|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
výkon
Od: 5Maniak.
|
Pridané:
13.9.2016 10:15
Ako je meraný ten tzv. dojazd? Ak to auto pôjde 5 km/h dojazd bude ovaľa väčší...
|
|
Re: výkon
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
13.9.2016 10:23
EPA - eko profi agentura :D a Spider vepř
|
|
Re: výkon
Od: huanggg
|
Pridané:
13.9.2016 10:24
a ak pojde stale dole kopcom bude dojazd rekordny
|
|
Re: výkon
Od: dafasdfsa
|
Pridané:
13.9.2016 10:28
a ak bude padat z neba, dojazd bude nekonecny
|
|
Re: výkon
Od: party
|
Pridané:
13.9.2016 10:34
maximálne 1186 km
http://distancebetween.info/earth/sky
|
|
Re: výkon
Od: concorde
|
Pridané:
13.9.2016 20:57
to je nejak nizko, aj concorde lietal vyssie
|
|
Re: výkon
Od: leminko
|
Pridané:
13.9.2016 10:34
to by sa muselo dostat najprv na orbit..
|
|
Re: výkon
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.9.2016 10:37
Na Airwaves stačí...
|
|
Re: výkon
Od: 5Maniak.
|
Pridané:
13.9.2016 11:01
Pýtam sa normálne. Vôbec netuším akou technikou to merajú. Koľko je v aute záťaž, ako mení rýchlosť´, používanie všakovakej elektroniky v interiéri a podobne...
|
|
Re: výkon
Od: old
|
Pridané:
13.9.2016 11:39
myslím, že nie je podstatné vedieť technické detaily merania, skôr je dôležité, či sa udávaný dojazd zhoduje s praxou. Napríklad v EU sa udáva spotreba na určité auto 4,5l/100Km, ale v juesej musí výrobca tomu istému autu udávať 5,3l/100Km, čo je oveľa reálnejšia spotreba, inak by to auto zákazník "oplieskal výrobcovi o hlavu"
|
|
Re: výkon
Od: 2314afdd
|
Pridané:
13.9.2016 12:15
To bude tym, ze tie EU hodnoty sa dosiahnut daju. Ale iba ak ides super defenzivnym sposobom, takmer nezrychlujes, ku krizovatke ides na volnobeh uz 200m skor, zo semaforu sa pohnes najskor 5s po zasvieteni zelenej a podobne.
Mnohi EU vodici tento humus ocividne zvladaju, staci sledovat krizovatky. Amici by im to obuchali o hlavu.
|
|
Re: výkon
Od: olegoOoo
|
Pridané:
13.9.2016 13:42
Volnobeh nieje moc šetrný pretože si motor musí držať otáčky sam narozdiel od toho keď necháš zaradené ide na zotrvacnost
|
|
Re: výkon
Od: r3wed
|
Pridané:
13.9.2016 13:54
So zaradenou rychlostou ale klesne rychlost za 50m. S vyradenou mozes otravovat zivot vsetkym na okolo ja tych 200m. A to sa rata...niekomu.
|
|
Re: výkon
Od: menomeno
|
Pridané:
13.9.2016 20:30
Otazka je co je setrnejsie
- ist 150m za pomoci motora a potom 50m brzdit pomocou motora
- alebo ist 200m na volnobeh
|
|
Re: výkon
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
13.9.2016 20:37
Zapnúť maják.
|
|
Re: výkon
Od: ...
|
Pridané:
13.9.2016 22:10
Zapnúť šlapanie na spôsob Fred Flinstone
|
|
Re: výkon
Od: ...
|
Pridané:
13.9.2016 22:13
*Flintstone
|
|
Re: výkon
Od: ...
|
Pridané:
14.9.2016 6:59
http://dopice.sk/iec
|
|
Re: výkon
Od: NoJasne
|
Pridané:
14.9.2016 7:05
Keby v Amerike jazdili vodiči v štýle 70-tka v meste nieje žiadna rýchlosť lebo ja sa ponáhľam do krčmy na pivo - tak ako sa začína jazdiť na Slovensku. Tak by im šerif obuchal hlavu o mreže.
