neprihlásený Utorok, 27. októbra 2020, dnes má meniny Sabína
Nvidia uviedla grafiku s výkonom až 11 teraflopov / s, vhodnú aj pre umelú inteligenciu

Značky: NvidiaGPU

DSL.sk, 22.7.2016


Spoločnosť Nvidia pomerne prekvapivo v noci na dnes uviedla svoju novú grafickú kartu Nvidia Titan X, ktorá je postavená na novom najvýkonnejšom grafickom procesore GP102.

Výkon GPU na základnom takte 1417 MHz jeho 3584 CUDA jadier je pri výpočtoch s 32-bitovými reálnymi číslami 10.16 teraflopov / s, GPU je tak prvým s výkonom prekonávajúcim 10 teraflopov / s v základnom takte.

Na maximálnej frekvencii 1531 MHz, na ktorú sa takt GPU môže automaticky zvýšiť, je jeho výkon 10.97 teraflopov / s.

GP102 je samozrejme postavený na novej architektúre Pascal a vyrábaný 16-nm FinFET procesom. Má až 12 miliárd tranzistorov, akú má plochu spoločnosť nezverejnila.

Kartu Nvidia predstavila na vedeckej konferencii o umelej inteligencie na Stanforde a vhodná je práve aj pre výpočty v oblasti umelej inteligencie a strojového učenia a to konkrétne pri neurónových sieťach. Podľa spoločnosti podporuje novú inštrukciu pre spracovanie dát už natrénovanými neurónovými sieťami a pri výpočtoch s osembitovými číslami dostatočnými pre túto oblasť má výkon až 44 teraops / s.


Nvidia Titan X, kliknite pre zväčšenie (foto: Nvidia)



Karta má až 12 GB GDDR5X pamäte pripojenej cez 384-bitové rozhranie s maximálnou priepustnosťou 480 GB / s.

Maximálna TDP spotreba karty je 250 Wattov.


Predstavenie Nvidia Titan X (video: Nvidia)



Nvidia už má v ponuke kartu označenú Titan X, ide o minuloročný model s architektúrou Maxwell s plným označením GeForce GTX Titan X. Nová karta sa volá jednoducho Nvidia Titan X. Pôvodný GTX Titan X mal výkon 6.1 teraflopov / s a cenu pri uvedení na trh tisíc dolárov.

Cena Nvidia Titan X dosahuje až 1200 dolárov a predávať sa začne 2. augusta.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Pozor, bonusový kredit v akcii Telekomu platí len mesiac
V DVB-T zostáva iba 6 staníc, končí aj TA3
Novým jadrom s dlhou podporou bude Linux 5.10
Netflix zrušil zvláštny sci-fi seriál Away
Telekom bude dávať na predplatenke dvojnásobný kredit - aktualizácia 1
Rýchlosti SSD sa čoskoro priblížia aj maximu PCI Express 4.0
SpaceX usktočnila 100. úspešný štart, vyniesla ďalšie Starlink satelity
Rusi vyvinuli vlastný 16-jadrový procesor
Sonde NASA vypadáva materiál z asteroidu, video
Učitelia dostanú od mobilných operátorov dáta a neobmedzené volania, žiaci nie


Diskusia:
                               
 

4 kupim
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

ja 6 a naucim ich 4maniakovat...
vaetky fora budu zaplavene mudrostou rovnako uzasnou ako je vorgonska poezia ;)
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Taký domáci generátor 3,14čovín? :D
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Skus to trochu rozviest...
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

To ale nevylučuje, že uvedením grafiky, vhodnej aj pre prirodzenú inteligenciu, by dokonca bolo možné osloviť i náročnejších potenciálnych zákazníkov.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Vogonska..
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

A krákorně
zafras mě svými scvrknuvšími patlocaráty / nebo Tě roztrhám na fidloprčičky
svým frkodrťákem, tak bacha na to!
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Divné chute... ale budiž!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Môžem poprosiť o porovnanie parametrov minuloročného a terajšieho modelu ? Ďakujem.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

V clanku je uvedene: 6.1 vs. 10 az 11 TFLOPs, teda o cca 40-45% viac.

