|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sdfdsf
Od: sdgsdg
|
Pridané:
17.9.2016 14:07
posielam kvety
|
|
Re: sdfdsf
Od: martincc
|
Pridané:
17.9.2016 14:13
Posielam menej ega pre Linusa.
|
|
Re: sdfdsf
Od: quix_
|
Pridané:
17.9.2016 15:08
to ego je zasluzene :)
|
|
Re: sdfdsf
Od: Kekeket
|
Pridané:
17.9.2016 16:20
Presne tak, nech ukazuje fuckera nvidii a nech ďalej picuje developerom ze robia komentáre do kódu jak postihnutí. Tento chlap ma u mňa väčší rešpekt ako strýko Bill alebo Jobs.
|
|
Re: sdfdsf
Od: keket
|
Pridané:
17.9.2016 17:52
kliknite tu, tu a tu pre zväčšenie
|
|
Re: sdfdsf
Od reg.: dslk0
|
Pridané:
17.9.2016 18:41
co je to ten linux? kolik to jede?
|
|
Re: sdfdsf
Od reg.: philippus
|
Pridané:
20.9.2016 23:12
jede to furt.
|
|
Re: sdfdsf
Od: vidim
|
Pridané:
17.9.2016 20:21
Vidím, že rozoznáš pravých vizionárov :) ja som len zvedavý čo bude s linuxom keď tento "guru" umrie.
|
|
Re: sdfdsf
Od: ...
|
Pridané:
17.9.2016 21:26
jeho duch ti nakope prdel
- na blbu otazku blba odpoved
|
|
Re: sdfdsf
Od: quix_
|
Pridané:
18.9.2016 9:57
vyvoj preberie niekto iny a svet pojde dalej, no neposer sa :)
|
|
Re: sdfdsf
Od: tysanep
|
Pridané:
18.9.2016 19:59
Ty sa neposer z linuxu, keď ďalej nepôjde, tiež sa nič nestane :) zase taký podiel nemá.
|
|
Re: sdfdsf
Od reg.: philippus
|
Pridané:
20.9.2016 23:14
ako kde https://www.top500.org/statistics/list/
pozri operacne systemy
|
|
while(inc(ego))
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.9.2016 16:23
Presne tak. Kto druhému jamu kope, ...
|
|
Re: sdfdsf
Od: vsevec
|
Pridané:
18.9.2016 13:13
Posielam väčší prostredník pre Nvidiu.
|
|
Re: sdfdsf
Od: prostrednicek
|
Pridané:
18.9.2016 14:18
...teším sa na akékoľvek komentáre, aké môžete mať," uvádzal Torvalds.
Keď bol Linus mladý bol to slušný mladý človek.
A dnes po 25rokoch je s neho toto .I..
|
|
Re: sdfdsf
Od: trololoman
|
Pridané:
17.9.2016 14:51
ja posielam kernel
|
|
Re: sdfdsf
Od: sikam
|
Pridané:
17.9.2016 15:05
ja kernel panic
|
|
Re: sdfdsf
Od: sikam
|
Pridané:
17.9.2016 15:05
posielam
|
|
Re: sdfdsf
Od: panic
|
Pridané:
18.9.2016 7:41
Prvé slovo platí...
|
|
LinusX
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
17.9.2016 14:43
Vojencinu som koncil zaciatkom septembra toho roku a nieco sa mi mari ze este na nej v lete som o linuxe nieco zapocul. Vtedy gandza nebola este taka sila ako dnes vdaka GMO tak nieco na tom mareni pravda byt aj moze :-)
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 15:47
Nerozumiem reči tvojho kmeňa.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: guess what
|
Pridané:
17.9.2016 16:49
Asi chcel len povedat ze uz je velmi stary a ma problemy s erekciou.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.9.2016 17:53
ty si idiot
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Makovník
|
Pridané:
17.9.2016 18:28
VŽDY je lepšie byť idiot, ako mať problémy s erekciou.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: bunkov
|
Pridané:
17.9.2016 18:57
asi nie na erekciu je liek na tvoj problem nie
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 19:14
inteligent a na vyser interpunkciu kaslat sa na to ostatnych pochopí
|
|
Re: Winnetou konica
Od: nojaneviem
|
Pridané:
18.9.2016 20:01
Neviem, či je šťastná situácia "idiot s erekciou" nechcel by som zažiť :)
|
|
never say never
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
18.9.2016 20:24
Vo vesmíre, tvorenom bilaterálnym vzťahom idiot-ošetrujúci, existencia ktorého je kvantovou teóriou matematicky overiteľná, je však jednoznačnosť vhodnosti voľby naviac značne ovplyvnená stálym bonusom.
|
|
25 rokov
Od: ccyxyx
|
Pridané:
17.9.2016 16:05
a stale poriadne nefunguje.
|
|
Re: 25 rokov
Od: kdhgoisu
|
Pridané:
17.9.2016 16:26
A to len preto, lebo si neschopnejsi, ako cvicena opica.