|
|
Re: výkon
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
14.9.2016 7:16
Presne tak. A ešte by im určite aj zabavil tú loď, na ktorej sa chceli dostať k pivu do Európy.
|
|
Re: výkon
Od: NoJasne
|
Pridané:
14.9.2016 8:13
Do Európy chodi loďou k pivu zanedbateľný percentuálny počet.
|
|
Presne tak
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
14.9.2016 8:43
To je predsa jasné, keď ich zabavia.
|
|
Re: Presne tak
Od: NoJasne
|
Pridané:
14.9.2016 11:08
Zábava je dôležitá no niekoho baví to a druhého zasa iné.
|
|
Re: výkon
Od: XMen
|
Pridané:
13.9.2016 12:16
je to pretoze EPA je ovela realnejsia nez NDEC. Pri EV je EPA dokoca niekedy pesimistickejsia nez realita, takze tomu dojazdu 380km by som veril, ze bude bezne dosiahnutelny. Pre 99% ludi bude uplne dostatocny. Teraz treba zapracovat na cene a dostupnosti.
|
|
Re: výkon
Od: 5Maniak.
|
Pridané:
13.9.2016 12:40
Ráta sa tam aj s použitím napríklad klímy?
|
|
príkon
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
13.9.2016 13:03
Nie. Testovanie prevádzky prebieha vo vákuu a po tme.
|
|
Re: výkon
Od: asdfa
|
Pridané:
13.9.2016 13:34
klima, radio, svetla, mobil v nabijacke, atd :) a dojazd polovicny
|
|
Re: výkon
Od: Tup
|
Pridané:
13.9.2016 15:19
klíma a vyhrievanie majú cititeľný vplyv na dojazd elektromobilu, ostatné nie. V testoch sa testuje bez klímy/vyhrievania, avšak EPA hodnoty sa dá presiahnúť aj s klímou
|
|
Re: výkon
Od: XMen
|
Pridané:
13.9.2016 16:02
Tazko povedat ale klima ci vykurovanie nema az taky velky dopad. Auto je relativne maly priestor na klimatizaciu/vykurovanie a vsetky nove auta maju automaticku klimu, cize je zatazena iba par minut po jej spusteni. Kedze bateria ma kapacitu 60kWh a klima/vykurovanie plny vykon cca 2kW, tak v tom nevidim velky rozdiel. Keby si si to chcel nastudovat blizsie tak si pozri ako sa sprava Tesla model S. Chlapik prespal v aute celu noc a prisiel iba o par desiatok km. Podla mna vacsi zrut bude skor sposob jazdy a teda ci ho budes vzdy vytazovat na plne gule alebo sa umravnis. Pri EV sa ale umravnuje velmi tazko, ten vykon ta jednoducho nenecha chladnym ;)
|
|
Re: výkon
Od: rm-rf
|
Pridané:
13.9.2016 13:39
Meraju to NEDC: http://dopice.sk/ie1 ktore je casto oznacovane za velmi nerealisticke.
|
|
Re: výkon
Od: old
|
Pridané:
13.9.2016 10:38
neviem, ako u elektromobilu, ale u spaľovacích je najnižšia spotreba pri rýchlosti 50-70Km/h, pri vyššej aj pri nižšej spotreba stúpa
|
|
Re: výkon
Od: Tup
|
Pridané:
13.9.2016 15:20
to je pravda, pri Tesle je to cca 35km/h - vtedy sa dá dosiahnúť takmer dvojnásobný dojazd oproti EPA
|
|
Re: výkon
Od: old
|
Pridané:
14.9.2016 22:12
pozerám, že sa nájde dosť mudrcov, čo ešte nesedeli v aute s ukazovateľom aktuálnej spotreby
pre upresnenie, pri malej rýchlosti do 10Km/h cca 8l/100Km, pri 40-70 3,8l a pri 130 cez 6l/100km
|
|
Re: výkon
Od: tamtung
|
Pridané:
13.9.2016 12:09
v prepočte 26.7 tisíc eur.
omyl, skor tak 30tisic eur plus DPH plus dovozne clo a rozne byrokraticke poplatky cize 45000eur..