Comu z toho si nerozumel?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Gratulujem, prave si pripravil o pracu vsetky herne weby. Naco testovat grafiky, ked pozname hruby vypoctovy vykon?
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

naco by si toto daval do herneho PC?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Herné weby testujú aj game streaming, a toto na serveri zrejme v pohode utiahne nie jeden nvidia shield na full.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Navysenie treba pocitat ako rozdiel existujuceho riesenia voci novemu, teda pri aktulne 6,1 TFLOPs ide o navysenie o 80%.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Presne tak. Trololo má pravdu. Čo je Pjetro nejako ti nejde karta. Treba používať aj rozum, nie len kalkulačku.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

s tymto by uz tesla mozno aj identifikovala biely kamion
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

radsej nez sa spoliehat len na identifikacne schopnosti senzorov a algoritmov, nebolo by lepsie, lacnejsie a efektivnejsie vybavit kazde auto vysielacom ktore ostatnym vozidlam v okruhu dajme tomu 50 metrov bude hlasit svoju polohu?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

To kvoli senzorovej a algoritmickej lobby
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

co
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To by museli aj značky, tabule, kruháč, križovatka a čo ja viem čo, vykríkať o sebe do okolia napr.: Ja som STOPka, ja 2-prúdový kruháč, ja nákladné auto 3.5 x 3.5 x 16 m...
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

a v com je problem?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Napriklad v tom, ze by si pre par aut musel nechat nainstalovat miliardy senzorov. Aj ked by jeden aj s instalaciou stal 10e (co neverim), tak sa dostanes na cenu vesmirnej stanice.
Vzdy sa nove Technologie dostavaju do obehu postupne tak, ze sa napr na prikaz EU zacne nieco montovat do novo vyrobenych vozidiel (ako napr. airbagy, ABS, ESP ...)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Aj v tom ze by sa na tie data nedalo spolahnut. Napr. porucha vysielaca, zamerne vypnutie a asi najhorsie zamerne vysielanie neplatnych udajov.
Ako dodatocna informacia by to mohlo byt vhodne (ako pri transponderi lietadla) ale nieje mozne podla toho riadit vozidlo.

Odpovedať Hodnotiť:
 

neni problem, audina ma napr. detekciu znaciek uz zabudovanu v svetlach.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Co by bola pre tie samokazdiace auta alternativna realita, ktora by sa nepodriadovala realite a vypadol senzorov na kruhac by znamrnalo rovnu cestu :D (ak neuvazujěe iny sposob detekcie okolia).
Odpovedať Hodnotiť:
 

vzdy sa daju vymysliet nejake preventivne mechanizmy.. napriklad logiku dopravneho znacenia otocis tak, ze vsade kde nie je explicitne uvedena hlavna cesta sa predpoklada ze je vedlajsia cesta. teda ak by vozidlo nedokazalo jednoznacne zistit ze sa nachadza na hlavnej ceste (teda ani by nedostalo signal zo znacky, ani by ju vizualne neidentifikovalo a ani podla map by nebolo jasne co tam je) tak by davalo prednost rovnako ako keby bolo na vedlajsej ceste, aj keby v skutocnosti to hlavna cesta bola. tie auta navyse ak by medzi sebou vedeli komunikovat a predavat si informacie, teda nielen hlasit svoju polohu, rychlost ale na poziadanie ineho vozidla aj poslat napriklad nejake lokalne mapy a dalsie informacie o dopravnej situacii, tak by miera takych zadrhelov bola minimalna (a ak by sa sprava ciest riadne starala o signalizacne zariadenie apod)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A cim asi tak chces spracovavat signal z toho hlasica polohy? Nie nahodou opat senzormi a algoritmami?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Spracovanie signalu je vecou autopilota. Moze si vybrat ako.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

a ty rozmyslas hlavou ci ritou? vediet prijat signal a dekodovat v nom informaciu o polohe v nejakej normovanej podobe je asi podstatne trivialnejsia uloha nez nejakou heuristikou rozpoznavat pohybujuce sa 3d objekty
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No sranda ze v dobe ked mame vykon po kokot teraflopov, po kokot senzorov na vsetko (vzdialenost, 3d mapa okolia, plno kamier, teplomer, barometer, akcelerometer atd atd) technika sa stale nechyta na ludsky mozog.

