|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nahahah
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
16.8.2016 8:38
posrali okna 10, tak poseru este aj to malo co funguje cize okna 7 a 8
|
|
Re: nahahah
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
16.8.2016 8:40
Presne. 9-iny su objektivne najmenej posrany os historie.
|
|
Re: nahahah
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
16.8.2016 8:45
Bud detajlista, je to este lepsie, su neposrany OS :-D
|
|
Re: nahahah
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
16.8.2016 9:26
Holista nemôže byť predchodcom absolutórneho detailistu.
|
|
Re: nahahah
Od: tzikzku
|
Pridané:
16.8.2016 9:56
myslis radu Win 98, SE a Me?
lebo kvoli nim nie su Win 9...
|
|
Re: nahahah
Od: Hmmm
|
Pridané:
16.8.2016 9:30
Zas s tými aktualizáciami to nie je taká tragédia, cez msconfig sa jednoducho dajú zakázať.
Čo, ale nič nemení na posratosti Win 10. A že tam treba zakazovať toho viac ako len aktualizácie...
|
|
Re: nahahah
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
16.8.2016 9:42
myslim si, ze to nie je tragedia, ale to som si myslel aj o 10.oknach...
|
|
Re: nahahah
Od: party
|
Pridané:
16.8.2016 9:34
kumulatívne aktualizácie, kokos, vám musí j...ť, chalani, fakt, vám musí j...ť
|
|
Re: nahahah
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
16.8.2016 10:39
V 2019 nainstalujes win7 (3-4 GB subor instalacky) a ked to prebehne a spustis ho, tak najde jednu jedinu 15 GB aktualizaciu od prveho win7 od roku 2009 a obsahujucu 10 rokov pečovania, sak super ne?
|
|
Re: nahahah
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
16.8.2016 10:42
to je ale celkom ok, lenze ono ked win7 prestanem pouzivat v 2018 a bude aktualizovany na dobu 2018 a spustim ho po jednom roku v 2019, tiez bude tahat tu 15 GB aktualizaciu a nie len tie za posledny rok ????
|
|
Re: nahahah
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
16.8.2016 11:29
super bude, ked ti to nataha 2GB z 15GB a potom ti telekom spusti FUP
|
|
Re: nahahah
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
18.8.2016 0:08
super bude ze to stiahne rychlo, kedze byva 700 metrov od ustredne
|
|
Re: nahahah
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
16.8.2016 11:21
No vidím, že Radko sa nám postaral o hlášku, ktorá sa bude hojne používať. :)
|
|
Re: nahahah
Od: Deer
|
Pridané:
16.8.2016 9:48
Krasna ukazka ako sa vsetok mainstrem soft zhorsuje. Par prikladov:
Linux => systemd
Winamp => bloatware
Firefox => integrovane kokotiny v browseri typu "share on FB"
uTorrent => och....
|
|
Re: nahahah
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
16.8.2016 9:53
mne sa zda, ze coho sa mrkva dotkne, to poserie.... skype,nokia,okna...
|
|
Re: nahahah
Od: pštrosík
|
Pridané:
16.8.2016 11:25
ach zase tie konspiracne teorie o zlom systemd
|
|
Re: nahahah
Od: aké meno?
|
Pridané:
16.8.2016 13:50
ja som prastarý windowsák, ale pravda je, že to Microsoft posiera každým cólom do budúcnosti. Zlikvidovali Skype, zlikvidovali Nokiu a likvidujú sami seba.
|
|
Re: nahahah
Od: quix_
|
Pridané:
16.8.2016 16:47
to su v mojich ocuach ludia, co v zivote nemuseli riesit systemove sracky napriec distribuciami,nemuseli sa starat o debug,vyvoj alebo navrh komercnych softov na linuxoch.systemd riesi kopu veci velmi elegantne.urcite su aj veci co mne osobne vadia ako napr binarny journal log ale je to kurva pohodlne
|
|
Re: nahahah
Od: random
|
Pridané:
16.8.2016 16:49
Na serveroch mam Drbian so systemd, a jedine co som si vsimol je ze '/etc/init.d/neco status' vypise pri spadnutej sluzbe aj ze preco spadla...
|
|
Re: nahahah
Od: Cpx
|
Pridané:
16.8.2016 10:25
Neviem co tu trepes ale ja som instaloval ne jednu cistu W7 a aktualizovat to je nocna mora ktora sa bez tahania fixov a rollupu snad ani nerozbehne a nemam chut pc bezat 3 dni vkuse aby to vsetko nainstaloval. Privital by som moznost nastavit moznost kumulatinych update pre vsetky W7 update ktore doteraz vysli samozrejme odelene odporucany spyware od bezpecnostnych aktualizacii alebo moznost aktualizovat jednotlivo ako doteraz.
|
|
Re: nahahah
Od: VWV
|
Pridané:
16.8.2016 13:34
Ak instalovat uplne "hole" W7, tak uz si stiahnes ISO so zaplatami, do urciteho datumu, takze to nieje problem, horsie je instalovat system z originalnej recovery particie, kde je system taky, ako ho vyrobca dodava pri predaji.
Tento vikend som to absolvoval, na par rocnom notebooku sa prve aktualizacie rozbehli po 12 hodinach "checking for updates" nekonecneho cakania. A to som predtym manualne nainstaloval Windows 7 SP1 convenience rollup (dsl.sk o nom pisalo tu: http://www.dsl.sk/article.php?article=18391) ale nejako to nepomohlo.
|
|
Re: nahahah
Od: Foter Loter
|
Pridané:
16.8.2016 15:35
http://download.wsusoffline.net/
|
|
Re: nahahah
Od: tamtung
|
Pridané:
16.8.2016 17:22
hole win7 je stale lepsie, ako kumulativne, ktorebude obsahovat reboot loop napriklad..
|
|
Re: nahahah
Od reg.: akto666
|
Pridané:
16.8.2016 10:38
a co tak posrali na 10
|
|
Re: nahahah
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
16.8.2016 10:43
Presne. Jednotky a nuly.
|
|
rychlost
Od: Borat
|
Pridané:
16.8.2016 8:38
A budeme cakat kolko dni pri win7 na zacatie aktualizacie?
|
|
Re: rychlost
Od reg.: traktorista
|
Pridané:
16.8.2016 9:27
Ahoj Borat, aký si mal problém s čakaním na aktualizácie? Po čistej inštalácii windows 7 si čakal hodiny alebo aj niekoľko dní s CPU vyťaženým na 100%? Ak áno, vedz že sa jedná o známu chybu vo Windows 7.
Riešením je manuálne stiahnuť a nainštalovať nasledovné 3 aktualizácie (skracovač dopice.sk nefunguje, tak som použil bit.ly):
#1:
Windows6.1-KB3102810-x64.msu (http://bit.ly/2aWxl99)
alebo
Windows6.1-KB3102810-x86.msu (http://bit.ly/2buF9kt)
#2:
WindowsUpdateAgent-7.6-x64.exe (http://bit.ly/1DPVUw8)
alebo
WindowsUpdateAgent-7.6-x86.exe (http://bit.ly/1KN7Jf5)
#3: Nakoniec po reštarte:
WindowsUpdateDiagnostic.diagcab (http://bit.ly/1i9EQIw)
Po tomto už aktualizácie bežia rýchlo, žiadne čakanie.
|
|
Re: rychlost
Od: Borat
|
Pridané:
16.8.2016 10:00
Najlepsie je aj tak tato aktualizacia KB3035583
Ta ti to spravi upne sama :-)
|
|
Re: rychlost
Od: Adamwetty
|
Pridané:
16.8.2016 10:15
Na to je skvela vec ktora sa vola never10. A problem s updatom je vyrieseny ;)
|
|
Re: rychlost
Od: Cpx
|
Pridané:
16.8.2016 10:27
Dokial nebol W10 tak ziadne KB cislo mi nic nehovorilo a netrapilo ma, odkedy je W10 von tak musim googlit ci to nieje spyware, GG Microsoft!
|
|
Re: rychlost
Od: sensei-san
|
Pridané:
16.8.2016 10:58
Tak to už je čo povedať, keď ten sajrajt spoznám podla čísla KB ;-)
|
|
Re: rychlost
Od: Sloniik
|
Pridané:
16.8.2016 10:10
Musim ta poopravit. Na dvoch masinach s Win7 ziadne "zarucene navody" ako opravit problem s Windows update nefunguju.
|
|
Re: rychlost
Od reg.: traktorista
|
Pridané:
16.8.2016 10:13
SLoniik, súhlasím s tebou čiastočne, veľa vecí sa naozaj na všetkých windowsoch správa inak. Ale musím ťa v tomto prípade sklamať, pretože tento návod mi 100% fungoval na desiatkach rôznych počítačov s win7 ;-)
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
16.8.2016 19:18
A ja som na desiatkach PC nikdy nikde so žiadnymi aktualizáciami problém nemal Nikdy, nikde, žiaden?
Tak do Boha čo s tými kompami robíte???
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: traktorista
|
Pridané:
16.8.2016 19:32
Ahoj "Hatatitla.". Ja som s windows 7 tiež nemal žiadne vážnejšie problémy až do vianoc 2015 zhruba. Už si nepamätám presne kedy sa ten aktualizačný problém objavil na každom reinštalovanom PC. Do vtedy som na windows 7 nedal dopustiť (napriek tomu, že som linuxák). Tá bezproblémovosť sa možno zmenila (z popudu M$ tipujem konšpiračne), aby to viacerých motivovalo prejsť na Windows 10 ;-)
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Hattitla.
|
Pridané:
16.8.2016 19:52
Akože na niečo si zabudol a chcel sa Ti nasáčkovať W10?
A to je čia chyba??
Je predsa možnosť kľúčové aktualizácie ohľadne W10 odstrániť a je to.
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: traktorista
|
Pridané:
16.8.2016 20:03
Ahoj "Hattitla.". To som nemal na mysli. Pozri si pár komentárov nahor. Narážam na to, že akýkoľvek PC chytíš od tej doby do rúk, môžeš zobrať na to jed, že sa aktualizácií po čistej reinštalácii windows 7 nedočkáš (rozumej budeš čakať x hodín, možno aj dní kým ti nejaké nájde) ak tie 3 spomenuté fixy nenainštaluješ ručne. Pre tých, čo nevedia o danom probléme a jeho riešení, je to utrpenie ba dokonca aj motivácia vykašľať sa na windows 7 a prechádzajú rovno na windows 10. To bola mimochodom motivácia aj niekoľkých mojich známych a zákazníkov. Je to chyba(?) zo strany Mrkvosoftu. Nieje to chyba žiadneho z mojich zákazníkov, ani moja chyba to nieje. A niesom žiaden z tých šuflikantov, čo nedokončia FIIT v Blave, tak si založia obchodík s PC u nich na dedine, fušujú do IT a sú múdri jak Šalamúnova riť :D
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
16.8.2016 20:31
Neviem, ja mám v zime nanovo inštalovanú W7 Ultimate českú, no problem. A vo firme mám e Enterprise licencie...
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: traktorista
|
Pridané:
16.8.2016 20:36
Asi sa ti podarilo vystihnúť tú reinštaláciu skôr, než tie problémy začali :) A Enterprise väčšinou asi tlačí aktualizácie cez firemný SCCM, s tým u nás vo firme nemáme žiadne problémy (stovky PC a virtuálnych mašín s windows 7 enterprise). Takže sa to asi týka všetkých ostatných edícií Win7 okrem Enterprise, preto som to tu nespomínal ;-)
|
|
Re: Winnetou konica
Od: autista
|
Pridané:
16.8.2016 21:58
tyka sa to aj windows 7 enterprise. ci je to umysel alebo zlozitost algoritmu - o tom su na nete diskusie na dlhe zimne vecery. henten nad tebou nevie co pise. podla mna ani nevie co su updaty, preto ani nevie o spominanom probleme...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
16.8.2016 22:31
Jasne že nevie. Každá Enterprise inštalácia W7 je aktualizovaná buď manuálne alebo aj automaticky. A naozaj nemáme svoj aktualizačný server ani žiadnu takú službu, tak netrep blbosti.
Stačí si trochu veci prečítať a problém nemá prečo vzniknúť...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
21.8.2016 20:20
Je to úmysel a nie je to zložitosť algoritmu, ale jeho jednoduchosť – je tam nejaká skurrrvená rrrekurrrzia, pravdepodobne ako z učebnice LISPu.
|
|
Re: rychlost
Od: Samael
|
Pridané:
16.8.2016 13:11
Ná podobne... mne toto nezabralo na ani jednom z 3PC (z toho 1 notebook).
|
|
Re: rychlost
Od: frflee3141592
|
Pridané:
16.8.2016 11:29
++++
|
|
Re: rychlost
Od: Foter Loter
|
Pridané:
16.8.2016 15:37
...since security, time and bandwidth are money
http://download.wsusoffline.net/
|
|
Re: rychlost
Od: MaxMan
|
Pridané:
16.8.2016 21:03
WSUS offline, alebo WinFuture PACK - http://winfuture.de/UpdatePack (musí byť už nainštalovaný SP1)
Podmienkou je ale vypnúť automatické aktualizácie a najlepšie odpojiť zo siete. Potom nainštalovať buď cez WSUS Offline alebo WinFuture PACK. Následne zapnúť sieť a aktualizácie a všetko ide ako má.
|
|
Re: rychlost
Od: jtb
|
Pridané:
16.8.2016 15:41
nefunguje...zistuje dostupnost akt. uz 2 hodiny
|
|
ToUzHej
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
16.8.2016 8:43
"spoločnosť vydávala jednotlivé oddelené aktualizácie, z ktorých každá riešila konkrétny problém respektíve opravovala aktuálne chyby"
Ak toto poriaddne nefungovalo doteraz obavam sa, ze po tejto "novinke" sa v nefungovani este prekonaju. Ptiklad Win10 vs SSD.
|
|
Re: ToUzHej
Od reg.: akto666
|
Pridané:
16.8.2016 10:40
aky mas problem s Win10 na SSD, ja ho mam na SSDcku a ide ako blesk a bez jedinej chybicke
|
|
Re: ToUzHej
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.8.2016 10:52
Citame aj ostatne clanky na DSL, vsak?
|
|
Re: ToUzHej
Od: sensei-san
|
Pridané:
16.8.2016 10:59
> ide ako blesk a bez jedinej chybicke
Um ...
|
|
update
Od: jjsankosk
|
Pridané:
16.8.2016 8:51
ono to bude skor aby sa schovali updaty na 10. uz teraz sa tam dostavaju, a takto sa pekne skryju. admini budu mat zas radost
|
|
Re: update
Od: party
|
Pridané:
16.8.2016 9:19
update na 10 nebude. skôr sa dostanú v rámci updatov sledovacie fičúry z 10 aj do nižších verzií.
|
|
Re: update
Od: dobre rano
|
Pridané:
16.8.2016 9:29
ale ved oni uz tam davno su :D
|
|
Re: update
Od: tamtung
|
Pridané:
16.8.2016 17:46
kde ? nespi
|
|
Re: update
Od: dufus
|
Pridané:
16.8.2016 9:22
update na 10 už teraz nedávajú. čakal som so všetkými upadatmi na jednom pc doteraz a tie čo chceli nanútiť desinu už odtiaľ zmizli.
|
|
windows
Od: DSl Telo
|
Pridané:
16.8.2016 9:02
nechapem ako moze niekto ten Windows po tolkych fiaskach pouzivat ? Ved tu mate vyborny MacOS pre konzumera a Linux pre advanced pouzivatela.
a nie sracky typu Windows. Nainstalujes update a zajebet ti disk. super.
|
|
Re: windows
Od: uyiguyrfg
|
Pridané:
16.8.2016 9:11
Este povedz beznemu neskusenemu "konzumerovi" ako si ma jednoducho a bezproblemovo nainstalovat MacOS na zelezo, ktore nepochadza z dielne apple?
Alebo si myslis, ze si budu priplacat nehorazne prachy za to, aby mohli lozit po nete, pozerat filmy, pocuvat hudbu...?
.
Linux je v tomto uz ovela lepsi a je pouzitelny aj beznym "konzumerom" ktory ma IQ aspon o 1 bod vyssie, ako orangutan.
|
|
Re: windows
Od: Hmm
|
Pridané:
16.8.2016 9:32
Neviem prečo by mal byť Linux pre nejakého pokročilého užívateľa. Predsa tých verzií je veľa a mnohé su vlastne ako Windows, napr. Mint. TO, že si musíš naišntalovať wine na win aplikácie nie je pokročilá znalosť....
|
|
Re: windows
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
16.8.2016 9:35
Q: Neviem prečo by mal byť Linux pre nejakého pokročilého užívateľa.
A: Predsa tých verzií je veľa.
|
|
Re: windows
Od: Rtccuub
|
Pridané:
16.8.2016 10:18
A uprav toto, nastav tamto, na toto nejde driver. Aa ten usb kluc je z tesca ten vam nepojde... klavesnici bezdratovu. No nemozes hocijaku.... atd atd atd
|
|
Re: windows
Od: ,jytbut
|
Pridané:
16.8.2016 11:07
Ano suhlasim, na oknach obcas problem, ale na linuxoch uz davno nie.
Chcelo by to z tvojej strany viac studia, ako len dookola opakovat uz davno neplatnu mantru linux haterov/neznalcov.
|
|
Re: windows
Od: pštrosík
|
Pridané:
16.8.2016 11:29
bud si linux nikdy nemal alebo tu umyselne pises nezmysly
|
|
Re: windows
Od: huanggg
|
Pridané:
16.8.2016 16:31
ale pls, kazde distro ma svoje muchy, ktore sa riesia len zdlhavym googlenim a ajkeby nebolo zdlhave obyc. user ocakava ze mu OS bude fachcit hned...povedal by som ze linux je natom opacne ako win - linux po case nastavovani ide jak hodinky a win ide ok dokial nezacnes istalovat moc vela aplikacii...neviem ako je to teraz ale lubuntu malo veelmi dlho problem naistalovat myslim wine na x64, bolo treba hladat prikaz na pridanie x86 architektury a samozrejme ked ste zadali iba ten prvotny error co to vypisalo, nic ste o tom poriadne nezistili...
|
|
Re: windows
Od: Okoloiduci
|
Pridané:
16.8.2016 9:37
Dosah/presad iny OS ako MS do statnej sfery, a bude sa to rozsirovat aj v domacnostiach. Analogia plati aj teraz.
S cim ludia v robote robia, to maju aj doma.
Praca s pc to nie je len browser, kancelarsky balik a mail klient.
|
|
Re: windows
Od: mphu9h
|
Pridané:
16.8.2016 10:06
"Praca s pc to nie je len browser, kancelarsky balik a mail klient."
Naozaj?
95% domacich pouzivatelov pc ho pouziva presne na to + multimedia.
A na to naozaj postacuje nejaka verzia linuxu urobena na obraz okien.
Moji rodicia ani nevedia, ze tie "nove okna", co som im instaloval, su linux a neuveritelne si pochvaluju. ;-)
|
|
Re: windows
Od: ...
|
Pridané:
16.8.2016 13:03
Pretoze je tu cast uzivatelov, ktory aktualizacie zakazali v predstihu a neriesia ziadne problemy od intervalu <nanutenie W10 - cca 2 roky dozadu, dnesok > A ziaden problem.
|
|
Re: windows
Od: 66846165841465
|
Pridané:
16.8.2016 13:58
Jednoducho. Keď má niekto kúpený SW pre Windows za +1000E, ktorý na MACU ani Linuxe nefunguje neprejde naň. MAC je dobrý ale nehorázne predražený a Linux je ok, ale nie na všetko.
|
|
...,..
Od: arch_bastard
|
Pridané:
16.8.2016 9:18
Hadam urobia aj nove ISO
po nainstalovani convenient rollup prva kontrola aktualizacii trvala aj 2 dni
|
|
Re: ...,..
Od: Sloniik
|
Pridané:
16.8.2016 9:31
Nerozumiem tomu, preco kontrola trva tak dlho. Ci tam maju schvalne volanie sleep() alebo pretazene servery alebo co. Ale mohli hladanie aktualizacii urobit aspon takto:
1. Uzivatel da hladat dostupne aktualizacie
2. Ak ziadne nie su, tak moze pracovat s jeho PC = exit.
3. Postupne ako sa nejake najdu, tak mu ich zobrazi
3. Uzivatel moze nasledne uz zacat instalovat aktualizacie
4. Vykona restart a vrati sa na krok 1.
Ako je to teraz:
1. Uzivatel da hladat dostupne aktualizacie
2. Pracuje so svojim PC
3. Po 8 hodinach/2dnoch znechuteny "necinnostou" PC ho restartne.
4. Pracuje so svojim deravym PC
|
|
anoooooooo
Od: Bozena Nemcova
|
Pridané:
16.8.2016 9:41
zdechnite vy kurvy mikrosoftove
|
|
Oddalovanie patchovania
Od: 3ewsaf
|
Pridané:
16.8.2016 9:46
Uz teraz povolujem vsetky patche s 2-6 tyzdnovym oneskorenim (podla stupna pruseru). Tolko chyb co tam je, inac sa neda. S tymto pristupom to bude 2-4 mesiace, minimalne. Kym sa zisti, ze tam nie je pruser a co vlastne vsetko zmenili. No super, tesim sa neskutocne.
|
|
r-tards
Od: účet má blokovanú bla bla bla
|
Pridané:
16.8.2016 13:34
Pre všetkých r-tardov. Zaobstarajte si LTSB verzie OS, alebo prestaňte brzdiť vývoj a kysnúť na Win 7/8/8.1 a prejdite na Váš milovaný Linux, alebo držte hubu a krok s Windowsom 10.2. Ten OS patrí MS, takže oni určujú trend, ak chcete ísť proti prúdu, alternatívy máte. Plakať prečo Vám nechcú držať pri živote staré OS je hlúpe a arogantné.
|
|
Re: r-tards
Od: účet má blokovanú hlavu
|
Pridané:
16.8.2016 13:53
Mudrc sa ozval, nechodil ty si keď si bol maličký na stránky pretaktovanie.sk? Tam bolo a je tiež odborníkov ako nasraté.:)
|
|
Re: r-tards
Od: účet má blokovanú bla bla bla
|
Pridané:
16.8.2016 14:16
Čo presne je na tom "odborné"? Long Term Service Branch Ti dá aktualizácie s mega oneskorením, až po "verejnom otvorenom masovom beta teste" a pre tých ostatných hubovačov je tu nepoužiteľný lunex.
|
|
Re: r-tards
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.8.2016 14:44
Pre retardov: LTSB je iba pre Enterprise a Education. Koncovy zakaznik, male a stredne firmy si take nieco nedokazu kupit, pretoze im to Microsoft & partners nepredaju.
|
|
yba ak bi
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
16.8.2016 14:57
Ci male a stredne firmy dokopy nie nie je jasne, ale pre stredne je prave to jednym z priznakov prechodu na velke.
|
|
Install Arch
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
16.8.2016 14:49
Install Arch. Roling release, naveky aktualny. Taketo problemi by s nim neboli! :O
|
|
Re: Install Arch
Od: archist
|
Pridané:
16.8.2016 15:23
moj clovek :D
|
|
Gentoo navždy!
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
21.8.2016 20:29
Prečo Arch??!
Povedzte mi, načo je to dobré??!
Máte tam už preložené balíky so spustiteľnými súbormi. To nie je ono, lebo si potom od nich závislý a nemôžeš si len tak stiahnuť zdrojový balík a nahodiť si ho.
Ďalej, máš k tomu súbory s ladením? Keď si to prekladáš sám, môžeš si ich vytvoriť a uložiť. Keď sa budeš s niečím hrať – napríklad ti nebude vyhovovať súčasný stav glibc, prípadne chceš mať nejaké pokusné vylepšenia v prehliadači, tak sa ti to bude ľahko ladiť, až sa to začne z nepochopiteľných dôvodov sypať.
|
|
bla blabla....
Od: Piciak
|
Pridané:
16.8.2016 17:20
Nemožem z toho ako si tu niektorí mastia svoje cicinky smradľavé na tom, že jediný použiteľný OS pre bežného usera je windowz....lebo že tam je fotošop, adobe aplikácje, nejaké super vývojárske pro softvéry na tvoru niečoho, CAD....... bla bla bla.....Aj tak 90% userov používa len vy*ebaný browser, mail client niekto a niečo ako VLC čo im pustí film alebo péčko....no a ešte sa stane, že občas niekto napíše nejaký životopis alebo čo a nato stačí aj po*ebaný notepad....
|
|
Linus - the ultimate kernel master
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
16.8.2016 17:30
Čo tam nie je je možno podstatnejšie než to čo tam je.
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
17.8.2016 19:25
MS nejde o nič iné ako schovať Get win10 updaty
|