(ani tesla nema kurz len 1:1 ale skor 1usd=1.2eur prave pre DPH
|
|
Re: výkon
Od: Problem
|
Pridané:
13.9.2016 12:55
Omyl, treba este cenu navysit o statny bonus, ktory dava vlada USA a urcite sa nevztahuje na nas.
|
|
stále slabota
Od: dufus
|
Pridané:
13.9.2016 10:31
stále sú to dojazdy, pri ktorých zvyknem opäť dotankovať na plnú
|
|
Re: stále slabota
Od: XMen
|
Pridané:
13.9.2016 10:47
Tak si odvyknes, rovnako ako otravovat vzduch ostatnym. Budes pekne nabijat doma kazdy den a cerpacku/rychlonabijacku uvidis iba ked pojdes na dovolenku do Chorvatska.
|
|
Re: stále slabota
Od: Problem
|
Pridané:
13.9.2016 10:53
Este by ma zaujimalo, ako sa zabezpeci nocne nabijanie pre priblizne polovicu Slovakov, ktori nebyvaju v rodinnom dome alebo nemaju garaz.
|
|
Re: stále slabota
Od: old
|
Pridané:
13.9.2016 11:01
a ja si neviem predstaviť, že už v budúcom roku budú všetci slováci jazdiť v elektromobiloch
|
|
Re: stále slabota
Od: Havránek
|
Pridané:
13.9.2016 12:30
Predlžovačky z okien vyhádžu.
Najvačšia lahoda keď to ťaháš z dvanásteho a v noci sa ti na to začnú vešať ožrani.
|
|
Re: stále slabota
Od: Nasr
|
Pridané:
13.9.2016 14:13
Slovaci ktori nepreukazu moznost parkovat a nabijat auto budu jazdit MHD
|
|
Re: stále slabota
Od: XMen
|
Pridané:
13.9.2016 17:46
A ked nebyvaju doma a nemaju garaz, kde parkuju? A to je taky velky problem urobit na parkoviska dobijacie stojany? Ved aj tak dovtedy budete za vsetky parkoviska platit, cize aj za tie co teraz parkujete v BA po chodnikoch, takze spravit tam stojan za par stoviek ci skor desiatok eur nebude problem.
|
|
Re: stále slabota
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2016 21:40
velky problem je urobit parkoviska, stojany je uz potom cisto neriesitelny problem.
|
|
Re: stále slabota
Od: asdfa
|
Pridané:
13.9.2016 11:08
samozrejme, pred kazdym park. miestom za cinziakom bude super rychla auto nabijacka, idealne este zadarmo, len pichnes a ides ;)
len si zabudol ze si na slovensku
|
|
Re: stále slabota
Od: XMen
|
Pridané:
13.9.2016 17:47
Preco by to na SK nemalo byt mozne? Ved co tu mame len cerpacich stanic. A nabijaci stojan vlastne ani nemusi byt pri kazdom prakovacom mieste. Staci ze nabijete tak raz za tyzden. Nebojte sa, vsetko ide ked sa chce a su v tom peniaze.
|
|
Plamene
Od: Baterky
|
Pridané:
13.9.2016 10:39
A nevie niekto,či sú el.mobily nejako ošetrené proti požiaru z odfušovaných batérií?
|
|
Re: Plamene
Od: poldiko
|
Pridané:
13.9.2016 10:49
ošetrili to tak že bateriu nerobí samsung ;-)
|
|
Re: Plamene
Od: limki
|
Pridané:
13.9.2016 11:09
praveze horiace baterky vraj boli od ineho dodavatela
|
|
Re: Plamene
Od: Problem
|
Pridané:
13.9.2016 10:52
Proti požiaru sú el. mobily ošetrené tak, že ich stačí vytiahnuť z vrecka nohavíc a hodiť na zem.
