|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piatoček
Od: autobus
|
Pridané:
19.8.2016 8:57
to im ale trvalo! kde ste vsetci, no len pošlite im kvety.
|
|
Re: piatoček
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
19.8.2016 8:57
kupim si novy telefon a ak nevydrzi 4 dni, tak poslem miesto kvetov hrobara s lopatou
|
|
Re: piatoček
Od: Sak ja ne?
|
Pridané:
19.8.2016 8:59
Síce neposielam, ale avizujem príchod 2x väčších kvetov.
|
|
Re: piatoček
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
19.8.2016 9:06
... ktore zvednu za pol dna.
|
|
Re: piatoček
Od: xspa x
|
Pridané:
19.8.2016 13:30
vibratory budu mat zasa dvakrat vecsiu vydrz
|
|
Re: piatoček
Od: Narkoman Atilla
|
Pridané:
20.8.2016 14:11
Nebudú, pretože vyrobia silnejšie vibrátory a výdrž bude rovnaká, ak nie nižšia
|
|
Re: piatoček
Od: AladarNET
|
Pridané:
19.8.2016 9:39
Naco hrobara staci Assasina
klasicke klise jamu si popraveny kope sam
potom staci iba tie kvety
|
|
Re: piatoček
Od: in2desire
|
Pridané:
19.8.2016 10:16
.,, vela kvetov :D
|
|
Re: piatoček
Od: tamtung
|
Pridané:
19.8.2016 10:30
ja mam smartfon od cucoriedky a vydrzi asi tak 1 jeden den maximalne, pricom urobim na nom maximalne 20 minut telefonatov (nie videofonatov)
|
|
Re: piatoček
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
19.8.2016 11:21
Mal si si kupit cernicu :-D
|
|
Re: piatoček
Od: LINPIOU
|
Pridané:
19.8.2016 18:23
Sa vsetci zobudte.
Myslite si, ze sa vdaka tomu zvysi vydrz?
Ste na omyle.
Designerski magori aj s PR odelenim sa roztecu od blazenosti, ked nam budu oznamovat, aky uzasny super cuper tenucicky mobilcek pre nas pripravili vdaka tomu, ze tam mohli narvat o polovicu tensiu bateriu....
Takze budeme opat tam, kde sme aj teraz.
Dufam, ze sa najde njaka cierna ovca, ktora nepojde tou cestou.
|
|
LiLiLiMetal
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
19.8.2016 9:13
Li-Pol
Li-Ion
Li-Metal
Black-Metal
Trash-Metal...
......
|
|
Re: LiLiLiMetal
Od: AladarNET
|
Pridané:
19.8.2016 9:40
a predavat ich bude byvaly statny podnik
Kerametal.sk
|
|
Re: LiLiLiMetal
Od: funebrak
|
Pridané:
19.8.2016 11:30
Heavy Metal
|
|
Re: LiLiLiMetal
Od: RIKK
|
Pridané:
19.8.2016 11:34
Power-Metal
|
|
Re: LiLiLiMetal
Od: čitateľ
|
Pridané:
19.8.2016 17:40
Bimetal
|
|
Re: LiLiLiMetal
Od: Narkoman Atilla
|
Pridané:
20.8.2016 14:12
Rap-metal
Nu-metal
|
|
Baterie
Od: Elektrolit
|
Pridané:
19.8.2016 9:13
Neverím, takých správ tu už bolo. Baterie s dvojnasobnou kapacitou nesmú prísť na trh. Predstavte si Teslu z dojazdom 800km, to by bola smrt pre spalovacie motory, to ropny sejkovia nesmu dovolit...
|
|
Re: Baterie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
19.8.2016 9:28
Ale nebola neboj sa. Stále je problém tú kapacitu bateriek nabíjať. A teraz si predstav že by si mal nabíjať dvojnásobnú. Samozrejme pre človeka ktorý žije v rodinnom dome a má 400V prívod bez problémov. Ale čo ludia (a že ich nieje málo) čo žijú v panelákoch...
|
|
Re: Baterie
Od: XMen
|
Pridané:
19.8.2016 9:44
Az taky velky problem to zas nebude. Teraz sa zacinaju testovat nove rychlonabijacky chademo s nabijacim vykonom 150kW (povodne je 50kW) co je vykon asi na urovni superchargeru pre teslu a ten dava 80% tusim za 40 minut. Tento vykon chcu este zdvojnasobit dalsou generaciou chademo na konci tejto dekady.