Pritom pri soferovani pouzivame len par senzorov:

oci (2 kamery)
usi (stereo mikrofon)
nos (senzor dymu a inych pachov)

Dokonca da sa ist len na 1 sezor (1 oko), vsetko spracuje CPU a GPU v jednom (mozog) a popri tom ma este kopec casu na dalsie blbosti, takze soferovanie ho nezatazi ani na 5%.

Z tejto analyzy vyplyva, ze sposob ako vykonava vypocty mozog je daleko efektivnejsi ako vsetky cpu sveta dokopy. Netreba mu vediet presne data a aj tak to funguje bezchybne.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

1) nefunguje bezchybne ani zdaleka
2) ludsky mozog sa vyvijal miliony rokov, umela inteligencia je oborom poslednych par dekad
3) mozog je efektivnejsi ZATIAL a len v niektorych typoch uloh
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

1) myslim co sa tyka soferovania a riesenia uloh ktore AI nezvlada na istotu (cize nepredvidatelnych scenarov)

2) ziadne miliony rokov ale iba cas co je clovek na svete

3) To co robi a pocita mozog na pozadi, o tom moze AI iba snivat :))
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

1) pozri si statistiky nehod a potom si v slovniku nastuduj vyznam slova "bezchybne"
2) clovek a ani jeho nejaky opici predok nevznikol z nicoho nic zo dna na den
3) so far
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

pusti tesly nech si jazdia same a hlavne po slovenskych cestach a potom updatni statistiky.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

tesla nie je autonomne vozidlo, navyse o nejakych sucasnych prototypoch ktore su este v plienkach nie je ani rec. bavime sa o technologiach ktore maju potencial sa v buducnosti doladit tak aby mohli nahradit ludsky faktor a ktore budu mat radovo lepsie vysledky v bezpecnosti, plynulosti atd. dar cloveka je hlavne v kreativnosti a fantazii ale vykonanavanie nejakych uloh ktore ma robit po dlhu dobu a bez chyby (napr soferovanie) sa ukazuje ako znacne rizikove a nestabilne
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ono by na zaciatok dost pomohlo keby cez autoskolu nepresiel kazdy idiot za ktoreho potom musite riesit problemy na ceste...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Chyba je na viacerých frontoch. V prvom rade, oteckovia zadotujú synčekovi auto, vodičské oprávnenie by malo byť až niekde od 25 rokov pre samostatnú jazdu, autá s obmedzenou rýchlosťou a podobne. A žiadne odpúšťanie na skúškach. Pri prevej nehode mladého vodiča odobrať oprávnenie aspoň na 2 roky bez výnimky. Mladí ľudia by sa pravidelne mali podrobovať psychologickému a toxikologickému vyšetreniu. Ako môže človek s ADHD a nejaký dis-xy sadnúť vôbec za volant???
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Este stastie, ze taky vol o nicom nerozhoduje.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Ten vôl za volantom rozhoduje aj o ľudských životoch. A to dosť často!
A čo s tým? Mladý človek = hotový tokok... takže to bude trochu problém...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Mlady clovek, je mlady clovek, stary clovek je stary clovek a kokot je kokot. mlady!= kokot automaticky a rovnako stary!= automaticky nieco viac. Tvoja rovnica ukazuje, ze mas len prehnane velke ego. Ak chces akoze nieco riesit, tak celoplosne. Pokial sa znizujes na primitovnosti ako vek vodica, vykon a podobne vykriky do tmy, ide len o absolutne cistu zavist a absolutnu aroganciu k problemu.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Skúsenosť?
Ako Ťa napadajú také voloviny ako závisť?
Mám závidieť tú ich dnešnú neschopnosť niečo aj sám, bez dlhov, otecka a drog dokázať?
Ďakujem, nemusím mať všetko.
Na stredných školách sú dnes úplne bežné 3 a 4-ky zo správania...
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Tvoje skusenosti su v globalnom meritku hovno platne, nic nevyjadrujuce a hlavne nic nedokazujuce. Ty poukazujes na nejakych tatkov, tetky apod. Alkohol za volantom je vysada tych, ktorych zo svojej uvahy ucelovo vynechavas - tolko k tvojim drogam. A ze su bezne 4ky zo spravania? Nie su, a aj keby, tak co to je za stupidny argument?
A ak robis ucitela na nejakej podurovnovej skole, co by zodpovedalo tym "argumentom" a "skusenostiam", tak by si si mal rozsirit obzory.
Kokot moze byt mlady aj stary. Lenze stary kokot si neprizna, ze je kokot.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Mladý už tým dupľom nie. Problém je v Tvojej slepote a nadradenosti... Ty si jednoducho myslíš, že iba Ty máš pravdu. O akej podúrovňovej škole to tu trepeš??? Však si do nejakej zájdi? Hoc aj na gympel, aby sa Ti otvorili tie šikmé slepé oči.
Mal by si ísť konečne robiť roboša do fabriky, aby si tu netrepal stále tie bludy.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Moja nadradenost sa nazyva objektivita, to tupcovi tvojho kalibru nedojde. Ak chces niekoho poucovat, zakazovat, obmedzovat, riesit - tak vsetkych doradu, nie len mladych, z ktorych mas komplexy, ale aj takych starych vorvanov ako si ty, ktori su este ovela horsi, pretoze si myslia ako maju "skusenosti" a podobne mylne predstavy o ich trapnom zivote. A este mi pri svojej nehoraznej sprostosti vysvetli, preco by som mal ist robit robosa do fabriky? Aby som mal potom rovnako pridrbane nazory a bol cely zivot zatrpknuty ako ty, lebo som to nikam dalej nedotiahol?
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Som mladý, ale nie debil ako Ty.
Ak je tu niekto pridrbaný, tak zasa len Ty, smiešny vole!
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