Takze nadavaj sebe a nehadz vinu na Linux, pretoze aj mne, menej pocitacovo zdatnemu, vsetko funguje ako ma a obcas si dokonca viem poradit aj s mensimi problemami.
Ale uz veeeelmi dlho sa mi v Linuxe vacsi, ani mensi problem neprihodil.
BTW, pouzivam 3 OS, kazdy ma nieco do seba, ale podstatou ich zvladnutia je aspon troska snahy a aj nejaka ta inteligencia sa zide.
Uc sa a nepindaj.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 16:35
Linux nie je o inteligencií...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: utu1
|
Pridané:
17.9.2016 17:04
"Linux nie je o inteligencií... "
Vsetko je o inteligencii suhajko, vsetko...
Alebo ty fungujes len na pudoch?
S tymi by si nedokazal nic na ziadnom OS, dokonca ani len napisat ten koment.
Hoci jeho plytkost uz naznacuje prevahu tvojich pudov nad tvojou inteligenciou.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 17:06
Je to predovšetkým o špecifickej orientácií...
A ľudia sa neradi zaťažujú hovadinami...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: ...
|
Pridané:
17.9.2016 21:30
Správne po slovensky orientácii bez dĺžňa ?
Ty orientáciáááááá.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: čitateľ
|
Pridané:
18.9.2016 13:50
Je správne, a po slovensky, oznamovanie otázkou?
|
|
Re: 25 rokov
Od: ...
|
Pridané:
17.9.2016 16:33
Nic ti nebrani ho vylesit ...
|
|
uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.9.2016 16:53
ked na nom pojdu CAD,a software ktory pouzivam, tak potom prejdem na linux. Nejake tie free kraviny kde nieje 99% funkcii toho programu ma fakt nezaujimaju.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: .7R7.
|
Pridané:
17.9.2016 17:00
CAD na tom ide ešte niečo?
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.9.2016 17:10
wine a podobne chujoviny na to aby som mohol pouzivat windows software a klepkat sa po pleci ze som sef ze mam linux neratam.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: dfsdf...
|
Pridané:
17.9.2016 17:28
Takže teraz sa klepkáš po pleci že si šéf, lebo platíš nezmyselné poplatky MS lebo Wine je pod tvoju úroveň?
Gratulujem šéfe, si naozaj expert! :D
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 17:31
Málokto rieši že čo to stojí. Proste to chcem, zoženiem si a používam...
Jebať celé wine aj s tým prostredníkovým Adolfom!
Ľudia majú dosť komplikovaný život, nie ešte aby aj na nejakých počítadlách furt čosi riešili...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 17:36
...zoženiem si...
Takto presne funguje kognitívna disonancia.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.9.2016 17:44
nj tak ja pouzivam ku svojej praci viac ako len notepad a cmd... to ale ludia co pracuju na Linuxe nikdy nepochopia ze existuje software co sa neda nahradit, kedze poznaju iba cmd a browser ;)
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: Okres linux
|
Pridané:
19.9.2016 13:02
Ty si fakt "inteligent".
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: Ing
|
Pridané:
17.9.2016 21:37
Sorrz kolega ale kebz si potreboval pracoval v CAD ako Catia alebo NX tak bz si nekecal.
Toto leto som skusal Mint aj Ubuntu ktoreho je Mint forkom ale fakt je ze NX som nerozchodil a Catia cez Wine isla ale pri prechode kurzora na spodnu cast okna mi mizlo okno v ktorom som pracoval.
Linux je fajn na domace zuvanie rovnako ako je fajn na vypoctarske farmy ale kym desktopovy Linux (je mi jedno ktora derivacia) nema vyssie zastupenie na desktopoch tak profi softver nan nikto nebude kodovat.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: Okres linux
|
Pridané:
19.9.2016 13:03
Ty myslitel, kolko % ludi potrebuje pouzivat CAD? Tak preco sa vobec vyjadrujes k linuxu, ked patris k totalnej mensine? Koho si myslis, ze zaujima TVOJ dovod, preco nepouzivas linux?