Dnes uz existuje celkom pekna infrastruktura pre nabijanie EV jej problemom vsak je nekompatibilita v zmysle pristupu resp. platby. Kazda spolocnost vlastiaca stojany ma vlastne karty a tie nie su vzajomne kompatibilne a dokonca nie su kompatibilne ani rovnake karty v zahranici. Je v tom celkom pekny chaos ale je len otazkou casu az sa to vsetko da na spravnu cestu. Cim viac EV bude tym viac budu musiet tieto spolocnosti kooperovat. Ak nie tak im ujde trhovy vlak.
|
|
Re: Baterie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
19.8.2016 9:49
To je všetko super a teším sa na to ale faktom naďalej ostáva že na tieto výkony nieje stavaná prenosová sieť ani z ďaleka. Ak pôjde modernizácia prenosovej siete ruku v ruke s rozširovaním elektromobilov tak potom v pohode. Ale momentálne mi povedz ako by si chcel obslúžiť 10 takýchto stojančekov (1.5mW) naraz na nejakej "pumpe".
|
|
Re: Baterie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
19.8.2016 9:50
hop nie mW ale MW
|
|
Bakterie
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
19.8.2016 9:56
Požiadavka "momentálne mi povedz" nie je vykonateľná sprostredkovateľne a jej vznesenie je primárne nutné osobne, neorálnym spôsobom.
|
|
Re: Bakterie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
19.8.2016 9:57
Ále netrep dobre že by sa ti to páčilo orálnym spôsobom.
|
|
Re: Baterie
Od: Hslglgjs
|
Pridané:
19.8.2016 10:02
Tento problem vyriesi trh- kde je dopyt, tam bude aj ponuka... Niekto totiz na tom zarobi
|
|
Re: Baterie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
19.8.2016 10:06
Dúfam že máš pravdu.
|
|
Re: Baterie
Od: ...
|
Pridané:
19.8.2016 13:50
Ok, tak ked trh vyriesi tento + dalsie problemy, kupim si elektromobil. A ak si to povie co teraz ja vela ludi, trh sa k rieseniu ani nedostane.
|
|
Re: Baterie
Od: Musk
|
Pridané:
19.8.2016 19:19
A ak si vela ludi povie ze si nieco kupi "ak niekto vyriesi problem", nie je to nahodou dopyt?
|
|
Re: Baterie
Od: boris11
|
Pridané:
19.8.2016 15:59
trh to nevyriesi resp. to bude riesit desatrocia
ved aj eauta neriesi trh ale statne regulacie, dotacia a dane
ak by zrusili spotrebnu dan z benzinu tak je benzin o dobrych par 10% lacnejsi ako dnes a eauta by sa neoplatili uz vobec
nie, ze dnes by sa oplatili :) ale aspon "tankovanie" je lacnejsie
na eauta su velke dotacie v niektorych statoch a chcu tie dotacie zaviest aj u nas
v niektorych statoch vazne uvazuju o zakaze predaja aut so spalovacim motorom
toto je akoze ten trh? :)
|
|
Re: Baterie
Od: jozkoprocko
|
Pridané:
20.8.2016 3:08
Trh a regulácia sú dve veci. V kapitalizme hovoríme, že trh je super, trh vštko vyrieši a zároveň nechceme veľký štát, veď ten len reguluje a každá regulácia je zlá. Svet ale nie je čierno-biely a všetko má svoje pre aj proti. Niektoré inovácie, ktoré su všeobecne prospešné by sa bez nejakej formy regulačnej pomoci nepresadili, alebo by ich presadenie trvalo veľmi dlho.
|
|
Re: Baterie
Od: prdlajs
|
Pridané:
19.8.2016 23:52
A teraz vytiahnut mokru ruku zo serblika a zapni rozum.
