|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ubuntu
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
30.7.2016 11:58
Všetci vieme že budúcnosť v mobiloch ma jedine Ubuntu!
|
|
Re: Ubuntu
Od: reg.: jebozlesa
|
Pridané:
30.7.2016 12:04
kto nemal v ruce iPhone, nevi, co je mobil!
|
|
Re: Ubuntu
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
30.7.2016 12:10
Presne tak! Všetci si myslia že iPhony su mobili ale keď to dostanú do ruky zistia že nie všetko čo ako mobil vizerá je naozaj mobil.
|
|
Re: Ubuntu
Od: F8&@
|
Pridané:
30.7.2016 13:09
Pravdu máš. iPhone nie je mobil ale smartphone ktorý určil smer !
|
|
Re: Ubuntu
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
30.7.2016 13:43
Daj pokoj so smerom.
|
|
Re: Ubuntu
Od: iobit
|
Pridané:
30.7.2016 16:14
ZDER ma skoncit na smetisku dejin!
|
|
Re: Ubuntu
Od: tictac
|
Pridané:
30.7.2016 21:28
Smer do análu
|
|
Re: Ubuntu
Od: olaola
|
Pridané:
1.8.2016 15:49
přesně tak, kam to chce Timík Kůkíček :)
|
|
Re: Ubuntu
Od: lamka1
|
Pridané:
31.7.2016 1:29
No to určite. SMER mi nebude určovať, aký mám používať mobil.
|
|
Re: Ubuntu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
31.7.2016 14:36
mal som, dakujem neprosim. nie je to OS pre mna, i ked plne chapem, preco ho niektori ludia maju radi.
|
|
Re: Ubuntu
Od: Jimmy Carter
|
Pridané:
30.7.2016 18:52
Keby ze to aj funguje, tak ok. Ale prepasli sancu. Mali ju v minulom roku, resp. mozno zaciatkom tohto roku. Ale funkcnost je zatial slaba a to co to malo byt z toho nebude ani za dalsie dva roky. Jedine, ze by to zacali robit naozaj seriozne, ale tomu asi uz nik neveri... Slubov bolo dost.
To uz skor Sailfish s nejakym novym hardwerom...
|
|
Re: Ubuntu
Od: .:)
|
Pridané:
31.7.2016 16:11
Co ti na windowse neslo? Na pouzivanie je by som povedal privetivejsi ako droid. Neberem argumentaciu že na to neni appka na nejakú obskurnu cinnos, v drvivej vacsine mas vždy alternatívu. Navyše windows phone/mobile na rovnakom hardware funguje plynulejsie ako droid. Iphone je už zauzivana znacka a automaticky sa tvári že je najlepšia, hoc nie je a pridava novinky, ktoré zaviedol už daaavnejsie ci už droid alebo windows.
|
|
Re: Ubuntu
Od: Fanatixx
|
Pridané:
31.7.2016 20:55
No neviem akú alternatívu nájdeš napríklad na nejaký internetbanking, nehovoriac o tom, že s podielom 0,nič percenta sa bude developmentom aplikácii zaoberať už iba nejaký fanatik do WP, takže budúcnosť už beztak chabej dostupnosti aplikácii je mizerná. A keď sa chceš v dnešnej dobe baviť o nejakej plynulosti systému, tak si smiešny. Na mojom staručkom SGSIIINeo beží všetko v pohode, takže na nových telefónoch od 150 sa už o nejakom zamŕzaní asi nemusíme baviť.
|
|
Re: Ubuntu
Od: czcxd
|
Pridané:
31.7.2016 22:55
Môj pekný zlatý, ale my sa o zamŕzaní a lazoch baviť budeme, pretože to na droid platí stale.
|
|
Re: Ubuntu
Od: konspir
|
Pridané:
31.7.2016 23:19
prave Samsung je znami tym ze pokial telefon nestoji vysoko nad hranicu 150€(realne 500€+ vlajkove lode a vyssie rady serie A) tak telefon bude mat daleko od slova "plynuly" a "spolahlivy". Vyber si nahodne 3 samsungy s cenovkou nad 200€,do 500€ a porovnaj to s hocijakym o aspon 30% lacnejsim Lenovo,Huawei alebo Xiaomi telefonom. Cinania si nemozu dovolit robit sunky ako to bolo kedysi,aktualne bojuju na trhu niecim inym ako len papierovou vybavou. Samsung dlhodobo kasle na tych co niesu ochotny za telefon omlatit celu vyplatu,a donedavna mu boli u riti celkovo vsetci. Az prepadak S6 ich prinutil zacat pracovat na SW co sa ukazalo na A5,A7 a S7,inak je to stale bieda. Kto mal,vie o com hovorim. Kto za zivot vystriedal 3 telefony z toho 1 samsung za 1000€,bude presviedcat o opaku ako fanaticke ovce od jablckarov
|
|
Re: Ubuntu
Od: XMen
|
Pridané:
1.8.2016 11:15
Priznam sa, ze som skusal niekolko samsungov (manzelka ma stale este stary s3) ale nikdy som nepostrehol ziadne trhanie alebo problemy. Zacinam taketo reci brat iba ako myty. Kazdy sa na to stazoval ale u nikoho som ziadne sekanie nespozoroval (a to nepisem iba o samsungu). Ja osobne som uz 5 rok spokojny pouzivatel xperia neo a nemam dovod ho menit. Jediny dovod je asi len nepodporovany OS zo strany vyrobcov a problemy s hw pri custom ROMkach (nie kazdy hw funguje na 100% funkcnost aj ked pouzivat sa to da).
|
|
Re: Ubuntu
Od: madman2
|
Pridané:
1.8.2016 13:44
tak napriklad CSOB banka ma na WP neviem aky mas problem.
Za par $ si z toho spravim domaci komp na web pouzitie, dokonca na console access nepotrebujem so sebou nosit nic iba telefon a malu krabicku
|
|
Re: Ubuntu
Od: kynaid
|
Pridané:
1.8.2016 16:51
tatrabanka, unicredit bank maju svoje aplikacie.
|
|
Re: Ubuntu
Od: pan kokot
|
Pridané:
1.8.2016 16:57
VUB tiez
|
|
Nestačím sa čudovať.