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.9.2016 23:06
radovo viac ludi ako je ludi, co sa rozhodli pouzivat linux
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: mariooo
|
Pridané:
18.9.2016 11:19
Ak si mozem dovolit licenciu CAD, etc, kilo za windows je drobnost. Totojevprincip, nie tlapkat sa po pleci.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: .7R7.
|
Pridané:
17.9.2016 22:59
Nemyslím wine, aspoň je vidieť že si si nedal tú námahu sa poobzerať aké sú možnosti.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.9.2016 17:14
Ale veď pre Linux predsa existuje množstvo alternatívnych riešení, ktoré dokážu aj viac ako softvér pre Windows!
Napríklad aj taká editácia videa je úplne jednoduchá, len ich treba inštalovať viac naraz, nakoľko niektoré zvládnu konverziu, niektoré export, niektoré otvorenie súboru aj v inom ako KDE desktope... proste spolu hravo prekonajú každé jedno exe.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 17:17
Mohol by každý taký produkt osrať!
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.9.2016 17:19
Ale aj na to je treba minimálne pridať niekoľko ppa.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
17.9.2016 18:33
Jj, kľudne oser, warez a používaj uzavretý sw so sebaklamom, že pár vývojárov napíše lepší kód ako tisicová komunita. My používame open source, pretože vieme, že je to ten najlepší prístup, aký ku vývoju môže byť.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 19:03
Ty na čom frčíš???
Máte doma veľa ALPY?
Ty keď čosi tresneš, tak to stojí za to.
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
17.9.2016 19:09
to ten pravý hovorí...
|
|
1+1 vs. 1+1/2+1/4+...
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.9.2016 19:06
Avšak ani pár vývojárov nemimikuje MLM viac ako tisicová komunita, na vrchole ktorej sedí jeden approver.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.9.2016 17:18
a to je vyhoda ?
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 17:26
To, priateľ môj, to je irónia.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.9.2016 17:41
pochopil som, az ked som si to precital znova :) ale nakolko sa tu neda editovat...
|
|
blajnd carriage
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.9.2016 21:38
To tu ešte niekto na moje príspevky reaguje po jednom prečítaní!?
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: čitateľ
|
Pridané:
18.9.2016 13:53
A irónia je zase posmech, priateľu.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: Peter praktikov
|
Pridané:
18.9.2016 8:22
Preco by si chcel používať lietadlo na diaľnici? Alebo autom preplávať atlantik.
Každý OS je na niečo dobrý.
|
|
Re: uzrel svetlo sveta Linux
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
18.9.2016 8:38
Iba motor z lietadla a zdolanie vehiklu pána Tragáčika i slovenskej plachetničky. Ďalšie otázky?
|
|
Avg. Heading: 324°
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 17:42
Slovenská autonómna plachetnica sa po dlhej a komplikovanej plavbe rozhodla vrátiť a práve smeruje priamo do bodu svojho štartu. Myslím, že je to najrozumnejšie, čo mohla za danej situácie urobiť.
|
|
Nicim dolezity den
Od: Buržuj
|
Pridané:
17.9.2016 18:31
Linux je najmarkantnejším príkladom toho, že opensource sa proti komerčnému softvéru nemôže rovnať. Na vyskúšanie fajn, ale na nasadenie jedine MacOS, prinajhoršom Win. Ja musím pracovať, nie sa hrať s padajúcim, na kolene vyrobeným zmetkom od hipisáka z Fínska.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
17.9.2016 18:36
Haha, 95% internetu tvoria linuxové mašiny, resp. zariadenia s upraveným Linuxom.
