|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sdvebge
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
7.9.2016 21:15
Airpody su pecka, ak pokrocili aj kvalitou na zvuku tak si trufam povedat ze budu jedny z najlepsich na trhu za danu cenu.
|
|
Re: sdvebge
Od: martincc
|
Pridané:
7.9.2016 21:40
Len sa ich nebudes moct dotykat usami lebo nebudu mat signal.
|
|
Re: sdvebge
Od: shsgfhsgfh
|
Pridané:
8.9.2016 7:21
signal mat budu ale zvuk bude tak kvalitny ze ho uz nebude mozne pocut obycajnymi usami a bude treba si nechat transplantovat appleears cena bude 1000$ za par
ved ako avizuju je cas na zmenuuuuuu
|
|
Re: sdvebge
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
8.9.2016 10:29
chudak slonik bambi
|
|
Re: sdvebge
Od: Cccvcgccc
|
Pridané:
8.9.2016 23:47
ŽEBROTAAAA
|
|
Re: sdvebge
Od: ggggggvh
|
Pridané:
7.9.2016 23:23
imho to musi normalny clovek stratit do tyzdna. a dovtedy to bude 7 dni len tak zbierat kade tade ako to bude vypadavat
|
|
Re: sdvebge
Od: waveee
|
Pridané:
8.9.2016 7:41
imho máš pravdu
|
|
Re: sdvebge
Od: Ndndfnfjf
|
Pridané:
8.9.2016 10:25
Veru, a tymto sa pasujem za nenormalneho, pretoze taketo veci nestracam.
|
|
Re: sdvebge
Od: Lolekov brat
|
Pridané:
8.9.2016 7:49
....deti ani nevedia ake su moznosti. Apple vam ukaze blbost a hned vytahujete ockovu kreditku...
Ak chces poriadne bezdrotove sluchatka, tak dash.
http://www.bragi.com
Aj tie maju este svoje muchy...ale su o dost dalej ako apple...
|
|
Re: sdvebge
Od: autobus
|
Pridané:
8.9.2016 10:02
nevyzeraju zle. ale ja mam toto earin.com hraju super. male lahke a obal je tak maly ze v pohode vojde do vrecka. hlavne je to BT co mam pocit uplne staci pokial sa jedna o spotify. keby uviedli aky je rozdiel v kvalite toho ich W čipu a BT tak fajn ale ak nie tak ostavam pri tom co uz mam aj keby som si kupil novy iPhone. clovek si povie ze naco novy ale ked travis cas na vode kazdy tyzden tak sa to oplati.
|
|
Re: sdvebge
Od: Mr.G
|
Pridané:
21.9.2016 7:17
Alebo tieto - http://dopice.sk/igL
|
|
Re: sdvebge
Od: tamtung
|
Pridané:
8.9.2016 8:58
neuveritelne, to ej ako keby bol sennheiser cez bluetooth, alebo bezdratovy..
ble fuj tajbl..
ano su aj ake, ale analog bude vzdy AZ analog a nie LEN analog..
|
|
Re: sdvebge
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
8.9.2016 10:46
No uz len ked pozriem na tie lacne plastove tvary, tak mi je jasne ze sa ani nechytaju ani na najlacnejsie shure (napr. se112, za necelych 60eur).
A nabijat sa by sa mi to nechcelo kazde 2 dni.
|
|
Re: sdvebge
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 12:18
Lebo zrovna SE112-ky su vrcholom dizajnu, však? Si pobavil chlape... :-D
|
|
Re: sdvebge
Od: yoyoba
|
Pridané:
8.9.2016 16:26
Hotovy produkt storocia! http://dopice.sk/ich
|
|
Dowgrade
Od: Expert Dsl
|
Pridané:
7.9.2016 21:15
tie sluchadla ma dostali..
ak sa po nich zacnu ostatny v tomto opicit,
kolko ludi si taky mobil kupi a ako si vnutorne ospravedlni absenciu portu pre sluchadla.
toto je velmi chory krok, koremu ani za mak nerozumiem.
|
|
Re: Dowgrade
Od: Rididddkdj
|
Pridané:
7.9.2016 21:30
Poviem ti moj nazor ako uzivatela 5.5" mobilu. Kablove sluchatka v kombinacii s mobilom som nikdy nepouzil. 100% casu vyuzivam kablove sluchatka so Soundblaster E3. Sice sa mi to tiez akoze nepaci, ale skusenost hovori tak, ze keby tam ten 3.5 jack nemam uz teraz, ani to nepostrehnem. Tot moj subjektivny nazor.
|
|
Re: Dowgrade
Od: čorv
|
Pridané:
7.9.2016 22:08
čo je to za ynteligentný názor? Akože ty slúchadlá nepoužívaš, tak je jedno, aký majú port? Či ako?
|
|
Re: Dowgrade
Od: Cdggvbbb
|
Pridané:
7.9.2016 22:13
Pouzivam kablove Sluchadla + Bluetooth Receiver (ktory prehrava hudbu z mobilu). To je jedina pouzitelna kombinacia pri velkosti dnesnych telefonov. Tym som chcel povedat, ze (napr. mne osobne) 3.5mm jack chybat nebude. Verim, ze pokial niekto bicykluje, chodi do fitka, etc. tuto kombinaciu pouziva uz davno.
|
|
Re: Dowgrade
Od: [Jooky]
|
Pridané:
7.9.2016 23:18
To, ze tebe chybat nebude, neznamena, ze sa ma odstranit. Starej mame nezoberies iglice, len preto, ze ty nevies strikovat a nezaujma ta nazor inych.
Ja sa tiez priklanam k nazoru, ze odstranenie 3.5" jacku je zle. Je vela situacii, kedy je viac, nez len vhodne mat dedikovany port na sluchatka. Napr ja casto telefonujem so zakaznikom a niekedy to pride do stavu, ze potrebujem aj nabijacku, aj sluchatka. Nie je nic jednoduchsie ako do usb / lightning dat nabijacku a do 3.5" sluchatka ... neviem ako si to Apple predstavuje, ale proste o tuto moznost prave pripravili zakaznikov. Bezdratove sluchatka su sice zaujimave, ale zas potrebuju baterku. Co znamena, ze ak v nich odide baterka, tak som aj tak dotelefonoval ... za zmienku stoji aj to, ze WiFi a BT je v jednom pasme. Staci jedno zariadenie, co nema BT compatibility mod a sluchatka nepojdu ...
|
|
Re: Dowgrade
Od: Cvccghh
|
Pridané:
8.9.2016 7:31
Dam ti radu: nekupuj iphone a mas po problemoch, nemusis sa nikde nadchynat....
|
|
Re: Dowgrade
Od: Old dirty bastard
|
Pridané:
8.9.2016 10:24
Alebo staci vyvrtat dieru do iphonu a doplnit si tam jack, ak si to neviete spravit sami tak vam to spravim za kilo gsrsz majstri
|
|
Re: Dowgrade
Od: hint
|
Pridané:
8.9.2016 19:49
dostat nato redukciu :) cize nasadku aj s lighning aj jackom , easy :)
|
|
Re: Dowgrade
Od: fajnsmeker
|
Pridané:
8.9.2016 20:03
Ked si na picu nasadi zena umely penis, aby mohla potesit partnera/rku, je to mozne. Ale ze by to chcel kazdy?
|
|
Re: Dowgrade 2/2
Od: [Jooky]
|
Pridané:
7.9.2016 23:19
Keci, ze to bude viac kvalitne nie su na mieste. Kvalita je dana DAC prevodnikom a nie prenosom + v telefone je viac miesta na poriadny DAC ako v stuploch do usi.
ale co uz, ovecky zabekaju ake je to super a k telefonu zaplatia aj dalsich 150 eur za sluchatka. Neni to super business ?
|
|
Re: Dowgrade 2/2
Od: xspa x
|
Pridané:
8.9.2016 0:05
idealne by bolo ked uz maju cip, aby boli sparovatelne len s konkretnym mobilom, takze ten co ich najde ich nemoze pouzit
- Apple -
|
|
Re: Dowgrade 2/2
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.9.2016 7:08
jasne, kupim si za 150 sluchatka co nebudem moct nikde inde pouzit, urciite, ro radsej porta pro za 25, aj ked kabel..
|
|
Re: Dowgrade 2/2
Od reg.: Adrique
|
Pridané:
8.9.2016 15:13
len tak na margo ten ceny za sluchadla - dotahuje sa na sluchadla bang & olufsen (i ked kablove), co je uplne ina kaegoria
|
|
Re: Dowgrade
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
8.9.2016 8:22
Ak bicyklujes so sluchadlami v usiach, tak sa Tvojmu nazoru ani nedivim...
