|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
posielam kvety dsl.sk
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
7.8.2016 12:44
Mate právo nevypovedat, čokoľvek co poviete môže byt použité proti Vám, mimochodom ake máte heslo do mobilného telefonu, počítača, trezora a manzelkin pas cudnosti?
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: xspa x
|
Pridané:
7.8.2016 14:01
no ale 3 mesiace sexualnych sluzieb zadarmo, no neber to
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: xxxyyyzzz
|
Pridané:
7.8.2016 18:40
Mna skor zarazilo tych 5 rokov za zbrane. Ved tolko v britanii nedostane ani islamsky terorista.
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: Sanxo
|
Pridané:
8.8.2016 8:58
V Británii majú prísne pravidlá
http://goo.gl/nmPmMN
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: 65432122
|
Pridané:
8.8.2016 9:42
Áno ak má zbrane.
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.8.2016 15:36
Tiez sa mi to zda vela, napriklad v porovnani s tymto pripadom, ked muz dostal 2 roky za zabitie svojej zeny, a k tomu dalsie 3 za neumoznenie pohrebu.
http://dopice.sk/i2R
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: tamtung
|
Pridané:
7.8.2016 19:01
bolo by super, keby su mobilne telefony na hidden volume
v tom prvom by bolo nejake 1 porno a zvysok citlive data..
a suhlasim s muzom, co tam po sudcovi, akym pravom maju pravo pozerat moje sukromne fotografie - hajzli..
velku 3.1415cu pomahaju taketo zakony voci teroristom, co sa chcu odpalit, oni ten PIN daju dobrovolne, ale skor nez ho policajtko macher natuka, tak vyletia do nebicka, pricom aspon ten moslimek ma 77 panien, policajt bude mat kopec papierovaciek v byronebicku..
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: Káblik.
|
Pridané:
7.8.2016 21:35
Právom práva. Akože aký má kto problém ukázať súdu svoje súkromie? Však o to tam ide. Tak to si nemôžete vziať všetko do hrobu!
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.8.2016 15:39
V kazdom druhom americkom filme policajti recituju: "Mate pravo nevypovedat. Vsetko, co poviete, moze byt pouzite proti vam." V tomto pripade bolo pravo nevypovedat proti sebe dovodom na trest.
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: Káblik.
|
Pridané:
11.8.2016 10:00
Len to by musel nejaký Matelko aj chápať. Nevypovedať neznamená to, že Ti nikto nič neurobí. Proste si môžeš poškodiť, ale najmä pomôcť.
To že nespolupracuješ, napríklad neodomkneš telefón(ktovie prečo asi, že?) tak si logicky priťažuješ.
|
|
Re: posielam kvety dsl.sk
Od: tamtung
|
Pridané:
7.8.2016 19:03
Muž mal konkrétne podľa polície u seba pri zatýkaní dva zablokované mobilné telefóny, ku ktorým polícii odmietol vydať PIN kódy.
do 3.1415ce, mam chut tomu sudcovi podstrcit mobil, kde bude PIN kod nahodny 64 miestny so speci znakmi - nech si ide posediet na 3 alebo 4 mesaicov, buran jeden.
cize dnes je zaheslovany mobilny telefon vo Velikanskej Britanii zbran hromadneho nicenia, staci ho strcit komukolvek do staky a udat ho ako potencionalneho teroristu a pojde sediet..
velmi zaujimave, big brother.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
8.8.2016 8:51
Niekto si tu mýli pojmy Anarchia a Demokracia so zodpovednosťou za svoje konanie.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Narkoman Atilla
|
Pridané:
8.8.2016 18:36
A niekto tu omylom píše dementné hypotézy
|
|
dalšia nelogicka hluposť
Od: knjiCdo
|
Pridané:
7.8.2016 12:45
Nechápem, ako môže byť neposkytnutie možno usvedčujúcich údajov trestné ak má právo neposkytnúť usvedčujúce údaje. Celá tá vec s otváraním telefónov je hlúposť. Ale aspoň vieme, jak to vypadá, keď je niečo bezpečné.