ale vsak ako povies. Mne to zily netrha, vsak som to pisal vyssie.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

To bude tou kokotiou hlavou co nosis na krku...
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Zrejme žiješ v prostredí ktoré ti dáva takéto skúsenosti. Ale sú mladí aj ďaleko šikovnejší a inteligentnejší ako ty.
A pýtam sa koho je to chyba?
Deti sú obrazom svojich rodičov a ak ich máš aj ty určite to neskôr zistíš sám.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

O to predsa ide, aby ziak bol casom chytrejsi ako jeho ucitel.

Mladi maju vsetko pod nosom. A iba blbec by v dnešnej dobe toho nevyuzil a hanbil sa. Oni take slovo ani nepoznaju...
Maju techniku, rodicia, ci už rozvedení alebo akí ich prepchavaju peniazmi, nemusia robit, skolu prejdu tak, ze nechapes a pritom su tupi jako brok.
Dnes nepoznaju atramentove pero, lievikove perko a tus, nepoznaju okraje a cislovat strany v zosite, nevedia co je to zosit, nieto este prepisat a prekreslit za noc cely hruby zosit aj s obrazkami tusom, robit na Vianoce ulohy, robit za 2 koruny... Maju sa mnohi ako prasce v zite. Pytam sa preco?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Dakujem za vysvetlenie, a uz viem, ze ked znovu zacnu kreslit okraje a robit domace ulohy na vianoce, tak vsetky problemy nasho skolstva, mladych aj "dospelych" zmiznu. Sklanam klobuk pred tvojim duchaplnym zamyslenim a sirokym dychberucim rozhladom plnym trefnych otazok.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

nah, je len trochu iny, ako sme zvyknuty vo vypoctovej technike.

a prave na prekonanie tohto "handicapu" su tu momentalne neuronove siete
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neuronove site je tiez iba druh vypoctu kde sa snazia ako tak simulovat mozog ale v konecnom dosledku je to len par tranzistorov. Co AI nikdy nedostane je "psychika", moze sa snazit simulovat ale nikdy nebude vesiet zladat dusevne vypocty.

Mozes mat dokonaly pocitacovy system ale stale ho clovek presti :)
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

no to je tazka konspiracia.. mozeme sa maximalne sporit o tom ci sa da pocitacovo generovat vedomie, ale vsetky ostatne dusevne procesy ako percepcia, uvazovanie, predstavivost alebo orientacia v priestore su urcite replikovatelne
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dá. Samotný spor o tom ci sa dá, je dôkazom.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Nie, nieje.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie, nie nieje.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Áno, áno je.
Nie, nie je.

Áno, je.
Nie, je.

Nie, nieje!

Jedno po druhom, druhé po prvom.