Vies o tom, ze tym porusujes predpisy a ohrozujes bezpecnost, vsak?
|
|
Re: Dowgrade
Od: ...
|
Pridané:
8.9.2016 8:58
sluchadla v usiach u cyklistu/chodcu je presne to iste ako radio v aute.Ak je prilis nahlas v oboch pripadoch je to nebezpecne, tak nemoralizuj. A kto si natolko nevazi svoje zdravie a zivot, tak mu nechaj slobodny vyber.
|
|
Re: Dowgrade
Od: 423fsda
|
Pridané:
8.9.2016 9:15
No ani nie moc. V aute mas stale dost vela roznych zrkadielok podla ktorych aspon niektori vodici sa vedia orientovat periferne. V pripade normalneho vodica sledujuceho dopravu hudba nevadi, vidi blikajuce svetielka uz z dialky.
Chodec zrkadielka nema ziadne a cyklista v lepsom pripade jedno. Vacsinou ani to nie.
|
|
Re: Dowgrade
Od: mylankooo
|
Pridané:
8.9.2016 9:22
a ty myslis, ze na vyber nemas? ...ved si kup zariadenie s ktorym si 100% stotozneny ...len idiot si kupi nieco, co by ho malo obmedzovat... mne osobne nevadi chybajuci jack rovnako ako mi nevadilo ked zrusili disketove mechaniky alebo ked sa konecne zbavili optickej mechaniky... vravite "analog je analog" akoby mali vsetci sluch vlcej svorky a pritom pocuvate hudbu z telefonu, ktory sam o sebe nie je na tom s kvalitou reprodukcie zvuku zrovna najlepsie :D Myslim, ze dnesne wireless sluchadla sa kvalitou minimalne rovnaju tym kablovym a pripadne rozdiely vacsina ludi ani nepostrehne :D
|
|
Re: Dowgrade
Od: ...
|
Pridané:
8.9.2016 10:02
Ja na vyber mam a preto nekupujem iprodukty, nic take ako bezdrotove sluchadla ma nezaujima, lebo kablove budu za rovnake peniaze v neporovnatelneje lepsej kvalite, rovnako ma netrapi ci zmenili jack a hudbu z teleofnu nepocuvam. Ja som reagoval na kecy o bezpecnosti premavky a pouziti sluchadiel.
|
|
Re: Dowgrade
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 12:20
Takže bezdrôtové slúchatká Ťa nezaujímajú, lebo káblové sú, za rovnakú cenu, kvalitnejšie a vlastne hudbu z telefónu nepočúvaš. Si si istý, že Tvoj komentár má pointu?
|
|
Re: Dowgrade
Od: haaaj
|
Pridané:
8.9.2016 16:01
Problem bezdrotovych zalezitosti je skreslrnie namiesto kabla sa musi signal modulovat, prijat, demodulivat zosilnit a pri kazdom tomto procese sa signal kusok znehodnoti takze nakoniec mas z originalneho audia zvuk ako keby si to cele pocuval cez vankus. Vacsina ludi rozdiel nepocuje lebo trpia hluchotou ale my audiofily na kabel nedame dopustit
|
|
Re: Dowgrade
Od: ...
|
Pridané:
8.9.2016 16:34
Nerob si z ľudí prdel, teraz si z nich robí prdel Apple.
Lenže vtip je v tom, že to prdel časom prestane byť. Načo je komu predsa notebook alebo ultrabook, ja chcem predsa stolný PC s káblikom :D
|
|
Re: Dowgrade
Od: McUH
|
Pridané:
8.9.2016 9:34
Slúchadlá na rozdiel od rádia výrazne zhoršujú počutie ostatných zvukov (blokujú ucho). Navyše ako chodec/cyklista nemáš spätné zrkadlo a tak na rozdiel od auta omnoho viac využívaš sluch na detekciu objektov blížiacich sa zozadu.
|
|
Re: Dowgrade
Od: ...
|
Pridané:
8.9.2016 10:06
Ak si nastavis hlasno hudbu v aute, je to to iste. Opakujem, ak je niekto debil a jazdi tak, ze nic nepocuje je to jeho problem, ked ho nieco prejde. Ak idem na biku, tak sa otacam dozadu aby som videl aj za seba. Napriek tomu, ze zrkadla auta maju, mmoho ludi ich vobec nepouziva, takze je to stale narovnako. Netreba sa vzrusovat nad tym.
|
|
Re: Dowgrade
Od: 56trdfz
|
Pridané:
8.9.2016 11:37
to ze niektori vodici zrkadielka nepouzivaju predsa nedokazuje, ze hudba v aute je rovnako nebezpecna ako stuple v usiach. Oni ich nepouzivaju ani ked tu hudbu vypnu.
|
|
Re: Dowgrade
Od: Dndnndjjffj
|
Pridané:
8.9.2016 10:19
Ludia by mali viac rozmyslat nez niekoho zacnu osocovat. Na biku jazdim len zjazdy, inak ma bike ako presuvadlo nezaujma. Vies preco v lese nepotrebujem pocut za mnou iduce auto? napoviem ti : Pretoze tam ziadne nejazdia.
|
|
Re: Dowgrade
Od: Hmmmmmmmm
|
Pridané:
8.9.2016 10:21
Fuuu, a keby sa ten trtolin dozvedel, ze napr ja jazdim na elektrobiku 50km/h , tak by uz asi skolaboval.
|
|
Re: Dowgrade
Od: Jehggbbcffffff
|
Pridané:
8.9.2016 23:29
Kupim si ich hned! Pacia sa mi a riesia vsetky moje sluchadlove problemy, CACHING?
|
|
Re: Dowgrade
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.9.2016 7:07
v sluchatkach bude urcite hacik, ze to nepojde so ziadnym inym telefonom. Neverim, ze by to apple spravilo normalne, ze to pojde s hociakym.. Ked ano, klobuk dole..
|
|
Re: Dowgrade
Od: Boh1
|
Pridané:
8.9.2016 7:36
Hádam by si nechcel slúchadlá za 159€ používať ako ty chceš. Nie nie, len apple+apple. Niemiešaj hrušky s jablkami.
|
|
Re: Dowgrade
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
8.9.2016 9:17
Mas u mna plus (+) za referenciu na hrusky...
|
|
Re: Dowgrade
Od: Mr.G
|
Pridané:
21.9.2016 7:27
Apple nemusim, ale su to univerzalne sluchadla pojde ti to aj na androide. Kazdopadne odstranenie toho jack portu je nedobry krok. Kludne mohli uviest tie sluchadla, ale nechat aj port... Hold chceli usetrit a ulahcit si IP izolaciu... taky izolovany jack bude stat cca do $1x 2-3mil predanych kusov...
|
|
Re: Dowgrade
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 9:00
Prečo by som si mal niečo vnútorne ospravedlňovať? Keď už používam slúchadlá, tak tie od Apple. A či ich strčím do jacku, alebo Lightningu, je mi úplne jedno.
|
|
Re: Dowgrade
Od: autobus
|
Pridané:
8.9.2016 10:05
ja mam taku vec na mobile. sa to vola bluetooth a prenasa to zvuk. ano uz vyse roka som nepouzil jack na mobile takze tuto zmenu vobec nepovazujem za zlu. ak mas rad kable kup si pevnu linku.
|
|
Re: Dowgrade
Od: Radek Hulán
|
Pridané:
9.9.2016 11:26
Konečně pořádná inovace!