Od: Tomáš Fuk
|
Pridané:
30.7.2016 12:19
To je ale prekvapenie, fakt. Keď vytrúbim do sveta, že prestávam vyvíjať a podporovať produktový rad výrobku, je vážne na počudovanie, ak si ho ľudia prestanú kupovať.
Ak parafrázujem dôchodcu Barta z Tajného denníka Adriana Molea, v Microsofte "pracuje snůška narkomanů".
|
|
Re: Nestačím sa čudovať.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
30.7.2016 14:05
Alebo WP bol Microsoftom vedome odstaveny, ked uvideli ze nemajú šancu. Na ich mieste by som do toho hardware nacpal Android, ake miesto Google sluzieb by som tam dal Bing a tie ich veci..
|
|
Re: Nestačím sa čudovať.
Od: tmp
|
Pridané:
30.7.2016 16:15
to tu je tiez, vola sa to Cyanogen OS a prave krachuje tiez :)
|
|
Re: Nestačím sa čudovať.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
30.7.2016 22:47
Ale ludia by kupovali ms phony uz len z nostalgie. A ak by boli dobre prepojené na ms sluzby, mohlo by ich to zachrániť...
|
|
podiel ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
30.7.2016 12:46
ak tomu správne rozumiem, tak nejde o podiel telefónov v prevádzke, ale o podiel predaných telefónov v Q1/2016, takže v konečnom dôsledku je to pozitívna správa, pretože to znamená, že tie Lumie naozaj fungujú a netreba si kupovať každý polrok novú ;) ...
|
|
Re: podiel ...
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.7.2016 13:07
Pri takomto rozmyslani by iPhony mali byt uplne nahovno, ked kazdy rok "musis" kupit novy. V skutocnosti funguju dobre aj po par rokoch. Problem je v ludoch, ze nech je telefon akokolvek dobry, tak potrebuju o rok ten najnovsi, lebo ten spred roka je zrazu uplne zly. A kedze drviva vacsina ludi kupuje z tohto dovodu (a zdovodnuje si to X dalsimi dovodmi), tak to znamena, ze Lumie padli na drzku.
|
|
Re: podiel ...
Od reg.: cca01
|
Pridané:
30.7.2016 22:44
Problem je v tom ako funguje ekonomika. Spotrebný životný štýl a potreba neustáleho rastu. Vsetko ostatne je kríza :)
|
|
Re: podiel ...
Od: nemkapem
|
Pridané:
1.8.2016 8:32
ide skor o to ze viac ako 70% majitelov iPhonov je v USA,kde sa telefony obmienaju kazdy rok,nehovoriac o tom ze velka cast si kupuje kazdy rok novy pretoze "amazing" funkcie pribudaju ako je to vyhlasovane na keynote.
|
|
Re: podiel ...
Od: ejha
|
Pridané:
30.7.2016 21:17
Ja mam doma 2 Lumie nizsieho radu a su v pohode. Android, co pouzivam v tablete ma este nicim okrem lagovania neohuril.
|
|
Re: podiel ...
Od: tiez
|
Pridané:
31.7.2016 0:22
Tiež musím potvrdiť, že na Lumii 550, čo je HW shit beží WP10 úplne v pohode, ani raz za jeden rok používania nezamrzla. To sa o androide povedať nedá.
|
|
Re: podiel ...
Od: Imatersit
|
Pridané:
31.7.2016 19:25
Niesom zrovna fanusik androidu ale pouzivam ho 7 rokov a ani raz nezamrzol, posledne 2 mam aj tablet s androidom a tiez nikdy nezamrzol ani ziadna apka v nom.
|
|
Re: podiel ...
Od: jctnv
|
Pridané:
31.7.2016 22:57
Klameš. Uboho, bohapusto a sprosto klameš!
|
|
skoda
Od: ex-lumia-fan
|
Pridané:
30.7.2016 12:47
Microsoft si za to moze sam. Kompletne sa na celu platformu vybodli, ziadne appky, ziadne aktualizacie. Mali vysoko kvalitny, konkurencieschopny OS, no pochovali ho neexistujucou podporou a featurami. Sam som mal dlhodobo Lumiu 925 a teraz iphone, no je mi z toho smutno.
|
|
Re: skoda
Od: bbhhgtt
|
Pridané:
30.7.2016 13:00
ja som presiel z lumie 725 na iphone SE 64GB, lebo na lumiu MS serie mal som tam este win mobile 8.1 na ktory update nevysiel aspon pol roka :))
|
|
Re: skoda
Od: gfjk
|
Pridané:
30.7.2016 13:11
A apky si na to robíš sám alebo s kamarátom ?
|
|
Re: skoda
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.7.2016 13:13
Oni sa na tu platformu nevybodli. Problem bol skor v tom, ze programatorom hadzali pod nohy nielen polena, ale aj betonove tvarnice, kyble, vidly, tatrovky a Helenu Ruzickovu vzdy, ked sa dalo. Ci uz to bola nutnost naucit sa komplet nove API a sposob programovania s kazdou novou verziou Win Mobile/Phone, potreba pisat na to iste 5-10x viac kodu ako na Android alebo iOS, alebo ultra prisne pravidla schvalovania aplikacii - vzdy to vyzadovalo bud silny masochizmus, alebo financovanie na urovni statnej zakazky, aby sa niekomu oplatilo v tom nieco spravit. Ako pisal niekto vyssie, v tom MS musia brat ultra silny matros, ked su programatori a nedoslo im to.
|
|
Re: skoda
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
30.7.2016 13:55
Pravdu vravis bratm. Presne na toto iste zdochol inak v tom case skvely Symbian. Ked ho cely ziskala nokia tak zaviedla system certifikacie apiek. A to trvalo aj pol roka. Dalo sa s tym sice vydrbat cez cinsky web oppdo a podobne ale to je ako si vyberat susen z nosa malickom na nohe cez hlavu. A tak nokia symbian zriekla sance drzat krok s nastupujucim androidom.