Prenosova sustava sa u nas naposledy modernizovala za sociku. Odvtedy ju len udrziavame, a dokonca uz nie sme schopni ani vyrobit niektore kriticke komponenty. O velkom rozsirovani mozeme len snivat. Takze darmo trh bude riesit, ked siet ledva staci svojmu terajsiemu ucelu, a nie sme schopni uz ani len postavit nieco s podobnou kapacitou, ked zaroven bude potrebna kapacita v 10-nasobkoch.
|
|
Re: Baterie
Od: jozkoprocko
|
Pridané:
20.8.2016 1:36
V súčasnosti generuje elektrickú energiu malý počet veľmi výkonných elektrární. Elektrická energia sa vyrába centrálne a ďaleko od miesta spotreby a teda je nutná veľká prenosová sústava. To sa tak skoro nezmení, ale v budúcnosti môže prísť trend (a čiastočne už prichádza), že sa elektrická enrgia bude generovať primárne v mieste spotreby. Povedzme, že každá budova v meste bude musieť mať solárne panely, každá dedina postaví 2-3 veterné turbíny a pod. Elektrická energia sa môže generovať distribuovane, blízko miesta spotreby. Nižšie som spravil taký skromný prepočet, kde som zahrnul len osobné autá na Slovensku a porovnal som to s celkovým množstvom spotrebovanej elektriny. Podľa čoho predpovedáš nutnosť kapacity v 10-násobkoch?
|
|
Re: Baterie
Od: jozkoprocko
|
Pridané:
19.8.2016 15:40
Tu je nejaký výpočet aspoň čo sa týka osobných aút: Na SK je registrovaných približne 2 070 000 osobných áut. Povedzme, že každý prejde 2 000 km mesačne a má Model S s 85 kWh batériou, čiže ju musí dobiť 4x mesačne. To máme za rok 2M x 85kWh x 4 x 12 =~ 8 500 GWh. Posledných niekoľko rokov sa na Slovensku spotrebúva ročne približne 29 000 GWh.
|
|
Re: Baterie
Od: Káblik.
|
Pridané:
22.8.2016 10:42
Niekto prejde niekoľko km za rok!
|
|
Re: Baterie
Od: jozkoprocko
|
Pridané:
22.8.2016 14:53
Áno, a niekto niekoľko desiatok-tisíc. Tomuto sa hovorí odhad.
|
|
Re: Baterie
Od: jozkoprocko
|
Pridané:
22.8.2016 15:56
1/2: V diskusiách k takejto téme väčšinou prevládajú ultra-skeptické, skoro až konšpiračné tvrdenia. Preto som sa rozhodol spraviť nejaký prepočet. V tej mojej kalkulácii som zámerne dal veľmi premrštený odhad z pohľadu prejdených kilometrov, aby teda skeptici nehovorili, že je to veľmi podhodnotené. V skutočnosti by som sa nečudoval, keby to reálne bolo menej, ako 1/3 (teda približne 660 km mesačne). Snažil som sa nájsť pomer benzínových a dieselových motorov pre osobné autá na Slovensku, ale žial sa mi to nepodarilo. V CZ to je približne 67% ku 33% (LPG a pod. je zanedbateľné).
|
|
Re: Baterie
Od: jozkoprocko
|
Pridané:
22.8.2016 15:57
2/2: Skúsme teda iný výpočet: 67% z 2 070 000 je 1 386 900. Ak by každé benzínové auto malo prejsť 2 000 km mesačne, tak ročne to je spolu približne 33,3 miliárd km. Dajme tomu, že kombinovaná priemerná spotreba benzínového auta je 8 l na 100 km. To by znamenalo, že ročne sa na SK spotrebuje vyše 2 600 miliónov litrov benzínu. Ak som našiel dobrý zdroj, tak min. rok sa na SK predalo približne 748 miliónov litrov benzínu. Samozrejme, stále sa vo výpočte dá hrať s podielom benzín/diesel, priemernou spotrebou a zabudnúť by sme nemali na benzín tankovaný na iné účely (do kosačiek, motorových píl, elektrcentrál a pod.).
|
|
Re: Baterie
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
19.8.2016 9:56
Bežne si nosím baterku svojej Tesly na noc nabíjať do obývačky...