|
|
Re: dalšia nelogicka hluposť
Od: deja vu
|
Pridané:
7.8.2016 13:24
tak ja si nemozem stiahnut posrany film, ale policia moje dusevne vlastnictvo moze.... To je hnus velebnosti, kam sme to dojeli? Du blejt.
|
|
Re: dalšia nelogicka hluposť
Od: Okres linux
|
Pridané:
7.8.2016 16:01
Lol, to sú také detské prirovnania. Fakt je to úplne to isté.
|
|
Re: dalšia nelogicka hluposť
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.8.2016 9:12
ale pravdu ma. ja ti telefon nemozem ukradnut, ale policia mi ten moj len tak zoberie. a kto vie kam budu telefonovat? do ciny? kto potom zaplati fakturu? :D :D
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
8.8.2016 9:25
Za účelom vyšetrovania, hňupe!
To ste tu vážne toľkí popadali na búdku? Že sa vyjadrujete jak 4-ročné deti?
|
|
Re: Winnetou konica
Od: zlata rybka
|
Pridané:
8.8.2016 9:46
aj ja si chcem pozriet film za ucelom presetrenia, ci je dobry...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: poldinko
|
Pridané:
8.8.2016 9:49
ak pozretím toho filmu zabrániš inému trestnému činu tak sa na teba dá uplatniť inštitút okolností vylučujúcich protiprávnosť alebo zodpovednosť, prípadne aj materiálny korektív
inak si sa dopustil priestupku/trestného činu
|
|
Re: Winnetou konica
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.8.2016 15:42
Uz je aj POZERANIE filmu z neznameho zdroja trestny cin?
|
|
brekeke
Od: prdlajs
|
Pridané:
7.8.2016 12:46
Vsak demokracia. Vo vyspelej ekonomike. Aspon teda oficialne. Neoficialne s ludskymi pravami na urovni Severnej Korei.
|
|
Re: brekeke
Od: zczxczxczx
|
Pridané:
7.8.2016 12:57
Akoze za vyslovenie nazoru proti strane ta popravia? Prestan laskavo s tymito idiotskymi absolutistickymi porovnaniami.
|
|
Re: brekeke
Od: deja vu
|
Pridané:
7.8.2016 13:26
no chod do nemecka sirit protiimigracnu propagandu a pozrieme sa na to ako dlho sa na slnku ohrejes
|
|
Re: brekeke
Od: Okres linux
|
Pridané:
7.8.2016 15:58
Popravia ťa? Fakt si idiot.
|
|
Re: brekeke
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
7.8.2016 16:26
Presne tak. Omnoho humannejsie je vysluchmi prekladane obmedzenie slobody z dovodu neznalosti.
|
|
Re: brekeke
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
8.8.2016 9:07
je veľmi inteligentné nazvať niekoho idiotom v reakcii na jeho príspevok, ktorý si si ani neprečítal. Hľadaj idiota v zrkadle!
|
|
Re: brekeke
Od: Wergcxf
|
Pridané:
7.8.2016 18:07
Vy vymeteny kotlebovci co porovnavate s. Koreu a nemecko by ste sa tam uz mohli konecne odstahovat a nesmrdiet tu.
|
|
Re: brekeke
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.8.2016 9:15
myslis propagovat nasilie voci imigrantom? a sirenie nenavisti? akoze robit to iste (len bez zabijania), co robia imamovia z ISIS ked stvu ludi proti zapadu? len z druhej strany?
|
|
Re: brekeke
Od: ano1
|
Pridané:
8.8.2016 9:49
ano
|
|
Re: brekeke
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
8.8.2016 11:24
predstavujes si to pomerne jednoducho, tam sa ludia boja vobec o tom hovorit, kde to este propagovat nasilie a nenavist voci imigrantom.
|
|
Re: brekeke
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.8.2016 19:53
nemci su ako narod dost citlivi na koncentraky a podobne, takze si viem predstavit, ze ak niekto verejne navrhne poslat tam imigrantom, tak im prasknu nervy.
sice neschvalujem zatvaranie ludi za nazory, pokial nevyzivaju k nasilu, vrazdam a porusovaniu zakona (lebo to je po spravnosti trestne), na druhu stranu vzdy je to mala skupina ludi, co veci poserie ostatnym.