|
|
Re: Plamene
Od: Lacog
|
Pridané:
13.9.2016 20:23
Nedávno bola správa ako v Tesle chlapíl nabúral a hasiči na pokyn odborníka z Tesly čakali kým auto dohorí a až potom vytiahli telo z auta
|
|
katastrofa
Od: ludo111
|
Pridané:
13.9.2016 11:08
humus, to by som musel nabijat kazdy den
|
|
Re: katastrofa
Od: ludo111
|
Pridané:
13.9.2016 14:00
minuskujte blbi, ani neviete preco
|
|
Re: katastrofa
Od: Problem
|
Pridané:
13.9.2016 14:42
Z minusiek si netreba nic robit. V tomto pripade ich davali admini, ktori cely den sedia na zadku. Manici co maju na starost dva-tri Slovenske kraje toho najazdia pozehnane.
|
|
Re: katastrofa
Od: frgerge
|
Pridané:
13.9.2016 20:09
To ti manici jaydia na sukromnom voye< Ak nie, tak pohoda. Ak ano, tak nech si kupia teslu a v privesnom voyiku voyia nahradnu bateriu ak chcu. Ak nie, nic im nebrani pouyivat doterajsi prostriedok a v diskusiach sa nevzjadrovat rovnako, ako sa napriklad nevzjadruju v diskusiach pod novzmi pamperskami, ye sa im nebudu urcite hodit.
|
|
Re: katastrofa
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.9.2016 6:23
Iba idiot minuskuje a netusi preco, ze tam je -8 ci -10, tak da aj on minus.
383 km je v situacii ake teraz uplne hovno. Dajme tomu ze dochadzam do 90 km vzdialenej destinacie. 90+90=180 km denne. Ano tych 383 km dojazd vydrzi 2 dni (lebo to je "iba" 360 km), ale 23 km rezerva je dost na 3,14cu. Staci byt niekde v zapche 5-10 min a som v uplnej 3,14ci. Aj ked to teoreticky vydrzi 2 dni, na druhy den sa nevydam s takym autom na cestu nabitym na 55% a mat rezervu len 5%, nejsom c0c0t.
ZAVER: (vzhladom na hustotu nabijacich stanic ako v sucasnosti existuje a ktora nie je kazdych 10 km v kazdej dedine a na kazdom kusku dalnice) som obmedzeny na 90 km volieru !!!!!! Akonahle chcem denne dochadzat dalej ako je vyjazd z tejto voliery, musim denne dobijat aj uzasny dojazd 380 km aj ked to cislo vyzera uzasne vacsie oproti 90 km. Ale c0c0t je c0c0t a neuvedomuje si to.
|
|
Re: katastrofa
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.9.2016 6:26
Aj keby bola rychlodobijacka kazdych 10 km, to tam mam jakoze kazdy den prej*bat 1/2 hodiny?
|
|
Re: katastrofa
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.9.2016 6:27
Nie, riesenie je mat dom a garaz a nabijat si to doma z 230V pocas pritomnosti doma a nepritomnosti v praci (co je teoreticky cca 14 hod denne doma).
|
|
Zatiaľ je to utópia...
Od: 5Maniak.
|
Pridané:
14.9.2016 10:43
Riešením by bolo niečo do batérie vložiť(vhodiť, naliať, nasypať), alebo elektronicky v nej niečo navoliť, aby bola znovu nabitá... Pamäte EPROM treba mazať ultrafialovým svetlom. To trvá niekoľko minút. Možno o niekoľko desaťročí niekto obajví niečo, ako "nabiť" batériu bez nabíjania. Proste akokeby v nej niečo "prepnúť..."
Inak je to hovadina nabíjať prúdom stoviek Ampérov a to tisíce v meste či len na sídlisku...
|
|
A co zivotnost
Od: lacimir1
|
Pridané:
13.9.2016 11:11
Chcel by som sa len opýtať, lebo nemám čas to hľadať na nete.