P.S: bývam na siedmom poschodí
|
|
Re: Baterie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
19.8.2016 9:59
Ej máš to vymyslené ty fiškus!
|
|
Re: Baterie
Od: Nasr
|
Pridané:
19.8.2016 14:17
Keby si to nosil do pivnice tak by ti prispeli aj susedia
|
|
Re: Baterie
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
19.8.2016 10:01
Nevidím v tom problém.
http://bit.ly/2b8uUlg
|
|
Re: Baterie
Od: k712
|
Pridané:
19.8.2016 12:24
to su len docasne problemy.. predstav si, ze pred 100 rokmi takto argumentovali proti autam so spalovacimi motormi.. ved najblizsia benzinova pumpa je az x kilometrov daleko..
|
|
Re: Baterie
Od: optika8
|
Pridané:
19.8.2016 23:57
co pumpa
pred 90 rokmi bolo v UK 500mil ciest
a na Slovensku odhadom tak 100km
Myslim asfalt only
|
|
Re: Baterie
Od: MladýPanko
|
Pridané:
20.8.2016 1:02
Tych 100km myslis dnes vsak?
|
|
Re: Baterie
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
21.8.2016 0:11
Jasne, vsak pise o asfaltovych a nie o deravych :-)
|
|
Re: Baterie
Od: trololoman
|
Pridané:
19.8.2016 9:29
Ale prd, pretože stále je tu ešte rozdiel rýchlosť natankovania paliva vs. rýchlosť nabitia.
|
|
Re: Baterie
Od: Tup
|
Pridané:
19.8.2016 12:15
doma si nabiješ kým spíš, čiže v bežný deň ťa rýchlosť nabíjania netrápi. Ak cestujem niekde ďalej, tak isto nevieš šoférovať 12h bez prestávky. Čo si všímam, tak najprv ľudia idú 2-3 hodinky vkuse a potom cca každú hodinu-1,5 hodiny chcú prestávku cca 10-15 minút, raz na wc, raz niečo zjesť a pod. Pri takých prestávkach nám stačí aj rýchlosť superchargrov - tie ti dobijú 150km za 15 minút. Nebodaj sa zastavíš na obed, tak ti doplní na ďalšie 3 hodiny cesty. Čo z toho, že tankovanie je rýchlejšie, keď aj tak na benzínke stojíš dlhšie
|
|
draft vývoja procesnej schémy
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
19.8.2016 12:26
vycikať->umyť->pomodliť->spať
dať nabíjať telefón->vycikať->umyť->pomodliť->spať
dať nabíjať auto->dať nabíjať telefón->vycikať->umyť->pomodliť->spať
|
|
Re: Baterie
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
19.8.2016 12:30
Vidím tam hneď dva problémy:
nabiješ, keď spíš - napríklad odchod do Chorvátska ešte večer po práci a auto nie je nabité, lebo som nebol celý deň na firme
ľudia idú 2-3 hodinky vkuse - po diaľnici to aktuálne nedá ani Tesla, čo je auto trošku vyššej cenovej kategórie..
|
|
Re: Baterie
Od: edghar
|
Pridané:
20.8.2016 8:51
No jo, ja ked robim vo firme tak pre istotu necham vonku vybijat Teslu. Vsak co keby som nahodou chcel niekde ist, vsakze.
|
|
Re: Baterie
Od: Eric
|
Pridané:
19.8.2016 12:50
RE:Tup
Si robíš srandu 2-3 hodinky a potom prestávka a následne iba 1-1,5 hod jazdy a zasa prestávka !!
Ano ako amatér a začiatočník.
Jazdím 27 rokov ale 12 hodinovú túru dám bez problémov na 2 prestávky na WC takže cca 4 +4 minúty prestávky a nabíjaj mi ten elektromobil .......
Je to blbosť, proste elektromobil pokiaľ nebude mať vymeniteľné baterie, nebude nikdy konkurencieschopný !!
Budúcnosť je vo vodíku.
|
|
Re: Baterie
Od: Káblik.
|
Pridané:
19.8.2016 13:12
Zasa triezve kecy.
Deti už prášte babičke do záhrady na dedinu.
Tak, pán amatér.
1. Nikto nie je taký vôl sám na seba, aby 12 hodín aj s rodinkou v kuse šoféroval!
2. Vodík nie je žiadna budúcnosť, ale to asi amatéri ešte neovládajú, že?
|
|
Netopiererie
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
19.8.2016 13:22
kokos,... ... ...ť!
|
|
Re: Baterie
Od reg.: gandor
|
Pridané:
19.8.2016 13:16
Vodik ma ine vlastne problemi (neefektivita pri konverzii elektrina->vodik,vodik->pohyb, drahe motory, riziko vybuchu) takze mu vela sanci v aktualnej podobe nedavam.