par kokotov nevie soferovat a vsetci teraz musime po dedinach chodit 50kou (ja nemam problem 100kmph a bezpecne, ale nemozem). tak isto nejaki kokoti utocili na imigrantov, tabory a pod. a tym to posrali pre ostatnych. ale ked vidim tie nase internety na slvoensku, obcas mam pocit, ze bojovnici ISIS su davno aj u nas, len su to "hrdi hejslovaci" ktori by radi podrezavali inych.
|
|
Re: brekeke
Od: ...
|
Pridané:
8.8.2016 21:16
Ako chceš zabrániť, aby ti nevošiel chodec do vozovky v obci? Brzdná dráha nepustí.
Mňa v autoškole učili, aby keď uvidím chodcov na prechode na červenú, aby som pridal, že sa rozpŕchnu. A netvrdím, že je to správne.
|
|
Re: brekeke
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.8.2016 21:23
povacsinou sledujem aj co sa deje mimo vozovky. teda na chodnikoch, za mnou a pod. na dedine su casto chodniky oddelene od cesty este jarkom, takze ak aj niekto na chodniku je, viem dopredu odhadnut, ci sa chysta vkrocit na vozovku a to aj ak chce jarok preskocit, nie dojst po mostik.
|
|
Re: brekeke
Od: ded0_jozef
|
Pridané:
9.8.2016 9:51
co som si zas ja vsimol, ze na dedinach ani nemaju chodniky a ludia chodia po ceste ako ovce...
|
|
Kokotie autoškoly
Od: Káblik.
|
Pridané:
9.8.2016 8:01
Vieš, iní to zasa vedia inak. Ak sa objaví chodec na vozovke(ceste), je to účastník cestnej premávky a preto ho musíš rešpektovať!
Nie špekulovať, že čo tam robí...
|
|
Re: brekeke
Od: ded0_jozef
|
Pridané:
9.8.2016 9:50
a z tych co sa nestihnu rozprchnut si nerob tazku hlavu, staci pustit stierace...
to mi pripomina detsku riekanku:
na prechode pre chodcov
drti tatra dochodcov
drti drti drti
dochodca sa vrti
|
|
Re: brekeke
Od: adasdasdas
|
Pridané:
7.8.2016 16:36
njn tupci tu idu prirovnavat toto ku neludskym mucenim v severokorejskych taboroch len za nesuhlas s kim cong unom. ako som uplne proti tomu aby sa takto vynucovalo prezradenie hesiel, ale neporovnavajte neporovnatelne...
|
|
Re: brekeke
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.8.2016 9:14
noze, ktory brit moze bez obavy o zivot povedat svetu, kolko u nich stoji ryza? ha? ha?
ze kazdy? aha, tak nic. pravdu mas, sorry...
ale inak tiez ma udivuje, ako kazdy vsetko porovnava so severnou koreou, kde ked sa len hlasnejsie stazujes, ze si hladny a deti ti uz 2 dni nejedli, tak tym riskujes zivot.
|
|
presne podľa zákona
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
7.8.2016 12:49
Vo Veľkej Británii je teda možné odsúdiť všetkých bez telefónu i s nezamknutým telefónom, nakoľko heslo tiež neposkytnú a spojitosť s terorizmom je v podstate možné jasne preukázať každému odberateľovi elektriny.
|
|
Re: presne podľa zákona
Od: asdasdas
|
Pridané:
7.8.2016 12:58
Panecek vsade bol, vsetko videl, a vsade je rovnako na prd, vsak? Idiot.
|
|
Re: presne podľa zákona
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
7.8.2016 13:05
Komentar nie je list a na záver nie je nutný podpis.
|
|
Re: presne podľa zákona
Od: Suckland
|
Pridané:
8.8.2016 18:38
Ty budes riadny blbecek
|
|
......
Od: Okres linux
|
Pridané:
7.8.2016 13:07
Demokracia ako lusk. A právny štát.
|
|
Re: ......