|
|
Re: skoda
Od: wwwwwwwwwwwwwc
|
Pridané:
31.7.2016 9:47
certifikacia do ms storu trva teraz praveze rychlo, cca do 10 hodin. lenze buzeruju uz na uplnych blbostiach.
tento tyzden som robil aktualizaciu a zamietli mi publikovanie appky, lebo vraj pouzivam obrazky na ktore ma ms copyright. jednalo sa o ikony tlacidiel ktore som podla tutorialu od ms zobral z ich sdk adresara. doteraz im to nevadilo. musel som hladat ine free ikony a kreslit...
najvacsi problem je v tom, ze kym wp 8.1 som ho vrelo odporucal vsetkym, tak wm 10 nemozem.
uz je rok na trhu a je pomaly, a kopec funcii ubudlu.
mam L830. skusal som L950 v Alze a ide rovnako pomaly...
hlavne vyhody platformy sa vytracaju. ponuka telefonov je slaba. len L650 je ako tak ok.
zobral by som iPhone, len Apple zabudol inovovat a aj kopirovat. Stale nemaju bezdrotove dobijanie ani glance screen.
|
|
Re: skoda
Od: quix_
|
Pridané:
30.7.2016 14:19
betonove tvarnice, to ma dostalo :D
|
|
Re: skoda
Od: tmp
|
Pridané:
30.7.2016 16:20
developers, developers, developers ...
|
|
Re: skoda
Od: dVL04
|
Pridané:
30.7.2016 18:41
Nesuhlasim. Neviem odkial beries, ze "potreba pisat na to iste 5-10x viac kodu ako na Android alebo iOS". Prave naopak, v C#+XAML mam tak 1/4 kodu oproti kostrbatej Jave, nehovoriac o Objective C, z ktoreho sa mi jezili chlpy.
Vacsie zmeny v API boli len medzi WP8.0 a WP8.1. Dnes pisem 1 kod, ktory bezi na mobiloch, na PC, na tabletoch, na Xboxe, na HoloLens, ktora platforma sa takym niecim moze pochvalit? Bohuzial, cisla su uz tak mizerne, ze to uz developerov nezaujima.
Windows Phone pochovali manazerske rozhodnutia.
|
|
Re: skoda
Od: istejetotak
|
Pridané:
31.7.2016 0:27
Problém je v tom, že telefóny s WP sú iba pár druhov a nič nové neprichádza. Síce Lumia 950XL je fajn mobil ale ak si ho porovnáš s iPhone 6plus tak ho už z ruky nedáš.
|
|
Re: skoda
Od: >.>
|
Pridané:
31.7.2016 9:50
hlupost.
vid napr. ten spominany iPhone - tych je tiez len ako safranu, vsetko to robi jedna jedina firma - aj design, aj cpu, aj soft...
a dari sa jej lepsie ako ms :D
|
|
Re: skoda
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
31.7.2016 8:15
"Dnes pisem 1 kod, ktory bezi na mobiloch, na PC, na tabletoch, na Xboxe, na HoloLens"
Všetko čo si vymenoval okrem mobilov beží na jednej architektúre. Už si počul na koľkých platformách beží Linux? Taký Python ti pobeží úplne všade. Od superpočítačov cez desktop, obili, routre po raspbery pi.
|
|
Re: skoda
Od: dVL04
|
Pridané:
31.7.2016 16:11
Asi nie, trochu lepsie si nastuduj W10 Mobile.
A kolko mobilov tak ma Linux? A kdeze je ten Store s Linux appkami?
|
|
Re: skoda
Od: ...
|
Pridané:
1.8.2016 10:51
linux (=jadro) mas napriklad vsetky mobily s androidom....
|
|
Re: skoda
Od: dVL04
|
Pridané:
1.8.2016 13:44
A kdeze je ten Store s appkami na desktop? Tymi istymi appkami co su na Android.
|
|
Re: skoda
Od: XMen
|
Pridané:
1.8.2016 11:18
Zaubudol si povedat, ze kod na tych mobiloch, PC a tabletoch bezi iba s OS Windows a nic z toho co si vymenoval doma nemam a ani mat nechcem. Inak povedane tvoje aplikacie si u seba nespustim. Jedine zeby si myslel to, ze robis v JS potom uprimnu sustrast.
|
|
Re: skoda
Od: _xxx
|
Pridané:
1.8.2016 12:29
swift motherfucker, do you speak it?
|
|
Re: skoda
Od: dVL04
|
Pridané:
1.8.2016 13:41
Swift je napodobenina C#.
C#6.0 ale zase odskocil o riadny kus dopredu.
|
|
Re: skoda
Od: _xxx
|
Pridané:
21.11.2016 15:19
to si cital vo vazenskej kronike?
|
|
Re: skoda
Od: kofola
|
Pridané:
30.7.2016 19:30
na platformu sa nevybodli, caka sa na letny update velkych win, aby mohli predstavit novy hw s uwp vratane telefonov.
ak ma nieco potencial, tak to, co ma ms naplanovane na tento a buduci rok. otazne je, ako tuto mega vyhodu dokazu zuzitkovat.
mobily sa menia kazde 1-2 roky, dolezitejsie je strategia ekosystemu.
|
|
Re: skoda
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
30.7.2016 22:22
Lepsie by som to nenapisal, plny suhlas.
|
|
Re: skoda
Od: ICdoKosic
|
Pridané:
31.7.2016 15:26
a čo konkrétne ide? aké zmeny sa chystajú?
|
|
Re: skoda
Od: Arti Kel
|
Pridané:
31.7.2016 15:47
Oblejšie ikonky, naviac viac než jednofarebné a je toho viac
|
|
Re: skoda
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
1.8.2016 10:39
Rozsekalo :D :D :D
|
|
Re: skoda
Od: kofola
|
Pridané:
31.7.2016 16:02
zmena je jasna. uwp. jeden kod na vsetkych zariadeniach, meni sa len responzivne gui. ms je prakticky jediny, kto na tom seriozne maka.
android sa pokusa o to, o co sa pokusal ms pred 10 rokmi az kym nezistili, ze je to nahovno.
ios ide po oddelenych ekosystemoch, je z toho len bordel.
ono sa to nezda, ale ak nieco ma sancu byt revoluciiu v hw, tak je to prave toto. ak to chytia za spravny koniec, dosledky budu dalekosiahle.
to je vec, ktora sa neda nachystat za 2-3 roky. to je otazka dlhodobej strategie, ktora zisky vyberie v buducnosti.
|
|
Re: skoda
Od: Arti Kel
|
Pridané:
31.7.2016 16:18
Toto skape este skor ako sa stihne rozsirit. Pamataj na to!
|
|
Re: skoda
Od: kofola
|
Pridané:
31.7.2016 16:20
it depends...
|
|
Re: skoda
Od: dVL04
|
Pridané:
31.7.2016 16:21
UWP je naozaj skvela myslienka a hlavne to, ze sa to niekomu podarilo zrealizovat.