Jebnutá degenerovaná slovenčina.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Áno, aj áno je, aj nie je a nie že nie je áno a áno nie je.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

tak urcite. co sa ma co sietovat so svetom? aby sa lepsie zavirilo a rozmlatil si sa na dialnici, lebo nejaki debilkovia v Kii zabudli osetrit podmienku? a uz vobec nema co moje auto vykrikovat kde je. wtf dude, trochu sukromia
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a preco chodis na aute a nie na koni? aby si sa rozmlatil v 140kmh na dialnici ked nebudes stihat reagovat lebo pred tebou je nehoda o ktorej nevies?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Clovek alebo nejaky Musk sa nemoze hrat na Boha.

Ako naprogramuju pud sebazachovy? V kritickej situacii zachranit co najviac zivotov, alebo iba sofera alebo auto seba?

Typicka situacia pre vyriesenie:

Vlavo a vpravo skupina deti po polnej ceste (asi skolsky tabor), ides 90km/h podla predpisov (mimo mesta). Oproti tebe ozraty sofer s autobusom plnym ludi vo velkej rychlosti sa dostava do smyku a krizi cestu. Co spravi autopilot?

Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

prikáže dať vodičovi ruky na volant, aby za to autopilot nemusel brať plnú zodpovednosť :D
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

daju sa nastavit priority a rozne rozhodujuce faktory, to by mohla riesit aj priamo legislativa. viac ludi ma vyssiu prioritu ako menej ludi, deti pre starsimi, zeny pred muzmi, lahsie zranenia pred tazsimi (podla rychlosti pohybu vozidiel atd) a nejednoznacne kombinacie vyhodnocovat zlucenim vsetkych priorit faktorov a nasledne ist podla nejakych vah, napr jedno dieta = traja dospeli. teda v tvojom pripade ak v autobuse sedi 30 ludi nezistitelneho veku a pohlavia, vedla cesty je 11 deti a riziko vzniku urazov z nehody je u oboch skupin rovnake, tak to autopilot radsej napali do autobusu. je to idealne? to nie, ale taketo situacie sa idealne riesit nedaju, ale autopilot ich bude vdaka bleskovemu zvazovaniu aspon schopni riesit nie nahodne (podla "bozej vole") ale podla nejakych pravidiel na ktorych sa moze aj dohodnut cela spolocnost danej krajiny ako na akceptovatelnejsich nez je ta nahoda alebo vylozene neakceptovatelnych rieseniach. takze tak
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Však a toto je to zlo celého umelého systému...
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

a v com konkretne? ze sa to da exaktne podchytit a ze sa aspon nebudeme musiet spoliehat na nahody?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

a co ked si autopilot nevsimne biely autobus?
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

a co ak si ho clovek nevsimne? zakazame vsetky auta? automatizacia cestnej dopravy urcite nebude 100% bezchybna, ale urcite bude bezpecnejsia ako s ludmi co sa hraju na zavodnikov, co maju velke ego, co su unaveni, alebo co sa hraju s mobilom, co su zrovna zamysleny co budu mat na veceru, co maju dioptrie, alebo co sa im da srat a sa ponahlaju na najblizsi zachod, alebo co ich nastval sef a teraz mu v duchu picuju a buchaju po volante, alebo co ziskali vodicak "ustnou skuskou" a nevedia ani len zaparkovat nieto reagovat v kritickych situaciach kde zalezi na kazdej milisekunde..
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

to by sa dalo jednoducho obmedziť. Nedovoliť elektronicky aby autá jazdili rýchlejšie, ako je predpísané na tom ktorom úseku cesty, to platí aj pre predbiehanie.
Povinné používanie smeroviek, žiadne zhlučňovače výfukových rachotov a podobne.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