Od: Qergvvb
|
Pridané:
7.8.2016 18:08
Obhajujes tych co smelinuju z drogami a vlastnia ilegalne zbrane? Len tak dalej.
|
|
Re: ......
Od reg.: deja_vu
|
Pridané:
8.8.2016 9:08
obhajuje svoje právo na súkromie.
|
|
Re: ......
Od: Káblik.
|
Pridané:
8.8.2016 18:50
1 človek má najmenšie práva.
Spoločnosť stojí oveľa vyššie.
Už len preto, lebo chráni množstvo takých jednotlivých človiečikov...
|
|
reality with no reality
Od: jahôdka
|
Pridané:
7.8.2016 13:13
a co keby povie, ze zabudol? strcia mu sondu do prdele?
|
|
Re: reality with no reality
Od: aaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
7.8.2016 14:01
sak toto, zabudnes heslo a poslu ta do basy :D
|
|
Re: reality with no reality
Od: hhhhhhhhhhhh
|
Pridané:
7.8.2016 14:05
sranda jak cip no
|
|
Re: reality with no reality
Od: Bbbbbbbbbbbb
|
Pridané:
7.8.2016 15:09
Alebo nastavis niekomu na telefone heslo a poslu ho do basy.
|
|
Re: reality with no reality
Od: Deer
|
Pridané:
7.8.2016 22:05
Na tyzden ta nadopuju LSD. Co by si si spomenul
|
|
Čo to znamená \"evidentne\"???
Od: mešuge
|
Pridané:
7.8.2016 16:13
Muž bol podľa oznámenia polície evidentne zažalovaný aj za..
|
|
Re: Čo to znamená \\
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.8.2016 9:18
ja viem ze je jednoduchsie otazku napisat do komentarov ako do googlu, ale skus to niekedy:
http://dopice.sk/i2G
evidentný príd. zrejmý, zjavný, očividný: e. dôkaz, omyl;
|
|
Co riesite?
Od: Adam133
|
Pridané:
7.8.2016 18:18
Ludia sa spametajte. Ked niekoho usvedcia z predaja drog tak mu prehadzu byt hore nohami, prelustruju bankove prevody, telefonne hovory a v pripade pasovania ti na letisku pozru aj do analu. A vy tu co riesite?
|
|
Re: Co riesite?
Od: tamtung
|
Pridané:
7.8.2016 19:09
pokial nemas sietky na okne, nech byvas na ktorom kolvek posdlazi, dokazem ti hodit 1 vrecko s krystalickou latkou do tvojho bytu..
potom ti tam hodim mobil, ktory ma PIN, ale nevies aky
a uz si drogoy baron a posedis si do konca zivota..
daj adresu, ak sa nebojis, inak co reisis prosimta ?
|
|
Re: Co vychadza.
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
7.8.2016 19:22
Je k tomu možné pridať ešte marlborky a litrovú kolu?
|
|
Re: Co vychadza.
Od: tamtung
|
Pridané:
7.8.2016 19:40
kludne aj mentolky prihodim do tej koly...
|
|
Re: Co riesite?
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.8.2016 15:46
Na sk je to bezpecne, kuklaci aj tak pojdu k susedom. :)
|
|
Re: Co riesite?
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.8.2016 19:14
On už bol usvedčený?
|
|
Pokémon
Od: xyz.
|
Pridané:
7.8.2016 18:34
Nechcel im ukázať svojich pokémonov?
|
|
Re: Pokémon
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
7.8.2016 19:02
V skutočnosti je na pozadí logická hádanka, prečítanie ktorej je pre vyšetrovateľov nezlučiteľné zo životom.
|
|
Re: Pokémon
Od: Neviem-
|
Pridané:
7.8.2016 19:47
Uprostred Sahary leží hóóly chlap, holý chlap...
|
|
:-DDD
Od: Tralalatoror
|
Pridané:
7.8.2016 19:11
Mozno by dostal viac ak by odomkol :-D
|
|
Re: :-DDD
Od: dsfssfsdf
|
Pridané:
7.8.2016 20:19
praveze, mozno by dostal menej :P :D
|
|
Re: :-DDD
Od: Tralalatoror
|
Pridané:
7.8.2016 20:35
to by mu asi za to nestalo :)
|
|
Re: :-DDD
Od: klávesnice
|
Pridané:
8.8.2016 12:56
evidentne sa mu oplatí posedieť si dlhšie. Či už je to o neprezradení komplicov alebo tam mal niečo po čom by mohol ísť sedieť na oveľa dlhšiu dobu. Vitajte v Kingdom of Condom...