Protože iPhone 7 nemá standardní konektor na sluchátka, a nemá bezdrátové nabíjení, ale sluchátka se strkají tam, kde se zároveň telefon nabíjí, tak si koupíte tuto krásnou dvojitou redukci a máto vyhráno!
To je to samé co MacBook. Stačí vám počítač a 7 redukcí k tomu a jste v pohodě!
Váš Radek
|
|
Tie slúchadlá sú top
Od: Djsmfjdijc
|
Pridané:
7.9.2016 21:19
Tie slúchadlá sú top, z môjho pohľadu totálna revolúcia. Ale prejdime k tomu čo nás všetkých trápi. Kde bola sakra live reportáž ako bolo vždy Zvykom.?
|
|
Re: Tie slúchadlá sú top
Od reg.: RB_
|
Pridané:
7.9.2016 21:54
veď toto
|
|
Re: Tie slúchadlá sú top
Od: Makovník
|
Pridané:
7.9.2016 22:29
Jj, slúchadlá sú top. Síce ich nemáš kam strčiť, ale keď to povedalo Apple, musía byť typ.
|
|
Re: Tie slúchadlá sú top
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 9:05
Prečo by ich nemal kam strčiť? Nemá uši?
|
|
Re: Tie slúchadlá sú top
Od: plynovy nerv
|
Pridané:
7.9.2016 23:21
Kto alebo co je ten Zvykom.?
|
|
Re: Tie slúchadlá sú top
Od: BigF
|
Pridané:
8.9.2016 8:43
tie sluchadla ma aj tamtung lepsie...
live prenos som ja pozeral na jou trubke... takze bol ;-)
|
|
Re: Tie slúchadlá sú top
Od: b2un0
|
Pridané:
8.9.2016 12:43
tube = telka
tube
9. Informal
a. Television: What's on the tube?
b. A television set.
http://www.thefreedictionary.com/tube
|
|
takato revolucia tu nebola odkedy nas Stív opustil
Od: jemand
|
Pridané:
7.9.2016 21:25
Stívov Duch zije v ludoch co kupuju epl, kupujme kamarati, vsetci dobre vieme, ze tito asociali co kupuju hrdzavych droidov mozu za toto co sa deje v tomto state
|
|
re......
Od: dando11111
|
Pridané:
7.9.2016 21:35
"Podľa Cooka je A10 Fusion najvýkonnejším procesorom aký bol kedy použitý v smartfóne."
mozno akurat tak v smartfone apple. nech mi ukaze jeho porovnanie s 8jadrovym lenovom. Cook si asi nieco dobre zafajcil ked mu tak ebe
|
|
Re: re......
Od: Bsbzb
|
Pridané:
7.9.2016 21:37
To bude výkon na jedno jádro asi
|
|
Re: re......
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
7.9.2016 21:41
Vydrz do prvych benchmarkov, inak by to netvrdil keby si nebol isty.
Ty si myslis ze cim viac jadier tak viac vykonu? Budicek...
|
|
Re: re......
Od: dando11111
|
Pridané:
7.9.2016 22:06
budicek si daj ty. uz si testoval dvoj jadro a stvorjadro?
uz si porovnaval dvojjadro a osemjadro?
|
|
Re: re......
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
7.9.2016 22:41
Nepotrebujem budicek.
Samsung Galaxy S6 Edge - 3849 points (4-jadro, 2.1 Ghz)
iPhone 6S - 4025 points (2-jadro, 1.84 Ghz)
Oba merane v multicore
|
|
Re: re......
Od: tyasi
|
Pridané:
7.9.2016 23:22
Hovorí ti niečo slovíčko marketing?
Zjavne nie, trolo :)
|
|
Re: re......
Od: dando11111
|
Pridané:
8.9.2016 7:09
moze byt, ale teraz je to 2jadro vs 8jadro. a to mi povedz ako aplle prekona
|
|
Re: re......
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
8.9.2016 8:50
A10 Fusion je 4-jadro
|
|
Re: re......
Od: dando11111
|
Pridané:
8.9.2016 17:15
nejako zle citas je to 2jadro + 2jadro
tak ako samsungove osemjadro je 4jadro + 4jadro
|
|
Re: re......
Od: vds
|
Pridané:
8.9.2016 17:40
tak, ze sa vykaslal na pocet jadier a radsej sa zameral na realny vykon
|
|
Re: re......
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.9.2016 18:12
Ten realny vykon zavisi od sposobu programovania.
Ked mam jeden thread v ktorom robim vsetko, tak dvojjadro s vysokym IPC bude vykonnejsie ako stvorjadro s trocha nizsim IPC.
Ked mam styri thready, ktore viem vytazit, tak na tom bude lepsie to stvorjadro.
|
|
Re: re......
Od: cosi
|
Pridané:
7.9.2016 22:16
a ty si odkial z jaskyne vysiel? a co taky bulldozer 8 jadrovy ma tiez vyssi vykon ako nejaka i5 4 jadrova?
|
|
Re: re......
Od: niemand
|
Pridané:
8.9.2016 10:08
Neurazaj hulicov, ziadny normalny by taku kktinu nikdy nepovedal!
|
|
kabel je kabel
Od: tojejedno
|
Pridané:
7.9.2016 21:35
Najsťahovanejšia aplikacia v AppStore bude nájdi svoje airpody? Inak k Iphonom radšej nepíšem nič.
|
|
Pokuta
Od: Krumpi
|
Pridané:
7.9.2016 21:36
Vidím že tých 13 miliárd € sa už premietlo do európskych cien
|
|
Re: Pokuta
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.9.2016 23:56
Nie je to tam sice explicitne napisane, ale da sa predpokladat ze cena v eurach je uz aj s dph.
A ked teda nechces kupovat s dph chod na vylet do usa a kup si ho tam. Budes mat aj vylet, aj nezaplatis dan zdierackemu statu. Akurat budes mat len rocnu zaruku.
|
|
Re: Pokuta
Od: asdadasd
|
Pridané:
8.9.2016 8:38
a to v ktorom usa state mozes kupit iphone bez dane?
|
|
Re: Pokuta
Od reg.: holden
|
Pridané:
8.9.2016 8:48
v usa je v kazdom state ina dan z pridanej hodnoty, preto sa pri takychto prilezitostiach neuvadza.
|
|
Re: Pokuta
Od: tamtung
|
Pridané:
8.9.2016 8:54
v kazdom... a ked tu VAt chces platit, tak je tak 5% , namiesto europskych socialistickych 20%
to je uspora 150eur, tj, kupis dva a mas letenku zadarmo
|
|
Re: Pokuta
Od reg.: raketa
|
Pridané:
8.9.2016 14:32
ved to tam aj tak vyzera podla tych dani, vsetko rozebane
|
|
Re: Pokuta
Od: Raj daňový
|
Pridané:
8.9.2016 10:16
Delaware napr.
|
|
apple
Od: jan pan
|
Pridané:
7.9.2016 21:52
celkom pekny, slabucky displej zostava |kategoria samsung 120e tel|, vacsi takt cpu-vyssia spotreba cize este nizsia vydrz baterie realne ked neratam sluby, ked chcem mat tel stale na kabli mam pevnu linku, zachranuje to software ktory toho moc nevie teda ani moc nepokazi, s tym displejom a katastrofalnou bateriou by mali ozaj nieco robit, mojej zene sa paci
|
|
Re: apple
Od: dando11111
|
Pridané:
7.9.2016 22:07
nepaci. ona ho chce aby bola in
|
|
Re: apple
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
7.9.2016 22:20
Vysvetlis mi naco ti je displej o full HD alebo 4K rozliseni na tak malom zariadeni???
Take rozlisenie nemas realne ani kde vyuzit. Telefony s takym rozlisenim uz len koli spotrebe baterie bezia max vo Full HD alebo este nizsom tak preco vsetci slintaju nad papierovymi parametrami, poctom jadier, predimenzovanou RAM(ano pazravy a zle navrhnuty multitaskng na androide to potrebuje), poctom Mpx???