Takúto kktinu môže vypustiť z huby len obmedzený diletant, ktorý netuší, čo sa okolo neho deje.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Buržuj
|
Pridané:
18.9.2016 0:52
Dôkaz? Povedačky starej matere. Ako časť Internetovej infraštruktúry by nasadil Linux len absolútny technický analfabet. Nie nie nie.... väčšina funguje na kvalitnom *BSD základe. Tak ako aj kráľ desktopov a laptopov MacOS.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Fvv
|
Pridané:
18.9.2016 7:48
Nič v zlom ale nám bežia databázy na Linuxe a to sú mega veľký zákazníci väčšina serverov beží na Linuxe je to lacné hpux aix atď sú na ústupe kvôli cene.
|
|
empíria
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
18.9.2016 8:32
O čo väčšie databázy, o to ďalej k zákazníkom nie je príslovie.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: linux-man
|
Pridané:
18.9.2016 21:51
cena nie, personal.
mas na vyber, ci chces firmu riadit na agere alebo skodovke...
agera potrebuje schopneho pilota, skodovku dokaze obsluzit kazdy kokot.
to iste s aix - na neho potrebujes super schopnych ludi;
debil, ktory neprezije bez windowsackeho klikacieho prostredia bude vyzadovat obdobne vyzerajucu picovinu - linux.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
18.9.2016 23:35
Ale prd.
Na AIXe riesis vtakoviny, ktore nevyriesila IBM, lebo na AIX skupinu nenasadi taky manpower, ako ma cela linuxova komunita a ta potom nedokaze drzat tempo.
Z proprietarnych unixov ako-tak sa drzi uz len Solaris, ale aj tam Oracle vie, kde radsej nasadit OL.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: linux-man
|
Pridané:
19.9.2016 5:43
to by bola pravda, keby prijmy z aixu nerastli...
ale ak ti to spravi, linux je da best, lebo je free, ma free podporu, free programatorov a vela free bugov :)
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.9.2016 16:47
Pointa je, ze nema take blbe bugy, ako proprietarne unixy. Od pritrubeneho grepu, ked najde binarku, pretoze nieco hladas v adresarovom strome nejakej aplikacie, ktora vsetky subory mixuje bez rozmyslu (rovno si povedzme, ze na gnu grep sa nechyta nic) az po kompilery, ktore nepoznaju ficury co gcc poznal pred 15 rokmi.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: linux-man
|
Pridané:
19.9.2016 17:25
za tie ficury ratas hlavnych ucinkujucich v clankoch typu: "v linuxe objavena zavazna chyba, prakticky vsetky hostingy su ohrozene, patch nehrozi"?
dakujem, neprosim.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Tvojho Deda Koňa Brat
|
Pridané:
18.9.2016 10:22
no jasné, omaľovánka pre technických análfabetov a pipenky z auparku je zrazu kráľ desktopov
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Buržuj
|
Pridané:
18.9.2016 11:56
Áno a preto sa ho tak snažia na Linuxovom desktope okopírovať, však? Unity to je čistá kópia MacOS GUI, okrem toho ,že dock je defaultne na ľavo. Ešte aj ovládacie prvky okna to má vľavo a o globálnom menu ani nehovorím.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
18.9.2016 23:37
Unity nie je Linux. Nieco asi hovori fakt, ze to bezi iba na Ubuntu, vsak?
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: linux-man
|
Pridané:
19.9.2016 5:46
kolko ludi fici na bashi a kolko na vykradnutych ui od ms a fapple?
holt, keby linuxaci nevykradali ui, drivre a cely windows (wine), tak linuxakov nie je ani 0.1%...
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.9.2016 16:50
Ake vykradnute UI, si sa s konom zrazil? X11 fungoval uz v dobach, ked v Microsofte nevedeli kreslit prekryvajuce sa okna (to bola ficura az v 2.0).
Drivery su zalezitostou vyrobcov hardware, nie Linuxu a ani Microsoftu, sa prebud.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: linux-man
|
Pridané:
19.9.2016 17:21
dik za pripomenutie, keby linuxaci nekradli, ani vlastne gui nemaju.
resp. mi chces tvrdit to, ze linus z alternativneho sveta (kde je prachaty a linux ma 90+%) pocestoval do nasho sveta, vratil sa v case a pod pseudonymom nakodil ui, ktore potom nas linus ukradol do linuxu? a cestou este mohol sam pretiahnut svoju matku a stal sa de facto vlastnym otcom... resp. linus mohol byt jezis, potom na ufe odletel par rokov do buducnosti, a tu zalozil vsetky internety... resp. linus je fico, aby nam ukazal, ako budeme trpiet bez linuxu...
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
17.9.2016 18:48
Takze to, ze niekto zoberie open source (UNIX), prilepi k nemu zopar proprietarnych binariek na UI a preda ti to robi z neho hodnotnejsi, stabilnejsi a lepsi produkt ako Linux a jeho nadstavby.
Zaujimave zmyslanie, poznamenam si. Odvedte pacienta c. 2457 do svojej polstrovanej cely...