|
|
bubububu
Od: dnes má meniny Štefánia
|
Pridané:
7.8.2016 21:35
je mozne ze tam v skutocnosti nic neni s chlapik hra hrdinu :D.
|
|
Re: bubububu
Od: Narkoman Atilla
|
Pridané:
8.8.2016 18:34
Keby mal mobil z Tesca do 15€, nemal by takéto problémy. Možno až na pár SMS a volaných čísiel, ale o tie predsa môžu požiadať operátora. Takže jasne mu chcú dojebať postup v Pokémon Go!
|
|
Hlbka
Od: Zvedavy
|
Pridané:
7.8.2016 22:17
Mna by zaujimalo ako je presne formulovana ta poziadavka na poskytnutie hesla. Dajme tomu ze mam notebook, na nom mam kryptovanu particiu, na nej mam zvlast kryptovany home folder, na nom mam zaheslovany rar archiv, v nom mam zabaleny dalsi zaheslovany rar archiv, v nom mam dalsie kryptovane subory.
A teraz... mozu mi povedat aby som im dal pristup ku vsetkemu k comu dokazem dat pristup? Alebo mi povedia aby som im dal do mesiaca heslo ku particii. A po mesiaci mi povedia aby som im dal do dalsieho mesiaca heslo k uzivatelskemu uctu. A zrazu prejde premlcacia doba a oni sa stale nedostali tam kam chceli...
|
|
Re: Hlbka
Od: stefaniasada
|
Pridané:
7.8.2016 23:30
14 rokov?
|
|
Re: Hlbka
Od: Zvedavy
|
Pridané:
8.8.2016 0:24
Preco ne? Ak by som na vydanie kazdeho hesla mal mesiac, staci mi s rezervou 200 iteracii sifrovania. Spravim si skript na de/sifrovanie ktory vzdy spravi tych 200 iteracii. Ten skript by mal zoznam vsetkych hesiel (alebo ich generoval podla algoritmu) a bol by dakde na USBcku kde ho nikto nenajde a nikto o nom nemusi vediet. Ked si niekto bude pytat heslo k suboru domace-porno-iteracia-158.encrypted tak poviem "JebemTiPsa1876492" a pockam si kym si vypytaju heslo k suboru domace-porno-iteracia-159.encrypted
A keby sa nahodou dostali na koniec a naozaj tam bude domace porno, tak budu tak nasraty ze ich mozno ani nenapadne ze su v nom steganograficky ulozene dalsie data.
|
|
Re: Hlbka
Od: Zvedavy
|
Pridané:
8.8.2016 0:27
nasraty a nadrzany*
|
|
Re: Hlbka
Od: Pche.
|
Pridané:
8.8.2016 6:32
Nadpis jak z bulváru.Gangster,drogový díler neposkytol pin k odomknutiu jeho telefónov polícii.Nič viac..
|
|
Winnetou konica.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
8.8.2016 8:56
Keď si polícia robí svoju prácu a Ty ideš neprimeranou rýchlosťou, alebo aj kvôli niečomu inému odmietneš zastaviť na jej pokyny a pokračuješ v jazde ďalej, je polícia oprávnená použiť všetky prostriedky na to, aby Ťa zastavila. Hoc aj streľbou do kolies.
Spojitosť Ti naozaj nedošla?
Výhovorky, žena v aute rodí a pod. sú pre 5-ročné deti.