Je krasne vidiet ako sa vsetci predhanali v Mpx na fotakoch, jediny kto tento trend sabotoval bol prave Apple a teraz zrazu kazdemu staci zlaty standard 12Mpx.
Toto je len blbo nastaveny smer kam sa android smartfony uberaju, ked uz niet co poriadne vymysliet tak to prepchame nadupanym HW, spravime k tomu patricny marketing, komplet to onalepkujeme aby zakaznik videl aj ked tomu k0k0t rozumie.
A Samsung je v tomto majster, zahnuty displej ktory nema realne vyuzitie pretoze notifikacie za mozu zobrazovat aj na displeji rovnom. Ale pekne to vyzera a vedia to ovciam predat.
Takze papajte ovecky nadupany HW.
|
|
Re: apple
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
8.9.2016 0:21
Príkladom môže byt VR, kde to rozlíšenie (a výkon a ešte baterku) potrebuješ.
|
|
Re: apple
Od: prpr
|
Pridané:
8.9.2016 2:10
retina je ti tak na dve veci v tomto pripade:D
|
|
Re: apple
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 9:09
Pretože niektorí používatelia pozerajú na svoje Samsungy zásadne lupou a potom onanujú nad tým, ake malé pixely tam majú. Iné využitie si neviem predstaviť.
|
|
buducnost
Od: nem,o22
|
Pridané:
7.9.2016 22:02
Fakt krasna buducnost, Samsung vybuchuje, Apple kasle na audio. Uz sa neviem dockat ako bude vypadavat spojenie tymto ich sprckam do usi. Nehovoriac ze nieje nic lepsie ako mat sluchadla ktore bude treba dobijat a po pol roku,roku kupovat nove lebo baterka zdochla.Co sa tyka kvality, tak to si fakt niekto mysli ze v tom malom priestore sluchadiel do usi, ked tam este narvali aj elektroniku, tak budu fakt lepsie? Fyzikalne je to nemozne, tu "kvalitu" dolalil pravdepodobne prave elektronikou. Co ma fakt ale bude zaujimat je ako sa rozodhnu masy - ci pojdu do tohto noveho trendu alebo nie.Ak ano, tak civilizacia ma namierne do definitivneho zdegenerovania a chcipnutia.
|
|
Re: buducnost
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 9:12
Áno, lebo to či sú slúchatká na smartfónoch drôtové, alebo bezdrôtové je práve ten určujúci faktor zdravia civilizácie.
Čo tam po nejakom sprostom globálnom oteplovaní, alebo svetovom hlade.
|
|
Re: buducnost
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
8.9.2016 9:31
Ziadne globalne oteplovanie ani svetovy hlad v skutocnosti neexistuje to len marketing disponuje dostatocne velkym poctom lehko ovplyvnitelnych jedincov ako si ty.
|
|
Re: buducnost
Od: Nemo22
|
Pridané:
8.9.2016 9:47
Nepochopil.Bezdrotove audio sa da pripojit k mobilom uz aj dnes cez Bluetooth.Stale je to mierne problemove a sem tam bugove, prenost nieje vzdy 100% ale uz je to v podstate pouzitelne.Vyhoda jacku je ze je to primitivny a funkcny konektor ktory tu je uz desatrocia.V pripade ze sa poserie nieco v prenose alebo vybiju baterky v sluchadlach (inak dobre zverstvo) tak je to vyborny fallback.Inak tie kecy o prechode na digitalne audio ze uz analog nieje in, tak asi Cook ma digitalne usi alebo co, lebo clovek bude mat sluch stale analogovy.
|
|
Re: buducnost
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 9:55
Však si môžeš pripojiť sluchátka cez Lightning, tak neviem čo tu trepeš o bezdráte. Nikto Ťa nenúti používať bezdrát, keď nechceš.
|
|
Re: buducnost
Od: Evolucionar
|
Pridané:
8.9.2016 10:11
co ty vies, mozno nam evolucia spravi digitalne usi
|
|
Re: buducnost
Od: autobus
|
Pridané:
8.9.2016 10:13
tak a este raz to tu dam, lebo niekto proste nema rad nove veci. nepindaj kym neskusis. ja mam sluchadla Earin ktore maju dobry zvuk a su este mensie ako tie od apple. mam ich velmi rad a nikdy by som sa ku kablom nevratil ani keby som po roku dvoch musel kupit nove. kabel sa aj tak odfajci po dvoch rokoch. cest kablom co vydrzia.
|
|
Re: buducnost
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
8.9.2016 10:19
... maju dobry zvuk... A pocivas na nich MP3ky. Rozumieme ti.
|
|
Re: buducnost
Od: autobus
|
Pridané:
8.9.2016 12:27
neviem co ine by si rad pocuval na mobile ale platne to asi nebudu. hlavne v autobuse alebo ked si ides zabehat. vtedy si na tej kvalite pochutnas. ale chapem. ked nemas na poriadne bezdrotove sluchatka tak nemas ani na novy ifon to je v pohode. to sa stava.
|
|
Re: buducnost
Od: MožnoTak
|
Pridané:
8.9.2016 12:30
...stiahnuté z YouTube, samozrejme..
|
|
Re: buducnost
Od: autobus
|
Pridané:
8.9.2016 12:42
v krajinach kde mobilny net nie je z doby kamennej a mas 25GB v zakladnom balicku staci aj spotify v najvissej kvalite.
|
|
IP67___
Od: sdfasdfasdfaf
|
Pridané:
7.9.2016 22:09
Nie je náhodou štandardom definované, ako dlho musí zariedenie vydržať v akej hĺbke aby dostalo certifikáciu IPx7 ????
|
|
Re: IP67___
Od: karokolko
|
Pridané:
8.9.2016 0:56
iPhone sa neriadi štandardmi. Štandardy sa prispôsobujú podľa potrieb iPhonu.
|
|
Re: IP67___
Od: Nemo22
|
Pridané:
8.9.2016 9:48
Presne, iPhone je Chuck Norris dnesnej doby.....
|
|
Re: IP67___
Od: lololol
|
Pridané:
8.9.2016 9:52
Chuck Norris poslal obrazok cez Bluetooth zo svojho iPhone.
|
|
Re: IP67___
Od: Ncffnfnffn
|
Pridané:
8.9.2016 10:24
Chuck to posiela cez AirDrop , a posiela 1GB videa rychlejsie ako ty stihnes hejtovat.
|
|
Re: IP67___
Od: 34897ed
|
Pridané:
8.9.2016 11:36
...zo svojho iPhone...na not-apple zariadenie
|
|
Re: IP67___
Od: Scgcfffhjkkk
|
Pridané:
8.9.2016 23:35
Uz ste to dojebálí.....
|
|
4ledky
Od: asdfafsd
|
Pridané:
7.9.2016 22:12
Som zvedavý, koľko tam budú mať tých lediek za 5 rokov :D
To niekto uverí že tie fotky čo sú v klipe sú fotene iPhonom?
|
|
iPhone
Od: neprihlaseny uzivatel
|
Pridané:
7.9.2016 22:28
Ked uz vyhodit tolke peniaze za telefon, tak za iPhone. Ked vidim ako Samsung drzo pyta za svoje vybuchujuce polotovary 850€, tak sa mi otvara nozik vo vrecku. Procesor ktory nedosahuje v single-core score ani na rok stary A9 chip, ich hnusnoidna nadstavba na starom Androide 6.0.1 a nesympaticka Korejska natura, to uz radsej nejaky Huawei a este aj usetrim. Pri iPhone si priplacate za detaily ako napriklad safirove krytie na Touch ID tlacidle, ktore nikdy neposkriabete, jedine ak nosite diamanty po vreckach a aj po rokoch bude mat rovnako presne snimanie odtlacku ako po vybaleni z krabice.
|
|
Re: iPhone
Od: Niktosh
|
Pridané:
7.9.2016 22:51
Apple nahuckalo fabriku na safir, ze od nej bude brat skla na display, tak to vedenie nakupilo technologie atd. A potom apple zdupkalo a ta fabrika skoro skrachovala. Len tolko k safiru.