Problem je, ze W10Mobile je mrtvy. W10 appky nikto nechce, drviva vacsina ludi ani nevie ze tam je nejaky Store. Pozri si cisla vyvojarov, ktori mali appky na WP8 Store aj W8 Store. W8 appky dosahovali tak 5-10% toho co WP8 appky.
Cele je to o developeroch. W10 momentalne nie je lakavym trhom a to nekonecne "soon" uz nikoho nebavi.
Surface Phone bude len klincek do rakvy. Bude to drahe ako svina, kupia si to tak 2 alebo 3 useri a samozrejme 0 developerov.
|
|
Re: skoda
Od: kofola
|
Pridané:
31.7.2016 16:26
vsak ale bud dosledny a pridi k pointe. tym je jeden store.
bude stacit vyvijat pre desktop a mas to jednym supom pre dalsie styri platformy. to co publikujes na desktope mas aj pre xbox. len tato jedna vec moze znamena koniec celeho steamu tak jak je. a to je fakt iba collateral damage, ovela vacsie dosleky mozu byt v biznis sfere.
|
|
Re: skoda
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.7.2016 17:06
ibaze spravit 1 mobilnu a zaroven desktopovu app sa NEDA. Preto to nikto iny nerobi a preto MS dopadol s win8 ako dopadol a preto to nepojde ani s win10. Skor zlucia teoriu relativity s quantovou ako desktopove a mobilne aplikacie.
|
|
Re: skoda
Od: dVL04
|
Pridané:
1.8.2016 13:53
To je uplna blbost. Keby si mal telefon s Windows 10, tak by si videl, ako napriklad Mail, Calendar, Office ale aj ine 3rd party apps bezia bez problemov na mobile aj desktope.
Samozrejmostou je zdielanie nastaveni, progresu, rozpisanych emailov atd.
|
|
Re: skoda
Od: >.>
|
Pridané:
1.8.2016 14:37
babkynu picu prasivu, bobe!
dokial mas api (teda subor vyrazov, definicii, rutin, protokolov a inych picovin, ktore ti umoznuju spustanie roznych picovin na urovni os, sw alebo inych sluzieb), ktore mas jednotne a rozbehatelne na roznych zariadeniach, tak hocico, co v tom api naprogramujes, bude bezat na vsetkych tychto zariadeniach tak dobre, ako mu to api a hw dovoli.
co bolo otestovane vo windows rt a je dalej zdokonalovane skrz uwp, ktore ma v horizonte troch rokov uplne vyradit z obehu win32.
|
|
Re: skoda
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
1.8.2016 15:19
Blbost.
Rozdiel medzi tymi zariadeniami je v tom, ake maju vstupy, vystupy a teda ako s nimi pouzivatel vykonava interakciu. Su tak rozdielne, ze v podstate pre kazde z nich potrebujes samostatne views a controllers, spolocny ti zostane iba model - a ani ten nie celkom, pretoze tieto zariadenia maju kazde trocha ine obmedzenia a potrebuju kazde trocha iny model.
Preto aj android ma framework na prisposobenie aktivit velkosti a typu displeja, co mu umoznuje priposobit aplikacie pre telefon a tablety a nikam sa nehrabe na netbooky alebo notebooky - pretoze ti ludia vedia, ze by to bolo dost nahovno, uz experimenty s TV a Auto ich naucili, co vsetko treba robit inak, ze jednotne API nie je cesta, pokial nechces mat aplikaciu z kategorie "sucks everywhere".
Win32 nikam nejde, ono je tu kvoli legacy aplikaciam. UWP desktopove aplikacie nikto robit nebude, to ked uz, tak skor HTML5, aspon to pobezi vsade.
|
|
Re: skoda
Od: >.>
|
Pridané:
2.8.2016 5:56
co mas aj u pc - rozdiely medzi atomom s 2gb ram a dvoma xeonmi s 128 gb ecc ram vo ws doske su priepastne. dotykovy display (klavesnica a touchpad optional) vs klavesnica s mysou. 10" vs 32". veci funguju. ak sa spravi dobre skalovanie prvkov podla velkosti displaya a nie rozlisenia...
co sa tyka androidu - nvidia shield funguje dobre aj na velkej telke, dokonca aj smart telky s androidom su bezne. veci funguju... ked sa chce.
a s tym ui a ovladanim si uz nejako poradia. ui chce trochu skillu, ovladanie - v pripade stringu sa zrobi virtualna klavesnica, pointer mas na touch, resp. kurzor na mys/pad, gesta a makra su bonus.
|
|
Re: skoda
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.8.2016 22:03
vidis to zle. Zoberme si obycajny chat. Ja pouzivam pigin, kde kontakty su v hlavnom uzkom okne a aktualna komunikacia je v dalsom okne, kde su uz taby pre jednotlivych ludi. Na mobile to takto ale byt nemozem lebo by si tam picu videl, takze mas vsetko fullscreen. Nevidis naraz na obrazovke aj kontakty a aj chat s konkretnym uzivatelom = je to uplne ine lebo to potrebuje a musi byt uplne ine. Nemozes napisat jednu aplikaciu ktora by fungovala na desktope/mobile, resp. mozes (vsetky metro aplikacie), len ti to ludia nebudu pouzivat. Kto pouziva akukolvek metro aplikaciu na desktope? nikto, preto sa to MS snazi este pretlacit cez windows10 ako oknove aplikacie, ale aj to zakape, kedze to je picovina na ntu. Win aplikacie nikam nepojdu, metro aplikacie zaniknu.