Buducnost je v tych velkych niekolko desatroci slubovanych bateriach a silnejsich nabijackach. Ale predtym nez toto pride do obehu, tak stale mozu fungovat hybridy (kolko krat za rok roby bezny clovek 12h cestu?) alebo pre niektorych diesle (autobusar a pod).
Ono staci si uvedomit, ze predsa len tie elektromobili su stale mlada technologia (v 1900 a skvor ju nebrali vazne - takze to obdobie nepocitam) a ma este kopec problemov nedoriesenych (napriklad riesenie zasob litia/kobaltu potrebnych na baterie). Treba im dat este nejake to desatrocie casu nech doriesia dalsiu uroven problemov...
|
|
Re: Baterie
Od: gertrudo
|
Pridané:
19.8.2016 15:36
V 1900 nebral nikto vazne ani ropacke auta.
A vyvoj baterii sa tiez nezacal vznikom tesly.
|
|
Re: Baterie
Od reg.: gandor
|
Pridané:
19.8.2016 18:17
Na veci to vela nemeni - elektromobili sa realne vyvijaju az od vzniku Tesli - aj napriek Boltu a tych starych prvych pokusoch.
S bateriami suhlasim - preto aj nevidime kazdych 18 mesiacov zvysenie kapacity na 2-nasobok. Ale ASI este niesme na dne vsetkych moznosti...
V kazdom pripade vodik - co je merito mojho prispevku - buducnostou nemoze byt, lebo tie problemi co sa tyka elektrizacnej sustavy sa z vodikovym pohonom kvoli neefektivite ukladania/ziskavania energie len prehlbia (pozn. z toho vyplyvju vyssie prevadzkove naklady na samotne palivo) - nehovoriac o probleme samovznietenia pri kontakte zo vzduchom (a potom ze tie holywoodske buracky s vybuchom aut su blbost)... Tak neviem ako ty, ale ja by som take auto moc nechcel. Plus tam je zevraj momentalne problem s velmi drahymi motormi, ale to by sa mozno mohlo nejak vyvinut...
|
|
Re: Baterie
Od: blazzter
|
Pridané:
20.8.2016 12:14
ludia makaju aj na vodikovych clankoch ktore by sa dali pripojit na veterne elektrarne - tym by sa podarilo vyriesit nestabilitu a aj nabijanie. Vodik sam o sebe samozrejme nejde ulozit nejako bezpecne, ale existuju typy kovov, ktore ho dokazu absorbovat. Ano je lahke hovorit ze sa to este neobjavilo ale keby sa fakt seriozne podporovala veda (ako uplna priorita vsetkych krajin) a nie len jej komercne vystupy tak by to mozno vyzeralo inak
|
|
Re: Baterie
Od: čitateľ
|
Pridané:
19.8.2016 17:46
Všetky tie autá by som zakázal. Pozreli ste sa niekedy von? Svet bez áut by bol krajší.
|
|
Re: Baterie
Od: miro j.
|
Pridané:
19.8.2016 21:44
mozes jazdit kolko rokov chces , staci ked nedas jednu 12 hodinovu turu aby o tebe bola reportaz v novinach...
Ked bude eauto s dojazdom 800km , mile rad si pockam tych 40 minut niekde na parkovisku aby som mohol pokracovat...vlastne , ani nie lebo uz v dnesnej dobe mi staci dat KE - BA - KE na otocku a mam toho akurat tak dost. Takze dojazd 800 je tak akurat a keby nie tak ako som povedal mile rad si zrobim pauzu na obed...
|
|
vision of inf...