Pravda je ale taka, ze odkedy Stevko umrel, apple straca dych a lesk.
|
|
Re: iPhone
Od: Ndkam
|
Pridané:
10.9.2016 12:59
Netrep ta fabrika skrachovala pretože to bol čistý amaterizmus a nedokázali dodať safir v požadovanom množstve pretože 90% zničili počas manipulácie.
|
|
Re: iPhone
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 2:47
Ked uz vyhodit tolke peniaze za telefon, tak za onePlus. Ked vidim ako Apple drzo pyta za svoje ohybajuce polotovary 749€-1199€, tak sa mi otvara nozik vo vrecku. Procesor ktory nedosahuje multi-core score ani na rok stary Snapdragon 820 rovnako ako na Snapdragon 820 (https://www.technohacker.com/ iphone-7-benchmarks-revealed-heres-a-comparison- of-a10-vs-snapdragon-820-vs-exynos-8890/) a v single core vedie o percenta, ich hnusnoidna nadstavba na novom iOS 10 a nesympaticka cinska pardon americka natura, to uz radsej nejaky onePlus3 este aj usetrim. Pri onePlus si nepriplacate za detaily ako napriklad safirove krytie na Touch ID tlacidle, ktore nikdy na ziadnom fone ziadnej znacky neposkriabete, jedine ak nosite diamanty po vreckach a aj po rokoch bude mat rovnako presne snimanie odtlacku ako po vybaleni z krabice.
|
|
Re: iPhone
Od reg.: gabiX
|
Pridané:
8.9.2016 10:46
Presne tak OnePlus 3 - 399€. Iba ak si niekto chce priplatiť za značku a iOS 500-600 naviac, nikto mu v tom nebráni. Apple je luxury jewelry brand tak prosim. Geniálny biznis model, ajja by som rad takto zbohatol na ovciach. Stále mám OP1 64GB a som spokojný.
|
|
Re: iPhone
Od: Niktosh
|
Pridané:
8.9.2016 11:54
A co je potom Vertu, ked iphone je sperk :)
|
|
Re: iPhone
Od reg.: gabiX
|
Pridané:
8.9.2016 13:08
To isté. Akurát ,že jablko je pre plebs a Vertu pre fajnšmejkrov ktorý nato musia mať. Isto sú aj iné takéto one-of-a-kind značky pre boháčov. Ale Apple .... veď sám Wozniak to povedal ,pozri si CeBIT Keynote Steve Wozniak. Vynikajúce ITV.
|
|
Re: iPhone
Od: siirii
|
Pridané:
9.9.2016 12:24
Nechceš ísť do politiky? Bol by z Teba úžasný demagóg, v SMERe by Ťa brali okamžite.
"nedosahuje multi-core score ani na rok stary Snapdragon 820"
Áno máš pravdu, Exynos vedie o 11%, Snapdragon o závratných 0,6%!
"a v single core vedie o percenta"
A opäť máš pravdu! A10 je výkonnejší o 63% oproti Exynosu a o 78% oproti Snapdragonu.
Vzhľadom na to, že Snapdragon má 4 plné jadrá a Exynos 4 + 4, tak je ten multicore výsledok je dosť fail oproti A10. Nehovoriac o singlecore.
|
|
Re: iPhone
Od: siirii
|
Pridané:
9.9.2016 12:27
"ktore nikdy na ziadnom fone ziadnej znacky neposkriabete, jedine ak nosite diamanty po vreckach a aj po rokoch bude mat rovnako presne snimanie odtlacku ako po vybaleni z krabice" - Strašne sa mi páči, ako si cucáš takéto "fakty" z prsta. Hovorím, rodený demagóg.
|
|
Re: iPhone
Od: Rrrt
|
Pridané:
10.9.2016 13:03
Na android ti touch ID netreba keď to vie obabrat aj malé decko. Načo sa zaoberať ochranou skenera keď užívateľ si to po čase aj tak vypne keď zisti ze mu je na dve veci...
|
|
Iphone
Od: Dalekohlad
|
Pridané:
7.9.2016 22:39
Telefon za 750,-eur??? Hlavne, ze amici to maju za 580eur v prepocte, uz ma fakt seru tie europske ceny... To si ho uz si mozem ist kupit do USA, cesta + iphone ma vyjde len o trosku viac ale mam k tomu aj vylet do USA.
|
|
Re: Iphone
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
7.9.2016 22:43
Druhy rok zaruky ta asi moc nezaujima ze?
|
|
Re: Iphone
Od: Dalekohlad
|
Pridané:
7.9.2016 23:12
A ten druhy rok zaruky stoji 170eur?
|
|
Re: Iphone
Od: kokoti_matematici
|
Pridané:
8.9.2016 9:33
kokotkovia, zabudli ste na to ze tie ceny co uvadza apple na konfere su bez dane ktora je v kazdom state usa ina. ked tu cenu preratate na eura, priratate dph, clo tak nakoniec zistite ze ten dalsi rok zaruky mate zadarmo.
|
|
Re: Iphone
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 11:46
dal som Ti - za vulgarizmus ale mas pravdu - ceny v USA su po vzore CSFR :-) 90. rokov bez dane
na druhej strane celkom svinstvo ze Apple takto balamuti ludi s cenou bez dph lebo mu to neprikazuje zakon
|
|
Re: Iphone
Od reg.: migmig
|
Pridané:
8.9.2016 12:22
ty si dobry trolo, ze zakon. V USA sa vsade uvadzaju ceny bez DPH.
|
|
Re: Iphone
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 17:15
ved prave, trolo,
preto si z USA robim prcu
|
|
Re: Iphone
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 12:24
To nie je o balamutení. Ako chceš napísať cenu s DPH, keď je v každom štáte iná?
|
|
Re: Iphone
Od: UrčiteÁno
|
Pridané:
8.9.2016 12:39
a ako to dokázali pre Európu, keď je v každom štáte iná?
|
|
Re: Iphone
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 13:00
A Ty si videl, že by na Keynote boli ceny pre Európu?
|
|
Re: Iphone
Od: Sjdhejd
|
Pridané:
7.9.2016 23:34
Najlacnejšie letenky idú po 300€ tak sa spamataj. Potom je tam ten rok záruky navyše a k tomu toto je cena bez dane, cize ešte si pripocitaj VAT ktorá je v každom štáte USA iná.
|
|
Re: Iphone
Od: Dalekohlad
|
Pridané:
8.9.2016 0:49
No ved vravim, ze to bude trosku drahsie ale mam v tom aj vylet do USA. A niekde je VAT aj nulova (California tusim), no a rok zaruky ti mozem vies co, po roku ajtak telefon predavam aby sa mi to aspon nejak oplatilo, takze sa spamataj ty...
|
|
marianna
Od: istambul
|
Pridané:
7.9.2016 22:39
nakopat cooka do zdierky.
|
|
Re: marianna
Od: lololol
|
Pridané:
8.9.2016 9:50
Myslis do jeho 3,5mm zdierky?
|
|
Re: marianna
Od: Hahahsh
|
Pridané:
8.9.2016 10:12
Asi skor bezdrotovo, ked uz 3,5mm jack odstranili
|
|
realita
Od: andrejman
|
Pridané:
7.9.2016 22:40
doba ked Apple sokoval verejnost svojim vyrobkom je davno prec. Zlate casy sa im skoncili. Dnes v podstate prezentovali nieco co uz to v podstate na trhu je a len zabalili do apple obalu s pozlatkom.
Ludia co su verni apple si kupia apple a ludia ktori sa rozhodovali nad novym telefonom s velkou pravdepodobnostou si vyberu inu znacku.
Bojovat s aziou v elektronickej sfere v tejto dobe je dopredu prehraty boj.
|
|
Re: realita
Od: ...
|
Pridané:
7.9.2016 23:18
>Bojovat s Aziou v elektronickej sfere v tejto dobe je dopredu prehraty boj.