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: bba
|
Pridané:
17.9.2016 22:21
Hodnotnejsia je ta platforma, ktora je podporovana. O stabilite mozeme diskutovat. Spravujem stredne datove centrum a predstav si ze Windows 2012 R2 vychadza celkovo stabilnejsie ako Ubuntu alebo CentOS
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: aljaska
|
Pridané:
17.9.2016 22:57
asi z dovodu ze take ubuntu alebo centos je daleko od unix derivatov vyuzivanych v enterprise prostredi
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
18.9.2016 23:38
Kedze centos je rebuildovany rhel, tak az tak daleko od enterprise prostredia nebude.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: janicek a marienka
|
Pridané:
19.9.2016 0:39
to je pravda, ale vacsina korporacii radsej funguje na operacnych systemoch, ktore maju "full podporu 24/7 priamo od vyvojara" - nech si tu frazu vylozis akokolvek
takze skor ten rhel ako centos, ked funguju na IBMkach tak rovno AIX, pokial na HP masinach tak HP-UX, atd atd
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.9.2016 16:54
Ano, skor rhel ako centos. AIX a HP-UX pouzivaju uz len zo zufalstva, ked tam maju nejaku aplikaciu, ktoru nemozu switchnut inde.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: 48484
|
Pridané:
17.9.2016 18:50
To by som fakt chcel vediet, kolko by si toho napracoval, keby vsetky servre, routre, switche a ostatne sietove prvky na ktorych stoji internet bezali na windows.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 19:05
Bavíme sa o OS pre desktopy a pracovné stanice.
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
17.9.2016 20:33
Fakt? Ja som myslel, že článok je o Linuxe, nie o Linuxe na desktopoch...
Aha jasné... Zrazu to zredukujme na desktopy, pretože všade inde má 90%+ a tam vám zavrieme papule jednou vetou.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: ...
|
Pridané:
17.9.2016 21:51
Linux zacinal ako desktopovy system a ma 25 rokov.
Lunux je fajn prakticky vsade ale na desktopoch bohuzial nerastie-ak neratam nejake statisticke fluktuacie.
Linus je macher ako autor kernelu ale>
Ked som susede instaloval Linux na SSD do notasa tak sa vyjadrila ze je to sranda a chcela spat Win 7 nakolko ma licenciu. Uzivatelia vnimaju dekktop Linux ako free nahrazku Winu.
Kym sa to nezmeni-napr na skolach a uradoch, ludia to nebudu brat seriozne. U nas je standard Win, v USA OSX-lebo deti s tym robia od mala a su zvyknute.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Hamster
|
Pridané:
18.9.2016 8:33
Práveže to ľudia berú vážne a nebudú sa zahrabávať do niečoho ďalšieho a neznámeho. Windows im funguje. Prečo by menili?
Nikto na to nemá najmenší dôvod. A už určite nie školy!
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Aladin
|
Pridané:
18.9.2016 9:31
Dal som ti mínus, lebo síce máš pravdu, ale zarmucuje ma to.
|
|
Re: Winnetou zrebcok
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
18.9.2016 9:46
Bezdôvodne nedávam mínus vševedom nedávajúcim plus.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: sensei-san
|
Pridané:
18.9.2016 10:43
> Windows im funguje
Zdá sa, že nám tu niekto nedával pozor ;-)
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 19:09
Ľudí, ktorí objektívne nemôžu používať Linux v práci je možno 1%. Ľudí, ktorí nechcú linux, lebo im nejdú hry alebo sú príliš hlúpi, aby sa naučil po dvadsiatich rokoch windowsovania niečo robiť inak je ten zvyšok.
Ale ja hovorím, chvalabohu. Keby mal linux rovnako veľa užívateľov ako windows, bola by to rovnaká sračka s vírusmi, predinštlovaným bloatwarom, debilným obrázkovým ovládaním ako od Mattela a hodinovými updatami. Android je pre mňa taký vztýčený prst.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Optika7
|
Pridané:
17.9.2016 19:16
Suhlasim s 1. castou na 100%.
S druhou tak na 25%.
Inak povedane dostat Win realne na uroven W10 sa neda!
Ano, bolo by viacej virov a bloatware-u.
Ale lahsie by sa davala dole a pod.
Hlavne vsak Linux KERNEL by to nijako neovplyvnilo.
A - aj dnes su blikajuce sracky, ale nikto ma nenuti ich pouzivat na serveri ani na DTP.