|
|
Re: skoda
Od: >.>
|
Pridané:
2.8.2016 6:01
obavam sa, ze do toho uz naliali vela prostriedkov na to, aby to zaniklo... idea microSStore je dost lakava, da sa na nej bohovo zarobit, takze spravia vsetko preto, aby ludia museli pouzivat iba metro apps. buducnost je cierna.
maximalne, co sa stane je to, ze na desktope mozes metro apps spustit v okne, co tiez nie je vyhra, kedze metro apps su vo vacsine pripadov pomale, neodladene a je ich mrtre malo.
|
|
Re: skoda
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.8.2016 22:06
a v horizonte 3 rokov sa zmeni velky kkt akurat tak :) win8 ktory to chcel zmenit vysiel pred 4 rokmi a co sa odvtedy zmenilo? ze 7ka ma stale najvacsi podiel na trhu a win10 ma uzivatelov viac menej koli nutenemu "prechodu zadarmo".
|
|
Re: skoda
Od: >.>
|
Pridané:
2.8.2016 6:05
uvidime, win rt bol alfa, win 8 betatest, win 10 ma byt ostra.
ms sa dal pocut, ze win bude ako sluzba /podla vzoru ios a android/ co znamena centralne repo na aplikacie /co je fajn, centralny store je zaujimava moznost/ ale aj centralnu kontrolu nad aplikaciami /co je na rit, kedze nemas kontrolu nad svojim systemom. ktory uz ani tvoj vlastny nie je, len ho mozes pouzivat/.
a toto s win32 nehrozi, a vobec nehrozi s nicim, co umoznuje instalovat aplikacie mimo store.
|
|
Re: skoda
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.8.2016 22:17
vspomen si na dotykove obrazovky. Boli taki, ktori im davali obrovsku buducnost a MS knim dokonca upravil GUI operacneho systemu. Ako to skoncilo? Dotykove obrazovky su na smetisku dejin este skor ako snimi vacsina BFU prisla do kontaktu. Rovnako skoncia aj univerzalne aplikacie.
|
|
Re: skoda
Od: dendrolog
|
Pridané:
2.8.2016 0:50
zijes v paralelnom vesmire.
|
|
Re: skoda
Od: dVL04
|
Pridané:
1.8.2016 13:49
Problem je, ze kto bude vobec vyvijat pre desktop? Ako som pisal vyssie, dektopovy Store dosahoval zlomkove cisla oproti WP Store.
Ako vyvojar by som dnes urcite svoj cas investoval radsej do Androidu/iOS.
|
|
Re: skoda
Od: kofola
|
Pridané:
31.7.2016 16:28
akoze mne na tom nejako nezalezi, ani nie som citovo zainteresovany, nijak sa ma to netyka.
ale je zaujimave to sledovat.
|
|
Re: skoda
Od: >.>
|
Pridané:
31.7.2016 16:49
uwp je picovina.
totizto z toho chcu spravit rovnaku platformu ako maju apple a google. tym padom postupne poodstavuju akukolvek moznost instalovat akykolvek program mimo autorizaciu z appstore, plus im to da moznost hociaky program na dialku zmazat zo vsetkych uzivatelskych masin...
nepaci sa im opera12, lebo je stara? nenainstalujes ju.
nepacia sa im stare hry, lebo spravili novsi remake? sorry, bratm, kupis znovu. indie scena ide do pice, steam ide do pice, vsetko, co sa spoliehalo na win32 ide do pice...
dakujem, neprosim.
|
|
Re: skoda
Od: kofola
|
Pridané:
31.7.2016 16:51
necitaj tolko jezka, nerobi ti to dobre.
|
|
Re: skoda
Od: kofola
|
Pridané:
31.7.2016 16:05
a teda sa vseobecne ocakava, ze po lete sa predstavia nove surface vratane surface desktopu a do konca roka nejake 1-2 telefony s odladenym letnym updatom, lebo viac netreba.
|
|
Re: skoda
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
31.7.2016 17:40
Myslim ze sam MS sa vyjadril, ze "Surface Phone" nepride skor ako zaciatkom buduceho roka..
|
|
Re: skoda
Od: wm10user
|
Pridané:
31.7.2016 16:02
...plny suhlas.
|
|
gn3423efrb
Od: tb4t3
|
Pridané:
30.7.2016 15:35
a čo na to Radok Hulán?
|
|
Re: gn3423efrb
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
30.7.2016 15:42
Radok skrabe zadok :-D
|
|
Re: gn3423efrb
Od: lololol
|
Pridané:
30.7.2016 17:33
Radok presiel na Handroid, ma LG G4
|
|
Re: gn3423efrb
Od: radofan
|
Pridané:
31.7.2016 0:01
omyl, rado mindtwistoval a switchol na Samsung Galaxy S7 edge, to je momentálne etalón mobilného telefónu
|
|
len ci
Od: fgs
|
Pridané:
30.7.2016 15:44
Len ci to nie je tym, ze ludia chcu Nokie a tie sa uz nevyrabaju. Sice sa to teraz vola "Microsoft" ale kto by taky telefon chcel?