1. Aká je celková životnosť týchto batérii? 1 rok 2 roky? alebo dlhšie?
2. Aká je cena potom novej batérie? Alebo mam kúpiť radšej nové auto?
Dakujem za normálne odpovede.
|
|
Re: A co zivotnost
Od: 5Maniak.
|
Pridané:
13.9.2016 11:41
No použiteľná životnosť bude aspoň 5 rokov. A cena? Možno tretinu ceny auta pri originálnej batérií. A určite sa nájdu špekulanti, čo budú ponúkať lacnejšie "alternatívne" batérie...
Po sedliacky, doslúži Ti batérie v mobile za 1-2 roky? Ak aj áno, vymeníš kvôli baterke za pár Eur celý mobil? Možno.
Ale auto je mnohonásobne drahšie...
|
|
Re: A co zivotnost
Od: mike890
|
Pridané:
13.9.2016 12:04
Viezol som sa v Tesla taxíku, mala za sebou 240 tisíc Km. Batéria bola dobrá a Tesla na ne dáva záruku 8 rokov. Bolo to v Helsinkách, cez zimu klesal dojazd na polovicu, jednak kvôlu vyhrievaniu a jednak klesala kapacita. Cenu výmeny u Tesly neviem, ale u Nissanu Leaf za to chcú 8 tisíc Eur, čo je tak tretina ceny nového auta.
|
|
Re: A co zivotnost
Od: tamtung
|
Pridané:
13.9.2016 12:10
skoda toho dojazdu v zime..
inak sa mi tesla zacina pacit..
|
|
Re: A co zivotnost
Od: Tup
|
Pridané:
13.9.2016 15:27
mám 70k kilometrov, dojazd cca 93% pôvodnej baterky (z toho prvých 5% odišlo za prvých 20k kilometrov, čiže opotrebovanie sa spomaľuje). V zime klesá na polovicu ak prejdeš 20km, vyhreješ interiér a baterku, zastaneš na 3 hodiny aby sa auto ochladilo a postup opakuješ 10 krát bez toho, aby si ho raz pripojil na elektriku (pri jednoduchej matematike na toto vybitie treba takmer 2 dni poctivého úsilia). Ak nabíjaš každú noc alebo cestuješ na dlhú trasu, za prvých 20km odrátaj 40km dojazdu a potom zvyšok cesty zhruba 10%
|
|
Re: A co zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.9.2016 6:51
Tak to je potom riadne o hovne ked tych uzasnych 500 km tesly v zime klesa na polovicu, alebo aj 300 alebo aj 350 km, vid moj komentar o trocha vyssie Pjetro de | Pridané: 14.9.2016 6:23. Vsetko pod 400 km je absolutny nezmysel a aby som ja osobne mohol DNES (14.9.2016) vyuzivat elektromobil, musel by mat dojazd 1000 km, lepsie 1200 km (a to FURT !!!), aby som to nabijal u svagra v garazi na druhom konci mesta v noci zo soboty na nedelu!
ZAVER: elektromobil NIE JE pre masy. Nie preto ze by to bolo 3x drahsie jak fosilak, ale preto ze sidliskovi ludia to nemaju ako/kedy/kedy nabijat. Pretoze aj keby bola rychlonabijacka kazdych 10 km aj na cestach 4. triedy a v kazdej dedine, nebudem tam cakat kazdy den 1/2 hod jak debil kym sa to rychlo-nabije.
|
|
Re: A co zivotnost
Od: zlata rybka
|
Pridané:
27.9.2016 7:41
Pjetro len ti pripomeniem jednu podobnu situaciu. ked prisli smartfony s dovtedy nevidanymi obrovskymi dotykovymi displejmi, vsetci sa bili do prs ze oni to nikdy nebudu chciet. ked realne ludia zacali zistovat ze ked som mal dovtedy vydrz 2 tyzdne tak na tychto uzasnych zariadeniach bude tak 2 dni, tiez boli vsetci vyrazne proti takejto "buducnosti". a teraz? kazdy ma smartfon s obrovskymi displejmi, najlepsie do 80 eur s vydrzou 1-2 dni. stare typy telefonov skoncili. keby po nich bol realne dopyt, podla mna by neskoncili.
