniciach....analnom vibratore.
|
|
Re: Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!!
Od: Makovnik
|
Pridané:
28.10.2016 13:33
Ano, ale bude to vec aplikacie, ci sa bude zobrazovat vlavo, spravo alebo kdekolvek.
Ked si kodil nemusel si sa na klavesnicu pozerat, pretoze vsetko malo svoje miesto, teraz ten ESC size bude teplosky animovany, ale nebude fyzicky, co zasa znizuje pouzitelnost tohoto NB.
|
|
Re: Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!!
Od: huger
|
Pridané:
28.10.2016 13:44
touchbar nieje skutocna klavesa!!!
|
|
Re: Som zastanca Apple ale totu uz je moc!!!
Od: poldinko
|
Pridané:
28.10.2016 13:55
tak apple bol vzdy odbornik na predavanie predrazenych adapterov a redukcie na vsetko, tzv kablikovanie
lebo prečo by to mal dať priamo do toho pc za 2000€ ked to moze potom predať z daľších 20-30€ za kus a bezny užívateľ potrebuje tak 3-4 ks (LAN, HDMI/DVI, klasice USB, citacka kariet) a maju zarobených daľších 100€ ako nič
dufam že zavedu že adaptery sa budu mocť používať iba original apple s digitalnym podpisom aby si to ludia nemohli kupit z ciny za par centov
|
|
Konektivita zamrzi.
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
28.10.2016 12:35
A to som si hovoril aku chybu robim ze necakam na 2016 model. Ved by som to k nicomu nepripojil :D
Chvalabohu mam 2015 model (aj ked k nej potrebujem RJ45 redukciu :/ )
|
|
Re: Konektivita zamrzi.
Od: anusicek
|
Pridané:
28.10.2016 12:48
chvalabohu tiez, kedze aj 2015 model v uk zdrazel o 300 libier
|
|
Re: Konektivita zamrzi.
Od: Mxxl
|
Pridané:
28.10.2016 17:34
k nej?
|
|
Re: Konektivita zamrzi.
Od: Hdhdhdhd
|
Pridané:
2.11.2016 16:36
2015tku - verziu- ona verzia. Si dement alebo gramat nazi? Avsak mozes byt aj oboje, v dobrom samozrejme
|
|
hmat je v kybli
Od: vapenko
|
Pridané:
28.10.2016 13:02
Cize zasa sme prisli o hmatovu spatnu vazbu :(
|
|
otazka
Od: husdfhu
|
Pridané:
28.10.2016 13:35
Thunderbolt 3 majuci podobu USB Type-C? co to prosim znamena? je to kompatibilne vobec s beznymi USB zariadeniami, napriklad USB klucmi (samozrejme s Type-C konektorom)?
|
|
Re: otazka
Od: Tester CPU
|
Pridané:
28.10.2016 13:48
Áno. Sú to dve technológie v jednom. HW vie automaticky prepnúť z Thunderbolt 3 na USB 3.1 Gen 2.
|
|
Re: otazka
Od: jvl
|
Pridané:
28.10.2016 15:00
Thunderbolt je taka super zvlastna technologia, ze ked ho predstavili mal vlastny proprietarny konektor, v dalsej verzii vyuzival mini Display port, teraz ide pod USB 3.1
Ono nieje otazka ci je ten konektor kompatibilny ale za akych okolnosti ma vlastne vyuzitie to TB? Okrem par ofiko redukcii od Apple ovsem... externe Graficke karty ktore pre neho mali povodne byt sa nijak neujali
|
|
neblaznite sa
Od reg.: raketa
|
Pridané:
28.10.2016 13:59
Prosim vas hentaka vec sa tazko presadi, Apple neudava ziadne trendy, raz vymyslel dotykovy mobil a uz si kazdy mysli ze udava trendy. To je hlupost, je to len imidzovka. Apple kopiruje inych s funkciami. Mohol by som ich menovat jednu za druhou, ale opacne to neplati, neviem kto uz len co od Apple okopiroval a presadilo sa to.