Od: syntaxterrorZ
|
Pridané:
20.8.2016 9:29
... počas ktorého snáď niektorý z káblom v kufri auta zarazených vodičov donabíja a nejaký na zapichnutie uvoľní ďalšiemu labužníkovi...
|
|
Re: Baterie
Od: 789321
|
Pridané:
19.8.2016 9:33
https://www.youtube.com/watch?v=nsJAlrYjGz8
|
|
Re: Baterie
Od: psycho38
|
Pridané:
19.8.2016 9:45
hej, hned si kazdy pojde kupit teslu..polovica populacie by nemala ani na akontaciu
|
|
Re: Baterie
Od: ako pises
|
Pridané:
20.8.2016 0:01
92% ludi na svete nema CASH 1000E ani keby zomreli.
|
|
Zrovna teraz
Od: Adrique1
|
Pridané:
19.8.2016 9:13
To s tým museli prísť zrovna teraz,keď som vymenil v mobile baterku?! :-)
|
|
No pekne
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
19.8.2016 9:17
A uz to vidim ako namiesto toho, aby sa zacali robit telefony s bateriami co vydrzia 2x dlahsie, zacnu robit telefony ktore budu 2x tensie!
|
|
Re: No pekne
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
19.8.2016 9:21
Presne tak. A potom idu odstranovat 3.5 mm jack lebo je hruby. Dnesne mobili sa uz teraz nedaju drzar v ruke.
|
|
Re: No pekne
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
19.8.2016 9:30
Mam pocit ze namiesto pouzitelnosti to vsetko inklinuje k tomuto:
https://www.youtube.com/watch?v=7gf-ICdzU18
|
|
booom
Od reg.: Beast!
|
Pridané:
19.8.2016 9:17
Dvojnásobná kapacita, vyššia vnútorná teplota, pridajme k tomu ešte nejakú technológiu super ultra rýchleho nabíjania a články o výbuchu a samovznietení dronov a mobilov na seba nenechajú dlho čakať.
|
|
........
Od: ....
|
Pridané:
19.8.2016 9:24
Zase? -_-
|
|
.....
Od reg.: Leader80
|
Pridané:
19.8.2016 9:40
ano a svist ich potom balil do folie
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
19.8.2016 9:45
Ja osobne som skepticky, Chcel by som vydiet realny produkt a potom je tu este otazka preco s nimi Tesla este nejde robit business.
Podla mna o tychto baterkach zas tak 2-3 roky nebudeme nic pocut ale necham sa rad prekvapit.
|
|
Re: 5znak
Od: Johanka
|
Pridané:
19.8.2016 10:45
Lebo Tesla robí biznis s Panasonic za 3.8mld USD. Toľko natrepal Panasonic do gigafactory. A teraz majú povedať Panasonicu ideme skúšať batérie od konkurencie.
|
|
Re: 5znak
Od: XMen
|
Pridané:
19.8.2016 12:10
Lenze Panasonic aj Tesla potrebuju nove technologie a pre nich nie je ziadny problem bud kupit licencie alebo rovno celu spolocnost vyrabajucu tieto baterie aj stopankami zakladatela.
|
|
Re: 5znak
Od: Asdf3
|
Pridané:
19.8.2016 12:59
Ako vies, ze nejde?
Kapacita vyroby nestaci uz teraz pre Teslu a tito nezacali vyrabat este nic. Niej e vsetko za 2 dni. V clanku spomenuli, ze vyroba je skoro stejna len ine materialy, takze aj Panasonic v Gigafactory to mozno bude vediet vyrobit, ale asi az po licencovani.
|
|
Riešenie jak sviňa...
Od: Káblik.
|
Pridané:
19.8.2016 10:12
Moc sa netešte.
Batérie s dvojnásobnou kapacitou a zariadenia so štvornásobným príkonom...
|
|
Re: Riešenie jak sviňa...
Od: Jbct
|
Pridané:
19.8.2016 11:30
A velkost baterky zmensia na polovicu, ved sucasne kapacity uplne stacia! Hlavne ze zariadenie bude super-ultra-kurva-kokot-slim
|
|
a.k.a
Od: Andrej Danko Stajl
|
Pridané:
19.8.2016 10:20
líšia sa len použitím nových materiálom.
Ten náš Slovenčinó
|
|
Predčasná radosť
Od: Haha
|
Pridané:
19.8.2016 15:12
Tešte sa až keď to budú reálne osadzať do smart všetkého možného. Takže najskôr o 2 roky ak vôbec.
|
|
Lýdia Lýdia Lýdia
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
19.8.2016 16:56
cize... baterka zostane rovnako napikslu, ale dame dole milimeter?
To uz budu spolu 2mm ked tam nebude 3,5 palecny dzek
|