samozrejme par ludi sa najde ktori ten dojazd fakt potrebuju ale vacsina sa s tym uspokoji a nauci sa s tym zit. a ked sa potom dojazd zvysi na 650km tak budu vsetci nadseni ako male deti. a potom sa zvysi na 800km a to uz bude revolucia v doprave...
|
|
Re: A co zivotnost
Od: Ondiak
|
Pridané:
14.9.2016 9:58
Inak Tesla robi svoje baterie tak aby sa dali repasovat. Takze ked vymienaju baterie tak proste len nieco vymenia a doplnia a znova ma plnu kapacitu. Takto to postupne budu musiet robit aj ini vyrobcovia inak to ludia nebudu chciet.
|
|
Chevy Bolt
Od: rms_
|
Pridané:
13.9.2016 11:38
Ohľadne auta odporúčam tento review:
https://www.youtube.com/watch?v=SD-RIcpO8Do
|
|
elektromobil vlkanova 10,000 eur
Od: abcdedde
|
Pridané:
13.9.2016 12:04
Slovensky elektromobil za 10,000 eur !!!
http://nasabystrica.sme.sk/c/6410157/
vo-vlkanovej-chcu-vyrabat-ludovy-elektromobil.html
|
|
Re: elektromobil vlkanova 10,000 eur
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
13.9.2016 12:54
Článok z roku 2012.
|
|
Re: elektromobil vlkanova 10,000 eur
Od: Makovník
|
Pridané:
13.9.2016 13:33
A ani nepodporuje nase narodne hospodarstvo prostrednictvom www.dopice.sk
|
|
elektromobily mam rad
Od: wsdfgsda
|
Pridané:
13.9.2016 12:28
Na ich jazdu sa sice vyprodukuje viac exhalatov, ako na jazdu benzinaku, ale podstatne je, ze sa to proukuje inde. Takze to nesmrdi z vyfuku, ale dakde daleko z elektrarenskeho komina. :-)
|
|
Re: elektromobily mam rad
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
13.9.2016 12:55
A na to sú nejaké štúdie, že sa viac vyprodukuje?
|
|
Re: elektromobily mam rad
Od: asdfads
|
Pridané:
13.9.2016 13:09
Uplne stacia zakladne fakty - ucinnost tepelnej elektrarne (napr tu http://dopice.sk/ie0 ), pritom uholna elektraren samozrejme produkuje bordelu viac ako benzinak, potom straty na vedeni, potom ucinnost akumulatora. A staci kalkulacka. Samozejme pokial podobne ako ja povazujes jadrove elektrarne za ekologicke, je to trocha o inom, ale v tom sa asi so zelenymi nezhodneme. :-)
|
|
Re: elektromobily mam rad
Od: 46456645456
|
Pridané:
13.9.2016 14:12
jj a benzin sa nevyraba rafinovanim ropy pri ktorom sa pouzije energia a produkuju sa emisia, daj este nieco nech sa pobavime
|
|
Re: elektromobily mam rad
Od: aesasda
|
Pridané:
13.9.2016 14:29
byvam pri slovnafte. nemenil by som za susedstvo uholnej elektrarne. :-)
|
|
Re: elektromobily mam rad
Od: Tup
|
Pridané:
13.9.2016 15:22
na Slovensku je väčšina elektriny jadrová, tj bez emisií a celkom dosť máme aj iných zdrojov - uhoľné tvoria ledva štvrtinu. Čiže elektromobil na slovensku je násobne ekologickejší ako spaľovací motor. V Číne je to ale iné....
|
|
otazka na DSL.sk
Od: aasami
|
Pridané:
13.9.2016 13:33
aky ma vyznam nasincovi udavat kolko mil to prejde???
|
|
Re: otazka na DSL.sk
Od: Nasr
|
Pridané:
13.9.2016 14:17
A na co by ti bola informacia o tom kolko mil to neprejde?