Priemyselna spionaz ti nic nehovori?
|
|
Re: realita
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 2:18
Ale hovori, lenze Applu to aj tak nepomoze :-0
|
|
Re: realita
Od reg.: cca01
|
Pridané:
8.9.2016 8:27
Časy, keď Apple šokoval každým výrobkom sú preč. Ale Apple hateri tu boli vždy, na tom sa nič nezmenilo. Nedá sa každým výrobkom spustiť lavína ako to bolo pri iPode alebo iPhone...
|
|
Gramar
Od: MladýPanko
|
Pridané:
7.9.2016 23:14
"Nové modely tak budú dostupnú celkom v piatich farbách, okrem nových čiernych v zlatom, ružovo-zlatom a striebornom." To je po lovensky ci magyarsky?
|
|
Titulok
Od: culork
|
Pridané:
7.9.2016 23:37
Kks, ja síce nezarábam zle, ale kúpiť si obyčajný telefón za 4-cifernú sumu sa mi zdá choré. Už 700 a viac eur za mobil je podľa mňa prehnaná suma a je úplne jedno či je to apple alebo hociktorá iná značka.
|
|
Re: Titulok
Od: Mxxl
|
Pridané:
8.9.2016 0:46
ja tiež nezarábam zle, ale 700€ mi je ľúto dať za notebook, nie za mobil :/
|
|
Re: Titulok
Od: asdfa
|
Pridané:
8.9.2016 7:08
no ja vidim viac ako 300e dat za fon chore, a to teda vobec nezarabam zle
|
|
Re: Titulok
Od: FrajerisRytmus
|
Pridané:
8.9.2016 7:50
Ja zarábam síce zle, ale dat stvorcifernu (to sú 4 čísla?) sumu sa mi na splátky oplatí
|
|
Re: Titulok
Od: asdfa
|
Pridané:
8.9.2016 8:11
ale bohuzial to na svk tak funguje, chalani zarabaju 500e a vsetci na pausaly 600e fony...
|
|
Re: Titulok
Od: Niktosh
|
Pridané:
8.9.2016 12:02
Vsetko je to o prioritach. Ja si kupujem PC tak okolo 800-1000€, ale potom 4-6 rokov nechcem novy. Sice mi zdroj nevydrzi 6 rokov, ale raz mozno vyda..
|
|
Re: Titulok
Od: Mxxl
|
Pridané:
8.9.2016 12:26
to je pravda, že je to o prioritách. Ja som ešte ako študent pred 4 rokmi kúpil notebook, žiaden high-end, obyčajný kancelársky notebook a zistil som že mi nič nechýba (dovtedy som považoval za samozrejmosť mať čo najviac RAM, procesor najnovšej generácie a samozrejme pridanú grafickú kartu). Tento notebook mi však dva roky dozadu zletel z 5 metrovej výšky a tak som siahol po ďalšom, tentokrát 320 alebo 340 eurovom notebooku, CPU Intel Pentium 2020M, 4gb ram. Niekto si povie aké smiešne, mne však stačí, keďže hry nehrávam a nerobím ani hudbu ani fotografie ani videá, takže ak vydrží ešte 3 roky až potom sa popozerám po ďalšom :)
|
|
Re: Titulok
Od: Niktosh
|
Pridané:
8.9.2016 16:55
Tak na pracu by ti mozno stacil aj za 200€, ty marnotratnik :D
|
|
Re: Titulok
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.9.2016 7:12
Ja by som zakazal predavat predrazene kalkulacky.
Low cost ntb ani zadarmo. Klamat ze na pracu :D
Velmi dobry vtip.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: klak1
|
Pridané:
8.9.2016 9:40
ale hlavne vyvalit 15-20000 za auto (aj ked na lizing), je pre vacsinu slovakov uplne ok a potom budu po zvysne roky zrat len pasteky :)
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 9:46
auto kupis raz za 12 rokov
auto v cenovej hladine nad 20 ponuka luxusne asistencne sluzby
fon kupis novy .. ako casto?
fon v cenovej hladine 1000+ ponuka v porovnani s fonom za 300 .. ehm.. luxusne .. idem zvracat
|
|
Re: Titulok
Od reg.: klak1
|
Pridané:
8.9.2016 10:21
cize vlastne cca 1500 eur + servis + poistenie + palivo je uplne ok platit kazdy rok. :) A co ak niekto chodi MHDckou, lebo auto nepotrebuje a za usetrene peniaze si kupi iPhone? Toho treba hned odsutit za zle investovane peniaze? :))
|
|
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
8.9.2016 10:37
Paci sa mi ako porovnavas potrebu mat auto (potrebujem sa niekam dostat a mam obmedzene moznosti inak ako vlastnym autom) s potrebou mat telefon.
Ani kupa auta ani kupa telefonu nie je investicia.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: klak1
|
Pridané:
8.9.2016 10:51
tvoja logika sa da aj obratit na Potrebujem niekomu zavolat, ale mam obmedzene moznosti, lebo telefonne budky v mestach akosi vymizli. Samozrejme, da sa zavolat aj z telefonu za 50eur, tak isto, ako ked sa chcem niekam dostat mi staci auto za 5000 namiesto novej nadupanej Oktavky vo "full vybave" ;)
|
|
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
8.9.2016 10:59
Jasne da sa, ale nie ekvivalentne. Auto za 5k nemusi naplnat tvoje potreby - jke to nejake mestska 1.0 a tam rodinu s 2mi detmi a kocikom nevtrepes. Kdezto iphone ti pre telefonovanie posluzi uplne rovnako ako mobil za 50€. Povedal by som, ze prirovnanie by bolo na mieste ako ked by si chcel na vozenie deti do skoly prsche panameru, lebo ti nestaci oktavka.
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 11:33
suhlas, bratu
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 11:17
moja logika je bez chyby
fon slusi na komunikaciu - do zvlada KAZDY
auto - podla potreby
kto vyuzije luxusne s asistencnymi sluzbami vratane kameroveho systemu si priplati, kto necestuje napr na sluzobky 500-1000 km pojde busom vlakom alebo lietadlom - vsetko podla potreby
fon za 1000+ si nekupi nikto kto potrebuje
- telefonovat - staci kazdy mobil
- fotit - od toho su profi zrkadlovky
- konzumacia digit obsahu - staci kazdy mobil/tablet/PC/TV ci uz smart alebo s nejakou tou krabicoiu ktora smart strci do vrecka
- vyhovarat sa na sviznost systemu - kto mal uz onePlus 1 alebo X (dnes s dobierkou za €239 akurat treba paypal ucet)vie, kto nemal v ruke nech nekeca
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 12:28
A ako do tej logiky zapadajú luxusné autá?
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 15:57
luxusne auta - definicia
http://marko.blog.auto.cz/ 2006-09/definicia-premioveho-segmentu/
staci 2 sekundy googlovat ty exot
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
9.9.2016 11:56
Ja som sa nepýtal na definíciu prémiového segmentu, ja som sa pýtal, ako do logiky a.k.a "moja logika je bez chyby" zapadajú prémiové autá.
Niekto nerozumie písanému textu, ale ja som exot, ach jaj.
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 12:34
Podľa Tvojej logiky:
auto za 30000+ si nekúpi nikto kto potrebuje
- jazdiť - stačí mu každé auto
- počúvať hudbu - od toho je profi audiosystém
- vyhovárať sa na svižnosť systému - kto sedel v Oktávke RS, vie, že drahšie auto nepotrebuje
Tak obmedzený pohľad na svet máš od narodenia, alebo to prišlo postupne?