Kupil som "poslednu Nokiu" 735 a dufam ze vydrzi este dost dlho, lebo neviem co ine by som si potom kupil.
|
|
Re: len ci
Od: Jimmy Carter
|
Pridané:
30.7.2016 19:14
Ludia chceli nokie. No aj to je uz pase. Marketing je svina. Ti co najviac kupuju mobily su uz zmasirovani na ine. Este by sa naslo zopar, co by nokie teraz este chceli, ale je nerealne, aby to bolo ako v minulosti. Microsoft vyrobu mobilov pod znackou Nokia uspesne rozlozil a dielo dokonal. Som presvedceny, ze ak by to boli stale Nokie, ten prepad by nebol taky razantny, ale nevyhli by sa mu. Az si niekedy myslim, ze to cele bolo vykonane schvalne, lebo mi nelezie do gebule, ze by to mohlo byt len nekompetentymi rozhodnutiami manazementu.Ak nie cela ta historia, tak aspon nejaka cast.Len mi akosi nenapada rozumny motiv. Teda jeden by tu bol - uvolnit cestu pre obrovsky reklamny biznis s nazvom android/google, ale to je uz prilis silna konspiracia aj na mna.
|
|
Re: len ci
Od: dVL04
|
Pridané:
30.7.2016 19:46
Je to ovela jednoduchsie. Manazeri v MS su mimo reality a robia jedno zle rozhodnutie za druhym. Ziadna konspiracia, len su to idioti.
|
|
Re: len ci
Od: isteobdobie
|
Pridané:
31.7.2016 0:30
Máš pravdu, isté obdobie toto zažil APPLE, Nokia a sústu iných firiem. Raz si hore inokedy dole ako pri sexe :)
|
|
Re: len ci
Od: ...
|
Pridané:
30.7.2016 21:14
Podla mna to bol dobry biznis a lepsi ako keby mali nieco vyvijat. Takto to boli rychle prachy pri predaji akcii na short a uz sa niekto len dobre rehotal ked ich este len bude skupovat nazad. Dodnes si kvoli tomu trieskam hlavu o stenu, ze som vtedy aktivne neobchodoval.
|
|
Re: len ci
Od: antiapple
|
Pridané:
1.8.2016 8:44
Nokia chystá mobil s Androidom. Som zvedavý, či prídu s niečím zaujímavým.
|
|
windows phone haraburda
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
30.7.2016 16:28
a mám dojem, že aj to čo ako-tak funguje, tak pokazia. Mám Nokiu 610 ako druhý telefón len na občasné telefonovanie keď idem do ČR, a posledný mesiac sa už na ňu nič nedá stiahnuť. Stále hlási dáky problém s s liveID a nemám šajnu prečo.
|
|
Re: windows phone haraburda
Od: sheddow
|
Pridané:
30.7.2016 17:01
nokia 610 ? to je uz minimalne 4-5 rocny telefon..
|
|
Re: windows phone haraburda
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
30.7.2016 18:25
nuž veď hej, pred dvoma rokmi som ho dostal zdarma. Ako píšem, na telefonovanie a na jednoduché hry (karty, arkanoid) bol ok. Len teraz do neho nejde nič stiahnuť
|
|
Re: windows phone haraburda
Od: kvargla
|
Pridané:
30.7.2016 19:38
s 5 rocnym androidom to musi ist jak po masle.
|
|
Re: windows phone haraburda
Od: Ygh
|
Pridané:
31.7.2016 0:38
Mám cca 5rocny mobil s android 4.3 tiež zadarmo a stiahnuť a nainštalovať appky tam ide ako po masle
|
|
Re: windows phone haraburda
Od: kvargla
|
Pridané:
31.7.2016 1:26
cool story hansel
|
|
Re: windows phone haraburda
Od: Fritols
|
Pridané:
31.7.2016 15:50
5 rocny mobil s androidom 4.3, hej? A ty co papkas? Co to je za mobil s buducnosti? Prezrad mi
|
|
Re: windows phone haraburda
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
31.7.2016 20:59
Taky mobil fakt existuje. Galaxy Nexus, zacal sa predavat v oktobri 2011, mal updaty do 4.3.
|
|
Re: windows phone haraburda
Od: Msniaks
|
Pridané:
1.8.2016 23:15
Aha, takze ako ked na 10 rocny komp supnem W10...
|
|
Čo chytí, to do*ebe
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
30.7.2016 17:51
MS bola mega firma. Vlastne mega firma to zatiaľ je vďaka tomu, že sú zatiaľ zabetónovaní na desktopoch. Ale čo chytia do ruky od čias Windows7, totálne do*ebú. Nie sú schopní preraziť už nikde, všade mimo desktopov im dávno ušiel vlak. O pár rokov, keď si ľudia postupne začnú zvykať na Linux, tento dinosaurus skončí presne tak ako má - vydochne.
A držím palce, nech ešte viac tlačia na Win10, celé to len pekne zrýchľujú.
|
|
Re: Čo chytí, to do*ebe
Od: kofola
|
Pridané:
30.7.2016 19:25
keby si nekecal kokotiny
|
|
Re: Čo chytí, to do*ebe
Od: >.>
|
Pridané:
30.7.2016 20:57
pocuvame uz vyse dekadu...
najprv mali vsetci prejst na linux kvoli xp-ckam, potom viste, potom 8-cke a vcil kvoli 10-tkam. samozrejme, vsetko malo odrovnat microsoft :)
ps: fyi office a cloud rastie, 7 mld za posledny kvartal pre office, 6.7 mld za cloud (+5% a +7%). predaj oem windows rastie viac ako predaj pc (+25% a +2%). x boxu sa dari (+33% uzivatelov), search a reklama tiez (+16%), surface sa dari (+9%).
za posledny kvartal vyplatili 6.9 mld akcionarom...
a stale maju cisty zisk vyse 3 miliardy.
pss: win 10 im viac pomaha ako skodi - vacsina web based services si polepsila hlavne kvoli win 10. preco ju asi davali zadarka, bobe?
|
|
Re: Čo chytí, to do*ebe
Od: Makovník
|
Pridané:
31.7.2016 0:03
Bobe, zadarka ju dávali preto, že je to sračka a nikto by za to nezaplatil. Najprv ju začali núkať zadarmo, na čo sa ľudia vykašľali, potom začali násilím. Napriek tomu, že ju ľuďom nútili naozaj fašistickými metódami, väčšina userov sa vzoprela a dodnes sa vzopiera.
Bobe, to nebude systém, ktorý by si ľudia radi nainštalovali...
|
|
Re: Čo chytí, to do*ebe
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
31.7.2016 2:21
Mas v gebuli prazdne miesto po mozgu, ty australopitekus.
|
|
Re: Čo chytí, to do*ebe
Od: kakafko
|
Pridané:
31.7.2016 5:47
toto je kvalitny prispevok.
|
|
Re: Čo chytí, to do*ebe
Od: mariooo
|
Pridané:
31.7.2016 10:43
Bud si prispevok, na ktory reagujes necital, alebo mas problem s pochopením citaneho textu, alebo si len jednoducho hlupak.
|
|
Re: Čo chytí, to do*ebe
Od: JklmnK
|
Pridané:
31.7.2016 12:27
väčšina userov sa vzoprela a dodnes sa vzopiera.