|
|
Re: otazka na DSL.sk
Od: adsasd
|
Pridané:
13.9.2016 14:27
Ale keby ti nukali sedemmilove cizmy, tak ani neceknes a beries. :-)
|
|
Re: otazka na DSL.sk
Od: monopol
|
Pridané:
13.9.2016 15:10
Do Kosic ale nezajdem :(
|
|
Electro kár
Od: iuziurfblkvxcjvsduf
|
Pridané:
13.9.2016 16:15
Posielam nový firmware.
|
|
Elektromobil EV v roku 1996
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
13.9.2016 17:28
Odporucam pozriet dokument na mojevideo.sk Kto zabil elektromobil http://dopice.sk/f8T
Ten isty elektromobil s rovnakym dojazdom pouzivali 20 rokov dozadu :-) Len dizajn je iny.
Aspon vidiet za akych idiotov nas maju lobisti.
|
|
Re: Elektromobil EV v roku 1996
Od: Batéria
|
Pridané:
13.9.2016 17:34
Áno,pamätám..Nebol to náhodou GM a aj poniektorí hollywoodski herci ich používali..A problém bol ten,že si tie vozidlá nikto nemohol odkúpiť,ale len prenajať..
|
|
Re: Elektromobil EV v roku 1996
Od: Neviem-
|
Pridané:
13.9.2016 18:17
Prečo? Prečo ľudia píšu pičoviny? Veď keď už nič iné, tak je tu aspoň tá wikipédia.
Priznaj sa. Neplatí ťa elektrárenská loby? Neplatí ťa Putin? Neplatia ťa hydinárne Kežmarok?
Starý dobrý EV1 mal v prvej verzii dojazd 97 posraných kilometrov a v poslednej, úžasnej, tretej 257 km. A to mal olovené akumulátory alebo NiMH akumulátory, čiže napiču alebo ešte viac napiču.
|
|
Re: Elektromobil EV v roku 1996
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
13.9.2016 18:41
Keby si nebol troll a pozrel si si ten dokument, tak tam jednoznacne o tom hovoria. Dojazd, ktory sa uz dostal komercne k ludom bol tych uvedenych vo wiki 295km/h
"In 1994, GM began PrEView, a program whereby 50 handbuilt Impact electric cars" ... "That year, a modified Impact set a land speed record for production electric vehicles of 183 mph (295 km/h)."
Okrem toho v dokumente uvadzaju, ako jedna nezavisla firma, vyvijala baterie, ktore prevysovali aktualnu ponuku baterii GM. GM ich odkupilo... a po nejakom tom roku vyzkum rozpustili v dave.
|
|
Re: Elektromobil EV v roku 1996
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
13.9.2016 18:41
en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1
|
|
Re: Elektromobil EV v roku 1996
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
13.9.2016 18:46
Chujny limit na prispevok, som si zmazal cast textu a v cliboarde uz nebol a vznikla blbost. To som pisal o rychlosti a chcel som dodat aj dojazd baterie, ktoru ten majitel firmy mal:
"gave the cars a range of 160 miles (257 km) per charge"
|
|
Re: Elektromobil EV v roku 1996
Od: Neviem-
|
Pridané:
13.9.2016 19:10
OK, hlavne že si začal "keby si nebol troll", to je super argument. Dobre teda, som troll, úplný kokot a teraz pekne v kľude napíš, čo si chcel vlastne povedať.
To o tých 257 km je, ak sa dôkladne pozrieš, napísané v predposlednej vete môjho príspevku. Toho príspevku, ktorým argumentujem, že ty, znalec a netroll píšeš hlúposti, keď tvrdíš, že pred 20 rokmi tu bol elektromobil s rovnakým dojazdom ako ten, o ktorom je článok.
|
|
A podla najnovsej metodiky \"dole kopcom\"
Od: Hoax
|
Pridané:
14.9.2016 6:29
A podla najnovsej metodiky "dole kopcom" bude dojazd este lepsi ... dokonca 800km .. nech zije europa a jej meranie spotreby ...
|