smerovky su povinne uz teraz, co su to "zhlučňovače výfukových rachotov" neviem, a elektronicke limitovanie rychlosti tie chyby ludskeho faktora o ktorych pisem zasadne tiez neelimunuje, teda pokial sa nebavime o limitovani rychlosti na 30 kmh na vsetkych cestach.. proste ludsky faktor je nieco co je nezlucitelne s bezpecnou dopravou, pretoze je to v doprave najnestabilnejsi a najchybovejsi prvok
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Povinné sú, ale sa nepoužívajú!
Aby sa zabránilo zhlučňovaniu výfukov!
Zákaz fajčiť a čítať či telefonovať za volantom sa tiež nijako nedodržuje. Mladé vodičky kľudne v kopci zastavia do protismeru a ani netušia čo to ten protismer je...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Myslím, že ľudia s veľkým egom a/alebo agresívni vodiči, jazdiči rallye a/alebo miľovníci manuálu nebudú vyhľadávať automatizované kokotinky.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Myslím, že ľudia s veľkým egom a/alebo agresívni vodiči, jazdiči rallye a/alebo miľovníci manuálu nebudú vyhľadávať automatizované kokotinky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A teda bude viacero typov vodičov na cestách ako doteraz, plus nejaké počítačové magorstvo.
A je o ďalší problém na svete via.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Že sa začneme viac spoliehať na techniku, ako na seba, svoje cítenie, emócie a podobne...
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak to treba vyhodit veskeru techniku co ti uz teraz ulahcuje zivot a vratit sa do jaskyne.. mimochodom stavat svoju zodpovednost na soferovani auta je vazne posetile
Odpovedať Hodnotiť:
 

To ale nikto nepovedal, len ty. Stále si môžeš zvoliť svoju hranicu demencie - prestať používať sms-ky a začať trénovať poštové holuby?
Odpovedať Hodnotiť:
 

to chces byt tak pohodlny a nezodpovedny a namahu a zodpovednost za dorucenie listu odovzdat holubom?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Holuby list cestou určite neupravia ani neotvoria.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto by autopilot nevypocital a napisal by ti 1m pred autobusom ze preber riadenie, tak naco nam taky autopilot?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

na to si ako prisiel?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak ked mam byt cynik tak deti nemaju pre spolocnost taku hodnotu ako dospeli.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Za komančov bol ľudský život ohodnotený na 200.000 korún.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Niektorých z čias komančizmu by som neohodnotil na viac ako 20 korún
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Autopilot preberie riadenie autobusu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

presne tak, ak by tie 2 auta vedeli komunikovat, vedeli by zabranit nehode spolocne a nakoniec by sa nemuselo stat nic, alebo by minimalizovali skody do takej miery ako by to nezvladol ziadny ludsky vodic
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No aj lietadlá majú režim autopilot, ale 2 cudzie lietadlá, ktorým hrozí kolízia sa aj tak zrazia. Ktovie prečo asi, že?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Lebo sa neprišli poradiť do dsl diskusie a prebrali si riadenie navzájom.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ja viem že sa silou mocou snažíš pôsobiť vzdelane, ale sú praktické prípady z minulosti kedy vedel aj posledný sedlák čo je správne a korporácie nie a nie si dať povedať. Niekedy ide o hrdosť, niekedy o kokotnosť...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

neviem o tom ze by lietadla v sucasnosti mali nejaky kooperativny autonomny system
Odpovedať Hodnotiť:
 

Maju, vola sa TCAS. Nie je to autopilot ale iba protikolizny system. Predrecnik mozno mysli na zrazku dvoch lietadiel kdesy nad Nemeckom. Oboch pilotov TCAS vtedy spravne upozornil na kolizny kurz ale pilot v jednom lietadle sa zle rozhodol a jeho varovanie ignoroval. TCAS v jednom lietadle prikazal klesat, v druhom stupat, v tom druhom ale pilot pocuvol dispecera a zacal klesat tiez.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

takze opat chyba ludskeho faktora
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

autopilo v lietadle je dost jednoduchsi, lebo staci ak sleduje vysku, rychlost, výkon motorov, smer a polohu a v ich závislosti ovláda riadiace prvky (taky autopilot sa zmesti aj do partoerového drona - DJI)

o vyhnutie sa prekážkam sa starajú letecke koridory a pri letiskách "veža"
Odpovedať Hodnotiť:
 

Správne, tiež si to myslím a nesúhlasím so sebou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hm, kde su casy, ked boli 128MB a 256MB karty, obcas ulet ako 512MB marketingovych a hadali sme sa, ze nejde ani tak o MB ako o to ci je karta 64 alebo 128bitova..

Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ako... mne ešte doma šlape GeForce4 MX440 (64MB). V kompe na tlačenie dokumentov. Beží na tom v pohode Q3A, San Andreas na low-všetkom; nič daľšie som neskúšal. Win 7 (bez Aera) tiež išiel, na 512MB RAM, ale pustíš pár softov a system K.O. CPU je 2GHz kaleráb.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hranie Q3A cez wifi je ako tlač cez kábel.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár