|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Windows X
Od: void
|
Pridané:
15.8.2016 10:58
Pripomente mi, nepamatam si, ake vazne chyby boli pri uvedeni predoslych OS ? (Windows 7 najma) dik
|
|
Re: Windows X
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
15.8.2016 11:00
Velmi vazne a niektore dokonca i zavazne.
|
|
Re: Windows X
Od: Deer
|
Pridané:
15.8.2016 11:01
Restart-loop, ktory sposobila aktualizacia syst. fontov napr.
|
|
Re: Windows X
Od: nbusr1234
|
Pridané:
15.8.2016 16:48
toto si pamatam, na druhu stranu to bol jediny update ktory mi rozyebal (docasne) system tak ze nenastartoval. Za posledných 10 rokov.
|
|
Re: Windows X
Od: Juniper
|
Pridané:
16.8.2016 1:29
Zaujímavé...
Prečo mne nikdy aktualizácie nikdy nič nerozjebali.
Nikdy a nič.
Dokonca ak nenapravili, určite nepokazili!
|
|
Re: Windows X
Od: nbusr1234
|
Pridané:
16.8.2016 8:41
no ved hovorim ze to bolo iba raz za poslednych 10 alebo viac rokov, iba raz na jednom PC kde som robil cistu instalaciu a hromadu updateov naraz. Ty lolo.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
16.8.2016 19:27
A?
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Re: Winnetou konica
|
Pridané:
16.8.2016 22:21
zomri
|
|
Re: Windows X
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.8.2016 11:28
------------- ------------- -------------
Moja rec, na toto sa da povedat jedine C0C0TI !!!!!!!!
2 riesenia: odisnalovat ten idiotsky tzv. SP na idiotskom OS (a aj to ide len do 10 dni), alebo si totalne prej*b a preorganizuj disky tak ako ich napr. voooooooobec nechces mat. Moze to vyzadovat reinstalaciu programov.
Pricom napr. plus ako bunos k tomu skladisko filmov ti ten tzv. SP uplne znepristupni.
------------- ------------- -------------
|
|
Re: Windows X
Od: deed
|
Pridané:
15.8.2016 17:10
mne to ide ok na ssd a zvysok amm na inych klasickych diskoch a nemrzne mi nic po aktualizacii
|
|
Re: Windows X
Od: 3xo
|
Pridané:
15.8.2016 11:30
Najvacisa bola, ze nechali zenu spravit metro.
|
|
Re: Windows X
Od: Deer
|
Pridané:
15.8.2016 11:35
Inak tvoj koment je krasny priklad selektivnej pamati. Ci uz Vista, Win7 alebo Win8 mali kopec problemov, ktore userov srali ale jednoducho si ich nevybavujeme. Uz iba spominame ako dobre systemy to boli.
|
|
Re: Windows X
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
15.8.2016 11:37
no ked bol vista dobry system, tak si zjem klobasu....
|
|
Re: Windows X
Od: sheddow
|
Pridané:
15.8.2016 11:45
uz ta vidim jak to zeres bez chleba
|
|
Re: Windows X
Od: Deer
|
Pridané:
15.8.2016 12:40
Vista bola OK, ked si si ju osekal cez vlite. Jej jedina nevyhoda bola, ze predbehla HW narokmi vtedajsi mainstream.
U mna bola celkom v pohode, lebo som mal celkom rychly komp a vedel som si ten system upravit (viz. vyssie).
|
|
Re: Windows X
Od: asdfa
|
Pridané:
15.8.2016 13:19
takze dobry system je vtedy ak si ho musis poupravovat, osekat, kupit kvoli nemu najdrahsi hw danej doby :D
mas zaujimave kriteria
|
|
Re: Windows X
Od: Dajsi
|
Pridané:
15.8.2016 14:02
Daj si linux tam nemusis nic osekavat, vsetko ide na prvy pokus, dokonca aj chrome na minte :). A na nic ako na durfovanie ti nebude:)
|
|
Re: Windows X
Od: Juniper
|
Pridané:
16.8.2016 1:30
Môže sa každý vysrať na linux, keď na ňom nič potrebné nespustíš...
|
|
Re: Windows X
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.8.2016 10:53
Ano, spustat spyware na pocitacoch inych ludi, ktori pouzivaju Linux je dost problem, to suhlasim.
|
|
Re: Windows X
Od: kekeket
|
Pridané:
15.8.2016 15:47
To je ako keby som povedal ze ancovickova pizza s horcicou a s hovnom je dobra, len si ju treba upravit, treba si dat dole ancovicky, horcicu a hovno, a potom ju vydezinfikovat aby nebola kontaminovana fekalnou bakteriou, skontrolovat pod mikroskopom a popripade vypalit niektore body na nej...
|
|
Re: Windows X
Od: kekeket
|
Pridané:
15.8.2016 15:49
cize ponaucenie: OS ktory ma nuti ho hackovat, aby bol vobec akceptovatelny a funkcny, nieje pre mna dobry OS.
|
|
Re: Windows X
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
15.8.2016 13:33
no ale ved presne o to ide, pokial si ju neosekal tak sla ozaj zle. Ja si ale os osekat neviem, com len uzivatel a z toho dovodu ten system bol na p.
|
|
Re: Windows X
Od: Takho
|
Pridané:
15.8.2016 21:08
Tak ho nepouzivaj. Bodka
|
|
Re: Windows X
Od: tamtung
|
Pridané:
15.8.2016 11:52
ja som s window 7 nikdy nemal problem
pochopitelne som nan presiel az 3 roky po jeho vypusteni do sveta..
predtym win xp ziadny problem
|
|
indian v MS
Od: cdcdcdc
|
Pridané:
15.8.2016 11:01
odkedy MS sefuje ten indian tak to stym windowsom aj tak vyzera, pomaly ale isto ho zabija svojimi blbymi rozhodnutiami, jedina alternativa k MS je dnes linux alebo OS X a vyber skoncil
|
|
Re: indian v MS
Od: hrusk
|
Pridané:
15.8.2016 21:43
Mac OS nieje alternativa,kedze kvoli nemu musis nakupovat HW o ktory vo vyse 80% ludia nemaju zaujem,alebo si ho nemozu dovolit. Realne mas dostupne OS len Windows a Linuxove distribucie
|
|
Hmmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
15.8.2016 11:01
Rano ked som siel do prace a vypinal PC tak sa mi tato aktualizacia zacala instalovat. Dufam, ze ma nebude cakat toto "prekvapenie" ked sa vratim domov.
|
|
Re: Hmmmmm
Od: sensei-san
|
Pridané:
15.8.2016 11:26
Backup máš, nie?
|
|
Re: Hmmmmm
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.8.2016 12:01
Zalohu, drblina. A pre istotu si sprav aj ty jednu z anglicko-slovenskeho slovnika.
|
|
Re: Hmmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
15.8.2016 13:59
Nemam. Nedrzim nic dolezite na diskoch. 120GB SSD na system a programy, 500GB SSD na hry a 2TB HDD na filmy, hudbu, etc....
|
|
Re: Hmmmmm
Od: zizi
|
Pridané:
15.8.2016 11:27
ake prekvapenie ? klasika pri windows :p
install arch
|
|
raid0
Od: testerovac
|
Pridané:
15.8.2016 11:11
mam dve male SSD v RAID0 s updateom a bez problemov....zatial.
|
|
Re: raid0
Od: Samael
|
Pridané:
15.8.2016 11:36
Tu nepísali o problémoch pri "dvoch malých SSD v RAID0", ale o zamrznutí, ak máš systém na SSD a aplikácie a dáta na inom disku (obvykle HDD). Máš to tak?
|
|
Re: raid0
Od reg.: akto666
|
Pridané:
15.8.2016 12:55
ja to mam presne tak 120 SSD + 2TB klasicky disk a vsetko funguje ako ma
|
|
Re: raid0
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
15.8.2016 13:15
Pri "dvoch malých SSD v RAID0" ale vôbec nie je garantované,že systém a "aplikácie a dáta" nie sú na inom disku.
|
|
Re: raid0
Od: 403 Forbidden
|
Pridané:
15.8.2016 11:46
iba c0c0t spravi 2x SSD v RAID 0 , omg naco ti to je ??
|
|
Re: raid0
Od: testerovac
|
Pridané:
15.8.2016 12:52
pre rychli start systemu a najpouzivanejsich programov. 2x64GB, minus OP. To nebolo tak ze som si povedal kupim dva male disky a zapojim do RAID. Proste kupil som jeden v zaciatkoch so zvedavosti a k druhemu som prisiel cez znamosti neskor. A samozrejme mam velke data na klasickom HDD.
|
|
Re: raid0
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.8.2016 16:50
si kup jeden novy wole, budes to mat este rychlejsie ako 2 stare v raide a hlavne nizsiu pravdepodobnost ze prides o data. Tiez bude fungovat TRIM, ktory ti teraz nejde. Za dalsie, dnesne SSD su brzdene Sata3 portami, je uplne zbytocne davat ich do raidu.
|
|
Re: raid0
Od: testerovac
|
Pridané:
15.8.2016 20:32
kupim, ked kapacity porastu, ceny klesnu/ked budu nan peniaze a zivotnost bude dobra ak nie lepsia. V momentalnej konf. fungujem skoro 2r. stabilne, user adresar je na HDD, image sys. disku s app. tiez v pripade problemov.
TRIM check: http://dopice.sk/i5C
coldboot za 12sek, od loga po koniec disk. aktivity. Mne to takto staci, funguje to.
|
|
Re: raid0
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.8.2016 21:39
vies co ti poviem? odkedy som montoval M2 samsung 950 s citanim 2000 zapisom 1000 - cojaviem kolko nechce sa mi to hladat, tak vobec nechcem menit moj stary dobry intel 530 180GB. Az taky rozdiel ako HDD->hociake SSD to nieje. Dokonca teraz kolega co ma na starosti objednavky nasiel SSD goodram - neviem kde tu sracku vyhrabal ale funguje to rychlo, takze to davame vsade (domacim, firmam davame intel) a salam parky.
|
|
Re: raid0
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.8.2016 10:58
Ja som zase presiel z notebooku, ktory mal klasicky SATA3 SSD (tusim Samsung 850, cital okolo 500) na notebook, ktory ma M.2 SATA (este nie NVMe, cita okolo 1000) a je to sakra rozdiel.
|
|
dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
15.8.2016 11:29
Vďaka bohu, že sa mi na notebooku nechcel upgradnuť windows 10 na novú Anniversary verziu. A to dokonca ani cez windows update, ani cez aplikáciu, ktorú na to MS má. ISO som už sťahoval, ale potom som to radšej zrušil.. Tak som si povedal, že si túto "novinku" pre istotu odpustím kým to nevyladia, tuším som dobre spravil..
|
|
Re: dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od: cas cas
|
Pridané:
15.8.2016 11:36
si trulo
|
|
Re: dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
15.8.2016 11:56
V MS by Vás mali radšej učiť programovať a testovať vlastné kódy, miesto liečenia si komplexov z vlastnej neschopnosti v internetových diskusiách ;)
|
|
Re: dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od: cas cas
|
Pridané:
15.8.2016 12:01
a ty si trulo na entu, nemas ani najmensi sajn ako to cele funguje.
|
|
Re: dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
15.8.2016 12:54
Ako zákazníkovi mi môže byť ukradnuté ako to funguje, keď si niečo kupujem, chcem aby to fungovalo, kapiš?
|
|
Re: dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od reg.: akto666
|
Pridané:
15.8.2016 12:57
ty si si kupil windows 10? o tom silne pochybujem kedze sa vobec da kupil len par dni a aj tak sa aj stale da ofifialne stiahnut legalne zdarma
|
|
Re: dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
15.8.2016 13:02
Free upgrade z predchádzajúcich verzii Ti niečo hovorí?
|
|
Re: dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
16.8.2016 7:35
Remake Free willy, podľa piesne zo známeho muzikálu http://tinyurl.com/freeremake .
|
|
Re: dnes má meniny Marcela, pošlime jej kvety
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.8.2016 21:40
ani mne... asi to je tym ze mam vypnutu sluzbu windowsupdate :/
|
|
10 dni???
Od: aqwer
|
Pridané:
15.8.2016 11:31
"Tú je možné ale odinštalovať len do desiatich dní od inštalácie."
Hladam lubovolny rozumny dovod... preco?
|
|
Re: 10 dni???
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
15.8.2016 11:33
Aby si si po uvedomení, akú veľkú chybu si spravil už nemal možnosť ju napraviť :p
|
|
Re: 10 dni???
Od: asdfa
|
Pridané:
15.8.2016 13:21
Lebo.
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.8.2016 12:04
Zaujimave, ze v minulosti by si MS nemohol dovolit taketo primitivne chyby na urovni indickych aplikacii. Ale dnes to ludia obhajuju, ze vsak moze sa stat, blablabla.... Nepoviem, keby sa to stalo s nejakou zlozitou technologiou, ale aby to robilo taketo chujoviny, ked su data na inom disku? Ved s tym aktualizacie OS nemaju mat nic co do cinenia. Za ziadnych okolnosti. A ak maju, tak aspon vidno, ako to MS po tolkych rokoch "vyvoja" sprasil.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
15.8.2016 12:19
Ale prdlajs.
|
|
Re: technologia balsaja
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.8.2016 21:43
lenze volakedy sa to robilo normalne. Vysiel xp sp2/3 tak si si pockal co na to ostatni, dobre ohlasy, stiahol si instalacku a instaloval. Lenze MS presiel na autoupdate a tak to aj vyzera. Servispak musis stahovat tolko krat kolko mas pocitacov a robi sa to samo, takze ked je pruser ovplyvni to vsetky pc. Nadella by si zasluzil horuci roxor do riti.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: ja som tu
|
Pridané:
16.8.2016 17:24
V nastaveniach mas možnosť nastaviť jeden PC ako "server" ktorý bude ťahať aktualizácie a ostatným nanútiš sťahovať si aktualizácie z neho. Vo Win10 je štandardne táto možnosť. Sám so to ešte nenastavoval ale čítal som o tom na Mrkvosoft stránkach.
Ak potrebuješ s tým pomôcť napíš mi mail na lekliatos@gmail.com pozisťujem a pošlem ti video návod.
|
|
windows 10 AMD APU
Od: Koumak
|
Pridané:
15.8.2016 12:07
Aj ovladace pre AMD grafiku pri AMD procesoroch ma tento velky update posahane, takze treba pouzit original z webu stiahnute (ktore su samozrejme aj novsie), alebo nechat povodne stare, ktore boli pred anniv.update.
|
|
Microsoft ty tupec
Od: rms_
|
Pridané:
15.8.2016 13:05
Presne túto chybu pozorujem.
Bude aj nejaké reálne riešenie či len 2 ne-riešenia?
|
|
.....
Od: Roll&
|
Pridané:
15.8.2016 13:27
1607 mi tiež trochu rozhádzala systém.Musel som to celé preinštalovať na čistý AU 1607,pretože s tým bordelom čo vznikol inštaláciou nového buildu na starý sa nedalo normálne pracovať.Niektoré veci,ktoré predtým v gpedit.msc nastaveniach fungovali teraz vobec nejdú,win defender obťažuje a tiež je problém to vypnúť (aj keď sa mi to už asi podarilo).V MS sa už stáva pravidlom,že testeri sú uživatielia a nieje to dobrá vizitka..
|
|
Re: .....
Od: bzano
|
Pridané:
15.8.2016 14:21
milujem takýchto preinštalovávačov operačných systémov (je jedno či windows alebo linux) pri vzniku prvého problému
ale keď sa Vám to chce
|
|
Re: .....
Od: Roll&
|
Pridané:
15.8.2016 14:34
Ja zase milujem ľudí,ktorí majú zaprasený OS dvoma buildmi (z win7,8 upgrade na 10 a potom na AU1607) a čudujú sa prečo im to blbne:)).Radšej si preinštalujem celý OS s jednou verziou,urobím si zálohu a v prípade problému mám za hoďku čistý OS so všetkými nastaveniami a softom.Určite sa mi oplatí stráviť nad problémom jednu hodinu,než by som pol dňa skúmal v čom je problém a čo zase MS zanedbali..
|
|
Re: .....
Od: Mojeskus
|
Pridané:
16.8.2016 10:10
Moja skusenost z vyse 20 rocnej praxe je, ze vacsinou je rychlejsie nainstalovat cisty system ako hladat chybu. Pokial si ale domaci pouzivatel a mas na to nervy a cas, prosim. A ak sa ti aj podari nieco opravit nejakou utilitou tretej strany do buducna sa aj tak preinstalacii nevyhnes. Moj cas je drahocennejsi ako nieco opravovat, co sa ani neda opravit ako preinstalaciou (windows)
|
|
widle po 10
Od reg.: lofas
|
Pridané:
15.8.2016 14:41
keby len to, o memory leakoch nikde nikto nepise, pozeram si film a zrazu mi napise: "close apps to prevent data loss", pozrem na taskmanagera a ta pica windowsacka zere 15.8 GB ram len tak, vsak preco nie, musim ten hnoj pouzivat a najhorsie je, ze mi nejde spravit dualboot s mintom
|
|
Mrznutie
Od: Windofsak
|
Pridané:
15.8.2016 15:06
Laptop OK, telefon OK.
Ale na desktope mi zacina znova platit stary vtip:
- Podla coho spoznate, že je v PC nainstalovany Windows?
- Podla spinaveho reset tlacitka.
|
|
Re: Mrznutie
Od: dedede
|
Pridané:
15.8.2016 15:58
podla osuchaneho reset tlacitka
|
|
Re: Mrznutie
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
15.8.2016 16:09
Na rozdiel od beznych pouzivatelov vsak skutocny ajtak tlacitko reset vo svojom PC zasadne nemava zapojene, nakolko by to posobilo trapnejsie nez doktor so zdravotnym poistenim.
|
|
Tamagoči
Od: Pedro282
|
Pridané:
15.8.2016 17:22
Keď si spomeniem, koľko krát som musel reinštalovať Android alebo Linux, prípadne defragmentovať, opravovať filesystém, opravovať registry, odvírovať, odčervovať, odstraňovať blbé updaty, ručne inštalovať zaseknuté updaty atď atď, tak sa veľmi čudujem že vás ešte baví používať tie tamagoči.
|
|
Re: Tamagoči
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
15.8.2016 17:23
Koľko krát?
|
|
Re: Tamagoči
Od: win10
|
Pridané:
15.8.2016 18:54
Pomer android/linux x počet užívateľov windows :)
Aj keď súhlasím Win10 z času na čas mrzne a pripomína mi modrú tapetu Win 98 s tým rozdielom, že tam ucapili smajlíka :))))
|
|
Re: Tamagoči
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
15.8.2016 19:27
S takymito vyjadreniami by som bol celkom opatrny, kedze Android poctom pouzivatelov uz desktopovy Windows predbehol ;). Google uz nejaku dobu celkom seriozne riesi "software pre druhu miliardu".
|
|
Windovs 10
Od: mrznutie
|
Pridané:
15.8.2016 19:09
Čím viac to opravujú, plátajú tým ten systém je blbejší a blbejší ako pravý američan. Najprv mi to po jednom update nechcelo čítať filesystém na 1,2TB SSD disku, čo som myslel, že odišli disky - ešte šťastie, že mám na ,,C,, aj duálnu 7:) Teraz na druhom 850MB záložnom SSD hodí modrú so smajlom a po chvíli zmrzne:) Nie je tam žiadna aplikácia ktorú Win10 potrebuje :) Prudký operačný systém ale čiste na pitchu už ani disky neprečíta:)
|
|
Re: Windovs 10
Od: Juniper
|
Pridané:
16.8.2016 1:32
Kurva kde na tieto trable chodíte...
Za 20 rokov nič takéto z aktualizácií Windows nepoznám!!!
Nikdy nikde som ich nezakazoval. Práve naopak!
A nikde nikomu nič nepokazili...
|
|
Sietove spojenia
Od: Bokadin
|
Pridané:
16.8.2016 6:21
Mne zas zmysli vsetky virtualne sietovky ( VirtualBox ).
|
|
Windows 10 po veľkej aktualizácii môže na SSD mrznúť
Od: Mišo
|
Pridané:
17.8.2016 7:04
Ja mám už starší počítač ale beží aj tak ako hodinky žiadny problém som s ním nemal dovtedy kým som nenainštaloval Windows 10, pomaly, ale isto mi zabíjal pc. Začalo sa to s aktualizáciami, potom so službami a napokon s drivermi. Windows 7 mi bohato vyhovuje a kým nevydá Microsoft niečo normálne bez toľkých chýb dovtedy tento operačný systém určite nezmením
|