A ked uz - mam plejadu WM, kt. mi spotrebuju 50-500MB RAM.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 19:46
No neviem.
Veľa vecí stojí a padá na tvrdohlavom Linusovi. Neverím, že ten kernel je nejakým spôsobom imúnny voči zvrátenostiam sám od seba. Predstav si, že sa Linus rozhodne odísť do dôchodku a jeho úlohu prevezme nejaký iniciatívny Stephen Elop.
Keby mal Linux podiel >20% a začali by sa v ňom točiť väčšie prachy, tak to podľa mňa reálne hrozí.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.9.2016 20:03
Presne tak. Pokiaľ dobrovoľne a bezpodmienečne úplne neodíde, vysiela jasne interpretovateľný signál o dôvere v kvalitu vlastného produktu i súnaležiacej komunity.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
18.9.2016 23:41
Ono sa v nom tocia velke prachy.
Aby si zarobil na desktopoch a laptopoch to, co zarobis na serverovom zeleze, musis ich predavat ovela, ovela viac.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 19:48
No neviem.
Veľa vecí stojí a padá na tvrdohlavom Linusovi. Neverím, že ten kernel je nejakým spôsobom imúnny voči zvrátenostiam sám od seba. Predstav si, že sa Linus rozhodne odísť do dôchodku a jeho úlohu prevezme nejaký iniciatívny Stephen Elop.
Keby mal Linux podiel >20% a začali by sa v ňom točiť väčšie prachy, tak to podľa mňa reálne hrozí.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatattitla.
|
Pridané:
17.9.2016 19:19
A prečo by som mal niečo robiť inak, keď mi to 20 rokov vyhovuje a zožierať sa s nejakým nahnitým syrom???
|
|
Re: Winnetou konica
Od: ajajaj
|
Pridané:
17.9.2016 22:12
Vypit mliecko, pusu a do postielky!
Rano mas prvouku.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Optika7
|
Pridané:
17.9.2016 19:13
> Linux je najmarkantnejším príkladom toho, že opensource sa proti komerčnému softvéru nemôže rovnať.
A preto ta lacna sracka uhrovitych programatorov so zametenymi dlhymi vlasmi bezi na 485+ zo TOP500 supercomputrov.
A preto Win nebezi ani na jednom z nich.
> Ja musím pracovať, nie sa hrať s padajúcim, na kolene vyrobeným zmetkom od hipisáka z Fínska.
Preto NASA pouziva na svojich veciach WIN a nie LIN.
for IQ<100 echo "\/s"
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 19:20
Je rozdiel ak niečo robia profíci a často za veľké prachy, ako nejaká tí sopliaci na free odnožiach...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 19:50
Máš rád čipsy a kolu?
|
|
Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 19:54
Nie.
Ale mám rád iné platené veci.
|
|
Re: Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 20:15
ale fuj ...
|
|
Re: Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
17.9.2016 20:44
:) živíš v sebe sebaklam, že čím drahšie, tým lepšie. Ak je niečo free, musí to byť apriori zlé.
Skús rozmýšľal viac rozumom a menej sa spoliehať na pseudologické dedukcie.
Kedysi síce platilo, že za kvalitu si musíš priplatiť, ale to výrobcovia ešte neojebávali svojich zákazníkov marketingovými bludmi.
Holt, ľudia prestali používať mozog a nerozhodujú sa na základe zdravej logickej dedukcie, ale na základe toho, čo im povedia v TV/iných kanáloch.
Ale keď si chuj, plať, na takých ako si Ty sa zarába najlepšie.
|
|
Re: Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.9.2016 22:51
Čo tu vlastne trepeš??
Aký sebaklam?
Používam aj free aplikácie. Ale ako veľký soft mi napríklad Inkscape ani najmenej nenahradí posratý CorelDraw!!!
|
|
Re: Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od: lololol
|
Pridané:
18.9.2016 9:01
To co je za noveho kkta ten Hatatitla? Nestaci tu Maniak?
|
|
Re: Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
18.9.2016 9:12
Hatatitla Jamster Hamster a bohvie kolko máš ešte nickov JE Maniak. Si všimni že sa ani neunúva zmeniť štýl argumentov a o štýle písania nehovoriac.
|
|
Re: Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od: Hamster
|
Pridané:
18.9.2016 10:23
To máš tak. Človek často verí tomu svojmu pomýlenému presvedčeniu, že len tá jeho verzia je správna.