:D myslim ze skor mensina a ten australopitekus je zabity
|
|
Blackberry
Od: chazar
|
Pridané:
31.7.2016 12:56
Zlate Blackberry... nemozem si ho vynachvalit... myslim ze aj ked mu raz totalne skonci podpora bude stale patrit medzi najbezpečenjšie telefony... ale potom veru neviem p čom sa poobzerat, mam rad hardwarevu klavesnicu ale android radšej nie... asi budem nuteny prejst na iOS... Ale zatial pre mna BB numero uno.
|
|
Re: Blackberry
Od: >.>
|
Pridané:
31.7.2016 15:01
bb priv - aj ked tam je android, stale sa to hra na bezpecny mobil s klavesnickou
|
|
Re: Blackberry
Od: Fritols
|
Pridané:
31.7.2016 15:54
Ze Bb a bezpecnost... tebe jebe. Vsetko v cloude kdesi v kanade ci v kerej onej. Pre mna je momentalne najbezpecnejsi moj alcatel z tesca za 25€. Nema nic okrem volania, sms, kalkulacky, budika, poznamok. Ani 3G ani fotak, displej ako z hodiniek...
|
|
hmmmm
Od: volakto
|
Pridané:
31.7.2016 14:01
Mal som Nokia L 920 presiel na iphone 5s a neho Microsoft L 950 a som spoko, mam to co som chcel, lenze nehravam na nom hry takze pre ostatnych su hry asi priorita lebo telefon nema chybu...
|
|
Autor je imbecil
Od: Okres linux
|
Pridané:
31.7.2016 16:59
Sám si "predpokladane", ty kokot priekazný.
|
|
Lumia 950
Od: miso41531
|
Pridané:
31.7.2016 17:25
Mám lumiu 950 za cenu 280€ (27.7.2016 nový). Windows 10 mobile je velmi stabilny a rýchly. Co sa tyka hardweru v pomere cena/vykon schova vsetkych do kuta. Po softverovej stranke som velmi spokojny so skypom, outlokom a office. Ani jeden mobil v androide nema aktualizacie kazdy mesiac, ako to je u windows 10 mobile.
|
|
Re: Lumia 950
Od: Prcox
|
Pridané:
31.7.2016 17:37
To musi byt fest polotovar ten tvoj supa windows ked aktualizacie kazdy mesiac. Volat sa z toho da?
|
|
Re: Lumia 950
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
31.7.2016 17:47
Neboj, sucitime s tvojim droid device-om, na ktory za cely jeho life cycle mozno dostanes az JEDEN update.. alebo mozno aj nie ;)
Ja viem, ja viem.. prikladny support:)
|
|
Re: Lumia 950
Od: Prcox
|
Pridané:
31.7.2016 18:00
Neviem co to pises za hluposti. Este stale pouzivam Lenovo A536, rok a pol stary a updaty boli hlavne systemove - chyby, drobne opravy lokalizacie atd... Par mesiacov updaty chodili, teraz uz nie. Je tam 4.4-ka a je to naozaj stabilny telefon kde vsetko islo ako malo, nic nemrzlo. Ty jeden update. No a najlepsie je, ze ten telefon bol spolahlivy uz od zaciatku a rychly, a ani nebol drahy. Len bateria uz stratila cast kapacity.
|
|
Re: Lumia 950
Od: miso41531
|
Pridané:
31.7.2016 21:46
android 4.4 sa mi nezda momentálne aktuálny. Posledny update bol z júna 2016. MS momentálne pracuje na anniversary zostave. Uvidim co prinesie.
|
|
Re: Lumia 950
Od: dVL04
|
Pridané:
1.8.2016 14:01
Takze si ziskal aj nejake nove featury? W10 updaty nielen ze opravovali chyby, ale prinasali aj nove featury.
|
|
Re: Lumia 950
Od: Msniaks
|
Pridané:
1.8.2016 23:16
No ved hovorim, hovno to malo od zaciatku. Kupil si skratka nedorobok
|
|
Re: Lumia 950
Od: Imatersit
|
Pridané:
31.7.2016 19:27
MS zrusil skype pre OS starsie ako W10 to je prikladny support ako vlastne vo vsetkom od MS sice to ma este podporu ale uzivatelia maju smolu, aj bezpecnostne updaty su redukovane na starsie widle vsetky su len pre W10 zase ukazka supportu, ale ms support je aj tak for tie site bugy casto cele roky.
|
|
Re: Lumia 950
Od: kikimora
|
Pridané:
31.7.2016 20:15
MS zrusil skype pre OS starsie ako W10!!!
ratujte sa, uz vam nejde skype a ani o tom neviete!
|
|
Re: Lumia 950
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
31.7.2016 20:51
Starsie winy maju aspon tie bezpecnostne updaty, android castokrat nema ani pre tie aktualne verzie :D
|
|
kokop
Od: najebaný
|
Pridané:
31.7.2016 18:03
by som rád videl toho chuja, ktorý rozhodol, že lumia 1020 nedostane W10. Prečo???
|
|
Re: kokop
Od: teleke z toloko
|
Pridané:
31.7.2016 20:28
mam 925 tiez bez updatu ale vobec mi to nevadi.
genialny telefon.
|
|
skodaa
Od: skoda ze
|
Pridané:
31.7.2016 19:37
skoda ze bude menj konkurencie (respektive ziadna) v low a mid -endoch
Kazdopadne ak si MS udrzi doterajsi podiel na desktopoch este aspon 5 rokov tak uz pridu do predaja mobily s vykonom schopnym rozbehat aj plnohodnotny desktop OS. A zostaneme v ciernej diere... bodaj by sa podarilo presadit Ubundu (aj ked ho nemusim no pre trh by to bolo najlepsie...)