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 15:54
co ty mas s tou oktavkou co si v zivote ine nevlastnil ;-)
jedina vec o ktorej som hovoril je vyuzitelnost
fon za 4 cifry nema pridanu hodnotu
mimochodom trvam na tom ze ak niekto za 30+ kupi auto nema tam nic lepsie ako za 20-25. robil som si prehlad u roznych znaciek a skusal som osobne ty obmedzenec
kto si kupi auto za trebarz 100+ s pozlatenymi plechmi je obmedzenec ale kup si ked za to chces vyhodit peniaze tvoja vec
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
9.9.2016 12:01
Žiadnu škodovku som nikdy nevlastnil. Nie že by to malo niečo s článkom, ale už som si zvykol, že ajajaj trieska úplne odveci.
Porozprávaj nám, čo si skúšal osobne u rôznych značiek, nech sa pobavíme. Lebo drahšie autá nemajú kožu, silnejšie motory, dlhšiu záruku, lepšie asistenčné služby, atď. Platí sa zásadne za vzduch.
Ach Ty trtko.
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 16:18
tvoje prirovnanie je nekorektne
-pises auto za 30000+
>cena najlacnejsieho iPhonu sa v tomto clanku uvadza €759, cena oneplusX €239 > pomer cca 3.17
ergo, ak (pseudo)luxusne auta startuju na 20-25 tak potom podla prepoctu v pomere ktory ziskas z cien iPhonu a onePlusX dostanes cifru 3.17 * 25000 = 79 250 €
Ty mi vycitas auto za 30000? kde si toto cislo vycucal?
Ty degerovany od narodenia alebo rodicia vychovali?
Ty mne nadavas blbecku???
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
9.9.2016 12:04
Vieš čo znamená 30000+? 30 tisíc a VIAC. Tak si tam dosaď tých 79 250€ a budeš spokojný.
Čo Ti kde vyčítam?
Prosím Ťa, keď sa budeš chcieť ešte vyjadriť, popros niekoho, nech Ti vysvetlí na čo reaguješ, lebo trepeš dve na tri.
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 16:23
mimochodom ak si do auta instalojes najdrahsi audiosystem, mas na to pravo, netvrdim ze nemas
kalkulujem ze si jeden z borcov co aute maju supermega subwoofer aby si ich niekto vsimol ked robi tuc tuc
ja uprednostnujem divadlo alebo kino
lebo chcem kvalitu a kulturny zazitok
ty obmedzenec
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
9.9.2016 12:08
Pod "profi audiosystémom" som nemyslel audiosystém v aute. Mala to byť analógia na Tvoj záder: "- fotit - od toho su profi zrkadlovky".
Vieš, pointa foťákov v mobiloch je, že ich majú ľudia, na rozdiel od zrkadloviek, stále zo sebou.
Nie, v aute síce mám 10 reproduktorov (už o výroby), ale subwoofer tam nemám.
|
|
Re: Titulok
Od: asfsdfsr
|
Pridané:
8.9.2016 12:41
kde sa da zohnat OnePlus One za 240€?
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 15:50
tu tu a tu
https://oneplus.net/sk/x
|
|
Re: Titulok
Od: logik
|
Pridané:
8.9.2016 12:45
ty si bud obmedzeny alebo chudobny. inak sa to neda vysvetlit. a podla mna zijes s matkou v garzonke.
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 11:18
Apple som respektoval v dobe ked vyuzivali powerPC dnes je to dalsia Intel skladacka aku si skladam doma alebo pre znamych.
Apple som respektoval v dobe ked uviedli v r 2007 phone za $500 a napriek 412Mhz Samsung procaku a 128MB RAM to ficalo lepsie ako u konkurecie a to Apple nemal s fonmi ziadne skusenosti. To ze iPhone 2G bhal v reali pomalsie ako na keynote u Jobsa (mal pretaktovany procak alebo co) teraz nebudem riesit.
Dnes som Apple hater.
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 12:30
Ty si doma skladáš hliníkové notebooky? Alebo all-in-one PC? Frajer!
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 15:47
ja pouzivam desktop, pracujem s kompom cca 10 hod denne notebook by mi nevyhovoval
book je pre mna iba na odprezentovanie prace ale nie na pracu .. jedine narychlo nieco zbuchat v terene
na moju praca vyzadujem aspon 24" - book je pre mna nepouzitelny
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 15:53
"dnes je to dalsia Intel skladacka aku si skladam doma alebo pre znamych" - V tom prípade táto veta nedáva zmysel.
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 16:03
co nechapes ? rad vysvetlim
mnoho firiem si pod vlastnou znackou navrhuje zostavy ci intel alebo amd a predava ako celok - ja poslednych 20 rokov skladam sam mam tam komponenty co ja chcem a stoji ma to tak 2/3 desktopu porovnatelnej konfiguracie - priklad> som alergicky na TLC ale ako systemak vyzadujem SSD takze volim MLC. Keby sa dalo tak SLC, bohuzial to neide :-(
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
9.9.2016 12:10
A čo má toto celé spoločné s počítačmi Apple?
To či tam je taký, alebo onaký Intel procesor je drvivej väčšine zákazníkov úplne jedno. MacBooky si ľudia kupujú kvôli iným parametrom.
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
8.9.2016 12:29
A to akože nová Oktávku si dal ako príklad luxusného auta? Je ekvivalent Samsungu strednej triedy.
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 11:02
paci sa mi ako nechodis na sluzobne cesty do nemecka :-)
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 11:40
v principe mas pravdu - vsetko je otazka vyuzitelnosti
|
|
Re: Titulok
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.9.2016 10:49
Ked sa musis rozhodovat medzi PHM+poistky pre auto alebo telefon, znamena to, ze nemas ani na jedno a to je problem, ktory by si mal riesit. Nie, ci si kupit luxusny telefon.
|
|
Re: Titulok
Od: Cccvbbjj
|
Pridané:
8.9.2016 23:41
By si este len videl aki su bohati ludia lakomci. Tí sa natahuju o 1€ kludne pol hodinu. Oni nerozmyslaju ci kupit PHM alebo iPhone! Kludne to bude Nokia 3310 4 life!
|
|
Re: Titulok
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
9.9.2016 11:08
Oh, to samozrejme viem. Zober to tak, ze nie su bohati preto, zeby rozhadzovali (vid Simpsonovcov, ked Bill Gates kupoval Homerovu firmu :-D ).
iPhone si kupia z toho dovodu, ze je to status symbol (aby ostatni videli, ze sa im dobre dari). Drahe auto detto. Ale upratovaciu firmu, ked chcu, aby sa im upratalo? Zahradnik, aby im spravil zahradu? Alebo inu sluzbu? To nikto nevidi, nie su verejne zname cennikove ceny, budu sa natahovat o centy.
Na druhu stranu, ked fakt riesis, ze si vybrat medzi prevadzkou auta a luxusnym telefonom, tak nekupuj ani jedno.
Su tri typy aktiv, ktore mozes kupit: 1) ktore nic neprodukuju, ale ich hodnota moze vzrast 2) ktore produkuju dalsie vyrobky/sluzby, ktore mozes predat a 3) do ktorych musis vrazat peniaze, aby si ich udrzal tam, kde su teraz.