Polícia Ťa zastaví, Ty naznačíš vážnu udalosť a sami Ti urobia koridor do nemocnice. A nie že Ty budeš fujazdiť 200-kou a nechať sa ako posledný zločinec rozstrieľať...
|
|
Re: Hlbka
Od: poldinko
|
Pridané:
8.8.2016 8:44
prečo by ti dávali mesiac na vydanie hesla ? to nie loď, že potrebuješ čas kým zabezpečíš prepravu
|
|
Re: Hlbka
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
8.8.2016 8:57
Pri výsluchu nie je časový limit na odpoveď, takže môže heslo poskytovať aj rýchlosťou znak za mesiac, pokiaľ nemá vyšetrovateľov tak v obľube, že púšťa písmenko za rok.
|
|
Re: Hlbka
Od: poldinko
|
Pridané:
8.8.2016 9:47
lebo je to priestupkom (u nás) a trestným činom (v GB)
poskytnutie jedného znaku = neposkytnutie hesla = vezenie
|
|
Re: Hlbka
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
8.8.2016 9:56
Rychlost vyjadrovania je skutočne legislatívne postihnuteľná?
|
|
Re: Hlbka
Od: poldinko
|
Pridané:
8.8.2016 13:40
rýchlosť vyjadrovania nie ale nesplnenie povinnosti áno a zákon neupravuje akú minimálnu lehotu ti musia dať na poskytnutie informácie a ak ti ju neručia (napr. v hodinách alebo dňoch) tak sa aplikuje primeraná lehota zodpovedajúca všetkým okolnostiam - keďže vyslovenie/napísanie hesla trvá 30s tak lehota bude napr. v ten deň
|
|
Re: Hlbka
Od: poldinko
|
Pridané:
8.8.2016 13:42
plus ak by si vedel že po prvom hesle bude treba aj druhé a potom tretie atď - tak sa tomu hovorí napr. marenie spravodlivosti
a vedz že trestný čin možno spráchať aj z nedbanlivosti - ked si nevedel ale mohol a mal si vedieť (lebo ty si to hesloval)
|
|
Re: Hlbka
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
8.8.2016 15:53
ak nevedením zabrániš inému trestnému činu tak sa na teba dá uplatniť inštitút okolností vylučujúcich protiprávnosť alebo zodpovednosť, prípadne aj materiálny korektív(zdroj:poldinko)
|
|
Re: Hlbka
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
8.8.2016 14:06
"primeraná lehota zodpovedajúca všetkým okolnostiam" je údaj, ktorý okrem Deda Vševeda, Boha, počítača, spomínaného v Stopárovom sprievodcovi a veštice Teodory môže určovať think-tank, zložený z bezpečnostných expertov, špičkových lekárov a najmä niekoho so znalosťou hesla, čím je možné predísť, okrem evidentného preukázania pomeru úrovne znalostí a pridelených kompetencií vyšetrovateľov, napríklad i odsúdeniu autistov či Stephena Hawkinga.
|
|
les má meniny Oskar
Od reg.: edo hnoj
|
Pridané:
8.8.2016 11:01
je napr. trestne znicit si harddisk ked ti klope policia na dvere?
|
|
Re: les má meniny Oskar
Od: niktos
|
Pridané:
8.8.2016 11:35
policajti ti nebudu klopať, ale rovno vpalia dnu keď na teba budu niečo mať :) nielen ze nestihnes zničiť hdd ale nestihnes si ani prdnuť :)
|
|
Re: les má meniny Oskar
Od: qrfdaqafd
|
Pridané:
8.8.2016 13:29
prdnut nie, rovno sa dosrat
|
|
ikimiki
Od: pxd
|
Pridané:
8.8.2016 12:04
niektorych ludi,co si myslia,ze su nieco viac riadne laxuje,ked nemozu vidiet ludom do mobilov o)))
|
|
pekny priklad
Od: qsdgdsdffsga
|
Pridané:
8.8.2016 14:18
Pekny priklad toho, ako je tento zakon nezmyselny. Chlapik neprezradi heslo, pretoze by ho (a mozno aj dalsich ludi) mohol vlastny telefon dostat do basy na omnoho dlhsi cas, ako dostane teraz. Cize zasa len dalsia vec na buzeraciu slusnych ludi, aby im mohli policajti pod hrozbou trestu smirovat telefony.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
11.8.2016 14:29
Keď je slušný, čo má potom v tom "slušnom" telefóne, ktorý by ho na dlho dostal do basy???
|