|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
titulky su strasna hovadina
Od: Deeeer
|
Pridané:
12.9.2016 11:52
Nebolo by lacnejsie rozoslat diskety s aktualizovanym firmware?
|
|
Re: titulky su strasna hovadina
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
12.9.2016 11:58
nie
|
|
Re: titulky su strasna hovadina
Od: tyler
|
Pridané:
12.9.2016 12:04
nebolo by lacnejsie odskodnit tych par ucastnikov nehody pripadne ich pozostalych ktory by to potiahli na sud?
|
|
Re: titulky su strasna hovadina
Od: kokooos
|
Pridané:
13.9.2016 9:42
pozostalych, ktorI. Stur sa v hrobe obracia.
|
|
Re: titulky su strasna hovadina
Od: Ficove oko
|
Pridané:
14.9.2016 19:47
Stur nerozlisoval i/y. vsade bolo i
|
|
Ta automobilka je ale chytra
Od: rolh
|
Pridané:
12.9.2016 12:14
Ta automobilka je ale chytra, ved snad pocitac dokaze vediet kedy je auto v pohybe a ovladane clovekom ... To co tam dali timer iba ze kedy ma pustit diagnostiku? A to bezi aj diagnostika plynu a brzd?
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od: Kekeket
|
Pridané:
12.9.2016 12:31
Software bug. Trebars to aj chcekuju ci je auto ovládané človekom ale keď tam je napriklad ze
if (humanDriving = true) { runTests();}
tak to urobí to co to robí teraz :)
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od: Sancho
|
Pridané:
12.9.2016 14:15
Nie som specialista na automotive testing, ale viem si predstavit takuto situaciu.
1. Autocheck airbagov bezi vzdy po nastartovani.
2. Auta maju start-stop system.
3. Nikto si neuvedomil, ze pri startovani po start-stop procedure (napriklad na krizovatke) je auto davno v pohybe, kym skonci autotest.
4. Nejaky nestastnik po start-stop procedure vosiel do krizovatky, kde do neho v plnej rychlosti niekto vpalil - a kedze sa airbagy este "samotestovali", tak sa napustili a nestastnik skoncil pod drnom.
Ale opakujem, nie som odbornik v danej oblasti.
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
12.9.2016 14:33
ale auto by malo vediet ci ide systemom start-stop, alebo ma "hard start" (neviem to inak nazvat, proste stary znamy start auta).
Asi ten test vlozili do nespravnej procedury :)
1) vseobecna, vzdy pri starte (aj start-stop system)
2) "hard-start"
3) start-stop
|
|
no decision tree
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
12.9.2016 14:46
Akurát že samotná funkčnosť airbagov vôbec nemôže závisieť od informácie, či je auto naštartované, obsadené a podobne, ale výhradne priamo od senzorov, inak je kontrolou spôsobované oneskorenie vždy jednou z príčin dôsledkov.
|
|
Re: no decision tree
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
12.9.2016 16:01
jasne, ale ide o to, ze pri prvom starte sa jednoducho musi otestovat ci su funkcne, pripojene a ci senzory komunikuju. a toto testovanie asi dali na nespravne miesto v programe.
|
|
Re: no decision tree
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
12.9.2016 16:40
Pre kritický systém v externom programe neexistuje správne miesto na testovanie, nakoľko komunikácia prebieha opačným smerom a jej riadenie, vrátane časovania, musí akceptovať testovací softvér bez obmedzení či podmienok na svojej strane vyhradením IRQ/portu/...
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od: Vývin defy
|
Pridané:
12.9.2016 16:57
Vole, rozumieš pojmom "chyba", "nikto si neuvedomil" a podobne? Čítanie s porozumením je fakt problém u niektorých.
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od: sdgdgr
|
Pridané:
12.9.2016 16:27
Poprosim definovat pojem "plna rychlost"
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od: ...
|
Pridané:
12.9.2016 16:40
vsak normalne ako full vybava okrem...
|
|
Re: Ta automobilka ale chyta
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
12.9.2016 16:45
"plna rychlost" = úplný kokot- všesmerovosť
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od: tamtung
|
Pridané:
13.9.2016 8:10
to su tie homo start stop systemy...
pekne... ak to naozaj bolo tak.. ali by zlincovat uradnika, co si honil nad start stopom alebo stop startom
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.9.2016 15:07
if( ! isDriving() )
runTestBreak;
runTestAirbag();
a prave preto pouzivam { } aj na jednoriadkove if(). som sa od applu uz poucil :)
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od: Okres linux
|
Pridané:
12.9.2016 16:59
Skús použiť aj autoformat ;)
|
|
Re: Ta automobilka je ale chytra
Od: Okres linux
|
Pridané:
12.9.2016 17:00
Inak, kľudne by som stavil výplatu, že takýto typ chyby to nebude.
|
|
.....
Od: msx.
|
Pridané:
12.9.2016 14:13
Čo to znamená 4.3 miliónov? Pokiaľ viem, na Slovensku sa píše desatinná čiarka.
|
|
Re: .....
Od: Sancho
|
Pridané:
12.9.2016 14:15
Ciarka dosla, zostali len bodky. Mozes tak akurat poslat kvety.
|
|
Hahah
Od: trollot
|
Pridané:
12.9.2016 14:38
GM su srači. To čo maju v koncerne sa k*rvi jedna radosť:)
|
|
wwww5
Od: wwww5
|
Pridané:
12.9.2016 15:57
Viete si predstavit ake to je asi drahe?
Tesla sa moze smiat, ked jej auta maju internet a automaticke aktualizacie.
|
|
Re: wwww5
Od: rolh
|
Pridané:
12.9.2016 16:45
No len aby sa tesla nedosmiala ked sa nejaky kokot dostane k serveru a posle im kamikadze update, popripade ak nejaky programator spravi fatalnu chybu a bude v novom update. Az taku vyhru v tom nevidim ked sa autu meni firmware. Pokial vsetko funguje, netreba do toho sahat
|
|
dolezite
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.9.2016 7:36
OFF TOPIC:
dolezite je, ze nova suzuki vitara je oproti este novsej skode kodiaq jak zaostaly trabant bez volantu (t.j. co sa tyka velkosti aj vybavy): kodiaq moze byt aj 3-radovy 7-miestny (dlzka 4,7 metra) a po sklopeni 3. radu sedadiel (do rovivy podlahy) mame klasicke velke 2-radove suv kde vzadu ozaj pohodlne sedia traja a so 720 litrovym kufrom ! Slovom SEDEMSTODVADSAT !!! Aj treti rad hore je fajn, kufer asi 200 l jak suzuki swift
aj ceny kodiaqu budu astronomicke (tipojem interval 20K-40K € polla motora a vybavy) lebo uz najnizsa vybava kodiaku bude mat toho vacej jak najvyssa vybava fabie
|
|
Re: dolezite
Od: dnes má meniny Ctibor
|
Pridané:
13.9.2016 9:01
Ďakujem za reklamu na Kokodák. Posielam vajce.
|