|
|
Re: skodaa
Od: reg.: appleman
|
Pridané:
31.7.2016 19:43
low- a mid-end stoji za velke gulove.
kupis lowend za dve stovky a do roka je obsolete, mid za nejake 300-400 euro ti vydrzi dva roky tops - ak kupis samsung, tak ani tie nie, bo po roku konci podpora.
to radsej nejaky iphone alebo highend - tie zvyknu aj pat rokov.
alebo potom si povedat, ze telefon je len na telefonovanie a sms-ky, kupit lacny sunt v akcii v tescu a picovat na ludi, ktori maju nieco lepsieho.
|
|
Re: skodaa
Od reg.: appleman
|
Pridané:
31.7.2016 20:16
pojdes do basy ty hajsel!
|
|
Re: skodaa
Od: reg.: appleman
|
Pridané:
31.7.2016 21:38
ano, za bachara, kokote!
|
|
Re: skodaa
Od: Dements
|
Pridané:
1.8.2016 23:18
Ja mam aj ten sunt, aj nieco lepsie. Huste, co?
|
|
WIN10
Od: Riky
|
Pridané:
31.7.2016 22:36
Najlepšie komenty má win 10 :D
|
|
gtucf
Od: hftjgth
|
Pridané:
31.7.2016 23:08
Jasne, že predaje klesajú. Všetci normalni už WP maju. No a potom su tu deti s droidmi a jablkami, ktoré musia po polroku vymeniť za novy kus :)
|
|
Re: gtucf
Od: smotana na vecer
|
Pridané:
1.8.2016 4:24
Sam vlastnim telefon s WP, ale i napriek tomu ti davam minus. Nac ta zbytocna provokacia?
Nech si kazdy vlastni co chce... Jasne ze, clovek ktory da za jablko vyse 600€ a viac, tak mu svedomie nedovoli nan kydat aj keby ho ten fon sral v kazdom jednom smere. Same goes for Android.
MS treba uznat, ze OS maju ozaj vyladeny na dany hardware, rovnako ako ho ma vyladeny Apple. Taktiez ich cenova politika co sa tyka telefonov je zatial tiez velmi dobra, co sa uz ale o Apple povedat neda, ze...
Co sa tyka Androidu, tak ten ma zmysel len co sa tyka mid/high-endu. Low-end fony s Androidom by mali predavat rovno s voucherom na free bypass pretoze pri nom clovek ozaj pride o nervy a dostane infarkt.
Neber to v zlom, ale v dobrom tiez isto nie.
|
|
Re: gtucf
Od: esrzvsrt
|
Pridané:
1.8.2016 14:45
Ja ti nedavam ani plus, ani minus. Cele toto "hodnotenie" je o kompenzacii urazeneho ega a vobec nekorensponduje s kvalitou komentara. Rypol som si len tak, pre zabavu. Rad potom sledujem, ako sa dotknuta skupina zduva a uraza v podstate pre nic.
|
|
Re: gtucf
Od: b2un0
|
Pridané:
1.8.2016 13:19
Teda pomaly sa blížime k ideálnemu objemu predaja 0, kedy už budú mať WM naozaj všetci normálni a celá táto skupinka bude náramne šťastná.
|
|
nerozumiem tomu
Od: luke peterson
|
Pridané:
1.8.2016 9:11
ku ios je to najlepsia alternativa.
|
|
Potencial
Od: sandisxxx
|
Pridané:
1.8.2016 12:17
Ja to vidim asi takto. Potencial WUP je obrovsky.
Bohuzial su problemom 2 veci.
1. ci je vobec mozne vytvarat funkcne a dobre programy pre desktop v ramci WUP. Nie som si isty, ci sa da naozaj spravit GUI tak, aby bolo pohodlne a efektivne pouzitelne v ramci Malych/velkych/dotykovych/nedotykovyvh displejov v rozliseniach od WXGA po 4K
2. Ako pisu ini ludia, Microsoft musi zvolit inu strategiu na urovni menezmentu, aby vyvojarov pritiahol a nie odradil. To je zatial najvacsi problem s nedostatkom kvalitnych aplikacii na WUP. Konieckoncov sam MS nedokaze poriadne spravit hru, aby fungovala v ramci WUP, ved by mali ist prikladom.
Pokial sa tieto dve veci podaria Microsoftu zlepsit, maju sancu ukrojit velky kus kolaca. Zatial sa im to vsak zdaleka nedari.
|
|
Re: Potencial
Od: dVL04
|
Pridané:
1.8.2016 14:09
1. Ano da sa to, vid. Edge, Outlook Mail, Outlook Calendar, alebo aj 3rd party aplikacie ako Readit, Tweet It! atd. Vsetky vymenovane aplikacie bezia na 4" displeji mobilu aj na 24" monitore. Problemom je skor API, s ktorym nemozes robit tolko veci ako s beznou Win32 aplikaciou.
2. Suhlas. Navyse, uplnym vysmechom je, ze aplikacie od MS su na Androide/iOS lepsie ako ich alternativy pre W10 Mobile.
|
|
Re: Potencial
Od: sandisxxx
|
Pridané:
1.8.2016 16:09
Jasne, ale co napriklad CAD aplikacie, Photoshop, Cubase ?
To si neviem predstavit, ci sa da spravit kompromis s obrovskymi ikonami, aby sa dali trafit prstom na malom displeji + plohodnotnym gui pri velkom(alebo viacero) monitore s vysokym rozlisenim...
Neviem, prsote som si nie isty, ci je to vobec mozne sklbit dohromady.
Mozno prepinac rezimov v kazdej aplikacii(programe) by fungoval lepsie...
|
|
Re: Potencial
Od: jfug
|
Pridané:
2.8.2016 9:42
Co blbnes. Dnes už bootstrap na webe dokaze prispôsobiť obsah aj ovládacie prvky na základe rozmeru obrazovky zariadenia na ktorom bezi.
|
|
Re: Potencial
Od: ja.
|
Pridané:
2.8.2016 12:28
Nie celkom. Programator musi nastavit, ktore su sm/md/lg. V podstate robi layout x-krat, pre kazdu velkost extra.
|