Pokial nepouzivas auto a telefon na podnikanie (typ 2), tak su to typ 3. Je to obycajna spotreba a je na tebe, ci chces do toho davat peniaze.
|
|
Re: Titulok
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 11:42
nikoho netreba za zle investovane peniaze odsudit
ale zasmiat sa mozeme :-)
|
|
Re: Titulok
Od: prpr
|
Pridané:
9.9.2016 0:21
keby na slovensku neboli vyplati ako v dakom ritistane tak by to ani nebol problem vyvalit tych 20000 euro za auto... to je tak ked pracovne auta ako toyota hillux a podobne su na slovensku povazovane za luxus. pri tom to je hnojarske auto s korbou.
|
|
Re: Titulok
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
9.9.2016 10:57
A to je Hillux este lacny, skus Amarok ;)
|
|
Re: Titulok
Od: autobus
|
Pridané:
8.9.2016 10:19
ked pouzivas telefon k praci tak je to fajn. po roku predas iphon za velmi dobru sumu ked je zachovaly. doplatis zbytok a mas pokoj. ja mam telefon v ruke niekolko hodin denne. keby to bol nejaky android po pol roku sa uz seka a serie. toto slape bez restartu a problemov nonstop.
|
|
Re: Titulok
Od: roob_neprihlaseny
|
Pridané:
8.9.2016 10:35
ano... piatok chcel kolega predat macbook 2010 za 500eur, len sa edohodli.. na stastie pre kulujuceho, bo vcera sa doyebal :D
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
9.9.2016 12:12
Stane sa. Ja mám napr. MacBook z roku 2008 a šlape ako hodinky.
|
|
Re: Titulok
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
8.9.2016 10:51
Pouzivam androidy od cias HTC G1 a ziadny sa po pol roku nesekal a nesral. Vestky isli bez restartov a problemov nonstop. Co robim zle?
|
|
Chuj aj ven
Od: Sedacisko
|
Pridané:
8.9.2016 0:51
Vraj aj nový Huajvej je dobry. ..a za tretinovú cenu. ..
|
|
myegodotcz
Od: Radek Hulán
|
Pridané:
8.9.2016 0:53
Tak jsem koukal, jak Apple představil iPhone 7 a je to zase zaostalost a sračka. Jdu na pivo.
|
|
Re: myegodotcz
Od: Tup
|
Pridané:
8.9.2016 8:26
takýmto ľuďom aj keby sa transformer poskladal do telefónu, pokiaľ to má logo Apple tak je to "zaostalosť a sračka". Že sú tam TOP komponenty, vrchol dnešných technológií (samozrejme o Samsungu sa dá povedať to isté, niekde o pár percent vedie jeden, niekde druhý), je tu pre niektorých zaostalosť...
To odstránenie jacku síce nie je veľmi user-friendly, ale pri Apple sme si už zvykli, že odstráňujú porty na ich vrchole, ako napríklad CD-ROM v 2008, alebo porty v MacBooku.
|
|
Re: myegodotcz
Od: Niktosh
|
Pridané:
8.9.2016 12:10
Ked si vyrobca, musis ratat s tym, ze cast zakaznikov "Naseres". Prrtoze, si zmenil dizajn/si nezmenil dizajn, atd. Vzdy bude niekto, co frfle.
Ale na druhu stranu ta vcerajsia prezentacia, naozaj ako pre zaostalich.. Best iphone ever we made... Best camera ever, best chocohall ever..
|
|
Ani ja nezarábam...
Od: Sedacisko
|
Pridané:
8.9.2016 0:54
Nejaký nový heft? ... Ani ja nezarábam zle. To je asi taká miera asi ako pokokox. Veličinu x zamen za inú vhodnú. Trebárs t.
|
|
procak a RAM
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 2:25
Kde su tie casy ked sa jablckari vysmievali androidu ze potrebuje 2-3 GB ram a 4 jadrovy procesor inak by lagoval :-)
Iphonu predsa staci 512 MB a max 2 jadro lebo ma iOS jupi
|
|
Re: procak a RAM
Od: Tup
|
Pridané:
8.9.2016 8:17
android zatiaľ tiež pokročil, na 8-jadro a 4GB RAM
|
|
Re: procak a RAM
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 8:40
Neboj, o rok v iPhone tiez bude :-) musis pockat
|
|
To si naozaj myslite ze samsung a epl su jedina možnosť?
Od: iuziurfblkvxcjvsduf
|
Pridané:
8.9.2016 7:08
OnePlus *grabs popcorn*
|
|
pokrok
Od reg.: Beast!
|
Pridané:
8.9.2016 7:32
Ale hej, treba uznať, že sa iPhone zlepšil. Už je skoro taký dobrý ako moja trojročná XPERIA Z3 Compact.
|
|
ZDIERKA
Od: lambol
|
Pridané:
8.9.2016 7:40
ZDIERKA
|
|
Tutilok ti titulok
Od: MaloSaKradne
|
Pridané:
8.9.2016 7:56
Kua menší senzor
|
|
16GB - 32GB
Od: RUMcajz
|
Pridané:
8.9.2016 8:26
HURAAA konecne nemaju 16GB zakladny model, meskaju len take 4 az 5 rokov za konkurenciou
|
|
Re: 16GB - 32GB
Od: Niktosh
|
Pridané:
8.9.2016 16:56
sak to je proste Apple, nie vy naozaj nepotrebujete mat viac ulozneho miesta, nie a dost uz!!
|
|
no nič, stále čakám,
Od: gabo16
|
Pridané:
8.9.2016 9:28
kedy apple dodá v iphonoch rádio, fm tuner plus digitálny DAB. bolo by fajn, mať za tú cenu aj tranzistorák. ale vážne, rádio je občas dobrá vec, nerozumiem prečo to apple ignoruje. asi chcú byť silou mocou "iní"
|
|
Re: no nič, stále čakám,
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.9.2016 9:41
lebo ludia bez radia si kupia multimedialny obsah na iTunes - inak tymto smerom sa vybrali mnohi (ak bohuzial nie viaceri) vyrobcovia - dnes sa nezaraba primarne na zeleze ale na previazanych sluzbach
|
|
Re: no nič, stále čakám,
Od: Meheh
|
Pridané:
8.9.2016 10:10
nj nexusy takisto. pri nich velka skoda...
|
|
Re: no nič, stále čakám,
Od: akoze
|
Pridané:
8.9.2016 11:49
mam v mobile "tranzistorak" a predsa pocuvam fm-ko cez netovy stream, resp. ich aplikaciu.
hlavne v aute ma rozculovalo sumenie na bocnych cestach.
|
|
Re: no nič, stále čakám,
Od: autobus
|
Pridané:
8.9.2016 12:39
lebo mas dnes radio na webe. ja pocuvam Funko aj vo finsku a si predstav na ifone a dokonca ani nepotrebujem jack ku tomu. staci BT! wow!
|
|
400 flying monkies
Od: Rolh
|
Pridané:
8.9.2016 10:10
Ako povedala ta teta z toho game studia doteraz ziaden telefon na svete nezvladol renderovat 400 lietajicich opic.
|
|
Re: 400 flying monkies
Od: Lolololoooolo
|
Pridané:
8.9.2016 10:39
to ma fakt rozosmialo
|
|
Re: 400 flying monkies
Od: Niktosh
|
Pridané:
8.9.2016 16:59
ale 15 plavajucich prasiatok ano!
|
|
A10 fusion je najrychlejsi CPU
Od: rolh
|
Pridané:
8.9.2016 11:55
A10 fusion je najrychlejsi CPU aky bol doteraz v smrtphonoch pouzity. Tesim sa na benchmarky ale Timovi verim.
|
|
pecka
Od: Mrbombastik
|
Pridané:
8.9.2016 13:43
He he, ja si kupim len tie airpody aby si všetci mysleli že mam iphone 7.
|
|
Re: pecka
Od: rolh
|
Pridané:
8.9.2016 14:35
Staci ked si kupis biele sluchadla a odstrihnes kablik tak 3cm od konca :)
|
|
iPhone
Od: Ja123
|
Pridané:
8.9.2016 17:24
Uvidime ako DOPADNE prvy predany kus.
|
|
Re: iPhone
Od: rolh
|
Pridané:
8.9.2016 17:25
Zajtra uz sa da predobjednat :)) Parada
|
|
Re: iPhone
Od: Sfgdf
|
Pridané:
8.9.2016 23:30
Predopadnut sa bude dat tiez. LIVE stream ako zamestnancovi mrdne na zem.
|
|
starucky HTC diamond
Od: BigF
|
Pridané:
8.9.2016 22:43
uz moj starucky HTC Diamond nemal 3.5mm jack... sluchadla cez usb... a? Vacsiu kktinu som nezazil.
|
|
Re: starucky HTC diamond
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
19.9.2016 23:56
Ty kks fakt!
Som už aj zabudol...
Ale ten krúžok ovládací bol geniálny, rovnako ako vtedajsie sense
|
|
Vtip.
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
9.9.2016 8:42
Aj by som vám o iphone 7 povedal vtip ale apple by ho odstránil...
|