A maniak je asi legenda, niečo ako americký odstreľovač.
|
|
Re: Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
18.9.2016 10:48
Že o tej viere svojmu vlastnému pomýlenému presvedčeniu hovoríš zrovna ty.
|
|
Re: Winnetou konica a Oldo Šetrný...
Od: 5Maniak.
|
Pridané:
19.9.2016 10:30
Veru.
Je to v riti...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: sensei-san
|
Pridané:
17.9.2016 20:29
Naznačuješ, že Linux nerobia profíci za ťažké prachy? To máš odkiaľ takú (dez)informáciu??
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: linux-man
|
Pridané:
18.9.2016 22:19
superpocitac... ano... skvely priklad toho, ze ti vyrobca usije system specificky na jeden druh hw a specificky na isty druh prace.
programy, ktore na nom bezia su specificky presne priamo pisane iba na tu jednu, konkretnu, masinu.
oproti takemu stolovemu pc je superpocitac len velka kalkulacka :)
take stolove pc bezi na nespocetne vela roznych kombinacii hw a musi byt schopne spustat vsetko, co po nom user chce. tzn. nie to, co si niekto iny mysli, ze je rovnocenne alebo nedajboze lepsie ako to, co user chce.
a tu je hlavny kamen urazu.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.9.2016 23:20
bezi tam preto, ze je lacnejsie zaplatit niekomu co im to tam rozbeha ako kupit licencie windowsu na tolko procesorov a userov ako maju TOP500.org masiny. Preto.
|
|
Re: Nicim dolezity den
Od: Okres linux
|
Pridané:
19.9.2016 13:06
Pičovina.
|
|
asdfas
Od: nasrdeny
|
Pridané:
17.9.2016 20:24
A po 25 rokoch si musím písať ovladač na posratú hernú klávesnicu.
|
|
Re: asdfas
Od: nasrdeny
|
Pridané:
17.9.2016 20:29
Ano, viem, hráči nie sú cielová skupina ale bolo by pekné hrať parádne hry na parádnej klávesnici (ok, je to "herná" podsvietená za 30e :D) na operačnom systéme bez zbytočného bordelu(Linuxe).
|
|
Ďakujeme
Od: Olympia
|
Pridané:
17.9.2016 21:26
...ja len dodám a poĎakujem za naše openwrt krabicky.
|
|
Ja len ze
Od: Dddddddd
|
Pridané:
17.9.2016 21:47
Na zdravie. A este vela krasnych spolocnych rokov :-)
|
|
zatial stale nepouzitelne na pracu
Od: vikus
|
Pridané:
17.9.2016 23:00
ak sa bavime o desktopoch, je to system pre zaciatocnikov. tym staci lebo si ani nevsimnu, ze polovica veci im nefunguje. jednoducho im staci live cd. to je tak 80% uzivatelov z tych 2%.
|
|
Re: zatial stale nepouzitelne na pracu
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.9.2016 23:40
Ak sa bavíme o desktopoch, tak linux je systém pre začiatočníkov. Naopak windows je systém pre konečníkov.
|
|
Hahah
Od: Trollot
|
Pridané:
18.9.2016 12:47
Len tak mimo, RHEL je pre developerov zadarmo
|
|
.\'..\'
Od: Arch Bastard
|
Pridané:
18.9.2016 13:54
Install Arch
|
|
Re: .\\\'..\\\'
Od: abcdefgh
|
Pridané:
18.9.2016 20:22
Arch je pre sekretarky, ja pouzivam LFS, nic normalnejsie som nenasiel.
|
|
na ktorom Live CD distre?
Od: Ignacius
|
Pridané:
18.9.2016 14:01
mi pojde flash internetbanking tatra banky?
|
|
zhfgdxh
Od: ghzf
|
Pridané:
18.9.2016 23:48
Ja mam 17.9. narodeniny, akurát o rok skôr, teda 1990 :)
|
|
re...
Od: gortheb
|
Pridané:
19.9.2016 18:25
naco sa hadat kvoli linuxu a windowsu. najlepsie si je dat oba na pc a mat pokoj. ked chcem pracu s cad vecami atd pouzijem windows. ked len tak na net, emaily atd zapnem linux
|
|
Re: re...
Od: linux-man
|
Pridané:
19.9.2016 19:23
aj ked chces e-maily a ist na net, pouzijes windows.
lebo jebat sa s dualbootom je gut iba, ak pouzivas tails.
|