|
|
Re: neblaznite sa
Od: poldinko
|
Pridané:
28.10.2016 14:11
no tieto nove hracky sa ani mne velmi nepacia (absencia portov je uplny vysmech)
ale k tomu presadzovaniu, apple možno "inovacie" okopiroval ale dal ich do takej formy a výzoru a tak ich marketingovo predal, že sa stali trendom a to im žiadny hejter nezoberie
osobne by som do macbookov siel hned ale upradnostnim ntb s polovicnou cenou a nejakymi kompromismi
|
|
mc shit
Od: stevopracovnik
|
Pridané:
28.10.2016 16:38
100x radšej si kúpim surfacebook uz žiadne jablko, ked chcem produktívne pracovať a nie mat same komplikacie s kompatibilitou a zabudnutymi redukciami a nepotrebujem frajerit že mam na jablko
|
|
Re: mc shit
Od: meheh
|
Pridané:
28.10.2016 17:21
surface book? jedno lepsie jak druhe :D jak rozhodovat sa medzi clintonovou a trumpom.
|
|
Re: mc shit
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.10.2016 21:18
mr garrison to v poslednej casti povedal jednoznacne. 8.11. vyhra Clintonka. Da sa na to dakde stavit?
|
|
So much innovation
Od: MemeLord
|
Pridané:
28.10.2016 18:40
"I N N O V A T I O N"
|
|
apple ide do h0v3n
Od: mr.proper
|
Pridané:
29.10.2016 14:42
USB-C je dobry fail. Na mobiloch to zaberie viacej miesta a na PC to nie je o tolko mensie aby sa to oplatilo. Hoci myslienka to bola dobra, ale nech si to pichnu do prdele. Tych kktov appli by asi zabilo dat tam jendo USB-A. Aj citacku na SD... P!CE to tam tak vadilo??? ,,Jirko, dej mi nitrák..."
|
|
Waddup fam
Od: Komisar Xer
|
Pridané:
29.10.2016 14:56
Tak USB port mi problem nerobi, vsetko aj tak rvem do NASka, aj ten analny vibrator. Ale na 50% si nadavam ze som cakal, na 50% by som ho vzal. Alebo este pockaj na dalsi ked zistia ake kktiny porobili...
|
|
Re: Waddup fam
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.10.2016 21:20
ak vsetko davas do NASka, tak zas mas problem, kedze jablkaci nemaju RJ45 dieru. Viem, ze budes namietat, ze wifi, ale 1Gbit kabel je gigabit kabel a wifi je wifi.
|
|
jablko
Od: asdsdf
|
Pridané:
30.10.2016 21:34
Dufam ze sa im tato politika dobre vypomsti. Dobre inovacie niekde ukradli a tie zle prave nasadzuju do praxe.
|
|
soft pre hudobnikov
Od: asdsdf
|
Pridané:
30.10.2016 23:16
Vsimol som si ze skoro vsetci popularni profi hudobnici pouzivaju macbooky. Zaujimalo by ma ci dobrovolne, alebo kvoli nejakym speci aplikaciam, ktore na inom hardveri nejdu.
|
|
Re: soft pre hudobnikov
Od: pan vesmira
|
Pridané:
31.10.2016 2:36
lebo to su narcisticki buzeranti
|
|
Re: soft pre hudobnikov
Od: linux-man
|
Pridané:
31.10.2016 5:44
kvoli tomu, ze tam vsetko funguje a je dobre odladene.
vo windowse vsetko 'len' je a funguje; pod linuxom len je (niekedy).
|
|
Re: soft pre hudobnikov
Od: Lubosisko
|
Pridané:
31.10.2016 9:06
Asi najskor pre to, ze vela profi hudobneho vybavenia funguje iba s macom. A dalsi dovod ze ked potrebujes hrat tak sa ti v tom urcite nezacne notas aktualizovat a nezacne vyskakovat hlaska ze 10 min do restartu.
|
|
Re: soft pre hudobnikov
Od reg.: piatro
|
Pridané:
31.10.2016 10:32
a všimol si si aj to, že väščina z nich používa ešte staré macbooky s dvd mechanikou? Tie nové retina macbooky stoja za jedno veľké hovno. tiež mám 2012 MBP s dvd mechanikou a keď mi doslúži, bohužiaľ sa budem musieť poobzerať po niečom inom. škoda, lebo na mac som si zvykol, ale tie nové "profi" notebooky sa mi vôbec nepáčia. jednak sú predražené a človek si v nich nič nevymení.
|
|
Apple vs. Microsoft
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
5.11.2016 11:10
Ešte keby to bol ich vlastný nápad, tak by to bolo o to inovatívnejšie ;) ... https://youtu.be/ojusRO38Tdc
|
|
USB-c
Od: Sting0
|
Pridané:
6.11.2016 22:48
Sranda je, že prvú redukciu nás USB C som kupoval, aby som mohol pripojiť Lenovo Yoga bez HDMI.
Ale už mám svoj MB Air v poriadku...
|
|
HIV liek bol nájdený a testované
Od: Nora Chichi
|
Pridané:
12.12.2016 22:22
Volám sa Nora Chichi, chcem povedať svetu o tom, ako som sa dostal vyliečený z HIV Dr. Özal. Bol som nakazených vírusom HIV vírusom toľko rokov a bol som unavený životom kvôli bolesti a utrpenia som prechádzal, tak aj jeden verný deň môj priateľ mi dal kontakt bylinného lekára, ktorý ju vyliečil z HIV vírusu a hneď som kontaktoval Dr Özal na jeho e-mailovú adresu: (drozalahomeremedy@gmail.com) a jeho WhatsApp: 2347064614569, a hneď Dr Özal mi poslal bylinnú medicínu a povedal mi, aby sa liek ráno a večer a ja urobil a okamžite Vírus HIV zmizol a ja som bol vyliečený z vírusu hepatitídy .. takže ak ste nakazení vírusom HIV Vírus potom Dr Özal je ten pravý obrátiť na vyliečenie. takže ho láskavo sa obráťte na jeho e-mail: (drozalahomeremedy@gmail.com) alebo jeho číslo WhatsApp: +2347064614569 ... ešte raz, Dr. Özal moc ďakujem za to, čo si urobil pre mňa veľmi vďačný ...
|
|
Re: HIV liek bol nájdený a testované
Od: Ach jaj
|
Pridané:
2.1.2017 0:17
Z toho my samozrejme moc nadšený byť že ty vyliečiť
|
|
Re: HIV liek bol nájdený a testované
Od: andrej Danko
|
Pridané:
7.2.2017 2:55
Nepisal to syntaxerror? :D
|
|
Ako bol vyliečený moja HIV
Od: precioso
|
Pridané:
3.1.2017 7:22
Myslíte si, hľadať pre HIV cure? rakoviny, otázky obličiek, dieťa prázdnota a iný typ choroby, obráťte sa na tento skvelý liečiteľ Dr Ose, ktorí vyliečiť ma HIV s jeho tradičné bylinné a duchovný liek na solutionpowers@yahoo.com a prosím, buďte veľmi opatrní a ostražití, aby pád obete tejto posledných dňoch internet falošný kúzlo kolieska, pre bol podvedený sumu 2700 €, než som našiel svedectvo dobrých diel tohto skvelý liečiteľ Dr Ose, ktorí vyliečiť môj HIV. kontaktujte ho teraz na solutionpowers@yahoo.com a získajte riešenia vášho ochorenia.
|
|
herpes cure
Od: Nobert Lauren
|
Pridané:
20.5.2023 15:03
The greatest Joy in my life today is that i have been cured of Herpes by a Doctor called Dr. Ishiaku, I was infected with HERPES Disease in 2019, i went to many hospitals for cure but there was no solution, so I was thinking how can I get a solution,so that my body can be okay. Until one faithful day as I was browsing the internet I saw a testimony on how Dr. Ishiaku has helped people in curing Herpes and other diseases, quickly copied his WhatsApp number so I contacted him for a solution for my Herpes disease, So Dr. Ishiaku told me that he was going to prepare his herbal medicine for my health which he sent to me, luckily after 2week my Herpes was cured. Dr Ishiaku is well recognized as one of the best herbalist doctors in Africa, you don't have to be sad anymore or cry anymore on this disease when the cure is available. The medicine has NO SIDE EFFECT,there's no special diet when taking the medicine. He also cures ALS, HIV AIDS, HPV, DIABETES and lots more.
For enquiries:
WhatsApp: +2348180828544
|